Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:51
draait weer ok zo te zien

http://battlelog.battlefi...how/1/62736154/351819094/

met thermal camo en redelijke piloten in je team kan je die vliegtuigen aardig slopen. Wel weer jammer dat het de 1e helft van het potje gelijk opging maar op het laatst weer zo'n saaie boel werd en we de hele tijd bijna alle vlaggen in bezit hadden.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
gyedema schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:04:
WTF? Ik speel nog af en toe, zeg 1x per twee weken of zo. Tijdje terug gepromoveerd naar staff sergeant of zo. Log ik vandaag in: alles op 0? Geen unlocks meer, niks... wel staat er nog "has been promoted", paar weken terug... En nee, ik zit niet met hacks of glitches of zo... Iemand een idee?
Bij mij ook :? Vies veel gespeeld en nu is alles dus echt weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik dacht ik log eens in om te kijken..
This soldier doesn't have any stats... yet.
Hopen dat ze dat snel gaan oplossen... anders kunnen ze die pre order zeker wel vergeten.. Of zou dat het juist verhelpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 14:51
Ja, op battlelog zijn er weet ik hoeveel topics van mensen zonder stats.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Toch nog ff wat langer gespeeld op jullie aanraden om het een eerlijke kans te geven maar ik snap echt niet waarom dit spel zo populair is, ik vind er echt geen zak aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:09:
Toch nog ff wat langer gespeeld op jullie aanraden om het een eerlijke kans te geven maar ik snap echt niet waarom dit spel zo populair is, ik vind er echt geen zak aan :/
Omdat jij van COD houdt, een heel ander spel. Daarnaast heb je het nog maar één dag en in dit spel moet je minstens meer dan 25 uur stoppen voordat je een beetje mee kunt draaien. Oplossing: Ga terug naar COD of probeer er echt wat tijd in te stoppen.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:20
Er zijn zelfs speciale COD achtige speelmodi beschikbaar. En tanks, vliegtuigen, jeeps, motoren, helicopters en had ik al gezegd.. Tanks! :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik ben het wel met hem eens hoor : BF3 engine is echt crap voor je ogen vergeleken met CS:GO / Crysis & Far Cry 1 / games die gemaakt zijn met de Unreal 3 engine of hell... zelfs BF2 is relaxer :P Niet mooier, maar wel makkelijker voor je ogen :)

CoD heb ik alleen op een PS3 gespeeld bij iemand dus daar kan ik niks over zeggen.

Maar ehh moest wel net effe lachen om die opmerking @ Battlelog over de stats :
DimDiDima 2013-05-29 15:03
Sweet I got boosted to Colonel 88. Oh wait, my stats are just back.
:D _O- :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Haha ik zat echt iets awesoms te verwachten, krijg je dit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
nero355 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:58:
Ik ben het wel met hem eens hoor : BF3 engine is echt crap voor je ogen vergeleken met CS:GO / Crysis & Far Cry 1 / games die gemaakt zijn met de Unreal 3 engine of hell... zelfs BF2 is relaxer :P Niet mooier, maar wel makkelijker voor je ogen :)
Dat is precies hoe ik het ook ervaar, BO2 is relaxter voor m'n ogen. BF3 is op 1 of andere manier te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hhahahahaha prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:50:
Dat is precies hoe ik het ook ervaar, BO2 is relaxter voor m'n ogen. BF3 is op 1 of andere manier te druk.
Ik denk dat het voornamelijk door het hoge contrast komt en al die stomme kleurtinten/filters die erin zitten, maar de heren van DICE noemen het vrolijk een "creative directors choice" en negeren alle klachten verder dus een optie in het menu om dat aan te passen mogen we rustig vergeten ;w

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 02:06:
[...]
Ik denk dat het voornamelijk door het hoge contrast komt en al die stomme kleurtinten/filters die erin zitten,
Eh... zou het niet zijn omdat je bij COD alleen op grote kleurige mensen hoeft te letten die vlak voor je staan in een kale, ongedetailleerde wereld terwijl je bij BF een verhoudingswijs gigantische kaart hebt met grote afstanden en veel meer beweging en decor... Als je een paar dagen COD speelt en weer naar BF3 terug gaat merk je echt dat je verleert om op te letten op dingen die meer dan een paar meter voor je dop gebeuren, of boven je, en dat je weer een rondje moet spelen voor je weer als vanzelf vijanden op een paar honerd meter afstand ziet en neerlegt.

Het blauw helpt niet, maar het blauw is zeker niet het enige probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 05:56:
Eh... zou het niet zijn omdat je bij COD alleen op grote kleurige mensen hoeft te letten die vlak voor je staan in een kale, ongedetailleerde wereld terwijl je bij BF een verhoudingswijs gigantische kaart hebt met grote afstanden en veel meer beweging en decor... Als je een paar dagen COD speelt en weer naar BF3 terug gaat merk je echt dat je verleert om op te letten op dingen die meer dan een paar meter voor je dop gebeuren, of boven je, en dat je weer een rondje moet spelen voor je weer als vanzelf vijanden op een paar honerd meter afstand ziet en neerlegt.

Geen idee : CoD nooit gespeeld op de PC, want poorten forwarden om een game als CLIENT te kunnen spelen dat WEIGER ik gewoon :P

Op de PS3 is het wel grappig, maar niet meer dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 05:56:
[...]

knetter je hebt gelijk. bij cod zie je alles een stuk makkelijker omdat er minder detail inzit en bij BF3 kan je als nieuwe speler snel verrast worden en zie je spelers een stuk minder en is het dus voor je gevoel drukker.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
waarom niet gewoon alle settings op low zetten en je brightness een stukje aanpassen. werkt iedergeval prima voor mij en je krijgt er een betere fps van.

