$4,73 atm. Hoe werkt dit eigenlijk? Altijd leuk om een paar nieuwe games te hebben.razorhead schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:41:
Voor de mensen die BF3 nog niet hebben, of die iemand bf3 cadeau willen doen: op humblebundle koop je voor nog geen 4 euro een bundle van 8 games, waaronder bf3 en een aantal andere goede games.
Als je het filmpje onderin afspeelt wordt ook uitgelegd hoe je moet betalen.
Gewoon uitchecken met paypal of creditcard.
Voor 4 euro heb je weer 6 nieuwe games ofzo. Echt ideaal.
Gewoon uitchecken met paypal of creditcard.
Voor 4 euro heb je weer 6 nieuwe games ofzo. Echt ideaal.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Zo herkenbaar met het can't place. En het niet kunnen knifen van dat poep ding.DanielWW2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:13:
[...]
En ze mogen allemaal een nieuwe computer kopen als ze ooit nog eens willen spelen op een PB enabled server. Maakt niet uit welke game.![]()
Oh en dan nog dit.![]()
[video]
Maar dan nog iets. Zijn er mensen die de SOFLAM gebruiken.
Serieus je kunt tanks er zo fuckinnng easy mij uitschakelen, maar het blijkt te ingewikkeld voor de meeste mensen.
niemand die een keertje met mij wil javelinen haha
[ Voor 4% gewijzigd door alaintje op 15-08-2013 11:12 ]
Ik ben noob en ik gebruik het! Vooral om het ergens te plaatsen, vlak in het zicht, en dan een paar meter verder te gaan liggen snipen. Iedereen ziet die SOFLAM laser en schiet er op, waardoor ze mooi hun positie verraden en ik ze misschien eens kan raken met mijn 1337 skillzalaintje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:09:
[...]
Zo herkenbaar met het can't place. En het niet kunnen knifen van dat poep ding.
Maar dan nog iets. Zijn er mensen die de SOFLAM gebruiken.
Serieus je kunt tanks er zo fuckinnng easy mij uitschakelen, maar het blijkt te ingewikkeld voor de meeste mensen.
Dat is vast niet Premium, of wel? De expansions maken het anders nog steeds duur.razorhead schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:41:
Voor de mensen die BF3 nog niet hebben, of die iemand bf3 cadeau willen doen: op humblebundle koop je voor nog geen 4 euro een bundle van 8 games, waaronder bf3 en een aantal andere goede games.
Nee idd geen premium. Ik heb al 2 van de expansions in het afgelopen jaar kunnen bemachtigen, onder de 5 EUR. 1 was tijdens E3 gratis (Close Quarters denk ik), Back 2 Karkand was 3 EUR ofzo in een megasale.Olaf van der Spek schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:26:
[...]
Dat is vast niet Premium, of wel? De expansions maken het anders nog steeds duur.
Dus ja, met wat geduld komen die ook weer gewoon gratis voorbij hoor.
Maar dan met nog een engineer in je squad die de javelin gebruikt en een assault voor ammo. En nog het liefst een medic met cover mogelijkheden haha.Satangel schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:13:
[...]
Ik ben noob en ik gebruik het! Vooral om het ergens te plaatsen, vlak in het zicht, en dan een paar meter verder te gaan liggen snipen. Iedereen ziet die SOFLAM laser en schiet er op, waardoor ze mooi hun positie verraden en ik ze misschien eens kan raken met mijn 1337 skillz
Heb je tenminste teamwork!
En een tank achter je en een helikopter boven je?alaintje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:35:
[...]
Maar dan met nog een engineer in je squad die de javelin gebruikt en een assault voor ammo. En nog het liefst een medic met cover mogelijkheden haha.
Heb je tenminste teamwork!
Via https://www.humblebundle.com/ is nu BF3 te kopen voor een heel mooi prijsje (ongeveer 5 dollar). Zijn er online nog voldoende spelers die de kale BF3 spelen?
[ Voor 6% gewijzigd door Bart1983 op 15-08-2013 18:58 ]
Genoeg, meer dan genoegBart1983 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:52:
Via https://www.humblebundle.com/ is nu BF3 te kopen voor een heel mooi prijsje (ongeveer 5 dollar). Zijn er online nog voldoende spelers die de kale BF3 spelen?
De kale BF3 (Vanilla) heeft verreweg de meeste servers en spelers nog, er zijn niet zo extreem veel (populaire) DLC servers. Zijn er maar een paar in tegenstelling tot de tientallen echt populaire vanilla servers, daarnaast draaien er nog zat communities de gewone mappen. Met populair bedoel ik dus de servers die bijna 24/7 gevuld zijn. Uiteraard zijn er meer servers vol, maar niet elke dag en elk uur van de dag
.
http://www.gametracker.com/search/bf3/?
Hier is dat goed te zien
http://www.gametracker.com/search/bf3/?
Hier is dat goed te zien
[ Voor 8% gewijzigd door Xant0r op 15-08-2013 20:48 ]
Game aangeschaft via de Humble Bundle. Heb het na wat moeite werkend gekregen, maar het valt me op dat het echt best demanding is online... Ik heb een XFX HD5850 (overclocked) en een i7 860 (stock), 6 GB RAM, en de campaign is in full HD best op high te spelen, terwijl de multiplayer af en toe echt verdomd erg kan haperen. Heb de graphics zelfs naar medium teruggeschroefd, maar zelfs dán wil het niet soepel (constant +- 60fps of hoger) draaien. Iemand wat tweaks die allicht helpen?
Beste tweak is een nieuwe kaart. Zelf van 5850 via 6970 naar 7970 gegaan. Verschil was telkens te zien en te voelen. 5850 wordt best oud.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Yep, BF3 is natuurlijk nog een redelijk nieuw spel. Met alle updates en dien is je 5850 gewoon verouderd en zul je deze ook al tijden hebben. Je kunt deze gemakkelijk upgraden (Mits je andere hardware dit toe laat) en dan zul je zoals eerder genoemd direct verschil merken met een GPU upgrade.Noel schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:37:
Beste tweak is een nieuwe kaart. Zelf van 5850 via 6970 naar 7970 gegaan. Verschil was telkens te zien en te voelen. 5850 wordt best oud.
