Net 2 servers waar enkel stock wapens te vinden waren en geen ranks stonden. Alsof je van voor af aan begon dus.. Toch waren het ranked servers...
Had ik net ook. Wel mooi nog een Pvt. First Class Dogtag gescoordEcker3000 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:52:
Net 2 servers waar enkel stock wapens te vinden waren en geen ranks stonden. Alsof je van voor af aan begon dus.. Toch waren het ranked servers...
---
Ik had t ook op mn eigen server. Voor t eerst sinds tijden weer een normale knife in mn handen gehadw00t00w schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:11:
[...]
Had ik net ook. Wel mooi nog een Pvt. First Class Dogtag gescoord
Zojuist met 1 punt verschil op Conquest gewonnen! Dat ging hard op het laatste.
Die keren dat ik die tegenkom heb ik hem niet in mijn handen maar in mijn nektobitronics schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:24:
[...]
Ik had t ook op mn eigen server. Voor t eerst sinds tijden weer een normale knife in mn handen gehad
---
Sommige mensen zijn gewoon te verslaafd aan het spel.. 2454 uur (102 dagen) gespeeld.. jeez
(http://battlelog.battlefi...emulatin/stats/394135483/)
en maximum tijd in een vehicle is 4 uur 29m in een tank, duidelijk iemand die zuiver infantry gaat
en maximum tijd in een vehicle is 4 uur 29m in een tank, duidelijk iemand die zuiver infantry gaat
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 10-05-2013 00:01 ]
Emulatin is eigenaar van de play 4 fun servers en zit de meeste tijd zijn servers op te starten door erop teSmokingCrop schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:00:
Sommige mensen zijn gewoon te verslaafd aan het spel.. 2454 uur (102 dagen) gespeeld.. jeez
idelen.
Klopt niet, anders was zijn SPM wel heel wat lager dan 1086NLsandman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 01:38:
[...]
Emulatin is eigenaar van de play 4 fun servers en zit de meeste tijd zijn servers op te starten door erop te
idelen.
'I reject your reality and substitute my own'
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hoe de f*ck krijg je dan een 1000+ SPM?NLsandman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 01:38:
[...]
Emulatin is eigenaar van de play 4 fun servers en zit de meeste tijd zijn servers op te starten door erop te
idelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Men neme de assault class, med pack, revive paddles, metro 64man conquest. Drop medpacks, revive iedereen, schiet de rest. voila 1k per minuut. Hou het een 2x exp weekend lang vol en je gemiddelde word nog hoger.
In ander nieuws: ik heb de m1911 S-TAC
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Bovendien wordt "idle" tijd niet geteld, alleen daadwerkelijk in-game tijd, dit is een man met of veel broertjes of heeeel erg veel tijd.theburninglink schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 01:53:
[...]
Klopt niet, anders was zijn SPM wel heel wat lager dan 1086
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17-09 11:11
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Duidelijk een gevalletje nolifeSmokingCrop schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:00:
Ik doe hem dat niet na, zit zelf op 789 uur
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als je kijkt naar global leaderboards is hij niet de enige die zoveel uur heeft. Zijn er zelfs genoeg bij die boven de 3500+ uur zitten. Ongelooflijk voor een game die 1,5 jaar oud is. Gemiddeld 10u per dag..
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Hoe krijg je dat voor elkaar.ralph0603 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:31:
Als je kijkt naar global leaderboards is hij niet de enige die zoveel uur heeft. Zijn er zelfs genoeg bij die boven de 3500+ uur zitten. Ongelooflijk voor een game die 1,5 jaar oud is. Gemiddeld 10u per dag..
