Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:55:
Zo apart, heb met mijn huidige headset dat ik alles zo goed hoor in de cq maps dat het gewoon gek klinkt.
Ik hoor voetstappen van de boven en onderverdieping, het is dus soms lastig onderscheid te maken omdat je alles zo precies hoort.

Denk je dat er iemand het hoekje omkomt is het gewoon beneden je, vind de voetstappen van eigen persoon ook overdreven klinken.

Vaak pre fire ik om hoekjes als ik wat hoor, en dat breng de nodige hackusations met zich mee zo nu en dan :)
Dat zit er al in sinds de release van CQ. DICE is vergeten om de audio te splitsen per verdieping of zo iets en ik denk niet dat ze dat ooit nog gaan fixen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
7 defib kills in 1 potje got tdm neushaar, hé Admiralsnipe? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:28
tobitronics schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:42:
7 defib kills in 1 potje got tdm neushaar, hé Admiralsnipe? :+
Weet niet hoe vaak maar niet 7x bij mij iig! :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:20:
[...]

Wel 1x iig, de rest was bij die bipodmogool van jullie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
tobitronics schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:24:
[...]

Wel 1x iig, de rest was bij die bipodmogool van jullie :+
Goedzo, aanpakken die irritante campertjes.

[ Voor 38% gewijzigd door AdmiralSnipe op 13-10-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kan inmiddels bijna geen server meer op, krijg overal de onderstaande melding:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'NoFearCreations' (for 137 minutes) ... Cheater banned by GGC-Stream.com. Ban on GUID 2e9d0944db3f760b123ba5d1fdb648d5. Contact GGC-Stream.com for details. [Admin Decision]
Inmiddels bij GGC-Stream al een Ban Appeal aangemaakt, benieuwd of dat helpt?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
De violation waarvoor je geband bent (#89229) wordt ondermeer getriggered door AutoHotkey. Alleen daar zou je nu alleen nog maar gekicked en niet meer gebanned voor moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat is autohotkey?

GCC-Stream en PBBans kunnen niks doen, dus blijkbaar ben ik fucked...

-edit-

Gevonden, komt denk door het programma JoyToKey, wat ik gebruik voor mijn Momo racing stuur. Daarbij heb ik de pook en flippers beide op 1 knop zitten, zodat ik tijdens het rijden kan switchen.

[ Voor 119% gewijzigd door NoFearCreations op 13-10-2012 22:09 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Wat is defibkillen toch makkelijk eigenlijk. Het is sneller dan knifen en als je enemy jou niet heeft gezien is het 100% instakill >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DanielWW2 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:25:
Ik vraag me toch af of Gustav Halling juist CS speelt juist omdat daar geen BS zoals verschrikkelijke kleuren of een AC130 is. :Y)
Ik in ieder geval wel : Heerlijk zo'n game waarin alles gewoon werkt en geen blauw filter overheen zit >:)

- Geen recon campers met 12x scopes.
- Iedereen @ PTFO mode _O_
- Sfeer op de server over het algemeen veel gezelliger !!

CS:GO is de game geworden waarop ik hoopte in ieder geval :Y)

Misschien... ooit... op een dag... als Gustav het één en ander van CS geleerd heeft en toegepast in de Battlefield games start ik BF3 nog wel een keer op :+
Tragikomisch trouwens dat die geen eens zijn eigen game speelt zo vaak mogelijk dan maakt die ook eens al die bugs mee !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:31:
Ik kan inmiddels bijna geen server meer op, krijg overal de onderstaande melding:

[...]

Inmiddels bij GGC-Stream al een Ban Appeal aangemaakt, benieuwd of dat helpt?
http://www.pbbans.com/for...-removed-bf3-t156615.html

Daar heb je misschien nog wat aan. De ban is in ieder geval onterecht vanuit PBB gezien...
nero355 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:21:
[...]

Ik in ieder geval wel : Heerlijk zo'n game waarin alles gewoon werkt en geen blauw filter overheen zit >:)

- Geen recon campers met 12x scopes.
- Iedereen @ PTFO mode _O_
- Sfeer op de server over het algemeen veel gezelliger !!

CS:GO is de game geworden waarop ik hoopte in ieder geval :Y)

Misschien... ooit... op een dag... als Gustav het één en ander van CS geleerd heeft en toegepast in de Battlefield games start ik BF3 nog wel een keer op :+
Tragikomisch trouwens dat die geen eens zijn eigen game speelt zo vaak mogelijk dan maakt die ook eens al die bugs mee !!
Volgens mij playtesten ze BF3 elke dag. Vind je het vreemd dat hij liever CS speelt in zijn vrije tijd. :+
Oh en ik moet toch eens CS:GO kopen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bedankt voor de tip, meegenomen in mijn ticket op EvenBalance.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c4 noob
c4 faggot
asgaro faggot

Gisteren (ja, nooit eerder met support gespeeld) C4 geunlocked enjah dan wil je daar wel handig gebruik van maken. Ik wist zelfs niet dat C4 aanzien wordt als cheap. Je moet tenslotte tot aan de vijandige tank geraken.

Aan de haters: I laugh with your misery...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8hUIV.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Asgaro schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 01:27:
c4 noob
c4 faggot
asgaro faggot

Gisteren (ja, nooit eerder met support gespeeld) C4 geunlocked enjah dan wil je daar wel handig gebruik van maken. Ik wist zelfs niet dat C4 aanzien wordt als cheap. Je moet tenslotte tot aan de vijandige tank geraken.

[afbeelding]
C4 Jeep/quad all the way!

