Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58
Pykow schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:21:
[...]

de AN-94 is de snelste wapen in de game :S 1200RPM en dat noem jij langzaam.
je moet alleen goed met de burst omgaan.(niet full auto zetten)
Daarnaast is het echt een sniper killer, netzoals de G3A3.
AN-94 is zeker niet snel, net zoals de G3A3. 600RPM op full auto. 1200RPM op burst (2 schoten), maar je haalt die 1200rpm natuurlijk never een clip lang aangezien er tijd tussen de bursts zit.

F2000 is 850Rpm, M16A3 800Rpm.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
AdmiralSnipe schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:06:
Net weer een heerlijk voorbeeld van slechte balance op een server.
Ik speel een potje rush op Damavand Peak en begin als defender.
Na een killstreak van 25 word ik neergeknald waarna ik opeens in het verliezende team beland terwijl er nog 35 tickets over zijn.
We wisten we nog net de eerste set MCOMs op te blazen met een paar tickets over, daarna ging het wel gelijk een stuk soepeler.

Uiteindelijk hebben we nog gewonnen ook:

http://battlelog.battlefi...how/1/65266278/336464702/

Toch snap ik niet waarom op bepaalde server de top players zo maar naar het verliezende team gegooid worden terwijl er bijna geen tickets meer over zijn, als je zo'n maatregel implementeert, zorg er dan voor dat het meer aan het begin van de ronde.
Die servers gebruiken wss multibalance tool. Je kunt een x% spelers van een team aanduiden als "top players" en er voor opteren die te teamswitchen als een team x tickets achterstaat.
Ik vind het een handige en uitgebreide plugin maar geswitched worden omdat je goed bent is vrij lullig. Op m'n eigen server switch ik mezelf gewoon bij unbalanced teams.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vervelende is vaak dat de top players naar het verliezende team gestuurd worden terwijl de grootste losers uit het verliezende team daar alsnog blijven. Dat maakt het gewoon een stuk vervelender. Zorg dan dat de grootste losers ook een beetje naar het winnende team gestuurd worden, dat is echt balanceren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:06:
Vervelende is vaak dat de top players naar het verliezende team gestuurd worden terwijl de grootste losers uit het verliezende team daar alsnog blijven. Dat maakt het gewoon een stuk vervelender. Zorg dan dat de grootste losers ook een beetje naar het winnende team gestuurd worden, dat is echt balanceren.
Zie je overal terug hoor. Een Clan zet bijvoorbeeld alle hoog gerankde mensen aan 1 kant en de lager gerankde mensen aan de andere kant. Blijven ze ze hun zo in elkaar rossen. Ik heb in teams gezeten waar ik en misschien 2 andere de enige zijn met een positieve KDR in die match, en de rest negatief omdat we are misschien niet waren gelijk bij het begin. Dan krijg je te horen: Our server, our rules. Beetje abusen dit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiGeLaToR schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:36:
[...]

AN-94 is zeker niet snel, net zoals de G3A3. 600RPM op full auto. 1200RPM op burst (2 schoten), maar je haalt die 1200rpm natuurlijk never een clip lang aangezien er tijd tussen de bursts zit.

F2000 is 850Rpm, M16A3 800Rpm.
Als je best doet, dan lijkt het bijna alsof je in 1x achter elkaar schiet. maar ben je een miliseconde te traag met je vinger, dan nekt het je. soms blijft de burst mode dan hangen en dan zakt je RPM of Time to kill wel even diep.

maar als ik moet kiezen voor een snelle wapen voor de Assault, dan is het altijd AEK-971 of AS VAL.
beide een rpm van 900

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben al sinds Bad Company 2 fan van de M416, heerlijk wapen is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Tsurany schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:06:
Wat ook een nadeel bij inbalance is dat steeds spelers van het verliezende team switchen of de server verlaten.
Het is ook triest dat het sterke team ook nog eens gaat spawn campen en dan ook nog de rank 100 colonels die dit helemaal niet nodig hebben.
Gisteren nog een discussie gehad met wat regulars op mijn favo server die zaten the spawn campen, hun antwoord was dat ik daar maar mee moet leven.
1 van hun stond in mijn vrienden lijst en heb hem meteen verwijderd, als je de ballen niet hebt om te switchen of je verlaagt tot spawn campen dan hoor je niet in mijn vrienden lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Wat kan ik mij godsgruwelijk opwinden om NOOBs die hun kits niet ten volle gebruiken; lig in cover dood te zijn, medic naast m'n reet die NIKS doet! En even daarvoor geen kit dropt... :(

Of dat je 5 minuten rond rent te gillen dat je ammo nodig hebt, en niemand dropt een kit... Geen reet aan.

Heel vaak merk ik ook dat als je ff een beetje serieuze squad hebt je een game compleet omdraait (team dreigt met meer dan helft van tickets te verliezen, 5 minuten tactisch spelen en je kunt gaan baserapen.)

