'I reject your reality and substitute my own'
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 21-11 19:16
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Jij gebruikt er dus 10 en ik sta bekend als een M16A3 only playertheburninglink schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:56:
25 wapens vind ik nog veel, heb zelf zo'n 10 vaste wapens die ik gebruik en daar zitten knife en secondary tussen. Waarom? Naar mijn idee de fijnste wapens en de rest interesseert me dus niet. Gewoon allemaal lekker het wapen gebruiken waar jij je het fijnst bij voelt.
Terwijl de mensen die met mij gamen, weten dat ik zo nu en dan dus van me wapens wissel.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Man man, kan er nou eens keer niet op de man worden gespeeld hier?Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:07:
Pyk0w, en eventueel andere mensen (kuch) willen graag winnen en spelen dus met de beste guns, omdat met andere spelen jezelf een handicap op legt, en ze spelen met één oog op de KDR en SPM, enzovoorts. Die Try-Hard mentaliteit die we hier telkens teruglezen kunnen biedt ook een meer voedzame bodem voor verdenkingen en blijkbaar gaan hij, en jij, daar behoorlijk ver in qua mensen niet vertrouwen.
Of je nou voor challenges/camo'tje speelt of KDR/SPM of medals of whatever maakt toch geen ene zier uit, IEDEREEN speelt voor z'n plezier games mag ik hopen.
Ow en alstublieft, de term Try-Hard is wel zo verschrikkelijk ...puntje.puntje.puntje.... Dat jij niet de neiging hebt om te willen winnen, prima toch, als anderen dat wel willen, minstens zo prima. Nergens voor nodig om elkaar daarop aan te vallen.
Enfin, ik ben klaar met deze 'discussie'.
maaaaaa nigga.jpeg
Speel zelf ook op die manier, verveeld veel minder snel
Probeer af en toe wat wapens waar ik geen of weinig stats mee heb, maar kom altijd weer terug bij dat lijstje van jou, give or take a weapon or 2
@Awesomemo
Voor mij is het meer werkt een wapen of is dat ding royaal verneukt door DICE? Natuurlijk wil ik winnen, maar ik heb een zeer zware voorkeur voor een GOEDE match, ongeacht win/loss. Hoe dichterbij hoe meer epischhhhh
[ Voor 32% gewijzigd door kevz op 11-04-2013 11:14 ]
Het maakt wel uit. Bijvoorbeeld in dit topic waar eindeloos wordt gezeken over bijv. mensen die niet "try hard" / PTFO spelen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:08:
[...]
Man man, kan er nou eens keer niet op de man worden gespeeld hier?
Of je nou voor challenges/camo'tje speelt of KDR/SPM of medals of whatever maakt toch geen ene zier uit, IEDEREEN speelt voor z'n plezier games mag ik hopen.
Ow en alstublieft, de term Try-Hard is wel zo verschrikkelijk ...puntje.puntje.puntje.... Dat jij niet de neiging hebt om te willen winnen, prima toch, als anderen dat wel willen, minstens zo prima. Nergens voor nodig om elkaar daarop aan te vallen.
Enfin, ik ben klaar met deze 'discussie'.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Want het is te makkelijk om maar af te geven op iedereen die met de m16/aek speelt.
Want voor zo ver ik hier lees moet je alle wapens gebruiken met alle scopes .
Mag je geen tdm spelen en zeker niet met de m16
Je mag niet je best doen want stats en winnen zijn niet belangrijk.
Je moet met vrienden spelen dus als er niemand online is speel dan niet.
Maar ik dacht dat iedereen fun mocht hebben met BF3 op de manier wat hij leuk vind.
Ik wil graag winnen met leuke stats en hoe spannender hoe beter.
Ik wil graag MVP worden of het in ieder geval proberen.
Dus dat betekend dat ik dan maar geen bf3 moet spelen
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dus jij hebt lol tijdens het gamen? Be-la-che-lijk! Kan niet weer zijn! Dat dit mag in NLbeuker19 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:30:
Ik vind ook dat iedereen moet spelen hoe hij dat wil, met het wapen naar keus.
Want het is te makkelijk om maar af te geven op iedereen die met de m16/aek speelt.
Maar ik dacht dat iedereen fun mocht hebben met BF3 op de manier wat hij leuk vind.
Ik wil graag winnen met leuke stats en hoe spannender hoe beter.
Enfin, don't feed the trolls gast, ga lekker je ding doen. Kom je KDR met liefde verprutsen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
Daar ga ik vanuit.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:08:
[...]
IEDEREEN speelt voor z'n plezier games mag ik hopen.
Wie de fuk valt wie aan? Ik geef geen waardeoordeel en val Pyk0w niet aan, ik zeg alleen dat mensen die voor de win gaan en daar hun speelstijl op aanpassen (voor wie het winnen dus een belangrijk onderdeel van het leuke rondje is) een andere mentaliteit hebben dan de Fukitall speler zoals ik, en dat die andere mentaliteit blijkbaar wat meer wantrouwen jegens anderen veroorzaakt.Ow en alstublieft, de term Try-Hard is wel zo verschrikkelijk ...puntje.puntje.puntje.... Dat jij niet de neiging hebt om te willen winnen, prima toch, als anderen dat wel willen, minstens zo prima. Nergens voor nodig om elkaar daarop aan te vallen.
Je bent ook érg opgewonden. Zoals wel vaker worden er weer emoties of duistere bedoelingen aan mijn post toegedicht die ik er niet in heb gezet.Enfin, ik ben klaar met deze 'discussie'.
Jij hebt sowieso de neiging dingen te lezen die ik niet schrijf, dus het zal je niet verbazen dat ik zeg dat jij dingen leest die ik niet geschreven heb. Ik heb nérgens ook maar één woord gewijd aan "zo zou je niet moeten spelen" of "mijn stijl is beter/leuker/echter/BF3-waardiger" of wát dan ook, en jij interpreteert het direct als:beuker19 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:30:
Waar de fuck halen jullie die idiote ideeën vandaan. Niet uit mijn post, want daar staan ze gewoon niet.Dus dat betekend dat ik dan maar geen bf3 moet spelen
Zo de waard is vertrouwt hij z'n gasten vond je opmerkelijk? Blijkbaar is het op sommige van jullie (jou, awesome) van toepassing, want die gekke ideeën die je uit je eigen hoofd haalt en meent aan mijn post toe te moeten dichten komen echt niet bij mij vandaan.
Wat de hel zeg, leer begrijpend lezen en hou allebei eens op mij te betichten van het schrijven van dingen die ik niet schrijf, bedoelen van dingen die ik niet schrijf of waardeoordelen te vellen die ik niet schrijf. Als ik bedoel dat ik vind dat je niet spoort, dan ben ik mans genoeg om dat gewoon hier te schrijven.
Ik heb geen seconde gezegd dat de try-hard mentaliteit slecht is, alleen dat die manier van tegen het spel aankijken een andere kijk op "verdachte" kills blijkt te werpen. Niets meer, niets minder.
Verwijderd
Ik zou in jouw plaats een cursus begrijpend lezen volgen.beuker19 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:57:
Ik zou toch eens naar je eigen schrijf stijl kijken
Als jij het oprecht niet denigrerend bedoeld door elke keer Pykow bij naam te noemen en niet bewust regelmatig andere mensen meningen/opvattingen/speelstijl/etc. toeschrijft, laat ik het dan zo zeggen: zo komt dat absoluut niet over.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:55:
Wat de hel zeg, leer begrijpend lezen en hou allebei eens op mij te betichten van het schrijven van dingen die ik niet schrijf, bedoelen van dingen die ik niet schrijf of waardeoordelen te vellen die ik niet schrijf.
Of het zo is dat anderen niet begrijpend kunnen lezen of dat jij het wellicht niet geheel gelukkig opschrijft? Laten we het in het midden houden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Precies dus blijf af van de M16tje, verlies even flink terwijl je de SCAR-L gebruikt bij TDM en krijg wat skill, noob.beuker19 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:30:
* DaniëlWW2 speelt toch het meeste met de M416 en de G53 op het moment. Die wapens vragen pas echt veel skill. Ben zo pro.
Waardeloze sh*tbucket ben je. Ga je schamen.Je moet met vrienden spelen dus als er niemand online is speel dan niet.
