Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:24:
Over DICE en tools gesproken: DICE moet gewoon zélf is werk maken van een team balancing systeem. Nu moet dit altijd door de community gebeuren. :(

En dan verwacht ik wel een degelijk team balancing algoritme. Gewoon wat ingenieurs op het probleem zetten, en dan zorgen dat er geluisterd wordt naar feedback om zo het algoritme te blijven tweaken.
Aan Google zijn zoekalgoritme wordt ook continu gesleuteld en verbeterd door ingenieurs om te zorgen dat de meest relevante sites op de eerste pagina verschijnen.

Dus een algoritme dat kijkt naar gemiddelde level in de teams, gemiddelde SPM in de teams, het scoreverloop van de vorige match, het aantal spelers per team, en misschien nog wat zaken. Gewoon een combinatie van al die factoren dus.
Ik denk dat het er niet is omdat hier ook zeer slecht op gereageerd kan en zal worden. Mensen gaan echt moeilijk doen als ze niet samen in hun team kunnen blijven om het andere team te slopen. Verder is een teamswitch vaak ook irritant als het geforceerd gaat. En voordat ik het ego must win verwijd krijg. Ik switch naar het verliezende team als dat zin heeft. Als ze echt geen idee hebben in het andere team dan win ik zo snel mogelijk en ben ik weg. Geen zin heeft het om te switchen op die manier.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kunnen ze nou ook eens een filter-optie onder Free Slots met de waarde "3-5" maken? Met "1-5" staat bij mij altijd de hele lijst vol met servers met 1 vrij slot (ik sorteer op Ping), en zodra ik op de server klik zit 'ie vol. Al-tijd. 8)7

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:09:

Filter no m16. Maar waar filter je daarna op? De M416 wint allround daarna alles, daarna is er wel weer een 'beste' wapen.

Je zou ook kunnen besluiten om assaults met een M16A3 anders te engagen, veel effectiever imho.
Het is gewoon irritant om telkens ''m16a3'' in de killcam te zien. Alsof er geen enkel ander wapen meer interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:58:
[...]

Het is gewoon irritant om telkens ''m16a3'' in de killcam te zien. Alsof er geen enkel ander wapen meer interessant is.
Ben bang dat het na de patch alleen M416 word.
Gaat zeer waarschijnlijk de M16A3 en de AUG A3 gebruiken na de patch. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Wordt ik weer M416 noob genoemd waarschijnlijk. Mijn favo wapen.

Maakt niet uit, gister was ik een F2000 noob, een MP7 noob en een P90 noob.

Iemand werd zelfs Famas noob genoemd. Vind het knap als je daar nog fatsoenlijk mee kan spelen in CQ. 90% van de tijd ben je aan het reloaden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:23:

Maakt niet uit, gister was ik een F2000 noob, een MP7 noob en een P90 noob.

Iemand werd zelfs Famas noob genoemd. Vind het knap als je daar nog fatsoenlijk mee kan spelen in CQ. 90% van de tijd ben je aan het reloaden.
Als ik ooit gekilled word door een FAMAS dan ga ik hacks schreeuwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:23:

Maakt niet uit, gister was ik een F2000 noob, een MP7 noob en een P90 noob
.

Precies.... Hier wordt je toch wel zooo flauw van dat ik het niet eens meer registreer. Ik heb nu echt alles voorbij zien komen, zelfs PP2000 noob, volslagen belachelijk.

Als je veel uren maakt en een beetje aanleg hebt voor een wapen zal je ALTIJD directe vuurgevechten winnen van mensen die dat niet hebben. Echter bij gelijke skills, of ongelijke teams, heb je gewoon het wapen nodig wat je de beste kans geeft om te winnen. Plus je sowieso moet spelen op de sterktes van ongeacht welk wapen je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:25:
[...]

Als ik ooit gekilled word door een FAMAS dan ga ik hacks schreeuwen. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield3chile.com/wp-content/uploads/2012/01/13708830.jpg

Aan de mods: aub, laat deze staan. Deze is echt relevant voor de conversatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:50:
Precies.... Hier wordt je toch wel zooo flauw van dat ik het niet eens meer registreer. Ik heb nu echt alles voorbij zien komen, zelfs PP2000 noob, volslagen belachelijk.
Ik zit nog steeds te wachten op de M1911 noob. :P (zo underrated pistool)
Al die hackusations etc de laatste tijd. Ik hoop echt dat de week voor AK er meer spelers terugkomen en dat er weer gespeeld word i.p.v gescholden.

@Asgaro: eindelijk eens een plaatje dat relevant is. :+

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-08-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-07 22:17
zit ik net op scrapmetal met een no scope jng te spelen, krijg ik ineens in de chat "tobi aimbot, reported". Lol, stond 9-11 en ben ineens een aimbotter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-07 09:17
Jaaa echt goeie servers zijn zo damn schaars. Van de maps tot community tot balans. Vandaag echt een lange tijd op deze server gespeeld: http://battlelog.battlefi...-1000TK-Elite-Company-pl/

Maar die zit dan ook altijd goed vol. Maar ben daarom ook bereid in de queue te wachten, daarna heb ik gewoon uren lang goed plezier.

Ik snap overigens ook niet dat er niet gewoon officiële EA servers zijn die altijd alle Vanilla en/of B2K maps aanbieden volgens de standaard server settings (hoewel de tickets op 8 a 900 net mooi is, 1000+ is mij weer te veel)... Want dat vind ik nog altijd het leukst, de standaard servers.

Oh en guys ffe nergens om hè, maar het is en blijft een pracht game. Het speelt heerlijk, zit er supergoed uit, voor mij echt één van de leukste games sinds MW2.

[ Voor 10% gewijzigd door IngamerX op 22-08-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand hier met goede kleursettings voor Nvidia kaarten? Zodat het er wat beter er uit ziet, zonder fxaa injector te hoeven installeren?
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:57:
Is er toevallig iemand hier met goede kleursettings voor Nvidia kaarten? Zodat het er wat beter er uit ziet, zonder fxaa injector te hoeven installeren?
Die zijn er dus niet. Het ligt toch echt aan je monitor wat werkt. ;)

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:15

fynrd1

Fooled by Randomness

Misschien een domme vraag maar, hoe moet ik spotten?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-07 12:58
Spotten doe je met Q :)

'I reject your reality and substitute my own'

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:36

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Every 500 retweets this gets before 23:59 PDT on 8/23 will add 12 hours to the next 2XP, up to 48
Staat op 4900 retweets... we zijn dus al klaar 8)

2 dagen extra 2XP

• agoNITE
priemt schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:09:
[...]

[...]

Staat op 4900 retweets... we zijn dus al klaar 8)

2 dagen extra 2XP
Ah, zo snel niet aan gedacht om het aantal retweets te checken :p Maar nice! Jammer dat ik van die extra 48 uur alleen 's avonds gebruik kan maken.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-07 09:22
Er is ook een actie op facebook gaande, hier hebben ze het echter over een extra 72 uur.
For every 5,000 shares this post gets before 23:59 PDT on 8/23 we'll extend this weekend's Premium-Exclusive Double XP event by 12 hours, up to a total of 72 hours. Learn more and RSVP here: https://www.facebook.com/battlefield/events
De teller staat op 12.446 shares.

[ Voor 4% gewijzigd door mhoogendam op 23-08-2012 07:41 ]

• agoNITE
mhoogendam schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:41:
Er is ook een actie op facebook gaande, hier hebben ze het echter over een extra 72 uur.

[...]

Zou het dan dubbel tellen? 48+72=120 uur :P

• priemt
  • Niet online
oftewel... dat wordt opgeteld een hele week 2XP

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
priemt schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:52:
oftewel... dat wordt opgeteld een hele week 2XP
Nope, het staat er zelfs in "up to 48"...

