Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

NLsandman schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:56:
[...]

Dit doet evenbalance ook en er zijn ook cheat hunters(vrijwilligers) die cheats doorspelen aan evenbalance.
Het kost tijd om de cheat te ontcijferen, cheats worden remote geactiveerd, dit is een service die je krijgt bij een cheat abo, cheat devs zijn niet dom en maken het evenbalance heel moeilijk.
Volgensmij blijft het grootste issue dat het blijkbaar stikt van de kansloze, sneue lui die dit willen gebruiken en er zelfs voor willen betalen. De tristesse. :r

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de UMP-45 niet zo interessant omdat de rof veel te laag is. Er zijn zoveel guns waarmee je mensen sneller omlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:51:
Ik vind de UMP-45 niet zo interessant omdat de rof veel te laag is. Er zijn zoveel guns waarmee je mensen sneller omlegt.
"Sneller" is natuurlijk relatief.... dat "omleggen" is natuurlijk een combinatie van de juiste hoeveelheid kogels op de juiste plaats krijgen. Dat lukt soms beter met een wapen met lage ROF maar met een hoge nauwkeurigheid. Ik prefereer daarom steeds meer de G53 als engi wapen... op de een of andere manier compenseer ik die recoil beter...

Ik zie overigens meer positieve berichten voorbijkomen over de UMP-45. Ik zie er ook meer mensen mee spelen (lees: word er vaker door gekilled...) dus ga die ik ook eens proberen.

DICE heeft de UMP-45 vast 'verbeterd' voor al die mensen die er in COD MW of Black Ops mee hebben gespeeld... was daar verreweg het beste wapen volgens mij. Hebben die ex-CoD mensen toch nog wat 'vetrouwds' :)

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DirtySanchez schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:08:
Ik zie er ook meer mensen mee spelen (lees: word er vaker door gekilled...) dus ga die ik ook eens proberen.
Blame the achievements. ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

De rede dat ik er over begon ^^ die assingments :)

Zelf was ik fan van de UMP45 in de Beta en ik heb em daarna ook veel gebruikt. Maar het heeft recentelijk een upgrade gekregen en mij bevalt het zeker. Het is sowieso een wapen wat ik graag gebruik in andere games (MW2 als eerste). En na dat ik het licht van Battlefield had gezien met BFBC2 ook hier in BF3. Het is gewoon een lekker precies wapen, kogels zijn lekker snel, snelle reload. Gewoon een heel gebalanceerd wapen. Niet zo OP als hij was in de Beta though. Waar eigenlijk niets het kon winnen van die gun short-medium range. Alleen op long range had je een minder voordeel.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb persoonlijk toch veel liever as val of m5k ipv ump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:08:
Vanmij mag er ook weleens een blacklist komen voor kinderachtige server admins.. Momenteel vermijdt ik alles Franse servers, daar wordt ik zo vaak gekicked door een admin om de meest vage redenen, de enige overeenkomst is dat ik dan vaak bovenaan sta of een sniper ergens op een heuvel geknived heb...
BetterBattlelog heeft een Radar feature waarmee je mensen en servers kunt markeren als ongewenst tuig. Erg handig hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
Hey is het nog nuttig om dit spel weer op te pakken? Heb het ooit in grijs verleden gespeeld.... maar ivm slechte balans enzo toen ook weer mee gestopt. Nu zou ik die uitbreiding moeten kopen en dus redelijk aan het begin weer mee moeten beginnen?!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Lord_T schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:46:
Hey is het nog nuttig om dit spel weer op te pakken? Heb het ooit in grijs verleden gespeeld.... maar ivm slechte balans enzo toen ook weer mee gestopt. Nu zou ik die uitbreiding moeten kopen en dus redelijk aan het begin weer mee moeten beginnen?!
Heb in AK zelden een gebalanceerd potje gehad, denk dat ze op 1 hand te tellen zijn. Groot irritatie punt voor mij, niettemin heb ik er wel veel plezier mee.

AK heeft een slechtere balans dan vanille, niet doordat het oneerlijk is maar het gewoon te moeilijk blijkt voor de meeste spelers. Als je echt gestopt bent door de onbalans zou ik lekker wat anders gaan spelen. Heb zelf ook nog eens de nijging als ik geair raped wordt of er komen 30 tanks aan of het halve team doet niks; om bf3 met een hammer van me HD te wissen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:26:
ik heb persoonlijk toch veel liever as val of m5k ipv ump
Voor zover ik heb gemerkt zijn de UMP45/MP7/P90/M5K één pot nat zodra je de laser erop zet, want dan is down the sight kijken niet meer nodig :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
evilpin0 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:51:
[...]

Heb in AK zelden een gebalanceerd potje gehad, denk dat ze op 1 hand te tellen zijn. Groot irritatie punt voor mij, niettemin heb ik er wel veel plezier mee.

AK heeft een slechtere balans dan vanille, niet doordat het oneerlijk is maar het gewoon te moeilijk blijkt voor de meeste spelers. Als je echt gestopt bent door de onbalans zou ik lekker wat anders gaan spelen. Heb zelf ook nog eens de nijging als ik geair raped wordt of er komen 30 tanks aan of het halve team doet niks; om bf3 met een hammer van me HD te wissen
Ik speel AK sinds vorige week. Ooit begonnen met BF3, maar een half jaar laten liggen omdat mijn PC het niet aan kon (nu wel). Naar mijn mening aardig balanced (een game die 100% balanced is, bestaat niet). Kan makkelijk meedraaien in games, zelfs als er een heuse AIRRAPE is. En die deaths door een AC-130? Volgende game doe jij het gewoon terug..

Je moet gewoon fun hebben in de dingen die je doet. En waarom zou je je frustreren om teammates.. je kunt er toch niks aan doen ;) Dat heb ik wel geleerd tijdens het spelen van League of Legends!

Ik geniet gewoon van de mooie sounds en graphics (al kan dat beter, maar hier is een hele discussie al over geweest). Ik probeer natuurlijk elk potje zo'n goed mogelijke score te halen (lukt vaak ook), maar het interesseert me geen moer als we zwaar verliezen. NEXT! denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Thijmeus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Ik speel AK sinds vorige week. Ooit begonnen met BF3, maar een half jaar laten liggen omdat mijn PC het niet aan kon (nu wel). Naar mijn mening aardig balanced (een game die 100% balanced is, bestaat niet). Kan makkelijk meedraaien in games, zelfs als er een heuse AIRRAPE is. En die deaths door een AC-130? Volgende game doe jij het gewoon terug..

Je moet gewoon fun hebben in de dingen die je doet. En waarom zou je je frustreren om teammates.. je kunt er toch niks aan doen ;) Dat heb ik wel geleerd tijdens het spelen van League of Legends!

Ik geniet gewoon van de mooie sounds en graphics (al kan dat beter, maar hier is een hele discussie al over geweest). Ik probeer natuurlijk elk potje zo'n goed mogelijke score te halen (lukt vaak ook), maar het interesseert me geen moer als we zwaar verliezen. NEXT! denk ik dan.
Die ac130 is point en click met de 120mm, ik vind er geen hol aan. Leuk om ff 10-25 kills te scoren voordat die down gaat maar leuk vind ik hem niet. Doodgaan erdoor blijft wel bloedirritant als je net in positie bent.

Teammates negeer ik inmiddels dood, probeer zo goed mogelijk te vermijden want je hebt er geen drol aan in 9 van de tien gevallen. Wil nog wel eens terug rijden als iemand om een pickup vraagt, daar houd ook direct de teamplay op voor mij.

Welke server speel jij dan? Want in jouw balans verhaal kan ik me echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Voor zover ik heb gemerkt zijn de UMP45/MP7/P90/M5K één pot nat zodra je de laser erop zet, want dan is down the sight kijken niet meer nodig :)
Dat je met geen van allen nog een kip raakt op 50 meter? En dat echte mannen met een red dot sight snipers wegtikken op 200 - 300 meter waardoor je geheel kansloos wordt tegen 90% van je tegenstanders behalve op CQ of Metro? Ja, mee eens. :+

Val, semi-auto, bosje. Snipegeneering en als ze met de VAL niet doodgaan is het handig te weten dat de drop-off voor de RPG preies 2x die van de VAL lijkt te zijn op mijn scherm...
/me heeft gisteren vijf snipers gesnepen met z'n RPG op Teheran - de verste vanaf D naar de vijandelijke spawn boven A :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
evilpin0 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:04:
[...]

Die ac130 is point en click met de 120mm, ik vind er geen hol aan. Leuk om ff 10-25 kills te scoren voordat die down gaat maar leuk vind ik hem niet. Doodgaan erdoor blijft wel bloedirritant als je net in positie bent.

Teammates negeer ik inmiddels dood, probeer zo goed mogelijk te vermijden want je hebt er geen drol aan in 9 van de tien gevallen. Wil nog wel eens terug rijden als iemand om een pickup vraagt, daar houd ook direct de teamplay op voor mij.

