Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:57:
[...]

Ik ben zelf van de house generatie, trance, techno, hardcore, mellow daar heb ik geen problemen mee.
Dubstep daarin tegen haat ik, dat heeft helemaal niets met muziek te maken, er zit totaal geen lijn in.
Daar ben ik het niet met je eens, als je de "gehypede" dubstep-artiesten bedoeld zoals Skrillex dan bergrijp ik je wel, maar artiesten zoals Borgore, Knife Party, Eptic, ... dat zijn echt wel goeie dubstep artiesten waar er wel een lijn in zit.
Drumstep en liquid vind ik tegenwoordig het best (kruising tussen dubstep en D&B) met artiesten zoals Stan SB enzo (de moeite waard om eens te checken btw).
Gewone muziek vind ik ook wel mooi, niet die commerciele top 40 troep maar zo iets als caro emerald gaat er wel in.

[video]

Voor fraggen vind ik prodigy wel lekker.

[video]
Ja, prodigy zal ook wel altijd mijn favoriet blijven. Niets lekkerder dan in een jet springen met spitfire op de achtergrond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:08:
[...]

:| Ik vond het filmpje wel leuk maar ik heb hem gemute wegens de klereherrie. Is er ergens een ongeschreven wet die ik gemist heb dat er altijd techno-troep onder gameplay filmpjes moet? Je hoort bijna nooit wat anders, bijgevolg hoor ik 99% van de tijd helemaal niets in gameplay filmpjes.

[...]

FXAA Injector. als je even in mijn posts in dit topic teruggraaft vind je er niet al te lang geleden nog een discussietje over en linkjes en google-kreten die je nodig hebt.
Let wel: FXAA Injector = OK maar ColourTweaker = ban! dus even uitkijken welke je pakt.

[...]

Ideaal, servers met van dat soort regels. Kun je gewoon joinen zonder getubed te worden, een setje AT mijnen uitkakken en een tube erahteraan (laten) schieten voor de vette multikills. En omdat explosives verboden zijn weet je zeker dat niemand jouw AT mijnen af gaat laten gaan dan jij. OK, je bent wel gekickt na de klap, maar slecht voor de puntjes is het niet.

Rules :')
Indd helaas heb ik tijdje terug afscheid moeten nemen van mijn main account. Dacht laat ik eens wat colour tweaks proberen. Helaas banned nu :F Maja mijn nieuwe account is al weer rank 45 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

ralph0603 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:38:
[...]

Indd helaas heb ik tijdje terug afscheid moeten nemen van mijn main account. Dacht laat ik eens wat colour tweaks proberen. Helaas banned nu :F Maja mijn nieuwe account is al weer rank 45 :)
Hacker!!!!! :+
Sinds de colour tweakers zijn er talloze hacks zoals no recoil/spread , weapon damage en no suppresion.
Ik heb gehoord dat als je punkbuster.exe uitzet je ongeveer 14 minuten met cheats/script kunt spelen zonder ban.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

beuker19 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:02:
[...]

Sinds de colour tweakers zijn er talloze hacks zoals no recoil/spread , weapon damage en no suppresion.
Ik heb gehoord dat als je punkbuster.exe uitzet je ongeveer 14 minuten met cheats/script kunt spelen zonder ban.
Nou ik begin niet meer aan die tweaks /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
beuker19 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:02:
[...]

Die waren er al sinds release alleen na het blokkeren van het aanpassen van game files door dice zijn sommige file tweakers verder gegaan en veranderen de settings nu in het geheugen door dll te injecten met de nieuwe settings zo als no recoil, no suppression etc.
Tutorials hoe dit te doen staan gewoon op google en als je verstand hebt van c++ dan kun je zelf je cheat schrijven en die zal nooit ontdekt worden door punkbuster.

Best wel triest dat dice deze settings gewoon client side heeft gemaakt in bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:10:
Je hebt een accuratie van 13.91% met de M16A3, nu snap ik waarom je hele magazijnen moet afschieten voor een kill. Dat jij zoveel moet schieten is niet de schuld van de hitreg, maar dat je gewoon niet accuraat bent.
M16 is de easy gun om goed op target te blijven schieten, de meeste zitten op 18% met dat wapen en de speler die er langer mee spelen 20% of meer
Dat is allemaal op voorwaarde dat de game een beetje meewerkt en je niet zoals ik van suppression houdt, want als ik een groepje zie schieten op iets wat ik echt totaaaal niet zie dan schiet ik dus vrolijk mee en voor je het weet is al mijn ammo op, maar heb ik er wel weer wat lullige puntjes bij :+

Accuracy van 0,01 FTW!!! :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06

InFamous

excommunicado

What the f.... Nu kan ik niet spelen omdat ik me browser plugin moet updaten, druk ik op game manager gebeurt er niks, druk ik op doorgaan gebeurt er ook niks. Dus ik mag niet gamen door die plugin maar die plugin mag ik ook niet downloaden??

Ik heb die plugin gister nog geupdate/

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

InFamous schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:44:
What the f.... Nu kan ik niet spelen omdat ik me browser plugin moet updaten, druk ik op game manager gebeurt er niks, druk ik op doorgaan gebeurt er ook niks. Dus ik mag niet gamen door die plugin maar die plugin mag ik ook niet downloaden??

Ik heb die plugin gister nog geupdate/
Probeer je browser opnieuw te starten. Het updaten is vaag, omdat je geen bevestigingsbericht krijgt dat het installeren is voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

ralph0603 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:46:
[...]

Probeer je browser opnieuw te starten. Het updaten is vaag, omdat je geen bevestigingsbericht krijgt dat het installeren is voltooid.
Al gedaan, chrome en firefox werken ook niet en wat is die battlelog traaaag geworden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heb je wel versie: battlelog-web-plugins_2.1.3_109 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

ralph0603 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:59:
Heb je wel versie: battlelog-web-plugins_2.1.3_109 ?
Ja zoals ik al in me eerste post zei, dat ik gister al geupdate heb en nu weer moet updaten volgens battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Origin en Battlelog afsluiten, Origin opnieuw opstarten en Battlelog vanuit Origin opstarten wil ook nog wel eens helpen, heb je dat al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Jay-P schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:37:
Origin en Battlelog afsluiten, Origin opnieuw opstarten en Battlelog vanuit Origin opstarten wil ook nog wel eens helpen, heb je dat al geprobeerd ?
ookal, geen oplossing. PC al opnieuw opgestart. Nu de beacon en sonar aan het verwijderen en de laatste updates kijken of er wat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
hm, misschien die plugin uninstallen en terug installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Hij werkt weer na deinstalleren van sonar en beacon. Nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vanavond ook weer gezien waarom ik de Oscarmike.com-servers zo ruk vind. :') Het is er vooral unbalanced en de vreemdste kills worden er gemaakt. En het wordt pas helemaal irrititant als je niks anders kan dan omhoog kijken, waardoor je de game moet herstarten (en dus een gratis leave weer heb, waardoor je leave % weer stijgt...).

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2013 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
CptChaos schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:04:
Vanavond ook weer gezien waarom ik de Oscarmike.com-servers zo ruk vind. :') Het is er vooral unbalanced en de vreemdste kills worden er gemaakt. En het wordt pas helemaal irrititant als je niks anders kan dan omhoog kijken, waardoor je de game moet herstarten (en dus een gratis leave weer heb, waardoor je leave % weer stijgt...).
Hehe en volgens mij draaien hun ook die Multibalancer, die dus nog niet geheel 100% perfect is met "unstacking". Dit is de plugin die teams zo genaamd unstacked, en dus players van verliezende team naar winnende team switched en vice versa. Jammer genoeg werkt het meestal maar 1 kant op, winner die naar verliezende team geswitched word doet alt+f4en, en gene die naar winnende team geswitched word van verliezende team die gaat vrolijk mee rapen in de unbalance :P. Vervolgens zijn de nieuwe joiners allemaal de lul omdat ze in een stacked en unbalanced rondje terecht komen zonder uitweg dan alt+f4 of wachten tot ronde voorbij is (dat is als er geen 1000 tickets te gaan zijn nog). :/

Offtopic vraag tussendoor, is er nog iemand hier die met een antieke 5850 of 5850CF speelt? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 19-05-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op zondag 19 mei 2013 @ 10:44:
[...]

