Die minimap is IMHO erg belangrijk op SC. Ben er mn laatste potje eens flink op gaan letten en het scheelt echt een hoop!
Joh..Netsrek schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:00:
[...]
Die minimap is IMHO erg belangrijk op SC. Ben er mn laatste potje eens flink op gaan letten en het scheelt echt een hoop!
De minimap is verschrikkelijk belangrijk, ik kan echt aanraden om er letterlijk elke seconde naar te kijken. Waar gespotte vijanden zijn is handig, maar het zijn diegene die niet gespot zijn die echt gevaarlijk zijn en die kan je weer heel goed afleiden uit de posities van je teamgenoten en waar (en in welke volgorde) ze sterven.
Het is ook aan te raden om de hud iets hoger en iets centraler op je scherm te plaatsen, dan hou je makkelijker overzicht.
Nooit geweten dat je de HUD kan verplaatsen?!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:07:
[...]
Het is ook aan te raden om de hud iets hoger en iets centraler op je scherm te plaatsen, dan hou je makkelijker overzicht.

Ja dat kan, je kan het handmatig in de configs wijzigen, maar het makkelijkste is met de BF3 settings editor met de HUD position slider. (Deze laat je ook nog meer 'verborgen' settings makkelijk te wijzigen).Netsrek schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:21:
[...]
Nooit geweten dat je de HUD kan verplaatsen?!Ik ga er vanavond eens naar kijken, wat meer uit linker-onder-hoek halen dus!
http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/downloads
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17-09 11:11
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Ik heb 8 wapens zonder service star.Metro2002 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:06:
Ben intussen bezig om voor alle guns die ik heb minstens 1 service star te halen, gisteren was het de beurt aan de Scar-H en wat een grafapparaat was dat zeg. Pas toen ik eenmaal de heavy barrel had werd het wat beter maar pff. Snelheid van schieten is zo traag dat je de kogels onderhand beter kan gooien naar je vijanden, een enorme recoil en met een supressor erop doet een papieren vliegtuigje nog meer damage. Beetje jammer dat de heavy barrel pas na bijna 100 kills geunlocked wordt want daarmee werd het wel een betere gun maar het blijft niet een fijn ding vanwege max 20 kogels patronen in het magazijn.
Ik heb nu de service star in elk geval, op naar de volgende
Jevalin,Igla,Stinger,xbow scoped, M9.M9 Supp,M9 tact,m1911 s-tac, mp443 tact.
Voor de Scar-h heb ik maar 578 kills, als ik engineer speel, dan gebruik ik altijd de M4A1 of ACW-R die heb ik ook weer uit de kast getrokken.
Je moet gewoon van cover tot cover spelen en dan kan je met iedere wapen goed huishouden.
bijvoorbeeld met de G3A3, ACW-R blijf ik lekker op midrange zitten en met de M4A1, M16A3 spring ik zo op drie spelers af en dat werkt altijd. Je verliest het alleen van Shotguns en AEK-971,famas,mtar,m5k,ump-45 van dicht bij.
Als iedereen de minimap goed gebruikt in SC, dan heb je leuke potjes.Netsrek schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:00:
[...]
je kan ook HC spelen zonder minimap, maar dat vindt ik dan weer te makkelijk om te flanken.
je haalt er zo 5 neer van achteren en niemand die omdraait en bij SC zie je hem gelijk op je minimap.
ook als je probeert te flanken en er komt 1 noob jou kant op en je moet schieten ben je al op de minimap en is je backrape al lastiger.Dus je moet echt weten wanneer je wel of niet moet gaan schieten.
Ik wil maar 1 ding aanpassen aan de minimap en dat is de grootte. VEELSTE KLEIN op dit moment.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Ja dat kan, je kan het handmatig in de configs wijzigen, maar het makkelijkste is met de BF3 settings editor met de HUD position slider. (Deze laat je ook nog meer 'verborgen' settings makkelijk te wijzigen).
http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/downloads
als ik me game instel op 720p op me 22 inch scherm, heb je alles wel goed geschaald.
alleen op die resolutie is het lastig om mensen op 100m of meer te spotten.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
FCKING DICE
ik krijg die nieuwe plugin niet gedownload en dus....................kan ik NIET 1 game gaan spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 15:47 ]
Verwijderd
2560x1600 op 30" en dan gewoon altijd met de map op z'n grootst spelen. Ideaal om het overzicht te houden over wie waar loopt, en een huis op z'n dop te pleuren.Pykow schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:01:
[...]
Ik wil maar 1 ding aanpassen aan de minimap en dat is de grootte. VEELSTE KLEIN op dit moment.
als ik me game instel op 720p op me 22 inch scherm, heb je alles wel goed geschaald.
alleen op die resolutie is het lastig om mensen op 100m of meer te spotten.
Of zoals Asgaro het uitte:

ben ik de enige die de nieuwe battlelog gewoon lelijk vind?
Ik krijg de plug in ook niet gedownload.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:41:
FCKING DICEik krijg die nieuwe plugin niet gedownload en dus....................kan ik NIET 1 game gaan spelen
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Hier geen enkel probleem
Gedownload geinstalleerd, opnieuw gestart en klaar
Het gaat niet om de score, ik vind de uitdaging nog om tegen nog betere spelers te spelen, zit de laatste tijd ook veel te oefenen om piloten op diverse afstanden door het hoofd te boren. Ik vind daar wel mijn plezier inPhuncz schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:03:
Ik snap wat je bedoelt, het is spijtig dat er een deel one-trick-ponies zijn die, zoals mijn voorbeeld al aanduid, sinds launch elke dag 2 uren één game mode, één voertuig of één wapen gebruiken. Op zich is dat ieders vrije keuze natuurlijk maar dan krijg je van die gevallen die 80-0 scoren in hun jet of 60-5 met hun M98B.
Hetgeen ik niet snap is hoe je dat kunt doen, dat moet toch onnoemelijk saai worden ?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Buiten een andere header en lettertype is er niets veranderd, dus mij stoort het weinig.tobitronics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:15:
Ik vind 'm wel strak. Maar geen verbetering qua functionaliteit dus het boeit me niet zo.
