Ik tel er 2?, ik snap alleen die andere 2 sli kabels niet of mis ik iets?DanielWW2 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:54:
[...]
Drie GPU's en een stock cooler op je CPU?
Slecht hoor.
Het zijn er 4NLsandman schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:56:
[...]
Ik tel er 2?, ik snap alleen die andere 2 sli kabels niet of mis ik iets?
Tel bv ook de PCI-e power stekkers, zijn er sowieso veel te veel voor 2 kaarten
Connector van bovenste Crossfire bridge is niet aangesloten. Zelf ook beter kijken
Zijn inventaris verklapt het ook trouwens!

[ Voor 36% gewijzigd door agoNITE op 06-05-2013 19:05 ]
LOL het is haast niet te zien en ook niet vergroot maar nu ik naar die sli bridges kijk zie ik het.
Gek, ik heb het hele weekend (en nu nog steeds niet) geen enkel probleem gemerkt met battlelog. Zowel inloggen, spelen als registratie van games gaat hier prima?
Is ondertussen gefixt, want het mobo ging kapot dus gelijk maar ook een andere cooler eropDanielWW2 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:54:
Drie GPU's en een stock cooler op je CPU?
Slecht hoor.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ik kan bijna geen game meer spelen joh. Wordt overal uit gegooid.. en plots zie ik ook geen 64p servers meer 
ah, lekker
http://battlelog.battlefi...2832654348517163778/last/
dan ga ik maar naar bed. Jammer.
ah, lekker
http://battlelog.battlefi...2832654348517163778/last/
dan ga ik maar naar bed. Jammer.
[ Voor 37% gewijzigd door RoyK op 06-05-2013 23:25 ]
Wel leuke reacties daar af en toe :
HeheheI need it fixed before I get my wife pregnant again! Help!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kan weer niet spelen. Dat is nu de zoveelste keer. Waarom blijven ze die Origin/battlelog troep toch pushen. Het is gewoon niet betrouwbaar.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
De EA pc games server is down, dus er zal iemand iets aan het fixen/prutsen zijn.
Jammer genoeg nog steeds zo, ondertussen wel wat verbeterd, maar kan nog beter. Planetside 2 is een cpu vreter, je videokaart helpt niet veel als je geen beest van een cpu hebt. 3570k is toch wel het minimum wil je echt lekker spelen. Heb een 3350p en die dan overclocked naar 3.5-3.7 Ghz en nu is het eindelijk lekker te spelen.Pykow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:14:
[...]
met 40 FPS lekker onstabiel als de pest
of ze moeten het goed gepatch hebben, want met mijn GTX670 haal ik op drukke momenten maar 40FPS.
Lijkt er wel op, eindelijk grijpen ze in want het werd alleen maar erger en zelfs US servers begonnen problemen te krijgen.Hippocampus schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:47:
De EA pc games server is down, dus er zal iemand iets aan het fixen/prutsen zijn.
Ok, ik ben recentelijk weer begonnen met BF3, maar ik loop, letterlijk, tegen het volgende aan:
Ik ben gewoon lekker aan het rennen, er ligt niets op mijn pad, alles is vlak. Maar vaak blijf ik gewoon ergens achter "hangen" alsof ik ergens tegen aan loop. Dit gebeurt echt te vaak. Hebben meer mensen dat?
Ik ben gewoon lekker aan het rennen, er ligt niets op mijn pad, alles is vlak. Maar vaak blijf ik gewoon ergens achter "hangen" alsof ik ergens tegen aan loop. Dit gebeurt echt te vaak. Hebben meer mensen dat?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Lag kan dit veroorzaken, maar het kan ook zijn dat je weldegelijk rotzooi op je weg hebt liggen zoals kiezeltjes, takjes of onzichtbare bomen. Even kijken om je heen wat er zoal rondegestooid ligt aan vernietigde wereld.ye-roon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:31:
Ok, ik ben recentelijk weer begonnen met BF3, maar ik loop, letterlijk, tegen het volgende aan:
Als het probleem op één specifieke plek is heb je vermoedelijk last van onzichtbare bomen. Als het steeds en overal gebeurt zou ik een andere server gaan zoeken.
Klint als lag, wat knettergek onder jou post zegt heb ik echt nog nooooit last van gehad:p Onzichtbare takjes?ye-roon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:31:
Verwijderd
Pleur op City-maps maar eens wat bomen omver. Vaak liggen die dingen ergens midden op de weg en kun je ondanks dat er geen zichtbaar obstakel ligt niet langs die dingen. Op Seine komt het veelvuldig voor, één van de redenen om zo snel mogelijk al die dingen omver te blazen. (De andere reden is zodat je beter uitzicht hebt vanaf de campspot...R0y. schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:18:
[...]
Klint als lag, wat knettergek onder jou post zegt heb ik echt nog nooooit last van gehad:p Onzichtbare takjes?
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17-09 11:11
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Ik weet dat je bomen kan neerhalen, dat je erin kan schuilen, dat ze je blokkeren, dat je ze als menselijke katapult kunt gebruiken en dat het kussens zijn voor jets. maar onzichtbaar heb ik ze nooit gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:44:
[...]
Pleur op City-maps maar eens wat bomen omver. Vaak liggen die dingen ergens midden op de weg en kun je ondanks dat er geen zichtbaar obstakel ligt niet langs die dingen. Op Seine komt het veelvuldig voor, één van de redenen om zo snel mogelijk al die dingen omver te blazen. (De andere reden is zodat je beter uitzicht hebt vanaf de campspot...)
Het lijkt er gewoon op dat hij lag had op de server, want dan maak ik ook hetzelfde mee.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Sterker nog, je hebt plekken waar je bomen met een granaat op moet blazen en je zo toegang verschaffen tot daken waar je normaal niet kan komenPykow schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:56:
[...]
Ik weet dat je bomen kan neerhalen, dat je erin kan schuilen, dat ze je blokkeren, dat je ze als menselijke katapult kunt gebruiken en dat het kussens zijn voor jets. maar onzichtbaar heb ik ze nooit gehad.
Het lijkt er gewoon op dat hij lag had op de server, want dan maak ik ook hetzelfde mee.
Zo, iets verbeterdRoyK schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:14:
[...]
