Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:03:
Als ze in BF4 dat kick systeem niet fixen dan komt dat spel er hier niet in.
Start ik na een pauze van 2 weken het spel weer eens op, wordt ik gelijk gekicked omdat er maar liefst 4 (!) !yes voters nodig zijn in een 64 player server.
Daarnaast bleef ik ook een aantal keren vastzitten bij een MCOM na het planten van de bom waardoor ik geen kant op kon.
Maar echt, wat een irritante regeltjes op de meeste servers, ben er wel een beetje klaar mee.

Oh, en muziek draaien terwijl je in een helikopter zit is geen goed idee, werd een paar keer neergehaald omdat ik de lock-on niet kon horen... |:(
Daar kan dice helaas niks aan doen tegen zulke plugins die verkeerd ingesteld staan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
unfor schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:19:
[...]

Geen idee wat voor irritants je doet, maar ik heb nog nooit een kick-vote tegen mij gehad.
Overigens is dat een custom plugin die volgens mij amper gebruikt word.
Ik ben de laatste tijd een beetje uitgekeken op de game dus speel de laatste tijd vaak Damavand Peak rush.
Met een scout heli kun je daar aardig domineren doordat je beschutting kunt zoeken aan de zijkanten van die berg.
Veel spelers worden pissig als ze je niet neer kunnen halen waardoor ze gaan kicken.
Als je dan ook nog zo'n plugin heb waarbij er maar 4x !yes gevote hoeft te worden, dan lig je er aardig snel uit.
Pykow schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:22:
[...]

Daar kan dice helaas niks aan doen tegen zulke plugins die verkeerd ingesteld staan.
Dice kan er inderdaad weinig doen aan hoe ze ingesteld staan, maar het vergalt wel het plezier voor mij.

Ik heb trouwens al een paar keer vlak achter elkaar gehad dat ik bij de 2e B MCOM op Damavand Peak vast kom te zitten tussen de MCOM en de muur.
Als je dan net de bom geplant hebt is dat heel irritant, want dan komt er een lading badguys op je af terwijl je geen kant op kunt.

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 15-06-2013 18:00 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NA 4 maanden EIN-DE-LIJK eens een goed potje gehad.
http://battlelog.battlefi...how/1/63764946/172685289/

En ik heb 100% respect voor deze gamer:
http://battlelog.battlefi...nefield5/stats/415647530/
Die voor mij zat te gunnen.
Gewoon een nieuwe speler, die gewoon doet wat die moet doen als gunner.
De andere kant verdedigen dan waar de tank driver naar toe kijkt !!

Repairen enzo moest ik zelf doen ;') hij was medic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel vaak grand bazaar conquest [BAM SERVER echt veel goede spelers] en dan met support.
Wat ik dan vaak doe is achter de linie verdedigen maar wel vlak bij de linie zodat ik ze
kan voorzien van kogels en de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genlulhannes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 09:42
Ik krijg in serverlijst geen pings te zien en kan ook niet joinen meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genlulhannes schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:36:
Ik krijg in serverlijst geen pings te zien en kan ook niet joinen meer mensen last van?
ja, als je na de update vergeten bent de browser plug-in te installeren én die melding over de kop kijkt dan krijg je dit.
browser plugin updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrr.... battlelog weer niet bereikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Indd. ik wou net andere server zoeken. en kreeg al geen tot nauwelijks verbinding. Nu kan ik wel op battlelog maar niet connecten met servers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
"Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met battlelog.battlefield.com"

Daar gaan we weer .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Jullie dus ook al! Kakzooi! Ik wil spelen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here, helaas ligt Battlelog er uit. Om jullie toch te vermaken heb ik een mooi liedje gevonden op Youtube :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hij doet het weer bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

And we are back online! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Tsurany schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:30:
Same here, helaas ligt Battlelog er uit. Om jullie toch te vermaken heb ik een mooi liedje gevonden op Youtube :)

[video]
WTF!? Als dit serieus is..... #nohopeforthehumanrace

Ik kan overigens nog steeds niet inloggen :(

Edit: En nu weer wel....

