Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Ga zeker even proberen een andere deo te kopen! Tis te gek voor woorden maar na een potje bf3 moet ik me gaan wassen en een schoon shirt aan whaha! my battefield is intense yo!

[...]

Tis serieus, ik ben zo gefocussed bezig gewoon!
Dude, hoe verkrampt zit je achter de pc? Is je houding wel goed/ontspannen/toetsenbord en muis ongeveer 1,5 keer schouderbreedte?

Over het algemeen geldt dat hoe ontspannender je speelt, hoe beter. Bedoel je niet opgefokt ipv gefocused?

Slinger er anders eens een pintje of 3 / 5 in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
erikvandenberg schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:15:

Ik heb 2 dingen vervangen sinds het begon, van 19 inch monitor naar 30 inch en andere deo, zou het zo kunnen zijn dat het gewoon veel meer inspanning vereist om naar een grotere monitor te kijken? lijkt me toch niet?

maja ff testen met een andere deo enz, me scherm ga ik iig niet vervangen! :+
Kan me niet voorstellen dat het aan het formaat van je monitor ligt, tenzij het zweet uit je ogen komt lopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
Tsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Dat voorbeeld is overdreven maar de situatie is hetzelfde. Je stelt dat mensen niet mogen klagen omdat iets anders slechter is. Dat is een houding die absoluut ontmoedigt moet worden omdat zo'n houding nooit tot kwaliteitsverbetering zal leiden en nooit voor veranderingen zal zorgen.
Wat een onzin. Jappaners klagen zelden. Toch komen een hoop van de nieuwste technologische ontwikkelingen uit dat land.

Sterker nog: relativeren zorgt juist voor minder stress en komt de gezondheid juist ten goede. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat me raden, je hebt de Wiki over Japan gelezen en bent er een jaartje geweest? Japaners klagen misschien niet direct maar zijn wel degelijk kritisch en zullen zeker negatieve punten benoemen. Als ze dat niet zouden doen zouden ze geen technologische ontwikkelingen hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Ik zweet tijdens het normale leven eigenlijk gewoon niet, zelf met sporten amper, maar bf3 is een ander verhaal! Ik zal het eens gaan uitproberen!

[...]

Ik heb 2 dingen vervangen sinds het begon, van 19 inch monitor naar 30 inch en andere deo, zou het zo kunnen zijn dat het gewoon veel meer inspanning vereist om naar een grotere monitor te kijken? lijkt me toch niet?

maja ff testen met een andere deo enz, me scherm ga ik iig niet vervangen! :+
30 inch the fuck :S

Ik heb bf3 voor de lol op mijn 47”tv gespeeld, ziet er fantastische uit maar je hebt met je ogen een vrij kleine focus zone, in deze zone pik je alle bewegingen op. Op mijn 47”tv (k, niet te vergelijken met een 30 “maar ik zit op 3 meter afstand) is mijn focus zone kleine dan mijn tv, oftwel ik moet naar rechts en links kijken om bewegingen aan de rand te zien en te herkennen, dit vereist meer concentratie van de gebruiker.

“pro gaming” kan daardoor tot max 27”, mischien krijg je gewoon teveel licht binnen ook?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:32:
[...]

Ik heb bf3 voor de lol op mijn 47”tv gespeeld, ziet er fantastische uit maar je hebt met je ogen een vrij kleine focus zone, in deze zone pik je alle bewegingen op. Op mijn 47”tv (k, niet te vergelijken met een 30 “maar ik zit op 3 meter afstand) is mijn focus zone kleine dan mijn tv, oftwel ik moet naar rechts en links kijken om bewegingen aan de rand te zien en te herkennen, dit vereist meer concentratie van de gebruiker.

“pro gaming” kan daardoor tot max 27”, mischien krijg je gewoon teveel licht binnen ook?
Same here, heb BF3 tijdje op mn 42 inch tv gespeeld vanaf de bank. Vervolgens gewoon achter bureau op 24 inch, stats gingen direct omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:29:
Laat me raden, je hebt de Wiki over Japan gelezen en bent er een jaartje geweest? Japaners klagen misschien niet direct maar zijn wel degelijk kritisch en zullen zeker negatieve punten benoemen. Als ze dat niet zouden doen zouden ze geen technologische ontwikkelingen hebben.
Haha, net of jij mijn kennis over Japan kan beoordelen. ;)
Maar sinds wanneer is klagen hetzelfde als kritisch zijn en negatieve punten benoemen? :?
Laten we eerlijk wezen: je uitspraak klopt van geen kant. Maar zoals we weten heb jij gewoon heel veel moeite met het toegeven van je fouten.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:42
Jay-P schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:03:
[...]

Iemand ??, ondertussen al een oude 250gb even in mijn pc gezet, benchmark zegt ~69MB/s. is dat voldoende ???
Toen ik mijn schijf testte in Dxtory kreeg ik rond de 70 MB/s, dus bijna hetzelfde als bij jou.
Ik record het liefst op zo veel mogelijk FPS en om boven de 40 FPS te komen moest ik ook de settings op het laagst zetten dus ik denk dat 70 MB/s net iets te laag is om vloeiend te recorden.
Sowieso is het handig om te recorden op een andere schijf dan waar de game op staat zodat de schijf niet tegelijk de game hoeft te lezen en de footage te schrijven.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:35:
Haha, net of jij mijn kennis over Japan kan beoordelen. ;)
Nee, maar jou uitspraak is ook weer typisch generaliserend.
Maar sinds wanneer is klagen hetzelfde als kritisch zijn en negatieve punten benoemen? :?
Laten we eerlijk wezen: je uitspraak klopt van geen kant. Maar zoals we weten heb jij gewoon heel veel moeite met het toegeven van je fouten.
Een klacht is een vorm van negatieve feedback. Wanneer jij een klacht deponeert bij een bedrijf ben je kritisch en noem je negatieve punten. Het gaat in dit geval puur om de interpretatie van klagen en het verschil tussen klagen en negatieve feedback leveren. Beiden zijn vormen van feedback en zijn noodzakelijk voor productverbetering. Als je geen klagende klanten hebt weet je niet welke negatieve punten je het snelst aan moet pakken. Als iedereen massaal klaagt over spawnplekken weten de developers dat hier problemen mee zijn. Of ze er wel of niet wat mee doen is een andere zaak. Doen mensen dat niet omdat het in CoD toch erger is dan weet je zeker dat er nooit wat gebeurt.