Paar jaar terug speelde ik alleen maar Team fortress 2. 4,5 jaar lang dezelfde game gespeeld en echt geen andere game aangeraakt en ik had toen een maat die regelmatig op mijn account aan het spelen was en ook veel geidled voor items in die game.
en ik zat dus op 4000+ uur in 4 jaar tijd. moet je nagaan dat hun dat in 1,5 jaar halen WTF
gemiddeld speel ik 2 a 3 uur games, meer tijd heb ik niet en het wordt na paar potjes wel saai.
laatste 2 weken heb ik denk ik maar 4 uurtjes BF3 gespeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 10-05-2013 12:13 ]
eindelijk die rambo assignment gehaald, ze zijn nu allemaal voltooid
mwah, werkt halfR0y. schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:03:
Heren, werkt het alweer? Anders laat ik me pc lekker uit staan
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik heb alleen 1x veel lag gehad op een server en verder nergens last van gehad sinds vorige week donderdag.R0y. schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:03:
Heren, werkt het alweer? Anders laat ik me pc lekker uit staan
ik heb ook maar 5 potjes gespeeld ofzo
Je hebt gelijk, dan spawnd en speelt die dus veel met het opstarten want hij is echt de eigenaar van de play 4 fun servers.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:13:
[...]
Bovendien wordt "idle" tijd niet geteld, alleen daadwerkelijk in-game tijd, dit is een man met of veel broertjes of heeeel erg veel tijd.
http://battlelog.battlefi...disaster/stats/329723723/
Die help ik geregeld om hun servers op te starten.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Holycrap 100 stars voor supportNLsandman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:19:
[...]
Je hebt gelijk, dan spawnd en speelt die dus veel met het opstarten want hij is echt de eigenaar van de play 4 fun servers.
http://battlelog.battlefi...disaster/stats/329723723/
Die help ik geregeld om hun servers op te starten.
Dat is zoals 150 stars voor assault maar dan zonder een M16
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
in mijn mening gebruikt hij de beste LMG's voor de support class.Phuncz schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:08:
Dat is zoals 150 stars voor assault maar dan zonder een M16
maar zoveel support spelen, lijkt mij niks.
Weet je hoeveel spelers er zijn met 150 assault stars zonder M16
die spelen dan voornamelijk met AEK-971,F2000,AN-94,M416 of G3A3
Ik zit nu ergens op de 120 uur maar ik ga juist support steeds leuker vinden. C4 etc, geweldig! Leuker als assault imo.Pykow schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:16:
[...]
in mijn mening gebruikt hij de beste LMG's voor de support class.
Ik ga het ook maar eens proberen om bf3 aan te slingeren.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Engineer en Assault zijn voor mij de leukste classes om te spelen.R0y. schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:18:
[...]
Ik zit nu ergens op de 120 uur maar ik ga juist support steeds leuker vinden. C4 etc, geweldig! Leuker als assault imo.
Ik ga het ook maar eens proberen om bf3 aan te slingeren.
Support speel ik alleen als het nodig is. dus als we vaak zonder ammo komen te zitten.
Weet iemand toevallig of dat double XP nog komt?
http://battlelog.battlefi...view/2925730254644678303/
ja, op een nog later genoemd tijdstip!priemt schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:10:
Weet iemand toevallig of dat double XP nog komt?
Waarschijnlijk uitgesteld vanwege dit:
"Despite our security measures, we have been working around the clock to mitigate the impact of an ongoing denial-of-service attack on our Battlefield 3 game infrastructure over the last several days. While the motives are unclear, the focus of the attack has been interference with network communications preventing access to multiplayer gameplay. At this point, no user data is involved. We share your frustration about the impact this has had to our service and the ability for many of you to play Battlefield 3. We are working tirelessly to mitigate the problem. As a part of our efforts to resolve these issues, we’ve conducted rolling restarts of Battlefield infrastructure servers to apply some updates. Thank you for your patience and support while we work to get everyone back and playing Battlefield 3 as soon as possible. More updates to come. /DICE Team"
AEK herePykow schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:16:
[...]
Het is een zijPykow schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:16:
[...]
Niet iedereen kan hit and run spelen, in mijn oude clan zaten bv spelers die alleen sniper of support speelden.
In wars waren ze heel handig, je had altijd iemand waar je veilig op kon spawnen of goede spotters.
"Thank you all again for your patience as we continue to work to block the denial-of-service attacks we've experienced over the last few days. We've made some progress and are continuing to make changes that will hopefully mitigate these issues in the future. We'll keep the community posted here as things progress./DICE Team"
Dit lijkt me al een goede vooruitgang
Dit lijkt me al een goede vooruitgang
NEE HE.
Was bezig in een 3500 ticket server , had er al 2000 tickets opzetten, stond bovenaan met 83 kills en weetniet hoeveel punten: PLOP "something went wrong"
klaar. Alles weg, score niet bewaard, battelog niet bewaard en kills niet bewaard.
