Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 01:08:
Net even wezen gamen op de 4670k, nondeju wat een verschil met de Q9450. Op stukken waar ik normaal 40-50fps haal, haal ik nu 80-100. (low settings)

Met alles op ultra behalve textures op high en MSAA uit haal ik alsnog tussen de 50 en de 110fps.

Die GTX460 heeft meer kick dan ik had verwacht. Huge CPU bottleneck dus.
ik had een i7-860, 6GB RAM en een EVGA GTX 460 en als ik op ultra speelde had ik maar 40FPS en op medium tussen de 50 a 70FPS en op low settings waar ik op speelde zat ik tussen de 60 en 80FPS en dat was gewoon goed speelbaar.

Met mijn GTX670 nu haal ik op low tussen de 80 en 160FPS en op ultra gemiddeld wel 60 FPS maar regelmatig toch drops naar 40 a 50 FPS en dat is niet speelbaar voor mij persoonlijk.

-----------

Gisteren een potje Rush gespeeld op grand bazaar en was even vergeten dat de attackers een tank hebben en het verdedigende team helemaal niets. Dat is de reden waarom ik geen Rush Speel eigenlijk.
http://battlelog.battlefi...how/1/64795197/172685289/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:17
Pykow schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:19:
Gisteren een potje Rush gespeeld op grand bazaar en was even vergeten dat de attackers een tank hebben en het verdedigende team helemaal niets. Dat is de reden waarom ik geen Rush Speel eigenlijk.
http://battlelog.battlefi...how/1/64795197/172685289/
Het wordt pas echt leuk als je als defender die tank weet te stelen (vanaf 3e set Mcoms niet heel lastig op pubs). Vaak genoeg op die manier in een defense team dat de eerste 2 bases volledig overlopen werd, samen met een maatje de rollen omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
ben laatste tijd juist meer Rush aan het spelen.
En ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind.

Geen (of heel weinig) luchtverkeer en echt objectives om voor te vechten. Heb hierbij et gevoel dat iedere meter telt die je erbij pakt op weg naar de MCoM.
Vind het erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
NoFearCreations schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:31:
Wil je met een maat gamen, gaat dat gewoon niet. Wil je het verliezende team helpen, gaat niet.
Maak je nu een grap met het verliezende team helpen. Maak niets anders mee dat loosers juist switchen naar het winnende team en zodoende de onbalance streeds groter maken. Maar goed wellicht ben jij een zeldaamheid die naar het verliezende team switch ;)
Pykow schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:19:
Met mijn GTX670 nu haal ik op low tussen de 80 en 160FPS en op ultra gemiddeld wel 60 FPS maar regelmatig toch drops naar 40 a 50 FPS en dat is niet speelbaar voor mij persoonlijk.
Speel nu een week met een gtx 780 en alles op ultra en servers met 64 spelers. De vershillen zijn groot per map. In metro altijd boven de 100fps en in noshahr canals gemiddeld 75 maar een drop onder de 60 komt voor. Vind het een tikje overdreven om het dan onbespeelbaar te vinden. Wat gebeurt er dan precies als het een paar seconde naar bv 50fps dropt?

Met de laatste driver loopt bf3 als een trein en soepel. Dus een dropje maakt me niet zoveel uit als het maar niet stutterd of hapert en daar is geen sprake van.

Nu 2400 kills gemaakt met de famas maar de reload heeft me vaak in de problemen gebracht. Jammer want als je de recoil een beetje onder controle hebt best een fijn wapen. Reload is doodoorzaak nr 1 bij de famas. Blijf er wel mee spelen want is weer eens wat anders dan de m16a3 waar iedere assault mee loop te sjouwen.

[ Voor 54% gewijzigd door TecTo op 03-07-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
DirtySanchez schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:17:
[...]

_O- _O- _O- foei, foei, Fonta,... zelfs niet als hij een AS-Val in zijn klauwen heeft, beacon en TUG-s??? Kan ik dan wel eens zijn....
Ow ja echt wel! Maar van jou verwacht ik gewoon dat je bij me in het squad zit, en daar wil ik wel eens af en toe een uitzondering voor maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

TecTo schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:32:
[...]

Maak je nu een grap met het verliezende team helpen. Maak niets anders mee dat loosers juist switchen naar het winnende team en zodoende de onbalance streeds groter maken. Maar goed wellicht ben jij een zeldaamheid die naar het verliezende team switch ;)
Ik switch vaak naar het verliezende en/of slechtere team, geen reet aan als je helemaal geen tegenstand hebt. En na bijna 400 uur interesseren de stats mij niks meer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

beebie121 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:23:

Geen (of heel weinig) luchtverkeer en echt objectives om voor te vechten. Heb hierbij et gevoel dat iedere meter telt die je erbij pakt op weg naar de MCoM.
Ik speel de laatste tijd ook weer. Dan helaas wel in mn 1tje en dan is rush best leuk. Blijf wel weg van kargh island rush. Met 1 goede jetpiloot als attacker ben je sowieso fucked. Al jou tanks gaan er direct aan en ... instant lose.

Zodra je zelf in de A10 stapt ben je, voordat je opgestegen bent, kapot.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja je hebt het nu over aanvallen, dat is nog wel leuk. maar verdedigen.
er komen te veel spelers op 1 plek, waardoor je met gemak 6 man neer schiet ofzo, maar ook vaak momentje dat je kai hard in je eentje gelaten wordt door een verschrikelijke slechte defense team.

