Haha daar gaat Pykow weer: kind kan de was doen? Da's dan zeker ook de reden dat er zo "ontzettend" veel goede jet pilots in BF3 zitten... Nee man, de meeste nemen de tijd er niet voor om het te leren. Jets zijn en blijven het moeilijkst te masteren, dus een uurtje op een lege server oefenen maakt je echt geen goede jet pilot. Dat kost je wel meer inspanning en opoffering. Het wordt altijd gedaan alsof het niets voorstelt, maar een beetje jet pilot weet wel beter...
Net een potje gedaan om de G3A3 wat te testen. Heerlijk wapen voor medium tot lange afstanden. De firerate is niet al te hoog, maar hij is lekker accuraat
.
Het was trouwens een leuke potje op een Strike At Karkand Rush 32 man server: http://battlelog.battlefi...how/1/59561477/234755773/
De Back to Karkand maps blijven toch het leukste voor mij. Vooral Strike at Karkand, want daar heb je geen helikopters/jets
.
Het was trouwens een leuke potje op een Strike At Karkand Rush 32 man server: http://battlelog.battlefi...how/1/59561477/234755773/
De Back to Karkand maps blijven toch het leukste voor mij. Vooral Strike at Karkand, want daar heb je geen helikopters/jets
Ik speel gewoon met de standaard instellingen, met de muis.R0y. schreef op zondag 07 april 2013 @ 21:02:
Ik blijf zuigen in die jets![]()
Zojuist even wat air sup. gespeeld, zodat ik die rocket pods heb maar het was nou niet echt een succes haha!
Hebben jullie nog tips, behalve veel oefenen? Ik speel met muis+tobo voor het geval jullie verwachten dat ik hier een hele cockpit heb staan.
In een bocht altijd tegelijk draaien met je muis zodat je vliegtuig kantelt naar de kant waar je de bocht wilt maken plus draaien met de A of D toets. Daarnaast, wanneer je een scherpe bocht wil maken, hierbij ook remmen. Veel remmen is handig in een scherpe bocht, maar te veel, maakt je juist weer een makkelijk doelwit. Remmen en af en toe afterburner tussendoor werkt goed om een mooi tempo te behouden.
Laag vliegen is een aanrader, maar wel uit kijken voor stingers of ander raketten-tuig. Vooral op afstand van een AA is dit handig. Ook helpt het je te beschermen tegen te veel spots van tegenstanders zodat een vijandig vliegtuig je niet meteen doorheeft.
Vermijd puur rechtdoor vliegen, omdat je dan een makkelijk target bent. Als er een vijandig toestel achter je zit moet je met een bocht uitkijken, omdat je een makkelijk target bent door het grootte vleugel oppervlak. Als er een (groot) gebouw vlakbij zit kun je die gebruiken om een bocht te draaien terwijl je gecoverd wordt door het gebouw, waardoor je achter de vijand kan komen (als je snel genoeg draait).
Als je aan het cirkelen bent met een vijandig toestel vermijd dan ook het draaien naar de andere kant dan je aan het doen bent, tenzij je in een echt hopeloze situatie zit (bijvoorbeeld na enkele minuten draaien, dan kan een verassing helpen). Door naar de andere kant te draaien dan de bocht waar je in zit geef je een vijandig toestel ruimschoots de kans om de volledige oppervlakte van je toestel te raken.
Wanneer je op een heli afgaat probeer dan schuin aan te komen vliegen. Hierdoor is er minder kans dat deze je met zijn raketten zal raken. Je kunt de heli dan wel met je kogels beschieten. Wanneer je genoeg afstand hebt kun je ook je rocket pods gebruiken.
Als laatste tip, zou ik vooral leren omgaan met je standaard gun (met de "gewone") kogels. Zeker in air-to-air gevechten is deze het belangrijkste.
Even in darkest of time, there will always be light.
Danku heren voor de reactie's! Ik ga vanavond weer eens proberen, ik ben erg benieuwd naar die rocket pods... Kan ik ook eens wat tanks op de grond oid proberen te raken. Met me standaard gun was dit meestal niet echt een succes..
Die heatseekers gebruikte ik tot nu toe bijna niet.. Jets zijn te snel (lees maken te snelle bochten voor mij) maar heli's raak ik meestal wel.
1 schieten, wachten op flares terwijl hij nog gelocked is en dan de tweede schieten
Tijdens dat moet je wel aardig wat afremmen in de lucht, anders ben je er alweer voorbij
Die heatseekers gebruikte ik tot nu toe bijna niet.. Jets zijn te snel (lees maken te snelle bochten voor mij) maar heli's raak ik meestal wel.
1 schieten, wachten op flares terwijl hij nog gelocked is en dan de tweede schieten
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 21-11 19:16
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Gelukkig zijn er ook mensen met mij eensl0n3w012ph schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:41:
Haha daar gaat Pykow weer: kind kan de was doen? Da's dan zeker ook de reden dat er zo "ontzettend" veel goede jet pilots in BF3 zitten... Nee man, de meeste nemen de tijd er niet voor om het te leren. Jets zijn en blijven het moeilijkst te masteren, dus een uurtje op een lege server oefenen maakt je echt geen goede jet pilot. Dat kost je wel meer inspanning en opoffering. Het wordt altijd gedaan alsof het niets voorstelt, maar een beetje jet pilot weet wel beter...
Alleen jet piloten vinden de jets leuk om te gebruiken.
spelers die liever in een chopper,tank of tevoet spelen (wat 75% van de game is) hebben niks met jets.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je moet zeker even oefenen. Maar als er geen goede jet piloot in het andere team zit is het echt een eitje op normal. Enige wat je hoeft te doen is een beetje hoog vliegen, en Q spammen. Dan is het een kwestie van op een driehoekje mikken.l0n3w012ph schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:41:
Op HC is allemaal net wat lastiger, maar puur vanwege het 3d spotting.
Ik heb zelf al wel wat uurtjes in een jet zitten, maar ik heb nog steeds moeite om stingers te ontwijken etc. Jets zijn in mijn ogen wel het lastigst om goed te "masteren". Maar ik denk dat heli's in het begin zeker moeilijker zijn.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Helemaal mee eens. alleen andere jets kunnen het je lastig maken en verder niks.Zeara schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:31:
[...]
Je moet zeker even oefenen. Maar als er geen goede jet piloot in het andere team zit is het echt een eitje op normal. Enige wat je hoeft te doen is een beetje hoog vliegen, en Q spammen. Dan is het een kwestie van op een driehoekje mikken.
Ik vind je over het algemeen een grote zeikerd over jetsPykow schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:31:
[...]
Gelukkig zijn er ook mensen met mij eens
Alleen jet piloten vinden de jets leuk om te gebruiken.
spelers die liever in een chopper,tank of tevoet spelen (wat 75% van de game is) hebben niks met jets.
Of een stinger, Anti-air wagentje, javelin, guided shells of een (beetje goede) helikopter piloot.Pykow schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:32:
[...]
Helemaal mee eens. alleen andere jets kunnen het je lastig maken en verder niks.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Alleen jet piloten zeggen dat ze daar last van hebben. maar spelers die veel op de grond spelen in de tank of infantry weten dat je 2 teammaten nodig hebt om hem neer te kunnen halen.Skydream schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:36:
[...]
Of een stinger, Anti-air wagentje, javelin, guided shells of een (beetje goede) helikopter piloot.
Terwijl je andere voertuigen ook in je eentje kunt blokkeren.
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 08-04-2013 18:41 ]
Soms speel ik ook even in de jet, maar als er dan weer zo'n lvl 100 kerel in de enemy jet zit dan ben ik al snel weer weg.. daarnet weer zo iemand gehad, even na de match gekeken en die had al 1434 uur bf3 gespeeld.
dan keek ik even naar de tijd in de jets: 293 uur + 264 uur + 9 uur (thunderbolt) + 11 uur (F35) + 5 uur (frogfoot) = 582 uur.. over no life gesproken
dan keek ik even naar de tijd in de jets: 293 uur + 264 uur + 9 uur (thunderbolt) + 11 uur (F35) + 5 uur (frogfoot) = 582 uur.. over no life gesproken
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 08-04-2013 19:10 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Laat me raden ? Armored kill map of caspian border ?SmokingCrop schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:09:
Soms speel ik ook even in de jet, maar als er dan weer zo'n lvl 100 kerel in de enemy jet zit dan ben ik al snel weer weg.. daarnet weer zo iemand gehad, even na de match gekeken en die had al 1434 uur bf3 gespeeld.![]()
Het was op Nebandan Flats
http://battlelog.battlefi...A-/vehicles/197265882/pc/
edit: lol @ deze: http://battlelog.battlefi...76/vehicles/238863216/pc/ -> 1000 uur in jets
edit: lol @ deze: http://battlelog.battlefi...76/vehicles/238863216/pc/ -> 1000 uur in jets
[ Voor 97% gewijzigd door SmokingCrop op 08-04-2013 19:16 ]
De G3A3 is al sinds tijden met afstand mijn favoriete (en meestgebruikte - 148 Service StarsJerry schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:10:
Net een potje gedaan om de G3A3 wat te testen. Heerlijk wapen voor medium tot lange afstanden. De firerate is niet al te hoog, maar hij is lekker accuraat.
Hetzelfde geldt trouwens voor de Scar-H: qua accuracy, range en power goed vergelijkbaar met de G3A3 (gebruikt ook een 7.62 kogel), maar helaas ook 'gezegend' met dezelfde minpunten (lage rof, klein magazijn).
---
De enige manier om een level 100 shitbucket jetwhore uit de lucht te halen is om zelf een level 100 shitbucket jetwhore te worden
. Het is belachelijk hoe een jet een match kan domineren. Ik heb laatst een youtube filmpje gezien van zo'n jetwhore en hoewel best indrukkend valt het voornamelijk op hoe gemakkelijk hij alles in de lucht en op de grond kapot schiet. Heatseekers dodged hij zelfs zonder flares of ECM
. Probeer zo iemand maar eens uit de lucht te schieten.
De Scar-H is ook een leuk wapen, maar voor mijn gevoel doet de G3A3 iets meer damage over lange afstand. Waarschijnlijk meer gevoel dan waarheidw00t00w schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:32:
[...]
De G3A3 is al sinds tijden met afstand mijn favoriete (en meestgebruikte - 148 Service Stars![]()
) wapen in BF3. Een beest op mid - long range, maar met een beetje oefenen en iets doordachter spelen trouwens ook prima geschikt voor Team Deathmatch, Conquest Domination en andere CQB situaties. De lage fire rate zie ik niet als een probleem, maar de kleine clip van 21 kogels wil me nog wel eens de kop kosten.
Hetzelfde geldt trouwens voor de Scar-H: qua accuracy, range en power goed vergelijkbaar met de G3A3 (gebruikt ook een 7.62 kogel), maar helaas ook 'gezegend' met dezelfde minpunten (lage rof, klein magazijn).
De lage fire rate is even wennen, maar de kleine clip kost mij ook vaak de kop. Vooral bij 2 mensen moet je ze goed raken anders ben je er zo geweest.
Vergeet zijn 9 min 40 sec niet in de skid loader!SmokingCrop schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:12:
Het was op Nebandan Flats
Nee hoor de g3a3 doet meer damage dan descar-hJerry schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:56:
[...]
De Scar-H is ook een leuk wapen, maar voor mijn gevoel doet de G3A3 iets meer damage over lange afstand. Waarschijnlijk meer gevoel dan waarheid.
De lage fire rate is even wennen, maar de kleine clip kost mij ook vaak de kop. Vooral bij 2 mensen moet je ze goed raken anders ben je er zo geweest.
http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#22-06-02-02
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Bewijs numero 1000 dat jets OP zijnAquaSheep schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:53:
De enige manier om een level 100 shitbucket jetwhore uit de lucht te halen is om zelf een level 100 shitbucket jetwhore te worden. Het is belachelijk hoe een jet een match kan domineren. Ik heb laatst een youtube filmpje gezien van zo'n jetwhore en hoewel best indrukkend valt het voornamelijk op hoe gemakkelijk hij alles in de lucht en op de grond kapot schiet. Heatseekers dodged hij zelfs zonder flares of ECM
[video]
Just saying. verplaar me maar voor gek, maar er is weer eens bewijs geleverd.
Tja moeilijk he op een icoontje mikken en leuk he, dat spotten... ook nog 3rd person cam erbij makkelijker kan niet zoAquaSheep schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:53:
De enige manier om een level 100 shitbucket jetwhore uit de lucht te halen is om zelf een level 100 shitbucket jetwhore te worden. Het is belachelijk hoe een jet een match kan domineren. Ik heb laatst een youtube filmpje gezien van zo'n jetwhore en hoewel best indrukkend valt het voornamelijk op hoe gemakkelijk hij alles in de lucht en op de grond kapot schiet. Heatseekers dodged hij zelfs zonder flares of ECM
[video]
Nou zojuist een server gevonden. Caspian border 1000 tickets, ik natuurlijk in die jet kloten.
Ging opzich wel beter, trukje geprobeerd afterburner + remmen voor bochten. Gaat me al goed af! Dogfights heb ik al een paar x ontweken op deze manier.
Op een geven moment zat er dus iemand achter me.. jet flink naar de klote, vlieg omhoog.. Spring eruit.. Ik Voordat ik me parachut open doe, kijk ik achter en zie ik dat die enemy jet een road kill probeert te halen!
Gelukkig had ik nog me SMAW bij de hand en schoot hem zo recht op ze donder op een paar meter afstand
Ja, ik ben trots op mezelf!
Ging opzich wel beter, trukje geprobeerd afterburner + remmen voor bochten. Gaat me al goed af! Dogfights heb ik al een paar x ontweken op deze manier.
