• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 07:36
Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:07:

Daarnaast spawnbeacon plaatsen op een 3e verdieping is toch niets mis mee ? dat doe ik zo vaak. dat is gewoon slim spelen om achter de linies te komen en dan een spawn beacon te plaatsen op plekken, waar ze niet snel kijken en vooral in Metro op de 3e verdieping komt vrijwel niemand en als je zelfs op A aan het vechten ben, dan staat er genoeg man voor je beacon waardoor ze hem niet kunnen neerhalen (behalve met M320 of RPG vanaf de buiten kant.
Volgens mij bedoelt hij niet de derde verdieping van die 2 gebouwen bij A (die gewoon toegankelijk zijn), maar van dat gebouw aan de rechterzijkant bij A gekeken vanaf de RU deployment. Is ook met een glitch denk ik dat ze daar geraken, spawnbeacon ofzo tegen/in een muur plaatsen? Enige goede oplossing is alle zijmuren dan te rpg'en / M320'en zodat alle cover weg is en ze er dus niets meer aan hebben.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 17:25

SSD doet het zeker nice in BF3, maar vrijwel alle games werken goed op een SSD.
of je nu op low of ultra settings speelt, het gaat erom dat de game vlot blijft lopen.
heb een halfjaar met een GTX460 + 6GB RAM gespeeld en low settings constant 60 FPS en heel soms wat lager.

Speel nu met GTX670 op ultra settings en sommige maps zijn niet echt optimaal. vooral de b2k maps hebben slechte frames.
In call of duty merkte ik er weinig van, maar daar zijn laadtijden al rap ;-). Maar vergeleken met mijn 7 jaar oude HDD zijn de laadtijden van 2-3 minuten naar ~10-15 sec gegaan (korter na de 1e map) en dat zorgt voor een veel betere algehele spelervarng.

Nog even twee vragen: Ik heb nu last van een bug; als ik op M klik (map) of als ik dood gaat minimaliseert mijn spel steeds heel snel en maximaliseert het. Het is niet echt een ramp maar de M optie is daardoor niet echt fijn te gebruiken. Iemand een idee?

Verder kan ik echt niet wachten op mijn volgende speelsessie; helaas ben ik bijna nooit meer thuis om te gamen, net nu ik het zo leuk begin te vinden.

Ik speelde met zo'n AEK-assault wapen met een grip en een andere attachment waardoor ik echt vrijwel geen recoil had. Wat een lekker wapen zeg, ook semi auto is wel vet ermee. Gewoon iron sights, zijn prima daarbij.
TheProf82 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:31:
[...]

In call of duty merkte ik er weinig van, maar daar zijn laadtijden al rap ;-). Maar vergeleken met mijn 7 jaar oude HDD zijn de laadtijden van 2-3 minuten naar ~10-15 sec gegaan (korter na de 1e map) en dat zorgt voor een veel betere algehele spelervarng.

Nog even twee vragen: Ik heb nu last van een bug; als ik op M klik (map) of als ik dood gaat minimaliseert mijn spel steeds heel snel en maximaliseert het. Het is niet echt een ramp maar de M optie is daardoor niet echt fijn te gebruiken. Iemand een idee?

Verder kan ik echt niet wachten op mijn volgende speelsessie; helaas ben ik bijna nooit meer thuis om te gamen, net nu ik het zo leuk begin te vinden.

Ik speelde met zo'n AEK-assault wapen met een grip en een andere attachment waardoor ik echt vrijwel geen recoil had. Wat een lekker wapen zeg, ook semi auto is wel vet ermee. Gewoon iron sights, zijn prima daarbij.
cod werkt ook anders dan BF3. bij mij start Quake 3 Arena ook sneller op als een Team fortress 2.
oude games laden nu eenmaal sneller.

het lijkt erop dat je pc iets van een Hotkey programma heeft. als je toevallig een Acer pc hebt, die heeft namelijk een hotkey utillity programma die dit ongeveer het zelfde doet.
daarnaast kan het er ook mee te maken hebben, dan windows jou vraagt om het kleuren schema te wijzigen naar classic en regelmatig verschijnt dat achter het scherm van BF3, waardoor je het niet ziet.

als je echt geen recoil probleem wilt hebben, moet je gaan voor de M16 of straks de M416 (die unlock je vrij snel) gewoon met Kobra, heavy barrel en underslug. wanneer je alle unlocks hebt vrijgespeeld voor de Assault class, kan je de M16 gebruiken aan de RUS kan.
brechts schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:18:
[...]

Volgens mij bedoelt hij niet de derde verdieping van die 2 gebouwen bij A (die gewoon toegankelijk zijn), maar van dat gebouw aan de rechterzijkant bij A gekeken vanaf de RU deployment. Is ook met een glitch denk ik dat ze daar geraken, spawnbeacon ofzo tegen/in een muur plaatsen? Enige goede oplossing is alle zijmuren dan te rpg'en / M320'en zodat alle cover weg is en ze er dus niets meer aan hebben.
Zoveel speel ik metro, dat mij die glitch niet opgevallen is.
maar goed als je er veel last van hebt, stop je toch gewoon met metro spelen.
er zijn veel leukere maps en als je veel punten wilt halen kan je ook gewoon TDM of CQD spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• TheProf82
  • Laatst online: 02-10 17:25
Goede tip van die M16! Ik vind echter de iron sights naar, en speel niet zo graag met red dot. Vandaar dat de AEK me zo bevalt, perfecte iron sights.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:11
Ga eens CS:GO spelen, gisteren genoeg potjes gehad met hackers. in de closed beta had ik er geen last van, maar nu is het open beta en er zitten weer hacker.
Open beta? ik zie hem niet hoor.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
brechts schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:18:
ter aanvulling:
Dit betreft imho geen glitch: Je kan op deze plek komen door op de derde verdieping uit het raam op de stenen richel te springen. Vandaar kan je verder die kant op springen en uiteindelijk, na het raam te hebben stukgemaakt naar binnen.
Het is discutabel.
Zelf vind ik het wel kunnen om dat iedereen er kan komen, dan wel de boel kapot kan maken...
Het zit ook al sinds het begin in het spel, dus DICE zal er niks aan doen.
Ben je ooit eenmaal daarvandaan neergeschoten, dan hou je er rekening mee (door evt bij voorbaat de muren weg te knallen).

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:59
Wat is een at launcher? Stinger en JAVELIN toch?
haarbal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:05:
[...]

Open beta? ik zie hem niet hoor.
heb je wel een pre-order gedaan ? CS:GO is nu in open beta als je hem hebt aangeschaft. voorheen was hij nog closed beta.
goosche schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:28:
RPG,SMAW en JEVALIN.

AT staat voor Anti tank en Stingers en igla's zijn voor air voertuigen.
als het om de assaignment ga, moet je 5x een heli neer knappen met de RPG of SMAW. en als je geen skill daarvoor hebt, moet je het met de JEVALIN doen (nadeel is dat er eerst gepaint moet worden en het duurt daarom ook langer)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 13:55
goosche schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:28:
Anti Tank launcher : SMAW of RPG of Javelin

Dit zal wel over de assignment gaan dat je 5 air vehicle uit de lucht mag halen.
Ik heb zelf gemerkt dat de transport chopper niet meetelt voor deze assignment.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:11
Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:31:
heb je wel een pre-order gedaan ? CS:GO is nu in open beta als je hem hebt aangeschaft. voorheen was hij nog closed beta.
Als je moet orderen om te spelen kan je het moeilijk een open beta noemen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• goosche
Ik ben niet zo van de engineer class. Dat gaat lang duren voordat ik die assignment heb. Bijna niemand gebruikt die soflam in conquest. Ga denk ik meer rush spelen. Met die mijnen krijg ik alleen maar disable. Iemand tips?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

goosche schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:41:
Ik ben niet zo van de engineer class. Dat gaat lang duren voordat ik die assignment heb. Bijna niemand gebruikt die soflam in conquest.
Ga Oman spelen, daar wordt wel vaker geSOFLAMd.
Met die mijnen krijg ik alleen maar disable.
Telkens drie mijnen bij elkaar leggen, een half metertje uit elkaar, in (ongeveer) zo'n vorm:
code:
1
2
*   *
  *

Ik word nu écht moe van alle teringnoobs in dit verrekte spel, ik stop er voorlopig weer even mee. Heb toch alle achievements al.

Karkand, wat ik toch wel een van de betere maps vind: alleen maar snipers in de US base, mensen die vijf minuten met de APC vanaf de vlag op G naar D staan te schieten op één sniper (terwijl ondertussen F wordt overgenomen en je vijf man achter de APC ziet staan), spotten tot je een ons weegt, niemand die de minimap gebruikt, ...