Welke server speel jij dan? Want in jouw balans verhaal kan ik me echt niet vinden.
Hoort wel op een battlefield! Maar zal wel persoonlijke smaak zijn. Alle servers, geen specifieke. In ieder geval heb ik me nog niet gestoord aan verstoorde balans. Misschien komt dat nog en kan ik mij vinden in jouw mening, de tijd zal het leren.

Klopt, teamplay stinkt. Maar daar heb je dan ook vrienden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmeus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:08:
[...]
Klopt, teamplay stinkt. Maar daar heb je dan ook vrienden voor.
Dit is wel hét item natuurlijk. Ik vind BF3 alleen leuk met maten, want dan heb je wat om mee samen te werken, of wat om op te jagen (dat is óók leuk, het getier en gevloek als je uit je jet stapt en het ding nog even een dak vol mensen platwalst alvorens te ontploffen.) maar in je eentje, met vreemden, is er écht geen zak meer aan. Niemand speelt samen, niemand heeft enig idee hoe dat zelf maar zou moeten. Engis repareren niet, supports droppen geen ammo, snipers zitten te campen zonder soflam of spawnbeacon mijlen buiten de kaart, medics gaan alleen voor de punten. Geheel kansloos.

Overigens gisteren een paar potjes hard verloren, maar wel heel intens gespeeld (omdat we wilden winnen en fanatiek werden) en dat zijn altijd wel 100x toffere potjes dan de potjes die je met twee vingers in je neus wint. In goed samenspel op elkaar spawnen, terwijjl je spawnpunt gekilled word je 2 seconden spawn protectie misbruiken om de slavo af te wachten en dan terugvuren; effe snel classes wisselen om van RPGs op C4 anti-tank om te gaan, met twee man met C4 snel een gebouw omleggen met zes man erin (vier blauwe... dat zoog wel behoorlijk kont); met tank en IFV een vijandelijke tank met volgas in z'n achterste beuken en hem op z'n kop over een randje gooien in Karkand, en terwijl de één afleidend met de RPg op de IFV los gaat de andere snel de achterkant volplakken en klik boem, dat soort momenten.
Ik was trouwens duidelijk niet de enige die serieuze tegenstand en gefocuste teamplay opwindend vond - omdat hij de buren wakker schreeuwde na een, lang geplande en uiteindelijk met bloed zweet en tranen uitgevoerde, tank-kill voor elkaar had brak mijn zusje het triomfantelijke gebulder van m'n zwager af door hem tot bedaren te meppen. Hij mag nu een week niet meer gamen tot hij geleerd heeft dat er om half elf geslapen wordt aan de andere kant van die muur _o-
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/675/luffy-worth-it-meme.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

... maar in je eentje, met vreemden, is er écht geen zak meer aan. ...
Hmmm, wel een erg harde stelling. :? Je hebt teamplay en je hebt teamplay. Echte teamplay (clangenoten die elkaar via Teamspeak op de hoogte houden etc.) is inderdaad zeldzaam. Ik luister af en toe wel mee op Teamspeak, maar als beide teams in de 'lobby' zitten, wordt het ook al lastig....

Op public servers zonder Teamspeak is het lastig 'teamplayen'. Maar het kan wel. Ik kijk meestal of er in mijn team twee of meer mensen van dezelfde clan zitten. Daar probeer ik bij in het squad te komen, waarna ik ze volg... of in ieder geval bij ze spawn. Ga ik lekker assault spelen als ze engi zijn. Of andersom. Support als ze assault zijn. "In your face" medpacks of ammo droppen. Meestal hebben die gasten (als ze een beetje rang hebben...) wel door wat je aan het doen bent en houden ze je ook in de gaten. Voordat je het weet ben je aan het teamplayen zonder voicechat... lukt vaak merk ik. Zonder twee man van dezelfde clan in je team... lastig. Daarom laat ik mijn [GoT] tag ook staan.. je bent dan eerder 'herkenbaar' voor andere [GoT]'ers... tenminste, als je geen killerbeuker, Font4, Tsurany, DanielWW2 of AWSME-O heet...

In mijn eentje kan ik me prima vermaken in de Mobile Artillery of Mobile Anti Air (MAA). Het lukt me sinds kort aardig om, bijvoorbeeld op Armored Shield, in mijn eentje in de MAA zowat het hele enemy air gebeuren (de choppers!) uit te schakelen. Beetje slim verplaatsen, niet onnodig veel knallen, choppers niet head-on proberen uit te schakelen (anders krijg je wat TV-Missiles of Rockets om je oren....) Reken maar dat dat impact heeft op de balance!

Ook als ik in de Mobile Artillery zit... ga ik op de chat roepen: Friendly Arty on "E" coming up! etc. Geheid dat er een paar gasten rekening mee houden en proberen E te cappen. Heb wel eens een "Thank you Arty" op de chat gekregen... kijk daar doe je het voor...

Kortom,... ook in mijn (je) eentje kan ik me opperbest vermaken.

off topic: laat je zwager lekker gamen,.... ga ik je zus wel entertainen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Help!!!! schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

Volgensmij blijft het grootste issue dat het blijkbaar stikt van de kansloze, sneue lui die dit willen gebruiken en er zelfs voor willen betalen. De tristesse. :r
Van de meesten heb je geen last of merk je niet eens dat ze cheaten, het is een klein groepje van cheat trolls en cheat admins die full spread aimbots gebruiken, puur om irritant te zijn of adverteren voor cheats.
Helaas valt dat kleine groepje wel op in een server.

@knettergek,

Je moet een beetje geluk hebben als je alleen speelt, ik join vaak squads waar de score niet zo hoog is, vaak zijn dat goede team spelers die team play boven hun eigen score zetten.
Squads met snipers join ik niet, dat geeft alleen maar ergenis.
Nadeel is ook dat bf3 geen team play mechanics heeft, ik speel af en toe ps2 beta en daar kan dice nog wat van leren cq, ze hebben goed naar het oude battlefield gekeken en daar ps2 team play op gebasseerd.

[ Voor 29% gewijzigd door NLsandman op 16-10-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gaat er dus om dat er amper spelers zijn die denken zoals jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

evilpin0 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:11:
[...]

Gaat er dus om dat er amper spelers zijn die denken zoals jij ;)
Ha, ha,... dat klopt... ik ben zo f.cking brilliant.... ha, ha... !!! Binnenkort start ik met mijn eigen "How to play BF3 properly as a loner" cursus... care to join? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nee dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:05:
Dat je met geen van allen nog een kip raakt op 50 meter? En dat echte mannen met een red dot sight snipers wegtikken op 200 - 300 meter waardoor je geheel kansloos wordt tegen 90% van je tegenstanders behalve op CQ of Metro? Ja, mee eens. :+

Val, semi-auto, bosje. Snipegeneering en als ze met de VAL niet doodgaan is het handig te weten dat de drop-off voor de RPG preies 2x die van de VAL lijkt te zijn op mijn scherm...
/me heeft gisteren vijf snipers gesnepen met z'n RPG op Teheran - de verste vanaf D naar de vijandelijke spawn boven A :+
Geen idee wat snipers en RPG's met de PDW's te maken hebben in je post, maar Conquest mode + Infantry only + eventueel Hard core mode erbij op Seine/Bazaar/Metro en de Support class + een van de PDW's die ik noemde werkt best goed zolang je up close and personal aan het knallen bent :P

Je moet er niet mee gaan rond rennen op Caspian/Wake/Karkand en zo... nee dat is niet handig inderdaad 8)7

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Dacht ik al.... volgens mij kunnen de meeste hier nog aardig wat van jouw leren... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Wat je al op B2K maps zag is al het ene team vlaggen kwijt raakt waar een voertuig spawned, dat het gewoon extreem moeilijk gaat worden om fatsoenlijk terug te vechten als team die vlaggen niet pakt/terug pakt.
Dit is nog een tikkeltje erger op servers met fast respawn. Komt er gewoon op neer dat je op gegeven moment tegen een team van voertuigen vecht, soort van tank superiority maar dan op conquest.

Het is misschien heel drastisch, maar ik denk dat als ze de vehicles niet laten spawnen op een vlag die niet van het 'orginele' team is dat het dan een stuk prettiger speelt en de mogelijkheid geeft om terug te vechten.
Reken daarbij ook nog een AC-130 in de lucht die op jou ene of misschien twee vlaggen zweeft, nog chopper en twee jets en stuk of 10 tanks. Dan kan ik me wel voorstellen ja dat er niet geheel gebalanceerde rondes voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DirtySanchez schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:29:
[...]

Dacht ik al.... volgens mij kunnen de meeste hier nog aardig wat van jouw leren... d:)b
Weet niet je nou sarcastisch bent oid maar ik bedoelde mijn post postief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Xant0r schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:53:
Wat je al op B2K maps zag is al het ene team vlaggen kwijt raakt waar een voertuig spawned, dat het gewoon extreem moeilijk gaat worden om fatsoenlijk terug te vechten als team die vlaggen niet pakt/terug pakt.
Dit is nog een tikkeltje erger op servers met fast respawn. Komt er gewoon op neer dat je op gegeven moment tegen een team van voertuigen vecht, soort van tank superiority maar dan op conquest.