Hehe en volgens mij draaien hun ook die Multibalancer, die dus nog niet geheel 100% perfect is met "unstacking". Dit is de plugin die teams zo genaamd unstacked, en dus players van verliezende team naar winnende team switched en vice versa. Jammer genoeg werkt het meestal maar 1 kant op, winner die naar verliezende team geswitched word doet alt+f4en, en gene die naar winnende team geswitched word van verliezende team die gaat vrolijk mee rapen in de unbalance :P. Vervolgens zijn de nieuwe joiners allemaal de lul omdat ze in een stacked en unbalanced rondje terecht komen zonder uitweg dan alt+f4 of wachten tot ronde voorbij is (dat is als er geen 1000 tickets te gaan zijn nog). :/

Offtopic vraag tussendoor, is er nog iemand hier die met een antieke 5850 of 5850CF speelt? :+
Jap, had ik ook last van gisteren op deze server. Ik ben zeker 5 keer "gebalanced", übervervelend dat... Daarnaast had de server last van lagspikes en rubberbanding, ookal had ik een ping van rond de 30, vreselijk zulke servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Die plug-in verprutst de gehele server inderdaad. Ik zoek nu weer een goede B2K server met normale settings.

OM was trouwens altijd een hele fijne server met goede spelers. Op Vanilla was het altijd een genot.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik hoop niet dat dit een (veelvoorkomende) vraag is waarvoor ge hier afgeschoten wordt, maar:

Is het nog de moeite om BF3 te kopen? Meerbepaald de vanilla versie dan. Ik zoek nog eens een goede online shooter (niet te duur) en de vanilla versie staat al voor $9,99 te koop op amazon.com bv.

Mijn laptop zal het toch maar kunnen draaien op 720p vermoed ik op wat speelbare fps dus daarom wil ik er niet teveel aan uitgeven, ik zoek ook niet perse iets dat ik nog jaren kan spelen voor die prijs ;).

Maar ik heb het wel al eens bekeken en die expansion packs leveren buiten maps ook nog extra wapens etc. De grote vraag is dus: kan de vanilla Battlefield 3 nog een bevredigende ervaring geven met enkel de standaard maps en zonder de extra wapens? Of zal ik daardoor te zwaar benaadeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

CptChaos schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:04:
Wat maakt het Quit Percentage nou uit? Je speelt toch voor de leuk?
Ik heb zelf inmiddels een redelijk beschamend percentage bijelkaar ge-Alt-F4'ed, maar dat zal me echt een rotzorg zijn. Is de balans compleet zoek? Wordt ik na veel werk geswitched naar het verliezende team? Lopen er hackers rond? Is de server voornamelijk bevolkd door kansloze figuren? Dan ben ik weg, plain and simple - ik speel puur en alleen voor mijn plezier, niet voor leuke cijfertjes op een statistiekenpagina.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

SemperEgo schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:06:
Ik hoop niet dat dit een (veelvoorkomende) vraag is waarvoor ge hier afgeschoten wordt, maar:

Is het nog de moeite om BF3 te kopen? Meerbepaald de vanilla versie dan. Ik zoek nog eens een goede online shooter (niet te duur) en de vanilla versie staat al voor $9,99 te koop op amazon.com bv.

Mijn laptop zal het toch maar kunnen draaien op 720p vermoed ik op wat speelbare fps dus daarom wil ik er niet teveel aan uitgeven, ik zoek ook niet perse iets dat ik nog jaren kan spelen voor die prijs ;).

Maar ik heb het wel al eens bekeken en die expansion packs leveren buiten maps ook nog extra wapens etc. De grote vraag is dus: kan de vanilla Battlefield 3 nog een bevredigende ervaring geven met enkel de standaard maps en zonder de extra wapens? Of zal ik daardoor te zwaar benaadeeld worden?
Voor $10 niet geschoten altijd mis toch? :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
fynrd1 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:30:
[...]

Voor $10 niet geschoten altijd mis toch? :)
Mja $10 en origin mogelijk voor niets geïnstalleerd :+ , dan vraag ik het liever toch eerst :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik zou het zeker de moeite nog vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Voor 10$ zou ik het ook niet laten liggen. Gewoon de vanilla pakken en gaan, ja je mist wat wapens maar dat geeft je niet echt een nadeel. De betere wapens zitten allemaal bijna zonder uitzondering al in de vanilla versie. Maar, tenzij je BF3 als cod gaat spelen (TDM bedoel ik dan) en je geen try-hard-raqe-quit-team-sucks-break-my-monitor-rage bent (alleen met m16 spelen omdat je anders een 0.1 lagere k/d ratio hebt, en ja m16 zit in de vanilla) kan je prima met veel plezier alleen vanilla spelen. Kan je meteen kijken welke modes je wel leuk vind en evt. later alleen de DLCs kopen die je leuk lijkt, al is premium volgens mij ook al vrij goedkoop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
bf3 premium edition (vanilla + premium) kan je idd ook al voor 30-35 euro vinden

of zelf maar 25 USD op amazon.com

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 19-05-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Gewoon kopen, er zijn genoeg game modes en mappen in vanilla die voor elk wat wils bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 21:26
Is er een password reset geweest bij Origin ofzo??
Kon pas inloggen na een wachtwoord reset.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nope, kan gewoon inloggen. Oh oh ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Hmm kan nu niet gamen, ze zijn aan het updaten ?? Krijg de melding :

Update in progress,
Check back later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Origin (@OriginInsider) heeft getweet om 8:38 AM on ma, mei 20, 2013:
EA servers are undergoing maintenance. During this maint., online play will not be available for several titles. Thanks for your patience.
(https://twitter.com/OriginInsider/status/336370349727969280)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 20:00
Weet iemand hoelang die update gaat duren?

ONLINE!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Tongpo84 op 20-05-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Join ik na 3 weken niet gespeeld te hebben weer eens een potje kom ik bij die zielige TURBO clan spelertjes terecht.
Zaten al te huilen toen ik de server joinde en natuurlijk waren ze weer aan het baser@pen.
Na zo'n gast neergehaald te hebben start één van hen een votekick en ja hoor er zijn welgeteld 5 !yes votes nodig om iemand de server uit te gooien (plugins deugen ook van geen kant op de meeste servers).
Leuk ook dat er 5 TURBO spelers in de match zaten want ik lag er een paar seconden nadat de votekick was ingeschakeld uit de server...
Echt een misselijk volk die clan, iedere keer dat ik een potje join waar die clan in zit zijn ze aan het baser@pen en schelden, en kunnen ze totaal niet tegen hun verlies.

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-05-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Report ? Hier klagen lost helemaal niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Gelukkig ben ik die nog niet tegengekomen D:

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 20-05-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Phuncz schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:37:
Report ? Hier klagen lost helemaal niets op.
Hoe wil je een clan gaan reporten??
Ik hoor wel van meer dat het een hele onsportieve clan is die totaal niet tegen z'n verlies kan, en ik zie vaak genoeg frustratiedumps over van alles en nog wat dus dan kan dit er ook wel bij imo. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

AdmiralSnipe schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:04:
[...]

Hoe wil je een clan gaan reporten??
Door elk medeplichtig lid te reporten voor dezelfde feiten als een clan en door de betreffende battle report te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hoe wil je baserape ''bewijzen'' met een battlereport ? Ook een votekick/adminkick/ban aanvechten door ergens op een forum van een clan te gaan posten is eveneens een hopeloze procedure.

Sommige servers hebben ondertussen zoveel regeltjes dat ''normaal'' spel al niet eens meer mogelijk is;

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: you have spawnkilled and therefore MUST try to take the flag.

Dus omdat ik als tankgunner wat suppressive fire toepas op een vlag waar mijn team een aanval op doet en ik toevallig een pupke doodschiet wat daar net spawned mag ik niet meer meespelen. :F

Het is gewoon een nagenoeg onmogelijke opgave om de ballans er in te houden maar rare maatregelen zoals de ''nuke'' of om de twee minuten teamswitchen is erg irritant. En als de admins zich ook nog eens gaan gedragen als gefrustreerde pubers door iedereen te kicken voor ieder wissewasje dan wil ik al niet meer op die server spelen, simpel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hippocampus schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:54:
Hoe wil je baserape ''bewijzen'' met een battlereport ?
Ik antwoordde eigenlijk op zijn vraag: "Hoe wil je een clan gaan reporten??"

