Origin openen en dan BF3 op Spelen klikken. Dan opent Battlelog met een nieuwe sessie waardoor het weer zal werken.infidel011 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:59:
Zijn er nog meer mensen die geen game kunnen joinen of ben ik ( zoals meestal het geval is ) de enige? Als ik een match join dan zegt "Game manager" dat ik die server aan het joinen ben, maar er gebeurt gewoon helemaal niets? =I
Soms is het inderdaad makkelijk om als verdediger de tank van de aanvallers te jatten.DanielWW2 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 02:38:
[...]
Tank van de attackers jatten werkt vaak ook wonderen. Als de aanvallers M16A3 only gaan dan pik ik hun tank. Kom maar met je M16tje en je medpack/defibs tegen mijn tank.![]()
Meestal loopt dat uit op rage maar de rage motiveerd mij.
Probeer als aanvaller dan nog maar eens een bom te planten wanneer er 2 vijandelijke tanks zich in de tunnel shuilhouden, die kunnen makkelijk naar achteren rijden om te repairen zodat jij als aanvaller ze niet meer kunt raken.
Had laatst trouwens wel een mooie actie toen de verdedigers met 2 tanks in de tunnel zaten.
Had C4 op de Little Bird geplakt en vloog vanachteren de tunnel in om met de heli vol op één van de tanks in te vliegen en op het laatste moment eruit te springen en te triggeren.
De andere tank stond er vlakbij dus daar heen gesprint om ook die op te blazen, daarna nog wat tegenstanders neergemaait om vervolgens de MCOM te planten.
Jammer genoeg knalde de MCOM niet omdat er verder geen teammates in de tunnel waren.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
heeft te maken met origin sync.infidel011 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:59:
Zijn er nog meer mensen die geen game kunnen joinen of ben ik ( zoals meestal het geval is ) de enige? Als ik een match join dan zegt "Game manager" dat ik die server aan het joinen ben, maar er gebeurt gewoon helemaal niets? =I
gewoon even uitzetten in origin en local save gebruiken
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Wat ik altijd doe is dan in Origin Battlefield 3 starten. Dan opent hij Battlelog, die sluit ik af en dan druk ik opnieuw op join.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
offtopic: Rival heeft xfactor uit de clan gegooid omdat hij liep te trollen op een ander forum,lolPykow schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:55:
[...]
ik kijk alle filmpjes van xfactor,lvlcap,matimio,skillclinic,mongolfps
vooral wanneer ik aan het rondneuzen of met messengers bezig ben.
of wanneer er niemand online is met skills om mee samen te spelen of wanneer ze op een rot server zitten.
Nu heb ik begrepen dat hij samen gaat met levelcap.
Vaag, kwam zojuist in een server en alles was donker.. Zag niks, alleen een brandje en wat licht van mensen die schieten...
Is een bug, licht niet aan jouw.R0y. schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:35:
Vaag, kwam zojuist in een server en alles was donker.. Zag niks, alleen een brandje en wat licht van mensen die schieten...
btw, je ziet meer als die bug voorkomt, de meesten horen alleen het geluid, de rest is zwart.
Bij mij was alles zwart behalve non-stationary models. Tanks en spelers zag ik gewoon rondrijden, de rest was verdwenen o_O .
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Gebeurt me ook nog wel eens dat ik inderdaad zonder geluid zit. Als ik is doodga dan is het geluid weer terug
Dat is een funky bug die ik nog nooit gehad heb gelukkig. Enige zwart dat ik zie is vlak na een revive, maar dat is normaal en heel kort ook
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17-09 11:11
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Ik liet de vorige keer ook al screenshots zijn, waarbij de helft van de textures verdwenen waren of zwarte vlekken vertonen, sinds de laatste patch gaat er op dat gebied redelijk veel mis.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Gelukkig worden we als Premium players goed verzorgd met bugfixes, ook nu alle BF3 DLC al verkocht is. Gelukkig is EA geen kansloze uitmelkersvereniging die ons nu aan ons lot overlaat nu ze de laatste DLC gepusht hebben.Pykow schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:14:
Ik liet de vorige keer ook al screenshots zijn, waarbij de helft van de textures verdwenen waren of zwarte vlekken vertonen, sinds de laatste patch gaat er op dat gebied redelijk veel mis.
It's opposite-day!
Hoe vaak komen die screenbugs bij jullie voor dan? Ik heb ook wel eens een paar keer gehad dat hij niet in 1 keer goed wou laden, opnieuw connecten en 't probleem is opgelost. De SSD is gewillig.Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:20:
[...]
Gelukkig worden we als Premium players goed verzorgd met bugfixes, ook nu alle BF3 DLC al verkocht is. Gelukkig is EA geen kansloze uitmelkersvereniging die ons nu aan ons lot overlaat nu ze de laatste DLC gepusht hebben.
It's opposite-day!
Al met al vind ik BF3 een zeer stabiel spel, nagenoeg nooit problemen mee, tenminste niets storends wat ik zo kan bedenken. Dat er links en rechts in-game nog wat bugs zitten, tsja, af en toe vervelend maar all-in-all valt 't toch best wel mee tegenwoordig?
Idd. Ik heb tot nu toe na bijna 300 uren spelen nog maar 1x meegemaakt dat de game "Crashed To Desktop". Dat kan je niet vaak zeggen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
788 uur en daarvan heb ik denk ik 5 crashes in totaal gehad vanaf augustus.
Daarvoor had ik nog een PC die half dood was en die had 3 crashes per dag, maar dat had niks met BF3 te maken.
Daarvoor had ik nog een PC die half dood was en die had 3 crashes per dag, maar dat had niks met BF3 te maken.
Gister dat zwarte gebeuren en denk 2 of 3 keer met het geluid. Heb er 120 uur op zitten, dus imo valt het ect mee

Verwijderd
Zullen we even dan:
Engine / Launcher
- als je uit een server gekickt wordt wegens campen of gewoon een spel uitgaat omdat de server crasht (wat wekelijks voorkomt) en in Battlelog een andere server joint heb je 50% kans op" in plaats van loading level verdwijnt de launcher plug-in en moet je firefox herstarten om battlelog werkend te krijgen, 25% op: je spel laadt, en zodra je de UI krijgt om een squad te joinen loopt het ding vast. CTRL-ALT-DEL enzovoors wordt genegeerd en je meot gewoon de volle 60 seconden wachten op een interne time-out voor bf3.exe afsluit. 25% kans dat het werkt.
- als je in Battlelog een invite accepteert en dan de andere zeven declinet heb je goeie kans dat je launcher je spel nooit laadt.
- Disconnected from EA Online, middenin je 30+ killstreak met de heli
Spel:
- Voertuiggeluiden zijn telkens weg op EG maps
- Als je snel naar C4 wisselt, een bosje bricks op een tank plakt en afdrukt gebeurt er ongeveer 1/10 keer niets en moet je nóg eens afdrukken. Dezelfde bug die ook de burst ARs onbruikbaar maakt omdat je door te snel te klikken het ding "vast" kunt laten lopen is sinds EG ook verantwoordelijk voor niet-werkende C4 bricks zodat je twee en soms zelfs drie keer moet afdrukken voor het spul eindelijk eens ontploft.
- ratatatatata - drop ammo - ratatatata acties worden af en toe bestraft doordat na je ammo kistje gegooid te hebben je ineens zonder zichtbaar wapen zit en niet maar goed kunt mikken (want scope onzichtbaar). Soms helpt even met je mes zwaaien. Soms niet.
- AP shells die je op de voorkant van je tank vangt terwijl je rijdt knallen de achterkant van je tank in de puinpoeier, inclusief je reactive panel, en zo ben je ondanks je reactive panels en het koppen van de shell toch in één knal disabled.
- M'n voertuig classes zijn elke week minimaal twee keer volledig pleite en na een reboot van m'n PC sowieso.
- Als je in je jet aan het fladderen bent op een server met een ping van ongeveer 70 of meer is het elke keer als je hard op de rem trapt om een bochtje te maken alsof je een muur raakt. Inclusief crash geluidje.
- Als je in een heli zit en last hebt van dezelfde lag wordt je heli volkomen onbestuurbaar omdat je telkens niet bent waar je was.
- Je kunt nog steeds je eigen heli buttfucken door een TV missile af te vuren in een duikvlucht.
- Artefacts in menu's en scorelijsten, ongeacht de temp van de GPU. Artefacts zitten ook duidelijk niet in de output want als je met je muis erover wappert zijn ze weg. Ook geen artefacts in-game.
- Takedown anims worden lomp afgebroken als je tegenstander een beetje onhandig ligt (en als ik je kan messen lig je onhandig...)
- Een 30 cm hoog hekje vaulten kan leiden tot een gewisse dood als het spel plotseling verzint dat "beneden" nu ineens "recht vooruit" is, en je bijvoorbeeld op Epicenter midden op de hoofdweg tussen B en E ineens van midden op de straat doodvalt tegen de muur van het gebouw langs de weg. Gebeurt ook nog wel eens op Bazaar dat je een hekje overhupst en aan de andere kant van de straat met een rotklap tegen de muur aan kleunt met al je tanden rinkelend over straat.