Misschien dat ik maar een moet stoppen met 64player Metro only servers. :D

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Is het nog de moeite om battlefield 3 (premium) te kopen met in het battlefield 4 in het achterhoofd die heeel waarschijnlijk wel op release al koop (mits ik de sh*t uit de beta speel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Premium verzekerd je van BF4 Beta.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warhamstr schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:26:
Wat kan ik mij godsgruwelijk opwinden om NOOBs die hun kits niet ten volle gebruiken; lig in cover dood te zijn, medic naast m'n reet die NIKS doet! En even daarvoor geen kit dropt... :(

Of dat je 5 minuten rond rent te gillen dat je ammo nodig hebt, en niemand dropt een kit... Geen reet aan.

Heel vaak merk ik ook dat als je ff een beetje serieuze squad hebt je een game compleet omdraait (team dreigt met meer dan helft van tickets te verliezen, 5 minuten tactisch spelen en je kunt gaan baserapen.)

lol waarom speel je geen battlefield 3 dan ?

Nee even serieus, ik ben het wel met je eens dat er veel mensen zitten die hun kit niet gebruiken, waarvoor die bedoelt is.
Recons die in de bergen gaan liggen, waar hun MAV, TuG's en Spawn beacon totaal overbodig zijn.
Support spelers met claymores op grote maps en geen ammo droppen
medics die geen medpacks droppen of je niet reviven
engineers die rond lopen met EOD Bot of een stinger gebruiken ,waarbij je veel meer last hebt van tanks.

In Battlefield 2 kon je schreeuwen als je dood lag op de grond, MEdic, i need a medic here !!. nu kan je niks zeggen en hebben ze het minder in de gaten.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 12-07-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
warhamstr schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:31:
Ik heb de limited edition van MoH warfighter daar zit ook beta bij, maar ik bedoelde of het spel de 40 euro nog waard is voor die 2,5e maand waarna waarschijnlijk battlefield 4 ga spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:08
Pykow schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:21:
[...]

de AN-94 is de snelste wapen in de game :S 1200RPM en dat noem jij langzaam.
je moet alleen goed met de burst omgaan.(niet full auto zetten)
Daarnaast is het echt een sniper killer, netzoals de G3A3.
Je haalt bij lange de 1200RPM niet, dan zou je om de 0,1 sec moeten drukken.
Maar het irritantste is wel bij burst dat wanneer je op iemand botst, dan lijkt het wapen op eens te blokkeren.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58
Pykow schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:38:
[...]

In Battlefield 2 kon je schreeuwen als je dood lag op de grond, MEdic, i need a medic here !!. nu kan je niks zeggen en hebben ze het minder in de gaten.
-50 points for letting your teamm8 die in front of you :+

Problem, solved! :P

Andere uiterste is de 8 man tellende medictrain natuurlijk.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
warhamstr schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:31:
verzekerdt

Basisschool. O-)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:43

InFamous

excommunicado

Nou ga dan is gauw terug naar je vriendjes, Battlefield is voor 16+.

Maar even wat anders, sinds wanneer is het zo een drama om in te loggen op Battlelog? Problemen waren voorbij las ik.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

warhamstr schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:26:
Je zit dan op de verkeerde, want over het algemeen vind ik de teamwork op dat soort servers beter dan op normale servers de laatste tijd :X Enigzins tragisch, maar toch is het zo :F

- MAA die totaal niet op zijn minimap kijkt en blijft spammen richting targets die veeel te ver weg zijn om enigzins goed te raken.
- Support spelers die ammo van mij willen, terwijl ik engineer speel |:( The fuck... :?
- Zoals iemand al zei heel veel spelers die niet snappen dat ze een t-ugs/health kit/repair tool/enz... bij zich hebben.
- Spelers die nooit van de Q knop gehoord hebben.

Echt... verschrikkelijk gewoon wat je soms allemaal tegen komt :/
NiGeLaToR schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:15:
-50 points for letting your teamm8 die in front of you :+

Problem, solved! :P
I LIKE IT >:)
Andere uiterste is de 8 man tellende medictrain natuurlijk.
De wattes ?! :D

Twee squads die constant elkaar reviven of zo ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
Vraagje, zijn er nog Tweakers die graag in teamplay spelen?
Ik wil BF3 weer een beetje oppakken, en zou graag eens met wat mede Tweakers knallen.
Liefst ook via TS :)

Hoor wel of er animo is!

Ingame = dx010

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 12-07-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Laatst online: 07:17
TheK1ng schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:42:
[...]

Ik heb de limited edition van MoH warfighter daar zit ook beta bij, maar ik bedoelde of het spel de 40 euro nog waard is voor die 2,5e maand waarna waarschijnlijk battlefield 4 ga spelen...
pricewatch: Battlefield 3, PC
Een simpele klik in de PW leert je dat je voor 17 euro BF3 al binnen hebt. Nu speel ik zelf gemiddeld een uurtje per dag dus over 2.5 maand is dat toch al snel bijna 80 uur, lijkt mij het geld meer dan waard. En voor die 80 uur hoef je je ook niet druk te maken over premium of expansions, in die tijd houdt de originele game je genoeg bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Gewoon een PP-19 gebruiken en nog steeds als 1e eindigen. Nooit gezeik.

Ja, hacker natuurlijk.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
[...]

Via amazon.com heb ik het voor € 13 gekocht.
Als je de code 'gooncave' gebruikt heb je 15% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
nero355 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:30:
[...]

