Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:26
ikzelf zie premium meer als een 2de Battlefield 3. Na alle dlc heb je namelijk ongeveer net zo veel extra wapens, net zo veel (zo niet meer) nieuwe maps en zo verder. Als je dan net zoveel voor de game betaald (adviesprijzen bedoel ik daarmee), dan vind ik het wel kunnen. Deze dlc is meer een verspreidde uitgebreidde expansion pack die je vroeger nog wel eens zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:56:
[...]

Het gaat wel om de 1GB versie hè. Ik zie op YT wat filmpjes staan waar mensen 'm op High hebben met deze kaart.
Dan lullen die mensen zwaar uit hun nek...
8800gt is het minimum. Nou daar gaan we met de rebrands van NVIDIA.

8800gt = 9800gt

De GT240 is een rebrand van de GTX9600 dus onder de minimal. Verder wil je BF3 ook niet spelen op minimal specs, dat draait voor geen meter.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skobes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-10 14:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
DanielWW2 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:04:
[...]

Dan lullen die mensen zwaar uit hun nek...
8800gt is het minimum. Nou daar gaan we met de rebrands van NVIDIA.

8800gt = 9800gt

De GT240 is een rebrand van de GTX9600 dus onder de minimal. Verder wil je BF3 ook niet spelen op minimal specs, dat draait voor geen meter.
Nou ik kan je vertellen dat je met een 9600gt ongeveer zo'n 10 a max 16 fps haalt meer heb je toch ook niet nodig voor een shooter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet je op Rush doen. Beiden tegen een Mcom aan staan, een boek op je 'Mcom Arm' knop zetten en weglopen. Paar uur later terugkomen en voila, veel puntjes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:53:
Hoi!

Ik kan binnen een maandje de Point of View Gt240 van een vriend overnemen, kun je daar een beetje BF3 mee spelen of totaal niet? :- )
Aannemende dat je CPU geen bottleneck is: niet de moeite waard om ervoor te betalen als je er BF3 mee wilt spelen.
Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:56:
[...]

Het gaat wel om de 1GB versie hè. Ik zie op YT wat filmpjes staan waar mensen 'm op High hebben met deze kaart.
Ik zou hier haast op willen zeggen: gelul!

http://www.hwcompare.com/...-gddr5-vs-radeon-hd-6870/

Mijn 6870 10% OC (op 1680x1050) houdt met (bijna de laagste instellingen) haalt gemiddeld tussen de 60 en 100 fps (afhankelijk van de maps en de actie), de gt240 komt niet in de buurt, dus je mag al blij zijn met 30 fps, en zelfs dat zie ik niet gebeuren.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:50:
[...]
Ben jij ook pro dan? Want dan ga ik jou ook uitlachen om die uitspraak :+
Pro gamers spelen sowieso anders dan normale mensen, en ik ga daar echt geen algemene statements serieus over nemen - in de tijden dat Quake 3 gespeeld werd werd er ook alles mogelijke over Pro Rigs gewauweld en dan lees je wat zo'n Pro dan écht gebruikt en dan zit daar ineens helemaal NIETS aan gesponsorde shit bij en speelt hij vooral in 800x600 en niet in de aangegeven hoge resoluties, geen Razer muizen, geen bizarre toetsenborden en vooral geen duperdupermegatronic headsets.
Dus laten we vooral niet gaan discussiëren over wat Pro's gebruiken: als een Pro zich wil meden dan hoor ik het graag maar als hij erbij zegt dat alle Pro's zo spelen dan lach ik hem ook uit.

Daarvan los gezien is de vergelijking met 27"schermen helemaal van God los omdat de oplettende lezer in de prijslijsten bij Dell of Alternate zal zien dat een 27" TFT dezelfde breedte heeft als een 30" - het verschil zit hem er dan in dat de kleine 16:9 is en de grote 16:10. Of spelen alle Pro's alleen maar op 16:9 ?
Thanks, je bevestigt nu nét het punt wat ik wou maken :+
De 'pro's' gebruiken geen high-end spul, 3x 30" monitoren op belachelijk hoge resoluties maar gewoon (oud), vertrouwd en beproefd spul maarmee ten aller tijden maximaal gefragd kan worden.

Toen ik nog op het hoogste niveau shooters speelde, lang lang geleden, ging dat ook op een oude 14" crt in 800x600 met een eenvoudige logitech laser muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ten eerste kan je met dx10 niks op high spelen want daar heb je dx11 voor nodig.
Ten tweede lagged die video gewoon en speelt hij max op 30fps.
Ten derde speelt hij op een zwaar lage resolutie want als hij iets moet oprapen neemt dat ongeveer 90% van zijn beeld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja op een belachelijk lage reso, in de SP, met veel uit...
In MP mag hij blij zijn als hij 20 FPS haalt. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skobes
Oké niet doen dus, wat raden jullie aan als videokaartje? Ik hoef niet alles op High/Ultra zolang het maar een beetje lekker loopt :-).

Zoiets wellicht? pricewatch: Gigabyte GV-R697OC2-2GD

[ Voor 34% gewijzigd door Skobes op 27-06-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
nero355 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:56:
[...]

Is wel grappig om te doen als je een server probeert vol te krijgen : Stil staan of niet spawnen is ook zo suf :P

Wat ik alleen niet snap is hoe die gasten dan TOCH een aantal deaths hebben : Niemand heeft een kill gemaakt of in ieder geval genoeg om de rest te verklaren zeg maar 8)7
Omdat ze met hun heli of jet elke keer crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:10:
Oké niet doen dus, wat raden jullie aan als videokaartje? Ik hoef niet alles op High/Ultra zolang het maar een beetje lekker loopt :-).
Ligt aan je buget, voor net iets meer dan 100 euro heb je de 6850,550ti of de 7770.
http://nl.hardware.info/p...oc-1gb#tab:testresultaten
http://www.guru3d.com/art...formance-benchmark-test/8

Ben je aan het trollen?

[ Voor 28% gewijzigd door bloodlynx op 27-06-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skobes
Budget laat dat helaas niet toe, anders had ik zeker voor een van die kaartjes gekozen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Volgens mij klopt die prijs niet.. gelijk 2 bestellen zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Budget laat dat helaas niet toe, anders had ik zeker voor een van die kaartjes gekozen :p
gewoon sparen ;) 100 euro is echt minimaal wat je kwijt bent.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
iNFiNiTY- schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:19:
[...]

niet leverbaar, anders had ik er 4 besteld :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Skobes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:18:
[...]

Hoe wil je dan in godsnaam Battlefield gaan spelen als je niet eens 100 euro aan je videokaart kan besteden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skobes
iNFiNiTY- schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:19:
[...]