De uitspraak klopt prima, alleen zit je nu technisch te mierenneuken op het woordje 'klagen' om maar negatief te kunnen zijn over mij aangezien je zelf ook weet dat de essentie prima klopt. Zonder klachten/feedback kan er nooit sprake zijn van vooruitgang en product verbetering omdat je niet weet wat de negatieve punten zijn die verbeterd moeten worden.

Het enige punt dat je hebt is dat klagen niet direct hetzelfde is als negatieve feedback. Dat klopt en daar heb je een terecht punt. Standpunt blijft staan echter staan en klopt gewoon als je 'klagen' door 'negatieve feedback' vervangt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Dude, hoe verkrampt zit je achter de pc? Is je houding wel goed/ontspannen/toetsenbord en muis ongeveer 1,5 keer schouderbreedte?

Over het algemeen geldt dat hoe ontspannender je speelt, hoe beter. Bedoel je niet opgefokt ipv gefocused?

Slinger er anders eens een pintje of 3 / 5 in? :)
Heb al een blowtje + bacootje op, en me houding is nooit ideaal ik zit wel verkrampt ja.. zou ook me houding eens kunnen aanpassen, alleen gamed dat niet lekker weg ofzo, lijkt wel hoe meer crappy ik zit hoe beter ik speel, en na afloop mezelf bijna een hernia gegamed heb. :+
[...]

Grimmie187 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:35:
[...]

Same here, heb BF3 tijdje op mn 42 inch tv gespeeld vanaf de bank. Vervolgens gewoon achter bureau op 24 inch, stats gingen direct omhoog!
Met 30 inch moet je wel heen en weer kijken dat wel, als ik linksboven kijk zie ik rechtsonder niet. Heb het voorheen ook op me 32 inch HDTV 1080p gespeeld maar het verschil met een 30 inch op 2560x1600 is echt enorm! Ik moet wel zeggen dat ik er veel meer ''inzit'' sinds ik dit scherm heb. Moet er ook bij zeggen dat ik er wel te dicht opzit, me kamer waarin ik game staat een niet zo diep bureau dus zit ik er eigenlijk te dicht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog mensen die nooit kunnen een chat window openen in Battlelog? Als ik rechts in de lijst met personen op dat chat icon klik, gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:05
sinds de update merk ik dat de complete com station te pas en te onpas ff verdwijnt.. ben niet de enigste die dr last van heb btw... typisch EA..

30 of 47 ''... te groot.. heb vrij recentelijk een 24'' gekocht.. voor mij perfect, maargoed ik zit er ook maar een stoeptegel afstand vanaf :P groter wil ik niet.. dan moet ik teveel ( denk ik ) met m'n hoofd bewegen.. nu zie ik alles !

And besides, dan moet je n scherm kopen die meer res aankan dan 1080i.. en die zijn nog te duur imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Je moet er niet met je gok op gaan zitten. Neem de juiste afstand dan heb je geen probleem. De veel hogere resolutie is op grote kaarten een enorm voordeel doordat je overzicht bewaart en makkelijk kunt zien wat er op grote afstand nog gebeurt, ideaal voor air to ground interactie en sniping maar ook om met een red dot of holo op 200 - 300 meter nog accuraat te kunnen schieten. Prettig op je M60.
“pro gaming” kan daardoor tot max 27”,
:') Enne, hoe bevalt dat, pro te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:23
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:09:
Als je de rest van de thread ook even leest, het is best logisch. Ik denk dat ik ook kleine dingetjes zal missen als ik een enorm scherm recht voor m'n porum heb staan ;)

Ik game tot nu toe prima op mijn Asus VG236HE 23"

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:11:
[...]
Als je de rest van de thread ook even leest, het is best logisch. Ik denk dat ik ook kleine dingetjes zal missen als ik een enorm scherm recht voor m'n porum heb staan ;)

Ik game tot nu toe prima op mijn Asus VG236HE 23"
Als je zo'n enorm scherm voor je porum hebt staan dat je dingen mist dan moet je afstand nemen. Als je er met je neus vlekken op gaat maken mis je vanzelf van alles. Als ik op een LAN zit met m'n kleine 24" schermpje dan is mijn score, in elk spel, echt prut omdat ik gewoon veel te veel dingen niet goed kan zien op afstand en overal in een soort waas rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:15:
[...]

Als je zo'n enorm scherm voor je porum hebt staan dat je dingen mist dan moet je afstand nemen. Als je er met je neus vlekken op gaat maken mis je vanzelf van alles. Als ik op een LAN zit met m'n kleine 24" schermpje dan is mijn score, in elk spel, echt prut omdat ik gewoon veel te veel dingen niet goed kan zien op afstand en overal in een soort waas rondloop.
Je vind 24 inch te klein, begrijp ik je nu goed? Heb je ook een 30''?

Al met al is het ook gewoon gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben gewoon tevreden met mijn 19" scherm... O-)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-06-2012 15:18 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:00:
Wie heeft er nog meer last van dat als je aan het gamen bent je gewoon spontaan begint te zweten? Soms door alle inspanning lopen de druppels onder me oksels vandaan.
Je videokaart staat sinds je een 30" kijkbuis hebt (welkom onder het selecte groepje mensen dat met de mannelijke 2560x1600 resolutie speelt, niet zo mieterig in in 1080p of 1920x1200 8) ) vele harder te werekn om de 60 fps op je scherm te kwakken. Dat betekent meet opgenomen vermogen en dat is direct verbonden aan de hoeveelheid hitte die je PC uitstoot. Daarnaast stoot je 30" scherm ook drastisch meer warmte af dan je oude 19" dingetje.

