Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

ik zaou maar niks doen als ik jou was dadelijk ben je alles kwijttobitronics schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:02:
WTF is dit??? Kwam met moeite al op de battlelog website, moest ineens opnieuw inloggen (???) en nu dit:
[afbeelding]
Ik kom er niet weg en mn eigen username invullen werkt natuurlijk niet. Ook is origin down bij mij... Iemand tips voor dat battelog dingetje?
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17-09 11:11
Angelo OTR
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Angelo NL / Global Cargo VTC
EDIT: Minder nais als de lag het hele spel weer facking onspeelbaar maakt. GET YOUR SHIT SORTED, DICE
[ Voor 43% gewijzigd door Mavamaarten op 11-10-2012 21:03 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Iedereen was tegen mij bezig.
Hacker, cheater, m16A3 noob, je hebt hulp vanaf boven. Pykow is a Girl
http://battlelog.battlefi...how/46059944/1/172685289/
[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 11-10-2012 21:23 ]
Well, 1 (bovengemiddelde stats) + 1 (n00b weapon) + 1 (het gemiddelde speler-IQ) = 3 (hackusations), toch?Pykow schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:23:
Ok dit was gewoon niet normaal op onze GoT server.
"Pykow is a girl" snap ik trouwens niet helemaal: je houdt het toch voor je wanneer je gep0wned wordt door een chick
[ Voor 15% gewijzigd door w00t00w op 11-10-2012 21:30 ]
---
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Haha precies, het leukste was nog mijn teammaat rickjuh was opeens aan het schreeuwen dat iedereen naar mij toe kwam en dat ik maar moest opletten want minimaal 10 man stonden om me heen en in die fase had ik niks aan mijn M16, want die was leeg en zat ik met de AUG A3, M5K, M4A1w00t00w schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:27:
[...]
Well, 1 (bovengemiddelde stats) + 1 (n00b weapon) + 1 (het gemiddelde speler-IQ) = 3 (hackusations), toch?
"Pykow is a girl" snap ik trouwens niet helemaal: je houdt het toch voor je wanneer je gep0wned wordt door een chick
Verwijderd
Ehm al langMavamaarten schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:35:
Wut?! Sinds wanneer is er ook een gotbf3 32 TDM canals server? Nais!
Al eens geprobeert origin af te sluiten als je BF3 speelt? Had daarnet enorme lagdrops doordat origin 1/3 van me CPU opvratEDIT: Minder nais als de lag het hele spel weer facking onspeelbaar maakt. GET YOUR SHIT SORTED, DICE
Maar goed, die tijd is nu voorbij
Eergisteren en vandaag veel gespeeld en toch wat dingen die ik wou opmerken:
- Alborz Mountain is zo frustrerend. Ik ben verbaasd dat nog niemand heeft geklaagd over het té bergachtige landschap. Ik heb dus niets tegen de grote afstanden die je moet afleggen, maar wél iets tegen die uberstijle vlaktes waar je dan niet weet of je er ooit op gaat kunnen klimmen of niet. Daar sta je dan als een gek te jumpen met de hoop dat je character wat beweegt. Zo niet, moet je terug naar beneden en een andere route zoeken.
Voor de rest is de map wel leuk, hoewel ik niet echt happig ben op al die sneeuw. Daarom dat ik liever in dat groene onderstuk speel met hier en daar wat sneeuw.
- Ik snap de kritiek niet op Death Valley omdat die te blauw zou zijn. I FUCKING LOVE BLUE
Deze map samen met Armored Shield, zijn mijn meest geliefde maps van deze expansion.
- In de periode dat ik BF3 beu was, heb ik een upgrade gedaan. En damn, toch even opmerken: een overgang van gemiddelde 25-30 fps naar 50 tot 80 fps op volle 64p servers is een leuke verandering. Alles voelt niet alleen smoother, maar het ZIET er ook zoveel smoother uit. Nu pas snap ik echt die mensen die zeggen dat ze "60 fps als de minimale grens zien".
- Ik heb vandaag met een bizarre load-out gespeelde, puur om eens zot te doen en ook om te experimenteren: de Recon class samen met een close quarters wapen (dus PDW, PP19, M5K, etc) op de Armored Kill maps (op 64 player servers).
Blijkbaar eindigde ik meestal toch nog in de top 5 van mijn team, hilarisch.