Ja ik zocht net ook even door, maar bij andere webshops zijn ze rond de 360 euro. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja het is maar net wat je eisen zijn he om een spel te kunnen spelen. Ik heb met mijn nieuwe pc direct een goeie gekocht. Vroeger al te vaak shooters gespeeld, dat ik wel goed was, maar door de FPS net niet beter kon zijn dan de rest. Dat is ZO frustrerend he. Nu met deze nieuwe machine nooit last van schokken en problemen (afgezien van gister dan, toen had iedereen lag, op elke server, ongeacht je pc) en schiet ik heerlijk alles af :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:20:
[...]

niet leverbaar, anders had ik er 4 besteld :D
Gewoon bestellen en op wachten, voor dat geld is dat het zeker waard :*) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Is battlefield al weer te spelen zonder lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:21:
Tsja het is maar net wat je eisen zijn he om een spel te kunnen spelen. Ik heb met mijn nieuwe pc direct een goeie gekocht. Vroeger al te vaak shooters gespeeld, dat ik wel goed was, maar door de FPS net niet beter kon zijn dan de rest. Dat is ZO frustrerend he. Nu met deze nieuwe machine nooit last van schokken en problemen (afgezien van gister dan, toen had iedereen lag, op elke server, ongeacht je pc) en schiet ik heerlijk alles af :)
gewoon niet zo aanstellen en gewoon de volgende kaart in je pc stoppen:
http://www.alternate.nl/h...GD5/1005913/?tk=7&lk=4034

alleen ik heb dat geld niet :( dus dan maar een http://www.alternate.nl/h...GD5/1003025/?tk=7&lk=4034

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:26:
[...]

gewoon niet zo aanstellen en gewoon de volgende kaart in je pc stoppen:
http://www.alternate.nl/h...GD5/1005913/?tk=7&lk=4034

alleen ik heb dat geld niet :( dus dan maar een http://www.alternate.nl/h...GD5/1003025/?tk=7&lk=4034
Met die eerste kan je net medium aan. :Y)

Maar zullen we het maar weer over BF3 hebben? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-06-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:08:
[...]
Thanks, je bevestigt nu nét het punt wat ik wou maken :+
De 'pro's' gebruiken geen high-end spul, 3x 30" monitoren op belachelijk hoge resoluties maar gewoon (oud), vertrouwd en beproefd spul waarmee ten aller tijden maximaal gefragd kan worden.
Die spelen met wat hen het beste bevalt. Maar de opmerking dat die "tot 27"maximaal" gaan is dan net zo ongefundeerd als "Alle Pro's spelen op super hoge resoluties". Die ik niet maak. Om die reden :+
Toen ik nog op het hoogste niveau shooters speelde, lang lang geleden, ging dat ook op een oude 14" crt in 800x600 met een eenvoudige logitech laser muis.
Juust, maar dat was toen. Dit is nu. Zolang er niemand een poll onder pro's (en dan bedoel ik niet "mensen die op youtube een filmpje zetten van hun gameplay" maar mensen die serieus van hun gaming kunnen leven) houdt om te kijken op wat voor schermen die spelen slaat de hele opmerking over pro's gewoon nergens op, dat, en het feit dat de vergelijking tussen een 27" en een 30" monitor als "nog te doen" en "niet te doen" kant noch wal noch slagroomtaart raakt, is juist mijn punt.
Daarnaast kun je het spelen van een pro niet vergelijken met een gewone sterveling omdat de kleine verbeteringen die een échte profi speler in staat stellen nét dat kleine voordeel te geven om te winnen voor een Jan Modaal die met een ping van 40 op een pub server zit te spelen volledig weggevlakt wordt door diens eigen tekortkomingen. Als ik, met mijn 25% accuracy met bolt-action rifles, een super profi muis, muismat en high-frequentie scherm koop ga ik nog steeds 25% raken, want ik kan gewoon niet zo best mikken.
De hele discussie over wat pro's gebruiken wil ik dus eruit hebben omdat die geen betrekking op deze discussie heeft - nog even ervan afgezien dat wat de ééne pro fijn vindt niet noodzakelijkerwijze door andere pro's ook als optimaal wordt ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
bloodlynx schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Ten eerste kan je met dx10 niks op high spelen want daar heb je dx11 voor nodig.
Ten tweede lagged die video gewoon en speelt hij max op 30fps.
Ten derde speelt hij op een zwaar lage resolutie want als hij iets moet oprapen neemt dat ongeveer 90% van zijn beeld in.
Is DX11 niet alleen bij Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:31:
[...]

Die spelen met wat hen het beste bevalt. Maar de opmerking dat die "tot 27"maximaal" gaan is dan net zo ongefundeerd als "Alle Pro's spelen op super hoge resoluties". Die ik niet maak. Om die reden :+

[...]

De hele discussie over wat pro's gebruiken wil ik dus eruit hebben omdat die geen betrekking op deze discussie heeft - nog even ervan afgezien dat wat de ééne pro fijn vindt niet noodzakelijkerwijze door andere pro's ook als optimaal wordt ervaren.
En toch blijf je het aanhalen ;)

27" + = chill gaming
27"- = serieus gaming

Kan het verder beargumenten maar zoals je zegt staat dat los van de BF3 discussie, ik weet precies waarom en beter nog, ik merk het verschil :) (psss reactie tijd groot scherm oa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:43:
[...]

27" + = chill gaming
27"- = serieus gaming

Kan het verder beargumenten maar zoals je zegt staat dat los van de BF3 discussie, ik weet precies waarom en beter nog, ik merk het verschil :) (psss reactie tijd groot scherm oa)
Als je echt beter zou spelen op een 27'' of lager verklaar dan eens waarom ik sinds ik me 30'' heb alleen maar beter ben gaan spelen.

Ik moet ook zeker zeggen dat je geen last heb dat je iemand niet ziet in de hoek ofzo, je ogen vangen dat lopende mannetje gewoon op ook al kijk je er niet direct naar.

Hoe het zou zijn op 24'' of 27'' weet ik niet, ik heb zelf een aardig grote sprong van 19'' naar 30'' gemaakt.

Ik ben het dus ook niet eens met je stelling, niet dat ik een pro ben, maar ik geloof simpelweg niet dat iemand beter presteert op een 24'' dan op een 30''(na enige gewenning). En echte feiten ervoor zie ik ook niet moet ik zeggen, ik ben van mening dat er niet een ''pro setup'' is, maar meer van mening dat je beter kan spelen met wat voor jou het beste werkt, zoals juiste muis voor jouw hand(zulk soort dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:43:
[...]
Ontkrachten en proberen het de discussie uit te schoppen. Zoals nu... |:(
27" + = chill gaming
27"- = serieus gaming

Kan het verder beargumenten maar zoals je zegt staat dat los van de BF3 discussie,
Je beargumentering voor JUIST deze vergelijking moet je eigenlijk wel maken (maar doe het in een ander topic dan) want een 27"scherm is gewoon een 30": scherm waar de onderste 400 pixels afgeknipt zijn. Reactietijd is dus identiek, breedte van het scherm is identiek, pixelgroote is identiek. Het enige wat er anders is is dat de één 16:9 is en de ander 16:10.
ik weet precies waarom en beter nog, ik merk het verschil
Oh ben jij pro? wat verdien jij per jaar zo grofweg aan gamen dan? Welke sponsoren heb je zoal? Welke toernooien heb je gewonnen?

