Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Minaaj schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:04:
Ik lees dat je nu Loadout kan instellen in je battelog?
Nice! Misschien dat ik toch maar eens Gun Master ga spelen (zal toch een keer bij de eerste vijf moeten eindigen). Weigerde het te spelen omdat ik geen zin had telkens alles in-game opnieuw in te moeten stellen na de reset na een potje GM.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gundogan schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

Solo of altijd met een vast team? Hoog ragequit %? :)
Meestal solo, 30% quit maar ik leave redelijk vaak halverwege de match of al meteen aan het begin wanneer je in een server terechtkomt met 100 tickets vs 3000 tickets. Als het wat gelijk staat blijf ik er altijd wel in :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:46:
[...]

Meestal solo, 30% quit maar ik leave redelijk vaak halverwege de match of al meteen aan het begin wanneer je in een server terechtkomt met 100 tickets vs 3000 tickets. Als het wat gelijk staat blijf ik er altijd wel in :)
30% quit holy banana !!
ik quit ook regelmatig maar ik zit op 17%.
meestal quit ik als tickets verschil te groot is of gespawn raped wordt

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik quit nauwelijks en mijn percentage is dus 13.189%
Ook als mijn team geraped wordt, heb ik meestal nog hoop dat de volgende ronde beter wordt :) Soms klopt dit, maar soms dus niet. Daarom dat mijn W/L ratio nu dus rond de 1.0 hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Pykow schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:55:
[...]

30% quit holy banana !!
Ik zit op +/- 33%, maar er was vorig jaar een langdurige storing bij Ziggo in mijn regio (nieuws: Ziggo: langdurige internetstoring in Hoogezand-Sappemeer verholpen). Elke dag potjes/servers proberen te spelen, maar was onspeelbaar > quit. Los daarvan trek ik me ook niks aan van die stats :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

agoNITE schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

Ik zit op +/- 33%, maar er was vorig jaar een langdurige storing bij Ziggo in mijn regio (nieuws: Ziggo: langdurige internetstoring in Hoogezand-Sappemeer verholpen). Elke dag potjes/servers proberen te spelen, maar was onspeelbaar > quit. Los daarvan trek ik me ook niks aan van die stats :Y)
Hehe zoiets had ik ook. Instabiele inet verbinding = :w mooie quit %. Zat eerst ruim onder de 10%, nu 10.5%. Ik speel eigenlijk ook altijd de ronde uit om te kijken of het volgende potje beter gebalanceerd is. Zo niet, dan leave ik maar als dat potje is afgelopen (speel niet op high ticket servers en je wilt het toch altijd proberen).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 12:39
Asgaro schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:08:
Ik heb een relatief oud systeem maar Anisotrophic Filtering is inderdaad iets waar je voluit mee kunt gaan. :)

Mijn CPU (intel Q6600 op 3 Ghz) is een ernstige bottleneck voor mijn veel recentere ATI 6950 1 GB.

Mijn settings (hiermee kan ik ook op volle 64p servers vloeiend genoeg spelen):
- alles op Medium
- AF dus op 16x
- Anti Aliasing uit
- Post Processing op Low

Maar natuurlijk wel de FXAA injector aanzetten. :D Feit is, en ik herhaal het nog maar eens, als je écht pracht en praal wilt: dan haal je meer voldoening en effect uit het installeren van een FXAA injector, dan dat je alle settings op Ultra High zet.

(Maar uiteraard: als je systeem op Ultra High het nog vloeiend doet, ja dan zou ik het ook doen :P
Rond de release van Battlefield 4 volgend jaar doe ik wel een grondige upgrade)

Edit: screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op het moment dat ik de injector bestanden kopieer (ik heb zowel de performance als de betere videokaarten geprobeerd), blijft de game vastlopen en wordt ik gedwongen windows te herstarten. Iemand fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agoNITE schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

ik heb 3 maanden last gehad dat mijn pc zomaar uitviel en toen kwam ik maximaal op 18% quit uit.

maar boeie wat zegt W/L ratio nou. daar kan je zelf vrij weinig aan veranderen.
je kan nog zo goed spelen en MVP1 worden, maar als de rest van je team zo hard faalt dan verlies je als nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Zonder injector BF3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NouryJanse schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:13:
[...]

Op het moment dat ik de injector bestanden kopieer (ik heb zowel de performance als de betere videokaarten geprobeerd), blijft de game vastlopen en wordt ik gedwongen windows te herstarten. Iemand fixes?
geen injector gebruiken maar Nvidia digital vibarance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Pykow schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:55:
[...]

30% quit holy banana !!
lol, ik zit op 38% :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Voor Nvidia) kaarten: digital vibrance verhogen naar 80-90%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NouryJanse schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:13:
[...]

Jammer genoeg weet ik niet direct een oplossing...
Ikzelf gebruik Performance edition v1.25 van http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html
v1.3 heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:20:
[...]

Maar dan wijzig je toch alles? Dus ook je bureaublad en.. jah.. gewoon álles? :P
Ook moet je dan iedere keer het Control Panel in te duiken als je wilt gaan gamen, of is daar iets op te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PixelShooter schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:26:
[...]

Maar dan wijzig je toch alles? Dus ook je bureaublad en.. jah.. gewoon álles? :P
Ook moet je dan iedere keer het Control Panel in te duiken als je wilt gaan gamen, of is daar iets op te vinden?
ja een pilletje nemen tegen aanstellerites :P

ik heb hem zelf op 70% staan en pas hem eigenlijk nooit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:20:
[...]

ATI users hebben iets equivalent: saturation aanpassen. Standaard op 100. Mijn staat op 120. In de zijbalk moet je bij Display Color zijn.
En daarnaast gebruik ik nog de FXAA injector ja :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/atiSaturation.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 09-08-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixelShooter schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:26:
[...]

Went wel na een tijdje... 8) is gewoon een balkje verschuiven van links naar rechts en 'apply' aanklikken, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 06:30

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Bij ATI kaarten kun je met profielen werken. Kan vast bij nVidia ook....

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 22:17
Pykow schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:16:
[...]

ik heb 3 maanden last gehad dat mijn pc zomaar uitviel en toen kwam ik maximaal op 18% quit uit.

maar boeie wat zegt W/L ratio nou. daar kan je zelf vrij weinig aan veranderen.
je kan nog zo goed spelen en MVP1 worden, maar als de rest van je team zo hard faalt dan verlies je als nog
Is dat niet gewoon een drijfveer om nóg beter je best te doen?

Ik zit op:
Quits: 4,1%
Wins: 610
Losses: 293

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik mij afvraag bij die Calendar op http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/ :

Wat is het verschil tussen "unique ingame content" en "bonus content"? Onder de 1ste categorie valt de nieuwe wapens en het knife, en die nieuwe dogtags zeker?
Wat valt dan onder "bonus content" want in Juni zouden we in die categorie al iets gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:39:
Wat ik mij afvraag bij die Calendar op http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/ :

Wat is het verschil tussen "unique ingame content" en "bonus content"? Onder de 1ste categorie valt de nieuwe wapens en het knife, en die nieuwe dogtags zeker?
Wat valt dan onder "bonus content" want in Juni zouden we in die categorie al iets gekregen hebben?
dat is die camo meuk voor de F2000 en die 4 andere bout wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 17:14
De mortar is ook niet meer wat het was. Vroeger kon je er nog een tank mee slopen. Nu moet je 3 keer schieten om een mannetje af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:42:
[...]

dat is die camo meuk voor de F2000 en die 4 andere bout wapens
Zou dat dan ook niet onder "unique ingame content" vallen? Die zaken zijn tenslotte ingame.

