CodeCaster schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:33:
[...]
Ja same here, mijn PC trekt opnemen gewoon niet.

Gisteren heb ik op Wake en Oman telkens wel een paar heli's en jets gesloopt met RPG's (vooral de hackusations daarna in de chat zijn leuk), maar als ik dat probeert wanneer ik aan het opnemen ben dan mis ik altijd.
FRAPS komt niet hoger dan 30 FPS maar zit daar meestal onder, MSI Afterburner neemt een vloeiend filmpje op maar laat de game nóg meer laggen.
Probeer dan eens Dxtory

Die snoept minder van je framerate af en kan ook opnemen met een lagere framerate dan je speelt.
FRAPS bijvoorbeeld zal als je opneemt op 30 fps je game zelf ook forcen op 30 fps (wat dan weer niet al te prettig gamen is). (of was dat alleen zo bij eerdere versies?)
Dxtory laat je gamen op 100 fps en opnemen op 30 fps, want opnemen op 100 fps is niet leuk voor de schijfruimte
Het probleem is echter nog steeds dat geen van mijn HDD's het lijkt bij te houden qua bitrate wat ie moet schrijven. Met Lagarith als lossless codec gaat het al beter maar nog.
Moet eigenlijk een keer een upgrade doen, maar die HDD's zijn zo duur...
Logitech? Waarom niet naar de customer support gemaild dan? Kreeg je waarschijnlijk zonder enig gedoe een nieuwe, garantie of niet

Klopt, geldt bij elke game. AF kun je altijd maxed out zetten, geeft geen meetbare performance hit maar scheelt enorm veel qua kwaliteit (het verschil is erg goed zichtbaar)
Eens op dat punt. Ik gebruik Lagarith als lossless codec en na bewerken met Sony Vegas h264 om hem na YouTube te uploaden

Als je FXAA-injector gebruikt is er al zoiets, je kunt namelijk de HUD uitzetten. Maar er is nog niet zoiets als in TF2, waar de server alles opslaat, en je na een streak (dus als je dood bent) ervoor kunt kiezen de 'demo' of hoe zoiets heet te downloaden en op te slaan. Die demo kun je dan weer afspelen (eventueel met de camera anders en zo), renderen en verder processen.
Dat zou wel vet zijn als zoiets er kwam, dan hoef je niet alles op te nemen voor het geval je een bepaald moment tegenkomt, maar kun je dat in feite doen nadat het gebeurd is!
Motion blur ziet er echt goed uit, maar het speelt gewoon klote
Haha klopt. Zet dat altijd direct uit, kost alleen maar processing power en je hebt er bij het spelen nadeel van. Iets wat overigens ook geldt voor die overdone lens en sun flare in BF3, maar dat kun je helaas niet uitzetten.
Loadout uitkiezen in Battlelog is vet. Maar weet je wat nog nuttiger zou zijn? Verschillende 'presets' opslaan. TF2 en Crysis 2 hebben dat en volgens mij kent CoD ook zoiets wat dan "custom classes" heet. Dan kun je bijvoorbeeld een preset opslaan met de Medic class, je favo AR met frontgrip en suppressor en medic bag. En een andere met dezelfde loadout, maar dan ipv frontgrip een underbarrel rail en M320 (buckshot).
Of een aparte preset voor de close quarters maps.
Ik heb geloof ik 1.3, de laatste versie. Het probleem is alleen dat er tussen verschillende versies van die injector een verschil zit in de config files, waardoor het lastig wordt om config's van anderen over te nemen, en al helemaal als er bij die gedeelde config's niet staat voor welke versie die bedoelt is. Ik wil mijn config voor 1.3 wel delen maar dan zullen jullie wel even moeten wachten totdat ik thuis ben, want ik zit nu in Italië (zonder game PC uiteraard)

Echt niet, dat Digital Vibrance wat Nvidia-users hebben (ik heb zelf ook een AMD-kaart) is niet hetzelfde als saturation verhogen. Het heeft ongeveer hetzelfde effect als de FXAA-injector heeft. Een soort van color correction en geloof ik ook nog iets van tone mapping.
Wat die FXAA-injector doet is echt niet alleen de saturation verhogen hoor