Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DanielWW2 schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:38:
edit:

En ik ga kijken of BF4 beta ook bij mij op origin staat en ik krijg een enquête of ik Origin zou aanraden. :+
[afbeelding]
Stem ik ook altijd >:) d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Ik vond het eigenlijk nog te genereus. Dat waardeloze kloteprogramma is gewoon door me strot geduwd door EA. Zonder BF3 had ik het nooit geïnstalleerd. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Meh, Ik heb al meer problemen gehad met steam dan met Origin om eerlijk te zijn..

I don't get all the fuss..

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:17
SmokingCrop schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 03:22:
Meh, Ik heb al meer problemen gehad met steam dan met Origin om eerlijk te zijn..

Lucky you O-)

Mijn YouTube

Same here. Origin is snel, werkt vrijwel altijd en veroorzaakt eigenlijk 0,0 problemen bij mij. Origin werkt sneller dan het logge Steam.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 07:54:
[...]
Same here. Origin is snel, werkt vrijwel altijd en veroorzaakt eigenlijk 0,0 problemen bij mij. Origin werkt sneller dan het logge Steam.
Dat heb ik juist niet. Origin kachelt met regelmaat van het netwerk en dan zit je ineens in de singleplayer, of je krijgt DLC aangeleverd met 5,3Kbyte/sec, of het ding weigert helemaal in te loggen, tot je reboot... Ik heb met Steam ook zeker in het begin best wel eens wat gehad maar ik heb met BF3 meer geneuzel met Origin gehad dan met m'n steam games bij elkaar opgeteld met Steam. En daar ben ik bij sinds het ingevoerd werd voor CounterStrike 1.6 en ik heb ondertussen wel behoorlijk wat steam games. Op Origin heb ik er drie.

Natuurlijk is Steam veel ouder en heeft het veel en veel meer ontwikkeling gehad dus het hoort ook stabieler te zijn; maar Origin is zéker niet beter dan Steam wat mij betreft. In elk geval nóg niet.

Overigens, in Origin kan ik alleen Duitstalige spellen kopen... Dat reken ik even niet mee in hoe fijn Origin is want als je daar rekening mee houdt is Origin natuurlijk volledig blieping blieppediebliep bliep arse. Zal echter voor de modale Nederlander geen issue zijn. Ook heb ik de belachelijk kleine catalogus achterwege gelaten (EA Only is logisch natuurlijk) en het mij onduidelijke privacy beleid van Origin, waar in Duitsland nog steeds over gezeurd wordt bij tijd en wijlen. Nou is de volkssport nummer één hier sowieso zeuren (en niet Fußball) dus ook dat nemen we even niet mee.
Die problemen herken ik niet. Downloaden gaat altijd aan 100Mb/s en inlog problemen heb ik eigenlijk nooit. Af en toe wilt BF3 niet launchen via de webbrowser koppeling maar even in Origin op play drukken en hij werkt weer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Het jammere aan origin is gewoon het gebrek aan games.
Daarnaast zit je ook regelmatig in offline mode.
Origin is wel sneller als steam, maar steam bied ook veel meer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Same !

Het enige dat me niet bevalt, maar dat is niet Origin zijn fout maar EA zijn keuze, dat ik als Belg de shop enkel in het Frans krijg/kreeg te zien, evenals aanbiedingen. Sorry mannen, ik begrijp het niet wat jullie me proberen aan te bieden dus verwacht ook geen cent.
Tsurany schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:00:
Die problemen herken ik niet. Downloaden gaat altijd aan 100Mb/s en inlog problemen heb ik eigenlijk nooit. Af en toe wilt BF3 niet launchen via de webbrowser koppeling maar even in Origin op play drukken en hij werkt weer.
Same, ik trok de nieuwste DLC het moment van release meestal aan x MB/s binnen, dat kon ik van Steam zelden zeggen.

Ik denk dat de mensen met problems hun firewall en antivirus eens moeten uitschakelen want normaal is het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 16-04-2013 09:31 ]

Ik heb het volgende hier nog niet voorbij zien komen, het wordt al redelijk lang gebruikt in het ESL circuit, maar er zit een behoorlijke glitch/bug in BF3 vanaf de launch die lange tijd niet al te publiekelijk bekend was, maar nu rivalxfactor er een video over heeft gemaakt is het toch out in the open. Dus voor eenieder die het nog niet wist:

YouTube: How to Euro Hip-fire in Battlefield 3 - ADS accuracy while moving!

Als je het 1e schot ADS doet en daarna zoom loslaat maar blijft schieten, hip fire je met ADS accuracy. Werkt met alle full-auto wapens.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hmm heb ik al vaker gedaan omdat ik de situatie voor het nodig hebben van de ADS fout inschatte, maar is me nog niet opgevallen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:32:
Ik heb het volgende hier nog niet voorbij zien komen, het wordt al redelijk lang gebruikt in het ESL circuit, maar er zit een behoorlijke glitch/bug in BF3 vanaf de launch die lange tijd niet al te publiekelijk bekend was, maar nu rivalxfactor er een video over heeft gemaakt is het toch out in the open. Dus voor eenieder die het nog niet wist:

Als je het 1e schot ADS doet en daarna zoom loslaat maar blijft schieten, hip fire je met ADS accuracy. Werkt met alle full-auto wapens.
Dat is precies wat je doet als iemand te dicht op je af komt lopen.
Snel ADS en gelijk los laten en door blijven schieten.

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:48:
[...]

Dit verklaart ook wel het succes met de USAS12+slugs in Metro hardcore... de trap af met ADS, de eerste voetganger in z'n neus boppen en de knop inhoudend maar ADS loslatend achteruit de trap weer op. In plaats van supression assists kreeg ik echter veelvuldig kills. Door te glitchen, naar nu blijkt :/
/me maakt zichzelf uit voor glitchende prutser en gaat zich schamend in een hoekje zitten.
Pykow schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:48:
[...]

Klopt, dit geeft de 'hold to zoom' jongens ook weer een extra voordeel ten opzichte van de 'click to zoom' boys.

Achteraf gezien gebruik deze mechanic ook al vanaf de launch, maar ik was er nooit van bewust dat het echt zo werkte. Pas sinds enkele maanden wist ik ervan al het zit nog maar een paar weekjes in m'n systeem.

De extra movement snelheid geeft echt een belachelijk groot voordeel op close range ten opzichte van iemand die ADS blijft.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:03:
[...]

Klopt, dit geeft de 'hold to zoom' jongens ook weer een extra voordeel ten opzichte van de 'click to zoom' boys.

Achteraf gezien gebruik deze mechanic ook al vanaf de launch, maar ik was er nooit van bewust dat het echt zo werkte. Pas sinds enkele maanden wist ik ervan al het zit nog maar een paar weekjes in m'n systeem.

De extra movement snelheid geeft echt een belachelijk groot voordeel op close range ten opzichte van iemand die ADS blijft.
Doe het al maanden op deze manier. je hoeft niet eens volledig ADS te zijn een kleine klikje is al voldoende.
Even een tip voor de mensen die Close quarters spelen. MP7 is al een hipfire canon en met dit truckje domineer je echt alles. daarom sta ik ook meestal eerste in de Close quarter maps.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:49:
[...]

Dat heb ik juist niet. Origin kachelt met regelmaat van het netwerk en dan zit je ineens in de singleplayer, of je krijgt DLC aangeleverd met 5,3Kbyte/sec, of het ding weigert helemaal in te loggen, tot je reboot... Ik heb met Steam ook zeker in het begin best wel eens wat gehad maar ik heb met BF3 meer geneuzel met Origin gehad dan met m'n steam games bij elkaar opgeteld met Steam. En daar ben ik bij sinds het ingevoerd werd voor CounterStrike 1.6 en ik heb ondertussen wel behoorlijk wat steam games. Op Origin heb ik er drie.

Natuurlijk is Steam veel ouder en heeft het veel en veel meer ontwikkeling gehad dus het hoort ook stabieler te zijn; maar Origin is zéker niet beter dan Steam wat mij betreft. In elk geval nóg niet.