Oman: begin van de ronde spawnt er vijf man bij G, wil ik één keertje even wat SOFLAMmen om iemand te helpen, zie je de andere vier achter mij aan de ladder opklimmen, niemand pakt een voertuig en de tegenstander neemt vervolgens binnen een minuut de tank en APC over. :')

Is er nou echt geen elite-server of zo? :')

[ Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 16-08-2012 13:54 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

CodeCaster schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:52:

Telkens drie mijnen bij elkaar leggen, een half metertje uit elkaar, in (ongeveer) zo'n vorm:
code:
1
2
*   *
  *
Dat deed ik gisteravond dus op Caspian border Rush. De mijnen lagen op de weg waar die gesplitst word door de betonnen vangrail net voorbij de eerste basis. Binnen 10 seconden reden beide tanks erin en dood. Had het moeten opnemen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 21:18
Asgaro schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 03:11:
Zo, wat leuke matches Conquest 64p en Rush gehad met DanielWW2, AWSME-0 en Hypnotron (Jovas)

Wel veel in het slechtere team gesmeten *zucht*
De gefaalde matches:
http://battlelog.battlefi...how/40864683/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40866189/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40868734/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40870115/1/189023879/

En ja hoor WL ratio terug wat gedaald, naar 0.98.

Conquest 64p is echt een "love/hate relationship". Machtige maps, etc maar jammer dat je niet zelf de match grondig kunt beinvloeden. Zelfs niet met een degelijke squad.
Ja was lachen, totdat AWSOME-O in Damavand rush met z'n m416 kwam terwijl ik hem 3 keer recht in zijn muil pompte met slugs.. Wel grappig, zware surpression, je ziet allebei dat je vol naar elkaar aan het knallen bent, ik ren het muurtje om, wil er een gat in blazen met c4, lukt niet, kijk weer het hoekje om en wie staat daar? RAGE QUIT!!!!!! ;)
[...]

Ga Oman spelen, daar wordt wel vaker geSOFLAMd.

[...]

code:
1
2
*   *
  *

Ik word nu écht moe van alle teringnoobs in dit verrekte spel, ik stop er voorlopig weer even mee. Heb toch alle achievements al.

Karkand, wat ik toch wel een van de betere maps vind: alleen maar snipers in de US base, mensen die vijf minuten met de APC vanaf de vlag op G naar D staan te schieten op één sniper (terwijl ondertussen F wordt overgenomen en je vijf man achter de APC ziet staan), spotten tot je een ons weegt, niemand die de minimap gebruikt, ...

Oman: begin van de ronde spawnt er vijf man bij G, wil ik één keertje even wat SOFLAMmen om iemand te helpen, zie je de andere vier achter mij aan de ladder opklimmen, niemand pakt een voertuig en de tegenstander neemt vervolgens binnen een minuut de tank en APC over. :')

Is er nou echt geen elite-server of zo? :')
Oman is geen leuke map om te spelen, jets, heli's en snipers. daarnaast de US Spawn in het water is ook niet leuk. in BF2 was dit echt een leuke map, maar ze hebben het redelijk verpest.
net zo goed dat strike at karkand niet 1 op 1 overgenomen is van BF2 en daar baal ik wel van.

http://wiki.bf2s.com/maps/battlefield-2/strike-at-karkand

M15 mine kills heb ik gehaald in Kharg island. voorop op vlag D is het vrij eenvoudig om tank kills te maken.
ben er wel 3 dagen mee bezig geweest. AT kills haal je redelijk snel. 3 potjes gespeeld (dus in 1 dag) had ik hem al.

in de nieuwe DLC zijn nieuwe achievements, maar ik wil wel eens weten wat we dan unlocken. want we krijgen geen wapens meer en voertuigen lijkt me niet een unlock. dus blijven dogtags en camo's weer over. maar Dogtag's en camo's zijn voor de premium users only.

TheProf82 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:58:
Goede tip van die M16! Ik vind echter de iron sights naar, en speel niet zo graag met red dot. Vandaar dat de AEK me zo bevalt, perfecte iron sights.
Ik had graag gezien dat DICE het gebruik van de iron sights stimuleerde. Bijvoorbeeld door de spread bij gebruik van iron sights ietsje te verminderen, dan als je een scope erop zou plaatsen.

Want nu vind ik het eigenlijk zonde dat elk wapen een unieke iron sight heeft, en sommige zien er meesterlijk uit... :9~ maar jammer genoeg kan niets tippen aan een scope zoals de Kobra.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals jij zegt: de AEK.

Het zou dus wel een leuke trade-off zijn: je gebruikt de iron sights die minder goed overzicht geven, maar in ruil krijg je wel mindere spread en schiet je dus iets accurater.
Jovas schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:16:
[...]
Ja was lachen, totdat AWSOME-O in Damavand rush met z'n m416 kwam terwijl ik hem 3 keer recht in zijn muil pompte met slugs.. Wel grappig, zware surpression, je ziet allebei dat je vol naar elkaar aan het knallen bent, ik ren het muurtje om, wil er een gat in blazen met c4, lukt niet, kijk weer het hoekje om en wie staat daar? RAGE QUIT!!!!!! ;)
Ah, het was dus een echte rage quit? :D Ja, ik en DanielWW2 vroegen ons al af waarom je ineens uit onze squad verdween.
Beste BF2 maps die ze hadden moeten overnemen :D
Ghost town
Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/ghost-town-64.jpg
mass dustruction
Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/mass-destruction-64.jpg
surge
Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/surge-64.jpg

Echt geweldige maps waren dat !
Alleen de maps in de nieuwe DLC doen me veel denken aan BF2 en daarom ben ik erg blij met de update.

die tank priority trailer doen me denken aan de map Operation harvest
Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/battlefield-2-armoured-fury/oh_overview.png

de nachtmap doet me denken aan Operation Road Rage, maar dan in het donker dus.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/battlefield-2-armoured-fury/orr_map-overview.png

en de grootste map van BF3 ooit, doet me denken aan de grote map in BF2 Operation smoke screen
Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/battlefield-2-euro-force/oss_overview.png
Altijd goede tank battles en volgens mij zater en geen heli's of jets in deze map. (ook vaak gespeeld zonder voertuigen)

• Jovas
Asgaro schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Ah, het was dus een echte rage quit? :D Ja, ik en DanielWW2 vroegen ons al af waarom je ineens uit onze squad verdween.
Ik speel heel anders dan jullie, kijk maar eens naar mijn klasse en wapen stats. Ik speel meestal alleen, als ik geluk heb een goed squad, maar ik probeer alle wapens te unlocken en klassen gebalanceerd te houden. Ik begin altijd in Battlelog om te kijken welke klasse qua punten het laagst staat, dan pak ik het wapen wat nog volledig vrijgespeeld moet worden en ga ik spelen. Als ik merk dat mijn team iets echt nodig heeft verander ik wel van klasse om problemen op te lossen, maar gister was er vrij weinig teamwork moet ik zeggen..

Maar wel lachen, we hadden wel een sterk squad op zich met zijn 4'en. Ik ga denk ik mijn wbcam fixen en die mic gebruiken, kunnen we op TS of Mumble beter coördineren. Als zo'n squad op 1 lijn zit dan kun je hard slachten, ook op 64 CQL
Jovas schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:34:
[...]
Ik speel heel anders dan jullie, kijk maar eens naar mijn klasse en wapen stats. Ik speel meestal alleen, als ik geluk heb een goed squad, maar ik probeer alle wapens te unlocken en klassen gebalanceerd te houden. Ik begin altijd in Battlelog om te kijken welke klasse qua punten het laagst staat, dan pak ik het wapen wat nog volledig vrijgespeeld moet worden en ga ik spelen. Als ik merk dat mijn team iets echt nodig heeft verander ik wel van klasse om problemen op te lossen, maar gister was er vrij weinig teamwork moet ik zeggen..

Maar wel lachen, we hadden wel een sterk squad op zich met zijn 4'en. Ik ga denk ik mijn wbcam fixen en die mic gebruiken, kunnen we op TS of Mumble beter coördineren. Als zo'n squad op 1 lijn zit dan kun je hard slachten, ook op 64 CQL
Ik speel dus ook altijd lone wolf stijl en z'n squad is altijd leuk om erbij te hebben. Alleen speel ik eigenlijk wel altijd assault en engi als er voertuigen zijn. Support is gewoon niet goed te noemen en recon is redelijk nutteloos hoewel die soflam van AWSME me toch een paar kills opleverde. :+

En we spelen trouwens allemaal anders. AWSME is diehard agressief, tactisch zeer sterk en heeft een belachelijke precisie. Ik ben wat rustiger en kraak meestal een verdediging open door snel precies vuur en snelle flanks. Verder manipuleer ik regelmatig tegenstanders om voor te gaan en als aas te dienen en sta ik op plekken waar je bijna nooit als eerste word beschoten. Aas FTW. >:)
Asgaro rent rond als een malloot en revived alles. :P (kan er niks beters van maken) :+

En ik zou toch een paar go to guns gaan nemen, het is altijd handig om een wapen te hebben waar je op kan terugvallen als het echt niet wil.

