Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:00:
En als ik je join, dan zit je Metro te doen. :( :P
Who, me? Wanneer heb ik voor het laatste Metro gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:57:
[...]

Ik met de tank en één handige engineer c.q. gunner, en je merkt direct hoe machtig je wordt van een capabele teammate erbij. Zeker als die gunner kereltjes spot en met z'n tracers in korte salvos aangeeft waar mensen zitten die hij niet kan spotten (bijvoorbeeld omdat ze achter muren zitten) - hele hordes ventjes plat gemaaid met de coax LMG en met de 120mm ventjes achter muren, in gebouwen en tussen auto's verpulverd waar de gunner niet bij kon. De gunner richtte zich ook netjes op engineers en C4 runners, niet op medics en recons.
De reden hoezo ik zelf altijd in een tank destroyer stap, veel minder afhankelijk van team mates als je het gas er goed op houd en niet in een voorspelbaar patroon beweegt.

Ook erg lekker om 3 team mates erin te hebben en vol gas langs de vlag te rijden en ze er vervolgens uit springen om de vlag te securen en te cappen terwijl je als een gek rondjes om de vlag blijft rijden.

Goede tip trouwens, HE meenemen in de TD zodat je vol gas kon blijven rijden en alleen om de 3 sec even de loop naar de vijand hoef te bewegen, werkt een stuk beter op snelheid dan de LMG.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, tijd voor wat discussie :)

Gisteravond in een verveeld momentje terecht gekomen op een filmpje van Lvlcap (ja, die kwal) waarin hij samen met zo'n console barry Armored kill bespreekt en dat mondt uit in een algehele discussie over mapdesign en vehicle vs infantry. Ze maken daarin toch wel een aantal goede punten.

-AK was verschrikkelijk populair in de eerste week, maar nu zijn er behoorlijk weinig bevolkte servers over.

Volgens die boys komt dat voornamelijk omdat de actie onvoldoende gevarieerd is en vaak ronduit saai. Er zijn geen natuurlijke front-linies, te weinig stukken met geconcentreerde infantry gevechten en je kan bijna altijd wel een route nemen naar een vlag zonder iemand tegen te komen.

Dit punt loopt door in het argument dat teveel maps in BF3 niet helemaal goed ontworpen zijn. Ze stellen dat de overgrote meerderheid van de BF3 spelers liever als infantry speelt dan met een voertuig en dat de meestgespeelde maps die maps zijn waar voertuigen niet de absolute overhand hebben en je als infantry zinnig mee kan vechten zonder je te vervelen: Karkand, Bazaar, Seine, Metro, Caspian Border.

Eerlijk gezegd kan ik me hier zelf wel een beetje in vinden. Ik wordt niet heel warm van in een voertuig (tank/heli/jet) zitten, ondersteun ze liever vanuit de gunnerspositie zodat je snel kan repairen en nog flexibel bent. Ik speel veel te aggressief voor vehicle gameplay en kan me er moeilijk mee vereenzelvigen. Maar in voorgenoemde maps is er altijd wel actie of snel actie te vinden op een paar natuurlijke chokepoints zodat iedereen kan spelen zoals hij/zij wil en toch iets bij kan dragen voor het team.

Hun conclusie: grote open vehicle-heavy maps werken niet zo goed, DICE moet voor Aftermath leren (haha) van de meestegespeelde maps in Vanilla, B2K en CQ wat de meeste gamers het liefste hebben: hoofdzakelijk infantry met niet al te zware rol voor voertuigen. Geen Jets? Het werkte in BC2 perfect.

Zelf kan ik me er wel redelijk in vinden, in de overige maps heb ik vaak minuten lang per ronde dat ik me stierlijk loop te vervelen of te ergeren dat m'n team in de andere uithoek van de map weer gapende gaten laat zonder dat ik er zelf tijdig wat aan kan doen dus die maps laat ik meestal links liggen.

Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je moet gewoon niet te aggresief gaan met een tank, want je bent zo neer gehaald door C4 of Rockets
Ga nooit solo naar een vlag toe met een tank als je weet dat er veel spelers kunnen zitten.
CodeCaster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:00:
En als ik je join, dan zit je Metro te doen. :( :P
ja metro kent geen voertuigen meer, die was er nog wel in de alpha versie.
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Squad rush in metro of metro met weinig man is toch leuk om te spelen, heel soms heb je dan een baserape, maar daar kom je ook wel weer weg met een beetje skill en teamwork.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:35:

Heel verhaal.....

als ik de maps speel van BC2 (en ik heb die game maar 4 uurtjes gespeeld ofzo)
dan merk ik inderdaad dat de meeste maps daarin goed gebalanceerd zijn. Geen jets en vlaggen liggen redelijk dicht bij elkaar. Rush mode is erg populair bij de meeste gamers, dit komt inderdaad doordat je weet wat de front linie is en dat iedereen weet wat het doel is.
bij de overige maps die hij opnoemt is dit ook zo het geval.
Seine crossing heb je de C vlag (zowel in large als in small is vlag C een belangrijk punt)
Grand bazaar heb je vlag B in het midden zitten
Metro heb je vlag B in het midden zitten als doel (je moet de map niet met 64 man spelen)
Caspian border heb je King of the hilltop vlag D waar iedereen op afgaat.
Strike at karkand ben je vooral bezig met G voor de voertuigen.

overige maps hebben dat een stuk minder, want er is altijd wel een vlag die net te ver weg ligt waardoor de kans op baserape bestaat. kijk naar vlag E op firestorm of vlag B op Kharg island

ik hoop dat aftermath alleen maar de maps als grand bazaar gaan bevatten. city maps met 1 a 2 voertuigen
Damavand peak zonder voertuigen en conquest small is ook geweldig om te spelen.

de AK maps zijn inderdaad minder bevolkt omdat de gameplay zo langzaam is.

ik speel de laatste tijd alleen maar bazaar,crossing en metro.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Gisteravond in een verveeld momentje terecht gekomen op een filmpje van Lvlcap (ja, die kwal) waarin hij samen met zo'n console barry Armored kill bespreekt en dat mondt uit in een algehele discussie over mapdesign en vehicle vs infantry. Ze maken daarin toch wel een aantal goede punten.

-AK was verschrikkelijk populair in de eerste week, maar nu zijn er behoorlijk weinig bevolkte servers over.

Volgens die boys komt dat voornamelijk omdat de actie onvoldoende gevarieerd is en vaak ronduit saai. Er zijn geen natuurlijke front-linies, te weinig stukken met geconcentreerde infantry gevechten en je kan bijna altijd wel een route nemen naar een vlag zonder iemand tegen te komen.

Dit punt loopt door in het argument dat teveel maps in BF3 niet helemaal goed ontworpen zijn. Ze stellen dat de overgrote meerderheid van de BF3 spelers liever als infantry speelt dan met een voertuig en dat de meestgespeelde maps die maps zijn waar voertuigen niet de absolute overhand hebben en je als infantry zinnig mee kan vechten zonder je te vervelen: Karkand, Bazaar, Seine, Metro, Caspian Border.

Eerlijk gezegd kan ik me hier zelf wel een beetje in vinden. Ik wordt niet heel warm van in een voertuig (tank/heli/jet) zitten, ondersteun ze liever vanuit de gunnerspositie zodat je snel kan repairen en nog flexibel bent. Ik speel veel te aggressief voor vehicle gameplay en kan me er moeilijk mee vereenzelvigen. Maar in voorgenoemde maps is er altijd wel actie of snel actie te vinden op een paar natuurlijke chokepoints zodat iedereen kan spelen zoals hij/zij wil en toch iets bij kan dragen voor het team.

Hun conclusie: grote open vehicle-heavy maps werken niet zo goed, DICE moet voor Aftermath leren (haha) van de meestegespeelde maps in Vanilla, B2K en CQ wat de meeste gamers het liefste hebben: hoofdzakelijk infantry met niet al te zware rol voor voertuigen. Geen Jets? Het werkte in BC2 perfect.

Zelf kan ik me er wel redelijk in vinden, in de overige maps heb ik vaak minuten lang per ronde dat ik me stierlijk loop te vervelen of te ergeren dat m'n team in de andere uithoek van de map weer gapende gaten laat zonder dat ik er zelf tijdig wat aan kan doen dus die maps laat ik meestal links liggen.

In essentie heb je gelijk. Van de 4 AK maps is de Desert map die voornamelijk jouw probleem beschrijft; geen natuurlijke frontlinie, te ver lopen en als je een tank tegenkomt kan je weer opnieuw aan je reis beginnen.