Boeit me niet wat de rest roept, gewoon die jeep of quad vol plakken en dan gaan met die banaan :p!
Weet niet of je de filmpjes van Birgirpall al eens gezien hebt?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
c4 noob
c4 faggot
asgaro faggot

[afbeelding]
C4 is cheap, defibz zijn pro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wsLy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:02:
[...]

C4 Jeep/quad all the way!

Boeit me niet wat de rest roept, gewoon die jeep of quad vol plakken en dan gaan met die banaan :p!
Weet niet of je de filmpjes van Birgirpall al eens gezien hebt?
[video]
Reeds gezien maar nog niet gedaan. ;)
Eerlijk gezegd haal ik wel een kick uit als je te voet ongezien tot bij het vehicle kunt geraken. Op zich niet moeilijk, want de bestuurder kijkt meestal geruime tijd naar 1 richting en op de minimap kan je al bestuderen van waar je moet flanken. Maar toch, het blijft leuk >:)

Die volgeplakte quad moet ik zeker is proberen!
tobitronics schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:28:
[...]

C4 is cheap, defibz zijn pro >:)
Die moet ik ook is proberen!

Ik herinner mij dat er in de Alpha of de Beta een bug zat: telkens als je iemand revivede, hoorde je de geluiden die eigenlijk behoren bij een defib kill. :+
Die, you motherfucker, diiiieee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
NoFearCreations schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:59:
Wat is autohotkey?

GCC-Stream en PBBans kunnen niks doen, dus blijkbaar ben ik fucked...

-edit-

Gevonden, komt denk door het programma JoyToKey, wat ik gebruik voor mijn Momo racing stuur. Daarbij heb ik de pook en flippers beide op 1 knop zitten, zodat ik tijdens het rijden kan switchen.
Als je die autohotkey based programma verwijdert zou je gewoon weer op pb servers kunnen spelen die niet naar ggc streamen, raar dat ggc hem nog steeds bant terwijl pbbans er niets mee doet.
Mijn advies is ggc uitleggen welk programma het is zodat ze zelf de trigger kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben al bezig met GCC, maar die verwijzen mij weer naar EvenBalance. En dier reageren niet echt snel. Programma verwijder ik liever niet, gebruik het nogal veel tijdens racen. Zal hem is hernoemen en verplaatsen, kijken of dat helpt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c4 noob
c4 faggot
asgaro faggot

[afbeelding]
Vind het wel knap dat je daar 11.5 maanden over gedaan hebt. Ja, BF3 is er al weer bijna een jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:33:
[...]

Vind het wel knap dat je daar 11.5 maanden over gedaan hebt. Ja, BF3 is er al weer bijna een jaar. :+
Service stars:
- Assault: 13 *O*
- Engineer: 6 *O*
- Support en Recon: 0 -O-

Beter laat dan nooit er maar eens aan beginnen zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Asgaro schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Service stars:
- Assault: 13 *O*
- Engineer: 6 *O*
- Support en Recon: 0 -O-

Beter laat dan nooit er maar eens aan beginnen zeker :P
Je had nog niet eens c4 unlocked -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
Ik kwam dit tegen op reddit, http://www.reddit.com/r/b...rigin_under_1999_tons_of/

Free battlefield 2 voor mij! Moet je wel een vpn instellen want het is eigenlijk alleen voor us. Code is ook tijdelijk offline omdat je door een bug 2 gratis games kon halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

S.J_84 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:55:
Zo apart, heb met mijn huidige headset dat ik alles zo goed hoor in de cq maps dat het gewoon gek klinkt.
Ik hoor voetstappen van de boven en onderverdieping, het is dus soms lastig onderscheid te maken omdat je alles zo precies hoort.

Denk je dat er iemand het hoekje omkomt is het gewoon beneden je, vind de voetstappen van eigen persoon ook overdreven klinken.

Vaak pre fire ik om hoekjes als ik wat hoor, en dat breng de nodige hackusations met zich mee zo nu en dan :)
Dat met die voetstappen heb ik zelf niet zo veel last van (hoor het wel, maar ik raak er zelden van in de war), maar wat me meer stoort is dat je soms ook mensen geknifed hoort worden terwijl er niemand in de buurt is. Iedere keer denk ik dat ìk de sjaak ben, maar dat de animatie wat te laat start oid. :?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
lukjah schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:56:
Ik kwam dit tegen op reddit, http://www.reddit.com/r/b...rigin_under_1999_tons_of/

Free battlefield 2 voor mij! Moet je wel een vpn instellen want het is eigenlijk alleen voor us. Code is ook tijdelijk offline omdat je door een bug 2 gratis games kon halen
Kijk wel uit, EA houdt niet van fraude en dit kan een account terminatie betekenen.
Gebruik dus niet je account waar alle EA games aan gelinkt zijn anders kon het wel eens een dure game worden;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud filmpje dat ik ben tegengekomen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
w00t00w schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Dat met die voetstappen heb ik zelf niet zo veel last van (hoor het wel, maar ik raak er zelden van in de war), maar wat me meer stoort is dat je soms ook mensen geknifed hoort worden terwijl er niemand in de buurt is. Iedere keer denk ik dat ìk de sjaak ben, maar dat de animatie wat te laat start oid. :?
Dat is het dus, soms denk je dat iets bijzonder dicht bij jou gebeurt terwijl het gewoon onder of boven je bevind.
Positionele audio is handig, alleen op die maps niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

S.J_84 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:43:
[...]