Zou wel leuk zijn, hele week dubbel exp :')

[ Voor 12% gewijzigd door Renquin op 23-08-2012 08:09 ]

Want a cookie?!

• priemt
  • Niet online
ik vat m zo op:
Sowieso krijgen we 2 dagen (t weekend).
Daarnaast via twitter 2 dagen, en dan via FB ook nog 3...
7 dagen dus

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 12:19
DanielWW2 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:08:
[...]

Ik zit nog steeds te wachten op de M1911 noob. :P (zo underrated pistool)
Die heb ik vaak zat gehad tijdens TDM waar ik alleen de M1911 gebruik. Al die 100* m16 30* Assault mannetjes die je voor M1911-noob uit maken _O-

Verwijderd

Zo! Gisteren weer wat unlocks gedaan, heb nu nog 1 weapon skin te gaan en de vrij simpele "maak zo veel kills met die en die class".

Even een vraagje...

Ik moet nu nog dik 21 Claymore kills maken, maar ik ben bijster slecht met dat ding, of het ligt niet aan mij, maar dat betwijfel ik. Waar leggen jullie die dingen meestal neer om snel kills te harken met de claymore? Die Pechenek skin is de laatste die ik nog moet :P

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-07 09:22
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:47:
Zo! Gisteren weer wat unlocks gedaan, heb nu nog 1 weapon skin te gaan en de vrij simpele "maak zo veel kills met die en die class".

Even een vraagje...

Ik moet nu nog dik 21 Claymore kills maken, maar ik ben bijster slecht met dat ding, of het ligt niet aan mij, maar dat betwijfel ik. Waar leggen jullie die dingen meestal neer om snel kills te harken met de claymore? Die Pechenek skin is de laatste die ik nog moet :P
Ik word het meeste gekilled door claymores op Scrapmetal omdat dit een wat donkere map is, zorg dat ze niet bij de vlag in de buurt staan maar random.
Neem Squad explosives perk zodat je 2 claymores hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door mhoogendam op 23-08-2012 09:57 ]

Verwijderd

mhoogendam schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Ik word het meeste gekilled door claymores op Scrapmetal omdat dit een wat donkere map is, zorg dat ze niet bij de vlag in de buurt staan maar random.
Neem Squad explosives perk zodat je 2 claymores hebt.
Moet eerlijk bekennen dat ik die CQ maps nog niet veel gedaan heb, alleen om gunmaster te halen (en dat was echt vreselijk).

Ik zal het vanavond eens proberen!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sommige mensen zijn echt huilbaby's op BF3.. net speel ik een potje rush, zet ik een aantal claymores neer naast die van een andere support-speler van mijn team.
Vervolgens gaat die vent al m'n claymores kapotschieten (waardoor zijn eigen dus ook ontploffen) en op de vraag waarom antwoordt hij dan: 'you're stealing my kills!'..

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Tot nu toe alleen hardcore gespeeld en me gisteren aan normaal modus gewaagd. Snap er echt niets van en vind het onduidelijk spelen,. Ook de vijand heeft zijn naam boven het hoofd en de kleuren zijn niet te onderscheiden. Dus negen van de tien keer wordt ik neergeknald omdat ik denk dat het geen vrijand is. Dit komt omdat je in HC team kills wil vermijden. De vijand heeft in HC geen tag boven het koppie.

Is dit in te stellen?

[ Voor 6% gewijzigd door TecTo op 23-08-2012 10:35 ]

• Mattijsken
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-07 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:18:
[...]

Moet eerlijk bekennen dat ik die CQ maps nog niet veel gedaan heb, alleen om gunmaster te halen (en dat was echt vreselijk).

Ik zal het vanavond eens proberen!
Ook een erg goed plekje voor claymores op CQ is op Operation 925, checkpoint A: claymore achter die receptiedesk (of wat het ook is) leggen: iedereen kruipt daarachter om A te cappen. Paar keer triple kills gehaald met de claymore daar: paar vijanden die crouch voorbij claymore gingen, spawnt er een derde bij, beweegt, bam, triple kill. Assignment was snel binnen toen :p

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 12:19

Even een vraagje...

Pleur een ammo doos op de claymore zodat hij niet zichtbaar is.
mhoogendam schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:41:

[...]

Ik wou het net ook posten.
Nu staat er 14,752 people like this.

Achja, ik kan terug niet deelnemen aan double XP deze keer. Have fun allen, en laat die SPM maar is goed stijgen terwijl ik terug achterblijf ;w :P

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Gisteren in Firestorm een hele goeie jet piloot in het andere team. 5x op rij kansloos dood. Met een AA! De laatste weken scoor ik daarmee toch vrij goed. Zijn eindscore: 56-0. Wunderharke4000 of zo was z'n naam.

Ik vroeg me af... is het enige wat helpt tegen een goede jet piloot een andere jet piloot? Je zou denken dat een AA karretje de angstgegner van een jet zou moeten zijn, maar in praktijk gebeurt er dit:
- Jet vliegt hoog en ver, en is niet te spotten (stealth).
- Je krijgt plotseling schade van zeg linksachter.
- Je rijdt naar voor / achter, maar de blijft onder schot.
- Je hebt na anderhalve seconde je kanon gedraaid, en tussen opspattend zand en vuurbanen zit ergens een heel klein vliegtuigje.
- Terugschieten? Kan, maar je bent al dood voor je de disable krijgt.
- Even later vliegt de jet pas over.
- Raket 1 -> flares. Blijven lang genoeg actief om met raket 2 te wachten.
- Als je de jet gevolgt hebt al die tijd en je schiet op grote afstand, dan kan de jet gewoon van richting veranderen en het een halve minuut later weer proberen.
- Als je de jet beschadigt, dan vliegt 'ie ergens hoog en ver weg (of achter een berg) om te regeneraten tot 100%. Als jij niet in 1 run dood bent dan kun je repairen, maar dat is vaak uitstel van executie.

Ik krijg een beetje de indruk dat de enorme range waarvan jets kunnen aanvallen ervoor zorgt dat het enige effictieve wapen tegen een toppiloot een andere toppiloot is... Klopt dit of mis ik iets?

Verwijderd

Wat denken jullie ervan?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 11:21 ]

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Haha vind 'm vet, vooral dat einde doet 't m!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:37

superwashandje

grofheid alom

gaaf gedaan! d:)b

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Istrilyin schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:20:
Gisteren in Firestorm een hele goeie jet piloot in het andere team. 5x op rij kansloos dood. Met een AA! De laatste weken scoor ik daarmee toch vrij goed. Zijn eindscore: 56-0. Wunderharke4000 of zo was z'n naam.

Ik vroeg me af... is het enige wat helpt tegen een goede jet piloot een andere jet piloot? Je zou denken dat een AA karretje de angstgegner van een jet zou moeten zijn, maar in praktijk gebeurt er dit:
- Jet vliegt hoog en ver, en is niet te spotten (stealth).
- Je krijgt plotseling schade van zeg linksachter.
- Je rijdt naar voor / achter, maar de blijft onder schot.
- Je hebt na anderhalve seconde je kanon gedraaid, en tussen opspattend zand en vuurbanen zit ergens een heel klein vliegtuigje.
- Terugschieten? Kan, maar je bent al dood voor je de disable krijgt.
- Even later vliegt de jet pas over.
- Raket 1 -> flares. Blijven lang genoeg actief om met raket 2 te wachten.
- Als je de jet gevolgt hebt al die tijd en je schiet op grote afstand, dan kan de jet gewoon van richting veranderen en het een halve minuut later weer proberen.
- Als je de jet beschadigt, dan vliegt 'ie ergens hoog en ver weg (of achter een berg) om te regeneraten tot 100%. Als jij niet in 1 run dood bent dan kun je repairen, maar dat is vaak uitstel van executie.