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik kreeg er hoofdpijn van en werd er misselijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met de nieuwe NVidia-driver (3.20.18 WHQL) problemen, tot nu toe niet eerder problemen gehad met games. Ineens veranderen er een aantal textures en wordt je wapen bijvoorbeeld paars. Ook kunnen playermodels artifacten en daarnaast wordt de gehele omgeving steeds groener en donkerder. Dat wordt steeds erger, tot je in een Matrix-achtig landschap moet zien te overleven. Heb een GTX670 PE OC. Ben weer terug naar de 3.14.22 WHQL en nu is het weg.
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:59

iop

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:32:
Ik heb met de nieuwe NVidia-driver (3.20.18 WHQL) problemen, tot nu toe niet eerder problemen gehad met games. Ineens veranderen er een aantal textures en wordt je wapen bijvoorbeeld paars. Ook kunnen playermodels artifacten en daarnaast wordt de gehele omgeving steeds groener en donkerder. Dat wordt steeds erger, tot je in een Matrix-achtig landschap moet zien te overleven. Heb een GTX670 PE OC. Ben weer terug naar de 3.14.22 WHQL en nu is het weg.
jep met 314.22 op een GTX 560 Ti

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
B) Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: <rconNET.de> Protoz-XXL got kicked for using M67!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
goosche schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:26:
B) Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: <rconNET.de> Protoz-XXL got kicked for using M67!
Dus? Gewoon een no explosives server.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
Daanieyel schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:30:
[...]

Dus? Gewoon een no explosives server.
>:) Er is niks beter dan een potje spammen met granaten in een metro :o >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:32:
Gebruik je die geforce experience? die tool wordt geleverd met 320.18, ik had ergens gelezen dat die de oorzaak is van artifacts, heel veel hebben dit probleem.
Ik draai ook de 320.18 maar zonder geforce experience en ik heb een msi gtx670 pe oc, nog geen artifacts gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GEforce experience moet je niet installeren !!
dat zijn aanbevolen instellingen van nvidia voor games en 9 van de 10x is dit niet juist en puur afgaand van de videokaart en niet van de rest van je pc of huidige conditie van je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Daarom gebruik ik het ook niet, wil zelf mijn settings bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tenzij je, zoals de meeste gamers, niet weet waar elke setting voor dient en voor welke game het beter is.
Ik vind het nogal kort door de bocht om die uitspraken te maken over Geforce Experience, zeker aangezien je zelf met wilde uitspraken gooit.

"...puur afgaand van de videokaart niet van de rest van je pc of huidige conditie van je pc"
Tenzij we nog in 2003 leven waar de meest onzinnige combinaties werden gemaakt, zie ik het niet gebeuren dat iemand met een GTX680 maar bijvoorbeeld een Core 2 Duo E6400 heeft met 2GB RAM.
Aangezien de GPU toch wel héél erg veel bepaalt op wat voor settings je een game kan draaien is het niet abnormaal dat Geforce Experience de gamesettings afstemt op de GPU.

Wat je met conditie bedoelt, snap ik niet want tenzij je moedwillig je toestel hebt kreupelgemaakt met malware en adware, zal je ook niet technisch genoeg aangelegd zijn om te weten welke settings wél goed werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 01-06-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Phuncz schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 23:11:
Tenzij je, zoals de meeste gamers, niet weet waar elke setting voor dient en voor welke game het beter is.
Ik vind het nogal kort door de bocht om die uitspraken te maken over Geforce Experience, zeker aangezien je zelf met wilde uitspraken gooit.

"...puur afgaand van de videokaart niet van de rest van je pc of huidige conditie van je pc"
Tenzij we nog in 2003 leven waar de meest onzinnige combinaties werden gemaakt, zie ik het niet gebeuren dat iemand met een GTX680 maar bijvoorbeeld een Core 2 Duo E6400 heeft met 2GB RAM.
Aangezien de GPU toch wel héél erg veel bepaalt op wat voor settings je een game kan draaien is het niet abnormaal dat Geforce Experience de gamesettings afstemt op de GPU.

Wat je met conditie bedoelt, snap ik niet want tenzij je moedwillig je toestel hebt kreupelgemaakt met malware en adware, zal je ook niet technisch genoeg aangelegd zijn om te weten welke settings wél goed werken.
Maah die software zuigd nogal hard hoor. Sorry zeker voor BF3 Hij gaat met een i5 3570k + GTX650 alles op medium zetten. Terwijl alles gewoon op high kan zonder AA. ;) Speelt toch een stuk prettiger met 50 FPS van plaats alles op medium en dan met AA op 30/35FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:56:
[...]

Gebruik je die geforce experience? die tool wordt geleverd met 320.18, ik had ergens gelezen dat die de oorzaak is van artifacts, heel veel hebben dit probleem.
Ik draai ook de 320.18 maar zonder geforce experience en ik heb een msi gtx670 pe oc, nog geen artifacts gezien.
Dat gebruikte ik inderdaad. Bij mij zette die alles op ultra geloof ik, maar dat deed ik zelf ook al. Doet die Experience dan nog meer dan alleen game-instellingen setten?
Ik heb het wel gewoon laten staan en ben alleen de oude driver weer gaan installeren. Nu draait ie perfect.
Maar het zou op zich wel kunnen dat het aan die Experience-tool heeft gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de tool niet mee installeert werk hij prima! Met tool heb ik nog niet getest omdat ik dat zelf niet nodig vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb al jaren geen Nvidia kaart meer maar aangezien iedereen hier als een noob over zanikt zonder zelf te onderzoeken...

http://www.geforce.com/geforce-experience/faq
Q: What is GeForce Experience?
A: GeForce Experience is a new application from NVIDIA that optimizes your PC in two key ways.