PS: I haz TS channel. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jovas
DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

Ik speel dus ook altijd lone wolf stijl en z'n squad is altijd leuk om erbij te hebben. Alleen speel ik eigenlijk wel altijd assault en engi als er voertuigen zijn. Support is gewoon niet goed te noemen en recon is redelijk nutteloos hoewel die soflam van AWSME me toch een paar kills opleverde. :+

En we spelen trouwens allemaal anders. AWSME is diehard agressief, tactisch zeer sterk en heeft een belachelijke precisie. Ik ben wat rustiger en kraak meestal een verdediging open door snel precies vuur en snelle flanks. Verder manipuleer ik regelmatig tegenstanders om voor te gaan en als aas te dienen en sta ik op plekken waar je bijna nooit als eerste word beschoten. Aas FTW. >:)
Asgaro rent rond als een malloot en revived alles. :P (kan er niks beters van maken) :+

En ik zou toch een paar go to guns gaan nemen, het is altijd handig om een wapen te hebben waar je op kan terugvallen als het echt niet wil.

Ja ik bedoel opzich, als we zo'n squad als gister hebben, daar kun je echt wel mee pwnen.. Moet even kijken hoe laat het wordt vanavond, maar jullie spelen ook in de nacht hé?

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:25
Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:32:
Ghost town
[afbeelding]
mass dustruction
[afbeelding]
surge
[afbeelding]

Alleen de maps in de nieuwe DLC doen me veel denken aan BF2 en daarom ben ik erg blij met de update.

die tank priority trailer doen me denken aan de map Operation harvest
[afbeelding]

de nachtmap doet me denken aan Operation Road Rage, maar dan in het donker dus.
[afbeelding]

en de grootste map van BF3 ooit, doet me denken aan de grote map in BF2 Operation smoke screen
[afbeelding]
Altijd goede tank battles en volgens mij zater en geen heli's of jets in deze map. (ook vaak gespeeld zonder voertuigen)
_/-\o_ Dat waren nog eens tijden;.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:18:
[...]

Oman is geen leuke map om te spelen, jets, heli's en snipers. daarnaast de US Spawn in het water is ook niet leuk. in BF2 was dit echt een leuke map, maar ze hebben het redelijk verpest.
Ik ervaar hem redelijk als de bf2 variant, IMO de beste map die erin zit. Wat is eraan verpest dan? Behalve dat RU voordeel heeft door de base aa die de air units tenminste enigszins kan dekken. Als je over-runt wordt door RU is het wel een kansloze map, staan er 7 tanks bij de kust, maar die gebalanceerd is heeft deze map ALLES wat ik van een battlefield map verwacht.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

Euhm excuseer?
Reviven is uiterst belangrijk en doe ik veel, maar dat is niet het enige wat ik doe hoor. Anders zou ik niet zoveel in de top 5 gestaan hebben maar eerder in top 10...
Asgaro schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:11:
[...]

Euhm excuseer?
Reviven is uiterst belangrijk en doe ik veel, maar dat is niet het enige wat ik doe hoor. Anders zou ik niet zoveel in de top 5 gestaan hebben maar eerder in top 10...
Alleen is rambo reviven wat minder. ;) (gebeurde wel eens, is super irritant)
Je was wel handig als persoonlijke revive machine voor al die andere revives die wel goed gingen. (I am immortal) :D

Verder had je ook nog wel eens een leuke sneak naar een vlag gemaakt of een MCOM vlak voor me weggekaapt ja. :+

DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:16:
[...]

Alleen is rambo reviven wat minder. ;) (gebeurde wel eens, is super irritant)
Je was wel handig als persoonlijke revive machine voor al die andere revives die wel goed gingen. (I am immortal) :D

Verder had je ook nog wel eens een leuke sneak naar een vlag gemaakt of een MCOM vlak voor me weggekaapt ja. :+
Ja, mijn hoogtepunt was wel die Rush Damavand Peak match. K/D(hoewel niet echt belangrijk), was ook wel goed. http://battlelog.battlefi...how/40871216/1/189023879/

Er komt dus toch nog bonus content. Ik begon al te twijfelen!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nqJ90.png

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Asgaro schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:20:
[...]

[afbeelding]
Hmmm, een 20x scope op m'n boxcutter knife lijkt me best wel baas.
Kan ik een route uitstippelen voordat ik iemand besluip en z'n box (keeltje) cut. :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

[...]

Ja, mijn hoogtepunt was wel die Rush Damavand Peak match. K/D(hoewel niet echt belangrijk), was ook wel goed. http://battlelog.battlefi...how/40871216/1/189023879/
You bastard, you stole my MVP ribbon. ;)

[afbeelding]
Yay voor de boxcutter scope. oOo

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 18:52

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jeroenneman schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:52:
Dat is nacht, niet dit half grijze gedoe.
En dat blauw filter mag er ook wel eens af, zodat het qua kleur weer een beetje met BF2 matched.
Gebruik dan FXAA-injector ;)
DanielWW2 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:26:
[...]
Dus jij hebt twee GTX580's en je speelt alleen TDM? 8)7
Je mist alleen maar de pracht en praal van BF3 en het overgrote deel van de game.
En je CPU gaat eraan met 1.5v. 1.4v is het maximum voor de eerste generatie i5/i7 cpu's.
Eigenlijk hoort deze discussie hier niet thuis, maar dat klopt volgens mij echt niet.
Maar bedoel jij constant 1,4 volt of 1,4 volt als turbo voltage? Want als je LLC en/of ATV gebruikt kun je de boel zo configureren dat hij bij idle op zo'n 1,0 volt draait (dat doet hij stock ook al geloof ik) en dat hij bij load automatisch meer voltage zal toekennen.
Ik draai mijn 2500k ook zo. Onder load heb ik een vcore van 1,45v of zo en dat is echt niet hoog, zolang dat je dat maar niet 24/7 draait (en dat is zeker niet het geval, want bij een load die niet 100% draait de CPU dus niet op de max kloksnelheid en zal de vcore ook stukken lager zijn)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Compizfox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:39:

Eigenlijk hoort deze discussie hier niet thuis, maar dat klopt volgens mij echt niet.
Maar bedoel jij constant 1,4 volt of 1,4 volt als turbo voltage? Want als je LLC en/of ATV gebruikt kun je de boel zo configureren dat hij bij idle op zo'n 1,0 volt draait (dat doet hij stock ook al geloof ik) en dat hij bij load automatisch meer voltage zal toekennen.
Ik draai mijn 2500k ook zo. Onder load heb ik een vcore van 1,45v of zo en dat is echt niet hoog, zolang dat je dat maar niet 24/7 draait (en dat is zeker niet het geval, want bij een load die niet 100% draait de CPU dus niet op de max kloksnelheid en zal de vcore ook stukken lager zijn)
Eerste generatie i5/i7. Dat zijn de P55 CPU's en die hebben een max van 1.4v. ;)
De tweede generatie heeft een max van 1.52.v.

evilpin0 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:01:
[...]

Ik ervaar hem redelijk als de bf2 variant, IMO de beste map die erin zit. Wat is eraan verpest dan? Behalve dat RU voordeel heeft door de base aa die de air units tenminste enigszins kan dekken. Als je over-runt wordt door RU is het wel een kansloze map, staan er 7 tanks bij de kust, maar die gebalanceerd is heeft deze map ALLES wat ik van een battlefield map verwacht.
het zelfde wat ik heb met Wake island.
je ziet te veel in BF2 kon je niet zo makkelijk snipen als in BF3.
tanks waren er alleen te vinden op je basis en niet bij de vlaggen, zover ik het nog weet,
[...]

[afbeelding]
ik had gisteren 3 tdm potjes gespeeld, waarbij de laatste echt lachen was.
http://battlelog.battlefi...how/40854858/1/172685289/
PDW´s are overpowerd lol !!

Mooi toch nog iets positiefs over de bonus content, ik had de moed eigenlijk al opgegeven.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

AdmiralSnipe schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:25:
Hmmm, een 20x scope op m'n boxcutter knife lijkt me best wel baas.
Kan ik een route uitstippelen voordat ik iemand besluip en z'n box (keeltje) cut. :+
Ik had eigenlijk liever dat ze het mes zo aanpassen dat-ie net zo wordt als in Hot Shots 2, met mini-kettingzaag, wire-cutter en uiteraard een rietje :+

---

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

BF3: Panzerschlachten :+

Maar omg, dat blauw is wel heel extreem in dat filmpje... Dat is toch niet hoe het echt wordt neem ik aan?

code:
1
2
*   *
  *
Grappig, ik ben blijkbaar niet de enige die dat op die manier doet :)
Werkt perfect, als je explosives perk hebt heb je 6 mines dus kun je op twee plekken in de map mines leggen. Als je meer dan 6 mines legt gaat de eerste weer weg trouwens.

Meestal raken tanks twee van de 3 mines, dus als je bingo had loop je ff naar die plek toe in de map en leg je weer twee nieuwe erbij :P
Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:32:
Ghost town
[afbeelding]
mass dustruction
[afbeelding]
surge
[afbeelding]

Grappig, ik ken geen van de 3 maps die je noemt :P Maar ik ben dan ook pas laat (pas na patch 1.5) begonnen met BF2.
DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:44:
[...]
Eerste generatie i5/i7. Dat zijn de P55 CPU's en die hebben een max van 1.4v. ;)
De tweede generatie heeft een max van 1.52.v.
Oh, Nehalem bedoel je :P Sorry, ik dacht dat het over Sandy Bridge ging :$

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Compizfox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:55:
[...]

