Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:04
Steam support helaas niet :(

Games zoeken via de browser inderdaad. Voordat BF3 uitkwam was ik erg sceptisch over dit concept, maar ik moet zeggen dat het goed werkt. Heb in Chrome een bladwijzer naar Battlelog, en zo start ik mijn game altijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is op zich wel een tutorial hoe je BF3 aan Steam uitlegt als non-steam game zodat Steam in elk geval kan laten zien dat je het speelt, en ik meen dat je de in-game overlay ook kunt gebruiken dan. Maar ik gebruik het niet en zit op m'n werk dus je moet even zelf wat Google-Fu toepassen om dat allemaal te vinden.
Battlelog maakt het wel mogelijk om groepen te maken en dan VOIP te gebruiken in die groep met je vrienden die het spel ook hebben, maar ik moet zeggen dat we dat nooit gebruiken omdat we al Skype hebben wat gewoon goed werkt, dus we zoeken geen alternatief daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:01:
Ik ga het direct ff aanschaffen thnx voor de snelle reacties! :D
vanavond na het sporten direct weer spelen hehe

trouwens enige support met steam dus als je ingame zit dat je je friends kan zien etc.
Games zoeken etc is alleen via de browser toch?

Noob questions!

Ik heb nu premium aangeschaft en betaald maar als ik bij mijn games kijk staat er nogsteeds Battlefield 3 limited edition klopt dit?
Toevoegen als een non steam game en overlay van origin uitschakelen.
Heb ik ook een tijdje gedaan, maar alttab gebruikt in BF3 gaat heel erg snel, dus niet echt nodig.

in je gamelijst staat inderdaad nog steeds BF3 limited edition.
je battlelog profiel zal wel aangeven als je Premium hebt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Pykow schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:49:
[...]

Toevoegen als een non steam game en overlay van origin uitschakelen.
Heb ik ook een tijdje gedaan, maar alttab gebruikt in BF3 gaat heel erg snel, dus niet echt nodig.

in je gamelijst staat inderdaad nog steeds BF3 limited edition.
je battlelog profiel zal wel aangeven als je Premium hebt.
Ik gaat het straks meteen even testen, kan ik me battlelog profiel ook bekijken zonder BF3 geinstalleerd te hebben? Origin heb ik wel geinstalleerd maar BF3 niet en doe ik ook liever niet @ work :+

Edit: Ja dus, voor de mensen die met een noob willen spelen je kan me adden op originnaam: xe0Me (met een nul)

[ Voor 8% gewijzigd door xeoMe op 11-06-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:01
Met premium krijg je volgens mij ook toegang tot de BF4 beta, dus dat is ook een bonus.
17 euro voor BF3 premium is niet verkeerd, normaal is 1 expansion pack al rond de 10-15 euro.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
Ik heb Premium inderdaad gekocht voor €49,99 toen.

Gisteravond heb ik de S-Tac ge-unlocked. Ik moest alleen de voorlaatste assignment nog. Hiervoor ben ik een End Game server gejoined. Normaal zuig ik hard met de jet, maar gisteravond ging het voor de verandering eens goed.

Ik hoor vaak dat het lame is om met Beam Scanning + Heat Seekers te spelen, maar damn dat is wel makkelijk. Ik raak nooit iets met die machinegun :P Maar toch na 3 ronden op die server had ik 20 vehicles destroyed voor de assignment. Toen heb ik nog twee ronden 'Pistol & Knife only' TDM gespeeld op Noshahr Canals voor de laatste assignment: 20 headshots met pistols. Rustig de tijd nemen en headshots maken met de .44 Magnum.

