Uiteraard heb je het hier over xant0r en mezelve natuurlijk...evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:49:
[...]
Ik heb al met veel gunner gevlogen en er maar heel weinig gunners die echt alles neer maaien neer wat ze zien, in de praktijk is het niet zo makkelijk als je zegt. Ja als je voor een paar mannetjes hovert dan kan een blinde ze nog neermaaien, maar dat kan iemand die met een m60 die de lange gang op metro campt ook.
Was er in BF2 ook erg goed in, in BF3 nog niet aan toegekomen. Heb de TV-guided nog niet eens geunlockedCodeCaster schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:50:
[...]
Zie je wel, heb ik toch nog wat aan m'n BF2-ervaring. TV-missiles gaan me aardig goed af. Bewijs zal ik jullie schuldig moeten blijven, als ik aan het recorden ben dan mis ik alles.
@evilpin0w, natuurlijk.. maar als iemand de gunner positie niet na 10uur gameplay onder controle heeft is hij gewoon geen gemiddelde speler.
Als je een pilot hebt die je perfect naar de goede spots kan vliegen en ook nog eens kan coveren zit je aardig gebakken, en dat vliegen is gewoon een kwestie van tijd, in een 1on1 gunfight op metro of welke map dan ook gaat het altijd nog om wie sneller is.
Kijk..
Untouchable heet dat.
Ik zeg ook niet dat die spelers niet goed zijn, maar het is wel easy na paar uurtjes hoor voor de gemiddelde speler.
Als je een pilot hebt die je perfect naar de goede spots kan vliegen en ook nog eens kan coveren zit je aardig gebakken, en dat vliegen is gewoon een kwestie van tijd, in een 1on1 gunfight op metro of welke map dan ook gaat het altijd nog om wie sneller is.
Kijk..
Untouchable heet dat.
Ik zeg ook niet dat die spelers niet goed zijn, maar het is wel easy na paar uurtjes hoor voor de gemiddelde speler.
Op de hoogte vliegen is naar mijn mening gewoon noob, je hebt enigzins gelijk, je bent untouchable voor ground maar als er 1 jet je ziet ben je de lul. Dat filmpje gewoon show natuurlijk.
Dit is gunnen zoals ik het zelf ken:
YouTube: The sun always shines on Wake Island
Overig ook nog een full gunner filmpje: YouTube: Wakey
Nu beloof ik te stoppen met posten van youtube filmpjes
Dit is gunnen zoals ik het zelf ken:
Overig ook nog een full gunner filmpje: YouTube: Wakey
Nu beloof ik te stoppen met posten van youtube filmpjes
[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 10-08-2012 15:14 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
nee helemaal niet.Renquin schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:02:
Ik begin de laatste tijd echt moe te worden van de hit markers op de defibrilators.
Deze zuigen vaak zo hard, dat ik 3,4, soms wel 5x moet "schieten" om iemand weer tot leven te wekken.
Anderen hier ook last van?
je weet toch wel dat je alleen kan reviven als er niks op hem ligt ?
dus geen ammo of medic pack, want dan werkt het nooit en andere obstakels moet je hoger healen en niet recht aankijken.
nou een gunner die zijn flares goed gebruikt is waardevoller dan iemand in je heli te hebben die constant tv missles aan het schieten is.evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:49:
[...]
Bovendien iemand die goed met tv guided schiet is tig keer waardevoller dan iemand die met de gun kan sprayen en die tv guided is iets waar je er 1000 van moet afschieten voordat je enigszins air target mee gaat raken.
air target raken is niet zo heel lastig.
neemt niet weg dat ik ook veel mis schiet, maar meestal komt dat door dat ze het zien aankomen of dat ze te dichtbij waren. 1x een goede piloot gehad die zijn neus helemaal omhoog deed en hierdoor kon ik van 10 meter afstand een heli uit de lucht halen met de TV missle
waar ik een hekel aan heb zijn gunners die geen flares gebruiken en gunners die blind zijn.
dan zie je 5 man onder je heli zitten en dan nog schiet je gunner niet.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Volgens mij beaamt DanielWW2 juist dat stingers niet zo effectief zijn juist omdat mensen al bij voorbaat denken dat ze waardeloos zijn. Zodra meer mensen door hebben dat ze niet zo waardeloos zijn gaat de effectiviteit kwadratisch omhoog. Overigens heb je ook niet altijd meerdere mensen nodig, het helpt héél veel, maar ook in je eentje kan je met stingers schade aanrichten als je door hebt waarneer je je stinger beter weg kan leggen en wanneer niet. Zie je twee choppers met elkaar bezig (Sharqi Conquest, spawn C), wacht je tot ECM en/of flares gedropt zijn en DAN PAS knal je die stinger de lucht in, dat is al bijna gegarandeerd 2 kills per stinger + je geeft je eigen team 2 minuten air supperiority.Pykow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:46:
@jay-p
je kan me misschien niet serieus nemen omdat ik bijna geen stinger of MAA gebruik, maar daar heb ik een logische verklaring voor die DanielWW2 ook goed uitlegt.
met een stinger of jevalin heb je hulp nodig van je teammaten en dat is vaak ver te zoeken.
de MAA is meestal bezet en als ik erin zit dan kan ik inderdaad behoorlijk wat schade aanrichten in de lucht. echter moet je niet naar kills kijken, want 80% van de gevallen springen ze eruit en heb je alleen een destroy of disable. neemt niet weg dat ik er vrijwel nooit in zit omdat deze meestal bezet is en er zijn andere opties.
MAA is by far het meest effectief tegen air (dat mag geen verrassing zijn uiteraard). De kunst is om te weten wanneer je wel of niet voor heat seekers kiest en wanneer je meer damage doet door je gun te gebruiken (en je positie vrij te geven als je thermal camo gebruikt). Een andere skillset die op conquest van pas komt is om te weten wanneer het loont om op de respawn van de MAA te wachten en wanneer het slimmer is om, desnoods met een stinger op zak, te voet wat vlaggen te verdedigen.
Wat betreft RPG/SMAW, heli killen met RPG/SMAW is nice en leuk maar, tenzij je echt een n00b piloot voor je hebt gewoon de verkeerde keuze. Ik twijfel niet aan je skills met RPGs maar je gaat mij echt niet wijs maken dat je geen last van heli's hebt omdat je ze allemaal uit de lucht RPGed. Ik wordt veeeel vaker door stingers/javelins uit de lucht geschoten dan door RPGs, 9/10 keer zijn dat lucky shots al zijn er wel een aantal die daar echt ziek goed in zijn.Pykow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:46:
Ik gebruik altijd een RPG/SMAW omdat je hiermee ene heli met 1 hit neer kan halen.
daarom heb ik vrijwel nooit last van heli's meer, behalve op wake island, maar die map speel ik niet.
met een tank kan ik ook een heli uit de lucht halen met maingun of zelfs met cannershells.
Scout heli's schiet je piloot er gewoon uit met je .44 magnum (gisteren 3x gedaan)
jets neerhalen is alleen lastig en dat kan je alleen doen met een andere jet, wat ik nu ook regelmatig doe (ik ben slecht in vliegen)
ik heb denk ik maar 5x een jet uit de lucht gehaald met een RPG.
maar goed als het andere team een goede jet pilot heeft, dan blijven hun heli's ook langer leven in de meeste gevallen en daardoor winnen ze meestal.
zodra ik zie dat een jet airdomination heeft en mij paar keer heeft neergeschoten, dan verlaat ik gelijk de server.
gisteren 1x mee gemaakt en als ik was gebleven had ik met 400 tickets verschil verloren
Jets met airdomination, niet ragequiten! Als je echt goed in jets wil worden zal je uiteindelijk ook moeten leren hoe je dat soort gastjes uit de lucht knalt. Jetpro's zijn vaak slechte verliezers, knal ze twee keer uit de lucht en ze ragequiten, probleem opgelost. (Tip: below radar blijven zodat ze je niet van ver aan zien komen, ze gebruiken bijna zonder uitzonderingen air radar, op die manier kan je van achteren(desnoods met heat seekers/beam scanning) ze zo uit de lucht knallen terwijl zij in een rechte lijn op een tank afstormen)
Choppers makkelijk te snipen ?? u serious, ja als ze net opstijgen misschien, buiten dat ben ik misschien 2 of 3 keer uit een heli gesniped waarvan er ongetwijfeld 2 zoniet alle keren een 'hulpje' ingeschakeld was.Minaaj schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:42:
[...]
Ik wordt niet zo vaak gekilled door helicopters hoor, ze zijn trouwens er ook nog eens vrij makkelijk er uit te snipen.
Maar ik zei trouwens niet dat ik een hekel aan chopperpiloten heb, maar dat ik het snel saai zou vinden om telkens op een server in een vehicle te zitten.. daarin tegen zijn dan de gunners irritanter want die maken de kills.![]()
2maatjes van me zaten ook elke ronde in de chopper, nou ze hebben het te horen gekregen van mij en iemand anders, natuurlijk leuk als je 2 best buddies bent maar ja (boring???) ze doen dat nu gelukkig een stuk minder en durven nu ook rond te lopen zonder paar ton stalen beveiliging om hun heen.
Het zijn ook vaak de trotse mensen die vaak dan een server joinen, kijken of er een chopper staat en indien niet dan leaven, of heel telkens gewoon wachten op chopper als ze dood zijn.
En stel je voor dat 1v/d2 er niet in kan, dan flippen ze en droppen de helicopter in de zee plus stappen ze snel uit.
Ze ook claimen altijd zo'n heli voor de hele match., is trouwens niks persoonlijks tegen iemand hier dan ook, maar meeste vehicle players zijn echt tuig.
Tanks die in 1.2 sec uitgeschakeld worden >>?? no way, een volle rocket pod waarvan ALLE rockets raak zijn doet na de laatste patch nog net aan een disable, staat er een mannetje naast die aan het repairen is kan je 100 runs doen maar die tank blijft mooi in leven hoor.
"durven rond te lopen zonder paar ton stalen beveiliging": "Niks persoonlijks maar ze zijn meestal wel tuig"
Je doet vrij denigrerend over mensen die graag vehicles spelen, feit is dat dat vaak van mensen komt die vehicles NIET onder de knie hebben. Een andere misvatting is te denken dat mensen die jij een hele ronde in de chopper ziet spelen waarschijnlijk waardeloos als infantry zijn, geloof me, dat is vaker niet dan wel het geval. Conquest = Vehicles, Vehicle spelers = spelers die begrijpen dat per definitie vehicles effectiever zijn in conquest dan van vlaggetje naar vlaggetje te rennen, waarmee ik niet wil zeggen dat op conquest infantristen niets toevoegen, integendeel.
Overigens wacht ik ook regelmatig op een voertuig als ik dood ben en ik weet dat ie vrij snel spawnt, dat lijkt misschien weggegooide tijd maar als je een voertuig goed weet te benutten valt die wachttijd in het niet bij de toegevoegde waarde die je aan je team geeft op het moment dat je hem goed gebruikt. Nog even afgezien van het feit dat zodra ik op de map zie dat een vlag gecapt wordt en er geen friendlies in de buurt zijn ik snel op die vlag spawn om hem te verdedigen. Wat ik infantry-only mensen vaak zie doen is continu met zijn allen op het zelfde punt blijven spawnen zonder even de tijd te nemen om op de map te kijken waardoor andere vlaggen free game zijn voor de vijand.
Skill is weten wanneer je kan TVen en wanneer je moet wachten met TV om flares te droppen. Een goeie TV gunner kan al vrij snel ervoor zorgen dat je de gunner flares niet eens nodig hebt (heli wegknallen, daarna MAA disablen en laten afmaken door de pilot rocktets).Pykow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:11:
[...]
nou een gunner die zijn flares goed gebruikt is waardevoller dan iemand in je heli te hebben die constant tv missles aan het schieten is.
air target raken is niet zo heel lastig.
Air targets raken is wel degelijk lastig, jets haast onmogelijk met TV (mij nog maar 2 of 3 keer gelukt). Heli's zijn wel te doen, ik acht mezelf een redelijke gunner maar ik denk dat mijn TV heli hit % misschien 50-50 is ofzo.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik kom van unreal tournament en Team fortress 2 waar je heel veel Airshots maakt met een rocket launcher.Jay-P schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:27:
Wat betreft RPG/SMAW, heli killen met RPG/SMAW is nice en leuk maar, tenzij je echt een n00b piloot voor je hebt gewoon de verkeerde keuze. Ik twijfel niet aan je skills met RPGs maar je gaat mij echt niet wijs maken dat je geen last van heli's hebt omdat je ze allemaal uit de lucht RPGed. Ik wordt veeeel vaker door stingers/javelins uit de lucht geschoten dan door RPGs, 9/10 keer zijn dat lucky shots al zijn er wel een aantal die daar echt ziek goed in zijn.
hierdoor kan ik best wel goed timen. ik zeg niet dat ik echt alles raak schiet, maar ik schiet er wel regelmatig iemand eruit en daarom ben ik niet zo bang voor heli's uit eindelijk komen ze toch 1x dichterbij en dan hebben ze vrijwel geen kans. heli's killen mij meestal in de rug of wanneer het druk is.
maar als een heli redelijk laag vliegt zeg 40 meter hoog, dan raak je ze toch meestal.
het is zelfs zo erg, als er een heli op mij afkomt en ik zit in een tank, dan schiet ik eerst een rocket en als ik er dan niet bijkan en hij komt mij kant op, dan spring ik eruit en pak ik me RPG, 50% dat ik hem raak als ze vrijwel direct op je afvliegen.
ik zal 1 a 2x proberen om met me jet erachter aan te gaan, maar als het echt niet lukt en we hebben geen schijn van kans, dan ben ik weg.Jets met airdomination, niet ragequiten! Als je echt goed in jets wil worden zal je uiteindelijk ook moeten leren hoe je dat soort gastjes uit de lucht knalt. Jetpro's zijn vaak slechte verliezers, knal ze twee keer uit de lucht en ze ragequiten, probleem opgelost. (Tip: below radar blijven zodat ze je niet van ver aan zien komen, ze gebruiken bijna zonder uitzonderingen air radar, op die manier kan je van achteren(desnoods met heat seekers/beam scanning) ze zo uit de lucht knallen terwijl zij in een rechte lijn op een tank afstormen)
makkelijk snipen ? uit een scout heli JA, transport heli JA, attack heli NEE heel lastig.Choppers makkelijk te snipen ?? u serious, ja als ze net opstijgen misschien, buiten dat ben ik misschien 2 of 3 keer uit een heli gesniped waarvan er ongetwijfeld 2 zoniet alle keren een 'hulpje' ingeschakeld was.
Dit is echt persoonlijk en zeker geen aanval op infanterie spelers, voor goede infanterie speler heb ik veel respect. Maar uiteindelijk ben ik best redelijk all-round en haal ik ook regelmatig goede rondjes in tanks / ifv / maa en persoonlijk ben ik van mening om succes te behalen met de vehicle (dus overal goed in) dat je gewoon wat extra inzicht moet hebben, een rondje tegen wat noobs in een tank is leuk maar heb je te maken met vets dan kan het zeer frustrerend zijn.Jay-P schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:27:
[...]
Wat ik infantry-only mensen vaak zie doen is continu met zijn allen op het zelfde punt blijven spawnen zonder even de tijd te nemen om op de map te kijken waardoor andere vlaggen free game zijn voor de vijand.
Als infanterie als je geraakt wordt ben je meestal dood en mag je respawnen, in een voertuig wordt je geraakt en moet je constant goed reageren om nog te winnen of weg te komen, hier zit voor mij een extra gameplay element in wat ik zelf erg waardeer, niet alleen piew piew dood maar ook de paniek situaties onder controle houden.
Weten waar je moet zijn, weten waar je niet moet zijn, weten welk doel je als eerste moet uitschakelen en je kans om te winnen inschatten als je aanvalt en een backup hebben als het mis gaat. Infanterie is uiteindelijk niet heel veel meer dan; ga ik ze flanken, ga ik hier verdedigen of val ik frontaal aan als rambo en respawn ik wel als ik dood ben.
Puntje bij paaltje; infanterie tegen infanterie is wie het best en het snelst schiet. Voertuig vs voertuig is meestal wie het het slimst aanpakt. Ik heb overigens veel infanterie gespeeld en ik beweer niet dat voertuigen leuker zijn. Een dikke shootout waarbij meerdere kanten geflankt wordt en er hard aan toe gaat blijft naar mijn mening de beste gameplay.
Denk dat jij als all-rounder zich daar ook wel redelijk in moet kunnen vinden
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Pff ben je lekker aan het gamen, sta je 40/19 wordt je beschuldigt van "hacking". Zeg je er wat tegen in hopa:
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Banned by admin
http://battlelog.battlefi...-HIGH-TICKETS-FAST-SPAWN/
Tja duitsers he.
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Banned by admin
Tja duitsers he.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ach ja, duitsersWhite_Collar schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:29:
Pff ben je lekker aan het gamen, sta je 40/19 wordt je beschuldigt van "hacking". Zeg je er wat tegen in hopa:
Tja duitsers he.