Aan de andere kant heb je weer geen gelijk; het grootste gedeelte bf3 spelers speelt liever infanterie en minder in de voertuigen. Dit betekend dat zij liever veel infanterie shoot outs hebben. Ga ik even heel lullig zijn; dat is geen battlefield. Battlfield is van grote afstand een tank in volle vaart met een rpg raken en de disable krijgen, en de mannetjes die je op je minimap hebt gezien van achter verassen, de scout chopper pilot die te laag over vliegt eruit schieten en ze chopper overnemen, achter de rots springen als een tank op je schiet en hopen dat je volgende rots haalt. Je mini map checken als je spawn; waar staan lege voertuigen of moet ik hier direct als engineur support geven bij deze vlag?

Wat jij wilt; spawn op A, loopt 20 meter naar de front linie en ga knallen. Je hebt spelers die 1 rol spelen; altijd een jet, op de voet met de m16a3 of in een tank. Battlefield biedt variatie, crossen met een jeep op naar de artillery die van ver achter de berg loopt te schieten, rpg op de achterkant en wachten tot die eruit springt om hem te killen en ze voertuig over te nemenen vervolgens de artillerie gebruiken om hun base te bestoken.

Als je alles kan zal je AK succesvol kunnen spelen, niet voor de kill gaan als je een tank disabled maar er tegen aan plakken en op de mini map kijken wanneer die eruit gaat, engi killen en tank overnemen. Ben je dan goed in een tank sta je ineens met een machtig wapen achter de vijandige linie klaar om die killstreak te beginnen.

Elke potje ak wat ik speel zit ik in; jeeps, quads, transport choppers, attack choppers, tanks, mobile aa en loop ik als engineur rond infanterie te hunten en voor die rear RPG hit te gaan. Alles waar ik me handen om kan krijgen pak ik en als je alles leert te spelen en je met elke voertuig succes boekt verrijk je je Bf3 ervaring enorm.

Soms wordt je zwaar terug gedreven dat infanterie niet veel meer kan, dan wacht ik even op armor. Staat er een hele rij met tanks klaar om alles en nog wat kapot te schieten, wacht ik de chopper Ect ect.

Je hebt het over ontbreken aan natuurlijke vuurlinie, dat klopt. De linie veranderd constant ivp een standaard spam fest locatie A. Misschien klink te rooskleurig want ik heb zelf ook wel wat jij beschrijft; als infanterie is gewoon kut soms om AK te spelen, overmacht aan tanks is soms teveel dat je nog iets nuttigs kan doen, behalve 2 km omrijden met een jeep.

Echter de kritiek die lvl cap uit geld ook voor bf1942 en bf2, waarom was er toen geen kritiek en nu ineens wel?

Overigens; ik speel alleen maar aggresief in de voertuigen, je kan als een kip zonder kop naar binnen rijden, 3 mines raken terwijl er 2 javs op je afkomen en een chopper boven je hangt. Maar als je naar links was gegaan had je onder een brug gestaan, de tank kunnen flanken en immuun geweest voor de chopper en javelins. De juiste keuze maken en agresief spelen brengt je heel ver in de voertuigen

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 10-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:21:
[...]
De reden hoezo ik zelf altijd in een tank destroyer stap, veel minder afhankelijk van team mates als je het gas er goed op houd en niet in een voorspelbaar patroon beweegt.

Ook erg lekker om 3 team mates erin te hebben en vol gas langs de vlag te rijden en ze er vervolgens uit springen om de vlag te securen en te cappen terwijl je als een gek rondjes om de vlag blijft rijden.

Goede tip trouwens, HE meenemen in de TD zodat je vol gas kon blijven rijden en alleen om de 3 sec even de loop naar de vijand hoef te bewegen, werkt een stuk beter op snelheid dan de LMG.
HE versus infantry is in open kaarten inderdaad wel érg fijn speelgoed ja. Voordeel van de LMG is dat hij goed werkt als mobiliteit minder is, waar je makklijk omsingeld wordt. En je kunt met de LMg nog ouderwets ratatatatataBOEMratatatata doen, terwijl je met de He shells natuurlijk gewoon het reloaden van je main gun telkens hebt.

