Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Pykow schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:24:
Dat is nou wat Battlefield eenmaal is. momenten dat je opeens als medic voor een loop van de tank staat is een WTF momentje. de tanks kan je behoorlijk veel beschadigen in je eentje. dat is niet leuk als je zelf in de tank zit, maar wel leuk als infantry.

mappen als Grand bazaar, operation Metro heb je vrijwel nooit last van de tanks.
als je Aftermath DLC hebt (doordat je premium hebt) dan heb je ook nog Talah market en Epicenter waar alleen maar een slechte jeep inzit.
heel de close quarters DLC met allemaal kleine maps conquest domination heb je ook geen voertuigen ;)
dus er is nog al wat keus.
Ja, ik ga ook op zoek naar game modes / maps met minder voertuigen. Heb gister een tijdje op een nogal grote map gespeeld (die met die grote antenne) en daar werd iedere infantry vrijwel continue afgeschoten door level 100's in heli's e.d. Op een gegeven moment word je daar ook wel een beetje moe van. Vrijwel al m'n engineer punten gehaald door heli's af te schieten. Helaas is de range op die stingers volkomen brak.
alle maps zonder jets en attack heli zijn goed om de game te leren kennen.
daarna kan je overstappen naar de grotere maps, mits je van airrape houd zo nu en dan
Goed plan :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:39
Hydra schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:21:
[...]

Volgens mij was het al vrij duidelijk dat ik nieuw ben ofniet?

[...]

Ik bedoel dus dat er gewoon weinig te reviven viel in de potjes die ik gespeeld heb.
Awh dat was ik alweer vergeten, zelf ben ik ook nieuw maar had/heb nooit moeite met conquest ik rende maar wat rond en killde enemys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Pykow schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:24:
[...]
....mappen als Grand bazaar, operation Metro heb je vrijwel nooit last van de tanks.....
Hahaha dat lijkt me vrij logisch! In GB en OM zitten namelijk geen tanks en heb je er niet "vrijwel nooit" maar gewoon "nooit" last van. :+
Wel zit er in GB een LAV welke behoorlijk vervelend kan zijn als er iemand in zit die weet wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

Maps zonder tanks in CQL
• Metro
• Gran bazaar
• Alle CQ maps
• Talah Market
• Epic Center

Maar ik snap het probleem niet zo heb nooit echt last van tanks.
Jet en soms choppers kunnen lastig (bijna alleen op de armored kill maps,caspian border en kharg island) zijn maar daar heb ik wat geniaals op gevonden ALT+F4.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:26
Wel zit er in GB een LAV welke behoorlijk vervelend kan zijn als er iemand in zit die weet wat hij doet.
Inderdaad. Als je er ook nog een repair-bro bij hebt dan wordt het al snel een feest. Ik gebruik altijd die AFDPS (of hoe ze ook heten) tegen de andere LAV, die maakt dan vrijwel geen kans, omdat je shells kunt blijven schieten als je telkens wisselt. Heb op deze manier wel eens 49-0 gespeeld. :+

En Hydra, op vehicle-maps op CQ kun je als noob beter niet gaan rondlopen. Zorg dat je bij iemand in de tank/jeep/LAV/heli zit. Dan weet je meteen waar de gevechten meestal plaatsvinden etc. Te voet ben je voer voor alle vehicles. Naar mijn mening kun je beter wachten totdat je weet waar je mee bezig bent. Dan kun je als Engineer of Support een beetje anti-vehicle spelen te voet, maar dat blijft redelijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro2002 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:24:
[...]

Ik snap het unlock systeem wel in BF3 maar soms voelt het ook wel raar. Een soldaat wordt nu toch ook niet met een klappertjespistool het veld ingestuurd zo van: Als je niet dood gaat krijg je een sterker wapen?
Je moet Battlefield 3 niet zien als online oorlogje voeren maar als een spel, dan zijn veel dingen opeens heel logisch ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
D422 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:43:
En Hydra, op vehicle-maps op CQ kun je als noob beter niet gaan rondlopen. Zorg dat je bij iemand in de tank/jeep/LAV/heli zit. Dan weet je meteen waar de gevechten meestal plaatsvinden etc. Te voet ben je voer voor alle vehicles. Naar mijn mening kun je beter wachten totdat je weet waar je mee bezig bent. Dan kun je als Engineer of Support een beetje anti-vehicle spelen te voet, maar dat blijft redelijk lastig.
Ik ben ook niet nieuw in FPSen enzo he, het is alleen ff wennen dat in CQ maps vehicles zo 'king' zijn. Heb wel een paar tanks met C4 opgeblazen en vrijwel al m'n engineer score komt van 't neerhalen van vliegende objecten dus op zich snap ik 't spelletje wel ;)
beuker19 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:42:
Jet en soms choppers kunnen lastig (bijna alleen op de armored kill maps,caspian border en kharg island) zijn maar daar heb ik wat geniaals op gevonden ALT+F4.
Ik zat op een server die alleen caspian border in de rotation had, misschien had dat er wat mee te maken. Was een "noob-friendly" server. Nou, weinig van gemerkt :D

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 21-06-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:42:
Maps zonder tanks in CQL
• Metro
• Gran bazaar
• Alle CQ maps
• Talah Market
• Epic Center

Maar ik snap het probleem niet zo heb nooit echt last van tanks.
Grand bazaar heeft wel een tank in Rush mode en je hebt een LAV dat heb je op de andere maps niet.
maar geef aan dat je op grand bazaar er bijna geen last van hebt eigenlijk.gewoon paar mijnen neer leggen en schieten maar, heel veel trappen erin.
Hydra schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Ik ben ook niet nieuw in FPSen enzo he, het is alleen ff wennen dat in CQ maps vehicles zo 'king' zijn. Heb wel een paar tanks met C4 opgeblazen en vrijwel al m'n engineer score komt van 't neerhalen van vliegende objecten dus op zich snap ik 't spelletje wel ;)

[...]

Ik zat op een server die alleen caspian border in de rotation had, misschien had dat er wat mee te maken. Was een "noob-friendly" server. Nou, weinig van gemerkt :D
server namen niet geloven, is gewoon onzin.
Caspian border is 80% airrape, dus die map moet je zoveel mogelijk vermijden, totdat je goed wordt in de game.

[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 21-06-2013 13:33 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pykow schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:31:
server namen niet geloven, is gewoon onzin.
Ja, daar kwam ik ook achter gezien 't level van de meeste mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:02
Caspian border is geweldig voor Jeep+C4 imo.. Enigste reden waarom ik af en toe die map opstart ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik speelde eigenlijk alleen maar exclusief Conquest. Gisteren een paar potjes Rush gedaan... en wat een verademing! Heb veel meer het gevoel dat er een front-line is (zowel als attacker als defender) waar je echt om moet strijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Net een potje TDM: bij de tegenstander was er 1 kerel die 107 kills had, de rest had 27 of lager. Zelfde bij ons team; 25 of lager. Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:07:
[...]

Ja, daar kwam ik ook achter gezien 't level van de meeste mensen :)
level zegt alleen niet alles ;) game is 1,5 jaar oud en veel zijn al adelaar 100 (rank 145) en zijn nog steeds niet goed ;)
yinx84 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:23:
Ik speelde eigenlijk alleen maar exclusief Conquest. Gisteren een paar potjes Rush gedaan... en wat een verademing! Heb veel meer het gevoel dat er een front-line is (zowel als attacker als defender) waar je echt om moet strijden.
Rush is wel leuk om te spelen, maar dan met zo min mogelijk voertuigen en vooral geen jets. die frogfoots / A10 of hoe ze ook mogen heten zijn zwaar overpowerd. die leggen 1 tank neer in 1 run. terwijl een flanker dat in Conquest niet voor elkaar krijgen. maar Metro, Damavand peak zijn echt geweldige rush maps.
Hydra schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:27:
Net een potje TDM: bij de tegenstander was er 1 kerel die 107 kills had, de rest had 27 of lager. Zelfde bij ons team; 25 of lager. Huh?
Hoeveel tickets was het ? dat speelt een behoorlijke rol.
ik had eerst 125 kills en de rest 50 of lager en dat was op een 400 tickets potje.
dus je moet niet denken dat het onmogelijk is om zoveel kills te maken, dat kunnen er best wel veel als je wat ervaring hebt in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Filmpje van een vriend van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

NLsandman schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:10:
Filmpje van een vriend van mij.

