Als ik het zo rustig speel heb ik juist het gevoel dat ik meer doodga dan levend ben haha!Adanteh schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:20:
[...]
Dode mensen kunnen niks
Constant rushen is leuk en aardig, maar zodra je naar die respawn timer zit te kijken ben je hartstikke useless. Zelf ben ik meer een fan van van cover naar cover gaan (Heel erg basic) en voordat je ergens heen gaat altijd even kijken. Goed op punten letten waar je makkelijk van achter kan schieten, maar moeilijk beschoten kunt worden. Aangezien in Battlefield kogels uit je ogen komen, kan het zijn dat echt alleen het bovenste gedeelte van je hoofd niet achter cover zit en je toch gewoon kunt schieten.
Objectives uitvoeren is het makkelijkste als je er al voorbij bent geweest. Sure, een Mcom defenden kan vanaf achter de MCom, maar er wat voor gaan zitten is veel handiger. Hetzelfde geld voor vlaggen cappen in Conquest. Kijk eerst even rond in de gebouwtjes, kill de mensen die er zijn en ga dan in cover zitten, maar zo ver mogelijk richting de plek waar de enemy waarschijnlijk vandaan komt.

PSN: MrMistral