Dat is het dus, soms denk je dat iets bijzonder dicht bij jou gebeurt terwijl het gewoon onder of boven je bevind.
Positionele audio is handig, alleen op die maps niet :P
Hehe... Ik hou het maar op "Only in Battlefield 3": soms denk je dat je doodgaat (bijv. door het geluid) terwijl er niemand in de buurt is, en een andere keer valt je daadwerkelijk spontaan dood neer terwijl er niemand in de buurt is :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:04:
In other news, DICE heeft ook nog wat goeds gedaan. AK rush is nu een soort van speelbaar geworden. :D
Soms is het nog steeds BS (als de AC130 er is) maar zonder speelt het best wel fijn.
En hier moet ik al weer op terug komen. DICE heeft nu namelijk een geweldige nieuwe mechaniek toegepast. Eerst moet je 60 seconden wachten op de AC130 waarin de defenders een soort van een frontlinie kunnen maken waarna de AC130 spawnt en iedereen dood raped omdat niemand een IGLA heeft. 8)7
Dit gevolgd met iedereen die met een IGLA spawnt, de AC130 sloopt terwijl ondertussen de tankdestroyers van de US, die toch altijd een meerderheid zijn vrij spel krijgen. MCOM arm, gevolgd door een kansloze poging om te verdedigen gevolgd door jawel, een nieuwe AC130 als iedereen weer met RPG's spawnt. :')

Alleen als jou team als defenders gewoon veel beter is dan kan je winnen. De attackers winnen bij gelijke skill met gemak. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:20:
[video]
Oud filmpje dat ik ben tegengekomen ^^
Opzich wel grappig maar je moet toegeven dat je wel een grote copycat bent :z

*ugh burger paul ugh*

Edit

En het is weer zover, wordt gekicked nadat ik 25-3 haalde en de admin een aantal keer neermaaide. Zo'n goede score is het nou ook weer niet.

:O

[ Voor 20% gewijzigd door rickyy op 14-10-2012 20:40 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
JEZUS

Ging een potje ziba tower spelen, ging allemaal prima. Zie ik ineens allemaal rage comments van enemies van hacker hacker. Kijk ik in de scorelijst staan 2 mensen van mijn team 125-1 en iets van 113-1. Gaan ze ook nog eens lopen braggen in de chat over hoe geweldig ze wel niet zijn met hun hacks. Tieft toch ff lekker een k****rend op ja. Gadveredamme

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vandaag weer gekicked van een server. speede armored shield en ik was eerste met een score van 16 - 12 (helemaal niet goed dus)
de rest van mijn team had 1 - 19 etc.
wordt ik gekicked met reason. Possible cheating.

Het moet niet gekker worden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Pykow schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:18:
vandaag weer gekicked van een server. speede armored shield en ik was eerste met een score van 16 - 12 (helemaal niet goed dus)
de rest van mijn team had 1 - 19 etc.
wordt ik gekicked met reason. Possible cheating.

Het moet niet gekker worden.
Dussss, boeiend? Volgens mij is iedereen dit al 59x overkomen. In uw geval, NEXT, volgende server, klaar. Principe is jammer, maar het is niet anders

Verder geen discussie starten, maar word 't beetje moe van al dit gedoe. Dit werkt niet, dat is niet eerlijk, dat is OP. Enkele keer hebben we gelijk, maar verder.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk, een zeldzame DICE dev sighting op battlelog. En het is ook nog Gustav, aka I am going to ban you for fixing the colour correction BS. Zo te zien gaan ze eindelijk de soldier camo bug fixen. Kennelijk hadden ze geen idee dat die er was. 8)7

http://battlelog.battlefi...ew/2832654348235861387/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:48
DanielWW2 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:41:
Kijk, een zeldzame DICE dev sighting op battlelog. En het is ook nog Gustav, aka I am going to ban you for fixing the colour correction BS. Zo te zien gaan ze eindelijk de soldier camo bug fixen. Kennelijk hadden ze geen idee dat die er was. 8)7

http://battlelog.battlefi...ew/2832654348235861387/1/
lol, Zouden ze nu alsof doen of weten ze het nu echt niet.? De vraag is wat is more retarded...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:48:
[...]

lol, Zouden ze nu alsof doen of weten ze het nu echt niet.? De vraag is wat is more retarded...
That is, an excellent question. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Kut weer dat dit battlereport niet is opgeslagen :\

Was een potje Ziba Tower CQ met 28 man 600 tickets. We stonden uiteindelijk zo'n 200 tickets achter omdat we 2 spelers minder hadden, 300-500 was het.

Uiteindelijk met 50 tickets verschil gewonnen! Had een score van 86-25 en zoals gebruikelijk gebruikte ik weer hacks. Gelukkig niet gekickt of gebanned.

Beste comeback ever.

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 14-10-2012 22:47 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
tobitronics schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:58:
JEZUS

Ging een potje ziba tower spelen, ging allemaal prima. Zie ik ineens allemaal rage comments van enemies van hacker hacker. Kijk ik in de scorelijst staan 2 mensen van mijn team 125-1 en iets van 113-1. Gaan ze ook nog eens lopen braggen in de chat over hoe geweldig ze wel niet zijn met hun hacks. Tieft toch ff lekker een k****rend op ja. Gadveredamme
Jezus heeft wel wat beters te doen dan naar jouw huilie-huilie te luisteren.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 01:10
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:20:
[...]

1 ervan was ik iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:47:
Kut weer dat dit battlereport niet is opgeslagen :\

Was een potje Ziba Tower CQ met 28 man 600 tickets. We stonden uiteindelijk zo'n 200 tickets achter omdat we 2 spelers minder hadden, 300-500 was het.

Uiteindelijk met 50 tickets verschil gewonnen! Had een score van 86-25 en zoals gebruikelijk gebruikte ik weer hacks. Gelukkig niet gekickt of gebanned.