Als ik m'n raam niet open heb wordt het hier vanzelf ook een zweetfeest tijdens het gamen. Dat is de prijs die je betaalt voor hoge resolutie én hoge framerate. Gelukkig bespaar je op je stookkosten. O-)
erikvandenberg schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:17:
Je vind 24 inch te klein, begrijp ik je nu goed? Heb je ook een 30''?
Die is al beantwoord nu zeker? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:09:
[...]
[...]

Idd, pro gamert ja ? wij krijgen toch verrekte weinig ''pro gamers'' in onze sniper only server..
D'r zijn al een paar gasten van 't forum langs gekomen, maar stilletjes vrij snel gegaan...

dat je iedere avond 'n keer dat spel aan slingert wil niet zeggen dat je pro gamert bent..
en dan helemaal opmerkingen over grootte van een beeldscherm irl being pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:42:
[...]

Toen ik mijn schijf testte in Dxtory kreeg ik rond de 70 MB/s, dus bijna hetzelfde als bij jou.
Ik record het liefst op zo veel mogelijk FPS en om boven de 40 FPS te komen moest ik ook de settings op het laagst zetten dus ik denk dat 70 MB/s net iets te laag is om vloeiend te recorden.
Sowieso is het handig om te recorden op een andere schijf dan waar de game op staat zodat de schijf niet tegelijk de game hoeft te lezen en de footage te schrijven.
Thx!, ik ga zo is even op een unranked server testen. Ik denk dat voor mij de bottleneck de HDs zijn, evt. valt de kwaliteit in BF3 nog wel naar beneden te schroeven als ik teveel FPS drop heb. Misschien toch eens tijd voor een deftige SSD, ik zag dat die krengen zo ongeveer in prijs gehalveerd zijn sinds 6/7 maanden geleden. Voor de laadtijden hoef ik het niet te doen want ik zit, op de eerste load na, eigenlijk altijd wel binnen 10sec in de volgende map (ik denk dat mijn 8gb ram daar voor zorgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:22:
[...]

Je videokaart staat sinds je een 30" kijkbuis hebt (welkom onder het selecte groepje mensen dat met de mannelijke 2560x1600 resolutie speelt, niet zo mieterig in in 1080p of 1920x1200 8) ) vele harder te werekn om de 60 fps op je scherm te kwakken. Dat betekent meet opgenomen vermogen en dat is direct verbonden aan de hoeveelheid hitte die je PC uitstoot. Daarnaast stoot je 30" scherm ook drastisch meer warmte af dan je oude 19" dingetje.

Als ik m'n raam niet open heb wordt het hier vanzelf ook een zweetfeest tijdens het gamen. Dat is de prijs die je betaalt voor hoge resolutie én hoge framerate. Gelukkig bespaar je op je stookkosten. O-)
op een grotere kamer gaan zitten scheelt veel !!!
zat eerst op m'n ''oude'' kantoortje, welke 4x4 was, hier ben ik nu verbannen door mijn vriendin.. ze heb d'r de baby kamer van gemaakt 8)7
dus ik moest uitwijken naar onze 3e slaapkamer.. reeds ongebruikt ... deze telt zo'n 4x6.. warm wordt 't niet meer :)
Althans niet meer de sauna die 't eerst werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:24:
[...]

Thx!, ik ga zo is even op een unranked server testen. Ik denk dat voor mij de bottleneck de HDs zijn, evt. valt de kwaliteit in BF3 nog wel naar beneden te schroeven als ik teveel FPS drop heb. Misschien toch eens tijd voor een deftige SSD, ik zag dat die krengen zo ongeveer in prijs gehalveerd zijn sinds 6/7 maanden geleden. Voor de laadtijden hoef ik het niet te doen want ik zit, op de eerste load na, eigenlijk altijd wel binnen 10sec in de volgende map (ik denk dat mijn 8gb ram daar voor zorgt).
Dat is inderdaad je ram ja. 8GB helpt belachelijk veel bij het laden van de mappen ten opzichte van 4GB.
Verder zijn die SSD's zo goedkoop aan het worden dat ik er ook maar eentje heb besteld. Die komt morgen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:46:
[...]

Met 30 inch moet je wel heen en weer kijken dat wel, als ik linksboven kijk zie ik rechtsonder niet. Heb het voorheen ook op me 32 inch HDTV 1080p gespeeld maar het verschil met een 30 inch op 2560x1600 is echt enorm! Ik moet wel zeggen dat ik er veel meer ''inzit'' sinds ik dit scherm heb. Moet er ook bij zeggen dat ik er wel te dicht opzit, me kamer waarin ik game staat een niet zo diep bureau dus zit ik er eigenlijk te dicht op.
Volgens mij geef je hier min of meer antwoord op je probleem :P je zit “teveel erin” ?

Hoeft niet hoor kan ook wat anders zijn, maar probeer eens met een 24”een avondje te spelen, groter = niet altijd beter in dit gevall. De beleving die ik mijn 47”tv heb is veel intenser dan op mijn 24”monitor en daarmee minder meeslepend, wat zich direct moet vertalen in minder zweet :P

Ben geen expert overigens hierin (tegendeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:45:
[...]

De uitspraak klopt prima, alleen zit je nu technisch te mierenneuken op het woordje 'klagen' om maar negatief te kunnen zijn over mij aangezien je zelf ook weet dat de essentie prima klopt. Zonder klachten/feedback kan er nooit sprake zijn van vooruitgang en product verbetering omdat je niet weet wat de negatieve punten zijn die verbeterd moeten worden.
Ik kan wel inhoudelijk op de discussie ingaan maar dat eindigt toch nergens. Maar bovenstaande laat wel zien waar het keer op keer mis gaat.