[ Voor 9% gewijzigd door Shodan op 16-06-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

En nu weer niet? WTF.. is er nu weer aan de hand? Of kunnen jullie wel weer online?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hier doet ie het ook niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik blijf dus maar zo lang mogelijk in deze server momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Fijn weekend om bf3 te spelen. Gisteren problemen en nu weer niet inloggen. Goede reclame om vooral bf4 niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:01
TecTo schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:32:
Fijn weekend om bf3 te spelen. Gisteren problemen en nu weer niet inloggen. Goede reclame om vooral bf4 niet te kopen.
Want? Het doet het voor het eerst in tijden eens een paar uurtjes niet en dan moeten we BF4 maar niet kopen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Prosac2010 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:36:
[...]

Want? Het doet het voor het eerst in tijden eens een paar uurtjes niet en dan moeten we BF4 maar niet kopen? |:(
Lol idd ja! Slaat nergens op! 8)7

Heb eigenlijks normaal nooit problemen met BF3, kan bijna altijd wel spelen! Zelden dat het voorkomt zoals dit dat ik niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Zeker niet het begin van bf3 meegemaakt. Vaak genoeg plat. Maar wellicht door het bonken met je hoofd en/of met een hamer op je hoofd slaan geheugen niet meer zo fris ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:21
Prosac2010 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:36:
[...]

Zelfde hier, niet gespeeld sinds dat ineens alle stats een reset hadden gehad.. Werkt het weer niet! 8)7

Edit:

de link 2 posts boven mij werkt :Y

[ Voor 6% gewijzigd door R0y. op 16-06-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Haha dat met die jet hoog in de lucht is zooooooo irritant :Y

Switch switch boom!
[YouTube: http://youtu.be/Z8lZNxK8sXc]

[ Voor 11% gewijzigd door R0y. op 16-06-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

R0y. schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:59:
Haha dat met die jet hoog in de lucht is zooooooo irritant :Y
Je kan gewoon weer naar beneden vliegen voor zover ik weet :? Of is het een Air Superiority bug die in de rest van de game niet aanwezig is ?

/In other news : Ik ben gekickt van een server vanwege "EOD bot abuse" => Wel 4 hele kills :') Maar ja... Metro server hé en waarschijnlijk had ik een keer de admin te pakken, want er was ook een "Killed by Admin" melding voordat ik werd gekickt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nu is het wel duidelijk waarom ze zo zaten te pushen met de battlelog update die voor vandaag moest plaatsvinden: BF4 Alpha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:33
HammerNL schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:27:
Nu is het wel duidelijk waarom ze zo zaten te pushen met die battlelog update die voor vandaag moest plaatsvinden: BF4 Alpha :)
inderdaad heeft iemand al die Alpha?
Hello,

As a highly dedicated Battlefield player, we're enlisting you to join the Battlefield 4 Alpha Trial. The purpose of this trial is to perform a number of server-related tests in preparation for game launch, plus to garner your feedback on the new game.
nietmijnquote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
nero355 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 04:12:
[...]

Je kan gewoon weer naar beneden vliegen voor zover ik weet :? Of is het een Air Superiority bug die in de rest van de game niet aanwezig is ?
Je kan gewoon naar beneden, maar niets is irritanter dat er iemand achter je aan zit, jij omhoog gaat en ineens tegen een muur aanvliegt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Na dat ik een half jaar ben gestopt met BF 3, ben ik de laatste dagen weer begonnen.
Ik vond BF3 niet heel erg leuk, omdat de balance erg twitchy was. Ik speelde eigenlijk alleen conquest en daar is het vaak zo dat een van de teams domineerd en zelden dat er echt een spannende game is.
Vaak was er een team wat de lucht domineerde en dan kan de grond er niet echt meer tegenin boksen.