Het is misschien heel drastisch, maar ik denk dat als ze de vehicles niet laten spawnen op een vlag die niet van het 'orginele' team is dat het dan een stuk prettiger speelt en de mogelijkheid geeft om terug te vechten.
Reken daarbij ook nog een AC-130 in de lucht die op jou ene of misschien twee vlaggen zweeft, nog chopper en twee jets en stuk of 10 tanks. Dan kan ik me wel voorstellen ja dat er niet geheel gebalanceerde rondes voorbij komen.
Maar dat is gewoon een gevolg van dat team A betere spelers heeft dan team B. Dat heb je bij elke game en dat blijft voor elke ontwikkelaar lastig te tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

evilpin0 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:56:
[...]

Weet niet je nou sarcastisch bent oid maar ik bedoelde mijn post postief :)
Ik bedoelde het ook positief en meende het dus. Goeie jet/chopperpilot toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Thijmeus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:05:
[...]

Maar dat is gewoon een gevolg van dat team A betere spelers heeft dan team B. Dat heb je bij elke game en dat blijft voor elke ontwikkelaar lastig te tackelen.
Uiteraard is dit iets waar elke multiplayer game last van heeft, maar wat ik al aangaf is als je bijvoorbeeld de vehicles spawns tegen houd als vlag niet meer van het orginele team is. Dan mis je wel een voertuig als team, maar blijft het enigszins balanced, omdat je niet tegen 10 tanks vecht maar 5. Als grof voorbeeld dan, niet elke map heeft 10 tanks uiteraard... ;)

Daarnaast is het ook beetje map afhankelijk. Conquest Assault geen problemen mee, omdat je daar echt kan winnen door een fullcap. Speel je bijvoorbeeld Gulf of Oman, heeft zowat elke vlag een tank of apc spawn. Als je daar twee vlaggen overhoud als US zijnde dan ga je gewoon snel nat, omdat iedere voertuig als de sodemieter naar knipperende vlaggetjes rijden. Cap vlag, spawned nieuwe voertuig en groep word nog groter. Aangezien tegenwoordig helemaal in is om je server op 30.000 tix te zetten en 1% vehicle respawn time dan kan je je wel voorstellen dat dit alles behalve prettig speelt en toch zijn deze servers 24/7 gevuld bijna. Belachelijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Xant0r op 16-10-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DirtySanchez schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

Ik bedoelde het ook positief en meende het dus. Goeie jet/chopperpilot toch?
SInds AK heb ik wel weer de grond gevechten ontdekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Xant0r schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:53:

Tja, daarmee voorkom je nog steeds niet dat er 'slimmerikken' zijn die vehicles 'jatten' of gewoon in vehicles stappen in de eerste vlag bij de enemy base. Helemaal makkelijk op AK bij Conquest als je de vlag van de AC-130 hebt... in het spawn menu effe kijken waar de AC-130 vliegt... boven of in de buurt van de eerste vlag (A of E) van de enemy? Dan al 'basejumpend' uit de AC-130 in HALO vlucht naar de vlag,... capturen en het liefst er met de vijandelijke artillery vandoor...

Ik schaam me er een beetje voor, maar het blijkt dus mogelijk de US base plat te bombarderen met de American Mobile Artillery op A in Armored Shield. Baserape tot en met.... sta je als US te wachten op een voertuig..... BOOOOOM.... killed by Mobile Artillery!

Die gast in de Russian Mobile Artillery stond raar te kijken toen hij de American Mobile Artillery naast zich zag ook rockets lobben richting US base!!! That was me... Mobile Artillery jatten en dan buiten bereik rijden...omdraaien en platbombarderen maar!! Jouw team heeft dan twee Mobile Artillery...de enemy geen.. tja, dan is het gauw bekeken...

Het jatten van vehicles wordt niet altijd door de enemy gewaardeerd kan ik je zeggen.... O-)

Aan de andere kant kun je er soms niets aan doen.... zie je de enemy Mobile Artillery.... vuurt er een RPG op af... stapt die gast uit om te repareren... je killt hem en gaat er met z'n voertuig vandoor... tja,... fair play lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artillery kun je niet jatten, want die spawnt altijd op een vlag. Zelfs als is die vlag dan niet van je eigen team, vind ik het geen vehicle stealing. Dat werkt sowieso alleen met air, aangezien je daarmee wel boven/in de enemy base mag. Als jij een tank steelt, ben je out of the combat area en ga je vanzelf dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
DirtySanchez schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Tja, daarmee voorkom je nog steeds niet dat er 'slimmerikken' zijn die vehicles 'jatten' of gewoon in vehicles stappen in de eerste vlag bij de enemy base. Helemaal makkelijk op AK bij Conquest als je de vlag van de AC-130 hebt... in het spawn menu effe kijken waar de AC-130 vliegt... boven of in de buurt van de eerste vlag (A of E) van de enemy? Dan al 'basejumpend' uit de AC-130 in HALO vlucht naar de vlag,... capturen en het liefst er met de vijandelijke artillery vandoor...

Ik schaam me er een beetje voor, maar het blijkt dus mogelijk de US base plat te bombarderen met de American Mobile Artillery op A in Armored Shield. Baserape tot en met.... sta je als US te wachten op een voertuig..... BOOOOOM.... killed by Mobile Artillery!

Die gast in de Russian Mobile Artillery stond raar te kijken toen hij de American Mobile Artillery naast zich zag ook rockets lobben richting US base!!! That was me... Mobile Artillery jatten en dan buiten bereik rijden...omdraaien en platbombarderen maar!! Jouw team heeft dan twee Mobile Artillery...de enemy geen.. tja, dan is het gauw bekeken...

Het jatten van vehicles wordt niet altijd door de enemy gewaardeerd kan ik je zeggen.... O-)

Aan de andere kant kun je er soms niets aan doen.... zie je de enemy Mobile Artillery.... vuurt er een RPG op af... stapt die gast uit om te repareren... je killt hem en gaat er met z'n voertuig vandoor... tja,... fair play lijkt me.
Ja maar vehicles jatten vind ik persoonlijk weer net even anders, daar moet je als team gewoon om denken en je vehicles niet laten jatten. Kan zelfde zeggen over vlaggen natuurlijk, maja daar draait het hele spelletje om. :P Gaat mij erom dat je zo'n voertuig gewoon cadeau krijgt als je op de vlag spawned en het andere team zit met de gebakken peren, omdat hun zich moeten lopend of met jeepje moeten verplaatsen tegen een leger van voertuigen.

Als je dood gaat terwijl je je vehicle repaired, dat is gewoon risico wat je neemt. Ik zal me echt nooit een tank laten jatten, dan ga ik liever dood inclusief tank omdat 1 voertuig op bepaalde mappen gewoon het verschil al kan maken.

Anyways, al met al ligt het grootste probleem gewoon bij de server instellingen. Teveel tickets, en te hoge spawnrate van voertuigen en je hebt gewoon 0,0 balance over. Heb je 250 of 300 tickets en je krijgt fullcap om je oren dan is het hooguit minuutje of 5 a 10 wachten eer de ronde voorbij is. Speel je op zo'n server met veel tickets en hoge vehicle respawn tijd en je krijgt fullcap tegen dan is het gewoon tijd om te alt+f4en, iets wat ik echt heel zelden doe. Jammer genoeg geeft ongeveer 50% van de servers niet aan of ze fast respawn hebben... Tickets kun je nog wel zien, maar vehicle respawn timer is nog steeds niet opgenomen in de zoekfilters -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:31:
Artillery kun je niet jatten, want die spawnt altijd op een vlag. Zelfs als is die vlag dan niet van je eigen team, vind ik het geen vehicle stealing. Dat werkt sowieso alleen met air, aangezien je daarmee wel boven/in de enemy base mag. Als jij een tank steelt, ben je out of the combat area en ga je vanzelf dood.
Tja, wat is jatten en wat niet. Ik ga me niet bezig houden met definities etc.

Volgens mij spawnt er ook een tank op D (Village?) in bijvoorbeeld Armored Shield. Is een M1A1 als de vlag in handen is van de US. Maar ik als Rus kan er mee wegrijden... is dat jatten? Ja, in principe wel... niet 'mijn' tank,... ik kan er toch in wegrijden. Zelfde voor de Mobile Artillery of de Mobile Anti Air. Die staan/spawnen niet altijd in de base.

