Angelo NL / Global Cargo VTC
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17-09 11:11
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
AN-94 is OP.Pykow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:29:
M16A3 l0ve !
http://battlelog.battlefi...how/1/60775911/172685289/
Onee wacht dat was de AN-94
Stiekem is het echt een belachelijk goed wapen maar 90% van de mensen is gewoon verslaaft aan zijn M16tje.
Dat is juist helemaal mijn probleem. Als je er niet veel van bakt gebruik dan de M16A3. Dan ben je tenminste nog nuttig voor je team. Als je daadwerkelijk kan mikken dan heb je echt geen M16A3 nodig dus waarom zou je die moeten gebruiken? Uitzondering zijn ESL games, servers vol met ESL's en servers vol met M16A3. Dan pak ik de M416 maar ik gebruik liever wat anders. Geeft meer voldoening.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Zo nu en dan pak ik een andere wapen en de AN-94 is gewoon een heerlijk wapen en brengt een heel andere gameplay naar boven door de burst en is nog erg effectief. headshot na headshotDanielWW2 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:35:
[...]
AN-94 is OP.![]()
Stiekem is het echt een belachelijk goed wapen maar 90% van de mensen is gewoon verslaaft aan zijn M16tje.
Dat is juist helemaal mijn probleem. Als je er niet veel van bakt gebruik dan de M16A3. Dan ben je tenminste nog nuttig voor je team. Als je daadwerkelijk kan mikken dan heb je echt geen M16A3 nodig dus waarom zou je die moeten gebruiken? Uitzondering zijn ESL games, servers vol met ESL's en servers vol met M16A3. Dan pak ik de M416 maar ik gebruik liever wat anders. Geeft meer voldoening.
Idem, speel bijna niet meer met de m16, er zijn zat andere leuke wapens die ook interessant zijn om teDanielWW2 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:35:
[...]
AN-94 is OP.![]()
gebruiken zoals an94, ak74m, l85a2, aek971, famas en enkele pdw's.
m16 is veel zijdig en goed op alle afstanden maar er zijn wapens die beter zijn in close range- medium range of medium- long range.
Close range hoge rof, long range lage rof.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
een potje TDM spelen waarbij het andere team zit te campen en 2 MAV's in de lucht hebt hangen.
ze weten precies waar je loopt en dan wordt het echt pittig om nog een goede score te halen.
ik had wel een killstreak van 27, maar daarna ging het echt bagger en was het steeds 1 op 1 doordat ze precies wisten waar je liep, kon je het gewoon niet winnen.uiteindelijk ook met 200 tickets verschil verloren en speelde zelf met de M27 IAR en me aim was echt slecht 15% maar
speel dan geen TDM, Bf3 is all about the CQ and rush. CoD is wel van de TDM IMOPykow schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:40:
Hoezo irritant.
een potje TDM spelen waarbij het andere team zit te campen en 2 MAV's in de lucht hebt hangen.
ze weten precies waar je loopt en dan wordt het echt pittig om nog een goede score te halen.
ik had wel een killstreak van 27, maar daarna ging het echt bagger en was het steeds 1 op 1 doordat ze precies wisten waar je liep, kon je het gewoon niet winnen.uiteindelijk ook met 200 tickets verschil verloren en speelde zelf met de M27 IAR en me aim was echt slecht 15% maar
naja hoe dan ook TDM heeft wel voor meer sales gezorgd dus ik snap de reden waarom ze het erin hebben gestopt
[ Voor 7% gewijzigd door cirflexx op 27-04-2013 10:59 ]
"I play for fun" zei een lvl 100 M16A3 gebruiker, met 60 Assault Stars en bijna 60.000 kills van de in totaal 80.000 kills met datzelfde wapen. 900 uren gespeeld waarvan het meeste op 1 map en met 1 wapen. En dan noemt hij mij een noob als ik met een kut wapen een 2x zo hoge score heb als hem. OMFG.
[ Voor 25% gewijzigd door Phuncz op 27-04-2013 11:13 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Speel alle modes, behalve rush.cirflexx schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:58:
[...]
speel dan geen TDM, Bf3 is all about the CQ and rush. CoD is wel van de TDM IMO
naja hoe dan ook TDM heeft wel voor meer sales gezorgd dus ik snap de reden waarom ze het erin hebben gestopt
speelde net ook even Strike at karkand inf only.
ik had de M416 in me hand en genoeg momenten meegemaakt dat ik zat te twijfelen om de M16A3 terug te pakken. ik ging in het eerste 10 minuten zo vaak dood en ik wist gewoon als ik de M16A3 had, dat ik het wel gewonnen had en dat is zo frustrerend om dan van wapen te wisselen.
Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat het andere team een stuk sterker was en dat er bij ons totaal geen teamwork was.
Het gaat om
Kill 1 enemy with Repair Torch
2 mortar kills
5 Laser Designations
Win 3 rounds in Scavenger
2 mortar kills: ik heb er heel veel gehaald op Rush-maps. Gewoon ergens gaan liggen nooben en hopen dat je teammates goed spotten. Oh: mortars werken ook verassend goed op vehicles. Tanks staan relatief vaak stil --> nuke 'm
5 laser designators: spawnen met je SOFLAM op Rush: Kharg Island, verdedigende team. Er komen heel wat APV's uit het vliegdekship tuffen. Probeer in de team-chat wat te smeken om Javalins.
3 rounds Scavenger: tja, gewoon DOEN.
Waarom irritant? altijd winnen is ook maar saai:)Pykow schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:40:
Hoezo irritant.
@cirflexx,
Battlefield was conquest, ik ben zelf altijd conquest speler geweest maar ik vind conquest in bf3 niet de game mode zoals ik die gewent was in bf2.
Ik speel nu steeds meer tdm of close quarters, nixs geen ergenissen over het niet spelen voor de objects.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
REpair torch gewoon een map zoeken met campende snipersAlexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:13:
Ik moet nog een paar assignments, maar ik vind ze lastig om te behalen. Heeft iemand tips hoe ik deze het makkelijkste kan halen?
Het gaat om
Kill 1 enemy with Repair Torch
2 mortar kills
5 Laser Designations
Win 3 rounds in Scavenger
2 mortar kills haal je op CTF, gewoon lekker op de vlag spammen van de tegenstander
laser designation is ook gewoon CTF spelen, daar heb ik er 20 gehaald voor die assist kills en ook die 5 voor gewoone kills.
Scavenger winnen is geen probleem. gewoon winnen klaar. heeft me 5 rondjes geduurd voordat ik klaar was.
Verwijderd
Of de RPG. Eigenlijk vooral de RPG.NLsandman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:34:
[...]
Idem, speel bijna niet meer met de m16, er zijn zat andere leuke wapens die ook interessant zijn om te
Op Seine.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=n4MuCFAntao]

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
de AEK-971 is hetzelfde als de M16A3 en M416.NLsandman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:34:
[...]
Idem, speel bijna niet meer met de m16, er zijn zat andere leuke wapens die ook interessant zijn om te
m16 is veel zijdig en goed op alle afstanden maar er zijn wapens die beter zijn in close range- medium range of medium- long range.
Close range hoge rof, long range lage rof.
Alleen mensen klagen daar minder over
Wat doet die AS VAL weinig damage zeg. accuratie van 23 procent door te microbursten en dan nog steeds gaat niet iedereen zo snel neer als met de andere wapens
[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 27-04-2013 16:00 ]
Vind ik nu echt eens niet passen
[ Voor 59% gewijzigd door SmokingCrop op 27-04-2013 15:57 ]
Verwijderd
SmokingCrop schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:57:
die muziek D:
Vind ik nu echt eens niet passen
OMFG die resolutieVerwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:54:
[...]
Of de RPG. Eigenlijk vooral de RPG.
Op Seine.