(Terwijl je bij Assaults veel punten scoort door healing + revives, bij Engineer door kills met de Rocket/Javeling/etc + repairen, en bij Support door voornamelijk je C4 veel te gebruiken.)
Dan begin ik mij toch vragen te stellen over hoe mijn team speelt en of ze wel efficiënt bezig zijn. Komaan, een Recon met een close quarters wapen die die Assaults met hun medium range wapens, etc voorbijsteekt
De andere classes heb ik nog niet uitvoerig geprobeerd op de AK maps. Ik ben namelijk van plan om meer te experimenteren en daarom ga ik in de volgorde recon => support => engineer => assault alle wapens uitproberen en zo eindelijk eens een top-wapens-lijstje samen te stellen.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Volgens mij geniet je behoorlijk van die aandacht dus doe nou maar niet alsof je het zo vervelend vind.Pykow schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:23:
Ok dit was gewoon niet normaal op onze GoT server.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Beetje attention whoring kan nooit geen kwaadTsurany schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:44:
[...]
Volgens mij geniet je behoorlijk van die aandacht dus doe nou maar niet alsof je het zo vervelend vind.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dafuq is wrong with you?Asgaro schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:35:
- Ik snap de kritiek niet op Death Valley omdat die te blauw zou zijn. I FUCKING LOVE BLUESerieus, ik vind het wel iets hebben en vind het uit artistiek oogpunt wel mooi. Ik heb tot nu toe deze map het meest gespeeld. (Dit ligt ook wel deels aan het feit dat er meer actie is: doordat de flags relatief dicht bij elkaar staan soms, krijg je soms echt frontlinies zoals je normaal in Rush hebt.)
Verder hoop ik dat je nu wal meer zal raken nu je een fatsoenlijke framerate hebt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ervan genieten heb ik geen problemen mee doe ik ook. Maar het deel dat men inderdaad erover gaat "zeuren" , terwijl je het dus eigenlijk leuk vindt, op internet kan ik ook niet tegen. Vind ik een beetje arrogant.Tsurany schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:44:
[...]
Volgens mij geniet je behoorlijk van die aandacht dus doe nou maar niet alsof je het zo vervelend vind.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
1) In de DLC zit geen extra single player content of ben ik verkeerd ?
2) Mis ik een deel van de online ervaring zonder de exapnsion's, of is het eigenlijk een must dat ik deze heb ?
Koop premium. Is goedkoper en krijg je de toekomstige ook. Lees maar eens meer daarover.Nactive schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:31:
Bedankt voor het snelle antwoord, dan maar de uitbreidingen ook kopen.
Was ook een tijdje in de aanbieding.
Been there, done that. Dan zit er nog maar één ding op: Tactical Suicide (TS)Asgaro schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:35:
Alborz Mountain is zo frustrerend. Ik ben verbaasd dat nog niemand heeft geklaagd over het té bergachtige landschap. Ik heb dus niets tegen de grote afstanden die je moet afleggen, maar wél iets tegen die uberstijle vlaktes waar je dan niet weet of je er ooit op gaat kunnen klimmen of niet. Daar sta je dan als een gek te jumpen met de hoop dat je character wat beweegt. Zo niet, moet je terug naar beneden en een andere route zoeken.

Misschien wordt het tijd voor een Sherpa perk, Premium-only of course
---
Bedoel je Battlefield los en dan premium erbij??rickyy schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:34:
[...]
Koop premium. Is goedkoper en krijg je de toekomstige ook. Lees maar eens meer daarover.
Was ook een tijdje in de aanbieding.
Ik lees dat hij/zij helemaal geen BF3 heeft.
Dan kun je nog het beste de Battlefield 3 Premium Edition halen, hierin zit BF3 + BF premium en die staat al voor 40 euro in de pricewatch.
pricewatch: Battlefield 3 Premium Edition, PC
[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-10-2012 09:33 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Sigh, ik had gisteren opgezocht en ik dacht dat je naast de Premuim edition ook de standaard editie van BF3 moet hebben: http://battlelog.battlefi...view/2832654489804785602/.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
Bedoel je Battlefield los en dan premium erbij??
Dan kun je nog het beste de Battlefield 3 Premium Edition halen, hierin zit BF3 + BF premium en die staat al voor 40 euro in de pricewatch.
