Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Adanteh schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:20:
[...]

Dode mensen kunnen niks ;)

Constant rushen is leuk en aardig, maar zodra je naar die respawn timer zit te kijken ben je hartstikke useless. Zelf ben ik meer een fan van van cover naar cover gaan (Heel erg basic) en voordat je ergens heen gaat altijd even kijken. Goed op punten letten waar je makkelijk van achter kan schieten, maar moeilijk beschoten kunt worden. Aangezien in Battlefield kogels uit je ogen komen, kan het zijn dat echt alleen het bovenste gedeelte van je hoofd niet achter cover zit en je toch gewoon kunt schieten.

Objectives uitvoeren is het makkelijkste als je er al voorbij bent geweest. Sure, een Mcom defenden kan vanaf achter de MCom, maar er wat voor gaan zitten is veel handiger. Hetzelfde geld voor vlaggen cappen in Conquest. Kijk eerst even rond in de gebouwtjes, kill de mensen die er zijn en ga dan in cover zitten, maar zo ver mogelijk richting de plek waar de enemy waarschijnlijk vandaan komt.
Als ik het zo rustig speel heb ik juist het gevoel dat ik meer doodga dan levend ben haha! :X Ik speel nu regelmatig gunmaster om een beetje gevoel te krijgen, juist omdat het zo fast-paced is. Is dat een goed idee? Oh en ik heb nog vaak het gevoel dat ik niet goed weet wat voor rol ik moet aannemen in een squad. Hoe kan ik dat het beste doen?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:47:
Is er nog ergens een BF3 Tweakers groep waar ik in kan komen, verveelt nu wel een beetje zo in me eentje.
http://battlelog.battlefi...ier/TsC4/stats/376734898/
Ja die is er
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391985558891/
ow wacht is niet van GoT wel opgericht door gamers van GoT ;)
neem maar een kijkje op http://www.bug-community.com/

EDIT: Ah mooi ik zie dat je de platoon gejoined hebt. kom ook gerust langs op teamspeak

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 27-07-2013 15:08 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Adanteh schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:20:
Goed op punten letten waar je makkelijk van achter kan schieten, maar moeilijk beschoten kunt worden. Aangezien in Battlefield kogels uit je ogen komen, kan het zijn dat echt alleen het bovenste gedeelte van je hoofd niet achter cover zit en je toch gewoon kunt schieten.
Vroeger en ik mag hopen nog steeds noemde men dat headglitchen en werd het keihard afgestraft. Is echt iets wat DICE totaal verkeerd heeft gedaan IMHO :/
Altijd als er zo'n gebouw kapot is geschoten en niet verder kapot kan zit er wel een of andere malloot te campen links of rechts waar de ramen zaten en is die zonder een tank of RPG/SMAW niet neer te knallen :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 23:56:
[...]

Vroeger en ik mag hopen nog steeds noemde men dat headglitchen en werd het keihard afgestraft. Is echt iets wat DICE totaal verkeerd heeft gedaan IMHO :/
Altijd als er zo'n gebouw kapot is geschoten en niet verder kapot kan zit er wel een of andere malloot te campen links of rechts waar de ramen zaten en is die zonder een tank of RPG/SMAW niet neer te knallen :F
Dit gebeurt in heel veel spellen. Wanneer je aimed door het vizier, dan komen de kogels eigenlijk uit je ogen. De persoon die je neer schiet ziet een andere animatie, waardoor de kogels uit de wapens lijken te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vandaag voor het eerst een potje CQ op Ziba gedaan. Wat een Clusterf*ck is dat, snap niet dat iemand dat wat aan vind. Deed me weer denken aan vroeger, COD:MW2. Hou het wel gewoon op grote mappen, zoals BF bedoeld is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:10
>:) Ze blijven leuk, al moet ik wel zeggen dat ze een beetje voorspelbaar worden.
lk wist gelijk wat er ging gebeuren toen ze in die grijze zone waren.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:41:
[...]

>:) Ze blijven leuk, al moet ik wel zeggen dat ze een beetje voorspelbaar worden.
lk wist gelijk wat er ging gebeuren toen ze in die grijze zone waren.
Sh*bucket was er, in stijl. Niet klagen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:39:
Vandaag voor het eerst een potje CQ op Ziba gedaan. Wat een Clusterf*ck is dat, snap niet dat iemand dat wat aan vind. Deed me weer denken aan vroeger, COD:MW2. Hou het wel gewoon op grote mappen, zoals BF bedoeld is.
max 32 spelers en het liefst 16 spelers is het een goede map.
Net een potje seine crossing waar alleen wij van BuG ons best deden en de rest echt totaal niks deden en alles miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Pykow schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:10:
[...]

max 32 spelers en het liefst 16 spelers is het een goede map.
Net een potje seine crossing waar alleen wij van BuG ons best deden en de rest echt totaal niks deden en alles miste.
Jup daar was ik bij, jullie liepen constant A en B over te nemen, dus moest steeds terug rennen xD

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NoFearCreations schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:39:
Ik vind het juist een vette map :)

Die CQ maps zijn trouwens goed om te groeien in m'n schietvaardigheid! Ga echt vooruit :) Ik 'verdrink' momenteel nog een beetje in de grote.