Zoals ik het zie (sorry voor de mierenneuker modus) moet "bonus content" iets niet-ingame zijn. Anders zou er wel "ingame bonus content" gestaan hebben. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Asgaro schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:44:
[...]

Zou dat dan ook niet onder "unique ingame content" vallen? Die zaken zijn tenslotte ingame.

Zoals ik het zie (sorry voor de mierenneuker modus) moet "bonus content" iets niet-ingame zijn. Anders zou er wel "ingame bonus content" gestaan hebben. :>
Weapon Camo etc valt ook onder Unique Ingame Content, ook wel "Soldier Upgrade".

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Techno Overlord schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:32:
Dat kan ook : nVidia was er zelfs eerder mee dan ATI :o
Best knap als je dan die optie nog nooit gezien hebt... maar zal wel weer aan mij liggen, omdat ik altijd eerst alle opties dubbel check voordat ik verder ga met de rest van de drivers 8)7
d_star schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:07:
Klopt!

Op zich wel handig, maar ok niet zo heel erg boeiend verder. Scheelt je hooguit wat tijd in-game.
:D W-T-F ?!?! Hoe kan je dat zeggen ?!

Zoveel mogelijk dingen alvast instellen in Battlelog is echt een feature waar al sinds de Bèta om werd gevraagd : Fijn dat er eindelijk iemand wakker is geworden daar bij EA/DICE !!

Een meer toepasselijke reactie die bij mij als eerste opkomt is "FUCKING FINALLY!!!" of "HALLELUJA! AMEN!" of zoiets :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Techno Overlord schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:32:
helaas, profielen werken alleen met games en applicaties, maar niet voor scherm kleuren, resolutie. dat is een algemene instelling.
mhoogendam schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:38:
[...]

Is dat niet gewoon een drijfveer om nóg beter je best te doen?

Ik zit op:
Quits: 4,1%
Wins: 610
Losses: 293
bij mij is het
quits 17%
Wins 796
Losses 552

en dit is wat ik meestal speel:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/24fab2r.png
Asgaro schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:39:

Wat is het verschil tussen "unique ingame content" en "bonus content"? Onder de 1ste categorie valt de nieuwe wapens en het knife, en die nieuwe dogstags zeker?
Wat valt dan onder "bonus content" want in Juni zouden we in die categorie al iets gekregen hebben. Wat dan?
ik zit nu ook even te bedenken dat er iets niet klopt hieraan.

hadden wij in de eerste week al camo's ?
want we zijn nu 2 maanden verder en we hebben 3 unique ingame content updates gehad:
juni: eerste zwarte dog tags + mesje
daarna eerste camo's volgens mij

juli: Zware dogtags en nieuwe camo's (voor dezelfde wapens)
dat zijn 3 stuks terwijl er maar 2 aangegeven staan.
het zal wel.

maar unique in-game content zijn dus dogtags, wapens en camo's
en bonus content was in juni DLC back 2 karkend voor de mensen die hem nog niet hadden.
nu vraag ik me af of mensen zonder premium ook hun loadout kunnen aanpassen, misschien is dat de bonus content ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:58:
[...]

helaas, profielen werken alleen met games en applicaties, maar niet voor scherm kleuren, resolutie. dat is een algemene instelling.
So far for NVIDIA's superior drivers. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die load out tab is leuk als het zou werken, maar ik join 1 potje en dan is men camo goed. vervolgens kom ik weer terug in battlelog en is die camo doodleuk weer gereset. maar goed ben inmiddels wel gewend dat er bij elke update / patch een nieuwe bug bijkomt dus het was te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 03-10 19:59
nero355 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:56:
Dat kan ook : nVidia was er zelfs eerder mee dan ATI :o
Best knap als je dan die optie nog nooit gezien hebt... maar zal wel weer aan mij liggen, omdat ik altijd eerst alle opties dubbel check voordat ik verder ga met de rest van de drivers 8)7
Eerder dan ati was niet zo moeilijk aangezien die dat pas een jaar hebben ofzo.

anyway, digital vibrance is idd een algemene instelling.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

com2,1ghz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:44:
De mortar is ook niet meer wat het was. Vroeger kon je er nog een tank mee slopen. Nu moet je 3 keer schieten om een mannetje af te maken.
:D Klopt!

Gisteren liep ik op Oman, en bij G zat een of andere noob te mortarren terwijl ik er vanaf D naartoe liep. Ik werd telkens gespot door de snipers die bij E op de gebouwen lagen, want de mortar-gast deed z'n stinkende best om me te raken.

Z'n beste schot kwam een meter naast me neer, en behalve wat blur hield ik er niets aan over. :') Ik stond echt ff te kijken naar dat zwarte gat in de grond naast me, checkte m'n HP nogmaals en stapte daarna in de tank en reed over die mortar heen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 09-08-2012 15:50 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
CodeCaster schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

:D Klopt!

Gisteren liep ik op Oman, en bij G zat een of andere noob te mortarren terwijl ik er vanaf D naartoe liep. Ik werd telkens gespot door de snipers die bij E op de gebouwen lagen, want de mortar-gast deed z'n stinkende best om me te raken.

Z'n beste schot kwam een meter naast me neer, en behalve wat blur hield ik er niets aan over. :') Ik stond echt ff te kijken naar dat zwarte gat in de grond naast me, checkte m'n HP nogmaals en stapte daarna in de tank en reed over die mortar heen. :+
Mag best wat krachtiger wat mij betreft. Had er nooit last van toen hij nog "OP" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Call me crazy., maar sinds wanneer staat dat tabblad ''Loadout'' er op Battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Lees jij uberhaupt wel eens een post hiero? :X

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
vinom schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:52:
Call me crazy., maar sinds wanneer staat dat tabblad ''Loadout'' er op Battlelog?
Kijk eens op pagina 288....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Techno Overlord schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:54:
Lees jij uberhaupt wel eens een post hiero? :X
Ja, maar het gaat soms te snel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:51:

Mag best wat krachtiger wat mij betreft. Had er nooit last van toen hij nog "OP" was.
Het probleem met de mortar is dat het zo ontzettend makkelijk is om 'm te gebruiken. Er zit nog net geen auto-aim op. Iedere idioot kan dat ding dus gebruiken en dat gebeurt ook zodra hij ook maar een beetje effectief wordt.
Van mij mogen ze 'm sterker/nuttiger maken, als ze het bedienen ook maar moeilijker maken. Het aim-systeem in Wolfenstein: Enemy Territory was IMO prima. Daarbij moest je zelf maar een beetje mikken door te draaien en de hoek waarmee je schoot te bepalen en dan zag je op een kaartje waar de granaat insloeg. Alsof er een GPS-chip in zat zegmaar. Het was daarmee niet heel simpel om te schieten (het kost je een granaat of twee om je aim goed te krijgen), maar ook niet onmogelijk.
Het zou ook fijn als mortieren in een grote range supressen (wat me realistisch lijkt); niet OP, maar wel erg nuttig. Ik zou het ook niet erg vinden als de supressionbonus (die 50 punten) exclusief voor de Support klasse zou zijn, net zoals de headshotbonus exclusief voor Recon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Hebben jullie ook al zo'n last van vreemde punkbuster kicks? Ik wordt er zo naar van dat ik niet eens meer zin heb om het spel te spelen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 23:59
fynrd1 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:35:
Hebben jullie ook al zo'n last van vreemde punkbuster kicks? Ik wordt er zo naar van dat ik niet eens meer zin heb om het spel te spelen.
Nope geen last van maar al me kills van gisteren zijn niet geregistreerd in de assignments hebben jullie daar last van?

Edit: wil iemand een kortingscode hebben van EA? neem dan contact met me op via dm.