[video]
Wat een kut filmpje met kut muziek.
Spas incl. slugs op CQ = Epic Fail ;(
Vond het in ieder geval niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
beuker19 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:30:
[...]

Wat een kut filmpje met kut muziek.
Spas incl. slugs op CQ = Epic Fail ;(
Vond het in ieder geval niet bijzonder.
N3mbot edit in mijn ogen heel goed, muziek is perfect gesynchroniseerd en ik vind de muziek wel lekker,
mooi agresief, ik vind prodigy mooi in frag movies.

dj_cas is gek op spas maar hij kan veel meer en ik speel niet graag tegen hem.

ander filmpje van n3mbot.

YouTube: BATTLEFIELD 3 - SURESHOTS EP 20

[ Voor 11% gewijzigd door NLsandman op 21-06-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
N3mbot is tenminste iemand die niet vies is om videos voor andere te maken of complete compilatie van meerdere spelers, dat kan ik wel waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Tot gisteren speelde ik BF3 op de PS3. Nu heb ik een nieuwe pc en kan ik BF3 in zijn volle glorie op de PC spelen :)
Echt een gigantisch verschil tov PS3. 64players is echt de max!

Keybindings op PC vind ik wel niet ideaal, er zijn zoveel keys die je nodig hebt... Daar moet ik nog een beetje op zoeken, bij de PS3 is alles natuurlijk binnen handbereik. Weet er iemand daar een goeie guide voor ofzo?

mijn origin name: minigem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat eerste filmpje is niet echt bijzonder.
wel leuk in elkaar gezet, maar te veel close quarters met 64 man, dan haal je regelmatig dit soort killstreaks die er vet uit zien, maar totaal niks beteken.
ik zie zelf beelden langs komen van maanden oud, waarbij de letters van de vlaggen nog niet in de minimap staan en armored kill in 1 filmpje. dus dit zijn clips van 2 maanden of meer oud bij elkaar gezet.

maar goed, ik vindt BF3 movies er nooit bijzonder uitzien, behalve wanneer je met TV missles of tanks een jet neerhaalt, dat kan ik enorm waarderen om die air sukkeltjes uit de lucht te houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 22-06-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb sinds gisteren een nieuwe monitor (Iiyama G2773HS-GB1) en een nieuwe videokaart (Gigabyte GTX670) en had daarom BF3 opgestart om te kijken hoeveel verschil deze nieuwe setup maakt. Op mijn Sony GDM-FW900 monitor en GTX650 graka vond ik BF ronduit kut voor m'n ogen. De Sony is jammer genoeg overleden dus naast een nieuwe monitor ook gelijk maar een nieuwe graka gekocht en er is niks veranderd. De Frostbite engine vind ik enorme dikke crap, echt onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DervishD schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:59:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe monitor (Iiyama G2773HS-GB1) en een nieuwe videokaart (Gigabyte GTX670) en had daarom BF3 opgestart om te kijken hoeveel verschil deze nieuwe setup maakt. Op mijn Sony GDM-FW900 monitor en GTX650 graka vond ik BF ronduit kut voor m'n ogen. De Sony is jammer genoeg overleden dus naast een nieuwe monitor ook gelijk maar een nieuwe graka gekocht en er is niks veranderd. De Frostbite engine vind ik enorme dikke crap, echt onspeelbaar.
wat voor CPU heb je dan ?
alleen een nieuwe videokaart zorgt er niet voor dat je game beter gaat draaien.

ik kan BF3 op Ultra spelen met me GTX670 en dan zit ik gemiddeld rond de 70 FPS met drops naar 53 fps.
en dat is voor vele nog goed speelbaar. op high kom ik nog minder onder de 60FPS en met een beetje tweaken kan je de game er goed uit laten zien. dus niet alles op ultra maar wat zaakjes uitschakelen.

Ik ben zelf van een GTX460 naar een GTX670 gegaan. Het verschil is heel erg klein.
dat komt omdat de frosbite engine goed gemaakt is en de game zowel op low als op ultra er beter uit ziet dan heel wat andere games. in ieder geval als je het vergelijkt met CoD is low settings al 100x beter.

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 22-06-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ik heb een i5-3470 en ik heb niet alles gelijk op ultra gezet natuurlijk. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te tweaken. Ik vind Frostbite heel onrustig om naar te kijken. Het is een combinatie van de kleuren, contrast, gebruik van schaduw en hoe beweging wordt weergegeven dat er voor zorgt dat ik het dikke crap vindt. Het is gewoon niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DervishD schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:37:
Ik heb een i5-3470 en ik heb niet alles gelijk op ultra gezet natuurlijk. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te tweaken. Ik vind Frostbite heel onrustig om naar te kijken. Het is een combinatie van de kleuren, contrast, gebruik van schaduw en hoe beweging wordt weergegeven dat er voor zorgt dat ik het dikke crap vindt. Het is gewoon niks voor mij.
Ik ben ook geen liefhebber van color grading, felle zon en al die blur en schaduwen en ik heb daar ook genoeg over geklaagd maar tot nu toe is er nog geen game die het beter doet en als je het allemaal negeert is bf3 soms wel fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:03

fynrd1

Fooled by Randomness

DervishD schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:37:
Vind je het lelijk, of zijn er teveel details die ervoor zorgen dat je niet meer kan focussen op de game?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
fynrd1 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:13:
[...]

Vind je het lelijk, of zijn er teveel details die ervoor zorgen dat je niet meer kan focussen op de game?
In dat geval kan DICE de BF4 alpha beter als final uitbrengen, met die witte gebouwen enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
fynrd1 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:13:
[...]

De look van de game vind ik sowiezo niet mooi vanwege de kleurfilters en hoe schaduw en contrast wordt gebruikt. En verder....ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ik vind BF3 heel onrustig om naar te kijken. COD BO2 bv is veel vloeiender en soepeler. It has a nice flow zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

DervishD schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:56:
[...]

De look van de game vind ik sowiezo niet mooi vanwege de kleurfilters en hoe schaduw en contrast wordt gebruikt. En verder....ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen maar ik vind BF3 heel onrustig om naar te kijken. COD BO2 bv is veel vloeiender en soepeler. It has a nice flow zeg maar.
Have fun in COD dan :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
BO 2 vind ik allang geen zak meer aan. Dat zit echt stampvol met campers, quickscopers, smg sprayers, spawnkillers en mensen die als een konijn dat aan de crack zit door het veld springen. Doe mij maar COD4 op mijn vaste server, dat is de enige shooter die ik tegenwoordig nog echt leuk vind. Gewoon lekker met vaak dezelfde mensen spelen en een stel regels die streng worden gehandhaaft. Spwankilling=banned, 1x kan gebeuren, sorry zeggen en er is niks aan de hand. Doe je het vaker dan is het byebye. Spawncamping=banned, sniping=banned, camping=banned en bunnyhopping=banned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snipen is een ban? WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Het is een clan server. Zij betalen de rekening en mogen dus alle regels maken die ze willen. Niemand in de clan houdt van snipers en daarom worden snipers gebanned. Dat komt voor mij alleen maar goed uit want ik heb ook een schurfthekel aan snipers :P Ik vind het een top regel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
DervishD schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 17:39:
BO 2 vind ik allang geen zak meer aan. Dat zit echt stampvol met campers, quickscopers, smg sprayers, spawnkillers en mensen die als een konijn dat aan de crack zit door het veld springen. Doe mij maar COD4 op mijn vaste server, dat is de enige shooter die ik tegenwoordig nog echt leuk vind. Gewoon lekker met vaak dezelfde mensen spelen en een stel regels die streng worden gehandhaaft. Spwankilling=banned, 1x kan gebeuren, sorry zeggen en er is niks aan de hand. Doe je het vaker dan is het byebye. Spawncamping=banned, sniping=banned, camping=banned en bunnyhopping=banned.
Lekker als je met spawnkilling geband wordt, het spawnsysteem in cod4 is zo ruk dat je haast niet anders kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Er zijn nog meer goede battleloggers bff filmpjes, de tutorial van noob is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Bartske schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:12:
[...]