Op een geven moment zat er dus iemand achter me.. jet flink naar de klote, vlieg omhoog.. Spring eruit.. Ik Voordat ik me parachut open doe, kijk ik achter en zie ik dat die enemy jet een road kill probeert te halen!
Gelukkig had ik nog me SMAW bij de hand en schoot hem zo recht op ze donder op een paar meter afstand
Ja, ik ben trots op mezelf!
Niet moe van worden, gewoon om lachen, doe ik ook
9 van de 10 keer schiet ik de andere jet wel neer maar heel soms kom ik iemand tegen die mij er finaal uitdraait in de lucht. Laatst op Nebandan flats gebeurde me dat en dan kijk je: 256 jet stars tegenover de 103 van mij. Veel meer uren er dus in gestopt, zijn vliegen nog verder geperfectioneerd en dan denk ik alleen maar: heel goed van hem, en maak gewoon de ronde af en spring ook niet uit de jet om mijn k/d hoog te houden. Als hij beter is, verdient hij de kill. That's the game.
En als die echt goede jet pilots er niet zijn, is het een kwestie van de lucht schoon houden van jets en choppers van de enemy. Na ongeveer 5 minuten gaan de "pykow" whiners de server uit en wat je over houdt, zijn de echt goede MAA spelers die je het leven echt wel zuur kunnen maken en tank spelers die niet meteen over de zeik gaan als je ze een keer een rocket pod op hun kop leegt. En soms spelen er nog een paar mensen goed samen met Soflams etc (iets dat hier keer op keer weer ter sprake komt als punt dat verbeterd zou moeten worden en ergernis tijdens diverse games maar dat ze dan zelf bij zo'n jet map ook niet in de praktijk willen brengen) en dan wordt het een uitdaging om te spelen in je jet. Vaak genoeg meegemaakt. AK maps en Caspian en Firestorm FTW
natuurlijk reageer jij zo.. je bent zelf zo iemand die pykow ambetant vindt..l0n3w012ph schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:28:
[...]
9 van de 10 keer schiet ik de andere jet wel neer maar heel soms kom ik iemand tegen die mij er finaal uitdraait in de lucht. Laatst op Nebandan flats gebeurde me dat en dan kijk je: 256 jet stars tegenover de 103 van mij. Veel meer uren er dus in gestopt, zijn vliegen nog verder geperfectioneerd en dan denk ik alleen maar: heel goed van hem, en maak gewoon de ronde af en spring ook niet uit de jet om mijn k/d hoog te houden. Als hij beter is, verdient hij de kill. That's the game.
En als die echt goede jet pilots er niet zijn, is het een kwestie van de lucht schoon houden van jets en choppers van de enemy. Na ongeveer 5 minuten gaan de "pykow" whiners de server uit en wat je over houdt, zijn de echt goede MAA spelers die je het leven echt wel zuur kunnen maken en tank spelers die niet meteen over de zeik gaan als je ze een keer een rocket pod op hun kop leegt. En soms spelen er nog een paar mensen goed samen met Soflams etc (iets dat hier keer op keer weer ter sprake komt als punt dat verbeterd zou moeten worden en ergernis tijdens diverse games maar dat ze dan zelf bij zo'n jet map ook niet in de praktijk willen brengen) en dan wordt het een uitdaging om te spelen in je jet. Vaak genoeg meegemaakt. AK maps en Caspian en Firestorm FTW
Als MAA's zo effectief zijn en de door jouw bejubelde Soflams het leven van ELKE jet pilot onmogelijk kunnen maken, waarom zien we dan niet dagelijks nieuwe youtube filmpjes voorbijkomen waar mensen constant en consequent vanaf de grond jets ownen?l0n3w012ph schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:28:
[...]
Ik heb letterlijk tientallen filmpjes gezien van- en potjes meegemaakt met mensen die de jet zo goed beheersen dat er geen effectieve counter meer vanaf de grond voor is, maar nagenoeg nul filmpjes van spelers die onkwetsbaar zijn in de MAA of whatever en toch elke keer alle jets in no-time neerhalen. Als je een kleine tutorial hebt hoe iemand vanaf de grond, skilled genoeg kan worden om met de MAA of Soflam/Javelin/Stinger de lucht compleet kan domineren vanaf de grond dan ben ik erg benieuwd! Denk dat een hele hoop mensen daar al lang naar op zoek zijn. Hoeft niemand meer te 'zeuren' of te ragequitten omdat één jet pilot een map compleet kan domineren.
Hele domme vraag waarschijnlijk maar nog geen tijd gehad het topic door te lezen.
Ik wil battlefield 3 spelen, ben ik verplicht de premium versie te kopen? Of kan de goedkope standaard battlefield 3 ook? Excuus voor mijn luie gedrag, maar heb 0 tijd (nog geen excuus ik weet het).
Mis ik bv multiplayer maps of erger nog kan ik niet eens online meer leuk gamen? Wil gewoon beetje casual singleplayer eerst spelen en dan af en toe lekker schieten. Niet meer nachtenlang want daar heb ik geen tijd meer voor helaas. Wat raden jullie aan?
Ik wil battlefield 3 spelen, ben ik verplicht de premium versie te kopen? Of kan de goedkope standaard battlefield 3 ook? Excuus voor mijn luie gedrag, maar heb 0 tijd (nog geen excuus ik weet het).
Mis ik bv multiplayer maps of erger nog kan ik niet eens online meer leuk gamen? Wil gewoon beetje casual singleplayer eerst spelen en dan af en toe lekker schieten. Niet meer nachtenlang want daar heb ik geen tijd meer voor helaas. Wat raden jullie aan?
Kan ook, wat jij wilt. Premium meer maps meer wapens etc.Tennisbal schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 01:00:
Hele domme vraag waarschijnlijk maar nog geen tijd gehad het topic door te lezen.
Tuurlijk want alle jet noobjes zijn bang dat hun heilige graal iets makelijker neer te halen is.
Maar jij ben ook ongeveer de enige jet ''whore'' die in het potje blijft als er een beter piloot is de rest gaat
1. snel van team switchen zodat ze ook kunnen ''ownen''
2.een andere server joinen waar noobs op zitten en daar ownen
3.Alt+F4
4.Verder als infantery(en dan ragequitten omdat ze te vaak dood gaan en hun ware skill getoond wordt)
Kan je dat gewoon gebruiken tegenwoordig zonder dat je layout helemaal bugged raakt ?? Voor zover ik weet mag je dan alles weer opnieuw in gaan zitten stellen
Trouwens dat hele jet geneuzel is de schuld van BF:BC2 waarin opeens dat stomme 3D spotten erbij kwam... dat had nooit mogen gebeuren
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Alt F4 werkt gewoon zonder problemen ?nero355 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 03:03:
[...]
Kan je dat gewoon gebruiken tegenwoordig zonder dat je layout helemaal bugged raakt ?? Voor zover ik weet mag je dan alles weer opnieuw in gaan zitten stellen
Trouwens dat hele jet geneuzel is de schuld van BF:BC2 waarin opeens dat stomme 3D spotten erbij kwam... dat had nooit mogen gebeuren![]()
![]()
Maar ik heb dus een nadeel als ik geen premium neem? Of speel ik met standaard gewoon alleen tegen standaard?peakaboo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 02:08:
[...]
Kan ook, wat jij wilt. Premium meer maps meer wapens etc.
Als je geen Premium hebt, mis je iets van 20 maps, een bak wapens, een ander mesje, een kruisboog, wat nieuwe voertuigen en wat vehicle perks voor die nieuwe voertuigen.
Zonder Premium speel je gewoon op de servers die geen premium-maps draaien op dat moment. Dat zijn er nog steeds meer dan voldoende. Je hebt daarbij nog steeds de kans om tegen Premium-spelers te spelen, aangezien zij natuurlijk ook dezelfde servers als jij mogen bezoeken.
Er zijn echter server admins die hun server alleen toegankelijk maken voor Premium-spelers, of die alleen de maps draaien die met Premium meekomen. Op die servers mag je niet spelen, als je geen Premium hebt. Nu zijn er volgens mij maar weinig servers die de server-setting 'Premium-spelers only' aangezet hebben, dan heb ik 't echt over een paar procent van de totale serverpopulatie. Volgens mij is 't redelijk killing voor 't aantal bezoekers op je server als je je server Premium-only maakt, aangezien nog steeds een groot deel van de spelers geen Premium heeft.
Het aantal servers die Premium-maps draaien, als is 't maar in een mix met standaard maps, is echter wel vrij fors. Op die servers zal je gekickt worden zodra je het potje op de normale map hebt afgerond en de server switcht naar een Premium-map.
Tuurlijk kan je lekker BF3'en met alleen de standaard maps, maar imho voegt Premium super veel content aan het spel toe. Als je 'm voor een zacht prijsje kan krijgen, zou ik 'm niet laten liggen.
Zonder Premium speel je gewoon op de servers die geen premium-maps draaien op dat moment. Dat zijn er nog steeds meer dan voldoende. Je hebt daarbij nog steeds de kans om tegen Premium-spelers te spelen, aangezien zij natuurlijk ook dezelfde servers als jij mogen bezoeken.
Er zijn echter server admins die hun server alleen toegankelijk maken voor Premium-spelers, of die alleen de maps draaien die met Premium meekomen. Op die servers mag je niet spelen, als je geen Premium hebt. Nu zijn er volgens mij maar weinig servers die de server-setting 'Premium-spelers only' aangezet hebben, dan heb ik 't echt over een paar procent van de totale serverpopulatie. Volgens mij is 't redelijk killing voor 't aantal bezoekers op je server als je je server Premium-only maakt, aangezien nog steeds een groot deel van de spelers geen Premium heeft.
Het aantal servers die Premium-maps draaien, als is 't maar in een mix met standaard maps, is echter wel vrij fors. Op die servers zal je gekickt worden zodra je het potje op de normale map hebt afgerond en de server switcht naar een Premium-map.
Tuurlijk kan je lekker BF3'en met alleen de standaard maps, maar imho voegt Premium super veel content aan het spel toe. Als je 'm voor een zacht prijsje kan krijgen, zou ik 'm niet laten liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door d_star op 09-04-2013 07:27 ]
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Om de doodsimpele reden AWSME-0 dat niemand zit te wachten op filmpjes waarbij je alleen maar beelden ziet van soflams die locken en een jet die in de verte een looping maakt om weg te komen van de lock en 10 sec later zich hetzelfde herhaalt. Als ik op servers speelde waar dus WEL goede samenwerking van grondtroepen was en waar dus WEL goede MAA spelers waren, dan is het onmogelijk om te domineren.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:41:
[...]
Als MAA's zo effectief zijn en de door jouw bejubelde Soflams het leven van ELKE jet pilot onmogelijk kunnen maken, waarom zien we dan niet dagelijks nieuwe youtube filmpjes voorbijkomen waar mensen constant en consequent vanaf de grond jets ownen?
Ik heb letterlijk tientallen filmpjes gezien van- en potjes meegemaakt met mensen die de jet zo goed beheersen dat er geen effectieve counter meer vanaf de grond voor is, maar nagenoeg nul filmpjes van spelers die onkwetsbaar zijn in de MAA of whatever en toch elke keer alle jets in no-time neerhalen. Als je een kleine tutorial hebt hoe iemand vanaf de grond, skilled genoeg kan worden om met de MAA of Soflam/Javelin/Stinger de lucht compleet kan domineren vanaf de grond dan ben ik erg benieuwd! Denk dat een hele hoop mensen daar al lang naar op zoek zijn. Hoeft niemand meer te 'zeuren' of te ragequitten omdat één jet pilot een map compleet kan domineren.
Je zult echter ook in MAA's tijd moeten investeren om er goed mee te leren spelen. Als het onmogelijk is, hoe kan dan bv een persoon als KamGodzy in een MAA zelfs tegen twee (!) jet pilots (waarvan er eentje GrieferKiller is, dus de nummer twee van de jet lijst) gewoon bloedirritant voor hun zijn?
Het is net als alle andere vehicles een kwestie van tijd insteken: kijken welke perks het beste bevallen: reactive armour of thermal camo etc. Locken met heat seekers van afstand, weer locken als hij ECM deployed of flares, als hij vlak bij is de main gun gebruiken (en DAAR zit hem voor de meesten de crux: geen hond kan er goed mee richten en inschatten hoe ver ervoor te mikken bij jets zonder te oefenen) en vooral niet constant je positie weggeven door alleen maar de main gun te gebruiken. Veel bewegen en blijven bewegen als een jet op je af komt en zijn rocket pods gebruikt. Bijsturen is dan voor de jet onmogelijk, althans meer dan de helft mist.
Ik kan alle commentaar en tegenargumenten al wel weer invullen maar als zo'n video je in ieder geval niet een klein beetje aan het denken zet dat het misschien toch anders kan, ach...
En @beuker19: klopt v.w.b. Alt-F4 en quitten, maar dat zal het leeftijdsverschil wel zijn
Dank voor je zeer uitgebreide reply! Ik ga denk voor premium dan maar iets meer uitgeven, maar dan zit ik gelijk goed. Ben benieuwd! Veel Cod MW gespeeld maar toch eens een andere game proberend_star schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 07:25:
Als je geen Premium hebt, mis je iets van 20 maps, een bak wapens, een ander mesje, een kruisboog, wat nieuwe voertuigen en wat vehicle perks voor die nieuwe voertuigen.
Iemand een tip waar ik hem het goedkoopst kan krijgen? Liefst download
Met de mobile AA kan ik ook wel redelijk weerstand bieden tegen de jets, truc is dat je op zon plek gaat staan waarbij je snel om het hoekje van een gebouw of container kan rijden.
Verder een mix van maingun en heatseeker.
