Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:04:
[...]

ik speel nu meestal met 48 man op een server, want 64 man betekend 8 meer noobs in je team en 8x meer kans om veel tickets te verliezen.
daarnaast heb je met 48 man ook meestal gewoon conquest large dat dan veel leuker is om te spelen.
32 man is ook wel leuk, maar ik speel wel liever altijd conquest large dan normaal conquest.
want de meeste maps hebben dan 4 vlaggen en is het lastig om 1 vlag meer vast te houden dan het andere team.
Is dat leuk? In de zin van: kom je nog genoeg enemies tegen?
Ik zal het ook is moeten proberen.

Dit is van gisteren. Twee squad mates zijn recon. Liggen met hun spawnbeacon. Volledig. Links. Onderaan. Op. Minimap. 8)7 8)7
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-08-17%2001-21-20-705.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 18:52

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grote airmaps op 32 players kan best leuk zijn. Dan heb je immers meer vehicles/player en heb je dus vaker een vehicle tot je beschikking waar je zin in hebt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:04
Eindelijk de laatste premium assignment gehaald, kom maar op met die bonus content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Asgaro schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:09:
Dit is van gisteren. Twee squad mates zijn recon. Liggen met hun spawnbeacon. Volledig. Links. Onderaan. Op. Minimap. 8)7 8)7
[afbeelding]
Dat is echt zoo standaard op die map ... daarom speel ik er liever ook niet :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
nero355 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:49:
[...]

Je hebt veel slechte recons en dit is een mooi voorbeeld van een (twee) slechte recons.
Ik speelde normaal altijd agressive bolt action recon echter heb ik mijn muis moeten vervangen en op de een of andere manier krijg ik niet de feeling terug voor mijn dragshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Thorack schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:24:
Je hebt veel slechte recons en dit is een mooi voorbeeld van een (twee) slechte recons.
Ik speelde normaal altijd agressive bolt action recon echter heb ik mijn muis moeten vervangen en op de een of andere manier krijg ik niet de feeling terug voor mijn dragshots.
Dat is mooi, want dan kan je voortaan je Shotgun/PDW meenemen samen met je T-UGS en je team beter ondersteunen/nuttiger spelen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:49:
[...]

Kheb dit nog niet veel meegemaakt.
Maar 1 ding weet ik: volgende keer dat ik zoiets zie gebeuren, geef ik gewoon hun locatie weg aan het enemy team. >:) Dont give a shit dat ze in mijn eigen team/squad zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb liever een Afressive sniper (met wat voor wapen dan ook) dan een recon die achter in de berg liggen.
jammer dat de recon geen sterke wapen heeft, zoals een AR of CB. een PDW en shot zijn meestal voor close range.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:11
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:09:
ik heb liever een Afressive sniper (met wat voor wapen dan ook) dan een recon die achter in de berg liggen.
jammer dat de recon geen sterke wapen heeft, zoals een AR of CB. een PDW en shot zijn meestal voor close range.
De 417, sks, en als je hoge fps hebt de M39 emr zijn anders echt goed op korte afstanden.

Ik speel amper recon, alleen om een soflam neer te zetten af en toe.

[ Voor 7% gewijzigd door haarbal op 17-08-2012 16:14 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
haarbal schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

De 417, sks, en als je hoge fps hebt de M39 emr zijn anders echt goed op korte afstanden.
de 417 is een beest met Laser en sight naar keuze.
Het is wel zo dat je spread echt enorm is dus spammen is niet bijzonder effectief.
Daarnaast is supression echt een bitch voor de 417.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorack schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

de 417 is een beest met Laser en sight naar keuze.
Het is wel zo dat je spread echt enorm is dus spammen is niet bijzonder effectief.
Daarnaast is supression echt een bitch voor de 417.
hoe bedoel je dat ? ik hoor namelijk veel mensen zeggen dat supression op de M417 geweldig moet zijn als je aan het flanken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

hoe bedoel je dat ? ik hoor namelijk veel mensen zeggen dat supression op de M417 geweldig moet zijn als je aan het flanken bent.
Ik bedoel als jezelf supressed wordt, de supression van de m417 is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Semi auto sniper rifles 8)7 De reden waarom je nu ook steeds meer campers in de hills ziet liggen komt door die achterlijke achievement die DICE erin heeft gedaan om een 350 meter headshot te maken met L96. Ja ook ik heb 2 potjes zo daar in die hills gelegen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:51:
Semi auto sniper rifles 8)7 De reden waarom je nu ook steeds meer campers in de hills ziet liggen komt door die achterlijke achievement die DICE erin heeft gedaan om een 350 meter headshot te maken met L96. Ja ook ik heb 2 potjes zo daar in die hills gelegen. ;w
ik heb gewoon gevraagt of iemand me wou helpen daarmee omdat ik weinig recon speel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:58:
[...]

ik heb gewoon gevraagt of iemand me wou helpen daarmee omdat ik weinig recon speel ;)
Ik dus ook, onze grote vriend Tsu door z'n kop geschoten. Voelde erg goed. :Y)
Helaas was het eerste schot maar 344 meter dus het moest nog een keer. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

CoD'er. :+

64 man is leuk op Oman, de rest van de maps begint bij 48 man inderdaad wat meer op Battlefield te lijken. Maar dat ben ik, ik hou wat meer van de wat rustiger, tactischer gameplay. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 17-08-2012 17:09 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 01-10 23:01
Het is eigenlijk belachelijk, in weze heb je niets aan bolt action behalve om te showen hoe goet je met SR's bent.

@CodeCaster

Inderdaad, maar vind Rush soms ook wel leuk (32 man dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zo hé!

Afbeeldingslocatie: http://battlelogger.com/reports/img/40993693-1.png

Mooi potje net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naam veranderd in Pridurok133 dan , die is 20x minder dood gegaan. haha grapje

maar goed, lekker een mvp ribbon binnen halen toch en zo tie zien zaten de tickets ook vrij dicht bij elkaar.
wel leuk om te zien dat marcel het niet goed doet op TDM :P nadat hij mij 100x gekilled heeft met zijn jet, ben ik nog ergens beter in, namelijk schieten met wapens, wat een opluchting xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lol tja :P
Was wel een redelijk balanced potje, ik zat qua punten steeds recht tegenover de beste uit het andere team (die FClik), en het was redelijk spannend of ik of hij de MVP zou halen. Uiteindelijk wint iemand die veel revived het qua punten dan altijd (ik dus :P)
IngamerX schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:08:
Het is eigenlijk belachelijk, in weze heb je niets aan bolt action behalve om te showen hoe goet je met SR's bent.

@CodeCaster

Inderdaad, maar vind Rush soms ook wel leuk (32 man dus).
Ik ook. Alleen jammer dat wij daar zo'n beetje de enigen in zijn, niemand anders speelt het en daardoor speel ik het eigenlijk ook bijna nooit.