In BC2 was het ook altijd het zelfde liedje op duitse servers.
Spotten, schieten, smoken, stukje schuin achteruit rijden, uitstappen, RPG aimen, profit!Pykow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:43:
het is zelfs zo erg, als er een heli op mij afkomt en ik zit in een tank, dan schiet ik eerst een rocket en als ik er dan niet bijkan en hij komt mij kant op, dan spring ik eruit en pak ik me RPG, 50% dat ik hem raak als ze vrijwel direct op je afvliegen.
Ik dacht dat ik de enige was die dat deed.Jay-P schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:27:
Overigens wacht ik ook regelmatig op een voertuig als ik dood ben en ik weet dat ie vrij snel spawnt, dat lijkt misschien weggegooide tijd maar als je een voertuig goed weet te benutten valt die wachttijd in het niet bij de toegevoegde waarde die je aan je team geeft op het moment dat je hem goed gebruikt. Nog even afgezien van het feit dat zodra ik op de map zie dat een vlag gecapt wordt en er geen friendlies in de buurt zijn ik snel op die vlag spawn om hem te verdedigen.
Zeker op Oman, waar bij de vlaggen A, B, D, E en G voertuigen kunnen spawnen, zit ik regelmatig tegen het spawnscherm aan te kijken tot er een vlag gaat knipperen of tot er ineens een leeg voertuig op de map staat. Nooit langer dan tien seconden eigenlijk, maar het scheelt een hoop. In de tussentijd zie je ook vijanden gespot worden, zodat je kunt zien of het wel verstandig is om op een bepaalde vlag te spawnen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Thanks voor de tips allemaal m.b.t. het reviven. Zal vanavond eens proberen of ze werken
Want a cookie?!
De heli's van damavand peak zijn altijd lekker er uit te schieten ja, de choppers wat minder maar zei ook helicopters, en dan met de M417 en 4X scope oid.. ze moeten in ieder geval in voorspelbaar vliegen of even stil hangen voor dit ja.Jay-P schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:27:
[...]
Choppers makkelijk te snipen ?? u serious, ja als ze net opstijgen misschien, buiten dat ben ik misschien 2 of 3 keer uit een heli gesniped waarvan er ongetwijfeld 2 zoniet alle keren een 'hulpje' ingeschakeld was.
Tanks die in 1.2 sec uitgeschakeld worden >>?? no way, een volle rocket pod waarvan ALLE rockets raak zijn doet na de laatste patch nog net aan een disable, staat er een mannetje naast die aan het repairen is kan je 100 runs doen maar die tank blijft mooi in leven hoor.
"durven rond te lopen zonder paar ton stalen beveiliging": "Niks persoonlijks maar ze zijn meestal wel tuig"
Je doet vrij denigrerend over mensen die graag vehicles spelen, feit is dat dat vaak van mensen komt die vehicles NIET onder de knie hebben. Een andere misvatting is te denken dat mensen die jij een hele ronde in de chopper ziet spelen waarschijnlijk waardeloos als infantry zijn, geloof me, dat is vaker niet dan wel het geval. Conquest = Vehicles, Vehicle spelers = spelers die begrijpen dat per definitie vehicles effectiever zijn in conquest dan van vlaggetje naar vlaggetje te rennen, waarmee ik niet wil zeggen dat op conquest infantristen niets toevoegen, integendeel.
Overigens wacht ik ook regelmatig op een voertuig als ik dood ben en ik weet dat ie vrij snel spawnt, dat lijkt misschien weggegooide tijd maar als je een voertuig goed weet te benutten valt die wachttijd in het niet bij de toegevoegde waarde die je aan je team geeft op het moment dat je hem goed gebruikt. Nog even afgezien van het feit dat zodra ik op de map zie dat een vlag gecapt wordt en er geen friendlies in de buurt zijn ik snel op die vlag spawn om hem te verdedigen. Wat ik infantry-only mensen vaak zie doen is continu met zijn allen op het zelfde punt blijven spawnen zonder even de tijd te nemen om op de map te kijken waardoor andere vlaggen free game zijn voor de vijand.
Maar kwam bijvoorbeeld deze gast paar dagen geleden tegen, 1 keer raden waar hij stond te wachten.. op de spawn op een tank (seine crossing) dat soort mensen noem ik tuig ja.
Er zijn er veel die wel erg lame doen, natuurlijk is het goed dat een betere speler even wacht totdat hij weer een vehicle volledig kan benutten.. maarja sommigen overdrijven er in.
En over de tank, als je met een jet een tank van achter raakt gaat hij heel snel kapot geloof mij maar want dan heb je amper tijd om uit te stappen. (ik altijd wel iig)
Het is ook makkelijk te zeggen dat iemand vehicles niet onder de knie te hebben als je er zelf "goed" in bent toch? die Nicz_DK was ook heel trots op zijn tank skills maar hij heeft wel 200uur meer in tanks gezeten dat ik bijvoorbeeld in totaal heb gespeeld.
Dat mijn eerste totale killstreak 39-0 uit een heli kwam zegt ook genoeg, tanks met cannister sloop je ook hele teams mee, je moet toegeven dat je toch een stuk veiliger in vehicle bent dan als je rond rent.
Zei nergens dat infantry spelers beter zijn dan vehicle spelers, maar om een of andere reden zijn ze wel altijd bezig met vehicles en hebben ze gemiddeld paar gun kills per ronde.
Competitief wordt niet voor niets infantry only gespeeld, niet omdat die gasten er niks van bakken in vehicles maar omdat het gewoon een game totaal unbalanced kan maken door goede spelers.
Over het infantry gebeuren voel ik me niet echt aangesproken dus, dat laat ik maar voor me

