Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Asgaro schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:57:
[...]

Crossbows in Battlefield 3. :') :')
Dat soort zaken hoort toch thuis in de spin-off franchise Bad Company? Die heeft namelijk een meer komisch en tegelijk ook meer onrealistisch karakter in vgl met de echte Battlefield X reeks.
Ik zie niet in wat pijl en boog in een game als BF3 moet doen...
Gezien de hosting van het plaatje (imgur), zou ik het ook niet al te serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

CptChaos schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:39:
[...]
Gezien de hosting van het plaatje (imgur), zou ik het ook niet al te serieus nemen.
oh nee joh? Aftermath trailer nog niet gezien?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kruisboog kan een betere bondgenoot zijn dan een doublesilenced .22 laat staan de 9mm en .45 die we hier hebben.

realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 04:16:
kruisboog kan een betere bondgenoot zijn dan een doublesilenced .22 laat staan de 9mm en .45 die we hier hebben.

realistisch
Ja heel realistich enzo dat je midden in een aardbecingsgebied pijlen tegenkomt voor je crossbow...

Maar nee echt, Battlefield "What have you done?" Ik moest echt metteen aan CallaDoetie BLOPS denken ... Dat ze dan metteen voor de support een RC-XD erbij, en voor de assault kunnen we dan nog een medkit op wieltjes maken, nu we toch bezig zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08 22:04
Heb net BF3 eigenlijk gekocht, en ik vind hem nu al super!
Ook al kom ik soms op 3-8, ben nog steeds trots op dat ik die 3 heb gekillt haha.
Ik speel op de zogeheten 'noob' servers en ik raad het ook andere nieuwkomers aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:56:
[...]
Ja,... dat is pijnlijk.... inderdaad. Heb trouwens nog een andere techniek 'ondervonden' om mijn jihad Quad te stoppen...

Onderweg naar een vijandelijke tank in Armored Shield, spot ik op mijn met C4 volbeladen Quad, een 'wandelende' support..midden tussen B en E... dat lange stuk open gras.... ik denk "Buitenkansje voor een vernederende road kill....". Ik volgas op die support af.... hij ziet mij en blijft stokstijf staan... alsof hij wist wat er komen ging.... 10 meter voor hem denk ik nog... 'dit klopt nie!!!'.... inderdaad... BOOOOOOOM!!!

Bleek hij tien meter voor hem C4 te hebben gedropt... klik, boom.... weg ReAlex69 en weg jihad-Quad... heb hem gefeliciteerd met zijn vindingrijkheid!!
Ik deed het zonder jeep, mét jeep gaat het meestal fout omdat de tank me doorheeft en boem doet. op mij.
Ik hou trouwens zelf ook wel eens voertuigen tegen met c4 op de grond, werkt inderdaad lekker maar je moet wel opzij voor het brandende wrak (anders krijg je dat alsnog in je bek en ben je dus alsnog plat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Mavamaarten schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:23:
Derp, had net iets komisch.
Een kerel knifet mij (om een of andere reden langs voor), waarop ik als eerste reactie op men knife knop drukte. Op een of andere manier waren we beide dood, beiden door de knife. Ziet ernaar uit dat de nieuwe patch opnieuw een knife glitch heeft veroorzaakt? :+
Had ik laatst ook: ondanks dat ik dood ging voelde ik me toch de morele winnaar in die situatie :D

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Misschien een hele stomme vraag maar ik stel hem toch maar even:

Hoe kan het dat ik met meer dan 400 uur gespeeld (en ja, ik weet wel dat ik daarvan 250 uur in een jet gezeten heb :) ) nog steeds niet de US Marines en Russian Army medal binnen heb? Die andere 150 uur (en sowieso toch ook als je in een jet zit) ben je toch gewoon infantry in OF de US marines OF de Russian army? Ik zit bij de US Marines bv op 47 uur van de 100 uur... Daar snap ik echt niks van. Je speelt toch altijd aan een bepaalde kant of wordt tijd in een vehicle niet meegerekend soms? En voor bv de Assault en Engineer class zit ik eigenlijk met dezelfde vraag. Nou, met alle Vanilla maps en CQ kom ik toch echt wel aan meer lijkt mij, dus de vraag:

Hoe wordt die tijd nu eigenlijk berekend?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Volgens mij worden de minuten alleen geteld als je als infan. speelt.
Bij mij duurde het ook langer voordat ik hem had terwijl ik ook al ruim over mijn tijd heen zat.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MeagaShira schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:10:
Volgens mij worden de minuten alleen geteld als je als infan. speelt.
Bij mij duurde het ook langer voordat ik hem had terwijl ik ook al ruim over mijn tijd heen zat.
Ok, tnx voor de bevestiging van wat ik al vermoedde... Toch maar eens wat meer uit die jet ejecten dan en dan ook niet meteen in een vehicle stappen en deze cijfers van bf3stats maar iets laten dalen :)

Category Rank Top Value
Disabled vehicle ribbons per round 1 340 0% 1.563
Vehicle time / global time percentage 1 296 0% 76.32%
Vehicle destroyed / kills percentage 1 888 0% 68.89%
Air warfare ribbons per round 3 027 1% 0.788

[ Voor 18% gewijzigd door l0n3w012ph op 19-10-2012 11:17 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:53

rammes

koekebakker 1e klas

djro93 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:19:
Ook al kom ik soms op 3-8, ben nog steeds trots op dat ik die 3 heb gekillt haha.
Ik speel op de zogeheten 'noob' servers en ik raad het ook andere nieuwkomers aan!
vertel. wat is de noobserver! :D

dank trouwens allemaal voor de aangeboden hulp. Ik zal vanavond na mijn werk eens wat ervaringen en vragen posten.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
Je begrijpt dat als hij dat vertelt ik ga proberen of ik daar m'n langste killstreak kan verbeteren he... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

Je begrijpt dat als hij dat vertelt ik ga proberen of ik daar m'n langste killstreak kan verbeteren he... 8)
maar dat ga jij niet doen ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:32:
[...]
maar dat ga jij niet doen ;)
Hoop je. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinoz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Asskicker schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:13:
Net een grappig moment op Caspian Border :)

[video]
Lachen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinoz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik vraag me af waarom ik zo zuig in BF3 voor de PC, terwijl ik BF BC2 op de ps3 wel goed speel. Is mijn configuratie niet snel genoeg? Mijn muis te langzaam? Aan mijn UPC verbinding ligt het iig niet.
Phenom II X3 2,6 GHz 8 GB ram, logitech mx510 muis

En door alle updates is ff snel gamen onmogelijk met dit spel. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

De plek waar regelmatig goede spelers komen die gewoon een leuk potje willen hebben. :+
dank trouwens allemaal voor de aangeboden hulp. Ik zal vanavond na mijn werk eens wat ervaringen en vragen posten.
Wat je zeker moet doen is je muisinstellingen goed doen. Dat scheelt al een hoop.

Dan wapens, er zitten er best veel in BF3 maar eigenlijk is de helft redelijk slecht, 40% redelijk en zijn er maar een paar goed. Die goede krijg je in een lijstje van me met welke attachments je wil gebruiken. ;)
En onthoud, je kiest niet een wapen uit en de daarbij bijhorende de class. Nee, je kiest een class uit en daarbij het wapen dat het beste bij de map past. (wat opvallend vaak toch de M16A3 voor de meeste mensen is) :+

Assault:
Assault is de hoofdclass in BF3. De beste wapens gecombineerd met de mogelijkheid om te genezen/mensen weer tot leven te wekken is redelijk onverslaanbaar. Je geneest door een medicpack op de grond te gooien. Je hebt rechtsonderin een health meter staan die aangeeft hoeveel health je nog hebt. Je geneest langzaam na 15 seconden niet geraakt te zijn of meteen op dubbele snelheid als je naast een healthpack zit. Verder worden je teamgenoten ook wel eens geraakt. Als je een healthpack hebt dan zie je hun health als een balkje bij hun. Als die laag is dan gooi je een healthpack naar ze voor gratis punten. Als je iemand om een medic hoort roepen ingame en iemand heeft een wit kruisje boven zijn hooft dan wil hij health hebben. Geef het hem voor free points. Dan is er nog reviven. Als iemand neergeschoten is dan komt er een kleine bliksemschicht boven zijn hoofd. Dit betekent dat hij zwaargewond is maar niet dood. Als je met je defibrillator bij hem bent en klikt dan komt hij weer tot leven en krijg jij 100 punten. (of te wel een kill aan punten) Free points to the max. :P

M16A3
Dit is het beste wapen in BF3. Voor de US is dit de standaard eerste unlock, voor de russen duurt het even voordat je deze hebt. Deze is het best met de heavy barrel en een red dot of kobra visier. De HB geeft een beetje extra recoil in ruil voor iets meer schade op afstand en een zeer scherpe verlaging van de spread. Wat spread doet is kogels een afwijking geven na elke kogel die je afvuurt. Zonder de HB word voornamelijk ranged schooting al wat lastiger omdat je kogels willekeurig naast gaan. Het is niet echt relevant tot z'n 100meter maar iemand die achter een raampje zit raak je zo wel iets makkelijker op 40meter ofzo.

