unfor schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:18:
[...]
Hahah, wannabe m16-pro op z'n teentjes getrapt.
lol
Snap je niet dat ik normaal niet zou zeiken op m16-hoertjes, maar ik dat alleen doe omdat ik hem regelmatig anderen volledig zie afzeiken ingame?
Iedereen weet dat M16 het makkelijkste wapen is, prima, maar ga dan godverdomme niet zitten jammeren als iemand met een shotgun je afschiet.
M16 spelers hebben het recht niet om commentaar te geven op anderen hun gun-gebruik aangezien zij al het makkelijkste wapen gebruiken.
Je zal mij normaliter niet horen over zulke dingen, maar als een m16 speler dat doet heb je de poppen aan 't dansen

Nee hoor ben niet op mijn teentjes getrapt, ik begrijp je alleen verkeerd.
Wat geeft jou het recht om wel commentaar te geven op wapens en een m16 speler niet ?
Battlefield 3 blijft toch battlefield 3 ? Iedereen heeft de vrijheid om het wapen te pakken die ze zelf fijn vinden.
M16A3 is een easy gun. Daar ben ik volkomen met jou eens. een M16A3 speler is alleen geen god.
Als iedereen met de M16A3 speelt, dan komt het nog steeds neer op skill level en niet wie de beste wapen heeft. Als een nieuwe speler de M16A3 oppakt en ik speel met de Famas, dan is de kans nog steeds aanwezig dat ik het makkelijk win. Why ? Map kennis, recoil kennis, skills. enz.
Het is ook wat hankes zegt. Door je ervaring in deze game ga je steeds terug vallen op de M16A3.
Want je gaat te vaak dood, terwijl je weet dat je het met de M16A3 wel had gewonnen, ik wissel soms nog van wapen voor variatie. maar als je in je achterhoofd weet dat je het kon winnen, dan ga je je eigen toch niet verzwakken ?
Ik heb bijna alle wapens op de snipers,pistols en gadgets na meer dan 500 kills en daarmee durf ik aardig te zeggen dat ik wel weet welke wapen waar en niet geschikt voor is. Het is gewoon zo dat alle spelers zitten te zeiken dat de M16A3 zo makkelijk is, maar zelf stronteigenwijs zijn om het wapen niet te gebruiken, maar dan hebben ze wel het recht om commentaar te geven over gun-gebruik ?
Pak gewoon de M16A3 als je er last van hebt, klaar. houd je commentaar verder voor je.
Soms speel ik een potje met de G3A3 of F2000 of AEK en dan verlies ik soms, doordat ik de recoil minder goed begrijp en dan ga ik toch ook niet klagen dat ik neergemaaid wordt door een M16A3 ? het is mijn eigen keus geweest om te kiezen voor een zwakkere wapen ipv een wapen te kiezen die op alle fronten het goed doet.
Maar goed deze discussie is al 1000 keer geweest. het blijft een verhaaltje M16 spelers vs Stronteigenwijze spelers die wel het recht hebben om te klagen. Waarom denk je dat alle pro spelers met de M16 knallen ? omdat ze weten dat ze daarmee het meest effectief zijn.
Back on topic, want geen zin om hier verder nog mijn woorden nog aan vuil te maken, want dit is een eindeloze discussie. mensen die eigenwijs zijn, kan je niet overtuigen en dat wil je ook niet, want dan krijg je de meest rare opmerkingen terug te lezen/zien/horen.
Ik kwam het volgende filmpje tegen op facebook van Battlefield en die kon ik jullie niet laten ontgaan.
Meest epische filmpje die ik ooit in BF3 tijd heb gezien !!
Laat dit filmpje maar niet aan de Tank spelers zien

die gaan weer zeuren dat het op seine crossing is en dat het niets bijzonders is, Who cares

dominatie is dominatie haha
[
Voor 8% gewijzigd door
Pykow op 25-04-2013 18:52
]