Vriend van me heeft min of meer dezelfde hardware en is nu naar een GTX770 overgestapt. Misschien moet ik ook maar zoiets doen inderdaad (maarja, dan wordt het eerder een 7970, ik heb een hekel aan Nvidia).Noel schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:37:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Pc's
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik zou even wachten. Bij de nieuwe AMD 8000 serie die in oktober komen krijg je BF4 als game erbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Probeer dit een in een cfg te plaatsen:Thomasx4 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:34:
Game aangeschaft via de Humble Bundle. Heb het na wat moeite werkend gekregen, maar het valt me op dat het echt best demanding is online... Ik heb een XFX HD5850 (overclocked) en een i7 860 (stock), 6 GB RAM, en de campaign is in full HD best op high te spelen, terwijl de multiplayer af en toe echt verdomd erg kan haperen. Heb de graphics zelfs naar medium teruggeschroefd, maar zelfs dán wil het niet soepel (constant +- 60fps of hoger) draaien. Iemand wat tweaks die allicht helpen?
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DrawFps 1
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 1
WorldRender.FxaaEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
---RAWE CEEK!!!---
Ik heb een Battlefield 3 key over voor PC, iemand?
Thanks, lijkt te werken. Heb nog wat met de settings lopen spelen, lijkt nu redelijk stabiel te draaien, 50% van de tijd boven 60fps, vrijwel altijd boven de 50, goed speelbaarNoFearCreations schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:59:
[...]
Probeer dit een in een cfg te plaatsen:
[...]
Duidelijkheid weggeven Humble keysSnoz Lombardo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:07:
Ik heb een Battlefield 3 key over voor PC, iemand?
Als hij van de Humble Bundle komt mag je hem niet weggeven...
[ Voor 28% gewijzigd door Thomas op 16-08-2013 13:34 ]
Ik gok wel dat hij daar van daar komt, want iedereen heeft opeens BF3 keys over.
Niemand die kan bewijzen dat hij dar vandaan komt hier op tweakers. Dus als Snoz Lombardo zegt dat hij er niet vandaan komt, dan is het niet zo
Mag niet of kan niet? Hij komt inderdaad uit de Humble Bundle.. wist niet dat dat niet mocht.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Multiplayer
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
De Humble Bundle mag enkel als geheel weggegeven worden, spellen mogen niet individueel weggegeven of verkocht worden.
Het kan wel gewoon, zijn losse keys en er zit verder geen controle achter.
Het kan wel gewoon, zijn losse keys en er zit verder geen controle achter.
[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 16-08-2013 18:21 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
*9000DanielWW2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 03:16:
Ik zou even wachten. Bij de nieuwe AMD 8000 serie die in oktober komen krijg je BF4 als game erbij.
Leuk gemaakt weer!vinom schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:34:
Na de succesvolle video van Battlefield 3 Music Video (56K views), is hier het vervolg. Enjoy guys!
[video]
De facial expressions in BF3 zijn eigenlijk best wel grappig als je ze eens goed bekijkt.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Pc's
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
offtopic:
NVIDIA praktijken. Bad AMD, bad.
NVIDIA praktijken. Bad AMD, bad.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tweakers.net slaat soms door.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:19:
Mag niet of kan niet? Hij komt inderdaad uit de Humble Bundle.. wist niet dat dat niet mocht.
Deze hele toestand doet me denken aan toen Paypal en Visa alle betalingen naar Wikileaks blokkeerden.
Waarom je in godsnaam daarmee bezighouden?
De V&A is nu volledig dood voor PC games. Zelfs mijn advertentie van Dead Island GOTY die er al 2 maand opstaat, wordt ineens verwijderd.
Eikels

Ik heb Battlefield 3 nooit gespeeld, op de xbox360 vond ik em lelijk en mijn pc was toen dr tijd ook niet in staat om BF3 fatsoenlijk te draaien.
Inmiddels heb ik een betere pc en BF3 via de Humble Bundle gekocht, wie kan me vertellen waar te beginnen? De campain?
Inmiddels heb ik een betere pc en BF3 via de Humble Bundle gekocht, wie kan me vertellen waar te beginnen? De campain?
Multiplayer obviously. Join random server en knallen. Klaar.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Neen!layzzzz schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:30:
De campaign wordt je alleen maar verdrietig van, gewoon bewaren voor als je internet er uit ligt en je ECHT ECHT niets anders te doen hebt.
Als je beetje soepel wil beginnen, kijk anders eens wat tutorials of guides op youtube van bijvoorbeeld JackFrags of rivaLxfactor. Dan heb je direct een heel goed idee van hoe alles werkt en heel veel handige tips/trucs.
Zier er goed uit!vinom schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:34:
Na de succesvolle video van Battlefield 3 Music Video (56K views), is hier het vervolg. Enjoy guys!
[video]
Op deze manier zo je ook wat beter wat de frostbite engine allemaal kan.
Slomo destruction enz.
Buffalo77 | Pokemon Unite
Anoniem: 398494
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: dick
Echte reden: ik speelde op een server waar granaten niet toegestaan zijn, maar er werd wel vrolijk gespeeld met de lvg, gaf ik commentaar op.
Echte reden: ik speelde op een server waar granaten niet toegestaan zijn, maar er werd wel vrolijk gespeeld met de lvg, gaf ik commentaar op.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Pc's
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Zonder internet kom je de SP niet in hoor.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:36:
[...]
Neen!
De campaign wordt je alleen maar verdrietig van, gewoon bewaren voor als je internet er uit ligt en je ECHT ECHT niets anders te doen hebt.
Verder is de SP feitelijk achterlijke aimbot AI afschieten.
Ben je lekker een potje tdm aan het spelen komt zo'n *(&^*$*^%$ hacker het spel verkloten.
Alle keren one hit kill en op een gegeven moment werd het zo mooi dat hij begon te killen met ammo boxen...
http://battlelog.battlefi...how/1/67221150/270382331/
Alle keren one hit kill en op een gegeven moment werd het zo mooi dat hij begon te killen met ammo boxen...
Ik wist niet eens dat dat konFonta schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:58:
Ben je lekker een potje tdm aan het spelen komt zo'n *(&^*$*^%$ hacker het spel verkloten.

Het detecteren van hackers/macro's wordt wel steeds lastiger als speler, omdat tools tegenwoordig zo goed afgesteld kunnen worden dat er nét niet verdacht genoeg gespeeld wordt om het hard te kunnen maken. Of men speelt op servers met veel pro's zoals AnR zodat ze niet opvallen. Zie dan maar eens onderscheid te maken als admin van zo'n server. Sowieso vind ik spelers die structureel >25% schieten met een volautomatische AR (bijv M16) verdacht. Het is bijna onmogelijk om dat continu vast te houden.
Ik schiet normaal gesproken zo rond de 22/23% met een m16/ak74. Ik kan veel beter maar dit lagere getal komt vooral omdat ik ook mensen wil suppressen en omdat ik lucky shots probeer te maken.