Jouw uitspraken zijn soms gewoon erg lomp en ongenuanceerd. Als mensen je er dan op wijzen kom je weer met je "mierenneuken" argument. Maar als je nu eens begint om de zaken te nuanceren en de juiste woorden te kiezen vermijd je zulke discussie's.

Wat ik blijf er bij: je eerste uitspraak sloeg als een tang op een varken.
Had je het woord "klagen" vervangen door " kritisch zijn", dan had je een punt gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:32
[...]

met msi afterburner kan je ook prima filmen op 7 MB/s fullhd, makkelijk boven youtubekwaliteit. kost misschien wat processorkracht maar met een framelimiter op 57 merk ik er niks van.

ik heb een i5-750 op 4Ghz, mesh staat op medium, terrain op low. De rest van de settings belasten volgens mij alleen de videokaart, capturen belast alleen de processor en de schijven. (en zelfs usb2 schijven kunnen makkelijk 7MB/s aan)

Ook 8GB ram btw, helpt ook bij capturen, de capture progsels kunnen een hoop "rauwe" footage bufferen waardoor je gefilm niet gaat stotteren als het druk is in je spel. ook gebruikt windows het ram als een schrijfbuffer (als je bijvoorbeeld geen dedicated filmschijf hebt is dat handig)

[ Voor 12% gewijzigd door haarbal op 26-06-2012 15:38 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juakali
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 06:42
Graag zou ik soms samen spelen met iets meer volwassen/goede gamers via Teamspeak of in game speak.
Kan er mij iemand toevoegen aan zijn friends indien je op dezelfde manier wil samen spelen?
Heb het ooit eens gedaan met een vriend en het speelde veel plezanter als je backup hebt of kan geven. Nu speelt deze vriend bijna niet meer en moet ik altijd in een pug spelen en dat is soms :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juakali
Oh ja mijn ingame name is ook Juakali. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:28:
[...]

Volgens mij geef je hier min of meer antwoord op je probleem :P je zit “teveel erin” ?

Hoeft niet hoor kan ook wat anders zijn, maar probeer eens met een 24”een avondje te spelen, groter = niet altijd beter in dit gevall. De beleving die ik mijn 47”tv heb is veel intenser dan op mijn 24”monitor en daarmee minder meeslepend, wat zich direct moet vertalen in minder zweet :P

Ben geen expert overigens hierin (tegendeel)
Ik heb geen 24'' helaas, ik kan wel nog een 30'' ernaast doen want ik heb er 2 :+

EDIT: nee toch niet, me bureau is te klein! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-10 13:52

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:18:
Ik ben gewoon tevreden met mijn 19" scherm... O-)
en maar patsen met je ultra settings op 1280*1024 (1440*900 ?) :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:39:
[...]

en maar patsen met je ultra settings op 1280*1024 (1440*900 ?) :P
1440x900. ;)
Met een flinke OC lukt dat denk ik ook nog wel op 1920x1080P maar dan moet je wel z'n monitor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Patientzero schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:23:
[...]

Idd, pro gamert ja ? wij krijgen toch verrekte weinig ''pro gamers'' in onze sniper only server..
D'r zijn al een paar gasten van 't forum langs gekomen, maar stilletjes vrij snel gegaan...

dat je iedere avond 'n keer dat spel aan slingert wil niet zeggen dat je pro gamert bent..
en dan helemaal opmerkingen over grootte van een beeldscherm irl being pro...
Als ik zeg dat een conducteur de trein kaartjes moet controleren maakt mij dat dan een conducteur?

Oude vriend van mij is pro gamer geweest (toernooien gewonnen, geld/ spullen gewonnen, best player of cup geweest ect ect) daar heb ik het van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
i72600 + gtx590, pff.. ultra is niets jonguh ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patientzero schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:42:
Iemand hier heeft te veel geld om uit te geven aan GPU's. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Maar heb je dan ook een mooi scherm zodat je hardware niet uit zijn neus staat te vreten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juakali
Heb gtx680 en het is op ultra soms toch puffen.
Zeker in 3D is het niet te doen op Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:32
juakali schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Heb gtx680 en het is op ultra soms toch puffen.
Zeker in 3D is het niet te doen op Ultra.
3d is dan ook 2x zo zwaar.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-10 13:52

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:41:
[...]

1440x900. ;)
Met een flinke OC lukt dat denk ik ook nog wel op 1920x1080P maar dan moet je wel z'n monitor hebben.
och, high is zelfs nog wel te doen op mijn 2.8x zo hoge resolutie :P dan moet ultra ook nog wel te doen zijn op 1080p lijkt me :) Toch zou ik niet terug willen naar een lagere resolutie (ondanks dat je dan misschien wel beter speelt) het speelt toch leuker met groot scherm :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Voor de mensen die het leuk vinden: http://battlelog.battlefi...view/2832654783734095744/

DICE hunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CPU wordt goed warm met dat mooi weer. In de Max kolom zie je de temps tijdens BF3 gaming. Maar tot 100°C had ik is gelezen, zou er geen echt gevaar zijn?
Ik kan ook nog mijn fans van mijn case op High zetten moest ik willen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/temps.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Asgaro schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:03:
CPU wordt goed warm met dat mooi weer. In de Max kolom zie je de temps tijdens BF3 gaming. Maar tot 100°C had ik is gelezen, zou er geen echt gevaar zijn?
Ik kan ook nog mijn fans van mijn case op High zetten moest ik willen.
[afbeelding]
Moet je ff googlen wat de crit temp van je cpu is, mijn AMD x3 phenom werd 70 graden zonder problemen, mijn x4 phenom wordt max 60 graden en die mag maar tot 65 graden.