De HE round heeft trouwens nog een ander voordeel: als je helis op de neus raakt en ze zijn niet in één schot aan vellen heb je toch kans dat de inzittenden dood zijn :+
(kilometer tekst)
Ikben het er an sivch wel mee eens dat een cursus "level design" voor DICE, evenals een cursus "niet fucken met filters", "software testen vóór het bij je klanten komt" en "normaal doen tegen je klanten", niet zou misstaan. Met name in AK hebben twee van de vier maps een veel te open karakter waardoor het een beetje ene onoverzichtelijke chaotische verzameling free-for-all gevechten wordt. Die berg is sowieso meer van "kijk ons eens een mooie berg maken" dan een goeie kaart, en Bandar is wel lekker groot maar door de grote leegte in het midden is die grootheid eigenlijk een beetje nutteloos - je moet alleen ver rijden, verder heb je er niets aan.
In Bazaar, Sharqi, Seine, Noshar en Karkand is de infantry warfare zeker goed, en met een enkel voertuig kun je het tij van keren maar alleen als je goed samenspeelt met je teammates. Die kaarten vind ik echt prima.
Ook Armored Shield, Kharg, Firestorm, Caspian Border en Death Valley vind ik erg geslaagde kaarten - goeie voertuigkaarten waar de infantry het leven spannend maakt. Op beide soorten kaarten kun je zowel met als zonder voertuig je team goed helpen, kun je intense rellen om vlaggen en choke-points hebben en keihard rellen met, of tegen, tanks en tweeties. En gebouwen neerhalen met mensen er nog in. dat vind ik essentieel aan de BattleField beleving: hele hordes mensen begraven onder het puin.

De overige kaarten hebben vaak wel ergens een brekend minpunt erin zitten: Gulf wordt te snel een campfestijn bovenop de hoge torens en door de vrije beweging is die hele kustlijn een permanente chaos waar niemand weet wat hij doet, Metro is gewoon compleet kut met 64 man, Wake mondt vrijwel altijd uit in een onoverzichtelijke "baserape" tot de airstrip is ingenomen en dan is het over, Teheran is leuk bedacht maar wordt onmiskenbaar een snipefestijn waar niemand zich met het spel bezig lijkt te houden, Damavand ontaardt veel te vaak in een onbreekbaar campfestijn, Bandar is veel te leeg waardoor er geen enkel nut is om die kaart zo groot te hebben.

De CQ kaarten vind ik allemaal onzinnig, maar die zijn ook bedoeld voor simpel en onnadenkend knallen met veel mensen of COD imitaties met minder spelers, en daar werken ze wel redelijk voor.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

HE versus infantry is in open kaarten inderdaad wel érg fijn speelgoed ja. Voordeel van de LMG is dat hij goed werkt als mobiliteit minder is, waar je makklijk omsingeld wordt. En je kunt met de LMg nog ouderwets ratatatatataBOEMratatatata doen, terwijl je met de He shells natuurlijk gewoon het reloaden van je main gun telkens hebt.

De HE round heeft trouwens nog een ander voordeel: als je helis op de neus raakt en ze zijn niet in één schot aan vellen heb je toch kans dat de inzittenden dood zijn :+
Juist, HE zeker niet altijd het best. Maar het is gewoon zo geil ding :D Beetje varieren ook; op tank gebruik ik canister, TD HE en op LAV de tow. Eigenlijk gewoon klas helder is de LMG het beste want die geeft een eigen CD.

Soms zit je echt in situatie dat de HE gewoon kut is, vooral als ze boven op een berg staan en je echt de heatshot moet maken ermee. Erg goed je tank aim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles wat je opnoemt met je voertuigen etc kan je ook in Caspian border en daarom is die map ook zo goed gemaakt. je kan zelf bepalen of je met een tank wil rijden, wilt vliegen in een heli of in de ove...ku... jet.
alle classes hebben een rol in die map. recons kunnen een tug plaatsen in de bossen voor spots (bij C)
assault hebben genoeg infantry gevechten. Engineers kunnen voertuigen neerhalen en repairen en de support kan iedereen ammo geven en meelopen met de assault players.

