Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over stadspadding dan heeft zij inderdaad de NR 1 positie ervan.
celticgirly die chick ken ik al vanaf het begin, die heeft altijd wel 3-4-5 verliefde pubers en ouder achter haar kont aan lopen , nou ja , weinig kont, als zij in de tank zit heeft zij altijd mannekes die haar tank repareren , oké niet leuk maar dan het andere truukje wat zij heeft, in de andere team heeft zij altijd haar beste maatjes zitten die alles door geven wanneer zij wel of niet moet doen, ook dat haar vriendjes de tank nemen en gewoon haar met rust laten, vaak gezien dat zij samen met haar vriendjes naast elkaar staan( met de tanks ) en via teamspeak met elkaar over leggen wat zij kunnen doen, haar battlelog is verborgen voor iedereen omdat zij niet openlijk wil laten zien wat zij doet.
NU vandaag de dag kan je zelf bepalen of je wel of niet je battlelog van die rondes openlijk wil delen
Ik spreek dus NIET van horen maar van ZIEN, er zitten een aantal NL pubers ook bij.
Er zijn verschillende mensen o.a ik zelf die haar al hebben aan gegeven aan DICE/EA maar nog steeds is zij Niet geresset.
ArCo2102 is zo'n veliefde NL jochie waarme ik regelmatig in contact kwam en wat uit zijn b*k kwam zou je een gevangenis straf moeten krijgen zo grof heb ik het nog nooit gehoord,echt heel grof .

celticgirly
All Time Statistics
Kills 115,280
Deaths 19,170

K/D ratio 6.01

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
37-6 op 1200 ticks tank superiority >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Lol, ene Steveman166 heeft mij bevriend op battlelog. Geen idee wie het is, ik kijken... heeft ie nog een Steveman bevriend onlang, Steveman2000.

Alle Stevemen verzamelen! _O-

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
steveman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:51:
Lol, ene Steveman166 heeft mij bevriend op battlelog. Geen idee wie het is, ik kijken... heeft ie nog een Steveman bevriend onlang, Steveman2000.

Alle Stevemen verzamelen! _O-
doet me denken aan die duitse gozer die alles bij iedereen ging hoaahen, mooie tijden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

CommanderRoot FTW! *O*

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
evilpin0 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:19:
Dat wil je ook niet in je bed aantreffen heb ik zon vermoeden.

De stats zeggen niet bijzonder veel, pak je altijd de tank op je clan server die 24/7 damavand en karkand draait dan heb je binnen 3 maanden fulltime spelen 50k kills in je tank. Er stond heel lang ene Blutt op #1 in de chopper (viper only offc) en die is helemaal de grond ingeboord omdat iedereen die hem kilde gekicked werd.

Nicz is een erg goede tanker en gewoon een bedreven speler die gewoon vriendelijk is, cerealno ken ik niet meer als je zegt dat het een ass is geloof ik dat graag. Je kan je hand in het vuur steken dat het een rage kiddie is die 10 man standby heeft staan om de lucht schoon te houden en hem te repairen. Mensen met oneindige tijd worden door hun stats op handen gedragen door veel spelers, helaas komt dit vaak het klein beetje respect wat je zelf online wel zou moeten geven hen niet ten goede.
Idd, als iemand goed is door de groep om zich heen en dan ook nog alleen in vehicle dan ga je niet stoer lopen doen.
Echt goede spelers hoor je niet, die laten hun wapens spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 23:23

r.marijnissen

sapphire512mb

Weet iemand hoe ik mijn maw omlaag krijg?

Game zegt: num1 is up, dat werkt.
Maar bij down zegt het [ ]
Heb heel mijn toetsenbord gehad maar ik ken de key niet?

Maw is ook niet intestellen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r.marijnissen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:31:
Weet iemand hoe ik mijn maw omlaag krijg?

Game zegt: num1 is up, dat werkt.
Maar bij down zegt het [ ]
Heb heel mijn toetsenbord gehad maar ik ken de key niet?

Maw is ook niet intestellen volgens mij?
Download dit en dan kan je zelf de mav controls doen. DICE vond het namelijk nodig om deze niet in het menu van BF3 te stoppen...
http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/

En nog een leuke:
http://battlelog.battlefi...how/46561121/1/184991456/

Vind die tankkill wel knap van mij aangezien mijn ronduit waardeloze team niet voorbij de tweede basis kwam en ik dus ook niet, :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik denk dat die reddit voor vanavond fake is? Nog altijd niets te zien, en op Battlelog stond eigenlijk ook geen link naar Twitter of Facebook waar je kon zien dat een van de devs het ook werkelijk gezegd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:52:
Ik denk dat die reddit voor vanavond fake is? Nog altijd niets te zien, en op Battlelog stond eigenlijk ook geen link naar Twitter of Facebook waar je kon zien dat een van de devs het ook werkelijk gezegd heeft.
Het was crash7800 die het zij dus ik denk dat er wel wat komt. ;)
http://www.reddit.com/r/b..._not_ok_to_remove/c6m1ofj

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik lees net wat op reddit waarvan ik hoop dat dat niet het zogenaamde 'wapen' zal zijn:
destruction.

Het zou best wel eens kunnen zijn dat de destruction (naar een iets hoger level getild niveau) het nieuwe WAPEN zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik heb ook liever een nieuw wapen (of wapens), maar met rubble kills kan je toch een hoop lol hebben (al is de receiving end er vaak minder over te spreken :D)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:58:
Ik lees net wat op reddit waarvan ik hoop dat dat niet het zogenaamde 'wapen' zal zijn:
destruction.

Het zou best wel eens kunnen zijn dat de destruction (naar een iets hoger level getild niveau) het nieuwe WAPEN zal zijn.
Heb mijn twijfels.
1) Consoles smelten volgens mij als er nog meer grafisch geweld in BF3 komt.
2) Hoe mad denk je wel niet dat de community wordt op DICE? :P
Echt, de rage, de RAGE. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die krijgen 99% van de tijd dan een bad luck of iets dergelijks.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
but look for a sneak peek right here (in this subreddit) on Wednesday evening (the 17th).

Ik denk dat crash7800 in een andere tijdzone leeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
En er is een reactie!

http://www.reddit.com/r/b...nnouncement_we_should_be/

Crash7800 "Surely, I will deliver."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Daarstraks ook maar weer eens BF3 gaan spelen, 64 man op Metro :p KAOS KAOS KAOS.

Granaten. Granaten overal.
RPG's. RPG's overal.
Tubes. Tubes overal.
C4. C4 overal.