[ Voor 10% gewijzigd door goosche op 09-08-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 14:39
Wel eens mortars meegemaakt op bijvoorbeeld Seine?? en dan vooral wanneer je gebaseraped wordt of als jou team baseraped? Nou dan is er geen fun meer aan door al die idioten mortar inslagen.

Uiteraard killt 1 mortar je niet maar als je 10 van die dingen om je oren gemikt krijgt is het aardig lastig te blijven staan en ook nog accuraat vijanden te killen of vlaggen over te nemen door alle rook en bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speaking of big structures – I am interested to know what you think about interacting with large structures during Battlefield matches. The collapsible Antenna is admittedly only a scripted event, and one that is played too late to really impact the gameplay. But what if it was to be triggered by players, at any point during a match? Is that something you think would improve upon the Battlefield gameplay? Would you like to be able to interact with structures more often? Make your voice heard in the poll below!
Wtf, dit is exact waar ik het vorige week over had :D
Yes Dice, bring it on!!

Om mezelf te quoten:
Asgaro schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:32:

...

Sommige game modes zijn misschien wat overdreven. En zouden te ingewikkeld zijn en te uitgebreid om degelijk te balancen. Maar ik vind het wat grappig dat er zovéél innovatie is op gebied van technisch gebied. Maar gameplay blijven we toch hangen rond relatief "simplistische" game modes.
- Conquest vind ik relatief simplistisch. Maar gelukkig is die wel zeer verslavend :)
- Rush: vind ik al iets meer "technisch geavanceerd" omdat daar echt een dynamiek in zit: gewoonweg volledig nieuwe delen van de map openen voor het publiek. :o

Ik zou dus graag hebben dat een game mode meer inbreng heeft op hoe het speelveld eruitziet. Na wat brainstormen zou DICE denk ik wel leuke ideeën kunnen op tafel brengen.
EDIT: maar de vraag is natuurlijk of ideeën rond een "dynamisch veranderende map" doenbaar zijn qua performance.
Ik had ook volgend ding in gedachten: een gevecht met als objective een dam. Het ene team moet zorgen (via ik weet niet wat voor soort objectives maar je vind wel wat) dat een dam instort. En het andere team moet zorgen dat dit wordt voorkomen.
De dam zal niet opeens instorten als een bepaalde objective is behaald, maar er zouden langzaam scheuren inkomen. Hierdoor loopt de ganse map stilaan onder :D Dit zou wat zijn zeg! Maar net zoiets is technisch onhaalbaar momenteel qua performance: dynamisch doorstromend water is blijkbaar moeilijk te doen, had ik is gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jouw idee voegt wel wat toe; als je de antenne zelf kunt laten omvallen, pak je daar hooguit één of twee campende snipers mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:51

Compizfox

Bait for wenchmarks

The_Greater schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:27:
[...]

Als het kan moet je gaan voor een toetsenbord met PS/2.
Ik zit soms nog in de knoei met mijn USB toetsenbord als het gaat om het max aantal toetsen dat je tegelijk kunt bedienen.
Weet je zeker dat dat dan niet aan je toetsenbord ligt? USB heeft namelijk een limiet van 5-key rollover. PS/2 heeft no-key rollover. Alleen de iets duurdere/gaming toetsenborden halen ook die 5-key rollover, veel el-cheapo tobo's van Trust en zo hebben de limiet lager liggen dan 5.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Pykow schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:58:
nu vraag ik me af of mensen zonder premium ook hun loadout kunnen aanpassen, misschien is dat de bonus content ?
Wanneer ik inlog op mijn pa's account van BF3 (ja hij speelt ook BF3), kan ik de loadout gewoon aanpassen, dus bij non-premiums werkt dit ook.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:51

Compizfox

Bait for wenchmarks

CodeCaster schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:33:
[...]

Ja same here, mijn PC trekt opnemen gewoon niet. ;( Gisteren heb ik op Wake en Oman telkens wel een paar heli's en jets gesloopt met RPG's (vooral de hackusations daarna in de chat zijn leuk), maar als ik dat probeert wanneer ik aan het opnemen ben dan mis ik altijd.

FRAPS komt niet hoger dan 30 FPS maar zit daar meestal onder, MSI Afterburner neemt een vloeiend filmpje op maar laat de game nóg meer laggen.
Probeer dan eens Dxtory ;) Die snoept minder van je framerate af en kan ook opnemen met een lagere framerate dan je speelt.
FRAPS bijvoorbeeld zal als je opneemt op 30 fps je game zelf ook forcen op 30 fps (wat dan weer niet al te prettig gamen is). (of was dat alleen zo bij eerdere versies?)
Dxtory laat je gamen op 100 fps en opnemen op 30 fps, want opnemen op 100 fps is niet leuk voor de schijfruimte :P

Het probleem is echter nog steeds dat geen van mijn HDD's het lijkt bij te houden qua bitrate wat ie moet schrijven. Met Lagarith als lossless codec gaat het al beter maar nog.
Moet eigenlijk een keer een upgrade doen, maar die HDD's zijn zo duur...
Cyberwarmacine schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:46:
[...]

Ik vind deze erg fijn.
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)
Heb er jaren mee gegamed tot ik hem sloopte tijdens het schoonmaken :/
Logitech? Waarom niet naar de customer support gemaild dan? Kreeg je waarschijnlijk zonder enig gedoe een nieuwe, garantie of niet :P
QPeter schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:34:
Klopt AF, als je dat nou op 4x hebt of op 16x hebt maakt bijna helemaal geen verschil met de heden daagse video kaarten.

Bron:
http://www.geforce.com/Op...lefield-3-tweak-guide/#10
Klopt, geldt bij elke game. AF kun je altijd maxed out zetten, geeft geen meetbare performance hit maar scheelt enorm veel qua kwaliteit (het verschil is erg goed zichtbaar)
ronalddus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:07:
Ik gebruik altijd h.264 als final compression. Werkt prima
Eens op dat punt. Ik gebruik Lagarith als lossless codec en na bewerken met Sony Vegas h264 om hem na YouTube te uploaden ;)
ronalddus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:07:
[...]
Daarom MOET er gewoon een battlerecorder/theatre mode in. Gameplay zonder motion blur en graphics op laag voor de beste gameplay. In theatre mode recorden met alle eye candy :9~
Als je FXAA-injector gebruikt is er al zoiets, je kunt namelijk de HUD uitzetten. Maar er is nog niet zoiets als in TF2, waar de server alles opslaat, en je na een streak (dus als je dood bent) ervoor kunt kiezen de 'demo' of hoe zoiets heet te downloaden en op te slaan. Die demo kun je dan weer afspelen (eventueel met de camera anders en zo), renderen en verder processen.

Dat zou wel vet zijn als zoiets er kwam, dan hoef je niet alles op te nemen voor het geval je een bepaald moment tegenkomt, maar kun je dat in feite doen nadat het gebeurd is!
Motion blur ziet er echt goed uit, maar het speelt gewoon klote
Haha klopt. Zet dat altijd direct uit, kost alleen maar processing power en je hebt er bij het spelen nadeel van. Iets wat overigens ook geldt voor die overdone lens en sun flare in BF3, maar dat kun je helaas niet uitzetten.

Loadout uitkiezen in Battlelog is vet. Maar weet je wat nog nuttiger zou zijn? Verschillende 'presets' opslaan. TF2 en Crysis 2 hebben dat en volgens mij kent CoD ook zoiets wat dan "custom classes" heet. Dan kun je bijvoorbeeld een preset opslaan met de Medic class, je favo AR met frontgrip en suppressor en medic bag. En een andere met dezelfde loadout, maar dan ipv frontgrip een underbarrel rail en M320 (buckshot).

Of een aparte preset voor de close quarters maps.
Asgaro schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:21:
[...]

