Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:03

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pykow schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:43:
[...]

vooral dat double xp pas morgen begint ;)
Nope, nu on Battlelog:

Double XP Active now

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

beuker19 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:33:
Ik durf bijna wel te beweren dat geen enkel spel 100% cheatvrij te maken is.
Dat is ook inherent aan de technologie: als je het kan maken, kan je het ook kapotmaken.
Pykow schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:12:
Er zijn genoeg games waar geen cheaters zitten ;) Denk daarbij aan niet-populaire titels.
Inderdaad, puur omdat daar geen geld of faam te verdienen valt. Hoe populairder de game, hoe meer cheaters. Er zijn altijd sukkels die kost wat kost moeten winnen, ongeacht of het door skill is of door een applicatie die het werk voor je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

bvk schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:48:
[...]

Nope, nu on Battlelog:

Double XP Active now
Het is inderdaad nu al double maar ik snap niets van de punten telling :|
Het is namelijk niet exact 2x je xp?

[ Voor 7% gewijzigd door ralph0603 op 23-05-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph0603 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:18:
[...]

Het is inderdaad nu al double maar ik snap niets van de punten telling :|
Het is namelijk niet exact 2x je xp?
Wij noemen het al sinds jaar en dag "de randomizer". Want de punten die dat ding geeft gaan echt hélemaal nergens over. Soms join je een rondje met 4 tickets te gaan, je spawnt en hop klaar is klara, geen stap gezet en geen schot gelost. 200 punten Conquest ribbon en 22000 punten multiplier (!!!) en de volgende keer schop je een ronde lang ongenadig tegen de billetjes van alles en iedereen en haal je multikills, killstreak bonussen en accuracy ribbons op een manier dat je overweegt jezelf te reporten voor cheaten en krijg je 19000 punten aan het einde van de ronde, en dan nog eens de multiplier. Van 1150. 8)7

Vergeet dat ding. Gewoon knallen en random punten incasseren aan het einde van de ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:20:
[...]

Wij noemen het al sinds jaar en dag "de randomizer". Want de punten die dat ding geeft gaan echt hélemaal nergens over. Soms join je een rondje met 4 tickets te gaan, je spawnt en hop klaar is klara, geen stap gezet en geen schot gelost. 200 punten Conquest ribbon en 22000 punten multiplier (!!!) en de volgende keer schop je een ronde lang ongenadig tegen de billetjes van alles en iedereen en haal je multikills, killstreak bonussen en accuracy ribbons op een manier dat je overweegt jezelf te reporten voor cheaten en krijg je 19000 punten aan het einde van de ronde, en dan nog eens de multiplier. Van 1150. 8)7

Vergeet dat ding. Gewoon knallen en random punten incasseren aan het einde van de ronde.
Toch klopt die multiplier hoor. Sommige dingen worden in-game al dubbel aangerekend. De rest (zoals ribbons etc.) worden pas op de end of round screen als multiplier bijgeteld. Dus eigenlijk krijg je altijd exact het dubbele. Maar de score die je ziet staan in het scoreboard is niet je score zonder multiplier, dit net omdat sommige dingen al in-game werden dubbel geteld. Hierdoor lijkt het dus alsof je niet de volledige dubbele punten krijgt door de multiplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 09:09
[...]

Double XP heeft bij mij altijd 100% van de punten exact dubbel gegeven. Dat dat niet altijd even transparant gaat waardoor sommige mensen het overzicht kwijt raken doet daar niks aan af.
Het enige wat weleens wil gebeuren waardoor ik begrijp dat mensen de kluts kwijtraken is dat service stars vaak pas gegeven worden als de punten Single XP zijn binnengehaald, maar dat wordt achteraf altijd correct en dubbel bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snorro schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:19:
[...]

Double XP heeft bij mij altijd 100% van de punten exact dubbel gegeven. Dat dat niet altijd even transparant gaat waardoor sommige mensen het overzicht kwijt raken doet daar niks aan af.
Ahem...
200 punten Conquest ribbon en 22000 punten multiplier (!!!)
"overzicht kwijt" :? :X
Het enige wat weleens wil gebeuren waardoor ik begrijp dat mensen de kluts kwijtraken is dat service stars vaak pas gegeven worden als de punten Single XP zijn binnengehaald, maar dat wordt achteraf altijd correct en dubbel bijgewerkt.
Zolang het voorkomt dat de multiplier een factor kleiner of groter is dan de behaalde scores in een ronde kan je niet zeggen dat er sprake is van "de draad kwijt". Bovendien ben ik niet zo makkelijk door de war te brengen met cijfertjes én is dit pas met de laatste drie 2XP events op gaan vallen, daarvoor leek het wel redelijk in sync te lopen. Maar misschien is dat omdat we er toen niet op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

Ik zie de laatste tijd veel '(un)stacking' meldingen voor bij komen in de chat logs. Ik zelf ben soms ook gemoved vanwege unstacking. Dat 2 teams niet in balans zijn qua aantal spelers snap ik, maar wat is dat (un)stacking geneuzel eigenlijk?? Want veel scripts moven een speler die als laatste binnen is gekomen naar de andere partij als de teams niet in balans zijn. Maar bij (un)stacking wordt daar blijkbaar geen rekening mee gehouden. Wat is de logica??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb BF3 nooit gespeeld en ken ook niemand die het spel bezit en ik vroeg me af wat de grote verschillen zijn met CoD BO2? Dat heb ik namelijk wel veel gespeeld en onlangs verkocht omdat ik er zat van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
beany schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:50:
Ik zie de laatste tijd veel '(un)stacking' meldingen voor bij komen in de chat logs. Ik zelf ben soms ook gemoved vanwege unstacking. Dat 2 teams niet in balans zijn qua aantal spelers snap ik, maar wat is dat (un)stacking geneuzel eigenlijk?? Want veel scripts moven een speler die als laatste binnen is gekomen naar de andere partij als de teams niet in balans zijn. Maar bij (un)stacking wordt daar blijkbaar geen rekening mee gehouden. Wat is de logica??
Unstacking

Stacking refers to one team having more strong players than the other team. The result of stacked teams is lopsided wins and usually rage quitting from the losing team or attempts to switch to the winning team. If unstacking is enabled and the Ticket Percentage (Ratio) is exceeded, the plugin will attempt to unstack teams. To unstack teams, a strong player is selected from the winning team and is moved to the losing team. Then, a weak player is selected from the losing team and moved to the winning team. This is repeated until the round ends, or teams become unbalanced, or Max Unstacking Swaps Per Round is reached, whichever comes first.
https://forum.myrcon.com/...MULTIbalancer-1-0-2-0-BF3

Dit is de boosdoener ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Aha...