Ik krijg een beetje de indruk dat de enorme range waarvan jets kunnen aanvallen ervoor zorgt dat het enige effictieve wapen tegen een toppiloot een andere toppiloot is... Klopt dit of mis ik iets?
Wat je beschrijft klopt inderdaad, ik heb in de AA ook tegen goede jet pilots gespeeld en je krijgt ze niet dood op de manier:” Ik rij naar de berg en ga vanaf daar schieten”. Als een jet op je afduikt van een afstand en zijn rocket pot op je leegt en op het zelfde moment open jij het vuur, doet de jet meer DPS dan de AA.

De aa heeft (volgens mij) net zoals de guns een damage drop off, na een x aantal meters dropt de damage. Een jet heeft dit niet, een goede jet gebruikt dit ook en zal nooit dichtbij komen.

Wat ik zelf altijd doe, ik probeer met ergens op te stellen waarvan ik denk; ja is wel sneaky hier en proberen te anticiperen waar de jet gaat aanvallen, zodra die dichtbij komt omdat hij je niet ziet hoort die de lul te zijn als je hem consequent goed raakt, de aa schiet best moeilijk en je moet echt bekend worden met de travel speed van de bullets waar je moet mikken.

Jets die afstand houden en weten dat ze niet dichtbij kunnen komen moet je anders aanpakken en proberen te zorgen dat je ze gaat locken als ze in een dogfight zitten en je een beetje met de friendly jets mee beweegt, je bent dan niet direct bezig te killen maar je gooit wel roet in hun eten en “jaagt” hem weg en geeft de friendly jet een kans hem neer te halen.

Als een jet je echt wilt hebben; terug knallen (zorgen dat je hem in vizier hebt voordat hij begint te schieten) en zodra die ze run beëindigt om weer wat afstand te nemen en weer in positie te komen; direct de AA repairen zodat jij meer hp hebt als die terug komt.

Met de AA tegen goede pilots spelen is echt een denk spelletje, ik wordt er nooit door gekilled in een 1v1 maar het probleem is dat de AA op de grond staat en dus ook geflankt kan worden terwijl je met de lucht bezig bent. Een tank + aa die bij elkaar blijven zijn zeer zeer sterk. De tank kan de AA smoken en damage absorberen.

In de AA rij ik ook altijd met zoom optics, je kan aardig de lul zijn als er javelin mannetjes zijn, daarom zorg ik dat ik achter de linies blijf en begin ik vol gas naar dekking te rijden bij de eerste locktone. De zoom topics zijn handig om precisie shots op de heli te krijgen en wat meer hitrate tegen jets, maar ik gebruik ze ook om de omgeving te scouten op infanterie. Conclusie; AA vereist een pientere speelstijl, je doet alleen veel damage als je op de juiste plek bent en als je met de guns hebt leren omgaan.

Ook belangrijk is; soms is het vuur openen niet handig en verraad je je zelf en is het beter om te wachten tot die dichterbij is. Lastig om de de vuurknop niet in te drukken maar vaak boek je er mee succes mee en natuurlijk het terrein gebruiken om zijn rockets te blocken en tot slot; de mini map maximaal uitzoomen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

En daar komt heel het probleem van de Jets .
ze zijn met zijn 2en en jij hebt maar een AA. als een goede Jet pilot een 2e wingman heeft, ben je altijd de sjaak. 1 MAA kan het niet winnen tegen 2 jets en 1 heli.
Wat je hierboven beschrijft is inderdaad de manier om jets tot lastig te zijn.

wat je nog meer moet doen is niet gelijk je 2 missles afschieten zodra je een lock hebt. Schiet je eerste en de jet zal zijn flares gebruiken. wacht 3 seconde, want de flares werken maar 3 seconde en als je op de 3e seconde schiet, dan heb je meestal een hit, want de pilot heeft geen flares.
voordeel is dat de jet disabled is en dat hij niet meer verder kan.
Dit heeft niet alleen met de MAA te maken, maar ook met attack heli's moet je dit zo doen.

ik zit gewoon te wachten op een NO AIR server filter, want dit zal de game echt heel veel goeds doen.
kharg island is echt een verschrikkelijke map. 2 tanks, 2 jeeps, 1 boot, 1 MAA, 2 jets , 1 attack heli, 1 scout heli op een te kleine speelveld.

vooral de B2K moeten allemaal no air krijgen !
in Oman heb je dan geen last van jets die je neerhalen tussen A, B en C
Geen snipers meer in de toren bij E.

wake island heeft helemaal last van AIR rape als je D tegen houdt, heb je geen last van MAA en kan je vrijsnel ook C overnemen en is het gedaan.

penisula ofzo iets heeft 2 heli's die heel makkelijk alles kunnen domineren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
SUPERRRRRRRRRRRRRRRR

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• Renquin
Hehehe, zeer cool gedaan!

Want a cookie?!

• TheRzr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-07 21:16
Super goed geregisseerd! Nicely done :)
Ik moet zeggen dat het einde wel orgineel is, dat heb ik niet vaker gezien.
Overige acties zijn "mwa".
met veel man jevalins schieten is al zo vaak gedaan.

ik ben 1 youtube link kwijt en dat was echt de beste actie met jets ever.
Eerst schiet hij een jet neer (standaard)
Daarna vliegt hij recht omhoog en sprint hij eruit.
Gooit C4 op de Jet onder hem.
Pilot sprint eruit en hij pakt de jet over met zijn eigen C4 erop.
Roadkill de piloot
vliegt 1 rondje en gaat dan recht op een heli af en laat de C4 exploderen
hij killed 2x dezelfde persoon in 3 minuten tijd.

• Istrilyin
Pykow schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:11:
wat je nog meer moet doen is niet gelijk je 2 missles afschieten zodra je een lock hebt. Schiet je eerste en de jet zal zijn flares gebruiken. wacht 3 seconde, want de flares werken maar 3 seconde en als je op de 3e seconde schiet, dan heb je meestal een hit, want de pilot heeft geen flares.
voordeel is dat de jet disabled is en dat hij niet meer verder kan.
Pykow, Evilpin0,

Dank voor de tips! Die 3 seconde regel wist ik niet. Ik wacht altijd tot de flares een beetje uit beeld gaan, en dan nog een beetje er vandaan mikken met die 2e raket, Maar soms kan een piloot raket 1 wegflaren, en raket 2 full speed lang genoeg voorblijven om flares weer van de timer te krijgen. Lukt ze soms.

Ik zeggen dat ik het tegen "normale" jets en heli's behoorlijk goed doe, achter de linies. Niet helemaal op de base zelf, gewoon dat je een beetje afgeschermd bent tegen tanks en C4. Maar tegen de echte toppers onder de piloten denk ik nog steeds dat ongeveer geldt "gespot worden = gekilled worden", tenzij je ergens dekking hebt. Als je dar dan C4 of een bazooka over je heen krijgt - jammer risico van het vak.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:52

StrongArmLance

Endless flow

Ik kan nog steeds niet tegen die Rush 700 tickets potjes, hoe hard je ook je best doet :/
Heel nice!

- Hoe ben je in contact gekomen met de deelnemers? Welke community?
- Hoeveel tijd heb je gestoken (in uren of in dagen ofzo) in het voorbereiden en in het uitvoeren v/d acties ingame?
- Was het moeilijk om te zorgen dat iedereen deed wat van hem gevraagd heb? Moest je stukken herdoen?

Wij hadden hier op GoT ook ooit een project om filmpje te maken. Voor de mensen die toen nog niet op dit forum actief waren, alstublieft: Battlefield 3 GOT RACE !
27 pagina's, en alles voor niets geweest :P trololol :')

Nuja, Dice zou ook wel zijn netcode wat mogen fixen. Ik zat continu te laggen en over het veld heen en weer te schieten, als ik te dicht bij andere buggies reed. Zeer vervelend :X

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 23-08-2012 14:03 ]

• vinom
  • Laatst online: 20:08
Jaaa, daar zit ik in :D
Even een vraagje...