Deze discussie kan wel lang door gaan dus want het hoort gewoon bij het spel en meningen verschillen, sorry iig voor het denigrerend overkomen tegen "vehicle hoggers" want dat is niets persoonlijks of tegen iemand hier, want ik hou er ook wel van als er goede teammates nuttige dingen doen in onze vehicles, maar je zal mij iig niet elke ronde in een vehicle zien zitten want dan voel ik me aardig lame.
Ik zal ook nooit oordelen over stats only, alleen als ik iemand echt triest ingame zie doen met vehicles spawn camping e.d.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Jay-P schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:27:
[...]
Volgens mij beaamt DanielWW2 juist dat stingers niet zo effectief zijn juist omdat mensen al bij voorbaat denken dat ze waardeloos zijn. Zodra meer mensen door hebben dat ze niet zo waardeloos zijn gaat de effectiviteit kwadratisch omhoog. Overigens heb je ook niet altijd meerdere mensen nodig, het helpt héél veel, maar ook in je eentje kan je met stingers schade aanrichten als je door hebt waarneer je je stinger beter weg kan leggen en wanneer niet. Zie je twee choppers met elkaar bezig (Sharqi Conquest, spawn C), wacht je tot ECM en/of flares gedropt zijn en DAN PAS knal je die stinger de lucht in, dat is al bijna gegarandeerd 2 kills per stinger + je geeft je eigen team 2 minuten air supperiority.

Jep, dat bedoelde ik. Verder klopt het van die stingers ook. Je kan er doorheen komen maar dat lukt vaak niet. Wat ik meestal doe als ik twee heli's zie vechten of twee jets is meteen een stinger erachteraan gooien. Het werkt wel afleidend en heli/heli kost het een ECM waardoor de andere heli kan winnen. Ik zit nu op 13 stinger en 9 IGLA kills wat eigenlijk niks lijkt maar als je het in context zet valt het mee. Meestal krijg ik maar een kwart van de hits een kills en ik raak ook zeker niet altijd. Verder heb ik sinds patch 1.04 eigenlijk alle air mappen gemijd. Ik speel dus ook bijna nooit met de stinger en als ik weer eens conquest doe ben ik er meestal na twee potjes al klaar mee omdat je doodgeraped word in een tank en nooit eens wat hulp krijgt. Het probleem ligt ook gewoon daar. Als mensen geen kill kunnen maken dat vinden ze iets meteen bagger en gebruiken ze het niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beetje rare reden imo, ik heb meer last van Rush mappen zoals Wake Island of Kharg island. Dat is 1 en al Air domination. En mede omdat mensen geen stingers/igla kiezen, maar ook dat vind ik niet vreemd als USA een aamtrac krijgt en zelf op kharg island 2 lav's. En ja op kharg island heb je dan misschien nog een frogfoot/thunderbolt maar die draaien eerste paar minuten toch rondjes om elkaar heen.DanielWW2 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:52:
Dat is dus precies waarom ik eigenlijk geen conquest meer speel.
En begin niet over soflams pls.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Die mappen vermijd ik dus ook omdat ik dan weer alleen de hele game sta te stingeren terwijl het halve team op een heuvel zit als recon. Probeer maar eens heli's neer te stingeren en de MCOM's te verdedigen of aanvallen.QPeter schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:02:
[...]
Beetje rare reden imo, ik heb meer last van Rush mappen zoals Wake Island of Kharg island. Dat is 1 en al Air domination. En mede omdat mensen geen stingers/igla kiezen, maar ook dat vind ik niet vreemd als USA een aamtrac krijgt en zelf op kharg island 2 lav's. En ja op kharg island heb je dan misschien nog een frogfoot/thunderbolt maar die draaien eerste paar minuten toch rondjes om elkaar heen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wie wilt, doet met volgende screen zijn goesting! Ik ga het alvast vanaf nu gebruiken om mijn top guns te bepalen. 
- Gebaseerd op symthic.com
- edit: Ik heb niet alle stats van op de site gebruikt in dit overzicht. Stel dat je meer het run and gun type bent en vooral op close quarters maps speelt: dan kan je op symthic ook de stat MIN SPREAD (HIP) vinden die voor jou wel interessant is.
- De 3 regels vanboven tonen de rangschikking op basis van punten. 1 plus-teken = 1 punt.
DISCLAIMER: de tabel rechts (over de side recoil) is NOG NIET in rekening gebracht, dus er kan nog wat veranderen aan de rangschikking.
- Ik werkte met plus-tekens in plaats van gewoon getallen in elke categorie. Zo zie je beter visueel de verdelingen.
- De tabel kan je horizontaal interpreteren: dan zie je per wapen waarin die uitblinkt en waar niet.
- Of verticaal interpreteren: per categorie kan je dan kijken welke wapens de betere zijn.
- Hoe meer plus-tekens hoe beter dus: wat is beter?
RPM: hoe hoger, hoe meer plustekens
SPREAD ADS: hoe lager, hoe meer plustekens
RECOIL UP: hoe lager, hoe meer plustekens
MAX DAMAGE: hoe hoger, hoe meer plustekens
MIN DAMAGE: hoe hoger, hoe meer plustekens
RELOAD TIME (LEFT): hoe lager, hoe meer plustekens
SUPPRESSION PER SHOT: hoe hoger, hoe meer plustekens
- Support en Recon ga ik niet maken omdat ik die niet echt speel...
- Ook heb ik niet alle Assault en Engineer wapens genomen. Ik nam enkel die die mij wat interesseren.
- De laatste kolom zie je dus de values met en zonder Foregrip. Zo kan je bepalen of Foregrip al dan niet nuttig is.
- Naar de beschrijving "testen" en "nog unlocken" naast het wapen moet je niet echt kijken.
- Op alle Assault en Engineer guns zit een Heavy Barrel. Dit attachment beïnvloedt dus SPREAD ADS en RECOIL UP.