- Random Bad Luck komt nog altijd voor, zowel in jets als te voet.
- Op kaarten waar je boompjes om kunt gooien kan het zomaar zijn dat onzichtbare boomstammen je de weg versperren.
- Stap van een kiezeltje af; *splat* doodgevallen.
- Je bent buiten de kaart geweest en gerevived en speelt vanaf nu het spel in zwart/wit. Als je geluk hebt gaat het weg na een respawn of een revive, als je pech hebt pas na deze ronde.
- TV missile clipping is nog steeds bezopen slecht, en het kan nog steeds voorkomen dat je het ding in de cockpit van een Z11 kleunt en door de staart er weer uit komt zonder heel die heli ooit geraakt te hebben volgens het spel.
Zomaar een greepje.
Engine / Launcher
- als je uit een server gekickt wordt wegens campen of gewoon een spel uitgaat omdat de server crasht (wat wekelijks voorkomt) en in Battlelog een andere server joint heb je 50% kans op" in plaats van loading level verdwijnt de launcher plug-in en moet je firefox herstarten om battlelog werkend te krijgen, 25% op: je spel laadt, en zodra je de UI krijgt om een squad te joinen loopt het ding vast. CTRL-ALT-DEL enzovoors wordt genegeerd en je meot gewoon de volle 60 seconden wachten op een interne time-out voor bf3.exe afsluit. 25% kans dat het werkt.
- als je in Battlelog een invite accepteert en dan de andere zeven declinet heb je goeie kans dat je launcher je spel nooit laadt.
Spel:
- Als je snel naar C4 wisselt, een bosje bricks op een tank plakt en afdrukt gebeurt er ongeveer 1/10 keer niets en moet je nóg eens afdrukken. Dezelfde bug die ook de burst ARs onbruikbaar maakt omdat je door te snel te klikken het ding "vast" kunt laten lopen is sinds EG ook verantwoordelijk voor niet-werkende C4 bricks zodat je twee en soms zelfs drie keer moet afdrukken voor het spul eindelijk eens ontploft.
- ratatatatata - drop ammo - ratatatata acties worden af en toe bestraft doordat na je ammo kistje gegooid te hebben je ineens zonder zichtbaar wapen zit en niet maar goed kunt mikken (want scope onzichtbaar). Soms helpt even met je mes zwaaien. Soms niet.
- AP shells die je op de voorkant van je tank vangt terwijl je rijdt knallen de achterkant van je tank in de puinpoeier, inclusief je reactive panel, en zo ben je ondanks je reactive panels en het koppen van de shell toch in één knal disabled.
- M'n voertuig classes zijn elke week minimaal twee keer volledig pleite en na een reboot van m'n PC sowieso.
- Als je in je jet aan het fladderen bent op een server met een ping van ongeveer 70 of meer is het elke keer als je hard op de rem trapt om een bochtje te maken alsof je een muur raakt. Inclusief crash geluidje.
- Als je in een heli zit en last hebt van dezelfde lag wordt je heli volkomen onbestuurbaar omdat je telkens niet bent waar je was.
- Je kunt nog steeds je eigen heli buttfucken door een TV missile af te vuren in een duikvlucht.
- Artefacts in menu's en scorelijsten, ongeacht de temp van de GPU. Artefacts zitten ook duidelijk niet in de output want als je met je muis erover wappert zijn ze weg. Ook geen artefacts in-game.
- Takedown anims worden lomp afgebroken als je tegenstander een beetje onhandig ligt (en als ik je kan messen lig je onhandig...)
- Een 30 cm hoog hekje vaulten kan leiden tot een gewisse dood als het spel plotseling verzint dat "beneden" nu ineens "recht vooruit" is, en je bijvoorbeeld op Epicenter midden op de hoofdweg tussen B en E ineens van midden op de straat doodvalt tegen de muur van het gebouw langs de weg. Gebeurt ook nog wel eens op Bazaar dat je een hekje overhupst en aan de andere kant van de straat met een rotklap tegen de muur aan kleunt met al je tanden rinkelend over straat.
- Op kaarten waar je boompjes om kunt gooien kan het zomaar zijn dat onzichtbare boomstammen je de weg versperren.
- Je bent buiten de kaart geweest en gerevived en speelt vanaf nu het spel in zwart/wit. Als je geluk hebt gaat het weg na een respawn of een revive, als je pech hebt pas na deze ronde.
- TV missile clipping is nog steeds bezopen slecht, en het kan nog steeds voorkomen dat je het ding in de cockpit van een Z11 kleunt en door de staart er weer uit komt zonder heel die heli ooit geraakt te hebben volgens het spel.
Zomaar een greepje.
In de problemen die jij hebt met vastlopers kan ik me niet herkennen, maar de rest en dan vooral de heli/jet lag helaas wel, gebeurt zelfs met een ping van 5 bij mij....Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:46:
Zullen we even dan:
Engine / Launcher
Spel:
Zomaar een greepje.
Na tig patches is het inderdaad stabiel te noemen, maar wel jammer dat EA/Dice -althans zo lijkt het- BF3 nu als een blok laten vallen ten faveure van BF4. Ik had wel wat meer support verwacht, zeker voor de premium abo's. Nu de kalender onder het kopje premium afgelopen is, is daarmee ook het einde van support ingeluid.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:56:
Al met al vind ik BF3 een zeer stabiel spel, nagenoeg nooit problemen mee, tenminste niets storends wat ik zo kan bedenken. Dat er links en rechts in-game nog wat bugs zitten, tsja, af en toe vervelend maar all-in-all valt 't toch best wel mee tegenwoordig?
Een vervelende bug vind ik nog steeds dat je soms niet fatsoenlijk over een hekje kan springen. Dan sta ik 4-5x op die spatiebalk te rammen voordat hij wilt en dan is het vaak al te laat. Sowieso is heel die springanimatie k*t, want op dat moment is iemand lastig te raken.
Een andere aparte bug -en ik weet niet of die hier al bekend is- is dat als je dood bent je een ander wapen kunt kiezen. Zodra je gerevived wordt heb je het zojuist geselecteerde wapen met volle ammo...
Het joinen zonder dat het spel opstart heb ik tegenwoordig bijna dagelijks. Vaak is dit nadat ik Origin eerder op de dag heb afgesloten en ik later nog eens ga spelen. Wat dan helpt is bf3.exe zelf opstarten waarna de battlelog plugin BF3 weer ziet.
En ik blijf erbij dat LMG's véél te accuraat zijn. Staand/lopend kunnen supports met LMG's gewoon net zo accuraat schieten als AR's. Soms ben ik nog sneller dood met mijn AR terwijl ik ruim eerder (raak!) schiet. In het echt zijn die apparaten zo lomp en zwaar dat je daar staand niet zo accuraat mee kan schieten. In BF2 waren de LMG's veel beter afgesteld.
[edit]
Ik vergeet haast de bug dat het vlagicoontje blijft knipperen ondanks het feit dat de vlag niet overgenomen wordt door de vijand. Weet niet zeker of dit alleen in CQD is of ook in conquest. Het geeft in ieder geval toch aardig wat verwarring.
[ Voor 17% gewijzigd door Bee.nl op 02-05-2013 12:47 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Laat ik de lijst nog eens uitbreiden:
- Met ADS (door je vizier kijken) gaan schieten en daarna uit ADS gaan en nog net zo accuraat blijven schieten.
- Je Soldier camo die niet onthouden wordt.
- Burst mode wapens of single shot wapens die soms weigeren te schieten
- Objecten die artifacts vertonen op afstand
- Met een medic pack een muur eruit te gooien
- Het niet kunnen schieten van iemand die over een muurtje springt door de animatie.
- Als je op een schuin stuk naar boven spring, doet hij net alsof je over een object aan het springen bent.
- Client hitregistratie dat je 100% iemand raakt, maar geen damage doet
- FPS drops op bepaalde stukken in de maps, waarbij je gewoon een drop krijgt van 15 tot 20 FPS.
- Reactive armour om je voertuig wordt vaak niet getoond op je GUI.
- Vlaggen cappen, waarbij je het vlagje de eerste 3 seconde niet ziet bewegen en dat die daarna al een kwart overgenomen is.
- Jets die overpowerd zijn
- Na het reviven soms vast te komen zitten met je tweede wapen.
- Na het reviven niet normaal kunnen lopen totdat je geraakt wordt.
- Na het reviven je Primary gun in je handen hebben, maar wel schieten als een pistol zo heb ik een keer een M16A3 in me handen en als ik schiet was het gewoon de magnum met RDS scope.
- Je vliegtuig tegen een boomcrashen kan je gewoon doorvliegen, maar tegen een lantaren paaltje ben je gelijk dood.
- Als je afremt in een jet om te landen en HEEL langzaam nog vliegt en je wilt er dan uit gaan, dan schiet je 20 meter achteruit in de lucht en moet je parashut erbij pakken.
- Jeeps die random disable krijgen, wanneer je een klein blokje raakt.