Maar Rush is gewoon veel spannender dan Conquest.

[ Voor 48% gewijzigd door Compizfox op 17-08-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
[...]

Ik zal het ook is moeten proberen.

[afbeelding]
Mooie van dit soort spelers is dat ze ook altijd terug spawnen. Tijd terug ook zo'n squadje tegen gekomen, vloog paar keer over met mijn jet om ze te spotten, knal ze van de berg af. Doe rondje over de map en zitten er alweer. Wederom eraf geknald en toen werd me verteld: L2P. Geweldig dit soort gasten, goed voor de nemesis kills. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Net weer een potje geprobeerd. Tegenstander was dramatisch, ik had in een paar tellen de hele kust van Oman overgenomen als Rus. D, B, C, A is echt een heerlijke volgorde, laat de campers uit mijn team E, F en G maar verdedigen.

Toen ze dat niet lukte, moest ik even bij G gaan helpen alwaar ik even later een gunfight verloor. Ik blijf een slechte infantry-speler. Enfin, ik werd geteamswitched, waarna we nooit meer dan twee vlaggen in ons bezit kregen... Omdat het halve team op de carrier lag te snipen. ;(

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

CodeCaster schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:49:
Net weer een potje geprobeerd. Tegenstander was dramatisch, ik had in een paar tellen de hele kust van Oman overgenomen als Rus. D, B, C, A is echt een heerlijke volgorde, laat de campers uit mijn team E, F en G maar verdedigen.

Toen ze dat niet lukte, moest ik even bij G gaan helpen alwaar ik even later een gunfight verloor. Ik blijf een slechte infantry-speler. Enfin, ik werd geteamswitched, waarna we nooit meer dan twee vlaggen in ons bezit kregen... Omdat het halve team op de carrier lag te snipen. ;(
Aah yes : Classic Battlefield gameplay dankzij #FAIL admins => Ervoor zorgen dat je team zoveel mogelijk vlaggen in bezit heeft om vervolgens naar het andere team gegooid te worden en ongeveer zo achter je PC te zitten : -O- :|

Only in Battlefield :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 14:46
Iemand al deze link gepost? Link
Gratis premium bij aanschaf van de game.
Nou dan betaal 50 euro los voor het spel en dan ook nog 50 euro voor premium en dan twee maanden later geven ze het gratis weg, EA naait de bestaande spelers er wel weer bij op deze manier.

[ Voor 1% gewijzigd door mhindrik op 18-08-2012 10:56 . Reden: ja inderdaad hij doet het weer ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
mhindrik schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:54:
Iemand al deze link gepost? http://www.battlefield.co...m_content=premium-edition

Nou dan betaal 50 euro los voor het spel en dan ook nog 50 euro voor premium en dan twee maanden later geven ze het gratis weg, EA naait de bestaande spelers er wel weer bij op deze manier.
http://www.battlefield.co...m_content=premium-edition

Nu doet de link het wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

charrel

Cortisol4life..

van 100$ naar 70$, dus dat valt wel weer mee. Zeker als je per uur spelen uitrekent wat het gekost heeft ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not again. damn ga werken !
ga bij de overheid om geld vragen als je arm bent ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 18-08-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 29-09 14:46
Pykow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:10:
[...]

Not again. damn ga werken !
ga bij de overheid om geld vragen als je arm bent ofzo.
Wat is dit weer voor een niets zeggende reactie. Hoe oud ben je?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mhindrik schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:17:
[...]

Wat is dit weer voor een niets zeggende reactie. Hoe oud ben je?
Dat er iedere week het zelfde is, dat mensen gaan zeuren dat het duur is, ben daar klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:19:
[...]

Dat er iedere week het zelfde is, dat mensen gaan zeuren dat het duur is, ben daar klaar mee
Ik ben het met je eens, ik bijvoorbeeld heb bewust Premium aangekocht, ook al kocht ik bij de release BF3 Limited Edition al. Dit is een bewuste keuze en ik heb het geld ervoor.

Toch valt het me op dat vooral de mensen die geen geld voor Premium hebben, steeds maar weer opnieuw in dit topic ragen over het feit dat EA teveel verdient en blabla.. Wake Up, ieder bedrijf verdient op deze misschien lichtelijk achterbakse manier geld tegenwoordig. Wil je hier niet aan meewerken, geef hier dan geen geld aan uit, maar stop met zeuren.

Een nieuwe dog-tag voor m'n collectie, duurde even voor ik 'm had :)

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/8938/vlcsnap2012081811h34m45.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:43:
[...]

Ik ben het met je eens, ik bijvoorbeeld heb bewust Premium aangekocht, ook al kocht ik bij de release BF3 Limited Edition al. Dit is een bewuste keuze en ik heb het geld ervoor.

Toch valt het me op dat vooral de mensen die geen geld voor Premium hebben, steeds maar weer opnieuw in dit topic ragen over het feit dat EA teveel verdient en blabla.. Wake Up, ieder bedrijf verdient op deze misschien lichtelijk achterbakse manier geld tegenwoordig. Wil je hier niet aan meewerken, geef hier dan geen geld aan uit, maar stop met zeuren.

Een nieuwe dog-tag voor m'n collectie, duurde even voor ik 'm had :)
.

[afbeelding]
Jammer dat je de dog-tag niet zelf kunt dragen.

------------------
Rush is ook niet echt leuk om te spelen zeg, doe je zo je best en dan laat het team je barsten door geen medic packs mee tenemen of te reviven of zelfs me tank te repairen, uiteindelijk ging het dus mis bij de laatste 2 mcoms, omdat ik geen support kreeg om met me tank over te kunnen steken.
Oja en DiCE had weer geen battlereport aangemaakt. wel van mijn potje daarna op operation 925:
http://battlelog.battlefi...how/41061717/1/172685289/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:34

superwashandje

grofheid alom

ProfoundValue schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:43:
[...]

Toch valt het me op dat vooral de mensen die geen geld voor Premium hebben, steeds maar weer opnieuw in dit topic ragen over het feit dat EA teveel verdient en blabla..
ik wilde eerst niet echt hier op reageren maar waar haal je vandaan dat die mensen geen geld voor premium hebben? ik ben het ook niet eens met EA's strategie maar kan als ik wil echt wel elke week opnieuw premium betalen hoor.
om de mensen die er hier wat van zeggen maar af te schilderen als mensen zonder geld is imo dus ook niet geheel eerlijk

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat een onzin. Dit heeft helemaal niets te maken met dat mensen het niet kunnen betalen, maar met EA's naaistreken. Dat is een groot verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het helemaal geen naaistreek van EA...

Vergeet niet dat het een bundle is van de base game + Premium abbo. Dit houdt in dat enkel mensen die nog niet de BF3 base game hebben, van dit aanbod kunnen genieten.
Het is niet zo dat mensen die BF3 al sinds release hadden, en nog steeds géén Premium gekocht hadden... er nú voordeel uit zouden kunnen halen. Dit is een groot verschil. :) Dán zou het pas een naaistreek zijn...