Sterker nog, je hebt plekken waar je bomen met een granaat op moet kan blazen en je zo toegang verschaffen tot daken waar je normaal niet kan komen indien je niet als een vent durft te vechten
haha, je doet maar 
ondertussen verschaf ik mijn team maten van info door te spotten, en de MAV slim te plaatsen.. en een beacon for een interessante spawn plek! oftewel, ik ga voor team play. Laat de rushers het maar af maken
ondertussen verschaf ik mijn team maten van info door te spotten, en de MAV slim te plaatsen.. en een beacon for een interessante spawn plek! oftewel, ik ga voor team play. Laat de rushers het maar af maken
Verwijderd
Echt waar? Ik lig altijd te campen als een bitch daarboven. Op het hoekje met uitzicht op B met de LMG op bipod dood verderf zaaien, beetje mensen van D af sproeien en natuurlijk het altijd amusante soflam-op-de-base-richten, met een javelinnende teammate ernaast (op HC servers hebben de meeste IFV drivers thermals ipv smoke...RoyK schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:20:
haha, je doet maar
Verwijderd
Gisteren pak slaag gekregen op talah market.
mijn team had toch een 6-tal lvl 100 spelers.
Je zou denken dat ze weten hoe het spel gespeeld moet worden.
Niemand deed een revive, het was de vlag cappen en weer weg spurten. Iedereen liep gelijk een idioot in één grote groep van vlag naar vlag. Ik probeerde zelf andere vlaggen te veroveren en te verdedigen maar alleen is het onmogelijk. Ik had veel schade aangericht qua kills maar daar bleef het ook bij. Redelijk frustrerende ronde!
mijn team had toch een 6-tal lvl 100 spelers.
Je zou denken dat ze weten hoe het spel gespeeld moet worden.
Niemand deed een revive, het was de vlag cappen en weer weg spurten. Iedereen liep gelijk een idioot in één grote groep van vlag naar vlag. Ik probeerde zelf andere vlaggen te veroveren en te verdedigen maar alleen is het onmogelijk. Ik had veel schade aangericht qua kills maar daar bleef het ook bij. Redelijk frustrerende ronde!
Verwijderd
Tja, minder TDMmen dan maarPykow schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:56:
[...]
Ik weet dat je bomen kan neerhalen, dat je erin kan schuilen, dat ze je blokkeren, dat je ze als menselijke katapult kunt gebruiken en dat het kussens zijn voor jets. maar onzichtbaar heb ik ze nooit gehad.
Nee wat er dan gebeurt is bijvoorbeeld als je een boom omgooit die dan ergens op de weg komt te liggen op Seine dat je op de stoep, waar geen boom ligt, tóch tegen die boom clipt. De hitboxes van die dingen komen lang niet altijd overéén met de positie op je scherm, en dan sta je regelmatig tegen een stuk harde lucht te humpen tot óf een tnak die boom wegbeukt, of het ding despawnt, of je een gaatje gevonden krijgt om erlangs te komen. Met name de boom die vanuit het campinghuisje met uitzicht op E in de weg staat, die valt op de trappen voor het huis. Ondanks dat het kreng op de weg valt toch vaak zat gehad dat je die trappen dan niet meer op kunt en tegen de boom staat te humpen die op jouw scherm heel ergens anders ligt.
Dat kan trouwens voordelig werken, als de boom een beetje goed ligt om als val te dienen kun je met een AT mijn en een RPG hele mooie multikills halen. Wachten tot op je radar alle rode driehoekjes op die trap tegen een niet-zichtbare boom staan te humpen en dan die AT mijn tussen hun voeten RPGen.
volgensmij is battlelog zojuist gecrasht
Zo bf4 vandaag gecanceld,speel alleen de beta,iedere keer dat gekut met bf3 zal ook wel in bf4 zitten,nu alweer dagen lang connection lost,best wel een beetje jammer zag er wel naar uit,maar heb er geen vertrouwen meer in.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
dat gaat nu al dagen lang.tobitronics schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:38:
volgensmij is battlelog zojuist gecrasht
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
We are aware of the connection issues in BF3 and are looking to resolve it. Thanks for your patience!
Ik krijg hier echt de typhus van, dit duurt nu al dagen, zat net op een 3500 tickets server 2uur spelen en 180 kills weg en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt
Ik krijg hier echt de typhus van, dit duurt nu al dagen, zat net op een 3500 tickets server 2uur spelen en 180 kills weg en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt
Vroeger... toen we nog games speelden zonder stats die werden bijgehouden 
Maar ehh kijk eens goed naar je stats
Maar ehh kijk eens goed naar je stats
Ben ik blij dat ik momenteel "betere" dingen te doen heb dan onstabiele servers te bezoeken, namelijk cursusje leren... Ach ja, jullie laten het me wel horen als het stabiel is, ik hoop volgende week vrijdag
Kan ook geen enkele game joinen. Telkens dat er geen verbinding kan worden gemaakt met EA Online. Wat boeit mij dat nou, ik wil verbinding met die server...smoothz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:06:
We are aware of the connection issues in BF3 and are looking to resolve it. Thanks for your patience!
Ik krijg hier echt de typhus van, dit duurt nu al dagen, zat net op een 3500 tickets server 2uur spelen en 180 kills weg en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt![]()
![]()
![]()
Edit:
http://www.ea.com/servers/battlefield3
PC GAME SERVERS
STRESSED
[ Voor 6% gewijzigd door Crusher77 op 07-05-2013 20:21 ]
Heb er hier ook last van. ben blij dat ik net een server heb kunnen joinen.. Pff zelfs uit mijn eigen server wordt ik uit gegooid

Er wordt nu aangegeven dat de pc servers up zijn. Helaas lukt het mij nog niet om te joinen.
Zit eindelijk in een game, hopen dat ik niet gekicked wordt.
Zit nu alweer tijdje te gamen, EA online lijkt het redelijk te doen, ik merk dat een aantal vrienden nog wel problemen ondervinden.
Zit eindelijk in een game, hopen dat ik niet gekicked wordt.
Zit nu alweer tijdje te gamen, EA online lijkt het redelijk te doen, ik merk dat een aantal vrienden nog wel problemen ondervinden.
[ Voor 44% gewijzigd door Koekfabriek op 07-05-2013 22:49 ]
Gister een pot tdm gespeeld maar had nergens last van! Hoop voor jullie dat het snel is opgelost. Andere dingen te doen, donderdag pas weer tijd.
natuurlijk als ik een lang weekend heb werkt niks
natuurlijk als ik een lang weekend heb werkt niks
Zojuist gespeeld op server genaamd "Timeless" ..... ik krijg op deze server regelmatig last van glitches terwijl ik die niet op andere servers krijg.