Chopper en Jets jatten is dan weer wat anders... daar moet je inderdaad voor in de enemy base zijn... en daarover zijn de meningen redelijk unaniem: daat gaat te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
Conquest mode + Infantry only + eventueel Hard core mode erbij op Seine/Bazaar/Metro en de Support class + een van de PDW's die ik noemde werkt best goed zolang je up close and personal aan het knallen bent :P
eh.. ja, dus als je close quarters aanhet spelen bent. Speel je echter Battlefield (je weet wel, met grote, open kaarten tussendoor en gepantserde bewapende voertuigen in de mix) dan heb je geen ééne reet aan PDWtjes met een laserpointer buiten heel specifieke omstandigheden. Dat was een beetje mijn punt, wat jij vervolgens zelf nog een keer maakt zonder het door te hebben.
Je moet er niet mee gaan rond rennen op Caspian/Wake/Karkand en zo... nee dat is niet handig inderdaad 8)7
That's the game! InfOnly is geen Battlefield, dat is COD met blauwe waas en laggy netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

DirtySanchez schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
Op public servers zonder Teamspeak is het lastig 'teamplayen'. Maar het kan wel. Ik kijk meestal of er in mijn team twee of meer mensen van dezelfde clan zitten. Daar probeer ik bij in het squad te komen, waarna ik ze volg... of in ieder geval bij ze spawn. Ga ik lekker assault spelen als ze engi zijn. Of andersom. Support als ze assault zijn. "In your face" medpacks of ammo droppen. Meestal hebben die gasten (als ze een beetje rang hebben...) wel door wat je aan het doen bent en houden ze je ook in de gaten. Voordat je het weet ben je aan het teamplayen zonder voicechat... lukt vaak merk ik.
Ik kan me hier prima in vinden: ik speel in de regel ook als 'lone wolf' zonder clan, en zonder TS of Skype, maar probeer wel in een squad terecht te komen waarin wat wordt samen gespeeld. Vaak zijn het kleine dingen waaraan je kunt zien aan welke team mates je wat hebt: spawnen ze steeds als een kip zonder kop op choke points, of proberen ze, terwijl de zwaarste actie elders ligt, sneaky aan de andere kant een flag te cappen. Rennen ze als een kip zonder kop blind achter je aan, of houden ze gebieden in de gaten die jijzelf niet in de gaten kunt houden. Droppen ze spul. Dat soort dingen.
De meeste gevallen speelt de overgrote meerderheid van je team als een natte krant met óf een death wish óf een fobie voor directe actie en ben je bijna tot tranen geroerd als iemand je een keer spontaan een medikit of ammobox toestopt of revived, maar die paar keren dat je wel in een squad terechtkomt dat 'instinctief' samenspeelt (dus zonder TS/Skype) maken het het wel waard.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:45:
[...]
die paar keren dat je wel in een squad terechtkomt dat 'instinctief' samenspeelt (dus zonder TS/Skype) maken het het wel waard.
Dat gevoel wil ik elke ronde. Dat tot tranen toe geroerd worden omdat iemand het een keer snapt is wat mij betreft verkeerd om: ik krijg hooguit de neiging te gaan tranen als ik het gevoel heb in m'n eentje tegen 32 man te spelen. Dus dan hebben we Alt+F4 uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Dat gevoel wil ik elke ronde. Dat tot tranen toe geroerd worden omdat iemand het een keer snapt is wat mij betreft verkeerd om: ik krijg hooguit de neiging te gaan tranen als ik het gevoel heb in m'n eentje tegen 32 man te spelen. Dus dan hebben we Alt+F4 uitgevonden.
Inderdaad... als je Rush defender bent,... een goed squad uit wilt zoeken en alleen maar Recons in je team ziet... die ver achter de MCOMs hopen op een easy kill... zucht... of als je reeds gespawned bent... gedood wordt en snel terug wilt...... en merkt dat al je squadmaten als recon een heuvel in je eigen base zitten te knuffelen of warm te houden.... aaarrghrghrghrhrghhh

Alt+F4 en NEXT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Dat wil ik inderdaad ook elke ronde, maar de realiteit is simpelweg dat, wanneer je niet met een clan en/of via Voice Chat speelt, de keren dat mensen sporen van teamplay tonen op de vingers van één hand te tellen zijn. Indien ik elke keer Alt-F4 zou gebruiken (wat ik al genoeg doe), dan zou ik inmiddels een quit-percentage moeten hebben van ergens tussen de 95 en 100% :+
Komt bij dat ik me ook prima alleen kan vermaken - ik maak me er inmiddels niet meer zo druk over als ik weer eens in een team vol egocentrische, van enig intellect gespeende lapzwanzen zit - uiteindelijk speel ik ook voor mezelf (als in: voor mijn eigen plezier - dat het leuker is met teamplay betekent niet dat zonder geen zak aan is), dus fuck 'em sideways :Y

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Doodsimpele oplossing... niet meer op GoT servers spelen :) Ik heb er ook ervaring mee. Veruit de meest onvolwassen en zielige servers die ik tot op heden heb gezien. Geld zowieso voor NL servers. En dan bedoel ik met name de admins en hun vriendjes. Kicken van andere spelers omdat ze het iets te goed doen, want ja, de admin en z'n mede GoT 'ers willen wel winnen natuurlijk. En oh ja aangezien het om een NL server gaat... uiteraard het gescheld met k*nker.
Wat een flauwekul ten eerste Pykow is zelf admin dus de jet noobs waren pubs.
schelden met K***ER is ban op de GoT server.
Wij kicken niet om te winnen , tuurlijk als wij op TS zijn proberen we soms wel om bij elkaar in het team te komen maar dat is op bijna elke server zo .
Lukt dat niet dan niet ;)
Op public servers zonder Teamspeak is het lastig 'teamplayen'. Maar het kan wel. Ik kijk meestal of er in mijn team twee of meer mensen van dezelfde clan zitten. Daar probeer ik bij in het squad te komen, waarna ik ze volg... of in ieder geval bij ze spawn. Ga ik lekker assault spelen als ze engi zijn. Of andersom. Support als ze assault zijn. "In your face" medpacks of ammo droppen. Meestal hebben die gasten (als ze een beetje rang hebben...) wel door wat je aan het doen bent en houden ze je ook in de gaten. Voordat je het weet ben je aan het teamplayen zonder voicechat... lukt vaak merk ik. Zonder twee man van dezelfde clan in je team... lastig. Daarom laat ik mijn [GoT] tag ook staan.. je bent dan eerder 'herkenbaar' voor andere [GoT]'ers... tenminste, als je geen killerbeuker, Font4, Tsurany, DanielWW2 of AWSME-O heet...
Zijn wij zo bekend dan :P
Maar ik herken mij hier ook wel in .
Join server kijk in mijn squad 3 snipers.
Zoek een andere squad alle 3 de zelfde perks .
Zoek verder denk je zit in een goede squad spawn op een maat in een jeep rijdt hij recht op een tank af :(
Daarom speel ik alleen nog via TS

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:19:
[...]
Indien ik elke keer Alt-F4 zou gebruiken (wat ik al genoeg doe), dan zou ik inmiddels een quit-percentage moeten hebben van ergens tussen de 95 en 100% :+
Maar ik heb vrienden...

[...]

...die ook BF3 spelen, dus dan HOEF je niet te frustreren en kun je gewoon gedoseerd spelen - avec les hommes.
see what I did there? :+
Komt bij dat ik me ook prima alleen kan vermaken - ik maak me er inmiddels niet meer zo druk over als ik weer eens in een team vol egocentrische, van enig intellect gespeende lapzwanzen zit - uiteindelijk speel ik ook voor mezelf (als in: voor mijn eigen plezier - dat het leuker is met teamplay betekent niet dat zonder geen zak aan is), dus fuck 'em sideways :Y
Ik vind het zonder teamplay echt volkomen kut - vrijwel altijd. Die zeldzame keren dat ik solo een leuke ronde heb is het omdat ik iemand anders z'n dag serieus aan vergallen ben door stunts uit te halen of trickshots aan het oefenen ben op iemand die lekker raged in de chat. De 940 meter 120mm headshot op Firestorm - spawn to mountain, bijvoorbeeld. Of de "parkeer je jet op de loods bij B op Noshar en roadkill twee snipers"-actie. Dat soort flauwekul. Maar dan ben ik vooral gigantisch een 16-jarige aan het trollen, niet aan het spelen. Een beetje met je shotgun je C4 jeepje opblazen terwijl hij naast een tank staat en dan kijken of je gekicked wordt voor de hack dat je shotgun tanks vol met admins sloopt. (franse server, dus ja, met één schot gebeurd...)