[ Voor 16% gewijzigd door MrMistral op 28-07-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:45

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

theburninglink schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:54:
[...]

Jup daar was ik bij, jullie liepen constant A en B over te nemen, dus moest steeds terug rennen xD
En het potje daarna op Metro was ook niet echt een succes voor ons.... :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 07:39:
HELL YEAH !! LANG LEVEN LOGITECH !!!

[...]

met hulp van Beuker19(killerbeuker) onze mede Battelfield 3 speler. met tips hoe ik een mail moest sturen naar hun support dienst krijg ik binnen 4 a 14 werkdagen de Logitech G500S binnen.
Succes ermee. Heb zelf de normale G500 en na 2 weken zijn de zijkanten al versleten. De G500S heeft dit juist niet zag ik. Goede muis verder, ben niet zo'n fan van het schuurpapier op de zijkanten, vond de G400 toch lekkerder, maar die ging kapot na en jaar.

Deze G500 is trouwens ook al bijna stuk, soms zit (denk ik) de laser verkeerd en maakt ie hele rare sprongen. Ding is 3 maanden oud.

En nee, ik ben geen angry german kid.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 01:40:
[...]

Succes ermee. Heb zelf de normale G500 en na 2 weken zijn de zijkanten al versleten. De G500S heeft dit juist niet zag ik. Goede muis verder, ben niet zo'n fan van het schuurpapier op de zijkanten, vond de G400 toch lekkerder, maar die ging kapot na en jaar.

Deze G500 is trouwens ook al bijna stuk, soms zit (denk ik) de laser verkeerd en maakt ie hele rare sprongen. Ding is 3 maanden oud.

En nee, ik ben geen angry german kid.
Ow ik heb mijn G500 al paar keer hard op tafel gedrukt en alles werkte gewoon nog.
ik heb hem vanaf 2010 en alleen de grijze kleur is zwart geworden bij de linkermuisknop en handpalm is ook zwart geworden. De G500s is eigenlijk het zelfde, al beweren ze dat je minder zweet handen krijgt en vieze plekken.

ik gebruik nu de razer deathAdder 2013, maar het is nog flink puzelen voordat ik mijn instellingen goed heb staan.Bij de Logitech G5,G500 wist ik precies hoe ik mijn muis moest instellen in elke game.
Maar ik heb nog even voordat ik de G500s ga aansluiten.

EDIT: ik heb vandaag al de G500s ontvangen :D Zaterdag een mail, maandag dus al binnen.
theburninglink schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:54:
[...]

Jullie team was echt een heel stuk beter. ik kon steeds via Highway achter bij D komen, maar mijn team besloot om via de spawntunnel of richten E te gaan lopen. En de tank van ons bleef steeds stil staan of ging in de Deathpit staan. Tussen E en spawn.
bvk schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:47:
[...]

Verbaasd me niks, daarom was ik er ook uit gegaan na het potje.
en ik speelde met de M416, maar heel snel maar de M16A3 gepakt om toch iets sneller te kunnen killen.
2x 10 man neer kunnen halen via een backrape. Alleen dan moet je reloaden en duik je weg, staat er iemand op de trap achter je. DOOD.
of push je met man richting D spawn gebouw en dan schiet je 2 gasten af en wordt je vannachter neer geschoten. zie je jou teammaat op de grond dood liggen pff.
32 spelers in mijn team waarvan 27 man minder dan 20 kills
en van RPG hadden ze ook nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
bvk schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:47:
[...]

Helaas niet, maar het ging aardig gelijk op. Voornamelijk omdat ons team net zo dom was als dat van jullie. Eigenlijk was het constant ons UEF tegen jullie BuG, daar draaide het meestal om. Wij wilden A cappen, jullie komen het verdedigen. Jullie willen C cappen, wij komen het verdedigen. En allebei maar hopen dat ons team slim/capabel genoeg was om B te cappen terwijl wij iedereen bezighielden op A of C.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
En alweer ligt EA er uit.2e keer in 1 week.

[ Voor 9% gewijzigd door beta-ark op 29-07-2013 16:27 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Godsamme, heb ik tijd om te spelen kan het weer niet. Gaat goed zo EA.....

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA games, ruining everything. :+

Had eindelijk weer eens een beetje zin in BF3. Ik moet ook nog maar iets meer dan 11 levels voor sh*tbucket, al z'n 6 maanden. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:10
Ik zit gewoon op een server hoor...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zat ook gewoon op een server te spelen. oude settings terug gezet voor de G500s, die toch net weer wat anders lijkt te werken dan de G500.

