Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
fynrd1 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:38:
[...]

Wat voor kaart heb je eigenlijk? Ik weet niet of je dat al hebt gedaan, maar ik zou MSAA uitzetten en motionblur. Het geeft bieden absoluut geen meerwaarde. Voor scherp beeld zou ik dan de fxaa injector gebruiken en het kost haast geen gpu resources.
Heb een radeon 6850, i3770 (non K) 32 gb ram... Ga ik zo even testen, tnx. Vind het zonde als ik een low quality game moet spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:40:
[...]

Heb een radeon 6850, i3770 (non K) 32 gb ram... Ga ik zo even testen, tnx. Vind het zonde als ik een low quality game moet spelen :-)
Ik weet niet welke instellingen het zijn, maar voor sommige moet je het spel opnieuw opstarten.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:19:
Ik las net een artikel dat 60 nodig is ivm drops naar 40. Alles boven 40 is in principe speelbaar. Wat vinden jullie hiervan? Met medium kom ik rond de 55/60 maar als high mogelijk is speel ik liever met meer eyecandy. Heb tot nu toe nog geen last gehad so far, maar als het klopt wat knettergek zegt dan is dat wel zuur.
Om maar weer met een cliché in huis te vallen: het hangt ervan af waar je meer waarde aan hecht.

Vanuit het oogpunt om vuurgevechten en daarmee te potjes te willen winnen, is alles boven de minimale instellingen, met uitzondering van mesh quality op grote maps, en frames onder de 60 fps een significant groot nadeel tegen spelers die dat wel hebben. (uitgaande van een 60 Hz scherm) Hier zijn meerdere redenen voor maar hoofdzakelijk komt het neer op vertraging die jij wel hebt en iemand die 60 fps+ heeft niet.

Het grote sleutelwoord is input lag. Hoe lang duurt het voor jouw acties worden vertaald in beeld waarop je weer moet reageren etc. etc.

FPS: Jij ziet later wat je tegenstander ziet, dus reageer je later. Bovendien stottert je beeld een beetje en dat beïnvloed hoe accuraat je kan richten en je schiet dus meer mis ten opzichte van anderen, ceteris paribus. Bovendien heb je met inconsistente fps dat je minder goed muscle memory bouwt en daarmee meer tijd nodig hebt om te gericht te aimen. Zeker gezien de Ook is het moeilijker om jumps etc. nauwkeurig te timen.

Naar mate het niveau waarop je speelt hoger wordt, wordt je nadeel groter. Overigens speelt ook de refresh time van je monitor een rol, schermen die er langer over doen om het hele beeld te verversen nadat ze opdracht hebben gekregen van je videokaart vergroot ook de input lag. Motion blur en post processing zoals AA zorgt weer voor extra input lag.

Voor een first person shooter moet je zoveel mogelijk 1 op 1 hebben, actie moet zo snel mogelijk in beeld omgezet worden. Idem met muisinstellingen. Bovendien zie je met minder eyecandy je tegenstanders veel eerder en beter.

Al deze punten zijn op zichzelf staand niet direct te kwantificeren, maar alles bij elkaar genomen telt het rap op.

ps. Ik heb een 6870 overgeclocked met alle instellingen op low met de volgende tweaks in de user.cfg voor maximale performance.

GameTime.MaxVariableFps 64.000000
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 0
Render.PerfOverlayEnable 1
Render.PerfOverlayVisible 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0

[ Voor 11% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-06-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ok dank allen voor het meedenken. Ik heb net op de instellingen naar low gezet, dit was echt om depressief van te worden... Daarna mijn videokaart even overgeklokt (kan denk nog wel hoger, probeer ik zo). en nu kan ik hem goed draaien op medium settings, heb niet lager dan 55 gezien maar meestal rond de 60-65 of hoger. Dus das wel prima denk ik.

Geen idee hoeveel invloed dat overklokken heeft gehad, want ik heb medium niet getest met oude settings...

Ik heb een paar maanden terug een nieuwe pc gekocht behalve een videokaart (dit omdat ik dacht toch geen high end games te spelen...). Is het mogelijk om voor <200 euro ultra met 60 Fps te kunnen spelen? Zag daarnet een review van de GTX 760 voorbijkomen maar nog niet gelezen.

Medium is wel ok om naar te kijken en als het echt beter is dan speel ik voortaan wel op medium :)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:46:
[...]
GameTime.MaxVariableFps 64.000000
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 0
Render.PerfOverlayEnable 1
Render.PerfOverlayVisible 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
Wbt deze instellingen, kan ik hier nog wat fps mee winnen, of is het goed zo wat ik nu haal? (neem aan dat ik af en toe naar 52 oid mag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hoe het spel er uitziet boeit me heel weinig online, als de gameplay maar goed is. FPS is gewoon belangrijk. Zelf heb ik ook een oud systeem (begint ook kuren te vertonen en 't laden van levels gaat RETETRAAG) dus bij mij staat 't voor 't grootste deel op low. En dan is nieteens m'n GPU de bottleneck :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hydra schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:55:
Hoe het spel er uitziet boeit me heel weinig online, als de gameplay maar goed is. FPS is gewoon belangrijk. Zelf heb ik ook een oud systeem (begint ook kuren te vertonen en 't laden van levels gaat RETETRAAG) dus bij mij staat 't voor 't grootste deel op low. En dan is nieteens m'n GPU de bottleneck :)
Ik wel, anders bleef ik wel counterstrike spelen oid. Ok gameplay natuurlijk ook, maar COD vond ik juist heel erg tegenvallen (wbt graphics) en wil nu gewoon een prachtig spel spelen.

Ga maar eens op zoek naar een nieuwe videokaart denk ik, wellicht 2e hands iets. Zo lang ik maar ultra op 60 frames haal, of is dat nog steeds onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:19:
[...]

Ik wel, anders bleef ik wel counterstrike spelen oid. Ok gameplay natuurlijk ook, maar COD vond ik juist heel erg tegenvallen (wbt graphics) en wil nu gewoon een prachtig spel spelen.

Ga maar eens op zoek naar een nieuwe videokaart denk ik, wellicht 2e hands iets. Zo lang ik maar ultra op 60 frames haal, of is dat nog steeds onmogelijk?
60fps op ultra en 1080p is makkelijk te halen zonder MSAA voor <200,- . Een ruwe schatting is vanaf de 7870 XT en 660 Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
fynrd1 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:46:
[...]

60fps op ultra en 1080p is makkelijk te halen zonder MSAA voor <200,- . Een ruwe schatting is vanaf de 7870 XT en 660 Ti.
en met MSAA max? Kaarten van 350>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:52:
[...]

Ja, lelijk beeld en zoals hierboven aangegeven, extra inputlag :)

[ Voor 12% gewijzigd door fynrd1 op 25-06-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
fynrd1 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:53:
[...]