Klopt, deïnstalleren dus.Ik wil graag winnen met leuke stats en hoe spannender hoe beter.
Even serieus. Mij kan het eigenlijk niks meer schelen dat iedereen de M16A3 gebruikt. DICE heeft het gewoon vertikt om alle wapens echt te balanceren door te gaan spelen met de damage over range zoals bij BFBC2. Jammer dan, ik pak gewoon waar ik zin in heb en als de M16 niveaus te hoog worden betekent dat de M416 voor mij.
Het enige dat ik graag zou zien is dat IEDEREEN eens zou spelen met al zijn mogelijkheden. Dus recons die eens de soflam fatsoenlijk gebruiken, AMMO, (geen uitleg nodig) MEDIC, (idem dito) Shoot the f*cking tank etc. Dat is al heel wat nuttiger dan een lading aan M16A3's die allemaal voor zichzelf spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Natuurlijk niet - Pyk0w post hier veelvuldig en vaak en is daarmee een uitgelezen voorbeeld om de verschillende manieren van spelen tussen hem en mij te belichten als die relevant zijn. Daar hangt dan geen waardeoordeel aan vast - wij spelen gewoon echt loei verschillend en hebben een heel andere kijk op hoe het spel dus gespeeld wordt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:22:
[...]
Als jij het oprecht niet denigrerend bedoeld door elke keer Pykow bij naam te noemen en niet bewust regelmatig andere mensen meningen/opvattingen/speelstijl/etc. toeschrijft,
Het spijt me, maar dat is zo zeker niet bedoeld. Ik zie trouwens dat pyk0w zich direct verdedigen wilde - die hele post heb ik overgeslagen omdat dáár op antwoorden wél op de man gespeeld zou zijn (want als je je verdedigt tegen "je speelt altijd met de makkelijkste wapens" door alle makkelijke wapens op te noemen en dan te zeggen "daar speel ik mee!" dan help je je zaak niet heel erg) en ook omdat ik er geen seconde een aanval, waardeoordeel, of flamepost mee in gedachten had.laat ik het dan zo zeggen: zo komt dat absoluut niet over.
Ik heb dus écht grote moeite met snappen waarom jullie je direct zo aangevallen voelen. Als ik iemand aan wil vallen dan doe ik dat gewoon direct en duidelijk. Check m'n posthistory in dit topic maar.
Ik vind het jammer dat jullie dat als een aanval ervaren, maar dat is het dus niet: ik ben oprecht van mening dat de wezenlijk andere kijk op en speelstijl in BF3 ook voeding geven aan een andere blik op hoe te denken over verdachte acties in het spel. En Pyk0w gebruik ik daarvoor als voorbeeld van twee tamelijk extreme verschillende opvattingen en speelstijlen. Niet als Kop van Jut om effe Pyk0w te trollen, dat doe ik liever alleen als hij net zelf iemand getrolled heeft of als er geen serieuze discussie loopt.
Ik leg de schuld eigenlijk liever bij een ander, maar vooruit, we bewaren de vrede. Ga er voortaan echter aub vanuit dat als ik niet expliciet schrijf dat ik iets afzeik, dat het dan niet afzeikend bedoeld is. Dat maakt het voor mij ook leuker om iemand af te zeiken een zinnige discussie met Pyk0w te voeren, en geeft jou/jullie ook de mogelijkheid te reageren op de punten, in plaats van op de ondertoon.Of het zo is dat anderen niet begrijpend kunnen lezen of dat jij het wellicht niet geheel gelukkig opschrijft? Laten we het in het midden houden.
/me doet niet zo aan ondertonen.
Zeker medics en Recon ja. Engies en Support spelen meestal wel redelijk nuttig (ammo geven doet nog wel eens pijn maar verder heeft die class geen doel dan een beetje tanks c4en en campen en daar zijn de meeste echt beregoed in) maar medics hebben 9 van de 10 keer geen idee waar smoke en medkits voor zijn, en de meeste recons zijn echt kansloze campers. Ik ben echt pro-camping, sterker nog, ik ben een beetje pro-camper, maar doe het dan wel middenin de map bij een vlag waar je het halve vijandelijke team permanent voor de voeten loopt en drie of vier squads afgeleid houdt van het spel omdat ze je van je dakje of uit je huis willen hebben. Niet in je uncap achter een boom waar geen hond het boeit dat je er ligt. Of wat ik eergisteren zag, op Firestorm op de berg áchter de eigen RU spawn, en dan 8 kills hebben en 9000 punten door de marksman boni op mensen die op de hoge berg bij de US spawn lagen. Wat de hel doen ze daar met 8 kills terwijl ik in één tankrun die berg op zes snipers, een jet, twee helis, drie tanks, een AA en een oneindige stroom c4 jeepjes gekneukeld krijg én squad spawn punten omdat m'n squad op mijn tank blijft spawnen. Dat soort spelers zijn wel echt irritant.DanielWW2 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:57:
[...]
Het enige dat ik graag zou zien is dat IEDEREEN eens zou spelen met al zijn mogelijkheden. Dus recons die eens de soflam fatsoenlijk gebruiken, AMMO, (geen uitleg nodig) MEDIC, (idem dito) Shoot the f*cking tank etc. Dat is al heel wat nuttiger dan een lading aan M16A3's die allemaal voor zichzelf spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 13:26 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Beuker, jij en ik lezen hetzelfde. misschien krijgen we korting als we met zijn drieën inschrijven bij een cursus begrijpend lezenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:22:
[...]
Als jij het oprecht niet denigrerend bedoeld door elke keer Pykow bij naam te noemen en niet bewust regelmatig andere mensen meningen/opvattingen/speelstijl/etc. toeschrijft, laat ik het dan zo zeggen: zo komt dat absoluut niet over.
Of het zo is dat anderen niet begrijpend kunnen lezen of dat jij het wellicht niet geheel gelukkig opschrijft? Laten we het in het midden houden.
Berichten als. Ja zoals Pyk0w en andere spelers (Kuche), waarmee je het tweede gedeeldte van de zin afblaast en alleen maar doelt op mij, dan praat je dus over een aanval op de speler en niet zozeer als. ik neem Pyk0w maar als "voorbeeld"
Het is steeds bij knetter zo, Ja pyk0w is een speler die alleen maar met M16 speelt, alleen TDM, niet samen speelt.
Kijk als hij nu zegt. Pyk0w zeikt tegen de jets en vindt het erg jammer dat de netcode het niet toelaat om competitief te spelen, dan geef ik hem 100% gelijk.(het wantrouwen van spelers)
Als iemand een oordeel geeft over mijn speelstijl wat totaal niet klopt, dan ga ik in de verdediging en dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Kijk er komen hier ook lui op het forum, die zich afvragen waar gaat heel deze discussie over, maar dat is ook logisch. De game is ook een jaar oud en nu komen alleen nog maar discussies wat mensen leuk vinden aan BF3 en wat mensen irriteren.(Netcode,Jets) De game is klaar, er komt geen patch, geen DLC het is wachten op BF4 en hopen dat ze de netcode gaan verbeteren en de hoop dat er genoeg maps overblijven zonder jets.
Verwijderd
Probeer het; het kan zich lonen.Pykow schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:34:
[...]
Beuker, jij en ik lezen hetzelfde. misschien krijgen we korting als we met zijn drieën inschrijven bij een cursus begrijpend lezen
Omdat ik, als ik in plaats van "andere spelers (kuch)" "Beuker" geschreven zou hebben door Beuker weer direct beticht ging worden van het doen van lelijk, probeerde ik dat dus te vermijden omdat het juist NIET als persoonlijke aanval bedoeld is. Dat werkt blijkbaar niet.Berichten als. Ja zoals Pyk0w en andere spelers (Kuche), waarmee je het tweede gedeeldte van de zin afblaast en alleen maar doelt op mij, dan praat je dus over een aanval op de speler en niet zozeer als. ik neem Pyk0w maar als "voorbeeld"
Je speelt ook vooral met de M16? Maar het was dus geen aanval, het was de bedoeling om het verschil tussen jouw en mijn kijk op BF3 spelen te belichten, omdat ik denk dat die relevant voor (zo niet oorzakelijk verbonden aan) de manier van kijken naar verdachten c.q. hekkers is.Het is steeds bij knetter zo, Ja pyk0w is een speler die alleen maar met M16 speelt, alleen TDM, niet samen speelt.