Ik heb momenteel BF3 alleen gekocht (dus standaard versie), en zal eerst is de MP testen. Indien deze mij aanstaat koop ik BF3 Premuim.
Nee, wat klets jij nou ?!AdmiralSnipe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
Bedoel je Battlefield los en dan premium erbij??
Je hebt voor Premium ook altijd BF3 zelf nodig.
Premium is een EXPANSION, geen STANDALONE.
Nee wat klets jij nou, je hebt ook een premium VERSION waar de vanilla bf3 ook bij zit. Koop je het hele pakket in 1 keerKillerAce_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:54:
[...]
Nee, wat klets jij nou ?!
Je hebt voor Premium ook altijd BF3 zelf nodig.
Premium is een EXPANSION, geen STANDALONE.
Verwijderd
Kijk, dat wist ik dus ook niet. Ik kende alleen de normale premium. Excuses dusVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:56:
'Battlefield Premium' en de 'Premium Edition' zijn iets anders! De Premium Edition is ongeveer tegelijk met AK uitgekomen en bevat zowel BF3 als Premium. Een bundel dus en voor €40 zeker een koopje!
Als dat écht de premium edition is, dan is dat een koopje !
You wishDanielWW2 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:53:
[...]
Dafuq is wrong with you?
Verder hoop ik dat je nu wal meer zal raken nu je een fatsoenlijke framerate hebt.
Ik vraag me af of mijn accuracy nu ietsje zal stijgen maar ik denk het niet. Ook omdat ik nu meer met wapens ga experimenten t.o.v. vroeger, moet ik terug die verschillende recoils telkens gewoon worden waardoor mijn accuracy eerder omlaag zal gaan.
Ik eindigde gisteren meestal al in de top 5 van mn team, dus dat ligt in de lijn der verwachtingen zoals ik vóór de upgrade speelde. Maar onmiddellijk veel beter worden omdat mijn beeld en de feeling nu vloeiender is... ik weet het niet.
En mijn reflex OMG, EPIC MOMENTZ, LETZ PUSH F9 TO MAKE A ZCREENZHOT is nog steeds van de partij.
Hier wat leuke screens die ik gisteren heb gemaakt:

Waarom ziet gras er bij jou groen uit? En niet bruinish?Asgaro schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:14:
[...]
You wish![]()
Ik vraag me af of mijn accuracy nu ietsje zal stijgen maar ik denk het niet. Ook omdat ik nu meer met wapens ga experimenten t.o.v. vroeger, moet ik terug die verschillende recoils telkens gewoon worden waardoor mijn accuracy eerder omlaag zal gaan.![]()
Ik eindigde gisteren meestal al in de top 5 van mn team, dus dat ligt in de lijn der verwachtingen zoals ik vóór de upgrade speelde. Maar onmiddellijk veel beter worden omdat mijn beeld en de feeling nu vloeiender is... ik weet het niet.![]()
En mijn reflex OMG, EPIC MOMENTZ, LETZ PUSH F9 TO MAKE A ZCREENZHOT is nog steeds van de partij.
Hier wat leuke screens die ik gisteren heb gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik vermoed door de FXAA injector die ik gebruik.ye-roon schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:32:
[...]
Waarom ziet gras er bij jou groen uit? En niet bruinish?
Normaal heeft die de bedoeling de base maps kleurrijker te maken.
Maar de Armored Kill maps zijn op zich reeds veel kleurrijker dan de base maps ooit waren... en daardoor waarschijnlijk de extreme saturatie.
Verwijderd
Asgaro schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:35:
- Ik snap de kritiek niet op Death Valley omdat die te blauw zou zijn. I FUCKING LOVE BLUE
ye-roon schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:32:
[...]
Waarom ziet gras er bij jou groen uit? En niet bruinish?
Serieus, lees je eerste post even terug en vraag je af hoe slim dat was?Asgaro schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:46:
[...]
Ik vermoed door de FXAA injector die ik gebruik.
[...]maps kleurrijker te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 13:15 ]
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
superwashandje schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:24:
*insert popcorn smilie
Popcorn heeft pas zin als iemand oppert dat de FXAA injector eigenlijk ook cheaten is omdat het jeen oneerlijk voordeel boven je tegenstanders geeft, net als hard brake in de jets...