Schei nou toch eens uit met dat eeuwige "pro"-gekwaak, het slaat echt hélemaal nergens op en voegt aan de discussie alleen ergernis en ontsporing toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Juust, maar dat was toen. Dit is nu. Zolang er niemand een poll onder pro's (en dan bedoel ik niet "mensen die op youtube een filmpje zetten van hun gameplay" maar mensen die serieus van hun gaming kunnen leven) houdt om te kijken op wat voor schermen die spelen slaat de hele opmerking over pro's gewoon nergens op, dat, en het feit dat de vergelijking tussen een 27" en een 30" monitor als "nog te doen" en "niet te doen" kant noch wal noch slagroomtaart raakt, is juist mijn punt.
Daarnaast kun je het spelen van een pro niet vergelijken met een gewone sterveling omdat de kleine verbeteringen die een échte profi speler in staat stellen nét dat kleine voordeel te geven om te winnen voor een Jan Modaal die met een ping van 40 op een pub server zit te spelen volledig weggevlakt wordt door diens eigen tekortkomingen. Als ik, met mijn 25% accuracy met bolt-action rifles, een super profi muis, muismat en high-frequentie scherm koop ga ik nog steeds 25% raken, want ik kan gewoon niet zo best mikken.
Vooropgesteld dat ik absoluut geen pro ben en al helemaal niet die pre- of intenties heb, kan ik een aardig partijtje meeblazen in een fps. Ik beschouw mijzelf zeker niet als jan modaal op een pub server, eerder als een goedwillende amateur.

Of het nuttig is of niet waar allerhande pro-gamers mee spelen maak ik voor mijzelf wel uit, maar ik ben wel altijd nieuwschierig naar de motivatie en logica erachter. Daarom hoeft die discussie er wat mij betreft niet uit aangezien die boys waarschijnlijk meer tijd en moeite steken in het optimaliseren voor BF3 dan ik, luister ik graag naar hun argumenten.

Een gedeelte zal altijd persoonlijke voorkeur blijven, maar regelmatig ontstaat er toch een consensus over bepaalde optimale settings, hardware of wat dan ook. Als ik dat met relatief weinig moeite en kosten ook voor elkaar krijg en daarmee mijn spel zichtbaar verbeter, ben ik er bij! Zoals ik eerder al zei, wat voor de een marginaal is, is voor de ander significant.

Maar goed, mij zal je er niet meer over horen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had gister trouwens een kill op Caspian Border waar ik zelf van stond te kijken. Zag een sniper reflectie van iemand op die berg vlakbij de antenna zitten, en ik stond in die basis daar tegenover. Ik aimde mijn RPG vrij hoog boven de reflectie uit, en schoot toen... Ong 8 seconden later zag ik dat het een kill was. Die vent riep: OMG!!! You lucky bastard! Kon er wel om lachen.

Ik vraag me nogsteeds af hoe mensen zo makkelijk een helicopter uit de lucht kunnen schieten met een RPG. Er stond hier laatst een filmpje op het forum van zo'n kerel die het echt super easy doet. Oke, het is wellicht een beetje het gevoel krijgen, maar iemand tips?

Om even in te haken op de discussie hierboven: Ik heb een 24" scherm, en ik ben behoorlijk accuraat :) Check mijn systeem specs maar eens. Het is maar net wat je gewend bent. Ik schep niet graag op, maar ik denk dat ik wel redelijk mee kan komen met de beste spelers qua reactie tijd.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 27-06-2012 16:12 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Spelen jullie eigenlijk met muismatten van Razer of Steelseries ofzo? Ik ben erover aan 't denken om mijn IKEA muismatje weg te doen van 50 cent en er een steelseries ofzo neer te leggen. Maakt dat nog verschil? Qua oppervlak sowieso, maar qua glijden enzo?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb een muismat van Razer ja. een vrij grote, was ook best duur, maar is het geld 2000x waard :)

De Razer Destructor heb ik. Afbeeldingslocatie: http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/razerusa/images/product/gallery/razer-destructor-gallery1.jpg

Met die muis ook, precies die combi.

[ Voor 53% gewijzigd door DAMAGE op 27-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:07:
[...]

[...]

Oh ben jij pro? wat verdien jij per jaar zo grofweg aan gamen dan? Welke sponsoren heb je zoal? Welke toernooien heb je gewonnen?
8)7

ontopic:

Muismat; als je veel in voertuigen zit koop een xl grote! Kan je goed sweepen, heeft me chopper al vaak genoeg een crash bespaart!

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 27-06-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

DAMAGE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:19:
Ik heb een muismat van Razer ja. een vrij grote, was ook best duur, maar is het geld 2000x waard :)

De Razer Destructor heb ik. [afbeelding]

Ik wilde beginnen met een Steelseries QCK. Ga 'm zo denk ik ff ophalen bij de MM voor een tientje. En dan nog de rest van m'n invoerapparatuur uitbreiden (razor deathadder ligt wel gruwelijk lekker in de hand >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:33
DAMAGE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:19:

De Razer Destructor heb ik. [afbeelding]

Dat klopt die Destructor is echt een fijne muismat in cobinatie met een Deathadder.

Overigens is de muis op de afbeeling een Razer Lachesis. Dat zie je aan de twee knopjes achter het scrolwiel. :P
pricewatch: Razer Lachesis (Wit)

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

GerGio schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:26:
[...]

Dat klopt die Destructor is echt een fijne muismat in cobinatie met een Deathadder.