[video]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
lol die gast spoort ook niet helemaal ofwel ?Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:54:
[...]
Of de RPG. Eigenlijk vooral de RPG.
Op Seine.
[video]
alleen RPG is wel easy kills op seine en grand bazaar.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Eerlijk is schiet ook heel veel rubble naar beneden hoor
Het was weer een mooi weekend zeg maar.
4 potjes TDM vandaag en de laatste is echt om te janken.
Kaihard gedomineerd worden doordat er echt niemand er iets van bakt.
Gewoon 60 kills meer dan de hoogste van mijn team
http://battlelog.battlefi...how/1/60845243/172685289/
http://battlelog.battlefi...how/1/60879156/198422417/
Was eerst zwaar tegen close quarter omdat het niets met battlefield te maken had maar nu vind ik het leuk omdat conquest in bf3 nergens meer omgaat.
Hetgeen ik niet snap is hoe je dat kunt doen, dat moet toch onnoemelijk saai worden ?
Laser designator assists heb ik gehaald door op CTF met vriend in de scout heli te spawnen en dan ik in de spotter seat en hij guided missile en dan de chopper van de enemy kaput knallen *INSTAKILLZZ*Murphy schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:20:
Kill with repair torch: probeer gewoon guerilla-style met je torch bij een belangrijke vlag te wachten tot er een vehicle aan komt. En dan kapotlassen dat ding. Blijven proberen, lukt vanzelf wel een keer. Of een domme sniper opzoeken en 'm derdegraads deaudmaken.
2 mortar kills: ik heb er heel veel gehaald op Rush-maps. Gewoon ergens gaan liggen nooben en hopen dat je teammates goed spotten. Oh: mortars werken ook verassend goed op vehicles. Tanks staan relatief vaak stil --> nuke 'm
5 laser designators: spawnen met je SOFLAM op Rush: Kharg Island, verdedigende team. Er komen heel wat APV's uit het vliegdekship tuffen. Probeer in de team-chat wat te smeken om Javalins.
3 rounds Scavenger: tja, gewoon DOEN.
Ken dat, soms speel ik met spas en slug wordt ik door een m16 speler uitgemaakt voor shot gun noob.Phuncz schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:03:
Ik snap wat je bedoelt, het is spijtig dat er een deel one-trick-ponies zijn die, zoals mijn voorbeeld al aanduid, sinds launch elke dag 2 uren één game mode, één voertuig of één wapen gebruiken. Op zich is dat ieders vrije keuze natuurlijk maar dan krijg je van die gevallen die 80-0 scoren in hun jet of 60-5 met hun M98B.
Hetgeen ik niet snap is hoe je dat kunt doen, dat moet toch onnoemelijk saai worden ?
Wat ik van pykow niet begrijp is dat hij tdm speelt en de beste is op de server en nog loopt te klagen omdat
het team verliest, als dit nu conquest of rush was dan kan ik mij er nog iets bij voorstellen?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Nou een team om je heen hebben die er geen zak van kunnen vindt ik 10x erger dan een potje verliezen.NLsandman schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:45:
[...]
Ken dat, soms speel ik met spas en slug wordt ik door een m16 speler uitgemaakt voor shot gun noob.
Wat ik van pykow niet begrijp is dat hij tdm speelt en de beste is op de server en nog loopt te klagen omdat
het team verliest, als dit nu conquest of rush was dan kan ik mij er nog iets bij voorstellen?
ik verlies soms met paar tickets en dan denk ik, ach we hebben ons best gedaan.
Maar potjes waarbij je alles zelf moet doen en wetend dat je het dubbele haalt dat diegene die nummer 2 staat in jou team is gewoon zwaar irritant.
Geen reacties gehad in chat van de tegenstander?
Ik speel dat puur voor mezelf, win of loos maakt me daar ook niet uit zo lang ik maar de ace speler ben.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Precies hetzelfde. Het is TDM dus gewoon killen.unfor schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:46:
Als ik Tdm speel interesseert het mij geen biet wat mijn team doet.
Ik speel dat puur voor mezelf, win of loos maakt me daar ook niet uit zo lang ik maar de ace speler ben.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Alleen dat ik een hacker was, maar dat gebeurd om de dag wel een keer, zolang de admin me maar niet kicked is het goedNLsandman schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:25:
Tegenstander was ook niet sterk, jouw niveau was gewoon te hoog voor deze server;-)
Geen reacties gehad in chat van de tegenstander?
ik zag een groepje van 3 man en een teammaat ging links om en ik rechtsom en dan schiet ik er 2 af en moet er dus nog 1 zijn en op dat moment staat er iemand achter je en zie je dat je teammaat dood is. dat is toch irritant, in welke game mode dan ook, je kijkt altijd wat een andere doet, schiet hij naar links , dan kijk je over zijn schouder mee. zie je hem flanken in zijn eentje, loop dan met hem mee.
als iemand in duel zit, probeer hem dan te verdedigen door mee te schieten vanuit een totaal andere hoek.
je zult gewoon zien als je meer op je teammaten let, dat je scores omhoog gaan en dat je de overwinnen pakt.
Maar er zijn zoveel lui die hier niet op letten en dus als je zelf in moeilijkheden zit en je ziet een teammaat achter je lopen, dat je dan alsnog gewoon dood gaat.
Het was zelfs zo erg dat ik naar links keek en ik een gele naam zag staan( Squad member) maar ik een fractie va een seconde later dood ging vanuit die kant. Staat die palm voor zijn neus, nog geen 10cm van hem vandaan, waarschijnlijk wilde die gaan knife killen. iets wat ze er van mij betreft uit mogen halen, want time to kill is veelste langzaam.

Ik had wel een lekkere score met een flink aantal keer eerste

Ook de AN94 weer eens geprobeerd, leuk ding op middelange afstand, drama in CQ
Voor assault blijft mijn favoriet momenteel toch de F2000 icm holographic sights.
Voor Support class eindelijk de heavy barrel geunlocked voor de M27 en dat maakt een flink verschil! Van matig ding naar goed ding
Patronen bedoel je
[ Voor 4% gewijzigd door l0n3w012ph op 29-04-2013 12:01 ]
Je eist te veel van je team genoten, grootst gedeelte van de spelers is maar average of casual.Pykow schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:00:
[...]
Alleen dat ik een hacker was, maar dat gebeurd om de dag wel een keer, zolang de admin me maar niet kicked is het goed
ik zag een groepje van 3 man en een teammaat ging links om en ik rechtsom en dan schiet ik er 2 af en moet er dus nog 1 zijn en op dat moment staat er iemand achter je en zie je dat je teammaat dood is. dat is toch irritant, in welke game mode dan ook, je kijkt altijd wat een andere doet, schiet hij naar links , dan kijk je over zijn schouder mee. zie je hem flanken in zijn eentje, loop dan met hem mee.
als iemand in duel zit, probeer hem dan te verdedigen door mee te schieten vanuit een totaal andere hoek.
je zult gewoon zien als je meer op je teammaten let, dat je scores omhoog gaan en dat je de overwinnen pakt.
Maar er zijn zoveel lui die hier niet op letten en dus als je zelf in moeilijkheden zit en je ziet een teammaat achter je lopen, dat je dan alsnog gewoon dood gaat.
Het was zelfs zo erg dat ik naar links keek en ik een gele naam zag staan( Squad member) maar ik een fractie va een seconde later dood ging vanuit die kant. Staat die palm voor zijn neus, nog geen 10cm van hem vandaan, waarschijnlijk wilde die gaan knife killen. iets wat ze er van mij betreft uit mogen halen, want time to kill is veelste langzaam.
Vanacht ook een potje dik verloren, zag team genoten gewoon langs de vijand lopen of ze spawnen op een vlag die net wordt ingenomen door de vijand en rennen weg.
