Acties:
  • 0 Henk 'm!
hankes schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:06:
[...]

het reageren in de console topic kwam ik te laat achter > dacht dat het pc was. dus ja mijn fail.
me eigen topic is dat mensen die niet deze 700+ pagina's topic helemaal door lezen toch deze clanwars kunnen zien. en wanneer ze dat niet willen zien scrollen ze toch door na een ander topic.

tis goed bedoeld hoor en dacht dat het ook wel leuk was om wat matches van de clanbase cup met team NL te posten... dat jullie gelijk dan die 3 baserape kills eruit pakken van 15 filmpjes tja. /3
ownee hoor, heb ook je tank filmpje bekeken op seine crossing, daar had ik niks op aan te merken.
dat was gewoon het bekende kat en muis spelletje. Maar die extra topic aanmaken hiervoor was overbodig.
dat met de combinatie van baserape kills tonen en zelfs een platoon voor je eigen "friends" vondt ik wel erg overdreven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Other topic please d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Battlefield Friends ! Kende het nog niet, maar ziet er leuk uit !
YouTube: Battlefield Friends - First Flight

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:18:
Battlefield Friends ! Kende het nog niet, maar ziet er leuk uit !
YouTube: Battlefield Friends - First Flight
Dat was het eerste filmpje en sinds dien ben ik een fan van BFF :D
ze hadden maar 1 of 2 filmpjes in seizoen 2 waarbij ik de humor niet begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
vriendenlijst kan maar 100 mensen hebben hellaas :S met mensen van teamNL en van 2 andere clans waarmee ik speel zit die snel vol.

en Battlefield Friends haha geweldige serie. zulke grappige herkenbare dingen :D

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik heb gisteren mijn pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1 ontvangen en moet zeggen dat er weer een nieuwe wereld voor mij open gaat! Wat een goed geluid komt hier uit. Het spelen van BF3 is nu weer een hele vernieuwing met deze headset, je hoort echt elk geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Was dit al voorbij gekomen? http://www.pcgamer.com/20...epting-beta-applications/

Kom maar op met die mods, spectator mode en andere zooi die er eigenlijk al in zit maar gewoon niet is afgewerkt door de alweer luie DICE-medewerkers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Qlii256 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:46:
Was dit al voorbij gekomen? http://www.pcgamer.com/20...epting-beta-applications/

Kom maar op met die mods, spectator mode en andere zooi die er eigenlijk al in zit maar gewoon niet is afgewerkt door de alweer luie DICE-medewerkers....
Ik had al wat gelezen hier over op mordorhq, daar posten de beide ontwikkelaars en daar kun je jouw ook aanmelden voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Stukje op film gezet, niet veel bijzonders maar wel met muziekje erbij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Soundcloud is een beter platform als je je favoriete nummers met de wereld wil delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Spelen jullie allemaal met colourblind assist aan misschien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
collorblind ftw !
hier wat actie met de t-rex op bazaar midflag.
YouTube: Battlefield 3 Rex fun @ Grand bazaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Fonta schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:03:
[video]
How not to play the objective. Just saying.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:04

D4NG3R

kiwi

:)

hankes schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:44:
collorblind ftw !
Heb je het geluid opgenomen met een aardappel :P?

Altijd leuk dit soort momenten.. Of dat je erdoorheen ragt met een ander wapen :P .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:16:
[...]

Tuurlijk. dan zie je makkelijk wie je squadmembers zijn die je kan reviven.
Dan zal ik dat ook maar eens aanzetten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vanmiddag even Premium aangeschaft. (25EUR via Origin op dit moment)
Erg leuk om een aantal nieuwe maps te spelen naast het vertrouwde Metro, Caspian en Strike etc.
Wat een beetje vreemd is, maar wat ook al zo was zonder premium, is dat de filters voor het zoeken maar brak werken. Als ik bijvoorbeeld 62p selecteer, dan krijg ik een hoop 64p servers. Als ik hier nog 32p aan toevoeg, blijven er slechts 3x 64p servers over..
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Of is dit gewoon brakheid van EA/Dice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:46:

Dat colour? :9~

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
[video]
Ik haat Dubstep achtige muziek!
hankes schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:44:
collorblind ftw !
Jahoor... er vliegen tig granaten voor zijn neus en er gaat geen health af. Als zo iets bij mij gebeurt ben ik mol voordat er maar ook een granaat ontploft!

[ Voor 44% gewijzigd door noud op 24-04-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
D4NG3R schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:37:
[...]

Heb je het geluid opgenomen met een aardappel :P?
haha ja weet ook niet hoe dit zo gaar komt :D

p90 is ook leuk op zo moment even iedereen kapot spraye

@noud >> daarom ren ik ook steeds om het hoekje heen. en zorg dat je medic kit op een plek ligt dat ie niet kapot gaat van de splash damage van de granaat :D scheelt al de helft

[ Voor 24% gewijzigd door hankes op 24-04-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
[video]
M16 is standaard een downvote.
Vooral omdat ik je ook wel eens tref in servers en ik je regelmatig zie janken over het gun-gebruik van anderen zoals shotguns.
Als je als M16-hoer commentaar hebt op anderen, ben je in mijn boek het laagste van het laagste :)
(ingame zeiken en schelden op anderen is sowiezo een beetje zielig)

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 24-04-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ben momenteel bezig mijn Recon Service Medal aan het bij elkaar schieten, en speel vooral TDM met de combo M417, G18 Supp. en X-Bow met explosieven ( >:) ). Dat bevalt prima, maar heeft iemand nog wat suggesties voor wat variatie?

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 25-04-2013 00:53 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik had (een tijdje geleden alweer) een montage in elkaar gezet, zouden jullie nog wat commentaar e.d. kunnen geven?
Ik probeer niet alleen mijn editing skills te verbeteren maar speelstijl over het algemeen, als je dingen opvallen die ronduit slecht zijn zeg het dan gewoon ;)
(PS: 1080P!)

[ Voor 19% gewijzigd door Brodo op 25-04-2013 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Niet online
(delete deze post s.v.p. geen idee hoe ik een double post voor elkaar heb gekregen O_o )

[ Voor 160% gewijzigd door Brodo op 25-04-2013 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 17:14
Wanneer gaan de Battlefield 3 servers weer online op de PC? Ze zijn namelijk allemaal down nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
revivespirit schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:08:
Ik had (een tijdje geleden alweer) een montage in elkaar gezet, zouden jullie nog wat commentaar e.d. kunnen geven?
Ik probeer niet alleen mijn editing skills te verbeteren maar speelstijl over het algemeen, als je dingen opvallen die ronduit slecht zijn zeg het dan gewoon ;)

[video]
Begin is niet zo maar die rewind mode is erg gaaf gedaan en zal vast veel tijd in hebben gezeten. Mooi gemonteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

lexxus93 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:12:
Wanneer gaan de Battlefield 3 servers weer online op de PC? Ze zijn namelijk allemaal down nu.
Battlelog doet het nu net weer

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer alles op de nieuwe HD moeten instaleren , de oude HD totaal een op de andere minuut kapot , :( ongeveer 35 GB BF 3 moeten instaleren WTF 7(8)7 , hoe groot worden de games in de toekomst ?? :+

Ik ben alleen even kwijt welke FXAA injector te moeten , kunnen gebruiken , kan iemand dat even door geven aan mij ,al vast bedankt _/-\o_

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

En daarom moet je altijd meer dan 1 HDD hebben : Backup FTW!!! :)

Wat betreft het aantal GB voor 1 game zou het nog weleens heel gek kunnen worden in de toekomst : Wikipedia: Blu-ray Disc <= 200 GB discs :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:22:
Zo weer alles op de nieuwe HD moeten instaleren , de oude HD totaal een op de andere minuut kapot , :( ongeveer 35 GB BF 3 moeten instaleren WTF 7(8)7 , hoe groot worden de games in de toekomst ?? :+

Ik ben alleen even kwijt welke FXAA injector te moeten , kunnen gebruiken , kan iemand dat even door geven aan mij ,al vast bedankt _/-\o_
Binnenkort krijg je ze geleverd preinstalled op een 1TB hdd :o :+.