Het wantrouwen van spelers is meer dan alleen netcode waardoor je niet competitive kunt spelen. Het is ook een fundamenteel ándere manier om te denken over "verdachte" acties of tegenstanders. Waar jij verdachte mensen ziet zie ik iemand die een goeie ronde heeft. En ik denk dat dat voor een deel komt omdat ik op andere servers speel dan jij, en voor een deel omdat ik, omdat het me niet zo boeit, niet zo op zoek ga naar "wat gebeurde daar" en dus ook niet zomaar bij de conclusie "dat kon wel eens een hacker zijn" aankom. Áls het me al vaak genoeg overkomt dat dezelfde me heeft op een manier dat ik me afvraag hoe hij dat doet, dan heb ik nóg niet meteen hekwerkverdenkingen, maar eerder twijfels bij de ranzige netcode. Die met een paar blikken op cheat-o-meter ook eigenlijk altijd gerechtvaardigd blijken.Kijk als hij nu zegt. Pyk0w zeikt tegen de jets en vindt het erg jammer dat de netcode het niet toelaat om competitief te spelen, dan geef ik hem 100% gelijk.(het wantrouwen van spelers)
Ten eerste heb ik geen TDM genoemd, en tweedens: je verdedigt je door mij gelijk te geven: je noemt van alle classes de makkelijkste wapens op, en zegt daarmee te spelen (om vervolgens van twee classes nog te melden dat je er eigenlijk niet veel mee speelt). Dus ik heb gelijk als ik zeg dat je graag met de beste (makkelijkste?) wapens en class speelt.Als iemand een oordeel geeft over mijn speelstijl wat totaal niet klopt, dan ga ik in de verdediging en dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Maar dat is geen aanval, dat is een feit wat ik aanhaal om de verschillen in speelstijl en verschillen in manier waarop wij naar BF3 kijken te belichten.
Als ik je wil aanvallen op je speelstijl doe ik dat gewoon direct, niet slinks en zeker niet subtiel, want ik doe nooit iets subtiel en daar ga ik nu niet mee beginnen.
Oh en ten derde was het dus geen oordeel - dat maken jullie ervan is een beetje mijn punt, keer op keer op keer.
Top! Dan hebben we dat in elk geval uit de lucht, kunnen we ieders reactie in perspectief plaatsen en kunnen we het weer over BF hebben.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:18:
Het spijt me, maar dat is zo zeker niet bedoeld.
Ik leg de schuld eigenlijk liever bij een ander, maar vooruit, we bewaren de vrede. Ga er voortaan echter aub vanuit dat als ik niet expliciet schrijf dat ik iets afzeik, dat het dan niet afzeikend bedoeld is.
...en geeft jou/jullie ook de mogelijkheid te reageren op de punten, in plaats van op de ondertoon.
Verwijderd
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:02:
[...]
Top! Dan hebben we dat in elk geval uit de lucht, kunnen we ieders reactie in perspectief plaatsen en kunnen we het weer over BF hebben.
Alle jetters zijn lame!
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
WHY, why did you say that?
Nu is dit topic weer een paar pagina's van welles nietes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
nee jets zijn.... laat maar
Iedereen verlangt naar de zomerVerwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:46:
Zal goed zijn dat de zon en dan wel de zomer door breekt , zijn we van al dat bla bla blaaf en word het misschien wat interessanter dit alles te lezen , scheelt ook da er minder BF3 gespeeld word . of is het dat ik erna verlang
![]()
????? de zomer of minder bla bla te lezen ?/
Verwijderd
/me zit al sinds November elke X weken tot z'n enkels in de fokkin' sneeuw en is het dus roerend eens.[...]
Iedereen verlangt naar de zomersteeds verblind worden door de zon in BF3 is toch net iets anders dan verblind worden door de zon op het strand
Het wordt echt zó hard tijd voor lekker weer
Weet niet of dit al langs was gekomen, maar hier deed ik het toch echt bijna van in mijn broek...
Verwijderd
Gezien en nagedaan ook ;-) Werkt an sich niet slecht alleen op HC servers ben je met twee schoten uit de .50 dood, dus is het nogal link, en op CTF servers stikt het de galenmoord van de Javelinisti enne.. nou ja, laten we zeggen, dan hebben die kills EN anti explosive ribbons. Die gun je ze niet.DirtySanchez schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:08:
Weet niet of dit al langs was gekomen, maar hier deed ik het toch echt bijna van in mijn broek...
[video]
Ziet er wel awesome. En ik bedenk mij tijdens het kijken precies hetzelfde, dit is gewoon niet te doen op HCVerwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:24:
[...]
Gezien en nagedaan ook ;-) Werkt an sich niet slecht alleen op HC servers ben je met twee schoten uit de .50 dood, dus is het nogal link, en op CTF servers stikt het de galenmoord van de Javelinisti enne.. nou ja, laten we zeggen, dan hebben die kills EN anti explosive ribbons. Die gun je ze niet.
Is wel een stuk vetter als het je wel lukt natuurlijk!
Verwijderd
Het vetste voor ons was die ronde dat ik C4de en m'n zwager reed. Hij scheurde volgas van A naar de zijkant van een tank, stopte, ik plakplakplak, vroem! er van door en net toen de tank ons doorkreeg klik beng! allahu akbar on a bike bitches!Zeara schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:28:
[...]
Is wel een stuk vetter als het je wel lukt natuurlijk!
En vervolgens ontploft je fiets omdat er een guided shell uit die tank kwam
Wel lollig, aar niet heel effectief en zéker niet zo eenvoudig als gewoon je fiets volhangen met boomtoys en hem op een tank knallen.
Knetter,... dat jij het nu over 'effectief' gaat hebben
Hetzelfde rondje denk ik, maar dan vanuit het perspectief van LevelCap... vooral dat stukje met die Recon...
Met 100 km/h voorbij die enemy Recon scheuren...bijna gesniped worden... vol in de ankers,... omdraaien.. en even een 'special delivery' bij die Recon doen.... klik, booooom....
Dat is het mooie van BF3: alles kan... 'proberen te winnen of compleet lopen lamballen'!
Verwijderd
Ik lambal zo effectief mogelijk. Als ze je doodschieten kun je ze niet C4-en, knifen, Claymoren, Shotgun-snipen enzovoortsDirtySanchez schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:40:
[...]
Knetter,... dat jij het nu over 'effectief' gaat hebbenMoet nie gekker worre...
Skype al geïnstalleerd? Ray wil vanavond lamen en minimaal twee andere Nederlanders hebben ook al aangegeven mee te willen doen dus 't wordt waarschijnlijk gezellig vanavond.Dat is het mooie van BF3: alles kan... 'proberen te winnen of compleet lopen lamballen'!
Zet die bij jullie niet al het game geluid zachter dan?
Aldus, naar waarheid ingevuld
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Nee ik gebruik teamspeak en zit dan altijd op de server van GoTLike.nlZonderZout schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:03:
Gebruiken jullie skype tijdens het gamen?
of ik nu BF3 aan het spelen ben of Fifa 13, Euro truckers simulator of weet ik veel.
Werkt beter dan skype en als je echt samen wilt spelen met iemand, dan maak je gewoon een tijdelijke channel aan met een wachtwoord erop
Persoonlijk gebruik ik Teamspeak, als ik met anderen wil praten tijdens het gamen. Ik vind skype prima werken bij wat kleinere groepjes, maar met een man of 5 of meer vind ik teamspeak prettiger en overzichtelijker.ZonderZout schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:03:
Teamspeak zet niet het geluid zachter. Als ik me niet vergis had Skype een optie om het geluid uit te zetten, en mocht dat zou zijn dan kun je, mocht je dat willen, die optie dus ook uit zetten.
Even in darkest of time, there will always be light.
Verwijderd
Dat ligt niet aan Skype, dat ligt aan Windows, die probeert je te helpen.ZonderZout schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:03:
Start
Control Panel
Sound
Tabbladje 4: Communications
Vinkje weghalen bij "reduce the volume of other sounds by X%" en zetten bij "Do Nothing".
Als je een NL versie hebt... nou trouwens dat vind je wel
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 17:09 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Mumble heeft daar ook last van, je moet hem altijd op 0% actie zetten bij communicatie.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:08:
[...]