Ik ben gisteravond ook een aantal keer uit servers gegooid, ben er uiteindelijk maar mee gestopt want ik kon geen spel afmaken
vanavond maar een nieuwe poging.

Geef je weinig kans vandaag weer de zelfde shit, voor mij geen battlefield 4 ze krijgen van mij geen geld meerMetro2002 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:36:
Ik ben gisteravond ook een aantal keer uit servers gegooid, ben er uiteindelijk maar mee gestopt want ik kon geen spel afmakenvanavond maar een nieuwe poging.
Probleem is gewoon dat battlelog én origin ertussen zit, faalt 1 van die 2 dan kan je niet online spelen. Vroeger met bv Unreal Tournament had ik ook wel eens dat een server eruit klapte ofzo maar niet zo vaak als bij BF3 inderdaad. Aan de andere kant is BF3 gewoon een leuk spel en heb er al enorm veel uren in zitten dus BF4 komt er sowieso wel, ondanks alle manco's aan het spel waarbij ik de incidentele verbindingsproblemen (gezien over de het aantal speeluur) niet het grootste probleem vindt. De valsspelers zijn vele malen irritanter.smoothz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:54:
[...]
Geef je weinig kans vandaag weer de zelfde shit, voor mij geen battlefield 4 ze krijgen van mij geen geld meer
De berichtgeving bevestigt wat ik al een beetje vermoedde. Naarmate het gisteravond minder druk werd - en dus een lagere serverbelasting -, werd ik er minder vaak uitgegooid. Door de manier waarop het bericht geschreven is lijkt het alsof ze last hebben van ddos-achtige praktijken. Ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens zo veel meer mensen gamen. Een andere mogelijkheid die nog steeds openstaat is dat ze bezig zijn met Battlelog 2.0 wat veel load veroorzaakt. Het blijft gissen met deze vage woorden.Hello,
The current Battlefield 3 outages are a result of activity that appears to be aimed at overwhelming our game servers. We are working on a variety of solutions to address this problem and are focused on resolution as quickly as possible.
We appreciate your patience and support.
Moving forward, we will provide the most up to date information to the community here. We are incredibly disappointed by these activities and the impact they are having on all of our ability to enjoy BF3, thank you for your patience as we work to resolve these issues.
/DICE Team
[ Voor 53% gewijzigd door Bee.nl op 08-05-2013 10:38 ]
Gisteren middag hoorde ik al van een server admin dat het account systeem van bf3 aangevallen werd via een sync flood attack maar had niet verwacht dat dit echt zo was, het bericht kwam van de gane server provider waar hij servers huurt.Bee.nl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:31:
[...]
De melding in Battlelog bevestigt wat ik al een beetje vermoedde. Naarmate het gisteravond minder druk werd - en dus een lagere serverbelasting -, werd ik er minder vaak uitgegooid. Door de manier waarop het bericht geschreven is lijkt het alsof ze last hebben van ddos-achtige praktijken. Ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens zo veel meer mensen gamen.
Heb zelf al wel een gevoel uit welke hoek dit komt en het heeft te maken met die ban waves van vorige maand.
Ze hebben eerder bot nets gehuurt om evenbalance en pbbans onder uit te halen, misschien zijn ze het nu zo zat dat ze de pijlen op EA en bf3 richten.
Verwijderd
Nou, er staat vrij duidelijk dat ze last hebben van iets dat "als doel heeft" de BF3 servers overbelast te maken. Dat zal niet een eigen actie zijn met Blog 2, dan heeft het namelijk als doel iets heel anders (en als foute nevenwerking zou het dan een dos veroorzaken).Bee.nl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:31:
[...]
De berichtgeving bevestigt wat ik al een beetje vermoedde. Naarmate het gisteravond minder druk werd - en dus een lagere serverbelasting -, werd ik er minder vaak uitgegooid. Door de manier waarop het bericht geschreven is lijkt het alsof ze last hebben van ddos-achtige praktijken. Ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens zo veel meer mensen gamen. Een andere mogelijkheid die nog steeds openstaat is dat ze bezig zijn met Battlelog 2.0 wat veel load veroorzaakt. Het blijft gissen met deze vage woorden.
Wel diep en diep triest dat het ondertussen nodig is je online systemen te wapenen tegen cheaters die dit soort global game-breakers kunnen uitvoeren. Daar wordt dus toch ergens geld verdiend (en veel) aan die cheaterij, anders werden er niet zoveel resources ingezet om EA te narren na de laatste banwave.
Ddos?The current BF3 and Battlelog outages are a result of activity that appears to be aimed at overwhelming our game servers. We will provide up to date information on our official channels, including the Battlefield Twitter account. Thanks for your patience!
Gewoon reporten bij EA :-)
[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 08-05-2013 23:19 ]
Verwijderd
Handig dat je dat hier post, dan kunnen mensen nu via Gathering of Tweakers een cheat-account handelaar vinden én gelijk reclame voor de lage prijs.beta-ark schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:39:
Gisteren bood iemand gehackte accounts aan voor 5 euro,inc cheats het gaat om deze idioot met zijn 356 kills en 2 x dood.
http://www.classifiedads.com/men_seeking_men-334.html
Does lief en edit dat linkje eens
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 11:42 ]
Welke idioot gaat daar op in dan,cheats kan je overal vinden en wat is er aan om iedereen te killen zonder er iets voor te doen? zal me na een paar minuten dood vervelen.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:40:
[...]
Handig dat je dat hier post, dan kunnen mensen nu via Gathering of Tweakers een cheat-account handelaar vinden én gelijk reclame voor de lage prijs.
Does lief en edit dat linkje eens
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Das wel een goede cheat zo te zien, ook goed prijsjebeta-ark schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:39:
Gisteren bood iemand gehackte accounts aan voor 5 euro,inc cheats het gaat om deze idioot met zijn 356 kills en 2 x dood.
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/61501358/
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gelijk besteld, bedankt!beta-ark schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:39:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/61501358/
Het zal wel het een en ander verklaren.NLsandman schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:05:
[...]