2 uur voor jan met de korte achternaam zitten spelen
Was bezig in een 3500 ticket server , had er al 2000 tickets opzetten, stond bovenaan met 83 kills en weetniet hoeveel punten: PLOP "something went wrong"
klaar. Alles weg, score niet bewaard, battelog niet bewaard en kills niet bewaard.
2 uur voor jan met de korte achternaam zitten spelen
Dus na zoveel dagen problemen met veel disconnects en fora vol klachten, verwacht je een game van bijna 2 uur ofzo compleet te beeindigen ?
Metro2002 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:47:
NEE HE.
2 uur voor jan met de korte achternaam zitten spelen![]()

Ten 1ste metro

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Beetje groot risico voor de huidige omstandighedenMetro2002 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:47:
NEE HE.
2 uur voor jan met de korte achternaam zitten spelen![]()
Verwijderd
Duurt dat niet donders lang xD, vind een normale match al langbeuker19 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:14:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten 1ste metroen dan ook nog 3500 tickets met de wetenschap dat dit kan gebeuren.
Ik speel geen 3500 tickets duurt mij ook te lang en speel alleen metro rush.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 00:01:
[...]
Duurt dat niet donders lang xD, vind een normale match al lang
Metro 64p is gewoon grinden/cluster fuck en niet eens bf3 waardig maja wel goed voor je E-penis
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
3500 tickets zonder back-end problemen zijn al een risico op zich zelf. Zo vaak mee gemaakt dat die servers aan het einde van de ronde beginnen te laggen, of er staat geen gebouw meer overeind (metro daar buiten gelaten
).
Nja, ik had het idee dat de serverproblemen al aardig over waren. Had al een flink aantal matches normaal kunnen spelen en de melding was ook weg op battlelog.
Domme ik.
edit: Melding staat er weer, blijkbaar toch nog niet opgelost.
Thank you all again for your patience as we continue to work to block the denial-of-service attacks we've experienced over the last few days. We've made some progress and are continuing to make changes that will hopefully mitigate these issues in the future. We'll keep the community posted here as things progress./DICE Team
Wat trouwens vaak helpt is battlelog openen, origin afsluiten en dan een game starten. Origin start automatisch ook weer mee maar vaak kan je dan wel connecten.
edit: Melding staat er weer, blijkbaar toch nog niet opgelost.
Thank you all again for your patience as we continue to work to block the denial-of-service attacks we've experienced over the last few days. We've made some progress and are continuing to make changes that will hopefully mitigate these issues in the future. We'll keep the community posted here as things progress./DICE Team
Wat trouwens vaak helpt is battlelog openen, origin afsluiten en dan een game starten. Origin start automatisch ook weer mee maar vaak kan je dan wel connecten.
[ Voor 64% gewijzigd door Metro2002 op 11-05-2013 09:41 ]
En ondertussen ook al de cablemanagement gefixt, je hebt een geschikte kast ervoor zou ik zeggennero355 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:51:
[...]
Is ondertussen gefixt, want het mobo ging kapot dus gelijk maar ook een andere cooler erop
Yay for randoms! Sta op me gemakje de tank te repairen, terwijl de tank de andere tank verot aan het schieten is.. Wat doet die gast, gaat 30 meter verderop staan.. Ik loop er naar toe.. 30 meter verder etc etc
Beiden dood, zeg in squad chat. Komop wat meer teamwork, ik ga je repairen..
2 minuten later, doet hij hetzelfde
#ragequit
Beiden dood, zeg in squad chat. Komop wat meer teamwork, ik ga je repairen..
2 minuten later, doet hij hetzelfde

#ragequit
Overkomt mij inderdaad ook wel eens: wil je iemand helpen met zijn half aan gort geschoten voertuig, blijft-ie bewegen. En niet op zoek naar een veilige stek, maar naar een plek met nog minder dekking, om toch die ene shell maar mis te kunnen schieten, meestal nog mis ook
Ach ja, 't is graag of niet...
