Dat heb ik gedaan hoor. Hier staan ze verkleind.Larrs schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:34:
[...]
Je moet eerst even je screenshots door het forum laten checken(vinkje naast check images) voordat je je bericht verstuurd. Dan worden ze automagisch verkleind.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Geen flauw idee.Makkelijk schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:34:
[...]
Sinds wanneer worden screenshots automagisch verkleind op got?
@DanielWW2, enig idee hoe het kan dat het beeld extreem donker is zonder pre en post sharpening though?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja maar als je de pagina niet vernieuwd (F5) dan zijn ze niet klein. Dus als jij gewoon geklikt hebt op het balkje onderaan met er is 1 nieuw bericht dan zijn ze niet verkleind. Dat is een bugje
@lolleflikker Dat is geen bugje, dat is omdat je überhaubt niet uit moet gaan van die rode balkjes, ze zijn niet voor niets rood met een of ander tekstje er in..
Ennn ontopic.
Ennn ontopic.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Burgerpall?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dit ziet er ook wel veel belovend uit:
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je weet dat dit het BF3 topic is hé?hardcoresmurf schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:14:
dit ziet er ook wel veel belovend uit: [video]
I know maar is het is wel in de stijl van battlefield
Eindelijk weer een game waar alles niet om unlocks draaithardcoresmurf schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:38:
[...]
Casus' Bellyfield 3??hardcoresmurf schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:38:
[...]
Maar dit heeft natuurlijk niet veel met BF3 te maken.
Als we games gaan posten die qua graphics op BF3 lijken kan ik dit forum ook wel vol gaan spammen met COD BO2.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Successful troll is successfulAdmiralSnipe schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:44:
[...]
Casus' Bellyfield 3??
Maar dit heeft natuurlijk niet veel met BF3 te maken.
Als we games gaan posten die qua graphics op BF3 lijken kan ik dit forum ook wel vol gaan spammen met COD BO2.
Hmm, tempting die FXAA injector. Het ziet er alleen wel erg blauw uit, ook ben ik bang voor fps drops. Kom bij quake vandaan dus als er iets is waar ik me aan erger is het wel low fps/unstable fps 
"1.3" is dus niet al te best voor de framepjes?
800x640 en alles op low dan maar?kevz schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:37:
Hmm, tempting die FXAA injector. Het ziet er alleen wel erg blauw uit, ook ben ik bang voor fps drops. Kom bij quake vandaan dus als er iets is waar ik me aan erger is het wel low fps/unstable fps
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
haha, dat doe ik in quake wel, maar hier op bf3 staat hij gewoon op 1920x1080, native reso van mijn lcd monitor. Ook de settings licht getweaked for een hogere average framerate. Het meeste staat op low/medium en vooral de postprocessing lekker uitlaten
Tot nu toe vind ik het spel prima draaien op mijn 1366 i7 en gtx460oc, maar lager in fps wil ik ook echt niet gaan
Weird, Origin werkte hier de hele dag niet maar kan nu opeens weer inloggen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
zo, fftjes de specact bundel bij EA Support weten los te peuteren, nu nog een 25% kortingscode voor de Origin Store
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ja hoor, ze kondigen servers aan voor alle platformen maar omdat de PS3 eerst is begint er meteen een console war. De meeste mensen snappen dus echt niet de volgorde in game platformen.
PC > consoles > handhelds > Wii > Wii U > Phillips CDI.

Oh en het is de noob dus altijd leuk.
WTF? Gisteren een potje Oman gespeeld waarbij ik terwijl de ronde al bezig was joinde, en drie kwartier aan epische strijd later heb ik het spel op het scorescherm aan het eind van de ronde afgesloten. De ronde verscheen vervolgens niet in m'n Battlelog.
Jammer, zou je zeggen, en inderdaad, maar zojuist is het weer gebeurd. Zelfde map, andere server, weer een lekker potje gespeeld waarin we, nadat ik binnenkwam in een zware achterstand, uiteindelijk toch wonnen (20 kill streak in een tank
), en wéér niet in Battlelog.
De servers zijn ranked, en ik sluit de game (met Alt+F4 dan wel) af op het scorescherm, dus als alle tabs (score, unlocks, awards, vehicles, kits, enz) er staan en je ook al een Quit-knop hebt. Ligt dit nou aan mij, of...
Jammer, zou je zeggen, en inderdaad, maar zojuist is het weer gebeurd. Zelfde map, andere server, weer een lekker potje gespeeld waarin we, nadat ik binnenkwam in een zware achterstand, uiteindelijk toch wonnen (20 kill streak in een tank

De servers zijn ranked, en ik sluit de game (met Alt+F4 dan wel) af op het scorescherm, dus als alle tabs (score, unlocks, awards, vehicles, kits, enz) er staan en je ook al een Quit-knop hebt. Ligt dit nou aan mij, of...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nee, was dat maar waar. Ook hier verschijnen sommige potjes (alsmede de punten) niet op Battlelog. Erg vervelend als je net een goede ronde achter de rug hebt. Als ik vervolgens kijk bij de mensen die ook bij mij in de server zaten, dan vind ik de battlereport daar ook niet terug. Dus wat mij betreft is dat probleem nog steeds niet opgelost, alhoewel het voor de "fix" erger was.CodeCaster schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:53:
Ligt dit nou aan mij, of...
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Het was in beide gevallen zeker zonde van de punten.
Minaaj schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:03:
[...]
http://www.g2play.net/store/
Daar is hij 45 euro, indien je daar dingen vaker koopt kan je ook om de zo veel aankopen een korting krijgen.![]()
Zo zijn er nog meerdere winkels.
Bedankt allebei! Dat maakt Premium een stuk aantrekkelijker.LongBowNL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:11:
http://www.gamekey.nl/battlefield-3-premium-dlc-kopen.html (Donderdag op voorraad)
Of als je niet kan wachten: http://www.onlinekeystore...remium-CD-KEY-ORIGIN.html
Meer over keys hier: Legale gamekeys kopen - Deel II
Verwijderd
je weet wel zeker dat je op ranked servers aan het spelen was?CodeCaster schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:18:
Dan ben ik gelukkig niet de enige. Het was in beide gevallen zeker zonde van de punten.![]()
Zijn er meer mensen die momenteel last hebben van lag en freezes? Ik heb 4 servers uit verschillende landen geprobeerd en iedereen klaagt over hetzelfde..
MSI GX660R for the win!
Ja hier ook. Vast een update of weet ik t wat. Maar het is toch bedtijd, morgen zien we het wel weerEgg schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:27:
Zijn er meer mensen die momenteel last hebben van lag en freezes? Ik heb 4 servers uit verschillende landen geprobeerd en iedereen klaagt over hetzelfde..
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Zo, eventjes lekker Karkand gespeeld vandaag. Al een tijdje niet meer gedaan maar toch een leuke map
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
dacht al dat het aan m'n pc lagMu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:32:
[...]
Ja hier ook. Vast een update of weet ik t wat. Maar het is toch bedtijd, morgen zien we het wel weer

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ja, de ene server was een bookmark, en m'n filter in Battlelog staat ook op Ranked.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:26:
[...]
je weet wel zeker dat je op ranked servers aan het spelen was?
Nice en gelukkige verjaardag!Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:36:
Zo, eventjes lekker Karkand gespeeld vandaag. Al een tijdje niet meer gedaan maar toch een leuke map
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Thnx
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Yep, op Close Quarters maps. Was al bang dat het aan mijn nieuwe graka of CQ lag.. Net eerste drie potjes Gunmaster gespeeld, even doorbijten maar wel lachen. Maps zijn klein, wel veel routes en ze zien er erg cool uit!Egg schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:27:
probleem ook gehad. nu niet meer. gebruik ie9 en zorg dat ik geen andere tabs heb openstaan nu zie ik wel alles in battlelog. ook getest in firefox en doet het ook weer, verder geen aanpassingen gedaan.CodeCaster schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:53:
WTF? Gisteren een potje Oman gespeeld waarbij ik terwijl de ronde al bezig was joinde, en drie kwartier aan epische strijd later heb ik het spel op het scorescherm aan het eind van de ronde afgesloten. De ronde verscheen vervolgens niet in m'n Battlelog.
