Oh cool! Zo te zien een donkere map
Die teaser van Aftermatch was spannend!S.J_84 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:52:
Hoewel Armored Kill best leuk kan gaan worden, ben ik persoonlijk meer benieuwd naar Aftermath.
~edit: Mij lijkt die tank superiority trouwens de minst leuk aan AK.
Met een bult tanks vechten om 1 vlag??
Denk niet dat dat goed gaat werken.
Gunmaster keek ik ook naar uit vlak voordat CQ gereleased werd maar ik speel die mode bijna nooit meer.
Ben bang dat dat ook zo gaat zijn met tank superiority.
[ Voor 38% gewijzigd door AdmiralSnipe op 14-08-2012 16:55 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
70% hadden we al gezien. Ik snap niet waarom ze gewoon betere trailers maken. Zo moeilijk is het niet. Eerst weer hetzelfde gezeik over de oude uitbreidingen wat we al 3x hebben gehoord.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Was die Aftermath teaser nou echt zou spectaculair? We wisten al dat het zich af zou spelen na de aardbeving in Teheran, dus wat hadden jullie dan verwacht?
Die "nacht"-map (zo donker was het nou ook weer niet IMO) was volgens mij wel nieuw en zag er goed uit!
Die "nacht"-map (zo donker was het nou ook weer niet IMO) was volgens mij wel nieuw en zag er goed uit!
Het zag er ook iets donkerder uit dan Nelson Bay in BFBC2 (wat ik alleen maar kan aanmoedigen). Hoop dat snel de trailer in 1080p op YT staat!QPeter schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:54:
[...]
Dit is ook het enige waar ik blij van werd toen ik trailer zag van bf3
En anders gooi ik wel mijn brightness handmatig naar onderen, ook al moeten mijn gameprestaties daar onder lijden
Heb het wel beetje gehad met die zon in bf3
Spectaculair heb ik het nooit genoemd, maar ik kijk even wat verder dan de teaser.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:55:
Was die Aftermath teaser nou echt zou spectaculair? We wisten al dat het zich af zou spelen na de aardbeving in Teheran, dus wat hadden jullie dan verwacht?
Ik zie in die teaser een leuke infantry based DLC pack, met een aantal vehicles.
Kan het mis hebben, maar wel iets wat mij leuk lijkt.
Maak je geen zorgen, de maan wordt waarschijnlijk nog feller dan de zon. Net als zaklampjes.QPeter schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:59:
En anders gooi ik wel mijn brightness handmatig naar onderen, ook al moeten mijn gameprestaties daar onder lijdenHeb het wel beetje gehad met die zon in bf3
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
en weer een teleurstellende presentatie van EA.
waarom geen live demo fooutage, dit was weer een demo die wel al hadden gezien. tenminste ik zag veel clips er tussen die vrijwel overheen kwamen met de vorige deel, maar dan van een andere zicht.
Waar blijft de informatie over de Bonus content ?
het is toch niet zo dat BF3 + premium voor 60 euro de bonus content is ?
want ze beloven bonus content voor premium users.
het is al 14 augustus en tijd voor informatie over de nieuwe bonus content.
wat we nu wel weten zijn de release dates van de DLC.
4 sept voor PS3 Premium
11 Sept voor PC Premium
14 sept release van BF3 + Premium pack in europa.
maar nog steeds geen informatie over de bonus content
waarom geen live demo fooutage, dit was weer een demo die wel al hadden gezien. tenminste ik zag veel clips er tussen die vrijwel overheen kwamen met de vorige deel, maar dan van een andere zicht.
Waar blijft de informatie over de Bonus content ?
het is toch niet zo dat BF3 + premium voor 60 euro de bonus content is ?
want ze beloven bonus content voor premium users.
het is al 14 augustus en tijd voor informatie over de nieuwe bonus content.
wat we nu wel weten zijn de release dates van de DLC.
4 sept voor PS3 Premium
11 Sept voor PC Premium
14 sept release van BF3 + Premium pack in europa.
maar nog steeds geen informatie over de bonus content
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik zag het even snel voorbij flitsen, maar volgens mij zag ik North America: September 11 en dan Europe + rest 13/14 September..kan het fout hebben. Zou wel heel lame zijnPykow schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:50:
ok als je het gemist hebt 11 september komt BF3 armored kill voor PC Premium
[edit] Ah dat is die Premium pack dus
[ Voor 5% gewijzigd door speedyjules07 op 14-08-2012 17:07 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:55:
[...]
Het zag er ook iets donkerder uit dan Nelson Bay in BFBC2 (wat ik alleen maar kan aanmoedigen). Hoop dat snel de trailer in 1080p op YT staat!
Ik bedoel dan ook vooral lag door een fout in het spel. Inputlag komt meestal niet door de muis zelf.haarbal schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:17:
[...]
Lijkt me idd niet dat je zoiets in de praktijk merkt, terwijl je lag tussen je muis en beeld direct merkt.
dat je pakketjes iets eerder bij de server zijn, meestal is de latency van jouw pc naar de server toch wel een stuk hoger dan de latency van een muis. Tenzij je echt een epische internetverbinding en een brakke muis hebt.
Soms veroorzaakt Vsync het, soms is het gewoon een bug in het spel (zoals in het begin bij Lead and Gold was bijvoorbeeld, waar je op hoge reso's enorme inputlag had)
[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 14-08-2012 17:26 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
precies en dit is het lijstje:speedyjules07 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:06:
[...]
Ik zag het even snel voorbij flitsen, maar volgens mij zag ik North America: September 11 en dan Europe + rest 13/14 September..kan het fout hebben. Zou wel heel lame zijn
[edit] Ah dat is die Premium pack dus
4 September for PS3 Premium
11 September for PC/XBOX Premium
11 September for USA Premium Pack in the store
14 September for EU Premium Pack in the store
18 September for PS3
25 September for PC/XBOX
leuk dat iedereen dit al wist. ik had dit paar weken terug al gepost en nu is het dus officieel