Vuistregel; als je cpu crashed is die te heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q6600 85 graden??? Wow! Toen ik er eentje had op 3.6 Ghz liet ik hem niet boven de 65 graden gaan hoor!
Ook in dit warme weer.. Verder die hoge temp voor je grafisch kaart lijkt ook maar raar.
Ik heb zelf een 6950 @ 6970 900/1400 en boven de 72 graden komt die nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

lol die server van DICE zit vol met 10 man in de que

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:08:
lol die server van DICE zit vol met 10 man in de que
Maar 10? Slecht hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Kunnen er niet meer bij iig. :) ik mag er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juakali
juakali schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:34:
Graag zou ik soms samen spelen met iets meer volwassen/goede gamers via Teamspeak of in game speak.
Kan er mij iemand toevoegen aan zijn friends indien je op dezelfde manier wil samen spelen?
Heb het ooit eens gedaan met een vriend en het speelde veel plezanter als je backup hebt of kan geven. Nu speelt deze vriend bijna niet meer en moet ik altijd in een pug spelen en dat is soms :-S
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Moet je ff googlen wat de crit temp van je cpu is, mijn AMD x3 phenom werd 70 graden zonder problemen, mijn x4 phenom wordt max 60 graden en die mag maar tot 65 graden.

Vuistregel; als je cpu crashed is die te heet
Idd, crashen doet die nooit dus schenk er niet veel aandacht aan. :)

edit: Oja, en het is een OC. Zit op 3.0Ghz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:06:
Q6600 85 graden??? Wow! Toen ik er eentje had op 3.6 Ghz liet ik hem niet boven de 65 graden gaan hoor!
Ook in dit warme weer.. Verder die hoge temp voor je grafisch kaart lijkt ook maar raar.
Ik heb zelf een 6950 @ 6970 900/1400 en boven de 72 graden komt die nooit.
Achja, ik vraag me al een tijdje af wanneer die is doorbrandt ofzo, maar hij blijft het doen. :9 Ik upgrade pas als hij kapot is dusja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

Gisteren ook geprobeerd met Dxtory, FPS bleef best goed. Alleen als ik het filmpje bekijk draaide die veel te snel en stopte het beeld na 1-2 sec.

Daarna Afterburner geprobeerd maar koste me teveel fps om wat leuks op te nemen…

Iemand bekent met omschreven Dxtory probleem? Zou het liggen aan me afspeel codex of record ik wat verkeerd ofzo… :S ?

Heb nl wat spectaculaire shit om te recorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Check de topic start, daar vind je een teamspeak server en daar zitten een zooi GoTers met elkaar te ouwehoeren/gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juakali
erikvandenberg schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:15:
[...]

Check de topic start, daar vind je een teamspeak server en daar zitten een zooi GoTers met elkaar te ouwehoeren/gamen.
8)7 Ha ok.
Bedankt voor de tip. _/-\o_
Zal vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 11:52
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe ik aan het wapen ACW-R kom bij Engineer. Er staat complete assignment done fixing, maar die zie ik dus nergens staan?! Of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Iemand enig idee waarom ik action! niet zie als ik in BF3 wil recorden? bij andere games komt hij netjes rechts boven in de hoek en kan ik recorden maar niet bij BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:|

Doe eens niet !! Ook al komt er een hoop onzin voorbij : Laat alsjeblieft de chat window gewoon aan !!

Waarom ??

- Berichten van Team/Squad.
- Berichten van de admin/console !!

Ik ram altijd effe op H totdat ik "Always visible" zie staan :)
Wat wel stom is in Rush trouwens : De objective meldingen en de chat zitten elkaar in de weg 8)7 Nice work DICE... LOL!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Als ik zeg dat een conducteur de trein kaartjes moet controleren maakt mij dat dan een conducteur?

Oude vriend van mij is pro gamer geweest (toernooien gewonnen, geld/ spullen gewonnen, best player of cup geweest ect ect) daar heb ik het van.
Niets van aantrekken evil, hij heeft ook gewoon gelijk tot op zekere hoogte. Hoever je van een scherm af wilt zitten hangt af voor een groot gedeelte van de pixel density van het scherm af. Zolang deze gelijk blijft, maakt het nogal een verschil of je speelt op een 19" of een 30". Als je een te groot scherm hebt kan je niet alles in 1 blikveld vangen/lezen zonder dat je je ogen hoeft te sturen naar de hoeken en refocusen en dat is killing op hoog niveau. Verder weg zetten werkt ook niet altijd, want dan verlies je weer individuele details (moet je je focusen op kleine gedeeltes van het veld als bv vijanden ver weg zijn).

Een gigantisch scherm met gigantische resolutie is erg goed voor de nerd-credits/e-peen maar minder effectief voor gamen op hoog niveau waar je gewoon alle mogelijke voordelen, hoe klein dan ook, wilt hebben.
Asgaro schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:11:
[...]
Achja, ik vraag me al een tijdje af wanneer die is doorbrandt ofzo, maar hij blijft het doen. :9 Ik upgrade pas als hij kapot is dusja >:)
Och, zo'n oude processor hoeft ook niet nog jaren mee. Gewoon rammen met die zooi, die dingen kan je voor 50 euro of minder nog wel vervangen als het moet :)

edit: als je de G0 stepping hebt kan 'ie nog wel een flink eindje harder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik zweet tijdens het normale leven eigenlijk gewoon niet, zelf met sporten amper, maar bf3 is een ander verhaal!
Angstzweet? :D