Ik adviseer je SweetFX injector.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=376265

http://sweetfx.thelazy.net/
En SweetFX gui configurator (maar handmatig is net zo simpel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:49:
Ben momenteel bezig mijn Recon Service Medal aan het bij elkaar schieten, en speel vooral TDM met de combo M417, G18 Supp. en X-Bow met explosieven ( >:) ). Dat bevalt prima, maar heeft iemand nog wat suggesties voor wat variatie?
uhm ja waarom G18 supp en niet gewoon de Rex of magnum ?
Je bent met recon service medal bezig, waarom gebruik je dan niet een MAV, T-ugs ? krijg je veel punten van.
unfor schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:17:
[...]

M16 is standaard een downvote.
Vooral omdat ik je ook wel eens tref in servers en ik je regelmatig zie janken over het gun-gebruik van anderen zoals shotguns.
Als je als M16-hoer commentaar hebt op anderen, ben je in mijn boek het laagste van het laagste :)
(ingame zeiken en schelden op anderen is sowiezo een beetje zielig)
Een downvote omdat iemand met de M16 speelt is pas het laagste van het laagste lol.
zeggen dat ingame zeiken en schelden op anderen zielig is en in je zelfde post noem je fonta een M16-hoer ? dat is punt 1 klagen over een wapen en punt 2 schelden. Nee goed punt van je, slim bezig.

Ga call of duty spelen of zo, daar loopt iedereen met dezelfde gun rondt, nog erger dan in BF3 en je hoort daar niemand over klagen.

Als je de M16 niet kan handelen moet je maar stoppen met BF3. niet iedereen met de M16 is gelijk een speler met veel skills. ik ken nog genoeg lui die met de M16 rond lopen en mij er misschien 1x mee neerhalen en ik hun 5 keer met AK-74M. Als je dom om een hoekje rent of je ziet iemand te laat heb je ook niks aan de M16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pykow schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:22:
Een downvote omdat iemand met de M16 speelt is pas het laagste van het laagste lol.
...
Als je de M16 niet kan handelen moet je maar stoppen met BF3. niet iedereen met de M16 is gelijk een speler met veel skills. ik ken nog genoeg lui die met de M16 rond lopen en mij er misschien 1x mee neerhalen en ik hun 5 keer met AK-74M.
Dat is ook het punt, M16 is te makkelijk. Pro-noobs nemen de de-facto "beste" wapens.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 25-04-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revivespirit schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:08:

[video]
Minpunten:
-sommige toffe acties zijn zó kort in beeld dat je ze bijna mist
-muziek staat dusdanig hard dat je geen spel hoort
-toffe momenten monteren geeft geen beeld van gameplay of spelerskunsten
-een flink aantal van je streaks zijn niet zozeer dat jij zo goed bent maar dat je tegenstanders het en masse verkakken

Pluspunten:
-knettervette streaks zijn altijd leuk om te zien
-geen m16a3 lamage
-m320 smoke sniping
-LMG volauto hipfire wandelingetjes door bosjes soon-to-be lijken
-veel goeie takedowns (eerst sufdollen en dan z'n tags afpakken is gewoon leuk)
-sneaky bastard aanvallen in de rug, I like that
-huizen op hoofdjes gooien op Seine
-geen "no-skillz-easy-killz" zoals met de TV missile een eind buiten de kaart gaan hangen en dan baserapen
-xbow, bolt action, mes en m320 smoke in close combat op infantry kaarten en het overleven
-eindelijk iemand die geen technoteringherrie op de achtergrond plakt
-filmpje leuk gesynct aan muziek

De eerste montage, en eigenlijk het eerste gameplay filmpje, in lánge tijd dat leuk is om te kijken, zelfs met geluid aan, en een hoop gave momenten weet te pakken zonder wat Phuncz "pro-noob" sessies zou noemen. d:)b /me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
als de m16a3 het beste wapen is >> dan is het toch ook logisch dat je daar mee speelt ?
soms ff een andere gun voor de afwisseling maar m16a3 ftw ! + eak is ook lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hankes schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:40:
als de m16a3 het beste wapen is >> dan is het toch ook logisch dat je daar mee speelt ?
Voor sommige mensen is het juist logisch dat je daar dan NIET mee speelt. Iets met sportiviteit en spelplezier boven winnen stellen.
Overigens moet je dat niet zeggen want dan barst er hier altijd een intense flamewar uit. Vooral door m16a3 noeps /me rent hard weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
dan ben ik bang dat ik onder het stukje "m16a3 noobs" val :D
http://battlelog.battlefi...kes/weapons/245668840/pc/

vind het ook irritant als je met zo kut wapen rond loopt je gaat dood terwijl je met een m16a3 was blijven leven.
Altijd op public's heb ik het idee als je met een m16a3 mvp wordt dat ze dan denke tjaaa kan ik ook wel met zo makkelijke gun een kd van 6+ halen. maar uiteindelijk moet je zelf toch nog echt de kills maken en tactisch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even het woordenboek erbij gepakt omdat de meeste mensen niet weten wat NOOB betekend

http://nl.bab.la/woordenboek/nederlands-engels/noob
noob {zelfstandig naamwoord}
noob (onervaren gamer) {de} [comp.]

http://www.icer.nl/computerwoordenboek.php?xct=Noob
Een persoon die ergens niet goed in is of iets voor het eerst doet

Of te wel iemand die met de M16A3 speelt kan zelden tot nooit een noob zijn.
een speler met de M16A3, weet dat het de beste wapen is en maakt hier dus dankbaar gebruik van.
Door zijn ervaring met andere guns, weet de speler dat de M16A3 niet te overtreffen is.
Dus door zijn ervaring vervalt de regel als onervaren gamer of een persoon die iets voor het eerst iets doet.

Het vlaamswoordenboek heeft een andere definitie van de term noob,
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/noob
noob (de ~ (m.), ~s)
amateur, iemand die ‘er’ niets van kan

een speler die met de M16A3 speelt, staat meestal boven aan in de lijst, haalt de beste scores en is daardoor al geen amateur te noemen. een M16A3 speler kan zelfs een overwinning pakken en daardoor vervalt ook de uitleg. iemand die er niets van kan.

Hopelijk wordt er eens een keer nagedacht voordat je het woord noob in je mond neemt.

er is 1 manier om noob en M16A3 te combineren en dat is als iemand met een M16A3 rond loopt en zeer lage accuratie heeft en niet zoveel kills maakt. dan praten we over een noob speler die de M16A3 gebruikt.

p.s. dit geld ook voor de M4A1,AEK-971,M416,M27 IAR

/me Pykow is een trotse eigenaar van 189 stars voor de M16A3 en 91 stars voor de M4A1

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 25-04-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:53:
Even het woordenboek erbij gepakt omdat de meeste mensen niet weten wat NOOB betekend

http://nl.bab.la/woordenboek/nederlands-engels/noob
noob {zelfstandig naamwoord}
noob (onervaren gamer) {de} [comp.]

http://www.icer.nl/computerwoordenboek.php?xct=Noob
Een persoon die ergens niet goed in is of iets voor het eerst doet

Of te wel iemand die met de M16A3 speelt kan zelden tot nooit een noob zijn.
een speler met de M16A3, weet dat het de beste wapen is en maakt hier dus dankbaar gebruik van.
Door zijn ervaring met andere guns, weet de speler dat de M16A3 niet te overtreffen is.
Dus door zijn ervaring vervalt de regel als onervaren gamer of een persoon die iets voor het eerst iets doet.

Het vlaamswoordenboek heeft een andere definitie van de term noob,
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/noob
noob (de ~ (m.), ~s)
amateur, iemand die ‘er’ niets van kan

een speler die met de M16A3 speelt, staat meestal boven aan in de lijst, haalt de beste scores en is daardoor al geen amateur te noemen. een M16A3 speler kan zelfs een overwinning pakken en daardoor vervalt ook de uitleg. iemand die er niets van kan.

Hopelijk wordt er eens een keer nagedacht voordat je het woord noob in je mond neemt.
Helemaal mee eens. Eindelijk iemand die er eens grondig argumentatie bij levert: random spelers voor noobs uitmaken slaat écht nergens op. Als je dat doet ben je echt noep.
noep (de ~ (m.), ~s)
Iemand die in plaats van op sportieve, mannelijke wijze iets te doen voor de makkelijke weg kiest en dan, als hij door de makkelijkste weg te kiezen eerste staat, niet snappende dat het om het spelen ging en niet om het eerste staan, tof gaat lopen doen dat hij "pro" is en beter dan anderen en "echt niet noob". Zie ook: baseraper.
p.s. dit geld ook voor de M4A1,AEK-971,M416,M27 IAR
Zekers, alhoewel de AEK ook nadelen kent en dus al behoorlijk niet-noep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:01:
[...]