Je moet het zo bekijken: mensen die op dit aanbod ingaan, hebben tussen BF3's release en dit eigenste ogenblik nog helemaal geen BF3 gespeeld. Terwijl wij al 100+ of 200+ of 300+ of ... uren genot/plezier aan de franchise beleefd hebben. Daar heb ik gerust +- 100 euro voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:58

Metro2002

Memento mori

Als je snel punten wilt, join een metro 64 server :X

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/lol-5.png

65 ribbons en in totaal iets van 50.000 punten 8)7

En ik joinde die server nog wel omdat er maar 6 man in speelden op het moment van joinen :D :+

echt leuk is zo'n 64p metro server niet ;( alleen maar nades spammen en af en toe een rambo actie met een 240B machinegeweer 8) maar van je skills hoef je het niet te hebben zeg maar :+

[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 18-08-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Metro2002 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:39:

[afbeelding]

En ik joinde die server nog wel omdat er maar 6 man in speelden op het moment van joinen :D :+

echt leuk is zo'n 64p metro server niet ;( alleen maar nades spammen en af en toe een rambo actie met een 240B machinegeweer 8) maar van je skills hoef je het niet te hebben zeg maar :+
240b ain't rambo gun, m60 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Close Quarters Ziba Tower gaat nog sneller als Metro, Metro2002.

In een potje van 15 minuten kan je 15K score halen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:56:
[...]
AA is nutteloos, want dan haal je een jet neer en halve seconde later staat er een tank voor je neus waar je niks tegen kunt doen. de MAA is meestal in bezit van een debiel en dus valt die optie af.
...
Als iemand heel slechts in de MAA zit, bljift die niet lang leven en kan je hem makkelijk van hem "pikken".
Helaas is het op termijn niet leuk om alleen maar in de MAA te zitten, maar je kan makkelijk 2 jets ownen met de MAA.
Laatst op Firestorm pakte ik een paar keer een level 100 die notabene met een vriendje rocketpod jet maatje samen werkte en die begon te ragen als een gek. De MAA heeft inderdaad een probleem tegen infantrie, zoals iemand anders al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 01-10 21:11
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:27:
je kan makkelijk 2 jets ownen met de MAA.
als de jets gewoon wat afstand houden bij het raketschieten begin je er niks tegen, uiteindelijk raak je disabled en ben je dood.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

[afbeelding]

Wacht maar tot het 2XP is. Dan kun je per 2 à 4 potjes Metro/CQ een rank omhoog als je het goed doet. Volgend weekend is het weer zover! Alleen zo jammer dat dit de waarde van je rank teniet doet. Colonel rank 100 heeft geen enkele betekenis meer. In BF2 had je veel meer aanzien wanneer je 1-4 sterren generaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

rickyy schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:38:
Close Quarters Ziba Tower gaat nog sneller als Metro, Metro2002.

In een potje van 15 minuten kan je 15K score halen.
Ik suck zwaar in ziba tower op de een of andere manier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro2002 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:03:
[...]

Dan is er ook nog 925, Donya en Scrapmetal. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Bee.nl schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:43:
[...]

Wacht maar tot het 2XP is. Dan kun je per 2 à 4 potjes Metro/CQ een rank omhoog als je het goed doet. Volgend weekend is het weer zover! Alleen zo jammer dat dit de waarde van je rank teniet doet. Colonel rank 100 heeft geen enkele betekenis meer. In BF2 had je veel meer aanzien wanneer je 1-4 sterren generaal was.
Uiteraard loont het ook om de US MAA te pakken ipv die van het Russische team. Rijd een stuk prettiger, en wanneer het echt te heet onder de voeten word schakel je gewoon even die Formula 1 module in, paar heuveltjes meenemen en je rijd net zo snel als de jet vliegt 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:28:
[...]

Dan is er ook nog 925, Donya en Scrapmetal. ;)
ik raad je af om 925 te spelen, dat is het zelfde als metro.
Glitchers die buiten de map een spawnbeacon plaatsen en iedereen afschiet. zielig echt zielig.

Ok heeft 1 van jullie dit ooit meegemaakt ?
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/sff1tu.png
ben ik nu gekicked omdat ik BC2 heb gespeeld ?

[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 18-08-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Metro2002 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:03:
[...]

Probeer te campen/lerken bij de staircase links van B. Dan heb je uitzicht op A en kan je wachten tot de vijand B begint te cappen en krijg je free kills.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:48:
[...]

Glitchers die buiten de map een spawnbeacon plaatsen en iedereen afschiet. zielig echt zielig.

[afbeelding]
Lol! Ze willen alleen CoD-newbs op die server hebben, spelers van eerdere BF-games zijn niet toegestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Compizfox schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:00:
[...]

Lol! Ze willen alleen CoD-newbs op die server hebben, spelers van eerdere BF-games zijn niet toegestaan :+
Insta-ban zodra je het in je hoofd haalt een medi-kit of ammo-box te droppen of iemand te reviven :P

Ziba Tower lijkt trouwens ook een glitch te hebben, al heb ik het nog maar één keer meegemaakt: ik weet niet hoe, maar het is blijkbaar mogelijk om op het dak van het gebouw terecht te komen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus zojuist Battlefield 3 Premium aangeschaft waarbij ik ergens op het internet had gelezen dat dit inclusief Battlefield 3 was. Echter bleek dit later niet zo te zijn, dus heb ik die ook maar aangeschaft.

Dacht ik even goedkoop uit te zijn, blijkt het toch nog wel prijzig te zijn!

Het downloaden van Battlefield 3 duurt trouwens wel lang en gaat erg traag.
Zit nu op 2%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:21:
Ik heb dus zojuist Battlefield 3 Premium aangeschaft waarbij ik ergens op het internet had gelezen dat dit inclusief Battlefield 3 was. Echter bleek dit later niet zo te zijn, dus heb ik die ook maar aangeschaft.

Dacht ik even goedkoop uit te zijn, blijkt het toch nog wel prijzig te zijn!

Het downloaden van Battlefield 3 duurt trouwens wel lang en gaat erg traag.
Zit nu op 2%...
Er komt binnenkort waarschijnlijk een combopack voor €65 ish. Dat had je waarschijnlijk gelezen. ;)
Verder is BF3 dik 18GB met patches en mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

Er komt binnenkort waarschijnlijk een combopack voor €65 ish. Dat had je waarschijnlijk gelezen. ;)
Verder is BF3 dik 18GB met patches en mappen.
Ik heb nu voor de game 24 euro betaald, en voor Premium +/- 39 euro. Kom je uit op €63 euro... Dan maakt zo'n combopack ook niet veel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:29:
[...]