Overigens, in Origin kan ik alleen Duitstalige spellen kopen... Dat reken ik even niet mee in hoe fijn Origin is want als je daar rekening mee houdt is Origin natuurlijk volledig blieping blieppediebliep bliep arse. Zal echter voor de modale Nederlander geen issue zijn. Ook heb ik de belachelijk kleine catalogus achterwege gelaten (EA Only is logisch natuurlijk) en het mij onduidelijke privacy beleid van Origin, waar in Duitsland nog steeds over gezeurd wordt bij tijd en wijlen. Nou is de volkssport nummer één hier sowieso zeuren (en niet Fußball) dus ook dat nemen we even niet mee.
Tsurany schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:00:
Hier ook geen problemen gehad met snelheid (zelfs op 1e uur van nieuwe patch/DLC voor BF3), trekt altijd mijn volledige verbinding vol (120mbits). Enige nadeel is dat Origin soms snelheden aangeeft die ik theoretisch niet zou kunnen halen 16 a 17mb/s (dan heb ik het niet over repareren, maar echt downloaden!). Dus lijkt erop dat snelheid volgens mij niet helemaal 100% accuraat is.

Origin heeft ook zo zijn problemen gehad, zoals veel cpu gebruik en een memory leak. Maar dat is allemaal vrij snel verholpen door een update :).

Bijna iedereen gebruikt het op ESL, echter is het gewoon glitchen in principe. Maarja als DICE het niet fixed, en er geen demos en/of recorden verplicht kan je er alleen maar vanuit gaan dat iedereen het doet :+.

Op clanbase nationscup was dit jaar recorden verplicht, Clanbase heeft aangegeven er niet voor te straffen maar echt op prijs stellen doen ze het ook niet. Beetje grijs gebied dus. :) Ik snap overigens niet waarom DICE dit niet fixed, het is echt al zo lang bekend dit. Je kunt ook je pistol of maingun crosshair glitchen, dus stel je switch naar wapen dan hoef je niet eerst te ADSen maar heb je instant die ADS accuracy zonder te ADSen. Erg nuttig is het niet, scheelt je misschien net die 0,01ms ADS en uitzoomen :P

Verwijderd

Alé ik lees het forum enkele dagen niet en ineens een heftige discussie :).
Ik sluit me aan bij beuker19 en A.W.E.S.O.M.-0.

Je speelt het spel zoals je wil, punt uit. Mijn meest gebruikte wapens : m16a3, AEK, m416.
Regelmatig maken ze mij op een server uit voor try-hard of "no-skill".
Allemaal goed en wel, ik wil de mensen die "no-skill" zeggen eens 28% accuracy zien halen met een m16a3 en toch +70 kills maken. Als je dat wil doen heb je echt wel skill nodig.

Ik speel vaak alleen en dus TDM. Gisteren met twee vrienden RUSH gespeeld en dan komen je geleerde skills uit TDM zeker van pas.

Mensen die "op alternatieve" manier spelen, voelen zich altijd (of vaak) superieur aan de "try-hards" terwijl de meeste "try-hards' gewoon de hele ronde spelen liggen de andere de hele ronde te zagen op de chat. Ik zie bijna nooit een "try-hard" klagen in de chat. Ik haat snipers maar ik klaag NOOIT in chat over hen. Ofwel pas ik me aan ofwel ga ik weg. ik zeg niet tegen hen "ga weg noob" zoals men dat vaak wél doet tegen mensen met een m16a3 of AEK.

Ik heb om die rede de chat ook gewoon altijd uitstaan. Klaag nu maar zoveel je wil ik zie het toch niet.
En wat het onterechte superieure gevoel betreft: een welgemeende ... aan die personen.

Nja ik had het filmpje ook gezien. Ik stelde mij meteen de vraag: waarom zou je uit ads willen gaan?

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren fun avond gehad..
Ik speel met wat vrienden samen en dik aan het trollen.. We waren op Metro de US aan het baserapen, 16 v 16 dus we lieten het voor wat het was en gingen op B met 6 man knife teamkillen enzo.. dus het was 10 v 16 en die gasten kwamen er nog niet door..
Gingen ze mij en mijn vrienden uitmaken voor cheaters en dit en dat terwijl wij juist op B bleven zitten en niet eens bij C in de buurt waren xD
Ook leuke troll, gooide tegenstander ammopack neer, wij hem killen en op zijn ammopack springen en op Mumble alsmaar zeggen mine mine mine :P fun avondje op BF3 dus :P
Xant0r schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:42:
Bijna iedereen gebruikt het op ESL, echter is het gewoon glitchen in principe. Maarja als DICE het niet fixed, en er geen demos en/of recorden verplicht kan je er alleen maar vanuit gaan dat iedereen het doet :+.

Op clanbase nationscup was dit jaar recorden verplicht, Clanbase heeft aangegeven er niet voor te straffen maar echt op prijs stellen doen ze het ook niet. Beetje grijs gebied dus. :) Ik snap overigens niet waarom DICE dit niet fixed, het is echt al zo lang bekend dit. Je kunt ook je pistol of maingun crosshair glitchen, dus stel je switch naar wapen dan hoef je niet eerst te ADSen maar heb je instant die ADS accuracy zonder te ADSen. Erg nuttig is het niet, scheelt je misschien net die 0,01ms ADS en uitzoomen :P
Het is snoeihard glitchen natuurlijk. De weapon swap glitch lijkt me niet bijster nuttig omdat dat inderdaad langer duurt dan ads en ads loslaten als ik 't zo op 't gevoel inschat:)

Het is mij ook een raadsel waarom DICE dit niet fixed, al is het toch wel lang onder de radar gebleven. Het is mij zelf niet als zodanig opgevallen in ruim een jaar tijd en ik heb er ook lang niets over gehoord of gelezen. Pas sinds wat ESL potjes begon 't wat te knagen dat daar toch iets niet helemaal klopte.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:02:
Nja ik had het filmpje ook gezien. Ik stelde mij meteen de vraag: waarom zou je uit ads willen gaan?
Omdat je sensitivity hoger is dan in ADS en je bewegingsnelheid is hoger. Dus je kan sneller peaken en sneller vijanden proberen te 'ontwijken' terwijl je ze door de hogere ADS sensitivity zelf wel makkelijker in 't vizier houdt.

• Xant0r
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:07:
[...]

Het is snoeihard glitchen natuurlijk. De weapon swap glitch lijkt me niet bijster nuttig omdat dat inderdaad langer duurt dan ads en ads loslaten als ik 't zo op 't gevoel inschat:)

Het is mij ook een raadsel waarom DICE dit niet fixed, al is het toch wel lang onder de radar gebleven. Het is mij zelf niet als zodanig opgevallen in ruim een jaar tijd en ik heb er ook lang niets over gehoord of gelezen. Pas sinds wat ESL potjes begon 't wat te knagen dat daar toch iets niet helemaal klopte.

[...]

Omdat je sensitivity hoger is dan in ADS en je bewegingsnelheid is hoger. Dus je kan sneller peaken en sneller vijanden proberen te 'ontwijken' terwijl je ze door de hogere ADS sensitivity zelf wel makkelijker in 't vizier houdt.
Enige wat ik zou kunnen bedenken als je bijv G18 gebruikt en dus acc al glitched voor je hem gebruikt, en dus van primary naar pistol switched en je dus gelijk al die accuracy bonus zonder in te zoomen in the heat of the moment. :)

Ow trouwens eergisteren mijn gouden tags gehaald in Attack Helicopter class. Heeft echt retelang geduurd maar laatste maand bijna niks anders gedaan dan chopperen en toen kwam de gouden tag toch steeds dichterbij, zo dichtbij dat ik het gewoon als prioriteit had gesteld als ik BF3 ging spelen :P. Heb ronde opgenomen, voor de geïnteresseerden. Ik wil ook nog even Fiesta_Solara bedanken voor zijn steun. :+ :+

Nog 1 Tank (MBT) neerhalen met de chopper en dan heb ik mijn ene laatste assignment ook gehaald.
moet nog 6 kills met Mobile Artillery en dan heb ik alle assignments gehaald.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Pykow schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:08:
[...]