Jammer, zou je zeggen, en inderdaad, maar zojuist is het weer gebeurd. Zelfde map, andere server, weer een lekker potje gespeeld waarin we, nadat ik binnenkwam in een zware achterstand, uiteindelijk toch wonnen (20 kill streak in een tank), en wéér niet in Battlelog.
dacht dat het eerst ook door bepaalde servers kwam maar alles werkt weer...
en btw je score komt er wel bij (ieg had ik wel meestal na een uur of zo heel vreemd)
Aha, ik dacht ook dat het aan mijn pc lag, na een minuut alt f4 en sindsdien niet meer gespeeld. Als iedereen er last van heeft zullen ze het wel vlot fixen, wat het ook is..?ThunderNet schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:39:
[...]
dacht al dat het aan m'n pc lagaf en toe even een 2sec freeze
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Haper haper haper haper. Extreem vervelend, neem aan server problemen bij DICE.
Het is gewoon onspeelbaar eigenlijk. Of het serverlag is weet ik niet, maar kan haast niet anders omdat ze vandaag toch geen (mini) patch hebben uitgebracht, of wel? Wel vreemd dat problemen op een server zulke effecten op een client kan hebben, je zou zeggen dat het renderen e.d. compleet los staat van informatie welke server afhankelijk is en dus geen problemen moet veroorzaken. Warpen door het veld is typisch een server/connectie probleem, maar dit lijkt toch echt clientside te zijn. Niet dat het uitmaakt, want je kunt er toch niets aan doen...
Raku
Was al bang dat me geheugen het begaf, maar gelukkig lijkt dat niet zo te zijn
Wordt gesuggereerd dat er een probleem met punkbuster is. Non-punkbuster server waar ik zonet in zat had idd nergens last van.
Gebruik geloof ik dezelfde settings, zal miijn probleem vandaag op mijn werk nog even googlenJay-P schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:36:
[...]
Welke codec en welke settings gebruik je ? Ik gebruik nu Dxtory codec met medium quality met compress aangevinkt(@ 720p/30fps), net even getest met rawcap om naar twee schijven tegelijk op te slaan en ziet er wel goed uit zonder merkbare FPS drop(hopelijk op een volle 64p server op Oman ook acceptabel). Waar speel je je opgenomen footage in af (VLC lust geen Dxtory codec heb ik al gemerkt, WMP draait hij wel perfect in).
Wat ga je recorden btw ? Misschien leuk om een keer volledige match te recorden vanuit een jet en een choppa en dan de beelden te mixen. Zit nu alleen effe op een Wimax 2mb down 1mb up verbinding dus uberhaupt iets naar youtube uploaden wordt voor mij al een lange zit
Wou wat chopper/tank/apc footage recorden
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Geen idee, staat default ingesteld.Makkelijk schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:54:
@erikvandenberg Waar staat je FOV op? Met die resolutie van jou zou ik die sowieso wat hoger zetten, je hebt toch lekker veel pixels om alles scherp te zien.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 12:06
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
ik heb hem altijd op 90 staan
boven de 90 krijg je een vissenkom.
ik raad iedereen aan om FoV op zijn hoogst te zetten, je ziet gewoon veel meer.
soms kan ik gewoon schuin naast iemand lopen en dan heeft hij het helemaal niet in de gaten.
Vanavond kunnen we ook op dice dog tags jagen, voor de verzamelaars.
en ze zijn nu bezig met de PC update, want blijkbaar laggen en freezen sommige servers (hierboven ook aangegeven)
ik heb mijn pc vannacht niet uitgezet en nu draait hij nog steeds, dus kan vanavond gewoon gamen
mijn pc gaat voorlopig niet meer uit totdat ik een nieuwe heb, anders gaan jullie me nog missen ook
Angelo NL / Global Cargo VTC
Grotere FOV = kleinere mannetjes, dus mikken is moeilijker (minder pixels om te raken). Ik speel op de standard settings. Vooral in voertuigen zie ik vaak een kleine glimp van de tegenstander die heel even een paar pixels laat zien, met een grotere FOV is dat ook lastiger te zien.
Maar een grotere FOV heeft zeker een voordeel dat je gewoon meer ziet, alleen de nadelen vind ik persoonlijk te groot
Maar een grotere FOV heeft zeker een voordeel dat je gewoon meer ziet, alleen de nadelen vind ik persoonlijk te groot
Groter scherm kopenevilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:40:
Grotere FOV = kleinere mannetjes, dus mikken is moeilijker (minder pixels om te raken). Ik speel op de standard settings. Vooral in voertuigen zie ik vaak een kleine glimp van de tegenstander die heel even een paar pixels laat zien, met een grotere FOV is dat ook lastiger te zien.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, daarom zei ik het ook tegen erik. Met hogere resolutie kun je FOV het best wat vergroten, je hebt sowieso al een voordeel qua details dus profiteer er van!
Ik vind 90 op 1080P wel veel te hoog, maar het hangt enorm van je speelstijl af. Als je altijd scoped valt er wel wat voor te zeggen om FOV te verhogen. Als je met bolt action rifles speelt moet je wel scopen dus dan is hogere FOV helemaal niet nadelig.
Ik vind 90 op 1080P wel veel te hoog, maar het hangt enorm van je speelstijl af. Als je altijd scoped valt er wel wat voor te zeggen om FOV te verhogen. Als je met bolt action rifles speelt moet je wel scopen dus dan is hogere FOV helemaal niet nadelig.
[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 27-06-2012 11:25 ]
Ik speel standaard met FOV90 eigenlijk op mijn 23" 1080P scherm. Er komt een 32" inch TV aan waar ik eigenlijk hetzelfde wil doen. Het is prima te spelen hoor, sterker nog ik heb 't gevoel dat ik veel meer zie. Ja de mannetjes zijn misschien iets kleiner maar is dat zo significant? Dan leer je meteen beter mikkenMakkelijk schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:49:
Ja, daarom zei ik het ook tegen erik. Met hogere resolutie kun je FOV het best wat vergroten, je hebt sowieso al een voordeel qua details dus profiteer er van!
Ik vind 90 op 1080P wel veel te hoog, maar het hangt enorm van je speelstijl af. Als je altijd scoped valt er wel wat voor te zeggen om geen RDS maar een Holo te nemen en de FOV te verhogen. Als je met bolt action rifles speelt moet je wel scopen dus dan is hogere FOV helemaal niet nadelig.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Als ik het niet vergeet ga ik dat morgen eens testen! Vanaaf weer eens workshopje beatboxen geven aan zooitje kids..Makkelijk schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:49:
Ik vind 90 op 1080P wel veel te hoog, maar het hangt enorm van je speelstijl af. Als je altijd scoped valt er wel wat voor te zeggen om geen RDS maar een Holo te nemen en de FOV te verhogen. Als je met bolt action rifles speelt moet je wel scopen dus dan is hogere FOV helemaal niet nadelig.
Had trouwens gisteren per ongeluk de guided missle op me APC geselecteerd en had wonderbahr veel kills ermee. Tow missle is wel beter maar die guided missle werkt heel goed tegen tanks die gerepaired worden aangezien de topdown atack alle repair mannetjes kilt.
Wat ook leuk is; als driver de tow missle meenemen op de APC en de gunner (waarmee je op op voip zit) de asdf oid shells mee laten nemen. Dan een tow schieten en dan de gunner naar dr driver postitie en het afmaken met de anti armor rounds. Die APC anti armor rounds hebben namelijk meer dps dan een tank main canon
Wat ook leuk is; als driver de tow missle meenemen op de APC en de gunner (waarmee je op op voip zit) de asdf oid shells mee laten nemen. Dan een tow schieten en dan de gunner naar dr driver postitie en het afmaken met de anti armor rounds. Die APC anti armor rounds hebben namelijk meer dps dan een tank main canon
Dat is heel significant. Ik denk dat het tov de standaard setting (70, speel ik ook op) ongeveer 3x scheelt in het midden van je FOV..Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:52:
[...]