Leuk BF spelen is voor mij synoniem met teamplay. Geen teamplay, geen fun. Intense, actieve teamplay met forse tegenstand waar je het samenwerken tot een kunst moet verheven en waar je voice onontbeerlijk is om op de juiste momenten de combo te laten plaatsvinden zijn dan ook de momenten waar ik het voor doe. Mijn RPG beukt de muur eruit en mattie1's PKP maait die vent erachter plat terwijl mattie2 afleidt en spot door een MAV naar binnen te vliegen. Dat moet niet een incident zijn, zulke momenten zijn het doel. Dat en het met voor de lange afstand geheel ongeschikte wapens snipen van mensen die met een 12x scope ergens voor bushwookie spelen. Campers die uit frustratie als medic of support spawnen en op me gaan jagen zijn érg vermakelijk, vooral omdat ik op korte afstand niet slechter ga mikken ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:38:

Volgens mij spawnt er ook een tank op D (Village?) in bijvoorbeeld Armored Shield. Is een M1A1 als de vlag in handen is van de US. Maar ik als Rus kan er mee wegrijden... is dat jatten? Ja, in principe wel... niet 'mijn' tank,... ik kan er toch in wegrijden. Zelfde voor de Mobile Artillery of de Mobile Anti Air. Die staan/spawnen niet altijd in de base.
Als het "jouw" voertuigen zijn en je laat ze staan, mag het andere team ze best pakken IMO. Niets leukers dan iemand uit z'n tank te jagen om er vervolgens zelf mee weg te rijden. Zolang je maar niets uit de base jat.
Het alternatief zou voor jou dus zijn om de vlag te cappen, te wachten op de respawn en er dan pas mee aan de haal te gaan? Lijkt me een beetje veel gevraagd. Het probleem zit 'm dus wel in dat de arty op een vlag spawnt en niet in de base. Dat ding is gruwelijk als jouw team (bijna) alle vlaggen in handen heeft en DICE beloont je in dat geval met twee van die dingen. Dat zou niet moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Were famous, deal with it. :P (niet dat het me veel kan schelen)

Verder ben ik echt een freelancer extreme. Ik speel 90%+ van de tijd alleen en zit dan ook steeds van squad naar squad te springen of doe het "werk" gewoon zelf als je verplicht bij drie "bosjes" zit. Soms zeer frustrerend, vaak geeft het wel zeer veel voldoening als je het alleen doet. En je leert er heel goed de trucjes van het alleen moeten spelen van. >:) (is redelijk evil)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:22

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:07:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook op die servers altijd een beetje het idee heb "waarom staat T.net toe dat hun naam te grabbel gegooid wordt met zulke slechte BF3 servers". Kansloos gehuil, gescheld en ontzettend drammerige admins en spelers zijn daar aan de orde van de dag, echt de meest onsympathieke eikels spelen daar lijkt het wel, en niemand die er enigszins orde op zaken stelt.
Kijk, dat iemand zulke servers runt moet ie zelf weten, maar ik zou als bedrijf m'n naam er niet op willen zien.
Ze staan ook meer nog in m'n favorites omdat ik ze er niet uit heb gehaald dan omdat ik er ooit nog op speel... of spelen ga.
Als je een serieuze gefundeerde klacht hebt over de gotbf3 servers incl. de admins wil ik je vriendelijk verzoeken daar bij ons een ticket voor aan te maken.

Hier gaan lopen trollen is nergens voor nodig, bij voorbaat dank.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ik mag adden als friend? Ik speelde vroeger met een maat maar die speelt niet zo vaak meer.
Ik heb vaak fun aan TDM gewoon als ik een half uur de tijd heb, maar soms wil ik ook eens PFTO-en. Helaas is dit alleen erg moeilijk. Als er al iemand mee in de squad zit waarvan ik weet dat die ook het objectief wil spelen ben ik al een hele stap vooruit. Jullie mogen me ook zelf adden mijn naam : Snak3doc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:06:
[...]
Als je een serieuze gefundeerde klacht hebt over de gotbf3 servers incl. de admins wil ik je vriendelijk verzoeken daar bij ons een ticket voor aan te maken.
Nope, Alt-F4, andere server zoeken. Er zijn er zat.
Hier gaan lopen trollen bevestigen dat je hetzelfde ervaart als iemand anders die dat post is nergens voor nodig, bij voorbaat dank.
Oh, wat jij wilt hoor. No problemo.

Geldt die regel alleen voor GoT servers of ook voor al die andere servers die hier met naam en URL gepost zijn als zijnde volkomen kut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:58:
[...]

Doodsimpele oplossing... niet meer op GoT servers spelen :) Ik heb er ook ervaring mee. Veruit de meest onvolwassen en zielige servers die ik tot op heden heb gezien. Geld zowieso voor NL servers. En dan bedoel ik met name de admins en hun vriendjes. Kicken van andere spelers omdat ze het iets te goed doen, want ja, de admin en z'n mede GoT 'ers willen wel winnen natuurlijk. En oh ja aangezien het om een NL server gaat... uiteraard het gescheld met k*nker.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:07:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook op die servers altijd een beetje het idee heb "waarom staat T.net toe dat hun naam te grabbel gegooid wordt met zulke slechte BF3 servers". Kansloos gehuil, gescheld en ontzettend drammerige admins en spelers zijn daar aan de orde van de dag, echt de meest onsympathieke eikels spelen daar lijkt het wel, en niemand die er enigszins orde op zaken stelt.
Kijk, dat iemand zulke servers runt moet ie zelf weten, maar ik zou als bedrijf m'n naam er niet op willen zien.
Ze staan ook meer nog in m'n favorites omdat ik ze er niet uit heb gehaald dan omdat ik er ooit nog op speel... of spelen ga.
Ehm, als ik jullie hier zo zie dan heb ik het gevoel dat er ergens nog een andere server is met GoT in z'n naam, want wat jullie hier zeggen lijkt op een server die beheert wordt door 13 jarige CoD kiddie's...

Ik ben zelf lid van de clan van deze server en heb ook adminrechten, maar wat je mij (en alle andere admins) nooit gaat zien doen is andere mensen kicken omdat ze "te goed zijn" ofzo. Zodra iemand dit doet wordt hij z'n adminrechten ontnomen (en geloof me, dit gebeurt zelfs al als je een commando zoals !say misbruikt).

Daarnaast zijn er enkele plugins die zulke eikels moet gaan weren, ik spreek hier over een plugin die mensen kickt zodra ze 3 keer schelden enzo. Echt, waar dat jij jouw info vandaal haalt weet ik niet, stuur me a.u.b. een voorbeeld van wat je hebt meegemaakt, maar ik speel erg regelmatig op de server en zulke praktijken kom ik nooit tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Laatst online: 19-09 01:10
iemand zin om op de tdm server te komen, zit er nou in mijn uppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
DirtySanchez schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:38:
[...]

Tja, wat is jatten en wat niet. Ik ga me niet bezig houden met definities etc.

Chopper en Jets jatten is dan weer wat anders... daar moet je inderdaad voor in de enemy base zijn... en daarover zijn de meningen redelijk unaniem: daat gaat te ver.
Ik vind jatten dat je bv. als US op Noshanar Canals een jet pakt en boven de US base eject om zo hun Havoc te stelen. Als dat dan ook nog eens een goede heli piloot is, zit (zat sinds de stingers weer nut hebben) vaak best lang zonder heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:28
.

[ Voor 98% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-10-2012 20:58 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Tenzij die 10 slaven heeft die allemaal medic zijn en zn aars reviven telkens wanneer die dood gaat tijdens het schieten in metro hardcore oid.

Damn you! too late.

[ Voor 4% gewijzigd door rickyy op 16-10-2012 21:07 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:27:
[...]

Wat een flauwekul ten eerste Pykow is zelf admin dus de jet noobs waren pubs.
Wat heb ik hier mee te maken?
BVK zegt ook keurig als er klachten zijn gewoon een ticket maken, dat is altijd het beste.
Mensen kicken om zelf te winnen heb ik nog nooit gedaan en het is inderdaad wat Killerbeuker zegt.
Als we op TS zitten, dan willen we vaak bij elkaar zitten voor Fun.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

De discussie begon over gisteren toen jij klaagde over de jets op de GoT server :)
Pykow schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:59:
Wat een zielig volk net op de GoT server.
2 jet piloten die steeds wegvliegen en steeds in je rammen echt zielige figuren heb je toch online
Als je ze neerhaald springen ze eruit of ze crashen steeds.

[ Voor 60% gewijzigd door beuker19 op 16-10-2012 21:53 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
rickyy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:07:
[...]

Tenzij die 10 slaven heeft die allemaal medic zijn en zn aars reviven telkens wanneer die dood gaat tijdens het schieten in metro hardcore oid.

Damn you! too late.
Daarom heb ik mijn post weer verwijderd.
Hij had zo'n trololo meme generator plaatje waarop stond: "One should not play without a medictrain" en zag later een post van hem in een forum thread waaruit bleek dat hij gewoon 7 revive-slaves om hem heen heeft hangen.
Verder lijkt het erop dat die gast alleen maar metro speelt, dus dat kan die stats verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:51:
De discussie begon over gisteren toen jij klaagde over de jets op de GoT server :)

[...]
ow als dat alles is, dan ken die me nog niet lang genoeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
Pykow schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:30:
[...]