Ik heb nu voor de game 24 euro betaald, en voor Premium +/- 39 euro. Kom je uit op €63 euro... Dan maakt zo'n combopack ook niet veel meer uit.
Nee dan niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik vandaag nog ff lekker te kunnen genieten van deze game, moet er nog 6 uur gedownload worden... ;(
Dan morgen (vannacht) maar beginnen en kijken of alles goed is geïnstalleerd.

Ik kon trouwens nergens kiezen waar ik de game geïnstalleerd wilde hebben. Nu installeert Origin het waarschijnlijk op de C schijf terwijl ik dat niet moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:32:
Dacht ik vandaag nog ff lekker te kunnen genieten van deze game, moet er nog 6 uur gedownload worden... ;(
Dan morgen (vannacht) maar beginnen en kijken of alles goed is geïnstalleerd.

Ik kon trouwens nergens kiezen waar ik de game geïnstalleerd wilde hebben. Nu installeert Origin het waarschijnlijk op de C schijf terwijl ik dat niet moet hebben...
fdisk gebruiken dan kan je files op je 2e schijjf zetten en op de C schijf maak je zeg maar een snelkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:33:
[...]

fdisk gebruiken dan kan je files op je 2e schijjf zetten en op de C schijf maak je zeg maar een snelkoppeling.
Na de installatie kun je normaal gesproken de game verplaatsen van de ene schijf naar de andere, dat moet dan hiermee ook lukken dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:36:
[...]

Na de installatie kun je normaal gesproken de game verplaatsen van de ene schijf naar de andere, dat moet dan hiermee ook lukken dacht ik zo.
nee, want net als bij steam kijkt hij maar in 1 map.
bij steam is dat gewoon in de steam folder en bij origin is dat de map origin games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:37:
[...]

nee, want net als bij steam kijkt hij maar in 1 map.
bij steam is dat gewoon in de steam folder en bij origin is dat de map origin games
Dus als de installie voltooid is kan ik de game niet verplaatsen van de C schijf naar de (in mijn geval) E schijf? Lijkt mij sterk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Momenteel bezig met SPAS-12 met Slugs en iron sights, damn wat is dat moeilijk maar damn wat is dat bevredigend als je ze in 1 shot neerhaalt elke keer weer. VOoral die kleine vertraging tussen raak en dood neervallen.

Om met de woorden van Jerom van suske en wiske te spreken:

- BOEM, hee er gebeurd niks...
- Vijand heeft nog niet door dat ie geraakt is
- dood

:P

Mis je je eerste schot dan ben je meestal wel fucked, dat dan weer wel dus enige afstand houden is aanbevolen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Metro2002 op 18-08-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:38:
[...]

Dus als de installie voltooid is kan ik de game niet verplaatsen van de C schijf naar de (in mijn geval) E schijf? Lijkt mij sterk toch?
jawel, maar je moet een flink maken naar de map.
met andere worden Origin kijkt in je origin games map en in die map zit dan een file link naar battlefield 3 folder op je E schijf. hierdoor staat je game gewoon op de E schijf.

en anders moet je Battlefield 3 op je E schijf zetten (als backup)
Origin installeren op je E schijf.
bf3 downloaden en gelijk pauze (zo heb je op je E schijf de Origin games map)
en dan sluit je origin.
de gebackupte versie van BF3 in de map E:/Origin games plaatsen
Origin weer starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:42:
[...]

jawel, maar je moet een flink maken naar de map.
met andere worden Origin kijkt in je origin games map en in die map zit dan een file link naar battlefield 3 folder op je E schijf. hierdoor staat je game gewoon op de E schijf.

en anders moet je Battlefield 3 op je E schijf zetten (als backup)
Origin installeren op je E schijf.
bf3 downloaden en gelijk pauze (zo heb je op je E schijf de Origin games map)
en dan sluit je origin.
de gebackupte versie van BF3 in de map E:/Origin games plaatsen
Origin weer starten
Ik heb nu gewoon de download afgebroken en alles even in Origin goed gezet.
Nu krijg ik de game op de plek waar ik hem wil hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r

[afbeelding]

Haha zat je ook nog op server waarop KAIN1 zit, nou speelde die misschien (nog) niet maar dat is de nummer 1 M320/USAS spammer op de leaderboards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:18
[...]

[afbeelding]
925 is de beste(en ruimste) map uit CQ.. Maar aan de andere kant, jij bent ook iemand die premium aanmoedigt..

Ik koop het nog steeds niet, ook al kan ik misschien EA uitkopen, ik wacht wel tot DICE bezorgt en dan beoordeel ik wel of de DLC het waard is om te spelen. En al die onzinnige camo's en andere Premium rommel geef ik niks om, ik wil gewoon ongegeneerd knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:47
Alle medailles binnen:
http://battlelog.battlefi...r999/awards/173180193/pc/

het maximum aantal van een medaille is 100.

[ Voor 18% gewijzigd door MadButcher op 19-08-2012 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:42:
Momenteel bezig met SPAS-12 met Slugs en iron sights, damn wat is dat moeilijk maar damn wat is dat bevredigend als je ze in 1 shot neerhaalt elke keer weer. VOoral die kleine vertraging tussen raak en dood neervallen.

Om met de woorden van Jerom van suske en wiske te spreken:
- BOEM, hee er gebeurd niks...
- Vijand heeft nog niet door dat ie geraakt is
- dood
:P

Mis je je eerste schot dan ben je meestal wel fucked, dat dan weer wel dus enige afstand houden is aanbevolen :P
Je moet er ook een RDS of Holo opzetten, maar shotguns zijn in CQ een beetje imba. Leuk als je ze aan het unlocken bent, maar frustrerend als je met andere wapens bezig ben. Slugs of Flechettes werken erg goed en wat je aangeeft met je SPAS-12. Het is alles of niks.

Soms "mist" de gun om onduidelijke redenen, dan kan je heel snel leren nog een keer te schieten, maar het is een beetje een wazig ding. Hij is ook relatief langzaam.

Enige shotgun die gewoon echt te langzaam is om mee rond te rennen is de 870MCS. Deze is leuk 1op1, maar tegen een groep schiet hij gewoon veelst te langzaam en dat voor zijn schoten aantal en schade. Hij mist het gewoon overal net even iets te.

Ik ben zelf teruggestapt naar de M1014 nadat ik voor alle shotguns alles heb vrijgespeeld. Die vind ik er gewoon pro uitzien en ik heb nog nooit iemand zien huilen over specifiek de M1014. RDS, Extended Mags en Flechettes, zodat je tegen een groep in de rug ook nog aardig wat kan uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

De M1014 is inderdaad baas.
Ik gebruik hem ook aardig vaak met Holo, Extended Mags en slugs. Lekker lange shotgun kills.
Ooit een 340mtr shotgun kill gehad in Firestorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 07:27:
[...]