M416
Dit is na de laatste patch eigenlijk de ultieme jack of all trades geworden. Deze vuurt iets langzamer dan de M16A3 maar heeft minder side to side recoil en een lagere initial recoil. Voor deze zeker red dot/kobra en HB gebruiken om het beste uit dit ding te halen.

AEK-971
Dit is de koning van de close quarters combat. Met zijn 900 rounds per minute is die 100 sneller dan de M16A3 en 150 sneller dan de M416. Dit komt alleen wel met een behoorlijke lading side to side recoil. Deze is ook geweldig met een red dot or kobra, je moet hier een foregrip (verlaagt de side to side recoil) gebruiken en als derde kan je zowel de silencer als de HB gebruiken. HB voor de extra range, silencer zodat je niet op de minimap verschijnt wat ten koste gaat van wat damage op range.

Engineer (de anti tank class)
Deze class is er eigenlijk alleen voor als je vervelende tanks tegen je hebt die je afschieten. Je hebt een ongeleide antitankraket, een geleide antitankmissle en een anti air missle. Vergeet de geleide meteen maar want die is redelijk waardeloos. :+

M4A1
Dit is gewoon het kleine broertje van de M16A3. Zelfde vuursnelheid, grofweg zelfde recoil alleen wat minder schade op afstand. Voor deze geld ook al red dot/kobra en HB. Wat wel belangrijk om te zeggen is dat je eigenlijk voor elk wapen in de engineer class een HB wil gebruiken omdat deze weer een andere statistiek veranderd namelijk bullet speed. Bullet speed bepaalt in feite hoeveel een kogel door de zwaartekracht naar beneden word getrokken. Verder worden de kogels ook sneller waardoor je bijvoorbeeld iemand die door je gezichtsveld komt rennen makkelijker kan raken omdat je kogels sneller zijn. Anders moet je je kogels voor iemand gaan schieten op een beetje afstand wat soms best irritant is. :+

G36C
Deze is nogal interessant. Dit is een love it or hate it gun die je zeker moet proberen als je deze unlocked. Deze heeft iets meer recoil dan de M4A1 maar de recoil is gebalanceerd. Waar de M4A1 (en dus ook de M16A3) een verticale recoil van 0.26 per schot hebben een een zijwaartse recoil van 0.1 links en 0.4 rechts per schot heeft de G36C een verticale van 0.28 en een links en rechts van 0.3. Sommige mensen vind dit verschrikkelijk, sommige geweldig.

Support:
Het ondergeschoven kindje in BF3. Support is zeer handig omdat je munitie bij je hebt en daardoor oneindige voorraad kogels, granaten etc hebt. Let op geluiden in het spel, als iemand AMMO schreeuwt dan willen ze ook echt kogels hebben. Mensen met weinig ammo hebben een tekentje boven hun hoofd, gooi een doosje munitie naar ze en jij krijgt punten. Ze zijn je eeuwig dankbaar omdat 90% van de spelers nog steeds niet weet dat je dit kan doen. 8)7

M27IAR
Dit is in feite een slechtere versie van de M416. Beduidend meer recoil maar wel een groter magazijn van 45 kogels. Deze wederom met red dot/kobra en met een HB of de flash suppressor. De flash suppressor verlaagt de verticale recoil van wapens wat in het geval van de M27IAR best wel behulpzaam is. Zeker als je nieuw bent met schooters. ;)

RPK-74M
De Russische default unlock die niet redelijk slecht is. Heeft minder verticale recoil dan de M27IAR en vuurt iets langzamer. Is voor de rest redelijk gelijk aan de M27IAR. Deze ook al met red dot/kobra en HB of flash suppressor.

Recon:
Waardeloos, waardeloos, waardeloos, waardeloos, waardeloos. :+
Nee echt, je gaat absoluut niks leren over online schooters met de recon class. Op een heuvel zitten met een sluipschuttergeweer leert je geen reflexen, mapkennis, hoe je moet bewegen, controle over recoil etc.

Ja, dit was een lange post. Vraag maar als je iets niet snapt.
En voor de wapens kan je dit raadplegen. Hier staan alle wapens van BF3 met alle statistieken. ;)

http://symthic.com/charts.php

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Crossbow..... allemachtig !!! waarom!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nou een goede recon met een cq wapen roeleert wel met cq op b.v ziba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djro93 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:19:
En waar vind ik deze NOOB servers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als ik even mag reageren op de punten waarop ik het niet met je eens ben of waar ik aanvullingen heb: ;)
DanielWW2 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:31:
Assault:
[...]Dan is er nog reviven. Als iemand neergeschoten is dan komt er een kleine bliksemschicht boven zijn hoofd. Dit betekent dat hij zwaargewond is maar niet dood. Als je met je defibrillator bij hem bent en klikt dan komt hij weer tot leven en krijg jij 100 punten. (of te wel een kill aan punten) Free points to the max. :P
Ga niet reviven als je nog vijanden in de buurt ziet of hoort. Reviven maakt een hoop herrie en degene die je revivet kan zich de eerste paar seconden amper verdedigen. Daarnaast ben jij ook een schietschijf zolang je je defibs aan het pakken, gebruiken en opbergen bent. Zorg dus dat de omgeving eerst schoon is!

Daarnaast kan de assault kiezen tussen een medpack (healen) of een M320 (grenade launcher). Die tweede is ook zeker een paar potjes spelen waard.
heavy barrel [...] HB [...] HB [...] HB
Afhankelijk van je speelstijl kan een suppressor ook erg veel voordeel bieden. Een suppressor zorgt er namelijk voor dat je, wanneer je schiet, niet zichtbaar wordt op de map. Niet iedereen is een langeafstandsschieter. Ik knal zelf liever een paar kogels in iemands richting als diegene te ver weg is, zodat hij gesuppressed wordt en dekking zoekt, zodat ik ongezien kan om- of weglopen.
Deze class is er eigenlijk alleen voor als je vervelende tanks tegen je hebt die je afschieten. Je hebt een ongeleide antitankraket, een geleide antitankmissle en een anti air missle. Vergeet de geleide meteen maar want die is redelijk waardeloos. :+
Een engineer kan ook voertuigen repareren en (maximaal zes) antivoertuigmijnen neerleggen, niet onbelangrijk. Daarnaast is het geleide projectiel (de Javelin) een genot om mee te spelen wanneer je medespelers een SOFLAM hebben opgezet. Deze 'paint' een oranje box om vijandelijke voertuigen, waardoor je kunt locken zonder een directe line-of-sight nodig te hebben. Tevens onmisbaar om heli's en jets uit de lucht te halen, hoewel MANPADS (Stinger, IGLA) sinds de laatste patch. Zolang de SOFLAM zijn lock houdt, zal je Javelin niet af te leiden zijn. Wel kan luchttuig je missiles afschudden of laten crashen door hendige bochtjes te maken.

Daarnaast is de Javelin gewoon heerlijk om vluchtende jeepjes meters ver te laten vliegen. >:)
Support:
De support heeft ook leuke tools in de vorm van C-4, claymores en een mortier. Laatstgenoemde is waardeloos, C-4 is fantastisch. Laat je creativiteit de loop en blaas alles op een mooie manier op.
Recon:
Waardeloos, waardeloos, waardeloos, waardeloos, waardeloos. :+
SOFLAM, Spawn Beacon, MAV, T-UGS zijn niet waardeloos. Daarnaast hoeft een recon niet altijd de rol van sniper te spelen; je hebt ook PDW's, shotguns en carbines.

Oh, en voor alle klassen (en alle spelers }:|) geldt: SPOTTEN, SPOTTEN, SPOTTEN! Die Q-knop op je toetsenbord gebruik je toch nooit, dus ram hem helemaal kapot terwijl je in BF3 zit. Spotten helpt je teammates, en ook jezelf, doordat de gespotte vijand op iedereens map te zien is. Als je in het nauw wordt gedreven en de vijand spot, heb je kans dat een in de buurt lopende teammate je even komt assisteren en misschien zelfs reviven als hij te laat komt. Niet te vaak misspotten, anders werkt het een aantal seconden niet meer.

Eén tip: niet spotten als je op het punt staat iemand te knifen. ;( Ten eerste kan diegene jouw geschreeuw horen ("Enemy sniper spotted!"), en daarnaast heb je nog wel eens kans dat er ineens een sniper uit jouw team besluit je slachtoffer eerder neer te schieten dan jij hem kunt knifen.

En, zeker als beginner, als je niet kunt winnen: teamswitchen (als dat nog kan, de meeste servers hebben de meest achterlijke plugins draaien) of een andere server zoeken. Scheelt een hoop frustratie. Als je keihard geownd wordt, helpt het ter relativering ook wel als je na afloop het BattleReport in je BattleLog bekijkt. Kijk bij de vervelendste spelers even naar hun score en naar welke maps ze het liefst spelen.