Ja, lelijk beeld en zoals hierboven aangegeven, extra inputlag :)
Ik dacht dat dat was omdat ik dan nooit de 60 zou halen (optie aan), dus eigenlijk moeten die altijd uit staan ongeacht of je 100 frames kunt halen? Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:52:
[...]

MSAA is nutteloos. Zet zelf een andere soort AA aan in het Nvidia control panel en je wint 20-40fps terwijl het er hetzelfde uitziet.

Snap niet dat ze MSAA erin hebben gestopt. Vreselijke vorm van AA.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:05:
[...]

Ik dacht dat dat was omdat ik dan nooit de 60 zou halen (optie aan), dus eigenlijk moeten die altijd uit staan ongeacht of je 100 frames kunt halen? Raar
Ik haal zelf tussen de 90 en 110 fps op 1200p ultra en 0x msaa, met msaa 2x zit ik al in de 80-100 range en bij 4x 60-70. Het beeld wordt alleen maar softer, de inputlag wordt aardig merkbaar en aangezien ik alleen maar snipe worden campers op 1000m en verder dankzij msaa weggewerkt. Op de korte afstanden voel je ook duidelijk dat je enige vorm van latency hebt op je omgeving.

Voel je dus niet geforceerd om een dure kaart te kopen, zoals je ziet heeft het op een 60hz 1080p scherm met bf3 weinig meerwaarde. Als je interesse hebt in 2e handse kaarten, zou ik eens gaan kijken naar de 7950, clocken heel leuk over en je kan er geloof ik alle games wel maxed out meespelen. Er zitten nu enkele in V&A en komen aardig overeen met je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
ralph0603 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:36:
[...]

De graphics zelf zijn bij veel spellen al heel mooi de laatste paar jaren. Maar de engine(frostbite 2.0/3.0) is wel vrijwel uniek. Dat alles zover kapot kan etc. Dat kost neem ik aan ook genoeg geheugen. Een spel als metro last light is ook mooi. Maar dit is een singleplayer game/ weinig deconstructive.
Zekers zijn er veel mooie spellen uitgekomen de laatste jaren maar wat ik probeer aan te tonen is dat men veel verder kon zijn als de ontwikkeling in het zelfde tempo ging als de laatste 15 jaar.
Helaas hebben xbox360 en ps3 deze ontwikkeling vertraagd.

Dit is de destruction engine die dice gebruikt, het is van havok.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cIcg5eotZlY&list=SPAE79AF5CEBBC886C&index=1]

[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 26-06-2013 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

Eindelijk ben ik ook ubernoob
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/UBERNOOB.jpg
Is ook de laatste x dat ik met de m16a3 speel moest gewoon kills farmen :(
Vond het ook gewoon niet leuk (meer) om steeds met hetzelfde wapen te spelen .

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:41:
[afbeelding]
Haha leuk om te zien dat wij dezelfde top weapons hebben
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/upcotUO.jpg

Alleen ik moet nog maar 47 kills en dan heb ik service star 200 voor de M16A3, dus dat gaat vanavond waarschijnlijk wel gebeuren, mits ik niets te doen heb.
De M4A1 gaat nu ook richting de 100 service stars, als engineer speel ik echt alleen maar met de M4A1 want de rest vindt ik waardeloos. of ze doen te weinig damage op korte afstanden, of de kogels zijn te langzaam op een target. alleen de ACW-R is nog een leuke wapen, maar damage ligt wel lager.

en ondertussen ben ik ook nog druk bezig om voor alle wapens een master dogtag te halen.
alleen de snipers, gadgets en pistolen nog, Carbine, Assault rifle, shotguns,pdws heb ik dat al ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
fynrd1 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:27:
[...]

Ik haal zelf tussen de 90 en 110 fps op 1200p ultra en 0x msaa, met msaa 2x zit ik al in de 80-100 range en bij 4x 60-70. Het beeld wordt alleen maar softer, de inputlag wordt aardig merkbaar en aangezien ik alleen maar snipe worden campers op 1000m en verder dankzij msaa weggewerkt. Op de korte afstanden voel je ook duidelijk dat je enige vorm van latency hebt op je omgeving.

Voel je dus niet geforceerd om een dure kaart te kopen, zoals je ziet heeft het op een 60hz 1080p scherm met bf3 weinig meerwaarde. Als je interesse hebt in 2e handse kaarten, zou ik eens gaan kijken naar de 7950, clocken heel leuk over en je kan er geloof ik alle games wel maxed out meespelen. Er zitten nu enkele in V&A en komen aardig overeen met je budget.
Ik neem aan dat Battlefield in deze review getest wordt met ultra en 4xaa? Mag hopen van wel want de 760 haalt daar nog geen eens 60 frames? 7950 nog minder.

Heb zojuist mijn videokaart maar in de verkoop gezet en koop een nieuwe als hij verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:47:
[...]
Heb zojuist mijn videokaart maar in de verkoop gezet en koop een nieuwe als hij verkocht is.
Enne... hoe ga je in de tussentijd spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:05:
[...]

Enne... hoe ga je in de tussentijd spelen?
Hij is er niet uit he :) Als hij verkocht is koop ik direct een nieuwe. HD4000 kan ik tijdelijk wel mee werken verder. Gamen wordt wat lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:47:
[...]
Ik neem aan dat Battlefield in deze review getest wordt met ultra en 4xaa? Mag hopen van wel want de 760 haalt daar nog geen eens 60 frames? 7950 nog minder.

Dus je gaat een paar honderd euro uitgeven aan iets waar je helemaal niets aan hebt.....

Als jij kan spelen met de extra inputlag van de motion blur en alle AA settings, dan maken die dips onder de 60 fps ook echt niets uit voor je. Als je maar genoeg speelt merk je al die fancy settings echt niet meer op, alles is een kwestie van gewenning.

Bovendien valt er de komende 4 maanden nog helemaal NIETS zinnigs te zeggen over de prestatie van BF4 in vergelijking met BF3. De engine moet nog (zwaar) geoptimaliseerd worden, we weten niet of de verbeteringen in de engine hoofdzakelijk de CPU of de GPU gaan stressen, de videokaartdrivers verbeteren nog in de tussentijd, etc. etc. etc.

Wacht nou gewoon tot BF4 uit is en koop dan een videokaart als je dat nodig vindt, dan zijn de prijzen van de Nvida's lager en zijn de AMD's ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Dus je gaat een paar honderd euro uitgeven aan iets waar je helemaal niets aan hebt.....

Als jij kan spelen met de extra inputlag van de motion blur en alle AA settings, dan maken die dips onder de 60 fps ook echt niets uit voor je. Als je maar genoeg speelt merk je al die fancy settings echt niet meer op, alles is een kwestie van gewenning.
Wil niet spelen met Motion blur/AA maar vroeg me af of AA etc in die benchmarks aan staat. Vond 60 frames zo weinig...