Gisteren middag hoorde ik al van een server admin dat het account systeem van bf3 aangevallen werd via een sync flood attack maar had niet verwacht dat dit echt zo was, het bericht kwam van de game server provider waar hij servers huurt.
Heb zelf al wel een gevoel uit welke hoek dit komt en het heeft te maken met die ban waves van vorige maand.
Ze hebben eerder bot nets gehuurt om evenbalance en pbbans onder uit te halen, misschien zijn ze het nu zo zat dat ze de pijlen op EA en bf3 richten.
Maar ergens ben ik wel blij dat ze zich gedwongen zien om 'wraak' te nemen door te ddossen als we het inderdaad over dezelfde partijen hebben, het is echt een gigantisch zwaktebod waar ze zich behoorlijk mee in de vingers snijden, om maar wat te noemen:
a) ze verhinderen nota bene hun eigen klanten om te kunnen spelen
b) ze kweken hier nu niet bepaald sympathie mee bij potentiële klanten daarentegen komt dit het imago van EA wel weer ten goede als inderdaad blijkt dat dit niet hun fout is maar dat ze 'slachtoffer' zijn
c) EA heeft altijd meer geld en invloed, uiteindelijk kan EA dergelijke aanvallen wel pareren en iets te veel aandacht richten op de partijen die hier achter zitten
d) dit gaat puur ten koste van de eigen winst
1000 abonnementen a 25 euro per maand is een leuke inkomst voor een cheat website en dan noem ik maar een fictief getal, de major cheat websites hebben heel wat meer inkomsten.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Nou, er staat vrij duidelijk dat ze last hebben van iets dat "als doel heeft" de BF3 servers overbelast te maken. Dat zal niet een eigen actie zijn met Blog 2, dan heeft het namelijk als doel iets heel anders (en als foute nevenwerking zou het dan een dos veroorzaken).
Wel diep en diep triest dat het ondertussen nodig is je online systemen te wapenen tegen cheaters die dit soort global game-breakers kunnen uitvoeren. Daar wordt dus toch ergens geld verdiend (en veel) aan die cheaterij, anders werden er niet zoveel resources ingezet om EA te narren na de laatste banwave.
Zeker. De grote cheatschrijvers hebben dan ook een villa en sportwagens voor de deur. Klinkt als een grap maar dat is het niet. Om een werkende cheat te schrijven gaan ze soms door duizenden keys heen. In Azie kopen ze goedkope keys, tijdens het schrijven van de cheats gaan ze er in hoog tempo doorheen. Er zijn games bekend waarbij de cheatmakers 23.000 keys had gekocht à 5 euro. De cheat wordt vervolgens voor veel geld verkocht. Het zijn vaak getalenteerde jonge jongens in Oost-Europa die zo bakken met geld verdienen.
Oeps.
[ Voor 182% gewijzigd door pafdaddy op 08-05-2013 12:33 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Het kan ook geen kwaad om de verhalen van dergelijke cheat makers met een korreltje zout te nemen en in perspectief te plaatsen.Stewie! schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:08:
Zeker. De grote cheatschrijvers hebben dan ook een villa en sportwagens voor de deur. Klinkt als een grap maar dat is het niet. Om een werkende cheat te schrijven gaan ze soms door duizenden keys heen. In Azie kopen ze goedkope keys, tijdens het schrijven van de cheats gaan ze er in hoog tempo doorheen. Er zijn games bekend waarbij de cheatmakers 23.000 keys had gekocht à 5 euro. De cheat wordt vervolgens voor veel geld verkocht. Het zijn vaak getalenteerde jonge jongens in Oost-Europa die zo bakken met geld verdienen.
Iedereen die goed is in het kosteneffectief voorzien in een vraag, verdient veel geld, ongeacht welke tak van sport. Maar het is nou ook echt niet zo dat er duizenden mensen miljoenen verdienen met het schrijven van cheats. Daarbij, er zijn zat landen waar (als ik hetzelfde zou verdienen als hier nu) ook een villa met personeel zou hebben maar hier in NL mag ik nog wel even flink doorsparen.
Ik word echt ieder 10 minuten uit de servers gegooid.......
en kan niet inloggen met chrome kan ik niet eens inloggen..
en kan niet inloggen met chrome kan ik niet eens inloggen..
ja dat wel,maar het zal je account maar zijn,mijn zoon heeft het met zijn steam account mee gemaakt,alles ter waarde van ongeveer 600 euro,dat heeft mij heel wat mailtjes en telefoontjes gekost,ze moeten gewoon met hun poten van een andermans zijn spullen afblijven.Tsurany schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:52:
[...]
Das wel een goede cheat zo te zien, ook goed prijsje
Dacht dat er in BF3 maar weinig werd gecheat
Dat je van 10 verkochte cheats al een sportauto kunt kopen vind ik heel knap

Dat je van 10 verkochte cheats al een sportauto kunt kopen vind ik heel knap
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Grappige van dit verhaal is dat PunkBuster dit probleem veroorzaakt zonder dat ze bij EA/Dice nog weten.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Nou, er staat vrij duidelijk dat ze last hebben van iets dat "als doel heeft" de BF3 servers overbelast te maken. Dat zal niet een eigen actie zijn met Blog 2, dan heeft het namelijk als doel iets heel anders (en als foute nevenwerking zou het dan een dos veroorzaken).
Punkbuster scande eerst alleen lokaal op de PC's, sinds vorige week upload PB een stuk van het game geheugen met het gewone verkeer mee in het normale game verkeer.
Aan het einde van de ronde als de map herlaad worden deze blokken geheugen ge-upload naar de servers van evenbalance via de backend.
Het probleem is dat dat PB geen rekening heeft gehouden met "gereserveerde" blokken geheugen van mensen die VM's etc. gebruiken dit zorgt voor een mismatch...
Het gevolg is dat de servers deze upload niet kwijt kunnen en het blijven proberen, hoe meer servers er zo "besmet" worden hoe hoger de load op de backend.
Gevolg: CPU, geheugen en het netwerk loopt vol. >> disconnect!
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Kan je dit iets meer onderbouwen? Het lijkt me heel erg sterk dat er een significant aantal BF3 spelers VM's draaien of op een andere manier blokken geheugen reserveren om dergelijke flexibele servercapaciteit te laten crashen?.fast-server schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:32:
[...]
Grappige van dit verhaal is dat PunkBuster dit probleem veroorzaakt zonder dat ze bij EA/Dice nog weten.