Dat ligt niet aan Skype, dat ligt aan Windows, die probeert je te helpen.
Start
Control Panel
Sound
Tabbladje 4: Communications
Vinkje weghalen bij "reduce the volume of other sounds by X%" en zetten bij "Do Nothing".
Als je een NL versie hebt... nou trouwens dat vind je wel
Want het kan ook soms gebeuren dat iemand aan het praten is dat je geluid zachter gaat en als het daarna weer stil is dat je geluid weer harder gaat en dat is vrij irritant.
in mijn Team Fortress 2 tijd had iedereen mumble en nu is het Teamspeak.
beide goede programma's al gaat mijn voorkeur uit naar mumble. door de overlay, servers verbruik een stuk minder en dus in sommige gevallen goedkoper voor de server baasjes.
Verwijderd
Op zich is de documentatie voor dit deel van Windows redelijk duidelijk: als je een babbelprogramma maakt biedt je dit de optie om altijd de Windows standaard instelling voor achtergrondherrieonderdrukking te gebruiken. In de praktijk doet iedereen maar wat en krijg je dus inderdad ook voice programma's die het geluid alleen zachtjes zetten als de ander praat. Dus die ander luistert naar jouw battlefieldgeluidjes én jouw stem, als je niet oppast of een goedkope rotzooi headset hebt. Andere programma's doen niets (TS negeert deze Windows optie inderdaad volledig) en anderen muten gewoon zodra je gesprek begint. Eén standaard, door iedereen anders gebruikt. As friggin' usual.Pykow schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:30:
[...]
Mumble heeft daar ook last van, je moet hem altijd op 0% actie zetten bij communicatie.
Want het kan ook soms gebeuren dat iemand aan het praten is dat je geluid zachter gaat en als het daarna weer stil is dat je geluid weer harder gaat en dat is vrij irritant.
Uitzetten is dus één van m'n standaard dingen als ik een PC installeer.
Maar eh, ohja, dat vinkje moet uit!
Ik heb ook Mumble en TeamSpeak. Overlays van Mumble zijn erg leuk en ik kan een simple Mumble server op mijn Synology NAS draaien. Maar ik zit meestal op TS. Mijn G15 toetsenbord doet daar ook laten zien wie er spreekt, of anders op de tweede monitor, ook prima
Voor het realistisch effect heb ik ook het =KGGK= geluidje in TS aan staan met push-to-talk.
Aldus, naar waarheid ingevuld
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ben het wel met je eens, maar ik vind het wel een moeilijke gamemode.Tsurany schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:51:
CTF, Camp The Flag. Niemand die aanvalt, iedereen loopt laf te wachten op die paar goedkope kills omdat ze dan de meerderheid hebben. Laat zien waar de community uit bestaat, lafbekken die geen skill hebben en het moeten hebben van triest anderen het risico laten nemen.
Het is lastig om in te schatten wanneer je het beste voor de vlag kan gaan en wanneer je moet verdedigen.
In je eentje ben je redelijk kansloos, ik wel tenminste
Het is meer een gamemode die je samen met een groepje op ts moet spelen, meer dan andere gamemodes imo.
Steam/XBL: Avioto
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Pak nou gewoon die tank eens. Is veel leuker.Tsurany schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:51:
CTF, Camp The Flag. Niemand die aanvalt, iedereen loopt laf te wachten op die paar goedkope kills omdat ze dan de meerderheid hebben. Laat zien waar de community uit bestaat, lafbekken die geen skill hebben en het moeten hebben van triest anderen het risico laten nemen.
En ik heb af en toe ook wel leuke potjes als ik niet in de tank zit. De gamemode is eigenlijk heel leuk als je team een beetje meewerkt.
't helpt ook niet als er van die assignments zijn zoals X mijn kills, X c4 kills, X dit kills X dat kills, how to promote camp \o/Tsurany schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:51:
Dat moet je me eens uitleggen want als ik het spoor van mijn main gun volg dan zit daar al geen recoil op (het is een jet en geen infantry gun) en ook geen spread, toch? Je ziet alleen dat er een bocht in je lichtspoor munitie komt als je een turn maakt tijdens het dogfighten. Maar dat is logisch natuurlijk maar ook dan zie je dat het 1 rechte straal is, daar zit geen enkele recoil of spread op. Recoil zou ook debiel zijn want dan zou je je jet moeten compenseren door iedere keer naar links of rechtsonder te trekken. Dus deze snap ik absoluut niet en lijkt mij ook heel onwaarschijnlijk dat hij er is. Als hij er is, is het ook nog eens van nul en generlei waarde en zou ik degene die je dit aan het verstand heeft gebracht eens flink uithoren met de 7 W's...Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:07:
[...]
Je kunt met een macrootje je muiskliksnelheid simuleren zodat je in plaats van volauto te sproeien heel snel semi-auto vuurt, dat maakt je spread beter en je recoil minder.
Qua jetsnelheid, als je een joystick hebt met throttle kun je je snelheid in een jet gewoon vastzetten op 310 en dus altijd de perfecte bocht maken. Dan ben je zowat onverslaanbaar want geen dogfighter krijgt je eruit gedraaid en vroeg of laat maakt de andere een fout en zit je op z'n staart.
Die tweede heb ik zelf al eens uitgebreid naar gezocht omdat het zo vaak gezegd werd en ik mij ook wel eens afvroeg hoe iemand mij al, als we elkaar voorbij vlogen en dus de dogfight begon, binnen een halve (!) looping op mijn staart zat. Dat is normaal gesproken praktisch onmogelijk aangezien je langzaam op de ander kunt inlopen ook al vlieg je de perfecte 311kph snelheid. Die hacks zijn bij mijn weten op geen enkele site te vinden en dit is ook op het BF3 forum vaak genoeg gezegd. Ik weet: dit is geen garantie maar goed...
Echter: ik heb een joystick en ik heb dus ook throttle (hoewel die altijd op max staat aangezien je toch na de afterburner bij de start altijd de max snelheid blijft vliegen al je niet remt) en het afterburnen en braken doe ik met W en S. Dan zou het dus zo kunnen zijn dat er een macro is die niet je throttle regelt maar je W en S ten allen tijde. Ik neem aan dat je dat dan bedoelt. Het zou kunnen inderdaad dat er zoiets is maar ik kom ze zelden tegen waarbij ik de neiging heb om zoiets te denken. Ook als ik tutorials of dogfights van Tjunfisk, SturdyWings, Chrisstrawhat etc bekijk, zie ik dat die lui hele rondes opnemen (incl 1st person view bij loopings omdat ze hun snelheid wel moeten checken) en dan zie je gewoon dat die snelheidsmeter ook bij hun soms wel eens even naar onder de 305 of boven de 315 schiet. Toch beheersen die lui de snelheid van de jets tot in perfectie en het contingent goede jet pilots is toch nog wel een man of 250 schat ik dus heel soms kom je er eentje tegen die inderdaad veel meer service stars dan jij heeft en dus gewoon veel beter is. Mensen die niet veel in een jet spelen zullen bij iedere (iets!) bovengemiddelde jet speler al denken: die heeft een speed hack !@#$%^&!!!!!
Ergo: tot ik een degelijke link vind / iemand mij een degelijke link laat zien, waarop dit soort macro's / hacks voor jets staan, blijf ik twijfelen of die wel bestaan.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
En dan? Je rijd met een tank een basis in waar vrijwel het gehele enemy team staat te wachten. Dan moet je geluk hebben wil je daar levend weg komen want een paar engineers en je tank is weg.DanielWW2 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:12:
Pak nou gewoon die tank eens. Is veel leuker.![]()
En ik heb af en toe ook wel leuke potjes als ik niet in de tank zit. De gamemode is eigenlijk heel leuk als je team een beetje meewerkt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
De jet gun heeft wel een beetje spread hoor, maar dat klikmacrootje gebruik je bij het vuren natuurlijk niet voor je jet maar voor je M240, AEK of AS VAL. Er zijn meer aspecten aan BF3 dan jetlamenl0n3w012ph schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:17:
[...]
Dat moet je me eens uitleggen want als ik het spoor van mijn main gun volg dan zit daar al geen recoil op (het is een jet en geen infantry gun) en ook geen spread, toch?