Grappig, ik ken geen van de 3 maps die je noemt :P Maar ik ben dan ook pas laat (pas na patch 1.5) begonnen met BF2.
Die zijn uit de Special Forces expansion (toen heette het nog een uitbreiding in plaats van Downloadable Content...)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

[...]

BF3: Panzerschlachten :+

Maar omg, dat blauw is wel heel extreem in dat filmpje... Dat is toch niet hoe het echt wordt neem ik aan?
Ben ik de enige die dat blauw wel aantrekkelijk vind? :P

Operation Metro is ook zeer blauw, en blijkbaar was dit niet zo in de Alpha trail. Ik heb screens van de Alpha bekeken (en vele mensen vinden dat dus beter ...) maar ik vind het net slechter dan :D

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 16-08-2012 16:18 ]

Verwijderd

Vandaag ook maar eens aan die nieuwe premium assignments begonnen. Vond die weapon camo's eigenlijk maar bullshit, tot ik er achter kwam dat je maar 1 van de 4 assignments hoeft te halen om de laatste assignment (waar je al die kills met die kits moet maken) te unlocken. Heb daarom maar even snel die F2000 assignment gedaan zodat ik nu lekker al die kit kills kan gaan halen met men AS VAL :D Ik zit nu op ~5600 kills met dat ding dus als ik die assignment straks complete (1700 kills in totaal) ben ik alweer een mooi stuk opgeschoten richting de 10.000 kills :P

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Dat heb je helemaal mis, je moet alle 4 assignments halen om de laatste 2 camo's vrij te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door QPeter op 16-08-2012 16:25 ]

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:22:
Vandaag ook maar eens aan die nieuwe premium assignments begonnen. Vond die weapon camo's eigenlijk maar bullshit, tot ik er achter kwam dat je maar 1 van de 4 assignments hoeft te halen om de laatste assignment (waar je al die kills met die kits moet maken) te unlocken. Heb daarom maar even snel die F2000 assignment gedaan zodat ik nu lekker al die kit kills kan gaan halen met men AS VAL :D Ik zit nu op ~5600 kills met dat ding dus als ik die assignment straks complete (1700 kills in totaal) ben ik alweer een mooi stuk opgeschoten richting de 10.000 kills :P
Ja dat dacht je. Je unlocked de vijfde assignment door er een te halen. Je haalt de vijfde pas als de andere 4 ook gehaald zijn. :/

Zie het maar als een F U van DICE. :+

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:05:
[...]

Die zijn uit de Special Forces expansion (toen heette het nog een uitbreiding in plaats van Downloadable Content...)
Oh, vandaar. Die heb ik nooit gespeeld.
Asgaro schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:18:
[...]

Ben ik de enige die dat blauw wel aantrekkelijk vind? :P
Denk het :+
Zoals het in dat filmpje is, vind ik het enorm onrealistisch. Zelfs Bikini Bottom is minder blauw.
Afbeeldingslocatie: http://spongebob.neoseeker.com/w/i/spongebob/c/c9/Bikini_bottom.jpg

Verwijderd

Damn, dat is wel heel erg blauw ja... Hopelijk is het een faal van de cameraman en staat de whitebalance niet goed.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:25:
[...]

Ja dat dacht je. Je unlocked de vijfde assignment door er een te halen. Je haalt de vijfde pas als de andere 4 ook gehaald zijn. :/

Hmmmz okay mja lekker boeiund, die camo's interesseren me toch geen moer aangezien die shit toch na elk potje weer op default staat. Hij houdt in ieder geval wel de kills nu bij en daar ging het me uiteindelijk om.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:14:
[...]
Damn, dat is wel heel erg blauw ja... Hopelijk is het een faal van de cameraman en staat de whitebalance niet goed.
Laten we het hopen. En anders moet Danoc1 (maker van FXAA-injector) met een functie komen om per-map configs te maken :P
[...]
Hmmmz okay mja lekker boeiund, die camo's interesseren me toch geen moer aangezien die shit toch na elk potje weer op default staat. Hij houdt in ieder geval wel de kills nu bij en daar ging het me uiteindelijk om.
Dat is inderdaad het geval met je body camo's. De camo's voor wapens staan als attachement en die blijft wel staan (tenzij je een potje Gunmaster speelt, want dan mag je je loadout weer bij elkaar rapen)

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

[...]
Volgens mij geeft het filmen van het beeld op een beeldscherm in plaats van een directe capture praktisch nooit 100% realistische kleuren. Neem maar eens een foto, of maak een kort filmpje van je TV- of monitor-beeld, en vergelijk dan de kleuren op de foto/video met die op het scherm: kans is klein dat ze identiek zijn (vaak een blauwzweem).
Aan de andere kant: als er iets te vern**ken valt, dan kun je er vergif op innemen dat Dice dat ook voor elkaar krijgt :P

Edit: FXAA-instellingen per map zou echt master zijn! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 16-08-2012 17:29 ]

---

[...]
Het is net zo blauw als terhan highway (je weet wel die map die niemand speelt)
als ze dan ook nog een FXAA injector gebruiken en opnemen met een telefoon van het beeldscherm, dan verwacht ik inderdaad deze kleuren.
[...]

Camo's op wapens die ik nooit gebruik :D
F2000 is slechter dan AEK971. AK-74M, M416 en M16.
PKP alle heavy lmg's zijn slecht.
L96 waarom niet op de m98b of jng-90 of sks en m417 ?
scar-h ok ok die gebruik ik soms nog wel.

ik zie liever camo's voor alle wapens met het zelfde unlock mechanisme als CoD. kill 250 mensen met M4A1 voor 1ste camo en ga zo maar door.
AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:05:
[...]

Special forces was een geweldige uitbreidingspakket (lekker nederlands houden haha)
je had meer unlocks, veel city maps zoals sein crossing, grand bazaar dat nu is.
ik heb honderde uren in Ghost town en surge had van die berg routes ( WACHT EVEN, zagen we dat ook niet in de eerste trailer van BF3:AK ?)

moet er alleen niet te lang over nadenken ;) want dan krijg ik heimwee. alleen ik had het laatst geinstalleerd, maar dat schieten is net als CS:GO. niet meer te begrijpen na dat je TF2 en BF3 hebt gespeeld of andere moderne shooters.

Compizfox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:20:

Laten we het hopen. En anders moet Danoc1 (maker van FXAA-injector) met een functie komen om per-map configs te maken :P
Yes, yes, please YES. :P
Ik word gestoord van die FXAA omdat ik die nog wel eens verander. Dan ga je weer naar een map die je een tijdje niet hebt gespeeld en fuuuuu te belicht of te donker etc. :X

Kheb van een BF3 screenshot een Facebook Cover gemaakt die de exacte maximale dimensies heeft.
Als andere mensen hem ook willen gebruiken:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/versie1.jpg

• goosche

Verwijderd

bRenchmark? :P die linus heeft idd wel leuke filmpjes altijd

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:32:
[...]
Het is net zo blauw als terhan highway (je weet wel die map die niemand speelt)
Dan valt het wel mee, want zo blauw is die nou ook weer niet. In elk geval zeker niet zo blauw als in dat filmpje van Armored Kill.
DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:34:
[...]
Yes, yes, please YES. :P
Ik word gestoord van die FXAA omdat ik die nog wel eens verander. Dan ga je weer naar een map die je een tijdje niet hebt gespeeld en fuuuuu te belicht of te donker etc. :X
Dan heb je het denk ik gewoon extreem ingesteld of zo? Want ik heb daar nooit last van eigenlijk. Dit mijn config:

C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
/*======================================================================================
                             FXAA Injector danoc1 v1.3 Beta SETTINGS
======================================================================================*/

// TODO: Normalize values to be on a human range scale, whole numbers prefered, decimals usable for micro adjustments
// These values should have min/max limit checks included in their functions, so that the end user doesn't get crazy results

/*------------------------------------------------------------------------------
                        FILTER SELECTION
------------------------------------------------------------------------------*/
// Comment to deactivate an effect. 
// Example: To disable the tonemap effect, use // in front of #define USE_TONEMAP
#define USE_ANTI_ALIASING
#define USE_PRE_SHARPEN
//#define USE_BLOOM
#define USE_TECHNICOLOR
#define USE_TONEMAP
#define USE_SEPIA
//#define USE_VIGNETTE
#define USE_POST_SHARPEN
//#define USE_FINAL_LIMITER

/*------------------------------------------------------------------------------
                        FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 0.60;  // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.063; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.312; // Lower the value for more smoothing

PRE_SHARPEN
//For higher precision in the calculation of contour, requires slightly more processing power
bool highQualitySharpen = 1; //0 = Disable  | 1 = Enable

// Set values to calculate the amount of  AA produced blur to consider for the sharpening pass
#define Average 0.7
#define CoefBlur 2

// Set values of the sharpening amount
#define SharpenEdge 0.1
#define Sharpen_val0 1.0

BLOOM
// Number of samples per pixel taken for the Bloom effect. Don't set it to high!  4 = 25spp, 8 = 81spp, 16 = 289spp
#define NUM_SAMPLES2 16 
float BloomPreset = 0; 
float BloomThreshold = 0; 
float BloomWidth = 0; 
float BloomPower = 0; 