Bij conquest heb je heel af en toe een baserape ( zolang je geen maps speelt met de JETS heb je hier vrijwel nooit last van) en bij rush gebeurd het regelmatig dat ze mcom na mcom van je afpakken en binnen de kortste hebt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:48
Ik claim BF3 uitgespeeld voor mezelf, ik heb alle attachments voor alle wapens gehaald, alle andere wapens hebben 1 service star (excl. stinger en igla want die zijn stom), ik heb alle assignments gehaald en alle coop uitgespeeld. Nu nog lvl 100 worden maar dat heeft geen haast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:20:
Ik claim BF3 uitgespeeld voor mezelf, ik heb alle attachments voor alle wapens gehaald, alle andere wapens hebben 1 service star (excl. stinger en igla want die zijn stom), ik heb alle assignments gehaald en alle coop uitgespeeld. Nu nog lvl 100 worden maar dat heeft geen haast :D
Ik vind het knap dat je al die targets haalt vóór je level 100 bent. Ik was 100 voor ik alle assignments, attachies en sterren had. En dan heb ik de handguns en clay/mortar sterren ook nog niet volgens mij.
Alhoewel ik van de week aan die sterren voor de Igla wel écht gewerkt heb, twee rondjes óf helivliegen, óf heligunnen, óf voor de vijandelijke basis een bosje nadoen met een igla... 7 Igla kills (en 10+ gedownde helis) in één ronde en 5 (+aan handvol helis) in ronde 2... 8)
If I don't fly, you don't fly. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:55:
[...]

Ik vind het knap dat je al die targets haalt vóór je level 100 bent. Ik was 100 voor ik alle assignments, attachies en sterren had. En dan heb ik de handguns en clay/mortar sterren ook nog niet volgens mij.
Alhoewel ik van de week aan die sterren voor de Igla wel écht gewerkt heb, twee rondjes óf helivliegen, óf heligunnen, óf voor de vijandelijke basis een bosje nadoen met een igla... 7 Igla kills (en 10+ gedownde helis) in één ronde en 5 (+aan handvol helis) in ronde 2... 8)
If I don't fly, you don't fly. :7
ik was na 440 uur pas rank 100 en had ook niet alle unlocks. of je moet alleen maar TDM,Metro, close quarters spelen, dan kan je veel unlocks halen. 1 uur per wapen voor 1 service star is normaal.
dus na 85 uur zou je dus overal een service star voor moeten kunnen halen, nou laat het tegen zitten met de sniper rifles, zit je op 100 uur.
Veel achievements haal je behoorlijk snel.
het is inderdaad wel knap om nog geen level 100 te zijn met zoveel unlocks enzo.
of je moet echt zwaar aan het campen zijn geweest en heel weinig vlaggen hebben afgepakt of verdedigd.
meeste potjes haal je al snel rond de 1000 spm. gemiddeld haalt denk ik een goede speler 600 SPM als die objectief speelt

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 05-07-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

tobitronics schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:20:
;( minimaal alle 500 kills dogtags, lvl100 shitbucket,100 service stars voor je m16 :+
alle assignments en 100 jet service stars anders hoor je er niet bij :o

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:42:
[...]

;( minimaal alle 500 kills dogtags, lvl100 shitbucket,100 service stars voor je m16 :+
dat is wel erg veel omdat allemaal te halen.
zelf heb ik nu 200 service stars voor de M16A3 en 99 service stars (nog 74 kills te gaan) voor de M4A1.
Ben natuurlijk al meer dan 400 uur shitbucket en alle unlocks vrijgespeeld op 1 mobile artillry na, dat is tevens ook de achievement die ik niet gehaald heb en ook nooit zal gaan halen, want ik ga geen Armored kill spelen met die overpowerd jets en dikke airrape.

Ben nu wel toe aan BF4 of een andere shooter, maar CoD heb ik ook al eerste prestige gehaald en daarna is het steeds herhalen enzo, dus ook al klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Pykow schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 21:14:
[...]

dat is wel erg veel omdat allemaal te halen.
zelf heb ik nu 200 service stars voor de M16A3 en 99 service stars (nog 74 kills te gaan) voor de M4A1.
Ben natuurlijk al meer dan 400 uur shitbucket en alle unlocks vrijgespeeld op 1 mobile artillry na, dat is tevens ook de achievement die ik niet gehaald heb en ook nooit zal gaan halen, want ik ga geen Armored kill spelen met die overpowerd jets en dikke airrape.

Ben nu wel toe aan BF4 of een andere shooter, maar CoD heb ik ook al eerste prestige gehaald en daarna is het steeds herhalen enzo, dus ook al klaar mee.
Lol nog altijd aan het huilen over air rape :+.

Je hebt geen jets in Armored Shield en als je er op Bandar Desert last van hebt sta je toch echt op de verkeerde plekken in de map.

Daarnaast kan je zelf ook wel wat moeite doen om een goede server uit te kiezen door van te voren even te kijken op scoreboard of er geen airwhore in team zit met 200-0.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
[...]

Lol nope :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mja, dan zit je tenminste multiplayer te spelen en heb je lol en is elke ronde weer anders, maar ik zat laatst die dogtags een beetje door te bladeren en iemand bij DICE heeft serieus bedacht dat er een Co-op Service Star 50 dogtag is 8)7 CO-OP !!! W-T-F !!! :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
nero355 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:34:
[...]

Mja, dan zit je tenminste multiplayer te spelen en heb je lol en is elke ronde weer anders, maar ik zat laatst die dogtags een beetje door te bladeren en iemand bij DICE heeft serieus bedacht dat er een Co-op Service Star 50 dogtag is 8)7 CO-OP !!! W-T-F !!! :D
Ik heb volgensmij inmiddels service star 3 ervoor maar nog steeds geen enkele dogtag, coop faalt sowieso gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
nero355 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:34:
[...]

Als er beetje variatie in zat, en dus niet elk potje hetzelfde was dan was het nog leuk geweest. Combineer dat met wat extra maps via dlc packs en eventueel een "onslaught" modus bijv. Maja nu is coop gewoon het zielige broertje van de singleplayer, alleen dan "online" te spelen. Gemiste kans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:06
Ik word steeds gekicked door PunkBuster door de onderstaande reden, iemand daar bekend mee? Word er helemaal gek van. Is nu op meerdere servers gebeurd.

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'mark331m' (for 0 minutes) ... Losing Key Packets 9003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:28

InFamous

excommunicado

Zou ik ook doen, jou soort lui mogen niet in bf3

Maar punkbuster handmatig updaten man.

[ Voor 30% gewijzigd door InFamous op 06-07-2013 21:45 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Laatst online: 13-09 20:06
Hey Sonny moet jij geen baby voederen?? ;-)

Het is idd opgelost met handmatig punkbuster updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:28

InFamous

excommunicado

Haha, baby is bij opa en oma. Maar dat is bekend probleem bij punkbuster.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Behalve lui van lvl100 die alleen maar in zo'n jet rondvliegen :z

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thamell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:58
Joystick (zo'n vliegeniersding) geprobeerd op BF3 met Jets, heli's. Om te huilen... Muis en keyboard is veel nauwkeuriger.