Want het idee is dat een potje gelijke stand eindigt of zo?? 8)7 Ik snap nu wel wat ze willen, maar het haalt het complete team gevoel onderuit(voor zover dat er al is op publieke servers). Ze kunnen beter het script draaien dat na een potje de teams opnieuw indeelt als het ticketverschil te groot was.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

DervishD schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:55:
Ik heb BF3 nooit gespeeld en ken ook niemand die het spel bezit en ik vroeg me af wat de grote verschillen zijn met CoD BO2? Dat heb ik namelijk wel veel gespeeld en onlangs verkocht omdat ik er zat van was.
Speel je op de pc of xbox/ps3 ?
Grootste verschillen
1.Graphics (bf3=beter)
2.Voertuigen
3.Recoil/Gunplay(geen 360 noscope :+ )
4.Geen Killstreaks
5.Minder customisation (bijv. geen golden camo)
6.Meer gamemodus (van kleine maps tot hele grote maps)
7.Iets meer teambased gameplay
8.Niet om hoekjes kunnen springen/dolphin diving
9.iets langzamere gameplay
10.Destructie
11.Op de pc Max 32vs32
12.realistische setting

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Grootste verschillen
1.Graphics (bf3=beter)
2.Voertuigen
4.Geen Killstreaks
10.Destructie
11.Op de pc Max 32vs32
12.realistische setting
Mooi en heldere uiteenzetting, waar ik mij volledig bij aansluit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
beuker19 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Grootste verschillen
1.Graphics (bf3=beter)
2.Voertuigen
4.Geen Killstreaks
10.Destructie
11.Op de pc Max 32vs32
12.realistische setting
Klinkt goed, misschien toch maar eens kopen. 4 en 8 spreken me wel aan. 11 wat minder omdat het me met veel spelers al snel te druk wordt. Heb CoD4 wel eens op een server met 30 of meer spelers gespeeld en het is dan echt 1 grote chaos. Iedereen is dan aan het rushen en het is dan echt 1 groot spray and pray fest (wat dat betreft vond ik in BO2 6 tegen 6 of 8 man in FFA perfect). Is dat met BF3 minder door de langzamere gameplay? Of is BF3 sowiezo niet spray and pray?

En ik speel trouwens op een pc.

[ Voor 3% gewijzigd door DervishD op 24-05-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

DervishD schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:10:
[...]

Klinkt goed, misschien toch maar eens kopen. 4 en 8 spreken me wel aan. 11 wat minder omdat het me met veel spelers al snel te druk wordt. Heb CoD4 wel eens op een server met 30 of meer spelers gespeeld en het is dan echt 1 grote chaos. Iedereen is dan aan het rushen en het is dan echt 1 groot spray and pray fest (wat dat betreft vond ik in BO2 6 tegen 6 of 8 man in FFA perfect). Is dat met BF3 minder door de langzamere gameplay? Of is BF3 sowiezo niet spray and pray?

In BF3 zitten hele grote maps waarbij je zelfs met 32x32(64 totaal dus) soms stukken loopt zonder iemand tegen te komen. In de kleinere maps is 32x32 chaos maar op zijn tijd zeker leuk!.

Maar er zijn zat servers met max 32(16x16 dus) spelers, of zelfs nog minder spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
beany schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:19:
[...]

In BF3 zitten hele grote maps waarbij je zelfs met 32x32(64 totaal dus) soms stukken loopt zonder iemand tegen te komen. In de kleinere maps is 32x32 chaos maar op zijn tijd zeker leuk!.

Maar er zijn zat servers met max 32(16x16 dus) spelers, of zelfs nog minder spelers.
En toch ook wel belangrijk, heeft BF3 ook free for all? Dat vind ik de leukste game modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

DervishD schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:38:
[...]

En toch ook wel belangrijk, heeft BF3 ook free for all? Dat vind ik de leukste game modus.
Nee, het heeft geen free for all.

Het heeft de volgende modussen:
Conquest
Rush
Team Deathmatch
Squad Deathmatch
Squad Rush
Co-op
Conquest Assault (Back to Karkand)
Conquest Domination (Close Quarters)
Gun Master (Close Quarters/Aftermath)
Team Deathmatch Close Quarters (Close Quarters)
Tank Superiority (Armored Kill)
Scavenger (Aftermath)
Capture the Flag (End Game)
Air Superiority (End Game)

Meer info hier: http://battlefield.wikia.com/wiki/Battlefield_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

DervishD schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:10:
[...]

Hangt een beetje van de modus en het aantal spelers af
TDM 32p is leuk maar 64p is een grote chaos.
CQ 24/32 man is leuk 64p chaos
Maar niet echt spray en pray het is iets meer tactisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Hehe Team Deathmatch komt bij toch wel neer op FFA, ondanks dat je in een team/squad speelt :P.

Maar goed, schijnbaar kan de frostbite engine dat niet... Zelfs Gunmaster zit je in een team, ondanks dat het enige wat je teammaten doen is kills jatten. Sinds de patch dat ze gunmaster winner ribbon naar top5 only hebben gedaan heeft het nog minder nut om in een team te zitten. Maja DICE doet liever moeilijk dan makkelijk zoals we na zoveel jaar wel gewend zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DervishD schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:55:
Naast het lijstje van beuker19 is de grootste verschil de combinatie met voertuigen en infantry.

BO2 zijn allemaal erg kleine maps en gangetje gangetje gameplay, waarbij je bij BF3 dit gewoon niet hebt.
veel meer open ruimtes.
Beperk je niet alleen tot TDM omdat je deze mode goed kent, het is leuk om TDM te spelen in iedere game, maar conquest is toch de mode van Battlefield die je ECHT moet spelen, want anders begrijp je niks van de game. in de zin van TDM is vrij simpel en is het gewoon killen klaar.
maar bij conquest is het toch aanvallen, verdedigen, flanken, support leveren etc, daar komt het spel pas tot zijn recht.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

beany schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:28:
[...]

Aha...

Want het idee is dat een potje gelijke stand eindigt of zo?? 8)7 Ik snap nu wel wat ze willen, maar het haalt het complete team gevoel onderuit(voor zover dat er al is op publieke servers). Ze kunnen beter het script draaien dat na een potje de teams opnieuw indeelt als het ticketverschil te groot was.
Ja en de volgende ronde switcht iedereen weer. Ik vind het helemaal niet zo raar dat dit gebeurd en het is mij ook al een paar keer gebeurd. Zit je net in het winnende team.......... zucht ;) Het haalt wel het teamgevoel een beetje weg maar ik vind het op zich geen slechte zet.

[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 24-05-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
Battelefield is gemaakt om conquest te spelen, die andere modus zijn best grappig soms (tdm 64 players :P) maar conquest blijft de vetste mode.

offtopic > check dit dan lol, multi kill en daarna gelijk tripple kill met C4.
YouTube: C4 lol @ bazaar rush

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06

InFamous

excommunicado

hankes schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:39:
Battelefield is gemaakt om conquest te spelen, die andere modus zijn best grappig soms (tdm 64 players :P) maar conquest blijft de vetste mode.

offtopic > check dit dan lol, multi kill en daarna gelijk tripple kill met C4.
YouTube: C4 lol @ bazaar Metro rush
Klopt niet Bazaar rush, is Metro rush

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kunnen jullie nog inloggen op battlelog?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genlulhannes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 09:42
Heb problemen met het online gaan , meer mensen die dat hebben.
Origin zegt offline en is met geen mogelijkheid online te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Ja en battlelog zegt gewoon dat mn pasw niet goed is..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 23:44
LosGieros schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:52:
Kunnen jullie nog inloggen op battlelog?
Nee. Mij lukt het ook niet meer.

Verificatiegegevens is wat mis. Probeerde toen een wachtwoord te resetten. Daar kreeg ik de melding dat Origin op dit moment technische problemen heeft.