Gewoon rücksichtlos links en rechts die dingen neerplempen zolang er idioten zoals ik zijn :P. Ik ga altijd op de meest belachelijke en onlogische plekken neer door die claymores...
TecTo schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:33:
Tot nu toe alleen hardcore gespeeld en me gisteren aan normaal modus gewaagd. Snap er echt niets van en vind het onduidelijk spelen,. Ook de vijand heeft zijn naam boven het hoofd en de kleuren zijn niet te onderscheiden. Dus negen van de tien keer wordt ik neergeknald omdat ik denk dat het geen vrijand is. Dit komt omdat je in HC team kills wil vermijden. De vijand heeft in HC geen tag boven het koppie.

Is dit in te stellen?
Allereerst, welkom in normal mode, je zult zien dat het veel meer hardcore is dan de hardcore mode. Je moet veel snelller en veel accurater richten en schieten, campen is veel lastiger dus het is allemaal een stuk dynamischer en leuker! :)

Je kan jezelf het beste aanleren om alles en iedereen wat je ziet te "spotten" net als in HC, dat moet je eigenlijk altijd doen. Hoe je fel oranje en fel blauw niet uit elkaar kan houden is me wel een beetje een raadsel eerlijk gezegd. Fel oranje is ALTIJD de vijand net als in in HC. Je zou de colorblind mode kunnen proberen voor iets andere kleurstellingen maar persoonlijk vind ik die veel onduidelijker.
Cyberwarmacine schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:51:
[...]
Pfff NSB-er eerste klas! Die is wel heeeel smerig :P
Istrilyin schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:20:

Klopt 100%. Goede piloten zijn onverslaanbaar behalve door andere jets, punt. JA, in theorie kan je als je met 6 engi's en een rits recons samen werkt het een jet lastig maken, maar goed, dan verlies je de andere objectives/tegenpartij uit het oog en verlies je alsnog.

Wen er alvast maar aan, zowel de jet als heli dames van lichte zeden zijn de allergrootste en hardstschreeuwende van alle BF3 spelers. Tot de jets zo onverslaanbaar waren als nu, stonden de battlelog fora ook bol van de huilie-huilie posts net zolang ze DICE zover gekregen hebben als ze wouden, nu zijn diezelfde piloten verdacht stil.....

Er is gewoon geen goede werkende counters tegen jets buiten nóg betere jet piloten in je eigen team. Je bent super afhankelijk van die éne MAA en daar moet een absolute pro in zitten om het ace piloten uberhaubt lastig te maken maar consequent neerschieten ho maar. Soflam + javelin combi is kapot generfd, de stinger is nooit wat geweest, veel te weinig stationaire AA's en/of niet logisch geplaatst (je kan er echt geen baseraper mee tegenhouder) en .50's doen uberhaubt geen of zeer verwaarloosbare schade in dit spel tegen jets en/of heli's.

Nee, ace jets (heli rapes zijn een gevolg van jet rapes meestal) maken nagenoeg alle CQ air-maps zo unbalanced en totaal niet aantrekkelijk meer voor mij en vrijwel iedereen waar ik veel mee speel
.
Cool!
kristan schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:36:
Ik kan nog steeds niet tegen die Rush 700 tickets potjes, hoe hard je ook je best doet :/
ik heb 1x rush met 500 tickets gespeeld.
duurde 1 uur voordat we klaar waren en natuurlijk gewonnen.

Gisteren vor het eerst een hele avond rush gespeeld en nu moet ik zeggen dat ik niet zo rush fan ben door verschillende oorzaken.
Unbalance in voertuigen.
Jets die echt VEELSTE sterk zijn. nog erger dan in conquest.
Mensen die solo spelen en echt niet weten wat samenwerken is.

Gisteren heb ik mijn tafel bijna in tweeën geslagen doordat ik me kapot ergerde aan me team.
1. Mcom voor 95% overgenomen dus ik had nog 0.3 seconde nodig om te armen. op dat moment komt er iemand naast me liggen om de MCOM ook over te nemen terwijl ik hem dus al bijna had en halve seconde later zijn we beide dood. Als die gast zijn verstand had gebruikt, had hij gewoon die speler dood gemaakt en hadden wij de mcom. door zijn actie hadden we verloren.

2. verdedigen van een MCOM 2e gedeeldte damavand peak A.
Iedereen liep er maar rondjes omheen en dan zijn er mensen aan het armen en hoor je het piepje en dan lopen ze gewoon weg !!

en dan zal ik maar niet beginnen over mijn laaste potje !
2 tanks op damavand peak hebben en dan nog steeds kunnen verliezen, omdat het team niet verdedigd en doordat dice ervoor zorgde dat ik alleen mijn maingun kon gebruiken en niet mijn canner shells.
maar ik heb nog nooit damavand peak verloren als je 2 tanks hebt.
Daarnaast vraag ik op TS en in de chat in game of iemand de tank wil overnemen, want ik kan er niks mee met alleen de main gun en echt niemand ging erin en paar seconde later was die dus neer, toen ik hem even alleen liet staan.

• Delta21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 07:34
Zijn er hier ook mensen die last hebben van een FPS drop sinds de laatste update? Sinds dat ik dat origin cloud gedoe erbij heb gekregen zijn mn avg. fps van 70 naar 40 gezakt... de eerste minut van een ronde bleef het zo en toen ging het over. Maar ik heb nu al 2 rondjes gespeeld en nog steeds maar 40 fps. settings lager zetten geeft geen enkele verbetering... Ik hoop dat iemand weet waar dit aan kan liggen?

• evilpin0
Mensen klagen wel steen en been over air rape maar als je goed samenspeelt valt dat echt mee. Kijk weet je niet hoe je moet opstijgen met de jet of mis je alles met mobile aa houdt het snel op, maar dat is net zoals quake spelen en klagen dat spelers bewegen en dat je ze niet kan raken.

Join je alleen een server met air rapers aan de andere kant maak je idd niet veel kans en dat is logische, wat is het nut van ace voertuigen anders?

Ga je in de mobile en laat je buddy in een jeep of tank erachter aan rijden en zorgt dat je repaired heb je al een zo goed als onvernietigbare aa vanuit de lucht. Of laat 1 buddy in een jet en set-up the bomp met de aa terwijl de jetter hem lokt.

Ga in de chopper en blijf bij de AA in de buurt ect ect

Wat ook het geval is dat de meeste nooit in air voertuigen gespeeld hebben, know ur enemy. Scheelt een hoop, als chopper raper weer ik precies hoe ik uit het zicht kan blijven en kan ik anticiperen waar die heen gaat en hoe snel die er is. Geef me een tank en ik maak zelf een “fair change” tegen een chopper. Waarom? Omdat ik precies weet hoeveel damage die gaat doen en ik inschat wat die erna doet en hoe ik kan zorgen dat die een zo moeilijk mogelijke shot op me krijgt.

Ik haal zelf nog regelmatig een jet neer met een tank, check minimap voor ze aankomst lijn, rij een heuvel op zodat je hoger kan schieten…even wachten…nog even wachten….boem.

Tuurlijk is het irritant een chopper boven je te hebben met 2 jets daar weer boven die de boel lopen te rapen maar ik kan zo een hele lijst met tactics geven waar je de beste chopper pilot bijna fulltime mee bezighoud en hem zelf consequent kan neerhouden.

Alleen iedereen denkt; m16a3 + spawn hier = ik sloop die mannetjes daar.

Bovendien is iemand killen vanuit een chopper niet bijzonder, raak je de chopper vol in ze face met een rpg is dat een heel vet gevoel.