Overigens is de muis op de afbeeling een Razer Lachesis. Dat zie je aan de twee knopjes achter het scrolwiel. :P
pricewatch: Razer Lachesis (Wit)
Ik gaat eventjes wat muizen proberen + muismatten in de MM. Gok dat een steelseries mat + razer muis ook wel gaat werken eventueel, haha

*edit* dafuq dat ding is van staal en is 32 euries. Voor een eerste 'game' muismat mij toch echt te veel :9

[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 27-06-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Ik gaat eventjes wat muizen proberen + muismatten in de MM. Gok dat een steelseries mat + razer muis ook wel gaat werken eventueel, haha

*edit* dafuq dat ding is van staal en is 32 euries. Voor een eerste 'game' muismat mij toch echt te veel :9
Ik gebruik gewoon een omgekeerde placemat! :+ was graties bij me moeder! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:52

superwashandje

grofheid alom

DAMAGE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:09:
Ik vraag me nogsteeds af hoe mensen zo makkelijk een helicopter uit de lucht kunnen schieten met een RPG. Er stond hier laatst een filmpje op het forum van zo'n kerel die het echt super easy doet. Oke, het is wellicht een beetje het gevoel krijgen, maar iemand tips?
vooral gevoel krijgen inderdaad; ervoor en erboven mikken en dan hopen dat je hem raakt :P zo doe ik het in ieder geval altijd maar ben er vast neit de beste in. het is in ieder geval altijd leuk om te proberen en nog leuker als het lukt hehe. wat die filmpjes betreft: de meest zijn volgens mij gewoon een positieve selectie van alle(vele) keren dat er eens raak geschoten is. het zijn vaak zulke montages dat ze de slechte schoten gewoon eruit gelaten hebben.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

IMHO zijn die muismatten van merken als Razer compleet overpriced, maar je merkt het verschil wel tussen de kantoorboekhandel/IKEA versies en zo'n nog relatief "cheap-ass" steelseries van de Mediamarkt. Glijdt toch net wat soepeler, en muis skipt ook nooit. Daar wil ik dan wel 6,95 voor neertellen, maar een muismat van 65€ gaat mij toch wel te ver. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha! Dat is gewoon een Hollander!

"i'm retarded so i love gardening"

Wel grappig filmpje, hij heeft zelfs skills! En dat op een controller _/-\o_

Hopelijk ben ik aan die leeftijd ook nog zo jong van geest en ga ik nog naar defqon onderandere ^^

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:23:
[...]

Ik wilde beginnen met een Steelseries QCK. Ga 'm zo denk ik ff ophalen bij de MM voor een tientje. En dan nog de rest van m'n invoerapparatuur uitbreiden (razor deathadder ligt wel gruwelijk lekker in de hand >:) )
Hele goede keuze! De Steelseries QCK hangt bij de MM voor 7 euro voor zover ik weet, wat mij betreft een aanrader. Glijdt super soepel maar nooit te ver door, in combinatie met de IR sensor van de Deathadder zeer fijne optie voor die prijs. Met laser muizen is een harde muismat meestal beter trouwens.

Hij gaat zeker geen jaren mee die mat, maar voor 7 euro kan je aardig wat matten verslijten voor je duurder uit bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Offtopic (of juist ontopic, ik weet het niet meer met de discussie over progaming hiervoor)

Zou het niet leuk zijn om een paar BFBC2 maps terug te zien in BF3?
Net nog eens opgestart en er zijn nog een boel servers online. Niet wonderbaarlijk ook, want het voelt zo ontzettend goed aan om eens niet eerst je browser op te starten, om eens niet 3 menu's door te moeten om je wapen + attach te veranderen. Waarom kon BF3 niet zo simpel?

Ook de maps zijn lekker kleurrijk en bieden veel meer de mogelijkheid tot flanking, vooral junglemaps, waarin je lekker door het bosje kunt sneaken. Dat mis ik toch wel echt bij BF3.

En de destruction is geniaal in BC2, dat valt me in BF3 toch een beetje tegen.

Hopen dat ze het met die Large map pack een beetje goed gaan maken, want de meeste maps nu zijn net te klein om echt lekker met jets te vliegen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja zeker, BC2 maps in BF3 lijkt mij awesome, ik denk daar al vanaf het begin van BF3 aan terug. Oasis in BF3, dat zou toch HEEEERLIJK zijn!?

Of die ene Jungle map, hoe heet hij ookal weer... Ben de naam kwijt. Was ook een van mijn favo maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

erikvandenberg schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Ik gebruik gewoon een omgekeerde placemat! :+ was graties bij me moeder! oOo
Ghetto, dude! _/-\o_
Ik gebruik trouwens het blad van mijn 20 euro 'bureau'-tafeltje (how pro do you wanna go?) - werkt prima.

Wat anders: zijn er hier mensen die de colorblind modus gebruiken? Zo ja, waarom, en wat zijn de voordelen tov. het normale kleurenpalet? Vergt het veel gewenning, als in: na veel spelen ga je dingen min of meer 'instinctief' herkennen (ik bekijk bijvoorbeeld de minimap niet tijdens het spelen, want voortdurend hooguit een vluchtige blik er overheen werpen is voldoende), maar zodra je dat soort dingen gaat aanpassen, kan dat je routine flink vern*ken...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:03:
Ja zeker, BC2 maps in BF3 lijkt mij awesome, ik denk daar al vanaf het begin van BF3 aan terug. Oasis in BF3, dat zou toch HEEEERLIJK zijn!?

Of die ene Jungle map, hoe heet hij ookal weer... Ben de naam kwijt. Was ook een van mijn favo maps.
Valparaiso..... Daar kijk ik ook al vanaf de launch naar uit, maar ik heb wel twijfel hoe zo'n bc2 port naar bf3 uit zou pakken. De voertuigen zijn anders, snelheid van het spel is anders, wapens zijn heel anders, camo is heel anders, klasses zijn heel anders ingedeeld (wie heft ammo/health etc.) en snipers hebben geen mortar meer.

Maar goed, nu met close quarters heeft deze jongen al niets meer te klagen, 3 vette maps erbij :)
w00t00w schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:04:
[...]
Wat anders: zijn er hier mensen die de colorblind modus gebruiken? Zo ja, waarom, en wat zijn de voordelen tov. het normale kleurenpalet? Vergt het veel gewenning, als in: na veel spelen ga je dingen min of meer 'instinctief' herkennen (ik bekijk bijvoorbeeld de minimap niet tijdens het spelen, want voortdurend hooguit een vluchtige blik er overheen werpen is voldoende), maar zodra je dat soort dingen gaat aanpassen, kan dat je routine flink vern*ken...
Ik kijk letterlijke elke seconde naar de minimap en nee ik gebruik geen colorblind modus. Ik kan namen op afstand zowel teammates als vijanden een stuk minder goed onderscheiden plus ik vind het niet duidelijker. Maar een hoop mensen zweren erbij dus ik ben niet de juiste persoon daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb laatst dat colorblind modus geprobeerd, maar snel weer uit gezet. Niks voor mij. Ik speel sowieso toch altijd hardcore. Vind dat normale modus maar niets, daar wordt gewoon verklapt waar de enemy zit dmv een minimap of stipjes in je scherm, bah!

Namen van spelers kijk ik ook nooit naar. Instinctief weet ik binnen een splitsecond of iemand een mate of een vijand is, en schiet dan.