Ik doe dit tijdens het spelen ook nog wel eens, dan zoek ik gewoon hun profiel op. Als ik tegenover iemand sta die in zijn history twintig keer Team DeathMatch op Canals en/of Bazaar heeft staan en die een SPM van 700+ heeft, dan weet ik dat het eigenlijk geen Battlefield-speler is maar gewoon een shooterfanaat. Ik win daar als infantry misschien niet van, maar weet dan voor mezelf dat ik hem, als ik tegenover hem zou staan in een tank, APC of heli, helemaal tot moes zou schieten. :P Soms heb je echter een goede allround-speler tegenover je, en dan moet je gewoon zorgen dat je in zijn team terechtkomt (of dat je beter wordt). ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CodeCaster op 19-10-2012 14:24 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
Die wil ik ook! Die wil ik ook! ben gek op noobs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

KillerAce_NL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:39:
Maar dan ren je met een PDW rond, en had je dus net zo goed een van de andere classes kunnen kiezen (waarvan bij Close Quarters Support en Assault via resupplies, medikits en revives ook nog een nuttig voor het team kunnen zijn - nuttiger in ieder geval - imho. - dan een Recon met Spawn Beacon/TUGS). Als Recon met een PDW rondrennen is goed voor je Recon-punten, maar het heeft niet bijster veel te doen met waar de Recon eigenlijk voor bedoeld is (op enige afstand oprukkende team mates in woord [spotten] en daad [snipen] ondersteunen, Soflam inzetten).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

KillerAce_NL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:39:
Denk ook niet dat Daniel dat bedoelt.... Elke class met elk 'close quarters' wapen (aka. een shotgun of M5K etc.) doet het goed in Ziba of andere CQ maps.

Je infantryman leercurve (daar vragen mensen naar) is veel hoger als je 'gewoon' assault of support speelt in bijvoorbeeld city maps als Seine Crossing, Karkand, of Grand Bazar. Je leert minder/weinig door als recon met je SVD'tje een bosje op te zoeken.... en hopen dat er iemand voorbij je scope komt lopen.... de voldoening van een 500+ meter headshot is minder dan je denkt... en duurt net zo lang als een gemiddeld org.sme...

In aanvulling op de tips die al voorbij zijn gekomen over de videos van Levelcap en RivalXL etc. wil ik ook wijzen op de video's (van die gasten) over recoil control. Zeker als je van CoD komt erg relevant. CoD kent volgens mij nauwelijks recoil, bullet drop etc. Zonder recoil compensation (met je muis bewegen tijdens het schieten...) zal je accuracy (hoeveel kogels landen on-taget) lager zijn. Je hebt meer tijd en meer kogels nodig om iemand te killen.

Als je je afvraagt waarom je vaak of vaker dan je lief is face to face gunfights verliest, dan is accuracy (en dus recoil control) de reden. Oh ja,.... nog een tip voor gunfights.....AIM FOR THE HEAD!!!!

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/4/4f/4f7dccf7_bf3guru.jpeg

Leuke tabel :)

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 19-10-2012 14:06 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Als iedereen hier op die noobserver gaat spelen... is het geen noobserver meer natuurlijk (A) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

... voor in een hardware topic???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
https://offer.medalofhonor.com/index.php

En weer niet voor ons natuurlijk.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 21:20
Helemaal niet, en nu een Gulf of Oman 64p CQL multiplayer game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49

Cheezus

Luiaard

Hier mijn visie (ik speel voornamelijk conquest large op mappen met voertuigen)

Assault:
Assault is de meest waardeloze class in BF3. De assaultrifles zijn het sterkst maar je hebt geen enkele mogelijkheid iets tegen voertuigen te doen. Je kunt wel makkelijk punten scoren door mensen te reviven maar in de praktijk helpt dit het team nauwelijks.
Wapen? Iedereen speelt met de M16A3/M416.. ik vind het zelf leuker om alle wapens te unlocken, je speelstijl is belangrijker dan je wapen (zeker in een willekeurige public server op gemiddeld niveau).

Dit is de belangrijkste class, je kunt voertuigen (zowel land als air) uitschakelen en voertuigen van jezelf of teamgenoten repareren! De RPG is het makkelijkst te gebruiken omdat je deze altijd af kunt schieten zonder eerst te moeten locken. Als je wat recon's in je team hebt met een SOFLAM is de javalin (geleide raket) ideaal, deze kan dan zowel land als air units locken zonder dat ze in zicht hoeven te zijn!
Wapens: zie bij assault.

Support:
Support is ook een belangrijke class, met C4 kun je voertuigen opblazen en door de (oneindige) ammo-packs heb je altijd genoeg kogels, granaten of explosieven voor jezelf en de rest van je team.
Je kunt ook C4 op een jeep plakken, hiermee op een vijandelijke tank afrijden en op 50m uitstappen (jeep rolt door) en de boel opblazen. Dit wordt meestal als lame gezien (soms wordt je ervoor gekicked) maar af en toe is het gewoon leuk om te doen :P

Recon:
Als recon moet je niet op een heuvel liggen om wat te snipen. Je functie is vooral om te spotten: met een SOFLAM zodat engineers voertuigen kunnen neerhalen of een t-ugs bij 'dichtbevolkte' gebieden waardoor alle vijanden op de mini-map verschijnen.
Snipen op lange afstand is lastig omdat je rekening moet houden met bulletdrop en kogelsnelheid (je moet een stukje voor een vijand mikken). Je kunt wel actief meedoen aan vuurgevechten door een beetje achter de vuurlinie blijven zodat je niet het primaire doelwit bent en wat meer tijd hebt om te mikken.
Daarnaast is de spawnbeacon ook ideaal om 'achter de linies' te spawnen (samen met je squadmembers!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

EDIT: Heb het anders net even geprobeerd.... en een (waardeloze) promocode ontvangen ;w ...

check het MoH Warfighter topic hier op GoT....

[ Voor 23% gewijzigd door DirtySanchez op 19-10-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon waardeloos? :') weten we gelijk hoe serieus we de rest van die post moeten nemen. Mijn god wat een kansloze Metro64 scoregeilerd moet je zijn om zulke ondoordachte dingen te zeggen.

goed recon gedrag is onder andere:
- het omzijlen van vijanden om een radio beacon te plaatsen achter vijandelijke lijnen zodat je squad daar kan spawnen en de vijand van achteren pakken
- met een TUGS in urban of een SOFLAM op open kaarten voertuigen en/of mensen spotten, en voertuigen laser painten zodat je team er raketten op kan laten regenen.
- Met een sniper rifle je squad achterna huppelen en zodra zij aangevallen worden de aanvaller in z'n dop schieten.
- Met je sniper rifle kun je vijanden die ene punt aanvallen van een afstandje omleggen terwijl ze afgeleid zijn door je squad.
- Op sommige kaarten kun je vanaf een goed verdedigbaar punt een ander punt met je sniper onder vuur nemen, maar ga niet ergens liggen campen als daar geen redden voor is - ga dan liever een punt cappen of je radio beacon ergens neerpoten waar je teammates er wat aan hebben.

De illusie dat recon betekent dat je met je ballen in een bosje moet gaan liggen schieten op mensen op 600 meter is grote onzin. Als je enige doel in BF3 niet is om de hoogst haalbare score per minuut te halen in kansloze sproeifestijnen op Metro maar je je team wilt ondersteunen in Conquest op verschillende soorten kaarten is recon gewoon een goeie optie - als je team er behoefte aan heeft.
Sterker, als je conquest op grote kaarten spelt is Assault zo'n beetje de meest zinlose prutsklas in het spel - Assault krijgt inderdaad de sterkste anti-infantry wapens en ja, je halt makkelijk punten die je niet verdient door een beetje mensen te gaan lopen reviven, maar in conquest boek je hier verdomd weinig voortgang mee voor je team en is de enige die er blij van wordt de Assault speller, die kan pochen over zijn score. Mensen die ondertussen het spel gespeeld hebben vinden dat allemaal minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:23:
Recon waardeloos? :') weten we gelijk hoe serieus we de rest van die post moeten nemen. Mijn god wat een kansloze Metro64 scoregeilerd moet je zijn om zulke ondoordachte dingen te zeggen.

- het omzijlen van vijanden om een radio beacon te plaatsen achter vijandelijke lijnen zodat je squad daar kan spawnen en de vijand van achteren pakken
- met een TUGS in urban of een SOFLAM op open kaarten voertuigen en/of mensen spotten, en voertuigen laser painten zodat je team er raketten op kan laten regenen.
- Met een sniper rifle je squad achterna huppelen en zodra zij aangevallen worden de aanvaller in z'n dop schieten.
- Met je sniper rifle kun je vijanden die ene punt aanvallen van een afstandje omleggen terwijl ze afgeleid zijn door je squad.
- Op sommige kaarten kun je vanaf een goed verdedigbaar punt een ander punt met je sniper onder vuur nemen, maar ga niet ergens liggen campen als daar geen redden voor is - ga dan liever een punt cappen of je radio beacon ergens neerpoten waar je teammates er wat aan hebben.