Ryzen 3600 - GTX1060
Hij voelt wat trager aan, en inderdaad optisch geen verbetering.tobitronics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:15:
Plugin installeerde hier prima. Maar ik heb nog steeds zo'n 3-4 een "you were disconnected from EA" melding voordat ik eindelijk kan spelen. Erg irritant als je ook telkens weer opnieuw in de wachtrij mag gaan staan daardoor.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Meh, door wat voor bril kijk jij zeg.Phuncz schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:08:
[...]
Buiten een andere header en lettertype is er niets veranderd, dus mij stoort het weinig.
Verwijderd
vrouw van dice mocht eens wat doen , het is zo gelijk meer meisjes
achtig dan mannelijk , maar ja wie ben ik ............ 1_CYCO_KILLER_2

tobitronics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:15:
Geen. Wat claim jij dat veranderd is ?
Ik vind het eigenlijk wel beter, overzichtelijker om ergens naar te gaan.
En trager werkt hij toch niet? Bij mij toch niet..
anyways, de nr1 in kills & score mag ook wel eens een leven krijgen.. 3303 uur en 308822 kills met de m320
En trager werkt hij toch niet? Bij mij toch niet..
anyways, de nr1 in kills & score mag ook wel eens een leven krijgen.. 3303 uur en 308822 kills met de m320

[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 14-05-2013 20:36 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Goed Thats it.
Game van me pc gepleurd.
Game van me pc gepleurd.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Is niet opeens, klaar met het niveau van tegenwoordig en de admins die mij steeds blijven kicken, terwijl er iemand anders aan het hacken is (tenminste heel erg verdacht)
Tot volgende week!
Probeer het maar eens zo lang als mij vol te houden, al meer dan 2 weken niet gespeeld.
~edit: Aeon, ik zie dat je "shattered reality" filmpje op Doom49's kanaal is gepost, nice!
[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 14-05-2013 20:58 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Pykow walked to the Dark SidePykow schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:39:
[...]
Is niet opeens, klaar met het niveau van tegenwoordig en de admins die mij steeds blijven kicken, terwijl er iemand anders aan het hacken is (tenminste heel erg verdacht)
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Mijn eerste Quit was dus stoppen met ESL matches door de slechte hitreg en nu door admins die je steeds kicken als je goed gaat met de M16A3 of spelers die gewoon niet samenspelen.
Ik snap de frustratie wel, op hetzelfde niveau als cheaters zitten de abuse-admins. Zielig maar harde realiteit.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Daarom speel ik nu GTA met wat lui op teamspeakPhuncz schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:23:
Ik snap de frustratie wel, op hetzelfde niveau als cheaters zitten de abuse-admins. Zielig maar harde realiteit.
Haha lekker bro !Pykow schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:24:
[...]
Daarom speel ik nu GTA met wat lui op teamspeakkunnen we zelf de admin spelen en lol trappen xD
Suh dude
Daarom heb ik ook een eigen server genomen met vrienden. Geen zin in gezeur of lange wachtrijen, of over verschillende Squads verdeeld zitten in bv een Sqdm. .
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Zelfs zo erg dat ik cod speel, kan ik zelf de noob uithangen.
Over paar maandjes installeer ik het wel weer.
Hoezo install je daar CoD voor? Dat lukt in BF3 toch ook prima?Pykow schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:18:
[...]kan ik zelf de noob uithangen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Twee weken is niks. Nu al drie weken en daarvoor eigenlijk ook maar sporadisch. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. De blauwe rotzooi, supression, hopeloze teamgenoten en de hitreg werden met te veel. Ik zal ooit nog wel eens met sh*tbucket halen maar niet snel. Ik denk dat het in de zomer wel zal lukken om nolife status te bereiken.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:51:
[...]
Tot volgende week!![]()
Probeer het maar eens zo lang als mij vol te houden, al meer dan 2 weken niet gespeeld.
~edit: Aeon, ik zie dat je "shattered reality" filmpje op Doom49's kanaal is gepost, nice!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Same here, heb alles eigenlijk wel geunlocked (dogtags niet meegerekend) en de uitdaging is er wel een beetje af.DanielWW2 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 02:15:
[...]
Twee weken is niks. Nu al drie weken en daarvoor eigenlijk ook maar sporadisch. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. De blauwe rotzooi, supression, hopeloze teamgenoten en de hitreg werden met te veel. Ik zal ooit nog wel eens met sh*tbucket halen maar niet snel. Ik denk dat het in de zomer wel zal lukken om nolife status te bereiken.
Gare hitdetection, weirde animaties (wanneer je over iets heen springt bijv.) en teammates die amper hun muis weten te vinden maken het er allemaal niet beter op.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Na ruim 1,5 jaar heb je toch wel redelijk je vaste servers gevonden?
Overigens vind ik het tegenwoordig eigenlijk ook wel een beetje terecht dat je gekicked worden als je als capabele lvl 100 met je m16 een server vol nieuwe spelers (op een niet al te vehicle heavy mao) binnenstebuiten keert. Als je net begint in BF3, (en de servers zitten echt rammend vol met lage ranks tegenwoordig) heb je echt geen schijn van kans tegen iemand als jij of ik met een m16 (met tienduizenden m16 kills achter de naam).
Ik gebruik de m16 nu uitsluitend nog tegen goede spelers, scrims, esl of bij grote team unbalance. Ik moet echt toegeven dat de m16 is zoveel beter en praktischer is dan de andere wapens als je dat ding perfect beheerst.
Overigens vind ik het tegenwoordig eigenlijk ook wel een beetje terecht dat je gekicked worden als je als capabele lvl 100 met je m16 een server vol nieuwe spelers (op een niet al te vehicle heavy mao) binnenstebuiten keert. Als je net begint in BF3, (en de servers zitten echt rammend vol met lage ranks tegenwoordig) heb je echt geen schijn van kans tegen iemand als jij of ik met een m16 (met tienduizenden m16 kills achter de naam).
Ik gebruik de m16 nu uitsluitend nog tegen goede spelers, scrims, esl of bij grote team unbalance. Ik moet echt toegeven dat de m16 is zoveel beter en praktischer is dan de andere wapens als je dat ding perfect beheerst.
misschien ben je niet goed genoeg om als 'hacker' gezien te worden.Kepro schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:06:
Ik word nooit gekickt. Vraag me echt af op wat voor servers jullie spelen.
PSN: Europhea
Ik ook nauwelijks hoor. Heel soms door admins die het niet kunnen hebben dat ik best irritant ben bij CTFKepro schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:06:
Ik word nooit gekickt. Vraag me echt af op wat voor servers jullie spelen.