Doe het al maanden op deze manier. je hoeft niet eens volledig ADS te zijn een kleine klikje is al voldoende.
Even een tip voor de mensen die Close quarters spelen. MP7 is al een hipfire canon en met dit truckje domineer je echt alles. daarom sta ik ook meestal eerste in de Close quarter maps.
Wat bedoel je precies met ads? Moet je ze alle 3 indrukken, of gewoon alleen die 3 gebruiken en niet de w?

----------------
Xant0r schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:14:
[...]

Ow trouwens eergisteren mijn gouden tags gehaald in Attack Helicopter class. Heeft echt retelang geduurd maar laatste maand bijna niks anders gedaan dan chopperen en toen kwam de gouden tag toch steeds dichterbij, zo dichtbij dat ik het gewoon als prioriteit had gesteld als ik BF3 ging spelen :P. Heb ronde opgenomen, voor de geïnteresseerden. Ik wil ook nog even Fiesta_Solara bedanken voor zijn steun. :+ :+

[video]
Gefeliciteerd! Maar speel jij op xbox ofso? Ik heb het gevoel dat alle kleuren veel duidelijker en alles veel scherper is dan bij mij. Ik zie het wel vaker dat het er anders uitziet dan mij, heb alleen geen idee waar het aan ligt.

[ Voor 62% gewijzigd door Ircghost op 16-04-2013 12:52 ]

• Ircghost

Ircghost

Sorry voor dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Ircghost op 16-04-2013 12:52 ]

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Phuncz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:30:
[...]

Same !

Het enige dat me niet bevalt, maar dat is niet Origin zijn fout maar EA zijn keuze, dat ik als Belg de shop enkel in het Frans krijg/kreeg te zien, evenals aanbiedingen. Sorry mannen, ik begrijp het niet wat jullie me proberen aan te bieden dus verwacht ook geen cent.
Dat vind ik ook verschrikkelijk ambetant (en eigenlijk het enige probleem dat ik heb met Origin).. je moet dan elke keer weer op die "Nederlands" knop drukken ookal staat er in je profiel dat je Nederlands spreekt ipv Frans..
Hoe makkelijk zou het niet zijn om dat te integreren..

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 16-04-2013 12:58 ]

Ircghost schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:45:
[...]

Wat bedoel je precies met ads? Moet je ze alle 3 indrukken, of gewoon alleen die 3 gebruiken en niet de w?
ADS, Aim Down Sight.
Ircghost schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:45:
Gefeliciteerd! Maar speel jij op xbox ofso? Ik heb het gevoel dat alle kleuren veel duidelijker en alles veel scherper is dan bij mij. Ik zie het wel vaker dat het er anders uitziet dan mij, heb alleen geen idee waar het aan ligt.
Colour blind mode staat sowieso aan en een injector zou ook goed kunnen maar daarvoor moet ik t filmpje zien.

[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 16-04-2013 13:00 ]

• Ircghost

Ircghost

Ahhh. ik zat me te focussen op het toetsenbord :P

• Xant0r
Tsurany schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:59:
[...]

ADS, Aim Down Sight.

[...]

Colour blind mode staat sowieso aan en een injector zou ook goed kunnen maar daarvoor moet ik t filmpje zien.
Thanks :). Maar wat Tsurany zegt ik speel met colour blind mode aan wat net ff wat fellere kleuren weergeeft. Op bepaalde mappen is het wel fijn, en sowieso wel fijn als je met squadje speelt. Fel groen tot fluorgeel kan niet missen ;). Tevens draai ik ook SweetFX injector, alleen zie je daar niks van terug in de video. Waarom weet ik niet, maar mij is verteld dat SweetFX gewoon een overlay is en dat schijnbaar niet gezien wordt door MSI Afterburner (of het werkend te krijgen is in video heb ik me nooit in verdiept).

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:22:
Nog 1 Tank (MBT) neerhalen met de chopper en dan heb ik mijn ene laatste assignment ook gehaald.
? Ik heb jou ingehaald met de assignments dan want ik heb ze allemaal ondertussen.
Ik verbaas me er echt over dat het zo lang duurt met die chopper bij jou, die ben je niet echt actief aan het farmen zeker?
Die mobart niet zo - die moet je echt farmen want voor je lol in AK maps gaan zitten... nee.
Xant0r schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:14:
Enige wat ik zou kunnen bedenken als je bijv G18 gebruikt en dus acc al glitched voor je hem gebruikt, en dus van primary naar pistol switched en je dus gelijk al die accuracy bonus zonder in te zoomen in the heat of the moment. :)
Oe, goed puntje! Dat is wel lange tijd mijn go-to pistol geweest, dat ga ik vanavond zeker nog even proberen. :)

Maar ik denk ook wel dat ik dat onbewust gedaan heb met de G18, dat ding was toch altijd nog verdacht accuraat. :p
Xant0r schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:12:
[...]
Thanks :). Maar wat Tsurany zegt ik speel met colour blind mode aan wat net ff wat fellere kleuren weergeeft. Op bepaalde mappen is het wel fijn, en sowieso wel fijn als je met squadje speelt. Fel groen tot fluorgeel kan niet missen ;). Tevens draai ik ook SweetFX injector, alleen zie je daar niks van terug in de video. Waarom weet ik niet, maar mij is verteld dat SweetFX gewoon een overlay is en dat schijnbaar niet gezien wordt door MSI Afterburner (of het werkend te krijgen is in video heb ik me nooit in verdiept).
Merk je die colorblind mode echt met alle kleuren? Ik merk alleen verschil tussen de dorito's en nametags (toegegeven, ik speel met praktisch maximale color saturation in de ATI drivers). Het squad en de status is wel sneller te zien dan normaal, maar die fel groene/oranje namen uit de normale mode kan ik een stuk beter lezen dan die rode en maakt het ook makkelijker om onderscheid te maken tussen meerdere vijanden.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 13:05
Pykow schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:22:
Moet nog 90 squad heals en 3 multi kills en dan ben ik ook klaar :)

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
96 uur double XP van 9 to 13 mei. Tijd om flink wat levels omhoog te gaan >:)

Ryzen 3600 - GTX1060

• Xant0r
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:39:
[...]

Oe, goed puntje! Dat is wel lange tijd mijn go-to pistol geweest, dat ga ik vanavond zeker nog even proberen. :)

Maar ik denk ook wel dat ik dat onbewust gedaan heb met de G18, dat ding was toch altijd nog verdacht accuraat. :p

[...]

Merk je die colorblind mode echt met alle kleuren? Ik merk alleen verschil tussen de dorito's en nametags (toegegeven, ik speel met praktisch maximale color saturation in de ATI drivers). Het squad en de status is wel sneller te zien dan normaal, maar die fel groene/oranje namen uit de normale mode kan ik een stuk beter lezen dan die rode en maakt het ook makkelijker om onderscheid te maken tussen meerdere vijanden.
Volgens mij heeft die colour blind modus alleen invloed op bepaalde dingen zoals text en iconen (zoals bijv objectives). Denk niet dat in de game zelf kleuren fletser worden, daar gebruik ik momenteel die SweetFX injector voor, aangezien me fps niet altijd even best is en ik in de lucht altijd me mesh op ultra heb staan hakt het er vrij in. Vandaar dat ik SMAA uit heb gezet en SweetFX puur gebruik voor de color vibrance en Lumasharp om boel minder blurry te maken in BF3. Als je aan en uit zet merk je pas echt hoe blurry BF3 is (helemaal op lagere resoluties). Iets wat me normaal gesproken nooit heeft geirriteerd of echt opviel maar nu ik tijdje SweetFX gebruik en soms aan of uit zet dan merk je het verschil pas echt :D.