- MAA die totaal niet op zijn minimap kijkt en blijft spammen richting targets die veeel te ver weg zijn om enigzins goed te raken.
Wut, MAA heeft niets op zijn minimap te zoeken tenzij er voetvolk in de buurt is maar dan zit je eigenlijk per definitie al op de verkeerde plek. En MAA's die blijven knallen op jets/heli's die ver weg zijn zijn juist degenen die wel begrijpen hoe je air assets neer krijgt. Een enkele hit die een paar procent damage doet lijkt nutteloos maar dat is juist de manier hoe je jets en heli's makkelijk neer krijgt, het betekent namelijk dat ze na elke hit weer x seconden moeten schuilen/terugvallen om hun auto repair weer actief te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auto repair voor jets en heli's. Na het blauw maken van een haast perfect uitziende game en mensen belonen voor missen het domste idee geïmplementeerd in BF3. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jay-P schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 00:55:
Wut, MAA heeft niets op zijn minimap te zoeken tenzij er voetvolk in de buurt is maar dan zit je eigenlijk per definitie al op de verkeerde plek.
En juist DAT was dus het geval :/
DanielWW2 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 01:05:
Auto repair voor jets en heli's. Na het blauw maken van een haast perfect uitziende game en mensen belonen voor missen het domste idee geïmplementeerd in BF3. 8)7
Yup! en vergeet nooit hoeven te reloaden @ base + dat stomme 3D spotten uit BF:BC2 niet waarmee de game nog eens extra verpest wordt vaak :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
[...]

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd je hebt om te game te kunnen spelen. Is dit weinig paar x per week of dagelijks een paar uurtjes. Het kost veel tijd om alles te unlocken maar als je de tijd ervoor hebt waarom niet. Het maakt de overstap naar BF4 ook makkelijker aangezien je dan al gewend bent aan de basic controls. Het speelt namelijk heel anders dan de vorige BF games. Probeer een key-site daar kom je wellicht voordeliger uit dan 40eur.

[ Voor 42% gewijzigd door JT888 op 13-07-2013 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
InFamous schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:02:
[...]

Nou ga dan is gauw terug naar je vriendjes, Battlefield is voor 16+.

Maar even wat anders, sinds wanneer is het zo een drama om in te loggen op Battlelog? Problemen waren voorbij las ik.
Nou ga dan is eens gauw terug... 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 08:43

InFamous

excommunicado

pafdaddy schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 08:36:
[...]

Nou ga dan is eens gauw terug... 8)7
Zo die heb je door ;) Ga nu maar iets nuttigs uitvoeren.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
DanielWW2 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 01:05:
Voor heli's vind ik het nog te doen, maar jets, en dat zeg ik als jetlover, krijgen zodra ze maintenance hebben vrijgespeeld echt gigantisch snel autorepair inderdaad. Dat is ook een van de redenen dat ze zo kunnen ownen tegen een team dat niet kan vliegen of MAA kan/wil gebruiken. Toch blijf ik er ook bij dat het deels aan de spelers ligt, HMG op tanks en LAVs zijn vrij effectief tegen jets en dodelijk vs heli's. Toch zie je zelden mensen hun HMGs op de lucht richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
JT888 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 04:09:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd je hebt om te game te kunnen spelen. Is dit weinig paar x per week of dagelijks een paar uurtjes. Het kost veel tijd om alles te unlocken maar als je de tijd ervoor hebt waarom niet. Het maakt de overstap naar BF4 ook makkelijker aangezien je dan al gewend bent aan de basic controls. Het speelt namelijk heel anders dan de vorige BF games. Probeer een key-site daar kom je wellicht voordeliger uit dan 40eur.
Ik heb hem net toch maar gekocht, ik heb nu 8 weken vakantie dus tijd zat (maar ik zit niet 8 uur per dag te gamen gamen dan hoor) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:54:
[...]

Holycrap 1888 uur WTF !!! meer dan 1000 uur als mij en ik dacht dat ik veel speelde :O

ik heb zelf 58 masterdogtags ;)
zitten te veel onzin wapens tussen
Lol, ik heb ook nog een fulltime-baan en ben ook nog huisvader. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slaap jij ook nog? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:47:
[...]

Lol, ik heb ook nog een fulltime-baan en ben ook nog huisvader. ;)
WTF ? ik heb een fulltime-baan en nog thuiswonend en zelfs ik heb niet eens zoveel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms te weinig door de ploegendienst, maar zo'n pissbucket heb ik niet, ik ga gewoon naar de wc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:21:
[...]
Soms te weinig door de ploegendienst, maar zo'n pissbucket heb ik niet, ik ga gewoon naar de wc. :)
Ik heb nu 450 uur gespeeld en dat is veel voor mij voor een game. :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zYPPYxuHFfw&feature=share&list=UUlLFG4uDxke_oBkZ78ktEog]

De noob deed iets. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:38:
[...]

[video]

ik heb er 820 uur inzitten ongeveer op de PC en dat is gewoon voor mij.
en 2 uur op de Xbox360 ;) daar ben ik sinds vandaag ook mee begonnen, maar bak er totaal niks van xD
krijg alleen maar lijst van me duim en meer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:18
DanielWW2 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:38:
[...]