Valt me nog mee dat DICE geen "moonglare" heeft uitgevonden! blinded by the moon
[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 14-08-2012 18:14 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
De SCAR-L heeft een andere geluid dan dat nu het geval is.
Yup, en qua donkerte leek het meer op BF2 Armored Fury map "Midnight Sun". Vond ik altijd al een fijn mapje om te spelen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Gisteren dikke pwnage: 805 points
Wallpaper-waardig

En deze server heeft leuke admin messages
Wallpaper-waardig

En deze server heeft leuke admin messages

Ik had laatst een soortgelijk momentje met een handgranaat: speelde Conquest op Seine en zwaar ge-baseraped. Ik zat ergens halverwege op de brug in dekking, en gooide blind een granaat naar voren (je moet toch wat, lol), richting het einde van de brug. Hoeveel punten het opleverde weet ik niet meer (een hele berg, that's for sure), maar ineens een enorme explosie (granaat kwam blijkbaar tussen een hele rits claymores of C4 terecht) en een dikke multikill - zelden zo hard gelachen om BF3Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:18:
Gisteren dikke pwnage: 805 points![]()
Wallpaper-waardig![]()
[afbeelding]
En deze server heeft leuke admin messages![]()
[afbeelding]
De les: voorspelbaar- en domheid van je tegenstanders moet je genadeloos afstraffen
---
Wie kan dit verklaren? Gewoon een foutje of mis ik nu iets?
5 expansion packs?
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-edition
Verder is het wel 'n mooie prijs voor degenen die het spel nog niet hebben. Opmerkelijk is wel dat PC prijs gelijkgesteld wordt aan die van consoles...
Verder is het wel 'n mooie prijs voor degenen die het spel nog niet hebben. Opmerkelijk is wel dat PC prijs gelijkgesteld wordt aan die van consoles...
[ Voor 3% gewijzigd door RangedNeedles op 14-08-2012 18:37 ]
Jep, is nieuwe bundle 
Het frustrerende is dat mensen nu op youtube EA terug zitten uit te schelden omdat ze met deze bundel komen. Ik zie niet in wat hier mis mee is en waarom iemand op EA kritiek moet hebben hiervoor...
Je wacht met een aankoop => je haalt er voordeel uit. Lijkt me toch logisch?
Toen iemand hier in Juni een link plaatste om BF Premium voordeliger te krijgen, brak er onmiddellijk een verhitte discussie uit tussen mensen die het via die link kochten (waaronder ikzelf), en de jaloerse bokken die het niet konden aanzien dat zij Premium voor de volle pot kochten.
Triest... maar toch wat grappig
Die night map wordt echt meesterlijk. Dankzij de Frostbite 2.0 engine zie je echt de muzzle flash, en hierdoor zullen Flash Suppressor en Silencer wel belangrijk worden als je wilt rondschieten zonder snel gezien te worden.
Het frustrerende is dat mensen nu op youtube EA terug zitten uit te schelden omdat ze met deze bundel komen. Ik zie niet in wat hier mis mee is en waarom iemand op EA kritiek moet hebben hiervoor...
Je wacht met een aankoop => je haalt er voordeel uit. Lijkt me toch logisch?
Toen iemand hier in Juni een link plaatste om BF Premium voordeliger te krijgen, brak er onmiddellijk een verhitte discussie uit tussen mensen die het via die link kochten (waaronder ikzelf), en de jaloerse bokken die het niet konden aanzien dat zij Premium voor de volle pot kochten.
Triest... maar toch wat grappig
Die night map wordt echt meesterlijk. Dankzij de Frostbite 2.0 engine zie je echt de muzzle flash, en hierdoor zullen Flash Suppressor en Silencer wel belangrijk worden als je wilt rondschieten zonder snel gezien te worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 14-08-2012 18:51 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dus, ben die stream helemaal vergeten...
Laat me raden, niks anders dan die trailer?
Had alleen wel willen zien of Sim City 5 en C&C Generals 2 langskwamen maarja.
We hebben wel een ding geleerd van die trailer. De eerste dag word verschrikkelijk in de tankdestroyer omdat je geen IR smoke hebt. Alles moet unlocked worden. Dat word dus keiharde rape van javelins.
Laat me raden, niks anders dan die trailer?
Had alleen wel willen zien of Sim City 5 en C&C Generals 2 langskwamen maarja.
We hebben wel een ding geleerd van die trailer. De eerste dag word verschrikkelijk in de tankdestroyer omdat je geen IR smoke hebt. Alles moet unlocked worden. Dat word dus keiharde rape van javelins.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had je moeten recordenAsgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:18:
Gisteren dikke pwnage: 805 points![]()
Wallpaper-waardig![]()
[afbeelding]
En deze server heeft leuke admin messages![]()
[afbeelding]
Ben bezig met het maken van een BF3 stats app voor android en vroeg me af wat jullie op en aanmerking hierover zijn

En is hier te vinden: http://tinyurl.com/chfyzph
Weet niet helemaal zeker of ie hier thuis hoort

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Maar momenten zoals deze zijn zo uniek... Dan zou ik élke match moeten recorden en dan hopen dat er iets epics in gebeurt. 805 points haal ik niet snel nog eens
Gewoon medic op grand bazaar spelen, dan heb je het zo weer.
Nog steeds niks bekends over die bonus content of wel?
[ Voor 41% gewijzigd door QPeter op 14-08-2012 19:29 ]
Pff, als je dat koopt in europa wordt je toch dik in 't zak gezet? 69 USD komt overeen met 56 euro. Dat ze er dan €59 van maken zou ik nog snappen, maar 69$/69€ is toch super oneerlijk?PixelShooter schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:37:
Wie kan dit verklaren? Gewoon een foutje of mis ik nu iets?5 expansion packs?
Niet dat ik het zou kopen hoor, ik heb al premium, maar toch