Punkbuster scande eerst alleen lokaal op de PC's, sinds vorige week upload PB een stuk van het game geheugen met het gewone verkeer mee in het normale game verkeer.
Aan het einde van de ronde als de map herlaad worden deze blokken geheugen ge-upload naar de servers van evenbalance via de backend.
Het probleem is dat dat PB geen rekening heeft gehouden met "gereserveerde" blokken geheugen van mensen die VM's etc. gebruiken dit zorgt voor een mismatch...
Het gevolg is dat de servers deze upload niet kwijt kunnen en het blijven proberen, hoe meer servers er zo "besmet" worden hoe hoger de load op de backend.
Gevolg: CPU, geheugen en het netwerk loopt vol. >> disconnect!
Let eventjes op je taalgebruik wil je.
[ Voor 102% gewijzigd door Sn0wblind op 08-05-2013 23:18 ]
Het gaat niet alleen om VM's het gaat om "gereserveerd geheugen" de grootte maakt niets uit.
Als de PB server 2048 bits PB memory verwacht en de game server krijgt er van jou bijvoorbeeld 10480 dan kan de game server dit niet kwijt en blijft in een loop.
Speel jij op 30 servers dan hebben 30 servers dit probleem, doe dit keer ? spelers...
De EA/Dice servers vallen de backend dus aan door een fout van (Nick) evenbalance.
Als de PB server 2048 bits PB memory verwacht en de game server krijgt er van jou bijvoorbeeld 10480 dan kan de game server dit niet kwijt en blijft in een loop.
Speel jij op 30 servers dan hebben 30 servers dit probleem, doe dit keer ? spelers...
De EA/Dice servers vallen de backend dus aan door een fout van (Nick) evenbalance.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Vreemd, PB kan dit gewoon via hun eigen verbinding laten lopen, PB heeft gewoon een verbinding met haar clients.fast-server schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:41:
Het gaat niet alleen om VM's het gaat om "gereserveerd geheugen" de grootte maakt niets uit.
Hoe ben je hier achter gekomen, heb je het verkeer van en naar je game server locatie geannalyseerd?
Het is een nieuwe detectie methode, vroeger communiceerde jij de client rechtstreeks met de PB servers en de scan gebeurde op jouw PC.
Nu (sinds iets meer als een week) wordt zoals al eerder vermeld een stuk van het game geheugen ge-upload met het gewone game verkeer naar de game server.
Op deze manier kunnen eventuele cheaters de scan niet onderscheppen en manipuleren omdat de upload hiervan meegaat in het gewone game verkeer.
Als jij je internet bankieren of wat dan ook open hebt staan dan wordt dit ook gewoon geupload. (dikke privacy overtreding)
Kwam er achter toen ik mijn verkeer analyseerde.
Nu (sinds iets meer als een week) wordt zoals al eerder vermeld een stuk van het game geheugen ge-upload met het gewone game verkeer naar de game server.
Op deze manier kunnen eventuele cheaters de scan niet onderscheppen en manipuleren omdat de upload hiervan meegaat in het gewone game verkeer.
Als jij je internet bankieren of wat dan ook open hebt staan dan wordt dit ook gewoon geupload. (dikke privacy overtreding)
Kwam er achter toen ik mijn verkeer analyseerde.
Comment van een dice medewerker:
I've read through the entire thread and I see there's still a bit of misinformation/frustration going around, which is understandable and I empathize with you guys, I know the situation really sucks, but we're not sitting around doing nothing about it.
Our official statement is here:
http://battlelog.battlefield.com/bf3...4625527878522/
To those of you who feel that we're not doing enough, we've been handling these DDoS (and RDDoS) attacks for longer than you guys have been seeing the issues, unfortunately as with all of these sort of attacks, it's a constant cat and mouse game, and it's extremely expensive and time consuming on our side to mitigate. We (and our hosts) are in constant 24/7 Red Alert mode trying to handle the problem and find who is responsible. It's not easy, it takes a LOT of manpower, and it is unbelievably expensive with all the hardware we have to run to attempt to keep services working as best as they can when being utterly flooded by the attacker(s).
We didn't release a statement earlier because we thought we were close to getting a lid on it, but due to the continued renewed attacks, we felt it was necessary to break the silence.
Also for those of you who think that this is because of the BF4 release, we have no plans to cut support for BF3 (or MoH:W) as long as there are players wanting to play the game. If you don't believe me, then just have a look at how you can still play our previous Battlefield games even today.
We will get through this
I've read through the entire thread and I see there's still a bit of misinformation/frustration going around, which is understandable and I empathize with you guys, I know the situation really sucks, but we're not sitting around doing nothing about it.
Our official statement is here:
http://battlelog.battlefield.com/bf3...4625527878522/
To those of you who feel that we're not doing enough, we've been handling these DDoS (and RDDoS) attacks for longer than you guys have been seeing the issues, unfortunately as with all of these sort of attacks, it's a constant cat and mouse game, and it's extremely expensive and time consuming on our side to mitigate. We (and our hosts) are in constant 24/7 Red Alert mode trying to handle the problem and find who is responsible. It's not easy, it takes a LOT of manpower, and it is unbelievably expensive with all the hardware we have to run to attempt to keep services working as best as they can when being utterly flooded by the attacker(s).
We didn't release a statement earlier because we thought we were close to getting a lid on it, but due to the continued renewed attacks, we felt it was necessary to break the silence.
Also for those of you who think that this is because of the BF4 release, we have no plans to cut support for BF3 (or MoH:W) as long as there are players wanting to play the game. If you don't believe me, then just have a look at how you can still play our previous Battlefield games even today.
We will get through this
Heeft iemand tips on: How to kill an IFV with an airdropped IFV? Vaak is me IFV al kapot geschoten voordat hij geland is, en als ik dan geland ben en ik schiet een enemy IFV aan gort dan krijgt iemand anders de last hit of ik ga dood en die ifv heeft nog 100% leven
of ik ben ineens disconnected van EA online
Het begint nu frustrerend te worden
Het verklaart de 'disconnected from EA online' melding echter niet tijdens de ronde zelf. Gisteren had ik toevallig een VM aanstaan bij het spelen, maar ik kan geen relatie leggen met de serverproblemen.fast-server schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:41:
Het is overigens wel duidelijk dat de recente banwave grote cheatsites zoals AA geraakt heeft. Op diverse fora las ik dat ze al druk bezig zijn met herschrijven. Evenbalance heeft een tijdje gewacht met het bannen (silent detection), zodat ze gelijk in één keer een hele hoop mensen kunnen pakken. Nu de aap uit de mouw is sinds eind april/begin mei is het kommer en kwel. Ik snap niet dat het zo lang moet duren voordat er een oplossing is. Er zijn tegenwoordig aardig wat manieren om een ddos op te vangen.