Even afwachten dus, maar wel weer op een lekker tijdstip |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Het is weeral van dat... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik heb geen problemen.///
AFKLOPPEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zucht, ik kom er ook niet in :{ Lijkt me een goed moment om BF3 compleet opnieuw te installeren. Close Quarters wil maar niet werken. Ik krijg dan de melding dat ik de installatie moet repareren, daar is ie dan een uur mee bezig en zegt ie dat alles in orde is. Als ik het dan nog een keer probeer blijft het probleem bestaan. Onbegrijpelijk dat Origin nog steeds zoveel problemen geeft na zo'n lange tijd dat het al bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pffrrt. Na een goeie twee maandjes toch nog eens BF3 geprobeerd. Belachelijke lag overigens weer, al een seconde of 2 achter cover gesprint en toch nog doodgaan. Team zat als een bende debielen te campsnipen en dergelijke. Zo is er weinig aan natuurlijk -O-

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 23:44
Inmiddels werkt het bij mij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Hier ook gezeik, als ik op BF3.exe druk gebeurt er niks, ga ik in Origin kijken bij game library, zijn alle opties greyed out, kan niet op play drukken en niet op repair install. Doe ik check for updates, BF3 is up to date.
Ga ik via Battlelog kijken dan kan ik gewoon inloggen enzovoorts maar zodra ik probeer te joinen blijft het hangen op joining server. Origin al afgesloten en opnieuw opgestart.

Kan battlefield 1942 overigens wel spelen :X

Volgens mij is het weer raak bij EA, ga naar de status website van EA om te kijken naar Origin en de servers, laadt hij niet en krijg ik deze melding
An error occurred while processing your request.
Reference #97.7d7008d1.1369417740.1ebba83d
www.EA.com lijkt ook onbereikbaar, gaat goed daarzo.

Ja dus EA ook onbereikbaar, daat gaat me dubbel XP weekend.

[ Voor 36% gewijzigd door InFamous op 24-05-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

InFamous schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:46:
Hier ook gezeik, als ik op BF3.exe druk gebeurt er niks, ga ik in Origin kijken bij game library, zijn alle opties greyed out, kan niet op play drukken en niet op repair install. Doe ik check for updates, BF3 is up to date.
Ga ik via Battlelog kijken dan kan ik gewoon inloggen enzovoorts maar zodra ik probeer te joinen blijft het hangen op joining server. Origin al afgesloten en opnieuw opgestart.

Kan battlefield 1942 overigens wel spelen :X

Volgens mij is het weer raak bij EA, ga naar de status website van EA om te kijken naar Origin en de servers, laadt hij niet en krijg ik deze melding

[...]

www.EA.com lijkt ook onbereikbaar, gaat goed daarzo.

Ja dus EA ook onbereikbaar, daat gaat me dubbel XP weekend.
Nergens last van 3 minuten geleden nog gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genlulhannes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 09:42
Kan nu weer inloggen en online alles Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:18
wordt er nog eens wat gedaan aan het " gecheat " van sommige mensen want ik vind wel dat ik vaak heel snel dood gaat . ben niet eens in het level of al weer dood en loop ik met een sniper en schiet iemand 2 x dood het hoofd hij draaid zich gewoon om em schiet mij gelijk dood

dit is niet leuk zo je kan niet eens lekker rustig spelen , nu moet ik ala Seriuos Sam rond rennen en schieten als Rambo maar daar heb ik dus geen zin in .. beetje technische uit denken maar nee het is gewoon ene frag festijn geworden ..

hoop toch dat deel 4 weer terug gata zo als waar het ooit mee begonnen is .. AI players en MODS :)
zelf je game maken en dan ook je eigen tempo het spel afwerken ipv een hardslag van 200 hebben

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik kom toch echt geen server op.
BF3.exe laadt gewoon niet, zie hem wel staan in taakbeheer. Maar er wordt gewoon niks geladen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Tips: hardcore, <64players, tactische gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
ravw schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:47:
wordt er nog eens wat gedaan aan het " gecheat " van sommige mensen want ik vind wel dat ik vaak heel snel dood gaat . ben niet eens in het level of al weer dood en loop ik met een sniper en schiet iemand 2 x dood het hoofd hij draaid zich gewoon om em schiet mij gelijk dood

dit is niet leuk zo je kan niet eens lekker rustig spelen , nu moet ik ala Seriuos Sam rond rennen en schieten als Rambo maar daar heb ik dus geen zin in .. beetje technische uit denken maar nee het is gewoon ene frag festijn geworden ..

hoop toch dat deel 4 weer terug gata zo als waar het ooit mee begonnen is .. AI players en MODS :)
zelf je game maken en dan ook je eigen tempo het spel afwerken ipv een hardslag van 200 hebben
Speel dan ook geen metro of nosehar canals tdm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Zijn de servers weer offline gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
MurBur38 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:47:
Zijn de servers weer offline gegaan ?
Daar lijkt het wel op. Kan niet inloggen op Battlelog/Origin Client/Origin website.
Valt wel weer heel fijn samen met een double XP weekend... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Iemand target toch systematisch EA en/of DICE, dit is al het tweede Double XP weekend waar ze de boel saboteren geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Phuncz schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 09:00:
Iemand target toch systematisch EA en/of DICE, dit is al het tweede Double XP weekend waar ze de boel saboteren geloof ik.
Ik vermoed activision ;)

Ik kan overigens ook niet inloggen. Krijg de melding dat het wachtwoord of gebruikersnaam verkeerd is ingevoerd :? Na 10 keer invoeren geen verschil. Een wachtwoordreset is ook niet mogelijk door een " technische storing "

[ Voor 30% gewijzigd door Ruffzz op 25-05-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Begint wel erg op te vallen zo ja.

Kon net even inloggen op Origin in offline modus, zodra ik online wil gaan is de sessie van mijn login verlopen en moet ik opnieuw inloggen.

[ Voor 67% gewijzigd door agoNITE op 25-05-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:36

immetjes

HIER is BERN-E

Na wat moeite doet het hier weer. Alle servers zijn leeg!

Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/6056/serverbrowserbattlelogb.png

[ Voor 76% gewijzigd door immetjes op 25-05-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Yep , kan ik weer inloggen eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Kan wel overal inloggen, maar kan nog steeds geen enkele game spelen. Of verbinding met EA servers valt weg, of het spel laadt totaal niet en lijkt niks te doen (met een geheugen gebruik van 4MB in taakbeheer).

Ohja, en BF4 preorder geannuleerd. Kijk wel eens weer als BF4 uit is en naar hoe de release verloopt (of er weer dezelfde problemen zijn als met de BF3 release).

[ Voor 28% gewijzigd door agoNITE op 25-05-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Zoiezo doe ik nooit pre-orders. Ik wil eerst zien wat ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ralph0603 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:39:
Zoiezo Sowieso doe ik nooit pre-orders.
Met Battlefield 3 heb ik de game gekocht op de dag van de launch. Dan had ik nog steeds de Premium Edition met de eerste DLC er gratis bij, voor 50€. Ik zie ook niet in waarom pre-orderen je een voordeel zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok, kheb een vraagje. Weet iemand een server of servers waar balanced gameplay is? Conquest games zijn namelijk zo verschrikkelijk broken in deze game. Het is of zo dat je in het team zit dat over het andere team heel walst. Of je ben het andere team. En beide kanten van de gameplay zijn gewoon niet tof. Over een team heen walsen is boring as hell. En terwijl je spawned, 2 stappen uit je basis doen en dan snoeihard geraped worden word na 3 keer ook vervelend. Er zijn gewoon geen servers te vinden waar je gewoon een balanced potje, bases over en weer, en dan met 30 tickets verschil wint of verliesd. Maar wel waar het "fun" is.

En een server met standaard vehicle spawn timers zouden ook een veradming zijn. Ik word hier gewoon echt gestoord van :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Phuncz schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:00:
[...]