Je moet er ook een RDS of Holo opzetten, maar shotguns zijn in CQ een beetje imba. Leuk als je ze aan het unlocken bent, maar frustrerend als je met andere wapens bezig ben. Slugs of Flechettes werken erg goed en wat je aangeeft met je SPAS-12. Het is alles of niks.

Soms "mist" de gun om onduidelijke redenen, dan kan je heel snel leren nog een keer te schieten, maar het is een beetje een wazig ding. Hij is ook relatief langzaam.

Enige shotgun die gewoon echt te langzaam is om mee rond te rennen is de 870MCS. Deze is leuk 1op1, maar tegen een groep schiet hij gewoon veelst te langzaam en dat voor zijn schoten aantal en schade. Hij mist het gewoon overal net even iets te.

Ik ben zelf teruggestapt naar de M1014 nadat ik voor alle shotguns alles heb vrijgespeeld. Die vind ik er gewoon pro uitzien en ik heb nog nooit iemand zien huilen over specifiek de M1014. RDS, Extended Mags en Flechettes, zodat je tegen een groep in de rug ook nog aardig wat kan uithalen.
Ik ben een fan van alle one shot one kill wapens dus de 870MCS vind ik ook een fijn ding icm met buck of flechette in CQ situaties maar soms is het ook wel leuk om met slugs te spelen zodat je van afstand iemand kan neerknallen. Gisteren nog in damavand peak op enorme afstand iemand ge-oneshot met de SPAS en slugs :o dat geeft wel een 8) gevoel.

M1014 is ook een goede shotgun maar altijd 2 shots nodig en datis soms vervelend als er 2 of 3 man tegenover je staan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
[...]

[afbeelding]
Dat is een kickmodus uit procon. Daar kan je kiezen uit Punkbuster kick of BC2 kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:20

OMD

Je kan in Origin gewoon aangeven waar die spellen moet installeren. Ik kan gewoon een andere schijf kiezen. Nou heb ik hem gewoon op C staan omdat dat een SSD is :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.battlefield-in...ht-von-der-gamescom-2012/
The summit and the base of the Russian arms is completely covered with snow and snow falling during the game.
Mother of god :9~

http://www.battlefield-in...ill-dogtags-und-auftrage/
Assignments:
Job 1:
Destroy 10 tank destroyer
Destroy a mobile artillery
Reward: Currently unknown
Job 2:
Achieve 15 kills with the tank destroyer
Job 3:
20 repair allied vehicles
Job 4:
Get 10 kills with the Mobile Artillery
Job 5:
Achieve 15 kills with the Gunship (AC-130)

En op die pagina zie je ook nieuwe dogtags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:01:
The summit and the base of the Russian arms is completely covered with snow and snow falling during the game.

Assignments:
Job 1:
Job 2:
Job 3:
Job 4:

Job 5:

ok dus dat gaan de nieuwe assaignments worden.
nu nog informatie over de extra BONUS CONTENT !!

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 19-08-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

OMD schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:24:
Je kan in Origin gewoon aangeven waar die spellen moet installeren. Ik kan gewoon een andere schijf kiezen. Nou heb ik hem gewoon op C staan omdat dat een SSD is :+
Op ssd levert weinig op qua laadtijden (tenzij je mechanisch disk zeer langzaam is), RAM doet veel meer daarin.
Met 8Gb ram, maakt het niet veel uit of ik de ssd gebruik of mijn WD 1 TB. Ben er toch vaak wel als eerste of 1 van de eerste in.
Imho zonde van je SSD space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Asgaro schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:01:

Assignments:
Job 1:
Job 2:
Job 3:
Job 4:
Job 5:

TROLL DOGTAG >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zie steeds maar ongeveer 6 servers als ik naar server szoek in battlelog.. hoe kan dit?

Ik heb overigens premium.. ook stikt het van de fouten in battlelog...

Als ik naar back to karkand zoek krijg ik vaak 3 servers max 8)7 8)7 wtf is dit voor iets

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 19-08-2012 18:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pykow schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:11:
[...]

Premium members krijgen skibrillen tegen de sneeuw :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

KillerAce_NL schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:12:
[...]

Op ssd levert weinig op qua laadtijden (tenzij je mechanisch disk zeer langzaam is), RAM doet veel meer daarin.
Met 8Gb ram, maakt het niet veel uit of ik de ssd gebruik of mijn WD 1 TB. Ben er toch vaak wel als eerste of 1 van de eerste in.
Toch de eerste keer dat ik van iemand lees dat zijn SSD net zo snel is als zijn schijf, dan is volgens mij je firmware niet helemaal lekker meer of je hebt je harde schijf data overgezet met ghost zonder alignen.

Bij mij ging het van 30-45 sec laden laden naar 5-10 oid.
Met een harde schijf viel ik echt in slaap met laden zo irritant dat zelfs crysis 1 sneller laadt in maps

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 19-08-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Mavamaarten schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:45:
[...]

Premium members krijgen skibrillen tegen de sneeuw :+
Premium members kunnen sneeuwballen gooien met freeze-effect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
tobitronics schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:13:
[...]

Premium members kunnen sneeuwballen gooien met freeze-effect :+
Krijgen ze dan geen wintertenue? 8)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

pafdaddy schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:16:
[...]

Krijgen ze dan geen wintertenue? 8)
Premium members krijgen ook ski's, die kunnen makkelijker wegvluchten :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Laatst online: 14:17
http://www.9lives.be/forum/16645436-post1.html

Heel wat informatie ivm BF3(: Armored Kill.)

Ik zal even de belangrijke info lijsten:
-Sneeuwmap is op eerste zicht 2x zo groot als Gulf of oman, gemaakt voor 32vs32
-tank met één rocket in rear afgemaakt(buf voor rpg opnieuw?)
-Geen spectatormode
-Geen battlerecorder
-Geen eSports support (team werd ontmanteld voor aan DLC te werken)
-(Nieuw) excuus voor geen modtools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
eventjes weer eens aan CQ gewaagd. KUT KLOTE SPAWNSYSTEEM

fucking hell zeg. 12x op rij dat ik spawn in binnen de 2 seconden dood ben omdat er iemand op dezelfde locatie als ik spawn. wtf is dat voor zever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

dotslasher schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:21:

fucking hell zeg. 12x op rij dat ik spawn in binnen de 2 seconden dood ben omdat er iemand op dezelfde locatie als ik spawn. wtf is dat voor zever?
Ik heb ook spijt van CQ , dat spawnsysteem is onwijs kut en de maps spelen niet lekker weg op de een of andere manier, bovendien is samenwerken wel erg moeilijk omdat je niet echt kan spawnen bij de vlag. Ik speel het eigenlijk amper.

En tjonge jonge, ben ik EINDELIJK een keer in een winnend team crasht het spel. join opnieuw en jahoor in het verliezende team gedropt.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
Metro2002 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:29:
[...]