Voor teamwork moet je ook gewoon samenspelen met vrienden/clan of whatever. In elke gamemode is samenspelen wel ver te zoeken en dit geldt voor alle klassen. Als je in je eentje een server joined, gewoon lekker op je bloeddruk letten en lekker spelenPhuncz schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:18:
Ik volg Pykow wel, teamwork is zelfs tijdens TDM (waar zouden ze de naam toch van hebben?) belangrijk, maar niemand doet het dus is het eigenlijk één grote puinhoop. Maar je kan met een paar vrienden een hele server dominaten door gewoon samen te werken.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
TDMPhuncz schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:18:
Ik volg Pykow wel, teamwork is zelfs tijdens TDM (waar zouden ze de naam toch van hebben?) belangrijk, maar niemand doet het dus is het eigenlijk één grote puinhoop.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
voornamelijk in conquest wil ik altijd winnen, maar als ik veel vlaggen kan afpakken en zo toch veel kan betekenen voor het team, dan ben ik tevreden.
verder ben ik klaar met de assignments (nooit echt op gejaagd) en alle masterdog tags op die verschrikkelijke snipers, pistols en gadgets
Speel nu puur en alleen nog maar om te winnen en daarvoor gebruik dus 75% van de tijd de M16A3, 20% tijd de M4A1 en 5% overige wapens.
Verwijderd
Ik heb de assignments ook allemaal af (ik farm m'n wapenkills in Conquest, dan duren ze wat langer en heb je er langer "plezier" van) en ga écht niet beginnen aan die 5-star dogtags voor alles. Ik ben nu de carbines aan het "volspelen" zodat ik alle opzetjes heb, en ik meot zeggen: shotguns zijn echt zaaddodend saai, de meeste LMGs zijn volstrekt onpraktisch zonder bipod, de sniperrifles zijn OP in HC en zinloos kut in normal, en de carbines zijn evenals de PDWs leuk in hardcore maar echt vreselijke prutdingen op normal.Pykow schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:52:
Speel inderdaad altijd voor de winwelke gamemode dan ook.
voornamelijk in conquest wil ik altijd winnen, maar als ik veel vlaggen kan afpakken en zo toch veel kan betekenen voor het team, dan ben ik tevreden.
verder ben ik klaar met de assignments (nooit echt op gejaagd) en alle masterdog tags op die verschrikkelijke snipers, pistols en gadgetsmaar wel alle AR,Carbine,Shotguns,PDW's en LMG's
Speel nu puur en alleen nog maar om te winnen en daarvoor gebruik dus 75% van de tijd de M16A3, 20% tijd de M4A1 en 5% overige wapens.
Ik kots nu al van met name de FAMAS, PP-19, MK11, SCAR-H/L, LSAT, T88 en SG553. Als ik mezelf dat aan doe moet ik HC TDM64 gaan spelen. No thanks.
Dus ik speel zometeen niet meer om dingen te unlocken - maar ik ga dan niet in de "ik wil winnen" modus maar eerder in de "alternatieve speelwijze" modus. Dus met RPGs op Seine huisjes op mensen tieven, C4-suicide bombing op Metro (wil je je rambo challenge halen? c4, Metro64, hardcore. 5 multikills halen kan in één potje.) of binnenshuis gebruik van AT mijnen (je maakt echt enorm veel vrienden met 6 AT mijnen en één RPG op Rush...

Winnen is leuk hoor, en als het andere team mensen erin heeft die in de chat helemaal los gaan over noob team of noob mijn-team dan gaat er uit dwarsigheid écht wel even aan getrokken worden om die ronde te winnen (of die kerel vijf keer z'n dogtags afhandig te maken, en hem telkens te bedanken voor z'n noobheid...
Met de EOD bot een trappenhuis bewaken, kruisboog-snipen, dikkertje-zap, of rond sneaken en je teammate met een score in de richting van 4-30 op je laten spawnen en hém de dogtags van de nr1 uit het andere team laten grijpen is gewoon leuk. Spelen zoals het hoort doet iedereen al, dat vind ik dan saai.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Ik vind TDM af en toe ook best leuk, gewoon elkaar lomp afknallen met de gunplay van Battlefield 3. Ik vind CoD niks juist door de killstreaks en de in mijn ogen matige gunplay.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:34:
[...]
TDMNatuurlijk speelt daar niemand samen - iedereen is challenges aan het farmen. De meeste mensen die dat soort "gameplay" leuk vinden spelen COD lijkt me. Pykow is echt de enige waarvan ik weet dat hij speelt voor de win in TDM. Verder nog nóóít wat anders gezien dan challenges farmen of SPM pimpen.
Assignments farmen doe ik op elke map wel, heb je toch geen TDM voor nodig?
Al doe ik tegenwoordig niks meer met assignments, halen voor mij toch de fun uit het spel omdat ik iets moet doen wat ik liever niet wil doen. Ik merk wel of ik ze vanzelf haal of niet
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 29-04-2013 13:22 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ben nu de laatste Endgame assignments aan het halen, die Look Up was wel leuk, met je airdropped IFV jagen op anderen..
Verder moet ik alleen de scout heli nog helemaal unlocken en een paar exotische medals halen..
De FAMAS, Scar-H/L en SG553 zijn prima wapens in normal als ze op de juiste afstand worden ingezet. Helaas wisselen de afstanden van encounters meestal te vaak dus dat levert een hoop deaths op. De andere guns die je noemt, lekker laten voor wat ze zijn, wat een gierende en dampende kak is dat, knifen is effectiever. Ik ben heel blij dat ik niet zo'n e-penis fetisj heb dat ik alle wapens/items/assignments moet halen voor mezelf, scheelt me een hele hoop frustratie.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:10:
Ik heb de assignments ook allemaal af (ik farm m'n wapenkills in Conquest, dan duren ze wat langer en heb je er langer "plezier" van) en ga écht niet beginnen aan die 5-star dogtags voor alles. Ik ben nu de carbines aan het "volspelen" zodat ik alle opzetjes heb, en ik meot zeggen: shotguns zijn echt zaaddodend saai, de meeste LMGs zijn volstrekt onpraktisch zonder bipod, de sniperrifles zijn OP in HC en zinloos kut in normal, en de carbines zijn evenals de PDWs leuk in hardcore maar echt vreselijke prutdingen op normal.
Ik kots nu al van met name de FAMAS, PP-19, MK11, SCAR-H/L, LSAT, T88 en SG553. Als ik mezelf dat aan doe moet ik HC TDM64 gaan spelen. No thanks.
De laatste dagen kom ik dus alleen maar in unbalanced potjes terecht waarin m'n team vooral bestaat uit clan stackende lvl100's met m16s super lage ranks spawnrapen. (Overigens geheel terecht als de aanvallende partij met 50% snipers naar achter schuivelt.)Winnen is leuk hoor, en als het andere team mensen erin heeft die in de chat helemaal los gaan over noob team of noob mijn-team dan gaat er uit dwarsigheid écht wel even aan getrokken worden om die ronde te winnen (of die kerel vijf keer z'n dogtags afhandig te maken, en hem telkens te bedanken voor z'n noobheid...) maar over het algemeen speel ik toch vooral voor de lol, en het is nu eenmaal leuker om een snipernest volte leggen met AT mijnen en dan het hele huis mét snipe-lamballen in één knal te ontruimen dan om even snel te rauzen met een AR.
Oftewel, tergend saai, tijd voor de team switch. Zeker als er via de chat kansloze opmerkingen over 'noobs' etc. voorbij komen, dan moeten ze voor de bijl. Dan zijn alle andere wapens leuk, maar er is maar ééntje die je dan nog uit de spawnlock krijgt en als je alleen speelt een kans geeft om ze erop te leggen: de M16. Niets is prettiger dan baserapers op de meest onmogelijke afstanden neersabelen, de spawnlock doorbreken en de mcoms te armen, meestal met een paar ragequits in het verdedigende team tot gevolg.