Beste comeback ever.
Wees dan ook niet z'n obvious 1337 leed hackzor. :+
Oh en DICE doet het onmogelijke, cheaters die een ban krijgen. :o

http://battlelog.battlefi...blackest/stats/599873816/

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img819/5102/banh.gif
(best GIF EVER, en relevant) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nog geen progressie over mijn ban. GGC is gestopt met reageren en Evenbalance reageert al helemaal niet. Inmiddels ook een mail naar EA gestuurd, maar ook daar verwacht ik niet veel van. Wordt waarschijnlijk de game opnieuw kopen :(

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
NoFearCreations schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 00:12:
Nog geen progressie over mijn ban. GGC is gestopt met reageren en Evenbalance reageert al helemaal niet. Inmiddels ook een mail naar EA gestuurd, maar ook daar verwacht ik niet veel van. Wordt waarschijnlijk de game opnieuw kopen :(
Er is nog niemand gebanned voor FXAA injector of Colour-tweaker, dus er zal wel iets anders aan de hand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:29
NoFearCreations schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 00:12:
Zo te zien is het geen PB ban.
Battlefield 3 fdb648d5
A match was found for your search query.
Public access can not view clean players.
Op GGC sta je wel geregistreerd:
Time Nickname Reason Banned by
12-10-12 22:01 NoFearCreations 77.250.*.* Violation (GAMEHACK) #89229 GGC-Stream
Het lijkt dus een GGC ban te zijn.
Je kan je ban aanvechten via hun appeal proces: http://www.ggc-stream.com/tisy/ticket/write-banappeal

Je kan dus nu enkel spelen op servers zonder ggc-streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jup, weet dat ik gebant ben voor een programma wat ik gebruik tijdens NFS Shift 2, JoyToKey. Maar snap niet dat ik nu ineens wordt gebant, gebruik dat al maanden.

En hier zie je dat ze PBBans zeggen dat het een false positiv is:
http://www.pbbans.com/for...-removed-bf3-t156615.html

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ban will not be removed, dus ik ben fucked. Waar kan ik het goedkoopst BF3 + Karkand kopen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
NoFearCreations schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:39:
Ban will not be removed, dus ik ben fucked. Waar kan ik het goedkoopst BF3 + Karkand kopen?
Pricewatch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
NoFearCreations schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:39:
Ik zou kijken naar Battlefield3 Premium Edition:
http://www.budgetgaming.n...3+premium+edition_PC.html
pricewatch: Battlefield 3 Premium Edition, PC
De Premium Edition van Battlefield 3 bevat:
- De game Battlefield 3
- De Premium Service: Battlefield 3 Premium is een aanbieding welke bestaat uit vijf digitale uitbreidingspakketten, waaronder
Battlefield 3: Back to Karkand
Battlefield 3: Close Quarters
Battlefield 3: Armored Kill
Battlefield 3: End Game
Battlefield 3: Aftermath

[ Voor 9% gewijzigd door mhoogendam op 15-10-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Is het bekend of er een catch-up pack komt? Ik heb nog steeds alleen BF3 en wil nu sowieso B2K kopen (speel het spel de laatste tijd weer erg veel) maar het is natuurlijk nog leuker als ik een beetje cheap CQ en AK er ook bij kan krijgen, dan kan ik weer even vooruit.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
roy-t schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:00:
Is het bekend of er een catch-up pack komt? Ik heb nog steeds alleen BF3 en wil nu sowieso B2K kopen (speel het spel de laatste tijd weer erg veel) maar het is natuurlijk nog leuker als ik een beetje cheap CQ en AK er ook bij kan krijgen, dan kan ik weer even vooruit.
Met Premium krijg je alle 3 de pakket + de komende pakketten. uiteindelijk is de prijs van Premium waarschijnlijk goedkoper.
pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik wil juist geen premium. Totaal geen behoefte een CQ of AK, en diegene met wie ik altijd speel, heeft ook alleen Vanilla + B2K.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NoFearCreations schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:05:
Ik wil juist geen premium. Totaal geen behoefte een CQ of AK, en diegene met wie ik altijd speel, heeft ook alleen Vanilla + B2K.
Maar degene die de vraag stelde wel :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ik dacht gister, goh even leuk wat BF3 doen. Ik join een CQDOM server en het gaat lekker, ons team stond wat achter en uiteindelijk nipt gewonnen ik stond wel positief maar ik kan nou niet zeggen dat het aan mij lag, volgens mij hebben we gewoon in de late game beter gespeeld. Maar na het potje kwam er geen battlelog update dat het potje geweest was met scores en ribbons etc. En blijkbaar hadden andere dat ook door. Mensen die ik hard aan het doodschieten was de rond ervoor die konden in scrapmetal ineens zo veel beter spelen. En konden zelfs spawn rapen. Ik stond 20-8 op een moment en 1 dude gaat zitten campen, zet ze wallhack aan oid. En schiet door geblindeerde ramen me neer zodra ik spawn, en niet alleen bij mij. Die dude ging van een 5-20 score naar 80-22 aan het einde van het potje. Het was gewoon niet meer gezellig en ik heb in tijden niet zo hard geraged. Toen maar naar me nest gegaan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
mhoogendam schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:03:
[...]

Met Premium krijg je alle 3 de pakket + de komende pakketten. uiteindelijk is de prijs van Premium waarschijnlijk goedkoper.
pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC
Ah natuurlijk, dat had ik kunnen weten. Vond 50,- wat veel maar via de pricewatch kwam ik bij gamecardwinkel of zoiets en daar verkopen ze het voor 35,- BF3 is nu aan het updaten dus zo dadelijk eindelijk weer Wake Island spelen :).

Edit @ DanielWW2, damn it, laat me nu even in de waan dat alles geweldig is gedurende de download :+

[ Voor 7% gewijzigd door roy-t op 15-10-2012 13:49 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roy-t schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:43:
[...]