[video]

Ik vond de n00b best wel goed werk verrichten in deze episode!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:17:
[...]
Ik vond de n00b best wel goed werk verrichten in deze episode!
Als je je er in jee eentje in slaagt een voertuig met crew herhaaldelijk dezelfde vlag te laten cappen zijn ze in elk geval niet in staat ergens anders irritant te zijn, dus ik ben geneigd het met je eens te zijn.
Maar een Support die een tank aan hoort komen en niet met C4 een sprintje trekt is wel redelijk tenenkrommend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:59:
[...]

ik heb er 820 uur inzitten ongeveer op de PC en dat is gewoon voor mij.
en 2 uur op de Xbox360 ;) daar ben ik sinds vandaag ook mee begonnen, maar bak er totaal niks van xD
krijg alleen maar lijst van me duim en meer niet :P
Op consoles kan je gewoon niet fatsoenlijk mikken. Je doel overschieten is de normaalste zaak van de wereld omdat je gewoon niet de controle hebt. Je kan ver komen maar het komt niet in de buurt van de muis.
Ik heb meer console shooters dan PC shooters dus ik weet waar ik het over heb. ;)

Voor movement daarintegen wint de joystick het van wasd. 360 graden bewegen met een beweging i.p.v spelen met vier toetsen is gewoon beter. Mijn Logitech G13 gebruik ik voornamelijk omdat er een klein joystickje opzit. Zo veel beter dan wasd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DanielWW2 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:15:
Op consoles kan je gewoon niet fatsoenlijk mikken. Je doel overschieten is de normaalste zaak van de wereld omdat je gewoon niet de controle hebt. Je kan ver komen maar het komt niet in de buurt van de muis.
Ik heb meer console shooters dan PC shooters dus ik weet waar ik het over heb. ;)
Ik ben het niet helemaal met je eens : Het is minder precies dan een muis, maar als je een beetje ervaring hebt met gamepads dan kan je binnen een half uur oefenen heel ver komen :)

Ik heb zelf geen console in huis, maar zowel op de XBOX 1 als de PS3 heb ik heel wat games gespeeld zoals GTA en CoD waar ik eigenlijk geen enkele moeite had met mikken na een klein beetje oefenen. Vooral Crimson Sky was heel erg leuk om in rond te vliegen _O_
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:45:
Maar een Support die een tank aan hoort komen en niet met C4 een sprintje trekt is wel redelijk tenenkrommend :P
Hoe doe ik dat als ik Claymores bij me heb ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 05:15:
claymores zijn voor meisjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:15:
[...]

Voor movement daarintegen wint de joystick het van wasd. 360 graden bewegen met een beweging i.p.v spelen met vier toetsen is gewoon beter. Mijn Logitech G13 gebruik ik voornamelijk omdat er een klein joystickje opzit. Zo veel beter dan wasd. :*)
Ik heb zelf ook een Logitech G13, maar met dat kleine joystickje kan ik niet lopen hoor. voelt gewoon niet fijn aan. Wat ik wel op de console heb is problemen met de button layout, hoe je van gadgets wisselt enzo.
op de pc gebruik ik daar me G13 de knoppen bij de joystick ervoor, waardoor ik super snel ben al zeg ik het zelf. op de console gaat het allemaal langzamer omdat je van de linker joystick afmoet om te switchen naar een gadget.

Gisteren kwam ik er ook achter dat je de voertuigen geen aparte sensitivity kunt geven zoals op de PC.
daarnaast weet ik niet hoe ze Battlefield 4 ooit op de Xbox360 of PS3 laten draaien. De game gaat ietsjes zwaarder worden, maar je ziet nu al dat de console het niet aankan met battlefield 3.
om even aan te geven. je speel op een 720P resolutie op 30FPS, met heel veel kartelrandjes (geen AA) en daarnaast is de draw distance ook niet zoals je dat gewent bent.
Met andere worden Battlefield 3 op low settings op 1080P ziet er al 100 keer beter uit dan op de console ;)
Maar ik vermaak me wel prima om alle unlocks weer opnieuw te mogen halen en hoe irritant sommige wapens ook al weer waren in het begin.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:44:
[...]
en hoe irritant sommige wapens ook al weer waren in het begin.'
De balans zal ook wel heel anders worden als je accuracy zo dramatisch instort neem ik aan? Dingen als een G3a3 of SCAR werken op de PC alleen als je het hoofd een beetje weet te vinden met je reticule, voor spray-and-pray zijn dat echt de goeie wapens niet.

Maar eh... ben je al volleerd xbox-jetter nu? Want dat zou in theorie makkelijker moeten zijn met een controller O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:51:
[...]

De balans zal ook wel heel anders worden als je accuracy zo dramatisch instort neem ik aan? Dingen als een G3a3 of SCAR werken op de PC alleen als je het hoofd een beetje weet te vinden met je reticule, voor spray-and-pray zijn dat echt de goeie wapens niet.

Maar eh... ben je al volleerd xbox-jetter nu? Want dat zou in theorie makkelijker moeten zijn met een controller O-)
heb nu een gemiddelde accuratie van 15% en ik merk dat veel middelmatige spelers dit hebben op de consoles en dat alleen de goede spelers boven de 18% zitten Redelijk vergelijkbaar op de PC,
Voor de G3A3 moet ik nog heel wat co-op puntjes halen ;) ga ik binnenkort wel aanbeginnen voor de REX vrij te spelen.