Maar was wel dikke fun lol.. :p

Ben overigens pas level 9.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb nu tijdelijk een account van een maat van mij, nu ook pas level 9. 100x leuker dan m'n eigen account, nu ben je tenminste ook echt bezig met iets te unlocken wat je nodig hebt, en niet om maar alles te hebben.

Als ik premium zou hebben, zou ik per direct alles resetten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Qlii256 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:19:
but look for a sneak peek right here (in this subreddit) on Wednesday evening (the 17th).

Ik denk dat crash7800 in een andere tijdzone leeft?
Ik hoop een civilian C4 auto!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

NoFearCreations schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:22:
Ik heb nu tijdelijk een account van een maat van mij, nu ook pas level 9. 100x leuker dan m'n eigen account, nu ben je tenminste ook echt bezig met iets te unlocken wat je nodig hebt, en niet om maar alles te hebben.

Als ik premium zou hebben, zou ik per direct alles resetten.
Helaas kan je niet alles resetten. Alleen je stats worden gereset, die rechtsboven in beeld staan dan. De rest blijft allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ow dat is jammer. Dus het is in principe alleen puur je stats, en niet je wapens en attachments?
Wat is het nut er dan van?

@Rynji, dat zou gaaf zijn, en zou je een boel lol mee kunnen hebben.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

NoFearCreations schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:44:
Ow dat is jammer. Dus het is in principe alleen puur je stats, en niet je wapens en attachments?
Wat is het nut er dan van?

@Rynji, dat zou gaaf zijn, en zou je een boel lol mee kunnen hebben.
Tieners tegemoet komen die veel waarde hechten aan het kaliber van hun pixelpenis - met andere woorden, de CoD crowd :9

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Coming soon with Battlefield 3: Aftermath

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OfiRa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Crossbows! Heerlijk! Goede keuze :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Als ik die loop zo zie zitten vraag ik me af of je deze ipv de underslung rail kunt gebruiken en dan als 2e wapen voor assault spelers.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
masq schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:56:

[afbeelding]
FUCK YEAH!
Crossbows zijn de shit! d:)b

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
oeii crossbows en een laggy engine...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

AdmiralSnipe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:29:
[...]

FUCK YEAH!
Crossbows zijn de shit! d:)b
Whoohoo... welkom bij COD black ops }:|

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Mon0lith schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:31:
[...]

Whoohoo... welkom bij COD black ops }:|
Ja sorry was de /end CoD-mode vergeten... :+
Maar even serieus, ik hou wel van bogen en kruisbogen in games.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crossbow in een moderne shooter lijkt me niet al te best.
het zal wel leuk zijn als het een secondary tool is. dus dat je kan schieten op een gebouw onder je en dat je dan ervan af kan glijden ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop wel dat die crossbow OHK is. Anders is het zo nutteloos. ;)

Zo te zien zijn er ook aardbevingen tijdens de game, andere charcter models en qua blauwe rotzooi lijkt het richting AK te zijn. Of te wel een soort van aceptabel...

[ Voor 65% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-10-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

[afbeelding]
Irritante mensen in de game = CHECK
Crossbows = Check

Is dit BF3 of the Walking Dead :P

Maar crowsbowss = AWESOME :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Pykow schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:30:
Crossbow in een moderne shooter lijkt me niet al te best.
het zal wel leuk zijn als het een secondary tool is. dus dat je kan schieten op een gebouw onder je en dat je dan ervan af kan glijden ;)
BF2 special forces style.... :) Is inderdaad een leuke optie om toe te voegen..:)
Weer lekker roofsniperen op karkand :)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog met een paar vragen.
Gaan we aardbevingen krijgen in de game zelf (nieuwe gamemode)
de stats van de crossbow.
Hoeveel maps komen erbij
Nieuwe camo's met bloed zie ik ? krijgen we die standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel nu een paar dagen. Ik speelde Battlefield Play4Free. Daar win ik regelmatig of ben tenminste top 5.
Maar in BF 3 snap ik er niets van. Ik zie zelden de vijand. Ik wordt van alle kanten geraakt maar zie nooit de enemy die me neermaait. Wat mis ik hier? Hoe zien zij mij terwijl ik zorgvuldig in cover ben en probeer een spot te vinden om te snipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Pykow schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:19:
Ik zit nog met een paar vragen.
Gaan we aardbevingen krijgen in de game zelf (nieuwe gamemode) Zoals het er staat: "post-earthquake". Nee volgens mij niet.
de stats van de crossbow. Ik vrees dat hij wat OP zal zijn als men deze gaat gebruiken in Metro, maar dat zijn de RPG's en de nades ook al :)
Hoeveel maps komen erbij 4 nieuwe mappen
Nieuwe camo's met bloed zie ik ? krijgen we die standaard Zoals het er staat: "new assignments"
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:48:
Ik heb dit spel nu een paar dagen. Ik speelde Battlefield Play4Free. Daar win ik regelmatig of ben tenminste top 5.
Maar in BF 3 snap ik er niets van. Ik zie zelden de vijand. Ik wordt van alle kanten geraakt maar zie nooit de enemy die me neermaait. Wat mis ik hier? Hoe zien zij mij terwijl ik zorgvuldig in cover ben en probeer een spot te vinden om te snipen?
Ik heb net hetzelfde als jou maar dan in BFP4F. Het is gewoon omdat je gewent bent aan die game, het is een andere manier van spelen. De besturingen, de wapens, de damage zijn allemaal anders. Je moet er gewoon even aan wennen volgens mij.

[ Voor 38% gewijzigd door Qlii256 op 18-10-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snipen...
There is you're awnser. DICE heeft een hele mooie mechaniek in BF3 gestopt die van alle scopes van 6x en hoger een searchlight maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Jeuj, weer een BF3 nieuweling als kanonnenvoer ;-)

Je wordt eerder gespot dan je denkt. Enemies kunnen 'doorgeven'(Q) dat ze je gezien hebben en het killen aan anderen overlaten. Bovendien zijn kamperende recons (bedoel je dat met een 'spot' vinden?) primary targets. Niet omdat ze zo belangrijk zijn in het spel, maar omdat mensen (ook je eigen teamgenoten!) zich er behoorlijk aan ergeren. Je draagt als 'bush wookie', 'bomen knuffelaar' of 'hill humper' niet snel bij aan het halen van de objectives. Iedereen wil graag recons verassen en knifen of op een pakketje C4 trakteren. Bovendien, geeft Daniel al aan, ziet iedereen die zich in een veld van 60 graden van je scope bevindt, een fel 'lampje'. De zogenaamde scopeglint. Kijk in de TS voor de scopes die meer of minder 'glinten'.