Als je ook zo speelt, heeft colorblind-modus geen enkele meerwaarde. Het enige wat veranderd daar aan is dat de tekst die er anders mooier uit ziet op je scherm, nu geen alphablend meer heeft, en het dus gewoon hard op je scherm staat. Verder niets toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jeroenneman schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:57:
Zou het niet leuk zijn ....

Waarom ...
Dat zijn 2 dingen die heeeeel vaak bij mij naar boven komen als ik sommige DICE logica/keuze dingen zie in BF3 en vroeger in BF2 :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:19:Ik kijk letterlijke elke seconde naar de minimap en nee ik gebruik geen colorblind modus. Ik kan namen op afstand zowel teammates als vijanden een stuk minder goed onderscheiden plus ik vind het niet duidelijker. Maar een hoop mensen zweren erbij dus ik ben niet de juiste persoon daarvoor :)
Ik gebruik de minimap ook heel veel tijdens het spelen, maar een snelle blik is voldoende, omdat na zoveel uren spelen in één oogopslag duidelijk is wat de over-all situatie is, wie waar uithangt en wat waar aan de hand is - zo'n beetje het fundament onder mijn wijze van spelen. Ik ben bang dat het veel gewenning vereist als ik over zou stappen op colorblind modus, vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van anderen. Want ik heb inderdaad veel positieve geluiden erover gehoord, en ook in video's valt het me op dat een groot deel gebruik maakt van de colorblind modus. Thanks for your 2 cents d:)b

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:19:
Valparaiso..... Daar kijk ik ook al vanaf de launch naar uit, maar ik heb wel twijfel hoe zo'n bc2 port naar bf3 uit zou pakken. De voertuigen zijn anders, snelheid van het spel is anders, wapens zijn heel anders, camo is heel anders, klasses zijn heel anders ingedeeld (wie heft ammo/health etc.) en snipers hebben geen mortar meer.
Dat zal voor de meeste mappen vrij weinig uitmaken aangezien de mappen meestal niet rond een bepaalde spel snelheid gebouwd zijn. Mappen zoals Laguna Presa en Valparaiso zullen prima blijven werken aangezien die niet veel anders zijn dan de huidige mappen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:23:
[...]

De ondergrond voor je muis moet gewoon goed zijn, soms kan een tafel al goed zijn, maar meestal is een muismat beter. alleen een nadeel in de zomer. als je last van zweethanden hebt, dan wordt je muismat na een tijdje ook klam en gaat je muis wat minder soepel. of een tafel heb je daar minder last van ;)

Zelf heb ik een steelseries van 12 euro gekocht en gebruik de Logitech G500 muis. (daarvoor nog de G5, die ik nog als reserve heb liggen ;) ) het is het geld zeker waard en zal niet meer zonder muismat willen gamen op mijn bureau. 1 grootvoordeel, je kan je pc/laptop neerzetten waar je wilt. met dezelfde muismat game je overal het zelfde en daarnaast heb ik ook nog een logitech G13 ernaast liggen en daardoor maakt het niet uit achter welke pc ik zit ;) want heb me eigen instellingen altijd.
Knijnemans schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:31:
IMHO zijn die muismatten van merken als Razer compleet overpriced, maar je merkt het verschil wel tussen de kantoorboekhandel/IKEA versies en zo'n nog relatief "cheap-ass" steelseries van de Mediamarkt. Glijdt toch net wat soepeler, en muis skipt ook nooit. Daar wil ik dan wel 6,95 voor neertellen, maar een muismat van 65€ gaat mij toch wel te ver. :P
Razers zijn altijd overpriced, maar zien er altijd wel goed uit. de Apple onder de gameing randapparatuur
DAMAGE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:03:

Jungles kunnen hele irritanten maps zijn, dat vondt ik vroeger al in BF: vietnam (NEE NIET BC2: VIETNAM)

heb BC2 nooit echt gespeeld, de singleplayer en tot rank 6 online.
de eerste wapens die je kreeg, hadden zoveel recoil en ook de ADS was vaak heel vervelend te gebruiken.
je kon niet eens schuinlopen en daar erger ik me kapot aan.
het was alleen maar Rush en heel weinig conquest.
en dan had je nog die verschikkelijke snowmaps die pijn aan je ogen deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:56:
[...]
Hele goede keuze! De Steelseries QCK hangt bij de MM voor 7 euro voor zover ik weet, wat mij betreft een aanrader. Glijdt super soepel maar nooit te ver door, in combinatie met de IR sensor van de Deathadder zeer fijne optie voor die prijs. Met laser muizen is een harde muismat meestal beter trouwens.

Hij gaat zeker geen jaren mee die mat, maar voor 7 euro kan je aardig wat matten verslijten voor je duurder uit bent. :)
Ik heb nu de QCK voor een tientje. De QCK mini was er voor 7 inderdaad maar die leek me net te klein dus heb een slagje groter gepakt voor een paar euro.

De eerste tien seconden merk je eigenlijk al wel verschil. Ga er ff een reviewtje over schrijven. Eerst ff gamen en testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:26
Wat anders: zijn er hier mensen die de colorblind modus gebruiken? Zo ja, waarom, en wat zijn de voordelen tov. het normale kleurenpalet?
Ik gebruik het door de simpele reden dat ik een lichte vorm van kleurenblindheid heb. Ik had nog wel eens moeite om te zien wat mijn teammates waren toen ik de modus nog niet aan had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Iemand die bf4free speelt? of uberhaupt een soldier kan creeren daar?? jezus zeg, dat werkt echt voor geen meter. (ik wilde alleen die medal erbij @ bf3) bij veteran status... houdt et maar voor gezien weer. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
[...]

Ik gebuik colorblind support want kleurendoof... dat verschil tussen enemy en sqaud zie ik anders bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:41:
Iemand die bf4free speelt? of uberhaupt een soldier kan creeren daar?? jezus zeg, dat werkt echt voor geen meter. (ik wilde alleen die medal erbij @ bf3) bij veteran status... houdt et maar voor gezien weer. :x
Heb het een hele tijd gespeeld en het werkte prima, afgezien van het Pay2Win concept. Welke problemen heb je dan? Destijds vond ik alles zeer eenvoudig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:45:
[...]

Heb het een hele tijd gespeeld en het werkte prima, afgezien van het Pay2Win concept. Welke problemen heb je dan? Destijds vond ik alles zeer eenvoudig werken.
Ik probeer een soldier te maken, om via (hoezo omslachtig) BFBC2 website mijn vet status toe te voegen.. maar goed, ik kan geen soldier creeren elke keer komt er te staan: create soldier failed, try again. Verder blijf ik ook niet ingelogd op de website daar.