2x een accuratie van 21% dus daar is niks mis mee.
kon alleen niet goed testen, want het andere team was heel erg sterkt.
gelukkig wel mvp 2 en 3 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Pykow schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:50:
ik zat ook gewoon op een server te spelen. oude settings terug gezet voor de G500s, die toch net weer wat anders lijkt te werken dan de G500.

2x een accuratie van 21% dus daar is niks mis mee.
kon alleen niet goed testen, want het andere team was heel erg sterkt.
gelukkig wel mvp 2 en 3 geworden
Dat is toch de ideale omgeving om te testen dan? Noobs die niet terug schieten of niet raak schieten is dan alles behalve een echte test. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wou dat Logitech een muis met de G400 sensor zou uitbrengen met de twee extra knoppen van de G500. Dat zou geweldig zijn. Optic > laser. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:22:
[...]

Dat is toch de ideale omgeving om te testen dan? Noobs die niet terug schieten of niet raak schieten is dan alles behalve een echte test. :P
oja was zeker een test xD hoewel ik niet zoveel problemen heb met de G500s als je de 2 voorgangers hebt liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:52:
[...]

Ja die is er
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391985558891/
ow wacht is niet van GoT wel opgericht door gamers van GoT ;)
neem maar een kijkje op http://www.bug-community.com/

EDIT: Ah mooi ik zie dat je de platoon gejoined hebt. kom ook gerust langs op teamspeak
ik heb me ook aangemeld bij de BuG platoon.
Lijtk mij ook weleens leuk om, na altijd alleen gespeeld te hebben, eens met anderen te spelen.
Mn battlelog naam is Clavenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:55:
[...]

ik heb me ook aangemeld bij de BuG platoon.
Lijtk mij ook weleens leuk om, na altijd alleen gespeeld te hebben, eens met anderen te spelen.
Mn battlelog naam is Clavenger
ik zal je even accepteren.
De groep is al lekker aan het groeien met wat nieuwe namen.
Zie het ook een beetje als voorproefje voor BF4 straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Dat is ook een beetje de bedoeling Pykow.
Ik heb voor bf3 nooit een battlefield gespeeld dan 1942 :)
Dus bf3 is mn training en dan straks op naar bf4 met hopelijk andere leuke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:12:
Dat is ook een beetje de bedoeling Pykow.
Ik heb voor bf3 nooit een battlefield gespeeld dan 1942 :)
Dus bf3 is mn training en dan straks op naar bf4 met hopelijk andere leuke spelers.
Zelf heb ik ook niet zoveel Battlefield gespeeld van te voren, ik kan me de maps enzo nog wel goed herinneren, maar heb er niet meer dan 100 uur ingestopt in zowel BF2 als BF2142.
in die tijd was ik altijd buiten voetballen, dat doe ik de laatste jaren niet.
Daarna heb ik 4 jaar alleen maar Team fortress 2 gespeeld, maar dat speel ik nu minder.

ik heb wel 800 uur in BF3 zitten en dat was vooral in het begin snel gegaan, maar de laatste maanden speel ik niet meer zoveel.
Je kent het wel, full time job, daten en vrienden ghehe XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
hahaha I hear ya :)
ik vond een fps wel leuk maar nooit echt heel lang.
Dat heb ik dus met Bf3 wel. Nog steeds kan ik genieten van de mooie dingen in de game (een tank die over een steen rijd waarbij de rupsbanden mooi omsluiten, wegrennen voor een tank achter een muur en bidden dat hij je niet ziet en dan BAM kijk je recht in de loop) dat soort dingen vind ik mooi.

Ik heb helaas(?) geen tijd meer om avonden lang te gamen. Kids, vrouw en werk... tja...

heb wel geregeld dat ik in het weekend dat bf4 uitkomt ALLEEN ben :D Geen vrouw, kids. Alleen bf4 en drank en eten hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:27:
hahaha I hear ya :)
ik vond een fps wel leuk maar nooit echt heel lang.
Dat heb ik dus met Bf3 wel. Nog steeds kan ik genieten van de mooie dingen in de game (een tank die over een steen rijd waarbij de rupsbanden mooi omsluiten, wegrennen voor een tank achter een muur en bidden dat hij je niet ziet en dan BAM kijk je recht in de loop) dat soort dingen vind ik mooi.

Ik heb helaas(?) geen tijd meer om avonden lang te gamen. Kids, vrouw en werk... tja...

heb wel geregeld dat ik in het weekend dat bf4 uitkomt ALLEEN ben :D Geen vrouw, kids. Alleen bf4 en drank en eten hehehe
haha dat heb je erg goed geregeld.
met mijn 23 heb ik nog geen vrouw en kids, dus ik heb s'avonds meestal wel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ook ik heb me aangemeld voor BuG platoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Weet iemand hier of Metabans ook te bereiken is via een email adress? ik heb geprobeerd mij te registreren maar Registration Currently Disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoothz schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:26:
Weet iemand hier of Metabans ook te bereiken is via een email adress? ik heb geprobeerd mij te registreren maar Registration Currently Disabled.
Als je even gaat cheaten, dan meld metabans je vanzelf aan ;)