Ik zou je aanraden te beginnen met kleinere maps zoals Seine Crossing of Grand Bazar met 48 of zelfs 64 man. Probeer daar maar eens al assault overeind te blijven. Enemies genoeg en zo leer je de fysics van BF3 beter kennen dan dat je een heuveltje in Caspian warm houdt.

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YAY Tweakers 7.0!

Aftermath: Alles wat hierboven stond, meer en duidelijker :)

http://mp1st.com/2012/10/...f3-aftermath-dlc-preview/

Lees en huiver:

Yes, you’ll have four different bolt-types to choose from when wielding this bad boy, as well as two different sights: the red-dot or 8X rifle scope. Your bolts include the standard tip (mid-range, mid-damage ), the scan bolt tip (proximity detector), the high-explosive bolt tip (great for vehicles) and the balanced bolt tip (long-range). The best part about this particular weapon is that you’ll be able to bring it back into regular or other expansion playlists and maps, as with previous DLC weapons.

4 pijlpunten:

-Standaard
-Long Range
-Motion Scanner (hoe vet is dat)
-High Explosive Tips, HELL YEAH RAMBO!

:)

ps.

Vendar, speel gewoon als een echte vent. Laat de baard staan en de sniper liggen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 18-10-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik weet niet wat iedereen zo zit te zeuren eigenlijk over alle DLC :P DICE probeert het publiek te verbreden! Als je het mij vraagt hebben ze daar een dijk van een game voor! Daarnaast vind ik persoonlijk de afwisseling wel leuk

Als DICE alleen contect á AK gaat uitbrengen krijgen we weer mensen die zeggen dat DICE eentonig is en dat ze dit en dat en zus en zo nog wel willen zien. Ik vind alle thema DLC juist wel tof! Verschillende speelstijlen, voor iedereen wat wils.

Dus kom maar op met die crossbow!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verschrikkelijk. :+

Lees en huiver:

Yes, you’ll have four different bolt-types to choose from when wielding this bad boy, as well as two different sights: the red-dot or 8X rifle scope. Your bolts include the standard tip (mid-range, mid-damage ), the scan bolt tip (proximity detector), the high-explosive bolt tip (great for vehicles) and the balanced bolt tip (long-range). The best part about this particular weapon is that you’ll be able to bring it back into regular or other expansion playlists and maps, as with previous DLC weapons.

4 pijlpunten:

-Standaard
-Long Range
Dat word of gigantisch lame of totaal niet gebruikt omdat het denk ik in de plaats van de medkit komt.
Vendar, speel gewoon als een echte vent. Laat de baard staan en de sniper liggen.:+
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Mu.siQ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:43:
Ik weet niet wat iedereen zo zit te zeuren eigenlijk over alle DLC :P DICE probeert het publiek te verbreden! Als je het mij vraagt hebben ze daar een dijk van een game voor! Daarnaast vind ik persoonlijk de afwisseling wel leuk
Ben ik het 100% mee eens, maar ja, volgens sommigen hebben al die andere gametypes "niets met Battlefield te maken" :') Ik ben maar wat blij dat er zo veel variatie in zit, want als alles op AK had geleken, was ik waarschijnlijk binnen 25 uur klaar geweest met BF3. En dat TDM of Close Quarters, of wat dan ook, wellicht een CoD rip-off is kan me een bal jeuken: de game mechanics en beleving van CoD alleen zijn m.i. al voldoende om daar met een enorme boog omheen te lopen, daar waar het imo. wel dikke prima werkt met Frostbite (al is ook daar genoeg op aan te merken).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Dat word of gigantisch lame of totaal niet gebruikt omdat het denk ik in de plaats van de medkit komt.
Ik mag toch hopen dat geen medic-only wapen is, maar dat het ding ook in plaats van de SMAW, C4 of SOFLAM mag...
medic-class (aka easy-mode) :N

Verder wel zin in Aftermath - urban maps met voertuigjes zijn m'n favo stomping ground. M39 met een red dot en headshotten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

[afbeelding]
Rambo time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
w00t00w schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Ben ik het 100% mee eens, maar ja, volgens sommigen hebben al die andere gametypes "niets met Battlefield te maken" :')
Mee eens, leuk al die game modes (speel ze nooit), echter voor de diehard conquest spelers (ik en best veel andere) niet leuk dat doordoor dice zich bezig houd met veel nieuwe content ipv het bestaande content eens recht te strijken. Als je sinds de release datum nog steeds ge team kilt wordt door friendly tv guideds houden ze zich gewoon met andere dingen bezig.

Probleem daardoor is dat de trouwe fanbase niet meer zo trouw wordt omdat Dice ook andere zieltjes wilt winnen door hun een andere game ervaring te bieden wat ze wel ligt. Maar toch omdat de game zo goed in elkaar zit kan ik er wel doorheen zien.

Ooit 1 keer gunmaster gespeeld. Ik haat random shit. Rush kan ik niet spelen want ik kan alleen aanvallen en loop altijd doodleuk weer het no-go gebied in. CQ, tjsa standaard opmerking maar ik heb CoD MW1 op me pc en dies toch echt wat beter in kleine maps.

En over aftermath, als ik een explosive crossbow zie is het enige wat ik denk: plss no

[ Voor 26% gewijzigd door evilpin0 op 18-10-2012 14:42 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Hell yeah crossbow met explosieve pijlen.

Rambo time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

I Am Victorius!!

Na veel heen en weer gemail, tickets overal aanmaken, en uiteindelijk Evenbalance direct te benaderen.
Ben ik eindelijk GE-UNBANT!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:56:
I Am Victorius!!

Na veel heen en weer gemail, tickets overal aanmaken, en uiteindelijk Evenbalance direct te benaderen.
Damn. Probeer dan deze FXAA injector nog eens? Misschien werkt die beter.
:> welkom terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

hardcoresmurf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:55:
Hell yeah crossbow met explosieve pijlen.

Rambo time
Ja zeg, wat leip.. En dan die maps, belooft veel goeds. In het artikel over aftermath (gepost door A.W.E.S.O.M.-0) zag ik dit screenshot van die nieuwe map Epicenter:

Afbeeldingslocatie: http://mp1st.com/wp-content/uploads/2012/10/Screen-Shot-2012-10-17-at-8.25.45-PM.png

Ik moest gelijk terugdenken aan de map Steamroller uit het oude Americas Army 2:

Afbeeldingslocatie: http://th03.deviantart.net/fs12/PRE/i/2006/290/c/4/Steamroller_Game_Map_alt_view_by_djmonkeyboy.jpg

Was in dat spel helaas niet zo'n heel populaire map. Ik vond hem wel erg fijn om te spelen en Epicenter lijkt er wel enigszins op. Kan niet wachten :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I Am Victorius!!