Denk dat upgraden alleen voor ultra settings misschien wat overdreven is, speel zowieso eigenlijk nauwelijks games en nu toevallig ff diehard battlefield. Dus blijf maar bij medium.

Probleem is vooral dat Hackintosh nogal nauw luistert en ik 5 schermen heb, dus geen zin om daar veel te veel tijd in te moeten steken.

Is resolutie naar beneden halen een slim plan? Of is dat ook nadelig voor multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[afbeelding]
1045 uur 8)7 1000 uur meer dan ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]
En nog steeds een K/D van 1. Ga je diep schamen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:41:
[...]

Weer een fout van dat geweldige systeem van DiCE.
hij heeft 1.74 en geen 1.0, gebeurd regelmatig dat hij de cijfers achter de komma weg laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Mijn overall K/D =1.42 ;)
Waarvan ik minstens 75% conquest 64p heb gespeeld :o
En op het moment 45 wapens met 500+ kills
En 74 van de 75 assignments heb gehaald

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
beuker19 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:07:
[...]

Mijn overall K/D =1.42 ;)
Waarvan ik minstens 75% conquest 64p heb gespeeld :o
En op het moment 45 wapens met 500+ kills
En 74 van de 75 assignments heb gehaald
Ik ben er ook zo een. Alle wapens 500 kills behalve de pistols, xbows en launchers (stingers is ook echt niet te doen) en 75/75 assignments. Jammer dat je er niet iets leuks mee kan unlocken :(

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Wilde FXAA testen, lees ik opeens dit? Terwijl het hierboven nog geadviseerd werd? En als het wel mag, welke versie moet ik hebben?

2013-06-04 13:31, edited 2013-06-04 13:31 by AmmoBoxDestroyer
http://battlelog.battlefi...ew/2832654490136911819/1/ [battlelog.battlefield.com] Zitat:

No.
, the FXAA injector is not allowed. (If you can still use it in multiplayer, you face a Punkbuster lock).
Symthic offline vers

[ Voor 5% gewijzigd door Tennisbal op 26-06-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:52:
Wilde FXAA testen, lees ik opeens dit? Terwijl het hierboven nog geadviseerd werd? En als het wel mag, welke versie moet ik hebben?

2013-06-04 13:31, edited 2013-06-04 13:31 by AmmoBoxDestroyer
http://battlelog.battlefi...ew/2832654490136911819/1/ [battlelog.battlefield.com] Zitat:

No.
, the FXAA injector is not allowed. (If you can still use it in multiplayer, you face a Punkbuster lock).
Symthic offline vers
als je het hele topic eens las, in plaats van alleen het foute antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
And the idiot of the day award goes to:
battleloguser Neox64...

Ik gebruik het nu pas 1.5 jaar. ;)

De colourtweaker mocht zelfs van PB. Alleen DICE wat iets minder enthousiast...

[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-06-2013 21:31 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
DanielWW2 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:29:
And the idiot of the day award goes to:
battleloguser Neox64...

Ik gebruik het nu pas 1.5 jaar. ;)

De colourtweaker mocht zelfs van PB. Alleen DICE wat iets minder enthousiast...
Ok maar eens installeren dan, dank! Beetje dom van mij om 1 bron te gebruiken.

Ander probleem, ik heb nu al voor de 4e keer windows moeten resetten omdat battlefield opeens 96% van het totale ram (32!!) geheugen inneemt en windows/battlefield onbruikbaar wordt. Neem aan dat dit een bug is, iemand bekend hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die bug heb ik nog nooit gehoord.
En met die FXAA is het gewoon zeer veel onwetendheid waardoor mensen gaan schreeuwen dat je ervoor gebanned word. Ik Zou gewoon een simpele config opzoeken die er een beetje goed uitziet in BF3 en deze gebruiken. Wel opletten dat de config van na februari 2012 is omdat DICE met een patch toen de blauwe tint heeft verminderd. Oudere configs zien er niet uit op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
DanielWW2 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:19:
Van die bug heb ik nog nooit gehoord.
En met die FXAA is het gewoon zeer veel onwetendheid waardoor mensen gaan schreeuwen dat je ervoor gebanned word. Ik Zou gewoon een simpele config opzoeken die er een beetje goed uitziet in BF3 en deze gebruiken. Wel opletten dat de config van na februari 2012 is omdat DICE met een patch toen de blauwe tint heeft verminderd. Oudere configs zien er niet uit op die manier.
Los van de kleuren etc? Heeft het ook daadwerkelijk voordeel? Las ergens dat je enemys eerder zag? Ik vind de kleuren nu wel ok, maar mss ben ik niks gewend :)

Las ook ergens dat het, zonder frameverlies, ook scherper werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Ik wil battlefield 3 opnieuw installeren wat is de snelste manier om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
smoothz schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:08:
Ik wil battlefield 3 opnieuw installeren wat is de snelste manier om dit te doen?
Door er nu onmiddellijk aan te beginnen? Als je toch heel de boel wil herinstalleren, neem ik aan dat je alle patches ook opnieuw wilt... Wacht, als je je game installers van de patches nog hebt, kan het wel sneller gaan door niet alles opnieuw te hoeven downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
PixelShooter schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:14:
[...]

Door er nu onmiddellijk aan te beginnen? Als je toch heel de boel wil herinstalleren, neem ik aan dat je alle patches ook opnieuw wilt... Wacht, als je je game installers van de patches nog hebt, kan het wel sneller gaan door niet alles opnieuw te hoeven downloaden.
ja ik heb alles nog, waar vind ik die in de map met updates?
ik had hier laatst op het forum gelezen dat je een bepaalde map moest kopieren en overzetten dat dat een hoop tijd scheelde maar ik kan het nergens meer vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door smoothz op 27-06-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
smoothz schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:32:
[...]

ja ik heb alles nog, waar vind ik die in de map met updates?
ik had hier laatst op het forum gelezen dat je een bepaalde map moest kopieren en overzetten dat dat een hoop tijd scheelde maar ik kan het nergens meer vinden.
Heb op deze computer geen Origin (en dus ook geen BF3) staan, maar het internet vertelde me dit:

Open My Computer.
Double-click the C: drive.
Double-click the Program Data folder.
Double-click the Electronic Arts folder.
Double-click the Origin folder.
Double-click the Cache folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:36:
[...]

Los van de kleuren etc? Heeft het ook daadwerkelijk voordeel? Las ergens dat je enemys eerder zag? Ik vind de kleuren nu wel ok, maar mss ben ik niks gewend :)

Las ook ergens dat het, zonder frameverlies, ook scherper werd?
Dat scherper worden is imo het grootste voordeel, voornamelijk als afstand een rol speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
PixelShooter schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:36:
[...]