En feli btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Valt mij nu iets op, misschien heel dom hoor, maar ik gebruikte vaak als Assault de M16A3, maar die staat niet in battlelog. Alleen de M16A4 staat erop. Hoe zit dit? Het verschil tussen die twee is dat de ene vol automatisch is en de andere in burst-mode staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:32:
[...]

Ik heb nu de QCK voor een tientje. De QCK mini was er voor 7 inderdaad maar die leek me net te klein dus heb een slagje groter gepakt voor een paar euro.

De eerste tien seconden merk je eigenlijk al wel verschil. Ga er ff een reviewtje over schrijven. Eerst ff gamen en testen ;)
scheelt dat echt zoveel??
ik heb als muis nu een cyborg r.a.t. 7, en een alienware padje (gewoon zo een hele simpelle)

als de qck echt beter is, ga ik hem ook morgen halen,

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

aron225 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:58:
[...]
ik heb als muis nu een cyborg r.a.t. 7, en een alienware padje (gewoon zo een hele simpelle)

Geen idee dit is mijn eerste 'game' muismat en het verschil met een 50 cent IKEA mat merk ik toch wel ontzettend. Glijd makkelijker, stof is beter, blijf beter op bureau zitten ;)

Vanavond ff stressen met BF3. Ik wil alle dogtags van de wapens die je krijgt als je 500 kills met een wapen hebt gemaakt >:)

*edit* Heb er ff snel een reviewtje van gemaakt :)
productreview: Steelseries Qck review door Mu.siQ

[ Voor 12% gewijzigd door Mu.siQ op 27-06-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Ik heb een Razer Destructor muismat, en een Razer Diamondback 3G, alleen daarvan zijn de voetjes versleten.
Iemand enig idee waar ik moet zoeken voor nieuwe?

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 20:15
Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:16:
Spelen jullie eigenlijk met muismatten van Razer of Steelseries ofzo? Ik ben erover aan 't denken om mijn IKEA muismatje weg te doen van 50 cent en er een steelseries ofzo neer te leggen. Maakt dat nog verschil? Qua oppervlak sowieso, maar qua glijden enzo?
Ik gebruik een klein muismatje die hier nog thuis in de kast lag weg te rotten.
Heb daarna een muismat gekocht waar LED verlichting omheen zat maar op de USB aansluiting daarvan zat al roest toen ik m binnen kreeg en er zatten luchtbubbeltjes op het oppervlak dus die is weer retour gegaan.
Wat me wel opviel is dat ik dat muismatje dat hier nog thuis lag veel lekkerder vond werken.
Het oppervlak van de muismat is namelijk van dat een soort geweven stof terwijl dat LED ding gewoon een stuk plastic was met een hard laagje eroverheen.
De muis glijdt veel smoother op dat rotte ding dat hier uit de kast komt.

Zit er nog wel aan te denken of ik deze misschien zou kopen, vind dit wel een erg mooie en het is ook een best grote muismat.
Weet niet of deze er ook in een Sniper variant is want dat zou helemaal mooi zijn. :+

Afbeeldingslocatie: http://www.sentracomputer.com/img/products/385.jpg

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:10:
[...]

Geen idee dit is mijn eerste 'game' muismat en het verschil met een 50 cent IKEA mat merk ik toch wel ontzettend. Glijd makkelijker, stof is beter, blijf beter op bureau zitten ;)

Vanavond ff stressen met BF3. Ik wil alle dogtags van de wapens die je krijgt als je 500 kills met een wapen hebt gemaakt >:)

ik dacht dat ik een steelseries had ;) maar ik heb een Roccat Taito ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Mu.siQ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:10:
[...]

Heb die ook maar dan in de Diablo 3 variant een 3maand terug voor een tientje op gepakt

Werkt nog altijd super smooth tevens na een ongelukkige koffie ongeluk ... :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aron225 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:58:
[...]

Ik vind het moeilijk om te beoordelen of het beter is dan het die pad die je nu hebt, ik kan alleen maar over mijn situatie vertellen.

Ik heb altijd zonder muismat gespeeld omdat ik vond dat de laser muizen van logitech veel beter werkten op hout dan op de muismatten die ik in de loop der jaren versleten heb. Maar toen ik de deathadder (IR sensor) kocht heb we voor een minilan voor BF p4f en bc2 (als voorbereiding op bf3) met Knijnemans gezamelijk de Qck gekocht onder het motto baat het niet dan schaadt het niet (voor die 7 euro, we hebben de kleine, zoveel grote muisbewegingen maken we niet) en het was echt een wereld van verschil. Zoveel soepeler en het werd zoveel accurater, ik kan het iedereen aanraden. Daarna heb ik nog intensief gezocht op reviews of het de moeite waard was om er nog een paar tientjes extra tegen aan te gooien voor een razer mat oid en daar vond ik geen reden enkele om nog te upgraden.

Zelfs met kilo's as en iets teveel bier erin muist het met bf3 nog als een dolle, ja het slijt wat aan de randjes, maar dat mag ook wel na een X aantal 100 uur aan gamen voor dat geld. Ik kan het in elk geval aanraden en zoals gezegd, voor max een tientje kan je er geen buil aan vallen. Ik koop direct een nieuwe als deze versleten is.

@Bertus, gewoon bij een willekeurige webwinkel, Azerty heeft ze in elk geval.

Maar goed, we dwalen nu wel heel erg off-topic.
Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:29:
[...]

Dat zal voor de meeste mappen vrij weinig uitmaken aangezien de mappen meestal niet rond een bepaalde spel snelheid gebouwd zijn. Mappen zoals Laguna Presa en Valparaiso zullen prima blijven werken aangezien die niet veel anders zijn dan de huidige mappen.
Laat ze dan maar komen, ik geloof je graag als dat betekent dat die maps er komen.

btw, van harte opa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/442/logitech.jpg

Ik gebruik zelf deze van steelseries, ik moet zeggen dat de gladde kant erg goed werkt i.c.m mijn muis en BF3.

Speelde net eventjes MW3 op extra maar dat stelt niet veel voor als je BF3 @ ultra gewend bent..

Verder kan ik nog steeds niet recorden met ACTION! in game... (in alle games, behalve BF3!)

[ Voor 35% gewijzigd door iNFiNiTY- op 27-06-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
sigh al meer dan 24u die kutlag jezus hoe moeilijk is dat om te fixen. het is momenteel onspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
dotslasher schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:20:
sigh al meer dan 24u die kutlag jezus hoe moeilijk is dat om te fixen. het is momenteel onspeelbaar
Ik dacht dat ik een van de weinigen was, maar iedereen lijkt er last van te hebben.. damn..

Weet iemand ook hoe het komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
ProfoundValue schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:30:
[...]