Met Battlefield 3 heb ik de game gekocht op de dag van de launch. Dan had ik nog steeds de Premium Edition met de eerste DLC er gratis bij, voor 50€. Ik zie ook niet in waarom pre-orderen je een voordeel zou geven.
Och, meer een gevalletje omdat het kan denk ik. Net wat je zegt, of je hem preordert of op de dag van release koopt, extra's krijg je toch wel. Ben ook hard aan het twijfelen of ik BF4 bij release überhaupt wel wil aanschaffen...vermaak me met BF3 lang niet meer zoveel als pak hem beet 2 maanden geleden. De kat maar even uit de boom kijken in oktober dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:35
Vandaag weer ff metro op [NL][DegC] Operation Metro 1000 tickets 24/7. Maar wat zijn dat toch een slechte admins. Iedereen die "glichted" werd binnen 2 min gekicked, maar toen kregen we iemand met een aimbot op de US side (waar ook de admins zaten) en dan duurt het 10 min voordat hij weg is, ze moesten zijn stats eerst checken :| . Ja toen kon US opeens flink doorduwen.

DegC servers vermijd ik dus maar.

[ Voor 11% gewijzigd door SL65 op 26-05-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het is wel niet evident een cheater in je eigen team te spotten als er geen zeer obvious cheat gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Phuncz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:19:
Het is wel niet evident een cheater in je eigen team te spotten als er geen zeer obvious cheat gebruikt wordt.
Die zin heb ik nu al drie keer gelezen en ik kom er maar niet uit... :|

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

l0n3w012ph schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:20:
[...]

Die zin heb ik nu al drie keer gelezen en ik kom er maar niet uit... :|
Hij bedoeld te zeggen dat het lastig is een cheater in je eigen team te herkennen. Je kan dit dus eigenlijk alleen maar door hem te volgen of dat hij extreme K/D heeft. 50/1 ofzo.
Als tegenstander herken je een cheater sneller omdat je dan gekilled wordt door hem uit bijvoorbeeld onmogelijke hoeken of met alleen maar headshots ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Yup inderdaad. Zo moeilijk was mijn zin nu ook weer niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:13:
Yup inderdaad. Zo moeilijk was mijn zin nu ook weer niet he :)
Jouw zin was geen Nederlands, want je lijkt niet te weten wat evident betekent of in welke context je dat wel en niet gebruiken kunt. Dat helpt niet echt.
Het is wel niet klaarblijkelijk een cheater in je eigen team te spotten als er geen zeer obvious cheat gebruikt wordt. :?
Regel één over het gebruik van niet-gangbare woorden is: niet gebruiken als je zélf niet weet wat ze betekenen.
SL65 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:03:
Vandaag weer ff metro op [NL][DegC] Operation Metro 1000 tickets 24/7. Maar wat zijn dat toch een slechte admins.
Onze jet-lamer (conquest op vehicle maps is leuker als je zélf een jet-whore hebt 8) ) is een (ex-) DegC-er. Die zélf ook die servers altijd vermeed vanwege de verschrikkelijke admins... z'n eigen clanmatties. Een doorsnee voorbeeld: op Seine ging een admin het eigen team "baserapen" door als er iemand in de tank kruipt de ernaast staande oranje gastankjes op te blazen, mensen !kill-en om een plekje in de tank te bemachtigen, squads shuffelen om ons uit ons camping-huisje te laten wegrotten (wat niet werkte aangezien we gewoon weer een eigen squad bakten) terwijl de enige reden dat we niet nog steeds gek geraped werden was dat ons gecamp ons D opgeleverd had en het halve vijandelijke team die vlag wilde hebben en moeite deed om ons uit ons huisje te peuteren. Dan nog bitchen dat het binnenshuis gebruik van AT mijnen tegen infantry "te lame" is en klagen dat er met huizen gesmeten wordt, en zelfs z'n eigen clanmate gekickt wegens "hard camp". En welja, zodra wij eruit gebopt waren werd ons team wéér volledig overlopen en de admin die in het begin z'n eigen team zat te narren met TKs was halverwege ondanks dat het winnende team permanent groter was (mensen die net joinen in een baserape zijn gelijk weer weg) naar het andere team gemigreerd en kasseerde eventjes de win.

Om dit soort votsmuppets (en die zitten écht niet alleen in DegC hoor) spelen we voornamelijk op servers die niet aan een clan gelieerd zijn, of waar je de clanners en admins nooit ziet. Admins zijn op softcore gewoon klote, moet je niet willen. Op HC kun je er wat aan hebben als ze optreden tegens TKers die blijven rejoinen om een beetje te TKen maar verder ook gewoon opbokken ermee.
Als we BF4 gaan kopen en spelen host ik m'n eigen server. Dat gezeik met admins irriteert me sinds januari 2012 en dat gaan we met BF4 niet wéér beleven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ik kwam van de week een cheater/hacker tegen die met de m98b schoot alsof het sks was, is dit nou dat md5 tool gebeuren of is dit weer een nieuwe cheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik erger mij hier wel enorm aan! Ik speel af en toe met een vriend op een vrijdag/zaterdag avond een paar potjes en dan word ik of hij wel eens naar het andere team gezet midden in een ronde... En als je dan terug wilt switchen dan wordt je om de 5 seconden gedood door de admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Inhakend op het hele: klote admins en baserape verhaal:

Weet iemand goede servers waar de standaard regels gelden en niet instant spawn van armor en 3k tickets. Maar waar het kapot schieten van armor ook echt effect heeft? Waar je dus balanced conquest gameplay kan hebben en het tactische aspect van dit spel naar voren komt? Want met instant armor spawn is er gewoon niets tactisch meer aan. Zeker niet omdat die gare smaw en rpg gewoon te weinig damage doen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:29:
[...]

Ik erger mij hier wel enorm aan! Ik speel af en toe met een vriend op een vrijdag/zaterdag avond een paar potjes en dan word ik of hij wel eens naar het andere team gezet midden in een ronde... En als je dan terug wilt switchen dan wordt je om de 5 seconden gedood door de admin.
De kans dat je dat overkomt met z'n tweeën is nog redelijk klein. Maar wij spelen vaak met 4 tot 8 man. De fanatiekste vier staan veelvuldig hoog in de scorelijst en de minder fanatieke vier middelmatig of laag.
Als de balancer wacht tot er iemand dood gaat en hem dan switched, zijn één of twee van de lage rankers vaak de pineut (want ze gaan vaker dood) maar ik ben dan ook vrij vaak het haasje, omdat ik suicidaal met C4 strooien in bevolkt gebied en rushen met M240b leuker spelen vind dan vastroesten aan ons campspotje. Je zit dan ineens in je ééntje tegen een samenwerkende groep die al aan het winnen was (anders waren je vijanden niet allemaal geragequit en was er geen balancer nodig geweest). En negen van de tien keer gebeurt dis uitgerekend de spelers die sowieso al geen partij zijn voor de besten van ons groepje.
Als de balancer zomaar iemand dood maakt om te balancen pikt hij er meestal iemand uit die het laatste gejoined is. Als je met 6 man tegelijk joint ben je er daar bijna geheid één van. Of drie.
Als de balancer een sterke speler omgooit is het vaak één van onze fanaatjes, die ineens niet meer goed presteren zonder ondersteunende squad en ragequitten en dan rejoinen. Dat blijft dan de hele ronde gebeuren tot de ronde over is of we het zat zijn geautobalanced te worden en een andere server gaan zoeken.