AK maps zijn te groot en je bent meer aan het lopen dan aan het schieten. soms heb je geen voertuig en maak je een grote wandeling om dan binnen paar minuten weer dood te gaan door een tank en kan je weer opnieuw een hele eind lopen.

voor mij is Battlefield een game waar je het volgende meemaakt.
voertuigen vs voertuigen met nu en dan een infantry met rpg's en C4 die het extra lastig maken voor voertuig gevechten en infantry vs infantry die flanken, vlaggen overnemen en hun eigen voertuigen beschermen door engineers en supports weg te houden.

in AK gaat het alleen maar om de voertuigen (logisch) en heb je als infantry weinig te doen dan lopen en repairen en alleen engineer is een nuttige class in AK.

maps die worden opgenoemd zijn populair omdat er veel infantry fights zijn, maar als je in een tank zit kan je echt veel kills maken en moet je echt samenwerken om een tank neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 11:39
Nieuws post van Battlelog:
Battlefield 3 anti-cheat update

Hi all. We just wanted to give you a short update on our anti-cheat measures and how we think about a couple of aspects regarding this in Battlefield 3. As you know, we are always striving to keep Battlefield 3 as fair as possible of a game. This takes many shapes and forms, including (but not limited to): Reading the reports that you file; Analyzing player behavior and stats to catch potential cheaters; And hiring more people with the full-time job of increasing our anti-cheat measures and decreasing our response times.

To make sure that everyone on the Battlefield plays multiplayer on equal terms, we also want to make sure that the game files have not been compromised for any reason. For us, a changed game file indicates the user is trying to affect the game to get the upper hand in multiplayer, whether that’s by modifying the graphics or making the game otherwise behave in a manner that is not as designed. We will not differentiate between someone who has modified the game for reasons he thinks are benign and a player doing it to cause grief online.

Players tampering with the game files for any reason need to know that this is against DICE and EA policy and is grounds for banning. Everyone else just needs to know that we will always strive to create a fair online gaming environment.

For more information on what you can do if you play against someone that you suspect is cheating, check this previous Battlelog News post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

In essentie heb je gelijk. Van de 4 AK maps is de Desert map die voornamelijk jouw probleem beschrijft; geen natuurlijke frontlinie, te ver lopen en als je een tank tegenkomt kan je weer opnieuw aan je reis beginnen.

Aan de andere kant heb je weer geen gelijk; het grootste gedeelte bf3 spelers speelt liever infanterie en minder in de voertuigen. Dit betekend dat zij liever veel infanterie shoot outs hebben. Ga ik even heel lullig zijn; dat is geen battlefield. Battlfield is van grote afstand een tank in volle vaart met een rpg raken en de disable krijgen, en de mannetjes die je op je minimap hebt gezien van achter verassen, de scout chopper pilot die te laag over vliegt eruit schieten en ze chopper overnemen, achter de rots springen als een tank op je schiet en hopen dat je volgende rots haalt. Je mini map checken als je spawn; waar staan lege voertuigen of moet ik hier direct als engineur support geven bij deze vlag?

Wat jij wilt; spawn op A, loopt 20 meter naar de front linie en ga knallen. Je hebt spelers die 1 rol spelen; altijd een jet, op de voet met de m16a3 of in een tank. Battlefield biedt variatie, crossen met een jeep op naar de artillery die van ver achter de berg loopt te schieten, rpg op de achterkant en wachten tot die eruit springt om hem te killen en ze voertuig over te nemenen vervolgens de artillerie gebruiken om hun base te bestoken.
Let wel, ik weet niet wat daadwerkelijk populairder is. Maar wat ik wil is gebalanceerde gameplay, dat je zowel als infantry als met vehicle daadwerkelijk vrijwel constant actief bezig bent met het proberen te behalen van de overwinning. Wat jij omschrijft is inderdaad precies wat battlefield battlefield maakt, maar het is precies die variatie die ikzelf niet zo heel vaak tegenkom in de meeste grote maps.