First, GeForce Experience automatically notifies you of new NVIDIA drivers and downloads them for you. NVIDIA is constantly working to improve its drivers. New drivers improve game performance, add new features, and fix bugs.

Second, GeForce Experience optimizes graphics settings in your games based on your hardware configuration. NVIDIA performs extensive game testing for various combinations of GPUs, CPUs, and monitor resolutions and stores this information in the NVIDIA cloud. GeForce Experience connects to the NVIDIA Cloud and downloads optimized game settings tailored specifically to your PC.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 02-06-2013 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Tijd niet gespeeld en nu de end-game. Vond het wel leuk om de laatste assignment te doen maar blijf steken bij destroy een air dropped ifv met een airdropped ifv.

Heb je een ifv weten te bemachtigen dan ontbreekt van de andere airdropped ifv elk spoor.

Iemand goede tips of een server waar je een beetje kans hebt om.....?

Edit; met een redelijke server bedoel ik een server waar veel players NIET switchen naar het winnenende team. Dat is iets wat me toch heel erg opvalt. Veel server die in onbalance zijn en geen ruk aan is om daarop te spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door TecTo op 02-06-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 02 juni 2013 @ 08:07:
Ik heb al jaren geen Nvidia kaart meer maar aangezien iedereen hier als een noob over zanikt zonder zelf te onderzoeken...

http://www.geforce.com/geforce-experience/faq

[...]
Met het verkeerde beentje uit je wieg gestapt jongen? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:56:
[...]

Met het verkeerde beentje uit je wieg gestapt jongen? 7(8)7
Gaat dit topic over de gameplay bf3 of over hardware? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
TecTo schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:24:
Tijd niet gespeeld en nu de end-game. Vond het wel leuk om de laatste assignment te doen maar blijf steken bij destroy een air dropped ifv met een airdropped ifv.

Heb je een ifv weten te bemachtigen dan ontbreekt van de andere airdropped ifv elk spoor.

Iemand goede tips of een server waar je een beetje kans hebt om.....?
De assignment: "Destroy 1 enemy IFV from airdropped IFV."
De IFV die je moet slopen betreft geen airdropped IFV, alleen waar jij zelf in zit moet een airdropped zijn (er is sowieso maar één airdropped IFV tegelijk op de map volgens mij).
Zolang jij de airdropped IFV hebt is elk andere willekeurige IFV genoeg, er hoeft niet eens iemand in te zitten (zolang je maar destroy vehicle - 50 op een IFV krijgt).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oktopus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:59

Object reference not set to an instance of an object

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Geweldig, eindelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
@Rybji thx, dat had ik verkeerd begrepen en nu was die zo in de pocktet nu de laatste twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

NIET te geloven dit. Zit in een 2000 ticket server, ben al bijna 2 uur aan het spelen en terwijl de ticket counter op 34 tegen 1100 staat ... > autobalance en ik zit ineens in het verliezende team! Terugswitchen was uiteraard niet meer mogelijk echt wtf. ik hoop dat dat soort ongein niet in BF4 komt. Dat gebeurd me echt té vaak dit soort geintjes :r bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Metro2002 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:42:
NIET te geloven dit. Zit in een 2000 ticket server, ben al bijna 2 uur aan het spelen en terwijl de ticket counter op 34 tegen 1100 staat ... > autobalance en ik zit ineens in het verliezende team! Terugswitchen was uiteraard niet meer mogelijk echt wtf. ik hoop dat dat soort ongein niet in BF4 komt. Dat gebeurd me echt té vaak dit soort geintjes :r bah
Maaah volgens mij heb je dan gewoon redelijke klote server te pakken hoor, servers waar ik het heb mee gemaakt pakt die altijd de laatst binnen gekomen spelers om het recht te trekken. Dus zeker naar 2 uur heb je er geen last meer van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Dat is gewoon een hele brakke serverbalancer.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Als er nu eens een keer spelers het initiatief nemen en zelf switchen naar het zwakkere team zodat er wat meer balans is in plaats van te blijven rapen in het sterke team want een ticket stand van 1100 tegen 34 slaat nergens op en dan heb ik ook geen medelijden dat je naar het verliesende team wordt geswitched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

NLsandman schreef op maandag 03 juni 2013 @ 07:07:
[...]

Als er nu eens een keer spelers het initiatief nemen en zelf switchen naar het zwakkere team zodat er wat meer balans is in plaats van te blijven rapen in het sterke team want een ticket stand van 1100 tegen 34 slaat nergens op en dan heb ik ook geen medelijden dat je naar het verliesende team wordt geswitched.
Ik ben meestal de eerste die switcht maar dit was een heel redelijke game zonder baseraping of wat. Elke keer was het pushen van onze kant, dan weer van hun kant, weinig zieligs aan dus en voor mij geen reden om te switchen. En je kan je voorstellen dat er na 2 uur spelen genoeg speler gejoind, geswitched etc zijn in de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AUB 2000 tickets ben je gek :O
ik vindt 1000 tickets al behoorlijk lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Laatst online: 09:04
Ik word ook vaak net op het laatste moment naar het verliezende team geswitched, heel vervelend. Maar dat ligt gewoon aan de teambalance plugin die de server gebruikt.