Het is me trouwens gelukt om de Mortar Medal te halen. ik speelde laatst Talah market TDM en daar zaten heel wat mortar spelers en ik dacht, dat ga ik ook eens doen.
http://battlelog.battlefi...how/1/66272803/172685289/
in dit potje heb ik 21 kills gemaakt met de mortar,

[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 01-08-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
smoothz schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:26:
Zoals op de home staat, registreer je op het forum en vraag toegang om streaming admin te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Pykow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:51:
[...]

ik zal je even accepteren.
De groep is al lekker aan het groeien met wat nieuwe namen.
Zie het ook een beetje als voorproefje voor BF4 straks.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/iriswasapupil/

Dit is ook een member in jouw platoon, kom hem vaak tegen laat in de avond, loopt
altijd te zeiken, sure cheater, kiddo cheater etc.

[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 02-08-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
ben ik de enige die errors krijgt van EA als je een server probeert te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
whatupdoc schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 01:04:
ben ik de enige die errors krijgt van EA als je een server probeert te joinen?
Af en toe connection time out maar heb geen login problemen gehad vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
gadver. ongeveer 20 minuten terug gebeurde het. kon opeens geen server meer joinen, hij zegt telkens: An error was reported from EA online
Edit: ik heb battlelog afgesloten en weer opnieuw opgestart met origin en dat heeft gewerkt

[ Voor 25% gewijzigd door whatupdoc op 02-08-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 01:02:
[...]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/iriswasapupil/

Dit is ook een member in jouw platoon, kom hem vaak tegen laat in de avond, loopt
altijd te zeiken, sure cheater, kiddo cheater etc.
Niks van aantrekken en hij is niet zo vaak op teamspeak bij ons.
Daarnaast hebben we meerdere channels, dus mocht iemand zich niet gedragen naar wens, dan kan je een tweede battlefield 3 kanaal in gaan om te gamen met de rustige spelers.

Ik ga niet zeggen dat we allemaal clean zijn qua woord gebruik haha.
maar over het algemeen valt het erg mee en zijn er genoeg mensen die langskomen op teamspeak die puur en alleen voor de gezellige mensen komen om te ouwe hoeren over van alles en nog wat en dan zo nu en dan samen gaan gamen, niet alleen Battlefield maar ook WarThunder, PayDay2, Arma (en mods) etc.

Goede gebruikers kunnen ook de status VIP krijgen en die hebben weer toegang tot een Shared Steam account waar kleine games op staan. awsomenauts en dat soort indie games.
Ik maak er persoonlijk zelf geen gebruik van, maar als er een leuke game is voor paar euro, dan komen deze soms op de shared steam accounts te staan.
Ik ga er zelf niet over wanneer iemand een VIP status krijgt ;)

We zijn nu ook aan het kijken voor weer een Battlefield 4 server. niet zoveel servers als met Battlefield 3 omdat ze naar een tijdje niet meer gevuld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Pykow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:41:
[...]

Als je even gaat cheaten, dan meld metabans je vanzelf aan ;)

Het is me trouwens gelukt om de Mortar Medal te halen. ik speelde laatst Talah market TDM en daar zaten heel wat mortar spelers en ik dacht, dat ga ik ook eens doen.
http://battlelog.battlefi...how/1/66272803/172685289/
in dit potje heb ik 21 kills gemaakt met de mortar,
21 maar? Ik maak daar regelmatig 50 mortar kills per ronde :) Heerlijk als je een potje niets wil doen , lekker zitten chillen ,biertje drinken en mortar shells afvuren. Je moet wel in een team zitten die de andere team een beetje op afstand houd.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Van de week ook mortar medal en dogtag gehaald, had 71 mortar kills, ik heb wel stiekem gebruikt gemaakt van de mortar glitch, tja als dice het niet will fixen wat belet mij om het te gebruiken.

@pykow,

die gast is helemaal niet slecht of zo, staat vaak op 1 in de servers maar waarom hij zo loopt te janken
is mijn een raadsel, ik heb hem toen hij nog met GoT speelde gezegt dat hij die tag een slechte naam bezorgt
Zijn reactie was iets met kiddo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen we helaas niks aan doen ;) maar we hebben 60 members in BF3, dus genoeg mensen die zich wel super gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:01:
Kunnen we helaas niks aan doen ;) maar we hebben 60 members in BF3, dus genoeg mensen die zich wel super gedragen.
Ik dacht misschien dat jullie bepaalde regels hebben wat betreft het dragen van de BuG tag.
Vaak bij clans hebben ze regels dat je jouw gedraagt op servers zodat de clan geen
slechte naam krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:12:
[...]