En nu van foute tooltjes afblijven he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

Damn. Probeer dan deze FXAA injector nog eens? Misschien werkt die beter.
:> welkom terug.
Kwam niet door de FXAA injector, maar door een false positiv van het programma JoyToKey.
Nogmaals, en dit staat ook op het forum van PBBans, voor de FXAA injector wordt NIET gebant!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou die kruisboog een opzetje zijn voor dino-mode? :D Blijkbaar is realisme geen issue meer, dus opschieten, DICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I Am Victorius!!

Gefeliciteerd, nu wel FXAA instaleren. Is goed voor je ogen op langere termijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:18:
Zou die kruisboog een opzetje zijn voor dino-mode? :D Blijkbaar is realisme geen issue meer, dus opschieten, DICE!
Ga jij eens even heel snel je klassiekers leren kennen; First Blood Part II en Rambo (2008), pijl en boog werkt als een dolle in een 'moderne' setting. :+

Aux serieux, implementatie van 'bestaande gear' in BF3 is, net als in elke andere shooter, iets geheel anders dan realisme....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

Ga jij eens even heel snel je klassiekers leren kennen; First Blood Part II en Rambo (2008), pijl en boog werkt als een dolle in een 'moderne' setting. :+

Aux serieux, implementatie van 'bestaande gear' in BF3 is, net als in elke andere shooter, iets geheel anders dan realisme....
Als BF3 realistisch was dan was er kleur in de mappen. Dan waren de snelvuurkanonnen van de AA radargestuurt, dan waren stingers/IGLA's daadwerkelijk capabel om een jet meestal te mollen. Dan was er ook geen AC-130 die steeds terugkwam bij Rush. Er zouden geen OP wapens zijn omdat de meeste je meteen vermoorden. Je zou een zonnenbril hebben tegen de super nova die nu in BF3 zit en nog veel meer dingen.

I like realism. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Kan kennelijk niet meer in een topic zoeken dus dan vraag ik het maar gewoon.. Gebruiken veel mensen hier FXAA? Hoe werkt dat ding nou precies. Het verlaagt de hoeveelheid blauwe kleuren in elk gerendered frame? Geeft deze extra handeling niet een lagere FPS?

Wel vertekenend die screenshots hier http://www.9lives.be/foru...njector-betere-kleur.html, de stock screenshot is genomen met een lagere texture kwaliteit dan die met fxaa.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik gebruik nu de FXAA injector van Danoc (google is your friend), en dat werkt super. Bij mij geen merkbare fps verlaging, en heb niet echt een high-end systeem.

Alle kleuren worden veel duidelijker, ik heb zelf niet zoveel last van dat blauw, dus daar kan ik weinig over zeggen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
Als BF3 realistisch was dan was er kleur in de mappen. Dan waren de snelvuurkanonnen van de AA radargestuurt, dan waren stingers/IGLA's daadwerkelijk capabel om een jet meestal te mollen. Dan was er ook geen AC-130 die steeds terugkwam bij Rush. Er zouden geen OP wapens zijn omdat de meeste je meteen vermoorden. Je zou een zonnenbril hebben tegen de super nova die nu in BF3 zit en nog veel meer dingen.

I like realism. :P
Dan was je na elk sprintje over 100+ meter met 25kg (ervan uitgaande dat het 'normale' rangers zijn) aan bepakking wel even uit de running en na een potje Caspian Border met 1000 tickets lig je helemaal enkele weken met knotsen van blaren aan je poten, aan een hart-long machine in het ziekenhuis een hufter van een PTS-syndroom te verwerken....

Realisme is met stalen gezicht aan je vrouw en kinderen uitleggen hoe je per ongeluk die tank miste en met je JDAM's dat Afgaanse dorp met de grond gelijk maakt. 8)

Het is al zovaak geprobeerd in games, maar zodra het té realistisch wordt, wordt het verschrikkelijk saai. Hoe ga je om met geraakt worden in je hand? Met (permanente) doofheid als je rondenlang vol-auto loopt te loeien vanaf je bi-pod? Om over zaken als conditie of aimen onder stress en ondervoeding maar niet te spreken. Wapens die random gaan 'jammen', blindgangers..... etc. etc. etc.

Je krijgt dan een soort van Hardcore mode alleen dan nóg saaier: nóg trager, nóg meer buikschuivers met de 12x laf in een uithoek, nóg minder benodigde gunskills (vol auto sproeien werkt met unlimited ammo als een dolle), een regen van Tomahawk raketten op elke vijandige stelling und so weiter :)

Nee, er is ongetwijfeld een hoop op BF3 aan te merken, maar het heeft wel een heel fijne balans tussen gunplay, snelheid, physics en setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Elke vorm van AA kost FPS dus zo ook de FXAA injector kost je FPS, maar dit is niet zo merkbaar als met gewone AA. Ik gebruik het persoonlijk niet, ik zet mijn digital vibrance omhoog in mijn nvidia control panel. Voor ieder wat wils.

Ook vind ik dat FXAA lang niet super is op elke map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Murk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Ja zeg, wat leip.. En dan die maps, belooft veel goeds. In het artikel over aftermath (gepost door A.W.E.S.O.M.-0) zag ik dit screenshot van die nieuwe map Epicenter:

[afbeelding]

Ik moest gelijk terugdenken aan de map Steamroller uit het oude Americas Army 2:

[afbeelding]

Was in dat spel helaas niet zo'n heel populaire map. Ik vond hem wel erg fijn om te spelen en Epicenter lijkt er wel enigszins op. Kan niet wachten :)
Epicenter ziet er vet uit (urban maps met een beperkt aantal voertuigen zijn sowieso al mijn persoonlijke favoriet, dus ik kijk erg uit naar Aftermath), maar ik hoop toch echt (en hoogstwaarschijnlijk tevergeefs) dat ze voor de release nog serieus gaan sleutelen aan de collision detection. Als je bedenkt hoe frustrerend kleine objecten waar je overheen moet vaulten (opstaande randjes, stenen/rubble, hekjes, dat soort spul) in de huidige maps kunnen zijn, dan vrees ik dat een beetje soepel en snel voorbewegen op de met puin bezaaide Aftermath-maps al helemaal een utopie gaat worden :F

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

las ik net op een andere site :
De DLC biedt ook een nieuwe multiplayermodus, Scavenger, waarin soldaten beginnen met alleen een mes, granaat en een secundair wapen. Zij moeten de omgeving doorzoeken voor krachtigere wapens. In deze modus komen geen voertuigen voor.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:36:
Kan kennelijk niet meer in een topic zoeken dus dan vraag ik het maar gewoon.. Gebruiken veel mensen hier FXAA? Hoe werkt dat ding nou precies. Het verlaagt de hoeveelheid blauwe kleuren in elk gerendered frame? Geeft deze extra handeling niet een lagere FPS?

