Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 17:40

Stronkie

Where wind is Trouble

heb een server online gegooid.. 24 spelers..

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.76:19667/b_560_95_1.png

Active admin. (ik dus) hahaha.. voor wie wil meedoen.. Ik zou graag toch van jullie hulp willen hebben.

Ik zoek nl een leuke maprolatie. Wat zijn de meeste gespeelde maps dat mensen trekt?

Tevens heb ik een vraag aan mede admin's .. Welke plugins gebruiken jullie

[ Voor 8% gewijzigd door Stronkie op 20-04-2013 21:00 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Argh, toenstraks nog een leuke TDM match, was niet slecht bezig, op 90% van de game word ik gewoon "gekicked door admin", terwijl ik al de hele tijd deed wat ik die hele game deed: in Noshar Canals rondrennen met de UMP45, zonder enige vorm van laming. Toen ik rejoinede werd ik ook eens "killed by admin".

Ik begin me hieraan hard te ergeren, ik hoop dat dit met BF4 opgelost gaat zijn of ik huur mijn eigen server wel waar niemand admin is.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:49

D4NG3R

kiwi

:)

Phuncz schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 23:58:
Ik begin me hieraan hard te ergeren, ik hoop dat dit met BF4 opgelost gaat zijn of ik huur mijn eigen server wel waar niemand admin is.
Er moet gewoon per gamemode een aantal Dice servers beschikbaar zijn, en dan zonder browser maar automatisch gebaseerd op Level, K/D en Accuracy.

Dat NAAST servers van users natuurlijk ;) .

Edit: Even een vraag, ik heb recentelijk een PC naast de TV gezet hier. Hierop speel ik graag af en toe een spelletje, gelaunched vanuit Steam Big Picture met een 360 controller. Zijn er manieren zodat bij het launchen van BF3 er automatisch een server word gejoined? Gewoon een random match op een random map. De website is niet echt controller-friendly, waardoor ik constant geforceerd word alsnog even met de muis op search te klikken (Ja dat is vervelend als je languit op de bank ligt te ontspannen :+ ).

[ Voor 62% gewijzigd door D4NG3R op 21-04-2013 00:15 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

D4NG3R schreef op zondag 21 april 2013 @ 00:09:
[...]

Er moet gewoon per gamemode een aantal Dice servers beschikbaar zijn, en dan zonder browser maar automatisch gebaseerd op Level, K/D en Accuracy.

Dat NAAST servers van users natuurlijk ;) .

Edit: Even een vraag, ik heb recentelijk een PC naast de TV gezet hier. Hierop speel ik graag af en toe een spelletje, gelaunched vanuit Steam Big Picture met een 360 controller. Zijn er manieren zodat bij het launchen van BF3 er automatisch een server word gejoined? Gewoon een random match op een random map. De website is niet echt controller-friendly, waardoor ik constant geforceerd word alsnog even met de muis op search te klikken (Ja dat is vervelend als je languit op de bank ligt te ontspannen :+ ).
Koop een trackball. Die kun je bedienen met twee vingers zodat je kunt muizen liggend op de bank zonder je arm in rare posities te moeten bewegen of wat dan ook. Ideaal voor zoiets.

Enne.. er is toch één of andere quick-join knop op Battlelog?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:49

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 00:17:
Enne.. er is toch één of andere quick-join knop op Battlelog?
Trackball word geen optie. En die quick-match knop zou ik dus willen automatiseren, dat wanneer ik het spel start er automatisch een match word gejoined..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je iemand hier vind die handig is met scripting en JavaScript, zou hij of zij voor je een scriptje kunnen schrijven dat uitgevoerd wordt als je de game start.

Zover ik weet moet enkel BattleLog geopend worden en het juiste met de JavaScript uitgevoerd worden:
code:
1
2
3
4
5
<div class="serverguide-button-actions-wrapper">
   <button type="submit" class="common-button-medium gamemanager-launch-quickmatch base-quickmatch-serverfilter-menu" data-track='serverbrowser.server.quickmatch' data-tooltip='Loading...'>
      <p>Quick match</p>
   </button>
</div>

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
net eens een tijdje met spas-12 gespeeld, maar wat zijn die slugs lekker overpowered :D
Ging een 32-25 in tdm, toen unlockte ik de slugs en het eindigde nog 110 - 65 (heletijd rushen) :*)

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 21-04-2013 09:00 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
SmokingCrop schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:58:
net eens een tijdje met spas-12 gespeeld, maar wat zijn die slugs lekker overpowered :D
Ging een 32-25 in tdm, toen unlockte ik de slugs en het eindigde nog 110 - 65 (heletijd rushen) :*)
Ik kan nooit aimen met slugs na het 1e schot, 't is vooral de crosshair die lekker gaat ronddansen voordat hij stilhangt, dat leid me af om fatsoenlijk te richten :P

Mijn YouTube

• SmokingCrop
  • Niet online
kevz schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:20:
[...]
Ik kan nooit aimen met slugs na het 1e schot, 't is vooral de crosshair die lekker gaat ronddansen voordat hij stilhangt, dat leid me af om fatsoenlijk te richten :P
red dot, laser & slugs vind ik wel aardig goed gaan :)
Deze ochtend ging het allesinds wel goed, ook na het eerste schot. (op Sabalan Pipeline tdm)

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Stronkie schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:58:

[afbeelding]

Active admin. (ik dus) hahaha.. voor wie wil meedoen.. Ik zou graag toch van jullie hulp willen hebben.

Ik zoek nl een leuke maprolatie. Wat zijn de meeste gespeelde maps dat mensen trekt?

Tevens heb ik een vraag aan mede admin's .. Welke plugins gebruiken jullie
Hmm jammer, heb net een nieuwe clan opgericht. Heeft inmiddels 13 leden, hebben een eigen server van 20 slots. Draait best prima :9 http://nice-clan.nl

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 09:50
Het wordt steeds gekker...
Had een potje waarin ik 69-4 stond, ronde erna sta ik 17-1 word ik opeens gebanned met als reden: Banned for teambalance, sorry.
Waar slaat dat op?? Kun je toch ook iemand teamswitchen...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Je was waarschijnlijk te goed voor die server, en dan maakt het niet uit aan welke zijde je strijdt ;)

---

• AdmiralSnipe
w00t00w schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:25:
Je was waarschijnlijk te goed voor die server, en dan maakt het niet uit aan welke zijde je strijdt ;)
Of de server was gewoon verschrikkelijk unbalanced.
Toen ik in het verdedigende team zat was 90% van de tegenpartij aan het campen en de volgende ronde hadden we binnen een paar minuten de eerste set MCOMs opgeblazen.
Zulke unbalance los je niet op door 1 iemand te kicken/bannen lijkt me.

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

AdmiralSnipe schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:28:
[...]

Of de server was gewoon verschrikkelijk unbalanced.
Toen ik in het verdedigende team zat was 90% van de tegenpartij aan het campen en de volgende ronde hadden we binnen een paar minuten de eerste set MCOMs opgeblazen.
Zulke unbalance los je niet op door 1 iemand te kicken/bannen lijkt me.
Klopt maar is wel de makkelijkste oplossing "denken" ze :+
Ik vindt Battlefield 3 voortaan erg kleurrijk:
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2uer3gg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/5ahr12.png

Ik sprong uit een jet en ging plat liggen op de grond en opeens ging alles vaag reageren.
Het was niet mijn videokaart, want die draait nog optimaal .

en dat op low settings. Eerste keer dat ik het mee heb gemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 21-04-2013 18:51 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Pykow schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:50:
Battlefield 3: Blood Dragon DLC?! :D

Mijn portfolio

• AdmiralSnipe
sysmatic schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:55:
[...]