TECHNICOLOR
#define TechniAmount 0.922 // 1.00 = Max
#define TechniPower 12.7 

// lower values = stronger channel
#define redNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define greenNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define blueNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

TONEMAP
#define Gamma 0.80
#define Exposure 0.15
#define Saturation 2.0
#define BlueShift 0.03 
#define Bleach 0.0
#define Defog 0.4
#define FogColor float4(0.000, 0.010, 0.007, 4.0)

SEPIA
#define Earthyellow // Color Tone, available tones can be seen in ColorTones.PNG (Do not use spaces in the name!)
#define GreyPower 0.0  
#define SepiaPower 1.0

VIGNETTE
// Vignette effect, process by which there is loss in clarity towards the corners and sides of the image, like a picture frame
#define VignetteCenter float2(0.500, 0.200) 
#define VignetteRadius 2.30 
#define VignetteAmount -0.90 

POST_SHARPEN
// Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25!
float Sharpen = 0.19;

FINAL_LIMITER
// Controls the strenght of the limiter. 1.000 for default setting
int LimiterStrenght = 1.000; 

• QPeter
Ik gebruik ook geen FXAA Injector, alles met het woord injector schrikt mij al af. Kost preformance/FPS is per map weer verschillend, en met digital vibrance kan ik bijna het zelfde effect creëren. En heb zowat al mijn instellingen zo wat op low dus dat extra beetje detail/kleur wat het mij gaat geven is het me niet waard.

Wacht wel tot dat het een keer native bij de graphic options zit, of dat ze bluefilter er uithalen. Tot die tijd speel ik liever vanilla geen zin om extra files bij me bf3 installatie te zetten.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het klopt dat Digital Vibrance van Nvidia hetzelfde doet maar als je dat aanzet heb je dat ook buiten games, wat me niet heel wenselijk lijkt. Ikzelf heb een AMD kaart dus ik heb die optie niet eens.

En het snoept niets van je framerate af hoor. Ja FXAA aanzetten t.o.v. geen AA wel, maar dat is gewoon een in-game optie. BF3 heeft namelijk al van zichzelf FXAA, maar wel een oudere versie. Ze noemen het post-processing AA trouwens.

Je kunt de FXAA-injector ook prima zonder FXAA gebruiken en dus alleen de color grading shit gebruiken. Ik vind die naam eigenlijk daarom ook best misleidend. Maar het is gewoon een prachttweak voor BF3. Of je het wilt gebruiken moet je zelf weten maar ik zou geen goede reden kunnen bedenken waarom niet.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Grappig, ik ben blijkbaar niet de enige die dat op die manier doet :)
Volgens mij had ik het uit een post van jou. :+
DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:25:

Volgens mij zag ik pas een profiel van iemand die de Only for the Dedicated-assignment gehaald had, maar nog twee andere van die tien miste. Edit: deze dus:
Only for the Dedicated

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 16-08-2012 19:44 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Mavamaarten
  • Laatst online: 08:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

QPeter schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:52:
Ik gebruik ook geen FXAA Injector, alles met het woord injector schrikt mij al af. Kost preformance/FPS is per map weer verschillend, en met digital vibrance kan ik bijna het zelfde effect creëren. En heb zowat al mijn instellingen zo wat op low dus dat extra beetje detail/kleur wat het mij gaat geven is het me niet waard.

Wacht wel tot dat het een keer native bij de graphic options zit, of dat ze bluefilter er uithalen. Tot die tijd speel ik liever vanilla geen zin om extra files bij me bf3 installatie te zetten.
Nietes. Dankzij de FXAA injector heb ik een stuk of 5 FPS extra, heb ik minder framedrops (FPS is gewoon stabieler in het algemeen) en het ziet er nog eens mooier uit. De injector doet ook wel iets meer dan alleen de vibrance omhoog zetten, dat is lang niet hetzelfde.

Android developer & dürüm-liefhebber

CodeCaster schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 19:42:

Volgens mij zag ik pas een profiel van iemand die de Only for the Dedicated-assignment gehaald had, maar nog twee andere van die tien miste. Edit: deze dus:
[afbeelding]
FUUUUUU, voor niks gehaald.
Het staat alleen wel leuk. :9
Compizfox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:08:
[...]

Dan valt het wel mee, want zo blauw is die nou ook weer niet. In elk geval zeker niet zo blauw als in dat filmpje van Armored Kill.

[...]
Dan heb je het denk ik gewoon extreem ingesteld of zo? Want ik heb daar nooit last van eigenlijk. Dit mijn config:
Ik ben gewoon een onverbeterbare mierenneuker die nooit tevreden is. :+
Het voornaamste probleem is dat ik de vegetatie niet echt groen krijg zonder dat de rest er onder gaat lijden. Uiteindelijk zal het me lukken of geef ik het definitief op.

En die FXAA injector is volgens mij niet zozeer veel beter maar het is meer dat DICE de ingame FXAA zeer raar heeft ingesteld. Het is voornamelijk blurry...

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-08-2012 20:01 ]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]

Oh, nou ik dat geval ben ik blij dat iemand mijn tip handig vindt :P
Mavamaarten schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 19:53:
[...]

Nietes. Dankzij de FXAA injector heb ik een stuk of 5 FPS extra, heb ik minder framedrops (FPS is gewoon stabieler in het algemeen) en het ziet er nog eens mooier uit. De injector doet ook wel iets meer dan alleen de vibrance omhoog zetten, dat is lang niet hetzelfde.
Volgens mij kan de FXAA-injector grofweg 2 dingen: FXAA tweaking (inclusief sharpen enzo) en color grading. En zoals hij standaard staat ingesteld doet het color grading gedeelte ongeveer hetzelfde als Digital Vibrance van Nvidia. Maar de FXAA-injector is daar veel en veel flexibeler in. Je kunt het totaal anders configureren en dus effecten creëren die je niet kunt krijgen met Digital Vibrance.
DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:00:

En die FXAA injector is volgens mij niet zozeer veel beter maar het is meer dat DICE de ingame FXAA zeer raar heeft ingesteld. Het is voornamelijk blurry...
Precies, en met de FXAA-injector kun je dat tweaken en dus FXAA gebruiken zonder dat de boel zo blurry wordt.
Want eigenlijk is dat ook precies wat FXAA doet, namelijk blurren. (Daarom is het ook 'poor man's AA') Maar wel selectief. En die thresholds e.d. kun je tweaken met de injector.

Verwijderd

Ja hoor, ben ik net lekker aan het knallen word ik net even voor het einde van het potje gekickt 'for having an abnormal killrate' Ik stond 60 om 25 wtf is daar abnormaal aan? :S

FREIZEITKILLER NOOB server is dus een afrader

http://img36.imageshack.us/img36/406/abnormalkillrate.png

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 20:23 ]

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

ronalddus

Buffalo77

6,41? Dat is je KDR neem ik aan?
Dat is wel erg vreemd :P Ik heb er genoeg potjes bij zitten waar je (sowieso op een bepaald punt in de game) hoger dan KDR 6,5 haalt

Buffalo77 | Pokemon Unite

Verwijderd

ronalddus schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:25:
6,41? Dat is je KDR neem ik aan?
Dat is wel erg vreemd :P Ik heb er genoeg potjes bij zitten waar je (sowieso op een bepaald punt in de game) hoger dan KDR 6,5 haalt
Ik geloof niet dat dat mijn killdeath rate was want ik stond 60 - 25. Lijkt me meer een gevalletje admin abuse

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 20:33 ]

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:31:
[...]

Ik geloof niet dat dat mijn killdeath rate was want ik stond 60 - 25. Lijkt me meer een gevalletje admin abuse
2.4 KD dus. Weer een server om te vermijden...

edit:
En nog een om te vermijden. Word in de allerlaatste seconde geautobalanced naar het verliezende team...
Zat ook pas in de game toen de tweede basis al zo goed als gevallen was.

http://battlelog.battlefi...how/40927695/1/184991456/

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-08-2012 20:40 ]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Is dat een reden om een server te vermijden? Volgens mij gebeurt dat op heel veel servers wel. Vaak is dat dan een gevalletje pech hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 16-08-2012 21:10 ]

Compizfox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:10:
Is dat een reden om een server te vermijden? Volgens mij gebeurt dat op heel veel servers wel. Vaak is dat dan een gevalletje pech hebben.
Ja omdat de switch was terwijl ik nog in leven was. Een van de dingen die ik echt haat is gekilled worden door een admin vanwege de balans. Zeker omdat er nog wel eens een jojo effect kan optreden dat je steeds gewisseld word. Het is misschien wat overdreven maar ik heb daar echt een hekel aan. ;)

AUB Laat er een NO AIRCRAFT filter komen.
ik ben er echt helemaal klaar mee.
jets rape steeds, daardoor blijft hun attack heli ook UP en dat resulteert weer in sterke tanks en al met al verlies je dan met gemak.