Pistol & Knife only is wel grappig, maar je bent het snel beu. Vanavond zal ik de S-Tac eens uit gaan proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door D422 op 11-06-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
DOUBLE XP Active now!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Nu online
damn vrijwel alle games verwijderd van me SSD (60GB) hadik 27GB over dus konik eindelijk BF3 (20GB) installeren. Vanochtend op me werk premium gekocht krijg ik meteen een update van 15GB erbij :(
tijd voor een andere SSD als ik geen uitweg kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Huh gek. on aangekondigd? :*) Tot wanneer loopt dit? Kan het niet echt vinden namelijk

[ Voor 14% gewijzigd door ralph0603 op 11-06-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ralph0603 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:44:
[...]

Huh gek. on aangekondigd? :*) Tot wanneer loopt dit? Kan het niet echt vinden namelijk
Nee het stond er gwn ineens maar ik heb na afloop van een potje niks extra gekregen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

tobitronics schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:48:
[...]

Nee het stond er gwn ineens maar ik heb na afloop van een potje niks extra gekregen ;(
Hier staat het uitgelegd: http://blogs.battlefield....-e3-2013-fan-celebration/
144 uur double xp, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Nu online
ff de Samsung 840 Pro 256GB gehaald hopelijk kan ik dan een paar jaar zorgeloos verder!

Iemand een idee waar ik de downloadserver kan instellingen ik download nu de expansions met 650/700kb/s terwijl ik makkelijk 7MB/s kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
xeoMe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:45:
ff de Samsung 840 Pro 256GB gehaald hopelijk kan ik dan een paar jaar zorgeloos verder!

Iemand een idee waar ik de downloadserver kan instellingen ik download nu de expansions met 650/700kb/s terwijl ik makkelijk 7MB/s kan halen.
Geen idee sorry. Maar ik heb 2x een Samsung 830 Pro 256 GB in RAID 0 en dat bevalt me aardig! Ik ga NOOIT meer terug naar die trage zooi HDD's. NOOIT meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Nu online
Nice, ik maak nu toch een kleine twijfel tussen een 840 Pro of Crucial M4.
Vrijwel hetzelfde en het scheelt toch wel +- 40 euro.

edit: fuckit haal gewoon de 840 pro geen gezeur meer dan hoop ik! snel bestellen dan is die hopelijk morgen binnen en kan ik alles op me werk snel installeren en downloaden.

[ Voor 40% gewijzigd door xeoMe op 11-06-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NLsandman schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:58:
EA geeft close quarters weg ivm actie E3

BF3E3

Redeem deze code in origin en krijg close quarters gratis.
Mwahaha :D Ik wist het !!! Stiekem gaan ze al die zooi gewoon gratis weggeven na een bepaalde tijd net als met BF2 toen :Y

Net geactiveerd, thnx d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

nero355 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:53:
[...]

Mwahaha :D Ik wist het !!! Stiekem gaan ze al die zooi gewoon gratis weggeven na een bepaalde tijd net als met BF2 toen :Y

Net geactiveerd, thnx d:)b
Tis maar voor deze week hoor dat je hem kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ralph0603 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:54:
Dus een soort Free Weekend in Steam stijl ? Ook goed! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Nu online
Zo SSD is binnen nu ff windows 8 installeren en BF3 downloaden/installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
xeoMe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:53:
[...]

Ik gaat het straks meteen even testen, kan ik me battlelog profiel ook bekijken zonder BF3 geinstalleerd te hebben? Origin heb ik wel geinstalleerd maar BF3 niet en doe ik ook liever niet @ work :+

Edit: Ja dus, voor de mensen die met een noob willen spelen je kan me adden op originnaam: xe0Me (met een nul)
Je bent natuurlijk ook welkom op de teamspeak server! :) Teamspeak geeft toch weer een extra dimensie aan online gamen vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Nu online
Fonta schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:05:
[...]

Je bent natuurlijk ook welkom op de teamspeak server! :) Teamspeak geeft toch weer een extra dimensie aan online gamen vind ik!
Awh nice ik zie het in de beginpost "teamspeak.gotbf3.nl"
Ik kom vanavond daar en dan kijken of iemand met deze noob wilt spelen en wat dingen wilt uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:16:
[...]