Helemaal mee eens. Eindelijk iemand die er eens grondig argumentatie bij levert: random spelers voor noobs uitmaken slaat écht nergens op. Als je dat doet ben je echt noep.
noep (de ~ (m.), ~s)
Iemand die in plaats van op sportieve, mannelijke wijze iets te doen voor de makkelijke weg kiest en dan, als hij door de makkelijkste weg te kiezen eerste staat, niet snappende dat het om het spelen ging en niet om het eerste staan, tof gaat lopen doen dat hij "pro" is en beter dan anderen en "echt niet noob". Zie ook: baseraper.

[...]

Zekers, alhoewel de AEK ook nadelen kent en dus al behoorlijk niet-noep is.
In de nederlandse taal is noep en noob niet eens een geldig wordt, alleen wordt het gezien als een Digitale term waardoor het toegestaan is in digitalen geschriften ;)

btw het zoeken op noep levert bij mij geen resultaten op in het woordenboek ;)
succesfull troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:14
Die Fatal Drop challenge, waarbij je een enemy transport vehicle moet killen met je airdropped IFV, bedoelen ze daar ook een motor mee bijvoorbeeld?
Op de een of andere manier had ik namelijk bedacht dat dat dan een AMTRAC moest zijn, die dan wel in Rush moest zitten. Ik een paar Rush potjes spelen op de nieuwe maps, maar nergens geen airdrop hoor ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat jij ook blijft happen terwijl het nota bene in het rood in m'n post stond :+ volgens mij doe je het expres :P
Maar eh, staat noob daadwerkelijk in woordenboeken? Die definitie spoort echt niet; die is al járen "alles wat iemand doet wat je irriteert in een spelletje maakt de ander tot noob". Noob is daarmee synoniem voor "persoon die mij zojuist doodmaakte terwijl ik veel beter ben dan hij!!!!!!11111", zoals veel geuit door pubertjes. Welke mafkees gaat dat soort puberale scheldwoorden proberen te definiëren?

Woordenboek-makers zijn de m16a3 noobs van de taalkunde. })

Snorro schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:09:
Die Fatal Drop challenge, waarbij je een enemy transport vehicle moet killen met je airdropped IFV, bedoelen ze daar ook een motor mee bijvoorbeeld?
Op de een of andere manier had ik namelijk bedacht dat dat dan een AMTRAC moest zijn, die dan wel in Rush moest zitten. Ik een paar Rush potjes spelen op de nieuwe maps, maar nergens geen airdrop hoor ^_^
Bikes, AA jeepjes, en ik meen ook transport helis.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:13:
[...]

Dat jij ook blijft happen terwijl het nota bene in het rood in m'n post stond :+ volgens mij doe je het expres :P
Maar eh, staat noob daadwerkelijk in woordenboeken? Die definitie spoort echt niet; die is al járen "alles wat iemand doet wat je irriteert in een spelletje maakt de ander tot noob". Noob is daarmee synoniem voor "persoon die mij zojuist doodmaakte terwijl ik veel beter ben dan hij!!!!!!11111", zoals veel geuit door pubertjes. Welke mafkees gaat dat soort puberale scheldwoorden proberen te definiëren?

Woordenboek-makers zijn de m16a3 noobs van de taalkunde. })
Hahah.
If you can kill someboby, your victim is a noob
if you get killed by somebody, your victim is a hacker

Studentslogics !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:14:
[...]
If you can kill someboby, your victim is a noob
if you get killed by somebody, your assaillant is a hacker

Gamers' logic !!
FTFY, en ja, precies dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké bedankt , die zet ik gewoon in de BF 3 map , moet ik dan nog iets doen om die aan het werk te zetten of zo ???
Xant0r schreef op donderdag 25 april 2013 @ 04:40:
[...]

Binnenkort krijg je ze geleverd preinstalled op een 1TB hdd :o :+.

Ik adviseer je SweetFX injector.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=376265

http://sweetfx.thelazy.net/
En SweetFX gui configurator (maar handmatig is net zo simpel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:14:
Oké bedankt , die zet ik gewoon in de BF 3 map , moet ik dan nog iets doen om die aan het werk te zetten of zo ???

[...]
Ja gewoon in BF3 folder zetten, met die configurator kun je dingen aan en uit zetten. Kan ook handmatig, echt spannend ziet die config er niet uit namelijk :). Bij meeste dingen staan wel wat ze doen maar in principe gebruik ik alleen dit:

SMAA (anti-aliasing)
LumaShapren (maakt beeld minder blurry, BF3 is vrij blurry van zichzelf :))
Vibrance (verhogen van kleurenpallet, alles word iets "vrolijker", uiteraard kan je er zelf voor kiezen hoeveel, kan van minimaal tot Battlefield Heroes stijl bij wijze van :D).

Rest heb ik allemaal uit staan.

http://sfx.thelazy.net/ (lijkt momenteel onbereikbaar, in elk geval voor mij...later ff opnieuw proberen)

Hier kan je eventueel voorbeeldjes zien, staan paar BF3 profielen. Maar doe het toch liever zelf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

uhm ja waarom G18 supp en niet gewoon de Rex of magnum ?
Je bent met recon service medal bezig, waarom gebruik je dan niet een MAV, T-ugs ? krijg je veel punten van.

[...]

zeggen dat ingame zeiken en schelden op anderen zielig is en in je zelfde post noem je fonta een M16-hoer ? dat is punt 1 klagen over een wapen en punt 2 schelden. Nee goed punt van je, slim bezig.

Ga call of duty spelen of zo, daar loopt iedereen met dezelfde gun rondt, nog erger dan in BF3 en je hoort daar niemand over klagen.

Als je de M16 niet kan handelen moet je maar stoppen met BF3. niet iedereen met de M16 is gelijk een speler met veel skills. ik ken nog genoeg lui die met de M16 rond lopen en mij er misschien 1x mee neerhalen en ik hun 5 keer met AK-74M. Als je dom om een hoekje rent of je ziet iemand te laat heb je ook niks aan de M16.
i couldn't agree more +1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat uitzetten doe je in ????? ik ben zoooooonnnnn NOOOOOOOBB haha
Xant0r schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:54:
[...]

Ja gewoon in BF3 folder zetten, met die configurator kun je dingen aan en uit zetten. Kan ook handmatig, echt spannend ziet die config er niet uit namelijk :). Bij meeste dingen staan wel wat ze doen maar in principe gebruik ik alleen dit:

SMAA (anti-aliasing)
Vibrance (verhogen van kleurenpallet, alles word iets "vrolijker", uiteraard kan je er zelf voor kiezen hoeveel, kan van minimaal tot Battlefield Heroes stijl bij wijze van :D).

http://sfx.thelazy.net/ (lijkt momenteel onbereikbaar, in elk geval voor mij...later ff opnieuw proberen)

Hier kan je eventueel voorbeeldjes zien, staan paar BF3 profielen. Maar doe het toch liever zelf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

SMAA (anti-aliasing)

Zelf gebruik ik digital vibrance van nvidia.
Game gaat er kleurrijker vanuit zien.
een IPS monitor nemen is ook een mogelijkheid om de game er nog beter uit te laten zijn.
al met al zet ik soms de digital vibrance omhoog en verder pas ik niks aan en draai ik alles op Low settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
http://bf4central.com/201...tlefield-4-ebgames-promo/ Fake?

Release date: 31 okt 2013? :)

[ Voor 17% gewijzigd door QPeter op 25-04-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

[...]

SMAA (anti-aliasing)

Wordt je hiervoor gebanned online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Pykow schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:40:
[...]

Hele kleine kans dat dat gebeurd. tot dus ver is nog niemand verbannen.
idd en diegen die beweren dat ze gebanned zijn voor fxaa liegen en zijn vaak gebanned voor het gebruik van cheats.

Er zijn een paar servers die kicken voor fxaa omdat ze bf3 alleen puur willen, dit doen ze met de md5tool maar de kans dat je op zulke servers terecht komt is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Niet online
peakaboo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:14:
[...]