Wat betreft infantry of doritos makkelijker zien, ik loop over het algemeen buiten de meatgrinders om dus bijna iedereen die ik tegen kom is een enemy aangezien de rest van team te druk bezig is met medicpacks strooien op routes waar je bijna onmogelijk door heen komt, laat staan als beide teams een man of 10 aan elke kant heb staan :P. Gasten op extreme afstanden schiet ik niet op aangezien ik daar alleen me positie door weggeef aan mensen die dichter bij mij staan en uiteraard is nog maar de vraag of je alle kogels kan landen en dus niet voor niets schiet.

Als je wilt kan ik wel screenshot maken met en zonder injector+colorblind modus om verschil te zien, maar neem aan dat deze discussie al vaker gevoerd is hier en meeste mensen het zelf al eens hebben uitgeprobeerd :).
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:22:
[...]
? Ik heb jou ingehaald met de assignments dan want ik heb ze allemaal ondertussen.
Ik verbaas me er echt over dat het zo lang duurt met die chopper bij jou, die ben je niet echt actief aan het farmen zeker?
Die mobart niet zo - die moet je echt farmen want voor je lol in AK maps gaan zitten... nee.
Ik zit niet vaak in de chopper en ak maps speel ik niet.
Gisteren master dog tag voor de mk11 gehaald. Nu rustig verder met svd

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:42:
[...]
Ik zit niet vaak in de chopper en ak maps speel ik niet.
Nee, dat dacht ik ook al. Die Mobart kills worden dan érg moeilijk :)
Xant0r schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:27:
[...]

Volgens mij heeft die colour blind modus alleen invloed op bepaalde dingen zoals text en iconen (zoals bijv objectives). Denk niet dat in de game zelf kleuren fletser worden, daar gebruik ik momenteel die SweetFX injector voor, aangezien me fps niet altijd even best is en ik in de lucht altijd me mesh op ultra heb staan hakt het er vrij in. Vandaar dat ik SMAA uit heb gezet en SweetFX puur gebruik voor de color vibrance en Lumasharp om boel minder blurry te maken in BF3. Als je aan en uit zet merk je pas echt hoe blurry BF3 is (helemaal op lagere resoluties). Iets wat me normaal gesproken nooit heeft geirriteerd of echt opviel maar nu ik tijdje SweetFX gebruik en soms aan of uit zet dan merk je het verschil pas echt :D.

Wat betreft infantry of doritos makkelijker zien, ik loop over het algemeen buiten de meatgrinders om dus bijna iedereen die ik tegen kom is een enemy aangezien de rest van team te druk bezig is met medicpacks strooien op routes waar je bijna onmogelijk door heen komt, laat staan als beide teams een man of 10 aan elke kant heb staan :P. Gasten op extreme afstanden schiet ik niet op aangezien ik daar alleen me positie door weggeef aan mensen die dichter bij mij staan en uiteraard is nog maar de vraag of je alle kogels kan landen en dus niet voor niets schiet.

Als je wilt kan ik wel screenshot maken met en zonder injector+colorblind modus om verschil te zien, maar neem aan dat deze discussie al vaker gevoerd is hier en meeste mensen het zelf al eens hebben uitgeprobeerd :).
Doe geen moeite hoor, ik meende uit jouw eerdere post af te lezen dat door de color blind ook de andere kleuren bij je veranderden.

Maar die SweetFX en Lumasharp maakt me wel nieuwsgierig, ga ik eens voor zitten vanavond, thanks!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:45:
[...]
Doe geen moeite hoor, ik meende uit jouw eerdere post af te lezen dat door de color blind ook de andere kleuren bij je veranderden.
Dat las ik ook ;) Colorblind verandert echter alleen de kleurtjes van het interfeest. Wat groen was wordt geel, wat hemelsblauw is wordt blauwblauw, wat oranjerood was wordt rood. En blauw op blauw blijft klote, dus je minimap wordt iets minder leesbaar, maar aan de andere kant vallen je squadmates véél beter op én je revive-icons worden ook gekleurd naar squad, dus je ziet welke kerels je moet zappen voor 10 bonuspunten. Ook symbooltjes boven equipment kleuren naar squad (was dat misschien ook al zo zonder colorblind mode?) en het donkere rood valt veel beter op in een hoop kaarten, zodat je SOFLAMs ena nder gespot irritatietuig van vijandelijke recons beter kunt vinden.

De kleuren van het spel blijven verder hoe ze waren - blauw.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:51:
[...]

Dat las ik ook ;) Colorblind verandert echter alleen de kleurtjes van het interfeest. Wat groen was wordt geel, wat hemelsblauw is wordt blauwblauw, wat oranjerood was wordt rood. En blauw op blauw blijft klote, dus je minimap wordt iets minder leesbaar, maar aan de andere kant vallen je squadmates véél beter op én je revive-icons worden ook gekleurd naar squad, dus je ziet welke kerels je moet zappen voor 10 bonuspunten. Ook symbooltjes boven equipment kleuren naar squad (was dat misschien ook al zo zonder colorblind mode?) en het donkere rood valt veel beter op in een hoop kaarten, zodat je SOFLAMs ena nder gespot irritatietuig van vijandelijke recons beter kunt vinden.

De kleuren van het spel blijven verder hoe ze waren - blauw.
Ik speel al vanaf dag 1 met colorblind mode aan.leest net iets makkelijker en vooral het reviven van je squad members is 10x beter te zien.Alleen daarom raad ik al iedereen aan om colorblindmode aan te zetten. je gaat er echt niet slechter door spelen ;)

In een verlaat momentje op 't werk zit ik even de ESL regels er nog eens op na te slaan, zie ik onderstaande lijst:

These perks or items are not allowed to be used:

MAV drone
spawn beacon
M320 (only standard version forbidden, M320 buck and smoke are still allowed)

For all Cups and Ladders we will ban the following attachments for infantry weapons:

IRNV Scope
Tactical Light (including pistols with tactical light)

The use of the following weapons is not allowed:

AUG A3
SCAR-L
L86A2
LSAT
ACW-R
MTAR-21
M417
JNG-90
SPAS-12
M5K
XBOW
Slug Ammo
M26 Slug

Tac lights of Slugs kan ik nog inkomen, maar wat is de logica achter het verbieden van een Scar-L etc. verboden? Kan iemand hier daar iets zinnigs over zeggen?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:07:
In een verlaat momentje op 't werk zit ik even de ESL regels er nog eens op na te slaan, zie ik onderstaande lijst:

These perks or items are not allowed to be used:

MAV drone
spawn beacon
M320 (only standard version forbidden, M320 buck and smoke are still allowed)

For all Cups and Ladders we will ban the following attachments for infantry weapons:

IRNV Scope
Tactical Light (including pistols with tactical light)

The use of the following weapons is not allowed:

AUG A3
SCAR-L
L86A2
LSAT
ACW-R
MTAR-21
M417
JNG-90
SPAS-12
M5K
XBOW
Slug Ammo
M26 Slug

Tac lights of Slugs kan ik nog inkomen, maar wat is de logica achter het verbieden van een Scar-L etc. verboden? Kan iemand hier daar iets zinnigs over zeggen?
Longrange canon. het wapen is zeer sterk op lange afstanden en daarom dus verboden.
in Grand bazaar kan je met de Scar L iemand vanuit je spawn op de brug bij Highway neerhalen met gemakt.
ACW-R is om die reden ook verbannen.
Wat vooral moet opvallen is dat de meeste wapens uit de DLC van Close quarters komt op de xbow en slug ammo na dus.

• Xant0r
Hmm zitten wel wapen tussen die nergens op slaan en sowieso niet mee gespeeld worden volgens mij :P.

SCAR-L heeft trouwens zelfde max en mindamage als M16, maar M16 is in alles beter en toch mag dat wel? 8)7

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 20:25
Dat er nog mensen überhaubt competitive BF3 spelen, snap ik niet zo. Wapens is het minste waar ze zich druk over moeten maken 8)7
Xant0r schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:48:
Hmm zitten wel wapen tussen die nergens op slaan en sowieso niet mee gespeeld worden volgens mij :P.

SCAR-L heeft trouwens zelfde max en mindamage als M16, maar M16 is in alles beter en toch mag dat wel? 8)7
Alle AR hebben de zelfde max en min damage op wat kleine uitzonderingen na als de G3A3 bijvoorbeeld.
Ze hebben dus gewoon de wapens uit de CLose quarters DLC verbannen.
alleen de Slug ammo en xbox moesten ze verbannen, andere wapens interesseren mij niet.