Lekker als je met spawnkilling geband wordt, het spawnsysteem in cod4 is zo ruk dat je haast niet anders kan...
Onzin. Als je spawned dan ziet de tegenstander heel duidelijk een lampje boven je hoofd en dan krijg je 3 seconden de tijd, dan kun je ff snel kijken waar je bent en welke kant je op wilt gaan. Er is ook niemand van de vaste spelers die gaat zitten wachten op die 3 seconden en je dan neermaait want wij willen het wel leuk houden voor iedereen. Alle vaste spelers op de server houden zich aan die regel en dat werkt gewoon uitstekend. Wij weten namelijk iets wat de overgrote meerderheid van de FPS spelers allang is vergeten. Het gaat niet alleen maar om winnen. Het gaat er ook om dat je eerlijk speelt en dat je met elkaar een leuke tijd hebt. Dat is ook 1 van de redenen dat BO2 volkomen ruk is. Het lijkt wel of 95% van de spelers alleen maar bezig is met het voor anderen zoveel mogelijk vergallen van het spel. Daarom ben ik er na een paar weken mee gestopt, ik trok het gewoon niet meer. Het constante campen, al die zielige quickscopers in echt elke ronde waar ik in kwam, hyper knife runners en smg rapid fire sprayers die als een stel konijnen door het veld springen....ik was er gewoon helemaal klaar mee.

(Het systeem wat in True Combat Elite wordt gehanteerd vind ik trouwens nog veel mooier. Als je daar spawned en binnen 3 seconden wordt neergeschoten dan gaat de tegenstander als straf ook dood >:) Dat mogen ze van mij in alle shooters invoeren _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ja is dat niet logisch ? CoD is al 6 jaar hetzelfde. in 6 jaar zijn alle PC's flink geupdate, zijn alle games flink veranderd. maar CoD blijft zijn rotzooi verkopen en stelletje arrogante mensen bij elkaar.
ze weten dat iedereen CoD speelt voor de multiplayer en niet die slechte singleplayer die altijd gescript is als de pest. maar ze laten totaal niets zien, alleen een opgefokte engine uit 2007, die nog steeds 3 jaar achterloop op de concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DervishD schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 17:39:
BO 2 vind ik allang geen zak meer aan.
Ja, in het BO 2 topic ben je ook flink van leer aan 't gaan over wat er allemaal wel niet mis is het met spel. De vraag is; waarom? Als ik een spelletje niet leuk meer vind ga ik gewoon wat anders doen. Wat win je er mee om mensen die het spel wel leuk vinden te vertellen dat ze het mis hebben. Wat win je er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Krijg sinds gisteren geen dog tags meer erbij nadat ik iemand geknifed had, kan soms gebeuren maar vandaag had ik het weer toen 2x op een knife server gespeeld en over 100 kills gemaakt maar geen een dog tag erbij, de knife kills krijg ik overigens wel bij geschreven, iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
Ik had wel weer is zin in een potje Battlefield na zo een 3 maanden niet gespeeld te hebben.
Krijg ik tijdens het joinen van een server opeens deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/qyh44p.png
Ik dacht echt van wat de f. Ik heb nooit een cheat aangeraakt..

Zie ik nu opeens dat ik 3 weken geleden een 1 of andere yu83r heb toegevoegd. Ook heb ik die dag 1 potje gespeeld: http://battlelog.battlefi...how/1/62791795/351343651/
kd van 40..

Nu ben ik gebanned doordat een hacker op mijn account heeft gecheat..
Kan ik hier iets tegen doen?

En hoe iemand op mijn account is gekomen is ook nog een raadsel.

[ Voor 5% gewijzigd door DonnyR op 23-06-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
DonnyR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:17:
Ik had wel weer is zin in een potje Battlefield na zo een 3 maanden niet gespeeld te hebben.
[afbeelding]

Zie ik nu opeens dat ik 3 weken geleden een 1 of andere yu83r heb toegevoegd. Ook heb ik die dag 1 potje gespeeld: http://battlelog.battlefi...how/1/62791795/351343651/
kd van 40..

Die yu83r heeft een K/D van 0.77 lijk me sterk dat die cheat, en nee je kan hier niks tegen doen of je moet duidelijk kunnen aan tonen dat je account is gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 17:53
soms ook false positives die bij appeal kunnen worden teruggedraaid.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
Ik heb een ticket gestuurd naar Even Balance, nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

[afbeelding]

kd van 40..

Zal eerst een contact op nemen met EA dat je account gehacked is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Nieuwe aflevering van Battlefield Friends is online! (aflevering 3)
http://forum.bug-communit...-Seizoen-3?pid=447#pid447

[ Voor 5% gewijzigd door Fonta op 23-06-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

DonnyR schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:25:
Ik heb een ticket gestuurd naar Even Balance, nu maar afwachten.
Niet afwachten, maar er boven op blijven zitten, bij even balance en PB. Ik heb vorig jaar ook een vals positive gehad, en na een week steeds hogerop iemand aanspreken kon ik weer spelen. Doe je dat niet, wordt iedere ticket genegeerd, en krijg je een vage reden waarom je gebant ben.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Oops, verkeerde ctrl-v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Mooi spel dit, vandaag eens mee begonnen, vind vooral het toeterend rondrijden op een brommertje supervet, maar zal wel zijn omdat ik geen voertuigen gewend ben. :-) net even gelezen in dit topic en binnenkort eens maps proberen met weinig tanks enzo. Probeerde een tank kapot te schiet maar deed niks (had geen anti tank stuff bij me) granaat deed ook niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:54
Tennisbal schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:51:
Mooi spel dit, vandaag eens mee begonnen, vind vooral het toeterend rondrijden op een brommertje supervet, maar zal wel zijn omdat ik geen voertuigen gewend ben. :-) net even gelezen in dit topic en binnenkort eens maps proberen met weinig tanks enzo. Probeerde een tank kapot te schiet maar deed niks (had geen anti tank stuff bij me) granaat deed ook niks?
Granaten halen niks uit tegen tanks, dan moet je toch echt anti tank mines, rpg/smaw, javelin of een Xbow met explosieve pijlen hebben.
Je kunt op battlelog trouwens "infantry only" aanvinken, een spelmodus waarbij er geen gebruik gemaakt kan worden van voertuigen.
En als je toeterend rondrijden op een brommertje fijn vind moet je blij zijn dat je nu pas begonnen bent met de game, het brommertje is met de laatste DLC pas geintroduceerd en het toeteren kon eerst ook niet. :(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
[...]

Ben het met je eens hoor. Battlefield 3 is een lelijke game. Textures zijn crap, kleuren zijn heel onrealistisch, schaduwen hebben ze in 13 jaar nog steeds niet weten te fixen, omgevingen zien er kaal en niet realistisch uit. Elk object wordt 5 miljard keer hergebruikt, er zijn maar 3 soorten bomen in de game.

Met kale onrealistische omgevingen bedoel ik weinig toevoegingen, lijkt meer een spel uit 2004. Grand Bazaar is vooral erg, Ziba Tower ook, Firestorm is super saai, Damavand peak is ook ernorm leeg. De B2K maps zijn wel wat beter uitgewerkt. Deze zijn dan ook een stuk zwaarder voor het systeem.