Nu ben ik begonnen met Rush en dat bevalt me eigenlijk heel er goed. Ik krijg veel meer het 'tug of war' idee. Ook is de actie vaak wat geconcentreerder. De games zijn vaak een stuk spannender, ten minste, bij de paar games die ik tot nu toe heb gespeeld.. Ik heb wel het idee dat de attackers over het algemeen in het voordeel zijn, maar dat is ook niet zo erg, omdat het toch leuker is om voortgang te maken dan vast te zitten.. Dan neem ik het terug gedruk worden in de defense game maar voor lief.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hier ook weer begonnen na 3 maanden niet gespeeld te hebben. Kom natuurlijk gelijk in een server, waar de regels op iedereen behalve clanmembers van toepassing zijn.

Ben maar weer is Softcore gaan spelen, maar wat blijft dat makkelijk in vergelijking met HC.

FPS is bij mij wel omhoog gegaan sinds de laatste keer, van gemiddeld 62 naar 76.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik een server in kom dat ik de noob van bff hoor schreeuwen
van medic.
Is dit een nieuwe plugin of wordt ik gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Heren en de dames!!!!!

Je kunt nu GRATIS !!!!! Close Quarters downloaden! Lees dit:

http://www.pu.nl/artikele...dlc-gratis-te-downloaden/

Korte handleiding:

- Start Origin
- Linksboven; Productcode verzilveren
- Voer code: BF3E3 in
- Herstart origin
- Speel BF3 en hij gaat downloaden ;)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 08:42

InFamous

excommunicado

NeFoRcE schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:13:
Heren en de dames!!!!!

Je kunt nu GRATIS !!!!! Close Quarters downloaden! Lees dit:

http://www.pu.nl/artikele...dlc-gratis-te-downloaden/

Korte handleiding:

- Start Origin
- Linksboven; Productcode verzilveren
- Voer code: BF3E3 in
- Herstart origin
- Speel BF3 en hij gaat downloaden ;)
Dit was al reeds bekend.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

InFamous schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:18:
[...]

Dit was al reeds bekend.
shit.... ^^

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hopelijk binnenkort Endgame ook nog een keer.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:27:
Hier ook weer begonnen na 3 maanden niet gespeeld te hebben. Kom natuurlijk gelijk in een server, waar de regels op iedereen behalve clanmembers van toepassing zijn.

Ben maar weer is Softcore gaan spelen, maar wat blijft dat makkelijk in vergelijking met HC.
Zat je toevallig weer op de 247 servers die ik maanden terug eens aanbevolen had omdat daar goed gespeeld werd zonder admin abuse? Want dat is écht helemaal over, dus ik ben daar weggegaan. Ik speel, als ik HC speel, eigenlijk alleen nog op de XI EU HC server (even zoeken op extreme idiots, of in mijn game history, ik kan niet op BLog @work) die zit nagenoeg altijd vol dus je moet wel even queue-zitten, maar de admins, als ze er zijn, zijn helemaal onmerkbaar aanwezig, alles mag dus gekickt worden is ook lastig, en de meeste XI gasten zijn ook vrolijk en vriendelijk grut - en ze stacken bijna nooit. Geen gruwelijke rape, geen admins die dood moeten, mixed modi, alle mogelijke maps, en als je regelmatig even op Teamspeak erbij komt hangen en een beetje leuk meedoet krijg je vrij snel een VIP slot zodat dat queue-zitten wat minder lang duurt.
Oh, en !punish werkt niet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:24
Ik ben dus nu bezig met het halen van alle attachments en voor elk wapen een service star, maar ik kwam erachter dat ik de M9 pistool helemaal niet kan selecten in game? Ik heb er wel ooit 6 kills mee gemaakt... ook kreeg ik geen service star voor de m9 tac? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Bah, sinds ik begonnen ben met BF3 nooit problemen gehad met lag oid, nu in drie dagen tijd 3 keer al autokicked vanwege pings van +2/300 :s Op de achtergrond alleen Chrome, Origin en Teamspeak aan. Firewall stond vandaag uit dus daar ligt het ook niet aan, vriend van mij heeft dit ook sinds kort met BF3. Iemand enig idee of het serverside of aan mijn kant ligt?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:40:
Ik ben dus nu bezig met het halen van alle attachments en voor elk wapen een service star, maar ik kwam erachter dat ik de M9 pistool helemaal niet kan selecten in game? Ik heb er wel ooit 6 kills mee gemaakt... ook kreeg ik geen service star voor de m9 tac? Klopt dit?
als je onder rank 45 zit, is het lastig ja.
anders heb je de m9 gewoon voor beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:24
Pykow schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:48:
[...]