Als de balancer hele squads schuifelt om de balans in orde te houden én het stacken mogelijk te houden, dan zitten er van onze groep ineens de helft in een ander team. Dit is in zoverre de minst kutte oplossing dat je in elk geval niet ineens alleen aan het spelen bent (wat de meeste van ons niet leuk vinden). Je hebt wel het risico dat alles wat je met je squad bespreekt door een vijandelijke squad gehoord wordt. Aan de andere kant kun je zo wel meegenieten als je een goed opgezet campfestijn wreed verstoort >:)

Nade, de hoek in snel! / Pas op het is *knal**bambam* ducky met een RPG... / Hij schoot op m'n claymores. / Joh, echt?!
enemy killed 100
enemy killed 100
enemy killed 100
triple kill 40
killstreak stopped 140
killstreak stopped 80
killstreak stopped 110
destroyed explosive 20
destroyed explosive 20

Ducky! Bitch! / Waarom staan jouw claymores helemaal hierboven man! / Hij zit me te fukking teabaggen! Jou kom ik hálen, eend!

Dat is niet eens écht vervelend, je voormalige vrienden hun campspot uitwerken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
@Yeroon

Is inderdaad rete irritant en helaas lijken servers met normale timers zeldzaam te zijn. Ik zit meestal op Anarchy UK of FMUK (soms AreThoseSubtitles) servers als ik conquest speel. Volgens mij hebben zelfs de OldMenGaming servers kortere timers maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:45:
[...]

Jouw zin was geen Nederlands, want je lijkt niet te weten wat evident betekent of in welke context je dat wel en niet gebruiken kunt. Dat helpt niet echt.
Het is wel niet klaarblijkelijk een cheater in je eigen team te spotten als er geen zeer obvious cheat gebruikt wordt. :?
Regel één over het gebruik van niet-gangbare woorden is: niet gebruiken als je zélf niet weet wat ze betekenen.
Geen taalpurist hier maar volgens mij mankeert er helemaal niets aan zijn gebruik van het woord 'evident', al is de wel-niet constructie misschien wat verwarrend maar wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-P schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:57:
[...]
Geen taalpurist hier maar volgens mij mankeert er helemaal niets aan zijn gebruik van het woord 'evident', al is de wel-niet constructie misschien wat verwarrend maar wel correct.
offtopic:
"Het is wel niet klaarblijkelijk een cheater in je eigen team te spotten " <- dit betekent niets. Die zin is zó krom dat ik me goed voor kan stellen dat het moeilijk, zo niet onmogelijk, wordt de betekenis ervan te achterhalen. Als er nou gestaan had "Het is evident niet eenvoudig een cheater in je eigen team te spotten " dan was het een zin geweest, maar nu is het een verzameling losse woordjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Als we BF4 gaan kopen en spelen host ik m'n eigen server. Dat gezeik met admins irriteert me sinds januari 2012 en dat gaan we met BF4 niet wéér beleven.
Als serveradmin heb je andere problemen als een speler zijnde, kortom verwacht niet dat je server 24/7 vol zit. Sterker nog leven van admin gaat niet over rozen, voor je spelers kan je namelijk nooit iets goeds doen. :P
disturbedmind schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:29:
[...]

Jammer genoeg vrij weinig aan te doen, bijna elke server draait een balance plugin. De vraag is alleen hoe strict heeft een admin hem ingesteld. Op sommige servers is het bijna onmogelijk om met vriend of clanmaat te spelen. Zoals ik eerder al eens had gemeld, ben server tegen gekomen waarbij je niet eens naar verliezende team mocht switchen, zelfs al had andere team minder tickets en spelers. Werd gewoon automatisch terug gemoved! 8)7
ye-roon schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:47:
Inhakend op het hele: klote admins en baserape verhaal:

Weet iemand goede servers waar de standaard regels gelden en niet instant spawn van armor en 3k tickets. Maar waar het kapot schieten van armor ook echt effect heeft? Waar je dus balanced conquest gameplay kan hebben en het tactische aspect van dit spel naar voren komt? Want met instant armor spawn is er gewoon niets tactisch meer aan. Zeker niet omdat die gare smaw en rpg gewoon te weinig damage doen.
Gebruik maken van de serverbrowser filter (Vehicle spawn delay 100-999%, staat standaard op 0-500% geloof ik <100% is fast spawn) en voor tickets heb je geloof ik ook een filter, maar kan je eventueel ook snel bekijken via live scoreboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:24:
[...]
Als serveradmin heb je andere problemen als een speler zijnde, kortom verwacht niet dat je server 24/7 vol zit. Sterker nog leven van admin gaat niet over rozen, voor je spelers kan je namelijk nooit iets goeds doen. :P
Ik weet wel het één en ander van het hosten en adminnen op populaire servers evenals het streamen om er gang in te krijgen, maak je maar geen zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:14:
[...]

offtopic:
"Het is wel niet klaarblijkelijk een cheater in je eigen team te spotten " <- dit betekent niets.
Ik gebruikte ook niet het woord 'klaarblijkelijk', maar 'evident'. 'Klaarblijkelijk' is een synoniem, dat is geen alternatieve versie van het woord. Misschien moet jij, in plaats van anderen op hun (volgens jou) fout gebruik van een correct Nederlands woord in een correcte context te wijzen, zelf eens opzoeken waarom een synoniem niet één op één over te nemen is van het oorspronkelijke woord.

Een correctere benadering van de term 'evident' zou zijn "het is niet zo vanzelfsprekend". Als je het woord zijn betekenis dan nog niet snapt, heb je hier nog wat voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De betekenis van het woord is hetzelfde. Ik ga geen tijd verknoeien door te zoeken naar een correcte, Nederlandse interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:48:
De betekenis van het woord is hetzelfde. Ik ga geen tijd verknoeien door te zoeken naar een correcte, Nederlandse interpretatie.
De betekenis van dat woord is in het Nederlands anders dan in het Engels.
Het opzoeken van de Nederlandse betekenis is dus niet geheel uit de lucht gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:35
[...]

[...]

Onze jet-lamer (conquest op vehicle maps is leuker als je zélf een jet-whore hebt 8) ) is een (ex-) DegC-er. Die zélf ook die servers altijd vermeed vanwege de verschrikkelijke admins...
Ben gelukkig niet de enige dus. Speel zelf vaak op Duitse (non clan) servers (maar dan wel metro :$ ), dat bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Speel ook geen grote mappen meer met jets, ik speel alleen nog seine, bazaar, CQ, aftermath en af en toe TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
ye-roon schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:01:
Ok, kheb een vraagje. Weet iemand een server of servers waar balanced gameplay is? Conquest games zijn namelijk zo verschrikkelijk broken in deze game. Het is of zo dat je in het team zit dat over het andere team heel walst. Of je ben het andere team. En beide kanten van de gameplay zijn gewoon niet tof. Over een team heen walsen is boring as hell. En terwijl je spawned, 2 stappen uit je basis doen en dan snoeihard geraped worden word na 3 keer ook vervelend. Er zijn gewoon geen servers te vinden waar je gewoon een balanced potje, bases over en weer, en dan met 30 tickets verschil wint of verliesd. Maar wel waar het "fun" is.

En een server met standaard vehicle spawn timers zouden ook een veradming zijn. Ik word hier gewoon echt gestoord van :s
Je moet echt goed gaan zoeken naar een game die balanced is imo. Afgelopen 2 weken geen bf3 meer aangeraakt vanwege die reden.

het is in de eerste 5 minuten al bekend of je gaat winnen of keihard gaat verliezen.

Wat betreft de pre order voor BF4, ik wacht wel even. Had bf3 destijds bij wehkamp gepre-orderd voor zo'n €25,- icm met de korting die ze toen gaven en een kortingscode.
Ben wel erg benieuwd naar de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

Gisteren toch een paar keer gelachen. Volledig vanuit we-worden-gebaseraped naar alle objectives gepushed. Moest wel mijn teammates aansporen om OOK wat te doen want die bleven het liefst overal campen maar voila. Gelukt. Toen werd het een beetje saai (was een 1600 ticket server en nog 800tickets over) en aangezien de balans op den duur ook niet zo best meer was besloot ik te switchen van team. Daarna weér alles de andere kant op gepushed en alsnog gewonnen :P best leuk.