Ik dacht misschien dat jullie bepaalde regels hebben wat betreft het dragen van de BuG tag.
Vaak bij clans hebben ze regels dat je jouw gedraagt op servers zodat de clan geen
slechte naam krijgt.
is er ook wel en we zullen hem hier zeker op aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
battlelog heeft kuren, helaas nog geen bericht van EA maar ze zijn er wel mee bezig, 15 minuten geleden leek het er op of ze iets aan het reboten waren, dit heeft maar tijdelijk geholpen en nu zijn er weer
problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:24:
battlelog heeft kuren, helaas nog geen bericht van EA maar ze zijn er wel mee bezig, 15 minuten geleden leek het er op of ze iets aan het reboten waren, dit heeft maar tijdelijk geholpen en nu zijn er weer
problemen.
Ach vanavond zal alles wel goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:34:
[...]

Ach vanavond zal alles wel goed werken.
Ik hoop het, de temperatuur is nu beter om te gamen, gisteren kwam er lucht van 45 graden uit mijn pc en had mijn gtx670 artifacts, met after burner de fans hoger gezet en toen was het weg.
Helaas kon ik mijn eigen niet genoeg koelen,lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
Kan hier ook niet meer inloggen op battlelog.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik krijg óf "Internal Server Error" óf "Select a PC soldier". Hendig.

Edit: en back. :)

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 03-08-2013 17:24 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

Ik hoop het, de temperatuur is nu beter om te gamen, gisteren kwam er lucht van 45 graden uit mijn pc en had mijn gtx670 artifacts, met after burner de fans hoger gezet en toen was het weg.
Helaas kon ik mijn eigen niet genoeg koelen,lol.
Ik had last van me draadloze verbindingen met dit weer. Me headset viel steeds uit en me internet had lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Ik heb vandaag aardig wat last van occasional lag op alle servers, ben net terug van vakantie dus weet niet of het aan mijn PC of aan EA ligt, iemand die kan bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
tobitronics schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:44:
Ik heb vandaag aardig wat last van occasional lag op alle servers, ben net terug van vakantie dus weet niet of het aan mijn PC of aan EA ligt, iemand die kan bevestigen
Denk dat het aan EA ligt, ik heb behoorlijk last van laggggggggg op meedere servers geen idee wat de oorzaak is hoorde al meerdere mensen klagen ingame hier over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar dan toch iets bij EA. want mijn ping is 13 to 20 en ik heb ook lag zo nu en dan en daar heb ik eigenlijk nooit zoveel last van als deze week.
komt wel eens voor dat mijn wireless problemen geeft, maar dan heb ik het ook op teamspeak en nu heb ik het alleen in BF3, dus misschien iets mis met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 15-09 13:47
Iemand zin om wat BF3 te knallen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

Pykow schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:04:
Blijkbaar dan toch iets bij EA. want mijn ping is 13 to 20 en ik heb ook lag zo nu en dan en daar heb ik eigenlijk nooit zoveel last van als deze week.
komt wel eens voor dat mijn wireless problemen geeft, maar dan heb ik het ook op teamspeak en nu heb ik het alleen in BF3, dus misschien iets mis met ze.
Ik heb er ook behoorlijk last van ondanks een lage ping van < 20ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:22
http://battlelog.battlefi...h3r/dogtags/173180193/pc/

Met de Laser Designator dogtag nu zo goed als klaar met het halen van de dogtags.
Alleen nog service stars dogtags te halen die niet te doen zijn.
Preorder-, promotional-, tournament- en vooral dice-dogtags zijn toch niet (meer) te halen.
Origin achievements ook binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door MadButcher op 05-08-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:04:
Ik heb de laatste tijd ook dat BF3 ''vreemd'' aanvoelt daarom speel ik bijna ook niet mee :(
Heb steeds last van dat het lijkt of ik ge1shot word , lag , heel veel kogels nog om iemand te killen .
Het lijkt bij mij gekomen te zijn naar de server hack/ddos aanvallen sindsdien is bf3 ''anders''

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Ik heb de laatste tijd ook dat BF3 ''vreemd'' aanvoelt daarom speel ik bijna ook niet mee :(
Heb steeds last van dat het lijkt of ik ge1shot word , lag , heel veel kogels nog om iemand te killen .
Het lijkt bij mij gekomen te zijn naar de server hack/ddos aanvallen sindsdien is bf3 ''anders''
misschien tijd voor CoD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Wie heeft er zin om straks rond half 9 met mij samen een potje te gaan nooben op Canals. 64player TDM zonder regels. Met het idee dat we in een team gaan zitten, en ik (of een ander) steeds een beacon neer zet en de rest C4 gaat droppen. En zo de boel compleet plat gooien :D

Wie o wie heeft daar even lekker zin in na een warm dagje puffen. No brains... gewoon springen, c4 droppen, BOOM, en maaien wat er nog te maaien is.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 13:52

RoyK

Hobby tekenaar

Niemand?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Hie rheb ik ook heel sterk last van. Ook de grootst mogelijke moeite om, áls ik dan een rondje wil schieten met de oude garde, überhaupt in servers te komen.
Maar het lijkt bij mij wel server-gebonden. Op de XI EU HC server gaat het goed, maar de meeste andere servers waar we veel speelden zijn laggy shitboxen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Heeft er iemand een beetje relaxte server?