*insert popcorn smilie
Ik dacht van niet. De meeste games maken gebruik van de welbekende DirectX API en de FXAA injector past blijkbaar wat zaken aan bij die DirectX component. Maar hierdoor moet er niets aan de gamefiles zelf aangepast worden.ye-roon schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:21:
Maar met dat FXAA injector gebeuren mod je toch game files? Ok, het ziet er echt 10 keer beter uit, maar volgens mij kunnen ze je er toch voor bannen?
De game wordt nog steeds gerendered zoals DICE het wilt, maar de FXAA injector gaat pas na het renderen nog wat aanpassingen doen. (dus kleuren opfrissen + game er ietsje scherper doen uitzien zonder die zware Deferred AA setting in BF3 aan te moeten zetten).
Echter is er inderdaad sinds kort software te vinden waarmee je echt de gamefiles kan aanpassen: de BF3 File Tweaker en dan ook nog een aparte Color Tweaker (die werkt op basis van de BF3 File Tweaker maar zorgt ervoor dat je alleen de kleuren van de game wat kan aanpassen).
Met deze software kan je inderdaad de gamefiles aanpassen en hierbij wordt dus wél het renderproces aangepast => enemies kunnen bijvoorbeeld felrood gekleurd worden terwijl de omgeving volledig zwart is. En dit valt onder cheaten.
Sinds vorige week ofzo wordt daar inderdaad op gebanned.
Maar voor de FXAA injector niet voor zover ik weet. FXAA injectors bestaan al - ruw geschat - sinds een maand na BF3's release en niemand is ooit gebanned geweest hiervoor.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Even twee dingen, ten eerste kan je mensen alleen rood maken met de file tweaker waar voor gekickt word, niet gebanned. Ten tweede is er nog niemand gebanned voor de file tweaker en niemand is gekickt voor de colour editor.Asgaro schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:00:
.
Met deze software kan je inderdaad de gamefiles aanpassen en hierbij wordt dus wél het renderproces aangepast => enemies kunnen bijvoorbeeld felrood gekleurd worden terwijl de omgeving volledig zwart is. En dit valt onder cheaten.
Sinds vorige week ofzo wordt daar inderdaad op gebanned.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Z5gXA0PxLDQ]
Volgens mij is hier alleen maar iedereen rood gemaakt. De rest ziet er net zo blauw uit als normaal.
En voor de FXAA...

Tja, ik zie toch niemand gekickt worden daarvoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
BF3 is op zich zeker al mooi, maar als het beter kan, dan maak ik het beter. Ook bij andere games zoek ik telkens eerst op of er mods zijn. Das net het mooie aan PC gaming: je kan nog die extraatjes krijgen als je wat research doet.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:18:
Rot toch een eind op met al die tools die de look op wat voor manier dan ook aanpassen. Je hebt de game maar te spelen op de manier zoals het ontworpen is, met de ingame settings. Je gaat met die FXAA injector er hoe dan ook voordeel bij hebben. Waarom gebruiken mensen dit? Alleen maar omdat het er beter uit ziet? Is BF3 standaard niet mooi genoeg? Ik vind de algehele blauwige gloed van de maps bijvoorbeeld een beetje jammer maar ik doe het er maar mee. Van mij mogen al die lui die zitten te kutten met dit soort tools, permanent gebanned worden.
En die FXAA injector brengt je echt geen oneerlijk voordeel. Kheb even in mijn dropbox folder gekeken want kheb hier vroeger al is comparison screens geplaatst.
Maar ik ga nu niet meer verder gaan op de discussie want die is al genoeg gevoerd in het verleden.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 12-10-2012 14:30 ]
Echter voor die prijs niet tot nauwelijks leverbaar.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:32:
staat al voor 40 euro in de pricewatch.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Toen was ook geen probleem (ook al draaide sommige spelers wel heel erg door.)
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
En ik blijf het lekker gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:18:
Rot toch een eind op met al die tools die de look op wat voor manier dan ook aanpassen. Je hebt de game maar te spelen op de manier zoals het ontworpen is, met de ingame settings. Je gaat met die FXAA injector er hoe dan ook voordeel bij hebben. Waarom gebruiken mensen dit? Alleen maar omdat het er beter uit ziet? Is BF3 standaard niet mooi genoeg? Ik vind de algehele blauwige gloed van de maps bijvoorbeeld een beetje jammer maar ik doe het er maar mee. Van mij mogen al die lui die zitten te kutten met dit soort tools, permanent gebanned worden.