Ik speel standaard met FOV90 eigenlijk op mijn 23" 1080P scherm. Er komt een 32" inch TV aan waar ik eigenlijk hetzelfde wil doen. Het is prima te spelen hoor, sterker nog ik heb 't gevoel dat ik veel meer zie. Ja de mannetjes zijn misschien iets kleiner maar is dat zo significant? Dan leer je meteen beter mikken
[ Voor 12% gewijzigd door Makkelijk op 27-06-2012 10:35 ]
@Evilpin0: Ik gebruik eigenlijk altijd de tpfsd(whatever) anti armor rounds. TOW is dacht ik wel instant disable maar ik mis nog wel eens en dan ben je, zeker als je een tank tegenover je hebt, eigenlijk altijd wel de lul. Vooral op city maps(Strike, Sharqi en Bazaar) waar ik vaker in de APC zit dan op de grotere maps is een TOW toch best redelijk goed te ontwijken. Die anti armor rounds zijn ook veel makkelijker te gebruiken als je blijft bewegen, TOWs lukken mij niet terwijl ik blijf rijden en stilstand is vaak dodelijk. Ook zijn ze itt TOWs nog best te doen tegen infantry al hebben ze dan wel een direct hit nodig. Volgens mij is Oman (iig aan Rus zijde) wel een map waar guided rounds veel slimmer zijn omdat er vaak gelukkig nog een paar snipercampers wel zo slim zijn om een Soflam neer te zetten en er veel minder mogelijkheden zijn om je tank achter te verschuilen.
Kan komen dat ik veel bf2 gespeeld heb maar ik vind TOW echt the way to go 
Lekker gevoel ook als je hem nog net in ze arse kan boren en die disable krijgt, die tpfsd disabled je ook met 1 burst maar doet het echt kak tegen infranterie, vooral als ze in dekking zijn. Denk een goede set-up in clanwars, in pubs mis je wel infanterie kills ermee. Gisteren werd ik te grazen genomen in apc vs apc gevecht door de rounds, echter kwam ik later die apc lopend tegen en dat was echt een lachertje, geloof dat die wel 3 burst op me leeg schoot en had nog 100% hp erna.
Kom anders vanavond even langs op onze team speak?
Lekker gevoel ook als je hem nog net in ze arse kan boren en die disable krijgt, die tpfsd disabled je ook met 1 burst maar doet het echt kak tegen infranterie, vooral als ze in dekking zijn. Denk een goede set-up in clanwars, in pubs mis je wel infanterie kills ermee. Gisteren werd ik te grazen genomen in apc vs apc gevecht door de rounds, echter kwam ik later die apc lopend tegen en dat was echt een lachertje, geloof dat die wel 3 burst op me leeg schoot en had nog 100% hp erna.
Kom anders vanavond even langs op onze team speak?
Verwijderd
Als je nou op 2560x1600 speelde zag je geen glimp die een paar pixels liet zien maar gewoon een stukje kerel om het hoekje en kon je pixel-precies z'n noten eraf blaffen met je kanon. Ook op FOV 90 (waar ik ook mee speel).evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:40:
De nadelen kun je counteren door niet op z'n klein schermpje te willen spelen. Leuk voor CQ en CoD maar op afstand heb je gewoon een hogere reso nodig. Alwaar we 30" voor uitgevonden hebben.Maar een grotere FOV heeft zeker een voordeel dat je gewoon meer ziet, alleen de nadelen vind ik persoonlijk te groot
Dan kan hij wel slecht mikken - ik speel op Bazaar altijd voor IFV driver gelijk vanaf de spawn (omdat ik vrijwel altijd de eerste ben die spawnt en op mijn favo servers de round-start timer 0 isevilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:55:
Kan komen dat ik veel bf2 gespeeld heb maar ik vind TOW echt the way to go
Daarna even rellen op A en C en zorgen dat je de vijandelijke IFV op de spawn houdt terwijl je team de rest van de kaart inpikt, en dan maak ik nog best wel inf kills met de sabots. Je moet wel een beetje mikken, maar één hit is, mits je niet in de grote teen schiet, gewoon een kill dus dat lukt heus wel tegen inf. Beter dan die raket, waar je evengoed mee moet mikken en die maar één schot heeft ipv 6. Ik geloof dat mijn hoogste IFV killstreak als driver op Bazaar iets van 23 of 24 is, waarvan ongeveer 2/3 met gewone explo rounds en 1/3 met sabots (zelfs een paar headshots
Daarnaast vind ik het gewoon erg grappig om volgas snelvurend een tank of IFV in één gecombineerde salvo van 12 schoten volkomen plat te walsen van achter- of zijkant en dan door het wrak heen te beuken en jacht te maken op de overlevenden danwel escorte. Lukt niet altijd maar als het wél lukt is het wel een tof gevoel.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 11:21 ]
@KnetterGek een groot scherm geeft je zeker voordelen maar per se nodig is het niet. Ik zie het verband met CQ en CoD ook niet echt. Een groot scherm heeft altijd voordelen.
Den alleen niet dat er rijen mensen staan die 27 of 30" schermen gaan kopen voor BF3
Den alleen niet dat er rijen mensen staan die 27 of 30" schermen gaan kopen voor BF3
[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 27-06-2012 11:22 ]
Het lijkt me heel vet op die resolutie te spelen op een 30". Maar uiteindelijk vind ik het vetter om die frags te scorenVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:12:
[...]
Als je nou op 2560x1600 speelde zag je geen glimp die een paar pixels liet zien maar gewoon een stukje kerel om het hoekje en kon je pixel-precies z'n noten eraf blaffen met je kanon. Ook op FOV 90 (waar ik ook mee speel).
[...]
De nadelen kun je counteren door niet op z'n klein schermpje te willen spelen. Leuk voor CQ en CoD maar op afstand heb je gewoon een hogere reso nodig. Alwaar we 30" voor uitgevonden hebben.
Als ik bv in een tank rij @ full speed door golf of oman scan ik eigenlijk belachelijk veel per seconde vooral in gebieden met kapot geschoten huizen, beter nog, ik kan niet het volledige beeld verwerken en focus me dan meer op plekken waar ik verwacht dat ze aankomen.
Voor voertuigen heb ik er niet veel aan denk, ik zit altijd in third person tenzij ik schiet. Third person vergroot ook de FOV.
Als infranterie focus ik me op het midden van me scherm, zie je wat aan de zijkant wat op je schiet ben je toch al dood. Bovendien helpt goed geluid ook erg mee.
Ga het wel proberen in de chopper om de FOV te vergroten, maar denk dat door de cockpit het niet veel effect zal hebben.
@Makkelijk
Zodra je je ogen moet bewegen heb je een nadeel van een groot scherm, zoals Awesome-o ook al aangaf, ga je verder zitten dan mis je detail.
Maar zeker dat het vetter is! Speel eigenlijk al mijn games (behalve bf3) op mijn 47"tv en dat is gewoon veel vetter.
[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 27-06-2012 11:25 ]
Trouwens, FOV heeft geen enkele invloed op scoped beeld of wel? Dat spreekt dan weer voor een hoge FOV voor mensen die altijd ADS schieten
@evilpin0 Ik denk inderdaad dat zoveel mogelijk resolutie veel belangrijker is. Daarom ook liever 27" dan 30"..
@evilpin0 Ik denk inderdaad dat zoveel mogelijk resolutie veel belangrijker is. Daarom ook liever 27" dan 30"..
[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 27-06-2012 11:27 ]
Verwijderd
Door die hoge res wordt het akkelijker om die frags te scoren, is het punt een beetje...evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:21:
[...]
Het lijkt me heel vet op die resolutie te spelen op een 30". Maar uiteindelijk vind ik het vetter om die frags te scoren
Ja, en dat wordt moeilijker als je gedetailleerder kunt zien waar wat beweegt? Juist in scrapheaps is het makkelijk om duidelijk te kunnen zien wat bewegende lichaamsdelen zijn en wat alleen maar resten van het gebouw zijn. En omdat je in je voertuig makkelijk op grotere afstanden kunt zien wat waar loopt heb je van te voren al een beter overzicht van waar de engineers en C4-runners zitten. Ondanks dat je FOV hoger is en ze dus procentueel t.o.v. je scherm kleiner zijn, zijn ze nog steeds gedetailleerder dan op je kleine scherm. Dat speelt gewoon echt makkelijker.Als ik bv in een tank rij @ full speed door golf of oman scan ik eigenlijk belachelijk veel per seconde vooral in gebieden met kapot geschoten huizen, beter nog, ik kan niet het volledige beeld verwerken en focus me dan meer op plekken waar ik verwacht dat ze aankomen.