Begin is niet zo maar die rewind mode is erg gaaf gedaan en zal vast veel tijd in hebben gezeten. Mooi gemonteerd!
Ok bedankt voor de feedback :) En inderdaad, vooral in het vinden/maken van de knife clips die op elkaar aansluiten was echt een :X :X (De eerste damavand streak, toen ik die engineer knifede... Ik zat zo erg erop te hopen dat battlefield de goede animatie (van de zijkant zou doen) zodat het ook aan zou sluiten op de vorige clip... Gelukkig gebeurde dit ook :9
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:38:
[...]

Minpunten:
-sommige toffe acties zijn zó kort in beeld dat je ze bijna mist
-muziek staat dusdanig hard dat je geen spel hoort
-toffe momenten monteren geeft geen beeld van gameplay of spelerskunsten
-een flink aantal van je streaks zijn niet zozeer dat jij zo goed bent maar dat je tegenstanders het en masse verkakken

Pluspunten:
-knettervette streaks zijn altijd leuk om te zien
-geen m16a3 lamage
-m320 smoke sniping
-LMG volauto hipfire wandelingetjes door bosjes soon-to-be lijken
-veel goeie takedowns (eerst sufdollen en dan z'n tags afpakken is gewoon leuk)
-sneaky bastard aanvallen in de rug, I like that
-huizen op hoofdjes gooien op Seine
-geen "no-skillz-easy-killz" zoals met de TV missile een eind buiten de kaart gaan hangen en dan baserapen
-xbow, bolt action, mes en m320 smoke in close combat op infantry kaarten en het overleven
-eindelijk iemand die geen technoteringherrie op de achtergrond plakt
-filmpje leuk gesynct aan muziek

De eerste montage, en eigenlijk het eerste gameplay filmpje, in lánge tijd dat leuk is om te kijken, zelfs met geluid aan, en een hoop gave momenten weet te pakken zonder wat Phuncz "pro-noob" sessies zou noemen. d:)b /me like!
Jij ook bedankt voor de feedback, vooral het lijstje, kan ik wat mee denk ik zo :*)

Over die korte acties, ik weet precies waar je het over hebt ;) O.a. dat sv98 clipje (double headshot btw), ik zag het ook pas nadat ik het op youtube had gezet, dat het wel heel erg kort was... (in het clipje daarna is 1/2/3/4 frames ook nog een sv98 te zien, maar dit was ook zo verrekte kort dat 99% van de mensen dit waarschijnlijk niet eens zien haha)

Over een beeld van mijn gameplay, ik kan ook wel een average ronde uploaden maar dat vind ik dan weer zo saai...
Ik speel over het algemeen heel agressief, letterlijk gewoon "CHAAAAAARGE" en dan een streakje van 10 pakken om vervolgens (als ik tegen een beetje goede tegenstanders speel die het niet en masse verkakken ;) ) gewoon 3/4/ keer dood te gaan met misschien 1 kill per death :+

Battlefield spelen en dan tactisch en sloom van medipack naar medipack, cover naar cover en af en toe iemand neer knallen kan ook wel, doe ik wel met clanwars maar in normale potjes? Naah gewoon chargen die handel >:)

Nog meer mensen die feedback kunnen/willen geven? <3 Montage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revivespirit schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:09:
[...]
Over die korte acties, ik weet precies waar je het over hebt ;) O.a. dat sv98 clipje (double headshot btw), ik zag het ook pas nadat ik het op youtube had gezet, dat het wel heel erg kort was... (in het clipje daarna is 1/2/3/4 frames ook nog een sv98 te zien, maar dit was ook zo verrekte kort dat 99% van de mensen dit waarschijnlijk niet eens zien haha)
Die, de tamelijk schofterige xbow-huisophoofd bijvoorbeeld ook: je ziet een xbow schot in de leegte gaan, en terwijl je doorloopt naar Ray's Happy Place B (we campen daar zo vaak dat we de huisjes namen geven :X ) krijg je ineens een doublekill. Ik maak ze ook zo dus ik weet wat het is, maar die gaan nogal wat mensen ook gemist hebben. En zo nog een paar kleinigheden hier en daar. Maar die acties zijn ook heel kort dus lastig om daar meer mee te doen zonder slo-mo. En slo-mo is al snel érg suf.
Over een beeld van mijn gameplay, ik kan ook wel een average ronde uploaden maar dat vind ik dan weer zo saai...
Ik speel over het algemeen heel agressief, letterlijk gewoon "CHAAAAAARGE" en dan een streakje van 10 pakken om vervolgens (als ik tegen een beetje goede tegenstanders speel die het niet en masse verkakken ;) ) gewoon 3/4/ keer dood te gaan met misschien 1 kill per death :+
Ik herken die speelstijl en bijbehorende slechte KDR best ;) en dat is ook saai. Maar het is een minpuntje voor mij wat betreft filmpjes kijken: een montage is alléén het kijken waard als hij van voor tot achter vól met goeie stunts en heldenacties zit; je leert er niets van, het is puur "kijk mij eens tof geweest zijn" footage. Dat mag, maar dan moet het kijken wel lonen. In dit geval is dat geslaagd, een zeldzame gebeurtenis.
Battlefield spelen en dan tactisch en sloom van medipack naar medipack, cover naar cover en af en toe iemand neer knallen kan ook wel, doe ik wel met clanwars maar in normale potjes? Naah gewoon chargen die handel >:)
Ik doe dat niet, en dus geen clanwars. Ik kán dat niet op commando: óf we spelen tactisch als squad het spel, of we zijn met z'n allen aan het lamballen* (al dan niet als squad). Maar dat is zin-afhankelijk, en zin hebben we niet altijd. En inderdaad, serieus spelen is retesaai om naar te kijken. Tenzij je tegen vrienden speelt en ze lekker schelden op voice >:)

*Lamballen:
Je joint één van je favo servers en het TS kanaal van die kist. de regulars begroeten je. Je schuift aan in het RU team, in de squad met twee andere TSende regulars. De regulars in het US team, die in de tank zitten, merken op dat ze nu extra alert gaan zijn voor C4 jeepjes. "Hoeft niet" zegt je RU teammate "hij is engineer". In koor, absoluut synchroon, hoor je de tank-zitters beide "Mines." zeggen.
Schuldbewust klim je van je Vodnik af. Tien seconden later krijg je een teamkill omdat iemand in de Vodnik is gaan rijden en uitstapte voor het ding stil stond. En één van je mijnen nog op het schuifdak lag.

De geTKde teammate, een niet op TS aanwezige regular, schrijft in de chat "Sorry, didnt realize you were making jihad jeeps"

/me doet dit te vaak...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
revivespirit schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:09:

ik kan ook wel een average ronde uploaden maar dat vind ik dan weer zo saai...
Hoe bedoel je saai ?

8 maanden geleden toen de M5K echt slecht was (nu is het echt een killing machine) heb ik een TDM potje opgenomen. Ik stond 112 - 39 KDr 2.78 KPM 3.84
ik was toen nog rank 80 en nog geen shitbucked.

Mijn internet is sloom dus op lage qualiteit geupload, maar net voldoende om alles te kunnen zien op 720p fullscreen.

ook nog een Scar-l rondje erna gelijk 117 - 47 KDR 2.49 en KPM 3.28

ik was bij 400 uur dus nog maar rank 80 en 40 uur later was ik rank 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij jouw rondjes bedoelt met saai. Zeker omdat het TDM is, wat de saaiste vorm überhaupt is, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:53:
Ik denk dat hij jouw rondjes bedoelt met saai. Zeker omdat het TDM is, wat de saaiste vorm überhaupt is, natuurlijk.
100% mee eens, vooral met de M5K run and gun nobrainer.
waren ook puur filmpjes om te laten zien dat je zelfs met verschrikkelijke slechte guns nog een leuke score kunt halen en me limiet van youtube was er toen net af en dat wilde ik even testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Ik zou ook geen TDM filmpjes uploaden, puur alleen om een wapen te showcasen kan het wel maar anders heeft het geen doel. Er zullen dan te weinig viewers zijn op je Tube, hier ervaring mee toevallig :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:02:
Ik zou ook geen TDM filmpjes uploaden, puur alleen om een wapen te showcasen kan het wel maar anders heeft het geen doel. Er zullen dan te weinig viewers zijn op je Tube, hier ervaring mee toevallig :P

[video]
Yep exact waarom mijn filmpjes zijn gemaakt. Showcase door goed te spelen met 1 van de slechtste wapens van de game en omdat gasten hier aangaven om er mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
NLsandman schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:05:
[...]

idd en diegen die beweren dat ze gebanned zijn voor fxaa liegen en zijn vaak gebanned voor het gebruik van cheats.