Jammer genoeg weet ik niet direct een oplossing...
Ikzelf gebruik Performance edition v1.25 van http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html
v1.3 heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb geloof ik 1.3, de laatste versie. Het probleem is alleen dat er tussen verschillende versies van die injector een verschil zit in de config files, waardoor het lastig wordt om config's van anderen over te nemen, en al helemaal als er bij die gedeelde config's niet staat voor welke versie die bedoelt is. Ik wil mijn config voor 1.3 wel delen maar dan zullen jullie wel even moeten wachten totdat ik thuis ben, want ik zit nu in Italië (zonder game PC uiteraard) ;)
Asgaro schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:30:
[...]

ATI users hebben iets equivalent: saturation aanpassen. Standaard op 100. Mijn staat op 120. In de zijbalk moet je bij Display Color zijn.
En daarnaast gebruik ik nog de FXAA injector ja :P

[afbeelding]
Echt niet, dat Digital Vibrance wat Nvidia-users hebben (ik heb zelf ook een AMD-kaart) is niet hetzelfde als saturation verhogen. Het heeft ongeveer hetzelfde effect als de FXAA-injector heeft. Een soort van color correction en geloof ik ook nog iets van tone mapping.

Wat die FXAA-injector doet is echt niet alleen de saturation verhogen hoor :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 16:28
Heel klein beetje gecamped in het midelste flatje. Want dat deed de tegenstander namelijk in het begin. Maar het resultaat mag er zijn. FAMAS FTW! Op gegeven moment was de ammo op en heb een M16A3 opgepakt en ging daar ff mee verder... en eh.. 3 knife kills: http://battlelog.battlefi...how/40293907/1/366835995/
Compizfox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:15:
[...]

Weet je zeker dat dat dan niet aan je toetsenbord ligt? USB heeft namelijk een limiet van 5-key rollover. PS/2 heeft no-key rollover. Alleen de iets duurdere/gaming toetsenborden halen ook die 5-key rollover, veel el-cheapo tobo's van Trust en zo hebben de limiet lager liggen dan 5.
Ik heb hier z'n logitech illuminated keyboard. Misschien wel, want het is geen gamingkeyboard.
Ik vind deze erg fijn.
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)
Heb er jaren mee gegamed tot ik hem sloopte tijdens het schoonmaken :/
Jammer, ik heb gelukkig nog eentje op voorraad >:)

[ Voor 60% gewijzigd door The_Greater op 09-08-2012 19:58 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:15:
[...]

Bij USB is de max 10, 6 normale keys en 4 modifier keys (shift, ctrl, alt enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Iemand die op een GoT server komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
JimDB schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:41:
Iemand die op een GoT server komt ?
Ik hoop het niet. :o

[ Voor 78% gewijzigd door pafdaddy op 09-08-2012 22:00 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Dit wist ik nog niet. Kan al bijna niks zien met een 12x scope, laat staan met 20x.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
is er iets met de orgin servers?
kan niet inloggen op orgin, verkeerde pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin een beetje te balen van BF3.
  • Teveel Chopper raping in open maps en dus teveel mensen die hele potjes alleen maar op choppers staan te wachten en niets anders doen.
  • Te veel snipers vooral Wake island, ik vind dat zo zonde want het leek mij wel een leuke map.
  • Random spawns met close quarter, mits ik op team mates spawn.
  • Wapens voelen te veel gecompenseerd en op elkaar?
  • Op sommige servers heb ik een gewone k/d ratio maar op genoeg servers is het constant gekilled worden, ik weet niet of het daadwerkelijk hacken is of skills. Maar het verschil is soms enorm.
    • Enorm veel spray and pray, ik speel vaak met een scopeless sv98 en als ik dan kijk hoe iemand staat te raggen op mij terwijl ik rustig aan het corrigeren ben na een gemiste schot is soms best schokkend
Ik ben een noob, en geef niet om stats maar gewoon lekker knallen, ik moet zeggen dat ik weer enorm veel te vinden in day of defeat source nu ondanks de erg kleine online community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Heb hier nog een best leuk chopper rondje @ wake island. Begint na een minuut of 7 best intensief te worden.

Dit geeft best een goed beeld hoe ik om ga met locks van de grond (ecm + below radar)

YouTube: The sun always shines on Wake Island

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Leuk filmpje Evilpin0! Zoals al eerder gezegd, je vliegt als een scheermes!

Mooi ook dat je je niet laat ontmoedigen door die paar deaths in het begin.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:59
evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:02:
Heb hier nog een best leuk chopper rondje @ wake island. Begint na een minuut of 7 best intensief te worden.

Dit geeft best een goed beeld hoe ik om ga met locks van de grond (ecm + below radar)

Mooi om te zien. Ik ben helaas niet zo'n goede heli piloot, gewoon gemiddeld denk ik. Ben meer thuis in jets :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 02:23:
Ik begin een beetje te balen van BF3.
  • Teveel Chopper raping in open maps en dus teveel mensen die hele potjes alleen maar op choppers staan te wachten en niets anders doen.
  • Te veel snipers vooral Wake island, ik vind dat zo zonde want het leek mij wel een leuke map.
  • Random spawns met close quarter, mits ik op team mates spawn.
  • Wapens voelen te veel gecompenseerd en op elkaar?
  • Op sommige servers heb ik een gewone k/d ratio maar op genoeg servers is het constant gekilled worden, ik weet niet of het daadwerkelijk hacken is of skills. Maar het verschil is soms enorm.
    • Enorm veel spray and pray, ik speel vaak met een scopeless sv98 en als ik dan kijk hoe iemand staat te raggen op mij terwijl ik rustig aan het corrigeren ben na een gemiste schot is soms best schokkend
Ik ben een noob, en geef niet om stats maar gewoon lekker knallen, ik moet zeggen dat ik weer enorm veel te vinden in day of defeat source nu ondanks de erg kleine online community.
Chopper rapekomt inderdaad steeds meer voor, maar jet rape is erger.

Wake island is 1 grote sniper map, omdat het een map uit BF2 komt en ze niet goed hebben gekeken wat deze map zo bijzonder maakte. in BF2 wake island wou je niet heel dat eind lopen van B naar D bijvoorbeeld.
nu kan iedereen sniper spelen om van B mensen op D neer te halen. hierdoor krijg je steeds meer snipers en minder tank duels. omdat je alles kunt zien in de map, is het ook zo dat je makkelijk kunt chopperen in die game. mijn hoogste chopper scores komen dan ook van wake island

Random spawns in close quarter is normaal en als je het bijgehouden had, weet je ook waarom dit zo is.
om de gameplay te versnellen en dus moet je steeds je vlag terugveroveren ipv dat je op 1 vlag steeds kunt spawnen. denk is na, Donya fortress en iedereen spawnt maar op B of C. dan is heel de map verpest.

wapen voelen niet het zelfde in mijn beleving. M16A4 is sterk, AEK is lastig op lange afstanden.
een M27 iar is veel zwakker dan een Assault rifle of een Carbine.
Alleen de sniper rifles lijken redelijk veel op elkaar, maar dat is in elke game zo.

Dat je vaak dood gaat betekend niet gelijk dat het andere team een hacker heeft of wat dan ook.
omdat je al aangeef dat je de wapens op elkaar vindt lijken, denk ik toch echt dat je meer moet oefenen en dat je skills wat laag zijn.

SV98 is de slechtste sniper rifle in de game en niet bedoelt voor korte afstanden, de m40,sks,m417 of andere auto snipers, zijn hier beter in. sommige gamers drukken hun knop gewoon in en denken niet na hoe ze schieten, door de suppression effect die je krijgt lijkt het alleen maar erger op spray, maar uiteindelijk verliest zo speler het vrij makkelijk af. tuurlijk als je aggresive recon speelt, dan kan je verwachten dat je snel dood gaat tegen een machiengun.