Juist in voertuigen vind ik het verschil in resolutie enorm belangrijk. Ik snipe met m'n tank andere tanks, jeepjes en langzame infanterie vanaf de andere kant van de kaart zonder zoom-optics. Die heb je niet nodig, want je hebt een hoge resolutie. Met je jetje wordt het makkelijker om dingen te raken als je ze kunt zien bewegen en het afknallen van renennde ventjes met je guns wordt ook makkelijker dan.Voor voertuigen heb ik er niet veel aan denk, ik zit altijd in third person tenzij ik schiet. Third person vergroot ook de FOV.
Het idee is dat als het aan de zijkant op je aan het schieten is, je dat gezien had voor het gebeurde als je FOV hoger was geweest. Je bent lastiger te flanken als je een wijdere blikwinkel hebt.Als infranterie focus ik me op het midden van me scherm, zie je wat aan de zijkant wat op je schiet ben je toch al dood. Bovendien helpt goed geluid ook erg mee.
Ik weet zelfs niet of de FOV in voertuigen zomaar 1 op 1 meegaat met je FOV instelling. Ik heb in de tank altijd een beetje het gevoel dat ik door een scope zit te turen, bijvoorbeeld.Ga het wel proberen in de chopper om de FOV te vergroten, maar denk dat door de cockpit het niet veel effect zal hebben.
Eh... je moet niet in de tuin gaan zitten en door het raam naar binnen loeren, natuurlijk. 10 tot 20 cm meer afstand maakt zeker niet dat je details gaat missen, tenzij je écht hele slechte ogen hebt én je bril vergeten bent. Ter vergelijking, ik heb -4 en -3 brilleglazen en ik heb nérgens last van dat ik details mis, ook niet met FOV 90 als de vijandjes door bosjes kruipen op 300 meter verder. Die ga ik gewoon hoofdschieten ondanks de afstand omdat ik ze goed kan zien en ze dus kan beschieten.evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:21:
Zodra je je ogen moet bewegen heb je een nadeel van een groot scherm, zoals Awesome-o ook al aangaf, ga je verder zitten dan mis je detail.
Ik dnek dat je een weekje moet spelen op een écht hi-res scherm voor je er een oordeel over velt, want ik heb echt een beetje het idee dat je een PC scherm met je TV gaat vergelijken. Dat gaat echt volkomen mank.
Ik gebruik op m'n snipers eigenlijk altijd de ACOG, omdat ik de drop-gauge nodig heb om op lange afstand in te kunnen schatten waar m'n kogel gaat landen. Als ik met een Red Dot speel (ik hou niet van de Kobra) werkt dat tot een meter of tweehonderd en dan wordt het meer tobben. Door de hoge resol kan ikechter nog wel prima zien wat er gebeurt, ik krijg alleen die kogels niet lekker on-target. Maar dat ligt er volgens mij meer aan dat ik een slechte sniper benQPeter schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:37:
Als ik sniper speel met kobra sight met hoge FOV, zie ik in de verte veel minder. Daarom als ik sniper speel verlaag ik altijd mijn FOV naar standaard instellingen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 11:43 ]
Als ik sniper speel met kobra sight met hoge FOV, zie ik in de verte veel minder. Daarom als ik sniper speel verlaag ik altijd mijn FOV naar standaard instellingen.
mee eens, zal wel eens zon super high reso willen checken. Dan kan ik er nuttig commentaar op geven.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:36:
[...]
Eh... je moet niet in de tuin gaan zitten en door het raam naar binnen loeren, natuurlijk. 10 tot 20 cm meer afstand maakt zeker niet dat je details gaat missen, tenzij je écht hele slechte ogen hebt én je bril vergeten bent. Ter vergelijking, ik heb -4 en -3 brilleglazen en ik heb nérgens last van dat ik details mis, ook niet met FOV 90 als de vijandjes door bosjes kruipen op 300 meter verder. Die ga ik gewoon hoofdschieten ondanks de afstand omdat ik ze goed kan zien en ze dus kan beschieten.
Ik dnek dat je een weekje moet spelen op een écht hi-res scherm voor je er een oordeel over velt, want ik heb echt een beetje het idee dat je een PC scherm met je TV gaat vergelijken. Dat gaat echt volkomen mank.
edit; tot die tijd blijf ik wel bij mijn standpunt, groter is niet beter
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 27-06-2012 11:49 ]
Wat de fov betreft even een kopie uit een ander forum die het wel goed weergeeft imho:Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:36:
[...]
Door die hoge res wordt het akkelijker om die frags te scoren, is het punt een beetje...
Hoge resolutie zegt niets zonder het bijbehorende formaat beeldscherm en je afstand tot het beeldscherm. Kan je alles in 1 blikveld vangen? Kan je dan ook alle mate van details zien die je wilt? Kan je snel en precies genoeg mikken op alle afstanden? Hoge res alleen =! makkelijke frags......
Ja, en dat wordt moeilijker als je gedetailleerder kunt zien waar wat beweegt? Juist in scrapheaps is het makkelijk om duidelijk te kunnen zien wat bewegende lichaamsdelen zijn en wat alleen maar resten van het gebouw zijn. En omdat je in je voertuig makkelijk op grotere afstanden kunt zien wat waar loopt heb je van te voren al een beter overzicht van waar de engineers en C4-runners zitten. Ondanks dat je FOV hoger is en ze dus procentueel t.o.v. je scherm kleiner zijn, zijn ze nog steeds gedetailleerder dan op je kleine scherm. Dat speelt gewoon echt makkelijker.
Dergelijke mate van details is alleen relevant als je er daadwerkelijk op schiet, je hoeft niet te zien wat voor sokken iemand aanheeft in de hoek van je scherm. Zodra jij moet focusen op beeldhoeken verlies je je overzicht en daarmee lever jij reactietijd in.
Juist in voertuigen vind ik het verschil in resolutie enorm belangrijk. Ik snipe met m'n tank andere tanks, jeepjes en langzame infanterie vanaf de andere kant van de kaart zonder zoom-optics. Die heb je niet nodig, want je hebt een hoge resolutie. Met je jetje wordt het makkelijker om dingen te raken als je ze kunt zien bewegen en het afknallen van renennde ventjes met je guns wordt ook makkelijker dan.
Zolang je op de native resolutie speelt van je beeldscherm speelt zit je wat dat betreft goed. Bij gelijke DPI betekent een hogere resolutie een grotere afstand van je scherm om daadwerkelijk meer te zien. Dat is een afweging.
Het idee is dat als het aan de zijkant op je aan het schieten is, je dat gezien had voor het gebeurde als je FOV hoger was geweest. Je bent lastiger te flanken als je een wijdere blikwinkel hebt.
Fair enough, daarentegen is het wel weer een stuk lastiger om gericht terug te schieten.
Ik weet zelfs niet of de FOV in voertuigen zomaar 1 op 1 meegaat met je FOV instelling. Ik heb in de tank altijd een beetje het gevoel dat ik door een scope zit te turen, bijvoorbeeld.
Geen idee hoe dat werkt met voertuigen eerlijk gezegd, zit daar standaard al niet een lichte zoom in zoals bijvoorbeeld een holo?
It is personal preference but the "correct" values are 90 horizontal FOV for 4:3, 106 FOV for 16:9 and 100 FOV for 16:10.
In vertical FOV this would be 74 for the setting in BF3. The reason they use vertical FOV is because it is constant then. 74 vertical would automatically provide 90 FOV in 4:3, 100 FOV in 16:10 and 106 FOV in 16:9
Any more than 74 and you start to fisheye. If you don't mind a little fisheye effect then use higher, but there is no reason to go lower.
Is dat dan zeg maar de sweet spot FoV?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:49:
[...]
Wat de fov betreft even een kopie uit een ander forum die het wel goed weergeeft imho:
It is personal preference but the "correct" values are 90 horizontal FOV for 4:3, 106 FOV for 16:9 and 100 FOV for 16:10.
In vertical FOV this would be 74 for the setting in BF3. The reason they use vertical FOV is because it is constant then. 74 vertical would automatically provide 90 FOV in 4:3, 100 FOV in 16:10 and 106 FOV in 16:9
Any more than 74 and you start to fisheye. If you don't mind a little fisheye effect then use higher, but there is no reason to go lower.
