Jij hebt hier op dit forum al zoveel hype opgebouwd voor die Bonus Content... dat we allemaal teleurgesteld gaan zijn waarschijnlijk. Dankuwel, Pykow

KillerAce_NL schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:12:
[...]
Op ssd levert weinig op qua laadtijden (tenzij je mechanisch disk zeer langzaam is), RAM doet veel meer daarin.
Met 8Gb ram, maakt het niet veel uit of ik de ssd gebruik of mijn WD 1 TB. Ben er toch vaak wel als eerste of 1 van de eerste in.
Imho zonde van je SSD space.
Mijn ervaring is toch anders: ik merk duidelijk een groot verschil bij al mijn games betreffende load times. En daarnaast is mijn mobo zelfs een bottleneck: die kan maar 3.0 Gbps aan terwijl mijn SSD tot 6.0 Gbps zou kunnen...
Ik heb 4 GB en ben ook bij de eersten in een BF3 server. Zonder SSD lag dit wel anders...
Ik zou zelfs zo ver durven gaan om te zeggen dat ik SSD een vereiste vind in een game PC. True, een SSD draagt niet bij aan het aantal FPS dat je ingame haalt (wat een CPU en graka wel doen), maar je moet ook denken aan de situaties buiten tijdens een game zelf:
gewoonweg alles laadt sneller. Van booten, tot het openen van Word dat in een flits gaat, tot het uitvoeren van full scans met je antivirus, tot het zoeken naar files, etc...
Je krijgt echt de perceptie dat je gehele systeem een boost krijgt in performantie, wat ook wel klopt.
Alleen zijn er veel mensen met een game PC die het niet nodig vinden om een SSD aan te schaffen, maar ik denk dat dit ook komt omdat de technologie rond HDDs jaaaaaaarenlang gewoonweg stil stond. Er was geen innovatie in de mechanische schijven (buiten die Raptor disks van 10.000 RPM.) en als mensen dus denken aan "hun PC een upgrade geven" gaan ze niet onmiddellijk aan een upgrade van de HDD denken.
Hilarisch hé! Nu wil ik nog een met opschrift "They see me rolling, they hating" en met "UMADBRO"

A87 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:39:
Ik zie steeds maar ongeveer 6 servers als ik naar server szoek in battlelog.. hoe kan dit?
Ik heb overigens premium.. ook stikt het van de fouten in battlelog...
Als ik naar back to karkand zoek krijg ik vaak 3 servers max

wtf is dit voor iets
Filters goedzetten. Dit zijn de mijne:

Haha, en nu komt Black Ops 2 met een subliem e-sports systeem dat zeer gebruiksvriendelijk is en alles heeft wat een commentator en moderator moeten hebben.
Ik hoop toch dat EA/Dice nu dringend werk maken van zulke features, maar ik denk het wel. In BF4 zullen we die wel zien.
De grootte van die snow map klinkt goed! Ik krijg medelijden met de console gamers met hun magere 24 players

Pykow schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:54:
[...]
als dat zijn belangrijke info is uit het lijstje dan is het een slechte review.
dit was allemaal al bekend en dat eSports niet ondersteund gaat worden was ook al duidelijk.
wij willen alleen maar informatie over de bonus content en de rest boeit niemand, want we weten al wat BF3:AK gaat worden, alleen is de vraag hoe veel last heb je van air rape en de ac-130 is met 1 rocket neer te halen ? 1 RPG/SMAW of 1 tank rocket. hoelang is de respawn tijd ervan ?
Hij zegt onderaan zijn review dat je gerust vragen mag stellen. Maarja, op 15 min kan je niet echt zoveel diepgaande zaken ontdekken denk ik.