Awh nice ik zie het in de beginpost "teamspeak.gotbf3.nl"
Ik kom vanavond daar en dan kijken of iemand met deze noob wilt spelen en wat dingen wilt uitleggen.
uhm nee font bedoelt:
http://www.bug-community.com/teamspeak/

de TS in de beginpost is dood en we zijn een nieuwe begonnen met dezelfde mensen, maar gericht op meer games dan alleen maar BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Nu online
Thnx voor de link, added in me bookmark lijstje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:27:
Thnx voor de link, added in me bookmark lijstje :D
Gezellig tot vanavond.
Misschien dat ik vanavond na 3 dagen weer de game start ;)
wil nog 50 kills maken met de SVD

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 12-06-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
na 4 maanden niet meer gespeeld te hebben dacht ik zal ik het nog een kans geven met weer de laatste uitbreiding erbij. dus nougoed ik start een map en join halverwege. Natuurlijk start je in het verliezende team maar dat geeft niet. En wat zie ik.... ja hoor de tegenstander heeft 2 helis en een paar jets in de lucht die onmogelijk neer te halen zijn en mijn team rapen. Scores van 32-2 etc...

Dag battlefield, tot over een paar maandjes weer. Wie weet kan ik ooit nog een gebalanceerde game krijgen voor mijn geld, wie weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:48:
na 4 maanden niet meer gespeeld te hebben dacht ik zal ik het nog een kans geven met weer de laatste uitbreiding erbij. dus nougoed ik start een map en join halverwege. Natuurlijk start je in het verliezende team maar dat geeft niet. En wat zie ik.... ja hoor de tegenstander heeft 2 helis en een paar jets in de lucht die onmogelijk neer te halen zijn en mijn team rapen. Scores van 32-2 etc...

Dag battlefield, tot over een paar maandjes weer. Wie weet kan ik ooit nog een gebalanceerde game krijgen voor mijn geld, wie weet ?
speel metro, Grand bazaar, seine crossing, Damavand peak(rush), noshar canals (TMD) en je hebt geen last van de overpowerd jets en dus een gebalanceerde game.

Ga geen Caspian border of kharg island spelen, daar heb je altijd air rape.

/me Pykow blijft hopen dat de jets flink zwakker worden gemaakt in BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Geen jets betekend niet per definitie een balanced game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Het is ook best moeilijk om van te voren even op de live scoreboard te checken of er geen squadje vol zit met kdr van 30-0 of hoger. Dan weet je zelf ook wel hoe laat het is, buiten dat kan je ook ticketbalans zien.

Gezeur altijd over balance, doe dan zelf eens keertje kijken voor dat je joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:23:
Geen jets betekend niet per definitie een balanced game :P
Als ik nu maps speel met jets zoals caspian border, gaat het meestal 1ste potje nog goed, maar potje daarna zitten er weer jet whores die het verpesten. of je wint super makkelijk of je wordt keihard ingemaakt.
Bij city maps/maps zonder jets heb je regelmatig spannende potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Laatst online: 16-09 20:40
Voor de mensen die het bericht nog niet hebben gezien op internet! Je kan een gratis DLC Close Quarters krijgen door op origin de code BF3E3 in te vullen!
Hier de link: Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:00:
Het is ook best moeilijk om van te voren even op de live scoreboard te checken of er geen squadje vol zit met kdr van 30-0 of hoger. Dan weet je zelf ook wel hoe laat het is, buiten dat kan je ook ticketbalans zien.

Gezeur altijd over balance, doe dan zelf eens keertje kijken voor dat je joined.
Ik kwam hier toevallig gister pas achter: :$
Als je in Battlelog op een server klikt dan zie je de live scoreboard. Klik je dan nog eens op de (blauwe) naam van de server boven die scoreboard, dan zie je alle details. Dus ook de scores van iedereen in beide teams + alle rules e.d.
Dat geeft dus wel een goed beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
ralph0603 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:54:
[...]