Verder is alles heel kaal als je het vergelijkt met de omgevingen uit bv. Metro Last Light, Crysis, The last of us.

Map design is zwaar bagger.

BF4 lijkt iets beter te zijn, maar de E3 demo was nog steeds enorm kaal. De kleuren zijn nog steeds bagger.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[afbeelding]

kd van 40..

Valt niets tegen te doen, evenbalance gaat geen account unbannen waar een hacker gebruik van heeft
gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

rickyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 03:14:
[...]

Ben het met je eens hoor. Battlefield 3 is een lelijke game. Textures zijn crap, kleuren zijn heel onrealistisch, schaduwen hebben ze in 13 jaar nog steeds niet weten te fixen, omgevingen zien er kaal en niet realistisch uit. Elk object wordt 5 miljard keer hergebruikt, er zijn maar 3 soorten bomen in de game.

Met kale onrealistische omgevingen bedoel ik weinig toevoegingen, lijkt meer een spel uit 2004. Grand Bazaar is vooral erg, Ziba Tower ook, Firestorm is super saai, Damavand peak is ook ernorm leeg. De B2K maps zijn wel wat beter uitgewerkt. Deze zijn dan ook een stuk zwaarder voor het systeem.

Verder is alles heel kaal als je het vergelijkt met de omgevingen uit bv. Metro Last Light, Crysis, The last of us.

Map design is zwaar bagger.

BF4 lijkt iets beter te zijn, maar de E3 demo was nog steeds enorm kaal. De kleuren zijn nog steeds bagger.
Een multiplayer shooter vergelijken met een lineaire single player ;(
Weet je wel hoe zielig je nu klinkt :|
BF3 is op dit moment de mooiste online shooter op de markt.
En die kleuren heeft Dice zelf voor gekozen als je het er mee eens bent of niet.
Dice wou geen cartoony kleuren zoals BO2 nu wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:02
beuker19 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:53:
[...]

En die kleuren heeft Dice zelf voor gekozen als je het er mee eens bent of niet.
Ahum.. Arma? ;)

Maar klopt, een SP kan je niet vergelijken met een multiplayer shooter

[ Voor 7% gewijzigd door R0y. op 24-06-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

R0y. schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:28:
[...]

Ahum.. Arma? ;)

Maar klopt, een SP kan je niet vergelijken met een multiplayer shooter
Arma 2 zie er ook niet uit.
Arma 3 al beter maar niet zo goed als bf3 vind ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vind al dat "bla bla is een lelijke game met crap textures" altijd enorm grappig. Ik ben gewoon met Doom 2 multiplayer begonnen ooit. Wat nou slechte graphics, moest je eens naar Quake kijken! Dat bestond gewoon uit 256 tinten bruin :D

En toch was het gewoon een fucking goed spel. Waarom? Omdat de multiplayer gewoon enorm goed was. Ik heb in BF3 multi m'n video quality ook gewoon op ongeveer nul staan. Waarom? Omdat het niet boeit. Als alle textures gewoon wit waren was 't wat mij betreft ook prima geweest; het gaat om de balans / hoe wapens aanvoelen en of een game skill beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
AdmiralSnipe schreef op maandag 24 juni 2013 @ 01:42:
[...]

Granaten halen niks uit tegen tanks, dan moet je toch echt anti tank mines, rpg/smaw, javelin of een Xbow met explosieve pijlen hebben.
Je kunt op battlelog trouwens "infantry only" aanvinken, een spelmodus waarbij er geen gebruik gemaakt kan worden van voertuigen.
En als je toeterend rondrijden op een brommertje fijn vind moet je blij zijn dat je nu pas begonnen bent met de game, het brommertje is met de laatste DLC pas geintroduceerd en het toeteren kon eerst ook niet. :(
Ik vind het een totaal andere ervaring dan COD. Anders is denk het beste woord. Komen best veel droge situaties voor dat iemand bij mij in een karretje springt en ik die per ongeluk compleet verkloot. Met zo'n quad bike rijden is ook fun.

Maar wat een grote mappen zitten er tussen, damn. Ging eerst lopen naar punt B oid maar dan ben je echt een half uur bezig en dan is neergeschoten worden niet fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:14:
[...]
Ik vind het een totaal andere ervaring dan COD. Anders is denk het beste woord. Komen best veel droge situaties voor dat iemand bij mij in een karretje springt en ik die per ongeluk compleet verkloot. Met zo'n quad bike rijden is ook fun.
Ritsel wat vrienden op Skype of Teamspeak en ga samen met voertuigen spelen. Niet alleen is het leuk, het is ook nog eens redelijk productief voor je score - en als je het alelmaal maar matigjes doet, maar wel samenwerkend, doe je het alsnog net zo goed als één iemand die het in z'n eentje erg goed doet, dus je team vindt je ook lief.
Eén iemand die de bike, buggy of jeep op Heppenheimse wijze door het level scheurt en één iemand die loslopend voetvolk vanaf de achterzit / het machinegeweer omver maait voelt goed, ongeacht of je rijdt of schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
beuker19 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:53:
[...]

Sorry, wat? Hoezo is het raar om een online shooter met een niet online shooter te vergelijken? Werkt hetzelfde toch? De technologie is er hoor, de hardware (360, PS3, One, PS4) echter nog niet. De map designers hebben hier natuurlijk ook invloed op.

Vraag me toch af wat je bedoelt met "zielig klinken". Beetje rare verwoording. Daarnaast is dit allemaal mijn persoonlijke mening/geloof over dit spel.

Herriner je je Crysis uit 2007? Had een online MP met 32 man op evengrote maps en ziet er een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

rickyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:46:
[...]

Sorry, wat? Hoezo is het raar om een online shooter met een niet online shooter te vergelijken? Werkt hetzelfde toch? De technologie is er hoor, de hardware (360, PS3, One, PS4) echter nog niet. De map designers hebben hier natuurlijk ook invloed op.

Vraag me toch af wat je bedoelt met "zielig klinken". Beetje rare verwoording. Daarnaast is dit allemaal mijn persoonlijke mening/geloof over dit spel.

Herriner je je Crysis uit 2007? Had een online MP met 32 man op evengrote maps en ziet er een stuk beter uit.
Ja het is wel raar dat je een liniare singelplayer met een open multiplayer game vergelijkt.
GTA kan er nooit zo goed uit zien als bijv. FF 13 of The last of us.
Maar omdat hier nu te gaan uitleggen is een beetje Off Topic verdiep je er is in zou ik zo zeggen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
beuker19 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:52:
[...]

Ja het is wel raar dat je een liniare singelplayer met een open multiplayer game vergelijkt.
GTA kan er nooit zo goed uit zien als bijv. FF 13 of The last of us.
Maar omdat hier nu te gaan uitleggen is een beetje Off Topic verdiep je er is in zou ik zo zeggen ;w
The level of your ignorance has rendered me speechless.

Het maakt me niks uit welke game er beter uit ziet en waarom. Battlefield 3 en 4 zien er beide niet super uit, en dit had een stuk beter gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:46:
[...]

Je bedoelt die crysis die door 95% vd spelers niet kon gedraaid worden wegens te zware eisen,
en de overige 5% die hun details naar beneden smeten voor deftige framerates in MP?
En dan nog, 32 is geen 64 man :)

Plus Crysis MP was leuk, die suit gaf een paar leuke momenten, maar qua feel & experience,
ver achter tov de meer gevestigde shooters, maar das IMHO

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:28
rickyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:59:
[...]

The level of your ignorance has rendered me speechless.

Het maakt me niks uit welke game er beter uit ziet en waarom. Battlefield 3 en 4 zien er beide niet super uit, en dit had een stuk beter gekunt.
Lol.... Ben je nu aan het trollen of meen je dit serieus?