Ben net begonnen op BF3 en ik kom allemaal van die pauper servers tegen met de meeste onnozele regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:54:
Heeft er iemand een beetje relaxte server?

Ben net begonnen op BF3 en ik kom allemaal van die pauper servers tegen met de meeste onnozele regels.
De meeste servers laten alles toe, mits je TDM of Conquest domination gaat spelen, dan worden vaak wapens verbannen.

op andere maps kan soms de sniper rifles geblokkeerd worden, maar die kom je echt heel erg weinig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ja dat speel ik wel een beetje, en conquest.

Maar ik heb geen ability's voor mijn helikopters/tanks etc. behalve de standaard dingen.

Ken je nog een aantal goede servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:08:
Ja dat speel ik wel een beetje, en conquest.

Maar ik heb geen ability's voor mijn helikopters/tanks etc. behalve de standaard dingen.

Ken je nog een aantal goede servers?
Tank is nog niet zo moeilijk, zolang je maar weet dat het geen GOD mode is. met andere worden, je moet hulp hebben van infantry om je voertuig heen.
met de main cannon en LMG en je unlocked vrij snel de HMG kan je behoorlijk goed domineren.
je hebt alleen geen reactive armour, maar als je wat meer op afstand blijft, dan kan je nog steeds goed spelen. TANK VS TANKS is wat lastiger.

Heli moet je gewoon goed leren vliegen. als je dat onder de knie hebt, dan kan je genoeg punten halen.
als gunner haal je veel meer unlocks dan als piloot. als piloot moet je gewoon zorgen dat je gunner zijn werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ah juist, Coaxial heb ik zojuist ontvangen voor mijn tank, maakt het weer wat lastiger.

En over de piloot/gunner dat klopt inderdaad wel, meestal zijn er wel goede piloten beschikbaar dus jump ik er zo bij in. Als jet vlieger mannoman dat moet ik nog goed gaan leren, als ik zie wat sommige mensen daar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:24:
Ah juist, Coaxial heb ik zojuist ontvangen voor mijn tank, maakt het weer wat lastiger.

En over de piloot/gunner dat klopt inderdaad wel, meestal zijn er wel goede piloten beschikbaar dus jump ik er zo bij in. Als jet vlieger mannoman dat moet ik nog goed gaan leren, als ik zie wat sommige mensen daar doen.
Als je het door hebt hoe een jet werkt is het heel simpel eigenlijk. er zijn ook een hoop skilled jet gastjes waar je niks tegen kan doen.
Ik vlieg zelf met me toetsenbord en muis.
Spatiebalk is omhoog en linker ctrl is naar beneden en de rest standaard instellingen.

in alle voertuigen heb ik mijn twee duimknoppen op de muis, ingesteld om te wisselen tussen de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:22:
De meeste servers laten alles toe, mits je TDM of Conquest domination gaat spelen, dan worden vaak wapens verbannen.
pssst... "mits" is het tegenovergestelde van "tenzij" - dat laatste woord had je willen gebruiken.
rolandos582 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:24:
Ik zou de jets even laten voor wat ze zijn tot je de helis onder controle hebt. Jets vliegen is een heel ander spel dan de rest van BF3 - feitelijk zijn het twee spellen: BF3, waar je infantry en voertuigen gebruikt, en jet-whoren, waar het een soort softcore flightsim is.
Voor de attack heli is de gunner seat het makkelijkst om snel unlocks te halen, omdat je nog geen goeie piloot bent in het begin. Als je eenmaal goed kunt vliegen is de pilotseat de beste puntenpakker.
De tank is vooral prettig op Seine en Karkand: veel infantry en sloopbare gebouwen om op hun hoofdjes te gooien cq om aan vellen te schieten terwijl er infantry in zit. Een beetje schijterig gaan zitten campen met de tank kan op deze kaarten fors punten opleveren.
De IFVs vind ik het makkelijkst op Bazaar en Karkand, om min of meer dezelfde reden: goeie mogelijkheden om wat infantry vol te schietne met gaten en dan volgas vluchten voor de tegenaanval. Omrijden, en herhalen.
Scout helis heb je wellicht het snelst vol op 32-speler Conquest op Noshar Canals en Conquest Large op Dinges Monolith. Beide kaarten hebben meerdere scout helis per team, de voornaamste tegenstand is infantry en als je een beetje in beweging blijft valt het wel mee met uit de cockpit geschoten worden.

De Tank Hunter, Mobile Artillery en de AA zou ik even uitblijven tot je de andere voertuigen onder controle hebt. MobArt is sowieso een nutteloos bezit voor 99% van de mensheid, Tank Hunters zijn gewoon IFVs met een tank turret erop dus die heb je zo vol, en de AA vereist wat meer diepgang voor je er mee kunt scoren, maar dat scoren doe je met de main gun, zodat het niet hebben van equiment ervoor niet zo'n grote handicap is.