Heb daar gelukkig geen last van, maar ik krijg na verloop van tijd wel last van klamme handen. Met name scrollen met het muiswieltje gaat dan nog wel eens mis. Ik vind het wieltje van mijn Logitech G500 sowieso vrij ruk, want hij loopt veel te soepel met te weinig feedback, waardoor het lastig kan zijn om één 'klik' naar boven/beneden te bewegen (wil je iemand in the heat of the moment met je secundary killen, sta je ineens met ammo-/verbandskistjes te gooien, lol), maar met glibberige vingers wordt het nog veel erger.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

w00t00w schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Heb daar gelukkig geen last van, maar ik krijg na verloop van tijd wel last van klamme handen. Met name scrollen met het muiswieltje gaat dan nog wel eens mis. Ik vind het wieltje van mijn Logitech G500 sowieso vrij ruk, want hij loopt veel te soepel met te weinig feedback, waardoor het lastig kan zijn om één 'klik' naar boven/beneden te bewegen (wil je iemand in the heat of the moment met je secundary killen, sta je ineens met ammo-/verbandskistjes te gooien, lol), maar met glibberige vingers wordt het nog veel erger.
dat is de reden dat ik het scrollwieltje bijna niet gebruik, altijd alles via 1-6.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
w00t00w schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Neuh ook niet! kzit er gewoon teveel in, spanning word teveel enz :p denk ik dan, of me deo doet zijn functie niet.

Ik had hetzelfde probleem met dat wieltje, maar ik gebruik het wieltje liever dan de 1-6 toetsen, dus heb ik maar een nieuwe muis gekocht, ding was aantal jaar oud en was gewoon soepel geworden.

en dan nu naar huis weer een potje zweten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoon
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Zou Close Quarters vandaag niet uitkomen voor de PC? http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters

Battlefield 3 Players Xbox 360 and PC - June 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...48d/DICE-Game-with-Dev-1/

http://battlelog.battlefi...0d2/DICE-Game-with-Dev-2/

Voor de DICE jagers, ik doe niet mee. Heb geen zin om in een een que te zitten en een server te joinen waar een hoop gekken met hun knife rondrennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0ey schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:53:
Zou Close Quarters vandaag niet uitkomen voor de PC? http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters

Battlefield 3 Players Xbox 360 and PC - June 26
Ga maar uit van 7 uur pm US east coast tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap nog steeds niet wat mensen willen met die dogtags? Je kan ze toch zelf niet dragen ofwel?
Enigste speciale is dat als je naar iemands profiel gaat, naar zn tabblad Dogtags gaat, ver naar beneden scrollt, dat je daar het woordje DICE zal zien.
*wooow*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
??? Kan niet inloggen bij Origin.
Heb dat altijd op automatisch inloggen staan en dat moet ik dus weer opnieuw invullen (gebeurt wel vaker) maar dit keer krijg ik een melding dat mn E-mail adres, Origin ID of wachtwoord onjuist is.
Zijn er meer die niet kunnen inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:12:
Kzit ingame...

On a scale of 1 to 10 how mad?
hmmm, zat rond de 3 denk ik, viel nog wel mee...
Maar ik zie net dat je vandaag tegen DICERS (als het goed is vanaf 17:00-20:00) kunt spelen dus misschien proberen er te veel mensen tegelijk in te loggen op Origin waardoor de shit de fan hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik kan die dice server niet meer vinden. Verder niemand die Action! gebruikt om te recorden in game? ik zie mijn hud namelijk niet (wel in andere games) niet in BF3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:20:
Ik kan die dice server niet meer vinden. Verder niemand die Action! gebruikt om te recorden in game? ik zie mijn hud namelijk niet (wel in andere games) niet in BF3...
http://battlelog.battlefi...b6/Webhallen-01-Conquest/

Haha zou wel grappig zijn als je nu je eigen server renamet naar "Webhallen 01", shitstorm incoming :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:12:
[...]

Gisteren ook geprobeerd met Dxtory, FPS bleef best goed. Alleen als ik het filmpje bekijk draaide die veel te snel en stopte het beeld na 1-2 sec.

Daarna Afterburner geprobeerd maar koste me teveel fps om wat leuks op te nemen…

Iemand bekent met omschreven Dxtory probleem? Zou het liggen aan me afspeel codex of record ik wat verkeerd ofzo… :S ?

Heb nl wat spectaculaire shit om te recorden :P
Welke codec en welke settings gebruik je ? Ik gebruik nu Dxtory codec met medium quality met compress aangevinkt(@ 720p/30fps), net even getest met rawcap om naar twee schijven tegelijk op te slaan en ziet er wel goed uit zonder merkbare FPS drop(hopelijk op een volle 64p server op Oman ook acceptabel). Waar speel je je opgenomen footage in af (VLC lust geen Dxtory codec heb ik al gemerkt, WMP draait hij wel perfect in).

Wat ga je recorden btw ? Misschien leuk om een keer volledige match te recorden vanuit een jet en een choppa en dan de beelden te mixen. Zit nu alleen effe op een Wimax 2mb down 1mb up verbinding dus uberhaupt iets naar youtube uploaden wordt voor mij al een lange zit ;(
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:23:
Iemand enig idee waarom ik action! niet zie als ik in BF3 wil recorden? bij andere games komt hij netjes rechts boven in de hoek en kan ik recorden maar niet bij BF3?
Dunno for sure, maar check je overlay settings is van Origin, misschien dat dat roet in het eten gooit. Was voor mij de oplossing toen ik geen TS overlay in BF3 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lololol, metteen als die servers online gaan gaan ze weer offline,
van een ongewilde DDoS gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Jay-P schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:36:
[...]

Welke codec en welke settings gebruik je ? Ik gebruik nu Dxtory codec met medium quality met compress aangevinkt(@ 720p/30fps), net even getest met rawcap om naar twee schijven tegelijk op te slaan en ziet er wel goed uit zonder merkbare FPS drop(hopelijk op een volle 64p server op Oman ook acceptabel). Waar speel je je opgenomen footage in af (VLC lust geen Dxtory codec heb ik al gemerkt, WMP draait hij wel perfect in).