-C4 neerleggen, waarna je hem detoneerd, je hoort het geluid (piep geluidje maar C4 explodeerd nietPykow schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:36:
[...]
- Met ADS (door je vizier kijken) gaan schieten en daarna uit ADS gaan en nog net zo accuraat blijven schieten.
- Het niet kunnen schieten van iemand die over een muurtje springt door de animatie.
- Als je op een schuin stuk naar boven spring, doet hij net alsof je over een object aan het springen bent.
- FPS drops op bepaalde stukken in de maps, waarbij je gewoon een drop krijgt van 15 tot 20 FPS.
- Vlaggen cappen, waarbij je het vlagje de eerste 3 seconde niet ziet bewegen en dat die daarna al een kwart overgenomen is.
- Na het reviven je Primary gun in je handen hebben, maar wel schieten als een pistol zo heb ik een keer een M16A3 in me handen en als ik schiet was het gewoon de magnum met RDS scope.
- Je vliegtuig tegen een boomcrashen kan je gewoon doorvliegen, maar tegen een lantaren paaltje ben je gelijk dood.
- Als je afremt in een jet om te landen en HEEL langzaam nog vliegt en je wilt er dan uit gaan, dan schiet je 20 meter achteruit in de lucht en moet je parashut erbij pakken.
-Je rent over een steen en je bent dood, door bad-luck
-Je ligt op de grond, reloaden terwijl je opstaat, vervolgens ga je schieten en heb je de animatie weer dat je aan het opstaan bent..
-Je revived iemand, maar hij pakt hem niet, vervolgens revive je nog een keer en doet hij het wel
haha, de waslijst word alsmaar langer
Ik herinner me geen games die "af" zijn, er is altijd wel een bug te vinden. Het is naïef te denken dat er ooit een dergelijk ingewikkelde game is zonder zichtbare bugs.kevz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:56:
Mensen die denken dat BF3 'af' is
Naïef? Of lage standaarden?
Verwijderd
- de tank driver ziet zijn shells inslaan op punt B en de gunner en painter zien de shell meters verderop landen
- gerevivde mensen zin onsterfelijk voor huisophoofd-kills tot ze gelopen hebben (niet alleen tot ze opstaan: ze moeten bewegen)
- gerevivde mensen zin onsterfelijk voor huisophoofd-kills tot ze gelopen hebben (niet alleen tot ze opstaan: ze moeten bewegen)
Hier ben ik het op zich mee eens, maar in BF3 zitten heel veel heel opvallende, gameplay beïnvloedende bugs en crash bugs. Met een dergelijk gigantisch budget én de torenhoge bedragen die Premium spelers betaald hebben voor het geheel mag je verwachten dat er in elk geval aan ondersteuning nog wat gebeurt. COd Black Ops was ook zo buggy als een mierenboederij maar daar kwamen wel elke twee tot drie weken patches voor en toen ze daar stopten met de support, na een dik jaar, waren de meeste bugs eruit en de grove gameplay-vernaggelende bugs werden zelfs snel opgelost. Dat is bij BF3 absoluut niet het geval.Phuncz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:17:
[...]
Ik herinner me geen games die "af" zijn, er is altijd wel een bug te vinden. Het is naïef te denken dat er ooit een dergelijk ingewikkelde game is zonder zichtbare bugs.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 13:20 ]
Heuj raad is wie er gebanned is voor 3 dagen?
http://metabans.com/search/revivespirit
Ik lag in metro in die helemaal linker gang (vanaf de defenders gezien), 2e rush point (die gang waarin je zo lekker kan liggen met een bipod), was daar na halverwege de tickets heen gerend als defender en gaan liggen:
Hun hele team (letterlijk, 16 man) sprong die gang in en ze bleven maar rennen op me af, bleven maar mensen reviven, begonnen smoke te schieten...
En ik lag daar maar met mn 200 kogels + bipod en reflex te sprayen... Alles raak (moest ook wel, klein gangetje, 16 man, waarschijnlijk 1000% accuracy o.i.d voor die paar seconden XD )
En toen werd ik gebanned, 3 dagen lang, metaban.... Wat een onzin is dit dan toch ook, ik heb 9% overall accuracy op mijn m240B en dan toch nog "investigating stats on m240B " voor 3 dagen T_T
http://metabans.com/search/revivespirit
Ik lag in metro in die helemaal linker gang (vanaf de defenders gezien), 2e rush point (die gang waarin je zo lekker kan liggen met een bipod), was daar na halverwege de tickets heen gerend als defender en gaan liggen:
Hun hele team (letterlijk, 16 man) sprong die gang in en ze bleven maar rennen op me af, bleven maar mensen reviven, begonnen smoke te schieten...
En ik lag daar maar met mn 200 kogels + bipod en reflex te sprayen... Alles raak (moest ook wel, klein gangetje, 16 man, waarschijnlijk 1000% accuracy o.i.d voor die paar seconden XD )
En toen werd ik gebanned, 3 dagen lang, metaban.... Wat een onzin is dit dan toch ook, ik heb 9% overall accuracy op mijn m240B en dan toch nog "investigating stats on m240B " voor 3 dagen T_T
Verwijderd
Dé reden om servers die metabans gebruiken te negeren.revivespirit schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:48:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens mij was de health pack die een muur sloopt gefixt.Pykow schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:36:
[...]
Verder heb ik er nog een paar:
Een of andere bug die ervoor zorgt je scherm blurry word en dat je kogels magisch een hoek van 90 graden maken zodra ze de loop verlaten.
Een grafische bug die de game of blauw maakt, blauw maakt en dan ook nog eens donkergrijs, lightblauw maakt, blauw maakt en dan geel of lightblauw maakt.
Even serieus weer:
We hebben natuurlijk ook nog het water gemaakt van beton en bad luck op Seine Crossing.
Als je bij metro Rush snel bij de ingang van de metro bent voor de explosie word je opgeblazen als je bij de zandzakken staat of die afstand. Halve meter naar achteren en er is niks aan de hand.
Sinds de laatste patch heeft DICE de javelin stiekem een grotere lockrange gegeven. Het resultaat is dat je soms iets kan locken zonder dat dit gelockt is met een soflam of zonder dat je het ziet. Ja echt. Waarom denk je dat je zo afgeslacht word op de bikes.

Niet een geweldig voorbeeld maar wel een demonstratie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FHENEZI8jw0&feature=youtu.be]
Random sounds bugs op CQ mappen en op EG valt de audio soms een paar seconden weg.
Random bugs met rockets die voor eeuwig blijven vliegen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZiAZ5iQr4f0]
Ja ik ben geen held met renderen. Niet dat het makkelijker word als je 1440x900 naar 1280x720 moet omzetten ofzo.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit gedrag keuren we natuurlijk niet goed, we verwachten van een ieder zich normaal en volwassen te gedragen.
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2013 09:10 ]
Hehe, wat hebben we aangericht Knetter? Het is al een behoorlijke lijst bugs geworden al met al. 
Gelukkig zijn er voor mij geen game-breaking bugs meer.
Dat is toch wel heel erg raar gedrag van een beursgenoteerd bedrijf, dat ben ik met je eens.kevz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:35:
Geld maakt me nu niet eens meer wat uit. 't Is meer het principe dat EA een business model volgt dat strict gefocused is op nummertjes.
Inderdaad. Helaas is het probleem de loser-admins en niet zonodig metaban, maar zolang jij als server admin slecht met je bezoekers omgaat of de rechten aan de verkeerde mensen geeft, is het systeem waardeloos.Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:49:
[...]
Dé reden om servers die metabans gebruiken te negeren.
Verwijderd
Als ik na ga denken en niet alleen maar wat er zo 123 voor de voeten komt op ga schrijven wordt de lijst ook nog langer, want er zittne een hoop dingen in die je al bijna niet meer opvallen (zoals dat je met tanks klem komt te zitten aan hekjes op Bazaar bijvoorbeeld, en die tank shells van de MBT die niet komen waar je denkt dat ze komen, enzovoorts)A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:38:
Hehe, wat hebben we aangericht Knetter? Het is al een behoorlijke lijst bugs geworden al met al.
Gamebreaking zijn er weinig, maar nog genoeg helaas. vooral het crashen en je dan 60 seconden laten hangen is écht irritant. En als je geen 2e scherm hebt zit je 6 seconden naar een zwart beeld te kijken waar je niet uit kunt.
Spelen er nog mensen alleen maar hardcore en metro? in combinatie met mumble/TS/ventrilo?
Anders wil ik wel eens paar potjes meespelen als mijn vrienden niet online zijn.
Maandag is vaste gameavond van mij en wat vrienden, altijd fun en genoeg uitgemaakt voor cheaters..
Mja is just better communicating
Anders wil ik wel eens paar potjes meespelen als mijn vrienden niet online zijn.
Maandag is vaste gameavond van mij en wat vrienden, altijd fun en genoeg uitgemaakt voor cheaters..
Mja is just better communicating
En ook @ de rest die bitcht @ EA/DICE/Premium:kevz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:35:
Niemand kon ruiken dat EA nog dieper zonk voordat we allemaal BF3+Premium aangeschaft hadden. Geld maakt me nu niet eens meer wat uit. 't Is meer het princiepe dat EA een business model volgt dat strict gefocussed is op nummertjes.