Mja, sweet spot is een persoonlijke voorkeur, maar met vfov van 74 heb je in elk geval geen beeldvervorming, dat is zeg maar het nulpunt.
Edit: Het is wel mijn persoonlijke voorkeur, in slow-paced shooters met een korte TTK focus ik liever op het gebied voor me dan op het gebvied schuin achter me. Als een goede speler me beschiet van schuinachter heb ik als het goed is toch al geen tijd meer om tijdig terug te schieten en door slechte spelers laat ik mij niet besluipen.
Let wel, dit geldt met name voor infantry.
[ Voor 38% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 27-06-2012 12:16 ]
Verwijderd
Wat de fov betreft even een kopie uit een ander forum die het wel goed weergeeft imho:Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:36:
[...]
Door die hoge res wordt het akkelijker om die frags te scoren, is het punt een beetje...
Hoge resolutie zegt niets zonder het bijbehorende formaat beeldscherm en je afstand tot het beeldscherm. Kan je alles in 1 blikveld vangen? Kan je dan ook alle mate van details zien die je wilt? Kan je snel en precies genoeg mikken op alle afstanden? Hoge res alleen =! makkelijke frags......
Ho even, nou betrek jij er ineens variabelen bij die niet genoemd werden. Natuurlijk is het zo dat als je je reso verhoogt én je gaat op 150 meter van je scherm staan je geen bal meer ziet. Evenzo werkt het niet als je ineens besluit je scherm uit te laten, met de kleurenspiegel in je driverinstellingen te gaan spelen zodat alles zwart-wit is of als je plotseling de muis inruilt voor een joystick met twee knoppen.
Als je alle andere variabelen gelijk laat, dus zorgt dat je nog steeds je hele scherm kunt zien zonder je hoofd te hoeven bewegen, zorgt dat je helderheid en kleurechtheid in orde zijn en niet niet plotseling parkinson ontwikkelt dán is een hogere resolutie een voordeel. Als je ineens andere variabelen gaat aanpassen is de vergelijking natuurlijk ineens geheel zinloos.
Ja, en dat wordt moeilijker als je gedetailleerder kunt zien waar wat beweegt? Juist in scrapheaps is het makkelijk om duidelijk te kunnen zien wat bewegende lichaamsdelen zijn en wat alleen maar resten van het gebouw zijn. En omdat je in je voertuig makkelijk op grotere afstanden kunt zien wat waar loopt heb je van te voren al een beter overzicht van waar de engineers en C4-runners zitten. Ondanks dat je FOV hoger is en ze dus procentueel t.o.v. je scherm kleiner zijn, zijn ze nog steeds gedetailleerder dan op je kleine scherm. Dat speelt gewoon echt makkelijker.
Dergelijke mate van details is alleen relevant als je er daadwerkelijk op schiet, je hoeft niet te zien wat voor sokken iemand aanheeft in de hoek van je scherm. Zodra jij moet focusen op beeldhoeken verlies je je overzicht en daarmee lever jij reactietijd in.
Focussen op beeldhoeken hoeft alleen als je er met je gok te dicht op zit. Bind desnoods een stokje aan je neus om de ideale afstand te handhaven, als je hier echt zo'n last van hebt.
Overigens is dat hoge detail vaak wel zinvol want ik kan goed zien aan een voertuig of een ventje op afstand of hij een bedreiging is (Javelin, Stinger or RPG? AT Mines of Repair Tool? Claymores of C4? Reactive Armor of Prox. Sensor?) en daar dan direct een beslissing over maken of ik daar een schot op ga lossen of hem/haar/het pas ga pakken als ik een grotere bedreiging heb opgeblazen.
Juist in voertuigen vind ik het verschil in resolutie enorm belangrijk. Ik snipe met m'n tank andere tanks, jeepjes en langzame infanterie vanaf de andere kant van de kaart zonder zoom-optics. Die heb je niet nodig, want je hebt een hoge resolutie. Met je jetje wordt het makkelijker om dingen te raken als je ze kunt zien bewegen en het afknallen van renennde ventjes met je guns wordt ook makkelijker dan.
Zolang je op de native resolutie speelt van je beeldscherm speelt zit je wat dat betreft goed. Bij gelijke DPI betekent een hogere resolutie een grotere afstand van je scherm om daadwerkelijk meer te zien. Dat is een afweging.
Zoals gezegd echter één die alleen relevant is voor blinden en slechtzienden, want met de huidige DPI-waardes in grote schermen zijn die pixels echt niet zo klein dat je die uit het oog gaat verliezen als je 20 cm naar achteren schuift.
Het idee is dat als het aan de zijkant op je aan het schieten is, je dat gezien had voor het gebeurde als je FOV hoger was geweest. Je bent lastiger te flanken als je een wijdere blikwinkel hebt.
Fair enough, daarentegen is het wel weer een stuk lastiger om gericht terug te schieten.
Het verschil in grootte van die poppetjes is op alles behalve long range echt niet groot, dus dat moet allemaal wel lukken eigenlijk. Op serieuze afstanden heb je dan een scopeje nodig, wellicht. Maar dat gebruiken 99/100 spelers toch al. Ik ben echt niet zo'n hele goeie aim koning, ik heb geen geweldige ogen die bovendien snel moe worden van schermturen dus mijn helderheid staat heel laag, en desondanks schiet ik met alles behalve LMGs redelijk zuiver over flinke afstanden met FOV 90 op een 16:10 scherm. Met de LMGs zou ik het ook zuiver doen maar ik suppress nogal vaak gangen en roltrappen volcontinu wat niet goed is voor je hit%.
Ik ben het met je eens dat de poppetjes kleiner worden, maar niet dat dat een serieus merkbaar verschil in accuracy oplevert, zeker niet op wat kortere afstanden.
Ik weet zelfs niet of de FOV in voertuigen zomaar 1 op 1 meegaat met je FOV instelling. Ik heb in de tank altijd een beetje het gevoel dat ik door een scope zit te turen, bijvoorbeeld.
Geen idee hoe dat werkt met voertuigen eerlijk gezegd, zit daar standaard al niet een lichte zoom in zoals bijvoorbeeld een holo?
Ik vind die holo al behoorlijk ver inzoomen anders. Zelfs de RDS zoomt flink in... daarom is de holo ook genoeg op bijna alles wat geen sniper is: als ik het met de holo niet meer geraakt krijg is het sowieso te ver om er met een automaat op te schieten en wordt het tijd voor de bolt-action of tenminste de semi-auto.
Of de shotgun met slugs
Fish-eye is me niet opgevallen eigenlijk. Weten we zeker dat de FOv instelling in BF3 voor de verticale FOV geldt en niet de horizontale? Ik werd vroeger in Quake en zijn afstammelingen altijd direct wagenziek als ik de FOv te hoog zetten en dus ging vissekomknallen, ik kan me niet heugen al eens kotsmisselijk achter BF3 vandaan te komen.
Premium gekocht. 
Ik had mezelf voorgenomen dat ik het niet zou doen totdat ik er maandag op een nare manier achterkwam dat Premium-peepz voorrang in de queue hebben. Wat lam, het is weer eens gelukt om mensen geld af te troggelen want uiteraard heb je de keuze om het niet te doen, je moet dan wel tot 17 minuten wachten voordat je op een drukke server met jouw vrienden kunt spelen (die Premium wel hebben).
Ja je van 2e plaats ineens naar 6e plaats. En als je dan weer op de 2e plaats staat dan ga je weer terug naar 4 etc.
Een waanzinnig spel maar men weet het weer goed uit te buiten.

Ik had mezelf voorgenomen dat ik het niet zou doen totdat ik er maandag op een nare manier achterkwam dat Premium-peepz voorrang in de queue hebben. Wat lam, het is weer eens gelukt om mensen geld af te troggelen want uiteraard heb je de keuze om het niet te doen, je moet dan wel tot 17 minuten wachten voordat je op een drukke server met jouw vrienden kunt spelen (die Premium wel hebben).
Ja je van 2e plaats ineens naar 6e plaats. En als je dan weer op de 2e plaats staat dan ga je weer terug naar 4 etc.