Een volleerde Xbox-jetter ben ik al. ik weet hoe de jets werken en net als op de PC zullen heel erg overpowerd zijn, daarbij is de besturing makkelijker in een jet, dus ja net als alle andere spelers zou ik makkelijk kunnen domineren met een jet, net zo eenvoudig als op de PC.
maar ik vermijd deze servers wel. speel liever urban/city maps omdat je maar met maximaal 24 man speelt.
Vergis je niet, maar dat speelt echt anders dan met 32 en zeker met 64 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:18

Pfff, wie loopt er dan ook met claymores rond... 8)7
Gister zat er een irritante mortarman de boel te spammen op een potje rush, dus ik pakte ook een mortar om hem ermee op te laten houden.
TIjdje later sprint ik naar een tank toe om wat C4 uit te delen, sta ik opeens met een mortar in m'n hand...
Laat vanaf nu de C4 gewoon staan, wat een ondingen zijn die claymores en mortars.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:36:
[...]

Pfff, wie loopt er dan ook met claymores rond... 8)7
Gister zat er een irritante mortarman de boel te spammen op een potje rush, dus ik pakte ook een mortar om hem ermee op te laten houden.
TIjdje later sprint ik naar een tank toe om wat C4 uit te delen, sta ik opeens met een mortar in m'n hand...
Laat vanaf nu de C4 gewoon staan, wat een ondingen zijn die claymores en mortars.
Dit weekend hebben ze me toch laten ragequiten, mortars, [WK] clan gastjes AKA Hackers
ik kon geen meter lopen of een mortar, Attack heli of tank stond op me te schieten aan de buitenkant van de map. Mortars kunnen echt zwaar irritant zijn.
Bijvoorbeeld in Seine crossing Large. daar kun je echt veel spammen met dat ding, waarbij de ene assist naar de andere assist om je oor vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
man man man heeft 1 van jullie ooit de console versie van BF3 gespeeld 0.o
ik krijg er gewoon koppijn van en wat een stelletje debielen lopen daar rond zeg.
Walkingfield 3. je komt echt niks tegen, zelfs op de PC kom je meer mensen tegen met 12 vs 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:19:
man man man heeft 1 van jullie ooit de console versie van BF3 gespeeld 0.o
ik krijg er gewoon koppijn van en wat een stelletje debielen lopen daar rond zeg.
Walkingfield 3. je komt echt niks tegen, zelfs op de PC kom je meer mensen tegen met 12 vs 12.
Wel eens conquest large mappen met 24 spelers. Zo saai. :/
Verder is dat joystickje van de G13 eigenlijk te klein. Het koste mij ook wat moeite om er goed mee om te gaan maar nu gaat het.
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens : Het is minder precies dan een muis, maar als je een beetje ervaring hebt met gamepads dan kan je binnen een half uur oefenen heel ver komen :)
Ik schiet standaard 20%+ in BF3. Dat haal je gewoon niet met een joystick, zeker niet zo snel en zonder correcties. Verder heb ik eerst een Gamecube gehad vanaf 2002 en dan vanaf 2006 een XBOX360. Vanaf de zomer 2011 was het PC. Ik weet waar ik het over heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn accuratie van afgelopen 52 uur is gemiddeld 20%
dat gaat inderdaad lastig worden op de consoles.

en de accuratie die ik gisteren haalde in een potje waar wij zwaar hard ingemaakt werden, kan ik ook niet evenaren op de console
http://battlelog.battlefi...how/1/65482557/172685289/

dit was mijn beste potje op de console
http://battlelog.battlefi...how/2/90922135/893427446/

EDIT: Hierbij een battlereport die in te lijsten is ;)
http://battlelog.battlefi...how/1/65532448/172685289/
Ping killed me alot

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 16-07-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
livestream clanbase match seine crossing 8v8

www.hashd.tv/lostrayontour

start in 5 minuten./

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, vandaag en gisteren weer eens Battlefield 3 met vrienden gespeeld! Wat een drama zeg, je kunt geen party meer vormen en word constant van je vrienden gescheiden. Zit jij in Attacker, zijn je buddies weer Defender.

Hopelijk gaan ze dat bij BF 4 eindelijk eens goed doen, want zo is er geen reet aan...

Verder wel aardig geowned, tenminste de potjes die we in één team speelden. De rest was meer stomp matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roggel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Haha Battlefield Friends altijd goed, en erg herkenbaar soms :P

Ik ben mijn friends list een beetje aan het opvullen om met anderen BF3 te spelen en in de nabije toekomst BF4, dus je kan mij toevoegen als je dat wilt. :)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/CytriX-RepheX/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Je kan ook ons op teamspeak joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RogNL schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:00:

Ik ben mijn friends list een beetje aan het opvullen om met anderen BF3 te spelen en in de nabije toekomst BF4, dus je kan mij toevoegen als je dat wilt. :)
Ah dus jij was diegene die mij had toegevoegd ;)
en wat F0nta zegt, kom op onze teamspeak
bug.teamspeak.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Laatst online: 13-09 20:06

Toegevoegd ;)

@ Pykow; ook aangemeld bij de BuG's btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insaniteit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
BF3 nu voor €10 in de Origin store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:16
Pykow schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:12:
[...]