Day of defeat 1 heb ik grijs gespeeld met een goede maat van mij, echt een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 02:23:
Wapens voelen te veel gecompenseerd en op elkaar?

Enorm veel spray and pray, ik speel vaak met een scopeless sv98 en als ik dan kijk hoe iemand staat te raggen op mij terwijl ik rustig aan het corrigeren ben na een gemiste schot is soms best schokkend
Vooral dat ja. Van mij mag de recoil wel weer flink omhoog op zo'n beetje alle wapens. Neem de PKM, dát was pas een beest. Leuk om in een gangetje mee te sprayen, maar zodra je iets wil raken dat verder dan pakweg tien meter is dan zul je hooguit twee kogels per keer moeten schieten.

Nu zie ik nog steeds regelmatig support-spelers liggen die magazijn na magazijn 200 kogels de lucht in sproeien. Meestal hebben zulke spelers gelukkig last van tunnelvisie, en kun je ze makkelijk flanken en knifen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20
Haha leuk gedaan. Puur toevallig die trailer 2 dagen geleden nog gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:02:

Was dat toevallig gisteren op de gamert server? Ik speelde daar een tijdje, werd echt gillend gek van jou in je chopper :p Gewoon onmogelijk om een lock op je te krijgen met stingers, en met RPG moet ik nog even oefenen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Is het nu zo dat wanneer je gelaserpaint bent in een chopper je hoe dan ook gelocked en gekilled wordt door een stinger of whatever?! Heb nu al paarkeer gehad dat ik met copiloot in chopper zat en dat ik ECM deploy en copiloot flares dat we dan nog gewoon vol geraakt worden...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20
Pykow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:18:
willen jullie aub stoppen met GTA V achtige post
mijn geduld raakt op, IK WIL DIE GAME !!!!
Ik zou normaal gesproken ook in die trent denken, maar nadat ik laatst GTA 4 gekocht heb en na 15 uur spelen op 25% complete door een glitch compleet vast zit in het spel en niet meer verder kan, weet ik nog ff niet of ik me er toe aan kan zetten GTA V (legaal) te gaan spelen... En dan zeuren we hier over bugs in BF3 die wat irritatie opwekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MicScott schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

Was dat toevallig gisteren op de gamert server? Ik speelde daar een tijdje, werd echt gillend gek van jou in je chopper :p Gewoon onmogelijk om een lock op je te krijgen met stingers, en met RPG moet ik nog even oefenen.
Dat klopt, ging geloof ik om dit potje: http://battlelog.battlefi...how/40295432/1/355271289/

Wake island is echt niet te doen als infranterie tegen een chopper team als je zelf geen air support hebt. Alleen sneaky de chopper opwachten als die laag vliegt en hopen dat je en rpg hit krijgt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:26:
Is het nu zo dat wanneer je gelaserpaint bent in een chopper je hoe dan ook gelocked en gekilled wordt door een stinger of whatever?! Heb nu al paarkeer gehad dat ik met copiloot in chopper zat en dat ik ECM deploy en copiloot flares dat we dan nog gewoon vol geraakt worden...
Enkel Javelins kunnen niet gestopt worden via flares/ECM. Als de chopper gepaint wordt en je vuurt er een Javelin op af, dan mogen nog zowel de piloot als de gunner flares afvuren of ECM'en, die chopper wordt uit de lucht geschoten!

Kan je eigenlijk wel horen in de chopper: als je hoort dat 'een' raket afkomt en je flaret/ECM't en de raket blijft komen, dan weet je dat het een Javelin is. Ik spring er dan meestal net op tijd uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

Dat klopt, ging geloof ik om dit potje: http://battlelog.battlefi...how/40295432/1/355271289/

Wake island is echt niet te doen als infranterie tegen een chopper team als je zelf geen air support hebt. Alleen sneaky de chopper opwachten als die laag vliegt en hopen dat je en rpg hit krijgt werkt.
Daar vlieg je graag rond hé, op Wake Island...? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:18:
willen jullie aub stoppen met GTA V achtige post
mijn geduld raakt op, IK WIL DIE GAME !!!!
Ik ook... En waarschijnlijk zal de PC versie wel later komen dan de console versies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

Dat was inderdaad niet te doen, alhoewel we geloof ik op een moment met maar twee tickets verschil verloren :'(. Nou ja, ik vermaak me altijd toch wel. Vooral op Wake is er zelfs als infanterie altijd erg veel te doen. En ik weet van mezelf wel dat ik nog niet goed genoeg ben om mee te doen met de grote jongens. Zolang ik maar het gevoel heb dat ik weerstand kan bieden vind ik het al leuk zat.

Die DjAllan67 was trouwens ook ziekelijk goed in z'n heli o_o

[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 10-08-2012 11:49 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:26:
[...]

Ik zou normaal gesproken ook in die trent denken, maar nadat ik laatst GTA 4 gekocht heb en na 15 uur spelen op 25% complete door een glitch compleet vast zit in het spel en niet meer verder kan, weet ik nog ff niet of ik me er toe aan kan zetten GTA V (legaal) te gaan spelen... En dan zeuren we hier over bugs in BF3 die wat irritatie opwekken :P
ik heb GTA IV op de xbox360 uitgespeeld 1x
en op de PC later 2x. ik had alleen last van frames en moest alles op low settings draaien om het vloeien te laten lopen. nu kan ik gta niet meer installeren, want hij update windows live niet goed.
BF3 heeft veel minder bugs inderdaad :P
Techno Overlord schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:26:
vroeger kon je met de ECM alles tegenhouden en had je geen schijn van kans, nu is de ECM enkel bedoelt om een lock weg te halen (dus voordat je de snelle piepjes hoort)
jevalins kan je nu alleen nog maar tegen gaan door laag te gaan vliegen en flares te gebruiken of zelfs ECM kan het soms tegengaan. de rakket maakt een rare beweging om je chopper en omdat je laag vliegt is er een kans dat de rakket in de grond gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Daar vlieg je graag rond hé, op Wake Island...? 8)
Speel ik wel regelmatig, voornamelijk leuk om te gunnen. Pilot vind ik het een wat mindere map maar speelt gewoon erg lekker omdat je altijd best veilig below radar kan vliegen :)

Het is wel echt een statspad map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Asgaro schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Ik ook... En waarschijnlijk zal de PC versie wel later komen dan de console versies :'(
Ze hebben tijd nodig bij Rockstar om een slechte port te maken :P

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Pykow schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:27:
[...]

Chopper rapekomt inderdaad steeds meer voor, maar jet rape is erger.

Wake island is 1 grote sniper map, omdat het een map uit BF2 komt en ze niet goed hebben gekeken wat deze map zo bijzonder maakte. in BF2 wake island wou je niet heel dat eind lopen van B naar D bijvoorbeeld.
nu kan iedereen sniper spelen om van B mensen op D neer te halen. hierdoor krijg je steeds meer snipers en minder tank duels. omdat je alles kunt zien in de map, is het ook zo dat je makkelijk kunt chopperen in die game. mijn hoogste chopper scores komen dan ook van wake island

Random spawns in close quarter is normaal en als je het bijgehouden had, weet je ook waarom dit zo is.
om de gameplay te versnellen en dus moet je steeds je vlag terugveroveren ipv dat je op 1 vlag steeds kunt spawnen. denk is na, Donya fortress en iedereen spawnt maar op B of C. dan is heel de map verpest.

wapen voelen niet het zelfde in mijn beleving. M16A4 is sterk, AEK is lastig op lange afstanden.
een M27 iar is veel zwakker dan een Assault rifle of een Carbine.
Alleen de sniper rifles lijken redelijk veel op elkaar, maar dat is in elke game zo.