als je onder rank 45 zit, is het lastig ja.
anders heb je de m9 gewoon voor beide kanten.
Ik ben colonel 70 en kan hem nergens selecteren? Maar wel de supp en tac varianten 8)7 :? :? :?

Edit: laat maar het kan ineens weer 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 18-06-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
Thr!lls schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:36:
Bah, sinds ik begonnen ben met BF3 nooit problemen gehad met lag oid, nu in drie dagen tijd 3 keer al autokicked vanwege pings van +2/300 :s Op de achtergrond alleen Chrome, Origin en Teamspeak aan. Firewall stond vandaag uit dus daar ligt het ook niet aan, vriend van mij heeft dit ook sinds kort met BF3. Iemand enig idee of het serverside of aan mijn kant ligt?
Even op mijn bericht terugkomend, na een tweetal uurtjes rondspitten denk ik (voorzichtig) de rede gevonden te hebben. Dat nieuwe Wifi Spots gedoe van Ziggo...deze functie staat sinds kort automatisch aangevinkt. Kan dit inderdaad effect hebben gehad? De cmd ping test geeft nu geen rare uitschieters meer aan namelijk, een half uur geleden (toen het nog wel aanstond dus) nog wel met regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kuch*alpha*kuch*
:D

Ik weet wat te doen de volgende weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben ik nu de enige die de alpha niet superboeiend vind :?

Ik bedoel, geen textures, super unpolished. Best grappig om even in rond te lopen maar kan me niet voorstellen dat ik er uren in zou gaan steken.

Voor mij is de alpha/e3 footage wel interessant om een betere indruk te krijgen van wat BF4 gaat worden en dat is behoorlijk gelukt.

Kijk persoonlijk meer uit naar de beta... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thr!lls schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 23:43:
[...]
Even op mijn bericht terugkomend, na een tweetal uurtjes rondspitten denk ik (voorzichtig) de rede gevonden te hebben. Dat nieuwe Wifi Spots gedoe van Ziggo...deze functie staat sinds kort automatisch aangevinkt. Kan dit inderdaad effect hebben gehad? De cmd ping test geeft nu geen rare uitschieters meer aan namelijk, een half uur geleden (toen het nog wel aanstond dus) nog wel met regelmaat.
Hmmm. Sinds dat is uitgerold bitchen mijn ziggo-gebruikende medespelers wel regelmatig over laggy poeprondjes. Ik zal hen eens aanraden het uit te zetten, kijken of dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:57:
Ben ik nu de enige die de alpha niet superboeiend vind :?

Ik bedoel, geen textures, super unpolished. Best grappig om even in rond te lopen maar kan me niet voorstellen dat ik er uren in zou gaan steken.

Voor mij is de alpha/e3 footage wel interessant om een betere indruk te krijgen van wat BF4 gaat worden en dat is behoorlijk gelukt.

Kijk persoonlijk meer uit naar de beta... :)
Is ook bedoeld voor bugs en tips rapport, daarom zit het er nog niet in.
Mensen moeten met de Alpha testen en niet voor de lol en voor de graphics gamen.

Ik heb met alle wapens even gespeeld het valt me op dat er bijna geen terugslag is zodat je wapen veel meer stabiel blijft, dit heeft zijn voor en nadelen. Sproeiers hebben hier weer een voordeel bij.
En de nieuwe nades zijn ook een mooie toevoeging. Eentje die alle kanten op spat, weet de naam zo niet en de flash nades zijn terug.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dat snap ik maar daarom is het voor mij dus niet heel boeiend. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:29:
[...]