Wat ga je recorden btw ? Misschien leuk om een keer volledige match te recorden vanuit een jet en een choppa en dan de beelden te mixen. Zit nu alleen effe op een Wimax 2mb down 1mb up verbinding dus uberhaupt iets naar youtube uploaden wordt voor mij al een lange zit ;(

[...]

Dunno for sure, maar check je overlay settings is van Origin, misschien dat dat roet in het eten gooit. Was voor mij de oplossing toen ik geen TS overlay in BF3 kreeg.
Welke overlay bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:59:
[...]

Ga maar uit van 7 uur pm US east coast tijd.
Ah, zie dat ze wel op Origin staan voor €14,99.

Trouwens, is het niet mogelijk om Premium voor $49,99 te kopen ipv €49,99? Scheelt toch weer €10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:38
J0ey schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:48:
[...]
Trouwens, is het niet mogelijk om Premium voor $49,99 te kopen ipv €49,99? Scheelt toch weer €10..
Niet weer :X

[ Voor 89% gewijzigd door QPeter op 26-06-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19
[...]

Dit onderwerp is nou al vaker besproken dan dat er mensen op de wereld leven, als je zo graag antwoorden wil scroll je maar even een paar pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
[...]

http://www.g2play.net/store/

Daar is hij 45 euro, indien je daar dingen vaker koopt kan je ook om de zo veel aankopen een korting krijgen. O-)

Zo zijn er nog meerdere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Origin programma openen en dan settings.

deze dus (bovenste optie) -> click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:11
http://www.gamekey.nl/battlefield-3-premium-dlc-kopen.html (Donderdag op voorraad)

Of als je niet kan wachten: http://www.onlinekeystore...remium-CD-KEY-ORIGIN.html

Meer over keys hier: Legale gamekeys kopen - Deel II

[ Voor 17% gewijzigd door LongBowNL op 26-06-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Jay-P schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:10:
[...]

Origin programma openen en dan settings.

deze dus (bovenste optie) -> click
Die heb ik uit ivm met de injector, maar dat is toch alleen origin in game overlay niet voor andere progs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Zo moeilijk om te snappen? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:31:
[...]

Die heb ik uit ivm met de injector, maar dat is toch alleen origin in game overlay niet voor andere progs?
Zoals ik al aangaf, ik weet niet zeker of dat je probleem gaat verhelpen. Maar probeer het is gewoon zonder injector met dat ding aan- of uitgevinkt en kijk of dat je probleem oplost, zo niet dan weet je in ieder geval dat het daar niet aan ligt toch ? Het zou ook kunnen dat die injector en Action overlay elkaar 'in de weg zitten', je zou dus ook gewoon een keer zonder injector kunnen kijken of Action dan wel werkt.

@Mavamaarten: Ik zie nergens staan dat je niet mag praten over het gewoon normaal en legaal aankopen van Premium. Van VPNs en proxys vind ik het logisch dat dat hier niet besproken mag worden omdat het een grijs gebied is, met de links die ik hierboven zie zie ik niet in wat daar mis mee is. Er zijn wel meer dingen die niet mogen hier en om de haverklap terugkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 02:01
@erikvandenberg Waar staat je FOV op? Met die resolutie van jou zou ik die sowieso wat hoger zetten, je hebt toch lekker veel pixels om alles scherp te zien.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
code:
1
<div id="dinosaur" rel="vertebrates"></div>

Dit is wat je terug vind helemaal onderaan de bron-code van Battlelog. Vreemd, niet?

En als je dit vertaald:

code:
1
Dinosaurus = gewervelde dieren

Een DICE DEV grapje? Of eerder een hint!?

[ Voor 29% gewijzigd door Qlii256 op 26-06-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Jay-P schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:45:
[...]

Zoals ik al aangaf, ik weet niet zeker of dat je probleem gaat verhelpen. Maar probeer het is gewoon zonder injector met dat ding aan- of uitgevinkt en kijk of dat je probleem oplost, zo niet dan weet je in ieder geval dat het daar niet aan ligt toch ? Het zou ook kunnen dat die injector en Action overlay elkaar 'in de weg zitten', je zou dus ook gewoon een keer zonder injector kunnen kijken of Action dan wel werkt.

@Mavamaarten: Ik zie nergens staan dat je niet mag praten over het gewoon normaal en legaal aankopen van Premium. Van VPNs en proxys vind ik het logisch dat dat hier niet besproken mag worden omdat het een grijs gebied is, met de links die ik hierboven zie zie ik niet in wat daar mis mee is. Er zijn wel meer dingen die niet mogen hier en om de haverklap terugkeren.
Heb ik geprobeerd, werkt helaas niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:55:
code:
1
<div id="dinosaur" rel="vertebrates"></div>

Dit is wat je terug vind helemaal onderaan de bron-code van Battlelog. Vreemd, niet?

En als je dit vertaald:

code:
1
Dinosaurus = gewervelde dieren

Een DICE DEV grapje? Of eerder een hint!?
Grap denk ik. ;)

Voor de mensen die nog steeds niet weten waar het nou over gaat met de dino's: (dit is wat er volgens mij achter zit)
Toen MW2 uitkwam wou activision weten waarom de verkoop op de PC zo slecht ging. Ik heb een vermoeden maar dit is niet het CoD topic. (iets met dat het een baggergame is) :Y)
Er ging dus een medewerker van activision rondvragen waarom PC gamers het spel niks vonden en hij kwam uit op 4Chan...

Iedereen die ook maar iets weet van 4Chan kan wel raden hoe dit afliep maar even concreet:
De medewerker kreeg dus te horen van iedereen dat het tekort aan dino's in MW2 de reden was. Nu weten we dat DICE af en toe lekker wil trollen tegen andere games en gamers dus waarom niet CoD dissen door steeds met dino dingen te komen in een game die toch voornamelijk voor de PC is. ;)

http://static.fjcdn.com/pictures/Why_38fb71_2487386.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-06-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:03:
[...]