Voor als je alles mooi in tabel zou willen zetten ofzo.
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/WEAPONS%20BF3.docx
Uitleg
- Gebaseerd op symthic.com
- edit: Ik heb niet alle stats van op de site gebruikt in dit overzicht. Stel dat je meer het run and gun type bent en vooral op close quarters maps speelt: dan kan je op symthic ook de stat MIN SPREAD (HIP) vinden die voor jou wel interessant is.
- De 3 regels vanboven tonen de rangschikking op basis van punten. 1 plus-teken = 1 punt.
DISCLAIMER: de tabel rechts (over de side recoil) is NOG NIET in rekening gebracht, dus er kan nog wat veranderen aan de rangschikking.
- Ik werkte met plus-tekens in plaats van gewoon getallen in elke categorie. Zo zie je beter visueel de verdelingen.
- De tabel kan je horizontaal interpreteren: dan zie je per wapen waarin die uitblinkt en waar niet.
- Of verticaal interpreteren: per categorie kan je dan kijken welke wapens de betere zijn.
- Hoe meer plus-tekens hoe beter dus: wat is beter?
RPM: hoe hoger, hoe meer plustekens
SPREAD ADS: hoe lager, hoe meer plustekens
RECOIL UP: hoe lager, hoe meer plustekens
MAX DAMAGE: hoe hoger, hoe meer plustekens
MIN DAMAGE: hoe hoger, hoe meer plustekens
RELOAD TIME (LEFT): hoe lager, hoe meer plustekens
SUPPRESSION PER SHOT: hoe hoger, hoe meer plustekens
- Support en Recon ga ik niet maken omdat ik die niet echt speel...
- Ook heb ik niet alle Assault en Engineer wapens genomen. Ik nam enkel die die mij wat interesseren.
- De laatste kolom zie je dus de values met en zonder Foregrip. Zo kan je bepalen of Foregrip al dan niet nuttig is.
- Naar de beschrijving "testen" en "nog unlocken" naast het wapen moet je niet echt kijken.
- Op alle Assault en Engineer guns zit een Heavy Barrel. Dit attachment beïnvloedt dus SPREAD ADS en RECOIL UP.
Word doc
Voor als je alles mooi in tabel zou willen zetten ofzo.
https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/WEAPONS%20BF3.docx
[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 10-08-2012 17:53 ]
Doe eens uitlijnen die meuk : Veeeel overzichtelijker dan het nu is
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Jammer genoeg is dat niet mogelijk denkeknero355 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:26:
Doe eens uitlijnen die meuk : Veeeel overzichtelijker dan het nu is
Ik kan niet zorgen dat elke categorie mooi in 1 kolom staat. Want ik heb gewerkt met een tabel bestaande uit: 1 rij en 3 kolommen.
Gans die plus-tekens meuk staat in slechts 1 kolom haha.
Veel respect voor je skills. Ken je nog uit BF2 en daar was je ook vrij hard aan het roeleren.evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:02:
Heb hier nog een best leuk chopper rondje @ wake island. Begint na een minuut of 7 best intensief te worden.
Dit geeft best een goed beeld hoe ik om ga met locks van de grond (ecm + below radar)
Echter, persoonlijk vind ik het nogal lame. Jullie zitten de mainbase continue te rapen.
Als infanterie blijf je nooit zo lang in leven als je een beetje actief speelt. Het grote nadeel van voertuigen vind ik dat, als de tegenpartij niet samenwerkt of geen goede vehicle spelers heeft, ze te dominant kunnen zijn.
Leuk initiatief, goede invalshoek ook.Asgaro schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:29:
[...]
Jammer genoeg is dat niet mogelijk denkek![]()
Ik kan niet zorgen dat elke categorie mooi in 1 kolom staat. Want ik heb gewerkt met een tabel bestaande uit: 1 rij en 3 kolommen.
Gans die plus-tekens meuk staat in slechts 1 kolom haha.
Maar, inderdaad, doe eens uitlijnen met elke categorie een eigen kolom. Leest voor mij veel beter af...
[ Voor 46% gewijzigd door Help!!!! op 10-08-2012 19:26 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Meer mensen last van dat ze niet online kunnen spelen momenteel? Origin kan niet connecten en ook battleblog geeft een 'sorry, page does not exist'
edit: cloud opslag uitgeschakeld in origin, daarna weer ingeschakeld. Nu synct ie wel maar krijg ik nog altijd dat de page not exist maar als ik battleblog open in firefox in plaats van Chrome dan werkt het wel
wtf
edit: cloud opslag uitgeschakeld in origin, daarna weer ingeschakeld. Nu synct ie wel maar krijg ik nog altijd dat de page not exist maar als ik battleblog open in firefox in plaats van Chrome dan werkt het wel

[ Voor 42% gewijzigd door Metro2002 op 10-08-2012 20:02 ]
Verwijderd
Hier het zelfde, log ik uit en dan opnieuw in, werkt het voor even, wil ik een andere server kiezen, krijg ik die error.Metro2002 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:54:
Meer mensen last van dat ze niet online kunnen spelen momenteel? Origin kan niet connecten en ook battleblog geeft een 'sorry, page does not exist'
Misschien een domme vraag, maar was die update van Battlelog nou die aangekondigde Premium Soldier Update? Zo ja, mooie dooie mus (een feature verkopen als een Premium iets). Zo nee, wat heb ik gemist?
Verder, wat zouden die 'Not set' gadget-/equipment-slots in het Loadout-scherm betekenen? Extra meuk voor voertuigen tbv. Armoured Kill? Die 20x Rifle scope voor (weer) de L96 was eerst ook 'Not set', als ik me niet vergis...
Verder, wat zouden die 'Not set' gadget-/equipment-slots in het Loadout-scherm betekenen? Extra meuk voor voertuigen tbv. Armoured Kill? Die 20x Rifle scope voor (weer) de L96 was eerst ook 'Not set', als ik me niet vergis...
[ Voor 5% gewijzigd door w00t00w op 10-08-2012 21:13 ]
---
Ook hier een domme vraag: Hoe kan ik tot de GoT-Platoon toetreden ? Want ik had join request gestuurd, maar daar is niet op in gegaan ...
Ik mis de M4A1 in die tabel van Engineer. Zonder twijfel het beste allround wapen van die klasse.
1. Nee, er is zover ik weet niks bekend over de Bonus Content Drop (al denk ik dat het iets te maken gaat hebben met Armored Kill).w00t00w schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:24:
Misschien een domme vraag, maar was die update van Battlelog nou die aangekondigde Premium Soldier Update? Zo ja, mooie dooie mus (een feature verkopen als een Premium iets). Zo nee, wat heb ik gemist?
2. Not set zou denk ik gewoon betekenen dat het niks is, klinkt het meest logischer naar mijn mening.
Rupsen, Rapsen.
Normaal ging ik de M16A3 ook weglaten.reemprive schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:31:
Ik mis de M4A1 in die tabel van Engineer. Zonder twijfel het beste allround wapen van die klasse.
Hoewel de M16A3 en de M4A1 zeer goed zijn en op vele gebieden misschien wel het beste, ben ik ze gewoon kotsbeu. Ik ga m'n aandacht sowieso vestigen op andere guns.
De M16A3 had ik er nu ingestoken omdat ik toch nog een soort van "leidraad" wou hebben om te kijken hoe andere guns presteren tegen deze goeie allrounder.
Handig om die AT rocket kills te halen voor je assignments: TDM Noshahr Canals
Actually, that makes so much sense it hurts! Ben blij dat ik de woorden 'domme vraag' in mijn post had gebruiktMetian schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:53:2. Not set zou denk ik gewoon betekenen dat het niks is, klinkt het meest logischer naar mijn mening.
---
Ik gebruik gewoon de wapens die ik nog niet compleet met alle attachments vrijgespeeld heb..
Verwijderd
Die platoon is tamelijk dood, je joint beter gewoon onze teamspeak en maak daar vriendenJimDB schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:29:
Ook hier een domme vraag: Hoe kan ik tot de GoT-Platoon toetreden ? Want ik had join request gestuurd, maar daar is niet op in gegaan ...
Voor meer info: www.gotlike.nl
En de TS server: teamspeak.gotlike.nl
24/7 aardige mensen aanwezig
EDIT: Zo, heb maar ook ffe men loadout aangepast voor het geval ik terugkeer
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 22:55 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
W00p w00P here we go lol.

@ Pykow: congrats!
Geen Armored Kill op Gamescom dus
http://www.thatvideogameb...scom-lineup?doing_wp_cron
edit: of we krijgen toch iets: press-only briefings voor o.a. Armored Kill
http://www.vg247.com/2012...line-up-fifa-crysis-more/
[ Voor 35% gewijzigd door Asgaro op 11-08-2012 10:47 ]
Nice pykow en goede reclame voor de GOTBF3.nl Servers
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Haha, kan gebeurenw00t00w schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:11:
[...]
Actually, that makes so much sense it hurts! Ben blij dat ik de woorden 'domme vraag' in mijn post had gebruikt
Ben nog steeds benieuwd naar de Bonus Content Drop.. hopen dat het iets interessants is..
Rupsen, Rapsen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
mijn vorige filmpje was er niet doorheen gekomen op 1 of andere manier, maar deze gelijk op de homepage haha.Asgaro schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:32:
@ Pykow: congrats!
Ik wil informatie over de bonus content en datums voor double xp weekend.
2e week augustus is al in gegaan en nog steeds niets en dan 50 euro extra betaald en dan niks krijgen !!
Verwijderd
Ik vraag me af hoeveel views extra je hiermee gaat krijgen, ik weet dat aks ik mijn filmpjes hier op tweakers post, ik ongeveer 250 views binnenhaal van hier.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik verwacht er helemaal niks van hahaVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:29:
[...]
Ik vraag me af hoeveel views extra je hiermee gaat krijgen, ik weet dat aks ik mijn filmpjes hier op tweakers post, ik ongeveer 250 views binnenhaal van hier.
Net op een AnR-server. In ons team, op Seine, zit een level 100 adelaar alleen maar te whinen op ons team in de chat, en verlaat het spel vlak voordat we met 0-41 verloren (zo slecht is dat toch niet...).
Daarna Metro, natuurlijk heeft de tegenstander alleen maar SSD's, dus wat volgt is een keiharde pushback van B naar C naar nul vlaggen over omdat toen ik spawnde, ik de vierde speler was en de tegenstander ondertussen B al aan het cappen was. Ik heb nog even A gecapt, maar het team bleef zichzelf laten clusterfucken achter (!) C, met alléén maar M16A3's en granatenregens tegenover ons werd dat dus een fantastische ragequit.
Dat heeft met Battlefield niks meer te maken. Ik speel nooit meer Metro.
Daarna Metro, natuurlijk heeft de tegenstander alleen maar SSD's, dus wat volgt is een keiharde pushback van B naar C naar nul vlaggen over omdat toen ik spawnde, ik de vierde speler was en de tegenstander ondertussen B al aan het cappen was. Ik heb nog even A gecapt, maar het team bleef zichzelf laten clusterfucken achter (!) C, met alléén maar M16A3's en granatenregens tegenover ons werd dat dus een fantastische ragequit.