De illusie dat recon betekent dat je met je ballen in een bosje moet gaan liggen schieten op mensen op 600 meter is grote onzin. Als je enige doel in BF3 niet is om de hoogst haalbare score per minuut te halen in kansloze sproeifestijnen op Metro maar je je team wilt ondersteunen in Conquest op verschillende soorten kaarten is recon gewoon een goeie optie - als je team er behoefte aan heeft.
Sterker, als je conquest op grote kaarten spelt is Assault zo'n beetje de meest zinlose prutsklas in het spel - Assault krijgt inderdaad de sterkste anti-infantry wapens en ja, je halt makkelijk punten die je niet verdient door een beetje mensen te gaan lopen reviven, maar in conquest boek je hier verdomd weinig voortgang mee voor je team en is de enige die er blij van wordt de Assault speller, die kan pochen over zijn score. Mensen die ondertussen het spel gespeeld hebben vinden dat allemaal minder leuk.
Ik sluit me hierbij aan.
Waarom altijd dat gehaat op de Recon class, waarschijnlijk hebben diegenen die zo lopen te haten amper als recon gespeeld.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

Cheezus schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

Hier mijn visie (ik speel voornamelijk conquest large op mappen met voertuigen)

Assault:
Assault is de meest waardeloze class in BF3. De assaultrifles zijn het sterkst maar je hebt geen enkele mogelijkheid iets tegen voertuigen te doen. Je kunt wel makkelijk punten scoren door mensen te reviven maar in de praktijk helpt dit het team nauwelijks.
Wapen? Iedereen speelt met de M16A3/M416.. ik vind het zelf leuker om alle wapens te unlocken, je speelstijl is belangrijker dan je wapen (zeker in een willekeurige public server op gemiddeld niveau).

Dit is de belangrijkste class, je kunt voertuigen (zowel land als air) uitschakelen en voertuigen van jezelf of teamgenoten repareren! De RPG is het makkelijkst te gebruiken omdat je deze altijd af kunt schieten zonder eerst te moeten locken. Als je wat recon's in je team hebt met een SOFLAM is de javalin (geleide raket) ideaal, deze kan dan zowel land als air units locken zonder dat ze in zicht hoeven te zijn!
Wapens: zie bij assault.

Support:
Support is ook een belangrijke class, met C4 kun je voertuigen opblazen en door de (oneindige) ammo-packs heb je altijd genoeg kogels, granaten of explosieven voor jezelf en de rest van je team.
Je kunt ook C4 op een jeep plakken, hiermee op een vijandelijke tank afrijden en op 50m uitstappen (jeep rolt door) en de boel opblazen. Dit wordt meestal als lame gezien (soms wordt je ervoor gekicked) maar af en toe is het gewoon leuk om te doen :P

Recon:
Als recon moet je niet op een heuvel liggen om wat te snipen. Je functie is vooral om te spotten: met een SOFLAM zodat engineers voertuigen kunnen neerhalen of een t-ugs bij 'dichtbevolkte' gebieden waardoor alle vijanden op de mini-map verschijnen.
Snipen op lange afstand is lastig omdat je rekening moet houden met bulletdrop en kogelsnelheid (je moet een stukje voor een vijand mikken). Je kunt wel actief meedoen aan vuurgevechten door een beetje achter de vuurlinie blijven zodat je niet het primaire doelwit bent en wat meer tijd hebt om te mikken.
Daarnaast is de spawnbeacon ook ideaal om 'achter de linies' te spawnen (samen met je squadmembers!)
Een beetje een onzinverhaal wat die assault class betreft. Er zijn maar een paar maps waar je met een assault class weinig kan aanrichten en meer maps waar je met 1 of 2 squads die reviven een spel kan domineren. Als er veel vehicles zijn dan zijn er engineers en support spelers nodig, maar om te zeggen dat het een waardeloze class is slaat nergens op. Bovendien is het afhankelijk van de spelmodus die je speelt. Bij Rush zijn assault spelers essentieel bij Conquest wat minder tenzij het city maps zijn. Bij Close Quarters is de engineerclass waardeloos.

Als je nieuw bent kan je het beste alle classes testen en alle spelmodi en gaan spelen en kijken wat jou zelf het meeste aantrekt. Verder zijn de video's van RivalXfactor wel leerzaam voor tactics en het leren omgaan met wapens, ondanks dat het een ongelofelijke sufferd is.

Het gaat er voornamelijk om dat je er zelf plezier in hebt en dat je de classes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn. Als je dat doet help je vanzelf je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Waarom moet het altijd zo zwart-wit: elke class heeft zijn voor- en nadelen, en voor elke class zijn er maps waar ze meer kunnen betekenen dan in andere maps. Uiteindelijk is er maar één ding dat bepaalt of een bepaalde class zinvol is: kan degene die ermee speelt er maximale uit de class-specifieke actions and perks halen, niet voor zichzelf, maar voor zijn team.
Assaults kunnen in Conquest zeer zeker wel het verschil maken tussen overwinning en nederlaag, mits ze tactisch medikits droppen en slim reviven (dus niet alles wat los en vast zit, ongeacht of het te redden object soldaat in de vuurlinie ligt en alweer dood is voordat de defib opgeladen is). Een sniper kan zeer zeker van toegevoegde waarde zijn indien hij zijn rol goed vervult (en dus niet van een halve mijl afstand de actie aanschouwt en zo nu en dan eens een potshot afvuurt). Een Support kan nuttig zijn indien hij door dekkingsvuur zijn mates kan laten oprukken en op de juiste momenten en plekken van ammo voorziet (en dus niet ergens in een achteraf-gangetje achter een arsenaal aan claymores met zijn van zijn van een bipod voorziene Pecheneg ligt te campen). En met Engineers is het niet anders: indien ze hun rol goed vervullen, repairen als het nodig is en hun steentje bijdragen bij het aanvallen van voertuigen, zijn ze absoluut van waarde (maar niet wanneer ze alleen maar van een afstandje met hun RPG op een verdwaalde infanteristen zitten te schieten of in doodsangst wegrennen zodra hun voertuig ook maar een beetje begint te roken). Etcetera, etcetera, etcetera....
Bottom line: niet de class zelf bepaalt de toegevoegde waarde (hebben ze namelijk in potentie allemaal), maar de wijze waarop mensen aan hun class invulling geven.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm al gekocht, dus als iemand mijn code wil gebruiken:

xxx7tq9nyrnz4

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb mijn vaak-voorkomend probleem een keer kunnen vastleggen:

Zoals je kan zien heeft het niets te maken met het feit dat mijn PC het spel niet zou aankunnen, gamen en recorden tesamen geeft gewoon soepel 60 FPS.

Van zodra ik geraakt wordt gebeurt dit erg vaak. Het spel "bevriest" mijn character voor een seconde, en laat mij weer "los" als ik dood ben. Vreselijk frustrerend, kan je je wel indenken 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Mavamaarten op 19-10-2012 16:45 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:45:
[video]

Zoals je kan zien heeft het niets te maken met het feit dat mijn PC het spel niet zou aankunnen, gamen en recorden tesamen geeft gewoon soepel 60 FPS.

Van zodra ik geraakt wordt gebeurt dit erg vaak. Het spel "bevriest" mijn character voor een seconde, en laat mij weer "los" als ik dood ben. Vreselijk frustrerend, kan je je wel indenken 8)7
Wel ehm, je stond still, en met die gun op die afstand ben je idd redelijk snel dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:23:
Nee, jij omschrijft hoe een recon zou móeten zijn, niet hoe het is.....

- het omzeilen van vijanden om een radio beacon te plaatsen achter vijandelijke lijnen zodat je squad daar kan spawnen en de vijand van achteren pakken

Geldt voor alle klasses met uitzondering van de beacon, echter moet je dan eigenlijk wel een PDW spelen, want een sniper rifle is niet het meest ideale wapen om achter de linies te zitten. Plus, eenmaal achter de linies kan je met een assault rifle veel meer mensen neer sabelen en fungeer je zelf als mobile spawnpoint.

De SOFLAM is kapot generfd, blijft welgeteld 10 seconden staan of hij staat te ver weg. Hij is te snel te slopen met een MAV (nog geen seconde) of met een Javelin (ietsjepietsje langer), weg SOFLAM voor die ronde. De TUGS is idd wel erg praktisch en fijne puntenharker, echter, als je er optimaal gebruik van wil maken moet je er zelf ook kort op zitten met een PDW/shotgun.

Succes, of je hebt scope glare en dan maakt een goede assault speler je direct kapot tot een metertje of 100 of je bent te ver weg om 2 goede vijanden het hoogd te bieden.

Het is geen zekerheidje. Ja het kan, zeker zodra ze stil staan en/of dom bewegen terwijl ze worden aangevallen, maar dat geldt voor elke andere klasse net zo.