Speel je én hoe het hoort én het is spannend én je straft wat overmoedigen met een iets te grote mond af.
Verwijderd
De FAMAS zeker - in-your-face is dat ding best werkend te krijgen. Maar di SCARs en de Sig? No way. Die dingen stuiteren bij vol-auto vuur veel te hard om zuiver te kunnen ikken en de 1st shot recoil is zo hoog dat bursten ook niet lekker werkt. Je zou ze eigenlijk in 1-shot mode moeten gebruiken, maar dát is een partij afzien in close quarters. Ik vind het echt ondingen en heb met name met de sg553 meermaals letterlijk duizenden punten aan kill assists en suppression assists gekregen en dan vier kills ofzo. Op Hardcore. Dan gaat mijn tokus wel écht hangen hoor, als je een heel magazijn leeg burst op een groepje van vier vijanden, en er gaat er één dood en de andere drie leveren assists op of pistol kills omdat er nadat je magazijn leeg is een G18 overheen getrokken wordt. Dat waren alledrie gevalletjes "hoera, de laatste scope!" en wég die dingen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:39:
[...]
De FAMAS, Scar-H/L en SG553 zijn prima wapens in normal als ze op de juiste afstand worden ingezet.
e-penis is denk ik het verkeerde woord, ten eerste is de mijne natuurlijk enorm, net zoals de echte, ten tweede doe ik de assignments en attachment challenges omdat ik ze zelf leuk vind, nie tomdat ik dan toffer ben dan mensen die het niet hebben. Mijn meest volhardende medelamer heeft vrijwel alleen kills met de M249, die heeft voor de medic niet eens de zapperpaddels vrijgespeeld en op de recon nog steeds geen SOFLAM. Moet ie zelf weten, wat hij leuk vind is zijn ding.Ik ben heel blij dat ik niet zo'n e-penis fetisj heb dat ik alle wapens/items/assignments moet halen voor mezelf, scheelt me een hele hoop frustratie.
Eh... de M320 smoke. Althans, op HC.Dan zijn alle andere wapens leuk, maar er is maar ééntje die je dan nog uit de spawnlock krijgt en als je alleen speelt een kans geeft om ze erop te leggen: de M16.
Veel handiger. Smoken in twee richtingen en in één scheuren met z'n allen. Een paar achterblijvers die vanuit de rook tegenvuur leveren en de rest rent door en neemt een vlag in. En dan uitbreken.
Mee eens, alhoewle mcoms armen minder voorkomt dan vlaggen pakkenNiets is prettiger dan baserapers op de meest onmogelijke afstanden neersabelen, de spawnlock doorbreken en de mcoms te armen, meestal met een paar ragequits in het verdedigende team tot gevolg.![]()
Speel je én hoe het hoort én het is spannend én je straft wat overmoedigen met een iets te grote mond af.
Verwijderd
Zoals het rondje gisteren op Metro. Ik stond 8-24 in een mum van tijd, knijnemans ofzoiets bleef me maar neersnipen. Na de "nuke" van admin meteen bom-speeltuin opgeblazen en dadelijk werd de andere ook aangezet. Maar iedereen bleef vervolgens in de gangen en deuren campen ondanks de vele smoke die ik gooide. Resulaat 1000 tickets afgeslacht en verloren. Mijn enige troost was dat ik mezelf nog in het positief had gezet, een bom had opgeblazen en de andere tenminste eens had aangezegd. Al bij al vooral een frustrerende ronde[b][message=40172682,noline]A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 april 2013 @
[...]
De laatste dagen kom ik dus alleen maar in unbalanced potjes terecht waarin m'n team vooral bestaat uit clan stackende lvl100's met m16s super lage ranks spawnrapen. (Overigens geheel terecht als de aanvallende partij met 50% snipers naar achter schuivelt.)
Wat me opviel was dat hij geen standaard shotgun geluid maakt, maar een granaatlauncer ''plop''.
Blijkbaar tellen de kills niet mee voor een shotgun ribbon ??, maar ook het totaal aantal wordt niet goed bijgehouden ?? (zou nu zo'n 14-15 kills moeten hebben, maar er staan er maar 6 bij de m26 mass.)
En het geluid van de kh2002 klopt niet helemaal denk ik, want ik ben meerdere keren neergeschoten en hoorde geen bursts maar ononderbroken prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (of iemand kan heel precies triggeren ?)
Zo ervaar ik die guns totaal niet, maar ik heb er ook al eeuwen niet meer mee gespeeld, zal ze weer eens uit 't vet halen om te kijken of het wat is.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:50:
De FAMAS zeker - in-your-face is dat ding best werkend te krijgen. Maar di SCARs en de Sig? No way. Die dingen stuiteren bij vol-auto vuur veel te hard om zuiver te kunnen ikken en de 1st shot recoil is zo hoog dat bursten ook niet lekker werkt. Je zou ze eigenlijk in 1-shot mode moeten gebruiken, maar dát is een partij afzien in close quarters. Ik vind het echt ondingen en heb met name met de sg553 meermaals letterlijk duizenden punten aan kill assists en suppression assists gekregen en dan vier kills ofzo. Op Hardcore. Dan gaat mijn tokus wel écht hangen hoor, als je een heel magazijn leeg burst op een groepje van vier vijanden, en er gaat er één dood en de andere drie leveren assists op of pistol kills omdat er nadat je magazijn leeg is een G18 overheen getrokken wordt. Dat waren alledrie gevalletjes "hoera, de laatste scope!" en wég die dingen.
hehe touché, touchée-penis is denk ik het verkeerde woord, ten eerste is de mijne natuurlijk enorm, net zoals de echte,
Helemaal mee eens dat 't puur persoonlijk is!ten tweede doe ik de assignments en attachment challenges omdat ik ze zelf leuk vind, nie tomdat ik dan toffer ben dan mensen die het niet hebben. Mijn meest volhardende medelamer heeft vrijwel alleen kills met de M249, die heeft voor de medic niet eens de zapperpaddels vrijgespeeld en op de recon nog steeds geen SOFLAM. Moet ie zelf weten, wat hij leuk vind is zijn ding.
Met de M320 smoke heb ik geen haat/liefde verhouding maar puur en alleen BLINDE haat. Mits goed gebruikt is het inderdaad een heel sterk middel om een doorbraak te forceren. Maar oe, de keren dat er goed gesmoked wordt op een public kan ik niet tellen, zo zeldzaam.Eh... de M320 smoke. Althans, op HC.
Veel handiger. Smoken in twee richtingen en in één scheuren met z'n allen. Een paar achterblijvers die vanuit de rook tegenvuur leveren en de rest rent door en neemt een vlag in. En dan uitbreken.
Hoevaak zo'n nieuwe speler smoke wel niet voor mijn voeten gooit in plaats van de voeten van de tegenstanders..... Ik heb liever dat ze niet smoken dan m'n gezichtsveld blokkeren. Ook vind ik het bloed irritant dat 3d spotting nog steeds werkt door smoke heen. Een goedgeplaatste TUGS kan een smoke push compleet teniet doen.
(ik geef doorgaans de voorkeur aan mcoms, want die worden niet achter je rug om weer terugveroverd)Mee eens, alhoewel mcoms armen minder voorkomt dan vlaggen pakken
Klopt, dat potje was tergend saai, ik was ook voornamelijk bier aan 't drinken en andere zaken aan 't regelen, wachten tot er eindelijk een push kwam en ondertussen af en toe en mortar gooien op de snipers die helemaal achterin lagen. Attackers die aan 't pushen waren liet ik bewust met rust. Het gedeelte daarna was nog wel even leuk meat grinden in de tunnels, helaas schoot ik iemand neer die een granaat wou gooien... Oftewel, de granaat viel aan z'n voeten, er gaan 4 man dood door die granaat en ik wordt gekicked.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:58:
[...]