Iemand anders ervaringen mee?

Speelt graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 15:58

Phntm

Tlingelingeling

Rubber banding... rubber banding EVERYWHERE. Ik kan niet meer spelen. Dank je wel EA. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Thamell schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:46:
Joystick (zo'n vliegeniersding) geprobeerd op BF3 met Jets, heli's. Om te huilen... Muis en keyboard is veel nauwkeuriger.

Iemand anders ervaringen mee?
Heli's moet je niet doen inderdaad, maar jets werkt wel goed op voorwaarde dat je een joystick hebt die niet te snel reageert zoals die van mij en ik dus zelfs met de sensitivity op 0 heeel rustig moet bewegen.

Maar het is allemaal niet eens half zo leuk als in BF2 dus loop ik meestal als infantry rond ergens of af en toe in iets van een armor apparaat :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:09:
[...]

Heli's moet je niet doen inderdaad, maar jets werkt wel goed op voorwaarde dat je een joystick hebt die niet te snel reageert zoals die van mij en ik dus zelfs met de sensitivity op 0 heeel rustig moet bewegen.

Maar het is allemaal niet eens half zo leuk als in BF2 dus loop ik meestal als infantry rond ergens of af en toe in iets van een armor apparaat :+
Dat is ook gewoon het leukste van allemaal. infantry en spelen met de MBT of LAV.
zo nu en dan in een heli stappen en heel erg weinig in een jet ;)

langleven: Grand bazaar,Metro, Epicenter, Talah market, markaz monolith,seine crossing, riverside,railroad,ziba tower,azadi palace,strike at karkand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Pykow schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:03:
[...]

Dat is ook gewoon het leukste van allemaal. infantry en spelen met de MBT of LAV.
zo nu en dan in een heli stappen en heel erg weinig in een jet ;)

langleven: Grand bazaar,Metro, Epicenter, Talah market, markaz monolith,seine crossing, riverside,railroad,ziba tower,azadi palace,strike at karkand :D
Eww metro, noty. Ben nog steeds een hater en je weet wat ze zeggen. Eens een hater, altijd een hater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:37:
[...]
Eww metro, noty. Ben nog steeds een hater en je weet wat ze zeggen. Eens een hater, altijd een hater.
Metro is hilarisch met 8 man per kant, of max 12, dan kun je langs vijanden sneaken en ze in de rug aanvallen, ze dollen in de huisjes op A of de toiletten en overpasses in de tunnels. Meer dan dat en het wordt pure chaos.
Waarin je een m320 smoke laat poppen naar een groep vijanden, snel in de rook AT mijnen tussen de vijanden gooit en je smoker er een handgranaat achteraan laat gooien voor de asociale megamultikills. Dat is het enige wat er dan nog leuk aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:58:
[...]

Metro is hilarisch met 8 man per kant, of max 12, dan kun je langs vijanden sneaken en ze in de rug aanvallen, ze dollen in de huisjes op A of de toiletten en overpasses in de tunnels. Meer dan dat en het wordt pure chaos.
Waarin je een m320 smoke laat poppen naar een groep vijanden, snel in de rook AT mijnen tussen de vijanden gooit en je smoker er een handgranaat achteraan laat gooien voor de asociale megamultikills. Dat is het enige wat er dan nog leuk aan is.
Of je gaat op no nade servers, houd een granaat in je handen, wordt neergeschoten. Zodra de granaat af gaat wordt de killer van de server afgetrapt door auto-admin met als reden: NO GRENADES ON SERVERS ALLOWED!.

Happy exploiting iedereen, al denk ik dat deze truuk wel bekend is bij de meeste. Deze is zeer effectief op metro trouwens. Als je keihard wilt trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:21:
[...]
Of je gaat op no nade servers, houd een granaat in je handen, wordt neergeschoten. Zodra de granaat af gaat wordt de killer van de server afgetrapt door auto-admin met als reden: NO GRENADES ON SERVERS ALLOWED!.
Wait... werkt dat? :o
Jij gaat echt vrienden maken door mij dat soort dingen te vertellen, want ik ga natuurlijk smoke laten poppen, dan mijnen strooien en er dán tussen staan met m'n granaat in de ééne hand en de pin in de andere.
Als jouw plannetje werkt zou dat dus een teamkill of zes, zeven op moeten kunnen laten leveren voor degene die mij dood schiet. (Hardcore servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:56:
[...]

Jij gaat echt vrienden maken door mij dat soort dingen te vertellen, want ik ga natuurlijk smoke laten poppen, dan mijnen strooien en er dán tussen staan met m'n granaat in de ééne hand en de pin in de andere.
Als jouw plannetje werkt zou dat dus een teamkill of zes, zeven op moeten kunnen laten leveren voor degene die mij dood schiet. (Hardcore servers)
Ja dat werkt uitermate effectief zelfs. :*)

Maar het heeft ook een keerzijde. Hoeveel kicks/bans me dat ook al wel niet opgeleverd heeft omdat ik weer een of andere jodokus neerschoot die net een granaat zou gooien....... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Laatst online: 07:17
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:56:
[...]

Of op dat soort servers trollen door te LVG'en, de Auto-Admin kickt daar niet voor (tenminste op de paar servers die ik ken met no-nades/explosives regel kan die niet zo ingesteld worden volgens de admins). Levert je meestal wel subiet een ban op als er een admin aanwezig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snorro schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:36:
[...]