Dat je vaak dood gaat betekend niet gelijk dat het andere team een hacker heeft of wat dan ook.
omdat je al aangeef dat je de wapens op elkaar vindt lijken, denk ik toch echt dat je meer moet oefenen en dat je skills wat laag zijn.

SV98 is de slechtste sniper rifle in de game en niet bedoelt voor korte afstanden, de m40,sks,m417 of andere auto snipers, zijn hier beter in. sommige gamers drukken hun knop gewoon in en denken niet na hoe ze schieten, door de suppression effect die je krijgt lijkt het alleen maar erger op spray, maar uiteindelijk verliest zo speler het vrij makkelijk af. tuurlijk als je aggresive recon speelt, dan kan je verwachten dat je snel dood gaat tegen een machiengun.

Day of defeat 1 heb ik grijs gespeeld met een goede maat van mij, echt een leuke game.
Tja, in 400 uur:

Stinger: 4 kills
IGLA: 2 kills
Javelin: 30 kills
LAV: 20 kills
Tunguska: 17 kills
C-RAM/PANTSIR: 1 kill

Dan begrijp ik inderdaad wel dat je jet en heli rape een probleem vind maar kan ik je niet echt serieus nemen. Jets en Helis zijn bijna altijd wel te counteren (Heli's op Sharqi is zo'n beetje de enige map waar je een goede pilot echt alleen met heel veel moeite neer gaat krijgen). Probleem is gewoon dat niemand zich met AA bezig wil houden. Check mijn filmpje paar pagina's terug en tel het aantal locks, 2 hooguit 3 keer denk ik in 15 minuten. Zodra er 2 of 3 man actief gaan stingeren/soflammen/MAAen heb je een heli zo neer en anders op zijn minst heb je er veel minder last van omdat je ze below radar dwingt en ze daar gewoon een stuk minder effectief zijn, jets zijn moeilijker geef ik toe maar die zijn ook als het moet wel te counteren. Valt me ook op dat nog steeds niemand door heeft hoe snel je een heli neer kan krijgen met een tank MG. Als je op Oman 2 of 3 tanks/LAVs hebt die hun MG op de heli richten is die binnen 15sec disabled. Andere leuke wat ik zelden zie is je stinger op de little bird richten op Sharqi rush zodra je spawnt. 9/10 keer komt die gast niet eens aan land en stort ie neer in zee of in de no-go area. Komt ie aan land is het zelfs met een carbine nog een peuleschil om ff 5 minuten op de cockpit te schieten en je knalt de piloot er zo uit, kost je wel je accuracy dat dan weer wel, misschien dat je het daarom nog steeds niet genoeg ziet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus precies waarom ik eigenlijk geen conquest meer speel. Ik weet wel redelijk om te gaan met de MAA en ook wel hoe een stinger te gebruiken maar ik heb eigenlijk gewoon geen zin om dat elke game te moeten doen omdat niemand anders het doet. Ik heb het gewoon te vaak meegemaakt dat ik als enige een stinger had die probeerde om een heli te slopen wat redelijk onmogelijk word als de heli steeds ECM gebruikt en wegvliegt. Dan zijn er vaak ook nog tanks waar niemand ook eens op schiet en genoeg mensen die nooit een op de W knop kunne drukken en een flag cappen. Op die manier zit ik regelmatig te cappen, heli's te bestoken, tanks moet ik dan vermijden of geen stinger en dan de tanks wel, vaak moet ik na elke strafe weer zelf mijn tank repareren en opletten dat een of andere malloot er niet mee aan de haal gaat.

Conquest is gewoon een nachtmerrie met jets en heli's aan het worden zolang 90% van de spelers geen idee heeft wat te doen tegen een jet/heli. Ik hoop dan ook echt dat DICE een no aircraft mode in BF3 stopt als AK komt. Ik wil dus niet weer doodgeairraped worden want dan worden die mappen echt verpest voor mij. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ja, herkenbaar, al heb ik nu wel een aantal vaste servers waar jets/heli's zelden echt overheersen omdat het n00b gehalte wat lager ligt dan de gemiddelde pub. Het enige wat echt gegarandeerd werkt tegen jets/heli's is een jet. Heli's worden door goede jets gewoon in één run gekilld danwel gedisabled waarna je ze in de volgende run helemaal kapot knalt. Ik zou dan ook iedereen aanraden om de jets echt goed onder de knie te krijgen want er zijn nog steeds te weinig mensen die goed gebruik maken van de jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Breng ze es ff niet op goede ideeën Jay-P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:05:
Breng ze es ff niet op goede ideeën Jay-P ;)
Vind ik ook! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is hier geen 9gag.

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 10-08-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:09:
Eindelijk de G53 in handen! >:) Want ik citeer even DanielWW2 op Battlelog:
Right in the ass >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:46

Phntm

Tlingelingeling

Asgaro schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:09:
Eindelijk de G53 in handen! >:) Want ik citeer even DanielWW2 op Battlelog:

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Voel me goed dan dat ik hem snel had kort na de B2k release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb om een BF3 vid :o

Ik moet ook nog een EOD bot kill krijgen voor een assignment en deze vid heeft me overtuigd om er vanavond is aan te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jay-p
je kan me misschien niet serieus nemen omdat ik bijna geen stinger of MAA gebruik, maar daar heb ik een logische verklaring voor die DanielWW2 ook goed uitlegt.
met een stinger of jevalin heb je hulp nodig van je teammaten en dat is vaak ver te zoeken.
de MAA is meestal bezet en als ik erin zit dan kan ik inderdaad behoorlijk wat schade aanrichten in de lucht. echter moet je niet naar kills kijken, want 80% van de gevallen springen ze eruit en heb je alleen een destroy of disable. neemt niet weg dat ik er vrijwel nooit in zit omdat deze meestal bezet is en er zijn andere opties.

Ik gebruik altijd een RPG/SMAW omdat je hiermee ene heli met 1 hit neer kan halen.
daarom heb ik vrijwel nooit last van heli's meer, behalve op wake island, maar die map speel ik niet.
met een tank kan ik ook een heli uit de lucht halen met maingun of zelfs met cannershells.
Scout heli's schiet je piloot er gewoon uit met je .44 magnum (gisteren 3x gedaan)

jets neerhalen is alleen lastig en dat kan je alleen doen met een andere jet, wat ik nu ook regelmatig doe (ik ben slecht in vliegen)
ik heb denk ik maar 5x een jet uit de lucht gehaald met een RPG.
maar goed als het andere team een goede jet pilot heeft, dan blijven hun heli's ook langer leven in de meeste gevallen en daardoor winnen ze meestal.
zodra ik zie dat een jet airdomination heeft en mij paar keer heeft neergeschoten, dan verlaat ik gelijk de server.
gisteren 1x mee gemaakt en als ik was gebleven had ik met 400 tickets verschil verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Phntm schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:22:
Voel me goed dan dat ik hem snel had kort na de B2k release.
Is ook niet moeilijk : Gewoon een camper opzoeken, zoals in deze post :
rickyy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:41:
[video]

Dit wist ik nog niet. Kan al bijna niks zien met een 12x scope, laat staan met 20x.
Ik heb dus echt een hekel aan dit soort Recon spelers en het hele sniper gedoe in de meeste games door dit soort volk :+
100% mee eens !!! Erg gaaf gedaan d:)b
Jay-P schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:42:
Tja, in 400 uur:

Stinger: 4 kills
IGLA: 2 kills
Javelin: 30 kills
LAV: 20 kills
Tunguska: 17 kills
C-RAM/PANTSIR: 1 kill

Dan begrijp ik inderdaad wel dat je jet en heli rape een probleem vind maar kan ik je niet echt serieus nemen.
Hehehe nice >:) Lekker evil, maar ben het wel met je eens 8)
Probleem is gewoon dat niemand zich met AA bezig wil houden.
Ook helemaal mee eens !!