Welkom in 2013, waarin game developers en uitgevers geen charity bedrijven meer zijn, zoals dat 10 jaar geleden wel zo was met gratis mappacks en patches totdat nog maar 2 mensen het spel uberhaupt speelden.
Als ik mijn ervaringen met de support voor BF3 vergelijk met andere FPS die ik hiervoor heb gespeeld doorstaat BF3 die test met verve.
Ik heb hiervoor CoD:MW2 vrij intensief gespeeld, maar na een half jaar was ik 50% van de fun kwijt omdat ik geen mappack had gekocht, waardoor ik na zo'n beetje ieder potje van de host werd getrapt en na 3/4 jaar was 100% van de fun verdwenen omdat je letterlijk geen host zonder hacker meer kon joinen en iedereen was al vertrokken naar de volgende CoD game.
Hoe doet BF3 het ondertussen? Na anderhalf jaar (toch?) speel ik het spel nog dagelijks met plezier en met mij tienduizenden anderen.
En met welke redenen wordt het spel ondertussen de grond ingeboord? Een lijstje bugs die je (ik iig) nauwelijks tegen komt, alles behalve game breaking zijn en waarvan ik op z'n hoogst m'n wenkbrauwen zou fronsen als ik ze tegenkom.
Is het nu echt zo lastig om ook eens positief te zijn?
Word !Snorro schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:00:
En ook @ de rest die bitcht @ EA/DICE/Premium:
Welkom in 2013, waarin game developers en uitgevers geen charity bedrijven meer zijn, zoals dat 10 jaar geleden wel zo was met gratis mappacks en patches totdat nog maar 2 mensen het spel uberhaupt speelden.
Als ik naar CoD (van Activision) kijk zie ik map packs die weinig meer toevoegen, BF3 heeft echter maps, modes, wapens, achievements/unlocks en nog wat klein grut.
Snorro schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:00:
[...]
En ook @ de rest die bitcht @ EA/DICE/Premium:
Als ik mijn ervaringen met de support voor BF3 vergelijk met andere FPS die ik hiervoor heb gespeeld doorstaat BF3 die test met verve.
Ik heb hiervoor CoD:MW2 vrij intensief gespeeld, maar na een half jaar was ik 50% van de fun kwijt omdat ik geen mappack had gekocht, waardoor ik na zo'n beetje ieder potje van de host werd getrapt en na 3/4 jaar was 100% van de fun verdwenen omdat je letterlijk geen host zonder hacker meer kon joinen en iedereen was al vertrokken naar de volgende CoD game.
Hoe doet BF3 het ondertussen? Na anderhalf jaar (toch?) speel ik het spel nog dagelijks met plezier en met mij tienduizenden anderen.
En met welke redenen wordt het spel ondertussen de grond ingeboord? Een lijstje bugs die je (ik iig) nauwelijks tegen komt, alles behalve game breaking zijn en waarvan ik op z'n hoogst m'n wenkbrauwen zou fronsen als ik ze tegenkom.
IMHO is iedereen in dit topic dat al veel te veel en veel te vaak : Ik was positief verrast toen ik de posts over bugs hier boven lasSnorro schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:00:
Ik vind de bugs echt vreselijk irritant, vooral als je op iemand staat te schieten en je kogels in randen van een bus/gebouw/raam/willekeurig randje inslaan terwijl je er toch naast mikt

De support van EA is helemaal slecht te noemen als je het vergelijkt met Valve of Bohemia Interactive of Blizzard om maar wat te noemen en het wordt tijd dat ze dat een keer gaan voelen, maar zolang iedereen hierna braaf BF4 gaat zitten aanschaffen schiet het niet echt op
Ik heb in ieder geval al lang geleden besloten de Premium DLC niet aan te schaffen en toekomstige BF games laat ik ook lekker aan me voorbij gaan net als SimCity bijvoorbeeld
Anders krijg je een beetje dit effect :

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Het is net als met KPN, macht.
als je internet wilt bestellen bij KPN en ze werken niet mij dan stap je maar over.
dan kom je bij andere providers die ook allemaal stuk voor stuk gebruik maken van het KPN netwerk.
Games precies het zelfde, de leukste games zitten bij EA. Dus is er maar 1 manier om aan de game te komen is door toch geld moeten betalen aan EA. Maar goed boycotten of wat dan ook heeft totaal geen zin.
want er zijn miljoenen mensen die wel gewoon hun games blijven kopen bij EA.
Er zijn ook geen alternatieven. Activision brengt CoD uit en is zelfs nog slechter dan EA alleen hebben ze minder games die ze uitgeven. Codemaster brengt geen shooters uit, alleen goede racegames. Blizzard is meer van de MMO,RPG en RTS en ook geen shooter. Ubisoft laat alle PC gamers stikken, geen enkele game van hun draait fatsoenlijk op de PC, bathesta is ook meer van RPG en Adventures en heeft ook geen goede shooters. 2K heeft alleen maar Borderlands als leuke titel.
Rockstar heeft alleen maar GTA die super is.
en de games die ik voornamelijk speel zijn Battlefield, Fifa en dan op dit moment DiRT Showdown.
Maar na al deze negatieve ontwikkelaars, ben ik voor 1 erg positief en dat is Valve.
Portal, Team fortress 2 , Counter-strike, Half-life, Day of defeat, Left 4 dead
Stuk voor stuk TOP games, waar naar de community wordt/werdt geluisterd.
Custommaps,Verschillende mods, skins,Gameplay kunnen opnemen. Sourcefilmmaker en ga zo maar door. Als hun nou eens een soort gelijke Battlefield game gaan maken, dan winnen ze het met gemak
als je internet wilt bestellen bij KPN en ze werken niet mij dan stap je maar over.
dan kom je bij andere providers die ook allemaal stuk voor stuk gebruik maken van het KPN netwerk.
Games precies het zelfde, de leukste games zitten bij EA. Dus is er maar 1 manier om aan de game te komen is door toch geld moeten betalen aan EA. Maar goed boycotten of wat dan ook heeft totaal geen zin.
want er zijn miljoenen mensen die wel gewoon hun games blijven kopen bij EA.
Er zijn ook geen alternatieven. Activision brengt CoD uit en is zelfs nog slechter dan EA alleen hebben ze minder games die ze uitgeven. Codemaster brengt geen shooters uit, alleen goede racegames. Blizzard is meer van de MMO,RPG en RTS en ook geen shooter. Ubisoft laat alle PC gamers stikken, geen enkele game van hun draait fatsoenlijk op de PC, bathesta is ook meer van RPG en Adventures en heeft ook geen goede shooters. 2K heeft alleen maar Borderlands als leuke titel.
Rockstar heeft alleen maar GTA die super is.
en de games die ik voornamelijk speel zijn Battlefield, Fifa en dan op dit moment DiRT Showdown.
Maar na al deze negatieve ontwikkelaars, ben ik voor 1 erg positief en dat is Valve.
Custommaps,Verschillende mods, skins,Gameplay kunnen opnemen. Sourcefilmmaker en ga zo maar door. Als hun nou eens een soort gelijke Battlefield game gaan maken, dan winnen ze het met gemak
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Liever niet, dan kunnen we jaren wachten tot de spellen daadwerkelijk uitkomen, als ze al niet gecancelled worden. En dan nog eens jaren wachten op beloofde DLC waarvan de helft toch niet gaat komen. Sinds 2010 zijn er maar drie games uitgekomen waarvan slechts twee echt succesvol zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je vergeet Bioshock hierPykow schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:18:
2K heeft alleen maar Borderlands als leuke titel.
De meeste daarvan zijn PC-only ofwel geen (volwaardige) multiplayer. Door wie is Portal, Half-Life en Left 4 Dead uitgegeven in de retail trouwens ? EA. Don't you forget that.Pykow schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:18:
Vergeet ook niet dat BF3 een volwaardige multiplayer game is voor meerdere platformen met een grote hoeveelheid content. De enige echte concurrent is Call of Duty.
Winnen ? Een bedrijf als uitgever zal maar 1 mission statement hebben: geld verdienen. Niet "winnen". Schaam je.Custommaps,Verschillende mods, skins,Gameplay kunnen opnemen. Sourcefilmmaker en ga zo maar door. Als hun nou eens een soort gelijke Battlefield game gaan maken, dan winnen ze het met gemak
3rd party SDK's uitbrengen is leuk maar dat zie ik bij de concurrenten ook niet gebeuren. Zeker niet omdat het niet enkel positief is, er zijn ook een hoop nadelen aan verbonden zoals het verzadigen van de bestaande content.
Bohemia en blizzard zijn ook niet meer wat het geweest is .nero355 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:26:
[...]
