Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ik heb inderdaad aan network smoothing gezeten. Zou dat het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
rolandos582 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:51:
Ik heb inderdaad aan network smoothing gezeten. Zou dat het probleem zijn?
Draai je een up to date punkbuster?
Dit kan ook lag veroorzaken als je een oude versie draait.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Nope, allemaal handmatig geupgrade en speel pas BF3 sinds enkele dagen.
Voor zover ik weet is er nog geen update van PB geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi iedereen, zie hier nog een actieve community in Battlefield.
Ben wat op zoek naar medemensen die dit nog spelen voeg mij gerust toe op origin friends (Speedgun_BE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:55:
Hi iedereen, zie hier nog een actieve community in Battlefield.
Ben wat op zoek naar medemensen die dit nog spelen voeg mij gerust toe op origin friends (Speedgun_BE).
Je hebt je al aangemeld bij BuG. Dus wordt het dan niet eens tijd om teamspeak te joinen?
vooral s'avonds zijn er BF spelers. Overdag moeten we werken ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
NLsandman schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:37:
[...]

Bekijk de kill cam beelden maar eens en kijk hoe een speler over een hek springt.
Wat is daarmee? dat gaat helemaal smooth bij mij hoor... Nu kan dat ook liggen aan het feit dat ik vrijwel alleen op servers speel waar m'n ping <20 (bijna alle goede servers in europa, en zelfs sommige uit de US) is en ik een 100Mbit glasvezel verbinding heb... Maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheK1ng schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

Wat is daarmee? dat gaat helemaal smooth bij mij hoor... Nu kan dat ook liggen aan het feit dat ik vrijwel alleen op servers speel waar m'n ping <20 (bijna alle goede servers in europa, en zelfs sommige uit de US) is en ik een 100Mbit glasvezel verbinding heb... Maarjah
nee heeft niks met je verbinding te maken. BF3 is brak met animaties wanneer je over een object springt ;)
wat voor verbinding je ook hebt.

1 van de dingen die ze gaan verbeteren in BF4.
Zelfs moeten verbeteren,

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 09-08-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
ik zal ook eens op TS joinen Pykow... hoewel ik wel enige drempelvrees heb :)

Vond het gister wel leuk om een keer met meer BUG spelers te spelen.

en gloeiende gloeiende wat ben jij goed Pykow.. als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je cheat hahahaaha.

Ik vuur een heel magazijn leeg en jij een burstje en hup weer 1 down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Battlefield 3 2XP event starts 10 augustus 11.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:43

Hupske

AFCA

Hebben meerdere mensen last dat ze niet kunnen inloggen op Origin?

Dacht laat ik BF3 weer eens spelen na een maand, maar dat gaat op deze manier niet door |:(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Yup, hier ook stuk :(

edit: doet het weer! oOo

edit2: alhoewel...

[ Voor 58% gewijzigd door Murphy op 09-08-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
Pykow schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:47:
[...]

nee heeft niks met je verbinding te maken. BF3 is brak met animaties wanneer je over een object springt ;)
wat voor verbinding je ook hebt.

1 van de dingen die ze gaan verbeteren in BF4.
Zelfs moeten verbeteren,
Mjah... :P ze zouden het idd wel mogen fixen 8)7 , Als je er megerg op gaat letten zie je het wel wat shutteren idd maar liever dat als wanted-bullets en dat soort dingen, ik heb hem trouwens ook niet helemaal naar links staan maar ongeveer 1/5e vanaf links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:08:
ik zal ook eens op TS joinen Pykow... hoewel ik wel enige drempelvrees heb :)

Vond het gister wel leuk om een keer met meer BUG spelers te spelen.

en gloeiende gloeiende wat ben jij goed Pykow.. als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je cheat hahahaaha.

Ik vuur een heel magazijn leeg en jij een burstje en hup weer 1 down...
Dat denken er helaas meer en krijg ik ook regelmatig hackusation in de chat of word ik zelfs gekicked van servers.jammer maar helaas. oefening baard kunst.

ik ben zelf nu druk bezig met de AEK-971 om er 100 stars mee te krijgen ;)
De M16A3 en M4A1 heb ik al meer dan 100 stars.
en ik heb bijna 80 stars voor de AEK-971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
Is er eigenlijk een max aantal stars dat je op een wapen/class/vehicle kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheK1ng schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:47:
Is er eigenlijk een max aantal stars dat je op een wapen/class/vehicle kunt krijgen?
Nee hoor, 722 service stars and counting op de m16 8)

In-game krijg je bij de death screen maximaal 100 te zien en dat levert al genoeg commentaar op in de chat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

Nee hoor, 722 service stars and counting op de m16 8)

In-game krijg je bij de death screen maximaal 100 te zien en dat levert al genoeg commentaar op in de chat. :)
lol jij hebt echt veel wapens nog niet gebruikt.
ik dacht dat mijn 202 stars al veel was.