De enige effectieve manier om te laten merken dat je het niet met de handelswijze van EA eens bent is door het juist niet te kopen...bazs2000 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:23:
Premium gekocht.
Verwijderd
Iemand last van laag/stuttering? Heb het op alle servers, maar ik heb net ook mijn cpu en gpu overgeklokt weet nu niet goed waar het aan ligt
Ja, dat weten we vrij zekerVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:21:
[...]
Fish-eye is me niet opgevallen eigenlijk. Weten we zeker dat de FOv instelling in BF3 voor de verticale FOV geldt en niet de horizontale? Ik werd vroeger in Quake en zijn afstammelingen altijd direct wagenziek als ik de FOv te hoog zetten en dus ging vissekomknallen, ik kan me niet heugen al eens kotsmisselijk achter BF3 vandaan te komen.
Het was geen persoonlijke aanval hoor met de resoluties, ik wou juist alleen aangeven dat er nog veel meer variabelen komen kijken bij het optimaal zien van de benodigde details en scherpte dan alleen resolutie.
Btw, de rds heeft geen zoom hoor maar misschien lijkt dat anders als je een veel hogere fov setting hebt.
Domme vraag, maar laat jij je browser draaien tijdens BF3 spelen? Ik heb altijd hetzelfde probleem als ik firefox (met battlelog) laat aanstaan terwijl ik game. Dankzij mijn shitty taiwan import mobo (asrockVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:35:
Iemand last van laag/stuttering? Heb het op alle servers, maar ik heb net ook mijn cpu en gpu overgeklokt weet nu niet goed waar het aan ligt

Android developer & dürüm-liefhebber
Dat maakt in deze tijd totaal geen verschil. DICE heeft namelijk tijdens de E3 aangegeven dat de marnier van spellen maken verandert is. Dat de huidige generatie een spel koopt en er vervolgens nog zaken bij wil kunnen kopen. Daarvoor maken ze DLC's. Daarnaast kopen toch zoveel mensen premium dat het niet uitmaakt of je het wel of niet koopt voor DICE en EA is het al een succes.Wlie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:29:
[...]
De enige effectieve manier om te laten merken dat je het niet met de handelswijze van EA eens bent is door het juist niet te kopen...
Al vind ik persoonlijk die voorrang op server wel echt slecht. Ik kan me voorstellen dat het onder een premiumstatus valt maar echt eerlijk vind ik het niet. (ik heb ook premium)
Ik heb nog een heel vervelend puntje ondenkt in CQ en dat is dat de binnen 15 meter one shot one kill met een bold action sniper niet helemaal vlekkeloos werkt. Ik heb soms 80% damage op die afstand terwijl ik vol op de borst schoot een dan ook raakte. Zelf soms als ik naast mensen sta heb ik het nog. Dat maakt de sniper in CQ wel wat zwakker.
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Ik heb het nog maar sins vandaag, en ja ik laat die altijd openstaan. Heb 16GB ram dus daar kan het hopelijk niet aan liggenMavamaarten schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:39:
[...]
Domme vraag, maar laat jij je browser draaien tijdens BF3 spelen? Ik heb altijd hetzelfde probleem als ik firefox (met battlelog) laat aanstaan terwijl ik game. Dankzij mijn shitty taiwan import mobo (asrock) kan ik maar 4GB ram in mijn PCtje hebben. Firefox in combinatie met battlelog gebruikt echt veel RAM, en dat heeft lag en stuttering als gevolg.
Alleen zie ik hier nergens posts over dit probleem. Normaal gezien als er iets mis is staat het hier meteen vol met moord en brand xD
FPS is trouwens 60, ping is 20... toch heb ik stuttering/laag
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 12:47 ]
Ze weten hiervan, zowaar van battlelog (is het een primeur dat dergelijke info niet alleen op facebook/reddit staat?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:35:
2012-06-27 09:01
We are aware of networking issues affecting PC players and are working to resolve these issues as soon as possible.
te vroeg gejuichd:
https://twitter.com/zh1nt0/status/217895351561101312
https://twitter.com/gustavhalling/status/217910912315699200
Een suggestie die al wordt gedaan is het updaten van PB;
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php
Als dat niet werkt kan je nog op niet PB servers spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 27-06-2012 12:49 ]
Ik ben blij nu te lezen dat er meer mensen last van hebben... was gister even aan het spelen met die fxaa injector en dacht dat het daar aan lag...Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:35:
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
En dan vind PunkBuster het gek dat mensen een tyfus hekel aan dat programma van ze hebben. Cheaters houd het niet tegen en het verneukt enkel het spel van normale spelers. Heb ik eens een dag waarbij alles om mij draait en dan kan ik alsnog niet fijn spelen.
Het is onmogelijk een goede score te halen want zodra je voor twee enemies staat lag je tyfus hard en ben je dood.
Het is onmogelijk een goede score te halen want zodra je voor twee enemies staat lag je tyfus hard en ben je dood.
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 27-06-2012 12:52 ]
Ja ik heb de lagg ook, even geinventariseerd in wat servers en bijna iedereen heeft er last van...
Ik was al bang voor mijn hardware haha
Ik was al bang voor mijn hardware haha
Ben ik even blij dat ik sowieso niet kan spelen omdat mijn headset stuk is. Wordt me tenminste al die stress bespaard ala *GVD MIJN PC IS WEER KAPOT RAGERAGE F*CK K*T* enz.Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:
En dan vind PunkBuster het gek dat mensen een tyfus hekel aan dat programma van ze hebben. Cheaters houd het niet tegen en het verneukt enkel het spel van normale spelers. Heb ik eens een dag waarbij alles om mij draait en dan kan ik alsnog niet fijn spelen.
Verwijderd
Jaja vandaag is premium laag day double xp!
Servers oververhit? Het is relatief warm...
Servers oververhit? Het is relatief warm...
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 13:11 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Nou dat is geen Battlefield vandaag. Thnx Punkbuster, top werk... echt...
niet zo stressen! dan red je je volgende verjaardag niet eens meer!
gefeliciteerd btw
gefeliciteerd btw
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dice zet zich in tegen werkloosheid? Geen Bf3 meer tijdens werk uren!
Verwijderd
Damn. Nou ga ik er een week op zitten letten of ik vissen zie op CaspianA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:39:
[...]
Ja, dat weten we vrij zekerWas in BC2 ook al het geval, je kan met de BF3 Settings Editor ook eenvoudig de horizontale fov instellen en dan past de vfov zich aan. Met de quakes speelde ik ook met hogere hfov, maar in bf3 zie ik daar geen noodzaak toe, het spel gaat toch dusdanig traag dat die twitch-reactie naar de verre uithoeken voor mij niet opweegt tegen het verlies aan zichtbaarheid recht vooruit. Ook hier geldt weer voor: wat voor de één marginale prestatiewinst oplevert, is voor de ander significant.
Ik zal eerdaags als ik kan spelen eens met die FOV gaan hannesen, toch eens kijken of dat het beter wordt met 72 dan. Het irritante is natuurlijk de gewenningsperiode, dat gaat mijn score en KDR weer geen goed doen. Allemaal jouw schuld, want als je niets gezegd had had ik nergens last van gehad
Helder, ik zie het ook niet als een aanval, maar wel als een slechte vergelijking om resolutie met zitafstand te gaan verwarren. Het maakt van een zinnige vergelijking van meningen ineens een onsamenhangend verhaal waar je niet echt meer wat mee kunt, vandaar dat ik daar nogal tegen ten strijde trek.Het was geen persoonlijke aanval hoor met de resoluties, ik wou juist alleen aangeven dat er nog veel meer variabelen komen kijken bij het optimaal zien van de benodigde details en scherpte dan alleen resolutie.
De RDS heeft best wel flinke zoom als je je FOV op 90 zet kan ik je vertellenBtw, de rds heeft geen zoom hoor maar misschien lijkt dat anders als je een veel hogere fov setting hebt.