Toen BF3 uitkwam was iedereen het er unaniem over eens: Dit is op grafische gebied de beste en mooiste MP FPS die er op dit moment is.
En nu is het ineens een game die er niet super uit ziet en een stuk beter gemaakt had kunnen worden?
Noem mij een MP FPS die er beter uitziet en ik noem voor elke game die jij opnoemt 5 MP FPS games die er slechter uit zien.

Enige verklaring die ik kan bedenken voor je mening is dat je wellicht op een console speelt (mindere graphics) of dat je op de pc speelt met minum specs. Maar zeggen dat beide games er niet super uitzien en dat het beter had gekund is zware onzin.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
ChojinZ schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:11:
[...]

Toen BF3 uitkwam was iedereen het er unaniem over eens: Dit is op grafische gebied de beste en mooiste MP FPS die er op dit moment is.
En nu is het ineens een game die er niet super uit ziet en een stuk beter gemaakt had kunnen worden?
Noem mij een MP FPS die er beter uitziet en ik noem voor elke game die jij opnoemt 5 MP FPS games die er slechter uit zien.

Enige verklaring die ik kan bedenken voor je mening is dat je wellicht op een console speelt (mindere graphics) of dat je op de pc speelt met minum specs. Maar zeggen dat beide games er niet super uitzien en dat het beter had gekund is zware onzin.
Dat het de mooiste multiplayer game is wil nog niet zeggen dat het een mooie game is. Het is allemaal persoonlijke mening. Maar lees mijn posts nog eens door. Ik heb geen zin om onwetende personen proberen de les te lezen.

Volgens jou had Battlefield er dus absoluut niet beter uit kunnen zien? Waarom niet? Had absoluut niet beter gekunt?

Over onzin gesproken he.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
rickyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:17:
Dat het de mooiste multiplayer game is wil nog niet zeggen dat het een mooie game is. Het is allemaal persoonlijke mening.
Precies. En dus is dit geneuzel volkomen nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:28
[...]

Dat het de mooiste multiplayer game is wil nog niet zeggen dat het een mooie game is. Het is allemaal persoonlijke mening. Maar lees mijn posts nog eens door. Ik heb geen zin om onwetende personen proberen de les te lezen.
Dus alle MP games zijn dan lelijk?
[...]

Volgens jou had Battlefield er dus absoluut niet beter uit kunnen zien? Waarom niet? Had absoluut niet beter gekunt?
Dat heb ik nooit gezegd. Dat zijn puur jouw woorden. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Veel beter hadden ze het niet kunnen maken.
Iets met te zware minimum specs en het uitgeven op diverse platformen....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* DaniëlWW2 vind BF3 zowel prachtig als lelijk. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smaken verschillen inderdaad, voor mij is Battlefield 3 een mooi uitziende multiplayer game.
Het draait soepel en ziet er gewoon goed uit.
Natuurlijk zijn er hier en daar nog wel verbeteringen, maar als je het bekijkt in welke jaar deze game uitkwam. 2011 was/is het nog steeds de mooiste shooter.

Crysis 3 en farcry 3 zien er ook geweldig uit, maar beetje te cartoon en daar moet je maar omgeven.
daarnaast neemt het ook niet weg dat crysis altijd een goed uitziende game is geweest, maar dat de performance niet al te best zijn, zelfs na het poorten naar de consoles is het niet veel verbeterd en dan kan ik toch zeggen dat BF3 het een stuk beter doet.

Er zijn nog al wat lui die beweren dat BF4 veel op BF3 lijkt,maar ik heb nu heel wat filmpjes gezien van de E3 en er is echt een groot verschil in detail en kleuren gebruik. alles ziet er soepeler uit, mooie kleuren, animanties een stuk duidelijker geworden, maar ze zijn niet drastisch veranderd zodat het nog steeds een echte Battlefield stijl heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
[...]

Over onzin gesproken he.

}:O
Je geeft met deze post aan dat we gewoon beter niet in discussie met jou kunnen gaan. Constant praten over hoe het 'persoonlijke meningen' gaat om daarna met termen als 'onwetend' en 'onzin' te smijten.

BF3 is de best uitziende MP (sowieso op fps genre) die er op dit moment op de markt is. Dat hij beter had gekund kan je bij elke game toepassen. Toen ik DOOM II speelde dacht ik constant: hè, dit had grafisch toch beter gekund.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo, vanmiddag nog ff een paar potjes gedaan en de supressor vrijgespeeld. Damn wat een verschil zeg op kleine maps! De recoil van de M416 is een stuk beter te handlen met dat ding.

Wat ik trouwens wel erg opvallend vind: als we achter staan met een potje zie je de een na de ander vertrekken. Echt sneu. Kennelijk is die W/L ratio erg belangrijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
theburninglink schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:12:
[...]

Je geeft met deze post aan dat we gewoon beter niet in discussie met jou kunnen gaan. Constant praten over hoe het 'persoonlijke meningen' gaat om daarna met termen als 'onwetend' en 'onzin' te smijten.

BF3 is de best uitziende MP (sowieso op fps genre) die er op dit moment op de markt is. Dat hij beter had gekund kan je bij elke game toepassen. Toen ik DOOM II speelde dacht ik constant: hè, dit had grafisch toch beter gekund.
Dus Crysis 3 is minder mooi? /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
rickyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:03:
Dus Crysis 3 is minder mooi? /3
Wat 'mooi' is, is nogal een kwestie van smaak he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik vind het spel er prachtig uitzien, speel op high. Totaal andere ervaring dan COD. Erg leuk so far, hoewel ik nogal zuig tot nu toe :)

Ben ik echt zo slecht dat ik een half magazijn zo'n beetje moet gebruiken om iemand dood te krijgen? Of moet ik hardcore gaan spelen? (wat ik gewend was bij Cod mw 1&2) Lijkt wel of ze een kevlar huid hebben oid...

En ik moet ook even uitzoeken hoe het zit met uitbreiding van guns, ik wil een red dot op m'n guns hebben, best lastig zonder.

Zijn er ook speciale beginners servers? Want ik las hierboven dat titels weinig zeggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Tennisbal op 24-06-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Begin is altijd wennen, je weet nog niet hoe je precies moet mikken. Je hebt nog niet jou unlocks die je fijn vindt spelen. Ik speelde zelf ook nooit hardcore. Totdat ik er perongeluk 1 joinde. Sindsdien alleen maar hardcore. Als je dan op een normale server komt denk je: "wat is dit voor iets :D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tennisbal schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:38:
Ik vind het spel er prachtig uitzien, speel op high. Totaal andere ervaring dan COD. Erg leuk so far, hoewel ik nogal zuig tot nu toe :)
Join the club ;) Heb gelukkig redelijk wat shooter ervaring maar BF3 heeft een grotere skillgap dan CoD. Beter je best doen wordt ook echt beloond.
Ben ik echt zo slecht dat ik een half magazijn zo'n beetje moet gebruiken om iemand dood te krijgen? Of moet ik hardcore gaan spelen? (wat ik gewend was bij Cod mw 1&2) Lijkt wel of ze een kevlar huid hebben oid...
Het scheelt enorm als je mikt, dat is m.i. een behoorlijk groot verschil met CoD. Als je op meer dan 10m afstand gewoon gaat hip-sprayen dan raak je niks.

Verder is het fijn als je wat dingen vrijgespeeld hebt. Heb nu een reddot en een supressor en da's op kleine TDM maps erg relaxt. Vond vooral die supressor die ik echt net heb (paar uurtjes geleden) veel uitmaken.
En ik moet ook even uitzoeken hoe het zit met uitbreiding van guns, ik wil een red dot op m'n guns hebben, best lastig zonder.

Zijn er ook speciale beginners servers? Want ik las hierboven dat titels weinig zeggen?
Nee. In princiepe zijn er wel 'noob friendly' servers maar als er geen admin is (die zijn er meestal niet) dan heeft dat alleen maar tot gevolg dat er alsnog een hoop max levels zitten die er komen om hun k/d ratio op te krikken.