In BF2 had je gewoon maps zonder lucht voertuigen of inf. only servers
http://battlelog.battlefi...how/40931555/1/172685289/
Hier weer een mooi voorbeeld, waarbij er 1 jet pilot is

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 16-08-2012 21:36 ]

Dit is misschien wel de allereerste Belg die ooit Armored Kill speelde! Niet dat dat zoveel voorstelt maar goed, tis toch een prestatie :+
Jammer genoeg niet echt veel informatie... maarja, dat is natuurlijk te verwachten: als je maar 10 min kunt spelen, kan je niet alles grondig testen.

Wel onnozel/dom/absurd/kinderachtig van Dice dat er niet mag gefilmd worden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_wi1LQXRsA8]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 20:04
Moar Armored Kill footage/details (vanaf 1:54)

[ Voor 39% gewijzigd door tobitronics op 16-08-2012 21:40 ]

Asgaro schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:38:
Dit is misschien wel de allereerste Belg die ooit Armored Kill speelde! Niet dat dat zoveel voorstelt maar goed, tis toch een prestatie :+
Jammer genoeg niet echt veel informatie... maarja, dat is natuurlijk te verwachten: als je maar 10 min kunt spelen, kan je niet alles grondig testen.

Wel onnozel/dom/absurd/kinderachtig van Dice dat er niet mag gefilmd worden.
[video]
Hij heeft volgens mij geen idee waar hij het over heeft... :/
Pykow schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:35:
AUB Laat er een NO AIRCRAFT filter komen.
ik ben er echt helemaal klaar mee.
jets rape steeds, daardoor blijft hun attack heli ook UP en dat resulteert weer in sterke tanks en al met al verlies je dan met gemak.

In BF2 had je gewoon maps zonder lucht voertuigen of inf. only servers
http://battlelog.battlefi...how/40931555/1/172685289/
Hier weer een mooi voorbeeld, waarbij er 1 jet pilot is
Zit er ook al op te hopen. :/

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-08-2012 21:53 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Pff, wat frustrerend is dat toch als je team niet samenwerkt. Het is onbegrijpelijk dat men de basis tactics van Metro rush niet kent, terwijl het zowat de meest gespeelde map is. In de tweede zone is het belangrijk om de flanken te controleren, met name de B-zijde. Maar nee, in plaats daarvan zoekt men telkens de meat grinder in het midden op :F Zodra mcom B kapot is dan wordt daar soms ook totaal niet meer verdedigt, terwijl dat wel enorm belangrijk is. Doe je dat niet, dan rukt de vijand op via B naar A.

In de derde zone wordt er vaak totaal niet gelet op de achterste trap. Met een beetje pech ben je binnen een paar minuten beide mcoms kwijt. Iedereen staat leuk bij de eerste trap en bij lockers trap (want meat grinder), maar ze vergeten even dat de achterste trap nog veel belangrijker is. Ook wanneer mcom A kapot is, is het van belang om de rechtse kant te dekken. Want als de vijand controle heeft over A dan kunnen ze druk uitoefenen op B.

Er zijn al zo weinig routes in Metro, hoe moeilijk kan het zijn om die te verdedigen? Af en toe voel ik net een jojo om de gaten in de verdediging op te vangen.

Gisteren een gast in de server die zich ergerde aan het feit dat mijn maat en ik telkens left/right/mid/A/B in de chat riepen als er (bijna) doorgebroken werd. Dan snap je teamplay niet echt, want op deze manier heb ik al tig keer voorkomen dat de vijand er langs kon komen. Zolang er geen voicechat is moet het maar zo.

/rant

Verwijderd

Ik zie liever dat ze gewoon de air balanced maken, maar dat zal wel aan mij liggen ;)
Bee.nl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:53:
Pff, wat frustrerend is dat toch als je team niet samenwerkt.
Een woord: (eigenlijk meer een afkorting)
CoD...

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-08-2012 21:54 ]

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:54:
[...]

Een woord: (eigenlijk meer een afkorting)
CoD...
En toch moet ik hier even op inhaken, ik zat net als reemprive (Stinkdier in BF3) in een groep genaamd ... Tigers in cod.
Maar er werd wel degelijk samengewerkt bij ons, dus niet alles weer over 1 kan scheren s'il vous plaît.
(Speciaal voor jou in het frans Daniel :P)

Ik ben op het moment aan het afkicken van BF3, even kijken of ik het vol kan houden tot aan Armored Kill :)
S.J_84 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:38:
[...]

En toch moet ik hier even op inhaken, ik zat net als reemprive (Stinkdier in BF3) in een groep genaamd ... Tigers in cod.
Maar er werd wel degelijk samengewerkt bij ons, dus niet alles weer over 1 kan scheren s'il vous plaît.
(Speciaal voor jou in het frans Daniel :P)

Ik ben op het moment aan het afkicken van BF3, even kijken of ik het vol kan houden tot aan Armored Kill :)
Frans, grrr. ;)
En dat is meer de uitzondering op de regel. CoD is eigenlijk ook geen echt teamspel, het is behoorlijk individualistisch met veel objective gamemodes waar vrijwel iedereen het als TDM maar dan langer beschouwt. De enorme nieuwe lading BF spelers die erbij kwamen bij BF3 komen ergens vandaan en zo ongeveer de enige bron is CoD...

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik ben heel erg tevreden over deze server, http://battlelog.battlefi...Tickets-No-Spawnrape-GGC/

Ze zijn heel snel met het bannen van hackers, baserapers etc. Ik loop hier zelden tegen een "hoe dan" kill op dus ik denk dat mensen met een negatieve K/D en niet het idee hebben dat ze heel erg slecht zijn en hier eens moeten gaan kijken. Ik heb op deze server een k/d van 2.3 over aardig wat potjes, terwijl ik niet echt goed ben ofzo. Ik zie overigens PilatuS hier ook vaak spelen, dus ik denk dat hij mijn verhaal wel kan beamen

[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 16-08-2012 23:13 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoe zit dat eigenlijk met die fxaa injector, en de kans op een ban? Is die aanwezig? of is het gewoon veilig om te proberen?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• QPeter
Mavamaarten schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 19:53:
[...]

In mijn vorige post heb ik ook niet gezegd het hetzelfde is, daar zei ik dat ik met digital vibrance "BIJNA" het zelfde effect kan creëren, En na het gamen zet ik gewoon de optie terug. (kwestie van 5 seconden) Dat jij FPS extra hebt gekregen door het gebruik van FXAA injector lijkt me ook onlogisch elke extra vorm van AA lijkt mij gewoon preformance te kosten dat het stukken minder is dat de ingame post-processing aa / msaa geloof ik best, en waarom is er dan een gewone FXAA injector en een preformance versie?
fynrd1 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:27:
Hoe zit dat eigenlijk met die fxaa injector, en de kans op een ban? Is die aanwezig? of is het gewoon veilig om te proberen?
En files in mijn game directory plaatsen ben ik ook niet zo weg van, ook al kicked PB je er niet voor. Ik hoop dat DICE aangezien de community er zo van in extase is het een keer native in de game brengt.

[ Voor 9% gewijzigd door QPeter op 16-08-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

DanielWW2 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:21:
[...]
Ja omdat de switch was terwijl ik nog in leven was. Een van de dingen die ik echt haat is gekilled worden door een admin vanwege de balans. Zeker omdat er nog wel eens een jojo effect kan optreden dat je steeds gewisseld word. Het is misschien wat overdreven maar ik heb daar echt een hekel aan. ;)
Dat is gewoon de autobalancer en heel veel servers (inclusief de onze van GotLike dacht ik) draaien die plugin. Hij switcht meestal wel de last serverjoiner(s) zolang dat mogelijk is. Ik denk niet dat je heen en weer geswitcht zult worden. Ik heb het iig nog nooit meegemaakt en ik neem aan dat die plugin daar wel rekening mee houdt.
fynrd1 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:27:
Nee. Dice en EvenBalance hebben bevestigd dat het 'legaal' is. Het risico is even groot als bij een overlay zoals die van Teamspeak, Xfire of Afterburner.
QPeter schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:28:
[...]
In mijn vorige post heb ik ook niet gezegd het hetzelfde is, daar zei ik dat ik met digital vibrance "BIJNA" het zelfde effect kan creëren, En na het gamen zet ik gewoon de optie terug. (kwestie van 5 seconden) Dat jij FPS extra hebt gekregen door het gebruik van FXAA injector lijkt me ook onlogisch elke extra vorm van AA lijkt mij gewoon preformance te kosten dat het stukken minder is dat de ingame post-processing aa / msaa geloof ik best, en waarom is er dan een gewone FXAA injector en een preformance versie?
Nee. Heb je mijn post wel gelezen? Het is geen extra vorm van AA. FXAA zit al standaard in BF3, alleen upgrade je het met de injector naar een nieuwere versie. Daarnaast heeft de injector color grading, wat volledig los staat van het FXAA-gedeelte. Je kunt ook alleen de color grading gebruiken als je dat wilt en FXAA gewoon uitzetten. Dat laatste doe je trouwens dan gewoon in BF3 zelf, want FXAA zit al gewoon in BF3.
[...]
En files in mijn game directory plaatsen ben ik ook niet zo weg van, ook al kicked PB je er niet voor. Ik hoop dat DICE aangezien de community er zo van in extase is het een keer native in de game brengt.
Waarom niet? Ik vind het nogal een vaag excuus.

