Eerlijk gezegd vind ik deze 9gag dingetjes allesbehalve storend, dus zodra ze tenminste iets met BF3 te maken hebben vind ik persoonlijk dat ze mogen blijven staan...
Vast wel
Ik gebruik vaak gewoon zulke woorden als grapje bij vrienden, ik weet dat ze het niet al te serieus gaan nemen als ik het ben... Maar heb hier al eens mee in de problemen geraakt
Weet je al wat en waar (welke map/mode/server) je wil filmen Rien?
Ik ben nog aan het spelen met bepaalde ideetjes, in ieder geval moet er veel afwisseling van actie, slow motion en cinematics zijn + het geheel moet spectaculair zijn.
Pykow schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:07:
[...]
ik weet waar je de hoofdprijs mee kan winnen rien.
Ga in een tank zitten en speel 1 potje. let maar eens op dat er niemand helpt met repairen. Thats only in Battlefield 3 !!. Ik wil terug naar Battlefield 2 !!!! waar gamen nog voor nerds was en niet iedereen die weet dat die niet moet schijten in zijn broek maar op de PC het spel niet meer speel
Je vergeet dat DICE de winnaars kiest, dus ze hadden het beter genoemd: "Only in Battlefield 3 as it should be"
AdmiralSnipe schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:16:
[...]
Zo veel footage heb je toch niet nodig??
Dat "only in battlefield deuntje" duurt iets van 2 minuten (of je moet 'm op repeat zetten) en als je er ook nog cinematics in wilt proppen heb je niet voor 10 minuten aan footage nodig (footage moet wel goed zijn natuurlijk dus dat kan wel tijd kosten).
Dat is het juist, ik heb footage genoeg om een langspeelfilm te maken die een volledige bluray kan opvullen, maar de kwaliteit zal niet erg hoog liggen
Nee, wat ik wil is een video die in die 1 minuut 57 seconden zo goed mogelijke footage stoppen. Ik heb nu, na één dag spelen twee clipjes die enigszins bruikbaar zijn: eentje waar ik van de kraan op Sharqi naar beneden spring en iemand anaal verkracht met een RPG (dat was dus aeonfast, of vinom hier op GoT) en het andere clipje is waar ik uit een transport heli spring en de little bird RPG terwijl ik nog in de lucht zweef
Verder heb ik nog een 17 killstreak in een tank die ik enigszins zou kunnen gebruiken (de streak duurt 2min, dus hoe zeer ik ook zou willen, de hele clip zou niet in de video passen + het zou te saai worden), en ook nog een A10 die ik uit de lucht knal, ik ben vandaag niet zuinig geweest met RPG's
Zo, lekker multiquoten voor het slapengaan