Maar door er hier over te klagen gebeurt er helemaal niets. Als er teveel gelijkaardige klachten komen over bepaalde spelers, dan krijgen ze gerust wel een waarschuwing of erger.
Dus omdat ik als tankgunner wat suppressive fire toepas op een vlag waar mijn team een aanval op doet en ik toevallig een pupke doodschiet wat daar net spawned mag ik niet meer meespelen.
Waarschijnlijk was dat een admin die daar toevallig spawnde :) Geen idee hoe het komt dat alle loser-admins verzameld zijn rond Battlefield 3, het is nog nooit zo erg geweest als met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Het is inderdaad behoorlijk drama en het lijkt de laatste tijd zelfs nog erger te worden...
Laatst nog zo'n admin die alle shitbuckets naar zijn team verplaatste. Nou... daar sta je dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Maar alles is beter dan hoe het gaat met COD matchmaking :r
Maar sommige admins zijn idd. kleuters maar je kunt er weinig aan doen.
Maar hoe zou Dice het beter kunnen doen ?
Ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hun eigen servers waarbij er mensen aangenomen worden om administrator te zijn van die servers :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
SmokingCrop schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:58:
Hun eigen servers waarbij er mensen aangenomen worden om administrator te zijn van die servers :9~
Dan mogen ze mij ook wel aannemen!
Geld verdienen door admin te zijn in een game. :9~

Maar het is inderdaad lastig om alles eerlijk te laten verlopen wanneer servers gehuurd kunnen worden.
Veel admins denken dat ze alles kunnen maken omdat het "hun" server is, wat de gameplay vaak niet ten goede komt.

[ Voor 26% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-05-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16
Maar het is echt wel een probleem, let hier maar eens op :

1. PunkBuster ban issued player 'NL_The_Greater' BC2! CiViL niet meer welkom hier (MarcoV1980)"
2. sigh... on a sniper only sniper server with a m98b no scope... Game disconnected: you were kicked from the game
3. hahaha! OH WOW! you have been banned from this server. Stated reason: You got kicked for having a KPD higher than 12.0
4. Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: No Igla!
5. WOW... you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster permanent ban issued on this Game Server for player 'NL_The_Greater' ... Prior Kick/Ban
6. NL_The_Greater,you activated K/D or Acc. Limit #2 Battlelog Kdr Kicker
7. [AK47]Gaming Club 24/7 Damavand Peak rush... Game disconnect: you have been banned from this server. Stated reason:...
8. "I always had my fun on T5C's servers. Maybe I was to good, or i swung my knife to well.. Running along the whole map and still accused of camping. VIRTEC... you are one dump stick figure!
9. BANNED : What a shame that i got kicked by Mi7teR or Ob4m4. Why? Because i got 2 dogtags from Mi7teR and 2 fr...
10. Report [NL][DegC] Conquest maps 800 tickets Azadi Palace Conquest Large.
Waarom in godsnaam die kick? Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason...
11. NL_The_Greater commented on Battle Report [SID] #1 | TDM | 2 Player Start Kharg Island Team DM.
Some sorry ass game admin kicked me.... "suspected of cheating"... Admin... Up yours!

..kan wel ff door gaan.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

En dan gewoon 500 € vragen voor de game omdat 24/7 per server iemand aanwezig moet zijn 8)7
Ik ben daarom voor een battlerecorder en de BADMINS gewoon met name and shame op Youtube plaatsen en op het forum van de betreffende clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Greater schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:10:
[...]

1. PunkBuster ban issued player 'NL_The_Greater' BC2! CiViL niet meer welkom hier (MarcoV1980)"
2. sigh... on a sniper only sniper server with a m98b no scope... Game disconnected: you were kicked from the game
3. hahaha! OH WOW! you have been banned from this server. Stated reason: You got kicked for having a KPD higher than 12.0
4. Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: No Igla!
5. WOW... you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster permanent ban issued on this Game Server for player 'NL_The_Greater' ... Prior Kick/Ban
6. NL_The_Greater,you activated K/D or Acc. Limit #2 Battlelog Kdr Kicker
7. [AK47]Gaming Club 24/7 Damavand Peak rush... Game disconnect: you have been banned from this server. Stated reason:...
8. "I always had my fun on T5C's servers. Maybe I was to good, or i swung my knife to well.. Running along the whole map and still accused of camping. VIRTEC... you are one dump stick figure!
9. BANNED : What a shame that i got kicked by Mi7teR or Ob4m4. Why? Because i got 2 dogtags from Mi7teR and 2 fr...
10. Report [NL][DegC] Conquest maps 800 tickets Azadi Palace Conquest Large.
Waarom in godsnaam die kick? Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason...
11. NL_The_Greater commented on Battle Report [SID] #1 | TDM | 2 Player Start Kharg Island Team DM.
Some sorry ass game admin kicked me.... "suspected of cheating"... Admin... Up yours!

..kan wel ff door gaan.
ow berichten als:
STFU nig...r,
Your K/D ratio is to high,
SPM Limited ,
suspect cheat/hack,
F.. hack,
Macro user,
clanstacking,
n00b

Sja die krijg je te vaak en verpest het ook heel erg, en ik blijf erbij dat merendeel van deze bans onstaan door de geweldige hitreg in BF3, dan mensen dood vallen om hoekjes. Dat is dus ook de reden dat ik gestopt ben, die slechte hitreg verklaard me steeds voor hacker of cheater en krijg ik regelmatig een kick of een ban aan me broek. dat samen met de slechte animaties als je over objecten springt en het airrape heeft mij de game doen deinstalleren. gelukkig zit ik nu in een verhuizing en verveel ik me ook niet ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
The_Greater schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:10:
[...]

...

..kan wel ff door gaan.
En wat wil je hiermee zeggen? Ik geef net een optie die dit zou tegengaan..
Legit admins die volgens regels moeten werken.
beuker19 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:15:
[...]

En dan gewoon 500 € vragen voor de game omdat 24/7 per server iemand aanwezig moet zijn 8)7
Ik ben daarom voor een battlerecorder en de BADMINS gewoon met name and shame op Youtube plaatsen en op het forum van de betreffende clan ;)
Te duur hoeft het ook niet te zijn, een legit admin zou gerust meerdere servers kunnen adminnen (als ze een goede reputatie krijgen, dan zullen hackers hier ook zo snel niet meer op gaan spelen/hacken) .. en dit zouden dan ook niet de enige servers zijn, je zou nog altijd zoals nu je eigen server kunnen huren.

Misschien dat ze bv gewoon op de server komen kijken als er mensen !report doen voor iemand, dan kan de admin even kijken wat die persoon doet.. (soort van guest account waarbij je iedereen zijn screen kan zien zoals bij CoD als je dood bent in SnD?)

[ Voor 68% gewijzigd door SmokingCrop op 21-05-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een aantal van jullie rare denkwijzes hanteren. Waarom heb je admins nodig? Het spel bevat de regels. Als het kan, mag het, en als het een glitch is zouden ze er beter aan doen die eruit te patchen dan mensen rond laten lopen om mensen te bannen.

Als ik één ding in de 20 jaar online gaming geleerd heb is het wel dat mensen als admins eigenlijk een slecht idee is. Of het nou gaat om cheaters of lamers te vangen in Counter-Strike (toen nog Beta 6 of 7 ofzo) of glitchers en irritantelingen in BF3 of alles ertussen, je kunt er niet op vertrouwen dat mensen dit echt foutloos doen. In de meeste games kun je er al niet vanuit gaan dat het enigszins redelijk gaat, omdat mensen niet foutloos zijn en omdat het vaak nogal lastig vast te stellen is wat nou de regels zijn en wat niet en cheaters nagenoeg onmogelijk te herkennen zijn in BF3 (great netcode btw).

Server rules hanteren is sowieso stompzinnig want je vangt zo'n klein percentage rule breakers dat het pure willekeur lijkt wie er gekickt wordt en waarom. De ENIGE reden om mensen van je server te tieven is wat mij betreft als ze spelbedervend hun waffel opentrekken en mensen uit gaan lopen schelden. Al het andere is óf allowed óf iets dat gepatcht moet worden. En dat zou de community véél beter maken: niet zelf suffe regeltjes in moeten voeren, maar DICE op de huid zitten waar de patches blijven. En ja, ook de anticheatmaatregelen vallen daar onder. Je kunt de écht obvious cheating muppets nog wel bannen, maar "verdacht" spelgedrag is gewoon onmogelijk vast te stellen - en dat zou gepatcht moeten.