---
Waar ik altijd zo hekel aan heb:w00t00w schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 14:13:
Overkomt mij inderdaad ook wel eens: wil je iemand helpen met zijn half aan gort geschoten voertuig, blijft-ie bewegen. En niet op zoek naar een veilige stek, maar naar een plek met nog minder dekking, om toch die ene shell maar mis te kunnen schieten, meestal nog mis ookAch ja, 't is graag of niet...
Of je staat voor, of je verliest dik.. Het komt nooit vaak voor dat het gewoon spannend is wie de laatste tickets krijgt! De balance is ver te vinden vaak imo.
Inderdaad, spannende, gebalanceerde potjes zijn zeldzaam. Spannende, gebalanceerde potjes waarbij niet iedereen z'n try-hard M16 outfit draagt praktisch uitgstorven.
Volgens mij hebben we trouwens een nieuw dieptepunt in ConnectionGate: zelfs de server status site (http://www.ea.com/servers/battlefield) ligt momenteel plat
Volgens mij hebben we trouwens een nieuw dieptepunt in ConnectionGate: zelfs de server status site (http://www.ea.com/servers/battlefield) ligt momenteel plat
[ Voor 40% gewijzigd door w00t00w op 11-05-2013 17:11 ]
---
Net tijdens een potje CTF werden en blijkbaar mensen zomaar gekicked, was men niet blij mee zag je wel in de chat. En ja hoor: had ik de vlag van de vijand, was een beetje achterin de basis in vehicles aan het schuilen totdat onze vlag weer terug zou zijn...Banned 
Sommige admins...
Sommige admins...
Het disconnecten is bij mij erger geworden..
Nu geraak ik er zelf helemaal niet meer op, telkens als hij probeert te connecten dan geeft hij zo'n error..
Nu geraak ik er zelf helemaal niet meer op, telkens als hij probeert te connecten dan geeft hij zo'n error..
hier hetzelfde hele server in 1 keer weggegooidSmokingCrop schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:26:
Het disconnecten is bij mij erger geworden..
Ik kan überhaupt geen games meer joinen nu.
"You were disconnected from EA Online (1)"
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
heb ik nu ookRynji schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:30:
Ik kan überhaupt geen games meer joinen nu.
Verwijderd
stelletje fuck-ups daar bij EA.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2013 20:36 ]
Ik kom - sporadisch - wel in-game, maar heb de hele dag nog geen ronde kunnen afmaken. Langste dat ik in een spel zat was een minuut of vier, en dan, altijd volgens hetzelfde stramien: screen freeze, dan weer het loading screen, en tot slot terug op de desktop.
De incompetentie van die achterlijke klootviolen daar bij EA/Dice is werkelijk verbijsterend.
De incompetentie van die achterlijke klootviolen daar bij EA/Dice is werkelijk verbijsterend.
[ Voor 15% gewijzigd door w00t00w op 11-05-2013 21:45 ]
---
Lijkt me niet dat enkel EA/Dice blaam treft, als van de een op de andere dag de servers er opeens compleet uitliggen?w00t00w schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:43:
Ik kom - sporadisch - wel in-game, maar heb de hele dag nog geen ronde kunnen afmaken. Langste dat ik in een spel zat was een minuut of vier, en dan, altijd volgens hetzelfde stramien: screen freeze, dan weer het loading screen, en tot slot terug op de desktop.
'I reject your reality and substitute my own'
De oorzaak van de problemen ligt inderdaad waarschijnlijk elders, maar dit speelt nu al ruim een week.
Bovendien heb ik iets 'tastbaars' nodig om mijn frustratie omtrend BF3 op te kunnen botvieren, en dan ligt EA/Dice meer voor de hand dan te gaan ranten over scriptkiddies oid.
Bovendien heb ik iets 'tastbaars' nodig om mijn frustratie omtrend BF3 op te kunnen botvieren, en dan ligt EA/Dice meer voor de hand dan te gaan ranten over scriptkiddies oid.
---
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik heb volgens mij echt het perfecte moment gekozen om WoT te installeren.
Al dat gestress om een DDoS. Start steam op ofzo en speel wat anders totdat EA zijn zaakjes op orde heeft. Je kan er toch niks aan doen.
Al dat gestress om een DDoS. Start steam op ofzo en speel wat anders totdat EA zijn zaakjes op orde heeft. Je kan er toch niks aan doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja maar... maar... BF3...