Hmmm. Sinds dat is uitgerold bitchen mijn ziggo-gebruikende medespelers wel regelmatig over laggy poeprondjes. Ik zal hen eens aanraden het uit te zetten, kijken of dat scheelt.
Ik kan het nog niet bevestigen aangezien ik sinds dat BF3 nog niet getest heb. Maar via de cmd krijg ik nu constant 1ms terug met hooguit uitschieters naar 8ms waar ik uitschieters naar 500, 800, 1000ms had om de zoveel minuten toen het nog aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 11:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Thr!lls schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:09:
[...]

Ik kan het nog niet bevestigen aangezien ik sinds dat BF3 nog niet getest heb. Maar via de cmd krijg ik nu constant 1ms terug met hooguit uitschieters naar 8ms waar ik uitschieters naar 500, 800, 1000ms had om de zoveel minuten toen het nog aanstond.
Veel kabelgebruikers hebben hier last van in Nederland. Gebruikers op onze servers die van dit probleem last hebben komen toevallig allemaal uit Nederland. Ik heb er zelf ook last van, pings tot over de 1000 soms.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
fynrd1 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:56:
[...]

Veel kabelgebruikers hebben hier last van in Nederland. Gebruikers op onze servers die van dit probleem last hebben komen toevallig allemaal uit Nederland. Ik heb er zelf ook last van, pings tot over de 1000 soms.
Ben sindsdien niet meer gekicked maar waar het gisteravond na uitschakeling normaal leek te zijn is het nu weer terug. Ik ga dus even mijn heil zoeken in het Ziggo topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Vraagje: wordt BF3 nog volop gespeeld en kun je, als 'nieuw' iemand, een beetje meekomen? Dit omdat BF4 er nu aan zit te komen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Hydra schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:43:
Vraagje: wordt BF3 nog volop gespeeld en kun je, als 'nieuw' iemand, een beetje meekomen? Dit omdat BF4 er nu aan zit te komen.
ik heb het nu 1 week en kill/own genoeg mensen maar ik heb dan wel al jaren ervaring met shooters.
Zijn genoeg nieuwe spelers zeker met BF4 nu in aantocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
xeoMe schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:44:
ik heb het nu 1 week en kill/own genoeg mensen maar ik heb dan wel al jaren ervaring met shooters.
Zijn genoeg nieuwe spelers zeker met BF4 nu in aantocht.
Thanks. En is gewoon de basisgame genoeg of moet je bepaalde DLCs hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Hydra schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:46:
[...]

Basisgame vindt je wel servers maar premium is veel beter en was 17,50 ipv 35 euro volgens mij is dit nogsteeds ik zou die meteen ook aanschaffen, je kan ook wachten tot BF4 maar aangezien ik nog nooit BF had gespeeld kocht ik BF3 om te kijken of ik het leuk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:46:
[...]

Als je gewoon Battlefield 3 Premium edition koopt, dan heb je alle DLC's etc.
Let er wel goed op dat je de juiste versie koopt.
http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/1/premium-edition

dus echt zoeken op premium edition en niet alleen op premium. anders betaal je dubbel.

game wordt nog vollop gespeeld.
rond de 40 a 50.000 mensen per dag zijn er online op de PC.
als je dit vergelijk met Call of duty, daar heb je meestal rond de 15 a 25.000 mensen online op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die is nu 29 euro, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 11:22

fynrd1

Fooled by Randomness

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ok, aan 't downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Hmm lekker dan, ben ik een potje aan het spelen en ga best lekker, krijg ik opeens een forced close omdat m'n geheugen vol is (en ik heb 12GB!). Iemand hier ervaring mee? Ik las dat een combinatie van oude drivers en windows 8 een probleem kan zijn (radeon hd 6950 heb ik), dus dan maar even de driver proberen up te graden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag precies twee maanden geen BF3 gespeeld maar I am back.
Kan nog steeds mikken. :D

edit:
Tweede potje even een jet neergeknald met een tank. I love this game. _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-06-2013 22:15 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
DanielWW2 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:03:
Vandaag precies twee maanden geen BF3 gespeeld maar I am back.
Kan nog steeds mikken. :D

edit:
Tweede potje even een jet neergeknald met een tank. I love this game. _/-\o_
Zelfde verhaal.. maar ik kan nog steeds niet mikken! :F

Ging zo slecht! Vijanden overal en zie ze net allemaal te laat..