Wat ik persoonlijk veel irritanter vind is een zeer stricte teambalancer als je met je vrienden wil spelen. Uiteraard willen we met 3 man in één squad, met alle tactische voordelen van dien :) Maar heel vaak is dit gewoon niet mogelijk. Wat dat betreft werkte dat bij CoD:MW2 wel lekker; eerst met je squad in een lobby en dan als groep de server ingaan. Het party-systeem van Battlelog werkt hier totaal niet mee. Het gebeurt vaak dat we na 10 minuten vloeken en teamswitchen zeggen: "Meh, dan spelen we wel tegen elkaar."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Gisteren samen met een maat lekker aan het spelen op een server (een of ander noob fly jet geval). Anyway, we werden geraped door jets en heli's dus samen de Stinger gepakt en een jet uit de lucht geschoten.

KILLED BY ADMIN: NO STINGER

:D:D:D

Needless to say, net zolang getrolld totdat we beiden geband waren (duurde even voor de admin online was blijkbaar). Wat een kansloos gedoe.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Gisteren de M1911 S-Tac vrijgespeeld. Wat een klapperpistool is dat.

Speel graag only pistols maar met dit ding lukt het voor geen meter. Vraag me overigens af wat beter is om te aimen met een pistool. Button hold of click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Arfman schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:54:
Gisteren samen met een maat lekker aan het spelen op een server (een of ander noob fly jet geval). Anyway, we werden geraped door jets en heli's dus samen de Stinger gepakt en een jet uit de lucht geschoten.

Typisch voorbeeld wat fout is met Battlefield 3, spijtig maar helaas. Ik hoop dat dit aangepakt zal worden met BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die weet of het mogelijk is een match te maken op een private server (met password en un-ranked)? Bij mij wil dat niet lukken. De server herstart en als je hem dan joined is er niets van de instellingen juist zoals aangegeven op BL en zie je ook geen pre-round (waar je jezelf ready moet zetten alvorens de match van start gaat).

Op mijn andere server (public, zonder wachtwoord en ranked) lukt dit wel zonder enige problemen. Best wel een handige feature die weinig gebruikt wordt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Needless to say, net zolang getrolld totdat we beiden geband waren (duurde even voor de admin online was blijkbaar). Wat een kansloos gedoe.
Haha dat is gewoon echt te triest voor worden dan op die server, wie bedenkt nou zoiets.. geen stingers op een air map. Het is niet alsof die dingen al zo sterk zijn in de eerste plaats ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Ircghost schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:07:
[...]

Haha dat is gewoon echt te triest voor worden dan op die server, wie bedenkt nou zoiets.. geen stingers op een air map. Het is niet alsof die dingen al zo sterk zijn in de eerste plaats ^^.
Gisteren een rondje caspian border gestopt omdat er continu gebaseraped werd, onze heli en jets werden telkens vernield en voor de ingang stonden tanks te campen van de vijand. Tja Na tig keer aan stukken te zijn geschoten maar gestopt ermee, dat maakt het spel er niet leuker op. Dat mogen ze in BF4 ook wel eens aanpakken: dat je bij vijandelijke base gewoon niet kan komen met zowel vliegtuigen en heli's als met tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:37:
[...]Dat mogen ze in BF4 ook wel eens aanpakken: dat je bij vijandelijke base gewoon niet kan komen met zowel vliegtuigen en heli's als met tanks.
Ik zou er eigenlijk voor zijn om die static AA in de base véél sterker te maken, inclusief aiming guide (zo'n schiet-hier-om-te-raken-ding als je in Wing Commander had) zodat je je effectief kunt verweren tegen airrape. Als je tanks voor de deur hebt op Caspian (of Firestorm) is daar best nog wat aan te doen, desnoods met Javelins de vijand tot roken dwingen en vervolgens ongezien C4-jeepjes en RPGs erop knallen. Het enige wat echt poept is dat je je tegen jetrape niet kunt verweren.
Méér static AAs zou ik ook het nut wel van inzien, trouwens. Of, ook niet heel moeilijk te maken, keiharde spawn protection zolang je in je eigen uncap staat. Een klein beetje opletten dat je vanuit je uncap niet de halve kaart over kunt schieten zodat dat niet misbruikt kan worden zou toch maakbaar moeten zijn.

Helemaal goddelijke uncap bescherming heeft namelijk als nadeel dat je niet meer anderman's helis kunt jatten, geen AT mijnen op runways kunt leggen en dat is, zolang beide teams vlaggen hebben, best eens leuk om te doen. Met name de AT mijnen op de runway leveren echt een hittegolf op aan gloeiende haatgevoelens, van jetlamers die hélemaal uit hun stekker gaan als je hun 30-1 KDR verpest. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah jets killen met mijnen. Dat heb ik ook ooit eens gedaan met een echte Jihad jeep. Mijnen erop en rondrijden op Firestorm voor een assignment. Toen lande er een jet z'n 50 meter voor me omdat hij moest repareren. Ik kwam even niet meer bij toen ik meneer jet gejihad had. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Metro2002 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:17:
[...]