Oh, en regel vrienden. Geen enkel voertuig behalve de jet is optimaal bemand met alleen jou erin. Een matige driver/gunner met enigneers die repareren of helpen snel een tank te walsen is nuttiger dan een hele goeie driver/gunner die he tin z'n eentje moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 12:28
edit: whoops, verkeerde console :p

[ Voor 87% gewijzigd door KillerZero86 op 06-08-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Sure why not, Rolandos582 is the name. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Heeft iemand nog meer last van enorme lag spikes. Mijn ping ligt rond tussen de 15 en 20 maar om de 30 seconden ofzo hangt de boel heel even. Heel irritant en sowieso voelt alles heel laggy aan. Vijanden die ineens voor je op 'poppen' , voor je gevoel teveel 1 shot kills wat waarschijnlijk gewoon meerdere kogels waren etc. Wat er aan de hand is weet ik niet maar lekker spelen doet het niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mijn ping is rond de 20 en FPS rond de 90 en heb nergens last van.

Zijn er overigens mensen die willen gamen? Add Rolandos582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Heb me ook aangemeld voor de GoT platoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Metro2002 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:39:
Heeft iemand nog meer last van enorme lag spikes. Mijn ping ligt rond tussen de 15 en 20 maar om de 30 seconden ofzo hangt de boel heel even. Heel irritant en sowieso voelt alles heel laggy aan. Vijanden die ineens voor je op 'poppen' , voor je gevoel teveel 1 shot kills wat waarschijnlijk gewoon meerdere kogels waren etc. Wat er aan de hand is weet ik niet maar lekker spelen doet het niet :{
Als ik het wist had ik waarschijnlijk nu nog wel iets meer bf3 gespeeld .
Ik weet ook niet wat het is maar sinds de ddos aanvallen heb ik het gevoel dat de netcode van bf3 nog slechter is :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor steeds meer mensen hier over klagen, of ze nou via WiFi of via de kabel aangesloten zit aan het internet. Blijkbaar is er wat gaande met de netcode of statsservers van EA.

Dit weekend is er ook een dubbleXP weekend voor diegene die hier nog geen shitbucked zijn.
aantrekkingskrach van wat slechte spelers die even terug komen.
goed voor nieuwe spelers. je hoeft geen premium te hebben hiervoor.

mijn weekend is lekker geplant met DutchValley(heel misschien) en dolfinarium :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb sinds ik weer begonnen ben, ook veel last van rubberbanding. Ene server meer dan de andere, maar nogal vervelend.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:20:
Heb sinds ik weer begonnen ben, ook veel last van rubberbanding. Ene server meer dan de andere, maar nogal vervelend.
Conclusie, BF3 Beta is terug op de markt. ik had er toen net zoveel last van als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik zeg je eerlijk, ik heb helemaal nergens last van. Mijn game speelt zo soepel als ik weet niet wat.
Gewoon een ping van 15-20 en fps van rond de 90.

Double EXP weekend, klinkt goed. Ben pas 1,5 dag bezig nu dus ik kan wel wat extra's gebruiken!
Voor de mensen die mij willen added : Rolandos582 is the name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:15:
Ik zeg je eerlijk, ik heb helemaal nergens last van. Mijn game speelt zo soepel als ik weet niet wat.
Gewoon een ping van 15-20 en fps van rond de 90.

Double EXP weekend, klinkt goed. Ben pas 1,5 dag bezig nu dus ik kan wel wat extra's gebruiken!
Voor de mensen die mij willen added : Rolandos582 is the name.
mijn ping is 11 tot 30 meestal. FPS vast op 60 op low settings.
alle andere settings zorgen ervoor dat ik onder de 60 fps kom te zitten en dat wil ik voorkomen.
game draait ook wel soepel, maar de laatste tijd heel veel last van rubberbanding.
dat is geen performance problemen, het is alleen de laatste tijd vaker dat ik heel mijn ammo moet leeg schieten voor mij gevoel en dan toch haal ik hoge accuratie.

BTW WACHT: netwerk smoothing staat volgens mij bij mij weer verkeerd en niet helemaal naar links !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dacht dat in het midden nog steeds de beste/veiligste optie was voor die slider?
Anders ga ik er ook even mee schuiven.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:50:
Dacht dat in het midden nog steeds de beste/veiligste optie was voor die slider?
Anders ga ik er ook even mee schuiven.
in het midden staat bekend als 100 ms (dus tot 100 ping gaat hij het vloeiender maken.
lager is beter, maar test het wel goed uit, want het kan er ook voorzorgen dat mensen weg springen of dat je netcode helemaal ernaast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik run ultra van de ultra atm. Alles op max en constant 90+ FPS.