Een andere server was iets minder leuk. Het leek in het begin een prima gebalanceerd spel, soms hadden wij alle objectives, de andere keer werden we compleet teruggedreven maar alles leek prima. Tot op een gegeven moment iemand het blijkbaar leuk vond om een hack aan te zetten ofzo want ineens schoot 1 van die lui supergoed (die voorheen gewoon normaal schoot) en we werden gebaseraped tot en met. Heel apart aangezien het constant redelijk gebalanceerd was en nu ineens werden we gebaseraped, gespawnkilled en ge-redzoned tot en met. Tja na een half uur nog een fors aantal tickets over... ik ben gekapt ermee. Vooral omdat ik zeer sterk de indruk kreeg dat er 1 of 2 mensen niet helemaal fris speelden en mijn team genoten hadden ook nog nooit van samenwerken gehoord. Dan riep ik 'follow me' en rende bv C platfom op (operation metro) en dan bleven hun lekker campen. Reviven hadden ze ook nog nooit van gehoord etc.

Maar toch: BF3 blijft een lekker spel en ik wil in elk geval nog col 100 halen, zit nu op col 94 dus dat moet wel lukken :P Al vraag ik me af hoe sommige mensen zó snel col 100 hebben gehaald?? Ik speel het al effe zeg maar :+

[ Voor 3% gewijzigd door Metro2002 op 28-05-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Ligt het aan mij of zijn maandagavond potjes echt te belabberd voor woorden?

Ik heb sinds kort een vriend aan BF3 Premium geholpen en maandagavonden spelen we samen. Fysiek in dezelfde ruimte, dus geen moeilijke dingen met TS/Skype. Maar letterlijk elke maandagavond lijken alle level 100 shitbuckets uit de lucht te komen vallen om ons lastig te vallen. Gisteravond weer. 1e server, compleet ongebalanceerd. 400 tickets, we verloren met 0-365(!). Complete baserape ook. 2e server iets minder erg, maar ook baserape voor level 100 nolifers wiens stats verraden dat ze zo'n beetje in de BF3 jets wonen.

Dit terwijl ik dit weekend en vorig weekend eigenlijk alleen maar leuke potjes heb meegemaakt en zelfs als gunner met een goede piloot een 42-3 ronde heb neergezet. Is maandagavond oefenavond voor goede clans op public servers ofzo? Mijn vriend heeft nu (na 4 weken) al zoiets van "mwah, zo hoeft het voor mij niet". Zijn er nou geen leuke, gebalanceerdere servers te vinden op maandagen voor beginners?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
@arfman, ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met server joinen. hier een paar dingen die je kunt proberen:
1.misschien is het wat om better battellog* te downloaden > daar kan je ook gemiddelde rank zijn van de spelers die in de server zijn. Wanneer deze dus laag is is de kans wat groter dat het gemiddelde skill level ook wat lager is.(is niet gegarandeerd natuurlijk)
2. eerst ff de spelers checken voordat je een server joined > zie je daar veel gasten met zelfde (clan)tag inzitten >dan kan je verwachten dat die samen op teamspeak zitten en waarschijnlijk daar hun voordeel mee doen.

Verder is maandag avond niet een avond dat inhet speciaal clans oefenen... meest active war avond blijft zondag> maar die spelen dan ook op private servers een geen public.

*linker na better batttelog:
http://getbblog.com/en/

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Net via Origin BF3 premium edition gekocht, is nu aan het downloaden. Hebben jullie nog tips voor mij als n00b? (ik kom van COD BO2, hou dat ff in gedachten) En zijn er servers die meer geschikt zijn voor beginners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DervishD schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:17:
Net via Origin BF3 premium edition gekocht, is nu aan het downloaden. Hebben jullie nog tips voor mij als n00b? (ik kom van COD BO2, hou dat ff in gedachten) En zijn er servers die meer geschikt zijn voor beginners?
Ga niet op noob servers spelen, daar komen colonel 100 die hun stats op krikken door noob spelers te bashen.
Ga ook niet meteen 64 slot servers joinen die kleine mappen draaien, het beste kun je eerst close quarter servers of tdm noshar canal servers met max 32 slot joinen, dat ligt meer in de lijn van cod, hierdoor kun je wat aan wapens, recoil, spread, bullet drop en suppression wennen.

Ziet het als zwemmen, als je niet kunt zwemmen spring je ook niet meteen in het diepe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 19-09 14:51
Ik zou me vooral een beetje verdiepen in de filters bij de server browser.

32 en 48 player conquest large is wat minder hectisch dan 64, je kan ook in de browser al zien of de teams een beetje in balans zijn (ongeveer gelijke hoeveelheid tickets)

Ik heb m'n filters ook zo ingesteld dat er alleen maar servers verschijnen uit landen die nog een beetje een acceptabele ping hebben. Om alle servers weer te geven die aan je filter voldoen moet je trouwens naar beneden blijven scrollen tot ie niet meer verder gaat, dan kan je sorteren op player count, checken of het potje een beetje in balans is, ping bekijken en dan pas joinen.

zorg ook altijd dat je in een squad zit, de meeste servers doen dit automatisch, maar je kan ook kijken of je nog andere squads in het team kan joinen, als je graag rusht en basissen verovert zou ik kijken of er een squad met een paar assauts met een hoge rang bij zit, als je bij ze in de buurt blijft zal je wss vaak worden gerevived waardoor je minder tijd kwijt bent met wachten op spawn.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Niet rushen gewoon rustig van punt naar punt gaan :)
Er zijn noob server tot rang 60 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ik heb veel mensen horen zeggen dat BF grafisch veel mooier is maar daar ben ik het niet mee eens, ik vind het er eerlijk gezegd nogal cluncky uit zien vergeleken met BO2 en ook nogal kleurloos. Ik vind BO2 moderner ogen en het beeld beweegt ook veel vloeiender. Dat vloeiende moet ik in BF nog ff aanpassen, even de settings naar beneden schroeven.

Edit:

Tsja, BF3, wat moet ik er van zeggen. Ik weet altijd in de eerste paar minuten of ik een spel leuk vind of niet en persoonlijk vind ik BF3 dikke bagger. 50 euro weggegooid :/ Zoals ik al zei vind ik het grafisch gewoon niet mooi. Het is allemaal flets, kleurloos en hoekig. De gameplay is ook niks en vijanden kan ik bijna niet zien. Misschien dat dat aan mijn slechte ogen ligt maar ik zie ze gewoon heel slecht. De bediening met m'n toetsenbord vind ik ook niet geweldig. In BO2 bv hoef je om te rennen niet een toets ingedrukt te houden wat in BF3 wel moet, zeer irritant. Zo zijn er nog een paar kleine dingen met betrekking to het toetsenbord die voor mij gewoon niet fijn werken. Conclusie, dikke pech, 50 euro weg ;(

[ Voor 51% gewijzigd door DervishD op 29-05-2013 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:09:
Ik heb veel mensen horen zeggen dat BF grafisch veel mooier is maar daar ben ik het niet mee eens, ik vind het er eerlijk gezegd nogal cluncky uit zien vergeleken met BO2 en ook nogal kleurloos. Ik vind BO2 moderner ogen en het beeld beweegt ook veel vloeiender. Dat vloeiende moet ik in BF nog ff aanpassen, even de settings naar beneden schroeven.