Die AN-94.. is dat een beetje een goed wapen? Moet nog redelijk wat unlocks voor dat ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 20:35

steel123

Cryman9

Ik heb wel een vraag.
Hebben spelers met een lage ping voordeel van spelers met hogere?
Dus ik heb altijd 15ms in NL of DE servers. Heb ik daarmee voordeel tegen spelers met 80+ms of juist een nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:19:
Ik heb wel een vraag.
Hebben spelers met een lage ping voordeel van spelers met hogere?
Dus ik heb altijd 15ms in NL of DE servers. Heb ik daarmee voordeel tegen spelers met 80+ms of juist een nadeel?
Ligt eraan. Door de clientside hitreg heb je een voordeel met een lagere ping als je om een hoek springt en een nadeel als je achter die hoek zit. Met een lagere ping ben je eerder om de hoek en kan je schieten voordat de ander het ziet. Het licht aan je speelstijl of het dus een voordeel is. Speel je agressief dan is het een voordeel. Defensief en dan is het een nadeel als je iemand tegenkomt met 100+ ping.

Oh en ik ben echt terug.
Suck on my 125mm kanon. :D

http://battlelog.battlefi...how/1/64005445/184991456/

Die tankcarnage was een zeer lange run. Die 7 kills waren mijn eerste leven en toen was het tanktijd. Helaas besloten de attackers allemaal recon te worden waardoor de killing een beetje afswakte. Wel een recon geheadshot met het kanon. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ja ik ben ook eindelijk weer aan de BF3 na maanden afwezigheid (zat zonder goeie hardware).
Ben weer ouderwets aan het genieten van de BF3 momenten.
De GoT TDM Server resette de map continu vanmacht is dat nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Euh, klopt 't dat ik niet in kan loggen op de battlelog server? Wil verdorie SP spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:41
Hydra schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:10:
Euh, klopt 't dat ik niet in kan loggen op de battlelog server? Wil verdorie SP spelen :(
http://www.ea.com/servers/battlefield3
Zo te zien is alles up and running, ook kan ik gewoon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:10:
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Krijg een "We are sorry, something went wrong during your login. Please try again."-melding, that's it. Gister kon ik wel inloggen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:31:
[...]

Krijg een "We are sorry, something went wrong during your login. Please try again."-melding, that's it. Gister kon ik wel inloggen :S
Zelfde probleem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oh, we zijn niet de enige:
http://answers.ea.com/t5/...g-OK/m-p/1223416#U1223416

Op de BF3 forums zie je niks want daar kun je ook niet op.

Lang leve DRM op SP games. Ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:35:

nee er moet wat mis zijn bij EA.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3gBvc2H.jpg

Want alle stats van mij zijn weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online

Origin opstarten --> Origin --> Offline gaan --> start bf3 SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HammerNL schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:38:
[...]

Origin opstarten --> Origin --> Offline gaan --> start bf3 SP.
Oeh! Dat wist ik niet, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Laatst online: 06-07-2023
battlelog doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heh. Noob-friendly server gejoined. Vol met level 100s :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 23:01

ThunderNet

Flits!