ETF2L (Europe Team Fortress 2 League) laad ook alleen de standaard wapens toe en geen unlocks.
Op de wapens na die een "Skin" zijn en exact dezelfde stats hebben.
QPeter schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:58:
Dat er nog mensen überhaubt competitive BF3 spelen, snap ik niet zo. Wapens is het minste waar ze zich druk over moeten maken 8)7
Yep zoals de Netcode die bagger is, maar het blijft daarnaast wel leuk om te spelen.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Wel raar dat de wapens uit B2K niet verbannen zijn .

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:45:
Maar die SweetFX en Lumasharp maakt me wel nieuwsgierig, ga ik eens voor zitten vanavond, thanks!
Sinds de colour tweaker werd vermoord door DICE (R.I.P :'() heb ik gewoon een fxaa injector draaien met alleen maar wat sharpening en wat FXAA van de injector i.p.v de bagger die DICE in de game heeft gestopt die voor nog meer blur zorgt. Blauw is al erg genoeg maar blur en blauw is gewoon hopeloos. Je moet alleen wel oppassen met de FXAA/SweetFX omdat de mappen van AK, AM en EG niet meer belachelijk blurry zijn. Daar is het niet nodig. Zowel SweetFX als FXAA kan je gewoon on the fly uitzetten met een hotkey naar keuze dus dat is geen probleem. Op de vanilla, B2K en CQ is het wel nodig. ;)

European hipfiring:
WTF DICE, WTF. Ik denk dat ze geen idee hebben dat dit er is. :/
Ik voel in ieder geval niet de behoefte om het te proberen. Ik speel goed genoeg zonder gebruik van glitches zoals dit en hipfire doe ik toch al zeer weinig tenzij ik natuurlijk de MP7 met lasersight gebruik. ;)

Oh en volgens mij willen ze gewoon dat je de M16A3 gebruikt bij ESL. Is wel zo makkelijk als iedereen hetzelfde wapen gebruikt. Als je zonder ammo komt te zitten dan pak je gewoon een random kit op, 99.9% kans op M16A3 met HB/red dot/kobra. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Toch nog een dubbel XP! 9 tor 13 mei :)
https://www.facebook.com/events/112245972307427/

[ Voor 39% gewijzigd door agoNITE op 17-04-2013 06:48 ]

DanielWW2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:35:
[...]

Oh en volgens mij willen ze gewoon dat je de M16A3 gebruikt bij ESL. Is wel zo makkelijk als iedereen hetzelfde wapen gebruikt. Als je zonder ammo komt te zitten dan pak je gewoon een random kit op, 99.9% kans op M16A3 met HB/red dot/kobra. :P
AEK-971 komt ook regelmatig voor. allemaal met de combo HD/Forgrip/Red dot

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 09:35
Pykow schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:11:
[...]

AEK-971 komt ook regelmatig voor. allemaal met de combo HD/Forgrip/Red dot
Daarover gesproken, ik gebruik zelf altijd Kobra sights vanwege minder ijzer in je beeld dus meer zicht buiten je scope bij ads. Maar als ik eens een M16 oppak met rds, dan lijkt het wel alsof die veel minder verspringt bij ads schieten. Is dit slechts illusie? Voor zover ik weet hebben die scopes geen impact op de weapon stats.
Snorro schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:59:
[...]

Daarover gesproken, ik gebruik zelf altijd Kobra sights vanwege minder ijzer in je beeld dus meer zicht buiten je scope bij ads. Maar als ik eens een M16 oppak met rds, dan lijkt het wel alsof die veel minder verspringt bij ads schieten. Is dit slechts illusie? Voor zover ik weet hebben die scopes geen impact op de weapon stats.
M16A3 heeft gewoon geen recoil. :P
http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#01-10-00-00

De AEK heeft nogal wat horizontal recoil terwijl de M16A3 braaf naar boven en rechts schiet. Dat is veel voorspelbaarder als patroon en dat maakt compenseren makkelijker. De AEK is gewoon random en daarom verspringt die meer.

DanielWW2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:35:
European hipfiring:
WTF DICE, WTF. Ik denk dat ze geen idee hebben dat dit er is. :/
Ik voel in ieder geval niet de behoefte om het te proberen. Ik speel goed genoeg zonder gebruik van glitches zoals dit en hipfire doe ik toch al zeer weinig tenzij ik natuurlijk de MP7 met lasersight gebruik. ;)
Het is nog veel erger dan ik aanvankelijk dacht. Het is ook heel eenvoudig 'klaar te zetten' vóór je een kamer/hoek omgaat. Het enige wat je hoeft te doen is ADS-Schiet-Knife snel achter elkaar. Je crosshair is dan ongeveer een derde van normaal en blijft even groot of je nou rent/springt etc totdat je schiet.

Gister nog even uitgebreid getest in AnR en ESL VS, en het scheelt echt een hoop en het wordt veel gebruikt. Het verklaart ook rustig 2 tot 8 procentpunten accuracy aan 't eind van een ronde.
Snorro schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:59:
[...]
Het is inderdaad een illusie, maar het is visueel wel makkelijker om de punt van de RDS on target te houden dan het gat van de kobra. Al verschilt dit wel per wapen, bij sommigen is de rode punt heel groot, bij andere weer heel klein. Zelfde met de kobra, soms zijn de drie pijlen zo dun en dicht bij elkaar dat het praktisch werkt als een RDS en soms weer onmogelijk dik.

Bij de M16 is de rds nu wel de standaard.
Ik gebruik zelf overal de RDS op, behalve op de LMG's daar zit meestal de kobra op, omdat deze meer recoil heeft.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:38:
Het is nog veel erger dan ik aanvankelijk dacht. Het is ook heel eenvoudig 'klaar te zetten' vóór je een kamer/hoek omgaat. Het enige wat je hoeft te doen is ADS-Schiet-Knife snel achter elkaar. Je crosshair is dan ongeveer een derde van normaal en blijft even groot of je nou rent/springt etc totdat je schiet.

Gister nog even uitgebreid getest in AnR en ESL VS, en het scheelt echt een hoop en het wordt veel gebruikt. Het verklaart ook rustig 2 tot 8 procentpunten accuracy aan 't eind van een ronde.
Wacht je kan het vasthouden door te knifen na de eerste kogel? :/
Kom op zeg DICE. Het zal nu vast en zeker wel mainstream worden op servers nu rival het heeft verteld. Maar ja, het is tenminste geen M26 dart. :X
Volgens mij moet DICE eens wat meer/betere QA testers aannemen want de bugs en glitches blijven opduiken. Als zoiets kan dan vermoed ik dat er nog wel meer is waar weinig mensen van weten waardoor je af en toe zo makkelijk gedropt word op de ANR server.
Het is inderdaad een illusie, maar het is visueel wel makkelijker om de punt van de RDS on target te houden dan het gat van de kobra. Al verschilt dit wel per wapen, bij sommigen is de rode punt heel groot, bij andere weer heel klein. Zelfde met de kobra, soms zijn de drie pijlen zo dun en dicht bij elkaar dat het praktisch werkt als een RDS en soms weer onmogelijk dik.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de red dots en kobra niet uniform zijn voor alle wapens. Wat ze nu hebben gedaan met al die sights is instellen voor wapens voor een bepaalde afstand terwijl je daar helemaal geen gebruik van maakt. Een puntje voor BF4, laat iedereen zijn eigen instelling instellen. Geef mij dan maar de AK-74M kobra, die is echt geweldig. :9~

DanielWW2 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:30:
[...]