Ik ben meestal de eerste die switcht maar dit was een heel redelijke game zonder baseraping of wat. Elke keer was het pushen van onze kant, dan weer van hun kant, weinig zieligs aan dus en voor mij geen reden om te switchen. En je kan je voorstellen dat er na 2 uur spelen genoeg speler gejoind, geswitched etc zijn in de teams.
32 tegen 1100 tickets kan ik niet gebalanceerd noemen maar oke die balance tools zouden het zelfde moeten doen als wat er standaard al gebeurt op een server namelijk bij bv 50 tickets geen switch meer toelaten.

Wat betreft baserapen, dat is vrij lastig, als je een uncap een safe heaven maakt dan krijg je weer die complaints van base campers waar je niets tegen kunt doen.
We hebben in bc2 als clan felle discussies gehad wat te doen en hebben toen besloten dat je niet in de enemy base mocht komen maar wel bv een sniper mocht killen die in base liep te campen.

[ Voor 21% gewijzigd door NLsandman op 04-06-2013 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ja inderdaad, gelukkig werkte mainbase/spawnprotection zo goed in Bad Company 2. Hele teams die als sniper in mainbase gingen campen en als je hun dan ging terug snipen werd je zelf gekilled door de server voor "baserape" al dan niet gekicked/banned. Enige manier waarop dit zou werken is zoals hier boven is vermeld, een mainbase maken die afgelegen ligt en veel cover heeft zodat vanuit de mainbase schieten geen optie is (ook niet voor recons). Pest is wel dat je op dit soort maps net zoals vroeger in BF2 een klere eind moet rijden of vliegen voor dat je ergens bent.

Btw zie hier wel eens server vragen voor bij komen, maar mocht er nog iemand een lege 64 slots over hebben. Wij zijn onlangs van hoster gewijzigd en hadden nog een 64 slots server openstaan voor paar dagen dus had wilde idee om hem eens op iets te zetten wat naar mijn ogen "chaotisch" was. Squad Deathmatch op 64 man zonder rules. Server heeft 3 dagen lang non-stop vol gezeten en is van #4000~ naar #627 (wordlwide) en 8e plek in NL gegaan in gametracker.com rankings 8)7. Moet zeggen dat SQDM met 48 tot 64 man veel klinkt, maar het was prima speelbaar, helemaal als je de tank spawntijd wat hoger zet (300%). Tevens draaiden we wel maar 2 mappen (noshahr+bazaar) op de andere mappen liep ie meestal zo snel leeg dat je de helft kwijt was. Onze server vandaag uitgezet. Dus ja als je nog server hebt liggen die stof ligt te happen, omdat niemand wilt vullen oid. Proberen waard, betaald heb je toch al. Kun je maar beter volle dan lege server hebben, niet? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:43:
[...] Squad Deathmatch op 64 man zonder rules. Server heeft 3 dagen lang non-stop vol gezeten en is van #4000~ naar #627 (wordlwide) en 8e plek in NL gegaan in gametracker.com rankings 8)7.
^ Dit is waarom ik hard twijfel of BF4 er in gaat komen. Wee Tee Fucking Ef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Ha! op die server zat ik vorige week ook, werd al bijna gekicked omdat ik erover zeurde. Waren op Noshar Canals, en hadden het zwaar doordat de heli's zo oppermachtig waren. Maar mochten geen Stinger gebruiken :+ Dus ik zeg; de admin vliegt zeker in de heli's dat we geen stinger mocht gebruiken. Vonden ze niet kunnen. Daaaaag zeg ik dan. Zit eigenlijk voornamelijk op servers waar gewoon alles mag, gezeur altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Hopelijk zit ik niet in het foute forum. In 2011 heb ik een lange tijd BF3 gespeeld. Ik wil dit nu terug oppikken waar ik zat maar ik weet nietmeer op welk email adres de origin account + bf3 gekoppeld was. Graag wil ik toch vermijden dat ik helemaal vanaf 0 opnieuw moet beginnen in MP. Dus weet iemand hoe ik te weten kom aan welke account de BF3 key gekoppeld was?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Als je je username nog weet kun je die ook gebruiken om in te loggen op Origin ipv je emailadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Xant0r schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:22:
Als je je username nog weet kun je die ook gebruiken om in te loggen op Origin ipv je emailadres
Die weet ik jammer genoeg ook nietmeer...

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

tboheeren schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:11:
Hopelijk zit ik niet in het foute forum. In 2011 heb ik een lange tijd BF3 gespeeld. Ik wil dit nu terug oppikken waar ik zat maar ik weet nietmeer op welk email adres de origin account + bf3 gekoppeld was. Graag wil ik toch vermijden dat ik helemaal vanaf 0 opnieuw moet beginnen in MP. Dus weet iemand hoe ik te weten kom aan welke account de BF3 key gekoppeld was?
Gewoon opnieuw je paswoord aanvragen en verschillende email adressen proberen ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
beuker19 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:23:
[...]

Gewoon opnieuw je paswoord aanvragen en verschillende email adressen proberen ;)
Ja dat heb ik al gedaan bij 4 emailadressen. Voorlopig nog geen tegengekomen waar een bf3 account was aan gekoppeld. Zou het kunnen dat EA games detached na een periode inactiviteit?
Ben bijna zeker dat ik mijn username teruggevonden heb op de juiste account maar van bf3 vind ik niets.

[ Voor 12% gewijzigd door tboheeren op 04-06-2013 11:32 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
ik heb battlefield 3 sinds gisteren maar mijn persoonlijkheid. Blijft alleen maar omhoog kijken. wat ik ook verander aan de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
tboheeren schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:22:
[...]