Zeker? Dacht van niet....

Hoop wel dat ze idd BF2 gewijs allerlei dingen mooi gaan discounten/weggeven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
We zien wel, de nieuwspost is niet erg duidelijk. Denk dat die Close Quarters nu gewoon tot 18 juni 0 EUR kost, en dat je die dus nu gratis kan kopen (voor altijd). Na 18 juni kan je die weer kopen voor zijn normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:36
Ik hoop op two seater jets en bombers, that's all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:00:

Jij hebt een hekel aan balance, zoveel is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
of juist de server joine om dat squadje met kd30 even hun kd te verzieken, leuke challenge altijd voor op seine crossing of grand bazaar een tank/lav neerhalen met C4 of landmines :D heerlijk !
C4 onder de brug of op cointainers = win op bazaar :P

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
vinom schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:37:
Ik hoop op two seater jets en bombers, that's all :)
Was er niet een 2-person jet in BF2? Ik weet het niet meer zeker :X Kan me zoiets herinneren op de map Zatar Wetlands.

Als er een overpowered-pro-jet squad in een server zit en het begint vervelend te worden, dan richt ik me volledig op die squad. Als mijn squad meewerkt dan lukt dit meestal: Flink druk zetten met IGLA's of een SOFLAM en een Javelin. Als het kan zelf in de jet een beetje druk zetten. Ben echt geen held in de jet, maar met Beam Scanning en Heat Seekers krijg je de meesten wel naar de grond O-)

Als je dit een paar keer doet leaven ze meestal of ze gaan over op een andere tactiek. Vanavond heb ik een paar uur tijd om flink te battlefielden, komt mooi uit omdat volgens mij vandaag ook nog 2x XP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
Pykow schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:14:
[...]

speel metro, Grand bazaar, seine crossing, Damavand peak(rush), noshar canals (TMD) en je hebt geen last van de overpowerd jets en dus een gebalanceerde game.

Ga geen Caspian border of kharg island spelen, daar heb je altijd air rape.
Dat is natuurlijk wel weer heel vroeg geconcludeerd. Je hebt op Caspian border of kharg lang niet altijd jet rape. En als je maar goed genoeg samenwerkt (of zelf in de jet stapt), kun je zorgen dat die ''rape'' ophoudt.

Speel metro, Grand Bazaar, Seine, Damavand en je hebt vaak baserape, dus zo solide is dat nu ook weer niet. Noshar TDM is als je gewoon wilt schieten zonder na te denken.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Als ik assault speel krijg ik vaak een neger als soldaat. Is dit in te stellen zodat ik mijn eigen huidskleur heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
TecTo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:01:
Als ik assault speel krijg ik vaak een neger als soldaat. Is dit in te stellen zodat ik mijn eigen huidskleur heb?
HAHAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43

fynrd1

Fooled by Randomness

Dat is nou eenmaal de kleur van de US assault in BF3.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
hahahahaha LOL
US assault zijn allemaal neger, dat is nou eenmaal zo in het amerikaanse leger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Specops camo kiezen en je bent behoorlijk steathly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat is een politiek correcte keuze geweest van DiCE/EA

Zwart getinte mensen worden vaak gediscrimineerd en bevooroordeeld dat ze niet willen werken.
Omdat DiCE van te voren al wist dat de Medic class de meest gespeelde class zou gaan worden hebben ze deze class een zwarte personage gegeven, waarmee ze willen laten zien dat zwarte getinte mensen wel in staat zijn om te werken en zelfs samen willen werken met andere mensen.

in de Alpha was de Medic nog blank en na de Beta is de personage zwart geworden.
zelfs Battlefield friends maakte hier nog een geintje over. bij Silence sniper Seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
@Pykow Oke, mooie uitleg. Dan mag je mij gewoon weer zwarte piet noemen tijdens sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:47:
[...]