Wel vertekenend die screenshots hier http://www.9lives.be/foru...njector-betere-kleur.html, de stock screenshot is genomen met een lagere texture kwaliteit dan die met fxaa.
Stupid tweakers 7. Heb ergens in dit topic een uitgebreide post staan van hoe het werkt...
Maar er zijn behoorlijk wat mensen die het gebruiken ja. Wat het in feite doet is de kleuren aanpassen voordat ze op het scherm komen. De FXAA is gewoon antialisaing post in BF3. Zet die uit en je verliest geen frames.

En voor de beste ervaring moet je het wel zelf instellen.
Dit doe je door de injFX_Settings file te openen en naar tonemapping te gaan.
Dan krijg je iets zoals dit:

#define Gamma 1.05
#define Exposure 0.15
#define Saturation 0.45
#define BlueShift 0.00
#define Bleach 0.1
#define Defog 0.2
#define FogColor float4(0.000, 0.009, 0.007, 1.0)

De twee vetgedrukte zijn de belangrijkste. Saturation bepaald hoe fel de kleuren eruit komen. Hoe hoger hoe feller. Te hoog en het word candyland. FogColor is waar de magie plaatsvind. De getallen staan voor:
Blauw, rood, geel en wit. Blauw natuurlijk uit, dan met rood en geel spelen totdat dit redelijk aceptabel is op verschilende mappen. Dan wit doen, te veel wit veranderd de zon echt in een mega super nova. Dan saturation en het ziet er behoorlijk beter uit.

Het verslaat alleen de BF3 colour tweaker nooit maar ik weet niet hoe dat af gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus je hebt een scope glint, dat ha dik al eens gezien bij vijanden. Niet dat het me makkelijker maakt ze te raken met die begin wapens. Ik been aan dat gevorderde spelers al allerlei scopes and visors hebben zodat ze een tactisch voordeel hebben.

Op zich camp ik niet hoor. Als sniper loop ik eigenlijk te veel rond eerder. Wat ik moeilijk vind is al die details in het spel. Overal is wel een struik een stuk steen, sensory input overload voor me. Ik snap ook dat recons een ding kunnen droppen die vijanden op de map laat zien. Maar al zie ik zelf die enemies, ze zijn praktisch onzichtbaar hoe ik ook kijk.

Wat me ook opvalt is dat een kleine burst je al omlegt en het lijkt nauwelijks uit te maken welk wapen je hanteert. Alles is even dodelijk. Ik moet nog heel veel unlocken en hoop dat ik dan wat beter wordt.

Mijn geluk in helo's is ook al niet groot. Heb geen guided missiles of heat seekers. Vrijwel zinloos, ik wordt met een schot uit de lucht geknalt. Dit soort games krijgen de balans nooit goed. Een Apache of Cobra zouden superieure wapens moeten zijn, die schiet je niet zo maar neer.

Maar goed, ik zal wel moeten grinden voor wat betere unlocks en zo.

Kan niet echt zeggen welke class ik nu het liefste speel. Ben nooit zo van de assault geweest, liever engineer of sniper. De 870 schotgun is waar ik de meeste kills mee maak. Dat is ook al zo in P4F.

Men noemt je dan een noob. Maar ik heb een percentage van 59% accuracy. Het is zowiezo allemaal onzin. Met een shotgun moet je óók gewoon mikken en door de single shot kun je beter raak schieten anders is de sproeier van je tegenstander dodelijk. En range heb je zowiezo al niet.

Vroeger speelde ik veel Unreal en Unreal Tournament. Daar had je dand e Flak Gun. Een soort shotgun en ook daar was dat al mijn beste wapen. Er is gewoon iets aan shotguns :-) Voor mij is dat het gevoel wat je uit films krijgt. Het is een violent wapen dat je met extreme prejudice hanteert om mensen away te blowen, zogezegd, heh. En alleen slechte spelers ergeren zich aan een of ander wapen. Een goede speler hanteert het 'probleem' en heeft een antwoord op 'noob wapens'.

In P4F is mijn favoriete sniper de L96A. Weg met die Barret. 870 en L96 en af en toe de MP5.

Ik denk dat ik in BF3 daar ook op zal uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:38
Murk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:36:

Ik ben diegene die de screenshots heeft gemaakt, en er is absoluut niets veranderd aan de textures instellingen... die screenshots zijn op enkele seconde na, op hetzelfde moment gemaakt. Verder is die FXAA mod wel leuk, verschil is minder op de nieuwe DLC, maar het is er nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:23

rammes

koekebakker 1e klas

hi

Ik ben totaal nieuw in het multiplayer gamen en weet bij god niet waar ik moet beginnen (zonder dom afgeknald te worden) met battlefield3. Heeft iemand een goede introductie tot het online gamen (ik heb wel wat sites gevonden maar die praten te veel "slang" ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

rammes schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:37:
hi

Ik ben totaal nieuw in het multiplayer gamen en weet bij god niet waar ik moet beginnen (zonder dom afgeknald te worden) met battlefield3. Heeft iemand een goede introductie tot het online gamen (ik heb wel wat sites gevonden maar die praten te veel "slang" ;)
kijk is op youtube naar filmpjes van lvlcap of rivalxfactor
Of gewoon rustig beginnen met de m16a3 of m4a1 goed om je heen kijken en niet als een gek rond rennen .
Zorg gewoon dat je eerder schien en raak!! :P
Leer de maps een beetje kennen map kennis is het halve werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

QPeter schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:50:
Elke vorm van AA kost FPS dus zo ook de FXAA injector kost je FPS, maar dit is niet zo merkbaar als met gewone AA.
Check hier http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1564733&mpage=1 voor meer info over FXAA settings, de werking ervan etc. Vergeet bijvoorbeeld niet in je Video Options in BF3 de 'in game AA' uit te zetten en je FXAA aan in je Nvida Control Panel. Scheelt schijnbaar ook wat FPS...
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:19: 870 en L96 en af en toe de MP5.

Ik denk dat ik in BF3 daar ook op zal uitkomen.
Shotgun lover? Dan is Close Quarters iets voor je.... shotty heaven! Ieder zijn ding... maar ik zou geen 40 euro neertellen om alleen maar CQ te spelen.... BF3 heeft zoveel meer te bieden, maar daar kom je wellicht later wel achter als je wat dingen unlocked.