Zoals het rondje gisteren op Metro. Ik stond 8-24 in een mum van tijd, knijnemans ofzoiets bleef me maar neersnipen. Na de "nuke" van admin meteen bom-speeltuin opgeblazen en dadelijk werd de andere ook aangezet. Maar iedereen bleef vervolgens in de gangen en deuren campen ondanks de vele smoke die ik gooide. Resulaat 1000 tickets afgeslacht en verloren. Mijn enige troost was dat ik mezelf nog in het positief had gezet, een bom had opgeblazen en de andere tenminste eens had aangezegd. Al bij al vooral een frustrerende ronde
Verwijderd
Woi! Blijf daar eens af!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:55:
hehe touché, touché
Hardcore. Echt. Het wordt zóveel beter van mensen die door de game gedwongen worden als team te werken en dat is in HC gewoon meer het geval. zonder medpack ben je kansloos omdat je niet automatisch herstelt. Voertuigen evengoed: repairtool verplicht. TUGS wordt nuttig omdat alleen op de minimap gespot wordt en je dus gedwongen wordt daarop te kijken (of kansloos geraped te worden).Met de M320 smoke heb ik geen haat/liefde verhouding maar puur en alleen BLINDE haat. Mits goed gebruikt is het inderdaad een heel sterk middel om een doorbraak te forceren. Maar oe, de keren dat er goed gesmoked wordt op een public kan ik niet tellen, zo zeldzaam.
Ook hier: HC spelen. Smoken werkt omdat je geen 3d spotting hebt ook veel beter, zeker als er iemand afleidend een M60 of M240 in de richting van toch al behoorlijk uitgerookte vijanden leegsproeit - de combi rookscherm en suppression maakt dat hele "terugschieten" fors lastiger. Sowieso heeft het zo ook nut om meer smoke te leggen: een wolkje of twee bij de baserapers maakt hun zicht slecht, en een wolkje halverwege maakt, door gebrek aan 3d spotting, je dekking nog beter. Je kunt met één smoker best wel zeker stellen dat je, met 48 spelers erop, op Metro uit kunt breken van C. (Van A niet, daar is teveel open ruimte). Dat lukt best vaak. Het kost een paar pogingen (smoke stopt line-of-sight, maar lummels met een PKP op bipod hebben daar maling aan want die mikten sowieso al niet) maar je komt best wel langs C en dan is het een kwestie van sprinten naar A (en af en toe even over je schouder een smokeje gooien zodat je lastig in je rug te schieten bent) en zorgen dat je squad bij je spawnt. Als we met genoeg zijn om er één te offeren blijft er iemand zonder suppressor achter bij B om flink herrie te veroorzaken, en te zorgen dat wij A kunnen innemen voor de rapers erbij zijn.Hoevaak zo'n nieuwe speler smoke wel niet voor mijn voeten gooit in plaats van de voeten van de tegenstanders..... Ik heb liever dat ze niet smoken dan m'n gezichtsveld blokkeren. Ook vind ik het bloed irritant dat 3d spotting nog steeds werkt door smoke heen. Een goedgeplaatste TUGS kan een smoke push compleet teniet doen.
In softcore ga je gewoon voor gaas, want dat is gewoon Dorito's schieten.
Ik run nu 1.5 week een eigen server weer (wegens spam geen ip) maar hij is aleens gepost..
Ik krijg mijn server niet vol.
Welke maps moet ik draaien en in welke modes..
Miscchien kan iemand hier zijn maplist.txt es plaatsten met een server die wel snel vol loopt..
Tevens . Wat voor naam kan en moet een server hebben>.
En als laatste .. Ik gebruik Procon als admin tool. welke plugins gebruiken jullie?
Je server moet je promoten, wil je veel vaste spelers krijgen dan moet je iets aanbieden wat andere servers niet hebben. Je kan bijv een platoon beginnen die gekoppeld is aan jouw server en nodig daar mensen voor uit, geef ze privileges zoals reserved slots etc. Via je platoonpage kan je dan ook vragen aan je leden wat voor gamemode/map ze het liefste willen zien. Mensen adden je als favo server voor een reden, dus verander niks meer eraan zodra het vol loopt voor een tijdje. Misschien wat tweaken in balance enzo.Stronkie schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:52:
Vraagje aan de mede server admin's hier binnen got.
Ik run nu 1.5 week een eigen server weer (wegens spam geen ip) maar hij is aleens gepost..
Miscchien kan iemand hier zijn maplist.txt es plaatsten met een server die wel snel vol loopt..
En als laatste .. Ik gebruik Procon als admin tool. welke plugins gebruiken jullie?
[ Voor 7% gewijzigd door fynrd1 op 29-04-2013 18:06 ]
Whatever you do, geef niet zomaar mensen de mogelijkheid players te kicken of te bannen. Er is niets vreselijkers in BF3 dan admins die niet met hun rechten/plichten overweg kunnen.Stronkie schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:52:
Misschien Mapvoting wat ofzo
Als je geen clan achter je hebt met fillers of vrienden die je willen helpen met fillen dan is het heel moeilijkStronkie schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:34:
Ik heb metro al lang laten lopen , op HC en met regels. Maar het schijnt een algemeen probleem te zijn de servers vol te krijgen sinds de "4 mensen minimaal"regel
om je server aanhet draaien te krijgen, toen ik nog in een clan zat was het al moeilijk.
Richt wel een stukkie fijner denk ik zovinom schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:49:
Haha, ik had een vreemde bug toenstraks, geen idee hoe het kwam:
[video]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Als je in je eentje bent dan word het vrij moeilijk om je server vol te krijgen, ook al draai je populaire maps. Je zult eerste periode gewoon veel je server moeten vullen, zodat mensen terug komen door toe te voegen aan favourites.Stronkie schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:52:
Weet niet hoeveel slots je hebt, maar een TDM Noshahr Canals is waarschijnlijk nog het makkelijkste om vol te krijgen. Metro is verzadigd en voor de andere mappen zijn niet echt bepaald snelle vullers.
Als plugin kan ik je een paar meegeven:
LatencyManager
kicked spelers van server met hoge ping (zelf instelbaar), tevens in te stellen om pas te kicken als je server half of vol zit zodat je niet onnodig spelers kicked terwijl je nog je server aant vol krijgen bent.
Adapative Server Slots
Deze stelt je server slots in afhankelijk van hoeveel spelers er op de server zit. Waarom is dit handig? Nou, omdat je als je server voor 50% vol zit automatisch in de pool komt voor autojoiners.(4/8 8/16 16/24 24/32). Zeker in begin als je net nieuwe server hebt is dit wel een fijne plugin. Als je server populairder word en/of vanzelf vult heb je dit niet meer nodig in principe.
In-game Admin
Kicken vanuit BF3 zelf zonder procon te openen ( !kick / !ban etc)
Altijd handig om een custom balancer te gebruiken (zijn er meerdere). Altijd installeren, gebruiken is een tweede... maar dan heb je wel de mogelijkheid. Zeker op TDM is wel fijn om te balancen om rondjes balanced te houden.
Server vol krijgen is lastig, maar ik draai een 24/7 ziba HC. Als er eenmaal paar man in zit(5 a 6) dan stroomt hij helemaal vol. Ik heb C4,M320,RPG claymores uitgezet(kill). En daar moet je van houden op close combat.Xant0r schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:05:
[...]
Als je in je eentje bent dan word het vrij moeilijk om je server vol te krijgen, ook al draai je populaire maps. Je zult eerste periode gewoon veel je server moeten vullen, zodat mensen terug komen door toe te voegen aan favourites.
