Jay-P schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:24:
[...]
Thx!, ik ga zo is even op een unranked server testen. Ik denk dat voor mij de bottleneck de HDs zijn, evt. valt de kwaliteit in BF3 nog wel naar beneden te schroeven als ik teveel FPS drop heb. Misschien toch eens tijd voor een deftige SSD, ik zag dat die krengen zo ongeveer in prijs gehalveerd zijn sinds 6/7 maanden geleden. Voor de laadtijden hoef ik het niet te doen want ik zit, op de eerste load na, eigenlijk altijd wel binnen 10sec in de volgende map (ik denk dat mijn 8gb ram daar voor zorgt).
met msi afterburner kan je ook prima filmen op 7 MB/s fullhd, makkelijk boven youtubekwaliteit. kost misschien wat processorkracht maar met een framelimiter op 57 merk ik er niks van.
ik heb een i5-750 op 4Ghz, mesh staat op medium, terrain op low. De rest van de settings belasten volgens mij alleen de videokaart, capturen belast alleen de processor en de schijven. (en zelfs usb2 schijven kunnen makkelijk 7MB/s aan)
Ook 8GB ram btw, helpt ook bij capturen, de capture progsels kunnen een hoop "rauwe" footage bufferen waardoor je gefilm niet gaat stotteren als het druk is in je spel. ook gebruikt windows het ram als een schrijfbuffer (als je bijvoorbeeld geen dedicated filmschijf hebt is dat handig)
[
Voor 12% gewijzigd door
haarbal op 26-06-2012 15:38
]