Ik zie je natuulijk ook graag op de Armored Kill mappen met je 870 of MP5 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:43:
[...]
Shotgun lover? Dan is Close Quarters iets voor je.... shotty heaven! Ieder zijn ding... maar ik zou geen 40 euro neertellen om alleen maar CQ te spelen.... BF3 heeft zoveel meer te bieden, maar daar kom je wellicht later wel achter als je wat dingen unlocked.

Ik zie je natuulijk ook graag op de Armored Kill mappen met je 870 of MP5 >:)
870 met slug en red dot gaat prima op 100 meter anders. Op Seine prefereer ik die setup boven bolt-action snipers op m'n recon klasse. Van dichtbij is een torsotreffer een kill en verder weg meot je het hoofd hebben, of twee keer z'n noten, maar liggen gaat het best wel. Dus wees niet ál te snel met de shotgun afkraken.

Nog afgezien ervan dat ik al meermaals m'n C4-jihad onderbroken heb zien worden omdat er een engineer uit de tank hopt, mij in m'n bek shotgunt, en weer snel instapt. Midden op Caspian - dus daar kan het ding ook nut hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:47:
[...]
Nog afgezien ervan dat ik al meermaals m'n C4-jihad onderbroken heb zien worden omdat er een engineer uit de tank hopt, mij in m'n bek shotgunt, en weer snel instapt. Midden op Caspian - dus daar kan het ding ook nut hebben :+
Ja,... dat is pijnlijk.... inderdaad. Heb trouwens nog een andere techniek 'ondervonden' om mijn jihad Quad te stoppen...

Onderweg naar een vijandelijke tank in Armored Shield, spot ik op mijn met C4 volbeladen Quad, een 'wandelende' support..midden tussen B en E... dat lange stuk open gras.... ik denk "Buitenkansje voor een vernederende road kill....". Ik volgas op die support af.... hij ziet mij en blijft stokstijf staan... alsof hij wist wat er komen ging.... 10 meter voor hem denk ik nog... 'dit klopt nie!!!'.... inderdaad... BOOOOOOOM!!!

Bleek hij tien meter voor hem C4 te hebben gedropt... klik, boom.... weg ReAlex69 en weg jihad-Quad... heb hem gefeliciteerd met zijn vindingrijkheid!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DirtySanchez schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:56:
[...]

Ja,... dat is pijnlijk.... inderdaad. Heb trouwens nog een andere techniek 'ondervonden' om mijn jihad Quad te stoppen...

Onderweg naar een vijandelijke tank in Armored Shield, spot ik op mijn met C4 volbeladen Quad, een 'wandelende' support..midden tussen B en E... dat lange stuk open gras.... ik denk "Buitenkansje voor een vernederende road kill....". Ik volgas op die support af.... hij ziet mij en blijft stokstijf staan... alsof hij wist wat er komen ging.... 10 meter voor hem denk ik nog... 'dit klopt nie!!!'.... inderdaad... BOOOOOOOM!!!

Bleek hij tien meter voor hem C4 te hebben gedropt... klik, boom.... weg ReAlex69 en weg jihad-Quad... heb hem gefeliciteerd met zijn vindingrijkheid!!
Hahaha ik zie het gewoon voor me _/-\o_

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
DirtySanchez schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:43:
[...]
Check hier http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1564733&mpage=1 voor meer info over FXAA settings, de werking ervan etc. Vergeet bijvoorbeeld niet in je Video Options in BF3 de 'in game AA' uit te zetten en je FXAA aan in je Nvida Control Panel. Scheelt schijnbaar ook wat FPS...
Ik snap hoe FXAA (injector) werkt, en ik ben er niet versteld van, ingame heb ik alles op low staan en alle soort van AA uit staan (misschien dat daarom het effect niet super is). Ik ga liever voor hoge stabiele FPS dan extra eyecandy. Mijn pc kan high / ultra wel aan, alleen haat ik framedrops vandaar. Ik hoop zelf dat DICE eens inziet dat grootste gedeelte van de community geen zin heeft in die blue filter. En dat ze ons de optie geven om deze er uit te halen van uit het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Close Quarters is fun. Goed oefenmap. Ik probeer nu allerlei wapens uit om te zien wat me ligt. Nog niet zo veel keus. Maar er zijn een paar tripod wapens die ke leuk op een kist kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Haha... die poll in de BF blog:

What are you most looking forward to in Battlefield 3: Aftermath?
  • Sunglasses. (43%, 160 Votes) 8)
  • Silently delivering deadly force with my new crossbow. (26%, 95 Votes)
  • Desperately hunting for weapons and ammo in the new Scavenger mode. (24%, 88 Votes)
  • Making use of the heavily modified vehicles to traverse the shattered environment. (7%, 28 Votes)

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 18-10-2012 17:13 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

superwashandje schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:13:
wel een vet idee, maar dan wil ik er ook wel een chopper met 1 pijl mee neer kunnen schieten ala rambo 3 :9
Niks ervan !! Dit is DICE dus...

DISABLED

voor jou !!! :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Whaaaaat the fuck.
1e rondje: iedereen dik geowned, super naar men zin gehad
2e rondje: battlefield aanzag mij als iemand van het enemy team en spawnde mij ook de hele tijd daar :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

kijk is op youtube naar filmpjes van lvlcap of rivalxfactor
Of gewoon rustig beginnen met de m16a3 of m4a1 goed om je heen kijken en niet als een gek rond rennen .
Zorg gewoon dat je eerder schien en raak!! :P
Leer de maps een beetje kennen map kennis is het halve werk
"How to become a better noob" series van RivalXfactor kan je veel uit leren.
Het is niet dat hij super geheimen bloot legt maar hij zet je aan tot "nadenken".
Gewoon je manier van lopen in het spel, het nemen van berekende risico's, de techniek voor het vuren van je wapen etc zullen je erg helpen. En zoals gezegd, de maps leren kennen helpt echt veel.
Als je gewoon beter wil leren schieten speel je best (imo) TDM. WIl je meer tactics dan speel je rush of conquest. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip voor beginners.
Speel TDM tot dat je als assault de M416 hebt vrijgespeeld
Ga daarna Conquest spelen om map kennis op te doen.

Ren niet als een gek om een hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:21:
Tip voor beginners.
Speel TDM tot dat je als assault de M416 hebt vrijgespeeld
Ga daarna Conquest spelen om map kennis op te doen.

Ren niet als een gek om een hoekje
Vooral die laatste zin is erg belangrijk :) en wordt nog zeer vaak gedaan eigenlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

thnx voor de tips! uuhm TDM? :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei.... Dat gaat incasseren worden als je zo onbekend bent met first person shooters!

Team Deathmatch, a la counterstrike zonder de objectives :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:38:
[...]