Battlefield 3: Blood Dragon DLC?! :D
idd, zou zo als DLC verkocht kunnen worden, het kleurgebruik komt aardig overeen met BD.
Kunnen ze ook lekker makkelijk wat extra geld incasseren.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:39
...

Ik sprong uit een jet en ging plat liggen op de grond en opeens ging alles vaag reageren.

Bij mij is het wel eens voor gekomen dat ik buiten het gebied ging, waardoor het beeld een andere kleur kreeg. Vervolgens ging ik dood (niet door die 10 seconden) en bleef het zo de rest van de game.

Behoorlijk irritant

Gelukkig was het geen caspian border ala 10.000 tickets :X
Still beats the blue filter. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• kevz
  • Nu online
[afbeelding]
[afbeelding]

Leuk, dat is precies waar ik al maanden last van heb. Tijdje terug al wat screenshots van gepost :P

Mijn YouTube

• beuker19
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

[afbeelding]
[afbeelding]

Dit had ik laatst een keer op grand bazaar en later nog eens een keer maar nu al een paar weken niet meer gehad.
Gewoon een ander potje joinen en het is ook weer weg 8)7

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Krijg ik dan eens een antwoord van DICE.. die mens kan duidelijk geen Engels..

http://www.facebook.com/p...set=o.308775617671&type=1

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:08:

http://www.facebook.com/p...set=o.308775617671&type=1
En jij duidelijk geen Nederlands :X

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:55
Hahaha, mooie :P

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47

Metro2002

Memento mori

SmokingCrop schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:58:
slugs zijn erg fijn inderdaad, alleen als het eerste schot mis is dan leg je 9 vd 10 keer zelf het loodje :+
Ik ben ineens erg fan van de f2000 , goed beheersbare recoil en wat accurater dan de AEK maar toch een hele hoge rate of fire :9

Alleen moet ik dan als assault spelen en mis ik mijn claymores ;w Voor support vind ik de M5K onovertroffen en ook de type 88 LMG is best een goed ding, alleen lage rate of fire.
Metro2002 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:50:
[...]

slugs zijn erg fijn inderdaad, alleen als het eerste schot mis is dan leg je 9 vd 10 keer zelf het loodje :+
Ik ben ineens erg fan van de f2000 , goed beheersbare recoil en wat accurater dan de AEK maar toch een hele hoge rate of fire :9

Alleen moet ik dan als assault spelen en mis ik mijn claymores ;w Voor support vind ik de M5K onovertroffen en ook de type 88 LMG is best een goed ding, alleen lage rate of fire.
MP7 of P90 is beter dan de M5K en de Type 88 is de slechtste LMG
en de F2000 is inderdaad een leuk wapen om te gebruiken, maar niet beter dan de AEK omdat je met ADS sneller loopt met de F2000 als AEK. Alleen voor TDM kan dat handig zijn.

Slugs was voor mij gisteren geen succes in TDM canals. eerste potje een slechte KD van 2.0
en potje daarna had ik zelfs bijna 1.2 en ben ik maar overgegaan naar M16A3 en was dus gelijk weer een "hacker" Ook gisteren na weken weer een leuke potje gehad op talah market. op 3 tickets na verloren terwijl wij 120 tickets achterstonden omdat we de basis niet uit kwamen.
Toen Fonta joinde, had ik eindelijk een teammaat die mee begon te schieten en als resultaat een uitbraak.
Jammer dat die even AFK ging, want anders hadden we zeker gewonnen, want alleen Fonta en ik waren druk bezig met het behalen van de punten.

Was me trouwens opgevallen dat je geen objective points krijgt voor flag defense als je zelf niet in de capzone staat, dat is wel erg vaag.

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Pykow schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:49:
[...]

MP7 of P90 is beter dan de M5K en de Type 88 is de slechtste LMG
en de F2000 is inderdaad een leuk wapen om te gebruiken, maar niet beter dan de AEK omdat je met ADS sneller loopt met de F2000 als AEK. Alleen voor TDM kan dat handig zijn.
P90 is inderdaad ook goed maar lijkt minder damage te doen per schot. De Mp7 vind ik te onnauwkeurig.
Recoil van de type 88 is vrij laag en in combinatie met de holo scoop is het best redelijk nauwkeurig.

Verwijderd

Metro2002 schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:00:
[...]
Recoil van de type 88 is vrij laag en in combinatie met de holo scoop is het best redelijk nauwkeurig.
De lage recoil moet niet uitmaken met de T88, want je spread is als je loopt sowieso te hoog met het ding om buiten CQDOM en TDM wat te raken, dus de manier om het ding te gebruiken, om trouwens eigenlijk élke LMG behalve de M27, L86 en QBB95 te gebruiken, is vanuit stilstand. En dan het liefst plat op je snufferd in het gras of op een bipod. En dan is élke andere LMG beter, zelfs de M60.
Wat je voor optics erop zet maakt echt geen bal uit voor je accuracy overigens.
Pykow schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:49:
[...]
Slugs was voor mij gisteren geen succes in TDM canals. eerste potje een slechte KD van 2.0
en potje daarna had ik zelfs bijna 1.2
Slugs zijn meesterlijk op hadcore (one-hit kills als je kunt mikken) maar in softcore heb je te vaak een tweede schot nodig, wat met met name de 870 en spas té lang duurt. en mis gaat, omdat je tegenstander terugvuurt en de ballen uit je broek supprest. Ik heb de shotties nu allemaal vol en ik had de SPAS als laatste gedaan omdat er zoveel mensen riepen dat dat ding OP is (en ik de makkelijkste gun in een klasse altijd als laatste doe) maar in softcore is dat ding echt fenomenaal om kill assists in de 80~90 range te kweken :(
ALS het werkt en je nekschoten en headshots weet te maken zijn die slugs lekker, maar als het niet in één schot dood is ben je gewoon het haasje.

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:23:
[...]

De lage recoil moet niet uitmaken met de T88, want je spread is als je loopt sowieso te hoog met het ding om buiten CQDOM en TDM wat te raken, dus de manier om het ding te gebruiken, om trouwens eigenlijk élke LMG behalve de M27, L86 en QBB95 te gebruiken, is vanuit stilstand. En dan het liefst plat op je snufferd in het gras of op een bipod. En dan is élke andere LMG beter, zelfs de M60.
Wat je voor optics erop zet maakt echt geen bal uit voor je accuracy overigens.

[...]