Heb op deze computer geen Origin (en dus ook geen BF3) staan, maar het internet vertelde me dit:

Open My Computer.
Double-click the C: drive.
Double-click the Program Data folder.
Double-click the Electronic Arts folder.
Double-click the Origin folder.
Double-click the Cache folder.
Ik heb geen Electronic Arts folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoothz schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:53:
[...]

Ik heb geen Electronic Arts folder.
google even zelf dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
heb ik gedaan maar kan niet vinden wat ik zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben ik ook een noob? :(

http://battlelog.battlefi...r/ecl1px/stats/359022274/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
fynrd1 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:50:
[...]

Dat scherper worden is imo het grootste voordeel, voornamelijk als afstand een rol speelt. :)
Iemand een hint welke ik het beste kan gebruiken? Ik vind echt tig verschillende versies? Scherpte wil ik hebben, kleur is leuk erbij. Echt geen idee welke ik moet hebben :(

ga nu maar gewoon wat proberen, maar beetje lastig als er zoveel zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Tennisbal op 27-06-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja. :P
http://battlelog.battlefi...anielWW2/stats/184991456/
Tennisbal schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:25:
[...]

Iemand een hint welke ik het beste kan gebruiken? Ik vind echt tig verschillende versies? Scherpte wil ik hebben, kleur is leuk erbij. Echt geen idee welke ik moet hebben :(

ga nu maar gewoon wat proberen, maar beetje lastig als er zoveel zijn
Ik geef je even mijn config. Ik pas de kleuren niet meer aan omdat het effect per map zo verschillend is dat het feitelijk onmogelijk is om een goede config te krijgen die niet ergens gewoon slecht is.

TONEMAP
------------------------------------------------------------------------------*/
#define Gamma 1.0
#define Exposure 0.00
#define Saturation 0.8
#define BlueShift 0.00
#define Bleach 0.01
#define Defog 0.2
#define FogColor float4(0.00, 0.00, 0.00, 0.0)

POST_SHARPEN
------------------------------------------------------------------------------*/
// Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25!
float Sharpen = 0.25;

Dit zijn de twee echt relevante opties. Post Sharpen is het scherp maken en dit helpt, zeker als je ook nog eens 4xMSAA erbij draait.

Tonemap zijn de kleuren. Wat ik na een miljoen aanpassingen heb gedaan is het volgende. Ik heb saturation op 0.8 gezet om iets meer kleur toe te voegen. Dit is een heel simpele maar redelijk doeltreffende config.

Ook heb ik nog mijn oude config die ik z'n halfjaar heb gebruikt:

#define Gamma 1.0
#define Exposure 0.01
#define Saturation 1.0
#define BlueShift 0.01
#define Bleach 0.03
#define Defog 0.1
#define FogColor float4(0.05, 0.16, 0.16, 2.0)

Deze is ook redelijk neutraal en niet zo overdreven zoals sommige configs. Bij sommige word echt alles belachelijk ver opgeschroefd en dan krijg je candyland 3. ;)

[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-06-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
DanielWW2 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:40:
[...]

Ja. :P
http://battlelog.battlefi...anielWW2/stats/184991456/

[...]

Ik geef je even mijn config. Ik pas de kleuren niet meer aan omdat het effect per map zo verschillend is dat het feitelijk onmogelijk is om een goede config te krijgen die niet ergens gewoon slecht is.

TONEMAP
#define Gamma 1.0
#define Exposure 0.00
#define Saturation 0.8
#define BlueShift 0.00
#define Bleach 0.01
#define Defog 0.2
#define FogColor float4(0.00, 0.00, 0.00, 0.0)

POST_SHARPEN
// Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25!
float Sharpen = 0.25;

Dit zijn de twee echt relevante opties. Post Sharpen is het scherp maken en dit helpt, zeker als je ook nog eens 4xMSAA erbij draait.

Tonemap zijn de kleuren. Wat ik na een miljoen aanpassingen heb gedaan is het volgende. Ik heb saturation op 0.8 gezet om iets meer kleur toe te voegen. Dit is een heel simpele maar redelijk doeltreffende config.

Ook heb ik nog mijn oude config die ik z'n halfjaar heb gebruikt:

#define Gamma 1.0
#define Exposure 0.01
#define Saturation 1.0
#define BlueShift 0.01
#define Bleach 0.03
#define Defog 0.1
#define FogColor float4(0.05, 0.16, 0.16, 2.0)

Deze is ook redelijk neutraal en niet zo overdreven zoals sommige configs. Bij sommige word echt alles belachelijk ver opgeschroefd en dan krijg je candyland 3. ;)
dank! Zo maar eens aanpassen, ik heb nu een willekeurige config gepakt. Ik speel op medium settings zonder MSAA. Neem aan dat dat niet uitmaakt (of is dit speciaal voor ultra settings)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:57:
[...]

dank! Zo maar eens aanpassen, ik heb nu een willekeurige config gepakt. Ik speel op medium settings zonder MSAA. Neem aan dat dat niet uitmaakt (of is dit speciaal voor ultra settings)?
Als het resultaat niet om aan te zien wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
fynrd1 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:00:
[...]

Als het resultaat niet om aan te zien wel :P
sharpness .25 is echt extreem, denk dat je dan op ultra moet spelen om het nog mooi eruit te laten zien (of ik ben niks gewend :)

heb nu de laatste settings hierboven + sharpness .12 (andere setup van internet). Dat ziet er goed uit.

Wilde het resetten naar oude config, maar man wat vaag zeg niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op medium draait dan zou ik het tussen de 15 en 20 proberen. Dat is al heel wat minder veeleisend. Ik heb FPS over op de meeste mappen dus ik kan alles open zetten. Oh en zorg ervoor dat AA deferred ingame uit staat. Dat is FXAA, alleen een zeer crappy implementatie van FXAA. ;)

Oh en je kan ook eventueel nog spelen met ingame brightness als het net te donker of te licht is. Niet dat het echt een wondermiddel is. Het wondermiddel is helaas niet meer. ;w

edit: ik was nog wat vergeten.
/*------------------------------------------------------------------------------
FXAA SHADER
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 0.65; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.063; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.312; // Lower the value for more smoothing

Deze setting heb ik z'n 1.5 jaar geleden gevonden. Komt van de persoon die FXAA heeft ontworpen en is dus vrijwel optimaal.