Er zijn een paar servers die kicken voor fxaa omdat ze bf3 alleen puur willen, dit doen ze met de md5tool maar de kans dat je op zulke servers terecht komt is klein.
Dat een md5tool fxaa detecteert lijkt me sterk daar er geen bestanden veranderd worden.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
pafdaddy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:32:
[...]

Dat een md5tool fxaa detecteert lijkt me sterk daar er geen bestanden veranderd worden.
Maar je kan wel naar bestanden scannen met md5tool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]

Hahah, wannabe m16-pro op z'n teentjes getrapt. lol
Snap je niet dat ik normaal niet zou zeiken op m16-hoertjes, maar ik dat alleen doe omdat ik hem regelmatig anderen volledig zie afzeiken ingame?
Iedereen weet dat M16 het makkelijkste wapen is, prima, maar ga dan godverdomme niet zitten jammeren als iemand met een shotgun je afschiet.
M16 spelers hebben het recht niet om commentaar te geven op anderen hun gun-gebruik aangezien zij al het makkelijkste wapen gebruiken.

Je zal mij normaliter niet horen over zulke dingen, maar als een m16 speler dat doet heb je de poppen aan 't dansen :P

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 25-04-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
[...]

Een downvote omdat iemand met de jet speelt is pas het laagste van het laagste lol.
zeggen dat ingame zeiken en schelden op anderen zielig is en in je zelfde post noem je fonta een jet-hoer ? dat is punt 1 klagen over een wapen en punt 2 schelden. Nee goed punt van je, slim bezig.

Ga call of duty spelen of zo, daar loopt iedereen rondt, nog erger dan in BF3 en je hoort daar niemand over klagen.

Als je de jet niet kan handelen moet je maar stoppen met BF3. niet iedereen met de jet is gelijk een speler met veel skills. ik ken nog genoeg lui die met de jet rond vliegen en mij er misschien 1x mee neerhalen en ik hun 5 keer met MAA. Als je dom op een MAA afvliegt of je ziet iemand te laat heb je ook niks aan de jet.
Kon het niet laten....

Nieuwe discussie :P :D :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
hiero een filmpje van een rondje seine crossing eerder vandaag
55 killstreak op seine crossing > met de tank. (werd gelukkig gerepeared een aantal keer wat het makkelijk maakt)
YouTube: battlefield 3 55 killstreak on seine crossing public game play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:18:
[...]

Hahah, wannabe m16-pro op z'n teentjes getrapt. lol
Snap je niet dat ik normaal niet zou zeiken op m16-hoertjes, maar ik dat alleen doe omdat ik hem regelmatig anderen volledig zie afzeiken ingame?
Iedereen weet dat M16 het makkelijkste wapen is, prima, maar ga dan godverdomme niet zitten jammeren als iemand met een shotgun je afschiet.
M16 spelers hebben het recht niet om commentaar te geven op anderen hun gun-gebruik aangezien zij al het makkelijkste wapen gebruiken.

Je zal mij normaliter niet horen over zulke dingen, maar als een m16 speler dat doet heb je de poppen aan 't dansen :P
Nee hoor ben niet op mijn teentjes getrapt, ik begrijp je alleen verkeerd.
Wat geeft jou het recht om wel commentaar te geven op wapens en een m16 speler niet ?
Battlefield 3 blijft toch battlefield 3 ? Iedereen heeft de vrijheid om het wapen te pakken die ze zelf fijn vinden.
M16A3 is een easy gun. Daar ben ik volkomen met jou eens. een M16A3 speler is alleen geen god.
Als iedereen met de M16A3 speelt, dan komt het nog steeds neer op skill level en niet wie de beste wapen heeft. Als een nieuwe speler de M16A3 oppakt en ik speel met de Famas, dan is de kans nog steeds aanwezig dat ik het makkelijk win. Why ? Map kennis, recoil kennis, skills. enz.

Het is ook wat hankes zegt. Door je ervaring in deze game ga je steeds terug vallen op de M16A3.
Want je gaat te vaak dood, terwijl je weet dat je het met de M16A3 wel had gewonnen, ik wissel soms nog van wapen voor variatie. maar als je in je achterhoofd weet dat je het kon winnen, dan ga je je eigen toch niet verzwakken ?

Ik heb bijna alle wapens op de snipers,pistols en gadgets na meer dan 500 kills en daarmee durf ik aardig te zeggen dat ik wel weet welke wapen waar en niet geschikt voor is. Het is gewoon zo dat alle spelers zitten te zeiken dat de M16A3 zo makkelijk is, maar zelf stronteigenwijs zijn om het wapen niet te gebruiken, maar dan hebben ze wel het recht om commentaar te geven over gun-gebruik ?
Pak gewoon de M16A3 als je er last van hebt, klaar. houd je commentaar verder voor je.
Soms speel ik een potje met de G3A3 of F2000 of AEK en dan verlies ik soms, doordat ik de recoil minder goed begrijp en dan ga ik toch ook niet klagen dat ik neergemaaid wordt door een M16A3 ? het is mijn eigen keus geweest om te kiezen voor een zwakkere wapen ipv een wapen te kiezen die op alle fronten het goed doet.

Maar goed deze discussie is al 1000 keer geweest. het blijft een verhaaltje M16 spelers vs Stronteigenwijze spelers die wel het recht hebben om te klagen. Waarom denk je dat alle pro spelers met de M16 knallen ? omdat ze weten dat ze daarmee het meest effectief zijn.

Back on topic, want geen zin om hier verder nog mijn woorden nog aan vuil te maken, want dit is een eindeloze discussie. mensen die eigenwijs zijn, kan je niet overtuigen en dat wil je ook niet, want dan krijg je de meest rare opmerkingen terug te lezen/zien/horen.

Ik kwam het volgende filmpje tegen op facebook van Battlefield en die kon ik jullie niet laten ontgaan.
Meest epische filmpje die ik ooit in BF3 tijd heb gezien !!
hankes schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:40:
hiero een filmpje van een rondje seine crossing eerder vandaag
55 killstreak op seine crossing > met de tank. (werd gelukkig gerepeared een aantal keer wat het makkelijk maakt)
YouTube: battlefield 3 55 killstreak on seine crossing public game play.
Laat dit filmpje maar niet aan de Tank spelers zien :P die gaan weer zeuren dat het op seine crossing is en dat het niets bijzonders is, Who cares ;) dominatie is dominatie haha

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 25-04-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Pykow schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:51:
[...]

Nee hoor ben niet op mijn teentjes getrapt, ik begrijp je alleen verkeerd.
Wat geeft jou het recht om wel commentaar te geven op wapens en een m16 speler niet ?
Zoals ik al zeg, normaliter heb ik dat recht niet en doe ik dat ook niet.
Echter, als iemand zich misdraagt ingame door anderen uit te schelden omdat ze bijvoorbeeld gun X gebruiken, kun je dit soort comments wel verwachten.
En dat is nou net wat ik fonta zie doen als ik hem toevallig tref, vind ik gewoon niet kunnen als je zelf met 't makkelijkste geweer speelt :)

@hieronder: Ik zuig het niet uit m'n duim ofzo...

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 25-04-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:57:
[...]

Zoals ik al zeg, normaliter heb ik dat recht niet en doe ik dat ook niet.
Echter, als iemand zich misdraagt ingame door anderen uit te schelden omdat ze bijvoorbeeld gun X gebruiken, kun je dit soort comments wel verwachten.
En dat is nou net wat ik fonta zie doen als ik hem toevallig tref, vind ik gewoon niet kunnen als je zelf met 't makkelijkste geweer speelt :)
Nha speel al maanden met fonta op teamspeak ;) hij klaagt minder als men over BF3.
ik beperk het tot Hitreg en jets. en me duimen doen zeer van het duimen dat ze het gaan balance in deeltje 4.

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 25-04-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:53
Hulde dat je de moeite neemt om elke keer zo'n lap tekst te typen. Ik zou het niet kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
vinom schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:10:
Hulde dat je de moeite neemt om elke keer zo'n lap tekst te typen. Ik zou het niet kunnen :P
Aeon, in dat nieuwste filmpje, zijn die schoten in het water en dat vallende glas gewoon in slow motion, of kon je met die nieuwe camera tool nou beelden freezen om er vervolgens als camera doorheen te "vliegen"?
Ziet er wel vet uit! d:)b

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
AdmiralSnipe schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:03:
[...]