Ik heb ook spijt van CQ , dat spawnsysteem is onwijs kut en de maps spelen niet lekker weg op de een of andere manier, bovendien is samenwerken wel erg moeilijk omdat je niet echt kan spawnen bij de vlag. Ik speel het eigenlijk amper.

En tjonge jonge, ben ik EINDELIJK een keer in een winnend team crasht het spel. join opnieuw en jahoor in het verliezende team gedropt.
:(
Ik speel bijna nooit CQ, wel veel B2K zijn toch de beste maps imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Kan ook een hack zijn..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demon326 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:21:

-Geen spectatormode
-Geen battlerecorder
als dat zijn belangrijke info is uit het lijstje dan is het een slechte review.
dit was allemaal al bekend en dat eSports niet ondersteund gaat worden was ook al duidelijk.

wij willen alleen maar informatie over de bonus content en de rest boeit niemand, want we weten al wat BF3:AK gaat worden, alleen is de vraag hoe veel last heb je van air rape en de ac-130 is met 1 rocket neer te halen ? 1 RPG/SMAW of 1 tank rocket. hoelang is de respawn tijd ervan ?

spawns zijn soms inderdaad vervelend, maar shotguns blijven het grootste probleem in deze maps.

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 19-08-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
A87 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:39:
Ik zie steeds maar ongeveer 6 servers als ik naar server szoek in battlelog.. hoe kan dit?

Als ik naar back to karkand zoek krijg ik vaak 3 servers max 8)7 8)7 wtf is dit voor iets
Als je specifiek naar iets zoekt, zoals bij 64p Firestorm. Dan kun je het beste gewoon de map Firstorm, 64 players, slots 1-10 tot Full aanklikken. Filter bij naam helemaal leeg laten (belangrijk...). Uiteraard Punkbuster en ranked aan.

Je krijgt meer resultaten als je specifiek zoekt op wat je wilt, ik krijg meer 64 slot servers als ik 64 aanvink, dan dat ik krijg als ik het niet aanvink en battlelog dus op alles zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog bepaalde beginners-servers? Ik speel nu vaak met spelers die dit spel al (volgens mij) vanaf de release ofzo spelen... Daar kan ik nu nog niet goed tegenop aangezien ik dit spel sinds gisteravond heb en vandaag pas voor het eerst speel.

Zelf kon ik geen servers vinden voor beginnende battlefield spelers.

Ik heb nu een K/D van 0.7 en rank 10 (Corporal 1 star)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:11:
[...]

Jij hebt hier op dit forum al zoveel hype opgebouwd voor die Bonus Content... dat we allemaal teleurgesteld gaan zijn waarschijnlijk. Dankuwel, Pykow :+
[...]

Mijn ervaring is toch anders: ik merk duidelijk een groot verschil bij al mijn games betreffende load times. En daarnaast is mijn mobo zelfs een bottleneck: die kan maar 3.0 Gbps aan terwijl mijn SSD tot 6.0 Gbps zou kunnen...
Ik heb 4 GB en ben ook bij de eersten in een BF3 server. Zonder SSD lag dit wel anders...

Ik zou zelfs zo ver durven gaan om te zeggen dat ik SSD een vereiste vind in een game PC. True, een SSD draagt niet bij aan het aantal FPS dat je ingame haalt (wat een CPU en graka wel doen), maar je moet ook denken aan de situaties buiten tijdens een game zelf:
gewoonweg alles laadt sneller. Van booten, tot het openen van Word dat in een flits gaat, tot het uitvoeren van full scans met je antivirus, tot het zoeken naar files, etc...
Je krijgt echt de perceptie dat je gehele systeem een boost krijgt in performantie, wat ook wel klopt.

Alleen zijn er veel mensen met een game PC die het niet nodig vinden om een SSD aan te schaffen, maar ik denk dat dit ook komt omdat de technologie rond HDDs jaaaaaaarenlang gewoonweg stil stond. Er was geen innovatie in de mechanische schijven (buiten die Raptor disks van 10.000 RPM.) en als mensen dus denken aan "hun PC een upgrade geven" gaan ze niet onmiddellijk aan een upgrade van de HDD denken.
Hilarisch hé! Nu wil ik nog een met opschrift "They see me rolling, they hating" en met "UMADBRO" oOo oOo
A87 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:39:

Filters goedzetten. Dit zijn de mijne:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/filters.JPG

-Geen spectatormode
-Geen battlerecorder
Haha, en nu komt Black Ops 2 met een subliem e-sports systeem dat zeer gebruiksvriendelijk is en alles heeft wat een commentator en moderator moeten hebben.
Ik hoop toch dat EA/Dice nu dringend werk maken van zulke features, maar ik denk het wel. In BF4 zullen we die wel zien.

De grootte van die snow map klinkt goed! Ik krijg medelijden met de console gamers met hun magere 24 players :')
Pykow schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:54:
[...]

als dat zijn belangrijke info is uit het lijstje dan is het een slechte review.
dit was allemaal al bekend en dat eSports niet ondersteund gaat worden was ook al duidelijk.

wij willen alleen maar informatie over de bonus content en de rest boeit niemand, want we weten al wat BF3:AK gaat worden, alleen is de vraag hoe veel last heb je van air rape en de ac-130 is met 1 rocket neer te halen ? 1 RPG/SMAW of 1 tank rocket. hoelang is de respawn tijd ervan ?
Hij zegt onderaan zijn review dat je gerust vragen mag stellen. Maarja, op 15 min kan je niet echt zoveel diepgaande zaken ontdekken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Asgaro schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:23:

[...]

Hilarisch hé! Nu wil ik nog een met opschrift "They see me rolling, they hating" en met "UMADBRO" oOo oOo
Of gewoon dat de trollsong automatisch begint te spelen als je geknifed wordt door iemand met de trolldogtag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:20

OMD

[...]

Heb een Crucial SSD alleen voor games en een Samsung voor mn OS. Zijn allebei groot genoeg om heeel veel keer BF3 te installeren. dus zonde van mn space, daar is het toch voor lol.
Als jouw mechanische disk net zo snel is dan wordt het tijd voor een andere SSD want dan is hij kapot namelijk dus ik zou als je garantie hebt hem morgen nog inleveren.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tuurlijk helpt het wel wat, maar over het algemeen zijn de laadtijden, de 2e keer dat de map laadt veel korter omdat de map nog in de systemcache zit. De 1e keer scheelt het wel.
Overigens performt mijn crucial op zijn top, daar heb ik niks over te klagen, in 7 seconden login screen, is netjes. tevens zijn de accestimes en de throughput excellent.