Mooi we zitten nu op 51 battlefield 3 spelers
Zit ik daar ook nog bij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:16
Pykow schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:33:
[...]

Ja, ook al speel je geen BF3 meer haha, je zit toch zelf bij de BuG community
Dat bedoelde ik ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik na het weekend thuis kom zal ik je ook adden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dat je niet meer speelt bal? Geen tijd meer of andere games ontdekt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Hoe komt het dat je niet meer speelt bal? Geen tijd meer of andere games ontdekt? :)
Nou de game is bijna 2 jaar oud, dus het is natuurlijk te verwachten dat spelers gaan stoppen.
Als je colonel 100 bent alle wapen unlocks en een heleboel dogtags en achievements hebt vrijgespeeld, dan kan je er snel op uitgekeken raken.

Zelf heb ik een nieuwe uitdaging voor vanavond.
Mijn Logitech G500 is het aan het begeven, mijn rechtermuisknop blijft regelmatig hangen of opeens zoomt hij uit, terwijl ik de knop nog ingedrukt heb.
Hiervoor had ik een Logitech G5 die het ook nog wel prima doet, maar die gebruik ik voor mijn laptop.
Ook heb ik een Logitech G9 hier liggen, maar dat is een te kleine gamemuis en was een miskoop.
ik kan er goed mee werken, maar gamen niet.

Vanaf vandaag heb ik de Razer deatheader 2013 gehaald na wat goede reviews gelezen te hebben.
Het zal wel even duren voordat ik me goede aim weer te pakken krijg. ook is de muis minder hoog en dat is ook wennen. maar groot voordeel zijn de muisknoppen die je heel snel kan indrukken. misschien gaat hierdoor burst schieten een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 21:32
Pykow, ik had hetzelfde probleem met de G500 maar mijn linker deed het ook al niet goed meer. Goh blijkbaar is het iets bekend, wat ook een oplossing was is even met de support van logitech contact opnemen. Of was die al ouder dan 3 jaar?:) mijne hield er met iets meer dan 2 jaar mee op.

Ik heb toevallig vandaag de G500s ( nieuwe versie? ) van hun binnen gehad. Erg goede service daar!
vanavond eens kijken of er nog verschillen tussen zijn.

Het was echt niet te doen om dan nog battlefield te spelen, met wat quick zoom ins. Van het weekend maar weer eens een potje bf3 aanslingeren.

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 24-07-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:35:
Pykow, ik had hetzelfde probleem met de G500 maar mijn linker deed het ook al niet goed meer. Goh blijkbaar is het iets bekend, wat ook een oplossing was is even met de support van logitech contact opnemen. Of was die al ouder dan 3 jaar?:) mijne hield er met iets meer dan 2 jaar mee op.

Ik heb toevallig vandaag de G500s ( nieuwe versie? ) van hun binnen gehad. Erg goede service daar!
vanavond eens kijken of er nog verschillen tussen zijn.

Het was echt niet te doen om dan nog battlefield te spelen, met wat quick zoom ins. Van het weekend maar weer eens een potje bf3 aanslingeren.
Ik heb de officiele doos niet meer en ik had de muis in 2009 aangeschaft, dus hij is nu 3 a 4 jaar oud en dan doen ze redelijk moeilijk als je geen doos erbij het zitten.
Voor mijn G930,G27 en G13 heb ik nog de doos liggen, volgens mij niet meer voor de G500 muis.

ik kan het nog altijd even proberen vanavond en het is inderdaad een bekend probleem.

Vanavond eerst een lege server joinen om me muis goed in te stellen.
Test rondje met M16A3,M4A1,AEK-971 en AS VAL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:45:
[...]

Ik heb de officiele doos niet meer en ik had de muis in 2009 aangeschaft, dus hij is nu 3 a 4 jaar oud en dan doen ze redelijk moeilijk als je geen doos erbij het zitten.
Voor mijn G930,G27 en G13 heb ik nog de doos liggen, volgens mij niet meer voor de G500 muis.

ik kan het nog altijd even proberen vanavond en het is inderdaad een bekend probleem.

Vanavond eerst een lege server joinen om me muis goed in te stellen.
Test rondje met M16A3,M4A1,AEK-971 en AS VAL ;)
Ik krijg al schrik ik gebruik ook de 500 :)
Wat ik er zo leuk aan vind zijn de drie knoppen aan je duim. De "back knop" is voor mij "gaan liggen" en de dunne knop onder de back-forward knop is switch tussen primary and secundairy.
Die Razer muis heb ik ook al veel goede dingen over gelezen maar zij ontbreekt deze derde knop :(. Anyway momenteel nog blij met de G500 . Pykow, laat ons weten hoe de razer werkt aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
No contact with EA Online. Please try again later...
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja , zal wel weer ergens bij EA wat uitliggen :(

edit : kan weer erop dat was heel snel :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
Ok, dacht even dat het het aan mijn systeem lag. Had ook al problemen met punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:31:
[...]