Wacht je kan het vasthouden door te knifen na de eerste kogel? :/
Kom op zeg DICE. Het zal nu vast en zeker wel mainstream worden op servers nu rival het heeft verteld. Maar ja, het is tenminste geen M26 dart. :X
Volgens mij moet DICE eens wat meer/betere QA testers aannemen want de bugs en glitches blijven opduiken. Als zoiets kan dan vermoed ik dat er nog wel meer is waar weinig mensen van weten waardoor je af en toe zo makkelijk gedropt word op de ANR server.
Klopt, er is ook heel eenvoudig een macro voor te maken met de juiste software/drivers. Je moet wel na elke keer schieten opnieuw de ADS-schot-knife sequence uitvoeren maar dat is met een macro-tje kinderspel natuurlijk.

Ik heb ook het hele sterke vermoeden dat er ook een dergelijke glitch is waardoor slugs niet beïnvloed worden door supression, dat kom ik ook nét iets te vaak tegen.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

Nu heb ik alweer een tijdje niet gespeeld, maar het lijkt erop dat het bij BF3 het niet niet alleen meer gaat om taktiek en goed mikken, maar wie het best de gaten in het spel kan gebruiken. Natuurlijk gaat dit alleen verschil maken op wat meer competitieve servers, maar dit is wel een grote truc

Buffalo77 | Pokemon Unite

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:46:
[...]
Ik heb ook het hele sterke vermoeden dat er ook een dergelijke glitch is waardoor slugs niet beïnvloed worden door supression, dat kom ik ook nét iets te vaak tegen.
Lief dat je dat zegt. Ik ben de shotties aan het volspelen en doe dat natuuuuurlijk met slugs (want met al het andere doe je nul schade op meer dan tien meter) en op hardcore. Guess why.
Ik heb het vermeoden dat je gelijk hebt dat er wat raar is aan slug supression - als ik onder vol spervuur van een M249 lig en er nog in slaag vijf van de 7 slugs op ooghoogte de happy-place uit te jagen en er mensen mee om te leggen is er wat mis. Ik heb een beetje het gevoel, en dat is niet meer dan een gevoel, dat alle suppression die je oploopt vóór je ADSt niet meetelt op je spread - een kerel met een M39 stond langs m'n hoofd te schieten, tikt een op mij spawnende teammate in z'n hoofd, ik ADS en leg hem met een slug in z'n neus om, vanuit het camphuisje bij de US spawn op A bij bazaar terwjil de sniper op het dak bij A lag. Dat is sowieso al geen makkelijk schot met slugs, dat had onder die suppression (vier of vijf schoten van de M39 langs je oor!) écht niet mogelijk moeten zijn. En dat is één voorbeeld maar ik heb op Seine en Epicenter ook dat soort sniper-duels gewonnen met slugs.

Het zou wel kunnen dat daar idd wat mis is dus.

• Xant0r
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:38:
[...]

[...]

Simpelweg ingezoomd 1 schot lossen met m16 en erna switchen naar pistol en terug zet je crosshair al vast inclusief glitched accuracy (kan je op muur testen btw). Werkt dus ook andersom, 1 shot met pistol en switchen naar m16.

Maja wat ik al zei, het heeft eigenlijk bijna geen voordeel over de ADS en loslaten behalve dat je je zelf moeilijk gaat maken als er op je punkbuster screens herhaaldelijk zo'n kleine/glitched crosshair te zien is. Kijk soms gebeurt het wel eens per ongeluk, zoals bijv medicpack droppen. Maar als elke PBSS er zo uit ziet dan zul je vast op gegeven moment een probleem krijgen. :)
Alleen in TDM op korte afstanden kan het nut hebben, maar op mid,long range is het al een stuk minder.
ADS en daarna ADS los laten is iets wat ik al vaak gebruik, maar met knife erbij lijkt me erg doelloos.
Duurt gewoon veelste lang.

Slugs hebben wel degelijk effect op suppression, maar de damage is zo hoog van dat ding, dat een kogel in de schouder al een 1 hit kill kan zijn.Slugs zijn ook niets voor niets verboden in ESL

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Ik speel de laatste dagen met an94, hebben alle burst wapens het probleem dat ze soms niet reageren naar een paar burst, net of het wapen vast loopt.
Ik had wel eens gelezen dat de kh2002 dit had maar niet dat de an94 dit probleem ook heeft.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat probleem heb ik met veel burstwapens. Snap ook niet hoe of wat.

• NLsandman
Phuncz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:36:
Dat probleem heb ik met veel burstwapens. Snap ook niet hoe of wat.
Ah een bug zoals gewoonlijk of een truukje om tap fire macro's tegen te gaan?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is er nou echt geen andere manier om een leuk potje te hebben dan vanaf het begin mee te spelen en te zorgen dat je dan maar zélf de voertuigen kaapt en keypunten verdedigt of de initiële aanval uiteendrijft?

Altijd als ik een (relatief) vers potje join, is mijn team het aan het vernachelen en ben ik meer tegen hen aan het vechten dan tegen de vijand...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• NLsandman
CodeCaster schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:54:
Is er nou echt geen andere manier om een leuk potje te hebben dan vanaf het begin mee te spelen en te zorgen dat je dan maar zélf de voertuigen kaapt en keypunten verdedigt of de initiële aanval uiteendrijft?

Altijd als ik een (relatief) vers potje join, is mijn team het aan het vernachelen en ben ik meer tegen hen aan het vechten dan tegen de vijand...
Helaas, het is net een roulette, je moet gewoon mazzel hebben dat de teams gebalanceerd zijn en je niet alleen maar vanuit base loopt te vechten.

Wat ik wel leuk vind is dat een team dat eerst zwak was de rollen kan omdraaien, dan het is leuk als je dan terug komt en toch wint.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:39
NLsandman schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:03:
[...]

Helaas, het is net een roulette, je moet gewoon mazzel hebben dat de teams gebalanceerd zijn en je niet alleen maar vanuit base loopt te vechten.

Wat ik wel leuk vind is dat een team dat eerst zwak was de rollen kan omdraaien, dan het is leuk als je dan terug komt en toch wint.
Imo is het nooit gebalanceerd. De potjes die ik altijd join zijn we of dik aan het verliezen of dik aan het winnen... :9 Nu heb ik er maar net 100 uur op zitten, maar ik ben maar een paar games tegen gekomen die echt "spannend" waren en waar het de laatste minuten knokken was voor de winst :9

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

ronalddus schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:47:
Nu heb ik alweer een tijdje niet gespeeld, maar het lijkt erop dat het bij BF3 het niet niet alleen meer gaat om taktiek en goed mikken, maar wie het best de gaten in het spel kan gebruiken. Natuurlijk gaat dit alleen verschil maken op wat meer competitieve servers, maar dit is wel een grote truc
Of wat dacht je van alle bolt actions, waarmee je onzichtbare kogels kunt afschieten.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• nero355

nero355

NLsandman schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:30:
Ik speel de laatste dagen met an94, hebben alle burst wapens het probleem dat ze soms niet reageren naar een paar burst, net of het wapen vast loopt.
Ik had wel eens gelezen dat de kh2002 dit had maar niet dat de an94 dit probleem ook heeft.
De KH2002 heeft het nog steeds :F Onlangs begonnen ermee te knallen : Is net de M16 uit BF2 als je door die iron sight kijkt met een vleugje FAMAS erover heen :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik ben al blij als:
- de helft van het team niet AFK staat op de spawn
- men niet met de tank de verkeerde richting uitgaat
- de helft van het team niet uit snipers bestaat
- 1/4de van het team weet dat het CTF is
fynrd1 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:25:
[...]

Of wat dacht je van alle bolt actions, waarmee je onzichtbare kogels kunt afschieten.
Je ziet de andere kogels wel ?!