[ Voor 5% gewijzigd door Mavamaarten op 14-08-2012 19:30 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
We hebben het hier over advies prijs heMavamaarten schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:30:
[...]
Pff, als je dat koopt in europa wordt je toch dik in 't zak gezet? 69 USD komt overeen met 56 euro. Dat ze er dan €59 van maken zou ik nog snappen, maar 69$/69€ is toch super oneerlijk?
Niet dat ik het zou kopen hoor, ik heb al premium, maar toch
Ik hoop echt dat we vanaf morgen gameplay te zien krijgen.
Vorig jaar mocht Caspian Border niet gefilmd worden, maar die map was nog niet echt af. (release bf3 was pas over 2 maand) Armored Kill komt al over 2 weken uit dus ik vermoed/hoop dat het nu wel zal mogen.
Vorig jaar mocht Caspian Border niet gefilmd worden, maar die map was nog niet echt af. (release bf3 was pas over 2 maand) Armored Kill komt al over 2 weken uit dus ik vermoed/hoop dat het nu wel zal mogen.
August 15-17: Armored Kill on the showfloor
Last year, our eager fans were circling the entire hall to get the first playable session with Battlefield 3 on the now-classic map Caspian Border. Starting Wednesday is your opportunity to stampede to Hall 5.1 as DICE has set up camp in EA’s booth with the latest playable build of Battlefield 3: Armored Kill.
Ziet er goed uit hoor. 4 dingetjes die ik persoonlijk zou wijzigen:BarryKohne schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:20:
Ben bezig met het maken van een BF3 stats app voor android en vroeg me af wat jullie op en aanmerking hierover zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- Als je de stats ophaalt krijg je een overzicht met Player info, Weapon stats, Vehicle Stats etc. Ik zou daar weightsum gebruiken om die 8 knoppen over het hele scherm te verspreiden.
- Als je de Medals en Ribbons(er staat overigens Ribons in de app) laadt duurt het even voor de afbeeldingen daadwerkelijk zijn ingeladen. Ik zou daar een progress dialog gebruiken zo lang die afbeeldingen niet zijn geladen. Duurde namelijk wel even bij mij, ik zag eerst alleen maar dat Old Guys logo.
- De screenshots op Play zijn niet meer representatief voor de app zelf en visueel minder aantrekkelijk omdat je daar nog niet fullscreen hebt gebruikt en de titlebar nog aan staat.
- De wapens zijn in een nogal lage resolutie waardoor ze vrij wazig zijn.
- Sommige tekst wordt niet goed ingeladen, bij M1 Abrams bijvoorbeeld.
Misschien beetje mierenneuken maar dat was even wat mij opviel. Splashscreen werkt trouwens wel lekker vlot, heb je de standaard animation class gebruikt?
reemprive schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:42:
[...]
Ziet er goed uit hoor. 4 dingetjes die ik persoonlijk zou wijzigen:
- Als je de stats ophaalt krijg je een overzicht met Player info, Weapon stats, Vehicle Stats etc. Ik zou daar weightsum gebruiken om die 8 knoppen over het hele scherm te verspreiden.
Mijn bedoeling was om de buttons iets uit elkaar te plaatsen en een achtergrond te gebruiken.
- Als je de Medals en Ribbons(er staat overigens Ribons in de app) laadt duurt het even voor de afbeeldingen daadwerkelijk zijn ingeladen. Ik zou daar een progress dialog gebruiken zo lang die afbeeldingen niet zijn geladen. Duurde namelijk wel even bij mij, ik zag eerst alleen maar dat Old Guys logo.
Als het goed is duurt het laden van de afbeedling alleen de eerste keer wat langer, worden namelijk saved on the device.
- De screenshots op Play zijn niet meer representatief voor de app zelf en visueel minder aantrekkelijk omdat je daar nog niet fullscreen hebt gebruikt en de titlebar nog aan staat.
Hehe die ben ik compleet vergeten. Zal ze asap ff updaten.
Klopt dit staat nog op de todo list voor een volgende update.
Hier kan ik zelf weinig aan doen volgens mij. Dit komt rechtstreeks van bf3stats api vandaan.
Misschien beetje mierenneuken maar dat was even wat mij opviel. Splashscreen werkt trouwens wel lekker vlot, heb je de standaard animation class gebruikt?
Klopt heb idd standaard animation class gebruikt.
[...]
Ziet er goed uit hoor. 4 dingetjes die ik persoonlijk zou wijzigen:
Mijn bedoeling was om de buttons iets uit elkaar te plaatsen en een achtergrond te gebruiken.
Als het goed is duurt het laden van de afbeedling alleen de eerste keer wat langer, worden namelijk saved on the device.
Hehe die ben ik compleet vergeten. Zal ze asap ff updaten.
Klopt dit staat nog op de todo list voor een volgende update.
Hier kan ik zelf weinig aan doen volgens mij. Dit komt rechtstreeks van bf3stats api vandaan.
Klopt heb idd standaard animation class gebruikt.
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat ziet er behoorlijk licht uit s'nachts. Waarom maken ze niet echt nacht? Zoals de skyrim mods, voor extreem donkere nachten, waarbij je echt torches nodig hebt.
Dat is nacht, niet dit half grijze gedoe.
En dat blauw filter mag er ook wel eens af, zodat het qua kleur weer een beetje met BF2 matched.
En dat blauw filter mag er ook wel eens af, zodat het qua kleur weer een beetje met BF2 matched.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Het eerste wat ik dacht: Wordt lekker vaak niet werkende defibs tussen al die rommel
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Aftermath ja, DICE zal het in december vast wel hebben gefixed.reemprive schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:15:
[...]
Het eerste wat ik dacht: Wordt lekker vaak niet werkende defibs tussen al die rommel