*Opent Steam en krijgt een enorme update voor de kiezen* FUUUUUUUUUUU!!!!!!
*Opent Steam en krijgt een enorme update voor de kiezen* FUUUUUUUUUUU!!!!!!
[ Voor 39% gewijzigd door w00t00w op 11-05-2013 22:39 ]
---
Get your motor running (pow pow pow pooooooooow poooooooow)R0y. schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:43:
Ik heb zojuist maar eens euro truck sim 2 geïnstalleerd...
Head out on the highway! (pow pow pow pooooooooow poooooooow)
lalalalalalalalaaaaaaaa (pow pow pow pooooooooow poooooooow)
lal lalalala
In ander nieuws: Ik prijs deze ddosers wel een beetje, ze zorgen ervoor dat mij BF3 niet al te veel van mn examens af houdt
In nog ander nieuws: Ik heb besloten om war thunder maar eens te proberen, gratis ww2 online realistisch achtig vlieg/tank/boot warfare spel iets
In weer ander nieuws: Speel ik eens zonder gedisconnect te worden op een server (die pistol only bleek te zijn), kill ik iemand met de goeie ouwe defibz, word ik gekickt *tobitronics was kicked for using defibs. Pistol & knife only!*

[ Voor 42% gewijzigd door tobitronics op 11-05-2013 22:56 ]
Ik speel far cry 3 blood dragon, als je jeugd in de jaren 80 ligt dan is het best wel geinig.
Dat war thunder ziet er nog niet slecht uit !tobitronics schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:51:
[...]
Get your motor running (pow pow pow pooooooooow poooooooow)
Head out on the highway! (pow pow pow pooooooooow poooooooow)
lalalalalalalalaaaaaaaa (pow pow pow pooooooooow poooooooow)
lal lalalala
In ander nieuws: Ik prijs deze ddosers wel een beetje, ze zorgen ervoor dat mij BF3 niet al te veel van mn examens af houdt
In nog ander nieuws: Ik heb besloten om war thunder maar eens te proberen, gratis ww2 online realistisch achtig vlieg/tank/boot warfare spel iets
In weer ander nieuws: Speel ik eens zonder gedisconnect te worden op een server (die pistol only bleek te zijn), kill ik iemand met de goeie ouwe defibz, word ik gekickt *tobitronics was kicked for using defibs. Pistol & knife only!*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is goed!tobitronics schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:51:
[...]
In weer ander nieuws: Speel ik eens zonder gedisconnect te worden op een server (die pistol only bleek te zijn), kill ik iemand met de goeie ouwe defibz, word ik gekickt *tobitronics was kicked for using defibs. Pistol & knife only!*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet toch dat defibs overpowered zijn ?!
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Still beats Big Rigs.R0y. schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:43:
Bedankt voor de tip ik heb me wel even vermaakt met deze game.R0y. schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:43:
[ Voor 143% gewijzigd door Daanieyel op 11-05-2013 23:56 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
Bij levering 3 was ik faliet door de torenhoge boete's en ongelukken! Het idee is geweldig maar niks voor mijDaanieyel schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 23:56:
[...]
Bedankt voor de tip ik heb me wel even vermaakt met deze game.
lol wtf, gewoon totally random ineens werken alle wapens(heel de server) niet meer in. Alleen knife werkt.. wtf?
[ Voor 11% gewijzigd door ralph0603 op 12-05-2013 00:37 ]
Zo'n hacker had ik nog niet meegemaakt..
Speciaal gejoined toen ik dit zag zodat ik een battlereport had x)
lekker reported, kga deze ook eens in men bladwijzers zetten en kijken wat ze ermee gaan doen..
http://battlelog.battlefi...how/1/61768392/271891966/
lekker reported, kga deze ook eens in men bladwijzers zetten en kijken wat ze ermee gaan doen..
Spijtig dat hij zo laag is gevallen. Blijkbaar na bijna 500 uren vond hij het nodig te cheaten. Want met een accuracy van 17% is hij nog niet zo lang bezig met cheaten.
Lol, kben hem nu aan het volgen in de servers dat hij joined en probeer hem telkens gebanned/kicked te krijgen 
toch al 2 kicks & een ban x)
en nu is hij er blijkbaar mee gestopt..