Zal ik je effe één W geven? Een autotapper kun je, als je geen throttle hebt, ook de rem laten tappen zodat je precies 310 blijft vliegen zolang je recht vliegt. Dus als je nul en generlei waarde ziet moet je nog even wat dieper nadenken.Dus deze snap ik absoluut niet en lijkt mij ook heel onwaarschijnlijk dat hij er is. Als hij er is, is het ook nog eens van nul en generlei waarde en zou ik degene die je dit aan het verstand heeft gebracht eens flink uithoren met de 7 W's...
Eén van de 247 regulars heeft met de software die bij z'n joystick zit gewoon z'n jetsnelheid klem gezet op 310 door z'n throttle half open te schuiven. Als hij harder wil duwt hij op W, en als hij die loslaat zakt het ding vanzelf naar de 310, al dan niet hoger of lager vanwege inverted Z-axis loopings.Die tweede heb ik zelf al eens uitgebreid naar gezocht omdat het zo vaak gezegd werd en ik mij ook wel eens afvroeg hoe iemand mij al, als we elkaar voorbij vlogen en dus de dogfight begon, binnen een halve (!) looping op mijn staart zat. Dat is normaal gesproken praktisch onmogelijk aangezien je langzaam op de ander kunt inlopen ook al vlieg je de perfecte 311kph snelheid. Die hacks zijn bij mijn weten op geen enkele site te vinden en dit is ook op het BF3 forum vaak genoeg gezegd. Ik weet: dit is geen garantie maar goed...
Echter: ik heb een joystick en ik heb dus ook throttle (hoewel die altijd op max staat aangezien je toch na de afterburner bij de start altijd de max snelheid blijft vliegen al je niet remt) en het afterburnen en braken doe ik met W en S. Dan zou het dus zo kunnen zijn dat er een macro is die niet je throttle regelt maar je W en S ten allen tijde. Ik neem aan dat je dat dan bedoelt. Het zou kunnen inderdaad dat er zoiets is maar ik kom ze zelden tegen waarbij ik de neiging heb om zoiets te denken.
Het punt is een beetje dat dat geen "hack" is, evenmin als een muis met instelbare sensitivty geen "hack" is.
Ja, Wat snap ik wel. Maar Wie heeft je dat verteld, waar, welke, waarmee op welke wijze, wanneer etc. De recoil is dus al uit de wereld. Nu de rest, vooral die joystick intrigeert me mateloos en ik ben nog lang niet overtuigd want er zitten een paar gaten inVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:49:
[...]
De jet gun heeft wel een beetje spread hoor, maar dat klikmacrootje gebruik je bij het vuren natuurlijk niet voor je jet maar voor je M240, AEK of AS VAL. Er zijn meer aspecten aan BF3 dan jetlamen
[...]
Zal ik je effe één W geven? Een autotapper kun je, als je geen throttle hebt, ook de rem laten tappen zodat je precies 310 blijft vliegen zolang je recht vliegt. Dus als je nul en generlei waarde ziet moet je nog even wat dieper nadenken.
[...]
Eén van de 247 regulars heeft met de software die bij z'n joystick zit gewoon z'n jetsnelheid klem gezet op 310 door z'n throttle half open te schuiven. Als hij harder wil duwt hij op W, en als hij die loslaat zakt het ding vanzelf naar de 310, al dan niet hoger of lager vanwege inverted Z-axis loopings.
Het punt is een beetje dat dat geen "hack" is, evenmin als een muis met instelbare sensitivty geen "hack" is.
(Mijn instellingen: W = afterburner, S = brake en A zit op de throttle van de joystick en die staat standaard voluit omdat die eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft aangezien je na opstijgen met de afterburner toch een constante snelheid van ond de 350 kph blijft vliegen)
Rechtuit op 310 blijven vliegen is onzinnig, maar goed als hij dat wil (de regular??? wie is / zijn dat???) dan moet hij dat doen. Je schreef ook al "Een autotapper kun je, als je geen throttle hebt, ook de rem laten tappen zodat je precies 310 blijft vliegen zolang je recht vliegt". Wie doet dat nou? Ik in ieder geval niet... Het gaat er juist om dat die snelheid behouden blijft bij loopings in dogfights, dus bij going up zal die macro ervoor moeten zorgen dat de W constant wordt getapt (de afterburner dus, de A heeft geen zin, is te traag) om de snelheid te blijven behouden en bij going down zal de W getapt moeten worden. Want als de regular (...) de W indrukt om harder te gaan (bijv dus bij een upward looping) dan doet hij dat dus alsnog handmatig? Waar zit dan de hack. In een looping zul je geen enkel moment je W of S niet gebruiken, dus je throttle op half open zetten en de looping ingaan, zal het hem niet doen. Je MOET gas bijgeven en remmen, constant tijdens loopings. Dus DAT moet die macro dan doen (IF speed < 311 PUSH "W" || IF speed > 311 PUSH "S"). Je throttle half open zetten (dus de "A") heeft geen zin.
Maar dan nog Knetter: wie heeft je dit soort verhalen verteld en waar staat die macro?
Verwijderd
Zucht. Ga zélf effe met je stick spelen dan, alsje die throttle boeiend vind. Ik heb geen stick, ik herhaal alleen wat die jongen op TS zei. Ik vlieg niet met zo'n ding, en al helemaal niet met macro's.l0n3w012ph schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 08:18:
[...]
Ja, Wat snap ik wel. Maar Wie heeft je dat verteld, waar, welke, waarmee op welke wijze, wanneer etc. De recoil is dus al uit de wereld. Nu de rest, vooral die joystick intrigeert me mateloos en ik ben nog lang niet overtuigd want er zitten een paar gaten in
(Mijn instellingen: W = afterburner, S = brake en A zit op de throttle van de joystick en die staat standaard voluit omdat die eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft aangezien je na opstijgen met de afterburner toch een constante snelheid van ond de 350 kph blijft vliegen)
Zucht. Je hebt helemaal gelijk, een tooltje dat volautomatisch knopjes drukt in een bepaald tempo kan niet nuttig zijn, en ik moet er álles van weten hoe het werkt anders bestaan ze niet.Rechtuit op 310 blijven vliegen is onzinnig, maar goed als hij dat wil (de regular??? wie is / zijn dat???) dan moet hij dat doen. Je schreef ook al "Een autotapper kun je, als je geen throttle hebt, ook de rem laten tappen zodat je precies 310 blijft vliegen zolang je recht vliegt". Wie doet dat nou? Ik in ieder geval niet... Het gaat er juist om dat die snelheid behouden blijft bij loopings in dogfights, dus bij going up zal die macro ervoor moeten zorgen dat de W constant wordt getapt (de afterburner dus, de A heeft geen zin, is te traag) om de snelheid te blijven behouden en bij going down zal de W getapt moeten worden. Want als de regular (...) de W indrukt om harder te gaan (bijv dus bij een upward looping) dan doet hij dat dus alsnog handmatig? Waar zit dan de hack. In een looping zul je geen enkel moment je W of S niet gebruiken, dus je throttle op half open zetten en de looping ingaan, zal het hem niet doen. Je MOET gas bijgeven en remmen, constant tijdens loopings. Dus DAT moet die macro dan doen (IF speed < 311 PUSH "W" || IF speed > 311 PUSH "S"). Je throttle half open zetten (dus de "A") heeft geen zin.
De ENIGE die je daar echt mee zou kunnen helpen is iemand die het gebruikt, wolf. Ga daar maar naar zoeken.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ghehe wou net zeggen jets met macro's dat zou pas lachen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:49:
[...]
De jet gun heeft wel een beetje spread hoor, maar dat klikmacrootje gebruik je bij het vuren natuurlijk niet voor je jet maar voor je M240, AEK of AS VAL. Er zijn meer aspecten aan BF3 dan jetlamen
Voertuig waar je 0% skill voor nodig hebt ook nog eens een macro tegen zodat je MIN -50% skill nodig hebt haha.
Ja leuk dat je met een rem macro op 310 rechtdoor kan vliegen, maar zodra je een verticale looping moet maken heb je er helemaal geen zak meer aan aangezien je dan veel meer moet bij afterburnen dan gebruikelijk.
Enne met een throttle key je snelheid vast zetten, dan ben je de eerste in hele BF3 scene. Zelfs in pro dogfight community heeft niemand er ooit van gehoord...