En eigen DICE servers runnen te duur? COD:BlackOps1 had gewoon officiële servers zonder admins en dat werkte best redelijk (want geen glitches en bugs snel gefixed en no rules). En dat was nou niet bepaald een C-titel.
En de admins die je er niet voor nodig hebt kun je dan mooi niet inhuren en in plaats daarvan wat programmeurs aanstellen die de bugs gaan fixen, wat DICE met BF3 dus niet snel en vaak niet afdoende gedaan heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Die admins zouden er dan alleen maar zijn om bv die aimbotter die ik hier laatst melde van de server te zwieren en te bannen van battlelog..

Niet om bv iemand te kicken die de hele tijd een M16 gebruikt.
Admins kunnen het spel veel leuker maken, ze moeten gewoon neutraal vanuit de dev kant zelf komen.
Iemand die er alleen maar baat bij heeft dat het spel op een "legale" manier gespeeld wordt.

Als er iemand 100-10 gaat en de admin "watched" even hoe hij speelt, dan zie je direct als hij een cheat gebruikt of niet.. Bij twijfel, gewoon niets doen. Als een duo gewoon in de lucht boven hun eigen spawn hangt in een viper dan is dit niet erg, dit is part of the game.. De Devs moeten hier dan maar iets aan doen.

Als deze servers een goede reputatie krijgen van weinig hackers dan zal je ook gewoon veel rondes hebben waar een admin nooit iets hoeft te doen, wat ook het doel is van een admin systeem..

[ Voor 52% gewijzigd door SmokingCrop op 21-05-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

SmokingCrop schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:49:
Die admins zouden er dan alleen maar zijn om bv die aimbotter die ik hier laatst melde van de server te zwieren en te bannen van battlelog..

Niet om bv iemand te kicken die de hele tijd een M16 gebruikt.
Admins kunnen het spel veel leuker maken, ze moeten gewoon neutraal vanuit de dev kant zelf komen.
Iemand die er alleen maar baat bij heeft dat het spel op een "legale" manier gespeeld wordt.

Als er iemand 100-10 gaat en de admin "watched" even hoe hij speelt, dan zie je direct als hij een cheat gebruikt of niet.. Bij twijfel, gewoon niets doen. Als een duo gewoon in de lucht boven hun eigen spawn hangt in een viper dan is dit niet erg, dit is part of the game.. De Devs moeten hier dan maar iets aan doen.

Als deze servers een goede reputatie krijgen van weinig hackers dan zal je ook gewoon veel rondes hebben waar een admin nooit iets hoeft te doen, wat ook het doel is van een admin systeem..
1 antwoord : gewoon een battlerecorder ;)
Maakt direct een einde aan de meeste discussies ivm. cheaters/rules en weet ik wat nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:36:
Ik vind een aantal van jullie rare denkwijzes hanteren. Waarom heb je admins nodig? Het spel bevat de regels. Als het kan, mag het, en als het een glitch is zouden ze er beter aan doen die eruit te patchen dan mensen rond laten lopen om mensen te bannen.
Dat klinkt leuk en aardig maar in de praktijk zijn er gewoon lamers die tactieken en trucjes toe passen die het voor de rest bederven. In die gevallen is een actieve admin die kickt danwel bant mijns inziens gewoon zeer gewenst. Heliwhores die op niet symmetrische mappen hoog gaan lopen hoveren bijv. vind ik gewoon een kick waard (en dan heb ik het over situaties waar er daardoor simpelweg geen counter meer mogelijk is, Sharqi en Wake (na c verloren te hebben) bijv. anders is het gewoon een goede tactiek tegen jets) of grappenmakers die in allebei de teams zitten en trucjes uithalen zoals het afspreken om de frogfoot te campen en elkaar niet af te knallen, assets aan je buddy in het andere team geven, MAV/Javelin trucjes uithalen etc.

Overigens zou een simpel reputatie systeem met plusjes en minnetjes voor servers ook al een stap in de goede richting zijn. Ik heb dan ook zelden last van kicks en bans zoals in het rijtje hierboven simpelweg omdat ik voornamelijk op vaste servers speel met volwassen en actieve admins en de rest lekker links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Jay-P schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:24:
[...]

Dat klinkt leuk en aardig maar in de praktijk zijn er gewoon lamers die tactieken en trucjes toe passen die het voor de rest bederven. In die gevallen is een actieve admin die kickt danwel bant mijns inziens gewoon zeer gewenst. Heliwhores die op niet symmetrische mappen hoog gaan lopen hoveren bijv. vind ik gewoon een kick waard (en dan heb ik het over situaties waar er daardoor simpelweg geen counter meer mogelijk is, Sharqi en Wake (na c verloren te hebben) bijv. anders is het gewoon een goede tactiek tegen jets) of grappenmakers die in allebei de teams zitten en trucjes uithalen zoals het afspreken om de frogfoot te campen en elkaar niet af te knallen, assets aan je buddy in het andere team geven, MAV/Javelin trucjes uithalen etc.

Overigens zou een simpel reputatie systeem met plusjes en minnetjes voor servers ook al een stap in de goede richting zijn. Ik heb dan ook zelden last van kicks en bans zoals in het rijtje hierboven simpelweg omdat ik voornamelijk op vaste servers speel met volwassen en actieve admins en de rest lekker links laat liggen.
Dat is niet het werk van een admin, je gaat toch niet iemand kicken omdat die slim gebruik maakt van de mogelijkheden in een spel?
Een admin hoort een game niet naar zijn hand te zetten, het enigste wat hij moet doen is cheaters bannen en overtreders van regels aan spreken op hun gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Waar zijn alle servers gebleven? heel me favorites alles is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
"Could not join server (1)" grrrmbbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een grote crash.........................

Langzaam aan komen mijn favorieten en history weer terug, maar joinen van een server lukt niet. "Gaming session expired" of "something went wrong"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
NLsandman schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:30:
[...]

Dat is niet het werk van een admin, je gaat toch niet iemand kicken omdat die slim gebruik maakt van de mogelijkheden in een spel?
Een admin hoort een game niet naar zijn hand te zetten, het enigste wat hij moet doen is cheaters bannen en overtreders van regels aan spreken op hun gedrag.
Hoog hoveren met heli is nog voor discussie vatbaar, maar met je maatjes in allebei de teams gaan zitten en lopen trollen heeft niets te maken met slim gebruik maken van de mogelijkheden in het spel. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te verzinnen die mogelijk zijn in het spel maar het voor de rest verpesten(team assets slopen om maar een veel voorkomend voorbeeld te noemen). Het is net irl, jouw vrijheid houdt op waar die van de ander begint. Goed fatsoen en volwassen spel is helaas niet altijd vanzelfsprekend. Het heeft ook niets met "het spel naar je hand zetten te maken" te maken maar alles met het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-P op 21-05-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

Gister ook nog een leuk geintje. Speel een tijdje en na een minuut of 10 word ik geautobalanced richting het andere team. Prima alleen waren die net alle objectives kwijt. Goed, na een tijdlang flink strijden (:P) alle objectives veroverd en waren we aan de winnende hand. Nog iets van 20 tickets left... ineens lig ik dood op de grond: autobalanced by admin.
-O- WTF ik was al bijna een uur in het spel! en switchen kon niet meer want de 'round is almost over'
FFFFfUUUUUUUUUUUUUU

Spel maar gequit voordat ik weer een lose op mijn naam erbij heb. Daar kan ik echt héél slecht tegen. :r
Eindelijk een server die geen m16a3 toestaat en dan krijg je dit soort wanbeleid. Bah.

Daarna maar even los gegaan in een andere server om rechtvaardigheid te krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

http://www.ea.com/servers/battlefield3

Servers toevallig onder gebracht bij Vodafone XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-P schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:35:
[...]
met je maatjes in allebei de teams gaan zitten en lopen trollen heeft niets te maken met slim gebruik maken van de mogelijkheden in het spel. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te verzinnen die mogelijk zijn in het spel maar het voor de rest verpesten(team assets slopen om maar een veel voorkomend voorbeeld te noemen).
Dit is eenvoudigweg trollen, daar kun je voor kicken. Voor hoog met de heli hangen natuurlijk niet, dat moet gewoon mogen. Dat is typisch iets dat je moet patchen of mee moet leren leven, want dat kún je niet adminnen. Als de admin het doet is het namelijk nooit een probleem.