Over de ammo, daar kan ik me niet in vinden. Gewoon normaal bij mij, ik zal mijn network smoothing ook ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Bij mij staat hij zo ;
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/16jlafk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben er weer klaar mee, volgens mij is er weer een nieuwe hack uit.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik hoop zo dat in bf4 de personel anti-air wapens worden aangepakt. Zojuist met een complete squad engineers + igla gespeelt op Kharg Conquest. Niks direct uit de lucht gekregen, alleen indirect omdat ze crashde. Flares en ECM laden gewoon veels te snel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:06
Nou met minimaal 2 igla's kom ik altijd een heel eind. Locken, 1 igla afschieten en na de flares, ecm, whatever een tweede erachteraan. Hoe meer igla's hoe beter natuurlijk.

Als ik alleen ben wacht ik totdat 1 van ons team vanuit een heli of jet locked en schiet waarna ik er een igla achteraan jaag mocht hij nog in de lucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
NoFearCreations schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 21:55:
Ik hoop zo dat in bf4 de personel anti-air wapens worden aangepakt. Zojuist met een complete squad engineers + igla gespeelt op Kharg Conquest. Niks direct uit de lucht gekregen, alleen indirect omdat ze crashde. Flares en ECM laden gewoon veels te snel.
Moet ook verspreid over de map gaan staan en niet met een squad op een kluitje. Naast dat heli/jet kan zien waar stinger vandaan kwam door smoketrail, ben je als squad in 1 klap een sitting duck.

Eén laten locken, vervolgens ecm/flared heli/jet en valt terug, dan moet je dus zorgen dat je iemand hebt staan of uiteraard liefst 2 ivm damage output van 1 stinger niet genoeg is voor een kill in de directie waarop de heli gaat terug vallen, 9 van de 10x zullen ze altijd hetzelfde doen, afhankelijk van de map.

Het is niet makkelijk om goede air crew down te halen, maar onmogelijk is het ook niet. Als je er echt last van hebt en server is geen instant/fast respawn gewoon jet erin rammen, schijt hebben en gewoon doorspelen. Geeft je team weer 60-90 seconden speling. Het blijft tenslotte Battlefield, als het niet normaal kan, dan maar op de manier waar op het wel kan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Verder is een chopper deftig lastig vallen met random locks sowieso ook al nuttig voor je team. Daarom hoeft hij nog niet meteen uit de lucht gehaald te worden, als hij maar niet vrij kan bewegen en je flag cappers kan uitkiezen.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ohh god, ik heb ook last van lagg spikes nu, ik kom een server in en om de 5 seconden heavy lagg spikes.

Is er al een fix bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 21:55:
Dat je jets niet neer krijgt kan ik inkomen (die kunnen ontkomen) maar ik heb in m'n eentje echt weinig moeite om helis neer te halen met stingers. lock, vuur, herladen, lock, vuur. de tweede ontwijken lukt maar weinig piloten, en aangezien de flares niet snel genoeg zijn om de tweede af te vangen is die tweede raket gewoon een treffer. Het enige wat de piloot kan doen is bij je eerste schot als de bliksem ervandoor gaan en op afstand blijven. Handige dingen om in de smiezen te houden: vanuit gebouwen schieten (lastig te bepalen waar je staat) en wahten met je eerste lock/vuur tot de heli vlakbij is zodat als hij niet in een rechte lijn volgas vlucht je de tweede nog buiten krijgt voor hij buiten bereik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:27:
Ohh god, ik heb ook last van lagg spikes nu, ik kom een server in en om de 5 seconden heavy lagg spikes.

Is er al een fix bekend?
Heb je nu met je network smooth gewerkt ?
voor sommige netwerken heeft het echt een groot effect.
Ik had er gisteren zelf niet naar gekeken, maar het ging wel weer ouderwets.
Eerst op ziba tower 32-11 (2,9)
nabandan flats 21 -4 (5.25) als recon class en vaak de MAV de lucht ingegooid en zo me voordeel gekregen.
Epicenter 30-4 (7.5) met de AEK-971.Het andere team was alleen aan het campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

rolandos582 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:27:

Is er al een fix bekend?
Ik heb gisteren een aantal porten geforward in mijn router op aanwijzingen van deze site:

http://www.tweaktown.com/..._ping_and_more/index.html

Dat lijkt goed te werken.

Igla's heb ik gisteren nog vervloekt. Locken, flares. Helaas. Locken, weer flares, weer helaas. Dat ding reload gewoon niet snel genoeg, je moet echt met 2 zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Metro2002 op 08-08-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

En op Kharg duikt het ding na iedere lock gewoon een paar seconden achter de bergen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb net network smoothing factor helemaal naar links gezet, hitregistration is zo veel beter nu :D, en de "choppy" animations waar ik over las op internet heb ik totaal geen last van ;P. Zeker een aanrader om dat eens een beetje te tweaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
TheK1ng schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:17:
Ik heb net network smoothing factor helemaal naar links gezet, hitregistration is zo veel beter nu :D, en de "choppy" animations waar ik over las op internet heb ik totaal geen last van ;P. Zeker een aanrader om dat eens een beetje te tweaken!
Bekijk de kill cam beelden maar eens en kijk hoe een speler over een hek springt.
Pagina: 1 ... 206 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.