Et wordt wel tijd dat je accuratie gaat verbeteren kerel. 18% is nog al gemiddeld voor iemand die er af en toe mee schiet. zelf heb ik ook maar 20% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
Ik ga eerst maar eens proberen alle unlocks en alle assesments te doen ^_^ en als ik daar mee klaar ben is waarschijnlijk battlefield 4 al uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheK1ng schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:52:
Ik ga eerst maar eens proberen alle unlocks en alle assesments te doen ^_^ en als ik daar mee klaar ben is waarschijnlijk battlefield 4 al uit :P
Succes, dat gaat best wel lang duren ;)
ik denk dat je er 500 uur mee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
Pykow schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:42:
[...]

Succes, dat gaat best wel lang duren ;)
ik denk dat je er 500 uur mee bezig bent.
Haha oke, dat ga ik niet meer redden voor bf 4 :P Ik heb nu 86uur staan, dat is al meer als elk ander spel dat ik gespeeld heb (op minecraft na 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus, net een nieuwe laptop in huis, en ik die dacht dat ik altijd maar problemen had met mijn netwerk...
Zo'n lagvrije ervaring met BF3 heb ik nog nooit gehad, echt opvallend hoeveel meer kills ik haal nu >:)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:23:
[...]
lol jij hebt echt veel wapens nog niet gebruikt.
ik dacht dat mijn 202 stars al veel was.

Et wordt wel tijd dat je accuratie gaat verbeteren kerel. 18% is nog al gemiddeld voor iemand die er af en toe mee schiet. zelf heb ik ook maar 20% ;)
Welke wapens heb ik nog niet gebruikt die ik een kans moet geven volgens jou?

Russische en Chinese wapens zijn vooral bijster lelijk en pak ik alleen daarom al niet al te snel, de bolt-actions en semi-snipers zijn allemaal gelijkwaardig plus niet mijn speel-stijl etc. etc.

Ach, die accuracy stat is meer iets voor de statsfetisjisten, potjes van 25%+ of 15%-, ik merk echt geen verschil in het aantal kills. TTK is alles wat telt en ik heb geen enkel probleem om vuurgevechten te winnen. Los van het magische BF3 Supress & Rule principe, speel ik uitsluitend loeiend agressief en dan loop je nog wel eens meerdere vijanden tegen het lijf waarbij de spray ingezet moet worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Plus dat de lui die echt voor accuracy spelen zichzelf alleen maar een handicap aan doen lol. Perse in cqb 1vs1 niet sprayen en liever doodgaan om die accuracy van 30 tot 30+ te behouden lol. Ik zit over het algemeen als ik een infantrymap of tdm speel tussen de 22-30% en soms ietsjes hoger met AN94 bijv. Dat terwijl ik er echt niet perse om speel en zal ook gewoon me knop inhouden als ik iemand dichtbij tegen kom en niet 1,2,3 direct neer krijg, omdat ie bijv naast me langs spring. Op een grote CQ map vind ik het wel moeilijk om vast te houden, maja daar zijn de afstanden vaak ook gewoon groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

Russische en Chinese wapens zijn vooral bijster lelijk en pak ik alleen daarom al niet al te snel, de bolt-actions en semi-snipers zijn allemaal gelijkwaardig plus niet mijn speel-stijl etc. etc.

Ach, die accuracy stat is meer iets voor de statsfetisjisten, potjes van 25%+ of 15%-, ik merk echt geen verschil in het aantal kills. TTK is alles wat telt en ik heb geen enkel probleem om vuurgevechten te winnen. Los van het magische BF3 Supress & Rule principe, speel ik uitsluitend loeiend agressief en dan loop je nog wel eens meerdere vijanden tegen het lijf waarbij de spray ingezet moet worden. :)
uhm M417, heerlijke auto sniper
MTAR-21 voor de kleine maps
MP412 REX die echt snel kan killen.
870MSC slugs nog niet gebruikt zie ik.

De overige wapens zijn niet de beste, maar wel leuk om master dog tags voor te halen.
Je hebt 29 master dogtags en ik heb er zelf 58 :P
kom nu in de fase bij slechte pistolen, gadgets en sniper rifles.

TTK is zeker belangrijk, maar persoonlijk ben ik van mening als ik zoveel al heb gedaan,om een beetje te gaan tweaken met me muis settings om beter te kunnen schieten.
het zegt mij meestal zelf wel of ik te aggresief heb gespeeld of de foute beslissingen heb genomen.
ik spray ook regelmatig, maar dan zit je nog op 20%.