Laatst heb ik het op de proef genomen en ben ik alleen gaan schieten als ik bijna zeker was dat ik de kill zou maken. Zodoende is het nu redelijk makkelijk om constant 27% accuracy aan te houden en soms uitschieters te hebben tot wel 32%. Dus niet gaan roepen dat iets onmogelijk is omdat jij het niet voor mogelijk houdt.
Zo vind ik alleen wel dat een accuracy van over de 40% erg verdacht is maar dat ook icm met zijn score want als zijn score niet zo hoog zou zijn dat zou het ook een ontzettend conservatieve schutter kunnen zijn.
Hier een gemiddeld resultaat: http://battlelog.battlefi...how/1/66429919/262702366/
Hier een uitschieter: http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/65785319/
Laatst heb ik het op de proef genomen en ben ik alleen gaan schieten als ik bijna zeker was dat ik de kill zou maken. Zodoende is het nu redelijk makkelijk om constant 27% accuracy aan te houden en soms uitschieters te hebben tot wel 32%. Dus niet gaan roepen dat iets onmogelijk is omdat jij het niet voor mogelijk houdt.
Zo vind ik alleen wel dat een accuracy van over de 40% erg verdacht is maar dat ook icm met zijn score want als zijn score niet zo hoog zou zijn dat zou het ook een ontzettend conservatieve schutter kunnen zijn.
Hier een gemiddeld resultaat: http://battlelog.battlefi...how/1/66429919/262702366/
[ Voor 12% gewijzigd door pauldegroot op 18-08-2013 18:39 ]
Haha jij wel weer hoor.Fonta schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:58:
Gisteren had ik ook een potje, hij kilde iedereen met repair tool & medic kits.
526 kills in 1 game van 1H 12M?Bee.nl schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:27:
[...]
Ik wist niet eens dat dat konValt me wel op dat het weer een Rus is. Laatst gekeken wat de banverhoudingen zijn op PBBans: van de 30.800 bans komt zo'n 29,2% uit Rusland.
Het detecteren van hackers/macro's wordt wel steeds lastiger als speler, omdat tools tegenwoordig zo goed afgesteld kunnen worden dat er nét niet verdacht genoeg gespeeld wordt om het hard te kunnen maken. Of men speelt op servers met veel pro's zoals AnR zodat ze niet opvallen. Zie dan maar eens onderscheid te maken als admin van zo'n server. Sowieso vind ik spelers die structureel >25% schieten met een volautomatische AR (bijv M16) verdacht. Het is bijna onmogelijk om dat continu vast te houden.

Hoewel ik het nogal stellig neer had gezet, acht ik het niet onmogelijk. Het is inderdaad haalbaar door zeer gecontroleerd te schieten zoals je zegt. Echter acht ik onder normale speelomstandigheden de kans klein dat je >25% volhoudt met een fullauto AR gedurende een lange periode. Dat wil zeggen met honderden uren speeltijd en tientallen service stars (dwz duizenden kills) voor het betreffende wapen. Er gaat accuracy verloren door suppressen, sproeiwerk nav suppressie, prefire, slechte hitreg, lange afstandswerk of gewoonweg misschieten. Dan blijft er gemiddeld zo'n 20% tot 25% over. Kijk bijvoorbeeld naar een pro als DukeePT -die een server binnenkomt en de boel even zwaar kont schopt- heeft net geen 20% met de M16 met 1051(!) service stars.pauldegroot schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:38:
Ik schiet normaal gesproken zo rond de 22/23% met een m16/ak74. Ik kan veel beter maar dit lagere getal komt vooral omdat ik ook mensen wil suppressen en omdat ik lucky shots probeer te maken.
Ik denk absoluut ook niet gelijk van "oh dat zal wel een cheater zijn" wanneer ik een hoge accuracy zie. Voor mij is het echter wél een indicator om verder te kijken naar iemands profiel. Hoeveel heeft iemand al gespeeld? Hoeveel service stars voor het wapen? Wat is de HS% en HK%? Welke mappen/modes speelt iemand veel? Wat bladeren door de battlereports, bf3stats ernaast leggen, etc. Dan krijg je wel een aardig beeld van iemand. Ik speel en admin al zo'n 15 jaar first person shooters, dus ik weet maar al te goed dat je alle factoren in beschouwing moet nemen voordat je een oordeelt velt.
http://battlelog.battlefi...1ns0mnia/stats/334069250/Bee.nl schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 19:53:
[...]
Hoewel ik het nogal stellig neer had gezet, acht ik het niet onmogelijk. Het is inderdaad haalbaar door zeer gecontroleerd te schieten zoals je zegt. Echter acht ik onder normale speelomstandigheden de kans klein dat je >25% volhoudt met een fullauto AR gedurende een lange periode. Dat wil zeggen met honderden uren speeltijd en tientallen service stars (dwz duizenden kills) voor het betreffende wapen. Er gaat accuracy verloren door suppressen, sproeiwerk nav suppressie, prefire, slechte hitreg, lange afstandswerk of gewoonweg misschieten. Dan blijft er gemiddeld zo'n 20% tot 25% over. Kijk bijvoorbeeld naar een pro als DukeePT -die een server binnenkomt en de boel even zwaar kont schopt- heeft net geen 20% met de M16 met 1051(!) service stars.
Ik denk absoluut ook niet gelijk van "oh dat zal wel een cheater zijn" wanneer ik een hoge accuracy zie. Voor mij is het echter wél een indicator om verder te kijken naar iemands profiel. Hoeveel heeft iemand al gespeeld? Hoeveel service stars voor het wapen? Wat is de HS% en HK%? Welke mappen/modes speelt iemand veel? Wat bladeren door de battlereports, bf3stats ernaast leggen, etc. Dan krijg je wel een aardig beeld van iemand. Ik speel en admin al zo'n 15 jaar first person shooters, dus ik weet maar al te goed dat je alle factoren in beschouwing moet nemen voordat je een oordeelt velt.
374 uur verder en 50.000+ m16 kills (totaal is nog hoger). Het is dus inderdaad niet onmogelijk en ook niet over tijd.. Staan wel aantal Battlereports tussen van TDM Noshahr, maar hij speelt in principe alle maps en niet alleen tdm/metro. Toegegeven er zijn niet extreem veel spelers die dat kunnen volhouden, de meeste resetten hun stats gewoon als ze het niet "goed genoeg" meer vinden.
Natuurlijk, uitzonderingen bevestigen de regelXant0r schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:14:
[...]
http://battlelog.battlefi...1ns0mnia/stats/334069250/
374 uur verder en 50.000+ m16 kills (totaal is nog hoger). Het is dus inderdaad niet onmogelijk en ook niet over tijd.. Staan wel aantal Battlereports tussen van TDM Noshahr, maar hij speelt in principe alle maps en niet alleen tdm/metro. Toegegeven er zijn niet extreem veel spelers die dat kunnen volhouden, de meeste resetten hun stats gewoon als ze het niet "goed genoeg" meer vinden.