Precies het punt van Daniel toch? Het is niet alsof de recon helemaal niets kan, maar de andere klasses zijn over het algemeen gewoon praktischer.
Tsja, nu sla je toch een beetje door. Met de combinatie Assaultrifle, defibs en health kit hou je je squad (langer) in leven. Meer kan je je team niet helpen toch om tickets te sparen en flags te cappen? Plus je wint praktisch elk 1 op 1 vuurgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
w00t00w schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:40:
Waarom moet het altijd zo zwart-wit: elke class heeft zijn voor- en nadelen, en voor elke class zijn er maps waar ze meer kunnen betekenen dan in andere maps. Uiteindelijk is er maar één ding dat bepaalt of een bepaalde class zinvol is: kan degene die ermee speelt er maximale uit de class-specifieke actions and perks halen, niet voor zichzelf, maar voor zijn team.
Assaults kunnen in Conquest zeer zeker wel het verschil maken tussen overwinning en nederlaag, mits ze tactisch medikits droppen en slim reviven (dus niet alles wat los en vast zit, ongeacht of het te redden object soldaat in de vuurlinie ligt en alweer dood is voordat de defib opgeladen is). Een sniper kan zeer zeker van toegevoegde waarde zijn indien hij zijn rol goed vervult (en dus niet van een halve mijl afstand de actie aanschouwt en zo nu en dan eens een potshot afvuurt). Een Support kan nuttig zijn indien hij door dekkingsvuur zijn mates kan laten oprukken en op de juiste momenten en plekken van ammo voorziet (en dus niet ergens in een achteraf-gangetje achter een arsenaal aan claymores met zijn van zijn van een bipod voorziene Pecheneg ligt te campen). En met Engineers is het niet anders: indien ze hun rol goed vervullen, repairen als het nodig is en hun steentje bijdragen bij het aanvallen van voertuigen, zijn ze absoluut van waarde (maar niet wanneer ze alleen maar van een afstandje met hun RPG op een verdwaalde infanteristen zitten te schieten of in doodsangst wegrennen zodra hun voertuig ook maar een beetje begint te roken). Etcetera, etcetera, etcetera....
Bottom line: niet de class zelf bepaalt de toegevoegde waarde (hebben ze namelijk in potentie allemaal), maar de wijze waarop mensen aan hun class invulling geven.
In princiepe is het spel eigenlijk zo gemaakt dat je elke klassen wel nodig hebt(metro en cq daargelaten). En zoals je zegt hangt dat natuurlijk niet af van de classes maar hoe het gespeeld word. Maar laten we niet vergeten dat als iemand slecht Engineer speelt maar af en toe wel een tank hit, of geen ammo geeft maar wel c4 op de tank plakt het nog steeds het team helpt. En ik ben er dan ook wel voor om een blance te hebben in de classes leuk dat er 20 medics zijn op bazar die het *goed* doen maar zonder genoeg anti tank vuurkracht heb je natuurlijk niks aan de defibs.
Ehm een sniper is op veel mappen zowat de belangrijkste classe als hij goed gespeelt word. Als hij spawn beacon goed neer zet en tugs goed neerzet en voor goede cover zorgt kan hij er samen met een squad die inteligent genoeg is om op hem te spawnen er voor zorgen dat de match(vooral rush) gewonnen wordt. Daarnaast heeft recon het meest dodelijke wapen wat er is en kan je eigenlijk wel mits je skills hebt elk 1op1 gevecht winnen,
[video]

Hier heb ik ook veel last van heeft gewoon puur met de waardeloze netcode te maken, die ook tevens bijv. de bug veroozaakt dat je heli ontploft als je een tv afschiet. En het mogelijk maakt voor hackers om aan de andere kant van de map mensen neer te knifen. Het is eingelijk gewoon zeer triest dat mensen met beter internet meestal nadeel ondervinden dan iemand die slechter heeft of iets zit te downloaden. Waar is de tijd gebleven dat lage ping voordeel opleverde? :'( (dan heb ik het niet over glasvezel met een ping met minder dan 10 ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door bloodlynx op 19-10-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[video]

FPS wel, maar je I/O trekt het niet en freezed even de boel en dus ook je game en dan kan je niks doen :)

Gebruik 2 aparte HDD's en er is niks aan de hand.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

Wel ehm, je stond still, en met die gun op die afstand ben je idd redelijk snel dood...
Kijk nog eens. Ik stond niet stil, ik sprintte net. De game laat heel vaak mijn mannetje stilstaan (lag, weetikveel) van zodra ik 1x geraakt wordt. Als ik 1x geraakt ben ben ik dus gewoon ten dode opgeschreven omdat ik niets meer kan doen.

Oh, en BTW, BF3 staat op een SSD dus volgens mij zou I/O het probleem niet mogen zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49

Cheezus

Luiaard

reemprive schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

Een beetje een onzinverhaal wat die assault class betreft.
Het was ook een beetje aangedikt om de andere kant van het verhaal van Daniel WWII te laten zien, een assault kan ook wel prima ondersteunen bij voertuig-maps maar is niet de heilige graal der klassen.
Elke klasse heeft z'n plus- en minpunten bij diverse gamemodes en speelstijlen en er is dus niet een klasse per definitie geweldig of waardeloos.
Het gaat er voornamelijk om dat je er zelf plezier in hebt en dat je de classes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn. Als je dat doet help je vanzelf je team.
Dat vooral :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

Kijk nog eens. Ik stond niet stil, ik sprintte net. De game laat heel vaak mijn mannetje stilstaan (lag, weetikveel) van zodra ik 1x geraakt wordt. Als ik 1x geraakt ben ben ik dus gewoon ten dode opgeschreven omdat ik niets meer kan doen.

Oh, en BTW, BF3 staat op een SSD dus volgens mij zou I/O het probleem niet mogen zijn.
Wel ervan uitgaande dat je al bijna alles geprobeerd hebt zeg ik clean install...
Of anders: is je network smoothing uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Hoezo leuk tabel. :+

Single player tests zeker???

Immers de (zeer schaarse) Multiplayer tabellen laten duidelijk zien dat:
  • Hoe meer cores, des te hoger de fps
  • Hoe sneller de cores, des te hoger de fps
Uit eigen ervaring:
AMD Phenom X4 955@3900MHz is 10 tot 15 fps trager dan AMD Phenom II X6@3800MHz in Multiplayer maps. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

DanielWW2 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

De plek waar regelmatig goede spelers komen die gewoon een leuk potje willen hebben. :+

[...]

Wat je zeker moet doen is je muisinstellingen goed doen. Dat scheelt al een hoop.
[video]

[video]
Dan wapens, er zitten er best veel in BF3 maar eigenlijk is de helft redelijk slecht, 40% redelijk en zijn er maar een paar goed. Die goede krijg je in een lijstje van me met welke attachments je wil gebruiken. ;)
En onthoud, je kiest niet een wapen uit en de daarbij bijhorende de class. Nee, je kiest een class uit en daarbij het wapen dat het beste bij de map past. (wat opvallend vaak toch de M16A3 voor de meeste mensen is) :+

Assault:
Assault is de hoofdclass in BF3. De beste wapens gecombineerd met de mogelijkheid om te genezen/mensen weer tot leven te wekken is redelijk onverslaanbaar. Je geneest door een medicpack op de grond te gooien. Je hebt rechtsonderin een health meter staan die aangeeft hoeveel health je nog hebt. Je geneest langzaam na 15 seconden niet geraakt te zijn of meteen op dubbele snelheid als je naast een healthpack zit. Verder worden je teamgenoten ook wel eens geraakt. Als je een healthpack hebt dan zie je hun health als een balkje bij hun. Als die laag is dan gooi je een healthpack naar ze voor gratis punten. Als je iemand om een medic hoort roepen ingame en iemand heeft een wit kruisje boven zijn hooft dan wil hij health hebben. Geef het hem voor free points. Dan is er nog reviven. Als iemand neergeschoten is dan komt er een kleine bliksemschicht boven zijn hoofd. Dit betekent dat hij zwaargewond is maar niet dood. Als je met je defibrillator bij hem bent en klikt dan komt hij weer tot leven en krijg jij 100 punten. (of te wel een kill aan punten) Free points to the max. :P

M16A3
Dit is het beste wapen in BF3. Voor de US is dit de standaard eerste unlock, voor de russen duurt het even voordat je deze hebt. Deze is het best met de heavy barrel en een red dot of kobra visier. De HB geeft een beetje extra recoil in ruil voor iets meer schade op afstand en een zeer scherpe verlaging van de spread. Wat spread doet is kogels een afwijking geven na elke kogel die je afvuurt. Zonder de HB word voornamelijk ranged schooting al wat lastiger omdat je kogels willekeurig naast gaan. Het is niet echt relevant tot z'n 100meter maar iemand die achter een raampje zit raak je zo wel iets makkelijker op 40meter ofzo.
dus om die M16a3 te pakken te krijgen kan ik het best wat TDM games spelen zodat ik wat punten scroor en zo dit wapen te pakken krijg?

ik heb nu het gevoel dat ik wel een heel magazijn kan leeg schieten op iemand en hij met 2 schoten me dood heeft.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

bloodlynx schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:49:
[...]

In princiepe is het spel eigenlijk zo gemaakt dat je elke klassen wel nodig hebt(metro en cq daargelaten). En zoals je zegt hangt dat natuurlijk niet af van de classes maar hoe het gespeeld word. Maar laten we niet vergeten dat als iemand slecht Engineer speelt maar af en toe wel een tank hit, of geen ammo geeft maar wel c4 op de tank plakt het nog steeds het team helpt. En ik ben er dan ook wel voor om een blance te hebben in de classes leuk dat er 20 medics zijn op bazar die het *goed* doen maar zonder genoeg anti tank vuurkracht heb je natuurlijk niks aan de defibs.
Uiteraard is elke class nodig om een gebalanceerd team te hebben, daar ben ik het volledig mee eens. Een team waarin 75% met dezelfde class speelt geef ik met name in CQ en Rush (de game modi waar de classes echt tot hun recht kunnen komen en meerwaarde kunnen hebben in teamverband) weinig kans.
Verder gaf ik per class slecht een voorbeeld van hoe het wel en niet moet: er zijn veel meer mogelijkheden om met je class-specifieke wapens en gizmo's bij te dragen aan de overwinning (Assaults/Engineers die de weg voor de rest vrij n00btuben/RPG'en in urban maps of, zoals je zelf al noemde, Supports die met C4 voertuigen te lijf gaan). Wat ik alleen maar wilde aangeven is dat het allemaal niet zo zwart-wit is als door sommigen gesteld ("Class x heb je geen fl*kker aan"), en volgens mij zijn we het daar wel over eens ;)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik word zo moe van die teringnoobs!