Verder zit die AC-130 al in drie van de 4 mappen en ik ben bang dat die zwaar OP gaat worden. Als jou team betere jetpiloten heeft die de vijandelijke jetpiloten afmaken dan heeft de AC-130 haast vrij spel, zeker omdat die 105mm houwitser een MAA denk ik aan stukken schiet met een shot.
Ik hoop echt op een no aircaft mode maar ik moet nog zien of dat gebeurd...
Verwijderd
Ik heb het vermoeden dat tank superiority ook daadwerkelijk alleen met tank-ish voertuigen zal zijn. Anders zie ik het verschil met conquest niet zoDanielWW2 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:21:
Ik hoop echt op een no aircaft mode maar ik moet nog zien of dat gebeurd...
De night-map ziet er geweldig uit, maar mensen doen alsof maps die zich in de nacht afspelen nieuw zijn voor BF3..
Denk eens aan Teheran Highway?
maar dat is toch niet met goed fatsoen night te noemen? lichte schemering komt er dichter bij. (zo ook bij deze nieuwe map so it seems) voor mij maakt het dus niet veel uit in vergelijking met een day map. een "echte" night map waar je je flashlight nodig hebt om je omgeving goed te kunnen zien zou mij dan weer wel leuk lijken
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Mja, dat noem ik niet echt nacht. Er is gewoon teveel verlichting...ProfoundValue schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:34:
De night-map ziet er geweldig uit, maar mensen doen alsof maps die zich in de nacht afspelen nieuw zijn voor BF3..
Bij die nieuwe map speelt het zich zo te zien veel in grasvlakten af dus sluipmodus to the max
Godverdomme, hiernet 3 matches na elkaar op 64p server verloren. Nochtans na de 1ste slechte match naar andere server gegaan, maarja, wie gelooft er nog in balanced matches op volle 64p servers
Het zou leuk zijn als Dice wat innovatiefs in de mappen gooit zoals dat wolken voor de maan komen dynamisch zodat het af en toe pikdonker is en soms zoals op de screens.
Maar nee dit wordt vast bewaard voor BF4 oid.
Net Premium gekocht........... zoooooooo wat een wereld van verschil als je alleen de stock maps gewend bent.. ik speel alleen DM! Allemaal veel vlotter en minder zeurderig, camperig
de normale maps kwamen echt me strot uit na precies 80 uur ±P.
Had wel de hele tijd crashes op 3,96ghz op mijn i5 760... toen op 1.5V gezet en liep iets beter.. maar nog steeds hangs.. toen 60 mhz lager en nu werkt het wel goed ±P.
Hangt echt hardcore aan je CPU dat spel.
Met 580 SLI 910mhz moet ik wel zo ver mogelijke overclock....
.
Ik snap alleen nog zeer weinig van BF3.. weet niet eens hoe je de nieuwe wapens unlocked en wat je allemaal nou echt kan doen...
Had wel de hele tijd crashes op 3,96ghz op mijn i5 760... toen op 1.5V gezet en liep iets beter.. maar nog steeds hangs.. toen 60 mhz lager en nu werkt het wel goed ±P.
Met 580 SLI 910mhz moet ik wel zo ver mogelijke overclock....
Ik snap alleen nog zeer weinig van BF3.. weet niet eens hoe je de nieuwe wapens unlocked en wat je allemaal nou echt kan doen...

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 14-08-2012 23:44 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Deed jaren lang aan hardlopen op asfalt.. tot mijn grote blessure.. en ik kan je vertellen dat midden in de winter rond 8 uur saafs ik zonder licht of wat dan ook over landweggetjes en stukje bos liep waar amper verkeer komt .. je ziet echt wel genoeg al helemaaaal als de maan schijnt zie je ongelofelijk veel. Je ogen wennen er snel genoeg aanJeroenneman schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:52:
Dat ziet er behoorlijk licht uit s'nachts. Waarom maken ze niet echt nacht? Zoals de skyrim mods, voor extreem donkere nachten, waarbij je echt torches nodig hebt.
Vind die BF3 belichting realistisch genoeg, mits de maan schijnt. Met gamen kijk je ook nog naar een scherm........ dat is heel anders
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 14-08-2012 23:48 ]
1.5V op je chip is echt niet gezond he, zal ook wel gloeiend heet worden.A87 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:41:
Net Premium gekocht........... zoooooooo wat een wereld van verschil als je alleen de stock maps gewend bent.. ik speel alleen DM! Allemaal veel vlotter en minder zeurderig, camperig
Met 580 SLI 910mhz moet ik wel zo ver mogelijke overclock.....
tenzij je loadline calibration / low vdroop niet aan hebt staan, dan zakt je voltage onder load naar 1.35 ofzo.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik vraag me soms af dat jij wel enig plezier beleefd in het spelen van BF3? Het lijkt wel dat DICE wat ze ook doen niks goed kunnen doen? of zie ik dat verkeerd. Of ben je gewoon teleurgesteld? Verklaar u nader.rickyy schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:23:
Het zou leuk zijn als Dice wat innovatiefs in de mappen gooit zoals dat wolken voor de maan komen dynamisch zodat het af en toe pikdonker is en soms zoals op de screens.
[ Voor 3% gewijzigd door QPeter op 15-08-2012 01:11 ]
@haarbal idd man 1,5v en ik durf te zeggen dat die CPU met hooguit 2 maanden naar de klote is.
En BF3 hangt inderdaad zwaar aan de CPU, maar dan met name bij grote hoeveelheden spelers, en dat is toch wel erg jammer als je een dikke graka in je PC hebt en de CPU de bottleneck vormt. Bij 32 man heb ik in SLI een vrij goeie GPU gebruik, maar bij 64 man is het gebruik van GPU1 en 2 all over the place.
Maar guys, eventjes wat betreft premium, 50 euro, is het nou echt zijn geld waard? Is Close Combat voor de mensen die van een beetje fast paced actie houden leuk? Of kan je die 50 euro beter in je zak houden voor MoH warfighter of BF4?
En BF3 hangt inderdaad zwaar aan de CPU, maar dan met name bij grote hoeveelheden spelers, en dat is toch wel erg jammer als je een dikke graka in je PC hebt en de CPU de bottleneck vormt. Bij 32 man heb ik in SLI een vrij goeie GPU gebruik, maar bij 64 man is het gebruik van GPU1 en 2 all over the place.
Maar guys, eventjes wat betreft premium, 50 euro, is het nou echt zijn geld waard? Is Close Combat voor de mensen die van een beetje fast paced actie houden leuk? Of kan je die 50 euro beter in je zak houden voor MoH warfighter of BF4?
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dus jij hebt twee GTX580's en je speelt alleen TDM?A87 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:41:
Met 580 SLI 910mhz moet ik wel zo ver mogelijke overclock.....