Ik zal mijn uitspraak iets nuanceren: in mijn geval helpt het wel, maar ik vind het verschil (zeker bij de 2e keer laden van de map) zonde van van mijn ssd space ;)

[ Voor 5% gewijzigd door KillerAce_NL op 20-08-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het is ook een verschil of je SSD op SATA 2 zit of op SATA 3.
ik heb/had een OCZ agility 3 op SATA 2 en inderdaad ik was bijna net zo snel met mijn HDD als met mijn SSD, misschien 2 seconde verschil.

nu heb ik de Samsung 830 op SATA 3 en ik merk dat ik een stuk sneller ben in de game.
alles boven de 4 RAM is voldoende voor BF3. of je nu 6 of 8 hebt je merkt geen verschil.
Asgaro schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:23:
[...]

Jij hebt hier op dit forum al zoveel hype opgebouwd voor die Bonus Content... dat we allemaal teleurgesteld gaan zijn waarschijnlijk. Dankuwel, Pykow :+

[...]

Mijn ervaring is toch anders: ik merk duidelijk een groot verschil bij al mijn games betreffende load times. En daarnaast is mijn mobo zelfs een bottleneck: die kan maar 3.0 Gbps aan terwijl mijn SSD tot 6.0 Gbps zou kunnen...
Ik heb 4 GB en ben ook bij de eersten in een BF3 server. Zonder SSD lag dit wel anders...

Ik zou zelfs zo ver durven gaan om te zeggen dat ik SSD een vereiste vind in een game PC. True, een SSD draagt niet bij aan het aantal FPS dat je ingame haalt (wat een CPU en graka wel doen), maar je moet ook denken aan de situaties buiten tijdens een game zelf:
gewoonweg alles laadt sneller. Van booten, tot het openen van Word dat in een flits gaat, tot het uitvoeren van full scans met je antivirus, tot het zoeken naar files, etc...
Je krijgt echt de perceptie dat je gehele systeem een boost krijgt in performantie, wat ook wel klopt.

Alleen zijn er veel mensen met een game PC die het niet nodig vinden om een SSD aan te schaffen, maar ik denk dat dit ook komt omdat de technologie rond HDDs jaaaaaaarenlang gewoonweg stil stond. Er was geen innovatie in de mechanische schijven (buiten die Raptor disks van 10.000 RPM.) en als mensen dus denken aan "hun PC een upgrade geven" gaan ze niet onmiddellijk aan een upgrade van de HDD denken.

[...]

[...]

Filters goedzetten. Dit zijn de mijne:

[afbeelding]

[...]

Haha, en nu komt Black Ops 2 met een subliem e-sports systeem dat zeer gebruiksvriendelijk is en alles heeft wat een commentator en moderator moeten hebben.
Ik hoop toch dat EA/Dice nu dringend werk maken van zulke features, maar ik denk het wel. In BF4 zullen we die wel zien.

De grootte van die snow map klinkt goed! Ik krijg medelijden met de console gamers met hun magere 24 players :')

[...]

Hij zegt onderaan zijn review dat je gerust vragen mag stellen. Maarja, op 15 min kan je niet echt zoveel diepgaande zaken ontdekken denk ik.
nha eerst gaan er geruchten rond dat het perks zouden worden en nu hoor ik daar ook niks meer van en komen ze opeens met een premium pack. vervolgens zie je via twitter dat er toch bonus content gaat komen en dat we moeten afwachten.

BTW in jou filters ben je niet echt aan het filteren ;)
en waarom zoek je ook niet op 48 spelers. echt ideaal voor de meeste maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 21:11

d_star

Maharadja of the Year :-/

Metro2002 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 10:40:
[...]

Ik ben een fan van alle one shot one kill wapens dus de 870MCS vind ik ook een fijn ding icm met buck of flechette in CQ situaties maar soms is het ook wel leuk om met slugs te spelen zodat je van afstand iemand kan neerknallen. Gisteren nog in damavand peak op enorme afstand iemand ge-oneshot met de SPAS en slugs :o dat geeft wel een 8) gevoel.

M1014 is ook een goede shotgun maar altijd 2 shots nodig en datis soms vervelend als er 2 of 3 man tegenover je staan. :X
Van 't weekend mn eerste servicestar gehaald met de M1014, moet zeggen dat het me redelijk vaak is gelukt om iemand in 1 schot neer te krijgen. Het gaat erom dat je echt up-close-and-personal bent met dit wapen, anders heb je inderdaad meer dan één schot nodig om iemand neer te krijgen.

Voor mij is dit wapen een goede balans tussen de (semi-)autoshotties en de pump action shotties. Je schiet net iets langzamer dan bijvoorbeeld een DAO-12 of een USAS, maar met 10 pellets (even van buckshot uitgaande) doe je wel iets meer damage. Tevens: omdat shotguns nog steeds last lijken te hebben van af en toe weigerende hitregistratie, is het mooi dat je nog wat schoten er snel achteraan kan knallen om dat te compenseren.

Over het neerhalen van meerdere mensen: als je een kamertje binnen komt en je weet drie man te verrassen, krijg je ze met extended mags en je slim positioneren (mannetjes op 1 lijn krijgen) allemaal neer.

Het enige waar deze shotgun (en andere shotties) last van hebben, is een bewegend doel neerhalen; als iemand recht voor je bijvoorbeeld van links naar rechts sprint, kan je al je shells nodig hebben om 'm neer te krijgen. Ik heb geprobeerd te experimenteren met het 'leaden' van je schoten, maar ik heb het nog niet helemaal onder de knie... Iemand hier meer succes mee?

Next up: checken of slugs de moeite waard zijn op de M1014 :)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Van 't weekend mn eerste servicestar gehaald met de M1014, moet zeggen dat het me redelijk vaak is gelukt om iemand in 1 schot neer te krijgen. Het gaat erom dat je echt up-close-and-personal bent met dit wapen, anders heb je inderdaad meer dan één schot nodig om iemand neer te krijgen.

Voor mij is dit wapen een goede balans tussen de (semi-)autoshotties en de pump action shotties. Je schiet net iets langzamer dan bijvoorbeeld een DAO-12 of een USAS, maar met 10 pellets (even van buckshot uitgaande) doe je wel iets meer damage. Tevens: omdat shotguns nog steeds last lijken te hebben van af en toe weigerende hitregistratie, is het mooi dat je nog wat schoten er snel achteraan kan knallen om dat te compenseren.

Over het neerhalen van meerdere mensen: als je een kamertje binnen komt en je weet drie man te verrassen, krijg je ze met extended mags en je slim positioneren (mannetjes op 1 lijn krijgen) allemaal neer.

Het enige waar deze shotgun (en andere shotties) last van hebben, is een bewegend doel neerhalen; als iemand recht voor je bijvoorbeeld van links naar rechts sprint, kan je al je shells nodig hebben om 'm neer te krijgen. Ik heb geprobeerd te experimenteren met het 'leaden' van je schoten, maar ik heb het nog niet helemaal onder de knie... Iemand hier meer succes mee?