Aeon, in dat nieuwste filmpje, zijn die schoten in het water en dat vallende glas gewoon in slow motion, of kon je met die nieuwe camera tool nou beelden freezen om er vervolgens als camera doorheen te "vliegen"?
Ik heb in mijn editing software niks vetraagd. Ik kan de game 'stilzetten' en met mijn camera overal doorheen vliegen :D Voor degene die overigens een Reddit accountje hebben, upvote zou erg nice zijn: http://www.reddit.com/r/b...ter_destruction_then_bc2/

[ Voor 23% gewijzigd door vinom op 25-04-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:52:
ik was bij 400 uur dus nog maar rank 80 en 40 uur later was ik rank 100 ;)
Pykow, dan moet je ook eerlijk zijn en zeggen hoe je bij colonel 100 bent gekomen want ik weet het nog. ;)
Oh en M16A3 is voor noobs. M416 is voor pro's.

Verlaat topic en gaat dekking zoeken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, join ik een servertje, fris ik m'n jet kills op, wordt ik gebanned met de reden "Using too many bad words". Terwijl ik geeneens iets typte. Admin was gewoon op z'n teentjes getrapt omdat ik 'm telkens kon neerhalen met m'n jet -.- Zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zielige types inderdaad, maarja doe je toch niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
Hiero een vette kill van me clanmaat gisteren in de esl 12v12 cup semi finals.
YouTube: luckystrike

Ik had der ook 1 in dezelfde match maar iets minder mooi..
YouTube: chopper down shot

[ Voor 7% gewijzigd door hankes op 26-04-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

vinom schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 07:48:
Zielige types inderdaad, maarja doe je toch niks aan.
Nee helaas idd. niet, meeste admins verstoppen zich achter anonimiteit, die kun je dus zelfs niet reporten. En zover ik weet kun je geen servers voor admin abuse reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:44:
[...]

Pykow, dan moet je ook eerlijk zijn en zeggen hoe je bij colonel 100 bent gekomen want ik weet het nog. ;)
Oh en M16A3 is voor noobs. M416 is voor pro's.

Verlaat topic en gaat dekking zoeken. :+
Ow niks bijzonders en ook niks waarvoor ik me schaam ofzo.
TDM, Close Quarters Conquest domination met Saiga 12K double XP week. KD van 5+ was een eitje 105 - 4 was mijn hoogste score op ziba tower. Daarnaast had iedereen het over een flagrun en heb ik 1 potje ongeveer 5 minuutjes zo'n server gejoined en haalde ziek veel punten in de korte tijd en was bijna van rank 93 naar rank 94 gegaan. Maar goed iets uittesten wat er in de game zit, is niet strafbaar of iets waar je voor moet schamen. Hoeveel gasten niet snel rank 100 zijn geworden door de usas frag rounds en M26 Mass. Wat 100x zo erg was om te gebruiken.

dus ja ik ben nu bijna rank 200 (via BBlog) en daarvan heb ik een halve rank geskipped door het testen van een flagrun. dus 439,55 uur heb ik eerlijk me ranks gehaald van de eerste 100;) huilie huilie. niemand die het verschil merkt ;)
net zo goed dat ik de jet unlocks heb gehaald met de F35 vlaggen cappen op golf of oman, of chopper unlocks, omdat ik totaal niet kon vliegen met dat ding, heb ik steeds vlaggen gecapped.
en in BF4 als ze het niet goed dichttimmeren ga ik gelijk hetzelfde doen, anders duurt het vrijlang voordat je voertuig nuttig worden. alleen de MBT en IFV, MAA, Sprut en little bird heb ik eerlijk gehaald ;) ben ook een ground speler en zit vrijwel nooit in de lucht.
Vooral voor de jet unlocks heb ik zitten farmen, want zonder air radar en rocketpods was je echt nutteloos in de lucht.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 26-04-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pykow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:23:
Saiga 12K ... usas frag rounds en M26 Mass. Wat 100x zo erg was om te gebruiken.
Word je nooit moe van jezelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
AdmiralSnipe schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:03:
[...]

Ha, zie net dat ik hem nog niet hier had gepost gister avond. Hier is ie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:57:
[...]
Hetzelfde kan gezegd worden van het eindeloze geklaag op de M16A3.

Ik heb niet echt last van shutguns, zelfs niet op TDM noshar.
Het enige wat je dan niet moet doen is in het centrum van de containers lopen. Speel langs de flanken en ze kunnen je amper iets doen. Tenzij men slugs heeft maar dan moet je al over deftige skills beschikken.
Spelers met C4 + parachute storen mij wél. Maar ik heb nog nooit één woord hierover gezegd in game.
Spelers mogenzo spelen, het is hun geld en hun sel. Dus hoe hard ik er me ook aan stoor zal ik er nooit over klagen. Als het me té hard irriteert ga ik zelf wel weg. Bij de M16a3 haters is het eerder van "fuck off". Nou, dat is de omgekeerde wereld imo.
unfor schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:18:
[...]
Onbegrijpelijke uitspraak.
De F1 bolide's van red bull zijn een van de beste auto's momenteel. Toch haalt niet iedereen dezelfde resultaten met het voertuig. Je hebt nog altijd de nodige skills nodig. Net hetzelfde geldt voor de m16a3.
Ja het is een prima wapen, maar je moet nog altijd de nodige skills, acc en tactics hebben om er écht goed mee te zijn. Iets wat Pykow probeert duidelijk te maken maar de meeste hier niet willen horen. Ach, wat baten kaars en bril ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:57:
[...]

uhm volgens mij lees jij het als commentaar op de shotguns, maar ik doelde puur op het feit dat de usas 12 + frag rounds overpowerd was. (hieronder het Battlefield friend filmpje hierover )
[YouTube: http://youtu.be/f7rFGMatKLM]

en zoek even naar m26 dart op youtube van vorig jaar.en je snapt ook waarom ik dat wapen benoem.
vanaf de release tot juni 2012 had je dus 2 wapens die zwaar overpowerd waren en je echt massief veel punten mee kon halen.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:35:
[...]

Onbegrijpelijke uitspraak.
De F1 bolide's van red bull zijn een van de beste auto's momenteel. Toch haalt niet iedereen dezelfde resultaten met het voertuig. Je hebt nog altijd de nodige skills nodig. Net hetzelfde geldt voor de m16a3.
Ja het is een prima wapen, maar je moet nog altijd de nodige skills, acc en tactics hebben om er écht goed mee te zijn. Iets wat Pykow probeert duidelijk te maken maar de meeste hier niet willen horen. Ach, wat baten kaars en bril ...
Ik had het niet beter kunnen zeggen. inderdaad bij de F1 heeft iedereen ook dezelfde voertuig en zelfs de zelfde banden en heb je nog steeds skill nodig om de race te kunnen winnen. in Battlefield 3 zijn er heel veel spelers die met de M16A3 spelen en dan slaat het gewoon nergens op om te zeggen dat het allemaal zo easy is en dat het een noob wapen is.

De assault class heeft 3 wapens die makkelijk te gebruiken zijn.
M16A3 > M416 > AEK-971
Het maakt niet uit welke van deze 3 je gebruikt, met alle 3 kan je makkelijk domineren.
M416 is ietsjes langzamer dan de M16, maar daardoor ook makkelijker om headshots te schieten.
de AEK-971 heeft een hoge RPM en wint dus makkelijk van de andere 2 guns op kleine afstanden, alleen het wapen verliest het weer op verre afstanden. de M16A3 is een balance tussen de AEK-971 en M416 en dus het meest gekozen wapen. maar als iemand domineerd met de AEK-971 op grandbazaar of de M416 op de wat grote maps, dan hoor je niemand klagen, terwijl ze net zo en zelfs dodelijker kunnen zijn de AEK heeft een hoge RPM van 900 en de M416 is dus erg accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn zo verschrikkelijk veel anologieën te verzinnen, in de kern blijft het denk ik draaien om waarom je speelt. Vooropgesteld dat iedereen voor z'n plezier speelt (je gaat ook niet tegen je zin in voetballen), dan zijn er nog steeds veel verschillen. Speel je af en toe een potje voor de lol (voetballen op 't schoolplein) en maakt 't niet uit hoe goed of slecht je bent, of wil je zo goed mogelijk worden in 't spelletje (lid worden van een voetbalclub, trainen, wedstrijden etc. etc.).