Anders kun je ook wel gaan kicken in TDM als mensen op Canals op de kranen gaan zitten, of in Firestorm op de berg in CQL, of omdat mensen campen als ze met hun M39 landen bij een bombspot in Rush en eerst een vijand neerleggen voor ze de bom gaan planten.
No Rules. The only way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker de laatste tijd bij die servers zeg, moeite om in een game te komen en nu dus totaal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:14:
[...]

Dit is eenvoudigweg trollen, daar kun je voor kicken. Voor hoog met de heli hangen natuurlijk niet, dat moet gewoon mogen.

[...]
En dus zul toch echt admins nodig hebben. Kijk, ik ben het met je eens dat dat in principe dingen zijn die gepatched zouden moeten worden maar we weten allebei wel dat dat niet gaat gebeuren. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal dingen die gecounterd kunnen worden, hoog hoveren op wake/sharqi zodra je je eigen assets kwijt bent kan niet gecounterd worden en ruineerd een complete server. In dat geval heb ik liever dat er in plaats van een complete leegloop 2 van die sukkels gekicked worden en de rest tenminste nog met stijl geraped kunnen worden. Het probleem speelt ook maar op een paar maps want zoals ik zelf ook al aangaf is het in de meeste situaties geen probleem omdat er counters zijn (MAA, Jets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:25:
[...]

En dus zul toch echt admins nodig hebben. Kijk, ik ben het met je eens dat dat in principe dingen zijn die gepatched zouden moeten worden maar we weten allebei wel dat dat niet gaat gebeuren. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal dingen die gecounterd kunnen worden, hoog hoveren op wake/sharqi zodra je je eigen assets kwijt bent kan niet gecounterd worden en ruineerd een complete server. In dat geval heb ik liever dat er in plaats van een complete leegloop 2 van die sukkels gekicked worden en de rest tenminste nog met stijl geraped kunnen worden. Het probleem speelt ook maar op een paar maps want zoals ik zelf ook al aangaf is het in de meeste situaties geen probleem omdat er counters zijn (MAA, Jets).
Je hebt admins nodig om hackers en cheaters weg te halen en diegene die zich niet aan de server regels houden.alleen server rules lees ik altijd verkeerd, ze bedoelen altijd ADMIN rules.
soms wordt je gebaseraped en dan staat er no baserape en dan zeg je er wat van en dan doet de admin niks. 1 ronde verder ben je hun aan het baserapen en krijg je een kick en dat gebeurd bij teveel admins.

baserape is het ergste wat er is, maar dat heb je vaak zelf in de hand.
ik wordt zelde tot nooit gebaseraped omdat er altijd wel een uitweg is en met een klein groepje dat samenwerkt kan je soms de baserape doorbreken. een admin kan dus niet blindelings iemand kicken voor baserape. er is echter 1 uitzondering. Jet whores die baserapen mag je altijd kicken.

Admin abuse komt zeker voor, maar niet in grote getalen, het zijn meestal de plugins die niet goed zijn zoals autobalancers, kd limit, spm limits of wapens die niet toegestaan zijn op een server.

van alle problemen heb je het meeste last van:
60% overpowerd jets
15% slechte netcode hitreg
10% collisions/animaties die gewoon niet kloppen
10% hackers/cheaters waarvan 90% damage modifier en 10% een erg duidelijk geval van cheating.
5% admin abuse die je kicken/bannen zonder reden.

Het is aan DiCE de taak om de animaties, netcode en jets te nerfen en je hebt een top gamen.
hackers/cheaters en slechte admins blijf je altijd houden in iedere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Ik weet niet of dat aan mij ligt, maar ik kan me er meestal niet zo druk over maken.... slechts admins, hackers, 'vervelende' spelers, OP wapens etc.

Als er geen BF3 oplossing is, dan heb je altijd Alt-F4 nog,.... er is zoveel keus, zoveel leuks te doen in BF3,..

Kom ik in een game waarbij de baserape gaande is...quit...
Kom ik in een game waarbij de nr. 1 LAV gast van de wereld op Bazar aan het huishouden is.. quit..
Kom ik op Wake waarbij ik om de vijf seconden een chopper kogel terugkop,... quit,...

Ik vind verliezen helemaal niet erg etc. als het potje maar leuk is,... er zijn zoveel leuke servers,.. .als het op de een - om welke reden dan ook - niet leuk is... NEXT!!!!

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DirtySanchez schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:04:
Ik weet niet of dat aan mij ligt, maar ik kan me er meestal niet zo druk over maken.... slechts admins, hackers, 'vervelende' spelers, OP wapens etc.

Als er geen BF3 oplossing is, dan heb je altijd Alt-F4 nog,.... er is zoveel keus, zoveel leuks te doen in BF3,..

Kom ik in een game waarbij de nr. 1 LAV gast van de wereld op Bazar aan het huishouden is.. quit..
Kom ik op Wake waarbij ik om de vijf seconden een chopper kogel terugkop,... quit,...

Ik vind verliezen helemaal niet erg etc. als het potje maar leuk is,... er zijn zoveel leuke servers,.. .als het op de een - om welke reden dan ook - niet leuk is... NEXT!!!!
H e l e m a a l mee eensch! d:)b

Ik doe het voor mijn lol, niet voor mijn verdriet.

[ Voor 3% gewijzigd door pafdaddy op 21-05-2013 17:36 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DirtySanchez schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:04:

Ook HELEMAAL mee eens, want:
Pykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:48:
[...]

van alle problemen heb je het meeste last van:
60% overpowerd jets
15% slechte netcode hitreg
10% hackers/cheaters waarvan 90% damage modifier en 10% een erg duidelijk geval van cheating:
5% admin abuse die je kicken/bannen zonder reden

Het is aan DiCE de taak om de animaties, netcode en jets te nerfen en je hebt een top gamen
Hackers/cheaters en slechte admins blijf je altijd houden in iedere game
60% overpowerd jets: dan zoek je een map waar geen jets in zitten, die zijn er zat in BF3 dus daar hoef je niet over te janken.
15% slechte netcode hitreg: daar heeft iedereen last van, dus ook je tegenstander, dus geen probleem.
10% collisions/animaties die gewoon niet kloppen: so what? Dan druk je twee keer op je spatiebalk om over dat hekje heen te komen.
10% hackers/cheaters waarvan 90% damage modifier en 10% een erg duidelijk geval van cheating: dus een erg laag percentage ECHTE hackers en dan is dat nog twijelachtig.
5% admin abuse die je kicken/bannen zonder reden: dat blijft inderdaad heel vervelend, maar daar zijn andere goede servers voor die je na anderhalf jaar nou toch ECHT een keer zou moeten kennen

Het is aan DiCE de taak om de animaties, netcode en jets te nerfen en je hebt een top gamen deze top game door te trekken in BF4 en ze hebben weer een hit. En iedereen die hier post, ook de grootste whiners, zullen die game kopen.
Hackers/cheaters en slechte admins blijf je altijd houden in iedere game: eensch, en dus: Alt-F4

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Ik begrijp niet helemaal waarom je mij quote en/of wat je punt is, maar ik heb het nergens over baserape gehad. Baserape is jammer en vervelend maar in principe niet iets waar een admin bezig mee zou moeten zijn. Je zit in het mindere team en je bent van alle vlaggen weggejaagd, jammer maar helaas, volgende ronde beter zou ik zeggen.

Wat betreft de jets, zoek is naar RWPW op youtube en aanschouw hoe heerlijk (en zonder achterlijke 80-2 scores!!) 32v32 conquest large potjes kunnen zijn als je met mensen speelt die begrijpen wat teamwork is, PTFOen en niet te beroerd zijn om hun m16a3 neer te leggen om een tijdje in de MAA rond te raggen. Dat het gros van de pub spelers te dom zijn om te poepen of te lui om is wat jet of MAA skills te leren is mijn probleem niet, die moeten gewoon of niet zeuren of lekker op TDM/city maps blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:14:
[...]

No Rules. The only way to go.
Tja, dat dachten we bij GoTBF3 ook na vele discussies erover gehad te hebben. Mede omdat het bijna praktisch onmogelijk is om regels te hanteren wanneer je die wél instelt. Tenminste niet zonder een heel leger admins te hebben die elke actie in de gaten houden en dan nog...
Die komen dan niet meer aan spelen toe!