Of op dat soort servers trollen door te LVG'en, de Auto-Admin kickt daar niet voor (tenminste op de paar servers die ik ken met no-nades/explosives regel kan die niet zo ingesteld worden volgens de admins). Levert je meestal wel subiet een ban op als er een admin aanwezig is ;)
Als ik speel op een Metro server speel ik sowieso om te etteren (serieus spelen op Metro Conquest... lamenielache :') ) en gebanned worden van zulke servers boeit me echt geen reet.
/me is ook gebanned van een groot en divers scala aan TDM64 Canals servers omdat hij daar z'n rambokills, pistolenkills en andersoortige naargeestige ellende uitgespookt heeft.
Mijn absolute favoriet blijft de combi 6 AT mijnen, dood gaan, respawn met sniperrifle, en dan daar easy multikills mee maken. Effe snel de bolt-action rifles volspelen >:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Phntm schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:21:

Happy exploiting iedereen, al denk ik dat deze truuk wel bekend is bij de meeste. Deze is zeer effectief op metro trouwens. Als je keihard wilt trollen.
Een NADE die ook daadwerkelijk iemand killt NADAT je bent afgeschoten ?! In Battlefield ?! Moet niet gekker worden :P
De kans dat zoiets gebeurt is bij mij echt 1 op de 1000 minimaal !! Zelfs als er 6 man om mij heen staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:45:
[...]

Als ik speel op een Metro server speel ik sowieso om te etteren (serieus spelen op Metro Conquest... lamenielache :') ) en gebanned worden van zulke servers boeit me echt geen reet.
/me is ook gebanned van een groot en divers scala aan TDM64 Canals servers omdat hij daar z'n rambokills, pistolenkills en andersoortige naargeestige ellende uitgespookt heeft.
Mijn absolute favoriet blijft de combi 6 AT mijnen, dood gaan, respawn met sniperrifle, en dan daar easy multikills mee maken. Effe snel de bolt-action rifles volspelen >:P
Ik wou dat ik eens geluk had als ik dit soort dingen probeer. Het lukt nooit bij mij. ;(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
DanielWW2 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:46:
[...]

Ik wou dat ik eens geluk had als ik dit soort dingen probeer. Het lukt nooit bij mij. ;(
Geband worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Geband worden overkomt mij heel makkelijk als ik ga proberen. Je bent gewoon te lief dan, Daniel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
nero355 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:37:
[...]

Een NADE die ook daadwerkelijk iemand killt NADAT je bent afgeschoten ?! In Battlefield ?! Moet niet gekker worden :P
De kans dat zoiets gebeurt is bij mij echt 1 op de 1000 minimaal !! Zelfs als er 6 man om mij heen staan :|
Hardcore, teamkills ;)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hmm... ja dan gooi ik ze tegen allerlei onzichtbare randjes dus dan wel natuurlijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:46:
[...]
Samenspelen met andere etterballen helpt een stuk. Als geen ander kent ons Skypegesprek tijdens het spelen een vrij hoog teamwerkgehalte - met getimede rook- en spervuursalvo's, op de seconde geplaatste granaten, claymore+c4+at-mine dominosetjes in trappenhuizen (als de claymore gaat, gaat het héle trappenhuis én de gevel tieft op de stoep voor de ingang, voor eventuele achtergebleven medics) en goed geölied voertuigwerk, inclusief communicatie tussen voertuigen om met één laserpainter in een Z11 de Z11 en twee tanks van targets te voorzien.

In je eentje is het allemaal wat lastiger. Alhoewel AT mijnen strooien en er dan een sniperkogel in raggen geen grote uitdaging mag zijn op een 64 speler HC TDM server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:37:
[...]

Samenspelen met andere etterballen helpt een stuk. Als geen ander kent ons Skypegesprek tijdens het spelen een vrij hoog teamwerkgehalte - met getimede rook- en spervuursalvo's, op de seconde geplaatste granaten, claymore+c4+at-mine dominosetjes in trappenhuizen (als de claymore gaat, gaat het héle trappenhuis én de gevel tieft op de stoep voor de ingang, voor eventuele achtergebleven medics) en goed geölied voertuigwerk, inclusief communicatie tussen voertuigen om met één laserpainter in een Z11 de Z11 en twee tanks van targets te voorzien.

In je eentje is het allemaal wat lastiger. Alhoewel AT mijnen strooien en er dan een sniperkogel in raggen geen grote uitdaging mag zijn op een 64 speler HC TDM server.
ow in conquest ook vaak meegemaakt dat er iemand om het hoekje staat en dat ik dan een mine op de grond zie liggen, dan pak ik mijn Magnum en BAM dood :P ik let er altijd op dat mijnen niet alleen de tegenstander killen, maar ook je eigen.

Je wilt mij ook niet in je team hebben als ik in een tank zit bijvoorbeeld.
ik schiet regelmatig friendly mines neer die in de weg liggen voor mij, dus als je denkt een weg geblokkeerd te hebben kan het zomaar zijn dat alles weg is omdat ik er doorheen moest.
Paar keer meegemaakt dat ze mijnen plaatsen op C en net iets achter C richting de B vlag en dat ik met mijn tank op C sta bij Seine crossing. sorry maar het eerste wat ik doe is de mijnen wegknallen, want 1 mortar kan je dood worden op dat moment, dat is me 2x overkomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 10-07-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:10:
[...]

ow in conquest ook vaak meegemaakt dat er iemand om het hoekje staat en dat ik dan een mine op de grond zie liggen, dan pak ik mijn Magnum en BAM dood :P ik let er altijd op dat mijnen niet alleen de tegenstander killen, maar ook je eigen.

Je wilt mij ook niet in je team hebben als ik in een tank zit bijvoorbeeld.
ik schiet regelmatig friendly mines neer die in de weg liggen voor mij, dus als je denkt een weg geblokkeerd te hebben kan het zomaar zijn dat alles weg is omdat ik er doorheen moest.
Paar keer meegemaakt dat ze mijnen plaatsen op C en net iets achter C richting de B vlag en dat ik met mijn tank op C sta bij Seine crossing. sorry maar het eerste wat ik doe is de mijnen wegknallen, want 1 mortar kan je dood worden op dat moment, dat is me 2x overkomen.
Ik ruim ook mijnen van het eigen team als ik tank, om diezelfde reden. Sowieso is buitenshuis gebruik van AT mijnen geen heel effectieve bezigheid - als je voertuigen in de kaart hebt is een repairtool veel handiger tenslotte.