Heel vaak ben ik de enige die :

- AA gebruikt.
- Een T-UGS plaatst.
- Vehicles repareert.
- SMAW/RPG/Stinger gebruikt.

En nog vaker kan ik dit niet allemaal tegelijk, terwijl het wel nodig is -O- Daarom speel ik dus 95% van de tijd op Infantry only servers : Dan blijft alleen het T-UGS probleem over :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je bij Infantry Only servers nog toegang tot buggies?

Kga deze avond ook is met dat type servers starten, want gisteren werd ik zo geraped door de heli in een Rush Kharg Island map dat ik er nog een trauma aan overhou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik repair, geef ammo en health, revive wanneer het kan.
ik plaats tugs/mav, spawn beacon
schiet helis uit de lucht met rpg/smaw
vlieg in een jet om hun jets lastig te vallen (ook al ben ik een slechte piloot)
ik haal tanks neer.

doe vrijwel alles wat je verwacht van iedere battlefield 3 spelers.
behalve dat ik AA,Jevalins en MAA gebruik omdat ze beperkt zijn.
alleen maar nuttig tegen lucht support en meestal ben ik in me eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Asgaro schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:59:
Heb je bij Infantry Only servers nog toegang tot buggies?
Op Seine wel. Ik geloof ook op Karkand :)
Kga deze avond ook is met dat type servers starten, want gisteren werd ik zo geraped door de heli in een Rush Kharg Island map dat ik er nog een trauma aan overhou...
Is ook een ruk map IMHO... slaat nergens op in welke game mode dan ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:31:
[...]

Enkel Javelins kunnen niet gestopt worden via flares/ECM. Als de chopper gepaint wordt en je vuurt er een Javelin op af, dan mogen nog zowel de piloot als de gunner flares afvuren of ECM'en, die chopper wordt uit de lucht geschoten!

Kan je eigenlijk wel horen in de chopper: als je hoort dat 'een' raket afkomt en je flaret/ECM't en de raket blijft komen, dan weet je dat het een Javelin is. Ik spring er dan meestal net op tijd uit 8)
Ik blijf daar maar bugs hebben met dat geluid, pas had ik inderdaad ook een lock en werd zonder raket-piepje toch finaal uit de lucht geschoten, waarna ik nog drie (!) javelins op m'n kapotte heli zag klappen. Gisteren hoorde ik ook al de ECM en flares van m'n helipiloot niet. ;(

Tijd voor een reinstall met direct de geüpdatete drivers. :P

Op welke (public) TeamSpeak-server wordt er nou nog een beetje over wat er ingame gebeurt gepraat en staat autosync aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:17:
[...]

Ik blijf daar maar bugs hebben met dat geluid, pas had ik inderdaad ook een lock en werd zonder piepje uit de lucht geschoten, waarna ik nog drie (!) javelins op m'n kapotte heli zag klappen. Gisteren hoorde ik ook al de ECM en flares van m'n helipiloot niet. ;(
Vroeger ook af en toe last van gehad, de laatste tijd slechts sporadisch... 'verdwijnt' meestal vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik begin de laatste tijd echt moe te worden van de hit markers op de defibrilators.
Deze zuigen vaak zo hard, dat ik 3,4, soms wel 5x moet "schieten" om iemand weer tot leven te wekken.

Anderen hier ook last van?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:02:
Ik begin de laatste tijd echt moe te worden van de hit markers op de defibrilators.
Deze zuigen vaak zo hard, dat ik 3,4, soms wel 5x moet "schieten" om iemand weer tot leven te wekken.

Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gewoon niet reviven. Of even wat tutorials volgen die uitleggen welke hoek en welke omstandigheden van belang zijn. ;)

Iets met ammo- en medpacks of debris die in de weg liggen, crouchen, en mikken op het hoofd of de torso (en dus opletten dat het witte aim-puntje ook echt op een lichaamsdeel gericht staat, niet te ver weg staan, niet te dichtbij, enzovoorts. Mijn revives falen de laatste tijd echt nooit meer, behalve als ik net te laat ben. :P

[ Voor 58% gewijzigd door CodeCaster op 10-08-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:48
Helicopter gunner is alleen leuk voor de kills, echte aim heb je er niet eens voor nodig.. alleen maar een goede piloot.

Lijkt me ook vrij saai worden na een tijdje, plus ook zielig voor het enemy team als je een beetje kan schieten, mijn eerste keer dat ik in een heli zat als gunner stond ik al snel 39-0.. heel goed was ik "kuch" zonder unlocks behalve flare.

Zal wel door de counter strike periode komen dat ik niet zo graag in vehicles zit :/ gelukkig kan ik nog wel aardig met een tank overweg (heli's raken) dus armored kill moet opzich geen probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Minaaj schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:08:
Helicopter gunner is alleen leuk voor de kills, echte aim heb je er niet eens voor nodig..
Ben ik het niet mee eens.
alleen maar een goede piloot.
Dat helpt, maar het vereist toch zeker nog wel wat mikkunsten. Niet alleen zijn de dertig kogels bij trigger-happiness in no-time op (en burst-schieten blijft lastig door de rook, geen idee soms waar ik moet mikken), ook moet je toch wel akelig dicht in de buurt van de poppetjes schieten om ze serieuze schade te berokkenen. Als er een tank rondrijdt die een béétje oplet, of drie man met RPG's gaat op je jagen, of je krijgt één SOFLAM op je dak, dan kun je het schudden om lekker van dichtbij het ene na het andere magazijn te legen op de grond.

Als je een team tegenover je hebt dat jou in de chopper lijkt te negeren en je enkel van kanonnenvoer voorziet: ja, dan kan het overpowered lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Minaaj schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:08:
Helicopter gunner is alleen leuk voor de kills, echte aim heb je er niet eens voor nodig.. alleen maar een goede piloot.

Lijkt me ook vrij saai worden na een tijdje, plus ook zielig voor het enemy team als je een beetje kan schieten, mijn eerste keer dat ik in een heli zat als gunner stond ik al snel 39-0.. heel goed was ik "kuch" zonder unlocks behalve flare.

Zal wel door de counter strike periode komen dat ik niet zo graag in vehicles zit :/ gelukkig kan ik nog wel aardig met een tank overweg (heli's raken) dus armored kill moet opzich geen probleem worden.
Nee gewoon prayen en alles gaat dood, tv guided op een jet; piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
CodeCaster schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:12:
[...]

Ben ik het niet mee eens.

[...]

Dat helpt, maar het vereist toch zeker nog wel wat mikkunsten. Niet alleen zijn de dertig kogels bij trigger-happiness in no-time op (en burst-schieten blijft lastig door de rook, geen idee soms waar ik moet mikken), ook moet je toch wel akelig dicht in de buurt van de poppetjes schieten om ze serieuze schade te berokkenen. Als er een tank rondrijdt die een béétje oplet, of drie man met RPG's gaat op je jagen, of je krijgt één SOFLAM op je dak, dan kun je het schudden om lekker van dichtbij het ene na het andere magazijn te legen op de grond.

Als je een team tegenover je hebt dat jou in de chopper lijkt te negeren en je enkel van kanonnenvoer voorziet: ja, dan kan het overpowered lijken.
Dat gebeurd wel meestal als je air vrij ziet roamen, dat komt ook omdat er op sommige maps gewoon geen MAA's zijn of wat anders om ze te counteren.