Edit:

Tsja, BF3, wat moet ik er van zeggen. Ik weet altijd in de eerste paar minuten of ik een spel leuk vind of niet en persoonlijk vind ik BF3 dikke bagger. 50 euro weggegooid :/ Zoals ik al zei vind ik het grafisch gewoon niet mooi. Het is allemaal flets, kleurloos en hoekig. De gameplay is ook niks en vijanden kan ik bijna niet zien. Misschien dat dat aan mijn slechte ogen ligt maar ik zie ze gewoon heel slecht. De bediening met m'n toetsenbord vind ik ook niet geweldig. In BO2 bv hoef je om te rennen niet een toets ingedrukt te houden wat in BF3 wel moet, zeer irritant. Zo zijn er nog een paar kleine dingen met betrekking to het toetsenbord die voor mij gewoon niet fijn werken. Conclusie, dikke pech, 50 euro weg ;(
Sorry hoor,maar ik heb ook bo2 en die kan toch echt niet aan bf3 tippen met de graphics,misschien wordt het dan toch tijd dat jij je hardware gaat updaten.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:

lol, BO2 mooier? Niet alleen je graphics settings nakijken, ook je oogjes.
Natuurlijk kun je vijanden niet zo makkelijk zien als in COD, ze zijn verder weg, en dus kleiner. Bovendien heeft COD allemaal rechtlijnige statische levels, terwijl BF3 vol met beweging en veel meer rondgestrooide decoratie zit, van planten en autowrakken tot marktkraampjes en container yards.

Als je BF3 na een uurtje of twee al opgeeft heb je geen idee wat je aan het missen bent. COD is een instant-gratification ervaring: het is zó simpel dat je het beet kan pakken en in vijf minuten het wel een beetje doorhebt. BF3 vereist veel meer investering van tijd, om de voertuigen te leren kennen, de grote schaal van de Conquest kaarten te leren inschatten, kleine mannetjes in grote installaties spotten, en ontdekken hoe je je sniperkogels op bewegende doelen op 1000 meter gelegd krijgt. Zelfs "kleine" BF3 kaarten zoals Seine Crossing zijn voor BO2 onmetelijk groot. Hell, de Close Quarters kaarten zijn, m.u.v. Scrapyard, allemaal fors groter dan de grootste BO2 map, en Close Quarters werd door de BF community afgekraakt als zijnde "teveel COD, te weinig BF".
Natuurlijk is het lastiger - dat is juist de bedoeling: BF3 spelers zijn over het algemeen niet geïnteresseerd in de simplistische opmaak van een potje COD waar alles op 5 meter gebeurt, zonder bullet spread, echte recoil, cover, suppression, voertuigen of vernietigbare omgevingen. Om van de killstreaks nog te zwijgen.

Als je nu al zeker weet dat je je geld verkwist hebt moet je het helemaal zelf weten - ik ga echt niet proberen je te overtuigen dat je één van de beste spellen van het moment in je handen hebt en als je er een paar uur in zou steken met wat vrienden je er makkelijk duizend uur uit kan halen. COD spelers hebben we al, die zitten veelal op TDM en Close Quarters te trash-talken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit:

Waarom denk je dat mensen je hier als tip geven om eerst TDM te gaan spelen of kleine maps en daarna pas de grote maps. Battlefield is geen easy pick up game als je de drang hebt om altijd boven aan te willen staan in volle servers met 32 man of meer.
Mag ik vragen op wat voor resolutie je speelt ? want als je de tegenstanders niet kan zien heb je denk ik een te kleine scherm of een heel donker scherm, want zowel in CoD BO2 als in BF3 zijn ze heel makkelijk te zien en vooral met de Q toets kan je een tegenstander nog makkelijker zien en wordt het eenvoudiger dan in BO2.

hand anders verkoopt genoeg brillen, misschien even na je werk erna toe gaan lijkt me een goed idee.
dat je durft te beweren dan BO2 er moderner uitziet dan BF3 is echt een grap.
ik speel ook Black ops2 en grafisch komen ze niet eens in de buurt van BF3.
dat BO2 soepeler speelt heeft vooral met je eigen hardware te maken. ik speel BF3 op low settings en zelfs dan ziet het er beter uit en draait me game soepel ruim boven de 60FPS en BO2 heb ik op de hoogste settings en dan haal ik nog 80FPS+ omdat de game veel minder animaties, light effect heeft.

De bediening met het toetsenboard is aan te passen, er is volgens mij een toggle run in te stellen, hoewel je dit niet wilt hebben. Zoals iemand hierboven al aangaf, ga niet rushen ga van punt naar punt HET IS GEEN COD, JE HEBT SKILLS NODIG.
Toggle run gaat trouwens ook niet werken omdat je onbeperk kan rennen in BF3 en in BO2 kan je maar 2 meter rennen en dan stopt die al en is het meer een boost knop dan een ren knop.

BF3 is een succes op de PC, omdat er veel pc gamers zijn die tijd besteden aan games.
het is niet net als op de xbox CD erin en gaan met die banaan en zo is BO2 wel gemaakt.
Gisteren de singleplayer gespeeld die zo script is als de pest en als die automatisch gaat opslaan staat er onder in. Saving data, Do not turn off you computer. lekkere poort.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:20
Eindelijk even een half uurtje tijd voor BF3, is er onderhoud van 11:00 tot 16:00 vandaag... grrr.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Pykow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:00:
[...]

Waarom denk je dat mensen je hier als tip geven om eerst TDM te gaan spelen of kleine maps en daarna pas de grote maps. Battlefield is geen easy pick up game als je de drang hebt om altijd boven aan te willen staan in volle servers met 32 man of meer.
Mag ik vragen op wat voor resolutie je speelt ? want als je de tegenstanders niet kan zien heb je denk ik een te kleine scherm of een heel donker scherm, want zowel in CoD BO2 als in BF3 zijn ze heel makkelijk te zien en vooral met de Q toets kan je een tegenstander nog makkelijker zien en wordt het eenvoudiger dan in BO2.
Heb ik ook gedaan en ik heb het filter gezet op max 24 spelers en kleine maps uitgezocht. Ik heb trouwens een oude vertrouwde CRT monitor en speel op 1024x768
hand anders verkoopt genoeg brillen, misschien even na je werk erna toe gaan lijkt me een goed idee.
Ik ben een brildrager, +4,5 aan elk oog :/
dat je durft te beweren dan BO2 er moderner uitziet dan BF3 is echt een grap.
ik speel ook Black ops2 en grafisch komen ze niet eens in de buurt van BF3.
Ik vind BO2 er wat frisser uitzien, sorry hoor :/ Maar een mening is net een kontgat, iedereen heeft er 1 :P
dat BO2 soepeler speelt heeft vooral met je eigen hardware te maken. ik speel BF3 op low settings en zelfs dan ziet het er beter uit en draait me game soepel ruim boven de 60FPS en BO2 heb ik op de hoogste settings en dan haal ik nog 80FPS+ omdat de game veel minder animaties, light effect heeft.
Ik heb een i5-3470, GTX650OC, en 8Gig geheugen, moet toch wel voldoende zijn?

Ik snap wel dat ik iets zeg dat jullie als fans niet willen lezen maar het is gewoon niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 13:18
Blabla. De bediening met m'n toetsenbord vind ik ook niet geweldig. In BO2 bv hoef je om te rennen niet een toets ingedrukt te houden wat in BF3 wel moet, zeer irritant. Zo zijn er nog een paar kleine dingen met betrekking to het toetsenbord die voor mij gewoon niet fijn werken. Conclusie, dikke pech, 50 euro weg ;(
2x naar voren (w dus) indrukken snel achter elkaar en je rent............