Zit je op een server met 2 pro jet pilots en chopper team tegen je, quit game en join een andere, kleine kans dat daar ook 4 pro air gasten in het andere team zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 23-08-2012 14:40 ]

• Renquin
Cyberwarmacine schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:51:
ROFL, zie hem nu pas.
Die is echt VIEEEEES hoog op de vies-schaal! :D
Ge-ni-aal dus :D Gaan we vanavond gelijk even uitproberen O-)

Want a cookie?!

Verwijderd

Pffff je bent geweldig zeg, wat een skill, mag ik je aanraken?

• evilpin0
Nee dank je je bent te lelijk

Edit:
Typerend voor got overigens; iemand met verstand van zaken post zijn mening en nog wat how to’s om te counteren en voilla veer in ze reet.

Tijden dat ik hier wat interessant las is al lang geleden, ongetwijfeld te maken met het “veer in ze reet” instelling hier

[ Voor 86% gewijzigd door evilpin0 op 23-08-2012 15:05 ]

An sich heb je goede punten hoor, maar waar je overheen leest is dat 1 persoon (een ace jet piloot) een server onspeelbaar kan maken zonder dat je er iets aan kan doen, dat is gewoon niet goed gebalanced, hoe je het ook wendt of keert. Dat heeft niets te maken met een verkeerde server te joinen, dit is gewoon een pertinente flaw in de balance.

-Elk ander voertuig is door 2 infantry's die goed samenwerken neer te halen, dit is onmogeiljk bij een jet. Kortom, je moet een hoop mensen mobiliseren en zelfs dan krijg je een top piloot gewoon NIET neer vanaf de grond als die piloot geen fouten maakt. Het hele rock-paper-scissor gaat gewoon niet op tegen jets.
-Als je met 6 of meer man gaat samen werken tegen 1 voertuig laat je gegarandeerd grote gaten vallen in de grond verdediging.
-Anticiperen is leuk, maar als iemand hoog genoeg blijft en de ecm goed en tijdig gebruikt wens ik je veel succes met wat voor voertuig dan ook.
-Plus elke samenwerking is die jij noemt is compleet op te heffen door 2 jets die samen werken, al je voertuigen gelijk onder je weg schieten terwijl je ook nog wordt beschoten door vijandeljike tanks etc.

Choppers zijn in mijn ervaring eigenlijk alleen maar onoverkomenlijk hinderlijk zodra ze vrij spel hebben dankzij goede jet piloten, wanneer deze dan echt niet neergehaald kunnen worden tenzij je zelf 1000 uur vliegt (geen overdrijving, genoeg die meer vlieguren hebben) is gewoon de ronde vernaggeld. Dat lossen quits niet op.

• evilpin0
Met alle respect awesome 0 maar weet je wat er gebeurd als je een top tanker op een server los laat? Precies hetzelfde alleen gaat die eindigen met 2x zoveel kills als een jet pilot van gelijke hoogte kwa skill.

[ Voor 112% gewijzigd door evilpin0 op 23-08-2012 15:29 ]

evilpin0 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:10:
Met alle respect awesome 0 maar weet je wat er gebeurd als je een top tanker op een server los laat? Precies hetzelfde alleen gaat die eindigen met 2x zoveel kills als een jet pilot van gelijke hoogte kwa skill.
Natuurlijk weet ik dat, net zoals iemand die briljante gunplay heeft ook eenvoudig MVP kan worden zonder vehicle.

Mijn punt is dat, IK, in elk geval zo'n tank op verschillende manieren uberhaubt KAN raken of extreem hinderen zonder directe en verplichte hulp van teamgenoten. Om maar wat te noemen: andere Tank, LAV, SMAW, Javelin, Mines, C4, Jet, Chopper. Hierbij is de enige limiet hierbij mijn eigen skills vs die top tanker. Kan ik hem niet pakken met een tank, dan wellicht wel met een van de andere manieren.

Maar tegen een ace jet is er op dit moment maar 1 optie, beter leren vliegen dan hem/haar met een jet zolang hij/zij geen fouten maakt.

Dat jij het niet een onoverkomelijk probleem vindt is je goed recht, ik vind persoonlijk dat dit niet goed uitgebalanceerd is.
evilpin0 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:10:
Redelijk goede tanker hier. Word toch echt door een ace jet naar de kleren geschoten zonder dat ik er wat aan kan doen...

• haarbal
  • Laatst online: 18:51
DanielWW2 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:21:
[...]

Redelijk goede tanker hier. Word toch echt door een ace jet naar de kleren geschoten zonder dat ik er wat aan kan doen...
Ik ga altijd in een gebouw staan als de vijand goeie air heeft. kan helaas niet op caspian.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:21:
[...]

Natuurlijk weet ik dat, net zoals iemand die briljante gunplay heeft ook eenvoudig MVP kan worden zonder vehicle.

Mijn punt is dat, IK, in elk geval zo'n tank op verschillende manieren uberhaubt KAN raken of extreem hinderen zonder directe en verplichte hulp van teamgenoten. Om maar wat te noemen: andere Tank, LAV, SMAW, Javelin, Mines, C4, Jet, Chopper. Hierbij is de enige limiet hierbij mijn eigen skills vs die top tanker. Kan ik hem niet pakken met een tank, dan wellicht wel met een van de andere manieren.

Maar tegen een ace jet is er op dit moment maar 1 optie, beter leren vliegen dan hem/haar met een jet zolang hij/zij geen fouten maakt.

Dat jij het niet een onoverkomelijk probleem vindt is je goed recht, ik vind persoonlijk dat dit niet goed uitgebalanceerd is.
Ik kan nu wel gaan melden dat ik in mijn 550 ++ uur playtime 99.99% CQ heb gespeeld zonder metro, dus met alle air voertuigen en kan daarbij ook wel melden dat in de tijd HOOGUIT 10 ace jet pilots ben tegengekomen, vanaf de grond kan je amper bepalen of iemand een ace pilot is, vanuit de chopper zie je dit echter direct.

Nu ga ik misschien ff heel lullig klinken maar iemand die op tijd weg vliegt voor een stinger of ze rocket pod van grote afstand op een tank leegt is geen ace jet pilot, daar zijn er maar een handje vol van.

Ik zal binnenkort een rondje AA opnemen met onze clan jet pilot tegen mij (die ik wel als Ace pilot beschouw), zegt misschien wat meer dan mijn post hier.

haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Ik ga altijd in een gebouw staan als de vijand goeie air heeft. kan helaas niet op caspian.
Dat trukje ken ik hoewel het ook je dood kan betekenen als er iemand met C4 komt of een mooi RPG shot. Op Caspian blijf ik altijd aan de rand beboste gebieden. Dat werkt zolang er nog bomen zijn. ;)

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:38

Metro2002

Memento mori

Renquin schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:52:
[...]

ROFL, zie hem nu pas.
Die is echt VIEEEEES hoog op de vies-schaal! :D
Ge-ni-aal dus :D Gaan we vanavond gelijk even uitproberen O-)
Kende je die truck nog niet? ik doe dat zo vaak :X :P Net zoals claymores achter bv de dozen zetten in de lockers in operation metro :P Of in de deuropeningen bij de gebouwen buiten.

Wat ik altijd wel heel vervelend vind is dat de claymores verdwijnen als je doodgaat. Beter zou zijn als ze bleven staan, net als mijnen.
Nu moet je extra voorzichtig zijn als je clays uit hebt staan bv ter verdediging van de lockers in Métro dat je zelf niet doodgaat anders kun je weer teruggaan, ze opnieuw plaatsen en hopen dat je niet weer doodgaat (wat vrij onmogelijk is in BF3)

[ Voor 46% gewijzigd door Metro2002 op 23-08-2012 16:12 ]

• haarbal
DanielWW2 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Dat trukje ken ik hoewel het ook je dood kan betekenen als er iemand met C4 komt of een mooi RPG shot.
Ja, je moet een beetje op blijven letten, een redelijke gunner met proxy is dan echt wel chill.