Als ik ergens buiten mijnen uit ga lopen kakken dan probeer ik wel een sniper of een m320 of RPG in de buurt te hebben die de detonatie voor z'n rekening kan nemen als er wat in de buurt komt. Op Seine werken ze ook goed op de stoep in een rijtje. Als je dan het huis op iemand probeert te gooien, en hij loopt weg, dan gaan de mijnen af en is hij alsnog punten waard. Werkt extra goed op E waar je het hele buitengebied aanéén kunt snoeren met 6 mijnen en het hele zootje af kunt laten gaan met één welgemikt stuk huis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

wrong password and username.. meer mensen last van?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
ea online down precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
fynrd1 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:11:
Zeker.
Kan niet inloggen op origin maar is verder niets van te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Werkt weer, kon net ook niet inloggen, nu wel
edit is weer offline

[ Voor 19% gewijzigd door Cthulhu op 10-07-2013 13:30 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hier ook, kan ook niet inloggen.
Origin wel, Battlelog niet.

Baal wel, ben bezig de laatste masterdog-tag binnen te halen, nog 48 te gaan met de Stinger.
En dan heb ik ze allemaal.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Haha ok gelukkig maar, lees veel over gehijackte accounts namelijk :/

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origin lukt nu ook niet meer, er is melding van een technische storing.
p.s.
Had pas nog met die Ubisoft affaire het wachtwoord veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 12:55
fynrd1 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:11:
Dacht al dat het aan mij lag. Note to self: check eerst tweakers.net voordat je je wachtwoord gaat wijzigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nog nooit gebant. :')
Ik voel me gewoon zwaar beledigd dat er niet eens een ban vanaf kan als ik weer eens een 20+ killstreak maak, met een AR en nee geen M16A3. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ligt de server er helemaal uit, nog geen berichtje op het twitteraccount van Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:47:
[...]
Ben nog nooit gebant. :')
Ik voel me gewoon zwaar beledigd dat er niet eens een ban vanaf kan als ik weer eens een 20+ killstreak maak, met een AR en nee geen M16A3. :/
Als ze dáár voor moeten bannen... ik haal streaks van 20+ zelfs met single-shot wapens.
spoiler:
de 120mm MBT main gun bij voorkeur

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:51:
Nu ligt de server er helemaal uit, nog geen berichtje op het twitteraccount van Battlefield.
Heb je niks beters te doen met dit mooie weer? :P :? Anders weet ik nog wel wat voor je: dom trollen naar oude clan genoten over het battlelog platform.

[ Voor 22% gewijzigd door White_Collar op 10-07-2013 13:58 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:51:
Check Origin :+
https://twitter.com/OriginInsider/with_replies

Ze zijn er mee bezig
White_Collar schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:56:
Anders weet ik nog wel wat voor je: dom trollen naar oude clan genoten over het battlelog platform.
Zal moeilijk gaan als je zelf niet meer kan inloggen op dit moment :P

[ Voor 32% gewijzigd door SmokingCrop op 10-07-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:59:
[...]

Check Origin :+
https://twitter.com/OriginInsider/with_replies

Ze zijn er mee bezig

[...]

Zal moeilijk gaan als je zelf niet meer kan inloggen op dit moment :P
Had het gezien: We are aware that some users are currently experiencing problems to log into Battlelog. This is being worked on.

Nu doet Battlelog het wel, alleen Origin nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inloggen werkt weer, spelen nog niet: An Error was reported from EA Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:53:
[...]

Als ze dáár voor moeten bannen... ik haal streaks van 20+ zelfs met single-shot wapens.
spoiler:
de 120mm MBT main gun bij voorkeur

O-)
20+ met een tank is voor noobs. 40+ zonder repairbuddy is pas goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

DanielWW2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:20:
[...]

20+ met een tank is voor noobs. 40+ zonder repairbuddy is pas goed. ;)
Ben nooit over de 18 gekomen, en dat was met infantry. Ik ben gewoon heel slecht met vehicles vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Game Statistics Engine is currently down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:38:
The Game Statistics Engine is currently down.
Als de rubber banding veroorzaakt werd door EA servers en niet mijn UPC modem, dan spring ik een gat in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Phntm schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:53:
[...]

Als de rubber banding veroorzaakt werd door EA servers en niet mijn UPC modem, dan spring ik een gat in de lucht.
In het UPC topic geef je aan dat je er al een paar dagen last van hebt, deze storing is sinds net? Of jij bent er in je eentje verantwoordelijk voor dat de boel plat is gegaan door te blijven doorspelen... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

bvk schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:58:
[...]

In het UPC topic geef je aan dat je er al een paar dagen last van hebt, deze storing is sinds net? Of jij bent er in je eentje verantwoordelijk voor dat de boel plat is gegaan door te blijven doorspelen... :P
Ja, de laatste paar dagen was het alleen maar skyrim spelen, but I have no regrets! Ik hoop dat UPC het probleem zo spoedig mogelijk oplost, kan ik weer fijn iedereen lek schieten met mijn G53. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:32:
[...]
Ben nooit over de 18 gekomen, en dat was met infantry. Ik ben gewoon heel slecht met vehicles vind ik.
In je eentje is het sowieso moeilijk. 40+ met een tank zonder repairbuddy is niet zozeer een verdienste van degene in de tank als wel kei- en keihard falen van het voltallige vijandelijke team. Eén oplettende engineer, of twee wat minder handige, en je bent nérgens in je tankje, zelfs niet op kleine kaartjes als Seine.

Als je een lange killstreak wilt halen is hardcore, een silencer, een m240, een bipod en een goed verstopplekje op bijvoorbeeld Damavand of Railroad een werkbaar plan. Maar als je met vrienden samen speelt haal je ze het makkelijkst in voertuigen, en tanks zijn (mits er geen jets zijn) het beste te gebruiken op vunzig lange afstand waar jee je om engineers geen zorgen hoeft te maken en waar je helis nog redelijk mee tegen kunt houden. Dat, plus de spotter seat, guided shells en plek voor repairhulpjes maakt een goed werkende squad met een tank een héél serieuze bedreiging voor alles met wielen of wieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:12:
[...]

In je eentje is het sowieso moeilijk. 40+ met een tank zonder repairbuddy is niet zozeer een verdienste van degene in de tank als wel kei- en keihard falen van het voltallige vijandelijke team. Eén oplettende engineer, of twee wat minder handige, en je bent nérgens in je tankje, zelfs niet op kleine kaartjes als Seine.