Ik kies altijd voor het team waar de admin in zit.Razenko schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:15:
[...]
misschien ben je niet goed genoeg om als 'hacker' gezien te worden.

Wij hebben met een vriendengroep ook een eigen server. Wij merken het omgekeerde. Heel veel spelers zitten echt iedereen voor noob en cheater uit te maken. Deze spelers zijn juist degene die we waarschuwen en kicken. Als iemand 20 om 2 staat betekend niet dat deze persoon cheat, maar dat de andere team eens iets raak moet gaan schieten.
Weet iemand of er een procon plugin is die team balance doet aan de hand van je score of kill/death ratio? Dit lijkt ons een waardevolle toevoeging.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Zijn genoeg procon plugins die dit doen, even op hun forum rondkijken. Het is wel een vrij slecht systeem want een KD ratio zegt helemaal niks zonder de speelstijl mee te pakken. Een JET pilot met een KD ratio van 3 gemiddeld is leuk maar daar heb je niks aan op rush. Of een sniper met een KD ratio van 5 die enkel in uithoekjes ligt te snipen, daar heb je op geen enkele map wat aan om te winnen.
Balancing is zo lastig omdat je zo enorm veel variabelen hebt om op te balanceren dat het niet een simpele kwestie is van een KD ratio plugin installeren.
Balancing is zo lastig omdat je zo enorm veel variabelen hebt om op te balanceren dat het niet een simpele kwestie is van een KD ratio plugin installeren.
[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 15-05-2013 12:07 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
helemaal mee eens. Alleen om helemaal niks eraan doen is ook natuurlijk ook niet goed. We gebruiken nu truebalancer om de laatst gejoinde spelers te balancen, maar dat is geen goede optie.
Wij spelen voornamelijk rush, dus KD ratio was niet onze eerste keus. Ik vond net multibalancer die vrij uitgebreid lijkt.
Wij spelen voornamelijk rush, dus KD ratio was niet onze eerste keus. Ik vond net multibalancer die vrij uitgebreid lijkt.
InsaneBalancer
https://forum.myrcon.com/...-0-0-6-patch-5-(beta-BF3)
Of de nieuwe Multibalancer (zelf nog geen ervaring mee, was eerst closed beta en nu zo te zien released).
https://forum.myrcon.com/...MULTIbalancer-1-0-2-0-BF3
Erg veel opties in die Multi Balancer, maar zoals ik al zei zelf nog geen ervaring mee. Ergens van weekend eens mee stoeien
.
https://forum.myrcon.com/...-0-0-6-patch-5-(beta-BF3)
Of de nieuwe Multibalancer (zelf nog geen ervaring mee, was eerst closed beta en nu zo te zien released).
https://forum.myrcon.com/...MULTIbalancer-1-0-2-0-BF3
Erg veel opties in die Multi Balancer, maar zoals ik al zei zelf nog geen ervaring mee. Ergens van weekend eens mee stoeien
[ Voor 18% gewijzigd door Xant0r op 15-05-2013 13:22 ]
Zoals ik al zei, had ik multibalancer al gevonden. Op het forum staat dat insanebalance niet meer ondersteund/ontwikkeld wordt. Ze verwijzen zelf ook naar multibalancer. Ik ga vandaag/morgen met multibalancer spelen. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit, maar wat zijn er veel instellingen.
Je zou voor Rush in theorie moeten kunnen balanceren op 'mcoms' destroyed of 'mcom attack' ribbons. Dan filter je de objectivespelers er al een beetje uit al is er zoals Tsurany ook aangeeft geen enkele balancer te bedenken die altijd spannende potten garandeert.mousekraker schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:26:
helemaal mee eens. Alleen om helemaal niks eraan doen is ook natuurlijk ook niet goed. We gebruiken nu truebalancer om de laatst gejoinde spelers te balancen, maar dat is geen goede optie.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Tuurlijk lukt mij datAdanteh schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:41:
[...]
Hoezo install je daar CoD voor? Dat lukt in BF3 toch ook prima?
Dan nog vindt ik niet dat ze je mogen kicken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:01:
Na ruim 1,5 jaar heb je toch wel redelijk je vaste servers gevonden?
en daarnaast is de frustratie door de supression effect, slechte animaties, slechte hitreg en teams die geen benul hebben wat ze doen de druppel om er nu een eind aan te knopen en pas over paar maandjes weer terug te keren, na de zomer waarschijnlijk als afteller naar BF4 beta
dat is dus ook niet de beste manier, want de verdedigende partij heeft die medals niet. En is iemand die de mcon verdedigd zodat iemand ander hem kan armen slecht bezig? Bij rush zou ik dan eerder op score balanceren.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:53:
[...]
Je zou voor Rush in theorie moeten kunnen balanceren op 'mcoms' destroyed of 'mcom attack' ribbons. Dan filter je de objectivespelers er al een beetje uit al is er zoals Tsurany ook aangeeft geen enkele balancer te bedenken die altijd spannende potten garandeert.
Verwijderd
MCOM defense ribbon krijg je als je een beetje handig met C4 en LMG+bipod een punt verdedigt. Aan de lopende band zelfs. (Werkt ook met AT mijnen en RPGs, trouwensmousekraker schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:40:
[...]
dat is dus ook niet de beste manier, want de verdedigende partij heeft die medals niet.
Score wordt helaas primair gedomineerd door medics die falende teammates lopen te zappen, al dan niet met zinnge gevolgen. Als je op score wilt balancen zou je er wellicht goed aan doen dat op squad niveau te doen, zodat een samenwerkende squad (hoog aantal punten/speler) in z'n geheel geswitched wordt. Ik merk aan ons wel dat als we aan het spelen zijn en één van ons wordt gebalanced dat er pogingen gedaan worden om te rejoinen bij het oude team, tot en met alt-F4 en reconnects toe. Of we verlaten met z'n 3 tot 6-en de server en gaan ergens heen waar de autobalancer niet irritant is. Als we met twee squads spelen is het niet zon bezwaar als er één squad gemoved wordt, maar enkele spelers uit de squad is wél dik vet huilwerk.En is iemand die de mcon verdedigd zodat iemand ander hem kan armen slecht bezig? Bij rush zou ik dan eerder op score balanceren.