[ Voor 64% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-06-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
DanielWW2 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:24:
Als je op medium draait dan zou ik het tussen de 15 en 20 proberen. Dat is al heel wat minder veeleisend. Ik heb FPS over op de meeste mappen dus ik kan alles open zetten. Oh en zorg ervoor dat AA deferred ingame uit staat. Dat is FXAA, alleen een zeer crappy implementatie van FXAA. ;)

Oh en je kan ook eventueel nog spelen met ingame brightness als het net te donker of te licht is. Niet dat het echt een wondermiddel is. Het wondermiddel is helaas niet meer. ;w

edit: ik was nog wat vergeten.
/*------------------------------------------------------------------------------
FXAA SHADER
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 0.65; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.063; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.312; // Lower the value for more smoothing

Deze setting heb ik z'n 1.5 jaar geleden gevonden. Komt van de persoon die FXAA heeft ontworpen en is dus vrijwel optimaal.
Ok speelde net met .12 en jouw 2e settings. FXAA stond op medium settings dus aan. Haal tussen de 45 en 60 frames, niet ideaal dus (haalde eerst 50 ook niet ideaal).

Ben nu aan het overwegen om ipv. een nieuwe videokaart, SLI te gaan draaien. 2x6850... Even onderzoeken of ik dan ultra max haal (zonder blur en 4xMSAA uiteraard ivm input lag). Ben bang dat microstuttering een risico is, lees diverse verhalen hierover :(

Ook moet ik even onderzoeken of mijn hackintosh hier blij mee is (SLI).

Grote vraag is of ik dan wel min. 60 frames haal, of dat het een loze investering is?

En andere vraag moet FXAA post ook uit staan? (staat nu op medium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06

Eagle Creek

Breathing security

** verplaatst **

[ Voor 97% gewijzigd door Eagle Creek op 28-06-2013 15:07 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:44:
[...]

Ok speelde net met .12 en jouw 2e settings. FXAA stond op medium settings dus aan. Haal tussen de 45 en 60 frames, niet ideaal dus (haalde eerst 50 ook niet ideaal).

Ben nu aan het overwegen om ipv. een nieuwe videokaart, SLI te gaan draaien. 2x6850... Even onderzoeken of ik dan ultra max haal (zonder blur en 4xMSAA uiteraard ivm input lag). Ben bang dat microstuttering een risico is, lees diverse verhalen hierover :(

Ook moet ik even onderzoeken of mijn hackintosh hier blij mee is (SLI).

Grote vraag is of ik dan wel min. 60 frames haal, of dat het een loze investering is?

En andere vraag moet FXAA post ook uit staan? (staat nu op medium)
Volgens mij heb ik een foutje gemaakt. :X
AA post = FXAA.
AA Defered = MSAA.
Post dus uit omdat je het nu twee keer draait. Verder vraagt BF3 ultra meer dan 1GB vram en bij crossfire/sli wordt er niet opgeteld. Je kan dus geen ultra spelen met 2x6850 zonder enorme framedrops. FXAA zou maar een a twee fps moeten kosten en de injector is efficiënter dan ingame FXAA die voornamelijk je scherm blurry maakt. :P
Toen ik het installeerde kreeg ik er zelfs een paar fps bij omdat ingame FXAA uit ging en zo slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
[afbeelding]
pffffff noob hahahaha:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3AjdVgu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stat reset noob. ;)
bf3stats.com/stats_pc/F0nt4/history

[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-06-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik moet nog 2miljoen punten en dan, top 100 recon / colonel 100 :*) Over een weekjeheb ik vakantie dus het moet wel lukken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
DanielWW2 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:48:
[...]

Volgens mij heb ik een foutje gemaakt. :X
AA post = FXAA.
AA Defered = MSAA.
Post dus uit omdat je het nu twee keer draait. Verder vraagt BF3 ultra meer dan 1GB vram en bij crossfire/sli wordt er niet opgeteld. Je kan dus geen ultra spelen met 2x6850 zonder enorme framedrops. FXAA zou maar een a twee fps moeten kosten en de injector is efficiënter dan ingame FXAA die voornamelijk je scherm blurry maakt. :P
Toen ik het installeerde kreeg ik er zelfs een paar fps bij omdat ingame FXAA uit ging en zo slecht is.
Ok dus SLI plan gaat hem niet worden :( Dan maar wachten ben ik bang. Of kan ik met texture high en rest ultra wel max spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:28:
[...]

Ok dus SLI plan gaat hem niet worden :( Dan maar wachten ben ik bang. Of kan ik met texture high en rest ultra wel max spelen?
Ik durf dat niet te zeggen maar ik heb mijn twijfels. Ik zou gewoon wachten op de volgende generatie. Je krijgt BF4 bij de AMD 8xxx series. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:11:
Stat reset noob. ;)
Van de week gedaan inderdaad om eens te zien hoe het spelen op dit moment zo'n beetje gaat zonder de eerste x aantal uur aan support spelen.
En ook gewoon omdat het kan.
Als je een beetje verder naar beneden scrolt zie je alsnog de overall stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Stat reset noob. ;)
En weer een tevreden klant. Valt stevig door de mand. B-)

[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 28-06-2013 07:55 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dan durven mensen mij een Assault m16 only player te noemen :P
2 service stars als engineer en 0 service stars als recon haha
Stat reset noob. ;)
Stats reset zegt echt niks nee, die van mij is 2.86 op dit moment, maar als ik de laatste matches kijk zit ik vrijwel altijd rond de 3.0 of meer. Mijn overall is maar 2.41 dus ook niet echt hoog te noemen ;)
ik vraag me alleen af hoe die KD automatische kickers werken. of die nu boven in kijkt of in overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Komen er eigenlijk nog double XP weekenden voor BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:27
I see.... stats whores....everywhere!

Altijd leuk als mensen stats posten en dan denken "beter" te zijn dan andere. Als je dan ook iets indrukkendwekkends te laten zien hebt is het misschien nog wel interresant, maarja het is inderdaad wel grappig dat hij zijn stats 4 uur geleden gewiped heeft.

Heb ik persoonlijk nog niet gedaan, zie ook totaal het nut niet in van die optie omdat je daaronder je all-time stats zichtbaar heb. Het is dus meer jezelf voor de gek houden dan dat het daadwerkelijk iets zegt over je performance. Enige is dat je kan zien dat je nu " beter " preseteert dan voorheen. Maar dat weet je vanzelf je ook wel.

@ destroye, volgens is er afgelopend weekend? net nog een double exp weekend geweest, deze zijn er inderdaad nog wel. Ik denk dat er ook nog wel een aantal zullen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:35
jantje 2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:05:

Altijd leuk als mensen stats posten en dan denken "beter" te zijn dan andere. Als je dan ook iets indrukkendwekkends te laten zien hebt is het misschien nog wel interresant, maarja het is inderdaad wel grappig dat hij zijn stats 4 uur geleden gewiped heeft.

Heb ik persoonlijk nog niet gedaan, zie ook totaal het nut niet in van die optie omdat je daaronder je all-time stats zichtbaar heb. Het is dus meer jezelf voor de gek houden dan dat het daadwerkelijk iets zegt over je performance. Enige is dat je kan zien dat je nu " beter " preseteert dan voorheen. Maar dat weet je vanzelf je ook wel.