De m16 is wat mij betreft ook daarmee te vergelijken, het maakt uit hoe je speelt. Als je als goede voetballer (in 't eerste team van een serieuze club) met voetbalschoenen aan komt zetten op 't lokale trapveldje om te voetballen tegen te dikke jongetjes op afgetrapte sneakers ben je best wel een faalhaas. Maar als je wedstrijden wilt spelen en je komt aanzetten met afgetrapte sneakers en gaat lopen janken dat de anderen met voetbalkleren en voetbalschoenen 'lame' zijn, dan ben je nog een veel grotere faalhaas.

Of je op sneakers of voetbalschoenen speelt, merkt iedereen. Maar of je nu voetbalschoenen hebt van 100 euro of 500 euro, als je geen gevoel hebt voor 't spelletje gaat dat echt geen verschil maken. Hoe hoger niveau je voetbalt, hoe belangrijker die kleine details worden. Idem in BF3.

De beste infantry spelers uit Europa, jongens als Grosvall, DukePT, Anarki3D, Bitemeya, Bladenick etc.etc. winnen ook als zij met de grootste sjakenguns spelen en 'noobs' (al ben je dat snel vergeleken met hen) met M16's. Maar onderling zullen ze het inderdaad vrijwel altijd afleggen met een M416 tegen een M16.

Last but not least: als je beter wilt worden in shooters is het goed met klote wapens tegen betere spelers te spelen, om vervolgens met betere wapens tegen betere spelers te spelen, om vervolgens met mindere wapens tegen gelijkwaardige spelers te spelen om uiteindelijk met de beste wapens tegen de beste spelers de spannendste potjes te hebben. (als dat is wat je zoekt in een shooter tenminste :P)

ps. vanuit het perspectief van infantry geschreven, met vehicles zijn wapens lang niet zo doorslaggevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:39:
Hoe hoger niveau je voetbalt, hoe belangrijker die kleine details worden. Idem in BF3.
Helemaal mee eens.

Alleen is het moeilijk te begrijpen voor sommige mensen. een bandenleverancier is ook altijd bezig met onderzoek naar de beste autobanden voor op een nat wegdek en daar laten ze echt op de kleinste details die een band goed of slecht kan maken. Bij gamen of het nu BF3 is of CoD of weet ik veel welke game je ook speelt. Maar daar heb je exact het zelfde effect. als je niveau hoog komt te liggen, dan ga je op de kleine details letten.

Even om alle gezeik voor te gaan: Hoog niveau betekend niet dat je super pro en de beste speler bent.
Bijvoorbeeld: Ajax amsterdam is een club van hoog niveau, maar als barcalona langs komt, dan heb worden ze dubbel en dwars ingemaakt.

Als ik een multiplayer game speel, dan ga ik voor de beste settings en komen alle kleine details naar boven die het verschik maken. Zoals de meeste hier weten, kan ik het niet hebben als mijn FPS onder de 60 komt,
Als je bijvoorbeeld de channel van RivaLxfactor volgt, dan legt hij ook een keer keurig uit, waarom je niet te veel onder de refreshrate van je scherm wilt zitten. Maar er zijn ook miljoenen gamers die al blij zijn dat de game soepel loopt en als die dan een keer zakt naar 40 FPS, dan nemen ze dat maar voor lief.
Maar dat is al een detail die ik zelf erg belangrijk vindt, de game moet soepel blijven lopen en daarvoor zet ik al mijn settings omlaag.

In Team fortress 2 was ik een Medic class en je moest echt op de juiste moment je Uber aan zetten om 10 seconde onsterfelijk te zijn en de push te maken. je had daar de command cl_interp die je zo laag mogelijk hield, Hoe meer PCW matches ik ging spelen, des te meer ging het mij opvallen wat voor verschil het gaf.
en in TF2 was ik ook geen super pro speler en was een middelmatige speler, (je had low-/low/low+/mid/mid+/high/high+ en ik zat op Low+ tot mid), maar ik had wel alle kleine details in de gaten.
Dat heb ik nu dus ook bij Bf3. ik ben geen pro speler, maar ik merk wel de kleine details zoals de hitreg, animatie, het wel of niet zien van bepaalde objecten, fps drops, headglitch en andere spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:25
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:49:
Pff, join ik een servertje, fris ik m'n jet kills op, wordt ik gebanned met de reden "Using too many bad words". Terwijl ik geeneens iets typte. Admin was gewoon op z'n teentjes getrapt omdat ik 'm telkens kon neerhalen met m'n jet -.- Zielig.
Ik zat van de week op een TDM server, admin kickte me zonder reden.. Ik terug, vragen waarom.. Omdat ik hem een paar x had neergeschoten :') . Vervolgens kreeg ik een ban omdat ik het weer deed.

*** server :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot mijn grote irritatie zijn mijn favo servers van cq247 ook een beetje deze kant op aan het gaan omdat een aantal admins echt irritante zakken zijn. Eerst iemand gaan zitten afzeiken, en als je dan (terecht) je zakken verbaal hélemaal volgescheten krijgt !kill-en en vervolgens kicken als je daarop aangesproken wordt.Want er is een "don't talk back to admins"-regel :')
Of, bij een groepje vaste spelers waarvan er één nota bene al een aantal weken 's morgens even helpt de servers te streamen (geen clanlid, althans nog niet) joinen, in de squad gaan, spawnen op degene die z'n hele M249 leeg ligt te sproeien op Metro, ervoor gaan lopen en dan direct kicken wegens "TKen zonder sorry te zeggen". Terwijl hij helemaal de kans niet had dat te doen én het je eigen stomme schuld is. Les 1 in "hoe jaag ik potentiele clanleden en streamhulpjes weg".
En natuurlijk de ettelijke malen dat de mapvote op iets uitkomt wat een admin niet zint en húp, Metro. En dan raar kijken dat de helft van je spelers weg is ineens. Of de regel hanteren "geen baserape". Behalve als het team met de admins erin het doet. En natuurlijk "niet mapglitchen". Maar dan ben je afhankelijk van welke admin wat glitchen vind, en je kunt dus op Metro op de 3e verdieping gaan zitten maar niet op Bazaar op het dak, bijvoorbeeld. Althans, soms. Soms ook wel.
Gewoon erg jammer puberaal gedrag allemaal.

Dus speel ik tegenwoordig meer op de EU server van XtremeIdiots. Meer maps, mixed modi, altijd vol, en tot nu toe geen randmongole admins gezien. Af en toe een rondje gunmaster of scavenger neem ik dan wel voor lief. Enige nadeel is dat altijd volzitten wat het lastig maakt om met een groepje te joinen.

Verder nog goeie HC servers met niet te veel regels (het liefst geen) en een beetje redelijk gevarieerde mapcycle?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:57:
[...]

tot mijn grote irritatie zijn mijn favo servers van cq247 ook een beetje deze kant op aan het gaan omdat een aantal admins echt irritante zakken zijn. Eerst iemand gaan zitten afzeiken, en als je dan (terecht) je zakken verbaal hélemaal volgescheten krijgt !kill-en en vervolgens kicken als je daarop aangesproken wordt.Want er is een "don't talk back to admins"-regel :')
Of, bij een groepje vaste spelers waarvan er één nota bene al een aantal weken 's morgens even helpt de servers te streamen (geen clanlid, althans nog niet) joinen, in de squad gaan, spawnen op degene die z'n hele M249 leeg ligt te sproeien op Metro, ervoor gaan lopen en dan direct kicken wegens "TKen zonder sorry te zeggen". Terwijl hij helemaal de kans niet had dat te doen én het je eigen stomme schuld is. Les 1 in "hoe jaag ik potentiele clanleden en streamhulpjes weg".
En natuurlijk de ettelijke malen dat de mapvote op iets uitkomt wat een admin niet zint en húp, Metro. En dan raar kijken dat de helft van je spelers weg is ineens. Of de regel hanteren "geen baserape". Behalve als het team met de admins erin het doet. En natuurlijk "niet mapglitchen". Maar dan ben je afhankelijk van welke admin wat glitchen vind, en je kunt dus op Metro op de 3e verdieping gaan zitten maar niet op Bazaar op het dak, bijvoorbeeld. Althans, soms. Soms ook wel.
Gewoon erg jammer puberaal gedrag allemaal.