IMHO is iedereen in dit topic dat al veel te veel en veel te vaak : Ik was positief verrast toen ik de posts over bugs hier boven las
Ik vind de bugs echt vreselijk irritant, vooral als je op iemand staat te schieten en je kogels in randen van een bus/gebouw/raam/willekeurig randje inslaan terwijl je er toch naast miktEn ik wil niet beginnen over die irritante minimap die gewoon brak is
De support van EA is helemaal slecht te noemen als je het vergelijkt met Valve of Bohemia Interactive of Blizzard om maar wat te noemen en het wordt tijd dat ze dat een keer gaan voelen, maar zolang iedereen hierna braaf BF4 gaat zitten aanschaffen schiet het niet echt op
Ik heb in ieder geval al lang geleden besloten de Premium DLC niet aan te schaffen en toekomstige BF games laat ik ook lekker aan me voorbij gaan net als SimCity bijvoorbeeld
Anders krijg je een beetje dit effect :
[afbeelding]
Kijk naar Arma 2/3 daar heeft de helft van de spelers cheats en er zitten meer bugs in arma dan in bf3.
En diablo 3 is ook veel te laat en te weinig gepatched.
Ik vind de bugs in bf3 ook wel meevallen heb nu nu 1000 uur gespeeld en het is soms irritant maar 2 minuten later heb ik weer zo'n vette actie dat ik de bug alweer vergeten ben
En gamebreaking bugs heb ik sinds de m26 mass al niet meer meegemaakt.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Om Beuker nog even aan te vullen:Pykow schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:18:
Counter-strike en Day of defeat zijn mods die pas laat zijn 'gekocht' door Valve zelf, tegen de tijd dat Valve zich hier direct mee ging bemoeien was het gros van de ontwikkeling al gedaan. Wat ook nog eens zo goed mogelijk was omdat half-life een opgepoetste Quake 2 engine draaide en er dus al zat mod tools voor die engine waren.
Vanaf counter-strike 1.6 was Valve ook eigenlijk geen game ontwikkelaar meer, maar draait alles eigenlijk op steam. De Source engine en de paar spellen die Valve sindsdien uitgebracht heeft functioneren meer als Source selling points en daarmee als Steam selling points dan als inkomstenbron wanneer derden via steam source games verkopen, wat het een nóg aantrekkelijker distributie platform maakt.
Ow en er is geen 'winnen' alleen investeerders die een bepaald rendement eisen. Wen er maar aan. "Vroeger" ging dat gewoon een stuk makkelijker omdat de beroemde game developers vanuit het niets gigantische sommen geld verdienden met relatief weinig kosten en vreemd vermogen. Dan is het vele malen makkelijker om iets 'extra's' te doen voor je fans dan wanneer je eerst tientallen miljoenen moet aantrekken aan vreemd vermogen en die met rente moet terugbetalen.
EA is beursgenoteerd en doet er alles aan zoveel mogelijk winst te maken uit 1 product. Ze hebben ook behoorlijk moeten investeren in de ontwikkeling en marketing van BF3, dus dat moet zich terugverdienen met o.a. het Premium model en losse verkoop van Map packs (hetzelfde zie je ook bij de COD serie van Activision).
Aan de ene kant begrijpelijk en het geeft wel een lange houdbaarheid aan BF3 (ruim 1.5 jaar na dato nog steeds veel gespeeld) maar gaat helaas vaak wel ten kost van een stukje quality control en de wil om bugs te fixen. Als het niet game-breaking is laat men het liever zo.
Het mooie van Valve is dat ze hun eigen wensen en dromen kunnen najagen v.w.b. de ontwikkeling van games. Ze hebben een constante inkomstenbron met Steam, hoeven geen verantwoording af te leggen aan aandeelhouders en hoeven niet perse een Half-Life 3 te maken als ze daar zelf nog niets voor voelen, ondanks de roep van vele gamers. Dat is op zich wel uniek in de gaming industrie en kan ik persoonlijk wel waarderen.
Aan de ene kant begrijpelijk en het geeft wel een lange houdbaarheid aan BF3 (ruim 1.5 jaar na dato nog steeds veel gespeeld) maar gaat helaas vaak wel ten kost van een stukje quality control en de wil om bugs te fixen. Als het niet game-breaking is laat men het liever zo.
Het mooie van Valve is dat ze hun eigen wensen en dromen kunnen najagen v.w.b. de ontwikkeling van games. Ze hebben een constante inkomstenbron met Steam, hoeven geen verantwoording af te leggen aan aandeelhouders en hoeven niet perse een Half-Life 3 te maken als ze daar zelf nog niets voor voelen, ondanks de roep van vele gamers. Dat is op zich wel uniek in de gaming industrie en kan ik persoonlijk wel waarderen.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Hun eigen wensen en dromen kunnen najagen? De laatste drie jaar hebben ze slechts drie spellen uitgebracht waarvan enkel Portal 2 aangemerkt kan worden als wensen en dromen najagen. CS:GO is niks anders dan een remake met betere graphics en Dota 2 is ook maar een bestaand concept in een nieuw jasje. En voor zover ik weet is er nog niks aangekondigd, ik vraag me af of ze zich überhaupt nog wel richten op game development.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik heb een tijdje geleden eens een schatting gemaakt hoeveel EA heeft verdient aan BF3. Toen kwam ik al op minimaal break even uit van puur de verkopen van de PC versie van BF3 op origin. EA heeft honderden miljoenen verdient aan BF3. Het probleem is dat al dit geld verdwijnt in de zakken van een hoop waardeloze managers, een log publisher apparaat en om verliezen gemaakt op crappy games te compenseren.kazuka schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:53:
EA is beursgenoteerd en doet er alles aan zoveel mogelijk winst te maken uit 1 product. Ze hebben ook behoorlijk moeten investeren in de ontwikkeling en marketing van BF3, dus dat moet zich terugverdienen met o.a. het Premium model en losse verkoop van Map packs (hetzelfde zie je ook bij de COD serie van Activision).
Valve heeft bakken met geld maar zonder steam, het privefortuin van Gabe Newell die mij MS heeft gewerkt was valve allang weg. Ze brengen zeer weinig games uit omdat ze geen tijddruk hebben door steam. Als elke gamedeveloper zo zijn games zou maken dan gaan de meeste falliet of dan gaan de games naar de €100+ en dan nog eens DLC. Eigenlijk zou het hele gamesysteem moeten veranderen. Game studio's kunnen tegenwoordig online distribueren zonder een publisher. Als je de publishers eruit zou kunne trappen met uitzondering van valve voor steam dan kunnen developers zelf hun game maken en zelf distribueren. Dan betaal je bijvoorbeeld nog steeds €50 per game maar dan gaat alles met uitzondering van het deel voor valve naar de devs die dat kunnen gebruiken om een game te maken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat bedoel ik. Ze hoeven niet zo nodig. Portal 2 vond ik een pareltje persoonlijk. Maar hun werkwijze is gewoon een stuk anders dan een developer als EA. Je moet dat handboek voor medewerkers van ze maar eens doorlezen, erg interessant!Tsurany schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:14:
Hun eigen wensen en dromen kunnen najagen? De laatste drie jaar hebben ze slechts drie spellen uitgebracht waarvan enkel Portal 2 aangemerkt kan worden als wensen en dromen najagen. CS:GO is niks anders dan een remake met betere graphics en Dota 2 is ook maar een bestaand concept in een nieuw jasje. En voor zover ik weet is er nog niks aangekondigd, ik vraag me af of ze zich überhaupt nog wel richten op game development.
http://assets.sbnation.co...Valve_Handbook_LowRes.pdf
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
En wat heb je daar als consument aan? Liever een game developer die nog games uit brengt dan een game developer met een hele filosofie met een compleet handboek dat vervolgens geen enkele game op de markt brengt.
Ik speel BF3 nu een paar weken en vind het een erg vermakelijk spel! Ik loop echter wel vaak tegen hetzelfde probleem aan : jets.
Soms zijn de jetspelers van de tegenstander zo goed dat de piloten in het eigen team het voor gezien houden en de server verlaten of infantry gaan spelen. (Als ik zelf een poging waag kom ik negen van de tien keer niet eens in de buurt van de vijand voordat ze mij killen)
Resultaat : Vijandelijke jets die ongestoord rocketpods leegschudden over het speelveld als hageslag over een sneetje wit tijgerbrood. Na keer op keer gekilled te zijn voor jets hou ik het dan ook snel voor gezien.
Weet iemand wat een effectieve counter is?
Soms zijn de jetspelers van de tegenstander zo goed dat de piloten in het eigen team het voor gezien houden en de server verlaten of infantry gaan spelen. (Als ik zelf een poging waag kom ik negen van de tien keer niet eens in de buurt van de vijand voordat ze mij killen)
Resultaat : Vijandelijke jets die ongestoord rocketpods leegschudden over het speelveld als hageslag over een sneetje wit tijgerbrood. Na keer op keer gekilled te zijn voor jets hou ik het dan ook snel voor gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door theRich op 03-05-2013 13:20 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Dat je games krijgt die goed afgewerkt zijn.
Portal 2 heb ik op dag 1 al kunnen spelen zonder bugs en glitches (mits je er opzoek naar ging)
Voordeel van een ontwikkelaar die weinig games uitbrengen, dat ze niet hun verlies met andere games moeten gelijk trekken en dus meer aandacht kunnen besteden aan 1 goede afgeleverde game.