Overigens, echt doodschieten moeten ze de autobalancer die verzint dat je elke ronde de squads moet husselen. Zo voorkom je teamwerk helemaal. Essex Rifles heeft hier echt een handje van, en het is súper irritant als je na een rondje succesvol campen met je matties ineens over twee teams en vijf squads verdeeld bent. Bovendien helpt het de balans niet, want we grijpen beide IFVs of tanks (ER draait alleen bazaar, metro en seine) en duiken er een hoek van de kaart mee in tot we weten welk team we joinen, en dat team krijgt beide voertuigen én onze samenwerkende squad(s). Laten we het er op houden dat de balance daar niet noodzakelijkerwijs beter van wordt.
De beste autobalancer setting waar ik mee gespeeld heb is helaas maanden terug offline gegaan omdat de serveradmin er geen zin meer in had. De balance regels waren eenvoudig: squads balancen op score/speler, pas gaan autobalancen als er drie of meer spelers teveel in één team zitten, hele squads balancen, en mensen niet automatisch in squads plempen. Eerst de squads in teams verdelen en dan de teams opvullen met lone wolfs tot de balance in scores een beetje op orde lijkt. Als er in-game gebalancet moest worden zag je dus ook óf een lone wolf verkassen, óf een squad geschoven worden en dan eventueel lone wolfs de andere kant op om het aantal spelers uit te vlakken. Dat leverde wel redelijk goeie potten op, én je had nooti de ellende dat je met je squadmates een hamer-aambeeld aanval op een koppel tanks bespreekt en je kont getrapt krijgt omdat één van die tanks een zojuist ongemerkt gebalancete medespeler erin heeft zitten die je dus al weet te vinden én precies weet wat je van plan was.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 14:57 ]
Die snap ik niet helemaal, je speelt toch beide kanten van rush normaal gesproken aanvallend en verdedigend? De spelers in beide teams moeten dat vaker gedaan hebben als het goed is.mousekraker schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:40:
[...]
dat is dus ook niet de beste manier, want de verdedigende partij heeft die medals niet. En is iemand die de mcon verdedigd zodat iemand ander hem kan armen slecht bezig? Bij rush zou ik dan eerder op score balanceren.
Mijn ervaring is dat de jongens die vaak op de mcom komen (mcom attack punten) of de mcoms armen ook de jongens zjin die verdedigend slim spelen. Die weten als geen ander hoe je het beste de mcoms opblaast.
De punten die je voor verdedigen krijgt zijn niet representatief voor goed verdedigen. Dat doe je namelijk niet OP de mcom, maar er ver voor als het goed is.
Ik kan niet over alle situaties oordelen, ik wou alleen aangeven dat je als admin de server vol en leuk wilt houden en als er dan een véél betere speler dan de rest joint en vervolgens ook nog de m16 pakt én dan de server snel leegspeelt, dan is dat voor niemand leuk is en dat ik dan een admin die kickt wel kan begrijpen.Pykow schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:23:
[...]
Dan nog vindt ik niet dat ze je mogen kicken.
en daarnaast is de frustratie door de supression effect, slechte animaties, slechte hitreg en teams die geen benul hebben wat ze doen de druppel om er nu een eind aan te knopen en pas over paar maandjes weer terug te keren, na de zomer waarschijnlijk als afteller naar BF4 beta
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik denk dat er genoeg servers zijn te vinden waar je team wél doet wat ze moeten doen (en het andere team ook), zodra je die hebt, bookmarken met die bende.
De hitreg is al sinds de launch hetzelfde, ja het kan een paar keer slecht uitpakken maar statistisch gezien weet je dat het ook precies even vaak ook goed uit pakt. Netto maakt dat dus niets uit.
Supression, tsja, is dat nu zo frustrerend? Die enkele death meer of minder? Moet je eens bedenken hoeveel extra kills je wel niet hebt gehaald doordat de andere kant niet goed terug kon schieten omdat jij eerder schoot.
Desalniettemin, je moet het 100% zelf weten natuurlijk.
Verwijderd
de hele discussies heeft geen nut , iedere server //admins hebben hun eigen regels die ze elke keer aan passen wat hun in gedachten hebben, ik ben afgelopen tijd gebaned van server waar ik maanden zo niet meer dan 1 jaar al op gespeeld had gebaned reden volgens hen dan dat ik cheat of aan het hacken ben WTF ,, ik speel voornamelijk metro en de m320 is eenmaal mijn favorieten wapen ( 19,157 kills NU ) en soms ja soms kan ik boven de 60 a 80 kills komen maar om mij dan de volgende keer dat ik weer op die server wil gaan spelen uitgemaakt te worden voor cheater of hacker worden uitgemaakt gaat me well te ver lullige is wel zo dat. ik steeds minder servers heb om daar te kunnen spelen,,
Maar goed even een ander vraag ;welke shot gun is echt goed in de ervaringen die jullie hebben????
ik zie b.v bij de M870 staan dat die een verdere bereik heeft dan de meeste shot guns maar mijn ervaring is echt wel de SAIGA met frags .
wat mij ook erg op valt is de manier van spelen als je bekijkt van het eerste half jaar dat die erg verandert is .
http://battlelog.battlefi...R_2/weapons/364033930/pc/
als je mijn manier van schrijven niet echt duidelijk vind , ik heb last van dyslexie
Maar goed even een ander vraag ;welke shot gun is echt goed in de ervaringen die jullie hebben????
ik zie b.v bij de M870 staan dat die een verdere bereik heeft dan de meeste shot guns maar mijn ervaring is echt wel de SAIGA met frags .
wat mij ook erg op valt is de manier van spelen als je bekijkt van het eerste half jaar dat die erg verandert is .
als je mijn manier van schrijven niet echt duidelijk vind , ik heb last van dyslexie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 16:29 ]
ik vind de spas + slugs echt een beest als de hitreg mee valt 
Moet je wel goed en snel kunnen mikken.
Moet je wel goed en snel kunnen mikken.
lol, bijna 20k m320 kills vs 2500 saiga (nummer 2)Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:25:
de hele discussies heeft geen nut , iedere server //admins hebben hun eigen regels die ze elke keer aan passen wat hun in gedachten hebben, ik ben afgelopen tijd gebaned van server waar ik maanden zo niet meer dan 1 jaar al op gespeeld had gebaned reden volgens hen dan dat ik cheat of aan het hacken ben WTF ,, ik speel voornamelijk metro en de m320 is eenmaal mijn favorieten wapen ( 19,157 kills NU ) en soms ja soms kan ik boven de 60 a 80 kills komen maar om mij dan de volgende keer dat ik weer op die server wil gaan spelen uitgemaakt te worden voor cheater of hacker worden uitgemaakt gaat me well te ver lullige is wel zo dat. ik steeds minder servers heb om daar te kunnen spelen,,

Er is een reden waarom ik metro vermijd, en ik geloof dat hem is...