Als we op TS zitten, dan willen we vaak bij elkaar zitten voor Fun.
Ik speel amper op GoT server dus echt bemoeien kan ik me er niet mee, maar toch ;):

Dat je samen wilt spelen is begrijpelijk, maar switchen jullie dan mensen of gaan jullie kicken? Dat is nogal een verschil. Bovendien kan het begrijpelijk zijn dat als iemand hoog staat dit vervelend gevonden wordt, als er gekickt dan wel gesleept wordt.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He, doen de battlereports het eindelijk weer?
En ik moet echt aan die assignments beginnen hoewel ze deze keer ook weer bloedirritant zijn...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En toch is het een vet spel..*

* Je hebt zo af en toe van die potjes waarin alles lukt, net echt een heerlijk potje gespeeld. Er waren veel laserpainters, dus eindelijk eens goed aan de slag gegaan met de Javelin (heli's neerhalen!) en een servicestar gekregen. Daarna een triplekill met een granaat, waardoor ik de 'Set us up the Bomb' assignment had. De 2 random spelers bij wie ik in de squad zat was deden zowaar aan goeie teamplay, (Dus ook de Ace squad medal) en daardoor konden we een 200 punten achterstand omzetten in een dikke 300+ punten voorsprong. :) En als kers op de taart heb ik ook nog een sniper geroosterd met m'n eod bot, dus ook de 'My own Terminator' assignment gehaald!

http://battlelog.battlefi...how/46501509/1/352117448/

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 16-10-2012 23:16 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Eindelijk wat positiefs. Na wederom lang met EA LiveChat bezig te zijn geweest, een direct e-mail adres van iemand van Evenbalance gekregen. Deze gemaild, en een bevestiging gekregen dat de ban moet worden op gegeheven. Nu alleen nog afwachten hoe snel GGC er op reageert.

[ Voor 0% gewijzigd door NoFearCreations op 16-10-2012 23:39 . Reden: en = een ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:36:
Eindelijk wat positiefs. Na wederom lang met EA LiveChat bezig te zijn geweest, een direct e-mail adres van iemand van Evenbalance gekregen. Deze gemaild, en een bevestiging gekregen dat de ban moet worden op gegeheven. Nu alleen nog afwachten hoe snel GGC er op reageert.
Beter laat dan nooit. ;)
Wel goed dat EA je nog helpt ook. Doet EA tenminste nog iets goeds voor hun klandizie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skydream schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:47:
[...]

Ik speel amper op GoT server dus echt bemoeien kan ik me er niet mee, maar toch ;):

Dat je samen wilt spelen is begrijpelijk, maar switchen jullie dan mensen of gaan jullie kicken? Dat is nogal een verschil. Bovendien kan het begrijpelijk zijn dat als iemand hoog staat dit vervelend gevonden wordt, als er gekickt dan wel gesleept wordt.
Er wordt NOOIT iemand om een ongeldige reden gekicked, want dan wordt deze persoon z'n adminrechten afgepakt door het beheer. Ook iemand switchen naar een ander team gebeurt zelden, vroeger gebeurde dit regelmatig, maar omdat dat telkens uitliep tot een overmacht aan de kant waar de meeste clanleden zaten wordt er nu ook niet veel meer geswitched.

Er wordt ook op voorhand gekeken of die persoon wel kapabel is om admin/moderator te zijn, moest er nu een persoon heeft die een continue drang heeft om te gaan kicken/killen dan krijgt die natuurlijk geen rechten.

Je ziet dat we proberen het zo aangenaam mogelijk te maken voor onze bezoekers en onszelf, maar waar knettergek en die andere dat vandaan halen weet ik niet, ik zeg niet dat ze ongelijk hebben maar ik zou echt graag bewijs zien van wanneer dat ze dat hebben meegemaakt, want ik heb zulke dingen nog nooit tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het niet gewoon zo dat de server vol zit en dat er een private member online kwam ?
dan kan het ook zomaar zijn dat iemand uit de lijst gekicked wordt en dat gebeurd op iedere server met private slots.

er zal nooit gekicked worden om ruimte te maken, rienspy legt het ook uit. diegene die zich hier aan schuldig maakt, zal zijn adminrechten moeten inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:09
Pykow schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:11:
Was het niet gewoon zo dat de server vol zit en dat er een private member online kwam ?
dan kan het ook zomaar zijn dat iemand uit de lijst gekicked wordt en dat gebeurd op iedere server met private slots.
Je hebt geen reserverd slots in BF3 zoals in BF2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 07:54:
[...]
Je ziet dat we proberen het zo aangenaam mogelijk te maken voor onze bezoekers en onszelf, maar waar knettergek en die andere dat vandaan halen weet ik niet, ik zeg niet dat ze ongelijk hebben maar ik zou echt graag bewijs zien van wanneer dat ze dat hebben meegemaakt, want ik heb zulke dingen nog nooit tegengekomen...
Wat willen jullie nu precies? Dat ik m'n mond hou over GoT servers, of aankaart dat ik er in totaal één keer een leuke pot gespeeld heb en verder eigenlijk altijd het gezeik, gescheld en als er een admin was diens drammerige gedrag niet kon waarderen? Want het één sluit het ander een beetje uit.

Ook kun je het echt glashard vergeten dat ik "bewijs" ga aanleveren van zeikende 16-jarigen - ik ga niet frapsen voor die onzin, daar hebben we Alt-F4 voor uitgevonden.

Nogmaals - het enige dat ik meldde is dat met één uitzondering, welke goed beviel, alle keren dat ik op GoT servers gespeeld heb de sfeer echt vreselijk kut was en ik dus na een maandje ofzo weer geheel gestopt ben met op die servers komen omdat er volhardend lelijk gedaan werd door alles tegen alles, min of meer. En dat ik niet zo goed snap dat er GoT in die servernaam staat terwijl het geen Tweakers aangelegenheid is én de sfeer er ook niet lijkt op die hier (alhoewel het gigantisch op de tenen getrapt zijn wel een regelmatig terugkerend thema begint te worden de laatste jaren...)
Ik heb niets gezegd over admins die onnodig kicken, wel drammen (met /say allerlei gedrag-corrigerende opmerkingen gaan pushen naar mensen uit het andere team terwijl het eigen team minimaal net zo hard loopt te bitchen en schelden was specifiek het geval waar ik me over opnaaide) en zelf net zo goed mensen voor noob uit gaan lopen maken in het eigen team, dat soort kinderachtig gebeuren.

Ik heb, naar aanleiding van een klaagzang in dit topic (vorige deel of daarvoor nog zelfs?) een tijdje die GoT servers in de smiezen gehouden en, als ze niet leeg waren die expres gejoined om de GoT server een beetje op te vullen. GoT community-spirit enzo. Dat vond ik best lief van mij. Zo lief dat ik dus écht niet van plan ben tickets te gaan lopen maken over irritante spelers of bewijzen te gaan lopen verzamelen als ik merk dat de server vol onvolwassen irritantjes zit. Je kunt ook té lief zijn. Ik weet dat, ik heb daar ervaring mee. Echt. :+
Terrz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:31:
[...]
Je hebt wel admin tooltjes, en admins, die kunnen kicken om een plekje vrij te maken voor een preferred player in de queue natuurlijk. Maar daar heb ik geen woord aan vuil gemaakt en bovendien gewoon begrip voor.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 07:54:
[...]
Er wordt NOOIT iemand om een ongeldige reden gekicked, want dan wordt deze persoon z'n adminrechten afgepakt door het beheer. Ook iemand switchen naar een ander team gebeurt zelden, vroeger gebeurde dit regelmatig, maar omdat dat telkens uitliep tot een overmacht aan de kant waar de meeste clanleden zaten wordt er nu ook niet veel meer geswitched.
Ik speel er ook vrij weinig, laatste keer dat ik er zat weet ik nog wel dat jij (Rienspy) zei op Caspian Border tegen iemand no baserape with jets on uncap tegen een zo'n knaapje, En het volgende potje zit jij dood leuk op Operation Firestorm met je eigen jet het zelfde te doen omdat je zo graag die Jet dogtag wou halen, toen de nieuwe assignments waren gereleased. (Je had je zelf zelfs geteamswitched omdat je eigen team hele tijd in heli zat om deze vervolgens te killen) Meer het gevoel dat ze eigen baas spelen daar de admins dan de regels te hanteren. Dus ja dat mensen die er wel regelmatig komen daar nu over gaan klagen verbaasd me enigszins niet.

[ Voor 5% gewijzigd door QPeter op 17-10-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

hehe, zo moeilijk is die toch niet? Gisteren in 2 potjes het Engineer gedeelte gehaald :) (assault en recon al gehad, support to go).

En omdat ik toch met de engineer bezig was. Ook de MTAR maar gepakt (voor de MTAR assignment). Wat een beest is dat ook in close quarters. Enige nadeel is die ontzettend lange reload tijd. Maar de ttk is echt heeeeel snel. En ook lekker sprayend een hoekje om komen en 2-3 man om leggen blijft interresant :)

Enige wat lastig word aan die assignment is het kapot maken van enemy equipement omdat 1) je afhankelijk ben van mensen die dat neer zetten en 2) de EOD bot de het kutste ding om te besturen/meenemen is ever!

