Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:38:
[...]
Naar boven. Als je de muis naar beneden beweegt mik je omhoog, als je je controls echt pro hebt ingesteld
Maar klopt inderdaad wel, ik mik alleen op de borst en dan is het op korte afstand met twee knalletjes gebeurd: eerst schot in de borst en tweede tussen de ogen.
[...]

*bipod uit, ACOG aan het oog, ratatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata*
"Hee, Knet speelt ook mee!"

Ik geef juist voorkeur aan kop -> borst. De meest accurate kogel (de eerste) wil ik in 't kopke hebben dus om na een zekere headshot een zekere body shot te krijgen slinger ik de muis naar beneden. (met mijn noob instellingen)
Ik heb ondertussen al een goede 5% overall accuracy drop gehad sinds ik de LMG's begon te waarderen. Het is toch dat geluid en de lompheid van het ingraven en 200 kogels een kant op slingeren wat altijd weer een grote glimlach op 't gezicht tovert. Allround is de L86A2 wel m'n meest effectieve maar die telt niet echt als LMG vind ik. De L86A2 is beter dan menig assault rifle, beetje een toss-up met de M27 (hoewel ik hou van het AR-15 platform) maar die ziet er in m'n ogen te verwijfd uit met die lange clip en de kogel snelheid en ADS snelheid van de L86 vind ik fijner.
Maar als er een serieuze last-stand gemaakt moet worden als verdediger.
Long range: m60 bi-pod (heerlijk om een gangopening mee in te loeien)
Mid range: pkp bi-pod (ideaal om een vijandelijke sprint door open veld mee te stoppen)
CQ: M240b, foregrip extended mag (heerlijk al pre-fireend een hoek om en de gang in)
XCQ: M240b, foregrip, laser sight (wanneer er meer dan 2 man tegelijk snel neer moeten)
Al moet ik toegeven, op een no-sniper server is het ook fantastisch om met de M27, bi-pod, heavy barrel, 4x scope erop te spelen. Full auto sniper met veels te veel kogels, nagenoeg 100% accuraat.