Next up: checken of slugs de moeite waard zijn op de M1014 :)
Slugs zijn alleen maar waard op een pump action shotgun en niet op een auto shotgun.
ik ga altijd voor buckshot of fleshet(voor maps met lange gangen zoals ziba tower)

maar zelf speel ik niet zo vaak met de shotguns, want ik vindt het te makkelijk en vrij laag bij de grond om het te gebruiken. als je goed kan richten is het echt niet leuk. alleen slugs is een uitdaging voor lange afstanden, maar als je wat afwachtend speelt, is het ook vrij simpel.
de Saiga 12K staat bij mij in de top 10, omdat ik gek werdt van de shotguns ben ik hem zelf maar gaan gebruiken. resultaat een KD van minimaal 2.8 en soms zelfs kd's van 6 omdat je echt zo makkelijk mensen kan neer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 21:11

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik snap dat als je skill-level wat hoger ligt (zoals bij jou, Pykow -niet cynisch bedoeld, ik heb je youtube-filmpjes gezien-), shotties misschien niet helemaal het gevoel van genoegdoening kunnen geven bij een kill.

Als je echter in een server zit waarbij iedereen een shotgun gebruikt, of als je skill-level gewoon niet zo hoog is, dan vind ik 't wel acceptabel om een shotgun te gebruiken. Moet zeggen: ik gebruik ze alleen in Close Quarters, en dan zo'n beetje alleen op Ziba Tower. Voor de andere maps trek ik gewoon mn MP7 uit de kast ;)

Maar bedankt voor de tip, ik zal de slugs maar niet gaan gebruiken op auto-shotguns.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:25:
Ik snap dat als je skill-level wat hoger ligt (zoals bij jou, Pykow -niet cynisch bedoeld, ik heb je youtube-filmpjes gezien-), shotties misschien niet helemaal het gevoel van genoegdoening kunnen geven bij een kill.

Als je echter in een server zit waarbij iedereen een shotgun gebruikt, of als je skill-level gewoon niet zo hoog is, dan vind ik 't wel acceptabel om een shotgun te gebruiken. Moet zeggen: ik gebruik ze alleen in Close Quarters, en dan zo'n beetje alleen op Ziba Tower. Voor de andere maps trek ik gewoon mn MP7 uit de kast ;)

Maar bedankt voor de tip, ik zal de slugs maar niet gaan gebruiken op auto-shotguns.
oja als iedereen een shotgun gebruikt, dan is het zeker normaal dat je ook een shotgun gaat pakken.
if you can't beat them, join them.

in ziba tower werken shotguns echt heel goed en ook op donya fortress.
operation 925 en Scrap metal hebben wat lange afstanden en kan je beter gaan voor een AR of Carbine.
plus de laatste 2 maps die ik net opnoem zitten vol moet glitchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:25:

Ach, ik zou zeggen trek je toch niets aan van wat anderen vinden over het spelen met shotguns. Als je je er goed mee vermaakt moet je het gewoon blijven doen! Je, (ik), verliest het van shotguns maar in een beperkt aantal situaties. Als je een strakke aim hebt, zijn shotguns alleen een issue op de heel korte afstand en daar moet je eigenlijk ook nog bij verrast worden ook.

Ja, als je goed bent is een K/D van 3+ goed mogelijk met een shotgun maar dat verschilt ook erg van ronde op ronde (en het aantal en niveau van de spelers) en is absoluut niet de standaard in mijn ervaring. Soms heb je in CQ van die potjes dat je non-stop op behoorlijke afstand wordt neergeschoten zonder dat je er ook maar iets aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Tank Superiority-ribbon anyone?

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/3210/tanksuperiorityribbon.png

[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 20-08-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:00

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speel veel CQ en ik heb vrij weinig last van shotguns. Speel zelf ook wel met de SPAS + slugs, maar meer met de M16A3 en ook wel met de AEK, P90 en PDW-R. Het gebeurt niet veel dat shotguns een map compleet domineren, als ik word gekilled door een shotgun is het door iemand met een SPAS met slugs die goed kan richten of iemand die in mijn rug opduikt. Heeft ook wel te maken met je positie en map kennis waardoor je shotgunners op afstand kunt houden of hun juist verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 01-10 23:01
@reemprive

Ben ik het wel mee eens. Alleen close ranged maps als Metro zijn nog wel aardig met shotgun.

-Geen spectatormode
-Geen battlerecorder
Heb echt zin in Armored kill jongens, toch maar een premiumpje aanskaffen :D

En tja mods, vermaak me wel met de huidige content, dus maak me daar niet meer zo druk om.

[ Voor 177% gewijzigd door IngamerX op 20-08-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

edit

[ Voor 114% gewijzigd door A87 op 20-08-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

reemprive schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:49:
Ik speel veel CQ en ik heb vrij weinig last van shotguns. Speel zelf ook wel met de SPAS + slugs, maar meer met de M16A3 en ook wel met de AEK, P90 en PDW-R. Het gebeurt niet veel dat shotguns een map compleet domineren, als ik word gekilled door een shotgun is het door iemand met een SPAS met slugs die goed kan richten of iemand die in mijn rug opduikt. Heeft ook wel te maken met je positie en map kennis waardoor je shotgunners op afstand kunt houden of hun juist verrast.
Ik speel momenteel ook veel CQ, en het verschilt nogal van game to game (soms loopt haast iedereen ermee rond, inclusief de adelaar-100's, soms praktisch niemand), en ook van map tot map (Ziba is bijvoorbeeld veel geschikter voor shotguns dan 925). Ik speel echter zelf nooit met shotguns, behalve voor de assignments: niet alleen heb ik er een bloedhekel aan als veel mensen ermee rondlopen (al moet iedereen uiteraard gewoon dat doen wat ze leuk vinden, mits binnen de regels), voor mijzelf vind ik dat er totaal geen uitdaging in zit en er ook geen voldoening uit haal (grofweg in de richting van de tegenstander mikken en een one-shot-kill krijgen is niet mijn definitief van aim/skill). Ik speel zelf meestal met de G3A3 (met afstand mijn favo wapen in BF3), zo nu en dan afgewisseld met de AEK-971, AUG, AS-VAL en heel soms de M16 - soms gaat dat grandioos mis en weet ik nog geen gebouw vanaf een meter afstand te raken (met name wanneer er in het andere team veel mensen met zeer suppressive wapens en taclights rondlopen), soms zit ik echt met verbazing naar mijn eigen verrichtingen te kijken. Bijkomend voordeel is dat het gebruik van de wat lastigere full-auto wapens (lage rof, veel spread of recoil) in CQ erg goed voor je aim/accuracy (meestal ergens in de 20-25% range) omdat je wel moet (kill or be killed was nog nooit zo van toepassing als op CQ), wat uiteindelijk ook in andere spelmodi weer voordeel brengt waar je met shotguns niet hoeft aan te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 20-08-2012 13:45 ]

---

Pagina: 1 ... 78 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.