Zelf ben ik wel fan van TDM. Veel actie en veel schieten zodat je snel beter wordt. Voor de rest; veel blijven bewegen (campen op dezelfde plek heeft vooral in TDM alleen maar tot gevolg dat je 10sec later een knife in je rug hebt), rustig rondwandelen terwijl je door je iron sights kijkt (op kleine maps vond ik de ACOG al te veel zoom hebben) en in burst schieten (10 kogels ofzo). Je hele clip legen heeft weinig zin, die laatste 20 kogels raken niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hydra schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:26:
Nee. In princiepe zijn er wel 'noob friendly' servers maar als er geen admin is (die zijn er meestal niet) dan heeft dat alleen maar tot gevolg dat er alsnog een hoop max levels zitten die er komen om hun k/d ratio op te krikken.

Zelf ben ik wel fan van TDM. Veel actie en veel schieten zodat je snel beter wordt. Voor de rest; veel blijven bewegen (campen op dezelfde plek heeft vooral in TDM alleen maar tot gevolg dat je 10sec later een knife in je rug hebt), rustig rondwandelen terwijl je door je iron sights kijkt (op kleine maps vond ik de ACOG al te veel zoom hebben) en in burst schieten (10 kogels ofzo). Je hele clip legen heeft weinig zin, die laatste 20 kogels raken niks.
Net weer even gespeeld en een kleine map gekozen CQ. Totaal anders weer, leek me wel handig om idd wat kills te maken en eea. vrij te spelen. Heb nu een scope erop die wel nog normaal zicht heeft.

Straks hardcore eens proberen. Kan ik nog ergens tijdens het spelen mee zien wat de goals van het level zijn? Net had ik geen idee hoe lang ik nog moest en wilde wel ff relaxten :) Neem aan dat alle stats verloren gaan als je eerder stopt dan het eind?

[ Voor 18% gewijzigd door Tennisbal op 24-06-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tennisbal schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:55:
Straks hardcore eens proberen. Kan ik nog ergens tijdens het spelen mee zien wat de goals van het level zijn? Net had ik geen idee hoe lang ik nog moest en wilde wel ff relaxten :) Neem aan dat alle stats verloren gaan als je eerder stopt dan het eind?
Volgens mij kun je tussendoor gewoon stoppen maar weet 't niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hydra schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:57:
[...]

Volgens mij kun je tussendoor gewoon stoppen maar weet 't niet zeker.
Dit gevonden so far: In die link staan wisselende ervaringen, sommige missen wel dingen andere niet... (http://gaming.stackexchan...a-multiplayer-game-in-bf3)

The ONLY things that you lose for ending a game early are:

Any points/kills/captures etc that you would have received while continuing to play.

The ribbon for whatever gamemode you're playing (including the winners ribbon).

Any end of round only ribbons like MVP or Ace Squad.

It will always count as a loss on your record.

You won't lose any progress that you made during the match, including ribbons, medals or service stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als je stopt voor het einde van de ronde breek je ook eventuele ''streaks'' af, zoals ''combat efficiency'' en ''nemesis'', maar ook je wapen ribbons: bv 7e kill voor assault rifle ribbon of armoured warfare ribbon om maar wat te noemen. Om een beetje leuke awardscore op te bouwen tijdens een pot (en uiteindelijk een medaille te halen) heb je die ribbons wel nodig, maar als je daar niks om geeft maakt het allemaal niet uit natuurlijk.

Ik quit trouwens echt zelden (6%), alleen bij hopeloze spawnlock/baserape of kick/connection lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

omg, net zo'n verschikkelijk episch potje Armored Kill in Bandar desert. De vlag ging in het begin redelijk heen en weer, maar uit eindelijk hebben we bijna verloren. Ik zit met een vriend op de coms en wij zitten oh shit, we moet nu cappen anders verliezen we. Het stond toen 63-3 in het voordeel van het enemy team. Uiteindelijk winnen we met 1-0 :D We gingen helemaal stuk op skype. Echt in tijden niet zo'n epische game gehad. Battlereport: http://battlelog.battlefi...how/1/64325279/352205202/

In ander nieuws, EINDELIJK reactive op de tank destroyer.

Oh en deze: er joined een gozer en wij, hmm, is dat lvlcap? zal het em zijn, maar nee, een imposter die bijna dezelfde nick gebruikt maar rete slecht is: http://battlelog.battlefi...how/1/64326251/352205202/ zijn profile: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ILIVILICIAP/

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Treurig dat. Heb veel gehad aan de fimpjes van levelcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Is het echt onmogelijk de windows key uit te schakelen? Lees overal dat ik hem maar het best van het toetsenbord kan halen. Gisteravond een mooie pot halverwege per ongeluk afgebroken door die $$#% windows key :( Weg killstreak van 3 :P

Edit: zie nu opeens dat mijn update wel bijgewerkt is?? Zou ik kunnen rejoinen in dezelfde pot en verder kunnen gaan?

[ Voor 20% gewijzigd door Tennisbal op 25-06-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

@tennisbal: een toetsenbord kopen met een switch of stukje software om het uit te schakelen. :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ye-roon schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:39:
@tennisbal: een toetsenbord kopen met een switch of stukje software om het uit te schakelen. :)
Winkill gevonden, yeah! werkt perfect!

[ Voor 12% gewijzigd door Tennisbal op 25-06-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hippocampus schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:36:
Als je stopt voor het einde van de ronde breek je ook eventuele ''streaks'' af, zoals ''combat efficiency'' en ''nemesis'', maar ook je wapen ribbons: bv 7e kill voor assault rifle ribbon of armoured warfare ribbon om maar wat te noemen. Om een beetje leuke awardscore op te bouwen tijdens een pot (en uiteindelijk een medaille te halen) heb je die ribbons wel nodig, maar als je daar niks om geeft maakt het allemaal niet uit natuurlijk.

Ik quit trouwens echt zelden (6%), alleen bij hopeloze spawnlock/baserape of kick/connection lost.
Die stoppen toch ook gewoon aan het einde van de ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:38:
Hier even op terugkomend:

- Je wapen heeft behalve recoil (wat je in COD niet echt gewend zult zijn) ook "spread". Dat wil dus zeggen dat je kogels niet exact landen waar je vizier mikt. Het eerste schot is bij zo ongeveer elk wapen redelijk dicht op het vizier, maar vervolgschoten, zeker bij volautomaten, zullen een steeds iets grotere afwijking krijgen. Als je van een metertje of vijftig dus in één lange spray een voetganger probeert omver te maaien zullen de laatste kogels behoorlijk onnauwkeurig worden, zelfs als je de recoil onder controle weet te houden. Korte bursts zijn dus essentieel om op iets grotere afstand je kogels op je slachtoffer te krijgen. Prrt prrt prrt, niet prrrrrrrrrrrt, dus. In COD kun je de knop induwen en dan je crosshair van hoofdje naar hoofdje slepen voor drie headshot kills op rij in één vloeiende beweging, en gebitch over cheaters in de chat. Met BF3 kan het eenvoudigweg niet, hoe goed je ook mikt, door de spread.
Het gebruik van een bipod remt de spread en recoil behoorlijk af, maar dan sta je wel stil als je vuurt, dus niet handig bij de meeste spelmodi. Wel een leuk speeltje onder een LMG (bipod uit en maaien maar). Let even op dat attachments je recoil én je spread kunnen beïnvloeden, zoals bijvoorbeeld de laser pointer die je spread iets verhoogt, de suppressor die je recoil vermindert, de foregrip die recoil vermindert én spread verhoogt etcetera. Optics maken trouwens geen verschil en zijn puur voor je eigen gemak dus die kun je gebruiken zo je wilt.