Dat heeft met Battlefield niks meer te maken. Ik speel nooit meer Metro.
[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 11-08-2012 15:44 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Wat is dat met dat shit load out elke keer als ik het instel is het de volgende keer dat ik het gebruik of check weer veranderd, kunnen ze dan echt helemaal niks daar bij EA????????????????????????
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Jij bent verbaast dat het niet werkt?smoothz schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:12:
Wat is dat met dat shit load out elke keer als ik het instel is het de volgende keer dat ik het gebruik of check weer veranderd, kunnen ze dan echt helemaal niks daar bij EA????????????????????????

Volgens mij zit er een hackertje in de GoT TDM server... denk telkens door een sniper geraakt te worden terwijl hij met een AS VAL schiet. Admin beschikbaar?
De Loadout werkt bij mij prima (IE9). Wat me wel uitermate irriteert is het feit dat sinds een week iedere keer wanneer je een nieuw spel laadt, dat verdomde hoofdscherm van Origin weer geopend wordt. Je hebt er absoluut geen fuck aan, aangezien Origin alleen authenticeert (wat dus prima kan op de oude manier: alleen 2 tellen een pop-up, en that's that), maar toch moet en zal EA je kapotspammen met dat baggerprogramma. Ik weet het, First World Problem pur sang, maar ik heb gewoon een hekel aan onnodig openstaande vensters.
---
Niet echt maar ik blijf elke keer weer hoop houden, maar eigenlijk tegen beter weten in.
Verwijderd
Wat er serieus kan helpen is videoreacties plaatsen (op bekende youtube filmpjes), kijk es naar mn laatste video en je ziet het resultaat
Verwijderd
Ik dacht dat er daar een of andere fix voor was waarbij je twee cijfertjes moest veranderen in de code van een of andere .exe, maar ik zou echt niet meer weten wat. Ik dacht dat codecaster hier meer van wist. Die tuto stond op pastebin dacht ik zelf...w00t00w schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:18:
De Loadout werkt bij mij prima (IE9). = kutbrowser, probeer Chrome esWat me wel uitermate irriteert is het feit dat sinds een week iedere keer wanneer je een nieuw spel laadt, dat verdomde hoofdscherm van Origin weer geopend wordt. Je hebt er absoluut geen fuck aan, aangezien Origin alleen authenticeert (wat dus prima kan op de oude manier: alleen 2 tellen een pop-up, en that's that), maar toch moet en zal EA je kapotspammen met dat baggerprogramma. Ik weet het, First World Problem pur sang, maar ik heb gewoon een hekel aan onnodig openstaande vensters.
Nuja ik gebruik het al enige tijd en die heeft me nog geen enkel probleem opgeleverd...
weet niet of ik het hier mag vragen, maar op welke resolutie spelen de meesten. 16:9 of 16:10?
wil een nieuwe monitor kopen en en heb nu 22" 16:10 en vraag me dus af of ik beter een 1920x1200 kan kopen of een vrij standaard 1920x1080. en spelen de meesten op 60Hz monitor, of zijn er ook op 120Hz?
wil een nieuwe monitor kopen en en heb nu 22" 16:10 en vraag me dus af of ik beter een 1920x1200 kan kopen of een vrij standaard 1920x1080. en spelen de meesten op 60Hz monitor, of zijn er ook op 120Hz?
de aspect ratio maakt niet veel uit want je kan de field of view (hoeveel graden je verticaal ziet) instellen, de horizontale fov schaalt dan mee.PuckStar schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:14:
weet niet of ik het hier mag vragen, maar op welke resolutie spelen de meesten. 16:9 of 16:10?
120hz is wel nice, maar als dat buiten je budget is zou ik gewoon een 16:9 fullhd monitor nemen, die zijn echt enorm veel goedkoper dan een 16:10 monitor.
Mechwarrior Online: Flapdrol
thanks. maar kan ik in bf3 wel meer zien op een 16:10 monitor dan op een 16:9?haarbal schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:18:
[...]
de aspect ratio maakt niet veel uit want je kan de field of view (hoeveel graden je verticaal ziet) instellen, de horizontale fov schaalt dan mee.
120hz is wel nice, maar als dat buiten je budget is zou ik gewoon een 16:9 fullhd monitor nemen, die zijn echt enorm veel goedkoper dan een 16:10 monitor.
en maakt 5ms of 2ms nog uit voor snelheid en inputlag?
wat de fabrikant opgeeft aan respons kan je net zo goed negeren, elke fabrikant test anders.PuckStar schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:22:
[...]
thanks. maar kan ik in bf3 wel meer zien op een 16:10 monitor dan op een 16:9?
en maakt 5ms of 2ms nog uit voor snelheid en inputlag?
op een 16:10 monitor zie je minder bij dezelfde fov. hij neemt de hoogte van het scherm als referentie, de 16:10 is relatief minder breed, dus moet hij ietsje inzoomen en de randen links en rechts eraf choppen als het ware.
als je 120hz wil moet je trouwens wel 16:9 nemen, die monitoren bestaan alleen op 1920x1080.
[ Voor 7% gewijzigd door haarbal op 12-08-2012 00:35 ]
Hehe, ik, gebruik normaal altijd Chrome, maar om de een of andere reden werkt Battlelog niet lekker (elke klik heeft vertraging). Daarom, schoorvoetend, maar IE9 gaan gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:58:
[...]
Ik dacht dat er daar een of andere fix voor was waarbij je twee cijfertjes moest veranderen in de code van een of andere .exe, maar ik zou echt niet meer weten wat. Ik dacht dat codecaster hier meer van wist. Die tuto stond op pastebin dacht ik zelf...
Nuja ik gebruik het al enige tijd en die heeft me nog geen enkel probleem opgeleverd...
Ik kan me die tip van Codecaster nog wel herinneren, maar die ging volgens mij om die reclame-popup. Ik krijg elke keer mijn Origin game library voorgeschoteld. Compleet nutteloos

[ Voor 5% gewijzigd door w00t00w op 12-08-2012 02:10 ]
---
Zo en weer terug van 3 weken weggeweest, nog iets gemist op het gebied van BF3?
Ben zelf een tijd terug van een cheapass LG 16:9 naar een Dell U2412M 16:10 gegaan. FOV in BF3 ongewijzigd gelaten. Maar los daarvan vind ik de extra 120 pixels op mijn bureaublad wel super! Het is een 5ms scherm, en ik ervan geen lag/ghosting.PuckStar schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:14:
Over het verschil in wat je ziet bij de 2 beeldscherm verhoudingen, zijn wel screenshots van te vinden.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik zit hier oldskool 1400x900 resolutie 
Kleuren zijn zo goed dat ik niet wissel naar een groter scherm die ik hier ook heb staan.|
heeft zo vaag over heel het scherm. zo cheapass acer beeldscherm.
ik heb fov op 90 staan en ik zie net zoveel als op een 1920x1080 scherm, maar dan iets kleiner natuurlijk omdat het maar een 19 inch scherm is.
Kleuren zijn zo goed dat ik niet wissel naar een groter scherm die ik hier ook heb staan.|
heeft zo vaag over heel het scherm. zo cheapass acer beeldscherm.
ik heb fov op 90 staan en ik zie net zoveel als op een 1920x1080 scherm, maar dan iets kleiner natuurlijk omdat het maar een 19 inch scherm is.
[ Voor 78% gewijzigd door Pykow op 12-08-2012 09:54 ]
Voor in de categorie first world problems:
Mijn SPM is gisteren met 3 punten gedaald
Na lange tijd eens paar Conquest 64 Players B2K matches gespeeld en dan gebeurt dit dus...
Bij Strike At Karkand en Sharqi Peninsula kom je snel genoeg enemies tegen omdat die flags relatief dichtbij elkaar staan. Plus de urban setting zorgt ook voor meer actie.
Maar bij Gulf of Oman en Wake Island kom je soms relatief lang geen enemies tegen. Moest DICE wat meer buggies toevoegen op die 2 maps, ik zou ze meer spelen!
Soms lijkt het wel of je Usain Bolt op training bent, in plaats van een soldaat op een slagveld ...
Mijn SPM is gisteren met 3 punten gedaald
Na lange tijd eens paar Conquest 64 Players B2K matches gespeeld en dan gebeurt dit dus...
Bij Strike At Karkand en Sharqi Peninsula kom je snel genoeg enemies tegen omdat die flags relatief dichtbij elkaar staan. Plus de urban setting zorgt ook voor meer actie.
Maar bij Gulf of Oman en Wake Island kom je soms relatief lang geen enemies tegen. Moest DICE wat meer buggies toevoegen op die 2 maps, ik zou ze meer spelen!
Soms lijkt het wel of je Usain Bolt op training bent, in plaats van een soldaat op een slagveld ...