Ik vraag me af wie de EULA van Even Balance al eens gelezen heeft. Dan schrik je wel even:fast-server schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:55:
Ze kunnen -als ze echt willen- alles inzien op je computer.There is no ethical or regulatory oversight of Punkbuster or Even Balance. Based on their EULA they have complete access to a user's computer: their personal information, bank account information, online purchase history, or anything stored on the computer or viewable using its display. Punkbuster simply expects users to trust them. In PunkBuster's EULA, PunkBuster notes they are invasive, and that they reserve the right to inspect someone's entire harddrive and all of their files
Lastige assignment inderdaad, omdat alle puzzlestukjes precies op de goede plek moeten vallen. Zoiets kun je het best op een rustigere server doen. Dan is de kans groter dat de airdropped IFV beschikbaar is, meer overlevingskans en een grotere kans dat je een enemy IFV tegenkomt.ye-roon schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:04:
Heeft iemand tips on: How to kill an IFV with an airdropped IFV? Vaak is me IFV al kapot geschoten voordat hij geland is, en als ik dan geland ben en ik schiet een enemy IFV aan gort dan krijgt iemand anders de last hit of ik ga dood en die ifv heeft nog 100% levenof ik ben ineens disconnected van EA online
Verwijderd
knip
Reactive panels, Smoke en Sabot shells, op de grond landen met het ding en direct en vólgas naar de vijandelijke IFV scheuren en deze met 6x sabot, 6x normal, 6x sabot shells aan puin schieten. De meesten gebruiken die TOW missile, die kop je weg met je reactive panels en tegen de tijd dat raket nummer twee komt is e andere al flink op weg naar de filistijnen. Gewoon blijven schieten en fuck de overlevingsdrang en je hebt dit zó voor elkaar.ye-roon schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:04:
Heeft iemand tips on: How to kill an IFV with an airdropped IFV? Vaak is me IFV al kapot geschoten voordat hij geland is, en als ik dan geland ben en ik schiet een enemy IFV aan gort dan krijgt iemand anders de last hit of ik ga dood en die ifv heeft nog 100% levenof ik ben ineens disconnected van EA online
[ Voor 38% gewijzigd door Sn0wblind op 08-05-2013 23:22 ]
https://twitter.com/Battlefield/status/332141139354341376
Ze anticiperen alvast op de voortzetting van de problemen komende dagen en wellicht op een initiatief dat gestart is om vanaf vannacht/morgen een server blackout te organiseren.Battlefield @Battlefield 37m
The BF3 double XP event previously planned for May 9-13 will be held at a later date. Stay tuned for updates!
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Sorry dat ik het topic niet helemaal doorgelezen heb, maar ik kwam net de volgende website tegen:
http://www.bfproblems.com/
kort samengevat er zijn nu 30 a 50 servers die dit weekend plat gaan tijdens de double XP weekend.
veel van deze servers staan in de top 25 bij gametracker.
ze vragen server admins om zich aan te melden aan deze actie en hopen zo dat de actie een succes gaat worden.
gaat de GoT Servers ook mee doen ?
kort samengevat er zijn nu 30 a 50 servers die dit weekend plat gaan tijdens de double XP weekend.
ze vragen server admins om zich aan te melden aan deze actie en hopen zo dat de actie een succes gaat worden.
Wat een bullshitPykow schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:19:
Sorry dat ik het topic niet helemaal doorgelezen heb, maar ik kwam net de volgende website tegen:
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Pykow schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:19:
Iets met een pot en een ketelBee.nl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:13:
Ze anticiperen alvast op de voortzetting van de problemen komende dagen en wellicht op een initiatief dat gestart is om vanaf vannacht/morgen een server blackout te organiseren.
Het doel heiligt de middelen niet imho. Ze pakken met deze actie juist de spelers/community in plaats van EA/Dice. Juist nu met hemelvaart voor de boeg wil iedereen spelen. Als het een beetje tegenzit zijn de disconnects morgen nog erger dan vandaag. Gisteravond na 10'en zo'n 50% van de potjes uit kunnen spelen.
Verwijderd
Er zijn niet echt andere middelen dan de community porren om DICE eens voor de noten te scvhoppen over hun geweldige support. Of dit de beste manier is weet ik niet, en het zal éch tniet werken met maar 50 servers, maar als een groot deel van de serveradmins mee zou doen zou er zeker wel gebitched worden op DICE.Bee.nl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:45:
Het doel heiligt de middelen niet imho. Ze pakken met deze actie juist de spelers/community in plaats van EA/Dice. Juist nu met hemelvaart voor de boeg wil iedereen spelen. Als het een beetje tegenzit zijn de disconnects morgen nog erger dan vandaag. Gisteravond na 10'en zo'n 50% van de potjes uit kunnen spelen.
Alleen, EA en DICE negeren hun community al jaren. Waarom zouden ze ineens gaan luisteren? Het doel is onbereikbaar zolang iedereen geld uit blijft geven bij EA. Als je ze uitscheld terwijl je honderd euro overmaakt mag je schelden tot je er bij neer valt wat EA betreft.
Tja, als je naar het niveau van de gemiddelde topic/react op het Battlefield 3 forum kijkt, vind ik het ook niet gek dat EA of Dice daar niet of nauwelijks op reageert. Bijna alle topics zijn in de trant van fix this, OP that, fuck EA/Dice. En als er dan nog eens goed onderbouwde posts tussenzitten zijn de reacties ook weer niet je van het. Neemt niet weg dat de communicatie tussen de drie partijen beter kan, maar als een EA/Dice medewerker dan eens reageert volgt er vaak een shitstorm aan lelijke reacties. Ik denk dat ze tussen de regels door heus wel dingen oppikken, maar niet bij machten zijn om het hele/halve spel om te gooien omdat sommige gefrustreerde pubers daar op een forum om liggen te schreeuwen.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:35:
Alleen, EA en DICE negeren hun community al jaren. Waarom zouden ze ineens gaan luisteren?