Je hebt wel een speedhack script, maar die leest waardes uit van BF3 en reageert daarop. Echter is dit zeer makkelijk te spotten wanneer iemand dit gebruikt.
Tevens 0 skill, tuurlijk. Elke retard kan doritos beschieten met rocketpods of maingun, maar het echte werk zit hem in dogfighten en situational awareness en je dus niet laat verassen door andere jet, heli, maa of stingermannetjes.
Nog fijne middag verder
Hmmm... precies wat ik al dacht dus: even doorvragen en het wordt wel iets van "ik heb het van horen zeggen"... Een beetje kritische houding is niet verkeerd. Als je alles gelooft wat er voor onzin uitgekraamd wordt, zou je nog denken dat je in anderhalf jaar minstens 200 hackers in BF3 tegenkomtVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 08:43:
[...]
Zucht. Ga zélf effe met je stick spelen dan, alsje die throttle boeiend vind. Ik heb geen stick, ik herhaal alleen wat die jongen op TS zei. Ik vlieg niet met zo'n ding, en al helemaal niet met macro's.
[...]
Zucht. Je hebt helemaal gelijk, een tooltje dat volautomatisch knopjes drukt in een bepaald tempo kan niet nuttig zijn, en ik moet er álles van weten hoe het werkt anders bestaan ze niet.
De ENIGE die je daar echt mee zou kunnen helpen is iemand die het gebruikt, wolf. Ga daar maar naar zoeken.
Ik hoef dus helemaal niet (verder!) te gaan zoeken. Ik heb dat zelf al meerdere malen onderzocht en net wat Xant0r zegt: in de community is dit volledig onbekend.
Jet hacks case closed
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Zoek op youtube en je vindt zo wat gasten die BF3 hacks laten zien.l0n3w012ph schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:20:
[...]
Hmmm... precies wat ik al dacht dus: even doorvragen en het wordt wel iets van "ik heb het van horen zeggen"... Een beetje kritische houding is niet verkeerd. Als je alles gelooft wat er voor onzin uitgekraamd wordt, zou je nog denken dat je in anderhalf jaar minstens 200 hackers in BF3 tegenkomt
Ik hoef dus helemaal niet (verder!) te gaan zoeken. Ik heb dat zelf al meerdere malen onderzocht en net wat Xant0r zegt: in de community is dit volledig onbekend.
Jet hacks case closed
Zo is er een Aimbot die werkt op alle voertuigen.
[YouTube: http://youtu.be/9YytljFec_0]
Beelden zeggen meer dan woorden
[ Voor 5% gewijzigd door Xant0r op 12-04-2013 16:40 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het hele vijandelijke team wacht alleen met sniper rifles en javelins.Tsurany schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:38:
[...]
En dan? Je rijd met een tank een basis in waar vrijwel het gehele enemy team staat te wachten. Dan moet je geluk hebben wil je daar levend weg komen want een paar engineers en je tank is weg.
Is niet zo moeilijk om dat te overleven.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Nee mee eens, macro's werken goed als je infantry bent en als ik eerlijk moet zijn, vindt ik het gebruiken van macro's niet vals spelen. Die discussie heb ik ook bij andere games gehad, maar Macro's veranderd niks aan de game. je moet nog steeds zelf aimen, goed lopen en de tegenstander op tijd zien. Een aimbot of wallhack heeft daarin tegen wel effect op de game. omdat je iemand eerder ziet dan normaal en makkelijk kills kunt maken. Een Macro is niet meer dan een hulpstukje.Xant0r schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:39:
Ja maar dat is toch een hele andere discussie? Dat er hacks zijn voor vehicles is al langer bekend (volgens mij is er alleen nog geen TV missile hack in BF3, rest is allemaal wel te vinden), ging er bij ons om dat macro's in jets gewoon nutteloos zijn. Een macro recorden en horizontaal loopen, om vervolgens verticaal te gaan gebruiken gaat gewoon niet werken, omdat je dan met een hele andere snelheid/g-kracht/zwaartekracht te maken krijgt en je dus meer moet afterburnen dan normaal. Helemaal aangezien op de achtergrond ook nog een macro bezig is om je tegen te werken door te remmen als je naar boven gaat. Om nou een macro te maken om voor je maingun af en toe je muisknop los te laten zodat je zogenaamd burstfired, ja uh hoe retarded ben je als je dat zelf niet kan? Als je een jet in vizier hebt en krijgt hem niet down voor dat je gun overheat, dan moet je toch echt aan je timing en aim werken.
http://battlelog.battlefi...how/1/59827258/242008416/
Really? Wat dacht je van die recoil macro's..
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Zo gloed irritant dat je aan het pushen bent en dat je steeds dood gaat naast mij en ik dan weer voor 3 man sta. Of als ik op je spawn dat je dan op zo positie ziet onder de trap waardoor je niet weg komt.unfor schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:07:
Haha, Pykow.. "DOE EENS WAT PVT!" ondertussen pak ik wel ace
http://battlelog.battlefi...how/1/59827258/242008416/
Geen idee waar je het over hebt.Pykow schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 20:07:
[...]
Zo gloed irritant dat je aan het pushen bent en dat je steeds dood gaat naast mij en ik dan weer voor 3 man sta. Of als ik op je spawn dat je dan op zo positie ziet onder de trap waardoor je niet weg komt.
Als ik BF3 speel denk ik maar aan 1 ding, rushen als een malle, die vlaggen capturen en tanks met c4 opblazen
p.s. dat zijn meer dan 1 ;p
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
http://battlelog.battlefi...how/1/59835299/186401280/
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Profiel: http://battlelog.battlefi...er/wjvds/stats/823075499/
[ Voor 7% gewijzigd door wjvds op 13-04-2013 12:08 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Phuncz op 13-04-2013 12:13 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
wel raar ja, je had nu icoontje van 2 moeten hebben.wjvds schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:07:
Ik joinde gisteren een hele rare server waarop iedereen rank 1 was met alleen de standaardwapens (vooraf was daar niets van te zien, maar dat merkte ik gauw genoeg toen ik de server joinde). Toen ik daarna naar een andere server ging stond er nog steeds een rank 1 icoontje maar had ik wel weer toegang tot alle wapens. Nu staat er bij mijn profiel in battlelog wel gewoon "Rank 46" maar die 1 staat nog wel bij mijn icoontje en verder is alles gewoon normaal. Iemand een idee hoe ik mijn rank 46 icoontje weer terugkrijg?
Rank 46 is toch adelaar 1 ?
tenminste rank 145 is adelaartje 100.
Maar als je alle wapens hebt dan is er toch niks aan de hand
Ik heb ook 1x meegemaakt dat ik al meer dan 150 uur adelaar 100 was, maar dat ik na een patch adelaar 99 was met de icoontje van adelaar 100.
Nobody cares about the rank
Toenet een Jet pilot tegen gekomen in TDM die wel kon schieten met de G3A3. je komt niet vaak tegen een jet piloot met infantry skills:
http://battlelog.battlefi...how/1/59884975/172685289/
Mijn aim daarin tegen was echt slecht, ze sprongen over muurtjes en daardoor kan je ze gewoon niet raken en dan ben je net aan het sprayen en Bye bye accuratie
Dat probleem heb ik ook op mijn server gehad, na een server reset was het weer goed. Elke speler was rank 1, maar bij het joinen van een andere server zou alles weer normaal moeten zijn voor de speler.wjvds schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:07:
Ik joinde gisteren een hele rare server waarop iedereen rank 1 was met alleen de standaardwapens (vooraf was daar niets van te zien, maar dat merkte ik gauw genoeg toen ik de server joinde). Toen ik daarna naar een andere server ging stond er nog steeds een rank 1 icoontje maar had ik wel weer toegang tot alle wapens. Nu staat er bij mijn profiel in battlelog wel gewoon "Rank 46" maar die 1 staat nog wel bij mijn icoontje en verder is alles gewoon normaal. Iemand een idee hoe ik mijn rank 46 icoontje weer terugkrijg?