Verwijderd

Niet telkens in diezelfde crappy servers gaan zitten, maar gewoon ons joinen op 247 of XI
Niet Essex Rifles joinen als we daar zitten, want dan zitten we te lamen en dan zijn we dus deel van het probleem. Een leuk deel van het probleem, met huisophoofdmegamultikills, maar toch.
We hebben trouwens ontdekt dat je clays af laat gaan door er huizen op te kijlen. clays + AT mijnen en als er dan vijanden lopen één stukje huis laten invallen. Huis op kerel en clay, clay knalt 6 AT mijnen weg die nog eens vier man wegbeukt, en je hebt zó je rambo dogtag op Seine verdiend. En heel, heel veel scheldwoordjes in de chat.
Pykow schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:51:
Slugs hebben wel degelijk effect op suppression, maar de damage is zo hoog van dat ding, dat een kogel in de schouder al een 1 hit kill kan zijn.Slugs zijn ook niets voor niets verboden in ESL
Je begrijpt het niet: als je met Slugs speelt, lijkt het alsof suppression geen effect op jou heeft. Gisteren ondanks dat het op softcore niet lekker werkt met slugs lopen kutten, en meermaals gehad dat als iemand een setje kogels langs je hoofd schiet je gewoon pin-point slugs op z'n neus kunt leggen van een metertje of vijftig. Op Seine vanaf de US spawn gesupped worden door iemand in het hoekhuisje op A, en nadat hij z'n clip leeg heeft lang m'n hoofd "bop, bop" twee slugs haarfijn op z'n tokus geschoten. M'n halve beeld was wazig en die slugs gingen beide exact waar ik ze leggen wilde.
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:05:
[...]

[...]

Je begrijpt het niet: als je met Slugs speelt, lijkt het alsof suppression geen effect op jou heeft. Gisteren ondanks dat het op softcore niet lekker werkt met slugs lopen kutten, en meermaals gehad dat als iemand een setje kogels langs je hoofd schiet je gewoon pin-point slugs op z'n neus kunt leggen van een metertje of vijftig. Op Seine vanaf de US spawn gesupped worden door iemand in het hoekhuisje op A, en nadat hij z'n clip leeg heeft lang m'n hoofd "bop, bop" twee slugs haarfijn op z'n tokus geschoten. M'n halve beeld was wazig en die slugs gingen beide exact waar ik ze leggen wilde.
Nooit opgevallen, als ik suppression krijg (wat niet al te vaak gebeurd) dan gaat mijn slug echt de andere kant op, maar door de RoF en de Damage output kun je het meestal nog steeds winnen.
NLsandman schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:30:
Alle burst wapens hebben hier last van. Kh2002,AN-94,93R,M4,M16 even een lijstje met wapens die soms weigeren. alleen de AN-94 gebruik ik, want dat is een killing machine voor lange afstanden, vooral tegen een team vol met snipers of op metro rush.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023

Compleet hetzelfde probleem hier, met als gevolg dat ik BF3 echt beu ben. Onlangs was ik in een TDM goed bezig, maar mijn team én het andere team bestond gewoon uit debielen die ofwel afk stonden ofwel aan het campen waren, en doordat het puntenlimiet zo hoog stond en ik na 5 minuten gewoon verveeld was heb ik BF3 maar afgesloten en ben ik iets anders gaan spelen. Ik zit me meer te ergeren dan iets anders .. |:(

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phuncz schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:51:
Je ziet de andere kogels wel ?!
Hoe bedoel je? Dat ik die van andere zie? Ja en van de gene die het ook beheersen, zie ik de kogels uiteraard niet.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heeft dat, wat jij bedoelt, niet te maken met het wel of niet gebruiken van een silencer ? Deze gebruikt volgens de game tips tragere "cold-fire ammo" dus het zou me niet verwonderen dat het tracer effect dan weg is.

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 18-04-2013 17:26 ]

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
RAMBO TAG:
Is er iemand die nog een rambo tag wil halen. Het is mij tot nu toe 3x toevallig gelukt en moet er nog 2.
Heb dus totaal nog 4 man nodig! Add "Noudt"

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:21
Gewoon de dirty way doen, 1 potje en dan ben je klaar :P

• noud
TDM, Metro 64 ect. Het lukt mij niet om dat te klaren. Triple kill wil ik nog wel eens halen. En als ik 4 heb gekilled dan ben ik een fractie van een seconde te laat.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:21
Dat is nog niet de dirty way :P

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phuncz schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:25:
Heeft dat, wat jij bedoelt, niet te maken met het wel of niet gebruiken van een silencer ? Deze gebruikt volgens de game tips tragere "cold-fire ammo" dus het zou me niet verwonderen dat het tracer effect dan weg is.
Nee, het heeft er mee te maken dat als jij de kogel niet ziet vertrekken, niemand hem ziet. Altans dat is mijn theorie erachter. Als ik later toch weer zou weer zou scopen om te kijken of die aankomt, ziet de tegenstander hem ook weer.

[ Voor 10% gewijzigd door fynrd1 op 18-04-2013 18:57 ]

• noud
Inmiddels bijna behaald. 64 server. TDM N.Canals... falling from sky met c4,,,

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

noud schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:36:
TDM, Metro 64 ect. Het lukt mij niet om dat te klaren. Triple kill wil ik nog wel eens halen. En als ik 4 heb gekilled dan ben ik een fractie van een seconde te laat.
Ik zit nu op 3 (allen met X-Bow rubble kills >:) ), maar ik ga er niet bewust voor spelen - de resterende twee komen vanzelf wel. Zo speel ik de meeste assigments: een aantal is in 1-2 rondjes wel te halen, maar voor de rest ga ik niet extra mijn best doen (ik heb ook nog niet eens de helft binnen, en van een aantal weet ik nu al dat ik ze nooit zal halen, zoals die rommel van Armored Kill, wat ik echt nooit speel). Wel ben ik wat meer gaan varieren met wapens om in ieder geval zo nu en dan een beetje voortgang te boeken (voor de camo assignments), en dat maakt het spel imo. wel leuker.

---

• noud
Zo speelde ik het aantal maanden geleden ook, Maar op de een of andere manier is het verslavend. Moet nog 1x 4 kills hebben. Dan kan ik eindelijk eens rustig spelen op conquest en CtF

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

noud schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:17:
[...]

Zo speelde ik het aantal maanden geleden ook, Maar op de een of andere manier is het verslavend. Moet nog 1x 4 kills hebben. Dan kan ik eindelijk eens rustig spelen op conquest en CtF
Het is altijd leuk om naast voor objectives of zoveel mogelijk kills (TDM, GM) spelen ook nog wat secundaire doelen te hebben (om zo uiteindelijk alle assignments te halen), maar een aantal DLC's speel ik nauwelijsk tot nooit - die assignments zal ik ook nooit afronden, vrees ik. Maar goed, die paar dogtags of andere zooi die je ermee vrijspeelt kan ik wel missen... Ik richt me eigenlijk meer op het unlocken van weapon attachments, vooral sinds ik wat vaker Gun Master ben gaan spelen (vanaf het moment dat je met meerdere weapon sets kon spelen), en daardoor ook met wat minder populaire wapens aan de slag moest (waar nog best een paar aardige verrassingen tussenzaten).

[ Voor 18% gewijzigd door w00t00w op 18-04-2013 19:29 ]

---

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:39
Op de 1 of andere manier lijkt het alsof BF3 (zowel ingame als battlelog) niet mijn "outfit" wilt onthouden.

Ik kies altijd voor mijn zwarte lederen pak, maar als ik een dag later ga spelen zit ik weer met die tijger outfit. }:|

Even serieus, ik vind het echt irritant B)
R0y. schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:59:
Op de 1 of andere manier lijkt het alsof BF3 (zowel ingame als battlelog) niet mijn "outfit" wilt onthouden.

Ik kies altijd voor mijn zwarte lederen pak, maar als ik een dag later ga spelen zit ik weer met die tijger outfit. }:|

Even serieus, ik vind het echt irritant B)
Het was kennelijk gefixt met de Aftermath patch. Bij mij werd het tenminste.
Alleen reset of veranderd de camo van wapens altijd sinds die patch. 8)7

noud schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:17:
[...]

Makkelijkste tip. Ga 64 metro spelen .
laat een vriend in het andere team C4 gooien en dan gooi jij een granaat daarop.
Multikills !!

andere tip is gewoon Conquest domination met C4 op de vlaggen.
of parashute in TDM Noshar Canals.

Pykow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:07:
[...]
laat een vriend in het andere team C4 gooien en dan gooi jij een granaat daarop.
Multikills !!