Ah natuurlijk, dat had ik kunnen weten. Vond 50,- wat veel maar via de pricewatch kwam ik bij gamecardwinkel of zoiets en daar verkopen ze het voor 35,- BF3 is nu aan het updaten dus zo dadelijk eindelijk weer Wake Island spelen :).
Ah, de meest (kleur) verkrachte map in BF3. :+
Echt hoe DICE die map zo heeft kunnen toetakelen met hun colour correction en onbalans van conquest/rush is mij een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is er een manier om te filteren op servers die geen GGC stream hebben? Dan kan ik totdat ik een andere account heb toch nog een beetje spelen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:52:
Is er een manier om te filteren op servers die geen GGC stream hebben? Dan kan ik totdat ik een andere account heb toch nog een beetje spelen.
Niet dat ik weet. Het is volgens mij alleen geen meerderheid die GGC draaien omdat die nogal eens false positives hebben en er kennelijk ook geen f*ck aan doen...
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan alleen filteren op PB, maar niet op GGC omdat het niet officieel van DiCE is.
Net zo goed dat Counter-strike. Team fortress 2 een VAC ban kunnen geven maar ook een Steamban.
2 anti-cheat systemen waarbij VAC ondersteund wordt door de ontwikkelaar en steambans niet,

bij BF3 is dat dat dus PB en GGC.
Blijf het nog steeds een gek verhaal vinden, dat je verbannen wordt door een hotkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:37:
Blijf het nog steeds een gek verhaal vinden, dat je verbannen wordt door een hotkey
Ik snap hem wel - die hotkey apps stellen je in staat allerlij coole shit to scripten om recoil tegen te gaan of schijnbaar zelfs te kikken als er bepaalde pixels op een bepaalde plek op je scherm komen. Dus dat ze daar niet happy van worden snap ik. Aan de andere kant zijn hotkeyapps zo algemeen als haren op een hond en er vanuitgaan dat als je zo'n ding hebt je dús een hekker bent vind ik bizar, zeker omdat je als je er voor zou kicken ipv bannen het geen probleem zou zijn (want dan unload je je hotkeyapp tijdens het BF3 spelen en is iedereen blij...).
Dat vind ik er behoorlijk gestoord aan.

Overigens zeg ik nu niet dat NFC niet cheat, wat volgens GGC wel moet zijn omdat zij geen ban krijgen met hun hotkeyapp, maar dat het bannen op de aanwezigheid van hotkeyapps bezopen is als je een prima kickalternatief hebt om false positives te voorkomen. Als je er prat op gaat dat zoveel mensen toegang tot hun server af laten hangen van jouw banlists dan is enige voorzichtigheid in het op die lijst zetten van spelers wel aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Volgens mij krijg je na die AutoHotKey rel alleen nog maar een kick van de server met de message: Disallowed Program/Driver [119005] wat enkel een kick is en dus geen ban. Volgens mij doen ze dit juist vanwege die false positives, aangezien het hebben van AutoHotKey niet gelijk staat aan het gebruiken van macro's in Battlefield 3.

Anyways is vreemd verhaal waarom hij dan wel een ban krijgt nu en niet tig maanden geleden als setup min of meer hetzelfde is gebleven. Nog vervelender als je van kastje naar de muur word gestuurd door GGC/PB/PBB... en aan EA helpdesk heb je in dit soort situaties echt helemaal NIKS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:15:
Volgens mij krijg je na die AutoHotKey rel alleen nog maar een kick van de server met de message: Disallowed Program/Driver \[119005] wat enkel een kick is en dus geen ban. Volgens mij doen ze dit juist vanwege die false positives, aangezien het hebben van AutoHotKey niet gelijk staat aan het gebruiken van macro's in Battlefield 3.

Anyways is vreemd verhaal waarom hij dan wel een ban krijgt nu en niet tig maanden geleden als setup min of meer hetzelfde is gebleven. Nog vervelender als je van kastje naar de muur word gestuurd door GGC/PB/PBB... en aan EA helpdesk heb je in dit soort situaties echt helemaal NIKS.
Ze hebben, als ik zo eens alles teruglees, bij PBBans drie "foutcodes" ge-unbanned wegens false positives, en bij GGC maar twee - niet die derde waar NFC last van heeft. En nu zeggen ze hem met zichzelf de liefde te bedrijven, schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hopelijk kan ik een account van een maat van mij krijgen, dan hoeft ik alleen B2K nog te kopen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een zielig volk net op de GoT server.
2 jet piloten die steeds wegvliegen en steeds in je rammen echt zielige figuren heb je toch online
Als je ze neerhaald springen ze eruit of ze crashen steeds.

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 15-10-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 13:05

r.marijnissen

sapphire512mb

wHOOOOOOOOOOOOOOO,

Kom net van een server met punkbuster aan, anti cheatsoftware draaid, mega cheating....

60 man in de game 3 personen knallen alles dood wat maar in hun richting loopt.
94 kills, 2xdead, niet met sniping maar gewoon rush.

Ik switch team loop achter hem, echt volle cheat.

Baal er van dacht dat de game cheat vrij was online.

Zowat GOD mode maar dan in multiplayer.

Iemand al meegemaakt zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
r.marijnissen schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:07:
wHOOOOOOOOOOOOOOO,

Kom net van een server met punkbuster aan, anti cheatsoftware draaid, mega cheating....

60 man in de game 3 personen knallen alles dood wat maar in hun richting loopt.
94 kills, 2xdead, niet met sniping maar gewoon rush.

Ik switch team loop achter hem, echt volle cheat.

Baal er van dacht dat de game cheat vrij was online.