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:49:
[...]
Ik heb trouwens een oude vertrouwde CRT monitor en speel op 1024x768
_O- En dan verbaasd zijn dat je geen kont ziet :')

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:07:
[...]

_O- En dan verbaasd zijn dat je geen kont ziet :')
Ik heb een 24" Sony GDM-FW900 en geloof me, daar kan geen LCD monitor tegen op.

Edit: misschien ligt het toch aan de videokaart want deze monitor kan op 1920x1200 draaien. Ik draaide BO2 probleemloos op 1280x800. Is een GTX650 mischien toch iets te licht?

[ Voor 26% gewijzigd door DervishD op 29-05-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Ik heb een 24" Sony GDM-FW900 en geloof me, daar kan geen LCD monitor tegen op.

Edit: misschien ligt het toch aan de videokaart want deze monitor kan op 1920x1200 draaien. Ik draaide BO2 probleemloos op 1280x800. Is een GTX650 mischien toch iets te licht?
Het gaat ook om je resolutie natuurlijk he.... Kom op hey, 1024X768 draaien en dan een oordeel vellen over of een game wel mooi is 8)7
Dan maakt je monitor toch ook geen ene zak uit....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
De reden dat ik de resolutie op 1024x768 heb gezet is omdat het spel bij een hogere resolutie nog minder soepel draait. Daarnaast maakt de resolutie bij een CRT veel minder uit omdat een CRT heel goed kan schalen en de scherpte en kleur kan behouden. Dan is de GTX650 toch een bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:05:
De reden dat ik de resolutie op 1024x768 heb gezet is omdat het spel bij een hogere resolutie nog minder soepel draait.
BF3 is zóveel mooier dan BO2 omdat het grafisch geweld in BO2 nog van voor de eeuwwiseling is, en in BF3 er een hoop moderne dingen gedaan worden. Ga je settings maar eens tweaken, om te beginnen een aantal dingen van Ultra afhalen.
Je processor is niet echt een powerhouse, je GPU is zeker geen top of the range model, 8GB RAM is genoeg mits je niet teveel dingen op de achtergrond hebt draaien. Je GPU is het grootste probleem, dat ding is eigenlijk gewoon een instap-model en BO2 maakt daar prima gebruik van door geen veleisend spel te zijn. BF3 is een ander verhaal. Even voor je beeldvorming, ik speel met (bijna) alles op Low en AA en full screen occlusion uit in 2560x1600 met een GTX 580. Op 40~60 FPS. vergelijk gtx580 - gtx 650.
Dus eerst maar eens beginnen met alles op Low te gooien.
Daarnaast maakt de resolutie bij een CRT veel minder uit omdat een CRT heel goed kan schalen en de scherpte en kleur kan behouden.
Resolutie maakt alleen niet uit als je in-your-face schieterij pleegt zoals in COD. Zodra je meer dan vijftig meter als "close range" gaat beschrijven is resolutie belangrijker dan bijna alle andere grafische features (op grote afstand wordt het zelfs belangrijker dan hoge framerates)
Als ik een LANparty bevolk, zit ik op m'n kleine schermpje (24") in 1920x1200 te spelen. Voor m'n gevoel ben k dan echt bijziend in het spel, want je ziet gewoon veel minder. In 1024x768 zou ik niet eens speelbaar noemen, want vanaf het bereik waar het in jouw resolutie onoverzichtelijke pixelbrei wordt heb ik nog niet eens een scope nodig om pixel-precies headshots te maken. Wat bij mijn een duidelijk gedefinieerd kereltje is, waabrij ik zien kan dat hij een set AT mijnen en een Stinger op z'n rug heeft, en AS Val in z'n handen en op iets links van mij aan het mikken is, zie jij misschien tien pixels.

Hoe lager je resolutie, hoe harder je geowned gaat worden, in COD-taal.
Dan is de GTX650 toch een bottleneck.
Zeker. Maar door je settings flink terug te tweaken kun je dar wel meer mee doen dan je nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat ik de resolutie op 1024x768 heb gezet is omdat het spel bij een hogere resolutie nog minder soepel draait. Daarnaast maakt de resolutie bij een CRT veel minder uit omdat een CRT heel goed kan schalen en de scherpte en kleur kan behouden. Dan is de GTX650 toch een bottleneck.
Ik vraag me bijna af of je wel serieus bent. Op een CRT is een lagere resolutie inderdaad minder storend dan op een LCD, maar dat wil niet zeggen dat het dus niet scherper en mooier wordt op fullHD resolutie.
Dat er uberhaupt nog AAA-titels nog op 1024 gespeeld werd wist ik niet. Als je in de verte een mannetje ziet, dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat op 1024 dat dingen een stuk minder duidelijk getoond kan worden dan op 1080p.
Als ik jou was en moderne games zou willen spelen, dan zou ik gewoon flink upgraden tot je speelbaar op HD zit. Anders is het gewoon zonde vind ik. Maar je moet er wel de middelen voor hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik draai bf3 op een samsung S27B970 2560 x 1440 met 2x6970, en heb gemiddelt 70 tot 75 fps in een 64 man server,met cod bo2 draai ik ver over de 120 met alles op vol,nou moet ik wel zeggen dan mijn moederbord en cpu ook wel goed mee helpen,zie mijn specs onder,maar het wordt volgens mij wel tijd dat je overstapt op een andere monitor en videokaart,heb volgende maand mijn 2 wel in de aanbieding,ga toch weer over naar NVidia kaarten.

[ Voor 11% gewijzigd door beta-ark op 29-05-2013 14:47 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best...montage...ever. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Mijn monitor doe ik echt niet weg, ik kan gewoon niet wennen aan LCD. Daarnaast kan dat ding op 1920x1200 draaien, dat is toch voldoende? Geld voor een andere videokaart heb ik nu niet dus dat wordt 'm ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:29:
Mijn monitor doe ik echt niet weg, ik kan gewoon niet wennen aan LCD. Daarnaast kan dat ding op 1920x1200 draaien, dat is toch voldoende? Geld voor een andere videokaart heb ik nu niet dus dat wordt 'm ook niet.
Maar, je had al besloten, BF3 is een lelijke ballengame, dus wat let je om weer lekker BOxx te gaan spelen? Ieder z'n meug. En dat je een 50kg 11 jaar oude CRT fijner vindt dan een moderner scherm, is ook je goed recht. Er is geen probleem dus - het enige is dat je argumenten waarom BF3 zou zuigen niet echt steek houden, maarja, ook das eigenlijk geen probleem ;w

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 19-09 14:51
Een ouwe crt is ook fijner dan een modern scherm bij het gamen.

maar goed, ze nemen nogal veel ruimte in.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 15:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

WTF? Ik speel nog af en toe, zeg 1x per twee weken of zo. Tijdje terug gepromoveerd naar staff sergeant of zo. Log ik vandaag in: alles op 0? Geen unlocks meer, niks... wel staat er nog "has been promoted", paar weken terug... En nee, ik zit niet met hacks of glitches of zo... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
gyedema schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:04:
WTF? Ik speel nog af en toe, zeg 1x per twee weken of zo. Tijdje terug gepromoveerd naar staff sergeant of zo. Log ik vandaag in: alles op 0? Geen unlocks meer, niks... wel staat er nog "has been promoted", paar weken terug... En nee, ik zit niet met hacks of glitches of zo... Iemand een idee?
Is onderhoud al afgelopen? Vanmiddag was alles vreemd. Even uitloggen en weer inloggen geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 15:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Jep. Maar blijkbaar zijn er meer...
http://battlelog.battlefi...ew/2832654625544280939/8/
Pagina: 1 ... 198 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.