Die weet ik jammer genoeg ook nietmeer...
Ga gewoon eens zoeken in je e-mail inbox. Bij bijna elke mail client kun je zoeken naar e-mails. Misschien kun je de e-mail vinden die Origin je heeft gestuurd toen je je account in 2011 hebt aangemaakt.

Als je die nog hebt kun je naar Origin mailen/bellen met de vraag om je wachtwoord te resetten of te vragen of het e-mailadres tussentijds gewijzigd is.
wesleybor schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:34:
ik heb battlefield 3 sinds gisteren maar mijn persoonlijkheid. Blijft alleen maar omhoog kijken. wat ik ook verander aan de instellingen
Kun je wat meer info geven? Wat heb je al geprobeerd in de instellingen? Heb je misschien een controller ingesteld en ben je met de muis aan het vegen? :+

[ Voor 5% gewijzigd door D422 op 04-06-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
D422 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Ga gewoon eens zoeken in je e-mail inbox. Bij bijna elke mail client kun je zoeken naar e-mails. Misschien kun je de e-mail vinden die Origin je heeft gestuurd toen je je account in 2011 hebt aangemaakt.

Als je die nog hebt kun je naar Origin mailen/bellen met de vraag om je wachtwoord te resetten of te vragen of het e-mailadres tussentijds gewijzigd is.
Ik denk dat ik toen nog met een client werkte ipv gmail. Ondertussen nieuwe pc en enkel de meest belangrijke mails gebackupped. (werkgerelateerd). Eigen fout.. Ondertussen denk ik dat ik men username heb teruggevonden. http://bf3stats.com/stats_pc/Tboheeren

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
onder jostick stan inderdaad wel button en axxis ik heb een g25 zal hij die dan pakken.
maar hoe krijg ik dat weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
Je kunt bij besturing vast wel ergens de controls op keyboard + mouse zetten. Ben momenteel niet thuis, anders had ik even in het menu gekeken. Makkelijker is natuurlijk om de G25 tijdelijk los te koppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Makkelijkste is denk ik om in de settings alle bindings onder joystick te verwijderen, dat zou het op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
tboheeren schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:48:
[...]

Ik denk dat ik toen nog met een client werkte ipv gmail. Ondertussen nieuwe pc en enkel de meest belangrijke mails gebackupped. (werkgerelateerd). Eigen fout.. Ondertussen denk ik dat ik men username heb teruggevonden. http://bf3stats.com/stats_pc/Tboheeren
Je kunt je password ook resetten op basis van je Username. Probleem blijft wel dat ie eerst een mailtje gaat sturen, dus je moet wel toegang hebben nog tot die emailaccount.

Optioneel kan je een nieuwe account aanmaken op Origin en dan livechat gebruiken om aan te geven dat je niet bekend bent met je gebruikte email account maar wel je username. Kans is vrij groot dat ze paar dingen gaan vragen zoals persoonlijke gegevens (leeftijd/geboortedag) en wellicht je Battlefield 3 key.

Mocht je hier allemaal geen idee van hebben, dan heb ik ook niet echt meer tips om je account terug te krijgen. Livechat in gaan is altijd wel het proberen waard. (Bij maat van mij is paar maanden terug zijn hele Battlefield 3 licentie naar een compleet andere origin account gegaan, simpelweg gewoon gejat. Terwijl EA/Origin altijd aangeeft geen accountgegevens en dergelijke te kunnen wijzigen, maar dat is gewoon dikke onzin. Je moet je in elk geval niet door de eerste de beste Sukdeep or Djakdeep af laten schepen en gewoon nog een keertje proberen tot je er één tegen komt die wel met zin naar zijn werk gaat. ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Xant0r schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:28:
[...]

Je kunt je password ook resetten op basis van je Username. Probleem blijft wel dat ie eerst een mailtje gaat sturen, dus je moet wel toegang hebben nog tot die emailaccount.

Optioneel kan je een nieuwe account aanmaken op Origin en dan livechat gebruiken om aan te geven dat je niet bekend bent met je gebruikte email account maar wel je username. Kans is vrij groot dat ze paar dingen gaan vragen zoals persoonlijke gegevens (leeftijd/geboortedag) en wellicht je Battlefield 3 key.

Mocht je hier allemaal geen idee van hebben, dan heb ik ook niet echt meer tips om je account terug te krijgen. Livechat in gaan is altijd wel het proberen waard. (Bij maat van mij is paar maanden terug zijn hele Battlefield 3 licentie naar een compleet andere origin account gegaan, simpelweg gewoon gejat. Terwijl EA/Origin altijd aangeeft geen accountgegevens en dergelijke te kunnen wijzigen, maar dat is gewoon dikke onzin. Je moet je in elk geval niet door de eerste de beste Sukdeep or Djakdeep af laten schepen en gewoon nog een keertje proberen tot je er één tegen komt die wel met zin naar zijn werk gaat. ;) :+
Haha ik zal het deze avond allemaal een keer proberen en anders bel ik even naar Kuldeep

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
wesleybor schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:34:
Joystick los koppelen van je computer, dan doet alles het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
TDM nog eens gespeeld op een mixed maps server. Jammer dat 95% van de TDM servers '24/7 Noshahr Canals' is, daar ben ik een beetje op uitgekeken. Op andere mappen is TDM ook nog wel eens vet, vooral op de Aftermath en End Game maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 18-09 15:42
D422 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:46:
TDM nog eens gespeeld op een mixed maps server. Jammer dat 95% van de TDM servers '24/7 Noshahr Canals' is, daar ben ik een beetje op uitgekeken. Op andere mappen is TDM ook nog wel eens vet, vooral op de Aftermath en End Game maps.
Zie jij alle servers/levels? Origin vind momenteel niks. Ja 1 server van TD met 8 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
Ik ben er van overtuigd dat ik niet alle servers zie. TDM zie ik er gemiddeld in de avonduren een stuk of 20, waarvan er zeker 15 Noshahr Canals zijn. Filters staan voornamelijk uit behalve 32/48/64 players, 1-5 free slots en gamemode op TDM dan.