Dus dan maar "No rules" hanteren, beginnen de spelers weer te whinen over baserape etc... Stel je toch een simpele regel in, zoals geen cranecamping op de TDM server krijg je weer kleuters die de hele tijd op de kraan zitten en kleuters die er over klagen.

Kortom, je kunt het als admin blijkbaar toch nooit goed doen, je hebt altijd spelers die over de regels klagen, of juist over het gebrek eraan...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

bvk schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:57:
Kortom, je kunt het als admin blijkbaar toch nooit goed doen, je hebt altijd spelers die over de regels klagen, of juist over het gebrek eraan...
Juist daarom is het beter om het simpel te houden en niet teveel spelregels te bedenken.

Heel veel servers hebben bv standaard de ''no baserape'' regel, maar als uiteindelijk het hele team voor de uncap staat dan kan je daar ook niet veel meer aan doen als admin. Killed by admin omdat het verliezende team geen vlaggen meer heeft is in mijn ogen alleen maar irritant en niet nuttig, want na vijf minuten zijn ze de heroverde vlaggen weer net zo makkelijk kwijt. Er is gewoon een onballans tussen de teams dus moeten er spelers geswitched worden. Het teamswitchen opzich is niet zo erg, mits ik daar niet voor gekilled word en het ook niet iedere twee minuten gebeurt. Maar er zijn blijkbaar ook spelers die er niet tegenkunnen dat ze na al het harde werk ineens een ''lose'' achter hun naam krijgen en daarom weer terug switchen.

Alle andere regels over bv welk wapen je niet mag gebruiken, hoe je een voertuig dient te gebruiken of op welke manier het spel gespeeld moet worden (bv niet campen) zijn in mijn ogen gewoon niet nuttig en niet hanteerbaar want in een volle server zit de admin alleen maar spelers te managen.

Maargoed, sommige spelers zweren bij een server met regelneven, tis maar wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
beuker19 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:20:
[...]

1 antwoord : gewoon een battlerecorder ;)
Maakt direct een einde aan de meeste discussies ivm. cheaters/rules en weet ik wat nog meer
En ik wil een spectator mode!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Net mijn allereerste footage gemaakt. Silenced all the way :D (1080p all the way)
[YouTube: http://youtu.be/sWtUI1vzuJM]

[ Voor 7% gewijzigd door DateTime.Now op 21-05-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 09:09
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:36:
Ik vind dit nogal een rare denkwijze. Volgens deze logica moeten we hackers en cheaters ook maar gewoon accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Zo, de shitbucket is binnen, flink geploeterd! :$ Now what?!? :?

[ Voor 20% gewijzigd door w00t00w op 22-05-2013 00:34 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

w00t00w schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:32:
Zo, de shitbucket is binnen, flink geploeterd! :$ Now what?!? :?
Een heli neerhalen met je knife :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
beuker19 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:49:
[...]

Good luck with that....
Dat wil niet eens met een defib :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Xant0r schreef op zondag 19 mei 2013 @ 10:44:
Dat draait prima! Maar mocht je vragen hebben die wat ingewikkelder zijn dan kan je me altijd een DM sturen ;)
Jay-P schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:43:
Voor 10$ zou ik het ook niet laten liggen. Gewoon de vanilla pakken en gaan, ja je mist wat wapens maar dat geeft je niet echt een nadeel. De betere wapens zitten allemaal bijna zonder uitzondering al in de vanilla versie.
Je mist helemaal geen wapens : 99% kan je jatten en service stars mee halen !! Dat doe ik heel de tijd namelijk :Y)

Verder is de ACW-R een wapen waar niet echt een Vanilla alternatief voor is, maar dat is verder geen ramp of zo :)

Ohh en ehh als je een cheapo game wil die leuk is en geen rage veroorzaakt over het algemeen : CS:GO O+ 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De wapens zijn de voornaamste redenen voor mij om direct bij de launch al premium te kopen is het zo snel mogelijk hebben van de DLC.

Achteraf nog een keer DLC aanschaffen is zonde, de leuke wapens worden dan toch kapot generfd omdat de mensen met uitsluitend Vanilla moord en brand schreeuwen over OP dit of OP dat. Voorbeelden uit B2K:

Ja de Famas was belachelijk OP bij de launch, maar ben toch verdomd blij dat ik daar nog normaal mee hebben kunnen spelen voor hij kapot generfed is (en nu in de allerlaatste patch eindelijk weer een beetje meekan).

De MG36 een verschrikkelijk fijn wapen en een goede reden om support te spelen in plaats van assault maar is ook helemaal into oblivion generfed.

De L85A2 was ook een heel stuk fijner, nu heb je er geen schijn van kans meer mee tegen de M16/M416 etc. etc.

Eigenlijk zijn de enige 2 bruikbare en onderscheidende DLC wapens de L86A2 en de ACW-R (en heeel close range met niet té veel vijanden de MTAR) en that's it.

Ergo, als je DLC koopt voor wapens, doe het dan zo snel mogelijk als ze uitkomen of koop DLC voor de maps en gamemodes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 18-09 21:20
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:12:
De wapens zijn de voornaamste redenen voor mij om direct bij de launch al premium te kopen is het zo snel mogelijk hebben van de DLC.

Achteraf nog een keer DLC aanschaffen is zonde, de leuke wapens worden dan toch kapot generfd omdat de mensen met uitsluitend Vanilla moord en brand schreeuwen over OP dit of OP dat. Voorbeelden uit B2K:

Ja de Famas was belachelijk OP bij de launch, maar ben toch verdomd blij dat ik daar nog normaal mee hebben kunnen spelen voor hij kapot generfed is (en nu in de allerlaatste patch eindelijk weer een beetje meekan).

De MG36 een verschrikkelijk fijn wapen en een goede reden om support te spelen in plaats van assault maar is ook helemaal into oblivion generfed.

De L85A2 was ook een heel stuk fijner, nu heb je er geen schijn van kans meer mee tegen de M16/M416 etc. etc.

Eigenlijk zijn de enige 2 bruikbare en onderscheidende DLC wapens de L86A2 en de ACW-R (en heeel close range met niet té veel vijanden de MTAR) en that's it.

Ergo, als je DLC koopt voor wapens, doe het dan zo snel mogelijk als ze uitkomen of koop DLC voor de maps en gamemodes. :)
Ik zou maar uitkijken met die Premium actie, als je denkt dat het precies zoals vorig jaar gaat lopen heb je het mis, EA kennende haha. Ze hopen nu natuurlijk dat iedereen dat denkt, maar het marketing trucje zal achteraf wel weer in hun voordeel veranderd zijn lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:13:
[...]
Ik zou maar uitkijken met die Premium actie, als je denkt dat het precies zoals vorig jaar gaat lopen heb je het mis, EA kennende haha. Ze hopen nu natuurlijk dat iedereen dat denkt, maar het marketing trucje zal achteraf wel weer in hun voordeel veranderd zijn lol..
Kijk! Een goed onderbouwde claim van een kenner/insider, daar kunnen we wat mee, ontzettend bedankt maar weer!

Niemand weet nog 100% zeker hoe het precies vormgegeven zal worden voor BF4. Maar al die content en uren speelplezier voor € 100,- (en dan heb je al de hoofdprijzen betaald voor beide games) is een schijntje. Een goed product mag wat mij betreft ALTIJD beloond worden in de markt, als BF4 het waard is dan leg ik er met liefde 100 euro of desnoods 200 euro voor neer.

Plus waar heb je het in godsnaam over met "achteraf in hun voordeel veranderd". Op het moment dat je een product koopt, weet wat je krijgt en dat afwegen tegen de prijs. Er is niets veranderd, ze hebben opgeleverd wat ze zouden opleveren, wanneer ze het op zouden leveren, dikke prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Helemaal mee eens! Ik heb voor BF3 misschien iets meer betaald dan voor bijvoorbeeld Bioshock:Infinite maar als ik ge vergelijken over hoeveel uren plezier ik gehad met BF3 is dat bijna onvergelijkbaar. En dat terwijl ik vind dat ik voor Bioshock:Infinite al gewoon waar voor mijn geld heb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 02:06:
[...]
Good luck with that....
Dat wil niet eens met een defib :+
Speel voor bosje. Wacht tot de vijandelijke heli gestingerd is door je squadmate, en komt landen om te repareren. Spring uit het bosje en grijp de dogtags van de reparerende vijand. Spring op de cockpit en swing twee keer met je mes door het glas naar de inzittende. Pak de kit van de engineer, repareer de heli, stap in en vlieg weg. Haal je squadmate met stinger op, en ga kontschoppen.