Het gaat me niet zo zeer om et cijfertje, maar misschien als je muis settings aanpas, dat je TTK nog meer kunt versnellen. je wilt toch altijd iets hebben om voor te spelen ? tenminste ik wel.
Unlocks, dogtags of stats.

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 09-08-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Daar mag je nog plezier aan toevoegen dan :) Unlocks, dogtags, stats of plezier. Denk dat het overgrote deel van de BF3 community in die categorie valt.
Ik persoonlijk speel graag voor stats, heb graag een leuke KD en accuracy. Maar laat me er gelukkig niet door leiden.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

G53 is heerlijk na zijn buff.
G36C is nooit verkeerd.
LSAT is ook niet slecht voor een LMG als je weet wat je doet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
TheK1ng schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

Ik heb 50mbit down en upload is rond de 80mbit, weet niet waarom mijn upload zo hoog is.
ping in nederland rond de 6ms en in de rest van europa tussen 12ms en 17ms.

Als je de slider helemaal naar links zet dan speel je zonder compensatie, door de slider naar rechts te zetten ga je 100ms terug in de tijd zodat wanneer er een packet niet aankomt je dit niet ziet, dit noemen ze interpolatie.
By default, the client receives about 20 snapshot per second. If the objects (entities) in the world were only rendered at the positions received by the server, moving objects and animation would look choppy and jittery. Dropped packets would also cause noticeable glitches. The trick to solve this problem is to go back in time for rendering, so positions and animations can be continuously interpolated between two recently received snapshot. With 20 snapshots per second, a new update arrives about every 50 milliseconds. If the client render time is shifted back by 50 milliseconds, entities can be always interpolated between the last received snapshot and the snapshot before that.
Source defaults to an interpolation period ('lerp') of 100-milliseconds (cl_interp 0.1); this way, even if one snapshot is lost, there are always two valid snapshots to interpolate between.
source engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Hey mijn naam op battlefield 3 is BattlefielderNL voeg me maar toe op origin ik speel het voor de lol dus verwacht niet dat ik al te goed ben ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik raad iedereen de Razer deathAdder 2013 aan.
Sinds mijn switch van G500 naar DA2013 ben ik gerichter aan het schieten en burst mode schieten gaat een stuk beter.
http://battlelog.battlefi...how/1/66712845/172685289/
ik krijg door deze nieuwe muis, veel meer controle over mijn kogels, waardoor mensen eerder neer gaan.
nog wat kills met de AEK-971 voor de 100 stars :P zit nu op 80 stars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:22
Pykow schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:24:
[...]

De overige wapens zijn niet de beste, maar wel leuk om master dog tags voor te halen.

je wilt toch altijd iets hebben om voor te spelen ? tenminste ik wel.
Ik heb ze ALLEMAAL :O
http://battlelog.battlefi...tags/173180193/cem_ea_id/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinzano99
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 07:39:
HELL YEAH !! LANG LEVEN LOGITECH !!!

[...]

met hulp van Beuker19(killerbeuker) onze mede Battelfield 3 speler. met tips hoe ik een mail moest sturen naar hun support dienst krijg ik binnen 4 a 14 werkdagen de Logitech G500S binnen.
Ik zelf heb nu ook problemen met me G500, zou je me mij die tips ook willen mailen zodat ik me muis ook aan kan melden, gelukkig nog binnen de 3 jaar.

BTW kan ik mij gewoon aanmelden bij BuG op de site ??

Hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
cinzano99 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:13:
[...]

Ik zelf heb nu ook problemen met me G500, zou je me mij die tips ook willen mailen zodat ik me muis ook aan kan melden, gelukkig nog binnen de 3 jaar.

Hoor het wel
Uiteraard is dat mogelijk! De community is public voor iedereen en wordt steeds gezelliger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Wat is TS ip? Dan join ik hem natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ts.bug-community.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:57
Sinds kort heb ik opeens het probleem dat mijn fps niet langer steady 60 is. Op sommige punten in bepaalde maps daalt mijn fps opeens naar 50, en soms zelfs naar 39... Een steady 60 fps op ultra zou geen probleem moeten zijn met mijn R7950 twin frozr en 3570K.. Andere mensen die dit sinds ongeveer een maand ondervinden? :?

EDIT:

Op het moment dat deze fps drops zich voordoen is mijn GPU gebruik niet eens op 100%, maar ergens rond de 90. Op het moment dat ik de AA uitzet blijft mijn GPU rond de 70% op load, maar alsnog zijn er van die rare fps drops.. Ik heb al geprobeerd mijn AMD drivers te updaten, but to no avail. Het gebeurt voornamelijk in vehicles..