Verwijderd
Kwam net een mooie uitleg tegen over de ammunitie van shot guns
http://www.youtube.com/watch?v=n_H6_EJtFlo
ralph0603 oké dat is de reden dat ik je nog niet ben tegen gekomen ???
Ik ben mij eigen allang bewust dat ik Niet die reactievermogen heb dan anderen , mijn leeftijd ( 58 ) en m'n ziektebeeld geven mij geen voordeel vandaar ik o.a. die guns gebruik , maar kijk naar mijn top 10 dan zie je wel dat ik ook andere guns gebruik
http://www.youtube.com/watch?v=n_H6_EJtFlo
ralph0603 oké dat is de reden dat ik je nog niet ben tegen gekomen ???
Ik ben mij eigen allang bewust dat ik Niet die reactievermogen heb dan anderen , mijn leeftijd ( 58 ) en m'n ziektebeeld geven mij geen voordeel vandaar ik o.a. die guns gebruik , maar kijk naar mijn top 10 dan zie je wel dat ik ook andere guns gebruik
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 16:49 ]
Thank you all again for your patience as we continue to work to block the denial-of-service attacks and resulting connection issues we've experienced over the last few days. We've made some progress and are continuing to make changes that will hopefully mitigate these issues in the future. We'll keep the community posted here as things progress./DICE Team
staat er al een paar dagen opJovas schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:48:
Thank you all again for your patience as we continue to work to block the denial-of-service attacks and resulting connection issues we've experienced over the last few days. We've made some progress and are continuing to make changes that will hopefully mitigate these issues in the future. We'll keep the community posted here as things progress./DICE Team
maar nog steeds een paar keer nodig vooraleer ik in de server geraak..
lol @ 1:42. "Pretty good home defense". Hello Murica, how do you do?
Overigens moet ik wel zeggen dat als ik een tijd geen BF3 heb gespeeld en weer een potje doe, ik de veel van de volle maps veel te chaotisch vindt. De meeste maps werken voor mij gewoon beter met de helft van de spelers en die versnelde vehicle spawn vind ik al helemaal idioot.
Same here... daar waar ik best wel verslaafd was aan BF2 heb ik dat veel minder met BF3 : Kan rustig een aantal weken zonder !!DanielWW2 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 02:15:
Twee weken is niks. Nu al drie weken en daarvoor eigenlijk ook maar sporadisch. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. De blauwe rotzooi, supression, hopeloze teamgenoten en de hitreg werden met te veel. Ik zal ooit nog wel eens met sh*tbucket halen maar niet snel. Ik denk dat het in de zomer wel zal lukken om nolife status te bereiken.
BF3 had ik wel gezien na een uur of 150-200, maar BF2 heb ik echt makkelijk meer dan 1000 uur met een hoop lol gespeeld
Beetje jammer...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ben bezig met voor alle beschikbare guns een service star te halen maar nu weet ik wel weer waarom ik sommige wapens nooit gebruik, wat een baggerdingen zitten er tussen zeg
lol, brengt wel weer uitdaging mee. Alleen voor de handguns ben ik maar naar een pistol only server gegaan want sommige handguns zijn wel erg slecht (mp443 bv) tegenover automatische geweren 
Twijfel nog of ik premium moet aanschaffen (heb nu alleen CQ) of wacht op BF4 en daar direct premium ga nemen.
Twijfel nog of ik premium moet aanschaffen (heb nu alleen CQ) of wacht op BF4 en daar direct premium ga nemen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik sla nog al eens woorden over of draai het een beetje om. Bij mij is nooit officieel bevestigd dat ik dyslexie heb, maar ik kom soms aardig in de buurtVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:25:
Twijfel nog of ik premium moet aanschaffen (heb nu alleen CQ) of wacht op BF4 en daar direct premium ga nemen.nero355 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 02:05:
[...]
Same here... daar waar ik best wel verslaafd was aan BF2 heb ik dat veel minder met BF3 : Kan rustig een aantal weken zonder !!
BF3 had ik wel gezien na een uur of 150-200, maar BF2 heb ik echt makkelijk meer dan 1000 uur met een hoop lol gespeeldTotaal is iets van 1800/1900 uur geloof ik
Beetje jammer...
[/quote]
ik zou zeggen wacht op BF4 met gelijk premium, als je al zolang zonder de DLC's plezier hebt gehad in deze game, dan hoef je niet perse de nieuwe DLC's te hebben. Ik moet wel eerlijk zijn dat het nog behoorlijk lang duurt voordat GTA V en BF4 uitkomen
Verwijderd
MP3 doe je in een weekendje op moeilijk, helaas. Wel erg toffe game vond ik, maar tijd vullen... niet echt.Pykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:30:
[...]
misschien dat ik nog eens max payne 3 / borderlands 2 / farcry 3 ofzo ga uitspelen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik bleef op veel plekken hangen in de map, dat me poppetje gewoon vast kwam te zitten in de grond of niet meer uit cover kwam etc.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:10:
[...]
MP3 doe je in een weekendje op moeilijk, helaas. Wel erg toffe game vond ik, maar tijd vullen... niet echt.
Voor de spelers die nog geen premium hebben is er een aanbieding bij amazon, $14,99.
Er zijn nog meer interessante aanbiedingen.
http://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1000716161
Er zijn nog meer interessante aanbiedingen.
http://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1000716161
ey hallo,
een ouwe clanmaat van me heeft 50 uur (!!) de tijd genomen om een hele vette tv missile montage in elkaar te bouwen. iedereen zijn eigen hobby
>> maar het resultaat mag er wezen..
YouTube: Project TV Missile - Battlefield 3 Montage
een ouwe clanmaat van me heeft 50 uur (!!) de tijd genomen om een hele vette tv missile montage in elkaar te bouwen. iedereen zijn eigen hobby
http://www.twitch.tv/hankesnl
Net filmpje eigenlijk, D&B is altijd leuk als achtergrondmuziek
Ik ben eindelijk weer is begonnen met BF3, en ik vroeg me af: Is er al een mogelijkheid om die irritante blauwe tint uit te schakelen? Ik dacht dat dat zou worden aangepast.