Dit sluit weer aan bij mijn verhaal over het feit dat het zo lastig is om valsspelers te detecteren omdat de hacktools steeds slimmer worden en zo afgesteld kunnen worden dat ze expres niet perfect zijn om niet op te vallen. De (bijzonder) goede stats van spelers met slimme hacks liggen gewoon zo dicht in de buurt van zuivere spelers dat de grens tussen wel/niet valsspelen vertroebelt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Pc's
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Lmfao, wie zijn profiel is dat?Xant0r schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:14:
[...]
http://battlelog.battlefi...1ns0mnia/stats/334069250/
Haha deze is ook wel weer baas. Lijkt een goed seizoen te worden, afgelopen seizoen waren er een aantal die ik niet zo heel boeiend vond zeker gezien hoe goed ze waren begonnen in het eerste seizoen!
Maatje van me, zit hier volgens mij niet op Tweakers forum. In elk geval niet dat ik weet.
Mag ik trouwens vragen wat je gemiddeld aan fps hebt in BF3 (ruwe schatting + huidige settings)? Ik ben van plan om dit jaar ook nog te upgraden naar een nieuwe pc en ik denk dat ik wel voor een amd systeem ga aangezien ik me geld ook voor andere dingen nuttig kan gebruiken. Ligt eraan wat de nieuwe kaarten van AMD gaat doen, anders ga ik hoogstwaarschijnlijk ook voor een 760 of misschien een 770.
[ Voor 23% gewijzigd door Xant0r op 19-08-2013 01:12 ]
HAHAHAAHAHAA WAAR HALEN ZE HET!!
Dit vind ik echt een van de betere. Feitelijk zijn ze allemaal zo creatief, maar deze, lulz, met dat Ave Maria liedje maakt het af Natuurlijk, ik heb alles op ultra staan en heb 80-90FPS. Meestal 90.Xant0r schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 01:09:
[...]
Haha deze is ook wel weer baas. Lijkt een goed seizoen te worden, afgelopen seizoen waren er een aantal die ik niet zo heel boeiend vond zeker gezien hoe goed ze waren begonnen in het eerste seizoen!![]()
[...]
Maatje van me, zit hier volgens mij niet op Tweakers forum. In elk geval niet dat ik weet.
Mag ik trouwens vragen wat je gemiddeld aan fps hebt in BF3 (ruwe schatting + huidige settings)? Ik ben van plan om dit jaar ook nog te upgraden naar een nieuwe pc en ik denk dat ik wel voor een amd systeem ga aangezien ik me geld ook voor andere dingen nuttig kan gebruiken. Ligt eraan wat de nieuwe kaarten van AMD gaat doen, anders ga ik hoogstwaarschijnlijk ook voor een 760 of misschien een 770.
Maar ik ga zelf upgraden naar een 770 4GB waarschijnlijk, loopt nog een topic over.
Dus ik verkoop mijn eigen alweer
Omdat ik naar Eyefinity/Nvidia Surround ga.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 30-05 07:13
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Gisteren na 6 dagen ongeveer weer een potje BF3 gespeeld en tja ik weet niet zo goed wat ik hierover kan zeggen:
http://battlelog.battlefi...how/1/67227988/172685289/
Bekijk ook gerust de verborgen spelers die zielig zijn gerage quit. op gert-jan-oss na dan, die moest weg
Maar alleen mede bug community member Gwar en ik waren nog iets aan het doen.
Bekijk ook gerust de verborgen spelers die zielig zijn gerage quit. op gert-jan-oss na dan, die moest weg
Angelo NL / Global Cargo VTC
Voor mensen die last van lagspikes hebben, ik heb in mijn upc modem/router 2 opties uitgezet waarna het probleem 100% weg is:
WMM mode -> uitgezet
WMM power save mode -> uitgezet
Hierna geen 1 keer meer last gehad van lag!
Is BF3 trouwens een beetje fatsoenlijk te spelen op een mobiele grafische kaart en dan in het bijzonder de Geforce 635M?
WMM mode -> uitgezet
Is BF3 trouwens een beetje fatsoenlijk te spelen op een mobiele grafische kaart en dan in het bijzonder de Geforce 635M?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Lage resolutie en low settings moet het wel te doen zijn.Metro2002 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:09:
Voor mensen die last van lagspikes hebben, ik heb in mijn upc modem/router 2 opties uitgezet waarna het probleem 100% weg is:
WMM mode -> uitgezet
Hmm en zou straks BF4 ook nog te draaien zijn erop? Ik overweeg namelijk mijn intussen al heel wat jaartjes oude pc te vervangen voor een laptop. Als de prestaties in elk geval ongeveer gelijk zijn vind ik het prima.Pykow schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
Lage resolutie en low settings moet het wel te doen zijn.
Heb nu een phenom II 720 @ 3Ghz, 8GB geheugen en een Radeon 5750 met 1GB geheugen en daarop draait BF3 met alle settings op high en op 1920x1080 tussen de 35 en 45fps en dat vind ik echt prima draaien maar wil er niet teveel op achteruit gaan in prestaties, iets trager is niet zo'n punt.
Angelo is weer aan het gamen? Hmm, toch lekker bezig jongens.Pykow schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:56:
Gisteren na 6 dagen ongeveer weer een potje BF3 gespeeld en tja ik weet niet zo goed wat ik hierover kan zeggen:
Laptop & Gamen is gewoon drama, ik zou dan eerder je deskop upgraden.Metro2002 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:46:
[...]
Hmm en zou straks BF4 ook nog te draaien zijn erop? Ik overweeg namelijk mijn intussen al heel wat jaartjes oude pc te vervangen voor een laptop. Als de prestaties in elk geval ongeveer gelijk zijn vind ik het prima.
Heb nu een phenom II 720 @ 3Ghz, 8GB geheugen en een Radeon 5750 met 1GB geheugen en daarop draait BF3 met alle settings op high en op 1920x1080 tussen de 35 en 45fps en dat vind ik echt prima draaien maar wil er niet teveel op achteruit gaan in prestaties, iets trager is niet zo'n punt.
De desktop voldoet prima dus vergelijkbare prestaties zijn meer dan genoeg voor me maar wil graag 1 systeem dat ik op kan pakken en bv ook beneden in de woonkamer neer kan zetten en toch BF3 kan spelen.rolandos582 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:24:
[...]
Laptop & Gamen is gewoon drama, ik zou dan eerder je deskop upgraden.