Als je echt wil rocken dan moet je ook een tank met een spotter en guidedmissles hebben, sowieso is veel kansloos tegen deze configuratie. Nadeel is dat je met elkaar op TS moet zitten anders werkt het niet
Als je echt wil rocken dan moet je ook een tank met een spotter en guidedmissles hebben, sowieso is veel kansloos tegen deze configuratie. Nadeel is dat je met elkaar op TS moet zitten anders werkt het niet
Hij was dit weekend bij g2play voor €26 te krijgen. Een vriend van mij had hem dit weekend gekocht bij een andere site voor €25,-Tennisbal schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 07:43:
[...]
Dank voor je zeer uitgebreide reply! Ik ga denk voor premium dan maar iets meer uitgeven, maar dan zit ik gelijk goed. Ben benieuwd! Veel Cod MW gespeeld maar toch eens een andere game proberen
Iemand een tip waar ik hem het goedkoopst kan krijgen? Liefst download
Als je even online gamekeys topic opzoekt, en ergens aan de onderkant van de pagina staat een link naar een website om key's te vergelijken. Als je daar even naar premium zoekt kom je hem tegen voor een leuke prijs
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
1x MAA tegen 2x JETS. Met andere worden als 2 jets het vizier hebben op de MAA dan is hij gewoon fucked.brilsmurfffje schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:22:
Met de mobile AA kan ik ook wel redelijk weerstand bieden tegen de jets, truc is dat je op zon plek gaat staan waarbij je snel om het hoekje van een gebouw of container kan rijden.
daarnaast moet ik inderdaad toegeven dat MAA redelijk weerstand kan bieden tegenover een jet.
maar op 58% is de MAA al disabled en daardoor weer erg kwetsbaar.
Ik heb 1x een potje only MAA gedaan op Kharg island en ja ik stond ook zowat eerste door het neerhalen van de lucht voertuigen (meer heli's dan jets)
Alle voertuigen in de game zijn neer te halen in je eentje en dat wordt versnelt als je met 2 man erop gaat schieten. bij Jets heb je veel meer teamwork nodig en gespreid over de map. Want als ik met een stinger op een jet ga schieten en mijn raketten zijn onderweg, dan vliegt de piloot weg en kan mijn squadteammate niet meer locken, want dan is de jet 90% van de tijd out of range en dus dat geeft al aan dat teamwork niet werkt. Wat wel werkt is als ik een raket afvuur en dat er iemand aan de andere kant (waar ik totaal geen contact mee kan hebben, want teammaten lopen bij elkaar om elkaar rug te dekken, reviven ammo te geven etc.) van de map staat. Dus je moet of met je teammaten niet samenspelen op de grond of MAA proberen te bemachtigen of goed zijn in een jet.
Gisteren toch met goede hoop Caspian border gestart, omdat het toch gewoon een leuke map blijft.
http://battlelog.battlefi...how/1/59573514/172685289/
Gelukkig hadden we geen last van jet whores en dan zie je gelijk een leuke partij komen.We verloren nog wel dik door een slecht team, maar het was geen baserape of wat dan ook. Goede duels tussen tanks en dan is Caspian border een mooie map. maar ik liep wel 1x naar HillTop en gelijk een jet die gaat spammen met zijn rockets, gelijk daarna een jet gepakt en hem neergehaald, want zo goed was die niet.
Gisteren weer eens na drie maanden (sic!) BF3 gespeeld, reden:voor het eerst vader geworden én een tijdje World of Tanks junk uitgehangen...
Samen met Knetter en een paar van zijn maten een paar potjes gedaan waarvan mijn laatste van de avond met ze gewoon hilarisch was... bekende formule: Bazar als Russian met het hele squad (allemaal verschillende klasse) in het gebouw tussen de US base en A, campen als pro's.... De uitkomst voorspelbaar: in het begin raken we alle vlaggen kwijt want wij zijn niet bezig met cappen,.. daarna raken de US geïrriteerd en proberen ze ons uit het gebouw te krijgen... de uitkomst ook voorspelbaar... de lijken lagen voor de ingang opgestapeld... contstant op elkaar spawnen, op de beacon, medkits droppen (na de vloek- en scheldreminder van Knetter uiteraard...) en granaten, mijnen en C4 spammen... en wat dacht je... inderdaad... de US zijn zo uit hun doen dat ze vergeten vlaggen te cappen etc.... ook omdat ze meer in de chat aan het ragen waren dan aan het proberen de situatie te keren... potje dik gewonnen...
Ik was vergeten hoe leuk BF3 weer kon zijn.... dankje Knetter!
Samen met Knetter en een paar van zijn maten een paar potjes gedaan waarvan mijn laatste van de avond met ze gewoon hilarisch was... bekende formule: Bazar als Russian met het hele squad (allemaal verschillende klasse) in het gebouw tussen de US base en A, campen als pro's.... De uitkomst voorspelbaar: in het begin raken we alle vlaggen kwijt want wij zijn niet bezig met cappen,.. daarna raken de US geïrriteerd en proberen ze ons uit het gebouw te krijgen... de uitkomst ook voorspelbaar... de lijken lagen voor de ingang opgestapeld... contstant op elkaar spawnen, op de beacon, medkits droppen (na de vloek- en scheldreminder van Knetter uiteraard...) en granaten, mijnen en C4 spammen... en wat dacht je... inderdaad... de US zijn zo uit hun doen dat ze vergeten vlaggen te cappen etc.... ook omdat ze meer in de chat aan het ragen waren dan aan het proberen de situatie te keren... potje dik gewonnen...
Ik was vergeten hoe leuk BF3 weer kon zijn.... dankje Knetter!
Verwijderd
Ik heb niet gevloekt of gescholden? Althans, niet in de chat. (Op Skype werd er wel een "als ik hem TK om een medkitje te gooien, zou hij dan boos worden?" waargenomen, maar dat was niet ik die dat zeiDirtySanchez schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:38:
(na de vloek- en scheldreminder van Knetter uiteraard...)
Was wel een heel flauw rondje inderdaad. Ik ben de shotties aan het volspelen en sowieso hadden we genoeg geobjectived die dag om de laatste paar rondjes ons eens stevig en serieus te misdragen. Niet alleen stapelden de lijken zich op, de al-oude combi Claymore + AT mines deed zijn werk ook weer als vanouds. Die recon squadmate ging hélemaal los in de chat trouwens, lekker uitdagen en joelen als er weer eens een squad anticampers gewiped werd, dat hielp best.
De ronde eropvolgend hebben we op Seine half om half zitten objectiven en camphoeren. Eerst een trappenhuisje bezetten en ragende vijandjes veroorzaken, en dan snel een naburige vlag innemen terwijl zij tevergeefs ons zoeken in onze campspot. Vervolgens een campspot innemen met uitzicht op de ingenomen vlag, en dan met huizen smijten. Best Weapon dat rondje: RPG. 16 kills, waarvan slechts één of twee met direct fire, de rest állemaal met huizen op mensen gesmeten. Oh wat waren ze weer blij met ons.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 13:04 ]
Geeft niet, was een beetje roestig na drie maanden niet spelen,... stond lekker mensen links en rechts af te knallen en vergat dat jullie 'boven' wat hulp konden gebruiken... ik las plotseling 'Alex, medkitje hierboven!!?!?!?' Kan me voorstellen dat er wat teleurstellende waarnemingen en uitingen op Skype of TS aan vooraf zijn gegaan... toont maar weer eens het belang van voicechat etc. Was het trouwens hardcore? Teamkilling en beperkte HUD?Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:45:
[...]
Ik heb niet gevloekt of gescholden? Althans, niet in de chat. (Op Skype werd er wel een "als ik hem TK om een medkitje te gooien, zou hij dan boos worden?" waargenomen, maar dat was niet ik die dat zei)
Klopt!!! Na gekilled te zijn werd ik opeens wakker met een DAO 12 shottie met een PKA of andere 3,4x scope in mijn handen... dat was jouw kit dus...Ik ben de shotties aan het volspelen en sowieso hadden we genoeg geobjectived die dag om de laatste paar rondjes ons eens stevig en serieus te misdragen.
Ja, was nog met jouw kit bezig,... wil ik die passerende LAV affikken... sta ik met een mijn in mijn handen...Niet alleen stapelden de lijken zich op, de al-oude combi Claymore + AT mines deed zijn werk ook weer als vanouds.
Kon wel een leuk potje gebruiken nadat ik vier of vijf rondjes Endgame had gespeeld,.... man, man, man,... wat een chaos... heb mensen op de dirtbike omver gereden zonder dat ik het merkte... zie ik opeens 'roadkill' staan... WTF,.. zo snel ging het... niet leuk als je in je eentje op die maps rondhuppelt. Meestal gekilled door choppers... die stonden weer 24-3 natuurlijk...
Ik ga weer terug naar de citymaps en Aftermath en wachten op BF4 natuurlijk....
Verwijderd
Ik had al zo'n vermoeden dat je de chat niet las, en het continuë "MEEEEDIC!!" geschreeuw niet hoorde. Maar we spelen daar vak genoeg helemaal zonder medic, bovendien stonden we al klaar om je kit op te rapen als het fout ging en een eigen kitje te gooien.DirtySanchez schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:35:
[...]
Geeft niet, was een beetje roestig na drie maanden niet spelen,... stond lekker mensen links en rechts af te knallen en vergat dat jullie 'boven' wat hulp konden gebruiken... ik las plotseling 'Alex, medkitje hierboven!!?!?!?' Kan me voorstellen dat er wat teleurstellende waarnemingen en uitingen op Skype of TS aan vooraf zijn gegaan... toont maar weer eens het belang van voicechat etc.
Yep, beperkte HUD, frendly fire aan, en je hebt maar 60 hp in plaats van de gebruikelijke 100. Daarom ging m'n shotgun zo lekker snel - één bodyshot en ze gaan liggen met die slugs. We spelen vrijwel altijd hardcore, dat is gewoon leuker omdat je minder last hebt van 3d spotting (dus sneaky spelen loont) en als je iemand neerschiet gaat hij ook liggen - de wapen balans is er daardoor veel beter.Was het trouwens hardcore? Teamkilling en beperkte HUD?
Als de PKA een paar zwarte lijnen heeft noemen we het een ACOG. Ik was inderdaad met de ACOG DAO aan het snipen op mensen op A. Met succes trouwens, die tube-gekke Arken0r heb ik een keer of vijf in z'n dop geknald van 50+ meter.Klopt!!! Na gekilled te zijn werd ik opeens wakker met een DAO 12 shottie met een PKA of andere 3,4x scope in mijn handen... dat was jouw kit dus...
Dat is inderdaad het idee. AT mijnen (en C4 trouwens ook) ontploffen als je erin schiet met magnum ammo (sniper rifle, shotgun slugs) of met explosieven op schiet. Dus je pleurt wat claymroes in lompe hoekjes en legt er AT mijnen bij en de overleefbare tik van de claymore wordt een alles verwoestende dreun van drie AT mijnen. We hadden voor de voordeur links en rechts clays staan tegen het einde van de ronde, met bij elk twee AT mijnen, zodat elke invasie óf die claymores voorbij moest sluipen (en geshotgunned worden) óf eerst alles moest opblazen (en dus gesnapt worden, en vervolgens door mij in de rug aangevallen met m'n shotgun). Een aantal dikke double en triple kills mee veroorzaakt, vooral doordat je een spoor van mijnen kunt leggen van de trap tot op de stoep en iemand die op de trap de clay af laat gaan dus de hele benedenverdieping én de stoep leegveegt. Is het je niet opgevallen dat Arken0r met z'n m320 op een gegeven moment een triple-kill op z'n eigen team had? Hij blies mij op, en m'n AT mijn, en alle AT mijnen naar de straat, waar net een inkomende squad liep.[...]
Ja, was nog met jouw kit bezig,... wil ik die passerende LAV affikken... sta ik met een mijn in mijn handen...Ik neem aan dat je daarmee bereikt dat de mijn ook explodeert? Hmm,... leuke cocktail inderdaad, moet ik eens onthouden.
End Game is an sich heerlijk, maar zoals alle voertuigkaarten vereist dat echt goed samenspel met je teammates en squadmates, het liefst op voice. Wij spelen altijd met voice, dus ons gaat dat goed af. In je eentje zijn ze wel wat chaotischer. Heli scores van 24-3 lukt ons ook prima, vooral door de voice - je weet niet alleen wie wat en waar, je bent ook in staat snel en precies hulptroepen te regelen. Zodra je de little bird hebt meld je dat en de engineers spawnen als vanzelf op je heli. In de attackheli vertel je je piloot waar je met je thermals doelen ziet, en kun je even zéggen "neus omhoog en tikje links" voor de TV missile, in plaats van het in de squad chat te moeten schrijven. Je tank disabled? Geen nood, je vrag aan een dooie of hij even bij je wil spawnen als engi of, als er niemand dood is, of iemand toevallig kan komen repairen op %jouw_vlag%. En natuurlijk zijn de mooiste momenten een volle lading spelers op voertuigkaarten, waar één painter in de scout heli en één painter in een tank een regen van javs, guided missiles en guided shells veroorzaken en mijn medespelers op Skype het immer gewaardeerde "Flaren bitch! Het redt je toch niet!" horen nét voor er één spotter Designated Target Hit 100 krijgt. Bovendien voegt het wel wat toe aan de sfeer als je campend in een bosje met een rifle en een soflam naast je eigen spotting ook links en rechts "tank links, achter de berg" "IFV in het water" "heli, boven A, hoog" "jeepje onder ons, richting onze vlag" meekrijgt. Dubbele sfeerpunten voor "Ik krijg die tank niet gelockt!" - soflam naar links - "jaaaaaa nou ben je van mij, kreng!" - designated target hit 70 - "Dat wordt lopen, jammer joh!"Kon wel een leuk potje gebruiken nadat ik vier of vijf rondjes Endgame had gespeeld,.... man, man, man,... wat een chaos... heb mensen op de dirtbike omver gereden zonder dat ik het merkte... zie ik opeens 'roadkill' staan... WTF,.. zo snel ging het... niet leuk als je in je eentje op die maps rondhuppelt. Meestal gekilled door choppers... die stonden weer 24-3 natuurlijk...