Nee dat is een politiek correcte keuze geweest van DiCE/EA

Zwart getinte mensen worden vaak gediscrimineerd en bevooroordeeld dat ze niet willen werken.
Omdat DiCE van te voren al wist dat de Medic class de meest gespeelde class zou gaan worden hebben ze deze class een zwarte personage gegeven, waarmee ze willen laten zien dat zwarte getinte mensen wel in staat zijn om te werken en zelfs samen willen werken met andere mensen.

in de Alpha was de Medic nog blank en na de Beta is de personage zwart geworden.
zelfs Battlefield friends maakte hier nog een geintje over. bij Silence sniper Seizoen 1.
Verzin je dit nou zelf? Als dit hun reden is, dan is de achterliggende gedachte nogal rascistisch en dan heb ik dat nog aardig zacht uitgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Seizoen 1 aflevering 2 van BFF bedoel je?
http://forum.bug-communit...lefield-Friends-Seizoen-1

[ Voor 4% gewijzigd door Fonta op 14-06-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:29:
[...]

Verzin je dit nou zelf? Als dit hun reden is, dan is de achterliggende gedachte nogal rascistisch en dan heb ik dat nog aardig zacht uitgedrukt.
Tuurlijk is dit uit mijn duim gezogen, whaha wat denk je zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:09:
[...]

Tuurlijk is dit uit mijn duim gezogen, whaha wat denk je zelf
Ik denk inderdaad dat jij dit uit je duim hebt gezogen. Of jij misinterpreteert hier een statement die door Dice is gedaan. Ik zou hier graag een bron van willen zien. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de reden is om een donkere karakter in het spel te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Assault+Spec Ops Camo+Tehran Highway=NINJA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:19:
[...]

Ik denk inderdaad dat jij dit uit je duim hebt gezogen. Of jij misinterpreteert hier een statement die door Dice is gedaan. Ik zou hier graag een bron van willen zien. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de reden is om een donkere karakter in het spel te stoppen.
Wat? Hij geeft al toe dat hij het zelf verzint en dan vraag je om een bron?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Beetje dure woorden gebruiken en denken interessant over te komen terwijl je niet eens de tijd neemt om eens goed te lezen wat er gezegd wordt. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Fonta schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:41:
Beetje dure woorden gebruiken en denken interessant over te komen terwijl je niet eens de tijd neemt om eens goed te lezen wat er gezegd wordt. Beetje jammer...
Dure woorden? Dus hij onderbouwt hier eerst de keuze met argumenten die volgens hem door DICE zijn gegeven. Daarna komt hij met een reactie die ook sarcastisch geïnterpreteerd kan worden. Dus ja 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door fynrd1 op 14-06-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:53:
[...]

Dure woorden? Dus hij onderbouwt hier eerst de keuze met argumenten die volgens hem door DICE zijn gegeven. Daarna komt hij met een reactie die ook sarcastisch geïnterpreteerd kan worden. Dus ja 8)7
hap hap hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy frikkin shit, ik heb even mn aim wat lager gezet en
http://battlelog.battlefi...how/1/63661397/307564538/
Too many enemies, way to few bullets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Nieuwe favo wapen tijdelijk: P90 met FLASHsupressor en laser, ik erger me altijd aan die vlam die uit de barrel komt bij een wapen zonder flash supressor waardoor ik tijdens het hipfiren mn enemy vaak niet meer kan zien en ik moet spray en prayen, lukt 50/50, maar met de flashsupressor kan je je enemy duidelijk blijven zien en makkelijker neerschieten.

Was niet te stoppen gister.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:14:
Nieuwe favo wapen tijdelijk: P90 met FLASHsupressor en laser, ik erger me altijd aan die vlam die uit de barrel komt bij een wapen zonder flash supressor waardoor ik tijdens het hipfiren mn enemy vaak niet meer kan zien en ik moet spray en prayen, lukt 50/50, maar met de flashsupressor kan je je enemy duidelijk blijven zien en makkelijker neerschieten.