Anoniem: 399
De desktop voldoet prima als je niet wilt gamen. BF3 op z'n aller minimaalst draait er wellicht op, maar speelbaar? En dat is BF3 - de komende spellen worden niet meer voor de xbox360 en ps3 gemaakt en naar PC geport, maar voor de veel zwaarder uitgeruste nieuwe consoles gemaakt en op PC gezet. De systeemeisen gaan de komende twee jaar explosief stijgen dus als je nu een laptop koopt die nét aan BF3 op z'n minimaalst kan draaien kun je over een maand of drie, vier op zoek naar een laptop waar je ook BF4 op zou kunnen spelen.Metro2002 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:35:
[...]
De desktop voldoet prima dus vergelijkbare prestaties zijn meer dan genoeg voor me maar wil graag 1 systeem dat ik op kan pakken en bv ook beneden in de woonkamer neer kan zetten en toch BF3 kan spelen.
De enige uitzondering zal COD zijn, die draaien nog steeds op de antieke engine van COD4 en dat zal best blijven werken.
Laptop bedoel je neem ik aan. Tja daar ben ik dus ook een beetje bang voor, al is de 635m volgens mij best een redelijk gemiddelde kaart voor in laptops maarja dan spaar ik wel even door voor een wat stevigere versieAnoniem: 399 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:49:
[...]
De desktop voldoet prima als je niet wilt gamen. BF3 op z'n aller minimaalst draait er wellicht op, maar speelbaar? En dat is BF3 - de komende spellen worden niet meer voor de xbox360 en ps3 gemaakt en naar PC geport, maar voor de veel zwaarder uitgeruste nieuwe consoles gemaakt en op PC gezet. De systeemeisen gaan de komende twee jaar explosief stijgen dus als je nu een laptop koopt die nét aan BF3 op z'n minimaalst kan draaien kun je over een maand of drie, vier op zoek naar een laptop waar je ook BF4 op zou kunnen spelen.
De enige uitzondering zal COD zijn, die draaien nog steeds op de antieke engine van COD4 en dat zal best blijven werken.
Wil je een laptop waar je fatsoenlijk op kan gamen? Kom je gewoon op MSI terecht.
En als je dan een goede laptop wil ga je er ook goed voor betalen.
Vergelijk een deskop van €1200,- met een laptop van €1200,-.
Dat is gewoon drama.
En als je dan een goede laptop wil ga je er ook goed voor betalen.
Vergelijk een deskop van €1200,- met een laptop van €1200,-.
Dat is gewoon drama.
Wat ben je toch goed pykow...Pykow schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:56:
Ohh Fonta. http://battlelog.battlefi...how/1/67277426/353970329/
We zijn allemaal pro, zolang we maar plezier hebben.

Ben geen pro... Ben amateur...
Bezig met die &*(^*& assignments... Beetje met wapens spelen waarmee je altijd in het nadeel bent.
Bezig met die &*(^*& assignments... Beetje met wapens spelen waarmee je altijd in het nadeel bent.
[ Voor 62% gewijzigd door Fonta op 19-08-2013 15:31 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ow Gwar en ik hadden wel fun, Elkaar reviven wanneer et kon, paar keer punt C overgenomen met zijn 2en.rolandos582 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:24:
[...]
Angelo is weer aan het gamen? Hmm, toch lekker bezig jongens.
maar 31 spelers die gestopt zijn voor het einde en meer dan de helft van het team dat slechter was dan de eerste 12 spelers van het andere team, dan maak je geen schijn van kans.
Dankje voor het compliment, al was het eerder om te laten zien in wat voor team ik zat ipv mijn score.
precies zolang je maar plezier hebt.rolandos582 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
Ohh Fonta. http://battlelog.battlefi...how/1/67277426/353970329/
We zijn allemaal pro, zolang we maar plezier hebben.
Hieronder ook een mooie voorbeeld van mijn slechtste potje in de afgelopen 2 weken.
http://battlelog.battlefi...how/1/67036818/172685289/
ik heb toch liever de M4A1 dan de ACW-R.
maar soms moet je gewoon een andere wapen pakken om een uitdaging te hebben eigenlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 19-08-2013 15:47 ]
Haha zo is het maar net. Geen probleem.Fonta schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:30:
Ben geen pro... Ben amateur...
@Pykow, ik heb die wapens niet eens. Fak engineer.
Nee, die DESKTOP voeldoet prima, mits je niet wilt gamen. Die bak is NU al eigenlijk niet geschikt om een klein beetje serieuzig op te gamen. Daarop draait BF3 min of meer speelbaar met een framerate van wat, 30 tot 50 bij alles op low en lage resolutie? Die zou bij mij járen geleden al gesneuveld en vervangen zijn. Als je een wat normaler bestedingspatroon hebt doe je er natuurlijk wat langer mee, maar laten we zeggen dat ik pas een kaart heb weggegeven die sneller was dan de jouwe omdat ik geen vrienden of kenissen weet voor wie die kaart een upgrade zou zijn. Hij is dus naar een mij verder persoonlijk niet bekende Tweaker gegaan (voor 4 euro, de postzegels...) wegens nutteloosheid.Metro2002 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:56:
[...]
Laptop bedoel je neem ik aan. Tja daar ben ik dus ook een beetje bang voor, al is de 635m volgens mij best een redelijk gemiddelde kaart voor in laptops maarja dan spaar ik wel even door voor een wat stevigere versie
En jij wil een laptop die dat soort performance gaat geven... terwijl alle nieuwe games binnen nu en anderhalf jaar systeemeisen hebben die daar ver, vér bovenuit gaan stijgen. Dat is geen goed plan.
Punnkbuster is weer optimaal bezig vandaag.
"Game disconnected: you were blablabla kicked (mij) (for 0 minutes) RESTRICTION: Disallowed Program/Driver: [130827]"
Zodra ik DxTory aanzette knalde ik eruit.
Lees je wel goed? Ik speel BF op 1920x1080 met alles op high met een constante framerate van ruim boven de 35fps en meestal rond de 40fps en op medium op 55fps. De desktop trekt nieuwe spellen nog altijd uitstekend. Daarom dacht ik dat een laptop die ik NU koop toch wel enigszins vergelijkbare prestaties neer zou moeten kunnen zetten aangezien mijn desktop al wat ouder is. Maar de consensus hier is duidelijk: een gamelaptop gaat serieus knaken kosten dus ik spaar dan liever even door of ik leg de lat voor de laptop lager in het domein: het is leuk dat ie ook een spel kan doen maar ik verwacht er geen wonderen van.Anoniem: 399 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:45:
[...]