Als iemand op jou afkomt en daarbij over een obstakel springt, staat diegene ongeveer een halve seconde stil achter het object, dan flippen ze er ineens overheen en staan vervolgens ervóór nog een halve seconde stil. Op beide momenten kun je ze gewoon vol raken, als je pas begint te schieten als 'ie boven het obstakel is, moet je mikken op waar 'ie terechtkomt.Pykow schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:29:
ze sprongen over muurtjes en daardoor kan je ze gewoon niet raken
Je kúnt ze wel raken als ze erboven zweven, maar dat (korte) moment lijkt erg laggevoelig, en door de animatie lijken de hitboxen heel raar te verschuiven. Als ze zulke issues nu eens fixen in Frostbite 3...
[ Voor 23% gewijzigd door CodeCaster op 13-04-2013 12:46 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Als ik me niet vergis is level 45 Colonel (zonder rugnummer voor je adelaar), level 46 Colonel Level 1 (= Service Star 1, dus met met een 1 onder je adelaar), etc. Je level is 45 (Pvt. 1st Class t/m. Colonel) plus het rugnummer (aantal Colonel Service Stars) van je adelaar. Dus dan zou het eentje bij Xanth0r inderdaad correct zijn.
Ik had kort geleden wel iets vergelijkbaar vaags tijdens twee rondjes Gun Master: na een paar kills werd ik ineens gepromoot naar Pvt. 1st Class (terwijl ik op dat moment al 90% shitbucket was) en unlockte ik de 870MSC
[ Voor 9% gewijzigd door w00t00w op 13-04-2013 13:02 ]
---
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Hopelijk gaan ze in BF4 de minimap wat groter maken.
Ja wel als hij standaard is heh, soms maak in m'n minimap groter als er uberveel infantry in de buurt is (vooral in TDM) maar dan word hij wel absurd vervelend op 720pPykow schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:35:
lol ik heb mijn resolutie naar 720p gezet en je minimap heeft eindelijk het formaat zoals die moet zijn op mijn scherm, erg handig en me aim gaat iets beter. leuk om het eventjes te doen, niet dat ik continue op deze reso blijf spelen.
Je kan wel je minimap plaatsing veranderen in de config file dacht ik. Custom grootte weet ik niet zeker.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ja ik had hem in mijn oude config maar naar het midden gebracht, maar hij schaalt hem nog steeds op de resolutie van je scherm.kevz schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:39:
[...]
Ja wel als hij standaard is heh, soms maak in m'n minimap groter als er uberveel infantry in de buurt is (vooral in TDM) maar dan word hij wel absurd vervelend op 720p
Je kan wel je minimap plaatsing veranderen in de config file dacht ik. Custom grootte weet ik niet zeker.
Intro schermen nu ook op normaal formaat gezien?Pykow schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:35:
lol ik heb mijn resolutie naar 720p gezet en je minimap heeft eindelijk het formaat zoals die moet zijn op mijn scherm, erg handig en me aim gaat iets beter. leuk om het eventjes te doen, niet dat ik continue op deze reso blijf spelen.
btw hoe hoog heb je fov staan?
[ Voor 3% gewijzigd door NLsandman op 13-04-2013 20:32 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
90 gewoon.NLsandman schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 20:29:
[...]
Intro schermen nu ook op normaal formaat gezien?
btw hoe hoog heb je fov staan?
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Echt, zulke teammates zijn zo frustrerend. Gewoon blind voor de rest van de wereld, denken enkel aan zichzelf als ze al denken en zijn volstrekt nutteloos in de game.
Erg irritant inderdaad. Als het mij te vaak voorkomt pak ik gewoon mijn wapens erbij en begin te schieten op het gestolen voertuig *politiemodus*
Iemand schijt aan mij, ik schijt aan hun
't Is ook zondag overgens, piek spelers van de week, maar voornamelijk een lager gemiddelde skill vanwege uber casuals
Af en toe is er wel team play en dan zijn de rondjes gewoon epic en je ziet ook veel meer GG in de chat of opmerkingen als very close.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
ja nogal. 1x potje Railroad gedaam en stond ik eerste als recon (was bezig met service star)kevz schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:47:
@Tsu
Erg irritant inderdaad. Als het mij te vaak voorkomt pak ik gewoon mijn wapens erbij en begin te schieten op het gestolen voertuig *politiemodus*
Iemand schijt aan mij, ik schijt aan hun
't Is ook zondag overgens, piek spelers van de week, maar voornamelijk een lager gemiddelde skill vanwege uber casuals
en 1 potje azadi palace gebaceraped doordat iemand het zo leuk vondt om onze tank en LAV af te geven.
Dus dat was ook geen succes.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ja dit keer gebeurde het in rush. En in CTF gebeurt het ook vaak zat. Geen een mode is nog leuk als je achterlijke teammates hebt.NLsandman schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:54:
Daarom speel ik steeds minder conquest, als de ronde begint en je ziet idioten alleen met de voertuigen er vandoor gaan dan heb ik het al gehad, zelfs je eigen squad flikt dit.
Af en toe is er wel team play en dan zijn de rondjes gewoon epic en je ziet ook veel meer GG in de chat of opmerkingen als very close.
Nog niet echt veel support gedaan, eigenlijk de minst leuke class maar begin het nou wel te waarderen. De L86 speelt wel lekker opzich met Holo.
[ Voor 54% gewijzigd door R0y. op 14-04-2013 18:12 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Hij kwam de server in en heel het team wist precies waar we liepen. zelfs als ik gewoon niet schoot kwamen er 3 man op me afgerend omdat ze het dus konden zien op de minimap.
mensen begonnen al met schieten op het hoekje voordat ik om het hoekje was en ik heb meer moeten hipfiren hierdoor, dan dat ik daadwerkelijk gewoon heb kunnen spelen.
Een superschoon voorbeeld van SpotHack
AUB aan zijn stats is al iets raars te zien.
http://battlelog.battlefi...ak42le0n/stats/856843965/
Zijn score is bagger als hell, heeft bijna geen kills en toch is die al colonel 2 ?
Hij was zelfs admin van die server, dus daarom geen ban en hij had net meer dan 4000 punten met score van 2 - 16 !!
http://battlelog.battlefi...how/1/60000720/172685289/
Gastje heeft ook Flagruns gedaan lol.
ontwijk de servers van T1P dus.
[ Voor 42% gewijzigd door Pykow op 14-04-2013 18:58 ]
Dik 10000 punten of meer.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TS4uenwjvOw]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Het was gewoon heel erg vaag en heel de chat gaf aan dat er iemand aan het spothacken was.NLsandman schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:18:
Zie niets raars, alleen dat hij de mav gebruikt om te spotten, een spot cheater haalt in zo'n ronde
Dik 10000 punten of meer.
[video]
Er was geen MAV in de lucht en toch werdt je overal neer geschoten zonder dat je daadwerkelijk schoot of op een positie zat waar je gespot kon worden.
Terwijl ik vroeger veel Caspian speelde, vind ik nu de B2K maps erg vermakelijk. Vooral strike at karkand is geweldig om te spelen.
Welke van de DLCs zijn in jullie ogen écht de moeite waard?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Endgame en Aftermath zijn goed.KillerX42 schreef op maandag 15 april 2013 @ 01:06:
Ik heb zelf sinds de release BF3 met de B2K DLC en nu vroeg ik mij af of het verstandig is nog premium aan te schaffen. Een alternatief zou kunnen zijn dat ik bijvoorbeeld slechts CQ (voor de wapens) en een andere DLC koop.
Terwijl ik vroeger veel Caspian speelde, vind ik nu de B2K maps erg vermakelijk. Vooral strike at karkand is geweldig om te spelen.
Welke van de DLCs zijn in jullie ogen écht de moeite waard?
Close quarters vind ik niks aan en Armored kill is gewoon geflopt.
Iets met jets en OP.
Ehm... cute little thing called T-UGSPykow schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:27:
Het was gewoon heel erg vaag en heel de chat gaf aan dat er iemand aan het spothacken was.
Er was geen MAV in de lucht en toch werdt je overal neer geschoten zonder dat je daadwerkelijk schoot of op een positie zat waar je gespot kon worden.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het is wel vreemd als iemand 4k punten heeft met alleen maar spotten,, ik druk zo vaak op Q dat de knop er bijna afvalt en dan heb ik misschien 100-200 punten na een uur?nero355 schreef op maandag 15 april 2013 @ 03:08:
[...]
Ehm... cute little thing called T-UGSDan hoef je alleen maar te bewegen en ben je gelijk te zien...