Kan op dit moment geen enkele server meer joinen? Krijg steeds "We are sorry, something went wrong during your login. Please try again." te zien... 1,5uur geleden werkte het nog prima.. :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom speel ik nu ff op de ps3 want ik heb er op de pc momenteel ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe jezelf een plezier en bespaar jezelf de ellende van de single player, die is echt tenenkrommend slecht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:07:
Doe jezelf een plezier en bespaar jezelf de ellende van de single player, die is echt tenenkrommend slecht. 8)
Hij's in ieder geval HEEL kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
You were disconnected from EA Online (1) servers zijn up :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
@smoothz Same here... Dacht misschien een update dus ff via origin geprobeerd. 60kb update maar hij deed het alsnog niet. eventjes geduld i guess ^_^;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Goeie eerste indruk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Pykow schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:36:
[...]

nee er moet wat mis zijn bij EA.

[afbeelding]

Want alle stats van mij zijn weg ;)
Toch niet weer hé... Was vorige maand ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Bartske schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:55:
Hmm lekker dan, ben ik een potje aan het spelen en ga best lekker, krijg ik opeens een forced close omdat m'n geheugen vol is (en ik heb 12GB!). Iemand hier ervaring mee? Ik las dat een combinatie van oude drivers en windows 8 een probleem kan zijn (radeon hd 6950 heb ik), dus dan maar even de driver proberen up te graden...
BF3 heeft af en toe de neiging om gereserveerde geheugen adressen te gaan gebruiken, windows staat dat niet toe en forceerd bf3 af te sluiten, ik heb dit geregeld en het is niet dat je een te kort aan geheugen hebt.
Frostbite is niet zo stabiel en er zitten aardig wat bugs in.

EA backend had problemen en alle servers zijn offline geweest, het werkt nu weer gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door NLsandman op 20-06-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thr!lls schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 23:43:
[...]

kan je mij vertellen hoe ik in die modem kan komen en dat o.a uitzetten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Laatst online: 13-05-2024
die co-op is ook leuk, matchmaking werkt nooit voor de 4e missie en ik zou graag wat unlocks krijgen via co-op maar dat kan ik op deze manier wel vergeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Bartske schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:55:
BF3.exe in windows 7 compatibility mode zetten heeft dit probleem bij mij opgelost.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.twitch.tv/zh1nt0

Dit is echt geniaal. The RussianBadger is zhinto echt keihard aan het trollen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:29:
http://www.twitch.tv/zh1nt0

Dit is echt geniaal. The RussianBadger is zhinto echt keihard aan het trollen. :D
Een tijd terug had zh1nt0 ook een game play filmpje geplaatst, arme keyboard, je kon via de mic
horen dat hij aan het ragen was, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:34:
[...]

Een tijd terug had zh1nt0 ook een game play filmpje geplaatst, arme keyboard, je kon via de mic
horen dat hij aan het ragen was, hahaha
Echt goed is hij niet nee.
Metro en ze hebben C en B en hij spawnt keer op keer op zijn spawn achter C. Rent door de hele map en gaat meteen dood. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Auto balancers die je killen terwijl je in actie bent zijn momenteel dé grote ergenis voor mij. Het lijkt ook wel of dit tegenwoordig op elke server draait. :r Balance dan de eerste die gekilled wordt. |:(