Slugs zijn meesterlijk op hadcore (one-hit kills als je kunt mikken) maar in softcore heb je te vaak een tweede schot nodig, wat met met name de 870 en spas té lang duurt. en mis gaat, omdat je tegenstander terugvuurt en de ballen uit je broek supprest. Ik heb de shotties nu allemaal vol en ik had de SPAS als laatste gedaan omdat er zoveel mensen riepen dat dat ding OP is (en ik de makkelijkste gun in een klasse altijd als laatste doe) maar in softcore is dat ding echt fenomenaal om kill assists in de 80~90 range te kweken :(
ALS het werkt en je nekschoten en headshots weet te maken zijn die slugs lekker, maar als het niet in één schot dood is ben je gewoon het haasje.
Ook in niet-hardcore mode is het gewoon one shot kill met de spas + slugs hoor, maar je moet wel spot on mikken :P

Verwijderd

Metro2002 schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:26:
[...]
Ook in niet-hardcore mode is het gewoon one shot kill met de spas + slugs hoor, maar je moet wel spot on mikken :P
Met head- en nekschoten ja. Maar als je tijd hebt om telkens zo goed te mikken ben je de enige nuchtere in de server :P In de praktijk krijg ik vooral assists met het ding, wat neit wegneemt dat ik best wel streakjes van 5 tot 10 haal af en toe, maar makkelijk is echt anders. En op Caspian is het echt volslagen kut want dan heb je twee headshots nodig. (Wat op snipers wel weer goed te doen is >:) )

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:29:
[...]

Met head- en nekschoten ja. Maar als je tijd hebt om telkens zo goed te mikken ben je de enige nuchtere in de server :P In de praktijk krijg ik vooral assists met het ding, wat neit wegneemt dat ik best wel streakjes van 5 tot 10 haal af en toe, maar makkelijk is echt anders. En op Caspian is het echt volslagen kut want dan heb je twee headshots nodig. (Wat op snipers wel weer goed te doen is >:) )
Bodyshot volstaat net zo goed hoor. Althans, ik ben geen koning in mikken en ik krijg ze altijd wel in 1 keer dood maar je moet idd niet té ver weg zijn. in CQ is het altijd one shot kill.

Wat ik in BF4 wel zou willen zien is dat als je iemand voor zijn sodemieter schiet en hij heeft nog maar 5% health dat die persoon dan niet alleen 'supressed' is maar bv ook minder snel kan lopen of als je zijn benen eronderuit schiet met een claymore dat ie alleen maar kan kruipen. Beetje realistischer. Iemand die al 8 kogels in zijn donder heeft loopt echt niet meer vrolijk rond met wat bloedspetters in zijn ogen.

[ Voor 22% gewijzigd door Metro2002 op 22-04-2013 11:33 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik vond dat ik toch wel bijna altijd kills had hoor met die slugs, maar dat kan ook zijn omdat het 64 man tdm op die sabalan pipes (um, die laatste sneeuwmap) was en er daar al heel veel mensen damage hebben :+
en ik vind het nog vrijdoenbaar om snel wat omhoog te aimen om voor een nek/head shot te gaan op een iets verdere range.

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 22-04-2013 12:06 ]

Metro2002 schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:32:
[...]

Wat ik in BF4 wel zou willen zien is dat als je iemand voor zijn sodemieter schiet en hij heeft nog maar 5% health dat die persoon dan niet alleen 'supressed' is maar bv ook minder snel kan lopen of als je zijn benen eronderuit schiet met een claymore dat ie alleen maar kan kruipen. Beetje realistischer. Iemand die al 8 kogels in zijn donder heeft loopt echt niet meer vrolijk rond met wat bloedspetters in zijn ogen.
Dan moet je Arma spelen, zo realistisch moet het niet worden.
Games blijven games en geen simulatoren, want als ze minder snel gaan lopen, moeten ze ook in 1 schoot dood gaan en moet een Engineer ook minder hard kunnen lopen als een Assault speler en heb je maar 1 jevalin
Moet je wel de sleutel in een voertuig stoppen om te rijden. Moet je ook last hebben van vermoeidheid dat je scherm wazig wordt, moet je ook last krijgen van G Krachten. moet je ook langzamer naar boven rennen als naar beneden. moet je met een wapen die je niet vaak gebruikt, veel meer last te hebben van de recoil dan met een wapen die je vaak gebruikt. moet je ook niet revived te kunnen worden, moet je ook iedere wondt dichten met een verbandje. moet je ook niet meer kunnen respawnen, moet je ook....

Duidelijk ? een game blijft een game en je moet het niet te realistisch maken.

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Pykow schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:12:
[...]

Dan moet je Arma spelen, zo realistisch moet het niet worden.
Games blijven games en geen simulatoren, want als ze minder snel gaan lopen, moeten ze ook in 1 schoot dood gaan en moet een Engineer ook minder hard kunnen lopen als een Assault speler en heb je maar 1 jevalin
Moet je wel de sleutel in een voertuig stoppen om te rijden. Moet je ook last hebben van vermoeidheid dat je scherm wazig wordt, moet je ook last krijgen van G Krachten. moet je ook langzamer naar boven rennen als naar beneden. moet je met een wapen die je niet vaak gebruikt, veel meer last te hebben van de recoil dan met een wapen die je vaak gebruikt. moet je ook niet revived te kunnen worden, moet je ook iedere wondt dichten met een verbandje. moet je ook niet meer kunnen respawnen, moet je ook....

Duidelijk ? een game blijft een game en je moet het niet te realistisch maken.
Deels mee eens maar BF pretendeerd een realitische shooter te zijn, een beetje soldier of fortune tussendoor zou geen kwaad kunnen ;)
Metro2002 schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:14:
[...]

Deels mee eens maar BF pretendeerd een realitische shooter te zijn, een beetje soldier of fortune tussendoor zou geen kwaad kunnen ;)
Ja een beetje mag wel ja ;) bij een goede headshot gewoon de kop eraf ok.
Bloedvlekken kunnen zien waar iemand geraakt is vindt ik ook nog kunnen.

Nu zijn er inderdaad momenten, waarbij ik denk, WTF. Bijvoorbeeld een mortar kill en dan zijn volledige body in de lucht zien vliegen.

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
Even een vraagje, gebruikt iedereen hier die BF3 speelt ook een headset? Ik gebruik nu namelijk gewoon mijn desktop speakers en de microfoon van mijn logitech cam. Ik heb namelijk gelezen dat je met een "7.1" of een 5.1 headset het grote voordeel hebt dat je makkelijker geluiden kan oppikken en vanuit welke richting het komt. Dus nu heb ik een leuke headset (pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1) gevonden maar ik zou dus willen weten of het daadwerkelijk voordelen geeft in BF3.

Edit: Ik heb begrepen dat BF3 geen 7.1 ondersteund?

[ Voor 4% gewijzigd door disturbedmind op 22-04-2013 14:37 ]

disturbedmind schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:36:
Even een vraagje, gebruikt iedereen hier die BF3 speelt ook een headset? Ik gebruik nu namelijk gewoon mijn desktop speakers en de microfoon van mijn logitech cam. Ik heb namelijk gelezen dat je met een "7.1" of een 5.1 headset het grote voordeel hebt dat je makkelijker geluiden kan oppikken en vanuit welke richting het komt. Dus nu heb ik een leuke headset (pricewatch: Plantronics GameCom 780 7.1) gevonden maar ik zou dus willen weten of het daadwerkelijk voordelen geeft in BF3.