"Above And Beyond The Call"
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
JA game deinstalleren en je bent er vanaf. wat een gezeik over de kleuren steeds. het is een setting en leer er mee leven.10K schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:00:
Ik ben eindelijk weer is begonnen met BF3, en ik vroeg me af: Is er al een mogelijkheid om die irritante blauwe tint uit te schakelen? Ik dacht dat dat zou worden aangepast.
Netjes, ik heb toevalling net gisteren voor het eerst een jet uit de lucht geknald met TVhankes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:27:
ey hallo,
een ouwe clanmaat van me heeft 50 uur (!!) de tijd genomen om een hele vette tv missile montage in elkaar te bouwen. iedereen zijn eigen hobby>> maar het resultaat mag er wezen..
@Pykow... serieus ?? iets met pot..... ketel...... JETS?
Why u quote me dudePykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:30:
[/quote]
ik zou zeggen wacht op BF4 met gelijk premium, als je al zolang zonder de DLC's plezier hebt gehad in deze game, dan hoef je niet perse de nieuwe DLC's te hebben. Ik moet wel eerlijk zijn dat het nog behoorlijk lang duurt voordat GTA V en BF4 uitkomendus je kan de tijd wel opvullen met nieuwe maps en assignments. Zelf vul ik de tijd nu op met GTA IV, CoD BOII en misschien dat ik nog eens max payne 3 / borderlands 2 / farcry 3 ofzo ga uitspelen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
focus stond verkeerd inderdaad:nero355 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:34:
[...]
Why u quote me dude... volgens mij heb je wat verkeerde knopjes aangeclickt
ging over dit stukje van die andere gast
[/quote]
mijn wel gemeende excuses voor het ongemak
Heh, ik moet toch echt bij de weinige zijn dan die de blauwe kleur/tint/schijn zelf mooi vind?
Net als de zon die schijnt, dat vind ik nu net een leuk element om rekening mee te moeten houden
*btw, echt geen sarcasme gebruikt, en ook deze zin is niet sarcastisch
*
Net als de zon die schijnt, dat vind ik nu net een leuk element om rekening mee te moeten houden
*btw, echt geen sarcasme gebruikt, en ook deze zin is niet sarcastisch
[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 16-05-2013 19:52 ]
ja zo jet neer halen met tv missle is nog niet echt makkelijk he
lukt mij iedergeval nooit bijna. iedereen zijn eigen specialiteit he...
http://www.twitch.tv/hankesnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Blue tint sucksPykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:31:
[...]
JA game deinstalleren en je bent er vanaf. wat een gezeik over de kleuren steeds. het is een setting en leer er mee leven.
Blue tint sucks
Blue tint sucks
Blue tint sucks
Blue tint sucks
Tot over een paar dagen.
Lies.SmokingCrop schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:51:
Heh, ik moet toch echt bij de weinige zijn dan die de blauwe kleur/tint/schijn zelf mooi vind?![]()
*btw, echt geen sarcasme gebruikt, en ook deze zin is niet sarcastisch*
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2013 21:02 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, same here, ik begrijp de gedachte erachter ook wel, na 2min. spelen zie je het ook helemaal niet meer. Zon kan je zelfs tactisch goed gebruiken in jets en helis dogfights. De enige map waar ik het wel enigzins irritant vind is als je de berg op wil op Alborz Mountains.SmokingCrop schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:51:
Heh, ik moet toch echt bij de weinige zijn dan die de blauwe kleur/tint/schijn zelf mooi vind?![]()
*btw, echt geen sarcasme gebruikt, en ook deze zin is niet sarcastisch*
Werd al in BF2 gedaan en heeft aardig wat piloten een flink WTF?! moment bezorgdhankes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:34:
ja zo jet neer halen met tv missle is nog niet echt makkelijk helukt mij iedergeval nooit bijna. iedereen zijn eigen specialiteit he...
Nou vooruit dan
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Community manager. Hij snapt volgens mij zijn functiebeschrijving niet helemaal want van hem hoor je echt helemaal niks, nooit niet.rickyy schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:20:
http://www.twitch.tv/zh1nt0
Is zhinto niet een designer of iets? Sowieso een employee die we haten.

Waarschijnlijk dus ook de rede dat ik niet weet wie hij is
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Op onze Metro 64 server hebben we ook de regel dat M320 (incl LVG) niet toegestaan is dus wie dat wel gebruikt mik ik er dan ook direct vanaf. In chat en yells staan de regels vaak genoeg. Helaas lezen veel mensen niet of hebben ze lak aan de regels. Persoonlijk heb ik t liefst non-explosive (ook geen nades/rockets) maar daar willen de clan admins nog niet aan.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:25:
Overigens herken ik jouw nick wel, ik heb je volgens mij behoorlijk wat keertjes van de server gemikt
Verwijderd
Phuncz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:54:
Net filmpje eigenlijk, D&B is altijd leuk als achtergrondmuziek
FXAA Injector. als je even in mijn posts in dit topic teruggraaft vind je er niet al te lang geleden nog een discussietje over en linkjes en google-kreten die je nodig hebt.10K schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:00:
Let wel: FXAA Injector = OK maar ColourTweaker = ban! dus even uitkijken welke je pakt.
Ideaal, servers met van dat soort regels. Kun je gewoon joinen zonder getubed te worden, een setje AT mijnen uitkakken en een tube erahteraan (laten) schieten voor de vette multikills. En omdat explosives verboden zijn weet je zeker dat niemand jouw AT mijnen af gaat laten gaan dan jij. OK, je bent wel gekickt na de klap, maar slecht voor de puntjes is het niet.Cartman! schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:48:
[...]
Op onze Metro 64 server hebben we ook de regel dat M320 (incl LVG) niet toegestaan is dus wie dat wel gebruikt mik ik er dan ook direct vanaf. In chat en yells staan de regels vaak genoeg. Helaas lezen veel mensen niet of hebben ze lak aan de regels. Persoonlijk heb ik t liefst non-explosive (ook geen nades/rockets) maar daar willen de clan admins nog niet aan.