EA doet het de laatste jaren niet al te best. het lijkt erop dat de games niet getest worden, ik roep maar:
Crysis 3 hebben heel veel mensen last van crashes dat de game eruit klapt.
Fifa 12 en Fifa 13 waarbij je soms de game niet kan starten of geen match kan starten
Origin platform die steeds offline gaat, games niet goed inlaad in je libary regelmatig
Medal of honor 2010 en Medal of honor de laatste versie te snel uitgebracht met heel veel bugs en ze ondersteunen de game al niet meer.
Simcity die hedendaags nog steeds vol zit met gigantische bugs.
Battlefield 3 met de slechte hit reg en de jets die 70% van de community generfed wilt hebben.
Mass effect 3 waarbij er geklaagd werdt over het einde van het verhaal
Dead space , de laatste versie zat weer vol met bugs en lag binnen de kortste keren met een flinke korting in de winkels.
Dit zijn toch stuk voor stuk Triple A titels die niet goed zijn afgeleverd.
Alleen battlefield 3 deed het nog redelijk goed na 1 jaar waren de gamebreaker bugs eruit
Portal 2 heb ik op dag 1 al kunnen spelen zonder bugs en glitches (mits je er opzoek naar ging)
Voordeel van een ontwikkelaar die weinig games uitbrengen, dat ze niet hun verlies met andere games moeten gelijk trekken en dus meer aandacht kunnen besteden aan 1 goede afgeleverde game.
EA doet het de laatste jaren niet al te best. het lijkt erop dat de games niet getest worden, ik roep maar:
Crysis 3 hebben heel veel mensen last van crashes dat de game eruit klapt.
Fifa 12 en Fifa 13 waarbij je soms de game niet kan starten of geen match kan starten
Origin platform die steeds offline gaat, games niet goed inlaad in je libary regelmatig
Medal of honor 2010 en Medal of honor de laatste versie te snel uitgebracht met heel veel bugs en ze ondersteunen de game al niet meer.
Simcity die hedendaags nog steeds vol zit met gigantische bugs.
Battlefield 3 met de slechte hit reg en de jets die 70% van de community generfed wilt hebben.
Mass effect 3 waarbij er geklaagd werdt over het einde van het verhaal
Dead space , de laatste versie zat weer vol met bugs en lag binnen de kortste keren met een flinke korting in de winkels.
Dit zijn toch stuk voor stuk Triple A titels die niet goed zijn afgeleverd.
Alleen battlefield 3 deed het nog redelijk goed na 1 jaar waren de gamebreaker bugs eruit
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Effectieve counter kost je waarschijnlijk geld.theRich schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:19:
Ik speel BF3 nu een paar weken en vind het een erg vermakelijk spel! Ik loop echter wel vaak tegen hetzelfde probleem aan : jets.
Grand bazaar, seine crossing, damavand peak, Operation metro spelen
of TDM mode gaan spelen. Dit zit bij het standaard BF3 pakket.
en anders de DLC, Close quarters en Aftermath spelen.
Kort samengevat, Geen maps joinen waar de jets in zitten en de game is een stuk vermakelijker om te spelen.
Inkomsten zijn leuk, maar wat zijn de kosten geweest? Het is echt niet zo dat er een paar managers die miljoenen wel even mee naar huis nemen.DanielWW2 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:52:
[...]
Ik heb een tijdje geleden eens een schatting gemaakt hoeveel EA heeft verdient aan BF3. Toen kwam ik al op minimaal break even uit van puur de verkopen van de PC versie van BF3 op origin. EA heeft honderden miljoenen verdient aan BF3. Het probleem is dat al dit geld verdwijnt in de zakken van een hoop waardeloze managers, een log publisher apparaat en om verliezen gemaakt op crappy games te compenseren.
Hoeveel fte's (ontwikkeling, planning, ondersteuning etc. etc.), rente, risicopremies, overhead, belastingen etc. etc. moeten er wel niet betaald worden vóórdat er enige zekerheid is op uberhaubt inkomsten uit BF3? Al die onzekerheid moet gewoon voor betaald worden en dan komt nog de ontwikkeling van de game zelf, projectmanagement, marketing, testen en toelatingen op de consoles etc. etc. er allemaal nog overheen.
Tenslotte moet er ook nog schat ik een kleine 20% winst (voor belastingen) aan retained earnings voor volgende projecten worden ingehouden en tenslotte TENMINSTE 9% winst op worden gemaakt voor de investeerders om uberhaubt te kunnen gelden als break even. Dit is nog los van alle kosten die door EA en DICE worden gemaakt die niet direct toe te schrijven zijn aan BF3 maar wel noodzakelijk zijn voor de ontwikkeling ervan. (werven en opleiden personeel, internationaal financieel management, patenten bv).
Voeg daar de gehele EA games portefeuille aan toe (waar ook een hele hoop games op hun bek gaan) en de EA managers lachen zich echt niet slapend rijk. Ik snap waar het beeld vandaan komt, maar het staat zo verschrikkelijk ver van de werkelijkheid.
Ik moet zeggen dat ik stukken minder problemen heb met helikopters, en over het algemeen gaat het op maps zoals caspian border ook nog wel goed. Soms zijn de piloten van beide teams aan elkaar gewaagd en vervolgens voornamelijk met elkaar bezig en soms zitten er geen level100 lui in met 2000 vlieguren. In beide gevallen heb ik ook nog wel eens een stinger kill gemaakt.Pykow schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:22:
[...]
Effectieve counter kost je waarschijnlijk geld.
Grand bazaar, seine crossing, damavand peak, Operation metro spelen
of TDM mode gaan spelen. Dit zit bij het standaard BF3 pakket.
en anders de DLC, Close quarters en Aftermath spelen.
Kort samengevat, Geen maps joinen waar de jets in zitten en de game is een stuk vermakelijker om te spelen.
Zo nu en dan slaat het gewoon helemaal door en wordt het hele potje omgegooid door 1 jet.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Daarom zeg ik ook dat je maps met jets moet vermijden.theRich schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:28:
[...]
Ik moet zeggen dat ik stukken minder problemen heb met helikopters, en over het algemeen gaat het op maps zoals caspian border ook nog wel goed. Soms zijn de piloten van beide teams aan elkaar gewaagd en vervolgens voornamelijk met elkaar bezig en soms zitten er geen level100 lui in met 2000 vlieguren. In beide gevallen heb ik ook nog wel eens een stinger kill gemaakt.
Zo nu en dan slaat het gewoon helemaal door en wordt het hele potje omgegooid door 1 jet.
We weten dat EA geen update meer gaat maken voor Battlefield 3. dus ze blijven de game verpesten en dan is er maar 1 oplossing. Hopelijk gaan ze het goed aanpakken in BF4
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Helikopers krijg je redelijk neer met een paar stingers, alleen waarom niemand ze nog gebruikt? Je ziet in ieder geval die piloten wel direct vluchten aangezien ze op korte afstand maar een enkele stinger kunnen dodgen, die ander gaat hoe dan ook wel raak.
Dat lees je snel, in 8 minutenTsurany schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:00:
En wat heb je daar als consument aan? Liever een game developer die nog games uit brengt dan een game developer met een hele filosofie met een compleet handboek dat vervolgens geen enkele game op de markt brengt.
Ik zeg ook niet dat je er als consument direct wat aan hebt maar de games die ze uitbrengen zijn wel met veel zorg in elkaar gezet.
Nou is BF3 technisch lijkt me een heel stuk complexer en kostbaarder om in elkaar te zetten maar ondanks dat vind ik het nog steeds een geweldige game. Ja, er zitten een aantal irritante bugs in maar niks showstoppend. Hoewel ik denk dat de helft van de huidige bugs niet/nauwelijks zouden voorkomen met een goede netcode.
En wat AWESOM-0 zegt ben ik het ook 100% mee eens.
Goede post!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:23:
[...]
Inkomsten zijn leuk, maar wat zijn de kosten geweest? Het is echt niet zo dat er een paar managers die miljoenen wel even mee naar huis nemen.
Hoeveel fte's (ontwikkeling, planning, ondersteuning etc. etc.), rente, risicopremies, overhead, belastingen etc. etc. moeten er wel niet betaald worden vóórdat er enige zekerheid is op uberhaubt inkomsten uit BF3? Al die onzekerheid moet gewoon voor betaald worden en dan komt nog de ontwikkeling van de game zelf, projectmanagement, marketing, testen en toelatingen op de consoles etc. etc. er allemaal nog overheen.
Tenslotte moet er ook nog schat ik een kleine 20% winst (voor belastingen) aan retained earnings voor volgende projecten worden ingehouden en tenslotte TENMINSTE 9% winst op worden gemaakt voor de investeerders om uberhaubt te kunnen gelden als break even. Dit is nog los van alle kosten die door EA en DICE worden gemaakt die niet direct toe te schrijven zijn aan BF3 maar wel noodzakelijk zijn voor de ontwikkeling ervan. (werven en opleiden personeel, internationaal financieel management, patenten bv).