Headset is altijd goed voor het gamen, je hoort alles preciezer.
zelf heb ik een Logitech G930 op dit moment (daarvoor de G35 die kapot was gegaan)
heeft ook 7.1 (dat natuurlijk digitaal 7.1 is en niet echt 7.1)
Een headset heeft voordelen omdat je voetstappen hoort en je geluid niet loeiendhard hoeft te zetten.
Geen last van je buren of mensen in je huis en de microfoon op een headset is meestal beter dan een webcam microfoon.

je hebt heel veel keus en volgens mij vanaf 30 euro heb je al een headset met 5.1 erin. Creative fatal1ty met component kabels (geen usb) kost 35 euro en werkt goed. Wil je echt genieten van mooi geluid, dan moet je een duurdeheadset halen of professionele die je dan weer aansluit op een Gamer soundcard, maar dat is echt overdreven ;)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Daarnaast hoor je ook met een stereo headset waar het geluid vandaan komt. Ondanks dat er maar 2 speakers zijn hoor je alsnog of geuid van bv linksachter of rechtsvoor komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 22-04-2013 15:02 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Stronkie schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:58:

Ik denk dat je een soort van thema moet uitwerken op je (nieuwe) server. Als ik besluit te battlefielden dan bepaal ik de server afhankelijk waar ik op dat moment zin in heb bv: metro rush, city maps rush, infantry of vehicles (wat voor voertuigen), welke DLC, hardcore/normal welke rule-set etc. etc.

Als je teveel variatie hebt heb je grote kans dat de helft van de spelers nadat hun favo map gewisseld wordt naar een andere server gaan. De stap van TDM neushaar naar Wake Island 64p is wel stevig. :)

Welke maps de meeste mensen trekken is niet direct aan te geven. Vrijwel elke map werkt wel goed in 1 of meerdere bepaalde gamemodes of instellingen. Moet het persé conquest 24 spelers zijn?
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:08:
Hehe, hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen. :)

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:23:
[...]

En jij duidelijk geen Nederlands :X
Klopt, hij spreekt vlaams ;)

In het vlaams is het die mens in plaats van dat mens.

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024

Ik heb deze headset en ik vind hem wel heel goed. Duidelijk geluid, goede micro. Er is wel behoorlijk wat leakage, dus mensen rondom je heen kunnen zonder probleem meevolgen met wat je aan het doen bent.

Van die 5.1 (laat staan 7.1) moet je je wel niet te veel voorstellen. In mijn ogen is dit meer een marketing-gimmick. Algemeen kan je wel duidelijk horen vanwaar een geluid komt. Voorheen had ik een simpele 2.1 setup met speakers en het verschil is toch wel merkbaar. Maar om nu te zeggen of een geluid van linksvoor komt of van linksachter, dat is in de chaos die BF3 soms is niet altijd even simpel.

• tovade
NLsandman schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:44:
[...]

Klopt, hij spreekt vlaams ;)

Beter nog:

"Die mens" als het een man is.
"Dat mens" als het een vrouw is.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

NLsandman schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:44:
Helaas fout, in het allochtoonsmijngebied-dialect-Vlaams is het "die mens" :X

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 22-04-2013 17:06 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
tovade schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:24:
[...]

Beter nog:

of "da vrouwmens" :P

anyways, dit geraakt nogal off topic.
Ik blijf erbij dat slugs vrij overpowered zijn :D
Daarnet mijn eerste keer tdm op canals en 76 - 34 (950 ticks) en hele tijd mensen die klagen dat er zoveel campers waren, daar heb ik niets van gemerkt.. (moeten ze maar zelf niet gaan campen, lijkt me)

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 22-04-2013 17:24 ]

tovade schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:24:
[...]

Beter nog:

Het is toch
Diej Meejs (die mens)
en
Deh wef ? (dat wijf)

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 22-04-2013 17:26 ]

• tovade
Pykow schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:25:
[...]

Het is toch
Diej Meejs (die mens)
en
Deh wef ? (dat wijf)
"Die(je) mens" (geen idee waar je ooit 'Meejs' gehoord zou hebben. :) ) zeg je enkel als het over een man gaat. Nu, dit kan wel min of meer regio gebonden zijn, maar ik ben vrijwel zeker dat dit algemeen aanvaard Vlaams is. ;p

"Da(t) mens" wordt vrijwel enkel in een denigrerende context gebruikt: "da mens was weer aan het zagen". Impliciet duidt de "da" aan dat het over een vrouw gaat.

"Dat wijf" is eigenlijk enkel beledigend te gebruiken.

/en nu genoeg OT. :D

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik gebruik sinds een maandje de G35, ik moest wel handmatig in Windows de speakerconfig op 5.1 zetten ipv. van de standaard 7.1, dit omdat BF3 inderdaad niet 7.1 ondersteund en daardoor de oriëntatie niet meer klopt. Maar wel een heel fijn ding, normaal heb ik snel last van warme oren, maar met deze kan ik aardig wat uren gamen zonder ik daar last van krijg. Het schijnt wel heel erg per persoon te verschillen hoe ze het surround geluid kunnen ervaren, maar ik let er eigenlijk pas echt op wanneer je bijvoorbeeld hardcore speelt, als je dan aan het rond sneaken bent kan je door voetstappen aardig inschatten waar iemand zich bevind. In een normale gamemodus heb ik het voordeel nog niet echt gemerkt. Bij films vond ik het resultaat aardig tegenvallen, maar kan ook aan de software/rips liggen die ik gebruik.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

fynrd1 schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:44:
[...]

Ik gebruik sinds een maandje de G35, ik moest wel handmatig in Windows de speakerconfig op 5.1 zetten ipv. van de standaard 7.1, dit omdat BF3 inderdaad niet 7.1 ondersteund en daardoor de oriëntatie niet meer klopt. Maar wel een heel fijn ding, normaal heb ik snel last van warme oren, maar met deze kan ik aardig wat uren gamen zonder ik daar last van krijg. Het schijnt wel heel erg per persoon te verschillen hoe ze het surround geluid kunnen ervaren, maar ik let er eigenlijk pas echt op wanneer je bijvoorbeeld hardcore speelt, als je dan aan het rond sneaken bent kan je door voetstappen aardig inschatten waar iemand zich bevind. In een normale gamemodus heb ik het voordeel nog niet echt gemerkt. Bij films vond ik het resultaat aardig tegenvallen, maar kan ook aan de software/rips liggen die ik gebruik.
Ik gebruik de draadloze versie G930 en daarvoor G35 ik heb nooit mijn speakers meer aangehad afgelopen jaar/jaren. Geluid is mooi en goed voor gamen en video. niemand heeft er last van in mijn buurt ;)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
Meer mensen last dat de game freezed bij het quiten in Windows 8? Ik heb al van alles geprobeerd maar nergens een goed werkende oplossing te vinden. Ik kan toch niet enigste op TW.net zijn met dit probleem?

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:29:
[...]

Ik gebruik de draadloze versie G930 en daarvoor G35 ik heb nooit mijn speakers meer aangehad afgelopen jaar/jaren. Geluid is mooi en goed voor gamen en video. niemand heeft er last van in mijn buurt ;)
Ik eigenlijk ook niet meer echt :P
Qlii256 schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:57:
Meer mensen last dat de game freezed bij het quiten in Windows 8? Ik heb al van alles geprobeerd maar nergens een goed werkende oplossing te vinden. Ik kan toch niet enigste op TW.net zijn met dit probleem?
Heb het wel is een keer gehad, toen had ik een te hoge OC op mijn gpu. Voor de rest, helemaal geen problemen met Windows 8.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
Ik heb een Sennheiser Pc350. Is een gewone HS. Op tweakers las ik dat heel veel mensen dit soort HS hadden.HS met een geeumulleerde geluid/bas zijn minder goed dan de normale HS. Ik heb zo'[n redelijke dure HS gekocht, maar als jij aan mij vraagt of er een verschil is tussen een goedkope HS of deze. Dan moet ik helaas zeggen dat ik geen echt verschil hoor. Behalve dat deze HS lekkerder zit dan een goedkopere. En voorheen had ik nog wel eens last van echo geluid dat nu verholpen is. (luidsprekers stonden uit)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 13:05
noud schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:09:
[...]