Net een squadmate, adelaar 23, in een buggy voor me. Hij rijdt stevig door naar een afgelegen vlag, prima, ik rij lekker achter hem aan. Stapt 'ie zo'n honderd meter voor de vlag van z'n quad, ik rij er nog zo'n honderd meter achter. Blijft 'ie ineens stilstaan en loopt dan weer achteruit, om achter een rotsblok te gaan schuilen.

Komt er ineens een MAA om de hoek rijden. :') Spot dat ding dan, mongool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iedereen die hier de Recon class verdedigt heeft helemaal gelijk,...MAAARRRRR het is een feit dat 98% van de recons niet zo spelen, en wel als een stel bushwookies in een hoekje liggen. En daar komt die haat vandaan.

Ik speel tegenwoordig alleen maar HC servers, snap ook niet wat de lol aan SC is, maar dan is het gewoon frusterend als van de 64 speler er minimaal 30 recon zijn. Want met HC gaat het skill level voor recon bijzonder omlaag, omdat vrijwel ieder raak schot ook een kill is.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:03:
Ja heel realistich enzo dat je midden in een aardbecingsgebied pijlen tegenkomt voor je crossbow...
Op zich niets mis mee. Jammer dat jullie gelijk de concurrende game aanhalen, BF2 had met Special Forces ook een crossbow, waarmee je een zipline afschoot, op zich is het dus geen slechte keuze. En nee Jagermeister, ik had de trailer idd nog niet gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Hoe zit dat nu met die kleuren.

ik zit in team blauw. dan heb je nog groene en rode? wtf?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:46:
De SOFLAM is kapot generfd, blijft welgeteld 10 seconden staan of hij staat te ver weg. Hij is te snel te slopen met een MAV (nog geen seconde) of met een Javelin (ietsjepietsje langer), weg SOFLAM voor die ronde. De TUGS is idd wel erg praktisch en fijne puntenharker, echter, als je er optimaal gebruik van wil maken moet je er zelf ook kort op zitten met een PDW/shotgun.
Vandaag weer geprobeerd om met de SOFLAM de assignment met 25 kill assists te halen. Wat een prutsding is het geworden zeg. Ik heb ruim 3 uur AK Conquest gespeeld en uiteindelijk maar twee kill assists gekregen. Voor de rest krijg ik alleen maar designated target hit.. daar heb ik niets aan :/ Andersom is het nog steeds enorm lastig om de SOFLAM kapot te krijgen vanwege de verneukte hitbox.
rammes schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:19:
Hoe zit dat nu met die kleuren.

ik zit in team blauw. dan heb je nog groene en rode? wtf?
Blauw = jouw team
Rood = vijandelijke team
Groen = je squadmaten

[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 19-10-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Gelukkig kennen ze bij DICE nog wel lachen om een beetje zelfspot, leuk voorbeeld is de poll in de nieuwe Battlefield Blog

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/180dice.jpg

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Heb gisteren MoH (2010) gehaald dus dat wordt weer wennen als ik BF3 ga spelen.
Vind de MP van BF3 trouwens veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roggel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
theburninglink schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:29:
Gelukkig kennen ze bij DICE nog wel lachen om een beetje zelfspot, leuk voorbeeld is de poll in de nieuwe Battlefield Blog

[afbeelding]
Komen die Sunglasses er wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

w00t00w schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:57:
[...]

Maar dan ren je met een PDW rond, en had je dus net zo goed een van de andere classes kunnen kiezen (waarvan bij Close Quarters Support en Assault via resupplies, medikits en revives ook nog een nuttig voor het team kunnen zijn - nuttiger in ieder geval - imho. - dan een Recon met Spawn Beacon/TUGS). Als Recon met een PDW rondrennen is goed voor je Recon-punten, maar het heeft niet bijster veel te doen met waar de Recon eigenlijk voor bedoeld is (op enige afstand oprukkende team mates in woord [spotten] en daad [snipen] ondersteunen, Soflam inzetten).
Nee, mijn team heeft er zeel veel baat bij als ik de tugs in een gedeelte van de map zwt waar hij goed te verdedigen is. Dit doe ik door ninjastyle of campen met een silenced wapen. Medics zijnner vaak zat. Mensendienuttig spotten niet.

Je kunt het sel op 1000 manieren spelen, verwar je eigen ideaal niet met feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
http://i.imgur.com/nCfsp.jpg Deze spant wel de kroon van wat ik tot nu toe heb gezien (bron: reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QPeter schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:42:
http://i.imgur.com/nCfsp.jpg Deze spant wel de kroon van wat ik tot nu toe heb gezien (bron: reddit)
Logisch toch? Je speelt een spelletje voor je plezier en de gezelligheid. Het is niet de bedoeling dat je elkaar voortdurend kapot gaat lopen schieten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:39:
[...]
ik heb nu het gevoel dat ik wel een heel magazijn kan leeg schieten op iemand en hij met 2 schoten me dood heeft.
Tracht in bursts te schieten. (Dus tappen op de muis)
Hoe langer je je muisknop ingedrukt houdt, hoe meer spread je kogels zullen hebben. Dit betekent dat je kogels niet meer op de plek belanden waar je vizier op gericht is.

Als je de muisknop even loslaat en dan terug schiet (je start dus aan een nieuwe burst), dan wordt die onnauwkeurigheid gereset. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:02:
[...]
Op zich niets mis mee. Jammer dat jullie gelijk de concurrende game aanhalen, BF2 had met Special Forces ook een crossbow, waarmee je een zipline afschoot, op zich is het dus geen slechte keuze. En nee Jagermeister, ik had de trailer idd nog niet gezien. ;)
OHH, DEM MEMORIES!
Zóiets zouden ze in BF3 mogen steken zie.

Voor de onwetenden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
zonet weer een leuke hacker tegen gekomen met 351 kills,kijk ook eens naar zijn skill

zijn naam is 4LPH4C33Z

http://battlelog.battlefi...lereport/show/46700288/1/

http://battlelog.battlefi...LPH4C33Z/stats/750859606/

[ Voor 5% gewijzigd door beta-ark op 19-10-2012 19:55 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

KillerAce_NL schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:33:
[...]

Nee, mijn team heeft er zeel veel baat bij als ik de tugs in een gedeelte van de map zwt waar hij goed te verdedigen is. Dit doe ik door ninjastyle of campen met een silenced wapen. Medics zijnner vaak zat. Mensendienuttig spotten niet.

Je kunt het sel op 1000 manieren spelen, verwar je eigen ideaal niet met feiten.
Anders Google je de betekenis van "imho" even...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net weer een potje met een kansloos team. 1500 tickets op Firestorm, al vrij snel stonden wij ongeveer 500 tickets voor. Alleen toen dacht mijn team waarschijnlijk al dat we hadden gewonnen, dus toen deden ze niks meer. Resultaat, verliezen met 200 tickets verschil...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Asgaro schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:48:
[...]

Tracht in bursts te schieten. (Dus tappen op de muis)
Hoe langer je je muisknop ingedrukt houdt, hoe meer spread je kogels zullen hebben. Dit betekent dat je kogels niet meer op de plek belanden waar je vizier op gericht is.

Als je de muisknop even loslaat en dan terug schiet (je start dus aan een nieuwe burst), dan wordt die onnauwkeurigheid gereset. ;)
Denk dat het verstandig is dat hij eens op een lege server moet gaan testen wat de wapens doen op een muur, vol automatisch om te zien wat spread en recoil is en hoe je recoil kunt compenseren, tap fire om te ontdekken hoe snel hij moet tappen op de muis knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Net een raar potje op een 48p AK Tank Sup met Armored Shield. Op een gegeven moment sta ik bovenaan met een leuke tankscore, word ik gekickt voor een te hoge ping. Vreemd want ik had de hele tijd <50ms, waar max 150ms is toegestaan. Enfin, gerejoined. Even later hadden wij 900 tickets tegen 450 tickets van het andere team. Toen begon de admin (in mijn team) te zeuren dat het andere zwakkere team niet mocht (base)campen en deed hij een nuke op dat team :F Zelfs mensen uit ons team waren het er totaal niet mee eens. Drie Één keer raden wat er toen gebeurde: het andere team werd nóg harder geraped en gebaselockt. En daarop vertelde de admin doodleuk dat wij niet mochten baserapen. Dan denk ik echt van waar ben je mee bezig?! :X

[ Voor 0% gewijzigd door Bee.nl op 19-10-2012 23:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAT UMP. :D
Voor het eerst in ruim een half jaar weer opgepakt voor die assignment and I like. Koste iets meer dan vier potjes om die assignment te doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VOLGENDE CLIENTPATCH WORD ER EEN COMMANDLINE IN BF3 ACTIEF WAARMEE JE COLOUR CORRECTION UIT KAN ZETTEN. :D _/-\o_ *O* *O* *O* d:)b

http://www.mordorhq.com/s...2357&viewfull=1#post82357

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-10-2012 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Zeer zeer goed nieuws _/-\o_ , wel dom dat het geen optie wordt in het menu maar een cvar. Onwetende mensen die niet veel BF3 spelen of het net hebben gekocht hebben weten hier niks van. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 02:02:
Zeer zeer goed nieuws _/-\o_ , wel dom dat het geen optie wordt in het menu maar een cvar. Onwetende mensen die niet veel BF3 spelen of het net hebben gekocht hebben weten hier niks van. 8)7
Wat niet weet wat niet deert. Ik vraag me nu wel af of de colour tweaker nu ook gewoon toegestaan is aangezien de colour correction er toch aangaat. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Cute :D

Zou je die console command straks ook in je persoonlijke .cfg kunnen proppen ?? Zou wel tof zijn :)

* nero355 is WINNING!!! >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 02:14:
[...]