Oei.... Dat gaat incasseren worden als je zo onbekend bent met first person shooters!

Team Deathmatch, a la counterstrike zonder de objectives :)
tje groentje he, maar moet ergens een keer beginnen toch?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:41:
[...]

tje groentje he, maar moet ergens een keer beginnen toch?
Gelijk heb je, maar wees wel voorbereid om gigantisch hard klop te krijgen, moet je doorheen bijten. :)

Ik zal straks even voor je kijken of ik nog wat makkelijke servers voor je heb liggen waar het een beetje goed instappen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:51:
[...]

Gelijk heb je, maar wees wel voorbereid om gigantisch hard klop te krijgen, moet je doorheen bijten. :)

Ik zal straks even voor je kijken of ik nog wat makkelijke servers voor je heb liggen waar het een beetje goed instappen is!
Jou tegenover je hebben is niet leuk nee....;-) Als hij in hetzelfde team achter je aan kan rennen zal die het snel leren misschien.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Crossbows in Battlefield 3. :') :')
Dat soort zaken hoort toch thuis in de spin-off franchise Bad Company? Die heeft namelijk een meer komisch en tegelijk ook meer onrealistisch karakter in vgl met de echte Battlefield X reeks.
Ik zie niet in wat pijl en boog in een game als BF3 moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

heb echt 1001 vragen. maar weet niet of dat hier gepast is. anyway. ik zoek nog eens rond.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lol, tdm bestaat ook nog maar sinds hetbegin van fps :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:57:
[...]

Crossbows in Battlefield 3. :') :')
Dat soort zaken hoort toch thuis in de spin-off franchise Bad Company? Die heeft namelijk een meer komisch en tegelijk ook meer onrealistisch karakter in vgl met de echte Battlefield X reeks.
Ik zie niet in wat pijl en boog in een game als BF3 moet doen...
Ik vind het ook niet echt passen. Ik zou eerder schaarste (ammo zoeken in de map bijvoorbeeld) en minder werkend materiaal verwachten (vehicles minder sterk en een klein beetje rook er uit als visueel effect enzo). Of het terrein als val gebruiken (gebouwen enzo makkelijker laten instorten om tegenstanders te pletten).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

rammes schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:00:
heb echt 1001 vragen. maar weet niet of dat hier gepast is. anyway. ik zoek nog eens rond.
Vraag maar raak daar is het topic voor zo lang het over bf3 gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Derp, had net iets komisch.
Een kerel knifet mij (om een of andere reden langs voor), waarop ik als eerste reactie op men knife knop drukte. Op een of andere manier waren we beide dood, beiden door de knife. Ziet ernaar uit dat de nieuwe patch opnieuw een knife glitch heeft veroorzaakt? :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net ff een lekker potje. Was bezig om wat dingen voor de QBB-95 te unlocken(wat een buttwapen trouwens) en kreeg de kans om 3 achter elkaar binnen een minuut een tank te c4'en. Kwamen allemaal netjes voor me stil staan. Blijft lekker gevoel om dat die knop in te drukken... :)

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 23:50
Laatst nog een rondje met mijn vader gespeeld op Caspian Border. Hij had buggykills nodig en naam plaats achter de machine gun, waar ik als bekwame chaffeur plaats naam achter het stuur. We respawnde op de USA basis en kregen als objective om E over te nemen, we reden via A. Helaas trok een wulpse reclame op de televisie dusdanig mijn aandacht dat ik een mijnenveld over het hoofd zag waarna me vader en ik op spectaculaire wijze de hemel in werden gelanceerd met veel gemopper van mijn vaders kant als gevolg.

Foutje moet kunnen. Na uit het graf te zijn herrezen op de Amerikaanse basis besloten we nog een poging te wagen om onze vlag op basis E te hijsen. Onderweg was van het mijnenveld nog maar één mijn over, en daar manoeuvreerde ik op sensationele wijze omheen. De TomTom gaf aan dat we binnen twintig seconden zouden arriveren op basis E. Op dat moment zag mijn vader achter ons in de bosjes een vijandelijk onderkruipsel liggen, waarop ik de buggy vol in zijn achteruit zetten. Helaas was ik de laatst overgebleven mijn vergeten met een scheldkannonade over teamspeak tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

demon326 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:37:
[...]

Ik ben diegene die de screenshots heeft gemaakt, en er is absoluut niets veranderd aan de textures instellingen... die screenshots zijn op enkele seconde na, op hetzelfde moment gemaakt. Verder is die FXAA mod wel leuk, verschil is minder op de nieuwe DLC, maar het is er nog..
Toch kunstig dan, want echt alles ziet er iets scherper/gedetailleerder uit: handschoenen, pistool, het zand, asfalt. Iets dat me opvalt: als je tussen die 2 hoge bomen links op de voorgrond (voor de brug) heen kijkt en dat plekje vergelijkt op beide screenshots dan zie je bij with-fxaa duidelijk méér van de boom op de achtergrond. Alsof er door die blauwe kleur permanent een soort fog aanwezig die zowel op kleine als grote afstand het zicht vertroebelt?
neonite schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:01:
(...)
Helaas trok een wulpse reclame op de televisie dusdanig mijn aandacht
(...)
offtopic:
Die reclame van Hyundai? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Murk op 18-10-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 22:33
Mm om eventjes in te haken op de discussie realisme.

Mensen die zeggen dat realisme juiste een breekpunt kan zijn voor de game m.b.t. saaiheid hebben een punt. Mensen die zeggen dat gekkigheid niet in de BF serie thuishoren hebben ook een punt.

Het ding is, vroeger waren er veel mods waarin soms een hoop gekkigheid uit werd gehaald. Tegenwoordig is het dermate commercieel dat mods niet meer mogelijk zijn. Om die doelgroep toch aan te spreken is het wellicht fijn als er een keer een gekke dlc uitkomt.

Maar het moet ook niet de verkeerde weg inslaan a la CoD. Waar CoD4 nog kon worden vergeleken met BF kwa niveau en ook nog wel qua doelgroep, daar is MW2 een compleet andere weg ingeslagen. Ik hoop niet dat de BF serie diezelfde kant op gaat.

EA moet de BF serie niet gebruiken om de CoD serie te willen verslaan, daar moeten ze Medal of Honor of BC voor gebruiken. Battlefield is een volwassen franchise waar niet mee moet worden gesjoemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:39:
YAY Tweakers 7.0!

Lees en huiver:

4 pijlpunten:

-Standaard
-Long Range

:)

ps.