Dus speel ik tegenwoordig meer op de EU server van XtremeIdiots. Meer maps, mixed modi, altijd vol, en tot nu toe geen randmongole admins gezien. Af en toe een rondje gunmaster of scavenger neem ik dan wel voor lief. Enige nadeel is dat altijd volzitten wat het lastig maakt om met een groepje te joinen.

Verder nog goeie HC servers met niet te veel regels (het liefst geen) en een beetje redelijk gevarieerde mapcycle?
Ik vind het altijd jammer dat de GoT servers nooit echt vol zitten! Ik ben me er natuurlijk van bewust dat je ergens moet beginnen (4 a 5 spelers) maar op een map zoals caspian border is dat toch best wel saai :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:48

d_star

Maharadja of the Year :-/

Eensch. Meerdere keren heb ik de servers GoT opgezocht via de server browser, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat er niemand in te vinden is. Kan je nog zo leuk dit topic volgen en jezelf voornemen om eens met mensen uit dit topic samen te spelen, als ze er nooit zijn op hun eigen servers dan wordt dat lastig.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:35:
Eensch. Meerdere keren heb ik de servers GoT opgezocht via de server browser, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat er niemand in te vinden is. Kan je nog zo leuk dit topic volgen en jezelf voornemen om eens met mensen uit dit topic samen te spelen, als ze er nooit zijn op hun eigen servers dan wordt dat lastig.
De GOT servers hebben hélemaal niets met dit topic of forum te maken, in principe. Het zijn mensen van hier die voor zichzelf een GoT platoon in het leven geroepen hebben en wat servertjes huren, maar het is echt niet zo dat iedereen die in dit topic komt überhaupt die got bakken in z'n favs heeft staan of er enige verbintenis mee voelt.
Eventuele redenen waarom die bakken niet populair zijn zouden we hier niet meer bespreken, ga maar even graven in dit en het vorige topic als je wilt weten waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De GoT servers staan los van Gathering of tweakers zelf.
Ze worden gehuurd door tweakers / forum gebruikers.
Er zijn hier genoeg lui die NIET op de Got server spelen en ook niet op de GoT teamspeak komen.

Dit is even het kleine lijstje uit mijn hoofd die hier op het forum zitten en ook op TeamSpeak.
F0nta
Beaker19
Pyk0w
Tsurany
Skydream
en nog wat gamers, waarbij hun naam afwijkt hier ;)
de groep die nu regelmatig online is, speelt al bijna een jaar samen en niet alleen BF3, maar ook andere games en gewoon slap oudehoeren. De discussies die je hier hebt over M16A3, Jets komt eigenlijk Nooit voor op teamspeak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Omdat de meesten schuldig zijn aan het gebruik van de noobcannon ? :P
Cheaters praten ook niet over hun cheats, enkel over hun games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:07:
Omdat de meesten schuldig zijn aan het gebruik van de noobcannon ? :P
Cheaters praten ook niet over hun cheats, enkel over hun games.
Omdat je een ander sfeertje kweekt als je met elkaar versus anderen speelt ook. Ik heb wel eens met pykow in één team gezeten op TS. Dan is hij best te genieten. Het probleem ontstaat zodra hij buiten het spel erover begint te praten of in het spel tegen je zit met z'n m16. Maar als je geen TDM speelt dan... :w

Anders geformuleerd, geen van mijn vaste medespelers accepteert campende muppets in het andere team, die moetne heel erg dood en we doen er werkelijk álles aan (LVGs, SMAWs, tanks, motion sensoren en massale invasies van camp-sites) om campende lamers te bestrijden. Zodat we er zelf kunnen gaan zitten en binnenshuis anti-tank mijnen inzetten. }) Als je het zelf doet is het gewoon leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Tis wel een record niet? Die oneindige m16 whine :D

Gewoon gebruiken dat ding, iedereen doet het. En ja het maakt Assault vrij sterk. Maar het spel is nu EOL en gaat niet meer veranderd worden. Dusssssss, dat ding gebruiken of niet zeuren is de enige optie, jammer maar true :F

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Pykow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:57:
Er zijn hier genoeg lui die NIET op de Got server spelen en ook niet op de GoT teamspeak komen.

Dit is even het kleine lijstje uit mijn hoofd die hier op het forum zitten en ook op TeamSpeak.
F0nta
Beaker19
Pyk0w
Tsurany
Skydream
de groep die nu regelmatig online is, speelt al bijna een jaar samen en niet alleen BF3, maar ook andere games en gewoon slap oudehoeren. De discussies die je hier hebt over M16A3, Jets komt eigenlijk Nooit voor op teamspeak ;)
Kun je mij een DM sturen met info van TS van GoT? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Pykow schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:57:

F0nta
Beaker19
Pyk0w
Tsurany
Skydream
Daar ben ik van bewust, maar ik neem aan dat er toch een kleine groep tweakers is die deze servers in het favorieten lijstje hebben toegevoegd.. Tenminste ik wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:39:
De beste infantry spelers uit Europa, jongens als Grosvall, DukePT, Anarki3D, Bitemeya, Bladenick etc.etc.
i hoop toch echt dat je een grapje maakt met deze name he ? 8)7

alleen Grosvall past daar tussen.. de andere zeker niet... ook niet eens in de buurt lol..
de beste spelers eu moet je toch echt gaan zoeken in sixfinns epsilon teamROCK eyeballers universe en dan een best veel uit de franse infantry teams. (

maar idd die gebruiken allemaal M16a3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hankes schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:50:
[...]
i hoop toch echt dat je een grapje maakt met deze name he ? 8)7

alleen Grosvall past daar tussen.. de andere zeker niet... ook niet eens in de buurt lol..
de beste spelers eu moet je toch echt gaan zoeken in sixfinns epsilon teamROCK eyeballers universe en dan een best veel uit de franse infantry teams. (

maar idd die gebruiken allemaal M16a3
Heb jij het over publics of 5v5 infantry?

5v5 is een geheel ander spelletje en totaal niet relevant want daar wordt ook niet geklaagd over M16 gebruik.

Op publics ben ik absoluut niet méér onder de indruk van de individuele epsilon, rock of sixfinns spelers waar ik tegen gespeeld heb dan de namen die ik noemde. Bovendien zie ik die gasten tegenwoordig, als ze uberhaubt nog public spelen, voornamelijk TDM-en op canals.

Sterker nog, Epsilon is na alle hackusations in het verleden nog twijfelachtiger geworden nu er een speler van ze gepakt is met cheats op een CS toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:15:
[...]

Omdat je een ander sfeertje kweekt als je met elkaar versus anderen speelt ook. Ik heb wel eens met pykow in één team gezeten op TS. Dan is hij best te genieten. Het probleem ontstaat zodra hij buiten het spel erover begint te praten of in het spel tegen je zit met z'n m16. Maar als je geen TDM speelt dan... :w
Mwa buiten de game om ben ik het zelfde als in game, alleen kan ik het op papier vaak minder goed duidelijk maken dan met mijn stem ;) ik ben toch iemand die vaker belt dan een sms stuur, zeg maar voor het gemak.

ik speel TDM in me eentje, wanneer mensen op een server zitten met te veel tickets of waarbij ik zie dat de balance ver te zoeken is. 2 dagen geleden heb ik 3 potjes TDM gespeeld en de dag daarvoor weer helemaal niets. ik houd van lekkere afwisseling in maps. maar niet in me wapens :P dat komt heel zelde voor dat ik afstap van de M16A3,M4A1. dit komt vooral doordat ik vrijwel voor alle wapens al de master dogtag heb en ik liever geen recon speel door de suppresion in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
had het over 5v5 inderdaad :D > over epsilon. ze hebben dreamhack 2x gewonnen en daar speelde ze dan op pc's van de organisatie. maarja epsilon heeft niet de naam mee nadat ze macro's gebruikte in de eerste cup's en daarmee gepakt waren. over die CS speler wist ik het niet...
en als je het over public had ja > DukePT is dan wel echt zo public hero :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Toch mooi hoor. Laatst eindelijk even BF3 aan de kant gelegd voor FarCry3 en Bioshock:Infinite. En dan toch weer enorm genieten van BF3. Al anderhalf jaar.

Ik ben op het moment erg fan van een kleine CTF (16 players), vooral Kiasar Railroad waar de attack heli's in zitten. Net weer even enorm gepownd met Rammeldebummel als zeer enthousiaste gunner: http://battlelog.battlefi...how/1/60770746/351279671/
Pagina: 1 ... 191 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.