Maar dat komt misschien omdat jij 2 uur lang op een heuveltje ligt tijdens een potje tank superiority.fynrd1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 07:59:
[...]
Het is wel vreemd als iemand 4k punten heeft met alleen maar spotten,, ik druk zo vaak op Q dat de knop er bijna afvalt en dan heb ik misschien 100-200 punten na een uur?
Vooral bij rush kun je aardig wat punten krijgen door alleen maar te spotten met de MAV.
Als je constant grote groepen tegenstanders spot stromen die puntjes zo binnen en kun je best in de top 5-10 komen te staan qua puntenaantal.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Nee die ze je altijd staan. Bereik is niet zo groot van dat ding dat hij je onder de kraan en op de treinrailes al kan spotten. Het was gewoon 1 van de vaagste rondjes die ik ooit heb gehad in TDM.nero355 schreef op maandag 15 april 2013 @ 03:08:
[...]
Ehm... cute little thing called T-UGSDan hoef je alleen maar te bewegen en ben je gelijk te zien...
Ik heb ook eens een MAV team tegenover mij gehad, maar die kan je counteren, maar nu stond er dus geen MaV of T-ugs en toch kwamen ze om hoekjes gerend en hadden ze gelijk hun vizier al op mijn lichaam, op de meest rare plekken wisten ze al dat ik er zat. Sterker nog ik zag 2 man voor mij weg rennen, maar ze waren te ver om te kunnen raken, dus ik denk, laat maar gaan nieuwe target pakken. Maar op dat moment draaien ze gelijk terug en BAM dood was ik
Verwijderd
En die piepjes heb je zelfs in full-on multi-level huisknallerijchaos met explosieven en LMGs nóg direct door. TUGS en MAV zijn leuk en effectief enzo, maar in TDM zijn ze duidelijk zichtbaar en is de enige reden dat ze niet gesloopt worden dat er belangrijkere dingen eerst dood moeten. Bovendien, een TUGS spot alleen op de minimap, en een MAV spot op de minimap vanzelf en alleen als de recon zelf op Q zit te hameren in 3D. En dan spot je gewoon, niet ineens dertig man over de hele kaart maar gewoon die twee kerels onder je crosshair. En de Dyson-geluidjes geven dat ding al eerder weg dan de piepende motion sensor.
/me is als Recon op infantry kaarten altijd aan het klieren met tugs en mav en tenzij je 64player CQ op Ziba of 925 speelt krijg je echt niet van die ranzig hoge scoresalleen door surveillance.
Dit zou in mijn geval dus hekker nummer elf geweest zijn nu: zeker als het andere team in de chat ook over spot-hacking begint te miepen (en er zit er áltijd wel één bij die zo eerlijk is) is het gewoon spot-hacking.
Heb je in HC minder last van (geen 3d-spotting
Je hoeft je niet te schamen omdat je een keer een hacker vindtPykow schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:46:
Sorry dat ik het even mededeel met jullie 10 hackers gespot op dit moment:
Men zou zich moeten schamen voor ondoordacht en onwaarschijnlijk allerhande mensen voor hacker uitmaken, maar niet voor het zien van hekkers natuurlijk.
Dit weekend heeft BF3 me erop gewezen dat ik geen leven heb. Ben je volledig onschuldig de attachments op je shotguns aan het unlocken, ga je net even lekker na een death-streak van 7, maai je met één clip van 7 slugs 8 man omver om de negende neer te steken en dan met de G18 de toegesnelde twee medics om te sproeien.... PROMOOOOOTAAAAAHD! Colonel 100
No life. None at all. Wel de killstreak van de week, 11 man met twee magazijnen en een mes en een fragnade in minder dan 15 seconden. Maar toch voel ik me vies met zo'n hoog level.
Ga je schamen.... en klik hierVerwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:46:
Dit weekend heeft BF3 me erop gewezen dat ik geen leven heb. Ben je volledig onschuldig de attachments op je shotguns aan het unlocken, ga je net even lekker na een death-streak van 7, maai je met één clip van 7 slugs 8 man omver om de negende neer te steken en dan met de G18 de toegesnelde twee medics om te sproeien.... PROMOOOOOTAAAAAHD! Colonel 100![]()
No life. None at all. Wel de killstreak van de week, 11 man met twee magazijnen en een mes en een fragnade in minder dan 15 seconden. Maar toch voel ik me vies met zo'n hoog level.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Schandelijk. Ik ben niet eens shitbucket.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:46:
Dit weekend heeft BF3 me erop gewezen dat ik geen leven heb. Ben je volledig onschuldig de attachments op je shotguns aan het unlocken, ga je net even lekker na een death-streak van 7, maai je met één clip van 7 slugs 8 man omver om de negende neer te steken en dan met de G18 de toegesnelde twee medics om te sproeien.... PROMOOOOOTAAAAAHD! Colonel 100![]()
bron: Battlefield: 4 HQBATTLEFIELD 4 BETA NEWS:
Battlefield users running US and European clients may have noted that the Battlefield 4 beta has appeared in Origin as a greyed out option, listed under Battlefield 3 DLC meaning we should hopefully be seeing the first beta testing coming soon. This is much sooner than expected.
Current access methods to the beta are limited to Battlefield Premium users, people who pre-ordered Medal of Honor: Warfighter and those who pre ordered the Digital Deluxe Edition of Battlefield 4 on Origin. It is expected that the beta will go completely public near the end of its cycle to test server capacities but this has not been officially confirmed yet.
Verwijderd
Ik weet niet of het helpt of juist erger is dat ik de level 100 niet gehaald heb in TDM/Close Quarters maar met vooral veel grote open kaarten, voertuig lamen en bipod campen. De 1000 uur is ook al in zicht
Hoop al in juni zo rond de E3
Ik was eerst sceptisch, maar wat ik wel echt vreemd vind is dat bij zijn weapon stats (http://battlelog.battlefi...e0n/weapons/856843965/pc/) exact evenveel spot assists heeft met TUGS als met de MAV. Wellicht battlelogs manier om al die spots die niet in z'n log staan te administreren, aan tugs en mav allebei tegelijk toekennen?Pykow schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:27:
[...]
Het was gewoon heel erg vaag en heel de chat gaf aan dat er iemand aan het spothacken was.
Persoonlijk hoop ik dat het nog wat langer duurt en ze hun features goed uitwerken en niet te veel bugs laten zitten. Ik wacht liever wat langer dan een game te krijgen die on af is. Zeker als je daarbij weet dat er nog bugs in battlefield 3 zitten die al in de beta gereport waren en ook nooit meer gefixt gaan worden (zo als het er nu uit ziet).
Even in darkest of time, there will always be light.
Ik heb ook BF3 op de dag van de release gekocht en maar 50€ betaalt voor de Deluxe, terwijl die nu 70€ ofzoiets staat.
Maar een beta is toch om te testen en liever eerder dan net voor als de game uitkomt met een 4 gig day 1 patch.Skydream schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:07:
[...]
Persoonlijk hoop ik dat het nog wat langer duurt en ze hun features goed uitwerken en niet te veel bugs laten zitten. Ik wacht liever wat langer dan een game te krijgen die on af is. Zeker als je daarbij weet dat er nog bugs in battlefield 3 zitten die al in de beta gereport waren en ook nooit meer gefixt gaan worden (zo als het er nu uit ziet).
Zo krijg je in ieder geval het gevoel dat er getest word ipv. een veredelde demo.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik zou je emmer maar gaan legen dan. Ik vermoed dat die onderhand gaat overstromen.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:13:
[...]
Ik weet niet of het helpt of juist erger is dat ik de level 100 niet gehaald heb in TDM/Close Quarters maar met vooral veel grote open kaarten, voertuig lamen en bipod campen. De 1000 uur is ook al in zicht
Ik heb pas 444 uur gespeeld en ben colonel 86. Dat is voornamelijk Rush spelen en met double XP toch even wat CQ voor de puntjes.
edit:
En ik ga kijken of BF4 beta ook bij mij op origin staat en ik krijg een enquête of ik Origin zou aanraden.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-04-2013 20:44 ]
Net wel een vette actie overigens. Springt er opeens een bike 10 meter boven me, vuur mijn rpg af en BAM bike ontploft mid-air
[ Voor 18% gewijzigd door Bee.nl op 15-04-2013 22:45 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.