Ik heb een Sennheiser Pc350. Is een gewone HS. Op tweakers las ik dat heel veel mensen dit soort HS hadden.HS met een geeumulleerde geluid/bas zijn minder goed dan de normale HS. Ik heb zo'[n redelijke dure HS gekocht, maar als jij aan mij vraagt of er een verschil is tussen een goedkope HS of deze. Dan moet ik helaas zeggen dat ik geen echt verschil hoor. Behalve dat deze HS lekkerder zit dan een goedkopere. En voorheen had ik nog wel eens last van echo geluid dat nu verholpen is. (luidsprekers stonden uit)
Ik heb gewoon een HS van Thermaltake voor 30 knaken, ziet er mooi uit en werkt prima voor mij :) (let wel, ik ben geen audiofreak)

• SmokingCrop
  • Niet online
Toch even een (low quality) video gemaakt van de zowel heel goede als heel slechte hit registration met de spas12, ik begrijp het toch niet altijd..

Ik veronderstel dat jullie dit ook wel meemaken?

[YouTube: http://youtu.be/eEQW4Z2KNM4]

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

SmokingCrop schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 01:36:
Toch even een (low quality) video gemaakt van de zowel heel goede als heel slechte hit registration met de spas12, ik begrijp het toch niet altijd..

[video]
Als je hem zelf in slomo afspeelt zie je het zelf al waarom je dit denkt.

• SmokingCrop
  • Niet online
douweegbertje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 01:39:
[...]

Als je hem zelf in slomo afspeelt zie je het zelf al waarom je dit denkt.
Dat ze er perfect op waren? 8)7
Bv het 2e schot bij het eerste clipje.. je kunt hem pauzeren waar ik schiet en het is er perfect op..

2e clip, 2e man was er ook perfect op..

zeker als je het vergelijkt met sommige andere schoten dat ik soms denk, was dat er op ? :o
of dan het omgekeerde, 5x schieten op iemand die net revived is en dus nog op de grond ligt, 5x helemaal geen schade |:(

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 23-04-2013 02:27 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SmokingCrop schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 02:24:
Dat ze er perfect op waren? 8)7
Bv het 2e schot bij het eerste clipje.. je kunt hem pauzeren waar ik schiet en het is er perfect op..

2e clip, 2e man was er ook perfect op..

zeker als je het vergelijkt met sommige andere schoten dat ik soms denk, was dat er op ? :o
of dan het omgekeerde, 5x schieten op iemand die net revived is en dus nog op de grond ligt, 5x helemaal geen schade |:(
JA HALLO!!! Je speelt Battlefield ja !! Moet je niet verwachten dat alles perfect werkt of zo : Stel je voor zeg !!
Tssk...

:P ;) :+
^^ Yup! Eindelijk wat kleur :>
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:23:
M60 is een ontzettende n00bgun vergeleken met de Type 88 : Beiden prima zonder bipod te gebruiken met het verschil dat ik me soms schaam dat ik iemand veel te snel neerknal met de M60 :$ Echt bijna zielig te noemen voor je tegenstander en dan heb ik het niet eens over hardcore mode ...

De QBB-95 is trouwens leuk als een soort MegaMP7 met de Laser erop en een sight naar keuze :D

En de Type 88 met iron sight is leuk als je wat nostalgische BF2 gevoelens hebt voor de PKM die daar in zat !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja idd, onverklaarbaar evenals de burst-fire jams en het niet kunnen reviven van sommige spelers. Geen idee helaas maar het is wel frustrerend. Het zorgt er aan de andere kant ook voor dat je niet effectief alles lasered :)

[video]
Welcome to battlefield.
Dit is voorbeeld van slechte hitreg, dat niet alleen met de Slugs gebeurd, maar met alle kogels.

Gisteren zat ik op een UK server met een ping van 35, maar de server was echt hard aan het laggen.
Als je iemand killde, duurde het een halve seconde voordat diegene dood was. je accuratie ging naar de klote.

• kevz
  • Nu online
Daarom zuigen shotguns zo met deze hitreg. Het valt minder op als 1 kogel mist in de kogelregen die bijv. een F2000 afleverd. Maarja, niks aan te doen heh, meer campen misschien :P

Mijn YouTube

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
hier even een rondje chopper (72-0)
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/57479799/
rondje tank (79-0)
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/36634659/
of infantry TDM modus ( 60-4)
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/50739495/
infantry conquest modus (76-5)
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/58695465/

movies van verschillende matches en rondes.
YouTube: logiX Hankes

[ Voor 8% gewijzigd door hankes op 23-04-2013 13:20 ]

http://www.twitch.tv/hankesnl

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 02:47:
[...]
M60 is een ontzettende n00bgun vergeleken met de Type 88 : Beiden prima zonder bipod te gebruiken met het verschil dat ik me soms schaam dat ik iemand veel te snel neerknal met de M60 :$ Echt bijna zielig te noemen voor je tegenstander en dan heb ik het niet eens over hardcore mode ...
't is maar wat je prima noemt... Met beide heb je geen schijn van kans tegen een beetje capabele tegenstander met een wat meer modaal wapen (en dat hoeft écht geen m16 te zijn) als je mobiel bent. Dus als je met n00bgun bedoelt "werk eigenlijk alleen goed tegen n00bs" dan ben ik het met je eens, wel :+
De T88's lage damage RoF en niet bijzonder goeie recoil en spread en niet heel hoge suppression maken dat je met het merendeel van de wapens wel out-classed bent. De m60 heeft als je een beetje kunt mikken wel de beheersbare recoil en spread om nog wat kopschotjes in te kunnen leggen, maar de lage ROF en het feit dat je vier kogels nodig hebt op alles behalve knife-range maakt het allemaal wat lastiger. De hoge suppression geeft wel een voordeeltje natuurlijk, want als je tegenstander je niet meer kan raken wordt het allemaal beter :+

Beter werken dan eigenlijk alle andere LMGs wel. De M240 en PKP met een kobra en grip en ext mags zijn beide érg plezant speelgoed in close quarters (Knop in, trap af bunny-hoppen, door de voordeur hoppen en een beetje om vijandjes heen springen, 7 kills, knop los :+ ) de clip-fed LMGs hebben allemaal goeie eigenschappen voor mobiele support spelers met meer en minder recoil en spread en heavy barrel, de M249 herlaadt een maand maar kent wel gelijkaardige werkbaarheid voor de mobiele brigade met een 200 schoots magazijn als een dik vet voordeel, de M60 werkt fenomenaal als sniper op een metertje of 500 (op bipod natuurlijk) en de T88... ja, die is er ook nog. Ik heb nog geen rol gevonden waarin de T88 echt lekker werkt. Voor dat ding de attachments vrijspelen was dan ook echt een klus, niet zozeer iets leuks om te doen.
M60 en T88 zijn de twee slechtste LMG's in de game.
Als ik moet kiezen tussen deze 2 wapens dan ga ik wel voor de M60,want volgens mij lag die damage hoger.Als ik support speel en dat is heel erg weinig, dan speel ik met de AS VAL, MP7, M27 IAR

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:07:
M60 en T88 zijn de twee slechtste LMG's in de game.
Als ik moet kiezen tussen deze 2 wapens dan ga ik wel voor de M60,want volgens mij lag die damage hoger.
De M60 heeft inderdaad 7.62mm kogels en doet daarmee (op "de loop zit in je neus" afstand) 34 schade per kogel, dus kill in 3 kogels. Maar die drie kogels duren lang genoeg om dat ALSNOG te verliezen. En je derde kogel gaat mis zijn tenzij de neus groot genoeg is om de recoil op te vangen (of je tegenstander licht genoeg om aan je loop te blijven hangen aan z'n neus... insert-mental-image)

De énige manier om met de M60 een serieus goeie KDR te krijgen is bipod-campen en afstand houden. Het is mijn 1e wapen met 51 sterren. 8)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:11:
[...]