Mikkunsten zou ik het niet echt noemen hoor, want je houd je knop in en zelfs gebouwen gaan er van kapot. Natuurlijk komt er soms pre-fire bij kijken maar toch, het blijft of salvo's schieten/inhouden.
Soflams nou daar roep ik zelf 40keer om per potje als ik javelin heb maar die staat er nooit, en als hij er staat is hij binnen 2seconden kapot omdat hij door de hele map is te zien.

En als er wat geschoten wordt kan je altijd nog counteren(ecm,flares), een goede piloot houd je helicopter dan in leven door laag te vliegen.

3 Man met rpg hebben ook niet echt veel kans als je een beetje hoogte hebt of snel vliegt, het enige counter is inderdaad Jet want die kunnen tanks ook gewoon binnen 1.2 seconden oid uitschakelen, dus zouden helicopters ook wel moeten kunnen neerhalen.

Stingers kan je ze ook nog aardig mee neer halen als je na de flares locked en schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Renquin schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:02:

Dan zit er iets in de weg en moet je dat eventuele kratjes of wat dan ook kapot schieten om degene die je wil reviven heen ;)
CodeCaster schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:17:
Ik blijf daar maar bugs hebben met dat geluid, pas had ik inderdaad ook een lock en werd zonder raket-piepje toch finaal uit de lucht geschoten, waarna ik nog drie (!) javelins op m'n kapotte heli zag klappen. Gisteren hoorde ik ook al de ECM en flares van m'n helipiloot niet. ;(

Tijd voor een reinstall met direct de geüpdatete drivers. :P
Jij reinstalled Windows bij elk BF3 probleempje ?? Dan heb jij het best druk of niet :P Al die bugs... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:16:
Nee gewoon prayen en alles gaat dood, tv guided op een jet; piece of cake.
:D Sarcasm much?
nero355 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:20:
Jij reinstalled Windows bij elk BF3 probleempje ?? Dan heb jij het best druk of niet :P Al die bugs... :+
Nee, maar dit geluidsprobleem steekt de laatste tijd weer hardnekkig de kop op. Erg vervelend ook als je in een tank zit en maar op X moet blijven spammen tijdens het rijden omdat je LOCK ziet knipperen maar niks hoort (zelfs het geluid van de motor van de tank niet, alleen het piepen van de rupsbanden...).

Ik heb na mijn vorige reinstall (een half jaar geleden of zo :* ) wat lopen rommelen met drivers (na een nieuwe videokaart, wel ATI -> ATI, mijn geluid gaat via HDMI uit m'n videokaart naar m'n receiver), en hoewel het in de praktijk amper kan, zal het misschien schelen als ik nu ineens de juiste drivers installeer.
Minaaj schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:19:
Mikkunsten zou ik het niet echt noemen hoor, want je houd je knop in en zelfs gebouwen gaan er van kapot.
Dan moet je ook niet campen in gebouwen... Ik vind choppers gewoon niet overpowered, ik zit zelf regelmatig in de gunner-seat en (ja, dat kan ook wat over mij zeggen) ik haal zeker geen 50-killstreaks. Maar dat zal ook komen doordat ik tegenstanders tref waarbij de air ook op z'n zachtst indrukwekkend is te noemen.

Oh, en je moet zeker geen Sharqi spelen als je een hekel hebt aan goede chopperpiloten. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 10-08-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben momenteel bezig aan een persoonlijke spreadsheet van mijn favoriete wapens. Na het opmaken van alle stats, en het ingamen testen van de feeling van het wapen (een wapen kan nog zo goeie stats hebben: als het lelijk klinkt of het slecht eruit ziet, speel ik er niet zoveel mee :P ) zal ik zo per class ongeveer 5-6 wapens bekomen waar ik doorheen zal cyclen.

Maar ik denk dat ik een bug heb ontdekt bij de PP-19: heeft die niet te weinig damage? 16.7 is toch extreem laag! Kijk naar de grafiekjes. Een fout van Dice dus?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/benchmarks/stats.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/benchmarks/statspp19.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
CodeCaster schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

Dan moet je ook niet campen in gebouwen... Ik vind choppers gewoon niet overpowered, ik zit zelf regelmatig in de gunner-seat en (ja, dat kan ook wat over mij zeggen) ik haal zeker geen 50-killstreaks. Maar dat zal ook komen doordat ik tegenstanders tref waarbij de air ook op z'n zachtst indrukwekkend is te noemen.

Oh, en je moet zeker geen Sharqi spelen als je een hekel hebt aan goede chopperpiloten. ;)
Ik wordt niet zo vaak gekilled door helicopters hoor, ze zijn trouwens er ook nog eens vrij makkelijk er uit te snipen.

Maar ik zei trouwens niet dat ik een hekel aan chopperpiloten heb, maar dat ik het snel saai zou vinden om telkens op een server in een vehicle te zitten.. daarin tegen zijn dan de gunners irritanter want die maken de kills. O-)

2maatjes van me zaten ook elke ronde in de chopper, nou ze hebben het te horen gekregen van mij en iemand anders, natuurlijk leuk als je 2 best buddies bent maar ja (boring???) ze doen dat nu gelukkig een stuk minder en durven nu ook rond te lopen zonder paar ton stalen beveiliging om hun heen.

Het zijn ook vaak de trotse mensen die vaak dan een server joinen, kijken of er een chopper staat en indien niet dan leaven, of heel telkens gewoon wachten op chopper als ze dood zijn.
En stel je voor dat 1v/d2 er niet in kan, dan flippen ze en droppen de helicopter in de zee plus stappen ze snel uit.

Ze ook claimen altijd zo'n heli voor de hele match. :z, is trouwens niks persoonlijks tegen iemand hier dan ook, maar meeste vehicle players zijn echt tuig.

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 10-08-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Minaaj schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:19:
[...]

Mikkunsten zou ik het niet echt noemen hoor, want je houd je knop in en zelfs gebouwen gaan er van kapot. Natuurlijk komt er soms pre-fire bij kijken maar toch, het blijft of salvo's schieten/inhouden.
Echt heel serieus kan ik het niet nemen toch zal ik er een serieuze reactieve op geven ;)

Als je op grote hoogte vliegt zijn de mannetjes een paar pixels groot en bepaald ook de beweging en hoogte waar je kogels komen. Ik vind het makkelijker om iemand te raken op de grond dan vanuit de lucht. Maar de chopper gun heeft geen recoil en schiet bijna 100% accuraat en op de grond is een snelle reactie vereist, als chopper gunner is accuratie veel belangrijker dan snelheid. Je kan als chopper gunner je muis snelheid flink omlaag halen, dit verminderd hoe snel je reageert maar geeft je een stuk beter accuratie, vooral van afstanden 500 m +.

Ik heb al met veel gunner gevlogen en er maar heel weinig gunners die echt alles neer maaien neer wat ze zien, in de praktijk is het niet zo makkelijk als je zegt. Ja als je voor een paar mannetjes hovert dan kan een blinde ze nog neermaaien, maar dat kan iemand die met een m60 die de lange gang op metro campt ook.

Bovendien iemand die goed met tv guided schiet is tig keer waardevoller dan iemand die met de gun kan sprayen en die tv guided is iets waar je er 1000 van moet afschieten voordat je enigszins air target mee gaat raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

evilpin0 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:49:
Bovendien iemand die goed met tv guided schiet is tig keer waardevoller dan iemand die met de gun kan sprayen en die tv guided is iets waar je er 1000 van moet afschieten voordat je enigszins air target mee gaat raken.
Zie je wel, heb ik toch nog wat aan m'n BF2-ervaring. TV-missiles gaan me aardig goed af. Bewijs zal ik jullie schuldig moeten blijven, als ik aan het recorden ben dan mis ik alles. :P

Pagina: 1 ... 73 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.