- Als je beweegt terwijl je schiet is je spread sowieso al niet nul, en loopt die sneller op dan wanneer je stil staat. Bovendien is de recoil normaliter zwaarder als je beweegt tijdens het vuren. Waar ik in COD perfect in staat was om van bovenaf over iemand heen te hupsen en hem van boven in z'n knar te sproeien en alle drie of vier kogels headshots te laten zijn, is dat in BF3 gewoon geen werkbare techniek met de meeste wapens.

- De meeste wapens hebben op alles behalve knuffelafstand al snel 5, 6 of zelfs 7 kogels nodig om een kill te maken. Meer als je de benen en armen raakt in plaats van de torso en het hoofd. Twee korte bursts van 4 kogels zijn dus normaliter wat je wilt, dat zou ik een beetje oefenen in plaats van volcontinu vuren.

- Door de netcode van BF3, die niet altijd als "goed" wordt omschreven, gebeurt wat op je scherm te zien is eigenlijk wat later dan het op de server verwerkt is. Het is dus goed mogelijk dat je het vuur opent op iemand die aan de andere kant van een open pleintje staat, dat na jouw 4e kogel hij al dood "gaat zijn" maar jij pas na je derde kogel je hitmarker krijgt en dus door blijft schieten tot je hem om ziet vallen, na jouw 8e kogel. Maar hij was dan al even dood dus. Als je je eigen lag goed genoeg in kunt schatten en je wapen leert kennen kun je dus bursts afgeven die dodelijk zijn en stoppen met vuren op iemand die op jouw scherm nog leeft. Het risico hieraan is dat als je verkeerd inschat hoeveel schoten je daadwerkelijk nog nodig hebt er overlevenden te betreuren zullen zijn.

Hardcore is ook iets anders in BF3 dan in COD.
In beide verlies je je HUD. in BF3 hou je 60 hitpoints, geen 30 zoals in COD, dus het meeste heeft nog steeds meerdere schoten nodig om te gaan liggen. Friendly fire staat natuurlijk voor beide aan.
Grote verschil: in BF3 regenereer je geen health, en je voertuigen ook niet, in HC mode. Je MOET dus een medic of engineer vinden die jou op kan lappen. Voertuigen krijgen geen extra schade in HC mode, dus op voertuigkaarten is het zaak om een voertuig dat je beschadigd hebt direct te ontdoen van eventuele repareeraapjes en te zorgen dat je uit het zicht blijft, want je bent zó dood en de tanks zijn niet zwakker dan in Normal. Omdat 3d-spotting uit staat (je krijgt alleen rode puntjes op je minimap, niet meer in je first person view) hebben veel mensen op hun voertuig in HC thermal optics in plaats van rook. Neem een javelin en doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Hier even op terugkomend:

- Je wapen heeft behalve recoil (wat je in COD niet echt gewend zult zijn) ook "spread". Dat wil dus zeggen dat je kogels niet exact landen waar je vizier mikt. Het eerste schot is bij zo ongeveer elk wapen redelijk dicht op het vizier, maar vervolgschoten, zeker bij volautomaten, zullen een steeds iets grotere afwijking krijgen. Als je van een metertje of vijftig dus in één lange spray een voetganger probeert omver te maaien zullen de laatste kogels behoorlijk onnauwkeurig worden, zelfs als je de recoil onder controle weet te houden. Korte bursts zijn dus essentieel om op iets grotere afstand je kogels op je slachtoffer te krijgen. Prrt prrt prrt, niet prrrrrrrrrrrt, dus. In COD kun je de knop induwen en dan je crosshair van hoofdje naar hoofdje slepen voor drie headshot kills op rij in één vloeiende beweging, en gebitch over cheaters in de chat. Met BF3 kan het eenvoudigweg niet, hoe goed je ook mikt, door de spread.
Het gebruik van een bipod remt de spread en recoil behoorlijk af, maar dan sta je wel stil als je vuurt, dus niet handig bij de meeste spelmodi. Wel een leuk speeltje onder een LMG (bipod uit en maaien maar). Let even op dat attachments je recoil én je spread kunnen beïnvloeden, zoals bijvoorbeeld de laser pointer die je spread iets verhoogt, de suppressor die je recoil vermindert, de foregrip die recoil vermindert én spread verhoogt etcetera. Optics maken trouwens geen verschil en zijn puur voor je eigen gemak dus die kun je gebruiken zo je wilt.

- Als je beweegt terwijl je schiet is je spread sowieso al niet nul, en loopt die sneller op dan wanneer je stil staat. Bovendien is de recoil normaliter zwaarder als je beweegt tijdens het vuren. Waar ik in COD perfect in staat was om van bovenaf over iemand heen te hupsen en hem van boven in z'n knar te sproeien en alle drie of vier kogels headshots te laten zijn, is dat in BF3 gewoon geen werkbare techniek met de meeste wapens.

- De meeste wapens hebben op alles behalve knuffelafstand al snel 5, 6 of zelfs 7 kogels nodig om een kill te maken. Meer als je de benen en armen raakt in plaats van de torso en het hoofd. Twee korte bursts van 4 kogels zijn dus normaliter wat je wilt, dat zou ik een beetje oefenen in plaats van volcontinu vuren.

- Door de netcode van BF3, die niet altijd als "goed" wordt omschreven, gebeurt wat op je scherm te zien is eigenlijk wat later dan het op de server verwerkt is. Het is dus goed mogelijk dat je het vuur opent op iemand die aan de andere kant van een open pleintje staat, dat na jouw 4e kogel hij al dood "gaat zijn" maar jij pas na je derde kogel je hitmarker krijgt en dus door blijft schieten tot je hem om ziet vallen, na jouw 8e kogel. Maar hij was dan al even dood dus. Als je je eigen lag goed genoeg in kunt schatten en je wapen leert kennen kun je dus bursts afgeven die dodelijk zijn en stoppen met vuren op iemand die op jouw scherm nog leeft. Het risico hieraan is dat als je verkeerd inschat hoeveel schoten je daadwerkelijk nog nodig hebt er overlevenden te betreuren zullen zijn.

Hardcore is ook iets anders in BF3 dan in COD.
In beide verlies je je HUD. in BF3 hou je 60 hitpoints, geen 30 zoals in COD, dus het meeste heeft nog steeds meerdere schoten nodig om te gaan liggen. Friendly fire staat natuurlijk voor beide aan.
Grote verschil: in BF3 regenereer je geen health, en je voertuigen ook niet, in HC mode. Je MOET dus een medic of engineer vinden die jou op kan lappen. Voertuigen krijgen geen extra schade in HC mode, dus op voertuigkaarten is het zaak om een voertuig dat je beschadigd hebt direct te ontdoen van eventuele repareeraapjes en te zorgen dat je uit het zicht blijft, want je bent zó dood en de tanks zijn niet zwakker dan in Normal. Omdat 3d-spotting uit staat (je krijgt alleen rode puntjes op je minimap, niet meer in je first person view) hebben veel mensen op hun voertuig in HC thermal optics in plaats van rook. Neem een javelin en doe er je voordeel mee.
Dank voor je uitleg! Ik schoot gewoon in burst modus, maar dat was zo'n verschil met COD. Merk wel dat het nu een stuk beter gaat, ook met die vrijgespeelde addon's etc. Interessant stuk over spray etc.

Gaf ook een kick toen ik voor het eerst een heli neerknalde met zo'n stinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

fynrd1 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:50:
Die stoppen toch ook gewoon aan het einde van de ronde?
Yep, dat klopt.
Mijn punt was dat uit het spel stappen je meer ribbons kan kosten dan alleen de ace squad en winner ribbon. Zo switch ik vaak pas van kit/wapen nadat ik een ribbon heb voor de eerste. Bv begin ik een ronde als engineer maar kom ik erachter dat er bar weinig ammo te vinden is op een map en dan wil ik wel support spelen, maar pas nadat ik mijn carbine ribbon heb. Ik maak sowieso al minder carbine kills vergeleken met assault rifle of lmg omdat ik als engineer vaker in een voertuig zit, of met rpg/javlin/stinger aan het smijten ben.