De M60 heeft inderdaad 7.62mm kogels en doet daarmee (op "de loop zit in je neus" afstand) 34 schade per kogel, dus kill in 3 kogels. Maar die drie kogels duren lang genoeg om dat ALSNOG te verliezen. En je derde kogel gaat mis zijn tenzij de neus groot genoeg is om de recoil op te vangen (of je tegenstander licht genoeg om aan je loop te blijven hangen aan z'n neus... insert-mental-image)

De énige manier om met de M60 een serieus goeie KDR te krijgen is bipod-campen en afstand houden. Het is mijn 1e wapen met 51 sterren. 8)
De M60 heeft dan wel weer als voordeel dat de eerste kogel nagenoeg spot-on accuraat is, als je het voor elkaar krijgt om daar een headshot van te maken om vervolgens de muis een slinger naar beneden te geven, is het altijd een 2-3 shot kill.

Plus het geluid, dat maakt zoveel deaths goed. :)

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:14:
[...]
De M60 heeft dan wel weer als voordeel dat de eerste kogel nagenoeg spot-on accuraat is, als je het voor elkaar krijgt om daar een headshot van te maken om vervolgens de muis een slinger naar beneden te geven, is het altijd een 2-3 shot kill.
Naar boven. Als je de muis naar beneden beweegt mik je omhoog, als je je controls echt pro hebt ingesteld 8)
Maar klopt inderdaad wel, ik mik alleen op de borst en dan is het op korte afstand met twee knalletjes gebeurd: eerst schot in de borst en tweede tussen de ogen.
Plus het geluid, dat maakt zoveel deaths goed. :)
:Y *bipod uit, ACOG aan het oog, ratatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata*
"Hee, Knet speelt ook mee!" oOo
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:38:
[...]

Naar boven. Als je de muis naar beneden beweegt mik je omhoog, als je je controls echt pro hebt ingesteld 8)
Maar klopt inderdaad wel, ik mik alleen op de borst en dan is het op korte afstand met twee knalletjes gebeurd: eerst schot in de borst en tweede tussen de ogen.

[...]

:Y *bipod uit, ACOG aan het oog, ratatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata*
"Hee, Knet speelt ook mee!" oOo
Ik geef juist voorkeur aan kop -> borst. De meest accurate kogel (de eerste) wil ik in 't kopke hebben dus om na een zekere headshot een zekere body shot te krijgen slinger ik de muis naar beneden. (met mijn noob instellingen) 8)

Ik heb ondertussen al een goede 5% overall accuracy drop gehad sinds ik de LMG's begon te waarderen. Het is toch dat geluid en de lompheid van het ingraven en 200 kogels een kant op slingeren wat altijd weer een grote glimlach op 't gezicht tovert. Allround is de L86A2 wel m'n meest effectieve maar die telt niet echt als LMG vind ik. De L86A2 is beter dan menig assault rifle, beetje een toss-up met de M27 (hoewel ik hou van het AR-15 platform) maar die ziet er in m'n ogen te verwijfd uit met die lange clip en de kogel snelheid en ADS snelheid van de L86 vind ik fijner.

Maar als er een serieuze last-stand gemaakt moet worden als verdediger.
Long range: m60 bi-pod (heerlijk om een gangopening mee in te loeien)
Mid range: pkp bi-pod (ideaal om een vijandelijke sprint door open veld mee te stoppen)
CQ: M240b, foregrip extended mag (heerlijk al pre-fireend een hoek om en de gang in)
XCQ: M240b, foregrip, laser sight (wanneer er meer dan 2 man tegelijk snel neer moeten)

Al moet ik toegeven, op een no-sniper server is het ook fantastisch om met de M27, bi-pod, heavy barrel, 4x scope erop te spelen. Full auto sniper met veels te veel kogels, nagenoeg 100% accuraat. :)

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 10:52
Pykow schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:25:
[...]

Het is toch
Diej Meejs (die mens)
en
Deh wef ? (dat wijf)
Nee dat is dan weer plat brabants en dan is het Diej Meejns en Da waef :D

brabo's 4 life :D

^
Lekker off-topic

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

de L86A2 en M27 IAR schieten bijna hetzelfde. De stats liggen zo dicht bij elkaar tijdens het schieten, dat het gewoon identiek aanvoelt en dat geen van deze twee wapens beter is dan de andere. Dus of je nu de L86A2 of M27 IAR gebruikt, je hebt het zelfde patroon en net zoveel kogels nodig om iemand neer te leggen.
Er is alleen 1 verschil die ervoor zorgt dat ik altijd de M27 IAR kies ipv L86A2.
De reload speed van de M27 IAR is sneller en dus kan ik mijn 1ste kogel sneller schieten.
Oftewel als mijn tegenstander exact de zelfde skills heeft als mij, dan win ik het nog met de M27 IAR door de reload speed en in het slechtste geval zijn we beide dood, maar het komt niet voor als je gelijktijdig reload je het kan afleggen tegen over de L86A2.

Het is niet voor niets mijn nummer 5 topgun met 39 stars.

nog 1000 kills te gaan met mijn M4A1 en dan heb ik wapen nummer 2 op 100+ stars haha.
Ik speel alleen maar Engineer met de M4A1. Als assaulter, Recon en support speler, wissel ik nog regelmatig van wapen, maar bij de engineer gebruik ik alleen de M4A1 en heb dus 90 stars daarvoor, mijn 2e wapen is de MTAR met bijna 8 stars :P

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
R0y. schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:32:
[...]

Bij mij is het wel eens voor gekomen dat ik buiten het gebied ging, waardoor het beeld een andere kleur kreeg. Vervolgens ging ik dood (niet door die 10 seconden) en bleef het zo de rest van de game.

Behoorlijk irritant

Gelukkig was het geen caspian border ala 10.000 tickets :X
Als je out of bounds in beeld of grijs beeld blijft houden als je in out of bounds bent geweest (wilt wel eens gebeuren als je net een mm over de rand in OOB ligt en dan gerevived wordt) gewoon even terug erin lopen en weer eruit. Zou als goed is die grijze tint weg moeten halen

[video]
Soms, afhankelijk van server en de mensen die erop spelen. Veel highpingers kunnen de hitreg redelijk verkrachten op een lowping server. Maar als ik filmpje zo zie ben je wel gesupressed aan blurry view te zien, wellicht dat je de pech hebt dat je gedice'd bent door verhoogde random spread en daardoor dus je kogel ergens anders terecht komt dan je mikt. Wat al gezegd is, je merkt dit uiteraard 100x sneller met een single shot wapen dan dat je 30, 100 of 200 kogels hebt :). Anders dan dat, kut server, high pingers, lagstoot, dice'd, of kies zelf maar iets leuks. :P
hankes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:19:
rondje tank (79-0)

Ha hankes, jij ook hier :D. Helft van je linkjes werken trouwens niet, verkeerd gecopypasted.