Gunner ben ik trouwens een stuk beter in geworden sinds ik battlefield op de CRT speel.

haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:55:
[...]

Ja, je moet een beetje op blijven letten, een redelijke gunner met proxy is dan echt wel chill.

Gunner ben ik trouwens een stuk beter in geworden sinds ik battlefield op de CRT speel.
WTF heb jij gebruikt zeg? :P
Het was in ieder geval wel wat sterker dat nederwiet. :+

evilpin0 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:35:
[...]

Ik kan nu wel gaan melden dat ik in mijn 550 ++ uur playtime 99.99% CQ heb gespeeld zonder metro, dus met alle air voertuigen en kan daarbij ook wel melden dat in de tijd HOOGUIT 10 ace jet pilots ben tegengekomen, vanaf de grond kan je amper bepalen of iemand een ace pilot is, vanuit de chopper zie je dit echter direct.

Nu ga ik misschien ff heel lullig klinken maar iemand die op tijd weg vliegt voor een stinger of ze rocket pod van grote afstand op een tank leegt is geen ace jet pilot, daar zijn er maar een handje vol van.

Ik zal binnenkort een rondje AA opnemen met onze clan jet pilot tegen mij (die ik wel als Ace pilot beschouw), zegt misschien wat meer dan mijn post hier.
Ik ben benieuwd, ik sta wel open voor nieuwe tactieken die ik zelf nog niet heb gezien of kunnen bedenken.

Overigens is het wel redelijk goed te zien hoor vanaf de grond wanneer iemand echt ACE/onklopbaar is. Een k/d van 50-0 + terwijl de volgende op 20 nogiets staat, dat voertuigen vrijwel gelijk tegen de vlakte gaan in 1 salvo van gun en rockets, dat je als infantry vrij constant op bizare afstanden superstrak wordt neergesabeld is toch wel een kleine indicatie.

Persoonlijk heb absolute air domination tientallen keren gezien op toch redelijk hoog aangeschreven servers. Op een stuk of 100 potjes in totaal vind ik persoonlijk wel veel, genoeg om random air maps op pubs te vermijden tenzij ik met meerdere vrienden speel.

• Renquin
Metro2002 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:51:
Kende je die truck nog niet? ik doe dat zo vaak :X :P Net zoals claymores achter bv de dozen zetten in de lockers in operation metro :P Of in de deuropeningen bij de gebouwen buiten.

Wat ik altijd wel heel vervelend vind is dat de claymores verdwijnen als je doodgaat. Beter zou zijn als ze bleven staan, net als mijnen.
Nu moet je extra voorzichtig zijn als je clays uit hebt staan bv ter verdediging van de lockers in Métro dat je zelf niet doodgaat anders kun je weer teruggaan, ze opnieuw plaatsen en hopen dat je niet weer doodgaat (wat vrij onmogelijk is in BF3)
Nope, kon ze nog niet.
Speel dan ook nouwelijks ammoslet :)
Maar dank voor de tips ^_^

Want a cookie?!

Laat ik het zo zeggen evilpin0 een top tanker is veel makkelijker neer te halen dan een jet.
en top Tanker is niets zonder zijn repair buddy en met een beetje skill kan je iedere tank in je eentje disable of zo erg dwars zitten, dat je er geen last meer van hebt. Ze halen veel meer kills dan jets, maar kills wil niet zeggen of iets balanced of unbalanced is, want het is wat awesm-0 zegt. 1 jet kan het verschil al maken in de game. omdat 1 jet alles neerhaald, kan het andere team ook rustig gaan vliegen met de chopper en doordat de chopper in de lucht is samen met een 2e jet, kunnen de tanks ook langer blijven leven op de grond en dat alles bij elkaar zorgt ervoor dat 1 jet pilot de lucht dicht zet en ook nog eens tanks op de grond vrij lastig kan maken.

MAA kan zeer dodelijk zijn tegen jets, maar tegen 2 jets doe je vrij weinig in een MAA en daarnaast kunnen jets van een hoge afstand al schieten voordat jij de eerste lock krijgt.

Hebben jullie ooit dit filmpje gezien ? Deze persoon laat zien hoe makkelijk je een missles kan dodge.

Samenspelen is de sleutel tot succes in Battlefield en dat is altijd al geweest en daarom is Battlefield ook de game waar ik de meeste uren in heb gestoken (naast Counter-strike en Team fortress 2)
Gewoon het samen spelen en fun hebben.

een filter tegen air voertuigen zorgt voor veel meer fun en anders moeten ze de jets nog meer nerfen.
De jets zijn al een keer generfed voor dit probleem en het is nog steeds niet verholpen.
wat ook mooi zal zijn is dat een jet minder kogels krijgt, langere reload time en/of steeds naar de basis moet vliegen om ammo op te halen. hierdoor dwing je ze steeds terug

laatst had iemand het nog over gamepoints.
waarbij je punten moest inzetten om in een voertuig te komen.
hierdoor moet je zeg maar de voertuigen kopen kunnen ze 1, niet op de basis beschoten worden en 2 mensen blijven niet wachten op een voertuig en spelen de objective om punten te verzamelen
en 3 noobs kunnen niet over en over in een jet gaan vliegen als ze het niet kunnen.

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Renquin schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:14:
[...]

Nope, kon ze nog niet.
Speel dan ook nouwelijks ammoslet :)
Maar dank voor de tips ^_^
Clay kills zijn echt heel makkelijk dus je als je ze een klein beetje logisch plaatst (denk maar gewoon aan plaatsen waar een versmalling is en waar je vaak rennend doorheen gaat of als je van licht naar donker gaat zodat je niks ziet even) dan heb je die kills zo te pakken.

En het blijft toch heerlijk als je bij spawn A in Métro in een gebouw staat te schieten op je tegenstanders en je hoort ineens BOEM met onderin de tekst 'Metro2005 claymore18 randomsukkel' >:) >:)

Alleen ff opnieuw neerzetten daarna en je minimap in de gaten houden of ze er nog wel staan :P

• haarbal
DanielWW2 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:57:
[...]

WTF heb jij gebruikt zeg? :P
Het was in ieder geval wel wat sterker dat nederwiet. :+
hoe noem je seat 2 in de tank dan?

haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:21:
[...]
Ik zet m'n geld op Schütze :+

@Pykow, helemaal mee eens, heel eng filmpje ook! Gaat allemaal iets te soepel en te makkelijk....
Metro2002 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:19:
[...]

Clay kills zijn echt heel makkelijk dus je als je ze een klein beetje logisch plaatst (denk maar gewoon aan plaatsen waar een versmalling is en waar je vaak rennend doorheen gaat of als je van licht naar donker gaat zodat je niks ziet even) dan heb je die kills zo te pakken.

En het blijft toch heerlijk als je bij spawn A in Métro in een gebouw staat te schieten op je tegenstanders en je hoort ineens BOEM met onderin de tekst 'Metro2005 claymore18 randomsukkel' >:) >:)

Alleen ff opnieuw neerzetten daarna en je minimap in de gaten houden of ze er nog wel staan :P
Moedig dit claymore gedrag nou niet aan :P

• Istrilyin
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:06:
Overigens is het wel redelijk goed te zien hoor vanaf de grond wanneer iemand echt ACE/onklopbaar is. Een k/d van 50-0 + terwijl de volgende op 20 nogiets staat, dat voertuigen vrijwel gelijk tegen de vlakte gaan in 1 salvo van gun en rockets, dat je als infantry vrij constant op bizare afstanden superstrak wordt neergesabeld is toch wel een kleine indicatie.
Hmmm, dit is eigenlijk wat ik eigenlijk dacht, gisteren. De beste oplossing gaat meer richting of zelf jet leren vliegen, of zorgen dat je zelf een ace in je team hebt, of land-only servers.