Zowat GOD mode maar dan in multiplayer.

Iemand al meegemaakt zo erg?
Eeeeerm....

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Gekicked omdat ik een KDR van >10.0 had. Ja vind je het gek als ik de Gunship heb weten te bemachtigen in Rush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Echt jammer, dat het uberhaupt kan dacht dat punkbuster zowst alles al tegenhield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Thijmeus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:14:
Gekicked omdat ik een KDR van >10.0 had. Ja vind je het gek als ik de Gunship heb weten te bemachtigen in Rush :P
Tja maar dat mag, is wat anders als volle bak cheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r.marijnissen schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:15:
Echt jammer, dat het uberhaupt kan dacht dat punkbuster zowst alles al tegenhield
Not sure if serious? :P
PB is een zwaar achterhaalde "anitcheatservice" die altijd achter de feiten aanloopt. De cheatmakers gaan sneller met het maken van aimbots etc dan dat PB ze kan achterhalen. PB doet eigenlijk jack sh*t tegen cheats op de korte termijn. Het enige dat werkt zijn alerte admins die je meteen van de server bannen als je cheat. PB en PBB/GGC zijn handig om al ontdekte cheaters te weren zodat een admin ze niet van de server hoeft te bannen maar voor de rest redelijk nutteloos...

Voorbeeld:
De laatste week krijgen heel wat mensen een ban voor aimbot #50120. Die stamt kennelijk al uit april/mei...
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-10-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:46
DanielWW2 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:19:
PB is een zwaar achterhaalde "anitcheatservice"
Mjah, maar er is niet echt iets anders verkrijgbaar zover ik weet.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

AlterIWNet had toendertijd zelf een anticheat engine gemaakt, AIC. Die werkte voor 99,9%, maar daar zaten ook 24/7 vrijwilligers op die hem updaten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

NoFearCreations schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:47:
AlterIWNet had toendertijd zelf een anticheat engine gemaakt, AIC. Die werkte voor 99,9%, maar daar zaten ook 24/7 vrijwilligers op die hem updaten.
Dit zijn inderdaad wel vaak de meest effectieve anti-cheat programma's: door de community gemaakt en gericht op één game. Punkbuster, VAC en dergelijke houden alleen de meest basic dingen tegen of detecteren ze denk ik zodat niet letterlijk echt iedereen gaat cheaten.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Even iets anders.

Weet iemand hoe ik mijn maw omlaag krijg?
Game zegt bij gebruik: num1 is up. Oke dat werkt.
Omlaag is: [ ]

Maar welke knop dat is, heb heel het bord al gehad, hij gaat alleen omlaag als ik hem los connect??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:19:
[...]

Not sure if serious? :P
PB is een zwaar achterhaalde "anitcheatservice" die altijd achter de feiten aanloopt. De cheatmakers gaan sneller met het maken van aimbots etc dan dat PB ze kan achterhalen. PB doet eigenlijk jack sh*t tegen cheats op de korte termijn. Het enige dat werkt zijn alerte admins die je meteen van de server bannen als je cheat. PB en PBB/GGC zijn handig om al ontdekte cheaters te weren zodat een admin ze niet van de server hoeft te bannen maar voor de rest redelijk nutteloos...

Voorbeeld:
De laatste week krijgen heel wat mensen een ban voor aimbot #50120. Die stamt kennelijk al uit april/mei...
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html
Dit is de aangepaste aimbot van artificial aiming nadat het in april/mei werd gedetecteerd.
Het mooie is,na de 2e detectie had AA het gefixed maar ze hadden iets verkeerd gedaan zodat het helemaal niet safe was om de aimbot te gebruiken.
Nu zijn er dus heel veel geband :P

Helaas loopt PB altijd achter de feiten aan en komen dit soort mazzeltjes zoals nu met aimbot 50120 heel zelden voor, een live admin is altijd het beste mits hij goed is en fatsoenlijke tools tot zijn beschikking heeft zoals battle recorder, helaas ontbreekt die in bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:12:
[...]

Dit is de aangepaste aimbot van artificial aiming nadat het in april/mei werd gedetecteerd.
Het mooie is,na de 2e detectie had AA het gefixed maar ze hadden iets verkeerd gedaan zodat het helemaal niet safe was om de aimbot te gebruiken.
Nu zijn er dus heel veel geband :P
Dus nog pijnlijker dan ik dacht. :P
Maar wel karma voor de cheaters. :D
Helaas loopt PB altijd achter de feiten aan en komen dit soort mazzeltjes zoals nu met aimbot 50120 heel zelden voor, een live admin is altijd het beste mits hij goed is en fatsoenlijke tools tot zijn beschikking heeft zoals battle recorder, helaas ontbreekt die in bf3.
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat PB niet gewoon die cheats koopt op verschillende acounts en meteen ban na ban na ban uitvoerd tot het punt dat de cheatmakers zo in het nauw gedreven worden dat ze het moeten opgeven. Ik mis misschien iets maar dit lijkt me toch een redelijk mooie oplossing. En EA mag me daar wel een paar euro voor vragen ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:16:
[...]

Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat PB niet gewoon die cheats koopt op verschillende acounts en meteen ban na ban na ban uitvoerd tot het punt dat de cheatmakers zo in het nauw gedreven worden dat ze het moeten opgeven. Ik mis misschien iets maar dit lijkt me toch een redelijk mooie oplossing. En EA mag me daar wel een paar euro voor vragen ja. ;)
???
Volgens mij snap ik je verhaal niet helemaal...
Punkbuster moet cheats kopen voor accounts (van PB zelf?? of random spelers???) om deze vervolgens allemaal te bannen???
Dan werp je die cheaters toch alleen maar geld in de schoot?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AdmiralSnipe schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:26:
[...]