Waarom krijgt de assault altijd van die lekker makkelijke assignments die puur afhankelijk zijn van de class zelf en niet van wat andere classes doen :s Ipv de engineer en recon :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Ik heb de ideale vrouw ook gevonden: http://battlelog.battlefi...lereport/show/46349537/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Ik denk dat ze weinig tijd voor jou over zal hebben, als ze ook nog moet koken en het huis moet schoonhouden blijft er weinig tijd over van de dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Koken moet ze niet gamen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:40:
eh.. ja, dus als je close quarters aanhet spelen bent.
Die ik niet eens heb _O-
Speel je echter Battlefield (je weet wel, met grote, open kaarten tussendoor en gepantserde bewapende voertuigen in de mix) dan heb je geen ééne reet aan PDWtjes met een laserpointer buiten heel specifieke omstandigheden.
Als ik ECHT Battlefield wil spelen dan start ik BF2 op : De vehicles in BF3 zijn net zo nuttig als in Battlefield Heroes :+
Dat was een beetje mijn punt, wat jij vervolgens zelf nog een keer maakt zonder het door te hebben.
Dan moet je dat voortaan maar duidelijker zeggen :P
That's the game! InfOnly is geen Battlefield, dat is COD met blauwe waas en laggy netcode.
Maar Infantry only is wel het enige wat een beetje werkt in BF3 en de grootste verbetering ten opzichte van BF2 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

nero355 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Als ik ECHT Battlefield wil spelen dan start ik BF2 op : De vehicles in BF3 zijn net zo nuttig als in Battlefield Heroes :+

[...]
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Maar Infantry only is wel het enige wat een beetje werkt in BF3 en de grootste verbetering ten opzichte van BF2 is ;)
Haha d:)b

Helemaal mee eens. Ik wou dat mensen eens ophielden met 'het echte battlefield' te claimen in een spel wat zo divers is als BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

He, he,... geeft betekenis aan het woord 'tankwhore'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik gaan fixen, dan heb je vier nieuwe kaarten die helemaal aan jouw speelstijl aangepast zijn.
[...]
Jamaar dit is het BF3 topic, dus daar ga ik dan even niet van uit natuurlijk. Anders kunnen we de volgende opmerking al verwachten: in Supreme Commander zijn voertuigen véél relevanter! Maar ik snap je punt.
[...]
Dan moet je dat voortaan maar duidelijker zeggen :P
Speciaal voor jou zal ik voortaan "behalve voor mensen die CQ spelen" onder ál m'n posts gaan zetten :+
[...]
Mwah... na de laatste patch is dat wel redelijk waar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QPeter schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Ik speel er ook vrij weinig, laatste keer dat ik er zat weet ik nog wel dat jij (Rienspy) zei op Caspian Border tegen iemand no baserape with jets on uncap tegen een zo'n knaapje, En het volgende potje zit jij dood leuk op Operation Firestorm met je eigen jet het zelfde te doen omdat je zo graag die Jet dogtag wou halen, toen de nieuwe assignments waren gereleased. (Je had je zelf zelfs geteamswitched omdat je eigen team hele tijd in heli zat om deze vervolgens te killen) Meer het gevoel dat ze eigen baas spelen daar de admins dan de regels te hanteren. Dus ja dat mensen die er wel regelmatig komen daar nu over gaan klagen verbaasd me enigszins niet.
Precies dat ik eerder bedoelde... de onvolwassenheid van de gemiddelde admin. Regeltjes die gerespecteerd dienen te worden, behalve door de admins zelf en hun vriendjes. En vervolgens hier op het forum komen melden hoe ontzettend goed ze het wel niet hebben gedaan. Ondertussen andere spelers, die een te grote bedreiging vormde voor hun eigen succesjes, kicken en idd zelf wel doodleuk baserapen om toch aan een stoere k/d te komen. :r Dit komt op zoveel servers voor, over de hele wereld maar op NL servers net even wat meer. Op GoT server enkel en alleen maar negatieve ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:10:
Zou ik gaan fixen, dan heb je vier nieuwe kaarten die helemaal aan jouw speelstijl aangepast zijn.

Speciaal voor jou zal ik voortaan "behalve voor mensen die CQ spelen" onder ál m'n posts gaan zetten :+
Maak er maar CS:GO van en we hebben een deal _O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:09:
Hier moet ik me wel bij aansluiten. Ik zat namelijk ook in die game waar mijn tank steeds werd gesloopt door een zekere Boangek. :+
Maar die game zaten beide jets gewoon steeds rond de RU basis en molde ze alles dat de basis uit kwam rijden/vliegen. En dit was zeker niet de eerste keer dat er sprake was van baserape op de GoT servers...
Daar zou ik mee oppassen. Je wilt toch niet een vriendin hebben die je helemaal afmaakt in BF3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terrz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:31:
[...]

jawel 3 maanden geleden hebben ze het erin verwerk. tijdens de release van AK was het weer kapot en 3 weken later eindelijk weer gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik ben al dat drukke gepiep en geknipper in beeld wel een beetje zat. Dat moderne oorlogsspul is leuk, maar ik zou het wel weer eens leuk vinden als er weer eens een WWII versie zou verschijnen.

Niets geen heatseaker, guided rockets, SOFLAM, proximy scan en weet ik wat nog meer. Gewoon ouderwets wapengekletter, Stuka's, Panzers, etc. :P

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 17-10-2012 14:20 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:19:
Ik ben al dat drukke gepiep en geknipper in beeld wel een beetje zat. Dat moderne oorlogsspul is leuk, maar ik zou het wel weer eens leuk vinden als er weer eens een WWII versie zou verschijnen.

Niets geen heatseaker, guided rockets, SOFLAM, proximy scan en weet ik wat nog meer. Gewoon ouderwets wapengekletter, Stuka's, Panzers, etc. :P
Stuka's en DICE audio team. :9~
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nZZ504TGDpE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 23:22

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:40:
[...]

Wat willen jullie nu precies? Dat ik m'n mond hou over GoT servers, of aankaart dat ik er in totaal één keer een leuke pot gespeeld heb en verder eigenlijk altijd het gezeik, gescheld en als er een admin was diens drammerige gedrag niet kon waarderen? Want het één sluit het ander een beetje uit.

Ook kun je het echt glashard vergeten dat ik "bewijs" ga aanleveren van zeikende 16-jarigen - ik ga niet frapsen voor die onzin, daar hebben we Alt-F4 voor uitgevonden.

Nogmaals - het enige dat ik meldde is dat met één uitzondering, welke goed beviel, alle keren dat ik op GoT servers gespeeld heb de sfeer echt vreselijk kut was en ik dus na een maandje ofzo weer geheel gestopt ben met op die servers komen omdat er volhardend lelijk gedaan werd door alles tegen alles, min of meer. En dat ik niet zo goed snap dat er GoT in die servernaam staat terwijl het geen Tweakers aangelegenheid is én de sfeer er ook niet lijkt op die hier (alhoewel het gigantisch op de tenen getrapt zijn wel een regelmatig terugkerend thema begint te worden de laatste jaren...)
Ik heb niets gezegd over admins die onnodig kicken, wel drammen (met /say allerlei gedrag-corrigerende opmerkingen gaan pushen naar mensen uit het andere team terwijl het eigen team minimaal net zo hard loopt te bitchen en schelden was specifiek het geval waar ik me over opnaaide) en zelf net zo goed mensen voor noob uit gaan lopen maken in het eigen team, dat soort kinderachtig gebeuren.

Ik heb, naar aanleiding van een klaagzang in dit topic (vorige deel of daarvoor nog zelfs?) een tijdje die GoT servers in de smiezen gehouden en, als ze niet leeg waren die expres gejoined om de GoT server een beetje op te vullen. GoT community-spirit enzo. Dat vond ik best lief van mij. Zo lief dat ik dus écht niet van plan ben tickets te gaan lopen maken over irritante spelers of bewijzen te gaan lopen verzamelen als ik merk dat de server vol onvolwassen irritantjes zit. Je kunt ook té lief zijn. Ik weet dat, ik heb daar ervaring mee. Echt. :+

[...]

Je hebt wel admin tooltjes, en admins, die kunnen kicken om een plekje vrij te maken voor een preferred player in de queue natuurlijk. Maar daar heb ik geen woord aan vuil gemaakt en bovendien gewoon begrip voor.
Ten eerste is het sowieso niet de bedoeling om over specifieke servers te praten in dit topic, dat geeft alleen maar topicvervuiling.

Verder doe je aantijgingen over admin abuse zonder dat verder concreet te maken, waardoor ik er verder niets mee kan doen. In de loop der tijd is er het een en ander veranderd en proberen we de sfeer zo leuk als mogelijk te houden en zijn er hiertoe diverse maatregelen genomen.

Het verzoek is dus nogmaals om de discussie over de gotbf3.nl (of welke server dan ook) servers niet hier te houden maar op de site/forum van die betreffende server. Of om in ons geval de /report en/of ticket functie te gebruiken, dat kost amper moeite maar kan ik er wel naar kijken.

Voor wat de alliantie met GoT betreft, zie deze pagina over het hoe en wat.

Dus ja, kritiek mag (graag zelfs), maar doe dat aub niet hier ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
DanielWW2 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

[...]

Daar zou ik mee oppassen. Je wilt toch niet een vriendin hebben die je helemaal afmaakt in BF3. ;)
Dat valt nog wel mee, infantry kan celticgirl niet, ze is alleen goed in tanks indien ze met haar vrienden speelt.
Let wel, ze heeft heel veel lopen te statpadden daarom is ze rank 1 met betrekking tot tank.