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 12-05-2013 14:41 ]
Kijk daar wel mee uit, hij hoeft je naam maar op de cheat forum te plaatsen en je krijgt permanent een cheatende stalker achter je aan.SmokingCrop schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:35:
Lol, kben hem nu aan het volgen in de servers dat hij joined en probeer hem telkens gebanned/kicked te krijgen
dan worden die mooi gebanned / kicked, aangezien ik toch veel op dezelfde server speel ..NLsandman schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:18:
[...]
Kijk daar wel mee uit, hij hoeft je naam maar op de cheat forum te plaatsen en je krijgt permanent een cheatende stalker achter je aan.
Ik heb al een tijdje een nieuwe computer waar ik redelijk op kan gamen (intel i7 quad core, Nvidia GeForce GT 645M en 6 GB ram), alleen de enige FPS die ik heb is Far Cry 3. Ik ben op zoek naar een goed oorlogsspel zoals battlefield of Black Ops 2. Alleen helaas is mijn internetverbinding niet zo goed, Ik heb geprobeerd Black Ops 2 te spelen (free weekend op steam) en het kan soms net wel en soms net niet. Mijn vraag is dan: hoe goede internetverbinding heb je nodig voor Battlefield 3 en is er ook een mogelijkheid om de multiplayer offline te spelen zoals bij Black Ops 2?
Multiplayer offline te spelen? Je bedoeld singleplayer dus?
Lijken mij toch gewoon skills, als je in 16min geen 400 kills kan krijgen dan weet ik het ook niet meerSmokingCrop schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:24:
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
hehfynrd1 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:22:
[...]
Lijken mij toch gewoon skills, als je in 16min geen 400 kills kan krijgen dan weet ik het ook niet meer

battlefield 3 offline = vrij slechte campaignmarkdm schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:40:
Ik heb al een tijdje een nieuwe computer waar ik redelijk op kan gamen (intel i7 quad core, Nvidia GeForce GT 645M en 6 GB ram), alleen de enige FPS die ik heb is Far Cry 3. Ik ben op zoek naar een goed oorlogsspel zoals battlefield of Black Ops 2. Alleen helaas is mijn internetverbinding niet zo goed, Ik heb geprobeerd Black Ops 2 te spelen (free weekend op steam) en het kan soms net wel en soms net niet. Mijn vraag is dan: hoe goede internetverbinding heb je nodig voor Battlefield 3 en is er ook een mogelijkheid om de multiplayer offline te spelen zoals bij Black Ops 2?
Het is niet zoals bij CoD dat je op de multiplayer maps tegen bots kunt spelen
ps: oops, vergeten te editen van vorige post
Dat is gemiddeld(!) 1 kill per 2 seconde. Dat is knap als je dat gedurende 14m10s vol kunt houden. Daarbovenop een ronde SPM van 15+K, 3 combat efficiency medals(!) en 2 LMG medals zeggen mij al genoeg. En dat is nog niet eens zijn beste rondjefynrd1 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:22:
[...]
Lijken mij toch gewoon skills, als je in 16min geen 400 kills kan krijgen dan weet ik het ook niet meer
Awh, das jammer. Ga ik toch maar voor CoD. Maar wel bedankt!SmokingCrop schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:36:
[...]
battlefield 3 offline = vrij slechte campaign
Ook maar even gerapporteerd, baat het niet...SmokingCrop schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:24:
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Werkt alles alweer? Ik speel ondertussen zo nu en dan weer eens Red Orchestra 2
Hij is al gebanned
Gister weer eens sinds een maand een potje gespeeld. Blijft toch heerlijk zo af en toe even een potje knallen!
[ Voor 43% gewijzigd door Netsrek op 13-05-2013 15:10 ]
Vrij slecht? Zeg maar gerust dat de BF3 single player gigantische, dampende, vochtige bagger is. Ik ken niemand het voor elkaar heeft gekregen om het uit te spelen, zo slecht.SmokingCrop schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:36:
[...]
battlefield 3 offline = vrij slechte campaign
ps: oops, vergeten te editen van vorige post
Het zit er ontzettend mooi uit, maar de AI (vooral het spawnsysteem van de vijanden is om te huilen) is een regelrechte belediging voor iedereen met een IQ boven dat van een bakfiets. Het is zo'n jammerlijke poging om de SP van CoD 4: MW te imiteren en hopeloos gefaald. Overigens is het de latere CoD delen ook bij lange na niet meer gelukt om zo'n aangrijpende single player te maken als de eerste Modern Warfare.