[ Voor 17% gewijzigd door Xant0r op 23-04-2013 15:57 ]

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Ik heb de laatste weken veel problemen met bf3, ik warp soms een paar meter of verlies mijn connectie met EA.
Kan alleen niet achterhalen of dit een probleem met mijn connectie is of dat het aan EA ligt en het gebeurt op alle tijdstippen van de dag.

Is er een manier om dit bv 24 uur te loggen?
NLsandman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:14:
Ik heb de laatste weken veel problemen met bf3, ik warp soms een paar meter of verlies mijn connectie met EA.
Kan alleen niet achterhalen of dit een probleem met mijn connectie is of dat het aan EA ligt en het gebeurt op alle tijdstippen van de dag.

Is er een manier om dit bv 24 uur te loggen?
Ja kladblok handmatig bijhouden ;)
Maar heb je al gekeken naar de volgende zaken ?

Wat is je ping over het algemeen? www.pingtest.net
Network smoothing al hoger gezet ?
Processen bekeken op de achtergrond die internet verbinding wegslurpen ? bijvoorbeeld torrents
WiFi of Bedraad ? (als je ziggo hebt, de standaard router is bullshit voor wifi)
Zit je op Wifi, wat is je bereik ?
op welke channel zit je wifi ? inssider 2.0 even installeren en je kan alles bekijken.
Punkbuster goed geinstalleerd ?
Misschien poorten open zetten in je router. kijk even op de EA support site of google het even.
Netwerk verdeling ? te veel apparaten aangesloten
Zusje die met der zelf bezig is met een youtube filmpje van justin bieber ? of als je broertje hebt die "Natuur"filmpjes aan het kijken is ?

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
rondje tank (79-0)

Net 1 filmpje even gekeken... Beetje stil hangen op caspian border ver weg waar niemand je kan locken.... wat een held!

Verwijderd

Fonta schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:48:
[...]
Net 1 filmpje even gekeken... Beetje stil hangen op caspian border ver weg waar niemand je kan locken.... wat een held!
Tof, dank je, dan hoef ik die alvast niet te kijken. Was wel geboeid wat voor flitsende teamwork ik zou gaan zien als ik vanavond thuis ben en kan kijken, want ik hou wel van goed geoliede samenwerking met ownage tot gevolg. Maar dat zijn dus weer vijf zes minuten van m'n leven die ik kan besparen.
Pykow schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:23:
[...]
Ja kladblok handmatig bijhouden ;)
[...]
Verdere nuttige tips: als je je netwerkverbinding wantrouwt kun je PingPlotter pakken en een grafiekje laten maken van je ping naar (bijvoorbeeld) een GOTBF3 server, dan zie je het als je steeds elke X minuten even packet loss hebt bijvoorbeeld.
Task Manager op je tweede of derde scherm open zetten en kijken wat je CPUs doen kan ook nuttig zijn, als daar onverwachte dips opduiken (tijdens BF3 spelen horen al je cores gewoon fors belast te zijn, dus je zoekt eerder naar dips dan naar spikes!) betekent dat meestal dat er iets wacht op iets anders, normaliter wacht je dan op je harddisk(s).

Een vriend van me had jouw probleem recent, ook ziggo, en dat lag aan z'n mediaplayer die jumbo frame inzette en daarmee het héle netwerk elke 50 seconden één seconde ontoegankelijk maakte. zie je prachtige dips en loss in pingplotter maar dat vind je nooit terug met gewoon pingen of speedtest.nl.
Dat is mooi. Als dank zal ik de eerstvolgende keer dat ik je een server zie joinen waar ik inzit nog eens proberen je dogtags afhandig te maken. See you on Essex >:)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 17:07 ]

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
6 minuten zelfs ;)
Fonta schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:48:
[...]

en hij is er nog tros op ook, whaha.
wil niet zeggen dat hij geen goede speler is, maar met een chopper in de lucht hangen ;P kom op zeg.

Verder niet veel bijzonders op aan te merken aan zijn profiel te zien. alleen dat die veel samenwerkt met andere spelers en dus betere score haalt dan goede spelers die niet altijd samenspelen met andere.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Tjongejonge, die windmolens die de verkeerde kant op draaien. Aan die ergernis kan geen lag tegenop hoor.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
rondje tank (79-0)

Beetje zielige manier van kills farmen. Wat zal die pilot zich dood vervelen...

• hankes
@Xantor ya hallo ben ff hiero aan het kijken :D
@others
volgens mij laat ik niet echt farm kills zien... heb alle (farm)ground kills er tussen uitgeknipt omdat dat wel erg saai is. + dit is een tv missile montage van alleen de gameplay van vanmiddag. hate it or love it > maar de meeste mensen kunnen niet met de tv missile omgaan dus veel kunnen hier nog iets van leren.

en pyknow ik vind het erg knap dat je aan me profiel kan zien dat ik veel met andere speel ??
Ik speel public nagenoeg altijd alleen op vandaag na dan..
als ik samen wil spelen ga ik wel esl versus 5v5 of clanwars spelen....

hankes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:42:
@others
volgens mij laat ik niet echt farm kills zien... heb alle (farm)ground kills er tussen uitgeknipt omdat dat wel erg saai is. + dit is een tv missile montage van alleen de gameplay van vanmiddag. hate it or love it > maar de meeste mensen kunnen niet met de tv missile omgaan dus veel kunnen hier nog iets van leren.

en pyknow ik vind het erg knap dat je aan me profiel kan zien dat ik veel met andere speel ??
no hard feelings dude ;)
heb het filmpje zelf niet eens bekeken haha.

• hankes
lol 8)7
nouwja mocht je hem wille zien.
YouTube: Battlefield 3 tv missile chopper montage.

als is het alleen al voor het heerlijke nummertje der onder haha :D

[ Voor 182% gewijzigd door hankes op 23-04-2013 19:38 ]

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
hankes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:42:
@others

All is fair in love and war, maar de TV missile base rape op caspian vind ik wel een beetje minder...

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Base rape is never cool. Van mij mochten de basissen wel meer naar achter liggen waardoor ze je vehicles niet kunnen aanvallen.

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:16

Koekfabriek

King Billy on the wall

Phuncz schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:41:
Base rape is never cool. Van mij mochten de basissen wel meer naar achter liggen waardoor ze je vehicles niet kunnen aanvallen.
Helemaal bij de CTF maps, daar word ik af en toe echt helemaal gek.

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

hankes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:32:
lol 8)7
Eerlijk is eerlijk, ik vind het wel vet om te zien. Moet ook weer wat meer gaan vliegen.
Welke servergrootte pak jij meestal?

[ Voor 26% gewijzigd door ralph0603 op 23-04-2013 21:36 ]

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
Werd eens tijd dat er eens een lekker muziekje onder een YT filmpje wordt gezet ipv die vreselijke kl*** duppstep en ander *** zooi.

Ontopic
Weet iemand waar de meeste servers zijn gebleven. Ik vind nu zo weinig servers met Karkand en Shari?