Skype installeren kan ook helpen. Voertuigen zijn echt wel leuk en op hardcore is de jetrape wezenlijk minder.Ik ga weer terug naar de citymaps en Aftermath en wachten op BF4 natuurlijk....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 13:02 ]
Hey Pykow,Pykow schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:25:
[...]
1x MAA tegen 2x JETS. Met andere worden als 2 jets het vizier hebben op de MAA dan is hij gewoon fucked.
daarnaast moet ik inderdaad toegeven dat MAA redelijk weerstand kan bieden tegenover een jet.
maar op 58% is de MAA al disabled en daardoor weer erg kwetsbaar.
Ik heb 1x een potje only MAA gedaan op Kharg island en ja ik stond ook zowat eerste door het neerhalen van de lucht voertuigen (meer heli's dan jets)
Alle voertuigen in de game zijn neer te halen in je eentje en dat wordt versnelt als je met 2 man erop gaat schieten. bij Jets heb je veel meer teamwork nodig en gespreid over de map. Want als ik met een stinger op een jet ga schieten en mijn raketten zijn onderweg, dan vliegt de piloot weg en kan mijn squadteammate niet meer locken, want dan is de jet 90% van de tijd out of range en dus dat geeft al aan dat teamwork niet werkt. Wat wel werkt is als ik een raket afvuur en dat er iemand aan de andere kant (waar ik totaal geen contact mee kan hebben, want teammaten lopen bij elkaar om elkaar rug te dekken, reviven ammo te geven etc.) van de map staat. Dus je moet of met je teammaten niet samenspelen op de grond of MAA proberen te bemachtigen of goed zijn in een jet.
Gisteren toch met goede hoop Caspian border gestart, omdat het toch gewoon een leuke map blijft.
http://battlelog.battlefi...how/1/59573514/172685289/
Gelukkig hadden we geen last van jet whores en dan zie je gelijk een leuke partij komen.We verloren nog wel dik door een slecht team, maar het was geen baserape of wat dan ook. Goede duels tussen tanks en dan is Caspian border een mooie map. maar ik liep wel 1x naar HillTop en gelijk een jet die gaat spammen met zijn rockets, gelijk daarna een jet gepakt en hem neergehaald, want zo goed was die niet.
dit is wel een post van je die voer geeft voor betere discussie! Het klopt dat je bij een strafe run van een jet redelijk disabled bent, maar blijf bewegen zoals in dat filmpje dat ik postte en je komt al aardig overal mee weg. Op pub servers twee jets die allebei focussen op de MAA? Eerlijk: in al die uren dat ik als jet pilot speelde heb ik dat nog nooit meegemaakt. Hoewel ik er vaak genoeg om gevraagd heb via de console als er een goede MAA speler in zat, maar dat is mij in ieder geval nog nooit gelukt. Als het zou gebeuren heeft een MAA denk ik wel een probleem ja, omdat je dan inderdaad niet snel genoeg repairen kunt. De goede MAA spelers die ik tegengekomen ben, kregen van mij wel een halve lading rockets op hun dak bij een strafe runmaar hadden mij door de main gun inmiddels ook al dermate disabled dat ik ver weg moest vliegen voor een full health re-gen.
En dat over dat schieten met de stingers. Exact! Ik ben het met je eens
En trouwens @beuker19: je laatste opmerking (4.Verder als infantery (en dan ragequitten omdat ze te vaak dood gaan en hun ware skill getoond wordt)) is niet helemaal correct en fair, vind je wel? Tevens kun je het heel makkelijk omdraaien... Ten eerste maak je skill dus compleet afhankelijk van je infantry skills terwijl vehicle mensen juist daar hun skill mee halen omdat ze dat leuk vinden en veel tijd aan besteden, net zoals jij infantry leuker vindt en ten tweede: jij stapt ook een jet niet (gauw) in omdat jij dan misschien ragequit omdat jij dan te vaak dood gaat en jouw skill aangetoond wordt?
Enige wat stingers doen is een area denyen aan jets. De kans dat je een jet disabled ermee is vrij klein, helemaal als je iemand erin hebt zitten die ook nog eens stingers kan dodgen (ja dat kan nog steeds..). Na de laatste patch werken ECM clouds overigens toch echt weer een klein beetje anders als voorheen. De kans dat je heatseeker of stinger er door heen gaat is groter omdat de kans dat die horizontaal gaat draaien om je ecm cloud groter is dan verticaal (en dus via de grond af is te ketsen).
Maar wat men vergeet is dat een stingermannetje (of meerdere uiteraard) een jet piloot een heel gebied kan denyen zonder uberhaupt een kill of disable te maken. Makkelijker word het als er ook nog eens een chopper en MAA meehelpt en zodoende jouw team/squad/armor de tijd kan geven om een flag te cappen.
Wat betreft de rol van een MAA, die is het allerbelangrijkste! Als daar een pannekoek in zit die 1meter van zijn basis af staat en met heatseekers probeert de jets uit de lucht te schieten, ja dan kan je er wel vanuit gaan dat je daar 0,0 hulp van gaat krijgen. De key van MAA is, zegt het al: MOBILE. Als jij stil blijft staan zodra er ook maar 1 raket inslaat op jouw of naast je, dan is het je eigen schuld. Van een helicopter zou je al helemaal geen last moeten hebben als je reactive armor meeneemt en je platen repareert na TV missile inslag. Daarnaast is het ook nog eens keer afhankelijk van welke map je speelt, de éen heeft meer cover dan de ander.
Ook nog een ander punt, als jouw team er geen reet om geeft en liever geraped word door een jet, dan is dat ook hun eigen schuld met de gedachte "oh die krijg ik toch niet down". Ja vooral lekker niks doen en campen op één vlag en de enemy jet alle tijd en kans bieden om jouw team volledig de *** in te rapen. Daardoor krijg je dus filmpjes zoals hier boven al eerder zijn gepost met rondjes van achterlijke scores.
Bovenstaande is trouwens algemeen en niet specifiek voor End Game, omdat je daar helemaal geen MAA in hebt alleen een gare jeep waar air mensen alleen maar om kunnen lachen hoe triest dat ding is.
Als vehiclewhore ben ik het wel mee eens dat twee van de vier mappen op End Game echt een MAA nodig hebben (Nebandan, Sabalan). Riverside en Kiasar zijn te klein om daar een MAA in te doen. Dat sommige choppercrews op deze map 1km boven hun eigen basis gaan hangen en iedereen rapen met zoom optics is niet het probleem van stinger unbalance, maar probleem dat gunning met zoom optics gewoon veel te accuraat is en tel daar bij op de unlimited kogels en het is een feest. Stinger range buffen naar 1KM is geen optie, helemaal niet als je kijkt naar de size van bepaalde mappen (houd er rekening mee dat niet elke potje een 64/64 is op Bandar Desert). Als ze daar de range verhogen naar 1KM dan heb ik daar geen problemen mee, wel als je dan kijkt naar Sharqi bijvoorbeeld of een andere kleine map waarbij je bij de rondstart al gelocked word voor je uberhaupt 1 meter in de lucht bent. Kortom, range vergroten is geen optie tenzij ze het mapvariabel maken, maar dat werkt zowel negatief als positief omdat je dan niet 100% accuraat kan inschatten of je wel dichtbij genoeg bent als stingermannetje, of als chopperpilot ver genoeg bent voor lockrange...
Over lockrange gesproken, ik weet dat hier meerdere mensen zitten die een schijthekel hebben aan helicamping. Dan kan ik je vertellen als vehiclewhore dat ik het daar helemaal mee eens ben, helemaal omdat ze zelf ook denken dat ze echt goed zijn, omdat ze 100-0 halen op een map zonder jet en MAA
. Maar één welgeplaatste TV missile en je bent er vanaf. Ga liever 10x dood per ronde en aanvallende spelen met chopper dan dat ik 1KM boven me eigen basis ga hangen en piloot ondertussen koffie of thee kan gaan zetten. Tevens zijn de meeste choppercrews net zo noob als menig jet pilot, win 1 of 2 keer een fight en ze alt+f4en, kortom geef niet gelijk op als je een keer een tv missile op je cockpit krijgt. Enige moment waarop dit wel een "legit" tactiek vind is als de enemy nog maar één vlag heeft en tickets bijna over zijn en/of team dat alle vlaggen op één na minder tickets heeft en zodoende de ronde dus nog kunnen winnen door de enemy gewoon te campen op hun enige vlag.
Maar wat men vergeet is dat een stingermannetje (of meerdere uiteraard) een jet piloot een heel gebied kan denyen zonder uberhaupt een kill of disable te maken. Makkelijker word het als er ook nog eens een chopper en MAA meehelpt en zodoende jouw team/squad/armor de tijd kan geven om een flag te cappen.
Wat betreft de rol van een MAA, die is het allerbelangrijkste! Als daar een pannekoek in zit die 1meter van zijn basis af staat en met heatseekers probeert de jets uit de lucht te schieten, ja dan kan je er wel vanuit gaan dat je daar 0,0 hulp van gaat krijgen. De key van MAA is, zegt het al: MOBILE. Als jij stil blijft staan zodra er ook maar 1 raket inslaat op jouw of naast je, dan is het je eigen schuld. Van een helicopter zou je al helemaal geen last moeten hebben als je reactive armor meeneemt en je platen repareert na TV missile inslag. Daarnaast is het ook nog eens keer afhankelijk van welke map je speelt, de éen heeft meer cover dan de ander.
Ook nog een ander punt, als jouw team er geen reet om geeft en liever geraped word door een jet, dan is dat ook hun eigen schuld met de gedachte "oh die krijg ik toch niet down". Ja vooral lekker niks doen en campen op één vlag en de enemy jet alle tijd en kans bieden om jouw team volledig de *** in te rapen. Daardoor krijg je dus filmpjes zoals hier boven al eerder zijn gepost met rondjes van achterlijke scores.
Bovenstaande is trouwens algemeen en niet specifiek voor End Game, omdat je daar helemaal geen MAA in hebt alleen een gare jeep waar air mensen alleen maar om kunnen lachen hoe triest dat ding is.
Als vehiclewhore ben ik het wel mee eens dat twee van de vier mappen op End Game echt een MAA nodig hebben (Nebandan, Sabalan). Riverside en Kiasar zijn te klein om daar een MAA in te doen. Dat sommige choppercrews op deze map 1km boven hun eigen basis gaan hangen en iedereen rapen met zoom optics is niet het probleem van stinger unbalance, maar probleem dat gunning met zoom optics gewoon veel te accuraat is en tel daar bij op de unlimited kogels en het is een feest. Stinger range buffen naar 1KM is geen optie, helemaal niet als je kijkt naar de size van bepaalde mappen (houd er rekening mee dat niet elke potje een 64/64 is op Bandar Desert). Als ze daar de range verhogen naar 1KM dan heb ik daar geen problemen mee, wel als je dan kijkt naar Sharqi bijvoorbeeld of een andere kleine map waarbij je bij de rondstart al gelocked word voor je uberhaupt 1 meter in de lucht bent. Kortom, range vergroten is geen optie tenzij ze het mapvariabel maken, maar dat werkt zowel negatief als positief omdat je dan niet 100% accuraat kan inschatten of je wel dichtbij genoeg bent als stingermannetje, of als chopperpilot ver genoeg bent voor lockrange...
Over lockrange gesproken, ik weet dat hier meerdere mensen zitten die een schijthekel hebben aan helicamping. Dan kan ik je vertellen als vehiclewhore dat ik het daar helemaal mee eens ben, helemaal omdat ze zelf ook denken dat ze echt goed zijn, omdat ze 100-0 halen op een map zonder jet en MAA
[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 09-04-2013 17:07 ]
Verwijderd
Ik neem liever (op softcore) thermal camo zodat het lastiger is mijn tuftufje te spotten. Dat, plus een beetje rondrollen met een tank als escorte door lastig te doorzien gebied (bosjes, bomen en gebouwen zijn ideaal) maakt mij behoorlijk smerig tegen helis met de MAA. Tegen jets gaat dat allemaal wat minder, though.Xant0r schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:06:
De key van MAA is, zegt het al: MOBILE. Als jij stil blijft staan zodra er ook maar 1 raket inslaat op jouw of naast je, dan is het je eigen schuld. Van een helicopter zou je al helemaal geen last moeten hebben als je reactive armor meeneemt en je platen repareert na TV missile inslag. Daarnaast is het ook nog eens keer afhankelijk van welke map je speelt, de éen heeft meer cover dan de ander.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Het is mij al een paar keer gebeurd dat ik 1 jet bijna neer heb gehaald met de MAA, ik me voertuig moet repairen en wanneer ik er dan weer instap heeft de jet zijn neus al weer op mij gericht en kan ik blijven repairen. Op dat moment blijf je steeds disabled en is het een kat en muis spelletje.l0n3w012ph schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:43:
[...]
Hey Pykow,
dit is wel een post van je die voer geeft voor betere discussie! Het klopt dat je bij een strafe run van een jet redelijk disabled bent, maar blijf bewegen zoals in dat filmpje dat ik postte en je komt al aardig overal mee weg. Op pub servers twee jets die allebei focussen op de MAA? Eerlijk: in al die uren dat ik als jet pilot speelde heb ik dat nog nooit meegemaakt. Hoewel ik er vaak genoeg om gevraagd heb via de console als er een goede MAA speler in zat, maar dat is mij in ieder geval nog nooit gelukt. Als het zou gebeuren heeft een MAA denk ik wel een probleem ja, omdat je dan inderdaad niet snel genoeg repairen kunt. De goede MAA spelers die ik tegengekomen ben, kregen van mij wel een halve lading rockets op hun dak bij een strafe runmaar hadden mij door de main gun inmiddels ook al dermate disabled dat ik ver weg moest vliegen voor een full health re-gen.