Ik krijg al schrik ik gebruik ook de 500 :)
Wat ik er zo leuk aan vind zijn de drie knoppen aan je duim. De "back knop" is voor mij "gaan liggen" en de dunne knop onder de back-forward knop is switch tussen primary and secundairy.
Die Razer muis heb ik ook al veel goede dingen over gelezen maar zij ontbreekt deze derde knop :(. Anyway momenteel nog blij met de G500 . Pykow, laat ons weten hoe de razer werkt aub.
Dat was eigenlijk ook mijn probleem, ik gebruik de 3e button in het midden om me map te vergroten nou zal ik daar even iets anders op moeten verzinnen.
knop vooruit is bij mij Primary en knop achteruit is secondary weapon. ik gebruik niet de toggle omdat ik deze niet werkend krijg.

Ik weet dat Battlefield youtuber xFactor ook deze muis heeft, dus misschien dat ik dat filmpje nog eens terug ga kijken wat hij er over vertelde.

Het zal denk ik 2 weken duren voordat ik mijn oude niveau terug zal krijgen, maar ik heb de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Stomme vraag misschien, maar heb je voor de javelin ieman met een laserpointer nodig? Ik krijg geen lock op tanks of helikopters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

greatgonzo schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:25:
Stomme vraag misschien, maar heb je voor de javelin ieman met een laserpointer nodig? Ik krijg geen lock op tanks of helikopters
Gewoon een lock op een ground vehicle is genoeg (wel in range zijn dus) en voor luchtdoelen heb je hulp van SOFLAM of een laser designate nodig idd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
greatgonzo schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:25:
Tegen air verhicles heb je idd een laserlock nodig, grondvoertuigen zouden gewoon moeten locken. De range van een javelin is echter niet onbeperkt dus het kan zijn dat je niet dichtbij genoeg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Laatst online: 13-09 20:06
Pykow schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:12:
[...]

Kijk dat begint wat te worden. Ben benieuwd wat je van de Deathadder op langere termijn gaat vinden. Heb zelf net de Zowie FK gekocht waar ik mee aan het spelen ben. Kom van een Logitech G9x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rows schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:13:
[...]

Kijk dat begint wat te worden. Ben benieuwd wat je van de Deathadder op langere termijn gaat vinden. Heb zelf net de Zowie FK gekocht waar ik mee aan het spelen ben. Kom van een Logitech G9x
Nog wel nog finetunen hoor, ik heb last van overaim en underaim :P dus te vroeg of te laat stoppen bij een target :P microbursten gaat wel een stuk beter.
even getest met de AS VAL op een lege muur en alle kogels heel dicht bij elkaar in snelle tempo.

ook ff CoD BO2 en daar was me score klein beetje omhoog gegaan, maar dat kan net aan de server liggen waar ik op speel.

binnenkort lees je meer ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 24-07-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
Zoeken jullie nog mensen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheK1ng schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:04:
[...]

Zoeken jullie nog mensen? O-)
Iedereen mag joinen en mee doen ;) geen beperking en geen eisen.

BTW van links naar rechts iemand volgen (of andersom) gaat nog niet lekker, ik verspil wel minder kogels per target gelukkig, waardoor me accuratie nu aan het stijgen is.

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 24-07-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rows schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:13:
[...]

De deathadder 2013 is wel een pareltje voor shooters hoor, veel fijner dan de 3,5G versie qua knoppen, gewicht, gewicht en comfort. Een nieuwe muis is altijd even wennen, maar nu wil ik niet meer zonder. Het blijft alleen lastig te beoordelen omdat je nooit alle muizen kan testen ter referentie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:02:
[...]

De deathadder 2013 is wel een pareltje voor shooters hoor, veel fijner dan de 3,5G versie qua knoppen, gewicht, gewicht en comfort. Een nieuwe muis is altijd even wennen, maar nu wil ik niet meer zonder. Het blijft alleen lastig te beoordelen omdat je nooit alle muizen kan testen ter referentie. :)
Helaas is geen 1 Razer produkt meer zo sterk als vroeger. Ik heb gemerkt dat in de afgelopen paar jaar dat ze zijn overgegaan tot hele slechte build qualities. Ik heb nu al 2 jaar een Steelseries Sensei sinds release dag 1 en dat ding is nog niet stuk, alleen in dat LCD schermpje zijn wat letters ingebrand maar dat is neit erg. Gebruik die alleen om een profile te kiezen. :)

Trouwens, waar kan je GoT joinen op BF3. O:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:02:
[...]