Het enige voordeel dat ik boven andere spelers heb is dat ik geen oog-kanker krijg.
YouTube: Battlefield 3: Back to Karkand - Colour grading comparison
Als je daar eenmaal mee hebt gespeeld wil je nooit terug.
[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 12-10-2012 17:47 ]
Ik vind die rechterkant eigenlijk (met een paar uitzonderingen) echt niet om aan te zien. Over oogkanker gesproken... Wake Island is helemaal net Super Mario 64.unfor schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:46:
[...]
En ik blijf het lekker gebruiken
Het enige voordeel dat ik boven andere spelers heb is dat ik geen oog-kanker krijg.
Als je de discription van 't filmpje leest, dan was je er achter dat de saturation wat hoger is gezet in het filmpje.MicScott schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:08:
[...]
Ik vind die rechterkant eigenlijk (met een paar uitzonderingen) echt niet om aan te zien. Over oogkanker gesproken... Wake Island is helemaal net Super Mario 64.
Overigens ziet een tropisch eiland er gewoon zo uit.
Anyway, wake lijkt net zwart-wit als je het vergelijkt met colour-filter uit.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 12-10-2012 18:25 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Oog kanker is nou ook wel een zeer sterke term. Ik prefereer kleurenblinde art director die eens naar buiten moet.unfor schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:46:
[...]
En ik blijf het lekker gebruiken
Oh en ik wou dat Everbalance eens wat zou zeggen wat ze volgens mij nooit doen. Ik wil eens kleur hebben in BF3 maar ik heb geen zin om op een kicklijst terecht te komen via screenshots van PB ofzo...
PBBans heeft al aangegeven niet te bannen voor colour-tweaker.DanielWW2 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:52:
[...]
Oog kanker is nou ook wel een zeer sterke term. Ik prefereer kleurenblinde art director die eens naar buiten moet.![]()
Oh en ik wou dat Everbalance eens wat zou zeggen wat ze volgens mij nooit doen. Ik wil eens kleur hebben in BF3 maar ik heb geen zin om op een kicklijst terecht te komen via screenshots van PB ofzo...
Dus al zou PB je kicken, PB banned niemand.
colour-tweaker gebruikt een andere manier van modden dan die file-editor.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 12-10-2012 18:57 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik weet precies hoe het zit omdat ik het scherp volg. Kom jou ook wel eens tegen op battlelog of MordorHQ.unfor schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:56:
[...]
PBBans heeft al aangegeven niet te bannen voor colour-tweaker.
Dus al zou PB je kicken, PB banned niemand.
colour-tweaker gebruikt een andere manier van modden dan die file-editor.
Ik zit alleen wel te dubben over PB zelf. Oke, kick is geen ban maar als je van elke server met PB gekickt word dan is dat toch redelijk richting een ban...
Woah, is dat Wake Island??unfor schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:23:
[...]
Als je de discription van 't filmpje leest, dan was je er achter dat de saturation wat hoger is gezet in het filmpje.
Overigens ziet een tropisch eiland er gewoon zo uit.
Anyway, wake lijkt net zwart-wit als je het vergelijkt met colour-filter uit.
[afbeelding]
Als dat zo is d-load ik gelijk die zooi!
Wat is er trouwens mis op Battlelog, mn rondes worden helemaal niet opgeslagen en volgens mij heb ik ook geen punten gekregen.
[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-10-2012 19:21 ]
Lol wat? Foto uit mijn post is een IRL foto om aan te tonen dat BF3 zonder colour filter best realistisch is. (iig duizend maal realistischer dan een blauw filter)AdmiralSnipe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:20:
[...]
Woah, is dat Wake Island??
In 't filmpje uit m'n eerdere post zie je de vergelijking aan/uit.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 12-10-2012 19:25 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het komt volgens mij wel in die buurt ja.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:20:
[...]
Woah, is dat Wake Island??
Ja ik wil eigenlijks ook wel een officieel antwoord naar buiten, geen zin in kicks en (of bans) van PB. Ik gebruik het daarom ook niet, Alpha screenshots gezien en Beta gespeeld en toen final game gereleased werd had ik echt zo van wat ziet Metro er ineens verrot uit.DanielWW2 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:04:
[...]