Eigenlijk geen ramp, want beide games moet je kopen en spelen voor de multiplayer, dat doen ze (elk in hun genre) heeel erg goed. DICE beweert dat er massa's mensen zijn die BF kopen voor de single player, nou ik heb medelijden met die mensen. 60 euro uitgeven aan die 6 uur ellendigheid en ongeïnspireerde CoD4 wannabe.....
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Zit er dan single player in Battlefield 3?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja daar was ik ook pas laat aan begonnen maar na een paar uur frustratie, heb ik het wel voor bekeken gehouden. Bizar slechte ervaring.
De co-op heeft ook al van die vervelende scripting bugs en oneerlijke AI. Spijtig, maar geen groot gemis. Echter is de zombie co-op bij CoD wel heel goed, dus het kan weldegelijk.
De co-op heeft ook al van die vervelende scripting bugs en oneerlijke AI. Spijtig, maar geen groot gemis. Echter is de zombie co-op bij CoD wel heel goed, dus het kan weldegelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Phuncz op 13-05-2013 15:23 ]
Haha heerlijk, bijna 490 uur door de goot.
Het schijnt zo te zijn, heb het per ongeluk een keer of 3 opgestart toen internet er weer eens uit lag. Drie keer niet verder kunnen/willen spelen tot het derde level, vanaf de eerste minuut is het één grote bonk irritatie.
Man, kunnen jullie nog herinneren dat je de co-op tientallen keren moest grinden om alle wapens vrij te spelen na de launch, voordat ze de benodigde punten door tien hadden gedeeld zoals nu?
Maar dan hád je eindelijk tandenknarsend, vloekend, tierend en bloedchagarijnig de wapens die je wou hebben en dan moest je OOK nog weer andere vrienden helpen om door die co-op te komen.......
Ik ben blij dat DICE voor BF4 eindelijk afziet van de co-op, ik houd alleen m'n hart vast voor het moment dat DICE op het schitterende idee komt om wapen unlocks (de rest kan me niet schelen) koppelt aan de single player.....
Met co-op is op zich niks mis mee, het is HOE Dice de boel heeft gemaakt waar het probleem zit. Niets zo frustrerend als noob AI met uber aim.
Ik vond co-op best nog leuk, enkel irritant dat je het ook niet alleen kon doen x)
zo'n noob teammate irriteert me nog het meest.
zo'n noob teammate irriteert me nog het meest.
Deze had ik vorige week gerapporteerd http://battlelog.battlefi...eavy05-x/stats/351834652/ en gelukkig ook aangepakt,mafkees met zijn 356 kills.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Alleen een reset, helaas geen ban.beta-ark schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:59:
Deze had ik vorige week gerapporteerd http://battlelog.battlefi...eavy05-x/stats/351834652/ en gelukkig ook aangepakt,mafkees met zijn 356 kills.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik heb de BF3 campain meerdere malen gespeeld. Waarom? Geen idee.
Het is wel een goede oefening als er weer eens iemand loopt te hacken in MP omdat de AI overduidelijk 1337 l33t aimbot hacks hebben.
Het is wel een goede oefening als er weer eens iemand loopt te hacken in MP omdat de AI overduidelijk 1337 l33t aimbot hacks hebben.
Moeten ze de game dan opnieuw kopen of kunnen ze gewoon weer aan de gang daarna?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Als je gebanned wordt dan denk ik dat je enkel nog single player kan spelen of je moet hem opnieuw kopen op een ander Origin account.
Je gaat immers akkoord met de gebruikersvoorwaarden, dus dit is zeker gerechtvaardigd..
Je gaat immers akkoord met de gebruikersvoorwaarden, dus dit is zeker gerechtvaardigd..
[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 13-05-2013 20:01 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Een reset betekent dat je gewoon weer aan de gang kan. Met een goede cheat zit je in een paar uur weer op het juiste level.rickyy schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:57:
Moeten ze de game dan opnieuw kopen of kunnen ze gewoon weer aan de gang daarna?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik maak de laatste tijd mee dat je geteamswitch wordt aan het einde van een ronde, hebben meer mensen daar last van? Net op de tijd de bom gedefused krijg je een melding your team lost. Niet dat het heel boeiend is maar het voelt een beetje als stank voor dank.