Aaaaah jochie toch... ga met je verjaardagsvisite taart eten in plaats van te gaan zitten knallen in je eentje man!Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 13:38 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ja true, ga zo maar eens wat anders doen dan. Thnx for zhe felicitatiessuperwashandje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:32:
niet zo stressen! dan red je je volgende verjaardag niet eens meer!![]()
gefeliciteerd btw
Dat komt dus doordat veel mensen het kopen omdat ze het blijkbaar eens zijn met die manier van zaken doen. BF3 is een spel wat gemaakt is voor de massa, meer dan de vorige BF games, zolang deze het blijft kopen is er inderdaad voor DICE/EA niets aan de hand. Ik wens ze succes met het behouden van deze groep spelers, vaak zijn deze minder 'trouw' aan een franchise en stappen ze makkelijker over naar de volgende hype. De vraag is als dat gebeurt of er dan voldoende trouwe fans overblijven om het rendabel te houden.GerGio schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:41:
[...]
Dat maakt in deze tijd totaal geen verschil. DICE heeft namelijk tijdens de E3 aangegeven dat de marnier van spellen maken verandert is. Dat de huidige generatie een spel koopt en er vervolgens nog zaken bij wil kunnen kopen. Daarvoor maken ze DLC's. Daarnaast kopen toch zoveel mensen premium dat het niet uitmaakt of je het wel of niet koopt voor DICE en EA is het al een succes.
Al vind ik persoonlijk die voorrang op server wel echt slecht. Ik kan me voorstellen dat het onder een premiumstatus valt maar echt eerlijk vind ik het niet. (ik heb ook premium)
Ik heb verder geen problemen met mensen die premium aangeschaft hebben, wat iemand met zijn of haar geld doet zijn mijn zaken niet.
Is het dezelfde lag als in het begin van bf3 dat je rubberband als de tering? Lag toen schijnbaar ook aan punkbuster..Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:20:
Nou dat is geen Battlefield vandaag. Thnx Punkbuster, top werk... echt...
Gefeliciteerd btw
Waarom moet er maar over door worden gegaan? Bijna iedereen die Battlefield 3 actief speelt en geld heeft heeft premium al. De kleine minderheid die nog steeds denkt dat we in de periode van Battlefield 2 zitten moet eens wakker worden en kijken wat de concurrentie aan biedt. Elke grote uitgever maakt tegenwoordig gebruik van dlc, de ene melkt het een stuk meer dan de andere maar uiteindelijk gaat toch elk bedrijf alle dlc's al een voordelige bundel aanbieden met wat extra's. Dat is toch niet zo raar?Wlie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:46:
[...]
Dat komt dus doordat veel mensen het kopen omdat ze het blijkbaar eens zijn met die manier van zaken doen. BF3 is een spel wat gemaakt is voor de massa, meer dan de vorige BF games, zolang deze het blijft kopen is er inderdaad voor DICE/EA niets aan de hand. Ik wens ze succes met het behouden van deze groep spelers, vaak zijn deze minder 'trouw' aan een franchise en stappen ze makkelijker over naar de volgende hype. De vraag is als dat gebeurt of er dan voldoende trouwe fans overblijven om het rendabel te houden.
Ik heb verder geen problemen met mensen die premium aangeschaft hebben, wat iemand met zijn of haar geld doet zijn mijn zaken niet.
[ Voor 66% gewijzigd door bloodlynx op 27-06-2012 13:56 ]
Welkom op GoT, waar er om werkelijk ALLES gezeurd kan worden! 
EDIT: trololo, effe zelf zeuren. Net even op non-punkbuster server gespeeld en inderdaad, nog nooit zo'n lagvrij rondje gespeeld. Alleen best irri om elke seconde gekillt te worden door een shotgun van de overkant van de map (daarmee bedoel ik dus cheaters, die kerel haalde 20 kills binnen een seconde
)

EDIT: trololo, effe zelf zeuren. Net even op non-punkbuster server gespeeld en inderdaad, nog nooit zo'n lagvrij rondje gespeeld. Alleen best irri om elke seconde gekillt te worden door een shotgun van de overkant van de map (daarmee bedoel ik dus cheaters, die kerel haalde 20 kills binnen een seconde

[ Voor 68% gewijzigd door Mavamaarten op 27-06-2012 13:59 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
CoD doet precies het zelfde, dus proberen andere uitgevers dit ook te doen.Wlie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:46:
[...]
Dat komt dus doordat veel mensen het kopen omdat ze het blijkbaar eens zijn met die manier van zaken doen. BF3 is een spel wat gemaakt is voor de massa, meer dan de vorige BF games, zolang deze het blijft kopen is er inderdaad voor DICE/EA niets aan de hand. Ik wens ze succes met het behouden van deze groep spelers, vaak zijn deze minder 'trouw' aan een franchise en stappen ze makkelijker over naar de volgende hype. De vraag is als dat gebeurt of er dan voldoende trouwe fans overblijven om het rendabel te houden.
ik ben alleen geen fan van DLC's, want als je niet fanantiek genoeg speelt is het een hoop geld.
als ik nu MW3 wil spelen heb ik al heel veel maps niet en daardoor wordt je dus afgesloten van de rest.
bij alle DLC's heb je dit probleem. ik heb zelf ook premium en dat wachten is voor mij geen probleem.
meestal roep ik op TeamSpeak dat de server vol zit en paar minuten later zitten we op een server met genoeg ruimte of waar we heel kort moeten wachten. maakt ons niet zoveel uit welke server het is, zolang we maar samen kunnen spelen en zo niet dan doen we iets anders
echt tientalle goede servers en toch nog in een wachtrij komen
Verwijderd
Dat maakt natuurlijk weinig uit: zolang die franchise voldoende verkoopt verdien je er poen mee en als dat ophoudt breng je de volgende franchise uit. Het is een Amerikaans bedrijf heh, dus winst is alles en continuïteit volkomen irrelevant, dat is voor Europese watjes. Als het minder gaat gooi je gewoon een paar honderd man op straat en die zoeken het maar uit dan.Wlie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:46:
[...]
Ik wens ze succes met het behouden van deze groep spelers, vaak zijn deze minder 'trouw' aan een franchise en stappen ze makkelijker over naar de volgende hype. De vraag is als dat gebeurt of er dan voldoende trouwe fans overblijven om het rendabel te houden.
Dat klinkt negatief, maar het betekent dat die firma in feite winst kan blijven maken zolang er maar elke paar jaar iemand op het idee kan komen een nieuwe trendy massmarketgame te produceren. Daar hebben ze ondertussen genoeg talent voor in huis, dus dat komt wel goed.
Bedankt voor je 'ik heb een gigantisch bord voor me kop' reactie.bloodlynx schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:52:
[...]
Waarom moet er maar over door worden gegaan? Bijna iedereen die Battlefield 3 actief speelt en geld heeft heeft premium al. De kleine minderheid die nog steeds denkt dat we in de periode van Battlefield 2 zitten moet eens wakker worden en kijken wat de concurrentie aan biedt. Elke grote uitgever maakt tegenwoordig gebruik van dlc, de ene melkt het een stuk meer dan de andere maar uiteindelijk gaat toch elk bedrijf alle dlc's al een voordelige bundel aanbieden met wat extra's. Dat is toch niet zo raar?

- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het draait in dit topic anders wel elke dag om jou hoor.Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:
Oh en ik blijf het gestoord vinden dat elke keer dat er problemen zijn ik geen BF3 wil spelen of niet kan spelen. EA must love me.

Hehehe, sorry kerel, maar daar wen je snel genoeg aan, sterker nog, het zou juist vele makkelijker moeten gaan. Je doelwitten worden 16% breder dus het zou makkelijker moeten zijn om de recoil te compenserenVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:36:
[...]
Damn. Nou ga ik er een week op zitten letten of ik vissen zie op Caspian
Ik zal eerdaags als ik kan spelen eens met die FOV gaan hannesen, toch eens kijken of dat het beter wordt met 72 dan. Het irritante is natuurlijk de gewenningsperiode, dat gaat mijn score en KDR weer geen goed doen. Allemaal jouw schuld, want als je niets gezegd had had ik nergens last van gehad
[...]
Helder, ik zie het ook niet als een aanval, maar wel als een slechte vergelijking om resolutie met zitafstand te gaan verwarren. Het maakt van een zinnige vergelijking van meningen ineens een onsamenhangend verhaal waar je niet echt meer wat mee kunt, vandaar dat ik daar nogal tegen ten strijde trek.
[...]
De RDS heeft best wel flinke zoom als je je FOV op 90 zet kan ik je vertellen
[...]