Ik dacht dat ik een van de weinigen was, maar iedereen lijkt er last van te hebben.. damn..

Weet iemand ook hoe het komt?
Er is een PB update gemaakt die de boel heeft opgefokt so to speak. Evenbalance maakt wel vaker van zulke fouten, toen ik (ergens in 2008) nog CoD4 speelde, heb ik ook een week of 2 niet kunnen spelen omdat er dus een PB update was gekomen die sommigen lag/freezes gaf.

Dus tot die tijd is het verstandig om op non-pb servers te spelen, maar daar is de kans dat je een hacker tegenkomt natuurlijk groter ;) (niet dat PB zoveel tegenhoud, maarja...)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 19:34
Ik snap niet waarom ze de punkbuster update die dit (waarschijnlijk) heeft veroorzaakt, gewoon terugdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Swandertj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:34:
[...]

Er is een PB update gemaakt die de boel heeft opgefokt so to speak. Evenbalance maakt wel vaker van zulke fouten, toen ik (ergens in 2008) nog CoD4 speelde, heb ik ook een week of 2 niet kunnen spelen omdat er dus een PB update was gekomen die sommigen lag/freezes gaf.
Fraai is dat: werd ik gisteren voortdurend gekicked wegens PB issues (terwijl ik daar nog nooit problemen mee had, werd altijd automatisch up-to-date gehouden en alles), vandaag draait de boel trager dan dikke stront door een trechter juist door die update die blijkbaar miste...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
1337aldi schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:36:
Ik snap niet waarom ze de punkbuster update die dit (waarschijnlijk) heeft veroorzaakt, gewoon terugdraaien?
Dat heb ik ze nog nooit zien doen, dus maar hopen dat ie snel gefixed wordt. Tot die tijd speel ik gewoon niet

Als we dan toch onze muis/tobo setup laten zien, bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/5116/imag0061yc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Zolang er niemand een poll onder pro's (en dan bedoel ik niet "mensen die op youtube een filmpje zetten van hun gameplay" maar mensen die serieus van hun gaming kunnen leven)
Helemaal eens. Alhoewel de term 'pro' wel een beetje aan het veranderen is. Vroeger zou je alleen mensen die daadwerkelijk toernooien en dergelijke wonnen eronder scharen, wat dan automatisch iets zegt over de 'skill' van die persoon. Tegenwoordig valt dit al wat op te rekken door al die lui op youtube die er hun geld mee verdienen, maar van die mensen valt het soms toch echt tegen wat ze kunnen. Maar over het algemeen heeft men het bij de term 'pro' toch over mensen die extreem goed zijn en hun geld verdienen via die skill, niet de youtube filmpjes.

Overigens ben ik het helemaal met de rest van je punten eens. Gewoon zelf een beetje kijken van wat je lekker vindt spelen binnen een marge (dus voor een paar tientjes een andere mat/muis proberen) en geneuzel zoals gele brillen, 120Hz schermen etc afdoen als placebo effect. Qua harde data kun je misschien vaststellen dat het beter is dan wat menigeen gebruikt, maar in een complexe situatie zoals iedere wedstrijd is het heel moeilijk vast te stellen of het uberhaupt impact heeft. Afgaan op gevoel over wat beter is is imo gewoon een grote no-no, gamers zijn veel te gevoelig voor placebo effecten. Tuurlijk, als je je geld ermee verdient kun je beter het zekere voor het onzekere nemen, maar dat zegt natuurlijk voor jan met de pet (en daar valt iedereen in dit topic wmb onder, inclusief de meeste youtube gasten) helemaal niets.

Ik zou graag eens een paar van die zogenaamde pros een blinde test laten doen met wat verschillende hardware. Ik ga er maar even vanuit dat er heel veel mensen (misschien niet allemaal, sommige mensen zijn nu eenmaal abnormaal goed) door de mand zouden vallen. ;)

Zijn trouwens die lag problemen inmiddels verholpen of moet ik voor nood maar op non-PB servers gaan spelen?

//edit, te lang over gedaan met typen, blijkbaar nog steeds problemen... hoe moeilijk kan het zijn die update gewoon terug te draaien. Kansloos dat PB.

[ Voor 3% gewijzigd door Raku op 27-06-2012 19:45 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 14:39
Tsurany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:29:
[...]

Dat ben ik niet met jou eens. Laguna Presa en Valparaiso hebben beide veel meer struiken, bomen etc. als de BF3 maps. Het probleem is dat je in dat soort maps liggend bijna niet gezien kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:36:
[...]

Haha! Dat is gewoon een Hollander!

"i'm retarded so i love gardening"

Wel grappig filmpje, hij heeft zelfs skills! En dat op een controller _/-\o_

Hopelijk ben ik aan die leeftijd ook nog zo jong van geest en ga ik nog naar defqon onderandere ^^
Hij zegt i am retired... niet retarded (ookal zou dat leuker zijn geweest 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RikH schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:51:
[...]

Dat ben ik niet met jou eens. Laguna Presa en Valparaiso hebben beide veel meer struiken, bomen etc. als de BF3 maps. Het probleem is dat je in dat soort maps liggend bijna niet gezien kan worden.
En dan wordt tactisch spelen weer een stuk belangrijker. Door de bosjes sluipen met een flash supressor en de juiste camouflage, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Die lag blijft aanhouden, dan ga ik wel even een potje bfbc2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Non-PB servers zijn lagvrij btw voor degene die toch willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I4ruZUAfGwU]

Zodra PB gefixed is moet ik dit eens maar proberen... (gebruik de F2000 regelmatig, maar wellicht dat dit mijn go to gun wordt voor close combat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:59:
Die lag blijft aanhouden, dan ga ik wel even een potje bfbc2 doen.
BFBC2 is niet te spelen voor mij.
besturing is heel erg vervelend en dat geluid valt steeds weg door explosiefs.
je kan je FoV niet instellen ingame heb je weer een tool voornodig waarschijnlijk.
1 plus punt voordat ik BFBC2 helemaal afkraag. Het ziet er beter uit als BF3 ;)
kan hem namelijk op high settings spelen, waarbij ik BF3 op low moet spelen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 27-06-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:52

ronalddus

Buffalo77

Swandertj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:43:
[...]

Dat heb ik ze nog nooit zien doen, dus maar hopen dat ie snel gefixed wordt. Tot die tijd speel ik gewoon niet

Als we dan toch onze muis/tobo setup laten zien, bij deze:
[afbeelding]
Dezelfde muis en mat, bevalt prima zo'n flinterdun muismatje

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Pykow schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:06:
[...]