@ destroye, volgens is er afgelopend weekend? net nog een double exp weekend geweest, deze zijn er inderdaad nog wel. Ik denk dat er ook nog wel een aantal zullen volgen.
Plus dat je soms ook gewoon lol maakt en dan je stats verneukt :P
Als je dat echt boeiend vindt moet je nog een accountje maken en daarmee dat soort dingen doen. Ofzo.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een stats reset is de eerste uren niks zegends, omdat je maar paar potjes speelt.
pas na 30 uur ofzo kan je pas weten wat je haalt op dit moment.
ik begon nadat DiCE mijn stats had gereset met een KD van 5.10, daarna zakte hij naar 4.08 voor ongeveer 20 uur lang en daarna ging ik weer wat wapens testen en zakte hij als een bom naar 2.8 en daar blijft die nu steken voor 45 uur. soms krijg je een baserape of join je een verkeerde server en haal ik een belachelijke score van maar 1.60 of soms erger 1.20
NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:07:
[...]

Plus dat je soms ook gewoon lol maakt en dan je stats verneukt :P
Als je dat echt boeiend vindt moet je nog een accountje maken en daarmee dat soort dingen doen. Ofzo.
als je 800 uur in de game hebt zitten zoals als mij zie je KD nooit zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Is het de bedoeling dat ik altijd 60 frames haal dus minimum of gemiddeld met frame drops naar 40?

Laatste is nu het geval en twijfel of ik een betere kaart nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta

Ik denk helemaal niet beter te zijn dan anderen, dat pretendeer ik ook helemaal niet Plaatje was alleen maar om Killerbeuker te plagen. Ik ben gewoon een nog veel grotere noob dan hem met meer dan 20k m16a3 kills :+

Wel grappig dat meteen iedereen commentaar heeft overal op.
Je kan natuurlijk het een en ander eens positief benaderen en zeggen "goed bezig joh".
Niet alleen tegenover mij maar zie het hele topic eigenlijk alleen maar gezanik.
Alleen maar kritiek op elkaar hebben en weinig opbouwends.
Niet van "Dat is een route die je kan lopen maar handiger is om daar en daar langs te lopen want zus en zo", nee wat hier gebeurd is alleen maar zeiken dat het niet goed is.

[ Voor 32% gewijzigd door Fonta op 28-06-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:34:
Is het de bedoeling dat ik altijd 60 frames haal dus minimum of gemiddeld met frame drops naar 40?

Laatste is nu het geval en twijfel of ik een betere kaart nodig heb...
Niks moet alles mag, ik vraag me eigenlijk alleen af wat precies je probleem is. Als je ervaring goed is, dan moet je het laten hoe het nu is. Irriteer je er aan hoe het spel nu draait? Minimaal 60 fps is geen vereiste om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen, je zult echter alleen in sommige situaties sterk in het nadeel zijn tegenover een tegenstander die hier geen last van heeft. Dit speelt eigenlijk pas echt een rol wanneer je heel competitief speelt, met en tegen hele goede spelers.

Ergens bespeur ik het idee dat je 200,- teveel hebt en een excuus zoekt om die uit te geven. :9 Aan je verwachtingen voldoet de 7870 XT eigenlijk prima. Als BF4 te demanding wordt dan zet je er een tweede naast tegen die tijd. AMD is dicht tegen ene release aan van zijn nieuwe drivers die het microstuttering probleem moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
..dubbel..

[ Voor 98% gewijzigd door Hydra op 28-06-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Fonta schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:51:
Ik denk helemaal niet beter te zijn dan anderen, dat pretendeer ik ook helemaal niet Plaatje was alleen maar om Killerbeuker te plagen. Ik ben gewoon een nog veel grotere noob dan hem met meer dan 20k m16a3 kills :+

Je kan natuurlijk het een en ander eens positief benaderen en zeggen "goed bezig joh".
Niet alleen tegenover mij maar zie het hele topic eigenlijk alleen maar gezanik.
Niet van "Dat is een route die je kan lopen maar handiger is om daar en daar langs te lopen want zus en zo", nee wat hier gebeurd is alleen maar zeiken dat het niet goed is.
Dat vind ik sowieso een beetje jammer aan de gemiddelde shooter community. Altijd dat gezeik maar. Was in m'n QW tijd wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Fonta schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:51:
[...]

Helemaal correct. Volgens mij kan ik me niet eens meer herinneren iets positiefs hier te hebben gelezen richting elkaar of de game. Het is echt (laat ik het voorzichtig schatten) 99% negatief. Reden waarom ik het hier nog maar sporadisch lees (i.t.t. het begin) en posten al helemaal verspilde moeite vind. Maar da's mijn mening natuurlijk. Ik ga weer CoH2 spelen :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:54
Pykow schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:41:
[...]

en dan durven mensen mij een Assault m16 only player te noemen :P
2 service stars als engineer en 0 service stars als recon haha
Begon zowat te lachen toen ik die 2 engi en 0 recon service stars zag, toen kwam ik erachter dat ik na meer dan 700 uur spelen 5 service stars voor engineer en 4 voor support heb... :X

10.000 kills met de Z-11W zijn nu wel binnen, alleen jammer dat er zo weinig maps zijn waar scout heli's echt nuttig zijn.
Siege of Shanghai dinges map die op de E3 getoond werd had wel meer hoge gebouwen, dat soort maps zijn natuurlijk ideaal voor heli achtervolgingen.

[ Voor 11% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-06-2013 20:03 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

l0n3w012ph schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:54:
[...]

Helemaal correct. Volgens mij kan ik me niet eens meer herinneren iets positiefs hier te hebben gelezen richting elkaar of de game. Het is echt (laat ik het voorzichtig schatten) 99% negatief. Reden waarom ik het hier nog maar sporadisch lees (i.t.t. het begin) en posten al helemaal verspilde moeite vind. Maar da's mijn mening natuurlijk. Ik ga weer CoH2 spelen :)
Alleen Pykow is negatief, maar zo is die nou eenmaal geboren, kan die niks aan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:03:
[...]

Alleen Pykow is negatief, maar zo is die nou eenmaal geboren, kan die niks aan doen :+
naast de jets, snipers die denken stoer te zijn op tank superiority te gaan snipen, slechte hitreg en het probleem wanneer je over objecten springt, ben ik voor de rest nog wel positief ;)
potjes spelen met fonta,killerbeuker en imonk en wat andere gasten is altijd gezellig :D
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:54:
[...]