[ Voor 38% gewijzigd door Zinloos1 op 09-08-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:24:
[...]

uhm M417, heerlijke auto sniper
MTAR-21 voor de kleine maps
MP412 REX die echt snel kan killen.
870MSC slugs nog niet gebruikt zie ik.

kom nu in de fase bij slechte pistolen, gadgets en sniper rifles.

TTK is zeker belangrijk, maar persoonlijk ben ik van mening als ik zoveel al heb gedaan,om een beetje te gaan tweaken met me muis settings om beter te kunnen schieten.
het zegt mij meestal zelf wel of ik te aggresief heb gespeeld of de foute beslissingen heb genomen.
ik spray ook regelmatig, maar dan zit je nog op 20%.

Het gaat me niet zo zeer om et cijfertje, maar misschien als je muis settings aanpas, dat je TTK nog meer kunt versnellen. je wilt toch altijd iets hebben om voor te spelen ? tenminste ik wel.
Al die wapens die je noemt gebruik ik wel eens, maar ik heb niet de behoefte om daar persé service stars mee te halen. Met name de handguns wil ik nog wel eens afwisselen, maar voor al die andere wapens zijn er gewoon fijnere.

Master dog tags, unlocks, awards en al die andere ongein kan me echt zo verschrikkelijk gestolen worden. Iedereen zijn ding natuurlijk, maar ik kan gewoon m'n kop er niet omheen vouwen wat er nou leuk aan is. Wellicht dat het een console-generatie iets is hoor, maar ik speel puur en alleen voor m'n plezier en dat haal ik gewoon uit spannende potjes. Ik ben de eerste die switcht naar 't verliezende team of mezelf gerust 10 keer op te offeren om 1 tank uit te schakelen.

Met TTK bedoel ik dan ook MIJN TTK en m'n muissettings zijn na 15 jaar online shooters wel geperfectioneerd hoor, 8)

Kom gewoon eens wat meer op AnR en speel wat minder TDM tegen 'noobs'. :+

ps. je speelt NOOIT te aggresief!

@Daniel, ik gebruik die wel eens hoor, als 't potje daar om vraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Te Agressief spelen kan natuurlijk nooit, offensief FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cinzano99 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:13:
[...]

Hoor het wel
Gewoon het probleem uitleggen door een mail te sturen. Via Logitech website en dan naar support kan je een ticket aanmaken met je probleem. Het was zeer eenvoudig om dit te regelen.
Daarnaast heb ik na 1,5 week gamen me grip kunnen veranderen, ben ik rustiger gaan gamen en ben ik de Razer DeathAdder 2013 beter gaan vinden.
Resultaat is dat mijn KD afgelopen week gemiddeld een 4.8 is (2,9 laagst, 9,6) hoogst en dat me accuratie hoger ligt.
rolandos582 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:10:
Te Agressief spelen kan natuurlijk nooit, offensief FTW!
Je hebt lui die echt alleen maar rennen en als een gek aanvallen. resultaat is meestal 30-28 ofzo van dit soort gasten. ik ren alleen wanneer de mcom verdedigd moet worden. maar speel vaak conquest, dus meer rustige gameplay en minder last van campers.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 10-08-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gezien ik nu ook een BuG Noob ben ga ik dat denk ik nog wel meemaken of niet Pykow?

Maar als iedereen nu heel verdedigend gaat spelen, dan word het wel een saai spelletje ofniet?
Mijn strategie : Een goede aanval is de beste verdediging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Wanneer zijn er mensen online? meestal 's avonds of 's middags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Voornamelijk 's nachts :$

Maar ik pak meestal de avond er ook wel bij, en soms ga ik gewoon lekker door en slapen komt wel een keer. De meeste mensen waar ik mee speel werken gewoon. Dus die zitten dan meestal in de avond voor hun computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:36:
Gezien ik nu ook een BuG Noob ben ga ik dat denk ik nog wel meemaken of niet Pykow?

Maar als iedereen nu heel verdedigend gaat spelen, dan word het wel een saai spelletje ofniet?
Mijn strategie : Een goede aanval is de beste verdediging. :)
ow ga je nog wel zeker mee maken, echter gaat er dit weekend niks gebeuren aan mijn kant ;)
Ik vertrek zo naar Dutchvalley en morgen naar dolfinarium met me vriendin, dus gamen zit er dit weekend niet echt in. Maandag avond ben ik weer van de partij.