Je mist alleen maar de pracht en praal van BF3 en het overgrote deel van de game.
En je CPU gaat eraan met 1.5v. 1.4v is het maximum voor de eerste generatie i5/i7 cpu's.
Close quarters is zeker leuk als je van fast paced houd. Verder krijg je alleen wel wat meer dan alleen close quarters als je premium koopt zoals wapens, nog drie expantions (of vier als je B2K nog niet hebt) en bonus content waarvan we geen idee hebben wat het word.IngamerX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:15:

En niet te vergeten krijg je ook de Advanced Combat Boxcutter 90.
Ye ik wist idd wel van de uitbreidingen, maar dan staat de vraag nog steeds, is het z'n geld waard (denk je)?
Ik vind 50 euro best wel veel geld, voor dat geld heb je een complete volledige andere/nieuwe game.
Ik vind 50 euro best wel veel geld, voor dat geld heb je een complete volledige andere/nieuwe game.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Hoeveel uur heb je al in BF3 gestopt en hoeveel meer gaat er nog komen?IngamerX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:37:
Ye ik wist idd wel van de uitbreidingen, maar dan staat de vraag nog steeds, is het z'n geld waard (denk je)?
Als je gewoon echt level 145 wil worden dan moet je het kopen. De entertainment value is gewoon te hoog om moeilijk te doen over die €50.
Nou Daniel, ik heb voor het spel zelf 35 euro incl B2K betaald. Als je dan nog eens 50 euro moet betalen voor add ons dan vind ik dat toch best wel prijzig. Ik denk dat ik Premium wel koop, maar das dan puur omdat het spel zelf voor een PC game redelijk geprijsd was.
En als je aangeeft dat de toegevoegde waarde de 50 euro waard is, dan geloof ik je
En als je aangeeft dat de toegevoegde waarde de 50 euro waard is, dan geloof ik je
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het is er al voor €40 ish en het is gewoon toegevoegde waarde aan je game. Uiteindelijk wil je gewoon die mappen en die wapens hebben als je BF3 blijft spelen. Mensen zijn eigenlijk ook compleet irrationeel als het om games gaat. €50 voor een game of 3 keer naar de film met een drankje en een bak popcorn. Dan klinkt BF3 wel heel goed. (zit bij al 300+ uur in en dat worden er veel meer)IngamerX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:45:
Nou Daniel, ik heb voor het spel zelf 35 euro incl B2K betaald. Als je dan nog eens 50 euro moet betalen voor add ons dan vind ik dat toch best wel prijzig. Ik denk dat ik Premium wel koop, maar das dan puur omdat het spel zelf voor een PC game redelijk geprijsd was.
pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC
Tja de prijs is weer een discussie op zichzelf daar ik het ook niet met je eens ben, maar dat terzijde, was niet bekend met het feit dat Premium ook via 3rd party's wordt verkocht, bedankt voor de tip
Zo, deze avond/nacht wat leuke matches (of zoals jullie Nederlanders zeggen: "potjes") gehad met Hypnotron en Codecaster. 
Wel regelmatig gefrusteerd aan ons team... Daar sta je dan in de top 5 bij een 64p of Rush match, en toch verlies je nog met een groot aantal tickets... Fail teammates soms... Vandaag was duidelijk de hoogdag ter frustraties.
Had ik hiernet Rush match op Karkand als Attacker.
Staat mijn recon squadmate met zijn beacon SUPERVER van het objective. Nochtans was het een Adelaar level 18 ofzo dus je verwacht dat die wel weten hoe te spelen. Die had maar score van 1 kill 6 deaths. Some people
http://battlelog.battlefi...how/40783945/1/189023879/
En ja hoor: win loss ratio 0.99, hij begint terug te dalen
Wel regelmatig gefrusteerd aan ons team... Daar sta je dan in de top 5 bij een 64p of Rush match, en toch verlies je nog met een groot aantal tickets... Fail teammates soms... Vandaag was duidelijk de hoogdag ter frustraties.
Had ik hiernet Rush match op Karkand als Attacker.
Staat mijn recon squadmate met zijn beacon SUPERVER van het objective. Nochtans was het een Adelaar level 18 ofzo dus je verwacht dat die wel weten hoe te spelen. Die had maar score van 1 kill 6 deaths. Some people

http://battlelog.battlefi...how/40783945/1/189023879/
En ja hoor: win loss ratio 0.99, hij begint terug te dalen
[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 15-08-2012 02:08 ]
Ik heb Premium voordeliger gehad via http://www.gamekey.nl/battlefield-3-premium-dlc-kopen.htmlIngamerX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 02:03:
Tja de prijs is weer een discussie op zichzelf daar ik het ook niet met je eens ben, maar dat terzijde, was niet bekend met het feit dat Premium ook via 3rd party's wordt verkocht, bedankt voor de tip
Alleen staat daar al geruime tijd "niet meer op voorraad" en weet niet wanneer er bijgevuld wordt...
Maar zelfs voor de volle prijs is Premium z'n geld wel waard hoor
Of hier op g2play voor 38.99, kan ook via iDeal.Asgaro schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 02:11:
[...]
Ik heb Premium voordeliger gehad via http://www.gamekey.nl/battlefield-3-premium-dlc-kopen.html
Alleen staat daar al geruime tijd "niet meer op voorraad" en weet niet wanneer er bijgevuld wordt...
Maar zelfs voor de volle prijs is Premium z'n geld wel waard hoor
Na sun glare powered by Dice. Nu ook MOON GLARE.