Typisch dat je met een beetje kunst- en vliegwerk (huh-huh) missiles kan dodgen, zoals in het filmpje. Dus je hoeft geeneens maatregelen daartegen te nemen...

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:34:
[...]

Ik zet m'n geld op Schütze :+

@Pykow, helemaal mee eens, heel eng filmpje ook! Gaat allemaal iets te soepel en te makkelijk....

[...]

Moedig dit claymore gedrag nou niet aan :P
Claymores zijn leuk, net als C4 8)

Verwijderd

Metro2002 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

En claymores zijn hartstikke onbetrouwbaar. Ik vind het knap als iemand me killed met een claymore. Daar ga ik echt niet om liggen janken.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:18
Premium video: Exclusive Armored Kill gameplay Release date: August 29
Where: Battlelog Premium video section
Our third Premium exclusive video features all-new gameplay footage from the upcoming expansion pack Battlefield 3: Armored Kill. Prepare yourself for all-out vehicle warfare!
Premium bonus content: Exclusive artwork booklet Release date: August 29
Where: Our new “Bonus content” section on Battlelog
The August bonus content drop for Battlefield 3™ Premium members is an exclusive high-res artwork booklet (electronic) with 24 original concept artwork from the development of Battlefield 3. The majority of these have never before been shown to the public. To download your artwork album, head to Battlelog and the new “Bonus content” section that will appear on August 29.
Premium event: Pitch your Battlefield map concept to DICE Start date: August 31
This is your chance to submit your level idea and have it judged by the creators of Battlefield 3! Pitch your most awesome idea for a Battlefield map, and you can win an extremely limited edition Battlefield 3 lithograph signed by the DICE team. Full details on how to enter will be posted on Battlelog on August 31 when this competition is officially opened. Stay tuned!
Premium exclusive Double XP weekend Dates: August 25-26 (or longer! Twitter/Facebook)

http://blogs.battlefield.com/2012/08/august-premium-events/

De bonus content gaat natuurlijk bij iedereen tegenvallen.. 1, 2, 3.. Geklaag.. (Had zelf geen verwachtingen dus het kon niet tegen vallen :P)

[ Voor 77% gewijzigd door Sinus_rhythm op 23-08-2012 17:25 ]

• Metian
  • Laatst online: 21-07 07:57

Metian

Snert is vies

Wat een geweldige *kuch* bonus content drop! Dan had ik nog liever gewoon een nieuwe camo voor F2000 willen hebben :(

Premium Event is wel interessant!

Trouwens, benieuwd wat ze onder high-res verstaan. Hopen dat ze goed genoeg zijn (en mooi genoeg), miss heb ik dan nog een nieuwe canvas en/of poster :9

[ Voor 33% gewijzigd door Metian op 23-08-2012 17:20 ]

Rupsen, Rapsen.

• haarbal
Sinus_rhythm schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:15:
:D jajaja, wat een content drop, veel plezier ermee premium players, ik zal het helaas moeten missen.

[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 23-08-2012 17:18 ]

Verwijderd

Premium video: Exclusive Armored Kill gameplay Release date: August 29

[...]

[...]

Premium event: Pitch your Battlefield map concept to DICE Start date: August 31

[...]

Premium exclusive Double XP weekend Dates: August 25-26 (or longer! Twitter/Facebook)

http://blogs.battlefield.com/2012/08/august-premium-events/

De bonus content gaat natuurlijk bij iedereen tegenvallen.. 1, 2, 3.. Geklaag..
WOUW we krijgen gewoon plaatjes :O! ben benieuwd wat we in November krijgen...

Nouja, eigenlijk was het wel te verwachten. Premium kwam ook na een aantal maanden na de release van bf3, dus ze moesten snel wat bedenken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 17:23 ]

• vinom
  • Laatst online: 20:08
Wat een grap zeg.

• Metian
  • Laatst online: 21-07 07:57

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:20:
[...]

WOUW we krijgen gewoon plaatjes :O! ben benieuwd wat we in November krijgen...
Deel twee van de plaatjes, zodat men plaatje 1 van aug naast plaatje 2 van nov kan zetten om 1 groot plaatje te krijgen :o

Rupsen, Rapsen.

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Waarom beginnen mensen gelijk te flamen? Als ze zeer veel vette artwork geven is dat toch vele malen beter dan 3 weapon skins??
Nieuwe maps gaat toch niet gebeuren want die komen als ze al komen voor iedereen beschikbaar dus wat blijft er over? :)
Daarnaast kan je een battlerecorder ook moeilijk exclusief maken.

[ Voor 43% gewijzigd door bloodlynx op 23-08-2012 17:27 ]

• Renquin
De bonus content gaat natuurlijk bij iedereen tegenvallen.. 1, 2, 3.. Geklaag..
Wat een vooruitziende blik!

En wat een kwalitatief uitermate teleurstellende content drops zeg -.-

Want a cookie?!

Ik vind de Bonus Content goed. Alleen verwacht ik wel veel concept art dan.

Ik snap het niet hoor... als jullie INGAME content verwacht hadden, zou er toch een vinkje gestaan hebben bij Unique Ingame Content. Think logic, people ;)

Volgende maand komt er wel ingame content, en dan zul je dus dogtags of camo's of assignments of nieuwe knife kunnen verwachten ofzo.

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Asgaro schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:32:
Volgende maand komt er wel ingame content, en dan zul je dus dogtags of camo's of assignments of nieuwe knife kunnen verwachten ofzo.
Swiss Army knife waar je iemand kan neersteken met een schroevendraaier :+

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Metro2002 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:45:
[...]
Hmm, hoewel mijn ingame claymore tirades (via skype/ts) soms wel anders doen vermoeden kan ik claymores nog wel waarderen mits ze tactisch geplaatst worden. Zoals gezegd loop ik echter altijd in die dingen in open veld of op belachelijke locaties als ik weer eens sprintend voorbij kom zeilen. :P

Maar defenders die c4 op een mcom gooien om vervolgens in de uncap te gaan wachten tot ie gearmed wordt..... Tuig van de richel! C4 op tanks daarentegen, grote klasse!
Swandertj schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:47:
[...]

Als je er dan maar niet voor hoeft te zorgen dat je de tandenstoker en het pincet niet verliest.....
DICE en EA hebben zich weer bewezen jongens.

Heeft valve nu niet genoeg geld om DiCE over te kopen ofzo ?
kunnen we tenminste wel extra bonus content verwachten dan plaatjes.

Tuurlijk verwachte iedereen ingame content.
vooral na het bericht dat we ons niet druk hoefde te maken op nog maar camo's voor de zelfde wapens. lieten ze ons weten dat het een stuk groter zou zijn en wat krijgen we nu een fucking boek met plaatjes !!

Ze leren het ook NOOIT ! waar blijf die Blackday for Battlefield die de community had beloofd.
50 euro betaald voor photoshop plaatjes pff

geweldig om de post van mensen te lezen.
dat 90% het zelfde erover denkt als ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 23-08-2012 18:42 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Wat een anti climax zeg. Ik had alles verwacht behalve dit. Wat een tragische "bonus". Hier zit ik toch niet op te wachten. Ik wil gewoon die game spelen. Niet kijken naar plaatjes. Zo speciaal is die game nou ook weer niet. Ik heb het Half Life boek wel gelezen met artwork. Dat is geweldig om te lezen. BF3 interesseert me geen bal.

En over dat social media gedoe zit ik al helemaal niet te wachten.

Ach. Gister voor het eerst Man vs. Machine gespeeld. Geweldig.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

ik hoop dat BF3:AK niet tegen zal vallen (al ben ik dus bang dat jets het gaan verpesten)
en anders toch maar weer Counter-strike op gaan pakken.
terug naar Valve de developer die naar de community luisterd en bugs oplost !