In theorie moet het kunnen... wie sjeft het effe? 8)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:29:
[...]
Kijk! Een goed onderbouwde claim van een kenner/insider aluhoedjes-anti-Premium-haatkind.
FTFY. Negeer die engerd gewoon als hij niet weet waar hij over praat (i.e. always).
Snorro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:31:
[...]
Ik vind dit nogal een rare denkwijze. Volgens deze logica moeten we hackers en cheaters ook maar gewoon accepteren.
Hackers en cheaters horen nagenoeg onmogelijk te zijn door goeie anticheat in het spel zelf (en het spel als secure-by-design te ontwerpen, en geen client-side hitreg te doen bijvoorbeeld. Dan is het kicken van de incidentele hekker een sinecure. De discussie, waar je één zinnetje uit mis-quote, liep in de richting dat het goed zou zijn als DICE servers zou draaien met DICE admins. Maar ze zouden beter die admins weglaten en geld uitgeven aan devvers en regelmatig en zinnig patchen, dan heb je heel die admins niet nodig. Niemand zal beweren dat je overduidelijke hekkers moet kicken, maar het moet niet nodig zijn om permanent de oogjes open te hebben voor hekwerkers; dat is niet nodig als je je spel goed geschreven hebt en een beetje geld spendeert aan je anti-cheat manager en je samenwerking met punkbuster.
De enige redenen om een admin nodig te hebben zijn hekkers en trolls. En als het spel goed geschreven is, heb je voornamelijk categorie 2 te pakken. Game balance, anticheat, glitchen en eventuele andere onzin waar je allemaal voor gekickt kunt worden in BF3 moet helemaal geen admin issue zijn, dat hoort in het spel geregeld te zijn.

Daarom ben ik dus van mening dat het onzin is dat DICE eigen servers moet hosten met admins, en ze beter hun geld zouden spenderen aan het veelvuldig en bug-arm patchen van hun spel om die dingen op orde te krijgen. Dan maken de admins zich wel zorgen om de trolls en punkbuster om de hackers. En kunnen we met z'n allen gewoon spelen zonder random admin kicks om van álles en nog wat aan kinderlijk prutserige huilregeltjes.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 18-09 21:20
Hebben er hier eigenlijk al mensen BF4 gepre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Er zijn er wel een aantal die dat gedaan hebben naar mijn weten.
Zelf wacht ik wel totdat de release wat dichter bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:29:
[...]

Kijk! Een goed onderbouwde claim van een kenner/insider, daar kunnen we wat mee, ontzettend bedankt maar weer!

Niemand weet nog 100% zeker hoe het precies vormgegeven zal worden voor BF4. Maar al die content en uren speelplezier voor € 100,- (en dan heb je al de hoofdprijzen betaald voor beide games) is een schijntje. Een goed product mag wat mij betreft ALTIJD beloond worden in de markt, als BF4 het waard is dan leg ik er met liefde 100 euro of desnoods 200 euro voor neer.

Plus waar heb je het in godsnaam over met "achteraf in hun voordeel veranderd". Op het moment dat je een product koopt, weet wat je krijgt en dat afwegen tegen de prijs. Er is niets veranderd, ze hebben opgeleverd wat ze zouden opleveren, wanneer ze het op zouden leveren, dikke prima toch?
Dat moet ik ze nageven ze hebben zich wel aan de afspraken gehouden alleen wel aan de magere kant.
daarmee bedoel ik dat er niet zoveel camo's waren toegevoegd dan gehoopt, maar al met al hebben ze wel alles uitgebracht wat premium te bieden had. of die 100 euro het jou waard is geweest om BF3 + premium te hebben (we praten wel over 50 euro in 2011 en 50 euro in 2012 betaald) vindt ik het erg meevallen.

Als ik even kijken naar BF3 zonder DLC, dan had ik daar zeker 50 euro voor over.
Geweldige game, leuke maps als grand bazaar en genoeg uren nodig gehad om rank 100 te worden en dogtags vrij te spelen.

Daarna heb ik 50 euro neergelegd voor Premium.
4 DLC's (of 5 DLC's als je nog geen digital edition had) ontvangen
heel veel wapens die soms een uitdaging zijn geweest, vooral tijdens de eerste weken van de release.
nieuwe assignments, camo's en dogtags
4 x 4 nieuwe maps van groot tot klein
verschillende gamemodes toegevoegd zoals CTF, scavanger die leuk om te spelen zijn.

Met andere woorden, mijn 2e 50 euro die ik heb betaald voor Premium heeft mij meer maps gegeven dan het orginele spel, meer content om vrij te spelen en meer gamemodes en dat was dus een prima deal.

in het begin hadden mensen moeite met BF3 premium omdat je betaald voor content dat je nog niet hebt gezien (begrijpelijk) en dan premium verkocht werdt als een pakket met 5 DLC's terwijl je B2K al gratis bij de release kon krijgen en mensen voelde zich daarom bestolen.
Nu in BF4 geven ze al aan dat China uprising een Premium DLC is, dus ben je nu al gewaarschuwd hiervoor dat je al content hebt die ook in de premium pack later te verkrijgen zijn, maar niemand weet nog wanneer.

10 juni komt er meer informatie over Battlefield 4 en belangrijkste van allemaal LIVE Multiplayer beelden op de E3 ;)
Jovas schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:59:
Hebben er hier eigenlijk al mensen BF4 gepre-ordered?
Ja ik heb Battlefield 4 al besteld, Ik heb bijna 800 uur in BF3 gestopt en ik verwacht dit ook in BF4 te stoppen. Ondanks dat ik nu een break aan het houden ben om BF3 te spelen ,weet ik dat ik over paar weken BF3 weer zal opstarten, maar met veel mindere maten tot de release van BF4 en dan weer helemaal los ga. Mijn break op dit moment heeft er niet zozeer mee te maken dat BF3 een slechte game is, maar dat bepaalde bugs mij de kontgat uitkwamen en er even geen zin meer in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

beuker19 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:49:
[...]

Lol :D Zou wat zijn als dat zou kunnen, of een tank whacken met je botermesje!

Misschien ga ik maar proberen voor elk wapen een Service Star te halen, maar er zijn zoveel bagger-wapens: ben bang dat mijn randapparatuur eerder kapot is dan mijn Service Star-collectie compleet...

Ik heb trouwens BF4 niet gepre-ordered - is een principe-kwestie, ook al koop ik de game waarschijnlijk toch op de dag release. Als Premium hetzelfde biedt als bij BF3, ga ik die ook zeker halen, of het nepperij is of niet boeit me niet (persoonlijk denk ik van niet - ik heb nog nooit zoveel entertainment bang for your buck uit een product gehaald als BF3 + Premium, ook al gebruik ik hoogstens 50% van wat de package te bieden heeft).

[ Voor 33% gewijzigd door w00t00w op 22-05-2013 18:46 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:50:
[...]

Speel voor bosje. Wacht tot de vijandelijke heli gestingerd is door je squadmate, en komt landen om te repareren. Spring uit het bosje en grijp de dogtags van de reparerende vijand. Spring op de cockpit en swing twee keer met je mes door het glas naar de inzittende. Pak de kit van de engineer, repareer de heli, stap in en vlieg weg. Haal je squadmate met stinger op, en ga kontschoppen.

In theorie moet het kunnen... wie sjeft het effe? 8)

[...]

FTFY. Negeer die engerd gewoon als hij niet weet waar hij over praat (i.e. always).

[...]