Als je een lange killstreak wilt halen is hardcore, een silencer, een m240, een bipod en een goed verstopplekje op bijvoorbeeld Damavand of Railroad een werkbaar plan. Maar als je met vrienden samen speelt haal je ze het makkelijkst in voertuigen, en tanks zijn (mits er geen jets zijn) het beste te gebruiken op vunzig lange afstand waar jee je om engineers geen zorgen hoeft te maken en waar je helis nog redelijk mee tegen kunt houden. Dat, plus de spotter seat, guided shells en plek voor repairhulpjes maakt een goed werkende squad met een tank een héél serieuze bedreiging voor alles met wielen of wieken.
Ik moet dit gewoon proberen, maar die "maten" van mij spelen wanneer ik niet speel. En als ik wil spelen zitten zij weer iets anders te doen. Soms kunnen we wel samen spelen maar ja. Ik zal dit in mijn achterhoofd houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Even een vraagje ik heb er nog een hoop aan uit te pluizen, maar heb net de singleplayer uitgespeeld, en wil aan de multiplayer gaan beginnen.(heb premium btw)
Wat is het beste om mee te beginnen death match misschien om snel op te klimmen?
Ik speelde eerder altijd M.O.H Warfighter en wil in dit deel bf3 even goed en lekker inkomen met het oog op deeltje 4 binnenkort.

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

foxtrot81 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:18:
Even een vraagje ik heb er nog een hoop aan uit te pluizen, maar heb net de singleplayer uitgespeeld, en wil aan de multiplayer gaan beginnen.(heb premium btw)
Wat is het beste om mee te beginnen death match misschien om snel op te klimmen?
Ik speelde eerder altijd M.O.H Warfighter en wil in dit deel bf3 even goed en lekker inkomen met het oog op deeltje 4 binnenkort.
Speel wat Rush, en aub niet op metro maps. TDM is inderdaad snelste manier voor lage ranks om snel wat kills en EXp te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDM is snel punten pakker, Conquest is uitgebreide voertuigenoorlog, Rush is een goeie mix van voertuigen en infantry met steeds beperkte stukken kaart om op te spelen, wat handig is als je niet permanent verdwaald wilt zijn. Conquest Domination is infantry only op Close Quarters, dat is, op drukke servers, nóg sneller punten pakken dan TDM en nét even wat minder saai omdat de mappen wat intelligenter zijn (TDM op andere maps is gewoon een stukje kaart afgebakend waarop je gaat free-for-allen, want teamplay in TDM heb ik nog nóóit gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:25:
TDM is snel punten pakker, Conquest is uitgebreide voertuigenoorlog, Rush is een goeie mix van voertuigen en infantry met steeds beperkte stukken kaart om op te spelen, wat handig is als je niet permanent verdwaald wilt zijn. Conquest Domination is infantry only op Close Quarters, dat is, op drukke servers, nóg sneller punten pakken dan TDM en nét even wat minder saai omdat de mappen wat intelligenter zijn (TDM op andere maps is gewoon een stukje kaart afgebakend waarop je gaat free-for-allen, want teamplay in TDM heb ik nog nóóit gezien).
Phntm schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:22:
[...]

Speel wat Rush, en aub niet op metro maps. TDM is inderdaad snelste manier voor lage ranks om snel wat kills en EXp te maken.
Thanks tips staan genoteerd :9

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

foxtrot81 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:28:
[...]

[...]

Thanks tips staan genoteerd :9
Start dan gelijk een rondje close quarters op op een 32 of 48 man server. Gewoon achter je matties aanrennen en schieten in de richting waar iedereen heen schiet :+
Pak de assault class en gooi medpacks in alle groepjes die je kan vinden, binnen de korste keren haal je ongeveer 10k aan punten per rondje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:32:
[...]
Start dan gelijk een rondje close quarters op op een 32 of 48 man server. Gewoon achter je matties aanrennen en schieten in de richting waar iedereen heen schiet :+
Pak de assault class en gooi medpacks in alle groepjes die je kan vinden, binnen de korste keren haal je ongeveer 10k aan punten per rondje
Als het snél moet is 64 spelers Close Quarter (conquest domination) het makkelijst punten scoren ja. Als medic inderdaad kistjes strooien op drukke punten en mensen zappen met de defibs zodra je die hebt. Als Engineer gewoon raggen met de RPG en je carbine (dit is de traagste class hier). Als Support ammo packs in drukke gebieden gooien en een beetje sproeien met de M249 voor de suppression punten. Als Recon een druk stuk kaart opzoeken en een TUGS in een donker hoekje kwakken, en gewoon genieten van de punten die je krijgt omdat je tugs mensen staat te spotten. Iets van een PDWtje in plaats van een sniper geweer voorr het geval iemand je TUGS komt halen en 't komt helemaal goed. (de TUGS kan in z'n eentje 1000 punten per minuut vergaren nog zonder dat je überhaupt geschoten heb, als je hem goed hebt staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:37:
[...]

Als het snél moet is 64 spelers Close Quarter (conquest domination) het makkelijst punten scoren ja. Als medic inderdaad kistjes strooien op drukke punten en mensen zappen met de defibs zodra je die hebt. Als Engineer gewoon raggen met de RPG en je carbine (dit is de traagste class hier). Als Support ammo packs in drukke gebieden gooien en een beetje sproeien met de M249 voor de suppression punten. Als Recon een druk stuk kaart opzoeken en een TUGS in een donker hoekje kwakken, en gewoon genieten van de punten die je krijgt omdat je tugs mensen staat te spotten. Iets van een PDWtje in plaats van een sniper geweer voorr het geval iemand je TUGS komt halen en 't komt helemaal goed. (de TUGS kan in z'n eentje 1000 punten per minuut vergaren nog zonder dat je überhaupt geschoten heb, als je hem goed hebt staan).
brilsmurfffje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:32:
[...]

Check x2 check
Nu heb ik al mooi wat stof waar ik mee aan de gang kan.... _/-\o_

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

foxtrot81 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:44:
[...]

[...]