Even iets anders, wat is nou handiger voor de attack heli; de flairs of ecm ? want ik wordt nog best vaak getroffen als ik ecm gebruik (waarschijnlijk gebruik ik die verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hippocampus schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:48:
[...]
Even iets anders, wat is nou handiger voor de attack heli; de flairs of ecm ? want ik wordt nog best vaak getroffen als ik ecm gebruik (waarschijnlijk gebruik ik die verkeerd)
ECMmen vóór de lock er is, of als de lock er is voor er gevuurd word,t is het handigst. Als je ECMt nadat er gevuurd is moet je wel ontwijken (maar dat werkt dan wel veel makkelijker als wanneer je niet ECMt).
Als je flaret vuur je je flares altijd na de launch af, maar daarna ben je hulpeloos tegen de volgende lock-and-shoot, en je bent sowieso redelijk de sjaak als je tegenstander laser guided missiles gebruikt.

Na lang wikken en wegen zijn wij toch op ECM uitgekomen - je voorkomt zowel heat seekers als laser guided rotzooi ermee, en als je na het ECMen weer gelocked en beschoten wordt heb je goeie kans dat je ECM aan kan, en je dus de inkomende raketten dodgen kunt, voor je daadwerkelijk geraakt wordt. Zeker als je op een beetje afstand weet te blijven werkt dat veel fijner dan flares - en je wordt niet verast door guided shells/rockets. Echter, als je niet zo'n handige piloot bent en/of uitsluitend heatseekers tegen je gebruikt ziet worden, kun je met flares zeker ook wel het één en ander doen om in de lucht te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Thanks knetter, dus ecm is meer voorkomen dat je gelocked wordt en als de timing en dodging goed is net iets sterker dan flaires. Ik zal het eens proberen maar ik ben inderdaad geen pro piloot en ondertussen al zo gewent aan flaires dat ik ecm misschien toch maar weer inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Iemand MVP wel eens gebruikt? Je HD4000 combineren met je normale GPU, schijnt aardig te werken. Probleem is dat mijn hackintosh parallels bootcamp niet meer werkt als ik die driver installer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ChojinZ schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:11:
[...]

Als je kijkt hoe de grafische ontwikkeling 5 a 6 jaar geleden was op pc en het vergelijkt met hoever ze nu zijn dan valt dat nogal tegen, de hardware is wel verder gegaan met de ontwikkeling maar de grafische mogelijkheden van een pc van nu worden nog steeds niet volledig gebruikt.
BF3 en BF4 hadden er nog veel mooier uit kunnen zien.

Dit is 2007 en we zijn nu 6 jaar later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 09:48
NLsandman schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:17:
[...]

Als je kijkt hoe de grafische ontwikkeling 5 a 6 jaar geleden was op pc en het vergelijkt met hoever ze nu zijn dan valt dat nogal tegen, de hardware is wel verder gegaan met de ontwikkeling maar de grafische mogelijkheden van een pc van nu worden nog steeds niet volledig gebruikt.

[video]
Bedenk wel dat dit toendertijd haast onspeelbaar was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik speel nu alles op high en haal 40 frames gemiddeld. Speelt goed vind ikzelf. Zijn er nog ultra combinaties mogelijk? Is wat tijdrovend om alles goed te testen door al dat gerestart enzo.

Of bepaalde dingen op medium waardoor ultra mogelijk wordt?

[ Voor 14% gewijzigd door Tennisbal op 25-06-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:22:
Ik speel nu alles op high en haal 40 frames gemiddeld. Speelt goed vind ikzelf. Zijn er nog ultra combinaties mogelijk? Is wat tijdrovend om alles goed te testen door al dat gerestart enzo.
40 fps is wel een serieus nadeel tov 60 fps...
ik zou overwegen full screen occlusion uit te gooien (helpt ook met de onoverzichtelijkheid door shaders) en de details van alles behalve textures en mesh te verlagen tot je op 60 fps hangt.
Dat verschil ga je héél hard merken op korte afstand, en het gaat tegen je werken als je framerate zo laag is en je op wat grotere afstand doelen wilt gaan raken met rifles en LMGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

NLsandman schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:17:
[...]

[video]
De graphics zelf zijn bij veel spellen al heel mooi de laatste paar jaren. Maar de engine(frostbite 2.0/3.0) is wel vrijwel uniek. Dat alles zover kapot kan etc. Dat kost neem ik aan ook genoeg geheugen. Een spel als metro last light is ook mooi. Maar dit is een singleplayer game/ weinig deconstructive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:30:
[...]

40 fps is wel een serieus nadeel tov 60 fps...
ik zou overwegen full screen occlusion uit te gooien (helpt ook met de onoverzichtelijkheid door shaders) en de details van alles behalve textures en mesh te verlagen tot je op 60 fps hangt.
Dat verschil ga je héél hard merken op korte afstand, en het gaat tegen je werken als je framerate zo laag is en je op wat grotere afstand doelen wilt gaan raken met rifles en LMGs.
hm, wellicht speel ik daarom zo slecht (hoewel dat beter wordt)... Zal ook eens GPU overklokken etc. en wat settings veranderen. tnx

ik test het overigens met reder.drawFPW 1 neem aan dat dat betrouwbaar genoeg is?

[ Voor 5% gewijzigd door Tennisbal op 25-06-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:37:
[...]

hm, wellicht speel ik daarom zo slecht (hoewel dat beter wordt)... Zal ook eens GPU overklokken etc. en wat settings veranderen. tnx

ik test het overigens met reder.drawFPW 1 neem aan dat dat betrouwbaar genoeg is?
ja dat doet iedereen of met fraps of msi afterburner.
maar alle 3 geven hetzelfde aan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik las net een artikel dat 60 nodig is ivm drops naar 40. Alles boven 40 is in principe speelbaar. Wat vinden jullie hiervan? Met medium kom ik rond de 55/60 maar als high mogelijk is speel ik liever met meer eyecandy. Heb tot nu toe nog geen last gehad so far, maar als het klopt wat knettergek zegt dan is dat wel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:19:
Ik las net een artikel dat 60 nodig is ivm drops naar 40. Alles boven 40 is in principe speelbaar. Wat vinden jullie hiervan? Met medium kom ik rond de 55/60 maar als high mogelijk is speel ik liever met meer eyecandy. Heb tot nu toe nog geen last gehad so far, maar als het klopt wat knettergek zegt dan is dat wel zuur.
Gebrek aan FPS merk je vaak pas als je gewend bent met hoger fps te spelen.. Met lager fps zijn vaak dingen minder scherp als je snel draait, dat merk je niet als je niet anders gewend bent, maar het is wel degelijk een nadeel.. 60 fps is zeer sterk aan te raden.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het verschilt per speler en speelpatroon. Snelle acties waarbij kleine bewegingen grote impact hebben, vereisen een hoge FPS: vliegen, close combat, long range pixelsniping en zo.

Wil jij cruisen met je tank en met gepaste nauwkeurigheid over flinke afstand op stilstaande objecten kunnen mikken, dan heb je aan een frame of dertig per seconde wel genoeg.

Het gaat ook meer om het kunnen opvangen van drops. Wanneer ik met 40 FPS en gevecht in duik en twee explosies later is daar nog 20 FPS van over, dan kan ik vol in z'n achteruit - of naar het spawnscherm gaan staren, want als je daar blijft staan ben je er geweest.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 25-06-2013 18:37 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tennisbal schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:19:
Wat voor kaart heb je eigenlijk? Ik weet niet of je dat al hebt gedaan, maar ik zou MSAA uitzetten en motionblur. Het geeft bieden absoluut geen meerwaarde. Voor scherp beeld zou ik dan de fxaa injector gebruiken en het kost haast geen gpu resources.

Pagina: 1 ... 202 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.