Maak dan aub een /report aan als er geen admins zijn, kunnen we het in ieder geval nakijken. Net nog aan de hand van diverse reports een speler gebanned en aangemeld bij EA. Gevalletje duidelijke cheater:reemprive schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:17:
Volgens mij zit er een hackertje in de GoT TDM server... denk telkens door een sniper geraakt te worden terwijl hij met een AS VAL schiet. Admin beschikbaar?
http://battlelog.battlefi.../Freyarr/stats/308582150/
Zo houden we hopelijk niet alleen de GoT servers cheater vrij...
Doe ik altijd, hij heeft trouwens ook een vriendje met zulke mooie stats. Vraag me werkelijk af wat je bezielt als je een nieuw spel gaat spelen en direct gaat hacken.bvk schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:55:
[...]
Maak dan aub een /report aan als er geen admins zijn, kunnen we het in ieder geval nakijken. Net nog aan de hand van diverse reports een speler gebanned en aangemeld bij EA. Gevalletje duidelijke cheater:
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nee joh, dat is echt geen cheater. Hij is gewoon erg goed.bvk schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:55:
[...]
Maak dan aub een /report aan als er geen admins zijn, kunnen we het in ieder geval nakijken. Net nog aan de hand van diverse reports een speler gebanned en aangemeld bij EA. Gevalletje duidelijke cheater:
Ok, mooi! Alleen gisteren dan niet, ik zie in de logs geen report van Stinkdier en ook niet in mijn mail?reemprive schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:00:
[...]
Doe ik altijd, hij heeft trouwens ook een vriendje met zulke mooie stats. Vraag me werkelijk af wat je bezielt als je een nieuw spel gaat spelen en direct gaat hacken.
Maar deze bedoel je zeker:
http://battlelog.battlefi...er/J0wAR/stats/271360416/
Gaat zijn maatje volgen dan....
Werkt hier anders prima. Heb je het over ingame of via battlelog? Klinkt alsof je offline-settings elke keer worden overschreven door verouderde settings uit de origin cloud.smoothz schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:12:
Misschien kun je dit een keer proberen: vooraf aan een spel het bestand 'C:\Users\smoothz\Documents\Battlefield 3\settings\PROF_SAVE_body' naar een andere map dupliceren, vervolgens een aantal dingen in een kit ingame aanpassen, en dan na het spel afgesloten te hebben controleren of de file op die locatie nog steeds identiek is aan je gedupliceerde PROF_SAVE_body (dit kan met bijvoorbeeld winmerge).
edit: mits die files niet identiek zijn dan moet je ook die nieuwe versie van _body dupliceren, en vervolgens origin afsluiten en opnieuw opstarten. Als origin weer helemaal gereed is (krijg je popups over afwijkende cloud en offline settings?) dan wederom de _body file in C:\Users vergelijken met je 2 backup versies. In principe zou hij dan gelijk moeten zijn aan de oudste versie, anders klopt je verhaal niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Murk op 12-08-2012 13:24 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Net voor het eerst BF2 gespeeld die game is goed man. De maps zijn groter dan in BF3. BF2 in de Frost bite 2 dan zal het echt een meesterlijk game zijn!!!
Ik weet niet of het bij deze situatie toepasselijk is maar: je kan je file (PROF_SAVE_body) read-only maken in de properties. Zo gebeuren er geen ongewenste aanpassingen.
Ik heb dit soms nodig gehad bij het modden van games, zoals bv bij Dead Island waar de game anders je settings soms (god knows why) zomaar verandert.
Ik heb dit soms nodig gehad bij het modden van games, zoals bv bij Dead Island waar de game anders je settings soms (god knows why) zomaar verandert.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Heeft er iemand een server waar wel normaal gespeeld wordt ?
ik heb nu 4 servers gespeeld en 4x ben ik de enige die wat aan het doen is.
Choppers die expres op je afvliegen als je in een jet zit.
je voertuigen jatten.
22 mensen in je team hebben en geen enkele punt kunnen houden of enige vorm van teamwork.
Dit soort spelers maken Battlefield 3 kapot !!
alleen hoe die kogels vliegen is voor mij een raadsel, vroeger geen last van gehad, maar nu lijkt alles een lucky kill te zijn. gelijk weer eraf gehaald om mijn geheugen aan de goede oude tijd niet te verzieken. Net zo goed dat ik ook geen Counter-strike of quake speel
ik heb nu 4 servers gespeeld en 4x ben ik de enige die wat aan het doen is.
Choppers die expres op je afvliegen als je in een jet zit.
je voertuigen jatten.
22 mensen in je team hebben en geen enkele punt kunnen houden of enige vorm van teamwork.
Dit soort spelers maken Battlefield 3 kapot !!
bij bf2 zijn de maps allemaal geweldig en beter dan in bf3.goosche schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:49:
Net voor het eerst BF2 gespeeld die game is goed man. De maps zijn groter dan in BF3. BF2 in de Frost bite 2 dan zal het echt een meesterlijk game zijn!!!
alleen hoe die kogels vliegen is voor mij een raadsel, vroeger geen last van gehad, maar nu lijkt alles een lucky kill te zijn. gelijk weer eraf gehaald om mijn geheugen aan de goede oude tijd niet te verzieken. Net zo goed dat ik ook geen Counter-strike of quake speel
[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 12-08-2012 14:49 ]
Heb EINDELIJK de manier opnieuw teruggevonden via Google, de zoekfunctie van Tweakers is toch ook niet alles...Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:58:
[...]
Ik dacht dat er daar een of andere fix voor was waarbij je twee cijfertjes moest veranderen in de code van een of andere .exe, maar ik zou echt niet meer weten wat. Ik dacht dat codecaster hier meer van wist. Die tuto stond op pastebin dacht ik zelf...
Anyway, de link naar 'n paste-it: http://justpaste.it/Yak
http://battlelog.battlefi...Armoured-Kill-Since-1942/ speelde onlangs wel prettig, maargoed, de spelers zijn natuurlijk geen meubilair. Kunnen nu weer een paar idioten bijzitten
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
3 potjes op de AnR server gespeeld. jammer dat heel het team bezig was met mine kills en mij een suicide hier door gaven. 1 rakket had ik ontweken, ga ik dood door m15 mines van me eigen team.
Om de hype wat aan te wakkeren voor volgende maand: een degelijke breakdown van de Armored Kill trailer!
Bekijk in 1080p uiteraard.
Op 5:50 zie je de SPRUT-SD: blijkbaar een armored vehicle waar je met 5 man in kan zitten. Leuk om zo van flag naar flag te rijden. Het rijdt ook veel sneller dan de TARMAC.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HRy9kZ2njLY]
Op 5:50 zie je de SPRUT-SD: blijkbaar een armored vehicle waar je met 5 man in kan zitten. Leuk om zo van flag naar flag te rijden. Het rijdt ook veel sneller dan de TARMAC.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HRy9kZ2njLY]
[ Voor 32% gewijzigd door Asgaro op 12-08-2012 16:12 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Wat is een TARMAC?Asgaro schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:02:
Om de hype wat aan te wakkeren voor volgende maand: een degelijke breakdown van de Armored Kill trailer!
[video]
Verder moet je toch echt eens bij blijven, die SPRUT-SD is een Russische tankdestroyer op een BMP 3 chassis. Waarom is het relevant dat het een BMP 3 chassis is? Omdat die amfibisch is en de BMP 2 niet. Verder is de BMP 2 een nachtmerrie om te rijden in BF3...
En de amerikanen hebben de Striker wat effectief een LAV 25 met een 120mm kanon is.
It was heavily used in the 1991 Gulf War and the 2003 invasion of Iraq and has been criticized for providing poor protection for the crew and passengers compared with other vehicles such as the M2 Bradley.
Lol, poorly protected. DICE slaat de bal me daar toch even mis aangezien een amtrack meer een rijdende bunker is in BF3.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-08-2012 18:07 ]
Nog nooit een ... euhm ... blok

Ik zal die verstrooidheid maar op het warme weer en het studeren steken
Die amtracs zijn helemaal niet zo veilig trouwens, een foto is me altijd bij gebleven (uit 2003, iraq)

Maar liefst 14 soldaten hebben die explosie niet overleefd, volgens mij ligt hij ook op zijn kop
bron

Maar liefst 14 soldaten hebben die explosie niet overleefd, volgens mij ligt hij ook op zijn kop
bron
Ik speel op 5:4 (1280x1024)PuckStar schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:14:
Een 16:10-monitor betekent dat je relatief t.o.v. een 19:9-monitor meer verticale ruimte hebt. Je kan dus meer verticaal meer zien. Maar of dat zin heeft? Je kunt ook gewoon je FoV hoger zetten als je meer wilt zien, dat heeft een veel groter effect.PuckStar schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:22:
[...]
thanks. maar kan ik in bf3 wel meer zien op een 16:10 monitor dan op een 16:9?
De responsetijd is lag tijdens het afbeelden. Inputlag slaat op lag bij de invoer, dus bij je tobo, muis of joystick. Dat heeft er dus sowieso niets mee te maken.en maakt 5ms of 2ms nog uit voor snelheid en inputlag?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dat heeft er alles mee te maken, "input lag" is gewoon de lag tussen de muis en het getoonde beeld, je scherm is het laatste stuk in de keten.Compizfox schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:22:
De responsetijd is lag tijdens het afbeelden. Inputlag slaat op lag bij de invoer, dus bij je tobo, muis of joystick. Dat heeft er dus sowieso niets mee te maken.
maar goed, die respons getallen zeggen niet zo veel, iedereen test anders.
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 12-08-2012 21:13 ]
hehe idd, en dan zijn er nog genoeg mensen die dat foutje niet eens weten te gebruiken ingame, misschien dat die mensen denken dat het spel realistisch isDanielWW2 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:01:
[...]
It was heavily used in the 1991 Gulf War and the 2003 invasion of Iraq and has been criticized for providing poor protection for the crew and passengers compared with other vehicles such as the M2 Bradley.
Lol, poorly protected. DICE slaat de bal me daar toch even mis aangezien een amtrack meer een rijdende bunker is in BF3.
goed idee want een ander excuus is er niet echt geloof ikAsgaro schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:11:
[...]Ik zal die verstrooidheid maar op het warme weer en het studeren steken
[ Voor 17% gewijzigd door superwashandje op 12-08-2012 21:20 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Zo sterk is de amtrac nou ook weer niet in BF3, sterker nog doordat hij zo langzaam is, is hij vrij snel neer te halen en dat is poorly protected.DanielWW2 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:01:
[...]
Wat is een TARMAC?![]()
Verder moet je toch echt eens bij blijven, die SPRUT-SD is een Russische tankdestroyer op een BMP 3 chassis. Waarom is het relevant dat het een BMP 3 chassis is? Omdat die amfibisch is en de BMP 2 niet. Verder is de BMP 2 een nachtmerrie om te rijden in BF3...
En de amerikanen hebben de Striker wat effectief een LAV 25 met een 120mm kanon is.
[...]
en gameplaywise is het juist goed dat een amtrac wat sterker is gemaakt, want anders zou iedereen te voet moeten gaan en nu kan je met 5 man gelijk naar een vlag toe rijden of waar die 90% van de tijd voor gebruikt wordt, om van de boot af te komen.
Inputlag heeft niks met je muis te maken, maar gewoon de input op het scherm. Dus je videokaart stuurt een signaal naar je scherm, en de tijd die het scherm vervolgens nodig heeft voordat je dat beeld ook daadwerkelijk op je scherm hebt, is inputlag. Hoe lager de inputlag, hoe kleiner dus de vertraging tussen wat er in het spel gebeurt en wat er op je scherm verschijnt.haarbal schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:08:
[...]
Dat heeft er alles mee te maken, "input lag" is gewoon de lag tussen de muis en het getoonde beeld, je scherm is het laatste stuk in de keten.
maar goed, die respons getallen zeggen niet zo veel, iedereen test anders.
Gisteren trouwens een leuke avond/namiddag gehad op de GMRT wake island server met maar liefst 6 wins op rij.