Het klinkt als een oneerlijke admin.
Dat is ver overdreven. Zelfs voor Colonel 20 stars heb je al meer dan 10.000 kills nodig en dat is niet mogelijk in een paar uur. Tenzij je met "het juiste level" Colonel 0 stars bedoelt.Tsurany schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:12:
[...]
Een reset betekent dat je gewoon weer aan de gang kan. Met een goede cheat zit je in een paar uur weer op het juiste level.
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 13-05-2013 21:18 ]
Auto balancer en dat heb je te danken aan de verlieser die voordat de ronde eindigt uit de server gaan.Koekfabriek schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:13:
Ik maak de laatste tijd mee dat je geteamswitch wordt aan het einde van een ronde, hebben meer mensen daar last van? Net op de tijd de bom gedefused krijg je een melding your team lost. Niet dat het heel boeiend is maar het voelt een beetje als stank voor dank.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Juiste level = alle unlocks dus Colonel 0 sterren met service star 1 in elke class. Dat is in een paar uur tijd echt geen probleem.Phuncz schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:17:
[...]
Dat is ver overdreven. Zelfs voor Colonel 20 stars heb je al meer dan 10.000 kills nodig en dat is niet mogelijk in een paar uur. Tenzij je met "het juiste level" Colonel 0 stars bedoelt.
Ben intussen bezig om voor alle guns die ik heb minstens 1 service star te halen, gisteren was het de beurt aan de Scar-H en wat een grafapparaat was dat zeg. Pas toen ik eenmaal de heavy barrel had werd het wat beter maar pff. Snelheid van schieten is zo traag dat je de kogels onderhand beter kan gooien naar je vijanden, een enorme recoil en met een supressor erop doet een papieren vliegtuigje nog meer damage. Beetje jammer dat de heavy barrel pas na bijna 100 kills geunlocked wordt want daarmee werd het wel een betere gun maar het blijft niet een fijn ding vanwege max 20 kogels patronen in het magazijn.
Ik heb nu de service star in elk geval, op naar de volgende
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik zit op 90,416 kills na 790 uur.Phuncz schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:17:
[...]
Dat is ver overdreven. Zelfs voor Colonel 20 stars heb je al meer dan 10.000 kills nodig en dat is niet mogelijk in een paar uur. Tenzij je met "het juiste level" Colonel 0 stars bedoelt.
mar colonel 20 ben je na 100 uur ongeveer volgens mij, dus dat moet wel mogelijk zijn.
Je moet je spel er ook wat op aanpassen: in M16-tryhard modus met een Scar-H rondrennen gaat niet werken, maar wanneer je wat bedachtzamer speelt kom je een heel eind. Door de lage rof red je het vaak net niet wanneer je plotsklap 1-op-1 staat tegenover iemand met een sneller vurend wapen, maar wanneer je ook maar een fractie eerder begint met schieten dan je counterpart (door je tegenstander net iets eerder op te merken dan hij jou), en meteen on target bent, trek je door het zwaardere caliber (en daardoor extra slagkracht) vaak aan het langste end - ondanks de lage rof. Bovendien vergt de recoil even wat gewenning, maar wanneer je die eenmaal effectief weet te counteren heb je echt een beest van een headshot-machine.Metro2002 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:06:
Ben intussen bezig om voor alle guns die ik heb minstens 1 service star te halen, gisteren was het de beurt aan de Scar-H en wat een grafapparaat was dat zeg. Pas toen ik eenmaal de heavy barrel had werd het wat beter maar pff. Snelheid van schieten is zo traag dat je de kogels onderhand beter kan gooien naar je vijanden, een enorme recoil en met een supressor erop doet een papieren vliegtuigje nog meer damage. Beetje jammer dat de heavy barrel pas na bijna 100 kills geunlocked wordt want daarmee werd het wel een betere gun maar het blijft niet een fijn ding vanwege max 20 kogels patronen in het magazijn.
Scar-H + behoedzaam spelen + minimap = EPIC!
---
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.