Cute :D

Zou je die console command straks ook in je persoonlijke .cfg kunnen proppen ?? Zou wel tof zijn :)

* DaniëlWW2 is WINNING!!! >:)
Ik denk het wel. Volgens mij kan je elke command die actief is in die file stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bestaat die 48 hour trial nog? als ik probeer aan te melden met Origin waar ik al een account voor heb dan gebeurt er niets. Ik wil graag testen hoe het draait in vergelijking met BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 01:39:
VOLGENDE CLIENTPATCH WORD ER EEN COMMANDLINE IN BF3 ACTIEF WAARMEE JE COLOUR CORRECTION UIT KAN ZETTEN. :D _/-\o_ *O* *O* *O* d:)b

http://www.mordorhq.com/s...2357&viewfull=1#post82357

[video]

[video]
PARTY, IN, THA, HOOOUUUSSSEE :D _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nPPIr.gif Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pguAs.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 20-10-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Woooooooohoooooooooooooo!

http://mp1st.com/2012/10/...to-disable-color-grading/

EDIT:

Zo blij ben ik nu ook weer niet. Want alleen in OP Metro zag het er mooi uit. Als je bv. op Wake Island de color grading weg haalt is het nog altijd lelijk! Kijk dan naar die bomen vooral, die zijn compleet uit contrast. Het zal ook NIET mogelijk zijn om het contrast en saturation aan te passen waarmee men met die 'hack' het juist wat mooier en minder opvallend (de bomen en nog wat andere items in-game) kon maken.

[ Voor 59% gewijzigd door Qlii256 op 20-10-2012 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik heb als recon altijd de holo erop. Beetje rennen en punten veroveren. En dan maar hopen dat je gelijk raak schiet als ze voor je neus staan. :)

Hard core mode vind ik een stuk beter als normaal.
Normaal is gewoon rode driehoekjes schieten... Je ziet alles en iedereen door die tags..
Voertuigen repareren zichzelf en je health loopt op als je geraakt bent..
Zwaar nutteloos.

In hardcove zien ook minder naabs tov. normaal

[ Voor 1% gewijzigd door mukkel op 20-10-2012 11:14 . Reden: typoos in swype... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

w00t00w schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:16:
[...]

Anders Google je de betekenis van "imho" even...
Ik zag anders nergens imho staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
KillerAce_NL schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:34:
[...]
w00t00w schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:57:
[...]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

tinoz schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:30:
Ik vraag me af waarom ik zo zuig in BF3 voor de PC, terwijl ik BF BC2 op de ps3 wel goed speel. Is mijn configuratie niet snel genoeg? Mijn muis te langzaam? Aan mijn UPC verbinding ligt het iig niet.
Phenom II X3 2,6 GHz 8 GB ram, logitech mx510 muis

En door alle updates is ff snel gamen onmogelijk met dit spel. Zucht.
Op hoeveel FPS (installeer Fraps/MSI Afterburner, of doe een keertje ctrl-alt-s als je in het spel zit) zit je doorgaans? Voelt het vloeiend aan? Je CPU zegt verder weinig, wat voor videokaart gebruik je? Daarnaast is tussen console en pc switchen voor iedereen anders. Op de pc vind ik mezelf een redelijke speler, op de console kan ik nog van 2 meter afstand een pronende speler 10 keer missen. Ja, echt. (schijthekel aan controllers)

Wat betreft die color correction: :O
Heb er me er nog nooit aan gestoord dat de kleuren al dan niet onecht zijn, en een maatje waar ik vaak mee speel heb ik er ook nooit over gehoord. Maar we zijn dan ook niet echt spelers die tijd maken om de graphics te bewonderen.

@Asgaro over FXAA scherpte:
Dus ik had het toch goed gezien. Thanks.

@Asgaro over .gifjes:
Doe eens weghalen :/

[ Voor 17% gewijzigd door Murk op 20-10-2012 11:58 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 07:31:
Woooooooohoooooooooooooo!

http://mp1st.com/2012/10/...to-disable-color-grading/

EDIT:

Zo blij ben ik nu ook weer niet. Want alleen in OP Metro zag het er mooi uit. Als je bv. op Wake Island de color grading weg haalt is het nog altijd lelijk! Kijk dan naar die bomen vooral, die zijn compleet uit contrast. Het zal ook NIET mogelijk zijn om het contrast en saturation aan te passen waarmee men met die 'hack' het juist wat mooier en minder opvallend (de bomen en nog wat andere items in-game) kon maken.
Over die "hack". Het lijkt er op dat DICE er niks tegen gaat doen. ;)
http://www.mordorhq.com/s...istrated-by-server-admins

Ik denk dat ik nog even wat dingen ga zoeken/checken en het dan maar installeer. (de colour tweaker)
Ik zie Everbalance niet meer ingrijpen nu DICE het in feite ook laat lopen. :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-10-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

Zo de GoTBF3 server 1 en 2 aangepast

Server 1 draait nu alle grote maps incl. Armored kill en B2K 64p
Server 2 draait nu city maps 48p seine , karkand ,metro en bazaar

Hoop dat er weer eens wat meer mensen op gaan spelen :P

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

beuker19 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:05:

Klinkt goed! :)

Gisteren ben ik alleen maar noobs tegengekomen. Zitten we op Oman, hebben de Russen alle vlaggen, zie ik een squadmate nabij G liggen. Ik spawn op hem en zie dat 'ie op driehonderd meter afstand ligt te snipen. Ik gooi m'n ammokrat op z'n rifle en ga hem teabaggen.

Hij: "Fuck off".
Ik: "What are you doing? Go cap a flag!"
Hij: "I'm securing G"

En dat is dan een adelaar 3 met op dat moment 0 kills en 1 death. 8)7 Fantastisch potje dus.

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 20-10-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Op hoeveel FPS (installeer Fraps/MSI Afterburner, of doe een keertje ctrl-alt-s als je in het spel zit) zit je doorgaans? Voelt het vloeiend aan? Je CPU zegt verder weinig, wat voor videokaart gebruik je? Daarnaast is tussen console en pc switchen voor iedereen anders. Op de pc vind ik mezelf een redelijke speler, op de console kan ik nog van 2 meter afstand een pronende speler 10 keer missen. Ja, echt. (schijthekel aan controllers)

Wat betreft die color correction: :O
Heb er me er nog nooit aan gestoord dat de kleuren al dan niet onecht zijn, en een maatje waar ik vaak mee speel heb ik er ook nooit over gehoord. Maar we zijn dan ook niet echt spelers die tijd maken om de graphics te bewonderen.

@Asgaro over FXAA scherpte:
Dus ik had het toch goed gezien. Thanks.

@Asgaro over .gifjes:
Doe eens weghalen :/
Ik heb de 2 grootste plaatjes weggehaald. Hoop dat het nu te doen is met jullie 56k modems en jullie mobieltjes. ;)

Nu, over die color grading: ik vind het leuk dat Dice moeite doet om zo'n command line publiek te maken, maar nu nog afwachten hoe het op elke map eruit ziet.
Voor hetzelfde geld is BF3 + FXAA injector nog de meest aangename optie op de meeste maps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

KillerAce_NL schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:34:
[...]
Shit, snel er even in ge-edit :+ Maar serieus, het stond er wel in, maar wellicht wat te verborgen: zal het de volgende keer bold, in uppercase en font-size 30 pixels plaatsen, speciaal voor jou ;)

O/t: Is er al ergens een datum voor die color grading update gelekt? Kan niet wachten!

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:05:

Jammer, zit niemand op had zin en tijd voor rondje bazaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:52:
[...]