Was niet te stoppen gister.
Gewone supressor is ook wel aangenaam op de P90, geen vlam en de vijand hoort je niet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:16:
[...]

Gewone supressor is ook wel aangenaam op de P90, geen vlam en de vijand hoort je niet komen :)
Teveel spread en weinig power.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:16:
[...]

P90 is heerlijk op close quarters, alles daarbuiten gebruik ik de P90 niet.

als ik een supressor wil gaan gebruiken, dan pak ik meestal de AS VAL, als je kunt microbursten (3 shots, heel snel achter elkaar) dan is het een zeer dodelijk wapen om mee te flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Update in progress :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ondertussen lijkt het klaar, maar nu krijg ik "wrong email or password" met de gegevens die juist zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ja krijg ik ook indd. Ik wacht het wel even af. Even lekker broodje maken en dan zal het wel over zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:23
Mooi, ik ben niet de enige :)

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 15-06-2013 12:00 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 19:03
Ik vind het wel bijzonder dat ze dit soort upgrades vaak in het weekend doen. Je zou zeggen: doe dat lekker doordeweeks. Ongeacht de tijdzone hebben er nu meer mensen last van lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
eborn schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:00:
[...]

Ik vind het wel bijzonder dat ze dit soort upgrades vaak in het weekend doen. Je zou zeggen: doe dat lekker doordeweeks. Ongeacht de tijdzone hebben er nu meer mensen last van lijkt me.
Yep, verbaast mij ook wel weer. Ik had precies zo'n momentje van, mooi ik heb even de tijd, even een potje BF3 spelen. Maar precies in het weekend moet er weer zo'n update komen inderdaad. Waarom dan niet doordeweeks?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Vreemd.. ik krijg nog steeds het updatescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ook een update scherm. Had mijn wachtwoord al veranderd :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 28-08 23:37
wtf ik wil BF3 spelen!!!!!! grrrrrr

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens als jullie gisteren hadden gelezen, zal de update van 10 uur tot 1 uur plaats vinden en zal de update in zijn geheel 1 uur in beslag nemen.
met andere worden. tot 2 uur ongeveer kan je niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Pykow schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:37:
Jongens als jullie gisteren hadden gelezen, zal de update van 10 uur tot 1 uur plaats vinden en zal de update in zijn geheel 1 uur in beslag nemen.
Ik ben hele week nog niet op BF geweest helaas. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Pykow schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:37:
Zou handig zijn als ze dat ook ergens melden op het moment dat ze er mee bezig zijn.
wat ralph ook al zegt, niet iedereen zit de hele tijd te spelen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 11:21

beuker19

Killerbeuker is so OP

Het is wel een raar tijdstip.
Normaal is het op dinsdag en al helemaal niet tijdens een 2x xp event 8)7
Maar misschien hebben ze wel wat leuks in petto :o :o

.......beta >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuckStar schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:40:
[...]

Zou handig zijn als ze dat ook ergens melden op het moment dat ze er mee bezig zijn.
wat ralph ook al zegt, niet iedereen zit de hele tijd te spelen.
Ja, maar dat doen ze gewoon niet.
beuker19 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:40:
Het is wel een raar tijdstip.
Normaal is het op dinsdag en al helemaal niet tijdens een 2x xp event 8)7
Maar misschien hebben ze wel wat leuks in petto :o :o

.......beta >:)
Als ze de bug van je stats oplossen, dat de cijfers achter de komma werken en als je scherm kleiner kan maken en je vriendenlijst nog steeds kan zien, dan ben ik weer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf denk ook aan een beta omdat het heel toevallig is dat het op zaterdag is die update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dat melden ze wel: https://twitter.com/battlelog