Het volgende deel in de reeks zal vast wel weer net zoveel ellendige reacties uitlokken en er zal vast ook wel weer gezegt worden dat in bf3 alles beter was, dus het is aan jezelf of je je daaraan gaat ergeren of gaat proberen een paar leuke spelmomenten te hebben.
Kortom gaat EA luisteren naar hun klanten ? waarschijnlijk niet. Gaat Dice luisteren naar hun klanten ? waarschijnlijk meer dan we denken, alleen hebben hun het plan in hun hoofd waar hun bf serie naar toe dient te gaan, en zullen ze ook nog moeten luisteren naar EA die daar hun eigen businessmodel op loslaat.
Balen weer. Ze verwachten dat EA hierop gaat reageren, nou echt niet. EA is net een dictator, boeit ze geen moer wat opstandige mensen van hun games denken, als ze maar verkopen.
En nu zitten wij zonder game.
Ga wel weer een serie kijken. (Sons of Anarchy nu D: )
En nu zitten wij zonder game.
Ga wel weer een serie kijken. (Sons of Anarchy nu D: )
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Pff verbindingsproblemen blijven helaas. Als je al verbinding kan maken is het na een paar minuten spelen klaar en wordt je eruit gegooid.
Trieste figuren die dat soort DDOS aanvallen doen. Gatverdamme wat heb ik een hekel aan dit soort eencellige hackers
Snap ook niet zo goed dat ze zo'n gevoelig serverysteem hebben. Sommige oudere games hebben 1 masterserver die alleen maar een lijst van alle priveservers bijhoudt zoals UT. Hooguit kan de masterserver eruit klappen maar kan je bv nog wel direct connecten naar een server als je die bij je favorieten hebt staan. Wat is de reden dat EA dit zo opgezet heeft? DRM?
Trieste figuren die dat soort DDOS aanvallen doen. Gatverdamme wat heb ik een hekel aan dit soort eencellige hackers

Snap ook niet zo goed dat ze zo'n gevoelig serverysteem hebben. Sommige oudere games hebben 1 masterserver die alleen maar een lijst van alle priveservers bijhoudt zoals UT. Hooguit kan de masterserver eruit klappen maar kan je bv nog wel direct connecten naar een server als je die bij je favorieten hebt staan. Wat is de reden dat EA dit zo opgezet heeft? DRM?
[ Voor 41% gewijzigd door Metro2002 op 08-05-2013 19:46 ]
DRM zal er ongetwijfeld een onderdeel van zijn, hoofdzakelijk is het simpelweg dat de jeugd van tegenwoordig games niet zozeer speelt omdat de gameplay fun is, maar omdat er allerlei achievements, ranks en stats te halen zijn......Metro2002 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:43:
Pff verbindingsproblemen blijven helaas. Als je al verbinding kan maken is het na een paar minuten spelen klaar en wordt je eruit gegooid.
De e-penis moet ergens van groeien zullen we maar denken.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ok voor dat de meldingen komen hier.
BF3 gaat 20 minuten down
bron officiele twitter
BF3 gaat 20 minuten down
bron officiele twitter
Meest geniale error ever

Daarom heb ik ook nooit het gedoe over de Origin EULA begrepen, terwijl je de PB EULA redelijk kan samenvatten als: "We mogen alles op je computer, zowel hardeschijf als geheugen, doorsturen naar onze servers". Ik vind het prima hoor, maar nogal vreemd dat mensen dat prima vonden maar Origin EULA die veel minder ver ging niet.Bee.nl schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:16:
[...]
Ik vraag me af wie de EULA van Even Balance al eens gelezen heeft. Dan schrik je wel even:
[...]
Ze kunnen -als ze echt willen- alles inzien op je computer.
oeh, IFV gekilled met een airdropped IFV
en daarna direct iemand overreden met een dirtbike 
nog 16 vehicles naar het hiernamaals brengen en daarna 20 pistol headshots en een mooie nieuwe pistol
nog 16 vehicles naar het hiernamaals brengen en daarna 20 pistol headshots en een mooie nieuwe pistol
Helemaal mee eens. Ik heb hem gelezen toen ik het installeerde voor BC2 en het gaat verschrikkelijk ver. Het was voor mij niet doorslaggevend om het niet te installeren aangezien ik mijn game pc strikt gescheiden heb van mijn werk/administratie pc, maar in theorie zouden programma's zoals PB veel efficiënter persoonlijke data kunnen minen dan facebook en consorten.Sissors schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:21:
[...]
Daarom heb ik ook nooit het gedoe over de Origin EULA begrepen, terwijl je de PB EULA redelijk kan samenvatten als: "We mogen alles op je computer, zowel hardeschijf als geheugen, doorsturen naar onze servers". Ik vind het prima hoor, maar nogal vreemd dat mensen dat prima vonden maar Origin EULA die veel minder ver ging niet.
offtopic
Maar zo zijn er veel meer EULA's waar je nooit wat over hoort. Eén van de meest stuitende vind ik zelf die van de gratis Gmail. Daar staat (of stond in elk geval) dat je in principe afstand doet van alle (beeld en overige auteursrechten) rechten op ALLES wat in je inbox/outbox staat en geen haan die er naar kraait. Des te opmerkelijker is dat het in de EULA van de betaalde variant Google (apps professional) niet staat.
Overigens zijn EULA's en wetgeving ook niet heilig qua bescherming, Google apps professional draait voor Europese gebruikers ook op servers in Europa (Ierland) om Europese gebruikers te beschermen tegen de Patriot Act wetgeving. Helaas heeft Google (in navolging van Microsoft) een jaar geleden wel aan ons aangegeven dat ze niet kunnen garanderen dat ze als Amerikaans bedrijf niet alsnog onze data moeten geven aan de Amerikaanse overheid onder de Patriot Act indien daarom wordt verzocht, ondanks Europese wetgeving die dat expliciet verbiedt.