En dat over dat schieten met de stingers. Exact! Ik ben het met je eenswant hij is 90% van de tijd out of range en is meer bezig met het dodgen van jouw missiles dan dat hij kan deelnemen aan de game. Dan heb je het jet probleem al grotendeels opgelost, toch? Ook goede jet pilots moeten wegvliegen of ze nou ECM of flares hebben om tijd te hebben om te reloaden. Dat filmpje dat gepost werd van 60-0 ergens hiervoor was van SturdyWings, een van de besten die er is. Die heeft daar geen constante last van locks etc dus ja, dan kun je rustig je gang gaan.
En trouwens @beuker19: je laatste opmerking (4.Verder als infantery (en dan ragequitten omdat ze te vaak dood gaan en hun ware skill getoond wordt)) is niet helemaal correct en fair, vind je wel? Tevens kun je het heel makkelijk omdraaien... Ten eerste maak je skill dus compleet afhankelijk van je infantry skills terwijl vehicle mensen juist daar hun skill mee halen omdat ze dat leuk vinden en veel tijd aan besteden, net zoals jij infantry leuker vindt en ten tweede: jij stapt ook een jet niet (gauw) in omdat jij dan misschien ragequit omdat jij dan te vaak dood gaat en jouw skill aangetoond wordt?
Ow Stringers zorgen er inderdaad voor dat ik jets kan irriteren, maar als je even niet oplet als infantry staat er een tank voor je neus, ben je een vlag kwijt geraakt of komt er iemand in je rug die je neerhaalt, terwijl jij probeert de lock te krijgen. Er zijn nog steeds manieren om een jet neer te halen zoals bij het cappen van de Hill top in caspian border, 1 iemand de jets proberen te locken. de slechte piloten vinden jou niet en vliegen weer weg, maar als infrantry heb je het meestal zo druk met de aantal spelers op de grond, tanks etc.
in een jet moet je alleen 2 jets in de gaten houden en voor de rest ECM'en en gaan flaren, terwijl een infantry speler moet rekening houden met iedere voetganger, Tank, chopper en dus ook de jets. TE veel mogelijkheden om dood te gaan en jets hebben het daardoor over het algemeen wat makkelijker.
het is gewoon jets vs jets met de support van stingers en MAA.
maar als grondtroep heb je dus veel meer zaken die je kunnen verassen.
ik denk dat ongeveer 70% van de baserapes die ik heb tegen gekregen behaald zijn door de jets, 20% door de choppers en 10% door een goed samenwerkend team tegenover je(of anders gezegt, jou team zit vol met noobs)
De reden waardoor ik dus weinig jet map speel, is dus het feit dat het te vaak uitdraait op een baserape.
Zelfs ik als noob piloot kan heel erg makkelijk een baserape forceren als er ook geen super goede jet piloot in het andere team zit en dat vindt ik zo vervelend, dat je met weinig skills als behoorlijk goed kan zijn in een jet, alleen iemand die meer uren heeft als jou in een jet zal je kunnen verslaan.
Terwijl een noob tank driver kan zelfs een pro tank driver neer halen.
De meeste jet spelers zijn inderdaad alleen maar goed in de jets en als ze geen jet hebben, dan zie je ze meestal quiten(alt+F4) Dit gebeurd ook met tank drivers en chopper piloten die al gaan janken wanneer iemand anders in een voertuig zit die ze alleen maar kunnen domineren.
Ze mogen mij best spotten en komen halen hoor, des te meer heb ik om er af te schieten. Je moet alleen zorgen dat je je map gewoon ten alle tijde open hebt en zorgt dat je enemy vehicles zelf spot (aangezien op je team rekenen nummer 1 fout isVerwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:21:
[...]
Ik neem liever (op softcore) thermal camo zodat het lastiger is mijn tuftufje te spotten. Dat, plus een beetje rondrollen met een tank als escorte door lastig te doorzien gebied (bosjes, bomen en gebouwen zijn ideaal) maakt mij behoorlijk smerig tegen helis met de MAA. Tegen jets gaat dat allemaal wat minder, though.
Het kan zo makkelijker zijn hé
[ Voor 12% gewijzigd door Xant0r op 09-04-2013 17:38 ]
Wat ben je toch een enorme kleuter.Pykow schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:34:
[...]
Bewijs numero 1000 dat jets OP zijn
Just saying. verplaar me maar voor gek, maar er is weer eens bewijs geleverd.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Toen ik daarnet in de winkel was zag ik daar Battlefield 3 Premium nog steeds staan voor €59,99, ik dacht dat ik mis gekeken had, maar nee hoor, 60 euro aan je laars. En dat terwijl ik al lang geleden Premium heb vast gekregen voor €30R0y. schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:43:
[...]
Hij was dit weekend bij g2play voor €26 te krijgen. Een vriend van mij had hem dit weekend gekocht bij een andere site voor €25,-
Als je even online gamekeys topic opzoekt, en ergens aan de onderkant van de pagina staat een link naar een website om key's te vergelijken. Als je daar even naar premium zoekt kom je hem tegen voor een leuke prijs
Liever een slechter K/D en meer punten dan de hele tijd lopen te campen met een M16, daarnet een aantal TDM matches gespeeld en zelfs toen ik goed bezig was werd ik boos van het feit dat het andere team bijna half bestond uit campende snipers en m16 gebruikers...DanielWW2 schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:59:
[...]
Je K/D is maar 2.5 en je accuracy maar 19%.
Slecht hoor, zeker voor TDM.
Zelfs met al die achievements die er bestaan blijven mensen steeds het zelfde wapen over en over gebruiken, ik word er zot van
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ik begon met me MK11 auto sniper op TDM om 5 servers stars te halen, maar het andere team was echt 10x sterker dan mij met M16's etc. Dus ik wissel naar mijn vertrouwde M16A3, domineer even iedereen en Hope !votekick Pyk0w Hacker. Zijn het niet de admins die me regelmatig bannen om hacks zijn het wel de spelers, CoD volk
Nope. Dan uit je jet springen is juist onhandig. Juist tegen betere "whores" (zoals jij ze beschrijft) spelen, maakt jezelf ook weer beter. Je leert niet goed vliegen in een jet wanneer je altijd de dominante speler bent. Je zult meer skill in een jet moeten krijgen door tegen mensen te spelen die even goed of zelfs beter zijn dan jij. En dan kan je een foutje maken, maar dan probeer je het daarna gewoon weer.beuker19 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 02:27:
[...]
Tuurlijk want alle jet noobjes zijn bang dat hun heilige graal iets makelijker neer te halen is.
Maar jij ben ook ongeveer de enige jet ''whore'' die in het potje blijft als er een beter piloot is de rest gaat
1. snel van team switchen zodat ze ook kunnen ''ownen''
2.een andere server joinen waar noobs op zitten en daar ownen
3.Alt+F4
4.Verder als infantery(en dan ragequitten omdat ze te vaak dood gaan en hun ware skill getoond wordt)
Dat geldt overigens ook op de MAA vanaf de grond.
Mensen plaatsen dan ook niet heel snel een filmpje op youtube, waar ze niet domineren. De meesten zijn geneigd om alleen hun positieve matches te laten zien, omdat bijna niemand zin heeft om naar iemand te kijken op youtube die toch alleen maar dood gaat.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:41:
[...]
Als MAA's zo effectief zijn en de door jouw bejubelde Soflams het leven van ELKE jet pilot onmogelijk kunnen maken, waarom zien we dan niet dagelijks nieuwe youtube filmpjes voorbijkomen waar mensen constant en consequent vanaf de grond jets ownen?
Er zijn daarnaast gewoon veel minder mensen die de moeite nemen om de MAA te leren. Bovendien is een potje in een MAA veel minder interessant om te zien dan een pilot. Daarom zal er ook minder MAA filmpjes gepost worden op youtube.
Het balance-probleem is dat een jet veel minder weerstand heeft van vliegtuigen en nagenoeg geen van infantrie: een MAA moet opletten dat hij geen tank tegen het lijf loopt of pakjes C4 op zijn doos krijgt, evenals de M15 mijn, die helpt ook niet. Een jet moet voornamelijk opletten voor andere jets en gewoon geroutineerd zijn. Geen vervelende clipping issues omdat je dat ene paaltje tegenkomt dat NIET tegen de grond kan.
In mijn ogen is het grootste probleem van jet ownage de mogelijkheid om te vertragen, waardoor je tegen 50km/u kan vliegen en banken. De onmogelijk goede maneuvreability staat haaks op de mogelijkheden (of het gebrek eraan) van de MAA: waarom zou AA-geschut maar effectief zijn tot ergens rond de 500m om dan als warme confetti nutteloos te zijn ? Als deze range eens opgetrokken wordt, zou er al veel meer nut uitgehaald kunnen worden. En dan mogen ze ook direct de vaste AA's op de spawns dezelfde treatment geven want die dingen zijn dus waardeloos.
In mijn ogen is het grootste probleem van jet ownage de mogelijkheid om te vertragen, waardoor je tegen 50km/u kan vliegen en banken. De onmogelijk goede maneuvreability staat haaks op de mogelijkheden (of het gebrek eraan) van de MAA: waarom zou AA-geschut maar effectief zijn tot ergens rond de 500m om dan als warme confetti nutteloos te zijn ? Als deze range eens opgetrokken wordt, zou er al veel meer nut uitgehaald kunnen worden. En dan mogen ze ook direct de vaste AA's op de spawns dezelfde treatment geven want die dingen zijn dus waardeloos.
[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 09-04-2013 23:01 ]
Mja, die vaste AA's zijn er wellicht om echte base rape tegen te gaan.
Ik kan trouwens SweetFX 1.3.3 aanraden voor degene die games en vooral ook bf3 er beter (stukken minder grauw en scherper) uit wil laten zien:
http://www.overclock.net/...ion-fxaa-smaa-and-sweetfx
[ Voor 8% gewijzigd door Waterlelie op 10-04-2013 06:24 ]
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
No contact with EA Online. Please try again later. Krijg dit de hele tijd. (server status stressed) WTF
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ach zolang je zelf ook constant blijft whinen dat anderen hackers zijn moet je hier ook wel tegen kunnen.Pykow schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:06:
Ik begon met me MK11 auto sniper op TDM om 5 servers stars te halen, maar het andere team was echt 10x sterker dan mij met M16's etc. Dus ik wissel naar mijn vertrouwde M16A3, domineer even iedereen en Hope !votekick Pyk0w Hacker. Zijn het niet de admins die me regelmatig bannen om hacks zijn het wel de spelers, CoD volk
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Die mooie en geweldige hitreg zorgt er wel voor dat je niemand kan vertrouwen in deze game.Tsurany schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:16:
[...]
Ach zolang je zelf ook constant blijft whinen dat anderen hackers zijn moet je hier ook wel tegen kunnen.
en 9 van de 10x dat ik schreeuw dat er een hacker is, dan is het ook meestal raak en worden ze gekicked.
sommige daarvan hebben zelfs een cheat o meter van 90% en dat is al verdacht.
Ben ik een kleuter omdat iemand laat zien hoe sterk een jet kan zijn ? 60-0 ?
knap dus als iemand bewijs leverd en iemand maakt daar een opmerking van, is die gene gelijk een kleuter.
ok weer wat bijgeleerd dus.
[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 10-04-2013 09:41 ]
Er staat een knipoog achter...Pykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:37:
[...]
Die mooie en geweldige hitreg zorgt er wel voor dat je niemand kan vertrouwen in deze game.
en 9 van de 10x dat ik schreeuw dat er een hacker is, dan is het ook meestal raak en worden ze gekicked.
sommige daarvan hebben zelfs een cheat o meter van 90% en dat is al verdacht.
[...]
Ben ik een kleuter omdat iemand laat zien hoe sterk een jet kan zijn ? 60-0 ?
knap dus als iemand bewijs leverd en iemand maakt daar een opmerking van, is die gene gelijk een kleuter.
ok weer wat bijgeleerd dus.
Ik heb ook een hekel aan jets, speel bijvoorbeeld eigenlijk alleen de Armored Shield map van die uitbreiding.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
een knipoog in die context maakt het alleen maar erger..
Verwijderd
Ach schei toch uit man. Al dat gehuil over hekkers, en negen van de tien keer is het óf dikke bullshit óf is de score dusdanig treurenswaardig dat ik me afvraag of het niet gewoon OK is als ze cheaten, want als je met cheat nóg niet in staat bent mij serieus te kontschoppen dan moet het gewoon mogen.Pykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:37:
[...]
Die mooie en geweldige hitreg zorgt er wel voor dat je niemand kan vertrouwen in deze game.
Al dat gewhine over cheaters de hele dag heeft de hele scene verziekt want elke ronde is er wel weer iemand die huilt over cheaters, hackers of anderszins valsspelerij. Ik word dat echt zó zat, het is nóóit waar, en áls het een keer waar is hoef je het niet eens te melden want het valt nogal op als iemand vanuit de base op Firestorm mensen met z'n pistool uit hun opstijgende jets en helis schiet aan de andere kant van de kaart middels headshots.
Iedereen die roept dat hij een cheater of hacker ziet preventief kicken is echt dé manier om je server uitsluitend vol lieve mensen te houden.
Dé proef of er cheaters zijn is makkelijk zat: ik neem een m16a3 en speel een rondje als assault. Als er dan iemand inzit die drie keer meer kills of betere KDR heeft dan ik dan kán het een hacker zijn. Maar dat gebeurt vrijwel nooit, en ondanks het treurige gehuil over cheaters kan ik als medic met m16a3 nog altijd met gemak MVP worden op Seine en Bazaar, dus het zal wel meevallen met het hekwerk.