Ik heb echt het idee dat ik op een gegeven moment, een paar maanden geleden opeens een stuk minder servers zie. Zal wel een instelling zijn, heb er nooit echt aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
D422 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:51:
Ik ben er van overtuigd dat ik niet alle servers zie. TDM zie ik er gemiddeld in de avonduren een stuk of 20, waarvan er zeker 15 Noshahr Canals zijn. Filters staan voornamelijk uit behalve 32/48/64 players, 1-5 free slots en gamemode op TDM dan.

Ik heb echt het idee dat ik op een gegeven moment, een paar maanden geleden opeens een stuk minder servers zie. Zal wel een instelling zijn, heb er nooit echt aandacht aan besteed.
Serverbrowser filter naar default settings en dan opnieuw beginnen met filters? 20 servers lijkt me niet gezond nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
De filters worden bij elke kleine update van Origin, Battlefield of Battlelog vanzelf gereset. :+ Zelf naar default zetten levert geen extra servers op.

Mijn vrienden hebben hier ook last van. Ik heb er geen aandacht aan besteed omdat ondanks het lage aantal servers ik toch meestal wel een geschikte vind om op te spelen. :9 Zelfs met alleen een filter op de map of gamemode is het aantal servers laag. Ik ga er straks toch eens naar kijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je de filter set op minstens nog plek voor 1-5 of 5-10 ofso dan zie je er veel meer, probeer maar uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Hopelijk kan iemand me helpen met de minimap.
Ik krijg nu alle vlaggen op me minimap.
terwijl eerst aleen wat er om me heen op de minimap kwam.

Zou top zijn als iemand het antwoord heeft want ik kan echt nergens wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb je al door alle n en m knoppen gecycled? Ik weet niet meer welke van de twee het is, maar een daarvan geeft de optie tot verschillende tactische overviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
Ircghost schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:03:
Heb je al door alle n en m knoppen gecycled? Ik weet niet meer welke van de twee het is, maar een daarvan geeft de optie tot verschillende tactische overviews.
Ja, kwam er net achter.
Het is de N.
Ik dacht dat dat aleen kon met het vergrote mapje.

Is zo ontiegelijk klote als dat mapje verkeerd is, maar is gelukkig weer ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Volgens mij is de N om te zoomen en kan je bij de opties ergens het type map aanpassen wat je te zien krijgt. M is om de switchen tussen grote minimap :p en kleine minimap.

We hebben trouwens een nieuwe TS server opgezet dus als je gezellig met anderen wilt spelen, wees welkom! :D

[ Voor 24% gewijzigd door Fonta op 07-06-2013 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
Fonta schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 01:26:
Volgens mij is de N om te zoomen en kan je bij de opties ergens het type map aanpassen wat je te zien krijgt. M is om de switchen tussen grote minimap :p en kleine minimap.

We hebben trouwens een nieuwe TS server opgezet dus als je gezellig met anderen wilt spelen, wees welkom! :D
Ja klopt.
Onder gameplay kan je het type veranderen in map, hybrid en satelite.
ook een klein beetje hoeveel er op het mapje getoond word.

Thanks voor de hulp mannen, mapje is weer zoals hij moet zijn :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
D422 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:46:
Mijn favoriet is talah market TDM, helaas zijn er maar 2 servers die dit draaien en ook gevuld zijn.
Player mayhem en phx.
In vanilla vind ik firestorm en kharg leuk als TDM maar het is een en al nosehar canals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
NLsandman schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 07:28:
[...]

Mijn favoriet is talah market TDM, helaas zijn er maar 2 servers die dit draaien en ook gevuld zijn.
Player mayhem en phx.
In vanilla vind ik firestorm en kharg leuk als TDM maar het is een en al nosehar canals.
Player mayhem en phx

speel ik ook vaak,all noobs and losers! ;) ;) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door beta-ark op 07-06-2013 07:57 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
Ik heb 'M' gelinked aan mijn scrollwieltje. Best handig in CQ als ik even rustig kan kijken vergroot ik makkelijk en snel de minimap, en krijg ik hem ook snel weer weg.
NLsandman schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 07:28:
[...]

Player mayhem en phx.
Wat voor een setup spelen jullie op Talah Market? Ik weet nooit wat ik moet doen op die map tijdens TDM. Laatst heb ik een goede ronde gehad met een P90 + suppressor en Kobra sight. Als sidearm een M1911 suppressed. Dan een beetje proberen te flanken en altijd bewegen.

Een SPAS-12 met slug ammo werkt op die map ook wel, maar dat vind ik zo lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D422 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:33:
[...]

Ik heb 'M' gelinked aan mijn scrollwieltje. Best handig in CQ als ik even rustig kan kijken vergroot ik makkelijk en snel de minimap, en krijg ik hem ook snel weer weg.

[...]