[ Voor 53% gewijzigd door Compizfox op 17-08-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:11:
[...]

Dat is gewoon de autobalancer en heel veel servers (inclusief de onze van GotLike dacht ik) draaien die plugin. Hij switcht meestal wel de last serverjoiner(s) zolang dat mogelijk is. Ik denk niet dat je heen en weer geswitcht zult worden. Ik heb het iig nog nooit meegemaakt en ik neem aan dat die plugin daar wel rekening mee houdt.
Ik heb die ervaring dus wel als je gekilled kan worden tijdens de game en het is niet bepaalt leuk. Een autoswitch maakt mij niet zoveel uit maar wel op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ja hoor, hier zijn we weer.
Terug een avond/nacht gegamed. Terug frustraties opgelopen.

Volle conquest 64p server as usual.

4de plaats, verloren
http://battlelog.battlefi...how/40951160/1/189023879/
1ste plaats, verloren
http://battlelog.battlefi...how/40952475/1/189023879/
1ste plaats, verloren
http://battlelog.battlefi...how/40953777/1/189023879/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Asgaro schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 02:10:

4de plaats, verloren
1ste plaats, verloren
1ste plaats, verloren
Cry sum moar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 02:10:

4de plaats, verloren
1ste plaats, verloren
1ste plaats, verloren
1ste komen en verliezen is het 9 van de 10 bij mij.
het gevoel hebben dat je alleen staat te spelen en dat er echt niemand een vlag kan houden (ja afpakken als je er al 5 hebt neergeschoten)

Het probleem in BF3 zit hem nu vooral in de lucht.
Simpele oplossing ? zorg ervoor dat er net zoveel MAA's zijn dan jets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
IMO zou je voor air vechicle kill meer punten moeten krijgen en bv 2x je punten als je een chopper/jet met rpg raakt. Goede motivatie voor spelers zich hier meer mee bezig te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:48:
IMO zou je voor air vechicle kill meer punten moeten krijgen en bv 2x je punten als je een chopper/jet met rpg raakt. Goede motivatie voor spelers zich hier meer mee bezig te houden
Edit who cares about scores ?
game is nu lang genoeg uit dat vrijwel iedereen al lvl 100 is en dus hebben punten helemaal geen waarde.
Straks met die doubleXP weekend gewoon BF3:CQ spelen en binnen no time vlieg je 10 levels omhoog.
vorige double XP weekend is dat ook gelukt en er bestaat bij mij de kans dat ik straks lvl 100 ben voor de release van de nieuwe DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:27:
[...]

90% van de bf3 community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

[afbeelding]
Je kan inderdaad wel alle benodigde kills halen en een vinkje bij de assignment "Only for the dedicated"............ maar: De unlocks krijg je toch echt pas als je de vier voorgaande assignments ook hebt gehaald. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

game is nu lang genoeg uit dat vrijwel iedereen al lvl 100 is en dus hebben punten helemaal geen waarde.
lol er zijn ook mensen met een leven buiten BF3 die nog niet lvl 100 zijn...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

[...]
game is nu lang genoeg uit dat vrijwel iedereen al lvl 100
Ik ben level 10. Terwijl ik toch regelmatig een potje speel. Maar blijkbaar niet zo regelmatig als jij dat doet ;)

Ik kom echt nog bergen spelers tegen die lang niet level 100 zijn. Dus je statement dat vrijwel iedereen level 100 is, is niet echt waar :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
beany schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Ik ben level 10. Terwijl ik toch regelmatig een potje speel. Maar blijkbaar niet zo regelmatig als jij dat doet ;)

Ik kom echt nog bergen spelers tegen die lang niet level 100 zijn. Dus je statement dat vrijwel iedereen level 100 is, is niet echt waar :)
True, ben ook 10 of 11 (of 9, geen idee precies, care much, er valt nu toch niets meer te unlocken). En hoewel ik het idee heb dat ik al veel gespeeld heb, is dat aan m'n uren (en level) blijkbaar niet te zien als je het met anderen vergelijkt.

Ik snap niet hoe iedereen honderden uren kan blijven steken in de weinige maps die we hebben. Ik wil gewoon eens wat nieuws :P Pas op, soms is het wel spannend en intens, maar meestal is het gewoon de zoveelste match waarin niet wordt samengespeeld, waarin je wordt gespawnrapet en dergelijke en dat maakt het wat eentonig denk ik.

Denkend aan 2142, bleef het spannend tot het einde: gaat de core van de titan het begeven of niet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:46:
[...]
Disagree, de jets zijn echt zwak in deze game, het feit dat je erdoor geraped wordt is omdat je zelf geen Anti-Air gaat beginnen doen, het spelen van een engineer met een stinger/igla is al genoeg om een goede piloot zó af te leiden dat ie geen serieuze damage meer kan doen, en als er meerdere engi's zijn dan geven de piloten het op. Één ani-air is al genoeg om ze uit de lucht te weren, de range van de MAA is echt groot...

Met jets kon je vroeger nog met een beetje moeite mannetjes op de grond killen, nu moet je al heel ervaren zijn en een deel geluk hebben om iemand te killen, en vehicles (zo ook heli's) zijn ook foking moeilijk neer te halen...

DICE heeft de jet al neergehaald tot het punt waar de USAS nu staat, de reden waarom zoveel mensen pissed worden is omdat er zoveel goede piloten zijn. Als je goed bent, kan je zelfs met een USAS domineren, dus zijn er ook pro's die domineren met een jet. Er zijn twee kanten in dit verhaal: de personen die kunnen vliegen en de personen die dat niet kunnen. Als de personen die dit niet kunnen zitten te janken dat de air veel te supererieur is krijgen ze 3 opties van mij:
  1. Pak een stinger/igla of AA en ga iets DOEN tegen die air vehicles, wacht niet op je team (zoals zovelen denken: "Dat moet iemand anders maar doen, want ik haal veel te veel kills met m'n M16A3)
  2. Leer zelf jet vliegen, het is moeilijk om te leren, maar eens je weet hoe het moet wordt het gemakkelijker en kan je jezelf al verdedigen tegen andere jets.
  3. Alt+f4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:31:
[...]

...

Met jets kon je vroeger nog met een beetje moeite mannetjes op de grond killen, nu moet je al heel ervaren zijn en een deel geluk hebben om iemand te killen, en vehicles (zo ook heli's) zijn ook foking moeilijk neer te halen...
Ik speel echt nooit in een jet maar als ik er een pak maai ik alles infanterie neer wat gespot is. Gaat naar mijn mening veel te snel, heb ze binnen 1 sec kapot. Maar als er een andere jet achter met zit ben ik dood.

Redelijk gebalanceerd alleen tegen infanterie te sterk naar mijn mening.

Ik zelf heb na 550 uur spelen volgens 1 stinger kill, ik haat lock on wapens en gebruik ze niet. Wil mikken en schieten. Bf2 wat een stuk beter hierin, at4 + fixed AA points

[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 17-08-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

ronalddus

Buffalo77

Als chopperpiloot ben je ook redelijk kansloos. Een klein moment van onoplettendheid en een goede jetpiloot knalt je in 1 run uit de lucht

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tegen echt goede pilots begin je helemaal niks. Top-down atacks doe je niks tegen in een chopper. Maar jets zijn natuulijk Ace voertuigen.

Ze zouden 1 F18 en 1 A10 per map erin moeten doen. Een goed tegen air een goed tegen grond.

[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 17-08-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:31:
[...]

Disagree, de jets zijn echt zwak in deze game, het feit dat je erdoor geraped wordt is omdat je zelf geen Anti-Air gaat beginnen doen, het spelen van een engineer met een stinger/igla is al genoeg om een goede piloot zó af te leiden dat ie geen serieuze damage meer kan doen, en als er meerdere engi's zijn dan geven de piloten het op. Één ani-air is al genoeg om ze uit de lucht te weren, de range van de MAA is echt groot...

DICE heeft de jet al neergehaald tot het punt waar de USAS nu staat, de reden waarom zoveel mensen pissed worden is omdat er zoveel goede piloten zijn. Als je goed bent, kan je zelfs met een USAS domineren, dus zijn er ook pro's die domineren met een jet. Er zijn twee kanten in dit verhaal: de personen die kunnen vliegen en de personen die dat niet kunnen. Als de personen die dit niet kunnen zitten te janken dat de air veel te supererieur is krijgen ze 3 opties van mij:
  1. Pak een stinger/igla of AA en ga iets DOEN tegen die air vehicles, wacht niet op je team (zoals zovelen denken: "Dat moet iemand anders maar doen, want ik haal veel te veel kills met m'n M16A3)
  2. Leer zelf jet vliegen, het is moeilijk om te leren, maar eens je weet hoe het moet wordt het gemakkelijker en kan je jezelf al verdedigen tegen andere jets.
  3. Alt+f4
AA is nutteloos, want dan haal je een jet neer en halve seconde later staat er een tank voor je neus waar je niks tegen kunt doen. de MAA is meestal in bezit van een debiel en dus valt die optie af.

ik vlieg nu ook regelmatig in een jet en mannetjes neer schieten is super makkelijk.
tanks neerhalen is vrij simpel het zelfde als met een chopper.
heli's zijn 9 van de 10x easy kills
en dan hou je jets vs jets over.
Het probleem zit hem erin dat een goede piloot onze jets kan uitschakelen en daardoor heeft hun heli ook vrij spel en dat heeft weer als gevolg dat tanks en infitry geen schijn van kan meer hebben.