Hackers en cheaters horen nagenoeg onmogelijk te zijn door goeie anticheat in het spel zelf (en het spel als secure-by-design te ontwerpen, en geen client-side hitreg te doen bijvoorbeeld. Dan is het kicken van de incidentele hekker een sinecure. De discussie, waar je één zinnetje uit mis-quote, liep in de richting dat het goed zou zijn als DICE servers zou draaien met DICE admins. Maar ze zouden beter die admins weglaten en geld uitgeven aan devvers en regelmatig en zinnig patchen, dan heb je heel die admins niet nodig. Niemand zal beweren dat je overduidelijke hekkers moet kicken, maar het moet niet nodig zijn om permanent de oogjes open te hebben voor hekwerkers; dat is niet nodig als je je spel goed geschreven hebt en een beetje geld spendeert aan je anti-cheat manager en je samenwerking met punkbuster.
De enige redenen om een admin nodig te hebben zijn hekkers en trolls. En als het spel goed geschreven is, heb je voornamelijk categorie 2 te pakken. Game balance, anticheat, glitchen en eventuele andere onzin waar je allemaal voor gekickt kunt worden in BF3 moet helemaal geen admin issue zijn, dat hoort in het spel geregeld te zijn.

Daarom ben ik dus van mening dat het onzin is dat DICE eigen servers moet hosten met admins, en ze beter hun geld zouden spenderen aan het veelvuldig en bug-arm patchen van hun spel om die dingen op orde te krijgen. Dan maken de admins zich wel zorgen om de trolls en punkbuster om de hackers. En kunnen we met z'n allen gewoon spelen zonder random admin kicks om van álles en nog wat aan kinderlijk prutserige huilregeltjes.
En de Cheat makers vinden altijd wel een weg om cheats te schrijven.
Ik durf bijna wel te beweren dag geen enkel spel 100% cheat vrij te maken is.
Kijk naar bijv. FBI/CIA en het budget om cybercrime tegen te gaan en toch gebeurt het.
En zou het niet een beetje raar zijn om een game met een budget van zeg maar 50 miljoen er 10 alleen voor cheaters uit het spel te weren 8)7 En dat het dan nog niet lukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:33:
[...]

Kijk naar bijv. FBI/CIA en het budget om cybercrime tegen te gaan en toch gebeurt het.
En zou het niet een beetje raar zijn om een game met een budget van zeg maar 50 miljoen er 10 alleen voor cheaters uit het spel te weren 8)7 En dat het dan nog niet lukt :+
Er zijn genoeg games waar geen cheaters zitten ;) Denk daarbij aan singleplayer games of niet populaire titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Maar is bijv. de GTA4 singleplayer heb je toch ook cheats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren had ik opeens de neiging om weer eens als "sniper" te spelen. Dus 8x of 12x scope en beetje mensen schieten van een afstand. Dus ik join een CTF. En ik ga me Soflam neer zetten op de berg. (ik moet nog die sks challenge, designated kill assists). En ik loop richting onze vlag terug, gezien deze niet opgepakt word. Ik aim, schiet die gast in ze hoofd. Direct in chat: Lucky shot! Dus ik reageerde: Nah, i aimed for your head and i hit it :)

Daarna was ik niet zo lucky, echt, snipen is een kunstvorm en ik ben het echt verleerd. Zeker met inschatten wat de range is, en hoe hoog ik moet over aimen. Maja, wel lekker een stel prone headglitchers in hun hoofd geraakt van zeer lange afstand :D Ik had alleen veel eerder moet switchen naar een andere class, we werden snoei hard gebaseraped en dan is een bolt action met een 8x scope niet echt slim. Maar ik had nou eenmaal het plan dat ik wilde snipen :(

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:33:
[...]
Dat ben ik met je eens, maar als het goed geschreven is én er budget besteed wordt aan het regelmatig patchen van nieuw ontdekte fouten en lekken dan is het een stuk beter doenlijk om hekwerkers eruit te houden dan als ze drie maanden tussen patches hebben waarin ze min of meer vrij spel hebben.
Er zijn al zat klanten die admin zijn, het is daarom uit mijn zicht onnodig ook nog eens DICE medewerkers voor admin te laten spelen - die moeite konden ze beter besteden aan het structureel oplossen van problemen, in plaats van individueel lapwerk op individuele spelers en individuele servers toe te passen.
Dat zou zeker mijn mening over de programmeerkunsten van de software toko niet bevorderen nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:10:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar als het goed geschreven is én er budget besteed wordt aan het regelmatig patchen van nieuw ontdekte fouten en lekken dan is het een stuk beter doenlijk om hekwerkers eruit te houden dan als ze drie maanden tussen patches hebben waarin ze min of meer vrij spel hebben.
Er zijn al zat klanten die admin zijn, het is daarom uit mijn zicht onnodig ook nog eens DICE medewerkers voor admin te laten spelen - die moeite konden ze beter besteden aan het structureel oplossen van problemen, in plaats van individueel lapwerk op individuele spelers en individuele servers toe te passen.

[...]

Dat zou zeker mijn mening over de programmeerkunsten van de software toko niet bevorderen nee. ;)
Het schijnt dat op de nieuwe console's patches goedkoper en sneller worden goedgekeurd dus er is hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
beuker19 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:15:
[...]

Het schijnt dat op de nieuwe console's patches goedkoper en sneller worden goedgekeurd dus er is hoop.
Gezien de DLC packs die BF4 krijgt en uiteraard premium zelf, ga ik er gewoon vanuit dat er wederom 3 maanden tussen de patches zitten. Dit zodat ze tegelijkertijd met DLC kunnen releasen.

Kortom, ik denk niet dat BF4 veel van BF3 gaat verschillen qua patch proces :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:15:
[...]
De patches op de PC zouden daarvan niet afhankelijk moeten zijn, om maar eens een verbeterpuntje aan te dragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met een 1 hit = kill cheat.
911-VDV-911 was flink bezig.
http://battlelog.battlefi...how/1/62335528/271446452/
Hij heeft zijn SPM in 5 dagen verdubbeld, dit terwijl hij 135 uur heeft lopen prudsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:53:
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met een 1 hit = kill cheat.
911-VDV-911 was flink bezig.
http://battlelog.battlefi...how/1/62335528/271446452/
Hij heeft zijn SPM in 5 dagen verdubbeld, dit terwijl hij 135 uur heeft lopen prudsen.
Ja, dat was wel handig, hij zat in ons team wat behoorlijk hielp op Metro. Hij is in elk geval van Essex Rifles gebopt, en hij is flink wat keer gereport.
Trouwens, jij verdiende dat, elke keer mijn jacht op dogtags verpesten net als ik achter een groepje vijanden geslopen was :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:47:
[...]
Trouwens, jij verdiende dat, elke keer mijn jacht op dogtags verpesten net als ik achter een groepje vijanden geslopen was :(
Tja, je kwam ook zo heerlijk aanwaggelen :D
Ducktags... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:02:
[...]
Tja, je kwam ook zo heerlijk aanwaggelen :D
Ducktags... :D
Och, toch alle rondes afgesloten met positieve KDRs met de M60 en RPg, dus ik klaag weinig, en dat rondje nog even snel jullie spawn op gekwaakt om 4 dogtags te grijpen maar jij was het telkens niet die ik had.

Dat was trouwens wel m'n laatste keer op die bak, ik geloof dat ik nu vaak genoeg ge tempbanned ben voor allerhande lamheid dat het een permpje geworden is. (Blijkbaar mag je niet telkens vervelende mensen vragen "what is the C-word?" zodat ze 24 uur gebanned worden als ze antwoorden; dan vind de admin dat jij ook schuldig bent aan het verschijnen van dat woord in de chat O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hoe vaak reporten jullie (over)duidelijke cheaters/hackers? Want ik heb het idee dat dit niet vaak gebeurt, omdat het toch weinig zin heeft?

Vanmiddag nog eentje een ban gegeven op de GoTBF3 TDM server na een report, was op dat moment lvl 41 na 11 uur spelen en een spm van ruim 2000. Dat was om 17.30.

Nu een uur (!) later is meneer blijkbaar op andere servers doorgegaan, is nu lvl 44 met een spm van 2100... PB screens gemaakt, hopelijk wordt die daarmee gepakt en kan die het spel opnieuw kopen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 16:05
Zat net ongeveer een uur in een potje, had een KD van 4 (geen idee precies kills/deaths), veel score met double XP...crasht de server 100 tickets voor het einde. Goed begin van double XP event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjvds schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:41:
Zat net ongeveer een uur in een potje, had een KD van 4 (geen idee precies kills/deaths), veel score met double XP...crasht de server 100 tickets voor het einde. Goed begin van double XP event...
vooral dat double xp pas morgen begint ;)

Pagina: 1 ... 197 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.