Tip voor Damavand Peak Conquest om de verste flag te cappen: misschien wel de beste plek om een spawn beacon te plaatsen is hier:

Dit is net achter de 2 kleinere silo's die je links in beeld ziet. En je dropt niet via parachute maar spawnt direct op de grond

Dit is net achter de 2 kleinere silo's die je links in beeld ziet. En je dropt niet via parachute maar spawnt direct op de grond

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
daar staat er meestal 1. het is aan de buitenkant van de map + hij is vrij lastig om te zien (wel te horen)Asgaro schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:33:
Tip voor Damavand Peak Conquest om de verste flag te cappen: misschien wel de beste plek om een spawn beacon te plaatsen is hier:
[afbeelding]
Dit is net achter de 2 kleinere silo's die je links in beeld ziet. En je dropt niet via parachute maar spawnt direct op de grond![]()
[afbeelding]
Overal waar een "dak" boven je spawn beacon staat spawn je (als het goed is) op de grond dus dat is niet alleen bij die 2 kleinere silo's.Asgaro schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:33:
[afbeelding]
Dit is net achter de 2 kleinere silo's die je links in beeld ziet. En je dropt niet via parachute maar spawnt direct op de grond![]()
[afbeelding]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
De muis hoort er ook bij. de merkbare input lag is van je input (muis) naar wat je ziet, alles wat daar tussen zit is van invloed.MicScott schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:14:
[...]
Inputlag heeft niks met je muis te maken, maar gewoon de input op het scherm. Dus je videokaart stuurt een signaal naar je scherm, en de tijd die het scherm vervolgens nodig heeft voordat je dat beeld ook daadwerkelijk op je scherm hebt, is inputlag. Hoe lager de inputlag, hoe kleiner dus de vertraging tussen wat er in het spel gebeurt en wat er op je scherm verschijnt.
haarbal schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
De muis hoort er ook bij. de merkbare input lag is van je input (muis) naar wat je ziet, alles wat daar tussen zit is van invloed.
offtopic:
Dat is niet wat er wordt bedoeld als je het over de inputlag van een scherm hebt. En daar ging het over.
Dat is niet wat er wordt bedoeld als je het over de inputlag van een scherm hebt. En daar ging het over.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
offtopic:
input lag zegt volgens mij voldoende. een vertragging tussen je scherm(wat je ziet) en het moment dat je een input doorgeeft aan je hardware(pc,console)
dus als ik op mijn muis klik. dan gaat de weg als volgt:
Muis1 > RAM > vRAM > GPU > Beeldscherm
dit allemaal zorgt ervoor of er wel of geen goede input uitgeleverd kan worden.
Volgens mij hebben we dit probleem ook allemaal een keer gekregen, wanneer het geheugen vol loopt.
ooit een mail geschreven in outlook en dat je dan sneller typt dan dat je ziet op je scherm ? dat is nou input lag.
als je geheugen vol komt te zitten, heb je last van input lag en zal het ook inderdaad vertraagd op het scherm komen. Bij gamen en vooral in BF3 wordt er veel RAM en vRAM gebruikt en is dus de kans op input lag groter.. beter gezegt het beeldscherm is meestal niet het probleem, want google maar eens naar Battlefield 3 input lag op de playstation 3.
ik heb ooit een verhaal gelezen dat iemand BF3 op de PS3 en Xbox360 gekocht had. op het zelfde scherm aangesloten en de PS3 variant had input lag en de xbox360 variant niet.
voor input lag hoef je niet bang.
maar tearing en ghosting is belangrijker en dat is bij de nieuwe schermen ook een stuk minder.
vragen over beeldschermen moet je even naar een andere gedeelde gaan, want dit is geen hardware topic
input lag zegt volgens mij voldoende. een vertragging tussen je scherm(wat je ziet) en het moment dat je een input doorgeeft aan je hardware(pc,console)
Volgens mij hebben we dit probleem ook allemaal een keer gekregen, wanneer het geheugen vol loopt.
ooit een mail geschreven in outlook en dat je dan sneller typt dan dat je ziet op je scherm ? dat is nou input lag.
als je geheugen vol komt te zitten, heb je last van input lag en zal het ook inderdaad vertraagd op het scherm komen. Bij gamen en vooral in BF3 wordt er veel RAM en vRAM gebruikt en is dus de kans op input lag groter.. beter gezegt het beeldscherm is meestal niet het probleem, want google maar eens naar Battlefield 3 input lag op de playstation 3.
ik heb ooit een verhaal gelezen dat iemand BF3 op de PS3 en Xbox360 gekocht had. op het zelfde scherm aangesloten en de PS3 variant had input lag en de xbox360 variant niet.
maar tearing en ghosting is belangrijker en dat is bij de nieuwe schermen ook een stuk minder.
vragen over beeldschermen moet je even naar een andere gedeelde gaan, want dit is geen hardware topic
Gisteren paar leuke tank battles gehad op sein crossing en grand bazaar.
ik begin trouwens ook steeds meer de jets onder de knie te krijgen, alleen moet ik nog wel leren om met een draai gelijk goed uit te kunnen komen. zit er nu meestal net naast.
ik vlieg met spatie omhoog en de rest is default.
[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 13-08-2012 14:10 ]
Pykow schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:05:
offtopic:
Gisteren paar leuke tank battles gehad op sein crossing en grand bazaar.
ik begin trouwens ook steeds meer de jets onder de knie te krijgen, alleen moet ik nog wel leren om met een draai gelijk goed uit te kunnen komen. zit er nu meestal net naast.
ik vlieg met spatie omhoog en de rest is default.
offtopic:
Lees je anders even in: Wikipedia: Display lag
De inputlag van een scherm kan wel degelijk belangrijk zijn bij je keuze voor het aanschaffen van een scherm om op te gamen. En daar vroeg PuckStar naar. Sleep er dan niet van alles bij dat helemaal niet relevant is.
De inputlag van een scherm kan wel degelijk belangrijk zijn bij je keuze voor het aanschaffen van een scherm om op te gamen. En daar vroeg PuckStar naar. Sleep er dan niet van alles bij dat helemaal niet relevant is.
Ontopic: mijn jet-skills worden ook steeds beter. Ik win nu zelfs de meeste dogfights al. Het enige waar ik echt veel moeite mee heb is het kwijtraken van een andere jet die op m'n tail zit. Welke capriolen ik ook uithaal, een geoefende piloot raak ik echt niet kwijt
Dat heet dus idd display lag, niet input lag.MicScott schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:49:
[offtopic]Lees je anders even in: Wikipedia: Display lag
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
pas geleden had diago nog wat quick jet tips en dat is wel handig om te weten en bekijk ook wat jet filmpjes om te zien hoe hun het doen. ik had gisteren mijn record van 6 kills met een jet en heel wat disables en kill assist.MicScott schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:49:
[...]
offtopic:
Ontopic: mijn jet-skills worden ook steeds beter. Ik win nu zelfs de meeste dogfights al. Het enige waar ik echt veel moeite mee heb is het kwijtraken van een andere jet die op m'n tail zit. Welke capriolen ik ook uithaal, een geoefende piloot raak ik echt niet kwijt
offtopic:
ik zal er maar niet verder op ingaan, want je hebt het antwoord al zelf geschreven. Display lag is waar je het over hebt en niet input lag. Display die te langzaam refreshed zorgt voor ghosting en lijntjes en stotters. input lag zorgt ervoor dat je input niet goed gaat en dat zie je alleen maar terug op je scherm, want ik kan niet horen of zien wat er binnen je pc gebeurd zonder een beeldscherm
en hij vroeg juist of het invloed had op input lag en dat is dus niet het geval.
en waarschijnlijk snap je nou waarom mensen zeggen dat een muis ook invloed hierop heeft
ik zal er maar niet verder op ingaan, want je hebt het antwoord al zelf geschreven. Display lag is waar je het over hebt en niet input lag. Display die te langzaam refreshed zorgt voor ghosting en lijntjes en stotters. input lag zorgt ervoor dat je input niet goed gaat en dat zie je alleen maar terug op je scherm, want ik kan niet horen of zien wat er binnen je pc gebeurd zonder een beeldscherm
en hij vroeg juist of het invloed had op input lag en dat is dus niet het geval.
en waarschijnlijk snap je nou waarom mensen zeggen dat een muis ook invloed hierop heeft
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 13-08-2012 15:05 ]
Horen moet toch wel lukken zonder scherm?Pykow schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:02:
[...]
offtopic:
ik kan niet horen of zien wat er binnen je pc gebeurd zonder een beeldscherm
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
niet als je geen losse speakers hebt, maar alleen een beeldscherm waar speakers in zittenCyberwarmacine schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:05:
[...]
Horen moet toch wel lukken zonder scherm?
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 13-08-2012 15:06 ]
Systeemspeaker?Pykow schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:06:
[...]
niet als je geen losse speakers hebt, maar alleen een beeldscherm waar speakers in zitten
haarbal schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:01:
[...]
Dat heet dus idd display lag, niet input lag.
offtopic:
Ik zal het er verder niet meer over hebben, maar als je het over input lag hebt wanneer je over een scherm praat, dan bedoel je de inputlag van het scherm. Verder niks. Andere inputlag wordt ook inputlag genoemd, maar daar ging het niet over. Ik probeerde alleen maar te voorkomen dat een meneer die iets over een scherm vraagt door allerlei randinformatie straks niet meer snapt waar het over gaat. Maar goed, laten we er vooral nog allerlei andere vormen van input lag bij gaan slepen, dan snapt ie er straks hélemaal niks meer van.
Ik zal het er verder niet meer over hebben, maar als je het over input lag hebt wanneer je over een scherm praat, dan bedoel je de inputlag van het scherm. Verder niks. Andere inputlag wordt ook inputlag genoemd, maar daar ging het niet over. Ik probeerde alleen maar te voorkomen dat een meneer die iets over een scherm vraagt door allerlei randinformatie straks niet meer snapt waar het over gaat. Maar goed, laten we er vooral nog allerlei andere vormen van input lag bij gaan slepen, dan snapt ie er straks hélemaal niks meer van.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
MicScott schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
offtopic:
offtopic:
ik verwijs hem gewoon keurig naar het aankoop gedeelte. punt
ik verwijs hem gewoon keurig naar het aankoop gedeelte. punt
Dit is trouwens wel een leuk fimpje met wat tips
YouTube: BF3 7 Vehicle Tips & Commentary by 6o3matty
Wat een onzin. Inputlag is lag die ligt bij HID's, Human Input Devices dus. Het gaat daar vooral over de muis het tobo.MicScott schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:14:
[...]
Inputlag heeft niks met je muis te maken, maar gewoon de input op het scherm. Dus je videokaart stuurt een signaal naar je scherm, en de tijd die het scherm vervolgens nodig heeft voordat je dat beeld ook daadwerkelijk op je scherm hebt, is inputlag. Hoe lager de inputlag, hoe kleiner dus de vertraging tussen wat er in het spel gebeurt en wat er op je scherm verschijnt.
Als je inputlag hebt is er een vertraging tussen wat jij doet en wat de game registreert. Het effect daarvan is heel vreemd en met veel inputlag is het (voor mij iig) bijna onmogelijk nauwkeurig te aimen.
Waar jij het over hebt, is lag bij de monitor of videokaart oid.
Jij lijkt te denken dat het niet uitmaakt of de lag plaatsvind bij de input (inputlag dus) of bij de monitor. Maar dat maakt zeker wel uit. Lag bij de input zal evoor zorgen dat ook de server muisbewegingen en input vanuit het toetsenbord later dan normaal doorkrijgt. (bij multiplayergames)haarbal schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:08:
[...]
Dat heeft er alles mee te maken, "input lag" is gewoon de lag tussen de muis en het getoonde beeld, je scherm is het laatste stuk in de keten.
Lag bij het weergeven van het beeld (ghosting, wat direct een gevolg is van de responsetijd waar deze discussie mee begon, daargelaten) zal ervoor zorgen dat input wel direct wordt doorgegeven aan de server (en je een enemy wel neerschiet om het moment dat jij klikt met je muis), maar dat dat te laat wordt doorgegeven.
Misschien dat je die 2 vormen niet direct uit elkaar kunt houden als het in de praktijk gebeurt, maar er zit zeker wel een verschil in.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Now would you look at that.
DICE dev vraagt feedback: http://www.reddit.com/r/b..._i_need_your_help_reddit/
Laat jullie gaan, mensen.Good morning(it is morning in Sweden), today I have some various tasks, among them includes finding and listing the most critical bugs/design flaws/general stuff to dislike that is still present in our game to this day.
I would love it if you guys would post links to forum threads, youtube videos or any other medium regarding these things and sort of let the upvotes speak for the popular opinion
(If any admin could sticky this for today it would be much appreciated)
EDIT: wow I'm so glad I got your attention! Keep em coming! If possible please try to add a source(video, or whatnot) of the issues you list
EDIT2: If no reference video is available please try to give at least a little detail on the issue, "Fix the 93R" does not give me much
http://www.gamekings.tv/n...estaat-vandaag-tien-jaar/
http://mp1st.com/2012/08/...on-to-release-next-month/
Ben benieuwd of die premium edition (geruchten gaan dat hier BF3+premium in zit) ook naar Europa komt (niet dat de meesten in dit topic daar wat aan hebben).
http://mp1st.com/2012/08/...on-to-release-next-month/
Ben benieuwd of die premium edition (geruchten gaan dat hier BF3+premium in zit) ook naar Europa komt (niet dat de meesten in dit topic daar wat aan hebben).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Het spijt me hoor wat een geleuter.Asgaro schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:59:
Now would you look at that.
[...]
Laat jullie gaan, mensen.
Als ze moeite doen dan kunnen ze die feedback overal vinden (Reddit, ouwe EAUK forums etc.)... het is niet alsof de community niet al ten overvloede deze zaken heeft aangegeven.
Lijkt me idd niet dat je zoiets in de praktijk merkt, terwijl je lag tussen je muis en beeld direct merkt.Compizfox schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:51:
Jij lijkt te denken dat het niet uitmaakt of de lag plaatsvind bij de input (inputlag dus) of bij de monitor. Maar dat maakt zeker wel uit. Lag bij de input zal evoor zorgen dat ook de server muisbewegingen en input vanuit het toetsenbord later dan normaal doorkrijgt. (bij multiplayergames)
Lag bij het weergeven van het beeld (ghosting, wat direct een gevolg is van de responsetijd waar deze discussie mee begon, daargelaten) zal ervoor zorgen dat input wel direct wordt doorgegeven aan de server (en je een enemy wel neerschiet om het moment dat jij klikt met je muis), maar dat dat te laat wordt doorgegeven.
Misschien dat je die 2 vormen niet direct uit elkaar kunt houden als het in de praktijk gebeurt, maar er zit zeker wel een verschil in.
dat je pakketjes iets eerder bij de server zijn, meestal is de latency van jouw pc naar de server toch wel een stuk hoger dan de latency van een muis. Tenzij je echt een epische internetverbinding en een brakke muis hebt.
Ik vraag me ook af wat ze dan doen met hun eigen getyoursatisfaction.com systeemJesh schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:14:
Het spijt me hoor wat een geleuter.
Als ze moeite doen dan kunnen ze die feedback overal vinden (Reddit, ouwe EAUK forums etc.)... het is niet alsof de community niet al ten overvloede deze zaken heeft aangegeven.
Dit soort acties laten nou niet echt zien dat ze ook maar enigzins moeite doen om alle feedback te verzamelen/bij te houden voor zover mogelijk