Verwijderd

lol 8)7
Qua gameplay... wat, je schiet wat dingen met de gun en je TV missiles wat. Het enige opvallende is de enorme KDR aan het einde van het fimlpje, maar eerlijk gezegd, als je gaat zitten baserapen op max range is dat niet zo bijster spannend, om nog van om je voor te schamen te zwijgen, en voor de rest zijn je T Vmissile kills vooral stil hangende helis. Leuk voor je dat je punten pakt en ik geloof best dat je goed bent enzo, maar stilhangende dingen raken is natuurlijk niet zo boeiend om in een filmpje te kijken.
Stilhangende helis TV missilen kan ik ook, en ik ben niet zo bijster goed met dat ding.

Wat mij vooral opvalt in jouw filmpje is wat een enorme prutskanaries in het andere team zitten, en hoe jullie aan het baserapen zijn. Ik zou dat niet vol trots demonstreren eigenlijk.
Mjah. Smaak is nogal verschillend. :X

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

lol 8)7

Ik zie een hoop stutter (vindt je videokaart die rook wel leuk?) en een volledig ingezoomde map? :P

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 23-04-2013 23:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• AdmiralSnipe
CodeCaster schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:16:
[...]

Ik zie een hoop stutter (vindt je videokaart die rook wel leuk?) en een volledig ingezoomde map? :P
Ik zie vooral een hoop TV missiles richting vijandige heli's vliegen die nog bezig zijn met opstijgen... |:(

• hankes
het is ook een 1day record/montage....
en ja zitte een paar baserape kills bij (3vd14) > maar als je daar na kijkt zie je dat het enemie chopper team zelf zit te noobe(prutskanarien:P) want ze kunne al lang opstijgen.
Verder maakt het niks uit of je chopper stil hangt of beweegt wanneer je de tv missile schiet dus die opmerking is onzin. het stil hangen is alleen makkelijk wanneer je aan het gunnen bent.
@Ralp > ik speel meestal op 64slots servers en soms op 32. (ligt een beetje aan de map/modus) als je wat rustig chopper wilt vliegen zou ik op Kiasar Railroad gaan spelen. deze map heeft geen jet's wat inhoud dat je dus iets meer op de grond en enemie chopper's kan focussen.

[ Voor 12% gewijzigd door hankes op 24-04-2013 08:30 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Boehoe ik maak een cool filmpje terwijl ik baserape om op te scheppen hoe goed ik wel niet ben en nu wil niemand mij waarderen ;( ;(

:F Wat had je verwacht ?

[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 24-04-2013 09:12 ]

CodeCaster schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:16:
[...]

Yep dat viel mij ook al op. alleen ik heb de eerste 1,5 minuut zitten kijken ongeveer. tot dat hij een TV missle schiet op hun basis, toen was ik er al klaar mee.

Het jammere is dat hij stilstaande heli's neerhaalt met de TV missle en als er iets makkelijk is om te raken.
je piloot doet zijn neus richting de heli en de gunner schiet af. of je dit nu alleen doet in de chopper of met zijn 2en het blijft een simpele kill.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

@ Hankes: Je kan lullen wat je wilt, maar baserape op welke manier dan ook is gewoon lame/cheap. Zeker niet iets om hier trots over te gaan doen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• hankes
Phuncz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:12:
Boehoe ik maak een cool filmpje terwijl ik baserape om op te scheppen hoe goed ik wel niet ben en nu wil niemand mij waarderen ;( ;(

:F Wat had je verwacht ?
ik poste op voorhand gewoon mijn youtube kanaal waar meerdere movies opstaan. Dat iemand nouw begint over 1 van de filmpjes waar 3 baserape kills in staan(na 1.30 niet meer btw dus jammer dat je daar bent gestopt) >> tjaa... tis een 1day record van de tv missile > mocht daar een baserape kill bij zitte so what ? en ja baserape is lame > maar anderzijds moet je maar beter spelen om niet in baserape te komen.
tv missile op een stilstaand iets is easy peasy :z

[ Voor 8% gewijzigd door hankes op 24-04-2013 10:07 ]

Verwijderd

hankes schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:28:
Verder maakt het niks uit of je chopper stil hangt of beweegt wanneer je de tv missile schiet dus die opmerking is onzin. het stil hangen is alleen makkelijk wanneer je aan het gunnen bent.
Het gaat er niet om dat jij stilhangt (alhoewel dat wel degelijk makkelijker is dan wanneer je op volle snelheid buikschuivend tussen de bomen doorscheurt om heat seekers te ontwijken bijvoorbeeld) maar dat je DOELEN stilhangen. En het spijt me echt maar als je vindt dat het raken van een stilstaand/hangend doel kudo's verdient... dan ben je niet zo goed als je denkt.
DUDE je kan ook te ver gaan he hankes :S
Batllefield 3 e-sport movies

een topic maken hierover. posten in de console Battlefield 3 topic en hier WTF gast.
waarbij ik nog een beetje respect voor je had, is dat nu totaal ontnomen.
man wat een arrogantie en dat met een filmpje waar die stilstaande heli's neerhaalt.

met een TV missle gaan schieten op een heli die net opstijgt en dan de smoes, ja hij had al kunnen opstijgen en dan er nog trots op zijn dat hij de TV missle kan gebruiken (wat trouwens 80% van de spelers goed kan op stilstaande objecten).

Je weet dat iedereen een hekel heeft aan campen,baserape en jij bent er nog trots op ook.
Dat is net zo zielig eigenlijk dan op Armored kill Tank superiority Sniper only te gaan spelen of met een jet 60 - 0 te score. Totaal geen respect voor dit soort spelers.

• hankes
@knettergek.ik ben ook geen piloot of gunner normaal gesproken.. nog geen 10% van me public tijd in een chopper besteed. imo zitten er een paar mooie kills tussen van bewegende/snel vliegende choppers.

iemand zo als deze gast YouTube: TV missile compilation by vinkkuu beheerst de tv missile een stuk beter. of Xantor die iets eerder in deze topic al reageerde.

@pyknow wat zit je nouw te janken over die paar kills. je bent zeker zo gastje die ook gelijk aan het zeuren is als die met een m16a3 wordt gekilled...

[ Voor 15% gewijzigd door hankes op 24-04-2013 10:59 ]

ik kan erg veel genieten van clanwars te bekijken en als de hitreg goed was, dan speelde ik zelf ook nog wel ESL, PCW's. maar easy kill montage tonen en dan in het console BF3 topic, PC BF3 topic en een nieuwe topic aanmaken voor je youtube kanaal, vindt ik wel erg overdreven.

• hankes
Pykow schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:59:
ik kan erg veel genieten van clanwars te bekijken en als de hitreg goed was, dan speelde ik zelf ook nog wel ESL, PCW's. maar easy kill montage tonen en dan in het console BF3 topic, PC BF3 topic en een nieuwe topic aanmaken voor je youtube kanaal, vindt ik wel erg overdreven.
het reageren in de console topic kwam ik te laat achter > dacht dat het pc was. dus ja mijn fail.
me eigen topic is dat mensen die niet deze 700+ pagina's topic helemaal door lezen toch deze clanwars kunnen zien. en wanneer ze dat niet willen zien scrollen ze toch door na een ander topic.

tis goed bedoeld hoor en dacht dat het ook wel leuk was om wat matches van de clanbase cup met team NL te posten... dat jullie gelijk dan die 3 baserape kills eruit pakken van 15 filmpjes tja. /3

[ Voor 4% gewijzigd door hankes op 24-04-2013 11:07 ]

Pagina: 1 ... 190 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.