Begon zowat te lachen toen ik die 2 engi en 0 recon service stars zag, toen kwam ik erachter dat ik na meer dan 700 uur spelen 5 service stars voor engineer en 4 voor support heb... :X

10.000 kills met de Z-11W zijn nu wel binnen, alleen jammer dat er zo weinig maps zijn waar scout heli's echt nuttig zijn.
Siege of Shanghai dinges map die op de E3 getoond werd had wel meer hoge gebouwen, dat soort maps zijn natuurlijk ideaal voor heli achtervolgingen.
ja laatst was je in een potje goed aan het domineren met de Z11W in de lucht
http://battlelog.battlefi...how/1/64322504/172685289/
ik kon daardoor ook goed huishouden op de grond met de M4A1 :D wat een heerlijk wapen is dat
(BTW DIT IS EEN POSITIEF BERICHT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:05:

ja laatst was je in een potje goed aan het domineren met de Z11W in de lucht
http://battlelog.battlefi...how/1/64322504/172685289/
ik kon daardoor ook goed huishouden op de grond met de M4A1 :D wat een heerlijk wapen is dat
(BTW DIT IS EEN POSITIEF BERICHT)
De M4A1 is inderdaad een fijn wapen voor de engi.
Ik moet eigenlijk weer eens wat meer verschillende wapens "bespelen" (klinkt best wel fout), maar uiteindelijk zijn er toch voor elke class een paar wapens die gewoon een stuk beter aanvoelen dan de rest waardoor je hier al snel weer op terugvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4A1 is een noobwapen. Het is de M16A3 van de engineers.
En weer negatief. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:54:
[...]

Tja, ik heb nou eenmaal een hekel aan die lame campende recons, en dan ga ik ook zelf niet als een spelen.
De keren die ik gespeeld heb als recon was alle keren om weer eens een assignment te halen.
Het is zelfs zo dat als ik iemand dood zie liggen, en op tijd zie dat het een recon is, ik diegene niet eens revive :+

Engineer speel ik ook nooit, omdat ik voornamelijk met anderen op teamspeak speel die geregeld als engineer gaan kan ik mooi als medic meehuppelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Fonta schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:20:
[...]

Engineer speel ik ook nooit, omdat ik voornamelijk met anderen op teamspeak speel die geregeld als engineer gaan kan ik mooi als medic meehuppelen haha
Ik speel ook niet vaak engineer, en wanneer ik dat wel doe zit ik meestal in een voertuig waardoor de speeltijd niet bij de engineer class opgeteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:28

InFamous

excommunicado

Ik had net even een WTF momentje, ben domination aan het spelen op 925. Schiet vanaf A door het kantoor naar C. Vervolgens gooi ik een granaat naar beneden de trap af, ik werd niet beschoten en ineens word ik geswitched naar spectator mode bij mijn sqaudmate. Kon hem in 3rd person volgen maar verder helemaal niks. ESC deed niks, muis deed niks, toen me squadmate eindelijk dood was voor de 4de keer kon ik weer normaal respawnen, heeft iemand dit al eens gehad??

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ik zeg hax! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik heb dat ook wel eens gehad, is wel een zeldzame lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
fynrd1 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:28:
[...]

Niks moet alles mag, ik vraag me eigenlijk alleen af wat precies je probleem is. Als je ervaring goed is, dan moet je het laten hoe het nu is. Irriteer je er aan hoe het spel nu draait? Minimaal 60 fps is geen vereiste om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen, je zult echter alleen in sommige situaties sterk in het nadeel zijn tegenover een tegenstander die hier geen last van heeft. Dit speelt eigenlijk pas echt een rol wanneer je heel competitief speelt, met en tegen hele goede spelers.

Ergens bespeur ik het idee dat je 200,- teveel hebt en een excuus zoekt om die uit te geven. :9 Aan je verwachtingen voldoet de 7870 XT eigenlijk prima. Als BF4 te demanding wordt dan zet je er een tweede naast tegen die tijd. AMD is dicht tegen ene release aan van zijn nieuwe drivers die het microstuttering probleem moet oplossen.
Denk dat je eigenlijk wel gelijk hebt, wil te graag upgraden maar betwijfel of het echt nodig is. Met drops naar 40 kan ik best leven, en eigenlijk is ultra niet eens zo extreem veel mooier.. Ben nog teveel prutser om een uitgave, maar vooral veel werk om mijn hackintosh etc goed aan de praat te krijgen, te rechtvaardigen. Wellicht koop ik later wel zo'n upgrade als het echt nodig blijkt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://youtu.be/Ikxc0aMZVXk]

_O-

[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-06-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Dat heb ik dus met TS, ik kan mij niet focussen met meer dan 4 man op TS.

impressive, impress us noob go back to cod en dan dat einde, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 01 juli 2013 @ 07:54:
Helemaal irritant is het dat er nogal wat mensen zijn die dat "community"-gevoel levend proberen te houden op TS en hele verhalen over vakanties, avondjes stappen en andere oninteressante onzin gaan zitten uitblaten terwijl je met ene paar man probeert te squad-syncen.
TS echt alleen als het moet, of als ik alleen speel (dwz zonder m'n vaste knalamigo's). Skype wordt al vol zat met 6 man, zeker als je twee squads vormt die met zichzelf én elkaar proberen te werken. Teamspeak met 10 tot 20 man erop is gekkenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08 11:46

rzn

'An error was reported from EA Online'.

Deze melding heb ik opeens, vanochtend heb ik echter nog wel gespeeld. Heeft iemand wellicht een oplossing?

Daarnaast zoek ik nog wat mensen om BF3 mee te spelen (vooral close quarters).

http://battlelog.battlefi...tats/344249542/cem_ea_id/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Heb net een i5 4670k met bijpassend mobo besteld. Draai nu een Q9450 @ 3.2 uit 2008, ik zal een filmpje maken (offscreen) van het verschil tussen deze processors.

Videokaart blijft het zelfde, een GTX460 met een behoorlijke OC.

Laat maar horen welke maps jullie willen, heb tot nu toe Ziba Tower met 32 man op de Q9450 vastgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Fonta schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:20:
[...]
Het is zelfs zo dat als ik iemand dood zie liggen, en op tijd zie dat het een recon is, ik diegene niet eens revive :+
_O- _O- _O- foei, foei, Fonta,... zelfs niet als hij een AS-Val in zijn klauwen heeft, beacon en TUG-s??? Kan ik dan wel eens zijn....

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
rzn schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:10:
'An error was reported from EA Online'.
Meer mensen hebben hier vandaag last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 01 juli 2013 @ 07:54:

impressive, impress us noob go back to cod en dan dat einde, hahaha.
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:42:
[...]

Helemaal irritant is het dat er nogal wat mensen zijn die dat "community"-gevoel levend proberen te houden op TS en hele verhalen over vakanties, avondjes stappen en andere oninteressante onzin gaan zitten uitblaten terwijl je met ene paar man probeert te squad-syncen.
TS echt alleen als het moet, of als ik alleen speel (dwz zonder m'n vaste knalamigo's). Skype wordt al vol zat met 6 man, zeker als je twee squads vormt die met zichzelf én elkaar proberen te werken. Teamspeak met 10 tot 20 man erop is gekkenwerk.
Ik zit dus ook nooit op TS om deze redenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
rickyy schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:14:
Heb net een i5 4670k met bijpassend mobo besteld. Draai nu een Q9450 @ 3.2 uit 2008, ik zal een filmpje maken (offscreen) van het verschil tussen deze processors.