Weet niet hoeveel slots je hebt, maar een TDM Noshahr Canals is waarschijnlijk nog het makkelijkste om vol te krijgen. Metro is verzadigd en voor de andere mappen zijn niet echt bepaald snelle vullers.
Als plugin kan ik je een paar meegeven:
LatencyManager
kicked spelers van server met hoge ping (zelf instelbaar), tevens in te stellen om pas te kicken als je server half of vol zit zodat je niet onnodig spelers kicked terwijl je nog je server aant vol krijgen bent.
Adapative Server Slots
Deze stelt je server slots in afhankelijk van hoeveel spelers er op de server zit. Waarom is dit handig? Nou, omdat je als je server voor 50% vol zit automatisch in de pool komt voor autojoiners.(4/8 8/16 16/24 24/32). Zeker in begin als je net nieuwe server hebt is dit wel een fijne plugin. Als je server populairder word en/of vanzelf vult heb je dit niet meer nodig in principe.
In-game Admin
Kicken vanuit BF3 zelf zonder procon te openen ( !kick / !ban etc)
Altijd handig om een custom balancer te gebruiken (zijn er meerdere). Altijd installeren, gebruiken is een tweede... maar dan heb je wel de mogelijkheid. Zeker op TDM is wel fijn om te balancen om rondjes balanced te houden.
Wees blij dat je juist DIE variant van de bug had : De andere laat helemaal geen wapen zien en moet je knoeien met je crosshairvinom schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:49:
Haha, ik had een vreemde bug toenstraks, geen idee hoe het kwam:
[video]

* nero355 heeft beide bugs TE VAAK meegemaakt

Trouwens kudo's dat er mensen zijn die veel TDM kunnen spelen, want dat is echt zoo bagger uitgewerkt in BF3 ... hoe moeilijk is het nou om zoiets in andere games af te kijken die dat wel goed voor elkaar hebben
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Wat is er dan mis met TDM in BF3 ? zijn genoeg goede maps om te spelen.nero355 schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:51:
[...]
Wees blij dat je juist DIE variant van de bug had : De andere laat helemaal geen wapen zien en moet je knoeien met je crosshair
* nero355 heeft beide bugs TE VAAK meegemaakt![]()
Trouwens kudo's dat er mensen zijn die veel TDM kunnen spelen, want dat is echt zoo bagger uitgewerkt in BF3 ... hoe moeilijk is het nou om zoiets in andere games af te kijken die dat wel goed voor elkaar hebben
geen killstreaks zoals die achterlijke CoD en variaties in wapens.
Camper spots en zo nu en dan een hacker zoals in iedere game dat het geval is.
Niks mis mee dus. Ga niet praten over de slechte hitdetectie, want dat is de game in het algemeen en niet zo zeer met TDM te maken.
Alleen de jet maps zijn niet goed uitgewerkt. doordat jets kunnen baserapen en OP zijn.
verder zijn alle modes in BF3 goed uitgewerkt als je het mij vraagt. Tank en Air only daarbuiten gelaten)
[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 29-04-2013 21:56 ]
- Maps zijn veel te klein.Pykow schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:54:
Wat is er dan mis met TDM in BF3 ? zijn genoeg goede maps om te spelen.
- Je wordt random gespawnd in plaats van aan 2 aparte kanten zoals vroeger in MoH:AA bijvoorbeeld.
- Geen vehicle mode mogelijk.
Dat zijn de 3 grootste reden dat ik het echt NOOIT speel, tenzij iemand anders me meesleept zeg maar.
Mocht ik wat gemist hebben hoor ik het graag
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
vindt jij de TDM maps van Armored kills klein ? of golf of oman , strike at karkand ?nero355 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:00:
[...]
- Maps zijn veel te klein.
- Je wordt random gespawnd in plaats van aan 2 aparte kanten zoals vroeger in MoH:AA bijvoorbeeld.
Dat zijn de 3 grootste reden dat ik het echt NOOIT speel, tenzij iemand anders me meesleept zeg maar.
en zelfs canals is groot genoeg.
Spawnsysteem kan beter inderdaad, maar daar is nog mee te leven. in andere TDM games heb je net zo veel problemen.
vehicle mode in TDM. dan noem ik het geen TDM meer. TDM speel je met infantry only om wapens te testen en je reflex kills te trainen voor wanneer je ze echt nodig hebt in de overige citymaps.
speel anders een city map, dan heb je mogelijkheid om veel kills te maken als infantry plus voertuigen en vlaggen natuurlijk voor extra teamplay
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 29-04-2013 22:06 ]
De tijd dat ik moh:aa speelde had je die map met die kerk en de brug, gelukkig hadden ze daar wel fixed spawnpoints zodat je gewoon lekker kon spawn rapen. Ja dat was fijn dat je niet weg kwam met dat team voor je die je al dood hadden voordat je uberhaupt je wapen kon richten.nero355 schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:00:
[...]
- Maps zijn veel te klein.
Formerly known as Ragdoll
Gulf of Oman niet gespeeld, maar Karkand en Canals wel en dat zuigt gewoon : Veel te kleinPykow schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:05:
vindt jij de TDM maps van Armored kills klein ? of golf of oman , strike at karkand ?
en zelfs canals is groot genoeg.

Alle Premium DLC meuk heb ik niet gekocht verder en ben dat ook niet van plan dus daar kan ik niks over zeggen wat betreft de map size enz...
WTFvehicle mode in TDM. dan noem ik het geen TDM meer. TDM speel je met infantry only om wapens te testen en je reflex kills te trainen voor wanneer je ze echt nodig hebt in de overige citymaps.

Haal dan maar gelijk de voertuigen uit Battlefield, want het is een FPS en daar zitten geen voertuigen in !! Klinkt net zo raar ongeveer
Mwa... ik wil gewoon zoiets als Caspian of Gulf of Oman, maar dan zonder die stomme vlaggenspeel anders een city map, dan heb je mogelijkheid om veel kills te maken als infantry plus voertuigen en vlaggen natuurlijk voor extra teamplay
Geen idee wat je bedoelt, maar dat klinkt inderdaad minder leuk dan de map uit de Spearhead DEMO genaamd Mdina dat zich op Malta afspeelt geloof ik : Ik heb dat dus echt 2 of 3 jaar gespeeld en iedereen die ik het aan had geraden vond het geweldigInFamous schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:05:
De tijd dat ik moh:aa speelde had je die map met die kerk en de brug, gelukkig hadden ze daar wel fixed spawnpoints zodat je gewoon lekker kon spawn rapen. Ja dat was fijn dat je niet weg kwam met dat team voor je die je al dood hadden voordat je uberhaupt je wapen kon richten.
http://img.brothersoft.co...ad-271791-1249980395.jpeg
http://www.modtheater.com/threads/spearhead-demo.2383/page-2
En dat allemaal gemaakt met de Quake III engine !! w00t
[ Voor 28% gewijzigd door nero355 op 30-04-2013 02:37 ]
Less nerd-rage please.
Voertuigen in TDM zou een probleem zijn omdat iedereen erin wilt zitten, want infantry is altijd wel benadeeld als er een goede tank op je afkomt. Daarom is er Conquest Large, waar je ook punten moet capturen, wat doorgaans niet mogelijk is met jets, zeer moeilijk met heli's maar wel doenbaar met landvoertuigen. Echter zijn ze stilstaand een sitting target, iets wat je bij TDM niet zou hebben.
Jij moet overduidelijk Armored Kill gaan spelen, daarin zit Tank Superiority wat basically "tank TDM" is.
Een FPS is een soort game, TDM is een game mode. Cruciaal verschil. Omdat de EU de vervuilende auto's van de weg wilt, betekent niet dat ze alle voertuigen van de weg moeten.Haal dan maar gelijk de voertuigen uit Battlefield, want het is een FPS en daar zitten geen voertuigen in !! Klinkt net zo raar ongeveer![]()
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Precies TDM is een game mode niet een soort game.Phuncz schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 08:20:
[...]