Als mensen op mijn spawnen, krijg ik altijd de opmerking dat ze gelijk in actie zitten. dus het is niet zo dat ik erg verdedigend speel, maar wel met een kleine rem erop. ik neem genoeg vlaggen over, maar werk er vooral omheen om het zo maar even te zeggen.
marijn13 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:55:
Wanneer zijn er mensen online? meestal 's avonds of 's middags?
Meestal in de avond dus. Veel werkende mensen die s'avonds een potje samen knallen of iets anders gaan doen. ik zie soms dat er s'middags wel wat spelers online zijn, maar of ze dan ook BF3 spelen, weet ik niet.
Zelf speel ik altijd in de avond uren zo 2 a 3 avondjes in de week tegenwoordig.
ik ben wel alle avonden online als ik thuis ben, maar speel iets minder de laatste maanden.

Ach nog 1 maandje en dan hebben we GTA V en daarna BF4 , Fifa 14, nieuwe console , Watch dogs !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:06
Wie zegt dat die ban terecht is?? En waarom wil je graag een reactie hierop? Ben je politieagent in het dagelijkse leven?

Sorry voor de vragen maar mij persoonlijk zegt het niet zoveel. :D

[ Voor 22% gewijzigd door rows op 10-08-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik haat cheaters en als iemand door punkbuster wordt gepakt kun je voor 99% zeker zijn, ook hoort hij dan uit het GoT platoon gegooid te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Wie accept de mensen die applyen voor het GOT platoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:10
Wordt er nog wel wat met die GoT platoons gedaan??
Ik zit zelf volgens mij ook nog in 1 maar de GoT servers zijn ook een beetje deaud.
Ik heb ooit ook eens een platoon gemaakt, nu blijken er nog iets van 600 "applying soldiers" te staan...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Denk dat de meest active leden van GoTBF3 allemaal over zijn gestapt naar http://www.bug-community.com/
En als daar een cheater word gepakt word hij gebanned van TS en de Gameserver http://battlelog.battlefi...p-Metro-Only-700-Tickets/
Want wij hebben ook een hekel aan cheaters ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:01:
[...]

helemaal geen reactie?

Die gast zit in de GoT platoon!
En ik ben er nu al ruim een jaar uit. Iets met de M26 dart. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://battlelog.battlefi...how/1/66781227/351804938/

Besloot vandaag eens anders te doen. Veel geswitched met classes. Begon met een UMP recon en plaatste een beacon in vijandelijke basis, daarna SV98 met 3.4x scope op tennisbal landen en de kempingfegget uithangen, team was aan het steamrollen met mijn coveringfire.

Volgende base zelfde truuk, weer een beacon, maar daarna werd ik support en dropte C4 over de hele base, 7 kills, hele base leeg. Team kon weer steamrollen.

Daarna nog een keer met 3 kills.

Toen bleef ik support en met de derde base wanneer de binnenste MCOM gearmed was C4 naar beneden droppen vanaf het dak en kills farmen, totaal 10 ofzo, toch wisten ze te disarmen.

Verhaaltje herhaalde zich nog een keer nadat we nog een keer gearmed hadden.

Vervolgens de vierde base beide tanks kunnen C4'en, ook bij de 5e base.

Ging vrij snel lel.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54
Heb nu de afgelopen dagen enorm last van 'rubber banding' op iedere server waar ik kom. Ligt dus niet aan die servers, maar aan iets aan mijn kant. Ik dacht eerst dat het Skype was, of Bittorrent, maar met beiden afgesloten lag ik nog steeds. M'n ping in de game is meestal onder de 20, maar ik stuiter de hele map over. In de resource monitor kan ik ook niets opvallends vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Apart inderdaad.

@Beuker, BuG Community word nu inderdaad wel wat drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Richard P schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:58:
Heb nu de afgelopen dagen enorm last van 'rubber banding' op iedere server waar ik kom. Ligt dus niet aan die servers, maar aan iets aan mijn kant. Ik dacht eerst dat het Skype was, of Bittorrent, maar met beiden afgesloten lag ik nog steeds. M'n ping in de game is meestal onder de 20, maar ik stuiter de hele map over. In de resource monitor kan ik ook niets opvallends vinden..
Ik kreeg toen ik mijn vorige processor (Q9450) overclockte via een programma in windows (dus niet via de bios) rubber banding. Maar dan ook echt super erg. Als ik bv van 2,66 naar 3,2 ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54
rickyy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:16:
[...]

Ik kreeg toen ik mijn vorige processor (Q9450) overclockte via een programma in windows (dus niet via de bios) rubber banding. Maar dan ook echt super erg. Als ik bv van 2,66 naar 3,2 ging.
Hmmm.. Ik heb recentelijk wel m'n 3570K naar de 4.2GHz gegooid.. In ieder geval een aanknopingspunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Richard P schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:19:
[...]

Hmmm.. Ik heb recentelijk wel m'n 3570K naar de 4.2GHz gegooid.. In ieder geval een aanknopingspunt!
Heb nu een 4670k, niet overgelockt nog. Hoe meer ik de Q9450 overclockte des te erger het werd, via zo'n programma dus.