Update stond dus gepland voor eerder deze week, alleen was er vertraging dus werd het vandaag. Battelog was na 11 even up, daarna zijn er dus weer problemen opgedoken.
Issue is still being worked on; no ETA yet. On a positive note: the update will now allow you to chat with friends who are offline!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:49:
Ik zelf denk ook aan een beta omdat het heel toevallig is dat het op zaterdag is die update
een beta van wat?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Chat beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://twitter.com/Battl...45653801518264320/photo/1

Ik hoop echt op een beta van battlefield 4 meer kan ik niet doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2vtshth.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
We are having some login issues after the update - we have our best men on it! Stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Battlelog ‏@battlelog 3m

We have identified the issue and a fix is currently being deployed. ETA is about an hour.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Toch bizar dat dit soort dingen altijd in je vrije dag in het weekend moeten, en vaak ook een stuk langer duren dan geplanned vaak omdat ze achteraf problemen met de upgrades hebben? Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:38
verschrikkelijk

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Dit is geen geplande update, dice doet dit altijd op dinsdag, denk dat er wat fout zat en de update nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Dat verklaard, toch jammer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel vreemd, het is midden in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

Vreemd is een groot woord, ze hebben dit niet gepland maar het is wel balen dat het in het weekend is ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Als er vertraging is met een eerder geplande update, stel het dan uit tot maandag. |:( Typisch weer.

Battlelog ‏@battlelog 1m

There are still some issues. I promise I'll give updates continously until the problem has been solved. We are doing everything we can!

[ Voor 47% gewijzigd door pafdaddy op 15-06-2013 15:34 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Lekker, precies natuurlijk tijdens 2XP. altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer mooi.
Battlelog 6 uur down vandaag en wat hebben ze toegevoegd
een knop om Battlefield 4 te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Pykow schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:47:
Toch weer mooi.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:47:
Toch weer mooi.
En de BF4 beta toegang.

spoiler:
made you look...: - )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ghehe wel lache, zat met wat vrienden in onze eigen server. En nu binnen no-time is hij vol. Logisch al die mensen zoeken op vollere servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Leuk, de boel is nog steeds onspeelbaar.. Wanneer ik een server join blijft hij leuk hangen op dat knipperende blauwe lichtje terwijl je achtergrondgeluiden hoort. Deze worden ook constant afgekapt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Bij elke server? Ik heb hier misschien 1/100 x last van. Meestal doe ik rejoin en geen problemen verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:01
Als ze in BF4 dat kick systeem niet fixen dan komt dat spel er hier niet in.
Start ik na een pauze van 2 weken het spel weer eens op, wordt ik gelijk gekicked omdat er maar liefst 4 (!) !yes voters nodig zijn in een 64 player server.
Daarnaast bleef ik ook een aantal keren vastzitten bij een MCOM na het planten van de bom waardoor ik geen kant op kon.
Maar echt, wat een irritante regeltjes op de meeste servers, ben er wel een beetje klaar mee.

Oh, en muziek draaien terwijl je in een helikopter zit is geen goed idee, werd een paar keer neergehaald omdat ik de lock-on niet kon horen... |:(

[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 15-06-2013 17:06 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:03:
Als ze in BF4 dat kick systeem niet fixen dan komt dat spel er hier niet in.
Start ik na een pauze van 2 weken het spel weer eens op, wordt ik gelijk gekicked omdat er maar liefst 4 (!) !yes voters nodig zijn in een 64 player server.
Daarnaast bleef ik ook een aantal keren vastzitten bij een MCOM na het planten van de bom waardoor ik geen kant op kon.
Maar echt, wat een irritante regeltjes op de meeste servers, ben er wel een beetje klaar mee.

Oh, en muziek draaien terwijl je in een helikopter zit is geen goed idee, werd een paar keer neergehaald omdat ik de lock-on niet kon horen... |:(
Geen idee wat voor irritants je doet, maar ik heb nog nooit een kick-vote tegen mij gehad.
Overigens is dat een custom plugin die volgens mij amper gebruikt word.
Pagina: 1 ... 200 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.