Less nerd-rage please.
Voertuigen in TDM zou een probleem zijn omdat iedereen erin wilt zitten, want infantry is altijd wel benadeeld als er een goede tank op je afkomt. Daarom is er Conquest Large, waar je ook punten moet capturen, wat doorgaans niet mogelijk is met jets, zeer moeilijk met heli's maar wel doenbaar met landvoertuigen. Echter zijn ze stilstaand een sitting target, iets wat je bij TDM niet zou hebben.
Jij moet overduidelijk Armored Kill gaan spelen, daarin zit Tank Superiority wat basically "tank TDM" is.
[...]
Een FPS is een soort game, TDM is een game mode. Cruciaal verschil. Omdat de EU de vervuilende auto's van de weg wilt, betekent niet dat ze alle voertuigen van de weg moeten.
Battlefield is meer dan alleen TDM en anders moet je maar CoD gaan spelen of Unreal/Quake.
in TDM horen gewoon geen voertuigen in Conquest en Rush wel.
wil je dan ook scavanger spelen met voertuigen ? niemand heeft wapens en jij kan domineren omdat je net eerder in de voertuig stapt.
Anders moet je zoeken naar Squad deathmatch. daar heb je wel een voertuig inzitten.
Alle maps zonder de jets zijn goed en leuk om te spelen.
Battlefield 4 mag van mij dezelfde maps gebruiken met betere hitreg en het verwijderen van animaties wanneer je ergens overheen klimt. zolang ik de jets maar lekker kan vermijden, want ik ga niet spelen met dat soort zielige lui. zei moeten maar warthunder spelen. Onee daar heb je skills voor nodig my bad.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Wij spelen nooit op de GoT Server alleen via Teamspeak met elkaar teamspeak.gotlike.nlVersteegrob schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:53:
Pykow. hoe heet de GoT server ook alweer? Wil nu wel is samen spelen met Nederlanders. Kan het spel redelijk, vaak top 3.
daar zitten de mensen van GoT op. niet allemaal natuurlijk
Mwah.. Er zijn maar 2 tanks en 4 tank destroyers per team als ik het goed heb. Ze hadden het beter conquest mini kunnen noemen. Op mijn server kick ik overigens iedereen die campt met een voertuig, als infantery kan je namelijk geen vlag capturen/defenden. Zo komt de balans een beetje terug.Phuncz schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 08:20:
[...]
Less nerd-rage please.
[...]
Een FPS is een soort game, TDM is een game mode. Cruciaal verschil. Omdat de EU de vervuilende auto's van de weg wilt, betekent niet dat ze alle voertuigen van de weg moeten.
http://store.origin.com/s...NL/pd/productID.255751200Jokuh schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:31:
Na wat op internet gezocht te hebben, kom ik er niet uit. Ik wil graag BF3 kopen en zo compleet mogelijk. Ik hoef niet perse een hardcopy. Waar kan ik het beste kijken?
Is dat dezelfde premium edition als die ze in de winkels aanbieden?
Ja.Jokuh schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:49:
[...]
Is dat dezelfde premium edition als die ze in de winkels aanbieden?
Ik zou echter slimmer kopen dan in EA store:
http://www.kinguin.net/ba...ield-3-ea-origin-key.html
http://www.kinguin.net/ba...remium-ea-origin-key.html
Die heb je beide nodig.
(bf 3 + premium)
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 30-04-2013 18:44 ]
Is geen rage, hooguit een W-T-F momentPhuncz schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 08:20:
Less nerd-rage please.
Ik vind het echt totaal niet logisch wat je zegt, maar whatever... als jij er gelukkig mee bent dan vind ik het bestVoertuigen in TDM zou een probleem zijn omdat iedereen erin wilt zitten, want infantry is altijd wel benadeeld als er een goede tank op je afkomt. Daarom is er Conquest Large, waar je ook punten moet capturen, wat doorgaans niet mogelijk is met jets, zeer moeilijk met heli's maar wel doenbaar met landvoertuigen. Echter zijn ze stilstaand een sitting target, iets wat je bij TDM niet zou hebben.
[...]
Een FPS is een soort game, TDM is een game mode. Cruciaal verschil.
Persoonlijk blijf ik het een gemiste kans vinden van DICE, maar daar hebben ze er al genoeg van dus laten we ze niet verder belasten met onze lastige vragen en opmerkingen
nero355 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:49:
Ik vind het echt totaal niet logisch wat je zegt, maar whatever...
nero355 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 02:29:
Haal dan maar gelijk de voertuigen uit Battlefield, want het is een FPS en daar zitten geen voertuigen in !! Klinkt net zo raar ongeveer![]()

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Nadeeltje is de tunnel bij de een na laatste set MCOMs, die kan nog wel eens irritant zijn voor de aanvallende partij omdat er niet veel looproutes zijn om bij de MCOMs te geraken.
Ook leuk om te doen als de tegenpartij niet goed op zit te letten: een scout heli aan de achterkant van de tunnel invliegen om zo rond de 2 MCOMs in te tunnel te cirkelen terwijl je nietsvermoedende tegenstanders neermaait (en ook gelijk wat teammates dropped).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik vind het dan nog vreemder dat er servers zijn die Metro + damavand peak hebben? Die twee maps zijn toch net het omgekeerde..
ik begrijp het niet helemaal ^^
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Tank van de attackers jatten werkt vaak ook wonderen. Als de aanvallers M16A3 only gaan dan pik ik hun tank. Kom maar met je M16tje en je medpack/defibs tegen mijn tank.AdmiralSnipe schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 02:25:
Vind Damavand Peak ook een van de leukere maps op rush.
Nadeeltje is de tunnel bij de een na laatste set MCOMs, die kan nog wel eens irritant zijn voor de aanvallende partij omdat er niet veel looproutes zijn om bij de MCOMs te geraken.
Ook leuk om te doen als de tegenpartij niet goed op zit te letten: een scout heli aan de achterkant van de tunnel invliegen om zo rond de 2 MCOMs in te tunnel te cirkelen terwijl je nietsvermoedende tegenstanders neermaait (en ook gelijk wat teammates dropped).
Meestal loopt dat uit op rage maar de rage motiveerd mij.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Inderdaad, van een open en voorzichtige aanval door de bergen tot een skydive naar een lager liggende basis en een full frontal assault op de tunnels. Zolang beide teams niet vol zitten met snipers heb je zeer leuke gameplay.Noel schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:38:
Rush op Damavand is best cool. Heel gevarieerd als je door heel de map gaat.
Ook op Conquest vind ik hem best vermakelijk, veel grondgevechten, drukte in de tunnels waar je ideaal kan flanken en de heli is een goede gebalanceerde toevoeging door de vorm van de map.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Metro Rush is ook heel leuk op dat vlak.
Metro TDM Conquest daarintegen is puur om punten te pakken. Heb gisteren een 64-player server gejoined in het begin en ben geeindigd ergens bovenaan met 53 kills en 32.000 punten, gewoon medpacks droppen en reviven. De volgende persoon met 33.000 punten had 170 kills. Zo heb ik wel die Combat Medic achievement snel gehaald. Het is een insane map met 64 man maar voor bepaalde achievements te halen is het ideaal.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Conquest small 5vs5 is best wel leuk om te spelen op die map, al zit er 1 gigantische glitch waarbij je dus 1 tunnel helemaal kan afzetten en moet de tegenstander door het midden of rechts.SmokingCrop schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:40:
Wat ik niet begrijp is waarom er zoveel Damavand Peak servers zijn.. Dat is zo'n beetje de slechste map van bf3.. ?
in Rush mode is de map ook leuk om te spelen, al speel ik heel weinig rush.(vrijwel nooit)
Metro is ook 1 van de beste Rush maps en is de combinatie Damavand peak en metro niet gek te noemen.