Zo belachelijk dat in een spel waar ik consequent hoog in de scorelijst kan eindigen er over cheaters gebitchd wordt, echt. M'n fijne motoriek is slecht, m'n ping is vaak suboptimaal (torrents uitzetten is voor mietjes), die netcode maakt élke treffer een geluksschot en ik speel met muziek behoorlijk hard en zit vaak onder het gamen nog een beetje slap te ouwehoeren met m'n squadmates over hun nieuwe auto's of het werk of wat dan ook als ik niet op m'n tweede scherm een serie of film heb lopen. En dan kan ik in de top5 blijven komen ronde na ronde na ronde, en moet dan geloven dat er hackers in zitten?
No - friggin' - way.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik ben nu 6 hackers tegengekomen sinds BF3 uitkwam...
3x een aimbot in de basis en 3x keer damagehack.
Echt het spel zit vol met cheaters.
Serieus, als je meteen hacks schreewt als je gekilled word deinslateer BF3 en Origin dan meteen. Het is f*cking irritant als er een begint te gillen dat je hacked en de helft het meteen overneemt omdat ze er zelf ook niks van bakken. Dan moet jij weer oppassen dat je niet gebanned word van een server omdat de helft niet door heeft hoe point and click werk met een muis.
Oh en knetter:
Dat is echt knettergek, zo spelen.
Serieus, als je meteen hacks schreewt als je gekilled word deinslateer BF3 en Origin dan meteen. Het is f*cking irritant als er een begint te gillen dat je hacked en de helft het meteen overneemt omdat ze er zelf ook niks van bakken. Dan moet jij weer oppassen dat je niet gebanned word van een server omdat de helft niet door heeft hoe point and click werk met een muis.
Oh en knetter:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pykow hoeveel kills heb jij ondertussen al met de m16???Pykow schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:06:
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Waarschijnlijk nog steeds minder als het aantal zeurpost van hem over de OP jets.
We weten het nou wel Pykow...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Dat is ook zo ongeveer mijn vansgt met rond de 900 uur in het spel, ja.DanielWW2 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:53:
Ik ben nu 6 hackers tegengekomen sinds BF3 uitkwam...
25-19 staan, op Seine, vrijwel uitsluitend Huisophoofd® kills met de RPG en kruisboog, en nóg zijn er mensen die hoeren over aimbots omdat je zogenaamd hackt omdat je multikills met je kruisboog maakt.Serieus, als je meteen hacks schreewt als je gekilled word deinslateer BF3 en Origin dan meteen. Het is f*cking irritant als er een begint te gillen dat je hacked en de helft het meteen overneemt omdat ze er zelf ook niks van bakken. Dan moet jij weer oppassen dat je niet gebanned word van een server omdat de helft niet door heeft hoe point and click werk met een muis.
Dat er een heel gebouw op je tokus landt is een aanwijzing dat de multikill met xbow wellicht legaal gemaakt is, prutskutten!
Meestal speel ik maar half geconcentreerd en zit een beetje te ouwehoeren met vrienden, dan speel ik BF3 met maten vanwege het "met maten", niet vanwege BF3. Dan heb ik trouwens ook muziek lopen. Een serie kijken én spelen is niet goed voor m'n KDR trouwens maar ik zal serie kijken niet combineren met ouwehoeren én gamen. Het is dus óf gamen + muziek + ouwehoeren, óf gamen + muziek + concentratie (meestal op HC servers en met hoge KDR tot gevolg) óf gamen + serie/film zonder ouwehoeren of muziek.Oh en knetter:
Mijn KDR lijdt sowieso het meeste onder m'n vrolijke suicidale speelstijl en lijdzaam assisteren van squadmates, niet zo zeer onder het multitasken. ˙ɹǝʞnǝן uooʍǝb sı uظız spɐɐɹpuǝbǝʇ
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 13:08 ]
Sorry hoor maar in mijn 1000 uur ben ik minimaal wel 100 cheaters tegen gekomen.
En nog wel veel meer als je kijkt naar cheaters die het niet zo opvallend doen.
Verwijderd
Oftewel mensen beter dan jij zijn veelvuldig cheater? Jammer, had je beter ingeschat.beuker19 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:31:
[...]veel meer als je kijkt naar cheaters die het niet zo opvallend doen.
Maar goed, Pyk0w ook, en die doet ook lekker mee aan het "iedereen is hacker" gekrakeel. En het raar vinden dat mensen hém dan niet vertrouwen terwijl hij zelf nét zo achterdochtig is.
Ik weet dat er veel mensen zijn die beter als mij zijn.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:41:
[...]
Oftewel mensen beter dan jij zijn veelvuldig cheater? Jammer, had je beter ingeschat.
Maar goed, Pyk0w ook, en die doet ook lekker mee aan het "iedereen is hacker" gekrakeel. En het raar vinden dat mensen hém dan niet vertrouwen terwijl hij zelf nét zo achterdochtig is.
Maar ik vind het naïef om te denken dat er niemand cheat.
Waar fps games zijn zijn ook cheaters het is niet voor niets dat er elke week ongeveer 500 cheaters gepakt worden.
Maar dan zal ik wel gek zijn
Edit: En sinds de kleur tweaker weet iedereen hoe makkelijk het is om te cheaten.
En kijk alleen naar het aantal cheat verkoop websites en die leven ook niet van de lucht
[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 10-04-2013 14:02 ]
Verwijderd
Niemand zeg ik niet, maar dat je bijna dagelijks een cheater zou zien... no way.beuker19 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:55:
[...]
Ik weet dat er veel mensen zijn die beter als mij zijn.
Maar ik vind het naïef om te denken dat er niemand cheat.
Bron van die 500? En hoeveel spelers zijn er? En hoeveel van die 500/week zijn repeat offenders, trouwens, want als van die 500 400 elke X weken opnieuw gepakt wordt zijn dat er nog altijd maar 400 die dan wel twintig keer gebanned zijn.Waar fps games zijn zijn ook cheaters het is niet voor niets dat er elke week ongeveer 500 cheaters gepakt worden.
Dat er gecheat wordt is zeker en natuurlijk glipt er wel eens wat door punkbuster, maar de hoeveelheid cheaters die de modale BF3 speler denkt te zien slaat nergens op.
Heb ik nooit ontkend.Maar dan zal ik wel gek zijn
Dat is wel heel erg veel, als ik er in een uurtje of 700 meer dan 10 obvious hackers heb gezien is het veel. Maar goed ik speel dan ook niet heel veel 64p maps meer, dat zal ook minder aantrekkelijk zijn voor dit type 'domme' hackers.beuker19 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:31:
Sorry hoor maar in mijn 1000 uur ben ik minimaal wel 100 cheaters tegen gekomen.
Maar damage hacks en recoil scripts..... Tsja, daar zijn toch wel veel twijfelgevallen. Tegenwoordig speel ik veel met en tegen de beste infantry spelers van Europa en je wéét het gewoon nooit 100% zeker in BF3 zonder battlerecorder. In de ESL wordt ook openlijk getwijfeld aan sommige spelers wiens aim zoooo uitzonderlijk goed is.
Aan de andere kant is de bullet deviation een random factor welke een potje toevallig allemaal nét goed kan vallen en de verschillen in skills zijn ook zo miniem op dat niveau dat geluk of pech letterlijk het verschil kan maken..
Mijn cijfer was een beetje overdreven maar ik denk ook meer richting een wallhack,
damage/recoil hack.
En het klopt dat ik bijna alleen CQL 64p man speel en daar valt het minder op .
Maar 300 cheaters in 1000 uur speeltijd vind ik niet overdreven denk dat het een minimaal getal is
damage/recoil hack.
Maar 300 cheaters in 1000 uur speeltijd vind ik niet overdreven denk dat het een minimaal getal is
Jullie moeten eens stoppen met ouwenelen en hier dingen posten die iets met BF3 te maken hebben, stelletje oude wijven!
Verwijderd
Dit uit de grootste Premium-troll überhaupt en iemand die nooit wat post anders dan dat premium kut is en hij tof is omdat hij geen premium heeft.Jovas schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:21:
Jullie moeten eens stoppen met ouwenelen en hier dingen posten die iets met BF3 te maken hebben, stelletje oude wijven!
You go girl. Out the door.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Nah, beuker19 is echt niet de persoon om direct iedereen die beter is een cheater te noemen. Ik heb zelf wel meer dan genoeg cheaters meegemaakt, eerder richting de 100 dan richting de 10. En dan gewoon obvious cheaters.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:41:
[...]
Oftewel mensen beter dan jij zijn veelvuldig cheater? Jammer, had je beter ingeschat.
Maar ik verlaat dan gelijk de servers, sommigen blijven de hele ronde klagen over de obvious cheater zonder weg te gaan, dat snap ik niet. Als iemand 100-0 staat en jou telkens vermoord met een medipack ga je toch weg?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ik ben de afgelopen week al 5 obviouse hackers tegen gekomen die de server joinde en binnen no time 30 -1 stonden in conquest large. terwijl de nummer 1 nog maar 20-9 stond op dat moment.beuker19 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:11:
Mijn cijfer was een beetje overdreven maar ik denk ook meer richting een wallhack,
damage/recoil hack.
Je komt ze vaker tegen dan je denkt en heb nu bijna 800 uur in de game zitten en een stuk of 200 hackers tegen gekomen, waarvan ongeveer 150 overduidelijk waren en misschien 50 heel erg verdacht.
maar na 4 dagen worden de meeste hackers wel verbannen (kijk wat pagina's terug) toen had ik weer 1 ontdekt die eerste een ban had van DiCE en daarna was de melding weer weg op zijn profiel.
Ik heb maar 18.219 kills in 117 uur van de 770 uur in totaal.beta-ark schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:22:
[...]
Pykow hoeveel kills heb jij ondertussen al met de m16???
mijn 2e wapen is de M4A1 met 8.800 kills
en daarnaast alle main guns behalve de sniper rifles 500 kills of meer.
Nee niet iedereen is een hacker, ik zeg alleen dat het niet altijd te vertrouwen is door de slechte hit reg en dat er daarom snel beweerd wordt dat iemand aan het hacken is. Daardoor krijg ik ook regelmatig een kick/ban omdat ze dan net dood gaan om het hoekje en dan lijkt het op een hack.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:41:
[...]
Daarnaast ben ik genoeg hackers tegen gekomen in de afgelopen 770 uur soms met harde bewijzen en soms het gevoel dat iemand hacked. Er was hier laatst ook een mooie Youtube filmpje waarbij een speler die ESL speelt ook al aangaf dat niet alles te vertrouwen is door de hit reg.
Daarnaast is het volgende platoon opgericht: http://battlelog.battlefi...391953986133/listmembers/
Inderdaad beuker19 schreeuwd bijna net zo hard dat iemand aan het cheaten is als ik.Tsurany schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:02:
[...]
Nah, beuker19 is echt niet de persoon om direct iedereen die beter is een cheater te noemen. Ik heb zelf wel meer dan genoeg cheaters meegemaakt, eerder richting de 100 dan richting de 10. En dan gewoon obvious cheaters.
Maar ik verlaat dan gelijk de servers, sommigen blijven de hele ronde klagen over de obvious cheater zonder weg te gaan, dat snap ik niet. Als iemand 100-0 staat en jou telkens vermoord met een medipack ga je toch weg?
je komt altijd wel iemand tegen die beter is dan jij, ik zat in het charlie squad van aspera en het Alpha squad domineerd ons gewoon, door goede communicatie en betere aim/postie spel. Bij geen enkele speler daarvan kan ik zeggen dat het een hacker/cheater is, maar ze zijn gewoon goed
Jovas schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:21:

o/t: persoonlijk vind ik de hoeveelheid cheaters wel meevallen. Zoals velen ben ik ook maar een handvol echt obvious cases tegengekomen. Wel kom ik regelmatig volk tegen waarvan ik denk "Hoe krijg je dat in godesnaam voor elkaar", maar tegelijkertijd heb ik die gedachte ook wel eens bij mijn eigen spel (dat je ineens tot je middel in bad guy vlees staat en je echt afvraagt hoe het kan dat zij daar liggen en niet jij...) Daarom trek ik me meestal weinig aan van dat soort borderline gevallen (misschien zijn ze gewoon heel goed, misschien speelde ik zelf op dat moment wel als een retard) - gaat het te ver, dan is er altijd nog Alt-F4. Om dezelfde reden let ik ook nauwelijks op de ingame chat - 99% van de zooi die daar langs komt is óf spam, óf server regels, of gejank, getier en gerage. Die paar zinvolle meldingen die wel langskomen zijn helaas het verlies van vertrouwen in de menselijk soort door het lezen van de resterende stront niet waard...
---
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Zullen we hem nu niet gaan beledigen?Pykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:11:
Inderdaad beuker19 schreeuwd bijna net zo hard dat iemand aan het cheaten is als ik.
je komt altijd wel iemand tegen die beter is dan jij, ik zat in het charlie squad van aspera en het Alpha squad domineerd ons gewoon, door goede communicatie en betere aim/postie spel. Bij geen enkele speler daarvan kan ik zeggen dat het een hacker/cheater is, maar ze zijn gewoon goed
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Volgens mij lees jij andere tekst dan dat ik heb geschreven.
yay, beter internet en heb op sommige servers nu een leuke ping van 10-15ms
(en dat via powerline
)
[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 10-04-2013 15:56 ]
Volgens mij bedoelt Tsu, de opmerking van jouw kant:"Inderdaad beuker19 schreeuwd bijna net zo hard dat iemand aan het cheaten is als ik."Pykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:37:
[...]
Volgens mij lees jij andere tekst dan dat ik heb geschreven.