Check x2 check
En om de close quarters maps een beetje te leren kennen kan je het beste een server met 16 man oid opzoeken, dan heb je de meeste kans om een beetje rond te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Close quarters haal je het snelste de punten mee binnen.
daarna TDM noshar canals en daarna gewoon Rush mode spelen, daar haal je in korte tijd ook veel kills.

ik zit nu zelf erg te twijfelen wat ik ga doen, of de AEK-971 op 100 services stars uitspelen of de M27 IAR
dan heb ik voor de assault,engineer en support een wapen op 100 services stars zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt alsof onze server is gebruikt voor een testje van EvenBalance... iedereen op onze server is van de server geband en staat nu listed als cheater, lekker hoor :( Het lijkt erop alsof iemand een nieuwe versie van Punkbuster heeft geinstalleerd op de server en daarna is gaan klooien. Nu kan ik een paar dagen gaan wachten totdat ze hun fout weer rechtzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Cartman! schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:43:
Lijkt alsof onze server is gebruikt voor een testje van EvenBalance... iedereen op onze server is van de server geband en staat nu listed als cheater, lekker hoor :( Het lijkt erop alsof iemand een nieuwe versie van Punkbuster heeft geinstalleerd op de server en daarna is gaan klooien. Nu kan ik een paar dagen gaan wachten totdat ze hun fout weer rechtzetten :(
Dat zou heel raar zijn van evenbalance, kwam de bans net tegen, heb je al contact gezocht met evenbalance of pbbans?
Zou ook kunnen zijn dat iemand een hack heeft gevonden en jullie degc server heeft gebruikt om het te testen.

edit: je hebt gelijk, iemand van pbstaff is actief geweest op jouw server en is nu ook gebant.

edit2: bans zijn verwijdert door pbbstaffmicah, diegene die ook gebant was op jullie server.
http://www.pbbans.com/mbi-viewban-519c579d-vb309752.html

[ Voor 14% gewijzigd door NLsandman op 10-07-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zie het, ik kan weer gamen :D Lekker dan dat ze bij EvenBalance gewoon een live server uitkiezen om wat te rotzooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje

Nadat ik lange tijd engineer gespeeld heb (<3 mtar21) ben ik nu wat assault aan het spelen.
Ik vertik het ook om met de M16A3 te spelen dus speel nu met de G3 (indien het wat meer open mappen zijn) of met de FAMAS (indien wat meer CQB). Ik breng het er wel redelijk vanaf, maar vroeg me toch af of ik me niet teveel in het nadeel zet tegen al die M16ers die ik tegenkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:02:
Klein vraagje

Nadat ik lange tijd engineer gespeeld heb (<3 mtar21) ben ik nu wat assault aan het spelen.
Ik vertik het ook om met de M16A3 te spelen dus speel nu met de G3 (indien het wat meer open mappen zijn) of met de FAMAS (indien wat meer CQB). Ik breng het er wel redelijk vanaf, maar vroeg me toch af of ik me niet teveel in het nadeel zet tegen al die M16ers die ik tegenkom
Welnee! Met jouw morele superioriteit compenseer je dat makkelijk. De m16A3 is immers toch een noob gun die uitsluitend door noobs gebruikt wordt, het zou wel heeeel erg noob zijn om daar van te verliezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Gezeik over m16a3 altijd, speel één potje tdm en kill een paar spelers vaker dan 1x en je bent een m16a3 noob. Wil ik ze tegemoetkomen door een ander wapen te pakken, gaan ze zeuren dat ik rond ren met een 870+flashlight+slugs. Is ook nooit goed he :(

Ben overigens pas met m16a3 begonnen toen ik shit bucket was. 27% accuracy, 2% meer dan m'n favoriete wapen (aek). Wat een m16a3 noob ben ik toch ook

[ Voor 23% gewijzigd door theburninglink op 11-07-2013 11:11 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallooooo, dat was de vraag niet !
Waarom speelt iedereen daarmee en zet ik mezelf in een nadeel als ik het niet doe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
foxtrot81 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:44:
[...]
Check x2 check
TDM Noshahr Canals (48 tot 64), met een M249 (of M240B als je die vrijspeelt), Bipod en Flash Supressor. Sproeien als een gek vanaf de buitenhoeken levert ook gegarandeerd (supression) punten op! Ammo kratje naast je gooien en iedereen komt ammo pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Netsrek op 11-07-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:18:
Hallooooo, dat was de vraag niet !
Waarom speelt iedereen daarmee en zet ik mezelf in een nadeel als ik het niet doe :-)
Als je je echt benadeeld voelt gebruik je dat wapen toch zelf ook??
Ik zie het probleem niet, en daarnaast hangt het er ook van af hoe je een wapen zelf ervaart.
Er zijn genoeg spelers die bijvoorbeeld de DAO een onding vinden, terwijl het voor mij één van m'n favoriete CQ wapens is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik ben ook niet een voorstander van de M16, ik kan er niet eens meer mee spelen. Ik houd meer van die guns zoals AN-94, Scar-L, G3A3 en AEK op de Assault. Die schieten zo fijn. De AUG heb ik niet vaak genoeg kunnen gebruiken. Ik heb het wel kapot abused met die smoke noobtube glitch. Geweldig was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Probeer een paar wapens voor minstens een uur of 3 uit en kies je favoriet. Met je favoriete wapen ben je meestal ook het beste. Maakt geen hol uit tegen wat voor wapens je speelt.
al zul je wel zien dat je de m16a3 het snelst onder de knie hebt

[ Voor 3% gewijzigd door theburninglink op 11-07-2013 11:52 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
theburninglink schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:52:

Daarom wordt de M16A3 ook zo veel gebruikt, het is een wapen die het makkelijk te "masteren" is.
Dat betekent niet gelijk dat het ook het beste wapen is in alle situaties, voor close quarter gevechten kun je beter naar een MP7 of AEK grijpen terwijl voor de langere range een G3A3 het weer een stuk beter zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theburninglink schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:52:
Probeer een paar wapens voor minstens een uur of 3 uit en kies je favoriet. Met je favoriete wapen ben je meestal ook het beste. Maakt geen hol uit tegen wat voor wapens je speelt.
maar dat is het net ... ik kan goed overweg met de G3 (wat toch als een iets 'lastiger' wapen aanzien wordt gezien zijn lagere rof & hoge recoil) en met de famas en ben ook tevreden met dat wapen. Vraag me alleen af of ik hier slim aan doe gezien 90% vd assaults met die M16 speelt. Daar moet een reden om zijn, en de 'het snelst onder de knie' hebben gaat niet op als 'het' antwoord daarop (volgens mij), want ik zie vaak max level spelers met duizend uren M16 achter de kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:59:
[...]