BFBC2 is niet te spelen voor mij.
besturing is heel erg vervelend en dat geluid valt steeds weg door explosiefs.
je kan je FoV niet instellen ingame heb je weer een tool voornodig waarschijnlijk.
1 plus punt voordat ik BFBC2 helemaal afkraag. Het ziet er beter uit als BF3 ;)
Haha. Het is toch COD4 geworden, ben die nu aan het installeren, die is ook 10x beter dan mw2 en mw3, en ik wilde eventjes kijken hoe deze maxed out eruit ziet en speelt :9 Dat is alweer een tijdje geleden, het enige jammere is als ik COD4 speel dat ik dan weer mijzelf ga ergeren aan hoe ze mw2 en 3 verneukt hebben, terwijl de basis zoveel goeds voorspelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Swandertj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:05:
Zodra PB gefixed is moet ik dit eens maar proberen... (gebruik de F2000 regelmatig, maar wellicht dat dit mijn go to gun wordt voor close combat)
Zeker doen! Vroeger vond ik de F2000 echt slecht (vreselijke recoil enzo) maar met Lasersight + foregrip is dat ding inderdaad echt super accuraat bij hipfiren. Ik weet nog altijd niet welke mijn lievelingswapen is voor close combat. AEK of F2000, blijven allebei beest 8)

EDIT: Cod4 op max ziet er praktisch hetzelfde uit als MW2 op max, en dus ook praktisch hetzelfde als MW3 op max. Cod4 blijft toch een van de beste games ooit, zeker voor die tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Mavamaarten op 27-06-2012 20:13 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19
Pykow schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:32:
Als we dan toch onze muismat tonen
[afbeelding]
compleet overzichtje met alle stuff

[afbeelding]
en natuurlijk mijn BF collectie xD
Roccat Taito heujjjj :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
ronalddus schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:10:
[...]

Dezelfde muis en mat, bevalt prima zo'n flinterdun muismatje
Jup, de Razer Sphex is wat dat betreft de ideale muismat voor mij, puur omdat ik dan de (onderkant?) van m'n handpalm kan laten rusten op de mat terwijl ik speel (zonder hoogteverschil). De mx518 die ik heb is hoog aan vervanging toe, maar ga deze gewoon vervangen door dezelfde muis. Er zitten tevens ook skates onder (soort vervanging van de standaard skates, deze zijn wat gladder en speelt voor mij fijner, maar dit kan natuurlijk ook placebo zijn).

Tevens was hierboven ook nog een discussie over placebo effect met betrekking tot high-end gamers hardware zoals muizen, toetsenborden en gamersbrillen. De hardware geeft vaak maar een kleine verbetering, maar nou juist omdat men denkt er stukken beter van te worden, wordt die 'improvement' die men maakt vaak versterkt.

Omdat iets placebo is betekent niet dat het geen effect heeft ;). (hetzelfde geld voor een aantal medicijnen, zijn vaak ook deels gebaseerd op het placebo effect, maar omdat men zich bij gebruik vaak toch wat beter voelt wordt dankzij het placebo effect de helende werking versterkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Mavamaarten schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:13:
[...]

Zeker doen! Vroeger vond ik de F2000 echt slecht (vreselijke recoil enzo) maar met Lasersight + foregrip is dat ding inderdaad echt super accuraat bij hipfiren. Ik weet nog altijd niet welke mijn lievelingswapen is voor close combat. AEK of F2000, blijven allebei beest 8)

EDIT: Cod4 op max ziet er praktisch hetzelfde uit als MW2 op max, en dus ook praktisch hetzelfde als MW3 op max. Cod4 blijft toch een van de beste games ooit, zeker voor die tijd.
Juh inderdaad, en komt niet boven de 90fps uit net als mw3, al moet ik zeggen dat de gameplay van cod4 > mw2/3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bweurgl :r
Oplossing voor lag = op non-PB servers spelen, al wordt je daar elke 3 seconden ge-insta-killed door alles heen. Leuk -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Mavamaarten schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:37:
Oplossing voor lag = op non-PB servers spelen, al wordt je daar elke 3 seconden ge-insta-killed door alles heen. Leuk -O-
Zat op 2 verschillende servers zojuist en had geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Swandertj schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Tevens was hierboven ook nog een discussie over placebo effect met betrekking tot high-end gamers hardware zoals muizen, toetsenborden en gamersbrillen. De hardware geeft vaak maar een kleine verbetering, maar nou juist omdat men denkt er stukken beter van te worden, wordt die 'improvement' die men maakt vaak versterkt.
Tja, het is een beetje een non-discussie, want het ligt maar net waar je de nuance legt. Het is niet zwart wit, maar de verhouding placebo/daadwerkelijk effect ligt m.i. dusdanig scheef dat je het voor all intents and purposes gewoon over een puur placebo effect kan hebben. Waar je die nuance legt is ook gewoon aan jezelf, en ik ben geneigd om die al gauw aan het ene uiterste te leggen. Ik heb nou niet bepaald een positief beeld over hoe objectief gamers in het algemeen (en pros net zo) zijn :P Dit puur ter aanvulling, ik zeg express niet dat ik het niet met je eens ben, want het is m.i. gewoon een nuancering die je maakt doet.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Als we dan toch bezig zijn:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/191U2229102e1W1d1z17/IMG_20120627_222235.jpg
En ja, mijn muismat ligt altijd met het logo op de kop.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19
Adanteh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:26:
[afbeelding]

Ik herken toch wel veel van mijn spullen hier. Heb al de taito, de Logitech G11 en nu ook de G700 zien langskomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Mavamaarten schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:37:
Geen last van lag op de got server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:11
En? Heeft GoT al een hardcore server van iets? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
kevz schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:40:
En? Heeft GoT al een hardcore server van iets? :P
Die moeten ook betaald worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:11
Adanteh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:47:
[...]

Die moeten ook betaald worden ;)
Als ik wat geld achter de hand had zou ik dat voor een periode wel op mijn rekening willen nemen, maar dat gaat helaas niet :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wtf? :+
Ik zat net 1v1 tegen een kerel in Noshahr. Ik heb echt de hele map afgezocht, elk hoekje en plekje dat ik ken afgelopen en ik vond hem maar niet... Ik heb hem zelfs proberen te lokken enzo maar vond hem nergens ;_;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Adanteh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:26:
[afbeelding]

Hehe, kan het eindelijk zeggen.

Same mousepad. Al ligt mijne wel op de juiste manier. Rede ervoor?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Mavamaarten schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:03:
Wtf? :+
Ik zat net 1v1 tegen een kerel in Noshahr. Ik heb echt de hele map afgezocht, elk hoekje en plekje dat ik ken afgelopen en ik vond hem maar niet... Ik heb hem zelfs proberen te lokken enzo maar vond hem nergens ;_;
Wellicht was hij niet gespawned?:)
Pagina: 1 ... 40 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.