Overigens ben ik in mijn battlefield 3 tijd pas +- 5 spelers tegen gekomen waarvan het duidelijk was dat ze een hack gebruikte. Al met al tegenover andere shooters valt dat aantal me nog wel mee. Natuurlijk is het niet altijd leuk als anderen beter zijn dan jij, maar om ze nu zomaar tot hacker te bestempelen gaat me te ver. Bovendien, je zegt het zelf, dat er toch vaak tegen jouw hacker wordt geroepen. Is dat dan ook ineens waar? Of allebei niet?
Wat ik jammer vind is dat sommige lui in battlefield 3 toch maar mooi bijna altijd eerste worden, maar als er ook maar iemand hen 2 keer killed, is het meteen weer hacker dit, hacker dat.
Zoals Awesome al aangaf zitten er bovendien te veel (random) factoren die je niet kunt overzien in battlefield waardoor echt hackers pakken vrij lastig is.
Hallo,
op mijn laptop loopt battlefield 3 na een tijdje gamen (wisselend qua tijd) vast. Ik krijg de volgende melding:
"DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG:
Device hung due badly formed commands.. GPU: Intel(r) HD Graphics 4000 driver: unknown."
Mijn laptop beschkt over een ATI radeon HD 7970M en intel 4000 graphics card. Uiteraard
staat battlefield.exe ingesteld op hoogtste prestaties (in de catalyst control manager) dus zou
deze de 7970m moeten gebruiken. Gezien dat ik alles op ultra vlekkeloos speel lijkt mij dit ook het geval.
Waar komt dan deze melding met de Intel hd 4000 videokaart vandaan terwijl die geen eens gebruikt hoort te
worden?
En hoe kan dit probleem opgelost worden?
Met vriendelijke groet,
nielsf91
op mijn laptop loopt battlefield 3 na een tijdje gamen (wisselend qua tijd) vast. Ik krijg de volgende melding:
"DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG:
Device hung due badly formed commands.. GPU: Intel(r) HD Graphics 4000 driver: unknown."
Mijn laptop beschkt over een ATI radeon HD 7970M en intel 4000 graphics card. Uiteraard
staat battlefield.exe ingesteld op hoogtste prestaties (in de catalyst control manager) dus zou
deze de 7970m moeten gebruiken. Gezien dat ik alles op ultra vlekkeloos speel lijkt mij dit ook het geval.
Waar komt dan deze melding met de Intel hd 4000 videokaart vandaan terwijl die geen eens gebruikt hoort te
worden?
En hoe kan dit probleem opgelost worden?
Met vriendelijke groet,
nielsf91
Verwijderd
Juist door die mallote hitreg en waardeloze netcode is het hebben van verdenkingen zinloos. Dus als jij iemand verdenkt kun je er gewoon niet anders dan vanuit gaan dat het om happy netcode gaat. Een blikje op cheat-o-meter is vaak al genoeg om te laten zien dat je gewoon pech hebt een rondje.Pykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:11:
[...]
Nee niet iedereen is een hacker, ik zeg alleen dat het niet altijd te vertrouwen is door de slechte hit reg en dat er daarom snel beweerd wordt dat iemand aan het hacken is. Daardoor krijg ik ook regelmatig een kick/ban omdat ze dan net dood gaan om het hoekje en dan lijkt het op een hack.
Daarnaast ben ik genoeg hackers tegen gekomen in de afgelopen 770 uur soms met harde bewijzen en soms het gevoel dat iemand hacked. Er was hier laatst ook een mooie Youtube filmpje waarbij een speler die ESL speelt ook al aangaf dat niet alles te vertrouwen is door de hit reg.
Met zulke waardeloze netcode is of álles verdacht, of niets.
@work, kan niet meer op battlelog (ik ben effe ietsje té fanatiek geweest met het instellen van de filtering classesDaarnaast is het volgende platoon opgericht: http://battlelog.battlefi...391953986133/listmembers/
En jij werd beticht dat je hackusations huilt zonder goeie reden... ik gok dat dat Tsu's volgense opmerking ook veroorzaakte[...]
Inderdaad beuker19 schreeuwd bijna net zo hard dat iemand aan het cheaten is als ik.
Die Alpha squad zijn gewoon vette hackers*. Alleen hun vertrouw je omdat ze in je eigen clan zitten.je komt altijd wel iemand tegen die beter is dan jij, ik zat in het charlie squad van aspera en het Alpha squad domineerd ons gewoon, door goede communicatie en betere aim/postie spel. Bij geen enkele speler daarvan kan ik zeggen dat het een hacker/cheater is, maar ze zijn gewoon goed
Je moet goed beseffen dat onderbuik gevoelens en wantrouwen nergens op gebaseerd zijn en dat mensen die goed genoeg zijn om je te kontschoppen in clanverband ook wel eens een rondje op een pubbak spelen.
* Althans, er is geen reden om hen meer te vertrouwen dan random andere spelers die je kont schoppen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Daarom geef ik toch ook aan dat je niet altijd de beste kunt zijn en dat er nog spelers zijn die beter dan jou zijn. die gasten van aspera ken ik inderdaad, maar als het 1 -5 staat, dan heb ik nog steeds niet het gevoel dat die aan het hacken is of wat dan ook. dat heb ik wel met gasten die binnen no-time een mosterscore hebben en niet dood te krijgen zijn op wat voor vage manier dan ook. De netcode is zo onbetrouwbaar dat je niemand kan vertrouwen eigenlijk.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:40:
[...]
Juist door die mallote hitreg en waardeloze netcode is het hebben van verdenkingen zinloos. Dus als jij iemand verdenkt kun je er gewoon niet anders dan vanuit gaan dat het om happy netcode gaat. Een blikje op cheat-o-meter is vaak al genoeg om te laten zien dat je gewoon pech hebt een rondje.
[...]
@work, kan niet meer op battlelog (ik ben effe ietsje té fanatiek geweest met het instellen van de filtering classes)
[...]
En jij werd beticht dat je hackusations huilt zonder goeie reden... ik gok dat dat Tsu's volgense opmerking ook veroorzaakte
[...]
Die Alpha squad zijn gewoon vette hackers*. Alleen hun vertrouw je omdat ze in je eigen clan zitten.
Je moet goed beseffen dat onderbuik gevoelens en wantrouwen nergens op gebaseerd zijn en dat mensen die goed genoeg zijn om je te kontschoppen in clanverband ook wel eens een rondje op een pubbak spelen.
* Althans, er is geen reden om hen meer te vertrouwen dan random andere spelers die je kont schoppen.
in de 770 uur ben ik dus 200 hackers tegengekomen en dat is niet zo gek en zelfs relatief weinig te noemen bij een populaire game. ik weet niet of jij ooit CoD hebt gespeeld ? om de 5 matches had je daar een speler in zitten die 40 - 0 stond binnen no time en dikke aimbot etc gebruikte. dat kan je in BF3 veel minder tegen.
Het gaat ook vaker goed in BF3 dan slecht met de spelers die je tegenkomt, anders was BF3 alleen ten dode opgeschreven.
Counter-strike 1.6 is ook teams aan het kwijt raken door de duitsers die vaak hacken om nog maar eens een game te noemen waar hacken ECHT een groot probleem is.
Maar om te beweren dat je in BF3 maar 10 hackers bent tegengekomen, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Je moet maar eens een weekje jou gameplay gaan opnemen. ik heb dat ook een keer gedaan en bij mensen die ik verdacht vondt heb ik zijn aantal hits bekeken en je raad het al steeds dezelfde persoon had 1 kogel minder nodig dan iemand anders. Dat komt door die MD5 ding dat paar maanden terug is uitgelekt.
ze tweaken het heel lichtjes zodat ze niet heel erg veel opvallen, maar toch boven aan staan.
spelers met een hele lage accuratie en een hoge KD vallen soms wel door de mand.
of je ziet iemand je hard domineren op een server en dan zie je op zijn profiel dat hij 5 potjes 1 kill maakt en de server leaved.
Vergeet niet te reporten. Hoe meer mensen een cheater reporten, hoe sneller hij al zijn geld (voor BF3 en de cheat) kwijt is en de servers niet meer op kan.Tsurany schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:02:
[...]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8rz-RwzBbZ4]
Enkel weggaan lost niets op.
Scheelt zo iets nou veel performance?Waterlelie schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:49:
Ik kan trouwens SweetFX 1.3.3 aanraden voor degene die games en vooral ook bf3 er beter (stukken minder grauw en scherper) uit wil laten zien:
Edit: misschien is voor de OP?
[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 10-04-2013 17:11 ]
Niet geheel mee eens. De hitreg/netcode/random bullet deviation zorgen er inderdaad voor dat je (redelijk) vaak dood gaat op een manier wat vanuit je eigen perspectief niet lijkt te kloppen. Echter, als je maar genoeg speelt (en geen complete tool bent) dan je hebt zelf ook wel een idee wat wel en wat niet kan qua het maken van kills (iedereen heeft zelf ook wel die onmogelijke lucky kills dat je denkt: oei, dat wordt een hackusation).Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:40:
[...]
Juist door die mallote hitreg en waardeloze netcode is het hebben van verdenkingen zinloos. Dus als jij iemand verdenkt kun je er gewoon niet anders dan vanuit gaan dat het om happy netcode gaat. Een blikje op cheat-o-meter is vaak al genoeg om te laten zien dat je gewoon pech hebt een rondje.
Als je consequent, over meerdere potjes, té vaak dood gaat door iemand op een manier die gewoon niet kan kloppen mag je best mensen gaan verdenken. De cheat-o-meter is overigens ook absoluut niet zaligmakend. Accuracy is makkelijk laag te houden, minimap hacks zie je er niet op terug etc. etc.
Overigens ben ik het wel met je eens, zoals ook al eerder gezegd, dat het aantal cheaters in BF3 heel erg meevalt, maar er zijn ook genoeg terechte twijfelgevallen. Desalnietemin zal je mij niet snel iemand voor cheater uit maken, ik zit vaak genoeg aan de andere kant van de beschuldigingen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Helemaal mee eens.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
BF3 + Wartapes + fatsoenlijke koptelefoon is awesome!
---RAWE CEEK!!!---
Net toch zo'n lekker potje mee gemaakt
http://battlelog.battlefi...how/1/59693069/177231754/
Ik heb nog nooit zoveel heli's uit de lucht geknald
Beetje jammer dat de server af en toe nogal laggy was.
En ja dit is een softcore server, dit is eigenlijk mijn ik-klooi-maar-wat-aan server. En ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk in een jet te zitten in die server. Maar een tank destroyer kan ook heel erg leuk zijn
http://battlelog.battlefi...how/1/59693069/177231754/
Ik heb nog nooit zoveel heli's uit de lucht geknald
En ja dit is een softcore server, dit is eigenlijk mijn ik-klooi-maar-wat-aan server. En ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk in een jet te zitten in die server. Maar een tank destroyer kan ook heel erg leuk zijn
Ik vind dat het cheaten in bf3 ook wel meevalt.
En ik schreeuw op TS ook wel eens kut hacker gewoon omdat het slecht gaat.
Maar er je ogen er voor sluiten en de hitreg. dan maar op schuld geven gaat mij wat ver.
En ik kijk ook altijd als ik twijfel op bf3stats.com en cheat-o-meter .
Maar dan zijn er gewoon dingen die opvallen bij sommigen en soms denk ik dan die is echt goed.
Maar ook niet vergeten dat er een grote diversiteit aan cheats mogelijk is.
Zoals :
1 wallhack (bijna niet te traceren door het 3d spotting)
2 damage hacks
3 recoil hacks
4 aimbot(incl. dingen die rekening houden met bulletdrop)
5 macro's voor tab fire/snelheid in een jet
6 voertuig hacks.
plus het feit geen battlerecorder en slechte hitreg en bf3 voor 10 euro maakt het verdomd makkelijk om toch te gaan cheaten
En ik schreeuw op TS ook wel eens kut hacker gewoon omdat het slecht gaat.
Maar er je ogen er voor sluiten en de hitreg. dan maar op schuld geven gaat mij wat ver.
En ik kijk ook altijd als ik twijfel op bf3stats.com en cheat-o-meter .
Maar dan zijn er gewoon dingen die opvallen bij sommigen en soms denk ik dan die is echt goed.
Zoals :
2 damage hacks
3 recoil hacks
6 voertuig hacks.
plus het feit geen battlerecorder en slechte hitreg en bf3 voor 10 euro maakt het verdomd makkelijk om toch te gaan cheaten
Ben hier ook al een lange tijd geen cheaters tegen gekomen, speel vooral tdm@neushaar en ctf op de 3 mappen behalve die sneeuw map ^^
En inderdaad zelf afgelopen weekend nog wat aparts gehad op tdm, stond te kijken of er iemand was een takke end weg, was niemand, toch nog ff 3 kogels sproeien... ik schiet ze en loop meteen weg, zie ik ineens dat er iemand dood ging met headshot. Had ook exact dat gevoel van ja, dat word een comment over hacks haha.
Macros komen volgens mij best vaak voor, vooral nu je tegenwoordig zoveel meer kan doen met een kb en/of muis. Recons die met een auto sniper hun hele mag leegkrijgen in flink snelle tijd zonder verlies van aim. Of denk ik nu te ver?
En inderdaad zelf afgelopen weekend nog wat aparts gehad op tdm, stond te kijken of er iemand was een takke end weg, was niemand, toch nog ff 3 kogels sproeien... ik schiet ze en loop meteen weg, zie ik ineens dat er iemand dood ging met headshot. Had ook exact dat gevoel van ja, dat word een comment over hacks haha.
Macros komen volgens mij best vaak voor, vooral nu je tegenwoordig zoveel meer kan doen met een kb en/of muis. Recons die met een auto sniper hun hele mag leegkrijgen in flink snelle tijd zonder verlies van aim. Of denk ik nu te ver?
Lol, touché, dat viel me eerlijk gezegd ook al op...Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:57:
[...]