maar dat is het net ... ik kan goed overweg met de G3 (wat toch als een iets 'lastiger' wapen aanzien wordt gezien zijn lagere rof & hoge recoil) en met de famas en ben ook tevreden met dat wapen. Vraag me alleen af of ik hier slim aan doe gezien 90% vd assaults met die M16 speelt. Daar moet een reden om zijn, en de 'het snelst onder de knie' hebben gaat niet op als 'het' antwoord daarop (volgens mij), want ik zie vaak max level spelers met duizend uren M16 achter de kiezen :)
Dat jij 90% v/d assaults met een M16A3 ziet spelen komt omdat het gewoon een goed allround wapen is.
Zowel in close quarters als op medium range kun je aardig snel een tegenstander omleggen.
In veel (urban) maps heb je vaak zowel close als medium range confrontaties waardoor een allround wapen als de M16A3 goed van pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M16A3 werkt gewoon altijd, je maakt op elke afstand een goede kans. Famas is op lange afstanden prut, dan leg je het af. G3A3 is op korte afstanden prut, dan leg je het ook af. Met de M16A3 hoef je het eigenlijk nooit af te leggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das moet het dan idd wel zijn, feit dat die M16 gewoon allround goed is. Met die G3 is close range idd echt niks aan te vangen (tenzij je rustig de tijd kan pakken om te zitten en schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik zie niet wat het probleem is met de AEK. Ik kan er makkelijk kills mee maken op afstanden van 100+.... Rustig schieten, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:02:
Klein vraagje

Het voordeel van de m16 is dat het een alrounder is, het nadeel is dat wapens die specefiek voor een bepaalde afstand zijn veel beter presteren dan de m16.
AEK971, f2000 en famas zijn veel beter op close en medium range, de ak74m, g3 en de scar-h zijn veel beter op afstand.

Dus of je in het nadeel bent weet ik zo net nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Net weer een heerlijk voorbeeld van slechte balance op een server.
Ik speel een potje rush op Damavand Peak en begin als defender.
Na een killstreak van 25 word ik neergeknald waarna ik opeens in het verliezende team beland terwijl er nog 35 tickets over zijn.
We wisten we nog net de eerste set MCOMs op te blazen met een paar tickets over, daarna ging het wel gelijk een stuk soepeler.

Uiteindelijk hebben we nog gewonnen ook:

http://battlelog.battlefi...how/1/65266278/336464702/

Toch snap ik niet waarom op bepaalde server de top players zo maar naar het verliezende team gegooid worden terwijl er bijna geen tickets meer over zijn, als je zo'n maatregel implementeert, zorg er dan voor dat het meer aan het begin van de ronde gebeurt.

~edit: Na de discussie hier over de M16A3 heb ik er maar weer eens een ander wapen bij gepakt, de AUG A3 welteverstaan.
Moet zeggen dat die gun me best wel goed bevalt.

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 11-07-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Doe mij maar de SCAR-H, heerlijke gun voor zowel closecombat als longranged <3

[ Voor 3% gewijzigd door Badie op 11-07-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theburninglink schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:08:
Gezeik over m16a3 altijd, speel één potje tdm en kill een paar spelers vaker dan 1x en je bent een m16a3 noob. Wil ik ze tegemoetkomen door een ander wapen te pakken, gaan ze zeuren dat ik rond ren met een 870+flashlight+slugs. Is ook nooit goed he :(

Ben overigens pas met m16a3 begonnen toen ik shit bucket was. 27% accuracy, 2% meer dan m'n favoriete wapen (aek). Wat een m16a3 noob ben ik toch ook
Altijd gezeik ja, vooral door spelers die ze zelf ook gebruiken en dan als smoes zeggen, Ja jij gebruikt hem ook dus doe ik het ook maar.
Iedere game heeft een beste wapen en dat zal altijd zo blijven en in dit geval is dat de M16A3.
maar de AEK-971,G3A3,AN-94,M416 zijn allemaal heerlijke Assaultrifles dus ik zie het probleem niet.
mensen vergeten dat er ook wapens zijn die sterker zijn in bepaalde situaties.
snelle wapens winnen het van dichtbij en G3A3 bijvoorbeeld wint het altijd van afstand ;) tenminste als ze net zo veel skills hebben als jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Badie schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:40:
Doe mij maar de SCAR-H, heerlijke gun voor zowel closecombat als longranged <3
Afstand => YEAH!!! >:)
Close combat => Helaas niet zoals in BF2:SF :'( Een G53 doet het al beter bijvoorbeeld. Als het maar geen SCAR-H is en je niet vergeet een Laser erop te monteren waar wat crosshair "from the hip" fun :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:31
De AN94 gebruik ik alleen op hardcore, anders is het ding te langzaam om iemand te killen. Het was trouwens mijn favoriete wapen in BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Ik krijg vaak commentaar op m'n M320 skills. Gebruik 'm vrij vaak, om vijanden uit hun schuilplaats te drukken. Als mensen erover gaan klagen zeg ik 'Congrats, you have been uncamped!' :+

Die wapens zitten er nu eenmaal in en als de serverrules het toelaten kun je zelfs met AT op personen schieten - prima, zo gaat dat. Ik zie dat geklaag over 'n00bs' meer als een stukje frustratie - je doet dan blijkbaar iets wat die ander irritant vindt. Overigens speel ik CQ vrijwel altijd met de F2000. Spray 'n pray :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bintzak schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 02:22:
De AN94 gebruik ik alleen op hardcore, anders is het ding te langzaam om iemand te killen. Het was trouwens mijn favoriete wapen in BFBC2.
de AN-94 is de snelste wapen in de game :S 1200RPM en dat noem jij langzaam.
je moet alleen goed met de burst omgaan.(niet full auto zetten)
Daarnaast is het echt een sniper killer, netzoals de G3A3.

Pagina: 1 ... 204 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.