Wat voor een setup spelen jullie op Talah Market? Ik weet nooit wat ik moet doen op die map tijdens TDM. Laatst heb ik een goede ronde gehad met een P90 + suppressor en Kobra sight. Als sidearm een M1911 suppressed. Dan een beetje proberen te flanken en altijd bewegen.

Gewoon AEK-971,M16A3,M416,F2000,SPAS-12 slug, AS VAL,M4A1,M27IAR,PKP,M240B,SKS
Ow wacht dat zijn ook de beste wapens in de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
D422 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:33:
[...]

[...]

Medium range wapens zoals ak74m, m-16, aek, an94, l85a2, close quarter wapens zijn soms een nadeel omdat je meer op afstand speelt.
Als ik sniper speel dan gebruik ik de m416 of als support gebruik ik pkp.

RDS en heavy barrel of flash suppressor en underslung rail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Type map kan je ook met een van de knoppen in de buurt van de M en N aanpassen tijdens het spelen als je de default key config hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Good old n00b : Love that guy !!! _O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
nero355 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 01:39:
[...]

Type map kan je ook met een van de knoppen in de buurt van de M en N aanpassen tijdens het spelen als je de default key config hebt ;)
Zal zometeen eens kijken.

Tegenwoordig ben ik trouwens op ts.bug-community.com teamspeak server te vinden voor wat teamplay :D

edit:
Gevonden! het is de B om te switchen tussen de verschillende minimaps.

[ Voor 9% gewijzigd door Fonta op 09-06-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 16:04
Net Battlefield 3 aangeschaft me eerste Battlefield game hopelijk is het leuk :p
Voor 13 euro kon ik het gewoon niet laten liggen!

Ik heb bij Server Browser alles op default staan maar hij vindt niet vele servers met spelers atm zo'n 5 servers met spelers erin, Iemand een idee?

[ Voor 36% gewijzigd door xeoMe op 11-06-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
EA geeft close quarters weg ivm actie E3

BF3E3

Redeem deze code in origin en krijg close quarters gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
xeoMe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:15:
Net Battlefield 3 aangeschaft me eerste Battlefield game hopelijk is het leuk :p
Voor 13 euro kon ik het gewoon niet laten liggen!

Ik heb bij Server Browser alles op default staan maar hij vindt niet vele servers met spelers atm zo'n 5 servers met spelers erin, Iemand een idee?
Hij hoort dan toch wel wat meer te vinden lijkt mij.
Hier hoe ik de filters ingesteld heb staan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/44uMt2t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 06:38:
[...]

Hij hoort dan toch wel wat meer te vinden lijkt mij.
Hier hoe ik de filters ingesteld heb staan:
[afbeelding]
Als hij alleen BF3 base game heeft dan vallen en hoop servers wel af zeker? Ik weet niet zeker maar is het niet zo dat hij servers met expansions die je niet hebt wegfiltert omdat je daar niet op kunt spelen?
In dat geval is het redeemen van die close quarters code een postje of wat terug wel een plan denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ik heb geen expansions inderdaad, ik ga nu die Close Quaters activeren.
Welke expansions zijn nog redelijk belangrijk? Speel graag met voertuigen etc. dus denk Armored kill ofzo?

BF3 Premium kopen dan hebik direct alle expansions als ik het zo lees? Geen betalingen per maand hoop ik zo.
BF3 Premium is nu ook in de aanbieding voor 17,50 dus maar meteen halen als iemand zegt of het de moeite waard is i.c.m. voertuigen met games/fun etc.

[ Voor 43% gewijzigd door xeoMe op 11-06-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:04:
Ik heb geen expansions inderdaad, ik ga nu die Close Quaters activeren.
Welke expansions zijn nog redelijk belangrijk? Speel graag met voertuigen etc. dus denk Armored kill ofzo?

BF3 Premium kopen dan hebik direct alle expansions als ik het zo lees? Geen betalingen per maand hoop ik zo.
BF3 Premium is nu ook in de aanbieding voor 17,50 dus maar meteen halen als iemand zegt of het de moeite waard is i.c.m. voertuigen met games/fun etc.
voor maar 17,50 zal ik het niet laten liggen, sterker nog je kan dan heel de zomer van alle maps, voertuigen en unlocks genieten.

Aftermath,End game en strike at karkand zijn goede DLC's
Amored kill is nogal kapot gemaakt door de Airrape
en close quarters kan best wel snel vervelen, vooral als je shitbucket rank 100 bent geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
€17,50?! Klinkt als een goede deal, Ik heb zelf ook Premium gekocht zodra het beschikbaar was. Mijn favoriet is absoluut Close Quarters. End Game is ook supervet, die speel ik nu voornamelijk. Armored Kill vind ik zelf niet veel aan (Air superiority |:( ). Aftermath is wel ok, maar speel ik ook niet veel.

Ik neem aan dat Back to Karkand ook bij Premium zit (als je geen Limited Edition basegame hebt). Dat zijn ook vette maps, een flinke portie BF2-nostalgie.

Maar voor €17.50 zou ik niet twijfelen en meteen kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ik ga het direct ff aanschaffen thnx voor de snelle reacties! :D
vanavond na het sporten direct weer spelen hehe

trouwens enige support met steam dus als je ingame zit dat je je friends kan zien etc.
Games zoeken etc is alleen via de browser toch?

Noob questions!

Ik heb nu premium aangeschaft en betaald maar als ik bij mijn games kijk staat er nogsteeds Battlefield 3 limited edition klopt dit?

[ Voor 20% gewijzigd door xeoMe op 11-06-2013 10:12 ]

Pagina: 1 ... 199 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.