Dit uit de grootste Premium-troll überhaupt en iemand die nooit wat post anders dan dat premium kut is en hij tof is omdat hij geen premium heeft.
You go girl. Out the door.
Ontopic:
- jets: Ik heb er eerlijk gezegd geen last van.
- hackers: Idem.
Kortom, het wordt tijd dat BF4 eraan komt want de discussies slaan hier op niets meer.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Jets geen last van, genoeg maps om ze te vermijdenAsgaro schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:27:
[...]
Lol, touché, dat viel me eerlijk gezegd ook al op...
Ontopic:
- jets: Ik heb er eerlijk gezegd geen last van.
- hackers: Idem.
Kortom, het wordt tijd dat BF4 eraan komt want de discussies slaan hier op niets meer.
hackers, 2 x per maand kom je een overduidelijke hacker tegen, maar dat is relatief nog weinig vergeleken met andere games.
Best grappig die cheat-o-meter website. Volgens de statistieken heb ik een 52.1% kans om voor cheater uitgemaakt te worden als ik met de G3A3 speel. Het is nu eenmaal een headshot machine
.
Verwijderd
Zo wrkt hij niet heh. Als je een aantal waarden in het geel hebt, kan er wat verdachts zijn, of een paar rooie waardes hebt. Het is niet zo dat een geel nummertje direct reden tot piepen is.AquaSheep schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:24:
Best grappig die cheat-o-meter website. Volgens de statistieken heb ik een 52.1% kans om voor cheater uitgemaakt te worden als ik met de G3A3 speel. Het is nu eenmaal een headshot machine.
Verwijderd in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 18"Pykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:04:
ik weet niet of jij ooit CoD hebt gespeeld ? om de 5 matches had je daar een speler in zitten die 40 - 0 stond binnen no time en dikke aimbot etc gebruikte. dat kan je in BF3 veel minder tegen.
Verwijderd in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 18"
Zelfde discussie trouwens.
Datzelfde denk ik van jouw 200...Maar om te beweren dat je in BF3 maar 10 hackers bent tegengekomen, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Die vind je dus gewoon wél met cheat-o-meter omdat de gemiddelde damage per shot gewoon veel te hoog uitvalt.Je moet maar eens een weekje jou gameplay gaan opnemen. ik heb dat ook een keer gedaan en bij mensen die ik verdacht vondt heb ik zijn aantal hits bekeken en je raad het al steeds dezelfde persoon had 1 kogel minder nodig dan iemand anders. Dat komt door die MD5 ding dat paar maanden terug is uitgelekt.
ze tweaken het heel lichtjes zodat ze niet heel erg veel opvallen, maar toch boven aan staan.
Misschien moet je op geadminde servers spelen dan. Ik zie zulke dingen nagenoeg nooit, en ik ben er echt wel wakker bij als het wél gebeurt - zelfs op HC valt het op als mensen onmogelijk veel schade per kogel doen. Maar ik heb gewoon bijna nooit hekkers erin zitten. En heel snel naar een score van 30-3 terwijl de nummer 1 net 20-6 staat als ze joinen kan ook prima een kwestie zijn van goed teamwerk of een tank hebben ofzo.spelers met een hele lage accuratie en een hoge KD vallen soms wel door de mand.
of je ziet iemand je hard domineren op een server en dan zie je op zijn profiel dat hij 5 potjes 1 kill maakt en de server leaved.
Maar goed, zo de waard is vertrouwt hij misschien z'n gasten?
Dat is wel heel kort door de bocht.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:24:
[...]
Zo wrkt hij niet heh. Als je een aantal waarden in het geel hebt, kan er wat verdachts zijn, of een paar rooie waardes hebt. Het is niet zo dat een geel nummertje direct reden tot piepen is.
[...]
Zelfde discussie trouwens.
[...]
Datzelfde denk ik van jouw 200...
[...]
Die vind je dus gewoon wél met cheat-o-meter omdat de gemiddelde damage per shot gewoon veel te hoog uitvalt.
[...]
Misschien moet je op geadminde servers spelen dan. Ik zie zulke dingen nagenoeg nooit, en ik ben er echt wel wakker bij als het wél gebeurt - zelfs op HC valt het op als mensen onmogelijk veel schade per kogel doen. Maar ik heb gewoon bijna nooit hekkers erin zitten. En heel snel naar een score van 30-3 terwijl de nummer 1 net 20-6 staat als ze joinen kan ook prima een kwestie zijn van goed teamwerk of een tank hebben ofzo.
Maar goed, zo de waard is vertrouwt hij misschien z'n gasten?
Dus als iemand beweerd dat er cheaters bf3 spelen ben je zelf een cheater
Maar ja iedereen mag denken wat hij wil , maar persoonlijk denk ik dat er onder de zogenaamde +2 kdr mensen minstens 10 tot 20 % niet helemaal fair spelen en de andere 80 % is gewoon goed
Op hardcore is het misschien niet zo makkelijk om te cheaten omdat het sneller opvalt.
Is er weer een of andere bug die actief wordt misbruikt om servers down te brengen ??
Zat net op een van mijn favoriete servers en toen opeens ** game weg ** met het bericht "Something went wrong." en de knop Reconnect deed helemaal niks, want de server was er niet meer en ook niet na meerdere server list refreshes
Dit is de 3de keer in 1 week geloof ik... voor die periode nooit last van gehad!
Zat net op een van mijn favoriete servers en toen opeens ** game weg ** met het bericht "Something went wrong." en de knop Reconnect deed helemaal niks, want de server was er niet meer en ook niet na meerdere server list refreshes
Dit is de 3de keer in 1 week geloof ik... voor die periode nooit last van gehad!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Pykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:04:
[...]
in de 770 uur ben ik dus 200 hackers tegengekomen (...)
Hoe lang is BF3 uit? Zo'n anderhalf jaar. Nogal een verschil tussen 36 en 200, maar goedPykow schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:47:
[...]
hackers, 2 x per maand kom je een overduidelijke hacker tegen, maar dat is relatief nog weinig vergeleken met andere games.
Wat bedoel je met nummer 5? Tab fire / snelheid in een jet? Tab gebruik ik niet, of bedoel je tap om sneller te tappen op je muis d.m.v. een macro? Wat voor voordeel behaal je hiermee? En wat voor macro voor snelheid in een jet? Bedoel je dat je dan juist nog sneller vliegt of bedoel je de hard brake? (die zit al in het spel maar gebruik ik nooit want is juist geen voordeel te noemen). Bron?beuker19 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:05:
Zoals :
2 damage hacks
3 recoil hacks
6 voertuig hacks.
[ Voor 11% gewijzigd door l0n3w012ph op 11-04-2013 09:58 ]
Verwijderd
Niet helemaal, maar laat ik het dan zo zeggen:beuker19 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:18:
[...]
Dat is wel heel kort door de bocht.
Dus als iemand beweerd dat er cheaters bf3 spelen ben je zelf een cheater![]()
Maar ja iedereen mag denken wat hij wil , maar persoonlijk denk ik dat er onder de zogenaamde +2 kdr mensen minstens 10 tot 20 % niet helemaal fair spelen en de andere 80 % is gewoon goed
Ik speel voor m'n plezier en vooral met vrienden omdat het leuk is met vrienden iets te doen, bijvoorbeeld gamen. Ik heb de neiging niet zo om heel fanatiek te willen winnen, ik speel met wapens die ik leuk vind of waar ik challenges mee doe, niet met de meeste punten pakkende gun, ik speel met een class die mijn squad nodig heeft of die ik leuk vind, niet met assault omdat die de meeste punten geeft. Ik speel zoals ik het leuk vind, niet altijd voor de win. Ik heb die netcode nu zowat duizend uur in actie gezien en alláng gezien dat die zo ruk is dat verdachte niet-kunnende kills aan de orde van de dag zijn. Dat wetende, en zelf niet geneigd zijnde te willen winnen, verdenk ik zowat nooit iemand.
Pyk0w, en eventueel andere mensen (kuch) willen graag winnen en spelen dus met de beste guns, omdat met andere spelen jezelf een handicap op legt, en ze spelen met één oog op de KDR en SPM, enzovoorts. Die Try-Hard mentaliteit die we hier telkens teruglezen kunnen biedt ook een meer voedzame bodem voor verdenkingen en blijkbaar gaan hij, en jij, daar behoorlijk ver in qua mensen niet vertrouwen.
Nogmaals, het kan ook uitmaken dat ik op servers met actieve admins speel (en die admins op TeamSpeak heb) waardoor hekkers daar liever wegblijven, maar ik speel láng niet altijd op m'n favo servers omdat de knalmaten vaak liever softcore spelen, en desondanks zie ik vrijwel nooit echt verdachte mensen.
Op HC is cheaten in sommige opzichten veel makkelijker te verbergen - één goed headshot en je ligt op je rug op elke redelijk infantry-oriented kaart en met een silencer en zonder killcam wordt het bijna onmogelijk vast te stellen waar het schot vandaan kwam, dus je kunt niet zomaar vaststellen dat mensen aan het aimbotten zijn. Aan de andere kant bestaat 3d-spotting niet en wordt het dus onwaarschijnlijker dat iemand een ESP hack gebruikt die 3d-spotting door muren doet - want 3d spotting staat uit dus met ESP zie je nog niets. Wallhackers vallen dan juist wél heel hard op, want als jij in een donker hoekje in een bosje verstopt onder wat dozen onder een geparkeerde auto in de schaduw van een tank met je zwarte camo en je gesilencede SKS ligt te wachten op mensen en je telkens gevonden wordt door iemand die volgas de hoek om komt springen en je direct in je dop bopt dan weet je wel vrij snel hoe laat het is.Op hardcore is het misschien niet zo makkelijk om te cheaten omdat het sneller opvalt.
Maar dat gebeurt mij dus echt nooit. Wel als ik drie keer op dezelfde plek ga zitten, maar als hoogervaren camphoer weet ik wel wanneer ik me moet verplaatsen, en wanneer ik ray moet vragen z'n claymores om te zetten, om te voorkomen dat dat gebeurt.
Je kunt met een macrootje je muiskliksnelheid simuleren zodat je in plaats van volauto te sproeien heel snel semi-auto vuurt, dat maakt je spread beter en je recoil minder.l0n3w012ph schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:56:
Wat bedoel je met nummer 5? Tab fire / snelheid in een jet? Tab gebruik ik niet, of bedoel je tap om sneller te tappen op je muis d.m.v. een macro? Wat voor voordeel behaal je hiermee? En wat voor macro voor snelheid in een jet? Bedoel je dat je dan juist nog sneller vliegt of bedoel je de hard brake? (die zit al in het spel maar gebruik ik nooit want is juist geen voordeel te noemen). Bron?
Qua jetsnelheid, als je een joystick hebt met throttle kun je je snelheid in een jet gewoon vastzetten op 310 en dus altijd de perfecte bocht maken. Dan ben je zowat onverslaanbaar want geen dogfighter krijgt je eruit gedraaid en vroeg of laat maakt de andere een fout en zit je op z'n staart.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 10:10 ]
QFT. Zo zie ik het ook.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:07:
[...]
Niet helemaal, maar laat ik het dan zo zeggen:
Ik speel voor m'n plezier en vooral met vrienden omdat het leuk is met vrienden iets te doen, bijvoorbeeld gamen. Ik heb de neiging niet zo om heel fanatiek te willen winnen, ik speel met wapens die ik leuk vind of waar ik challenges mee doe, niet met de meeste punten pakkende gun, ik speel met een class die mijn squad nodig heeft of die ik leuk vind, niet met assault omdat die de meeste punten geeft. Ik speel zoals ik het leuk vind, niet altijd voor de win. Ik heb die netcode nu zowat duizend uur in actie gezien en alláng gezien dat die zo ruk is dat verdachte niet-kunnende kills aan de orde van de dag zijn. Dat wetende, en zelf niet geneigd zijnde te willen winnen, verdenk ik zowat nooit iemand.
Pyk0w, en eventueel andere mensen (kuch) willen graag winnen en spelen dus met de beste guns, omdat met andere spelen jezelf een handicap op legt, en ze spelen met één oog op de KDR en SPM, enzovoorts. Die Try-Hard mentaliteit die we hier telkens teruglezen kunnen biedt ook een meer voedzame bodem voor verdenkingen.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Tuurlijk zou jij met de PP19 IRNV scope en suppressor gaan spelen ?Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:07:
[...]
Pyk0w, en eventueel andere mensen (kuch) willen graag winnen en spelen dus met de beste guns, omdat met andere spelen jezelf een handicap op legt
terwijl je dan weet door iedere andere wapen zo neergehaald te worden ?
Ik kies liever de wapens die nog wat kunnen betekenen.
M16A3,M416,AEK-971,F2000,AK74m,AUG A3,G3A3,AN-94
M4A1
M27-IAR,PKP,M240B
SKS,M98B,M40A5
AS VAL, MP7.M5K
870MSC, Spas-12, Saiga 12k
Magnum,Rex,G18(supp)M1911
Dus ik heb een variatie van 25 wapens die ik met regelmaat oppak.
Ja alleen voor de engineer heb ik altijd dezelfde maingun, omdat ik de overige wapens bagger vindt schieten.
oja en dan ook nog de tools die ik vaak gebruik.
M320 Smoke,M26 slug
RPG/SMAW, Stinger/igla, M15 mines
C4, Mortar
Mav,t-ugs,soflam
En zo nu en dan pak ik ook eens een compleet andere wapen voor extra variatie, maar 90% van mijn speeltijd is dus met deze 25 verschillende wapens, dat natuurlijk wisselt per map.
Assault spelen op een grote map kan, maar als voertuigen je gaan irriteren, dan wissel ik gelijk naar Engineer. Support en sniper speel ik heel erg zelde.
Het is niet zo dat ik altijd assault speel met M16A3, want dat maakt het niet altijd leuk om te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 11-04-2013 10:53 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.