Vendar, speel gewoon als een echte vent. Laat de baard staan en de sniper liggen. :+
Interessant artikel, inderdaad.
Ik kijk ook uit naar die nieuwe game mode. Eerst deed die mij denken aan die ene gamemode uit die klassieke shooters zoals Quake (correct me if im wrong: Quake en allerhanden is van voor mijn tijd) waar je start met een pistol en vervolgens ook je wapens moet oprapen.

MAAR nu is het grote verschil dat ammo schaars is. Dat biedt gewoon veel meer spanning en meer tactiek!
(Misschien ook meer camping? Ik hoop van niet... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rammes schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:37:
hi

Welcome to the world of online gaming ;)
Leuk dat je als startende game voor Battlefield 3 koos: toont dat je smaak hebt. :P Maar daarnaast is BF3 wel niet een bepaald easy game te noemen.
Ik weet niet hoe ver je op de hoogte bent van alles in FPS (= first person shooter) land, maar als we bijvoorbeeld vergelijken met Call of Duty dan biedt BF3 toch: meer tactiek, meer benodigde behendigheid om met een wapen accuraat te schieten, je teammates verwachten dat je niet op je eentje speelt maar ook zaken doet zoals reviven, ammo geven, etc.

Ik zou zeggen: gewoon spelen! En daarnaast ook Youtube gameplay bekijken. Forums (bv. op http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/ of http://www.mordorhq.com/forum.php of http://www.facepunch.com/showthread.php?t=1212570 )rondpluizen helpt ook door de betreffende zoekfunctie te gebruiken en te zoeken op zaken als "tips", "how to play", "tips for noobs", "some hints", "new player", etcetera. :)

Voor de specifieke termen: ik denk dat je op http://www.urbandictionary.com/ al de betekenissen zult vinden.

Murk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:47:
[...]

Toch kunstig dan, want echt alles ziet er iets scherper/gedetailleerder uit: handschoenen, pistool, het zand, asfalt. Iets dat me opvalt: als je tussen die 2 hoge bomen links op de voorgrond (voor de brug) heen kijkt en dat plekje vergelijkt op beide screenshots dan zie je bij with-fxaa duidelijk méér van de boom op de achtergrond. Alsof er door die blauwe kleur permanent een soort fog aanwezig die zowel op kleine als grote afstand het zicht vertroebelt?
Dat klopt inderdaad. Wanneer mensen praten over de FXAA injector hebben ze het vooral over de kleuren die veel levendiger zijn, maar daarnaast vergeet men erbij te zeggen dat de game ook een pak scherper wordt.
En dit zonder een performance hit, en zonder dat je AA moet aanzetten.

Bewijs dat er wordt verscherpt, kan je ook opmaken uit de settings die je bij de injector eventueel kan aanpassen:

(Ik heb mijn highQualitySharpen op = 0 gezet (regel 37), omdat ik het anders zelfs iets TE scherp vond. :P )
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
/*======================================================================================
                             FXAA Injector danoc1 v1.25 performance SETTINGS
======================================================================================*/

// TODO: Normalize values to be on a human range scale, whole numbers prefered, decimals usable for micro adjustments
// These values should have min/max limit checks included in their functions, so that the end user doesn't get crazy results

/*------------------------------------------------------------------------------
                        FILTER SELECTION
------------------------------------------------------------------------------*/
// Comment to deactivate an effect. 
// Example: To disable the tonemap effect, use // in front of #define USE_TONEMAP
#define USE_ANTI_ALIASING
#define USE_PRE_SHARPEN
//#define USE_BLOOM
#define USE_TECHNICOLOR
#define USE_TONEMAP
#define USE_SEPIA
//#define USE_VIGNETTE
#define [b]USE_POST_SHARPEN[/b]
//#define USE_FINAL_LIMITER

/*------------------------------------------------------------------------------
                        FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 0.65;  // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.063; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.312; // Lower the value for more smoothing

PRE_SHARPEN
//For higher precision in the calculation of contour, requires slightly more processing power
bool highQualitySharpen = 0; //0 = Disable  | 1 = Enable

// Set values to calculate the amount of  AA produced blur to consider for the sharpening pass
#define Average 0.7
#define CoefBlur 2

// Set values of the sharpening amount
#define SharpenEdge 0.4
#define Sharpen_val0 1.1

BLOOM
// Number of samples per pixel taken for the Bloom effect. Don't set it to high!  4 = 25spp, 8 = 81spp, 16 = 289spp
#define NUM_SAMPLES2 16 
float BloomPreset = 0; 
float BloomThreshold = 0; 
float BloomWidth = 0; 
float BloomPower = 0; 

TECHNICOLOR
#define TechniAmount 0.18 // 1.00 = Max
#define TechniPower 3.6 

// lower values = stronger channel
#define redNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define greenNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define blueNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

TONEMAP
#define Gamma 1.0
#define Exposure 0.01
#define Saturation 0.8  
#define BlueShift 0.01 
#define Bleach 0.03 
#define Defog 0.1 
#define FogColor float4(0.05, 0.11, 0.09, 2.0) 

SEPIA
#define Earthyellow // Color Tone, available tones can be seen in ColorTones.PNG (Do not use spaces in the name!)
#define GreyPower 0.0  
#define SepiaPower 0.2 

VIGNETTE
// Vignette effect, process by which there is loss in clarity towards the corners and sides of the image, like a picture frame
#define VignetteCenter float2(0.500, 0.500) 
#define VignetteRadius 1.00 
#define VignetteAmount -0.90 

POST_SHARPEN
// Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25!
float Sharpen = 0.22;

FINAL_LIMITER
// Controls the strenght of the limiter. 1.000 for default setting
int LimiterStrenght = 1.000;

[ Voor 71% gewijzigd door Asgaro op 18-10-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossbow in BF3? Ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Net een grappig moment op Caspian Border :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan moet 'ie die mijnen maar spotten. :P

Mavamaarten schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:23:
Derp, had net iets komisch.
Een kerel knifet mij (om een of andere reden langs voor), waarop ik als eerste reactie op men knife knop drukte. Op een of andere manier waren we beide dood, beiden door de knife. Ziet ernaar uit dat de nieuwe patch opnieuw een knife glitch heeft veroorzaakt? :+
Ik had ook zoiets. Ik merkte dat ik geknifed ging worden omdat m'n beeld iets achterover kantelde, liep (ontzettend laggend) iets naar voren, draaide me om en ramde 'F' in. Ik werd alsnog geknifed, maar hij had ineens 50% health. 8)7

Sowieso heb ik sinds de knife"patch" alleen maar meer problemen met knifen, ik mis nu nog vaker dan eerst. Soms zie ik zelfs een hitmarker, en word ik alsnog neergemaaid door diezelfde tegenstander die dan nog 100% health heeft...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1 ... 121 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.