Voeg daar de gehele EA games portefeuille aan toe (waar ook een hele hoop games op hun bek gaan) en de EA managers lachen zich echt niet slapend rijk. Ik snap waar het beeld vandaan komt, maar het staat zo verschrikkelijk ver van de werkelijkheid.
Iemand ook problemen met Bf? Ik wordt steeds (samen met iedereen) uit de server gegooid. Hij update mijn battlereports ook niet meer.
Ryzen 3600 - GTX1060
EA backend heeft problemen.Daanieyel schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:03:
Iemand ook problemen met Bf? Ik wordt steeds (samen met iedereen) uit de server gegooid. Hij update mijn battlereports ook niet meer.
Heel effe deed die hier ook raar, maar ondertussen is er alweer niks aan de hand
Nevermind~
[ Voor 86% gewijzigd door SuperChips op 04-05-2013 10:59 ]
Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430
Mobile AAResultaat : Vijandelijke jets die ongestoord rocketpods leegschudden over het speelveld als hageslag over een sneetje wit tijgerbrood. Na keer op keer gekilled te zijn voor jets hou ik het dan ook snel voor gezien.
Het zou schelen als je er ook daadwerkelijk jets mee kon neerhalen, nu zorg je alleen voor een relatief kleine ''no fly zone'' en word je alsnog aan stukken geschoten door jets.tracker72 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:21:
Het is echter geen puntenkanon en daarom waarschijnlijk niet zo populair.
De laatste 2 dagen heel veel disconnects, erg irritant.
Vandaag 1 server kunnen joinen zonder problemen. Op elke server die ik join zijn al mijn unlocks gereset
[ Voor 8% gewijzigd door agoNITE op 04-05-2013 15:15 ]
Mobile AA kan ferm overpowered zijn, vorige week ofzo eens op rush - Nosahr Canals.. 43-3 ofzo gespeeld?
De vijanden waren wel niet de beste..
De vijanden waren wel niet de beste..
Kwam dit spelertje tegen vanmorgen toen ik wat vrienden hielp de server op te starten.
http://battlelog.battlefi...IsZanTos/stats/834106280/
In een paar dagen tijd van noob naar pro, kijk zijn server history.
Op spm en kd na zie ik niks abnormaals?NLsandman schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:24:
Kwam dit spelertje tegen vanmorgen toen ik wat vrienden hielp de server op te starten.
http://bf3stats.com/stats...illassists,kdr,kpm,hkperc
Kijk naar zijn historie, langzaam oplopende kdr van 0,40 naar 0,70 en vanaf 2-5-2013 gaat de lijn bijna recht omhoog.
Kijk naar zijn historie, langzaam oplopende kdr van 0,40 naar 0,70 en vanaf 2-5-2013 gaat de lijn bijna recht omhoog.
nvm
[ Voor 112% gewijzigd door SmokingCrop op 04-05-2013 19:04 ]
aimbot wssNLsandman schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:23:
http://bf3stats.com/stats...illassists,kdr,kpm,hkperc
laatste paar dagen krijg ik steeds deze melding Game disconnected something went wrong, en mijn battlereports worden ook niet meer geupdate WTF het is ook altijd wat
Gelukkig draait (naar mijn idee) de game niet om de puntjes. Waar het wel om draait is om als team de overwinning te behalen. Het is jammer dat vandaag de dag zo veel mensen puur om puntjes spelen, het gaat ten koste van het spel.tracker72 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:21:
[...]
Mobile AAHet is wat slowpaced maar het geeft veel voldoening de punch uit de lucht(over)macht van de tegenstander te halen. AA is ook effectief tegen jeeps en infantry kan je er ook behoorlijk mee lastig vallen. Het is echter geen puntenkanon en daarom waarschijnlijk niet zo populair.
Even in darkest of time, there will always be light.
Wat is het toch heerlijk om als de tunguska op de berg bij de US op firestorm te staan en telkens de viper neer te halen omdat de noobpilot niet weet dat er flares bestaan >:D
Btw die noob stond 1-36
Btw die noob stond 1-36
YUP! Het is weer een lekker DICE FAIL weekendjesmoothz schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:46:
laatste paar dagen krijg ik steeds deze melding Game disconnected something went wrong, en mijn battlereports worden ook niet meer geupdate WTF het is ook altijd wat

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Het gebeurd niet bij iedereen dus DiCE zal er wel niks aan doen. vooral in de weekenden kan je problemen verwachten, dan zijn er meer spelers online en meer kans op problemen.nero355 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:03:
[...]
YUP! Het is weer een lekker DICE FAIL weekendjeNet ook wat anderen op verschillende server gevraagd of zij er last van hadden en de ja/yea/yup/yep antwoorden bleven maar komen
Ik geloof niet dat DICE zo iets compleet negeert, of het hoog op hun prioriteiten lijst komt te staan is een ander verhaal..Pykow schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:29:
[...]
Het gebeurd niet bij iedereen dus DiCE zal er wel niks aan doen. vooral in de weekenden kan je problemen verwachten, dan zijn er meer spelers online en meer kans op problemen.
Iemand enig idee waarom ik dit bij TDM krijg?
Sorry, found no servers
Change your filter and try again
Sorry, found no servers
Dice kan hier niets aan doen, het is het deel van EA back end dat problemen heeft, servers met normale ticket grote crashen aan het eind van de ronde, vandaar dat je nu veel 31 slot servers ziet, die crashen niet meer.R0y. schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:35:
[...]
Ik geloof niet dat DICE zo iets compleet negeert, of het hoog op hun prioriteiten lijst komt te staan is een ander verhaal..
Helaas zal dit tot dinsdag duren, in het weekend word alleen in nood gevallen een reparatie uitgevoerd en gaat de back end offline, helaas is dit geen nood geval en zal het pas dinsdag tijdens onderhoud opgelost worden.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
uhm je filters meer gebruiken. Als je alleen de filter zet op TDM krijg je bijna geen servers.Versteegrob schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:11:
Iemand enig idee waarom ik dit bij TDM krijg?
Sorry, found no servers
Je moet ook aangeven hoeveel spelers en hoeveel slots er open moeten zijn. Battlelog kan geen grote lijsten tonen met servers.
De laatste paar dagen krijg ik steeds de melding ''something went wrong'' ''disconnected from EA'' etc. Iemand nog meer last hiervan?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Laatste paar dagen vraagt iedereen het zelfde, iemand nog meer last hiervan ?iNFiNiTY- schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:20:
De laatste paar dagen krijg ik steeds de melding ''something went wrong'' ''disconnected from EA'' etc. Iemand nog meer last hiervan?
RTFF (read the f.. forum)
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 05-05-2013 13:01 ]
Krijg zelfs al problemen met posten op battlelog, zelfs daar al something went wrong error.
En.. dus? Maar goed..Pykow schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:59:
[...]
Laatste paar dagen vraagt iedereen het zelfde, iemand nog meer last hiervan ?
Net maar even een cheater gereport. lvl 5 mannetje die 80-3 stond, beetje wazige schoten constant. En van onmogelijke posities/plekken. Achja. Jammer dat er redelijk wat gecheat wordt in dit spel. De meldingen blijven ook steeds komen.. maar goed, zal altijd wel zo blijven.
Dus heeft het weinig nut want wij zijn geen DICE official forum, dus buiten "ik heb het ook" gaat er niet veel nuttigs over gezegd worden vrees ik.
Dat van PBBans ? Die blijft maar random spul herhalen heb ik de indruk. Ik weet niet of het globaal gezien (over de hele wereld) de meldingen weergeeft of gewoon een historiek van de server maar het is toch uiterst zelden op die server waar je bezig bent.De meldingen blijven ook steeds komen
Cheaters zal je nooit kunnen tegenhouden, omdat sommige mensen hun compulsieve drang om te winnen niet moreel kunnen afwegen tegende egoistische aard van "cheaten".maar goed, zal altijd wel zo blijven.
Er zullen altijd bedrijfsleiders zijn die valsspelen (spionen, sabotage), er zullen altijd topsporters zijn die cheaten (doping, ongeldige technologiën) en er zullen zeker altijd mensen in hun donkere kamertje zijn die voor niemand verantwoording moeten afleggen om een cheat te gebruiken.
Pfff, voor de zoveelste keer disconnected from EA online terwijl ik net lekker bezig ben. Ook Battlelog is momenteel slecht bereikbaar en alle servers waren leeg. De laatste tijd is het weer vaak raak.
Verdorie DICE! Ik kan geen enkele server joinen.
[ Voor 35% gewijzigd door Ultraman op 06-05-2013 23:15 . Reden: Ultraman: taal opgekuist, en er een kloppende zin van gemaakt. ]
Pff, hier ook al niet.smoothz schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:21:
Ben ik eens vroeg thuis van het werk ligt Battlefield weer plat.
Heb nog nooit zoveel ellende vanaf het begin af aan gehad als met deze chapter van de bf serie.
Er zijn al zeker 24 uur problemen maar er komt maar geen fix.
Echt frustrerend, en het weerhoud mij zeer zeker om te gaan pre orderen.