Hopelijk een oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:24:
[...]

Heb nu een 4670k, niet overgelockt nog. Hoe meer ik de Q9450 overclockte des te erger het werd, via zo'n programma dus.

Hopelijk een oplossing!
Het is nogal off-topic, maar als je wil overclocken, kijk dan in dat GoT forum, daar is alles te vinden wat je zoekt of ze kunnen je er mee helpen. Plus je moet echt nooit overclocken met software, er komt heel wat meer bij kijken qua moederbord (en instellingen), koeling en voeding etc. etc. Het klinkt alsof je Q9450 behoorlijk gekortwiekt of teruggeclocked werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zo moeilijk is het allemaal niet.

Maar hier is meer te vinden : Overclocking & Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Overigens is het natuurlijk Double EXP weekend!

http://battlelog.battlefi...how/1/66798816/353970329/
Samen met F0nt4 , 75k EXP =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
NLsandman schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:01:
[...]

helemaal geen reactie?

Die gast zit in de GoT platoon!
Worden wel heel veel mensen met een PB Hack gepakt http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Opgeruimd staat netjes, goed dat ze dit spel niet zomaar laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
rolandos582 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:37:
Opgeruimd staat netjes, goed dat ze dit spel niet zomaar laten vallen.
Niet snel laten vallen??
Battlefield is een best wel grote naam in de game industrie en de opvolger is nog niet uit, dan zou het wel slecht zijn als de multiplayer (waar de game om draait) nu al zou worden afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Het komt tegenwoordig redelijk veel voor hoor, nieuw spel komt bijna en oud spel lekker laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
rolandos582 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:26:
Het komt tegenwoordig redelijk veel voor hoor, nieuw spel komt bijna en oud spel lekker laten vallen.
Het snel laten vallen van multiplayer komt vooral voor bij games waarvan de multiplayer een extraatje is.
Na de release van BF4 zal de support voor BF3 wel achteruitgaan maar er zullen vast nog genoeg mensen BF3 blijven spelen waardoor het spel niet gelijk afgeschreven is.
De multiplayer van BC2 leeft ook nog wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
BC2 meen je die? Dacht dat dat allang was afgeschreven.
Maar multiplayer is altijd een extra in principe, maar word wel het meest gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
rolandos582 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 07:47:
Overigens is het natuurlijk Double EXP weekend!

http://battlelog.battlefi...how/1/66798816/353970329/
Samen met F0nt4 , 75k EXP =D
Mooi Potje 64 player jerk style op een CQ map... 2 dingen waar ik niet zo'n fan van ben maja... Drank hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:45

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

rolandos582 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:51:
BC2 meen je die? Dacht dat dat allang was afgeschreven.
Maar multiplayer is altijd een extra in principe, maar word wel het meest gebruikt.
In het geval van Battlefield is de singleplayer de extra lijkt me en MP de standaard. En ja, oudere versies worden ook nog vaak gespeeld, maar als BF4 uit is gaat de huidige GoTBF3 server toch echt down.

Zo hadden we ook nog even een tijdje een BC2 server waarop mensen uit nostalgie oogpunt weer op kwamen spelen. Na 2 weken was de belangstelling weer verdwenen en ging iedereen weer BF3 spelen.

Men wil toch graag wel het nieuwste denk ik.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
vanavond 20.45 een live stream van de clanbase 8v8 finals.
nu eerst stream van de CEVO cup kwart finales.

http://www.hashd.tv/logix-harry

*starten in enkele minuten dan gaat de stream aan.

[ Voor 15% gewijzigd door hankes op 11-08-2013 20:53 ]

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Lekker weekend zo met dubbel xp ben al vanaf zaterdag ochtend van rang 35 naar 41 nu gestegen lol, waarschijnlijk pak ik vandaag de 42 nog wel.
Ik zit nu precies op 62 uur bf3 (noob)

De slag heb ik nu al wel redelijk te pakken enkel heli vliegen is nog wat te lastig , en moet mijn controller nog even instellen die ik speciaal voor de heli en jet heb gehaald.

Kan niet wachten op bf4 daar zal ik me wat meer profi op gaan richten bf3 heb ik als inloper gehaald.