Nee, die DESKTOP voeldoet prima, mits je niet wilt gamen. Die bak is NU al eigenlijk niet geschikt om een klein beetje serieuzig op te gamen. Daarop draait BF3 min of meer speelbaar met een framerate van wat, 30 tot 50 bij alles op low en lage resolutie? Die zou bij mij járen geleden al gesneuveld en vervangen zijn.
Zo'n zelfde graka heb ik in de PC van een kennis zitten en die trekt écht geen constante 35 fps op High in die resolutie.Metro2002 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:07:
[...]
Lees je wel goed? Ik speel BF op 1920x1080 met alles op high met een constante framerate van ruim boven de 35fps en meestal rond de 40fps en op medium op 55fps. De desktop trekt nieuwe spellen nog altijd uitstekend.
Daarnaast is 30 fps alles behalve "goed speelbaar" voor de meeste mensen. Als jij met 30 fps tevreden bent, ja, goed, dan moet je misschien niet hier vragen wat je kopen moet, maar in het hardware subforum. Hier krijg je advies van mensen die (redelijk veel en daarom grotendeels redelijk fanatiek) BF3 spelen - en die doen dat écht niet op 30 fps. Jouw "trekt het uitstekend" is voor veel mensen hier "totaal onspeelbaar".
Ik heb de boel wat overgeklokt zodat de kaart op 5770 specs loopt en mijn processor loopt ook sneller én er zit een niet onaardige 8gb geheugen in . Ik lieg niet over de prestaties ofzo. We zitten wel op tweakers he, mijn pc is best goed afgerichtAnoniem: 399 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:52:
[...]
Zo'n zelfde graka heb ik in de PC van een kennis zitten en die trekt écht geen constante 35 fps op High in die resolutie.
Daarnaast is 30 fps alles behalve "goed speelbaar" voor de meeste mensen. Als jij met 30 fps tevreden bent, ja, goed, dan moet je misschien niet hier vragen wat je kopen moet, maar in het hardware subforum. Hier krijg je advies van mensen die (redelijk veel en daarom grotendeels redelijk fanatiek) BF3 spelen - en die doen dat écht niet op 30 fps. Jouw "trekt het uitstekend" is voor veel mensen hier "totaal onspeelbaar".
Ik vind alles boven de 30fps inderdaad goed speelbaar en boven de 40fps moet je wel erg goed kijken wil je nog verschil zien. Maar goed, genoeg offtopic, je bent blijkbaar wat meer die hard gamer dan ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Metro2002 op 19-08-2013 21:07 ]
Jij was toch degene die vaak metro speelde??Metro2002 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:04:
[...]
Ik heb de boel wat overgeklokt zodat de kaart op 5770 specs loopt en mijn processor loopt ook sneller én er zit een niet onaardige 8gb geheugen in . Ik lieg niet over de prestaties ofzo. We zitten wel op tweakers he, mijn pc is best goed afgerichtEen snelle pc kopen kan iedereen.
Ik vind alles boven de 30fps inderdaad goed speelbaar en boven de 40fps moet je wel erg goed kijken wil je nog verschil zien. Maar goed, genoeg offtopic, je bent blijkbaar wat meer die hard gamer dan ik.
Op een map als Gulf of Oman zal je FPS wel wat naar beneden gaan denk ik...
BF3 op een 635M gaat niet lekker draaien op high en Full HD lijkt me.
Ik speel heel vaak operation metro maar ook regelmatig caspian border en de fps zijn daar ook altijd boven de 30fpsAdmiralSnipe schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:26:
[...]
Jij was toch degene die vaak metro speelde??
Op een map als Gulf of Oman zal je FPS wel wat naar beneden gaan denk ik...
BF3 op een 635M gaat niet lekker draaien op high en Full HD lijkt me.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
30fps (Lees niet speelbaar) als je dat gewent bent dan zou het misschien kunnen werken op die laptop graka.Metro2002 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:58:
[...]
Ik speel heel vaak operation metro maar ook regelmatig caspian border en de fps zijn daar ook altijd boven de 30fps
als bij mij de game op 30 frames af speelde, dan had ik de game nooit gespeeld.
met mijn GTX460 had ik op low settings altijd 60FPS.om de twee jaar is mijn kaart wel aan vervanging toe.
ik heb nu GTX670 erin zitten en of ik ga de nieuwe AMD halen die eraan komen samen met BF4 of ik ga volgend jaar voor de GTX870 of GTX880
Heb onlangs via de Humble Bundle een BF3 key gekregen en gister even een potje gespeeld. Gaat snel man. Speelde de map in een metro en net daarbuiten. Speel nog met iron sights dus dat was wel even goed kijken. Moet wel zeggen dat sommige gasten echt ogen als een havik hebben. Werd soms neergeknald door wapens waar een red dot achtige scope op zat en kan me niet voorstellen dat daar veel magnificatie op zit.
Al met al een leuk spel. Moet nog veel leren maar dat komt wel goed denk ik.
Al met al een leuk spel. Moet nog veel leren maar dat komt wel goed denk ik.
Prima.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Multiplayer
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Je wilt ook geen vergroting hebben op mappen zoals Metro, volstrekt nutteloos aangezien je een tunnelvisie krijgt. Met red dot kan je prima mikken op vrijwel alle afstanden. Pas op echt grote mappen zou je een scope kunnen overwegen, maar zelfs dan zou ik er niet voor kiezen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik kan niet aanmelden op origin en niet op battlelog. Meer mensen hier last van?
[ Voor 60% gewijzigd door pafdaddy op 20-08-2013 10:41 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Tja ik ga geen discussie voeren over wel of niet speelbaar maar alles boven de 40fps en je moet echt enorm je best gaan doen om nog verschillen in fps te zien. 50 of 60fps is echt niet zichtbaar. tussen 30 en 40fps zie ik nog wel verschil. 30fps is bij mij ook wel een beetje de ondergrens maar onspeelbaar? disagree.Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:19:
[...]
30fps (Lees niet speelbaar) als je dat gewent bent dan zou het misschien kunnen werken op die laptop graka.
met mijn GTX460 had ik op low settings altijd 60FPS.om de twee jaar is mijn kaart wel aan vervanging toe.
ik heb nu GTX670 erin zitten en of ik ga de nieuwe AMD halen die eraan komen samen met BF4 of ik ga volgend jaar voor de GTX870 of GTX880
Maar ik spaar nog even door voor een echte gamelaptop
Ik kan wel zeggen dat ik blij ben dat ik 90FPS heb. Heb wel eens bij iemand gegamed die 30FPS had, en dat een heel duidelijk merkbaar verschil.
Ja maar bv 60 of 90fps is echt niet zichtbaar, tenzij je constant enorme terugvallen in fps hebt.rolandos582 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:27:
Ik kan wel zeggen dat ik blij ben dat ik 90FPS heb. Heb wel eens bij iemand gegamed die 30FPS had, en dat een heel duidelijk merkbaar verschil.