Ik weet precies hoe het zit omdat ik het scherp volg. Kom jou ook wel eens tegen op battlelog of MordorHQ.![]()
Ik zit alleen wel te dubben over PB zelf. Oke, kick is geen ban maar als je van elke server met PB gekickt word dan is dat toch redelijk richting een ban...
Ik wou dat game makers in het algemeen weer wat meer vrijheid geeft aan de daadwerkelijk 'gamers' het is nu allemaal zo strikt je mag geen f*ck, map editors komen ook niet meer uit i.v.m dat ze anders niet geld kunnen vangen voor DLC's. Ik heb totaal geen spijt dat ik premium heb gekocht, maar als je modding tools released kan de community zoveel meer nog doen. En de community komt ook wat makkelijker weg met maps bugs en glitches, de slechte maps verdwijnen en de beste blijven over.
Als voorbeeld DayZ ik heb Arma2 gekocht door die mod.
Een foto is per definitie niet IRL (ogen/brains werken wat anders dan een beeldsensor), en deze is juist een mooi voorbeeld van teveel toegevoegde saturation.unfor schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:24:
[...]
Lol wat? Foto uit mijn post is een IRL foto om aan te tonen dat BF3 zonder colour filter best realistisch is. (iig duizend maal realistischer dan een blauw filter)
In 't filmpje uit m'n eerdere post zie je de vergelijking aan/uit.
Verwijderd
Arma2 is dan ook een game in de marge. Tenminste, ik geloof niet dat er miljoenen exemplaren van zijn verkocht bij de release. Bij BF3 is dat wel het geval en is er dus ook een veel grotere markt voor DLC.QPeter schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:39:
Als voorbeeld DayZ ik heb Arma2 gekocht door die mod.
Een beter voorbeeld lijkt me Skyrim (/TES in het algemeen): wordt ook heel veel verkocht, mede door de uitgebreide modbaarheid en kan ook nog eens DLC verkopen. Nadeel is wel dat je daar niet een mappack in elkaar kan flansen met wat nieuwe wapens, want dat kan ook met mods. Je DLC is dus ingewikkelder en daardoor duurder.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
BF4?QPeter schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:52:
Ik ben allang blij dat we nog wel dedicated & ranked servers hebben, stel je voor iemand die een 64 man lobby moet gaan hosten en allemaal laggen
Aangezien het meeste nu toch al via de client loopt kan het nog best wel eens gebeuren.

Oke, nog niet BF4 maar misschien wel BF5.

Maar het valt nu wel mee, in vergelijking met CoD op de XBOX waar je kennelijk in een "lobby" van minimaal 100 ping word gegooid 99% van de tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-10-2012 20:59 ]
DanielWW2 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:04:
[...]
Ik weet precies hoe het zit omdat ik het scherp volg. Kom jou ook wel eens tegen op battlelog of MordorHQ.![]()

- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
End game, de "ring" is Gustav Halling.
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Herinstalleer eens. Staat die verder wel in de goede map?NoFearCreations schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:27:
Bij mij werkt die fxaa injector niet. Net de laatste erin gezet, maar als ik pauze druk verandert er niks.
Het moet in dezelfde map staan als waar de BF3 exe is. Dus waar je de game geïnstalleerd hebt.
Yep LAN support in nieuwe games is ook een wonder deze dagenRynji schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:56:
Wat ik wel weer mis is zelf even een game opzetten om met wat bekende samen te spelen (eigen settings etc).
-edit-
Wordt zojuist door punkbuster gekicked vanwege gamehack.

[ Voor 30% gewijzigd door NoFearCreations op 12-10-2012 22:04 ]
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Zeker dat het een FXAA injector is?NoFearCreations schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:02:
Staat waar hij moet staan, maar merk totaal geen verschil. Heb wel alles op low staan.
-edit-
Wordt zojuist door punkbuster gekicked vanwege gamehack.
Geef de link eens?
http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Geen wonder dat het geen effect heeft. Die is neutraal.NoFearCreations schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:10:
Ik had deze, ga zo die van Danoc proberen.
http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html
Je moet de injFXsettings file openen, naar tonemap gaan en wat invullen.
#define Gamma 1.05
#define Exposure 0.15
#define Saturation 0.45
#define BlueShift 0.00
#define Bleach 0.1
#define Defog 0.2
#define FogColor float4(0.001, 0.009, 0.007, 2.8)
Het gaat om de onderste regel. En dit is mijn huidige config die redelijk goed is. (vind ik dan) Die is denk ik wel handig om mee te beginnen.