???
Punkbuster moet cheats kopen voor accounts (van PB zelf?? of random spelers???) om deze vervolgens allemaal te bannen???
Dat is dan ongeveer 60 euro om alle cheaters in 1 keer weg te krijgen, lijkt me niet zo heel veel geld en het zal AA echt niet helpen om ineens nieuwe cheats uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
r.marijnissen schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:10:
Even iets anders.

Maar welke knop dat is, heb heel het bord al gehad, hij gaat alleen omlaag als ik hem los connect??
Bedoel je de MAV?
Bij mij werkt dat via de crouch knop.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:26:
[...]

???
Voor eigen accounts van PB ja. Die cheats worden als abbo aangeboden, PB neemt een paar abbo's op verschillende accounts met verschillende betaalrekeningen en ontleed die cheats meteen. Desnoods spelen ze een paar potjes online om de boel echt te testen. Dan komt de banhamer. })
De cheat word geüpdatet door de cheatmakende "klootzakjes" en banhamer strikes again. Dat is de enige manier om die cheatmakers te slopen. Als de pakkans te groot word dan gaan mensen echt geen cheats meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r.marijnissen schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:10:
Even iets anders.

[ ] betekent dat er geen key aan die functie is toegewezen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 15-10-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:16:
[...]

Dus nog pijnlijker dan ik dacht. :P
Maar wel karma voor de cheaters. :D

[...]

Dit doet evenbalance ook en er zijn ook cheat hunters(vrijwilligers) die cheats doorspelen aan evenbalance.
Het kost tijd om de cheat te ontcijferen, cheats worden remote geactiveerd, dit is een service die je krijgt bij een cheat abo, cheat devs zijn niet dom en maken het evenbalance heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:56:
[...]

Dit doet evenbalance ook en er zijn ook cheat hunters(vrijwilligers) die cheats doorspelen aan evenbalance.
Het kost tijd om de cheat te ontcijferen, cheats worden remote geactiveerd, dit is een service die je krijgt bij een cheat abo, cheat devs zijn niet dom en maken het evenbalance heel moeilijk.
Cheatmaking scumbags. :/

Iets met serverpark in een bananenrepubliek en DDoS zal ook wel niet werken? :+
Nee, ik roep niet op tot een DDoS aanval tegen die cheatmakers hun sites en zou daar ook niet aan meedoen.

EA en al die andere publishers die ze aanklagen voor violation van de TOS van respectievelijk elke publisher zal ook wel niet gebeuren.
EU instantie die cheaters van het internet gooit? :P (zal de VN leuk vinden met hun internet is een mensenrecht) 8)7

In other words, we are f*cked. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Op dit moment in een LiveChat met EA, kijken of ik daar wat wijzer wordt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 22:22

InFamous

excommunicado

Is er toevallig al wat bekend over het wel of niet toestaan van de fxaa injector?
Werd toen strak gekicked, melding was iets van "unidentified software" Daarna server weer gejoined en zelfde feestje, fxaa injector verwijderd en probleem is weg.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFamous schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:22:
Is er toevallig al wat bekend over het wel of niet toestaan van de fxaa injector?
Werd toen strak gekicked, melding was iets van "unidentified software" Daarna server weer gejoined en zelfde feestje, fxaa injector verwijderd en probleem is weg.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aGbEFvZTXX09CfSZGoKWCGf7/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FqtkbWlJ8yKO2vRP5ASBxbSy/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LDLT6rPogaYZ4M61ueGdtql3/full.jpg

Heb toch ernstig mijn twijfels dat er ooit iets aan FXAA gedaan gaat worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Oke, nja vreemd ik heb die fxaa injector van de week geinstalleerd, paar potjes gespeeld zonder problemen. Tot vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFamous schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:28:
Oke, nja vreemd ik heb die fxaa injector van de week geinstalleerd, paar potjes gespeeld zonder problemen. Tot vandaag.
Ik heb het al sinds januari, nooit gekicked. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

DanielWW2 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:30:
[...]

Ik heb het al sinds januari, nooit gekicked. ;)
Nee ik snap het ook niet, maar heb niks geinstalleerd deze week( niet eens op de pc geweest ) en sinds vandaag continue die kicks, fxaa injector verwijderd en kicks zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NLsandman schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:12:
Zie het gewoon als virusscanners, het gros van cheats wordt gedetecteerd, maar er zijn altijd trojans/virussen die wel door je scanner heen komen (kijk de reports maar eens van anti-virus), niet omdat ze altijd achter de feiten aanlopen, maar veelal omdat het tijd kost een waterdicht detectiesysteem te bouwen.

Het is niet de eerste keer dat mensen met G-software, USB soundcards of welke software emulatie dan ook toch door PB, VAC of GG worden gedetecteerd als cheats, andersom weer dat 1 van deze 3 wordt gezien als je trojan/rootkit door je virusscanner :P

Het was in de tijd van CS1.6 dat het soms weken/maanden duurde voordat een bepaalde bot-builds pas werd gedetecteerd, ze zijn nu stukje creatiever geworden met cheats en kost het nog meer moeite die dingen op een perfecte manier te kunnen vinden.

Andere kant snap ik niet dat er geen actievere server software is die bepaalde 'onrealistische stats' kan meten, enkel je achteraf via een battlelog kan zien wat iemand doet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Specefieke server die er voor kickt?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Meerdere servers waar ik werd gekicked, enigste overeenkomst was dat het russiche servers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFamous schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:34:
[...]