Tja, ik was eerst ook 30 fps gewend van een 8600GT, en sinds ik meestal 100+ loop, kan ik echt niet meer naar 30 fps kijken, ook grappig dat ik BF3 op 40 FPS botervloeiend vond lopen (op het begin)Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:19:
[...]
30fps (Lees niet speelbaar) als je dat gewent bent dan zou het misschien kunnen werken op die laptop graka.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
op je 60 hz scherm zeker?rolandos582 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:27:
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Multiplayer
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Niet zo slap lullen, het is al zo ontzettend vaak aangetoond dat het prima zichtbaar is. Snap niet waarom mensen nog steeds zulke mythes blijven herhalen.Metro2002 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:23:
[...]
Tja ik ga geen discussie voeren over wel of niet speelbaar maar alles boven de 40fps en je moet echt enorm je best gaan doen om nog verschillen in fps te zien. 50 of 60fps is echt niet zichtbaar. tussen 30 en 40fps zie ik nog wel verschil. 30fps is bij mij ook wel een beetje de ondergrens maar onspeelbaar? disagree.
Maar ik spaar nog even door voor een echte gamelaptop
Omdat het geen mythe is. Kunnen we nu weer OT.Tsurany schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:48:
[...]
Niet zo slap lullen, het is al zo ontzettend vaak aangetoond dat het prima zichtbaar is. Snap niet waarom mensen nog steeds zulke mythes blijven herhalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Metro2002 op 20-08-2013 14:50 ]
Metro2002 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:31:
[...]
Ja maar bv 60 of 90fps is echt niet zichtbaar, tenzij je constant enorme terugvallen in fps hebt.
Tsurany schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:48:
[...]
Niet zo slap lullen, het is al zo ontzettend vaak aangetoond dat het prima zichtbaar is. Snap niet waarom mensen nog steeds zulke mythes blijven herhalen.
Het gaat echt niet alleen om de 'zichtbaarheid', al zie je dat heus wel verschil in hoe vloeiend het beeld is, maar het bovenal merkbaar in de speelbaarheid. Hoe meer fps, hoe soepeler/accurater/vloeiender je bewegingen en aim worden en daarmee je in-game prestaties.Metro2002 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:49:
[...]
Omdat het geen mythe is. Kunnen we nu weer OT.
Het is je goed recht natuurlijk om het geen probleem te vinden om met die extra handicap te spelen, maar je kan niet zeggen dat het geen handicap is. Als je dat niet merkt, ben je simpelweg nog niet goed genoeg.
Nope, atm 75Hz. Binnenkort waarschijnlijk 120/144Hz
Ik wist gewoon dat jij zo komen om te reageren, ik ga die discussie niet meer aan.Tsurany schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:48:
[...]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Binnenkort dubbel XP weekje voor diegene die nog geen shitbucked zijn.
verder ben ik zelf wel uitgekeken op BF3 om er echt iets zinnigs over te zeggen en ben ik toe aan nieuwe games als GTA V, BF4.
ben nu zelf druk bezig met sleeping dogs
verder ben ik zelf wel uitgekeken op BF3 om er echt iets zinnigs over te zeggen en ben ik toe aan nieuwe games als GTA V, BF4.
Dit, QFT. Ik voel direct als mijn framerate onder de 50 zakt - het loopt niet meer zo vloeiend als het hoort en ik merk ook gewoon de vertraging tussen muis schuiven en bewegen. Die magische grens van 50 fps is vast niet bij iedereen hetzelfde (ik zie nauwelijks verschil tussen 60 en 120 fps bijvoorbeeld) maar 30 fps is wel degelijk veel te laag voor veel mensen die dit spelen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:05:
Het is je goed recht natuurlijk om het geen probleem te vinden om met die extra handicap te spelen, maar je kan niet zeggen dat het geen handicap is. Als je dat niet merkt, ben je simpelweg nog niet goed genoeg.
Maar, daarom mijn suggestie deze discussie in het hardware topic te gaan voeren, en niet hier. Hier lullen we over Battlefield.
Ik ben juist awesome omdat ik met die extra handicap alsnog zo goed kan spelenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:05:
[...]
ik hoop zelf juist dat door die bundle er wat meer nieuwe spelers inkomen, bel zelf level 21. Daarnnaast hoop ik dat de "pro's" (lees: gasten die alles en iedereen verkrachten in een jet) straks overstappen op bf4Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:18:
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
correctie pro's zijn geen gasten die iedereen verkracht met een jet.theRich schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:39:
[...]
ik hoop zelf juist dat door die bundle er wat meer nieuwe spelers inkomen, bel zelf level 21. Daarnnaast hoop ik dat de "pro's" (lees: gasten die alles en iedereen verkrachten in een jet) straks overstappen op bf4
die noem je jetwhores.
ik hoop dat die bij BF3 blijven, terwijl het normale volk met skill en hersens overgaan naar BF4.
Het is valse hoop, want de jetwhores gaan waarschijnlijk ook mee over
Na 100en uren BF3 wil ik toch eens proberen goed te worden met een jet. Kwam erachter dat vliegen niet hetzelfde gaat als BC2, met een xbox controller. Heb dus een controller aan mn PC hangen en wil dezelfde besturen als BC2. Kan dit makkelijk worden ingesteld?
Double EXP is live. 120 uur blijft hij aanstaan.
@DJH, moet toch wel lukken. Heb je al gekeken in de BF3 settings?
@DJH, moet toch wel lukken. Heb je al gekeken in de BF3 settings?
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Multiplayer
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
http://battlelog.battlefi...how/1/67433665/186401280/
Chopper whore, met de TV missile 10x hun heli gesloopt en veel air support kunnen geven
Chopper whore, met de TV missile 10x hun heli gesloopt en veel air support kunnen geven
*** Choppers zijn OP, *blabla* bannen die hap!Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:32:
http://battlelog.battlefi...how/1/67433665/186401280/
Maar even serieus, je hebt van die figuren de hele ronde boven hun base hangen TV missiles af te vuren, dat heb jij toch niet gedaan?? Toch...?!?
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Multiplayer
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ik vloog niet dus had er weinig controle over. Mijn tijd gespendeerd aan hun heli neer halen, tank verzwakken en wat infantry killen. Tja, wat moet je anders in zo'n heli? Vond het wel een afwisseling na al die potjes infantry.AdmiralSnipe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:25:
[...]
*** Choppers zijn OP, *blabla* bannen die hap!
Maar even serieus, je hebt van die figuren de hele ronde boven hun base hangen TV missiles af te vuren, dat heb jij toch niet gedaan?? Toch...?!?