/offtopic
Als dat al zo zou zijn, het is niet de oorzaak van het probleem wat nu speelt, heeft er zelfs niets mee te maken waarop de game down gaat telkens. Er is nu onderhoud, hopelijk gaat het zo weer beterfast-server schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:41:
Despite our security measures, we have been working around the clock to mitigate the impact of an ongoing denial-of-service attack on our Battlefield 3 game infrastructure over the last several days. While the motives are unclear, the focus of the attack has been interference with network communications preventing access to multiplayer gameplay. At this point, no user data is involved. We share your frustration about the impact this has had to our service and the ability for many of you to play Battlefield 3. We are working tirelessly to mitigate the problem. As a part of our efforts to resolve these issues, we’ve conducted rolling restarts of Battlefield infrastructure servers to apply some updates. Thank you for your patience and support while we work to get everyone back and playing Battlefield 3 as soon as possible. More updates to come. /DICE Team
Ik gok nog steeds dat 1 of meerdere cheat websites hier achter zitten.
Ik gok nog steeds dat 1 of meerdere cheat websites hier achter zitten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Wait what?
Ik lees een paar dagen het topic niet en BF3 word gewoon geDDoSed?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu ze klaar zijn met de overheid en de banken, gaan ze over op de belangrijke instanties
?
[ Voor 55% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2013 00:54 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens mij zijn ze nog lang niet klaar met de overheid. Ik vraag me trouwens wel af wie er achter die enorme DDoS golf zit maar dat is off topic.D4NG3R schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:49:
Nu ze klaar zijn met de overheid en de banken, gaan ze over op de belangrijke instanties?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gisteren nog iets moois mee gemaakt. Ik was bezig met die challenge waar je vehicles moet destroyen. Dus een CTF gestart en bij onze eigen vlag voor de dirt bikes AT mines geplaatst. En rond de vlag van de enemy. Free kills, te grappig. Elke keer als een mine af ging, werd mijn big smile bigger
Backend is weer stabiel, in ieder geval blijven de servers nu online, enigste zijn connectieDanielWW2 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:06:
Wait what?
problemen, dit heeft waarschijnlijk met het aanpassen van de connectie methode te maken.
Normaal als je client connect met de backend volgt er een handshake, als die handshake niet goed verloopt wacht de server en hier hebben de hackers gebruik van gemaakt, zo te merken heeft EA de keep session a live heel ver verlaagt zodat de server niet meer wacht.
Hebben meer mensen last van het feit dat regelmatig de setups van tanks en andere voertuigen foetsie zijn? Behoorlijk irritant als je in een tank zit en erachter komt dat je weer met een mitrailleurtje zit....
Komt hier ook af en toe weleens voor. Inderdaad erg irritant, vaak kom je er te laat achter.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Nou ik kan nog steeds niet spelen
Nu lijkt Battlelog lijkt er weer uit te liggen
DDOS-attack, het zal wel: het lijkt me eerder een handige kapstok om allerlei eigen falen achter te verdoezelen (zeker met de recente golf aanvallen op het web in het achterhoofd is het een [te?] makkelijke bandwagon om op te springen) *zet aluhoedje weer af*

DDOS-attack, het zal wel: het lijkt me eerder een handige kapstok om allerlei eigen falen achter te verdoezelen (zeker met de recente golf aanvallen op het web in het achterhoofd is het een [te?] makkelijke bandwagon om op te springen) *zet aluhoedje weer af*
[ Voor 15% gewijzigd door w00t00w op 09-05-2013 19:01 ]
---
Ik ben vanaf uur of 4 bezig, geen problemen gehad tot ongeveer kwart voor6. Toen even gestopt en de laatste 20 min is het weer patat. Servers staan op stressed trouwens
Ja ik zie het nu ook, battlelog down en zowel ps3 als pc servers stressed. Ik hoop dat ze vanavond weer online zijn. Wil toch nog even gamenw00t00w schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:59:
Nu lijkt Battlelog lijkt er weer uit te liggen![]()
DDOS-attack, het zal wel: het lijkt me eerder een handige kapstok om allerlei eigen falen achter te verdoezelen (zeker met de recente golf aanvallen op het web in het achterhoofd).
[ Voor 43% gewijzigd door Koekfabriek op 09-05-2013 19:02 ]
Ik moest toen BF3 uitkwam kiezen tussen Black ops 2 of Battelfield 3. Toendertijd BO2 gekozen i.v.m. vrienden. Nu ben ik wel benieuwd naar BF3.
Is het spel het waard (prijs, moeite, activiteit andere spelers, updates, ondersteuning) om het alsnog te gaan proberen na zoveel maanden na release?
Is het spel het waard (prijs, moeite, activiteit andere spelers, updates, ondersteuning) om het alsnog te gaan proberen na zoveel maanden na release?
Ik speel het zelf vanaf januari en ik vind het zeker de moeite waard. Ik moet wel zeggen het spel komt het beste tot zijn recht met een aantal ''vrienden/kennissen'' via teamspeak of skype. Ik heb fantastische avonden beleeft met vier man op skype in 1 squad. Heb nu ongeveer 100 uur gespeeld en ik ben nog niet van plan om te stoppen. Moet wel zeggen dat de learning curve af en toe erg stijl is als je tegen een goed team speelt. Sommige gasten zijn zo snel dat je geen schijn van kans maakt.Coevering schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:04:
Ik moest toen BF3 uitkwam kiezen tussen Black ops 2 of Battelfield 3. Toendertijd BO2 gekozen i.v.m. vrienden. Nu ben ik wel benieuwd naar BF3.
Heb het een paar maanden geleden ook gekocht, 30euro bij de MMCoevering schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:04:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik ben zelf nooit van de fps geweest, inmiddels levenloos (500uur) gespeeld.Coevering schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:04:
Zojuist een update gekregen voor BF3 van 60.4Kb 
Mijn Origin was ineens offline en daardoor viel het op.
Tevens moest ik de plugin vernieuwen, meer mensen deze al gehad?
[ Voor 19% gewijzigd door arjants op 09-05-2013 20:11 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Beide niet.arjants schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:10:
Zojuist een update gekregen voor BF3 van 60.4Kb
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Nee, hier geen update, net ff gekeken
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Servers zijn nog steeds niet echt stabiel te noemen.
iedereen had last van lag op de server waar ik net op speelde.
http://battlelog.battlefi...how/1/61599288/172685289/
Toch had iedereen gewoon een goede lage ping zoals gewoonlijk.
iedereen had last van lag op de server waar ik net op speelde.
http://battlelog.battlefi...how/1/61599288/172685289/
Toch had iedereen gewoon een goede lage ping zoals gewoonlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.