Rules
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 09:10 ]
Ik ga vanavond maar eens op zoek naar een server waar de M16A3 is gebanned want pff er is echt geen lol aan om met een ander wapen te spelen terwijl het complete vijandige team de M16A3 gebruikt en ik vind het zelf ook geen leuk wapen om te gebruiken. Ja je krijgt er heel veel kills mee maar dat komt omdat dat ding gewoon way OP is en super makkelijk in gebruik. Where's the fun in that!
Altijd wel leuk als ik een opmerking maak over de M16 en ze roepen dan iets in de trant van: Pak hem zelf ook en stop met klagen.
Als ik dat vervolgens doe en dan genadeloos terugsla dan heb ik vaak wel zo'n smile op mijn gezicht :
en de tegenstanders
Altijd wel leuk als ik een opmerking maak over de M16 en ze roepen dan iets in de trant van: Pak hem zelf ook en stop met klagen.
Als ik dat vervolgens doe en dan genadeloos terugsla dan heb ik vaak wel zo'n smile op mijn gezicht :
en de tegenstanders

[ Voor 25% gewijzigd door Metro2002 op 17-05-2013 09:44 ]
Vind het wel raar dat de m320/lvg niet mag maar de rpg/smaw welCartman! schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:48:
[...]
Op onze Metro 64 server hebben we ook de regel dat M320 (incl LVG) niet toegestaan is dus wie dat wel gebruikt mik ik er dan ook direct vanaf. In chat en yells staan de regels vaak genoeg. Helaas lezen veel mensen niet of hebben ze lak aan de regels. Persoonlijk heb ik t liefst non-explosive (ook geen nades/rockets) maar daar willen de clan admins nog niet aan.
Overigens herken ik jouw nick wel, ik heb je volgens mij behoorlijk wat keertjes van de server gemikt

Maar ik denk bij metro
Eigenlijk moet je reviven verbieden op metro gaan ze misschien ook is op een andere map spelen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Alsof de m16 zo OP is,ik moet regelmatig mijn hele magezijn leeg schieten voor dat iemand gekilled is,zelfs met de headshots maar dat ligt meestal aan de reghit wat af en toe gewoon k+t is,tegen een ak47 en de f2000 leg je het meestal af,maar meestal ben ik toch heer en meester.Metro2002 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:43:
Ik ga vanavond maar eens op zoek naar een server waar de M16A3 is gebanned want pff er is echt geen lol aan om met een ander wapen te spelen terwijl het complete vijandige team de M16A3 gebruikt en ik vind het zelf ook geen leuk wapen om te gebruiken. Ja je krijgt er heel veel kills mee maar dat komt omdat dat ding gewoon way OP is en super makkelijk in gebruik. Where's the fun in that!
Als ik dat vervolgens doe en dan genadeloos terugsla dan heb ik vaak wel zo'n smile op mijn gezicht :![]()
en de tegenstanders
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/61974769/ NoItWasntMe.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
drnet even de a91 erbij gepakt, is een aardig goed ding zeg! Op ziba tower mijn a91 ammo opgemaakt aan kills, toen mijn rex ook opgemaakt, toen een usas opgepakt en die opgemaakt en vervolgens een m16 opgepakt en daar nog 5 kills mee gemaakt. Ging wel lekker dus
Het is drum & bass (D&B), vaak hoor je ook dubstep in veel game filmpjes. Techno zeer zelden, meestal house en trance als het niet de bovenstaande zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:08:
[...]
Ik vond het filmpje wel leuk maar ik heb hem gemute wegens de klereherrie. Is er ergens een ongeschreven wet die ik gemist heb dat er altijd techno-troep onder gameplay filmpjes moet? Je hoort bijna nooit wat anders, bijgevolg hoor ik 99% van de tijd helemaal niets in gameplay filmpjes.
Verwijderd
Fixed, voor mensen die niet naar techno-muk luisteren. Ik denk dat daarmee ook het probleem vrij helder is.Phuncz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:53:
[...]
Het is techno-muk (D&B), vaak hoor je ook techno-muk in veel game filmpjes. techno-muk zeer zelden, meestal techno-muk en techno-muk als het niet de bovenstaande zijn.
Als je het met een M16 aflegt tegen een AK47 kan je gewoon niet mikken, een F2000 kan wel even lethal zijn in CQ maar is lastiger op langere afstanden. De M16 is gewoon té goed op bijna alle fronten terwijl elk ander wapen wel ergens een zwak punt heeft.beta-ark schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:11:
[...]
Alsof de m16 zo OP is,ik moet regelmatig mijn hele magezijn leeg schieten voor dat iemand gekilled is,zelfs met de headshots maar dat ligt meestal aan de reghit wat af en toe gewoon k+t is,tegen een ak47 en de f2000 leg je het meestal af,maar meestal ben ik toch heer en meester.
Verwijderd
De smaakkloof eerder, want er staat mij nog het één en ander bij van de middelbare (ben nog niet álles vergeten, ondanks de drugs die élke puber natuurlijk in emmerladingen per dag gebruiktSmokingCrop schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:26:
heh, de generatie kloof slaat toe KnetterGek x)
Ik ben nog niet zó oud dat er geen techno-muk was. wel zó oud dat een docent op de MTS een poging deed mij te laten verbieden CDs of een discman mee te nemen naar school omdat hij niet heel erg gecharmeerd was van Slayer en Cradle of Filth, trouwens...

Slayer en cradle of filth kan ik waarderen maar de muziek achter dat filmpje kan ik ook wel hebben hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:30:
[...]
De smaakkloof eerder, want er staat mij nog het één en ander bij van de middelbare (ben nog niet álles vergeten, ondanks de drugs die élke puber natuurlijk in emmerladingen per dag gebruikt) en daar had ik ook al relatief véél klasgenoten met een digitalere smaak dan ikzelf.
Ik ben nog niet zó oud dat er geen techno-muk was. wel zó oud dat een docent op de MTS een poging deed mij te laten verbieden CDs of een discman mee te nemen naar school omdat hij niet heel erg gecharmeerd was van Slayer en Cradle of Filth, trouwens...![]()
Ben niet zo moeilijk, als het maar lekker klinkt
Man, we mogen met zijn allen blij zijn dat BF3 niet 2 jaar eerder is uitgekomen, dan hadden we al die filmpjes moeten verwerken met jumpstyle......Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:30:
[...]
De smaakkloof eerder, want er staat mij nog het één en ander bij van de middelbare (ben nog niet álles vergeten, ondanks de drugs die élke puber natuurlijk in emmerladingen per dag gebruikt) en daar had ik ook al relatief véél klasgenoten met een digitalere smaak dan ikzelf.