Aaaaah jochie toch... ga met je verjaardagsvisite taart eten in plaats van te gaan zitten knallen in je eentje man!
Wat de resolutie betreft, ik ging ervanuit dat het nog steeds verder ging om het punt wat evilpin0 gister maakte, nl dat de pro's met tot maximaal 27" schermen kunnen werken. Een punt wat ik alleen maar kan bevestigen dus we praatten een beetje langs elkaar heen, excuses
Ik moet toch echt eens even uit gaan zoeken hoe het nou werkt zit met de fov met ads/rds/scopes/voertuigen.
ik denk dat je de essentie van de reactie niet helemaal snapte. Ik schijf namelijk dat tijdens de E3 persconferentie. Bij het gedeelte van DICE werd gezecht dat: De mensen die tegenwoordig een spel kopen, willen extra's kunnen kopen om het spel vernieuwend te houden. Daarom maken ze DLC's.Wlie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:46:
[...]
Als je namelijk kijkt naar de verkoop van DLC klopt dat ook. Het is niet dat de mensen het eens zijn met de marnier van zakendoen. Het is het bedrijf wat inspeelt op de wensen van de mensen die het spel spelen.
Dat zie je ook terug in de tweede en derde DLC. Mensen willen meer close combat en dat krijgen ze. Andere willen meer soort warfare en dat krijgen ze ook.
Nickname KasPlantje.
Ik heb er ook last van dat mijn beeld af en toe stottert. sinds vanmorgen.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:35:
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Nee, vele malen erger! Het is bijna net zo erg als toen ik via 3G van m'n mobieltje BF3 wilde spelen.bloodlynx schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:52:
[...]
Is het dezelfde lag als in het begin van bf3 dat je rubberband als de tering? Lag toen schijnbaar ook aan punkbuster..
Gefeliciteerd btw!
Thnx for zhe felicitaties
Ik heb ook last van die lag. Had gisteren me computer geformatteerd, dus dacht dat iets mis met mijn pc was
. Ben blij dat het niet daaraan ligt
Is echt irritant die lag. Wil ik net een kill maken. Bam wordt ik genakt. Echt strontzooi. Gelukkig dat ze er bezig mee zijn
Is echt irritant die lag. Wil ik net een kill maken. Bam wordt ik genakt. Echt strontzooi. Gelukkig dat ze er bezig mee zijn
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik sta op het punt om W7 alweer opnieuw te installeren vanwege een gloednieuwe SSD dus ik heb er lekker geen last van.
Verwijderd
Daar ga ik vast niet snel aan wennen want ik heb altijd het gevoel door een buisje te kijken als ik door de RDS kijk en dat stuurt echt volkomen poep tijdens het lopen. Ik vrees dus dat daar nog serieus getob met de muisgevoeligheid achteraan komt, gevolgd door een week inspelen op de nieuwe sensitivity met snipers en dan, als je alles gehad denkt te hebben, opnieuw leren hoe dat ook weer ging met mijn wereldberoemde Knetttertastic Magnetic Homing GrenadesTMA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:29:
[...]
Hehehe, sorry kerel, maar daar wen je snel genoeg aan, sterker nog, het zou juist vele makkelijker moeten gaan. Je doelwitten worden 16% breder dus het zou makkelijker moeten zijn om de recoil te compenseren(btw 74 is het magische nummer
)
Ben jij ook pro dan? Want dan ga ik jou ook uitlachen om die uitspraakWat de resolutie betreft, ik ging ervanuit dat het nog steeds verder ging om het punt wat evilpin0 gister maakte, nl dat de pro's met tot maximaal 27" schermen kunnen werken. Een punt wat ik alleen maar kan bevestigen
Pro gamers spelen sowieso anders dan normale mensen, en ik ga daar echt geen algemene statements serieus over nemen - in de tijden dat Quake 3 gespeeld werd werd er ook alles mogelijke over Pro Rigs gewauweld en dan lees je wat zo'n Pro dan écht gebruikt en dan zit daar ineens helemaal NIETS aan gesponsorde shit bij en speelt hij vooral in 800x600 en niet in de aangegeven hoge resoluties, geen Razer muizen, geen bizarre toetsenborden en vooral geen duperdupermegatronic headsets.
Dus laten we vooral niet gaan discussiëren over wat Pro's gebruiken: als een Pro zich wil meden dan hoor ik het graag maar als hij erbij zegt dat alle Pro's zo spelen dan lach ik hem ook uit.
Daarvan los gezien is de vergelijking met 27"schermen helemaal van God los omdat de oplettende lezer in de prijslijsten bij Dell of Alternate zal zien dat een 27" TFT dezelfde breedte heeft als een 30" - het verschil zit hem er dan in dat de kleine 16:9 is en de grote 16:10. Of spelen alle Pro's alleen maar op 16:9 ?
Dat is nu niet beter geworden vrees ikdus we praatten een beetje langs elkaar heen, excuses
GElukkig, ben niet de enige wiens score gaat lijden onder dit verhaalIk moet toch echt eens even uit gaan zoeken hoe het nou werkt zit met de fov met ads/rds/scopes/voertuigen.
Hoi!
Ik kan binnen een maandje de Point of View Gt240 van een vriend overnemen, kun je daar een beetje BF3 mee spelen of totaal niet? :- )
Ik kan binnen een maandje de Point of View Gt240 van een vriend overnemen, kun je daar een beetje BF3 mee spelen of totaal niet? :- )
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Totaal niet, onder de minimal specs.Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:53:
Hoi!
Is wel grappig om te doen als je een server probeert vol te krijgen : Stil staan of niet spawnen is ook zo suf
Wat ik alleen niet snap is hoe die gasten dan TOCH een aantal deaths hebben : Niemand heeft een kill gemaakt of in ieder geval genoeg om de rest te verklaren zeg maar

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het gaat wel om de 1GB versie hè. Ik zie op YT wat filmpjes staan waar mensen 'm op High hebben met deze kaart.
Ik weet niet wie er nou een bord voor zijn kop heeft? Ga eens bij alle populaire shooters kijken die momenteel goed verkocht worden? Dan heb ik het niet over een counterstrike 1.6 of iets dergelijks.Wlie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:22:
[...]
Bedankt voor je 'ik heb een gigantisch bord voor me kop' reactie.
Dan zie je 2 modellen, 1 fullgame prijs met dlc of net zoals Crytech nu gaat doen free to play waar je onmogelijk veel geld kwijt bent om wapens te kopen en xp boosts.
Je kan er niks aan veranderd , iedereen had natuurlijk dlc gratis of goedkoper gewild geen queue voorrang. Echter als fanatieke Battlefield speler wil je wel alle(of de meeste) dlc en vinden de meeste het niet erg dat je moet betalen.
Maar als jij nog in de veronderstelling bent dat er nog een shooter gaat uitkomen die door groot publiek gespeeld wordt waar geen duur betaalde dlc/elite/premium achtig iets voor gaat komen dan heb jij de plan voor je kop. Helemaal de mensen die gaan zitten zeiken op het forum dat het allemaal te duur is, of niet kan of korting willen.
Jij denkt dat ea er ook maar ene flikker om geeft? Mensen op de console kopen het altijd wel en het enigste wat je er mee gaat bereiken stel dat heel de pc community het koopt is dat je dadelijk een Cod achtige pc poort krijgt.
Als ik op youtube zeg dat ik battlefield 3 op me windows 98pc draai geloof je het dan ook?Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:56:
[...]
Het gaat wel om de 1GB versie hè. Ik zie op YT wat filmpjes staan waar mensen 'm op High hebben met deze kaart.

1tip als je de kaart overneemt betaal er dan alsjeblieft niet meer van 20 euro voor, tegenwoordig kan je al een prima kaart voor rond de 100 euro hale die echt stukke beter presteert dan de 240.
[ Voor 16% gewijzigd door bloodlynx op 27-06-2012 15:03 ]
op 640x480? of op een normale resolutie?Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:56:
[...]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
en hoe weet jij zeker dat ze die kaart gebruiken ?Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:56:
[...]
ik kan met mijn GTX460 kaart gaan opnemen en dan in YT zeggen dat ik game met een 8600 kaartje
of bedoel je dit filmpje
YouTube: Battlefield 3 Gameplay - GeForce GT 240
goede humor
[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 27-06-2012 15:04 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.