Want vanaf het begin af aan zijn er al problemen met deze serie, en hoe gaat het straks met bf4?
Echter was het de laatste maanden eindelijk stabiel, maar je merkt wel dat er na al die problemen veel spelers al zijn afgehaakt.
[ Voor 1% gewijzigd door Ultraman op 06-05-2013 23:14 . Reden: quote fix ]
Ga is van het weer genieten voordat het weer sneeuwt!smoothz schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:21:
[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 06-05-2013 23:15 . Reden: quote fix ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
iedereen heeft hier last van, dit is post nummero 10 die aangeeft niet te kunnen connecten.Bee.nl schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:17:
Pfff, voor de zoveelste keer disconnected from EA online terwijl ik net lekker bezig ben. Ook Battlelog is momenteel slecht bereikbaar en alle servers waren leeg. De laatste tijd is het weer vaak raak.
Net als de post boven jou al zegt, we zijn geen DiCE forum. dus er kan weinig aan veranderd worden.
De servers zijn inderdaad vanaf vorige week donderdag erg traag en volgens onbekende bronnen (mijn bron was het forum van EA) heeft dit ermee te maken met de uitdraai van Battlelog 2.0 die op dezelfde server staat en nu volledig in ontwikkeling is. de PC gebruikers hebben hier momenteel dus erg last van, Echter heb ik nog nergens last van gehad.
Altijd vervelend ja als je zin hebt om een game te spelen die het dan niet doet.Bassbounce schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:34:
[...]
Pff, hier ook al niet.
Ben ik eens vroeg thuis van het werk ligt Battlefield weer plat.
Heb nog nooit zoveel ellende vanaf het begin af aan gehad als met deze chapter van de bf serie.
Er zijn al zeker 24 uur problemen maar er komt maar geen fix.
Echt frustrerend, en het weerhoud mij zeer zeker om te gaan pre orderen.
Want vanaf het begin af aan zijn er al problemen met deze serie, en hoe gaat het straks met bf4?
Echter was het de laatste maanden eindelijk stabiel, maar je merkt wel dat er na al die problemen veel spelers al zijn afgehaakt.
maar de laatste maanden was de game toch erg stabiel op wat kleine glitches na dan.
ik heb me er een beetje bij neer kunnen leggen na de laatste patch dat BF3 nooit een perfecte game gaat worden en ik ben goed gelovig dat ze de problemen toch wel goed gaan aanpakken.
Hitregistratie beter maken en de jets goed balanceren en je hebt een top game.
Inderdaad de game is nooit 100% goed geweest. paar pagina's terug kan je keurig terug lezen wat er allemaal ontbreekt, maar dat hebben alle titels last van en als het echt zo gamebreakers waren, dan speelde er geen 40.000 mensen per dag deze game op de PC.
Netcode is frustrerend, maar voor public gameing kan ik me er nog overheen zetten (ESL,PCW matches ben ik mee gekapt hierdoor) en de jets blijven zwaar overpowerd, maar die kan je mooi vermijden
M16 Tryhards en Jets zijn overpowerd. Thats how BF3 is.
ik heb Battlefield 4 al wel besteld.
Dit komt omdat ik nu al weet dat ik Battlefield 4 veel ga spelen zoals battlefield 3 omdat ik een gamer blijf.
Ik zie op dit moment ook geen alternatief. Daarnaast is het eigenlijk niet intressant om de game nu al te gaan bestellen. Meestal kan je op de dag van de release nog aan goedkope keys komen.
Ik verwacht ook heel veel problemen bij de release van Battlefield 4, want daar zijn ze erg goed in bij EA.
Pfoe zeg dat wel. Lekker zonnetje hier haha.R0y. schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:27:
[...]
Ga is van het weer genieten voordat het weer sneeuwt!
Zon en harde muziek zorgt voor een goede sfeer en minder rage ;P
[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 06-05-2013 23:16 . Reden: quote-je weggemaaid ]
Of doe met een echte massa gevecht mee op planetside 2R0y. schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:27:
[...]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
met 40 FPS lekker onstabiel als de pestshenr schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:52:
[...]
Of doe met een echte massa gevecht mee op planetside 2
of ze moeten het goed gepatch hebben, want met mijn GTX670 haal ik op drukke momenten maar 40FPS.
Pykow schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:59:
[...]
Laatste paar dagen vraagt iedereen het zelfde, iemand nog meer last hiervan ?
Iets milder reageren en enige nuance zou wel op prijs gesteld worden. De laatste post dateert van zondagmiddag en ik meld dat de problemen nu, maandagmiddag, wederom opspelen. Dat we geen Dice-forum zijn is evident, maar dat wil nog niet zeggen dat niet over dit onderwerp gepraat mag worden. Het is iets wat nu speelt onder de (pc)-gamers. In combinatie met stats die geregeld verloren gaan is het allemaal erg frustrerend.Pykow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:34:
iedereen heeft hier last van, dit is post nummero 10 die aangeeft niet te kunnen connecten.
Net als de post boven jou al zegt, we zijn geen DiCE forum. dus er kan weinig aan veranderd worden.
De servers zijn inderdaad vanaf vorige week donderdag erg traag en volgens onbekende bronnen (mijn bron was het forum van EA) heeft dit ermee te maken met de uitdraai van Battlelog 2.0 die op dezelfde server staat en nu volledig in ontwikkeling is. de PC gebruikers hebben hier momenteel dus erg last van, Echter heb ik nog nergens last van gehad.
Sinds vanochtend hebben ze een informatiebalk bovenin Battlelog geplaatst om te laten weten dat ze op de hoogte zijn van de problemen. Als het inderdaad te maken heeft met de uitrol van Battlelog 2.0, dan verwacht ik geen snelle fix en dat het mogelijk vaker voor gaat komen komende maanden.
Jij bent zeker de leukste thuis?R0y. schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:27:
[...]
Voor zover ik begrijp hebben europese servers problemen met de verbinding naar de server van EA aan het einde van de ronde, waardoor bijna alle spelers van de server gekicked worden.
De behaalde stats worden dan niet vermeld in battlereport, maar zolang de server zelf niet crashed worden deze gewoon verwerkt in battlelog.
Op servers onder 32 spelers speelt dit probleem niet (of iig minder) en heb ik dit weekend ook lekker kunnen spelen (op ietwat lege servers als je 64 spelers gewent bent
)
Gisteren kwam inderdaad de melding dat Dice er ook vanaf weet, maar hoelang het gaat duren voordat alles weer normaal loopt weet geen mens.
De behaalde stats worden dan niet vermeld in battlereport, maar zolang de server zelf niet crashed worden deze gewoon verwerkt in battlelog.
Op servers onder 32 spelers speelt dit probleem niet (of iig minder) en heb ik dit weekend ook lekker kunnen spelen (op ietwat lege servers als je 64 spelers gewent bent
Gisteren kwam inderdaad de melding dat Dice er ook vanaf weet, maar hoelang het gaat duren voordat alles weer normaal loopt weet geen mens.
Kom op joh, een grapje kan toch wel?
Snap dat het jammer is dat je niet kan spelen maar de wereld vergaat niet. Zijn imo belangrijkere dingen in het leven

ER IS NIKS BELANGRIJKERS DAN BF3 jaR0y. schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:37:
[...]
Kom op joh, een grapje kan toch wel?
Snap dat het jammer is dat je niet kan spelen maar de wereld vergaat niet. Zijn imo belangrijkere dingen in het leven
Vanavond zal er wel een bericht komen dat morgen vanaf 10:00 alle servers offline gaan ivm onderhoud aan de blaze backend.Hippocampus schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:25:
Voor zover ik begrijp hebben europese servers problemen met de verbinding naar de server van EA aan het einde van de ronde, waardoor bijna alle spelers van de server gekicked worden.
Op servers onder 32 spelers speelt dit probleem niet (of iig minder) en heb ik dit weekend ook lekker kunnen spelen (op ietwat lege servers als je 64 spelers gewent bent)
Maar 1 videokaart is zoo 2006 :Pykow schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:14:
met 40 FPS lekker onstabiel als de pest
of ze moeten het goed gepatch hebben, want met mijn GTX670 haal ik op drukke momenten maar 40FPS.

120 fps @ EyeFinity resolutie met alle settings op Low vanwege 1 GB per kaart FTW!!!
Kortom : Prop er een kaart bij
Ja erg jammer maar we zullen het er mee moeten doen.Hippocampus schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:25:
Op servers onder 32 spelers speelt dit probleem niet (of iig minder) en heb ik dit weekend ook lekker kunnen spelen (op ietwat lege servers als je 64 spelers gewent bent)
Duurt wel erg lang voordat ze zo'n kritiek probleem hebben opgelost.
Zelfs in de begin dagen werden zulke problemen sneller opgelost.
Agjah het is lente
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Drie GPU's en een stock cooler op je CPU?nero355 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:44:
[...]
Maar 1 videokaart is zoo 2006 :
[afbeelding]
120 fps @ EyeFinity resolutie met alle settings op Low vanwege 1 GB per kaart FTW!!!
Kortom : Prop er een kaart bij
Slecht hoor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.