Mensen kunnen toch moeilijk doen hoor.

Waarom koop je Premium? Toch voor de multiplayer maps? Al de rest is gewoonweg bijzaak en moet je zien als bonus.
Zelfs zonder al die camo, dogtag en knife brol zou ik Premium gekocht hebben!
Swandertj schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:47:
[...]

:+

Ik wil een machette :>

[ Voor 33% gewijzigd door Asgaro op 23-08-2012 19:08 ]

• bloodlynx
Pykow schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 18:40:
DICE en EA hebben zich weer bewezen jongens.

Heeft valve nu niet genoeg geld om DiCE over te kopen ofzo ?
kunnen we tenminste wel extra bonus content verwachten dan plaatjes.

Tuurlijk verwachte iedereen ingame content.
vooral na het bericht dat we ons niet druk hoefde te maken op nog maar camo's voor de zelfde wapens. lieten ze ons weten dat het een stuk groter zou zijn en wat krijgen we nu een fucking boek met plaatjes !!

Ze leren het ook NOOIT ! waar blijf die Blackday for Battlefield die de community had beloofd.

geweldig om de post van mensen te lezen.
dat 90% het zelfde erover denkt als ik.
Het is heel wat meer als een Photo shop plaatje wat ze releasen, daarnaast wil 90% nog eens extra maps. En wat denk je ? Die gaan er komen kijk maar naar het premium event maar dan wel voor iedereen wat dus een goede zet is van Dice.
Dice bedenkt een keer iets origineels i.p.v. 5 ongeïnspireerde cammo's krijg je nu een groot digital art book en gelijk begint iedereen weer te bitchen.

Mensen hier hebben kennelijk nog nooit een collectors edition gehaald want hier zit zeker wel tijd en moeite ingestoken.
Daarnaast wat willen mensen nu eigenlijk zien? Buiten de dingen die ze toch niet gaan releasen? Zoals nieuwe maps, battlerecored, nieuwe voertuigen en wapens?
Was iedereen opeens happy geweest met een extra singleplayer missie? Of een nieuwe co op map?

Het is gewoon rond uit achterlijk om te beweren dat je 50 euro voor een photoshop plaatje hebt betaald aangezien er nog vele events gaan volgen en je dit gewoon als extra erbij krijgt. Ze konden ook net zoals call of duty niks extra's doen en gewoon de map pack geven.
Pykow schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:05:
ik hoop dat BF3:AK niet tegen zal vallen (al ben ik dus bang dat jets het gaan verpesten)
en anders toch maar weer Counter-strike op gaan pakken.
terug naar Valve de developer die naar de community luisterd en bugs oplost !
Ja Valve lost problemen op maar dat laat zich wel minsten 1 jaar op zich wachten. Valve vergeef je het omdat het allemaal free content is maar daar is alles ook niet zo perfect als je nu doet voorkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door bloodlynx op 23-08-2012 19:11 ]

• bloodlynx
Pykow schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:10:
collector edition kost geen 50 euro extra !
Daar zitten dan ook geen 12 maps extra bij wel?
En er zijn genoeg collectors editions die wel minstens 50 euro extra kosten dus ik snap dat je teleur bent gesteld maar je flame slaat nergens op.

[ Voor 26% gewijzigd door bloodlynx op 23-08-2012 19:12 ]

Pykow schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 18:40:
Ach gut, heb je wel een rare versie gekocht. Ik kreeg Close Quarters en krijg straks nog 3 DLC packs. Apart dat jij die dan niet krijgt.

Echt kansloos gezeik weer. Het was vooraf duidelijk dat je voor die 50 euro vier DLC pakketten zou krijgen. Dat wist je, daar kan je het mee doen. De rest is allemaal bonus, wil je het niet dan negeer je het. Boeiend dat er nu even niet bij zit wat jij wilt, dat is je ook nooit expliciet beloofd.

Bij Valve is het trouwens enorm lang spelen en geluk hebben dat de juiste wapens en hoedjes droppen. Anders mag je daar ook flink voor lappen. Bij Battlefield 3 kan je precies uitstippelen wanneer je wat krijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 23-08-2012 19:14 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

haarbal schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

Leeg of bemant door een idioot. :+
Oh en ik had al niet veel verwacht van die bonus content maar dit is wel heel erg slap. :/

bloodlynx schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:11:
[...]

Daar zitten dan ook geen 12 maps extra bij wel?
TF2 betaal je maar 30 euro en kreeg je onbeperkte updates.
Left4dead betaal je 50 euro en heb je genoeg extra content gekregen
Portal 2 50 euro en je krijgt nu de mogelijkheid om zelf maps te maken etc.

tuurlijk had ik er meer van verwacht dan plaatjes.
7 september komt als het goed is nieuwe ingame content uit. dat las ik net op de premium pagina van battlelog.
Hopelijk is het wat en ik hoop ook dat jets niet de overhand gaan krijgen in BF3:AK anders ben ik er klaar mee

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 23-08-2012 19:15 ]

• bloodlynx
Pykow schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:14:
[...]

TF2 betaal je maar 30 euro en kreeg je onbeperkte updates.
Left4dead betaal je 50 euro en heb je genoeg extra content gekregen
Portal 2 50 euro en je krijgt nu de mogelijkheid om zelf maps te maken etc.

tuurlijk had ik er meer van verwacht dan plaatjes.
7 september komt als het goed is nieuwe ingame content uit. dat las ik net op de premium pagina van battlelog.
Weet je hoe lang het duurde voordat er bij portal een mod kit werd vrijgegeven? Ongeveer een jaar.
Daarnaast komen er toch ook steeds meer features bij battlefield bij? Zoals de loadout hadden ze ook best een premium feature kunnen maken als bonus content drop en dan had niemand geklaagd.(behalve de non elite ofc :+ )

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:30

pp-19 actie! kreeg na posten op reddit binnen 2minuten een dislike er op, wat een heerlijke scene ook! :+

• IngamerX
  • Laatst online: 30-07 09:17
Lolol, wel goed gespeeld hoor, grappige video ook. Maar het is toch vooral linkermuisknop indrukken en niet meer loslaten :P
Minaaj schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:15:
[video]

pp-19 actie! kreeg na posten op reddit binnen 2minuten een dislike er op, wat een heerlijke scene ook! :+
Kom vooral door dat achtergrond geluid, muziek kan je het niet noemen.
en we worden allemaal vaak verblind door flashlight. ga jij flashlight toevoegen in je filmpje :P we dont like it

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:29

beany

Meeheheheheh

Minaaj schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:15:
[video]

Apart... Als ik een pp-19 pak en ga er mee schieten dan danst dat ding alle kanten op. Bij jou lijkt het wel of je hem vast gelijmt hebt op een stuk graniet van een ton zo stabiel is ie...

Iets anders: Ik zie met enige regelmaat spelers die 0, 1 of 2 kills hebben, vaak net zoveel deaths, maar wel bovenaan staan met 15.000 punten. Hoe doen ze dat??? Beetje ammo crates rondstrooien werkt niet, tenminste... ik kom dan niet ineens op 15k punten. Wat zijn die spelers aan het doen? Vlaggetjes pakken is het ook niet, ik zie het vaak in Metro waarbij alles vast zit. Ene ploeg heeft A en B, de andere C en dat blijft het hele potje zo. Snap er niks van :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Reviven, ammo, health en MAV werken goed voor punten. Vooral reviven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Renquin
beany schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:31:
[...]

Apart... Als ik een pp-19 pak en ga er mee schieten dan danst dat ding alle kanten op. Bij jou lijkt het wel of je hem vast gelijmt hebt op een stuk graniet van een ton zo stabiel is ie...
Wat hij zegt...

Verder wel een leuk filmpje met een lekkere mellow sound op de achtergrond :)

Want a cookie?!

Pagina: 1 ... 80 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.