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nou, ben erachter dat Team DM meer mijn ding is dan Conquest. Zat me aardig te ergeren aan dat ik in een potje max 2 kills had ofzo, en ook niemand kon reviven e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Hydra schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:55:
Nou, ben erachter dat Team DM meer mijn ding is dan Conquest. Zat me aardig te ergeren aan dat ik in een potje max 2 kills had ofzo, en ook niemand kon reviven e.d.
2 kills in conquest dan doe je toch wat fout, en reviven kan ook in conquest hoor bedoel je misschien niet rush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Het lijkt wel of ze de BF3 ervaring willen laten verslechteren.
Kan in 3 kwart van de servers niet normaal inloggen zonder foutmelding. Als ik er dan inkom duurt laden eeuwen. Wordt tevens de hele tijd door RPG uit de lucht geschoten FCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
xeoMe schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 00:06:
2 kills in conquest dan doe je toch wat fout,
Volgens mij was het al vrij duidelijk dat ik nieuw ben ofniet?
en reviven kan ook in conquest hoor bedoel je misschien niet rush?
Ik bedoel dus dat er gewoon weinig te reviven viel in de potjes die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:55:
TDM is simpel, gewoon hersenloos schieten. Voor Conquest moet je meer geduld hebben, de mappen en het spel iets beter kennen en wat behoedzamer spelen. Als je eenmaal een beetje weet hoe je moet spelen gaat de rest vanzelf.
En Rush is misschien wel een van de beste manieren om de mappen te kennen. Actie is geconcentreerd op een paar punten en zo vecht je langzaam de mappen over.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tsurany schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:24:
TDM is simpel, gewoon hersenloos schieten. Voor Conquest moet je meer geduld hebben, de mappen en het spel iets beter kennen en wat behoedzamer spelen. Als je eenmaal een beetje weet hoe je moet spelen gaat de rest vanzelf.
Mja, ik vind het spelen met vehicles niet zo, vind zonder leuker. Als ik met tanks wil spelen ga ik wel met WoT aan de slag. Helaas denken de rest van de medespelers in Conquest (ervaring van 4 potjes he) er niet zo over en zit 90% in een tank/jet/heli.
En Rush is misschien wel een van de beste manieren om de mappen te kennen. Actie is geconcentreerd op een paar punten en zo vecht je langzaam de mappen over.
Da's wel een goeie tip, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Hydra schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:42:
[...]

Mja, ik vind het spelen met vehicles niet zo, vind zonder leuker. Als ik met tanks wil spelen ga ik wel met WoT aan de slag. Helaas denken de rest van de medespelers in Conquest (ervaring van 4 potjes he) er niet zo over en zit 90% in een tank/jet/heli.

[...]
Tanks zijn zeker voor de beginner erg lastig.. Zodra je wat langer speelt en meer wapens hebt wordt het vanzelf leuker, dan kun je een tank als je het goed doet zo opblazen (Javelin samen met iemand die een SOFLAM goed bedient). Ook tank vs tank wordt zo leuker. Met alle extra features die je kunt vrijspelen kan een tank heel krachtig worden (Guided Shell en CITV station samen is vrij dodelijk.)

Oftewel volhouden, lekker doorspelen en merken dat het steeds leuker wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

rdfeij schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:52:
[...]

Tanks zijn zeker voor de beginner erg lastig.. Zodra je wat langer speelt en meer wapens hebt wordt het vanzelf leuker, dan kun je een tank als je het goed doet zo opblazen (Javelin samen met iemand die een SOFLAM goed bedient). Ook tank vs tank wordt zo leuker. Met alle extra features die je kunt vrijspelen kan een tank heel krachtig worden (Guided Shell en CITV station samen is vrij dodelijk.)

Oftewel volhouden, lekker doorspelen en merken dat het steeds leuker wordt ;)
Ik snap het unlock systeem wel in BF3 maar soms voelt het ook wel raar. Een soldaat wordt nu toch ook niet met een klappertjespistool het veld ingestuurd zo van: Als je niet dood gaat krijg je een sterker wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:42:
[...]

[...]

Da's wel een goeie tip, thanks.
Dat is nou wat Battlefield eenmaal is. momenten dat je opeens als medic voor een loop van de tank staat is een WTF momentje. de tanks kan je behoorlijk veel beschadigen in je eentje. dat is niet leuk als je zelf in de tank zit, maar wel leuk als infantry.

mappen als Grand bazaar, operation Metro heb je vrijwel nooit last van de tanks.
als je Aftermath DLC hebt (doordat je premium hebt) dan heb je ook nog Talah market en Epicenter waar alleen maar een slechte jeep inzit.
heel de close quarters DLC met allemaal kleine maps conquest domination heb je ook geen voertuigen ;)
dus er is nog al wat keus.

alle maps zonder jets en attack heli zijn goed om de game te leren kennen.
daarna kan je overstappen naar de grotere maps, mits je van airrape houd zo nu en dan

Pagina: 1 ... 201 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.