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Daar snap ik dus echt helemaal niks van. Zeker dat er niks mis is met je BF3 files?NoFearCreations schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:34:
Heb nu die van Danoc, en die werkt wel. Alleen als ik de lege GOT server probeer te joinen, krijg ik PB warning dat ik gekickt ben voor 137 minuten.
---RAWE CEEK!!!---
Oja, en de PAUZE toets zal enkel werken als de Origin overlay functie uitstaat.
Ehm, alles servers draaien de zelfde config file en de TDM server zit nu aardig vol net. Dan zouden daar ook een hoop mensen gekicked moeten worden...NLsandman schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:05:
Wie is er admin van die GoT server, lijkt erop dat je gekickt wordt doordat er een md5 check van fxaa injector actief draait op die server, de admin moet ff die regels weg halen uit de md5 lijst op de server.
Bovendien zou een FXAA injector niets uit mogen maken zoals al eerder gesteld.
Maak anders even een ticket aan, houden we het buiten dit topic.
Ik heb er zelf geen last van iemand anders in dit topic.bvk schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:21:
[...]
Ehm, alles servers draaien de zelfde config file en de TDM server zit nu aardig vol net. Dan zouden daar ook een hoop mensen gekicked moeten worden...
Bovendien zou een FXAA injector niets uit mogen maken zoals al eerder gesteld.
Maak anders even een ticket aan, houden we het buiten dit topic.
Het is wel vaag als alle servers dezelfde config hebben dat hij toch op 1 gekickt wordt.
Een ticket aanmaken zal helpen, zo kunnen de admins zien in de logs wat er gebeurt.
Een andere vraag, hoe kan ik contact krijgen met EA, ik wil namelijk een klacht in dienen, ik ben al sinds 5-10-12 gebanned van battlelog maar kreeg pas vandaag bericht hier over.
De ban is terecht al hoewel ik hem zwaar vind voor mijn eerste overtreding maar dat ik nu pas bericht krijg staat mij niet aan.
Enige wat ik me zo kan bedenken is dat de FXAA injector die dan gebruikt is een verkeerde instelling heeft gehad, heb je dat al nagevraagd bij die persoon? De FXAA injector (die oude) heeft namelijk verschillende instellingsmogelijkheden, bij de ene instelling wordt er wél gekicked en de andere niet. Overigens worden die MD5-gegevens van PBBans gehaald, daar kan dus geen fout in zitten anders had elke server (die de input van PBBans gebruikt) er last van en schijnbaar is het alleen op één GoTBF3 server.NLsandman schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:39:
Ik heb er zelf geen last van iemand anders in dit topic.
Het is wel vaag als alle servers dezelfde config hebben dat hij toch op 1 gekickt wordt.
Een ticket aanmaken zal helpen, zo kunnen de admins zien in de logs wat er gebeurt.
EA's eigen customer support al geprobeerd?Een andere vraag, hoe kan ik contact krijgen met EA, ik wil namelijk een klacht in dienen, ik ben al sinds 5-10-12 gebanned van battlelog maar kreeg pas vandaag bericht hier over.
De ban is terecht al hoewel ik hem zwaar vind voor mijn eerste overtreding maar dat ik nu pas bericht krijg staat mij niet aan.
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 12-10-2012 23:45 ]
Chat heeft ook geen zin, daar krijg je iemand uit bv india die is ingehuurd door EA.
Color tweaker hersteld de aangepaste files als je daarvoor kiest, je hoeft geen back ups te maken en niemand weet wat je moet back uppen.rickyy schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:48:
Als ik die colour tweakers gebruik, welke bestanden zijn handig om te backuppen?
[ Voor 45% gewijzigd door NLsandman op 12-10-2012 23:52 ]
Je kan gewoon op Restore klikken in die tool, of bij Origin bf3 > repair install.rickyy schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:48:
Als ik die colour tweakers gebruik, welke bestanden zijn handig om te backuppen?
[ Voor 54% gewijzigd door QPeter op 12-10-2012 23:50 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Soms is het nog steeds BS (als de AC130 er is) maar zonder speelt het best wel fijn.