Ik ben nog niet zó oud dat er geen techno-muk was. wel zó oud dat een docent op de MTS een poging deed mij te laten verbieden CDs of een discman mee te nemen naar school omdat hij niet heel erg gecharmeerd was van Slayer en Cradle of Filth, trouwens...![]()
De dubstep hype kan mij ook niet snel genoeg voorbij waaien, het wordt nu zelfs al onder shampoo reclames gegooid......
Raining Blood zou overigens wel goed werken bij een mooie multikill compilatie. Is dat niet wat voor jou Knetter?
Verwijderd
Ik had Criminally Insane onder m'n RPG-lammigheid gekwakt (omdat het fimljpe precies even lang is als het liedje en ik iets nodig had om de zachtjes op de achtergrond hoorbare muziek te overstemmen) en daar werd vooral op gereageerd dat het niet zou passen. Schijnbaar door iemand die dus denkt dat er techno-muk onder moet, dan.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Raining Blood zou overigens wel goed werken bij een mooie multikill compilatie. Is dat niet wat voor jou Knetter?
Ik ben zelf van de house generatie, trance, techno, hardcore, mellow daar heb ik geen problemen mee.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Man, we mogen met zijn allen blij zijn dat BF3 niet 2 jaar eerder is uitgekomen, dan hadden we al die filmpjes moeten verwerken met jumpstyle......
De dubstep hype kan mij ook niet snel genoeg voorbij waaien, het wordt nu zelfs al onder shampoo reclames gegooid......
Dubstep daarin tegen haat ik, dat heeft helemaal niets met muziek te maken, er zit totaal geen lijn in.
Gewone muziek vind ik ook wel mooi, niet die commerciele top 40 troep maar zo iets als caro emerald gaat er wel in.
Voor fraggen vind ik prodigy wel lekker.
Daar ga ik me dus niet aan wagen!Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:08:
[...]
FXAA Injector. als je even in mijn posts in dit topic teruggraaft vind je er niet al te lang geleden nog een discussietje over en linkjes en google-kreten die je nodig hebt.
Let wel: FXAA Injector = OK maar ColourTweaker = ban! dus even uitkijken welke je pakt.
Helaas ook met nvidia kleuren aanpassen heeft weinig effect.
Ik denk trouwens dat die blauwe tint extra hinderlijk is doordat ik alleen op low settings kan spelen.
Ook die de belachelijk felle zon maakt het er niet beter op.
Het zal wel wennen...hoop ik.
"Above And Beyond The Call"
Gewoon ondersteunende/film-achtige soundtracks, of hoe je het ook noemt, vind ik vaak nog het best werken. Bij de meeste filmpjes met gewone muziek krijg je al snel dat de video's ofwel niet helemaal bij de video passen of dat de filmpjes en bijbehorende montage aan de muziek aangepast wordt wat in feite de video ondergeschikt maakt aan de muziek. Kan ook een goed resultaat opleveren maar vaker niet dan wel imho.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Man, we mogen met zijn allen blij zijn dat BF3 niet 2 jaar eerder is uitgekomen, dan hadden we al die filmpjes moeten verwerken met jumpstyle......
Zoiets als hierboven bijv. (eerste minuut skippen though, die is alleen leuk als je 'aanwezig' was :y)
credits: [RS]Tefty
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Je hebt een accuratie van 13.91% met de M16A3, nu snap ik waarom je hele magazijnen moet afschieten voor een kill. Dat jij zoveel moet schieten is niet de schuld van de hitreg, maar dat je gewoon niet accuraat bent.beta-ark schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:11:
[...]
Alsof de m16 zo OP is,ik moet regelmatig mijn hele magezijn leeg schieten voor dat iemand gekilled is,zelfs met de headshots maar dat ligt meestal aan de reghit wat af en toe gewoon k+t is,tegen een ak47 en de f2000 leg je het meestal af,maar meestal ben ik toch heer en meester.
M16 is de easy gun om goed op target te blijven schieten, de meeste zitten op 18% met dat wapen en de speler die er langer mee spelen 20% of meer
Ik zit ook rond de 13% maar ik vind het toch een behoorlijk nauwkeurig wapen. De meest nauwkeurige wapens zijn de shotguns (niet zo moeilijk), RPG 's en daarna de sniper rifles (m98B als nauwkeurigste met 29,9% ) waarbij bv de SV98 opvalt met 28% nauwkeurig omdat ik die bijna uitsluitend met iron sights gebruik. Maar met bv de shotguns en RPG's maak ik amper kills terwijl ik met de M16A3 en M5K de meeste kills maak.Pykow schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:10:
[...]
Je hebt een accuratie van 13.91% met de M16A3, nu snap ik waarom je hele magazijnen moet afschieten voor een kill. Dat jij zoveel moet schieten is niet de schuld van de hitreg, maar dat je gewoon niet accuraat bent.
M16 is de easy gun om goed op target te blijven schieten, de meeste zitten op 18% met dat wapen en de speler die er langer mee spelen 20% of meer
Nauwkeurigheid zegt niet alles op zich
[ Voor 24% gewijzigd door Metro2002 op 17-05-2013 16:16 ]
Nee dan moet je Angel of Death er onder zettenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Raining Blood bij c4 drops op canal TDM
Het moet wel saai zijn als je maar een paar genres kan waarderen, zeker als je al bands per game mode gaat associëren
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Het gaat me meer om de opmerking dat hij de netcode de schuld wilt geven dat hij soms heel zijn magazijn moet gebruiken voor een kill, terwijl dit te maken heeft met zijn lage accuratie van 13% en dat is behoorlijk laag te noemen, dus kan hij niet de schuld geven aan de netcode als je het mij vraagt.Metro2002 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:12:
[...]
Ik zit ook rond de 13% maar ik vind het toch een behoorlijk nauwkeurig wapen. De meest nauwkeurige wapens zijn de shotguns (niet zo moeilijk), RPG 's en daarna de sniper rifles (m98B als nauwkeurigste met 29,9% ) waarbij bv de SV98 opvalt met 28% nauwkeurig omdat ik die bijna uitsluitend met iron sights gebruik. Maar met bv de shotguns en RPG's maak ik amper kills terwijl ik met de M16A3 en M5K de meeste kills maak.
Nauwkeurigheid zegt niet alles op zich
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.