A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:29:
[...]
Kijk! Een goed onderbouwde claim van een kenner/insider, daar kunnen we wat mee, ontzettend bedankt maar weer!
Niemand weet nog 100% zeker hoe het precies vormgegeven zal worden voor BF4. Maar al die content en uren speelplezier voor € 100,- (en dan heb je al de hoofdprijzen betaald voor beide games) is een schijntje. Een goed product mag wat mij betreft ALTIJD beloond worden in de markt, als BF4 het waard is dan leg ik er met liefde 100 euro of desnoods 200 euro voor neer.
Plus waar heb je het in godsnaam over met "achteraf in hun voordeel veranderd". Op het moment dat je een product koopt, weet wat je krijgt en dat afwegen tegen de prijs. Er is niets veranderd, ze hebben opgeleverd wat ze zouden opleveren, wanneer ze het op zouden leveren, dikke prima toch?
Dat moet ik ze nageven ze hebben zich wel aan de afspraken gehouden alleen wel aan de magere kant.
daarmee bedoel ik dat er niet zoveel camo's waren toegevoegd dan gehoopt, maar al met al hebben ze wel alles uitgebracht wat premium te bieden had. of die 100 euro het jou waard is geweest om BF3 + premium te hebben (we praten wel over 50 euro in 2011 en 50 euro in 2012 betaald) vindt ik het erg meevallen.
Als ik even kijken naar BF3 zonder DLC, dan had ik daar zeker 50 euro voor over.
Geweldige game, leuke maps als grand bazaar en genoeg uren nodig gehad om rank 100 te worden en dogtags vrij te spelen.
Daarna heb ik 50 euro neergelegd voor Premium.
4 DLC's (of 5 DLC's als je nog geen digital edition had) ontvangen
heel veel wapens die soms een uitdaging zijn geweest, vooral tijdens de eerste weken van de release.
nieuwe assignments, camo's en dogtags
4 x 4 nieuwe maps van groot tot klein
verschillende gamemodes toegevoegd zoals CTF, scavanger die leuk om te spelen zijn.
Met andere woorden, mijn 2e 50 euro die ik heb betaald voor Premium heeft mij meer maps gegeven dan het orginele spel, meer content om vrij te spelen en meer gamemodes en dat was dus een prima deal.
in het begin hadden mensen moeite met BF3 premium omdat je betaald voor content dat je nog niet hebt gezien (begrijpelijk) en dan premium verkocht werdt als een pakket met 5 DLC's terwijl je B2K al gratis bij de release kon krijgen en mensen voelde zich daarom bestolen.
Nu in BF4 geven ze al aan dat China uprising een Premium DLC is, dus ben je nu al gewaarschuwd hiervoor dat je al content hebt die ook in de premium pack later te verkrijgen zijn, maar niemand weet nog wanneer.
10 juni komt er meer informatie over Battlefield 4 en belangrijkste van allemaal LIVE Multiplayer beelden op de E3

Ja ik heb Battlefield 4 al besteld, Ik heb bijna 800 uur in BF3 gestopt en ik verwacht dit ook in BF4 te stoppen. Ondanks dat ik nu een break aan het houden ben om BF3 te spelen ,weet ik dat ik over paar weken BF3 weer zal opstarten, maar met veel mindere maten tot de release van BF4 en dan weer helemaal los ga. Mijn break op dit moment heeft er niet zozeer mee te maken dat BF3 een slechte game is, maar dat bepaalde bugs mij de kontgat uitkwamen en er even geen zin meer in heb.