Ik heb de 2 grootste plaatjes weggehaald. Hoop dat het nu te doen is met jullie 56k modems en jullie mobieltjes. ;)

Nu, over die color grading: ik vind het leuk dat Dice moeite doet om zo'n command line publiek te maken, maar nu nog afwachten hoe het op elke map eruit ziet.
Voor hetzelfde geld is BF3 + FXAA injector nog de meest aangename optie op de meeste maps. :)
Het zal zeker beter zijn maar sommige maps zullen wel minder zijn. Bijvoorbeeld de garage onderin 925 is echt zwart. Als in de je kan geen twee meter ver zien zwart. ;)
w00t00w schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
O/t: Is er al ergens een datum voor die color grading update gelekt? Kan niet wachten!
Heb 25 november nu al een paar keer gezien. De patch dropt op het moment dat de PS3 aftermath krijgt of eerder. 25 klopt alleen niet omdat dat een zondag is. 27 november kan wel, dit omdat de week erop 4 december is, hierna komt 11, dan 18, dan 25 december. Ik denk niet dat EA aftermath voor non premium op kerst lanceert dus dan zou het een week eerder zijn. Mijn gok is dus laatste week van november voor de patch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

DanielWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:06:Heb 25 november nu al een paar keer gezien. De patch dropt op het moment dat de PS3 aftermath krijgt of eerder. 25 klopt alleen niet omdat dat een zondag is. 27 november kan wel, dit omdat de week erop 4 december is, hierna komt 11, dan 18, dan 25 december. Ik denk niet dat EA aftermath voor non premium op kerst lanceert dus dan zou het een week eerder zijn. Mijn gok is dus laatste week van november voor de patch. ;)
Damn, da's zo ongeveer precies op het moment dat ik mijn Battlefield heroics moet staken omdat ik voor twee maanden vertrek naar een buitenland zonder al te hi-speed internet en zonder gaming-grade PC :'( Hoop dat ik alles nog herken nadat ik terug ben :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:12:
Meeste epische rondje ooit gespeeld
http://battlelog.battlefi...how/46767336/1/172685289/
Iedereen in mijn team heeft een KD onder de 1, AUB zeg waarom speel je dan uberhaubt nog BF3
Ik zie toch echt drie mensen in jou team die een KD van boven de 1 hebben...
Oh en als je alleen maar om je KD speelt heb ik een vraag voor jou.

Waarom speel jij nog BF3? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 12:55

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Iedereen in mijn team heeft een KD onder de 1, AUB zeg waarom speel je dan uberhaubt nog BF3
Ja, je hebt helemaal gelijk! Als jij even mijn keys overkoopt zal ik direct mee stoppen en jou niet langer tot last zijn!

Rare opmerking Pykow... :|

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Af en toe maak jij imho echt rare opmerkingen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verzoek u vriendelijk deze discussie verder te zetten in het CoD Black Ops 2 topic... [Multi] Call of Duty: Black Ops 2 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Gelukkig heb ik een kdr van 1,08 en mag ik BF3 blijven spelen :+

Jammer van die uitspraak pykow, je hebt dat niet nodig, natturlijk zijn er noobs maar er zijn er ook die een lage kdr hebben omdat ze zich op offeren voor het team, ze nemen veel risico om bv een vlag te pakken, iemand te reviven of met jihad een tank vernietigen.

Voorbeeld, vanmorgen speelde ik bazar, mijn team zit vast omdat 5 enemies kampen in een steeg, ik offer mij zelf op door als rambo vol in de aanval te gaan, ik pak er 3 en verwondt de andere 2, gevolg ik ben dood maar mijn team kan verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 12:55

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

NLsandman schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:59:
Gelukkig heb ik een kdr van 1,08 en mag ik BF3 blijven spelen :+

Jammer van die uitspraak pykow, je hebt dat niet nodig, natturlijk zijn er noobs maar er zijn er ook die een lage kdr hebben omdat ze zich op offeren voor het team, ze nemen veel risico om bv een vlag te pakken, iemand te reviven of met jihad een tank vernietigen.

Voorbeeld, vanmorgen speelde ik bazar, mijn team zit vast omdat 5 enemies kampen in een steeg, ik offer mij zelf op door als rambo vol in de aanval te gaan, ik pak er 3 en verwondt de andere 2, gevolg ik ben dood maar mijn team kan verder.
Een post naar mijn hart ;)

Zo speel ik ook, steeds aanvallen en het risico opzoeken maar tevens de vijand afleiden. Soort van vervelende mug zijn, die helaas wel steeds doodgeslagen wordt. Lekker slapen doet de vijand echter niet meer :z

En nou heb ik bepaald geen vaste hand, maar wil me met in totaal zo'n 1500 1922 uur BF toch ook geen noob noemen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:15:
[...]

Ik zie toch echt drie mensen in jou team die een KD van boven de 1 hebben...
Oh en als je alleen maar om je KD speelt heb ik een vraag voor jou.

Waarom speel jij nog BF3? :/
ow waarom ik BF3 speel ?
Wapens schieten geweldig, voertuigen, C4 fun
lekker tackisch en niet zoals CoD run and gun alleen maar.
3 mensen van de 32 is niet veel toch. als heel je team lage KD heeft, dan kost het je zoveel tickets en vlaggen.

Je kan praten als brugman en schreeuwen dat ik een stats ho... ben, maar volgens mij is het ook vrij logisch als er 20 spelers in je team zitten met een KD onder de 1 dat je bij voorbaat al weet dat je hard gaat verliezen en dus poste ik even het bewijs.

Neem niet weg dat ik ook wat maten in me battlelog heb staan met een lage KD die super gezellig zijn en zelfs erg hulpzaam door repair,healen,revive en ammo te geven. dan ben je nog een nuttige speler in BF3 en maakt KD niks meer uit.

Maar leg mij eens uit wat er zo leuk is aan gamen als je niet revived, geen ammo geeft en dan ook nog geen kills kan maken ? volgens mij draait iedere shooter om kills maken en als je wat slechter bent veel support leveren aan je team, maar dat was gewoon ver te zoeken bij al deze spelers in dat potje

BTW: Sinds wanneer is de F2000 zo lekker wapen :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

ow waarom ik BF3 speel ?
Wapens schieten geweldig, voertuigen, C4 fun
lekker tackisch en niet zoals CoD run and gun alleen maar.
3 mensen van de 32 is niet veel toch. als heel je team lage KD heeft, dan kost het je zoveel tickets en vlaggen.

Je kan praten als brugman en schreeuwen dat ik een stats ho... ben, maar volgens mij is het ook vrij logisch als er 20 spelers in je team zitten met een KD onder de 1 dat je bij voorbaat al weet dat je hard gaat verliezen en dus poste ik even het bewijs.

Neem niet weg dat ik ook wat maten in me battlelog heb staan met een lage KD die super gezellig zijn en zelfs erg hulpzaam door repair,healen,revive en ammo te geven. dan ben je nog een nuttige speler in BF3 en maakt KD niks meer uit.

Maar leg mij eens uit wat er zo leuk is aan gamen als je niet revived, geen ammo geeft en dan ook nog geen kills kan maken ? volgens mij draait iedere shooter om kills maken en als je wat slechter bent veel support leveren aan je team, maar dat was gewoon ver te zoeken bij al deze spelers in dat potje

BTW: Sinds wanneer is de F2000 zo lekker wapen :D
Er zit wel wat in idd. Maar het is moeilijk om niet te vergeten dat er vaak mensen bijzitten die pas begonnen zijn met het spel en dus idd volledig noob zijn. KD ratio is idd niet zo belangrijk maar wel als dat alles is wat ze doen. Zoals je zegt, geen ammo, medipacs, spotten, ... dan is het enige nut van die speler het aantal kills dat ie maakt. Soms helpt het al eens om het in de chat (squad) te zeggen , vaak doen ze het dan wel!

Anyway, het enige ding waar ik het NIET eens mee ben is je opmerking over de F2000.
Ik kan er echt niet mee overweg, ik heb een very low accuracy met dat wapen (de enige stat die ik voor mezelf echt belangvrijk vind is accuracy). Weet niet hoe het komt maar dat wapen ligt me echt niet :p. Mss moet ik het nog eens een kans geven in een potje TDM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Waar slaat dat op???
En waarom is dat trouwens je meest epische rondje ooit??
Die scores zien er niet bepaald "episch" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, je staat toevallig bovenaan in jouw team, maar is dat dan gelijk episch? Je hebt de ronde nog verloren ook. En iedereen die kd/r belangrijk vindt moet lekker wat anders gaan spelen, COD ofzo. Of hooguit TDM als je zo nodig bij BF wilt blijven. In BF draait het om het team en jouw bijdrage daaraan. Ik heb meer bewondering voor mensen met een negatieve kd/r maar met een shitload aan behaalde punten die ergens bovenin eindigen, gewoon omdat ze die punten op andere manieren hebben behaald en een team effort hebben geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waarom kan er nou niemand helivliegen op public servers, damn!

Net weer, stap ik bij een hoog level piloot in. Je ziet 'm gewoon zoeken naar wat 'ie moet doen, telkens zwalkend naar links en rechts kijken.

Euh, misschien op die chopper afgaan die ik al vijftien keer heb gespot en waar ik net een TV Missile op af schoot? 8)7 Maar nee, kijk, een tank! Laten we daar voor gaan hangen en onze rocket pods erop legen!

Als de TV Missile van de vijandelijke heli ons niet op dat moment in onze reet had geraakt, dan had die tank ons wel uit de lucht geschoten, want ik keek recht de loop in vanuit m'n gunner-seat.

Ik word dit spel zat, terwijl het met een spelers met een béétje hersens zo gaaf kan zijn! Kan niet wachten op LevelBF.

TV Missiles laggen trouwens gigantisch bij mij sinds de laatste patch. Als 'ie recht vooruit vliegt, krijgt 'ie iedere halve seconde een tikje naar links of rechts. Verschrikkelijk irritant. En de hitbox van de staart van de heli is er ook afgehaald, daar ben ik al vijf keer doorheen gevlogen. En dat op een ping van 15-20...

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 20-10-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LevelBF?
Pagina: 1 ... 122 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.