Ow ik heb genoeg muizen getest afgelopen jaren.
Microsoft Habu Razer mouse
Logitech G5
Logitech G9
Logitech G500
Razer Deathadder 2013

Ik heb de muis nu 1 dag ongeveer 5 uurtjes getest met verschillende games, dat me aim nog niet top is, staat er los van dat het wel een fijne muis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Als we even alle 5000+ dpi muizen op een hoop gooien, maakt het dan überhaupt nog wat uit in uiteindelijke prestaties?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hmm, er gaat weer iets niet goed met Battlelog. Bij joinen krijg ik "No contact with EA Online. Please try again later." Ook het forum en de nieuwssectie liggen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-08 21:23
Bee.nl schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:12:
Hmm, er gaat weer iets niet goed met Battlelog. Bij joinen krijg ik "No contact with EA Online. Please try again later." Ook het forum en de nieuwssectie liggen eruit.
Klopt, bijna iedereen heeft er weer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Een post gemaakt op de FB van BF3 maar geen reactie. Ze weten wel wat er gaande is geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in de BF4 topic staat iets over de nieuwe battlelog mogelijkheden die eraan gaan komen en vandaag bekend worden gemaakt ofzo iets. misschien dat ze dus ergens mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Pykow schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:41:
in de BF4 topic staat iets over de nieuwe battlelog mogelijkheden die eraan gaan komen en vandaag bekend worden gemaakt ofzo iets. misschien dat ze dus ergens mee bezig zijn.
Ah, in die boot dus. Nu ik erover nadenk. Ik moet BF4 nog pre-orderen... Ach ik doe het wel volgende maand, digital copies zijn altijd zat genoeg er van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
http://logix.bplaced.de/

live stream van 5v5 match met 2 pov die gelijkertijd lopen.

start in 1 minuut

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Hebben jullie - naast die in de ts - nog tips voor een beginnende BF3 speler? :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:18:
Hebben jullie - naast die in de ts - nog tips voor een beginnende BF3 speler? :+
Leer mikken en denk na voordat je iets doet. ;)
Dus niet midden op een weg rennen met defibs omdat er iemand dood ligt te zijn. Als iemand ammo schreewt en je best support geef hem dan ammo. Het word ook op de minimap aangegeven en als iemand ammo wilt dan hangt er een munitieteken boven zijn hoofd.

Dan is dit nog grotendeels relevant. ;)
YouTube: Tips & Tricks: How Not to be a Noob at Battlefield Bad Company 2

PS: De M16A3 is overpowered. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HELL YEAH !! LANG LEVEN LOGITECH !!!
Geachte Angelo van Erven

Uw bestelling is verzonden op 07/26/2013 12:00 AM.

De volgende producten zijn verzonden:

1 ¦ G500s LASER GAMING MOUSE,EWR2
met hulp van Beuker19(killerbeuker) onze mede Battelfield 3 speler. met tips hoe ik een mail moest sturen naar hun support dienst krijg ik binnen 4 a 14 werkdagen de Logitech G500S binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:34

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 07:39:

[...]

met hulp van Beuker19(killerbeuker) onze mede Battelfield 3 speler. met tips hoe ik een mail moest sturen naar hun support dienst krijg ik binnen 4 a 14 werkdagen de Logitech G500S binnen.
8)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 07:39:

[...]

Ik dacht dat je net de Deathadder binnen had?
Of is die Logitech een vervanging van een stuk exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
MrMistral schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:18:
Dode mensen kunnen niks ;)

Constant rushen is leuk en aardig, maar zodra je naar die respawn timer zit te kijken ben je hartstikke useless. Zelf ben ik meer een fan van van cover naar cover gaan (Heel erg basic) en voordat je ergens heen gaat altijd even kijken. Goed op punten letten waar je makkelijk van achter kan schieten, maar moeilijk beschoten kunt worden. Aangezien in Battlefield kogels uit je ogen komen, kan het zijn dat echt alleen het bovenste gedeelte van je hoofd niet achter cover zit en je toch gewoon kunt schieten.

Objectives uitvoeren is het makkelijkste als je er al voorbij bent geweest. Sure, een Mcom defenden kan vanaf achter de MCom, maar er wat voor gaan zitten is veel handiger. Hetzelfde geld voor vlaggen cappen in Conquest. Kijk eerst even rond in de gebouwtjes, kill de mensen die er zijn en ga dan in cover zitten, maar zo ver mogelijk richting de plek waar de enemy waarschijnlijk vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:15:
[...]

Ik dacht dat je net de Deathadder binnen had?
Of is die Logitech een vervanging van een stuk exemplaar?
Ik heb inderdaad de DeathAdder 2013 gehaald.
Maar een nieuwe gamemuis krijgen is nooit mis toch ;)
Me G500 was stuk en nu krijg ik dus de G500s ervoor terug.
Die gaat mooi in de kast of hij moet echt fijn liggen in de hand.
ik kan zeker een helelange tijd vooruit nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:41:
[...]

Ik heb inderdaad de DeathAdder 2013 gehaald.
Maar een nieuwe gamemuis krijgen is nooit mis toch ;)
Me G500 was stuk en nu krijg ik dus de G500s ervoor terug.
Die gaat mooi in de kast of hij moet echt fijn liggen in de hand.
ik kan zeker een helelange tijd vooruit nu :D
Wel super nice al die side buttons. Ik gebruik zelf het scrollwiel (indrukken) voor m'n granaten en de enkele back knop op de zijkant om firemode te veranderen. (G5)
Werkt allemaal best goed moet ik zeggen, vooral dat je niet met je wijsvinger van D af moet om met G een granaat te gooien :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog ergens een BF3 Tweakers groep waar ik in kan komen, verveelt nu wel een beetje zo in me eentje.
http://battlelog.battlefi...ier/TsC4/stats/376734898/
Pagina: 1 ... 205 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.