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Was ook weer zo mooi net.
Zat een beetje te kloten in een heli op Sharqi, en zag steeds iemand van daken springen waarna in mid air een RPG op me af schoot.
lk vroeg na een tijdje waar hij nou precies mee bezig was, bleek hij alles te zitten recorden om zo een "trickshot" te recorden.
Ik heb die gozer de hele ronde alleen maar van gebouwen af zien springen... (hij stond aan het eind van de ronde 0-11). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ze mogen allemaal een nieuwe computer kopen als ze ooit nog eens willen spelen op een PB enabled server. Maakt niet uit welke game. :D

Oh en dan nog dit. :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tvU3M6Ya1JI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Beep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
sssssttt

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
http://battlelog.battlefi...how/1/66860643/353970329/

Compleet gehakt gemaakt van de tegenstanders. Als je ze al zo kan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan je realiseren dat er een hele horde mensen is met meer dan 500 uur in het spel die NU pas leren dat de TUGS je niet ziet als je langzaam doet. Of sowieso waar dat ding voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
[quote]DanielWW2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:13:
[...]

En ze mogen allemaal een nieuwe computer kopen als ze ooit nog eens willen spelen op een PB enabled server. Maakt niet uit welke game. :D

Dat is toch alleen als je een hardware ban krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Bi-pod on my Knife _O- _O- _O-
Geniaal :D

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:20:
[...]

In het geval van Battlefield is de singleplayer de extra lijkt me en MP de standaard. En ja, oudere versies worden ook nog vaak gespeeld, maar als BF4 uit is gaat de huidige GoTBF3 server toch echt down.

Zo hadden we ook nog even een tijdje een BC2 server waarop mensen uit nostalgie oogpunt weer op kwamen spelen. Na 2 weken was de belangstelling weer verdwenen en ging iedereen weer BF3 spelen.

Men wil toch graag wel het nieuwste denk ik.
na 1,5 jaar hebben de meeste de game al helemaal kapot gespeeld en zijn we inderdaad opzoek naar iets nieuws.
Dit najaar wordt et Fifa14,GTA V en BF4.
De laatste tijd game ik echt heel weinig voor mij doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 12-08-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ooh, dat einde. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoothz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:18:
Dat is toch alleen als je een hardware ban krijgt?
13.000 serie bans:
Omzeilen PB of hinderen PB in hun detectiewerk. Dan krijg je een hardware ban. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hardware ban, dat is wel serieuze bende.

Er worden zoveel geband de laatste tijd, en ook voor de meest rare hacks.
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kan zelf voorlopig geen game meer spelen.
Bij mij thuis is er iets veranderd in ziggo waardoor mijn wifi geen verbinding meer maakt met het internet.
tenminste, mijn oude mobieltje doet het uitstekend en kan ik gewoon youtube kijken en appen etc.
maar op mijn nexus 7 en pc heb ik steeds beperkt toegang opeens.
vooral als ik een youtube filmpje start, of een uberhaubt een downloadstart, gaat mijn verbinding gelijk naar beperkt.

Het is geen Wifi singnaal probleem waar ik wel eens last van had, maar puur de verbinding naar buiten toe via ziggo. Zo zie ik ook dat ziggoSpots opeens aanstaat.

dus voorlopig geen Battlefield meer voor mij, speel nu voornamelijk Fifa 13,sleeping dogs.en ETS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Angelo, wanneer leer je nou eens dat je niet moet gamen op Wifi?

Dat is namelijk zo 2004, tegenwoordig en toen ook al gebruikt men gewoon een UTP kabel en speelt men bekabeld omdat dit gewoon veel beter en stabieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
rolandos582 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:47:

Dat is namelijk zo 2004, tegenwoordig en toen ook al gebruikt men gewoon een UTP kabel en speelt men bekabeld omdat dit gewoon veel beter en stabieler is.
:')

Mijn draadloze verbinding naar mijn moden is <1ms, zonder packetloss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:47:

ach een ping van 12 via wifi is voor mij goed zat en hij is 9 van de 10x wel stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
@rgras, zegt ook niet alles. Up/Down?

@Angelo, Uiteraard, wat is je UP/DOWN? En gebruik je de standaard modem bijgeleverd door Ziggo?
Cisco 3925/3928 uit mijn hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:00:

@Angelo, Uiteraard, wat is je UP/DOWN? En gebruik je de standaard modem bijgeleverd door Ziggo?
Cisco 3925/3928 uit mijn hoofd?
laten we het topic hier verder niet voor vervuilen.
daarvoor is er een ziggo ervaring topic: Pykow in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
rolandos582 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:00:
Eigenlijk zegt het wel alles, aangezien een game als BF3 een zeer beperkte up- en downstream vereist. Je zal waarschijnlijk met een 1Mbit-verbinding het nog goed kunnen spelen, mits je ping laag genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Muahh, niet helemaal waar.
Het is side discussie die ook betrekking heeft op BF3.