Meerdere servers waar ik werd gekicked, enigste overeenkomst was dat het russiche servers waren.
Word je niet gewoon gekicked omdat je uit NL komt. Er is in ieder geval geen update van PB geweest vandaag dus dat is het niet. Ik kan gewoon online als ik wil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

DanielWW2 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:36:
[...]

Word je niet gewoon gekicked omdat je uit NL komt. Er is in ieder geval geen update van PB geweest vandaag dus dat is het niet. Ik kan gewoon online als ik wil. ;)
Ja ik kan ook weer online en speelde net in de servers waar ik werd gekicked, speel er vaker op althans mijn vriendin, nooit eerder problemen gehad en nu ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

InFamous schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:34:
[...]

Je had zeker geen aimbot of wallhack :P

btw: zojuist G3A3 Service Star 100 bijeengeschoten. 1 down, 85 to go :+
Tijd wellicht voor een nieuw favoriet schietijzer... >:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

w00t00w schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:17:
[...]

Je had zeker geen aimbot of wallhack :P

btw: zojuist G3A3 Service Star 100 bijeengeschoten. 1 down, 85 to go :+
Tijd wellicht voor een nieuw favoriet schietijzer... >:)
nee die had ik uit gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

EA LiveChat kwam uit op niks, en GGC en Evenbalance reageren nog steeds nergens op. Spel opnieuw kopen heeft geen zin, een GUID ban is op ip en gamekey. Dat wordt straks maar Blacks-Ops 2 ofzo,....

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:59:
Wat een zielig volk net op de GoT server.
2 jet piloten die steeds wegvliegen en steeds in je rammen echt zielige figuren heb je toch online
Als je ze neerhaald springen ze eruit of ze crashen steeds.
Doodsimpele oplossing... niet meer op GoT servers spelen :) Ik heb er ook ervaring mee. Veruit de meest onvolwassen en zielige servers die ik tot op heden heb gezien. Geld zowieso voor NL servers. En dan bedoel ik met name de admins en hun vriendjes. Kicken van andere spelers omdat ze het iets te goed doen, want ja, de admin en z'n mede GoT 'ers willen wel winnen natuurlijk. En oh ja aangezien het om een NL server gaat... uiteraard het gescheld met k*nker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:58:
[...]
Doodsimpele oplossing... niet meer op GoT servers spelen :) Ik heb er ook ervaring mee. Veruit de meest onvolwassen en zielige servers die ik tot op heden heb gezien. Geld zowieso voor NL servers. En dan bedoel ik met name de admins en hun vriendjes. Kicken van andere spelers omdat ze het iets te goed doen, want ja, de admin en z'n mede GoT 'ers willen wel winnen natuurlijk. En oh ja aangezien het om een NL server gaat... uiteraard het gescheld met k*nker.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook op die servers altijd een beetje het idee heb "waarom staat T.net toe dat hun naam te grabbel gegooid wordt met zulke slechte BF3 servers". Kansloos gehuil, gescheld en ontzettend drammerige admins en spelers zijn daar aan de orde van de dag, echt de meest onsympathieke eikels spelen daar lijkt het wel, en niemand die er enigszins orde op zaken stelt.
Kijk, dat iemand zulke servers runt moet ie zelf weten, maar ik zou als bedrijf m'n naam er niet op willen zien.
Ze staan ook meer nog in m'n favorites omdat ik ze er niet uit heb gehaald dan omdat ik er ooit nog op speel... of spelen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

NoFearCreations schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:38:
EA LiveChat kwam uit op niks, en GGC en Evenbalance reageren nog steeds nergens op. Spel opnieuw kopen heeft geen zin, een GUID ban is op ip en gamekey. Dat wordt straks maar Blacks-Ops 2 ofzo,....
Spel opnieuw kopen, dan krijg je toch een andere gamekey?
Ik dacht altijd dat GUID puur de gamekey is. Aangezien een IP niet altijd vast is.
"vroegah" toen ik nog COD4 clanwars speelde in clanbase kreeg je ook altijd een guid-check.
Ik kwam er altijd doorheen ondanks IP change.

Je IP kun je misschien veranderen, ligt aan je provider. bv Ziggo heeft een dynamisch IP.
Die heb ik ook al enkele keren veranderd.

[ Voor 10% gewijzigd door mukkel op 16-10-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Vanmij mag er ook weleens een blacklist komen voor kinderachtige server admins.. Momenteel vermijdt ik alles Franse servers, daar wordt ik zo vaak gekicked door een admin om de meest vage redenen, de enige overeenkomst is dat ik dan vaak bovenaan sta of een sniper ergens op een heuvel geknived heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik ben een sucker voor die challenges en het liefst heb ik ze allemaal op "complete" staan. Vandaar dat ik van het weekend met die L85A2 ben gaan schieten op de assault. Maar wat een verschrikkelijke bagger gun is dat :S. Ik was blij dat ik van die challenge af was. En toen ik zag dat ik gewoon direct had kunnen beginnen met de UMP45 challenge (ik dacht aan hetzelfde gevalletje als bij de eerdere waar je de eerste 4 moest halen om de 5de te unlocken(maar waar je wel aan unlocks kon beginnen als 1 van de 4 gehaald was)).

Maar wat een BEEST is de UMP45 geworden. Holy shit, op range nog steeds een goede gun maar close quarters. DAMN, het is tijden geleden dat ik zo makkelijk 3-4 mensen met 1 magazijn neer maaide, maar de UMP doet het. Gewoon een laser sight, silencer en kobra sight er op en gaan. Ik denk dat dit mijn Engineer wapen gaat worden (vond hem heerlijk in BFBC2). En ik kan niet echt wennen aan de G36C(goed wapen none the less) of de M4A1. Iemand anders die dit ook gemerkt heeft/had?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Pagina: 1 ... 119 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.