Grap denk ik. ;)

Voor de mensen die nog steeds niet weten waar het nou over gaat met de dino's: (dit is wat er volgens mij achter zit)
Toen MW2 uitkwam wou activision weten waarom de verkoop op de PC zo slecht ging. Ik heb een vermoeden maar dit is niet het CoD topic. (iets met dat het een baggergame is) :Y)
Er ging dus een medewerker van activision rondvragen waarom PC gamers het spel niks vonden en hij kwam uit op 4Chan...

Iedereen die ook maar iets weet van 4Chan kan wel raden hoe dit afliep maar even concreet:
De medewerker kreeg dus te horen van iedereen dat het tekort aan dino's in MW2 de reden was. Nu weten we dat DICE af en toe lekker wil trollen tegen andere games en gamers dus waarom niet CoD dissen door steeds met dino dingen te komen in een game die toch voornamelijk voor de PC is. ;)

http://static.fjcdn.com/pictures/Why_38fb71_2487386.jpg
Zou die opmerking over te weinig dino's misschien te maken hebben met de prehistorische engine die ze voor COD steeds hergebruiken?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Zou die opmerking over te weinig dino's misschien te maken hebben met de prehistorische engine die ze voor COD steeds hergebruiken?? :o
He, Quake III is niet prehistorisch. Het is maar 13 jaar oud. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Lolleflikker vind dit leuk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als mensen nog overtuigd moeten worden voor de FXAA injector: aanschouw hier het verschil :)
Feit is dat er over BF3 precies een soort van grijze grauwe blur overhangt...
Eenmaal je weet hoe het er met FXAA uitziet op je eigen beeldscherm, wil je echt niet meer terug.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-25%2021-35-32-897.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-25%2021-35-32-211.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-29-12-461.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-29-10-918.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-34-29-176.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-34-28-300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Je plaatjes zijn te groot... Ik heb het eventjes geprobeerd maar FPS werd te laag. Ik zit sowieso op het randje met mn laptop :-( Het was op zich wel een enorme improvement, ik zou t altijd gebruiken. Je mod geen gamefiles, dat is een bullshit verhaal. Het zijn gewoon wat bestandjes die achteraan de DX filter chain worden gezet. Volgens mij werkt iets als fraps precies hetzelfde..

[ Voor 49% gewijzigd door Makkelijk op 26-06-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Inderdaad, ik merkte gisteren ook serieuze frame drops met versie 1.3, zelfs met de performance versie. Ik heb dan ook 'maar' een HD6950 die geunlocked is naar een 6970 he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Makkelijk schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:29:
Je plaatjes zijn te groot... Ik heb het eventjes geprobeerd maar FPS werd te laag. Ik zit sowieso op het randje met mn laptop :-(
Had ik ook met de niet-performance versie. Met de performanceversie heb ik zelfs méér FPS dan ervoor :o
EDIT: En ik heb maar een GTX260 -O-

[ Voor 5% gewijzigd door Mavamaarten op 26-06-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:30:
Inderdaad, ik merkte gisteren ook serieuze frame drops met versie 1.3, zelfs met de performance versie. Ik heb dan ook 'maar' een HD6950 die geunlocked is naar een 6970 he.
Antialiasing post al uitgezet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
DanielWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:31:
[...]

Antialiasing post al uitgezet? ;)
Tuurlijk, die stond gewoon uit. Ik speelde op QC en ook eens B2K maps geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dit was met de performanceversie. Meer FPS er van krijgen kan alleen als je de POST AA aan had staan en vervangt voor FXAA. Als je ingame post AA ook al uit had staan kan het hier eigenlijk per definitie niet sneller van worden. Het wordt namelijk na het renderen van het frame nog een keer over het beeld gedaan. FXAA injector heeft verder geen enkele kennis van hoe dat frame in elkaar zit. Hierdoor gaat de verkleurig, verscherping en AA helaas ook over de HUD heen. Ingame post-AA gaat niet over de HUD heen.

Ik ga van ongeveer 40FPS naar 30FPS met 1.3 performance die hier laatst is gepost.
Dat is best wel een dropje over de speelbaarheidsgrens :P

[ Voor 12% gewijzigd door Makkelijk op 26-06-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:32:
[...]

Tuurlijk, die stond gewoon uit. Ik speelde op QC en ook eens B2K maps geprobeerd.
Dan komt het misschien door de opties pre sharpening en post sharpening. Die kosten ook FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
DanielWW2 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:33:
[...]

Dan komt het misschien door de opties pre sharpening en post sharpening. Die kosten ook FPS.
Als ik die uit zet is het beeld extreem donker, fixbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:26:
Als mensen nog overtuigd moeten worden voor de FXAA injector: aanschouw hier het verschil :)
Feit is dat er over BF3 precies een soort van grijze grauwe blur overhangt...
Eenmaal je weet hoe het er met FXAA uitziet op je eigen beeldscherm, wil je echt niet meer terug.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-25%2021-35-32-897.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-25%2021-35-32-211.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-29-12-461.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-29-10-918.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-34-29-176.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-06-26%2018-34-28-300.jpg
Je moet eerst even je screenshots door het forum laten checken(vinkje naast check images) voordat je je bericht verstuurd. Dan worden ze automagisch verkleind.

[update]
Is al opgelost. :P :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:34:
[...]

Als ik die uit zet is het beeld extreem donker, fixbaar?
Als je speelt met de kleuren is alles fixbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Larrs schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:34:
[...]

Je moet eerst even je screenshots door het forum laten checken(vinkje naast check images) voordat je je bericht verstuurd. Dan worden ze automagisch verkleind.
update @ Larrs: Sinds wanneer zijn rode balkjes de oplossing? :X Er is nu niks verkleind hoor, alleen geschaald :P

@DanielWW2, enig idee hoe het kan dat het beeld extreem donker is zonder pre en post sharpening though?

[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 26-06-2012 19:37 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.