Tuurlijk heb je gelijk rgras, maar een lage ping krijg je ook niet zomaar. En of je Wifi, bedraad of rechtstreeks op je modem heeft zeker wel effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Als alle drie de verbindingen intern <1ms opleveren zal er geen wezenlijk verschil optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:25:
Als alle drie de verbindingen intern <1ms opleveren zal er geen wezenlijk verschil optreden.
Op dezelfde manie dat iemand claimt "boven de 120 fps" met alles op Ultra te spelen, omdat hij af en toe even naar z'n fps counter kijkt als het rustig is, is het vaststellen van je pingvertraging door wifi niet iets wat je met momentopnames doet.

Maar, als je wifi niet gestoord wordt is de vertraging van een rustige verbinding niet meer merkbaar tijdens het spelen. Tenzij je huisgenoten hebt die op wifi zitten, of je magnetron zo staat dat hij je wifi stoort ofzo, kun je prima over wifi spelen als je signaalsterkte goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:30:
[...]

Op dezelfde manie dat iemand claimt "boven de 120 fps" met alles op Ultra te spelen, omdat hij af en toe even naar z'n fps counter kijkt als het rustig is, is het vaststellen van je pingvertraging door wifi niet iets wat je met momentopnames doet.

Maar, als je wifi niet gestoord wordt is de vertraging van een rustige verbinding niet meer merkbaar tijdens het spelen. Tenzij je huisgenoten hebt die op wifi zitten, of je magnetron zo staat dat hij je wifi stoort ofzo, kun je prima over wifi spelen als je signaalsterkte goed genoeg is.
Ik heb weleens een paar uur lopen pingen terwijl ik online aan het gamen was, en het bleef altijd <1ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
No contact with EA Online. Please try again later. |:(

Gebeurt helemaal niet vaak dat er niet online gespeeld kan worden de laatste maanden...

[ Voor 11% gewijzigd door pafdaddy op 14-08-2013 13:56 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
pafdaddy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:56:
No contact with EA Online. Please try again later. |:(

Gebeurt helemaal niet vaak dat er niet online gespeeld kan worden de laatste maanden...
Gewoon even je battlelog afsluiten, en dan op je Battlefield 3 icon klikken of via origin en dan kom je opnieuw op battlelog. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Soms wanneer ik iets spot, staat er een ster bij degene die ik gespot heb. Betekent dit dat dit de squad leader is?

Krijg ik meer XP wanneer een match effectief uitspeel?

Hoe kan ik attack orders geven? Heb al gezien dat je dan meer XP krijgt, als je zo'n order opvolgt.

Vooral in Operation Metro lag ik vaak, te veel light effects. Is er een low texture mod of iets dergelijks, waardoor ik vlotter zou kunnen spelen? Alles staat al op low.

Soms wil ik iets spotten, zit ik te rammen op mijn Spot knop, maar komt het er niet door. Hij wil niet spotten! Ik neem aan dat je maar om de 2 seconden ofzo iets kan spotten?

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:04
Satangel schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:03:
Soms wanneer ik iets spot, staat er een ster bij degene die ik gespot heb. Betekent dit dat dit de squad leader is?
Dit betekent idd dat de vijand die je gespot heb de leader van zijn squad is. Heeft verder overigens nul effect.
Krijg ik meer XP wanneer een match effectief uitspeel?
Je bedoelt het verschil in XP tussen quiten voordat de match ten einde is en het einde van het potje afwachten?
Daar zit idd verschil in (Match ribbon à 200xp, eventuele MVP en ace squad ribbons), maar bij een beetje potje maken die paar ribbons weinig verschil op het puntentotaal.
Hoe kan ik attack orders geven? Heb al gezien dat je dan meer XP krijgt, als je zo'n order opvolgt.
Dit kan alleen als je squad leader bent, door met je crosshair op een objective (in de verte) te wijzen, Q (je spotbutton) ingedrukt te houden en dan met je mouse naar beneden te bewegen ("Give order").
Soms wil ik iets spotten, zit ik te rammen op mijn Spot knop, maar komt het er niet door. Hij wil niet spotten! Ik neem aan dat je maar om de 2 seconden ofzo iets kan spotten?
Er zit idd een max aan hoe vaak je de spot button kunt spammen, wat de exacte getallen zijn weet ik niet, maar als je goed luistert dan hoor je het ook wanneer de button niet meer gepakt wordt (een soort van holle klik hoor je dan ingame). Ik wacht dan meestal een seconde of 5 en dan kun je weer vrolijk klikken!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:02
Voor de mensen die BF3 nog niet hebben, of die iemand bf3 cadeau willen doen: op humblebundle koop je voor nog geen 4 euro een bundle van 8 games, waaronder bf3 en een aantal andere goede games.

[ Voor 3% gewijzigd door stfn345 op 15-08-2013 00:41 ]

Pagina: 1 ... 207 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.