Paar mooie flyovers gedaan over hun MCOM's dus dat dan weer wel
Ah, dan is het goed.Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:32:
[...]
Ik vloog niet dus had er weinig controle over. Mijn tijd gespendeerd aan hun heli neer halen, tank verzwakken en wat infantry killen. Tja, wat moet je anders in zo'n heli? Vond het wel een afwisseling na al die potjes infantry.
Paar mooie flyovers gedaan over hun MCOM's dus dat dan weer wel
Kwam een tijdje geleden 2 ch0pperwh0res tegen die dat dus wel deden, en niemand deed er echt wat aan.
Heb toen met iemand anders (was een NLer maar weet niet of hij/zij op GoT zit) de schout heli gepakt en ze keer op keer neergehaald door te laserpainten, waar ze best wel pissig om werden.
Ze gebruikten eerst de ECM steeds terwijl de missile al onderweg was en dan voert ECM vaak niks uit tegen een gelaserpaint projectiel.
Daarna gebruikten ze de ECM eerder maar terwijl ze naar beneden doken konden wij dichterbij komen om ze alsnog neer te halen.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Multiplayer
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ja zo een had ik er laatst ook. Even opstijgen, raket afschieten en weer tussen de bomen landen. Vind t helemaal niks...
Lol, kreeg hier bijna een hartaanval!
Kreeg ik zonet deze e-mail met titel EA.com Terms of Service Violation
Mensen weten toch dat dit als meme bekend staat? (bitch pls, en al die andere varianten)
En zitten zwarten in Amerika niet tegen elkaar continu "nigger" of "niggah" te zeggen?
edit: En ik weet niet hoe het in andere landen zit, maar hier is België is "neger" een gewoon woord. Wij vinden het net racistisch om "zwarte" te zeggen.
Ik had dat gezegd als reactie op Its confirmed the US medic white! (reactie die staat bij het laatste artikel op Battlelog)Dear asgaro,
We are contacting you regarding your Battlefield3 Account.
Your account has been found to be in breach of our Terms of Service. The following content that you have posted on Battlelog violates our Harassment policy:
- nigger pls.
Please be aware that no further action has been taken at this time. We also strongly encourage you to familiarise yourself with our Terms of Service, as repeated violations may result in suspension or account closure.
Our Terms of Service can be found here:
http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/.
Thank you for your understanding.
Jessica
EA Customer Service
EA.com Customer Relations
Mensen weten toch dat dit als meme bekend staat? (bitch pls, en al die andere varianten)
En zitten zwarten in Amerika niet tegen elkaar continu "nigger" of "niggah" te zeggen?

edit: En ik weet niet hoe het in andere landen zit, maar hier is België is "neger" een gewoon woord. Wij vinden het net racistisch om "zwarte" te zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 21-08-2013 22:50 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Pc's
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik ga er nu echt voor. Nu of nooit met Rome II die eraan zit te komen.Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:18:
Doet me denken aan dat verhaal van zo'n gast wiens Xbox live account werd geblokkeerd omdat hij "Gay" van achternaam heette.Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:48:
Lol, kreeg hier bijna een hartaanval!
[...]
Ik had dat gezegd als reactie op Its confirmed the US medic white! (reactie die staat bij het laatste artikel op Battlelog)
Gaat ook nergens over.
Neger staat naar mijn weten ook in Nederland te boek als een doodnormaal woord.
Van Dale komt met het volgende:
ne·ger (m,v; meervoud: negers) 1lid van een van de zwarte rassen die oorspronkelijk uit Afrika afkomstig zijn (tegenwoordig meestal zwarte)
Bij de zoekterm "neger" komt Van Dale ook met het woord negeren:
ne·ge·ren (negeerde, heeft genegeerd) 1doen alsof je iem. niet ziet, iets niet merkt: iem. totaal negeren
Er wordt wel eens als flauwe grap gezegd dat je negers 'snachts niet ziet, zou het woord negeren daar dan toch stiekem van afgeleid zijn??
AdmiralSnipe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:31:
[...]
Doet me denken aan dat verhaal van zo'n gast wiens Xbox live account werd geblokkeerd omdat hij "Gay" van achternaam heette.
Gaat ook nergens over.
Neger staat naar mijn weten ook in Nederland te boek als een doodnormaal woord.
Van Dale komt met het volgende:
ne·ger (m,v; meervoud: negers) 1lid van een van de zwarte rassen die oorspronkelijk uit Afrika afkomstig zijn (tegenwoordig meestal zwarte)
Bij de zoekterm "neger" komt Van Dale ook met het woord negeren:
ne·ge·ren (negeerde, heeft genegeerd) 1doen alsof je iem. niet ziet, iets niet merkt: iem. totaal negeren
Er wordt wel eens als flauwe grap gezegd dat je negers 'snachts niet ziet, zou het woord negeren daar dan toch stiekem van afgeleid zijn??
offtopic:
Nigger staat meer gelijk aan nikker denk ik. Dat is wel/veel meer beledigend dan neger.
Maar op zich wel logisch dat ze reageren op het gebruik van het N woord. Denk niet dat het goed is voor de reputatie van EA als iedereen gewoon het N woord mag gebruiken op hun sites. Ligt nogal gevoelig, vooral in de USA.
Nigger staat meer gelijk aan nikker denk ik. Dat is wel/veel meer beledigend dan neger.
Maar op zich wel logisch dat ze reageren op het gebruik van het N woord. Denk niet dat het goed is voor de reputatie van EA als iedereen gewoon het N woord mag gebruiken op hun sites. Ligt nogal gevoelig, vooral in de USA.
Jammer dat ze nooit iets met wapen attachment unlocks gedaan hebben. Een weekendje wat minder kills nodig hebben zou wel eens mogen.Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:18:
[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 21-08-2013 23:38 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Gundogan schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:35:
[...]
offtopic:
offtopic:
Het is inderdaad wel logisch dat hier op gelet word, en dat vind ik ook zeker geen slechte zaak, maar het lijkt alsof de Amerikanen soms een beetje doordraaien.
Het is net alsof ze heel krampachtig de tijd van de slavernij en onderdrukking willen "goedmaken".
En nu back on topic!

Het is inderdaad wel logisch dat hier op gelet word, en dat vind ik ook zeker geen slechte zaak, maar het lijkt alsof de Amerikanen soms een beetje doordraaien.
Het is net alsof ze heel krampachtig de tijd van de slavernij en onderdrukking willen "goedmaken".
En nu back on topic!
~edit: Asgaro denk om je taalgebruik!
Straks moet ik nog een topicreport aanmaken!
[ Voor 25% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-08-2013 12:28 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.