Sterren geven toch ook meer licht ?Asgaro schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 02:32:
[afbeelding]
Zaklampjes geven het meest licht. In BF3 hebben we geen zon of maan nodig.
Wat een gezeik over de prijzen hier weer. Als je het waard vind om aan te schaffen koop je het toch wel, zo niet, dan is de discussie erover mijns inziens ook nutteloos en voegt niets toe aan dit topic.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
je ziet toch dat het net donder geworden is in de game ?
en in reallife zie je ook zoveel als het volle maan is.
waarbij je nighvision had om door de map te kunnen lopen (alleen liep de battarij leeg, dus liep je regelmatig in het pikke donker) en zaklampen om het gebied te verkennen. BF2 had 2 maps. 1 op het vliegveld en 1 in de bergen met hier en daar een huis met licht, waardoor je nighvision weer af moest.
en in reallife zie je ook zoveel als het volle maan is.
nee DiCE komt er nu achter dat hun zon veelste sterk is gemaakt en dat het zelfs de maan oplicht als een zon.
het is geen BF2 special force nee.superwashandje schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:56:
maar dat is toch niet met goed fatsoen night te noemen? lichte schemering komt er dichter bij. (zo ook bij deze nieuwe map so it seems) voor mij maakt het dus niet veel uit in vergelijking met een day map. een "echte" night map waar je je flashlight nodig hebt om je omgeving goed te kunnen zien zou mij dan weer wel leuk lijken
waarbij je nighvision had om door de map te kunnen lopen (alleen liep de battarij leeg, dus liep je regelmatig in het pikke donker) en zaklampen om het gebied te verkennen. BF2 had 2 maps. 1 op het vliegveld en 1 in de bergen met hier en daar een huis met licht, waardoor je nighvision weer af moest.
In Sweden schijnt dit realtische te zijn, rijden ze allemaal met zonnebril in de nacht.Asgaro schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 02:32:
[afbeelding]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
De zaklampen zijn feller dan wat dan ook in dit spel, niet erg realistisch IMHO. Als je nou een 10w LED lamp midden in je mik krijgt OK maar je hoeft niet eens op iemand te richten om hem te verblinden. Gewoon die kant op kijken 
Gister tot 2 keer toe een server gejoined (operation metro uiteraard
) waar mijn team gebaseraped werd en waar we uiteindelijk alle objectives kregen. Toch wel grappig hoe erg mensen campen af en toe. Gewoon erop af stormen (werkt uiteraard niet in een 64p server
) met 1 of 2 teamgenoten en je breekt meestal toch wel door naar B of A waarna de rest is afgeleid en wij netjes C kunnen cappen
Spawnbeacons helpen daarbij, jammer dat de recon class niet over zulke goede machinegeweren beschikt. M16A3, AUG A3, SCAR-L of M416 icm spawnbeacons en TUGS zou een enorme goede combi zijn
Gister tot 2 keer toe een server gejoined (operation metro uiteraard
Spawnbeacons helpen daarbij, jammer dat de recon class niet over zulke goede machinegeweren beschikt. M16A3, AUG A3, SCAR-L of M416 icm spawnbeacons en TUGS zou een enorme goede combi zijn
Vraag aan Reddit om nog een ster versie te maken, want daar komt deze screen vandaan
Ik denk dat er wel degelijk zo verblindende lichten bestaan. Heb er is filmpje van gezien (was niet gefaked) en is voor militaire doeleinden enzo.Metro2002 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:10:
De zaklampen zijn feller dan wat dan ook in dit spel, niet erg realistisch IMHO. Als je nou een 10w LED lamp midden in je mik krijgt OK maar je hoeft niet eens op iemand te richten om hem te verblinden. Gewoon die kant op kijken
[ Voor 49% gewijzigd door Asgaro op 15-08-2012 11:22 ]
Om op een eerdere post terug te komen:
- na opstarten systeem.

- na opstarten van zaken die altijd openstaan tijdens BF3: Firefox, Dxtory en Origin. In deze toestand start ik dus met spelen.

Ik heb 2 64 player matches gebruikt omdat die het meest zwaar zijn (gemiddelde FPS tussen 25 - 45
)

Zoals je ziet wordt mijn 4 GB nooit volledig gebruikt. BF3 zit aan ongeveer 1.2 GB.
Kunnen andere mensen is het geheugengebruik van BF3 geven?
Iemand raadde me aan om Resource Monitor te openen.Asgaro schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:40:
Ik heb 4 GB RAM. Is het mogelijk dat een OS verbiedt dat de gehele 4 GB gebruikt wordt?
Als ik kijk naar het geheugenverbruik
[afbeelding]
lijkt het dat ik dus nooit tot aan de volle 4 GB zit.
Ik heb hier verhalen gehoord over mensen die 8 GB genomen hebben omdat 4 GB te weinig was?
Ik speel op 1920x1080 maar wel met alles op Medium. (Maar hebben je graphics options niet vooral invloed op je video RAM en niet op je gewone RAM?)
- na opstarten systeem.
- na opstarten van zaken die altijd openstaan tijdens BF3: Firefox, Dxtory en Origin. In deze toestand start ik dus met spelen.
Ik heb 2 64 player matches gebruikt omdat die het meest zwaar zijn (gemiddelde FPS tussen 25 - 45
Zoals je ziet wordt mijn 4 GB nooit volledig gebruikt. BF3 zit aan ongeveer 1.2 GB.
[ Voor 76% gewijzigd door Asgaro op 15-08-2012 11:25 ]
Net na opstarten:Asgaro schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:02:
Om op een eerdere post terug te komen:
[...]
Iemand raadde me aan om Resource Monitor te openen.
- na opstarten systeem.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb 2 64 player matches gebruikt omdat die het meest zwaar zijn (gemiddelde FPS tussen 25 - 45)
[afbeelding]
[afbeelding]

tijdens BF3:

Lijkt redelijk hetzelfde. Ik heb windows7 ultimate.
edit: even thumbnails gemaakt , was niet te lezen
[ Voor 11% gewijzigd door Metro2002 op 15-08-2012 12:32 ]
Ok, dus jij hebt 8 GB en uit de screens kan ik opmaken dat je niet over de 4GB grens komt. (weliswaar is het Rush en niet 64p) Das wat ik moest weten. Mijn 4GB is dus nog net genoeg.Metro2002 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:19:
[...]
Net na opstarten:
[afbeelding]
tijdens BF3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt redelijk hetzelfde. Ik heb windows7 ultimate.
edit: even thumbnails gemaakt , was niet te lezen
Ik had met 4GB inderdaad ook nooit te weinig geheugen, alleen het laden gaat sneller met 8GB, als je dezelfde map nog een keer speelt dan is hij bijna gelijk geladen terwijl ie met 4GB alles opnieuw ging laden elke keerAsgaro schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:50:
[...]
Ok, dus jij hebt 8 GB en uit de screens kan ik opmaken dat je niet over de 4GB grens komt. (weliswaar is het Rush en niet 64p) Das wat ik moest weten. Mijn 4GB is dus nog net genoeg.
Das inderdaad waar.Metro2002 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:58:
[...]
Ik had met 4GB inderdaad ook nooit te weinig geheugen, alleen het laden gaat sneller met 8GB, als je dezelfde map nog een keer speelt dan is hij bijna gelijk geladen terwijl ie met 4GB alles opnieuw ging laden elke keer
Ik heb wel sinds een paar maand een SSD en dat helpt ook al zeer veel bij loading. Ik zou 4 GB kunnen bijkopen maar dan moet ik is goed bekijken hoe het zit met dual-channel en de clock speeds enzo, anders zou mijn huidige CPU overclock niet meer stabiel werken... Daar heb ik nu niet veel zin in.
Ik hou de boot af dus, want volgend jaar doe ik wrsl toch een upgrade van mijn systeem voor BF4...
bij je plaatje van de resource monitor zie ik dat er nog 12MB vrij is, moet die ook nog vol dan?Asgaro schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:02:
Zoals je ziet wordt mijn 4 GB nooit volledig gebruikt.
wat is origin trouwens aan het doen zeg, 25% cpu aan het opeten.....
[ Voor 11% gewijzigd door haarbal op 15-08-2012 13:18 ]
Kheb wat opgezocht en blijkbaar moet je ook kijken naar het Standby geheugen. Dat is geheugen dat recent gebruikt werd, maar nu terug beschikbaar is voor processen.haarbal schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 13:16:
[...]
bij je plaatje van de resource monitor zie ik dat er nog 12MB vrij is, moet die ook nog vol dan?
wat is origin trouwens aan het doen zeg, 25% cpu aan het opeten.....
De techniek: als er in de categorie Free te weinig geheugen is dat een proces nodig zou hebben, neemt men geheugen van Standby.
Dit klopt ook met de info in Task Manager:
onder de grafiekjes zie je daar: Cached: 601
Dit komt overeen met Standby 589 + Free 12 = 601
Ik vond het alleen raar dat BF3 niet meer gebruikt op mijn systeem.

Uploaded with ImageShack.us
heb nog genoeg over voor andere dingen
[ Voor 110% gewijzigd door beta-ark op 15-08-2012 14:29 ]
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Als dat zo is gaat er tegen die tijd wel een 3770K inIngamerX schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 01:15:
@haarbal idd man 1,5v en ik durf te zeggen dat die CPU met hooguit 2 maanden naar de klote is.
Ik heb em trouwens nu op 1,45.. durf dat wel aan.. tja.. temps 72 graden met die oversized kast die ik heb
En een beetje CPU degradatie ben ik niet zo bang voor.. ding is nu toch al bijna 2 jaar oud.
Maar ik vind die 50 euro voor premium het dubbel en dwars waard!
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 15-08-2012 17:03 ]
Ik weet niet of je dit topic al eens doorgeplozen hebt? 4Ghz kan vast ook op een lager voltage, en als je de volts zo gaat pushen dan kan ie vast harderA87 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 17:01:
[...]
Als dat zo is gaat er tegen die tijd wel een 3770K in... ik ga idd altijd tot het uiterste maar dat is mijn hobby..
Ik heb em trouwens nu op 1,45.. durf dat wel aan.. tja.. temps 72 graden met die oversized kast die ik heb.
En een beetje CPU degradatie ben ik niet zo bang voor.. ding is nu toch al bijna 2 jaar oud.
Maar ik vind die 50 euro voor premium het dubbel en dwars waard!
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
CoD noobs.
Verwijderd
Kom net deze tegen op Facebook:

Ligt het aan mij, of hebben ze het blauwe filter hier weggelaten? Ziet er een stuk beter uit dan veel andere screenshots! Zeker Death Valley is meer blauw dan zwart...

Ligt het aan mij, of hebben ze het blauwe filter hier weggelaten? Ziet er een stuk beter uit dan veel andere screenshots! Zeker Death Valley is meer blauw dan zwart...
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ja, dat geintje flikken ze wel vaker.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:30:
Kom net deze tegen op Facebook:
[afbeelding]

Het is gewoon duivels, laten zien hoe het eruit moet zien en dan start je het, BLAUW.

Die klote belgen fluiten gewoon door ons volkslied...
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-08-2012 20:41 ]
Dat fluitgedrag keur ik niet goed maarjahDanielWW2 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:33:
[...]
Die klote belgen fluiten gewoon door ons volkslied...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Nederland verliest toch wel, stelletje geldwolven dat het zijn.
Hm, maar dan zouden de rode duivels moeten winnen.Pykow schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:06:
Nederland verliest toch wel, stelletje geldwolven dat het zijn.

ARGH! GODSGLOEIENDE )($#)()(! klote autobalancers! ik help op firestorm rush mijn attacking team vanaf het begin met opblazen en verdedigen en sta ruim op de 2e plek met nr1 nog net boven mij. ik ren net voorop naar de allerlaatste 2 mcoms...BAM in het andere team gezet door de autobalancer. FUCK DAT!
/rant
/rant
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik ken het probleem ;Dsuperwashandje schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:34:
ARGH! GODSGLOEIENDE )($#)()(! klote autobalancers! ik help op firestorm rush mijn attacking team vanaf het begin met opblazen en verdedigen en sta ruim op de 2e plek met nr1 nog net boven mij. ik ren net voorop naar de allerlaatste 2 mcoms...BAM in het andere team gezet door de autobalancer. FUCK DAT!
/rant
Als je gebalanced wordt helemaal in het begin van een match dan snap ik het vaak nog wel, oneerlijke teams zijn nooit leuk, maar wanneer je je team net super hard hebt helpen winnen en dan op het laatste in het andere team gebonjourd wordt, is vréselijk
Android developer & dürüm-liefhebber
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
De Duiters zij Panzer.
Verder ziet die map er wel leuk uit, zeer veel strikers in ieder geval. Telde er al 5.
Blauw, te blauw, Tehran Highway blauw, nep..DanielWW2 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:13:
[...]
De Duiters zij Panzer.![]()
Verder ziet die map er wel leuk uit, zeer veel strikers in ieder geval. Telde er al 5.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Blauw, BF3 is toch niet blauw?Jovas schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:20:
[...]
Blauw, te blauw, Tehran Highway blauw, nep..
Jullie kunnen ook gewoon http://reddit.com/r/battlefield3 posten dat scheelt weer een topic pagina
.