Daarnaast hadden ze het net als in BF2 moeten laten, daar kon je ook niet met je jet boven andermans basis vliegen en wanneer iemand opstijgt, gelijk beginnen te schieten zodat hij al kapot is voordat die zijn eerste draai heeft kunnen maken. Jets kunnen te makkelijk je basis dicht zetten

een goede update zou zijn, net zoveel MAA als JETS
engineers die zowel een tank als een air voertuig kunnen locken (zonder soflam of paint)
Jets die boven je basis vliegen gelijk de melding geven dat ze terug moeten vliegen in 5 seconde.
of dat de station AA die op je basis staat automatisch begint te schieten op voertuigen in de buurt van je basis. waardoor je nog 1 safe zone hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Jets die boven je basis vliegen gelijk de melding geven dat ze terug moeten vliegen in 5 seconde.
Dan heb je nooit tijd om om te keren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 15:53
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

een goede update zou zijn, net zoveel MAA als JETS
engineers die zowel een tank als een air voertuig kunnen locken (zonder soflam of paint)
of dat de station AA die op je basis staat automatisch begint te schieten op voertuigen in de buurt van je basis. waardoor je nog 1 safe zone hebt
Het idee klinkt wel aardig. Het nadeel is alleen dat er geen rekening wordt gehouden met de chopper. Begin niet met het verhaal dat dat ding overpowered is, want een chopper stelt niets voor. 2 MAA op 1 map gaat een chopper zo hard rapen dat niemand meer durft op te stijgen. Daarnaast komt nog bij, TANKS, RPG, SOFLAM

Jets zijn overpowered dat is waar, maar hoe wordt dit opgelost zonder dat ze de chopper nog harder nerfen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:27:
[...]

Het idee klinkt wel aardig. Het nadeel is alleen dat er geen rekening wordt gehouden met de chopper. Begin niet met het verhaal dat dat ding overpowered is, want een chopper stelt niets voor. 2 MAA op 1 map gaat een chopper zo hard rapen dat niemand meer durft op te stijgen. Daarnaast komt nog bij, TANKS, RPG, SOFLAM

Jets zijn overpowered dat is waar, maar hoe wordt dit opgelost zonder dat ze de chopper nog harder nerfen..
Daar loopt dice nu dus tegen aan en daarom zie ik graag een no air server filter om dit op te lossen voor de mensen zoals ik die er een hekel aan hebben, dat jets de overhand hebben 7 van de 10 keer.

Choppers zijn in mijn ogen nu echt goed in balans gebracht. je kan best wel veel kills maken als je goed vliegt ben je ook erg krachtig in het veld.
maar een andere chopper kan het je moeilijk maken en als je even te langzaam vliegt of te laag haalt een tank of AT rocket je snel neer. dat hebben ze goed opgelost bij dice.

alleen probleem bij jets en dat blijf je gewoon houden.
ze zijn gewoon te snel voor een AA je kan ze snel ontwijken.
in 1 schuine hoek van boven kan je een chopper met gemak neerhalen.

je hebt gewoon 4 man nodig om 1 jet neer te halen en als die dan nog een wingman heeft, is het helemaal niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:35:
alleen probleem bij jets en dat blijf je gewoon houden.
ze zijn gewoon te snel voor een AA je kan ze snel ontwijken.
Ik heb afgelopen weekend mijn MAA tot het einde zitten unlocken en geen jet of chopper was veilig op verschillende servers en verschillende mappen !! Op een bepaald moment werd ik zelfs tot "MAA camper" uitgeroepen door meerdere pissed off jet piloten :+ >:)

Ik heb eigenlijk maar 3 problemen kunnen ontdekken :

- Damage van de kogels moet ietsje hoger vs jets en choppers. Niet veel, maar nu is het gewoon net niet genoeg.
- De RU versie van de MAA is slechter dan die van de US.
- Damage vs. infantry moet echt FLINK gefixt worden :/ Ik heb het idee dat zelfs een pistool het beter doet dan de MAA |:( Aan de andere kant... een pistool doet het beter dan welke gun dan ook bij mij :P

Ik weet dat ze hieraan hebben zitten rommelen in een van de patches en volgens mij is daar iets heeeel erg flink verkeerd gegaan...

Kortom : Probeer eens iets te doen aan al die o zo grote boze jets en weet ik het wat allemaal wel niet in plaats van alleen maar erover te klagen :') _O-

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:45:
[...]

Ik heb afgelopen weekend mijn MAA tot het einde zitten unlocken en geen jet of chopper was veilig op verschillende servers en verschillende mappen !! Op een bepaald moment werd ik zelfs tot "MAA camper" uitgeroepen door meerdere pissed off jet piloten :+ >:)

Ik heb eigenlijk maar 3 problemen kunnen ontdekken :

- Damage van de kogels moet ietsje hoger vs jets en choppers. Niet veel, maar nu is het gewoon net niet genoeg.
- De RU versie van de MAA is slechter dan die van de US.
- Damage vs. infantry moet echt FLINK gefixt worden :/ Ik heb het idee dat zelfs een pistool het beter doet dan de MAA |:( Aan de andere kant... een pistool doet het beter dan welke gun dan ook bij mij :P

Ik weet dat ze hieraan hebben zitten rommelen in een van de patches en volgens mij is daar iets heeeel erg flink verkeerd gegaan...

Kortom : Probeer eens iets te doen aan al die o zo grote boze jets en weet ik het wat allemaal wel niet in plaats van alleen maar erover te klagen :') _O-
met de MAA kan je ze zeker tegen houden. alleen in caspian border sta je meestal of in de forest en zie je ze niet goed aankomen of je stand op het grasveld open en bloot en dus kunnen 2 jets je redelijk snel neerhalen.

in Kharg island is het een andere verhaal. aan de kant van de gas station kan je goed je MAA neer zetten om zowel jets als heli's uit de lucht te halen en JA dan valt het wel mee met de jets.
maar 9 van de 10x zit er een debiel in de MAA die te ver naar voren rijd en/of op infitry aan het schieten is ipv in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Caspian Border was geen enkel probleem hoor. Een aantal keer zelfs vanaf 8% of zo mijn MAA moeten repareren en toch een hele nette 13/4 K/D aan het eind + een hele zooi assists en alles :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:P

Ik wil hiermee alleen maar aankaarten dat Dice in BF4 iets grondig moet veranderen: zorgen dat mensen hun team meer kunnen coördineren, via de map of via commander functie, whatever.
Als ze hier niets aan doen, vraag ik mij af waarom ik nog Conquest 64p zou spelen als je toch zelf de match niet kunt beïnvloeden...

Ik ben zeker niet een pro speler - verre van - maar als je dan ziet dat teammates rustig liggen te campen, dan raak je gefrustreerd dat je hier niets aan kunt doen. Buiten te ragen in de chat wat niets uithaalt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:59:
[...]

Ik wil hiermee alleen maar aankaarten dat Dice in BF4 iets grondig moet veranderen: zorgen dat mensen hun team meer kunnen coördineren, via de map of via commander functie, whatever.
Als ze hier niets aan doen, vraag ik mij af waarom ik nog Conquest 64p zou spelen als je toch zelf de match niet kunt beïnvloeden...

Ik ben zeker niet een pro speler - verre van - maar als je dan ziet dat teammates rustig liggen te campen, dan raak je gefrustreerd dat je hier niets aan kunt doen. Buiten te ragen in de chat wat niets uithaalt >:)
ik speel nu meestal met 48 man op een server, want 64 man betekend 8 meer noobs in je team en 8x meer kans om veel tickets te verliezen.
daarnaast heb je met 48 man ook meestal gewoon conquest large dat dan veel leuker is om te spelen.
32 man is ook wel leuk, maar ik speel wel liever altijd conquest large dan normaal conquest.
want de meeste maps hebben dan 4 vlaggen en is het lastig om 1 vlag meer vast te houden dan het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:46:
[...]

1ste komen en verliezen is het 9 van de 10 bij mij.
het gevoel hebben dat je alleen staat te spelen en dat er echt niemand een vlag kan houden (ja afpakken als je er al 5 hebt neergeschoten)

Air rape heb ik meestal geen last van in de Conquest 64p matches... Dus het zal toch ergens anders aan liggen. :)

Maar is het niet bizar dat je halfverwege de match joint, en uiteindelijk toch nog in de top 5 eindigt :')
En dan speel ik nog in een vervelende situatie waardoor ik in het nadeel zou moeten zijn: gemiddelde fps ligt tussen 25 en 40 fps met mijn systeem.

Maar goed: genoeg met de rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Asgaro schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:59:
[...]

Probleem is dat mensen vaak voor de kills spelen en niets anders. Ik zie niet hoe dice dit zou kunnen veranderen. Het probleem ligt meer bij de spelers lijkt me.
Pagina: 1 ... 77 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.