Hmm als je dat moet halen met teamverraad en laf C4 gedoe ben je Rambo dog tag niet waardig. :+

Gewoon flanken, groepje van achter benaderen, granaat bij de voetjes voor wat lichte paniek en die M240B/PKP opentrekken en niet ophouden voor er tenminste 4 neer zijn. :)

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:07:
[...]

Multikills !!

AT mijnen op Seine strooien op E. Eén huisje die steeg in latne pleuren en al je mijnen gaan de lucht in. Dus gewoon wachten tot de vijand E komt halen met z'n allen en dan een huis gooien. Big boem, bakken punten, multikill. Werkt ook op A en D trouwens.

Een vriend op Metro64 regelen in je eigen team kan ook, als jij rookt en hij jouw rook in rent en AT mijnen tussen de vijanden legt kun jij met één fragnade ook forse klappen uitdelen. En AT mijnen blijven liggen als je maat gemaaid wordt >:)

Een Canals TDM server joinen waar allerlei dingen niet mogen, bijvoorkeur pistols-only, fors met AT mijnen strooien in het container gedeelte, en als er wat vijanden lopen de RPG erin beuken. Banned for life maar wél je multikill. En stomme regels TDM Canals servers zijn er echt zat.

Close Quarters Conquest Domination met C4 (aan het plafond!) een gebiedje afdekken, wachten tot er mensen lopen, en afdrukken. Omdat niemand het plafond checkt op explosieven én je AoE minder geblokkeerd wordt door dingen die op de grond staan.

Een vriend AT mijnen in een infantry-only gebiedje laten leggen en er twee claymores bij poten zodat als je clay gaat, een hele steeg, ruimte, verdieping of winkel in één doffe klap ontdoet van alle ongedierte kan ook.

Een vriend in het andere team is nóg handiger, fors AT mijnen poten tussen de vriendjes en dan jou vertellen waar je mortar heen moet. Maar, dat is wel wat lame. O-)
Ik zou bij de pistol only server gewoon op de mijnen schieten met een .44 of de MP412 REX. Ook een multikill maar geen ban en heel veel WTF.

Voor de rest is het weer een creatief lijstje. :P

Verder zit ik nu op drie en ik haal het ooit wel eens.
Tot dusver:

Een mulitikill spray met een MP7
Een LAV met 6 man erin opgeblazen met C4.
Een scoutheli met 4 man erin opgebazen met de stinger. (Kaplaa, kaplaaa. :+ )

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-04-2013 15:54 ]

• Xant0r
De dirty manier :+

Denk dat ik dit weekend even me assignments ga afmaken. Zijn voornamelijk nog paar weapon assignments (LSAT, PP19, UMP) en 5 kills met humvee in Aftermath + 6 kills op flagrunner CTF. Al met al niet al te spannend meer dus, alle *** assignments zoals met eodbot 10 equipment destroys krijgen etc heb ik gelukkig al. :)

Mijn favoriet blijft toch wel gevulde transport heli uit de lucht schieten op Wake of Oman.

[ Voor 10% gewijzigd door Xant0r op 19-04-2013 16:39 ]

• nero355

nero355

Gewoon Metro spelen en met de M320 LVG spammen dan komt het vanzelf wel goed : Als je dan een dedicated medic bij je hebt kan je een K/D van 116 halen _O-

Ik was de medic en heb me helemaal suf gelachen en nog een paar screenies gemaakt!

REPOSSSSSSSSSSSSSSST !!

Nee nog een 1 tip voor 100% succes ;)
Spawn engineer en plaats Mijnen tussen de containers bij TDM Canals.
Spawn Sniper met spawnbeacon richting het midden veld
Spawn als support met C4 op de spawnbeacon en let it rain.
Jou C4 raakt vast wel 1 mijn aan die echt ALLES maar dan ook echt ALLES opblaast.
het is me paar keer gelukt en dan heb je 10 kills in 1 keer haha.
Of mijnen plaatsen als engineer en dan met de magnum,shotgun(slug) of sniper rifle erop schieten.

• Xant0r
Pykow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:47:
[...]

REPOSSSSSSSSSSSSSSST !!

Jou C4 raakt vast wel 1 mijn aan die echt ALLES maar dan ook echt ALLES opblaast.
Of mijnen plaatsen als engineer en dan met de magnum,shotgun(slug) of sniper rifle erop schieten.
Hehe 756 pagina's, waarvan 300 over jets en choppers. Geen tijd om dat allemaal te volgen :P.

Maar goed zag hier iets over dirty manier, denk dat dit er toch wel onder valt. :+
Pykow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:47:
[...]

REPOSSSSSSSSSSSSSSST !!

Not sure if brilliant or evil genius at work. ;)

• Xant0r
Of combineren, met shotgun + fragrounds uit parachute deployen en dan je mijntjes/c4 kapot schieten :D
DanielWW2 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:11:
[...]

Not sure if brilliant or evil genius at work. ;)
Je staat versteld hoe goed dit werkt :P
oja heeft me zelfs 1 ban opgeleverd, maar het plezier dat je er aan beleefd is niet te beschrijven haha.
Ja ik als "Serieuze" speler, moet af en toe even trollen haha

• noud
Ooh die dirty way.. Ja hmmm heb dat geprobeerd maar zo snel ben ik niet met mijn muisknop ed. maar heren en dames... heb hem eindelijk gehaald!! Falling from sky met c4's. Tnx
Andere vraag: hoe kan ik mijn minimap eens en voor 'altijd' op 1 manier staan? Ik moet telkens als ik ben gedood mijn mapview veranderen. Ik hoop dat in BF4 die minimap gaat veranderen. Want of de map is te klein of hij is te groot. Twee dagen geleden speelde ik zonde minimap en killcam. Dat was wel hardcore en soms frustrend als iemand ergens verscholen lag en je neit weet waar de gene ligt.

• noud
Pffff Dice Battlelog houdt wel 'de spanning' erin met enkele flauwe laffe teasers. Post dan niets en zeker geen crappy met een telefoon gemaakte foto
noud schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:05:
Pffff Dice Battlelog houdt wel 'de spanning' erin met enkele flauwe laffe teasers. Post dan niets en zeker geen crappy met een telefoon gemaakte foto
Het is een uitgelekte foto niet officieel gelanceerd door DiCE zelf.
Ze komen daarbinnen kort mee had ik gelezen op twitter.

• NLsandman
Pykow schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:13:
[...]

Het is een uitgelekte foto niet officieel gelanceerd door DiCE zelf.
Ze komen daarbinnen kort mee had ik gelezen op twitter.
Geloof die hype niet AUB, nooit is er wat gelekt en de nda is zeer strict voor dice werknemers, dit is gewoon weer een onderdeel van de hype die EA en dice creeren.

• nero355

nero355

noud schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:11:
Andere vraag: hoe kan ik mijn minimap eens en voor 'altijd' op 1 manier staan? Ik moet telkens als ik ben gedood mijn mapview veranderen. Ik hoop dat in BF4 die minimap gaat veranderen. Want of de map is te klein of hij is te groot. Twee dagen geleden speelde ik zonde minimap en killcam. Dat was wel hardcore en soms frustrend als iemand ergens verscholen lag en je neit weet waar de gene ligt.
Goeiemorgen !!

Dat is iets waar al over gezeurd wordt sinds de BF3 Bèta periode en DICE/EA nog steeds niet willen fixen :F dus je komt er lekker op tijd achter wat dat betreft :+ ;)

noud schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:11:
Ooh die dirty way.. Ja hmmm heb dat geprobeerd maar zo snel ben ik niet met mijn muisknop ed. maar heren en dames... heb hem eindelijk gehaald!! Falling from sky met c4's. Tnx
REsolutie naar beneden zetten ;) minimap is inderdaad gewoon te klein geschaald en als je op M klikt is hij weer veelste groot.
Maar verder heb ik nergens last van, je moet gewoon je buttons goed instellen.
Ik heb op mijn G500 de middelste duimknop aan de zeikant ingesteld als de M knop ;)
dus daarmee maak ik me map groter en gelijk weer kleiner.

Pagina: 1 ... 189 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.