Metro vindt ik sowieso een leuke map met maximaal 32 man.
Niet bepaald, med/ammo packs zijn statisch en als je constant rondrent, zoals bij Donya of Ziba, dan zijn ze waardeloos. Bij Metro Conquest heb je een aantal zeer drukke chokepoints, vooral bij Ticket Service Hall ( B ) waar je de punten elke seconde bijna ziet aantikken van de packs.Tsurany schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 08:59:
Dat geld in principe voor elke 64p TDM map, zijn allemaal te klein voor die spelersaantallen waardoor het een zeer drukke toestand wordt en punten farmen easy is. Desalniettemin kan het, eventueel met een kleiner spelersaantal, zeker vermakelijk zijn.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Misverstand, ik bedoelde Metro Conquest:

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 01-05-2013 11:26 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Maar mijn punt was dus dat bij Metro Conquest dus veel statische groepen hebt rond Ticket Hall, waardoor ammo/health packs daar droppen dus beaucoup points oplevert. Genoeg dat je zelfs bijna niet hoeft te schieten. Dat is vooral handig voor de Combat Medic Achievement, waar je honderden revives en heals moet doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 01-05-2013 11:25 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik zit nu te twijfelen, was dit plaatje niet van de Alpha ?Phuncz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:35:
Punt B staat toch echt in het midden van de map hoor:
[afbeelding]
Volgens mij waren daar de vlaggen omgekeerd, maar kan het me niet meer goed herinneren.
was drukker bezig met de rush mode dan de conquest mode.
en je had het over 64man TDM op Metro en dit is conquest.
je hebt geen punt waar je vast kan komen te zitten in TDM.
alleen bij 64 man heb je meer chaos en ga je sneller dood, maar je maakt ook weer ziekveel kills.
64man is op de meeste maps ook te veel, speel liever maximaal 46 of 48 was het.
ook bij de trappen in metro kan je heel veel punten halen. doormiddel van t-ugs
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ja ik kon mij vaag herinneren dat ik in de alpha de A vlag binnen had zitten en de C vlag buiten.Tsurany schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:40:
Vlaggen zijn idd omgekeerd.
toen had je ook nog geen blauwe gloed in metro en kan je zelfs met granaten een stuk grond wegknallen, waar je dan in kon zitten voor cover.
In conquest hebben beide mappen choke points, metro heeft ticket area en damvand heeft de tunnel.SmokingCrop schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 02:36:
Persoonlijk vind ik dat echt een van de minst leuke maps
Ik vind het dan nog vreemder dat er servers zijn die Metro + damavand peak hebben? Die twee maps zijn toch net het omgekeerde..
ik begrijp het niet helemaal ^^
In bf2 had je karkand 64 slots en dat was ook 1 en al choke met nade spam feest, kan niet tegen dat soort game play maar blijkbaar is er een grote groep die dit wel leuk vind.
Metro 64 slot 2000 tickets zit altijd vol
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Over mn Kdr: Zo bedoelde ik het nietVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:45:
[...]
Die, de tamelijk schofterige xbow-huisophoofd bijvoorbeeld ook: je ziet een xbow schot in de leegte gaan, en terwijl je doorloopt naar Ray's Happy Place B (we campen daar zo vaak dat we de huisjes namen geven) krijg je ineens een doublekill. Ik maak ze ook zo dus ik weet wat het is, maar die gaan nogal wat mensen ook gemist hebben. En zo nog een paar kleinigheden hier en daar. Maar die acties zijn ook heel kort dus lastig om daar meer mee te doen zonder slo-mo. En slo-mo is al snel érg suf.
[...]
Ik herken die speelstijl en bijbehorende slechte KDR besten dat is ook saai. Maar het is een minpuntje voor mij wat betreft filmpjes kijken: een montage is alléén het kijken waard als hij van voor tot achter vól met goeie stunts en heldenacties zit; je leert er niets van, het is puur "kijk mij eens tof geweest zijn" footage. Dat mag, maar dan moet het kijken wel lonen. In dit geval is dat geslaagd, een zeldzame gebeurtenis.
[...]
Ik doe dat niet, en dus geen clanwars. Ik kán dat niet op commando: óf we spelen tactisch als squad het spel, of we zijn met z'n allen aan het lamballen* (al dan niet als squad). Maar dat is zin-afhankelijk, en zin hebben we niet altijd. En inderdaad, serieus spelen is retesaai om naar te kijken. Tenzij je tegen vrienden speelt en ze lekker schelden op voice
*Lamballen:
Je joint één van je favo servers en het TS kanaal van die kist. de regulars begroeten je. Je schuift aan in het RU team, in de squad met twee andere TSende regulars. De regulars in het US team, die in de tank zitten, merken op dat ze nu extra alert gaan zijn voor C4 jeepjes. "Hoeft niet" zegt je RU teammate "hij is engineer". In koor, absoluut synchroon, hoor je de tank-zitters beide "Mines." zeggen.
Schuldbewust klim je van je Vodnik af. Tien seconden later krijg je een teamkill omdat iemand in de Vodnik is gaan rijden en uitstapte voor het ding stil stond. En één van je mijnen nog op het schuifdak lag.
De geTKde teammate, een niet op TS aanwezige regular, schrijft in de chat "Sorry, didnt realize you were making jihad jeeps"
/me doet dit te vaak...
Over het tegen vrienden spelen: inderdaad-heerlijk- als je in hetzelfde teamspeak channel zit en je hoort ragen het moment dat ze geknifed worden
"Waar gaat dit over? Zie pagina 763 in dit topic of: video
*Ik was nogal bezig met examens leren enzo dus was dit even vergeten maar om terug te komen en mensen niet zonder vragen achter te laten*:Pykow schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:52:
[...]
Hoe bedoel je saai ?
8 maanden geleden toen de M5K echt slecht was (nu is het echt een killing machine) heb ik een TDM potje opgenomen. Ik stond 112 - 39 KDr 2.78 KPM 3.84
ik was toen nog rank 80 en nog geen shitbucked.
[--]
ik was bij 400 uur dus nog maar rank 80 en 40 uur later was ik rank 100
Met saai bedoelde ik dat het, voor mij dan, snel gaat vervelen om gewoon naar iemand te kijken die een potje speelt... Veel mensen die battlefield spelen spelen het ook op een, voor mij, saaie manier: beetje zitten hier, beetje lopen hier, kill jatten hier, supressen daar

Maar ik kan niemand natuurlijk mijn mening opdringen, ik kijk dan ook nooit regular gameplay video's, dan heb ik zoiets van ja, ik had in deze tijd ook zelf kunnen spelen
Ik ga nu zelf een potje metro rush/seine crossing conquest large oid spelen, als iemand wil kunnen ze me joinen?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik kijk alle filmpjes van xfactor,lvlcap,matimio,skillclinic,mongolfpsPhuncz schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:44:
Gameplay filmpjes kijk ik nooit omdat het saai is, dan kan je idd. beter gewoon zelf spelen.
vooral wanneer ik aan het rondneuzen of met messengers bezig ben.
of wanneer er niemand online is met skills om mee samen te spelen of wanneer ze op een rot server zitten.
Heb ik ook soms, kwestie van bf3 process killen en opnieuw proberen.infidel011 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:59:
Zijn er nog meer mensen die geen game kunnen joinen of ben ik ( zoals meestal het geval is ) de enige? Als ik een match join dan zegt "Game manager" dat ik die server aan het joinen ben, maar er gebeurt gewoon helemaal niets? =I
Heb een RU versie btw
Signature
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.