Ze heeft filmpjes met comments en als je dat hoort ga je twijfelen of het wel een dame is of ze moet een rokende en wiskey drinkende dame zijn,lol

1 van de beste tankers is cerealno, qua persoon is het een eikel maar in de tank is hij een meester, samen met nicz-dk zijn het de beste tankers die ik ben tegen gekomen in bf3.
Huidige nummer 2 en geen statpadder.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/FuT-cerealno/

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Nicz_DK/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat wil je ook niet in je bed aantreffen heb ik zon vermoeden.

De stats zeggen niet bijzonder veel, pak je altijd de tank op je clan server die 24/7 damavand en karkand draait dan heb je binnen 3 maanden fulltime spelen 50k kills in je tank. Er stond heel lang ene Blutt op #1 in de chopper (viper only offc) en die is helemaal de grond ingeboord omdat iedereen die hem kilde gekicked werd.

Nicz is een erg goede tanker en gewoon een bedreven speler die gewoon vriendelijk is, cerealno ken ik niet meer als je zegt dat het een ass is geloof ik dat graag. Je kan je hand in het vuur steken dat het een rage kiddie is die 10 man standby heeft staan om de lucht schoon te houden en hem te repairen. Mensen met oneindige tijd worden door hun stats op handen gedragen door veel spelers, helaas komt dit vaak het klein beetje respect wat je zelf online wel zou moeten geven hen niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Ten eerste is het sowieso niet de bedoeling om over specifieke servers te praten in dit topic, dat geeft alleen maar topicvervuiling.
Nou je het zegt, het staat inderdaad in de TW. Weten we gelijk weer hoe vaak ik die lees :$
Verder doe je aantijgingen over admin abuse zonder dat verder concreet te maken, waardoor ik er verder niets mee kan doen.
Het was dan ook niet constructief bedoeld. Althans, niet bedoeld dat iemand er "wat mee ging doen" - maar gewoon als een observatie over mijn ervaringen in die servers. Gezien de TW (en het feit dat je het netjes vraagt in plaats van me aan te vallen of als leugenaar weg te zetten...) zal ik natuurlijk aan je vraag gehoor geven.
In de loop der tijd is er het een en ander veranderd en proberen we de sfeer zo leuk als mogelijk te houden en zijn er hiertoe diverse maatregelen genomen.
Het is voor mij al weer wat maandjes terug dat ik er was, dus het kan zijn dat dat elkaar gekruist heeft. Dat zou positief zijn, misschien dat ik dan, als ik een keer geen favo kan vinden waar plek is, een keer een GoT bak probeer.
[...]
Dus ja, kritiek mag (graag zelfs), maar doe dat aub niet hier ;)
Niet hier, check :) Ik zal me bij het in-game kritieken houden: Alt-F4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Dat valt nog wel mee, infantry kan celticgirl niet, ze is alleen goed in tanks indien ze met haar vrienden speelt. Let wel, ze heeft heel veel lopen te statpadden daarom is ze rank 1 met betrekking tot tank.
Ben al niet meer onder de indruk van die 50.000 tank kills voor zowel de T90 als de M1A2...
Zeker omdat ze het dan alleen maar kan met vrienden in de tank.
1 van de beste tankers is cerealno, qua persoon is het een eikel maar in de tank is hij een meester, samen met nicz-dk zijn het de beste tankers die ik ben tegen gekomen in bf3.
Huidige nummer 2 en geen statpadder.
Die nicz-dk is zeker een goede tanker als ik hier naar kijk. Doet me extreem veel aan mijn eigen playstyle met tanks denken. Het enige dat hij beter doet dan ik is het schieten van heli's. Voor de rest speel ik net zo effectief maar dan zonder repair dude waardoor je meestal wel even wat sneller doodgaat. :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9qBvyGOPEGo&list=UUntl-rLnMPAPnns7jLTAZHg&index=9&feature=plcp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Er zou deze avond op reddit (http://www.reddit.com/r/battlefield3/new/?sort=new) info moeten komen over het nieuwe wapen dat in Aftermath zit. Ik vraag me af wat voor wapen het dan wel mag zijn.

Aangezien er maar 1 wapen in zit, althans dat zeggen ze, denk ik mss op verschillende soorten grenades? Smoke, fire... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:13:
Er zou deze avond op reddit (http://www.reddit.com/r/battlefield3/new/?sort=new) info moeten komen over het nieuwe wapen dat in Aftermath zit. Ik vraag me af wat voor wapen het dan wel mag zijn.

Aangezien er maar 1 wapen in zit, althans dat zeggen ze, denk ik mss op verschillende soorten grenades? Smoke, fire... ?
molotov in BF3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Me gusta. :+
Maar ik vermoed dat DICE iets meer dan een wapen erin gooit. Wat, geen idee maar het zal te maken hebben met urban warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Misschien wel EEN wapen waar je meerdere wapens van kan maken. Denk dan maar aan de meer science fiction movies. Waarbij je dus een basis hebt met een trekker en waar je een magazijn in kan stoppen. Dan kan je er allemaal extra dingen op hangen. Zoals een scope (sniper of assault of iets anders :)) en dan ook een loop enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:27:
[...]

Me gusta. :+
Maar ik vermoed dat DICE iets meer dan een wapen erin gooit. Wat, geen idee maar het zal te maken hebben met urban warfare.
Wss een boksbeugel of flamethrower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:38:
[...]

Wss een boksbeugel of flamethrower.
Flammenwerfer zat al in BFBC2 Vietnam. :+ (klinkt cooler in het Duits)
Valt dus af omdat het nieuw is en omdat die dingen volgens mij verboden zijn tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:44:
[...]
Valt dus af omdat het nieuw is en omdat die dingen volgens mij verboden zijn tegenwoordig.
Jammer, want ik vond het in BlackOps wel een vrolijk ding om mensen het leven mee zuur te maken. Het werkt niet in spelletjes (in het echt ga je niet terugschieten als je in lichterlaaie staat) maar tof was het ding zeker wel.

Maar misschien hebben ze de kruisboog met exploderende pijlen geleased van Rambo c.q. BlackOps. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:44:
[...]

Flammenwerfer zat al in BFBC2 Vietnam. :+ (klinkt cooler in het Duits)
Oh, moet het een wapen zijn die nog niet eerder in een battlefield game gezeten heeft??
Dan zou een boksbeugel wel kunnen, of wurfmesser! (omdat je zo van Duits houdt :+ ).
Kruisboog lijkt me ook zeer bruut ja!

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 17-10-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:57:
[...]

Oh, moet het een wapen zijn die nog niet eerder in een battlefield game gezeten heeft??
Dan zou een boksbeugel wel kunnen, of wurfmesser! (omdat je zo van Duits houdt :+ ).
Kruisboog lijkt me ook zeer bruut ja!
Werpmessen is zo MW2/2.1. ;)
Kruisboog is wel cool maar gaat het denk ik ook niet worden. Ik vraag me wel af waar ze dan mee komen. Hopelijk is het niet een of andere zielige poging om de schade te beperken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

het is de minelaucher een MAV die mijnen kan droppen...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:04:
[...]

Werpmessen is zo MW2/2.1. ;)
Kruisboog is wel cool maar gaat het denk ik ook niet worden. Ik vraag me wel af waar ze dan mee komen. Hopelijk is het niet een of andere zielige poging om de schade te beperken. :/
Maar hoe komen jullie daar trouwens bij dat er wapens gereleased worden met aftermath??
Er kwamen toch geen nieuwe wapens meer uit?

http://www.gamepur.com/ne...ath-and-end-game-dlc.html

Dit kwam ik laatst ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:52:
[...]
Maar misschien hebben ze de kruisboog met exploderende pijlen geleased van Rambo c.q. BlackOps. :9
wel een vet idee, maar dan wil ik er ook wel een chopper met 1 pijl mee neer kunnen schieten ala rambo 3 :9

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
Als we dan voor de nieuwe wapens gaan wil ik een c4 werper hebben :D Zal wss wel als OP worden beschouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:56:
[...]

Ben al niet meer onder de indruk van die 50.000 tank kills voor zowel de T90 als de M1A2...
Zeker omdat ze het dan alleen maar kan met vrienden in de tank.

[...]

Die nicz-dk is zeker een goede tanker als ik hier naar kijk. Doet me extreem veel aan mijn eigen playstyle met tanks denken. Het enige dat hij beter doet dan ik is het schieten van heli's. Voor de rest speel ik net zo effectief maar dan zonder repair dude waardoor je meestal wel even wat sneller doodgaat. :+

[video]
Op 27:33 hangt er een manneke in de lucht. :D

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:12:
[...]

Maar hoe komen jullie daar trouwens bij dat er wapens gereleased worden met aftermath??
Er kwamen toch geen nieuwe wapens meer uit?

http://www.gamepur.com/ne...ath-and-end-game-dlc.html

Dit kwam ik laatst ook tegen.
Kwam het laatst tegen via battlelog forums op reddit. Ben te lui om de link te zoeken. :+

Pagina: 1 ... 120 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.