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Das waar, maar ik denk dat ze via Reddit wel een beter overzicht kunnen krijgen van de top issues. Ze zullen sowieso niet alles kunnen fixen, en daarom willen ze de grootste problemen naar boven zien komen. Als je op het Battlelog forum gaat, weet je niet waar te beginnen lol. Enjah, ze zullen prioriteiten moeten geven aan bepaalde zaken en andere dingen volledig skippen.Jesh schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:14:
[...]
Het spijt me hoor wat een geleuter.
Daarom is Reddit wel handig met dat upvote en downvote systeem.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Gaat weer goed bij dice.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Lost1nSpace/
iemand die van colonel 48 terug gezet is naar rank 1.
in zijn battlelog zie je ook battlereports waar hij inderdaad colonel 48 is.
Hoewel.. nu ik verder kijk is het nog al begrijpelijk:
http://bf3stats.com/stats_pc/Lost1nSpace/history#spm
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Lost1nSpace/
iemand die van colonel 48 terug gezet is naar rank 1.
in zijn battlelog zie je ook battlereports waar hij inderdaad colonel 48 is.
Hoewel.. nu ik verder kijk is het nog al begrijpelijk:
http://bf3stats.com/stats_pc/Lost1nSpace/history#spm
[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 13-08-2012 16:30 ]
Battlefield 4 will take place in “the modern day”
http://www.vg247.com/2012...-place-in-the-modern-day/“There’s a lot of things inspiring us as to how the franchise will move on. Everything from fans’ feedback, to market research and, of course, what we want to build ourselves. It’s not just one single thing,” said Troedsson at GDC Europe earlier today.
“And, yes, I know Battlefield 4 is probably the most creative name we ever could come up with. I can’t comment any more on that games because it’s all secret.”
“We still want to stay in this genre, the modern day as it is. We feel this is a place we can be and continue with the series. Battlefield 4 can live in this space and be very successful.”
To conclude, Troedsson hinted there might be a Bad Company 2 sequel somewhere down the line, “That doesn’t mean there might not be a Bad Company game again in the future.”
Ik ... ik moet me gaan bezatten.vinom schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:31:
Battlefield 4 will take place in “the modern day”
[...]
http://www.vg247.com/2012...-place-in-the-modern-day/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.