Videokaart blijft het zelfde, een GTX460 met een behoorlijke OC.

Laat maar horen welke maps jullie willen, heb tot nu toe Ziba Tower met 32 man op de Q9450 vastgelegd.
Sharqi + Oman ben ik wel benieuwd naar :) (Mesh op high, rest mag je zelf beslissen).

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 01-07-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TeamSpeak FTW!!! maar je moet het wel goed gebruiken :)

Sowieso vind ik BF3 één grote FAIL wat betreft het ontbreken van VoIP zoals BF2 wel had : In plaats van effe op B te rammen en wat te zeggen tegen je squad leden zit je te typen en te typen en... BOEM! ... een tank voor je neus of een jet in je r**t :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Xant0r schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:49:
[...]

Sharqi + Oman ben ik wel benieuwd naar :) (Mesh op high, rest mag je zelf beslissen).
Da's een goeie. Mesh op ultra of high is niet speelbaar op een Q9450. Daarmee bedoel ik normaal gesproken zo'n 30-40fps wat niet lekker speelt.

[ Voor 11% gewijzigd door rickyy op 01-07-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
rickyy schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:26:
[...]

Da's een goeie. Mesh op ultra of high is niet speelbaar op een Q9450. Daarmee bedoel ik normaal gesproken zo'n 30-40fps wat niet lekker speelt.
Hehe, ben persoonlijk benieuwd of het verschil maakt qua cpu of dat het puur in de gpu zit. Mesh quality omhoog gooien kost je gelijk een hoop fps. Vandaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Xant0r schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:57:
[...]

Hehe, ben persoonlijk benieuwd of het verschil maakt qua cpu of dat het puur in de gpu zit. Mesh quality omhoog gooien kost je gelijk een hoop fps. Vandaar ;).
Heb al een keer een video gemaakt van een E8400 vs Q9450, dat verschil was a huge op zich:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1F3t2ek1dwA]

Ging van 15-25 naar 35-50fps.

Fraps loopt daar in de hoek boven. Krijg een hoop dislikes, geen idee waarom tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:42:
[...]

Alleen voor wars was het handig, in bf3 als ik met wat vrienden speel creeren we een party channel via battlelog, dat voldoet prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
rickyy schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:17:
[...]

Heb al een keer een video gemaakt van een E8400 vs Q9450, dat verschil was a huge op zich:

[video]

Ging van 15-25 naar 35-50fps.

Fraps loopt daar in de hoek boven. Krijg een hoop dislikes, geen idee waarom tho.
Nou zal ik even duimpje omhoog doen dan op youtube ;)

Over teamspeak, die BFF video is natuurlijk leuk bedoeld maar dat hoeft niet te betekenen dat het overal hetzelfde is. Daarnaast kan je uiteraard ook gewoon met select groepje in een apart kanaal gaan zitten of drukke/irritante mensen gewoon muten. Ik heb hier teamspeak min of meer elke dag aan staan, ik zie het probleem niet zo. Sterker nog vind het maar saai zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Ik weet niet of het al bekend was, maar Nvidia heeft een nieuwe driver uitgebracht waarin de bugs waar sommige mensen last van hadden opgelost zijn. Ikzelf had er last van met zowel een gtx460 als een gtx560 ti boost maar heb geen rollback gedaan naar oudere drivers, dus had af en toe last van artifacts en dergelijke. Met de nieuwe drivers totaal geen last meer.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:18:
TeamSpeak FTW!!! maar je moet het wel goed gebruiken :)

Sowieso vind ik BF3 één grote FAIL wat betreft het ontbreken van VoIP zoals BF2 wel had : In plaats van effe op B te rammen en wat te zeggen tegen je squad leden zit je te typen en te typen en... BOEM! ... een tank voor je neus of een jet in je r**t :'(
Ja maar er zijn veel servers zonder actieve admins en dan krijg je weer van die kinderen die gaan schreeuwen door de mic. en liedjes gaan afspelen etc. Ik gebruik gewoon lekker teamspeak dat werkt een stuk beter.
Ik snap het punt niet van deze filmpje.
Hoe kunnen ze in game communiceren, terwijl The noob op teamspeak zit en de rest niet ?
er is geen Voip in BF3 op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pykow schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:37:
Hoe kunnen ze in game communiceren, terwijl The noob op teamspeak zit en de rest niet ?
Skype? :P

Waar het om gaat is de server-TS versus een communicatie met alleen je squad. Het is een groepje van 4 vrienden die altijd samen spelen en dus ook communiceren. De 'noob' zit zowel in hun 'praatgroepje' (ik weet niet of ze Skype of TS gebruiken of gewoon bij elkaar zitten) als op de TS van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nice, gelijk even pakken dan, dacht al dat me kaart aan het overlijden was, of me WC aan het lekken was.
MadMan schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 04:32:
Ik weet niet of het al bekend was, maar Nvidia heeft een nieuwe driver uitgebracht waarin de bugs waar sommige mensen last van hadden opgelost zijn. Ikzelf had er last van met zowel een gtx460 als een gtx560 ti boost maar heb geen rollback gedaan naar oudere drivers, dus had af en toe last van artifacts en dergelijke. Met de nieuwe drivers totaal geen last meer.
-edit-
Wordt helemaal para van vrijwel alle servers. Stuk voor stuk draaien ze allemaal een crap balance plugin! |:( :(
Wil je met een maat gamen, gaat dat gewoon niet. Wil je het verliezende team helpen, gaat niet.

[ Voor 16% gewijzigd door NoFearCreations op 02-07-2013 21:13 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:37:
Ja maar er zijn veel servers zonder actieve admins en dan krijg je weer van die kinderen die gaan schreeuwen door de mic. en liedjes gaan afspelen etc. Ik gebruik gewoon lekker teamspeak dat werkt een stuk beter.
Lang leve de MUTE optie d:)b Verder nooit echt last van gehad trouwens.
Inderdaad : Zouden ze AL die verhalen/gesprekken typen ?! Lijkt me een ramp :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Net even wezen gamen op de 4670k, nondeju wat een verschil met de Q9450. Op stukken waar ik normaal 40-50fps haal, haal ik nu 80-100. (low settings)

Met alles op ultra behalve textures op high en MSAA uit haal ik alsnog tussen de 50 en de 110fps.

Die GTX460 heeft meer kick dan ik had verwacht. Huge CPU bottleneck dus.

Pagina: 1 ... 203 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.