Blauwer dan dit wordt het niet denk ik (hoop ik)DanielWW2 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:13:
[...]
De Duiters zij Panzer.![]()
Zo, wat leuke matches Conquest 64p en Rush gehad met DanielWW2, AWSME-0 en Hypnotron (Jovas)
Wel veel in het slechtere team gesmeten *zucht*
De gefaalde matches:
http://battlelog.battlefi...how/40864683/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40866189/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40868734/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40870115/1/189023879/
En ja hoor WL ratio terug wat gedaald, naar 0.98.
Conquest 64p is echt een "love/hate relationship". Machtige maps, etc maar jammer dat je niet zelf de match grondig kunt beinvloeden. Zelfs niet met een degelijke squad.
Wel veel in het slechtere team gesmeten *zucht*
De gefaalde matches:
http://battlelog.battlefi...how/40864683/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40866189/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40868734/1/189023879/
http://battlelog.battlefi...how/40870115/1/189023879/
Conquest 64p is echt een "love/hate relationship". Machtige maps, etc maar jammer dat je niet zelf de match grondig kunt beinvloeden. Zelfs niet met een degelijke squad.
Had je wat eerder naar die Combat-clowns server moeten komen:Asgaro schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 03:11:

Allemaal daar
Mijn W/L ratio is overigens een beschaafde 1.1
inderdaad erg irritantMavamaarten schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:37:
[...]
Ik ken het probleem ;D
Als je gebalanced wordt helemaal in het begin van een match dan snap ik het vaak nog wel, oneerlijke teams zijn nooit leuk, maar wanneer je je team net super hard hebt helpen winnen en dan op het laatste in het andere team gebonjourd wordt, is vréselijk
Heb het spel gekocht en gisteren heb ik dan voor het eerst echt gespeeld. Mijn SSD doet wonderen bij dit spel, weg met die lange laadtijden!
Heb verder alles op low gezet, 1680*1050. Loopt opzich smooth, maar duikt toch nog wel onder de 60-fps (GTX 460, X4 965BE, 4GB ram).
Desalniettemin een zeer vette game nu het wat beter loopt; had ook best wat goede potjes en speelde een uur of 5-6 met een paar vrienden. Ben echt een call of duty gamer (geweest) dus ben dan ook blij dat ik me hiermee kan vermaken.
Grafisch ziet het er op low ook verbluffend uitt trouwens!
Heb verder alles op low gezet, 1680*1050. Loopt opzich smooth, maar duikt toch nog wel onder de 60-fps (GTX 460, X4 965BE, 4GB ram).
Desalniettemin een zeer vette game nu het wat beter loopt; had ook best wat goede potjes en speelde een uur of 5-6 met een paar vrienden. Ben echt een call of duty gamer (geweest) dus ben dan ook blij dat ik me hiermee kan vermaken.
ah man wat heb ik toch een grafhekel aan glitchers die boven het dak gaan zitten boven de linker trap in operation métro of op de 3e verdieping klimmen en daar een spawnbeacon opzetten
net weer alles meegemaakt hoor. Is het nou zo moeilijk om normaal te winnen?
Ik speelde vroeger Unreal tournament en daar werd eigenlijk nooit gecheat, enige dat je daar af en toe tegenkwam was een gemodde skin die moeilijk te raken was maar dat was zeldzaam. Moet tegenwoordig alles maar verpest worden door hackers, glitchers en cheaters

Ik speelde vroeger Unreal tournament en daar werd eigenlijk nooit gecheat, enige dat je daar af en toe tegenkwam was een gemodde skin die moeilijk te raken was maar dat was zeldzaam. Moet tegenwoordig alles maar verpest worden door hackers, glitchers en cheaters

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ga eens CS:GO spelen, gisteren genoeg potjes gehad met hackers. in de closed beta had ik er geen last van, maar nu is het open beta en er zitten weer hacker.Metro2002 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:26:
ah man wat heb ik toch een grafhekel aan glitchers die boven het dak gaan zitten boven de linker trap in operation métro of op de 3e verdieping klimmen en daar een spawnbeacon opzettennet weer alles meegemaakt hoor. Is het nou zo moeilijk om normaal te winnen?
Metro speel ik niet meer, door de glitch die ze nog steeds niet hebben opgelost.
Daarnaast spawnbeacon plaatsen op een 3e verdieping is toch niets mis mee ? dat doe ik zo vaak. dat is gewoon slim spelen om achter de linies te komen en dan een spawn beacon te plaatsen op plekken, waar ze niet snel kijken en vooral in Metro op de 3e verdieping komt vrijwel niemand en als je zelfs op A aan het vechten ben, dan staat er genoeg man voor je beacon waardoor ze hem niet kunnen neerhalen (behalve met M320 of RPG vanaf de buiten kant.
SSD doet het zeker nice in BF3, maar vrijwel alle games werken goed op een SSD.TheProf82 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:57:
Heb het spel gekocht en gisteren heb ik dan voor het eerst echt gespeeld. Mijn SSD doet wonderen bij dit spel, weg met die lange laadtijden!
of je nu op low of ultra settings speelt, het gaat erom dat de game vlot blijft lopen.
heb een halfjaar met een GTX460 + 6GB RAM gespeeld en low settings constant 60 FPS en heel soms wat lager.
Speel nu met GTX670 op ultra settings en sommige maps zijn niet echt optimaal. vooral de b2k maps hebben slechte frames.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.