Het is altijd zo met dice, maken ze iets leuks zoals AK en dan verpesten ze het weer met 1 ding.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik vraag me toch af of Gustav Halling juist CS speelt juist omdat daar geen BS zoals verschrikkelijke kleuren of een AC130 is.NLsandman schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:20:
Ik snap nog steeds niet waarom gustav halings dat ding in AK heeft gestopt, hij speelt zelf veel counter strike en ik kan mij niet herinneren dat die een c-130 had.
Het is altijd zo met dice, maken ze iets leuks zoals AK en dan verpesten ze het weer met 1 ding.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
er zijn zeer veel 64/64 servers?fynrd1 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:43:
heb ik iets gemist in battlefield land? Alle servers zijn zowat leeg?
EA quietly remove new weapons from Battlefield 3 Aftermath and End Game DLC
Volgens mij was het allang en breed bekend dat Aftermath en End Game géén nieuwe wapens of voertuigen zouden bevatten. Nu is tenminste wel duidelijk dat er nieuwe vehicles bij komen blijkbaar.agoNITE schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:53:
Iemand dit al gelezen? Lekker dan![]()
EA quietly remove new weapons from Battlefield 3 Aftermath and End Game DLC
Raar dat er dan ook RPG's inzitten, want Counter Strike heeft die ook niet!NLsandman schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:20:
Ik snap nog steeds niet waarom gustav halings dat ding in AK heeft gestopt, hij speelt zelf veel counter strike en ik kan mij niet herinneren dat die een c-130 had.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Is een bug, heb ik ook, iedereen wss.Murphy schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:51:
Waarom krijg ik geen Battle Reports en Game Activity meer?
[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 13-10-2012 14:53 ]
Laat Dice dan gelijk maar alle voer- en vliegtuigen er maar uit halen; Counter-Strike heeft die dingen ook niet, dus zou volgens jouw beredenering dat alles de game verpesten. Sowieso vreemd om iemands werk te beoordelen op welke games diegene in zijn of haar vrije tijd speelt.NLsandman schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:20:
LOL, wat ik probeer te zeggen is schoenmaker blijf bij je leest.Rynji schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Raar dat er dan ook RPG's inzitten, want Counter Strike heeft die ook niet!
@ cptchaos,
Waarom iemand die infantry based is een vehicle map laten maken? Er zijn anderen die veel meer ervaring hebben met vehicle game play bij Dice.
[ Voor 23% gewijzigd door NLsandman op 13-10-2012 17:40 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het is gewoon opvallend dat hij een spel speelt dat bekent staat om zijn no BS aanpak om vervolgens allerlei BS van BF3 te verdedigen...CptChaos schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:53:
[...]
Laat Dice dan gelijk maar alle voer- en vliegtuigen er maar uit halen; Counter-Strike heeft die dingen ook niet, dus zou volgens jouw beredenering dat alles de game verpesten. Sowieso vreemd om iemands werk te beoordelen op welke games diegene in zijn of haar vrije tijd speelt.
Verwijderd
wat is de bug? of wat hadden we moeten zien op het plaatje?hardcoresmurf schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:48:
Ik heb ook alweer een bug ontdekt namelijk: als je op een aug a3 een holo sight plaatst en een m26 attached dan is de zoom-in van de holo sight bugged.
[afbeelding]
de bug is dat de holosight te ver in-zoomed als je een m26 gebruikt op een aug a3Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:38:
[...]
wat is de bug? of wat hadden we moeten zien op het plaatje?
edit: de bug werkt op alle sights
[ Voor 6% gewijzigd door hardcoresmurf op 13-10-2012 18:03 ]
wat jij zegt bedoel ik juistXant0r schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:10:
Volgens mij is die sowieso bugged met de mass eronder, aimed hoger dan je scope doet vermoeden. Mooi spul he die patches
Ik hoor voetstappen van de boven en onderverdieping, het is dus soms lastig onderscheid te maken omdat je alles zo precies hoort.
Denk je dat er iemand het hoekje omkomt is het gewoon beneden je, vind de voetstappen van eigen persoon ook overdreven klinken.
Vaak pre fire ik om hoekjes als ik wat hoor, en dat breng de nodige hackusations met zich mee zo nu en dan
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
bug zit er al vanaf de AK update inhardcoresmurf schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:55:
[...]
de bug is dat de holosight te ver in-zoomed als je een m26 gebruikt op een aug a3
edit: de bug werkt op alle sights
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.