Ik wil niet persé 20m naar de front linie om daar te knallen, maar ik wil wél kunnen beredeneren (afhankelijk van hoe de vlaggen verdeeld zijn) waar die front linie zich zou moeten bevinden in plaats van af en toe en random encounter op weg naar een vlag.
Als je alles kan zal je AK succesvol kunnen spelen, niet voor de kill gaan als je een tank disabled maar er tegen aan plakken en op de mini map kijken wanneer die eruit gaat, engi killen en tank overnemen. Ben je dan goed in een tank sta je ineens met een machtig wapen achter de vijandige linie klaar om die killstreak te beginnen.
Succesvol als in team wins of dikke k/d's kan me niets schelen als het saai is. :) Ja het is vet om BF3 te spelen zoals jij het omschrijft, maar dat maak ik VEEL vaker mee op Caspian Border of B2K dan op bijvoorbeeld een AK map.
Elke potje ak wat ik speel zit ik in; jeeps, quads, transport choppers, attack choppers, tanks, mobile aa en loop ik als engineur rond infanterie te hunten en voor die rear RPG hit te gaan. Alles waar ik me handen om kan krijgen pak ik en als je alles leert te spelen en je met elke voertuig succes boekt verrijk je je Bf3 ervaring enorm.

Soms wordt je zwaar terug gedreven dat infanterie niet veel meer kan, dan wacht ik even op armor. Staat er een hele rij met tanks klaar om alles en nog wat kapot te schieten, wacht ik de chopper Ect ect.

Je hebt het over ontbreken aan natuurlijke vuurlinie, dat klopt. De linie veranderd constant ivp een standaard spam fest locatie A. Misschien klink te rooskleurig want ik heb zelf ook wel wat jij beschrijft; als infanterie is gewoon kut soms om AK te spelen, overmacht aan tanks is soms teveel dat je nog iets nuttigs kan doen, behalve 2 km omrijden met een jeep.

Echter de kritiek die lvl cap uit geld ook voor bf1942 en bf2, waarom was er toen geen kritiek en nu ineens wel?
Begrijp me niet verkeerd, BF3 is ook met afstand m'n favo fps op het moment. Het is die wisselwerking tussen infantry en verschillende voertuigen die BF zo gaaf maakt. Dit werkt perfect op CB, B2K, City maps, maar het punt is juist dat de meeste conquest large maps veel saaie of dode momenten kent.

Zodra infantry er 50% van de tijd voor Jan Doedel bij loopt is het toch een heel ander spel. Vehicles zijn er niet overal en niet oneindig terwijl iedereen altijd terug kan vallen op infantry.

Overigens, waren in BF1942 berlin en back to karkand in BF2 ook niet de meest gespeelde maps?
Overigens; ik speel alleen maar aggresief in de voertuigen, je kan als een kip zonder kop naar binnen rijden, 3 mines raken terwijl er 2 javs op je afkomen en een chopper boven je hangt. Maar als je naar links was gegaan had je onder een brug gestaan, de tank kunnen flanken en immuun geweest voor de chopper en javelins. De juiste keuze maken en agresief spelen brengt je heel ver in de voertuigen
Kijk, daar zijn we het helemaal over eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:40:
[...]
AK maps zijn te groot en je bent meer aan het lopen dan aan het schieten. soms heb je geen voertuig en maak je een grote wandeling om dan binnen paar minuten weer dood te gaan door een tank en kan je weer opnieuw een hele eind lopen.
Dat is zeker waar in Bandar en dinges Mountain, maar moet in de andere twee kaarten absoluut niet het geval zijn (tenzij je team echt fenomenaal aan het zuigen is). Het is in AK wel een tijd zo geweest dat mensen allemaal als engi gingen spelen, maar nu de voertuigen hun unlocks hebben en de kaarten wat beter bekend zijn zie je meer en meer recons, supports en assaults rondrennen op Death en Shield, dus ik denk dat het idee dat alleen engineers nuttig zijn in AK wel redelijk weerlegd wordt. In elk geval heb je op die beide kaarten bebouwde stukken bij veel vlaggen waardoor je gedwongen bent om als voetganger de gebouwen leeg te gaan vegen en de directe omgeving te ontdoen van mensen met C4 en SOFLAMs.

Dat dat in Bandar en Mountain allemaal niet werkt ben ik wel met je eens, maar die kaarten vind ik dan ook gewoon echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Heh, in de poll in battlelog met als vraag: "What is your favorite Armored Kill map?"
- 36% alborz mountains
- 25% armored shield
- 23% bandar desert
- 16% death valley

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:00:
Heh, in de poll in battlelog met als vraag: "What is your favorite Armored Kill map?"
- 36% alborz mountains
- 25% armored shield
- 23% bandar desert
- 16% death valley

Dus? 59% van de BF3 spelers heeft geen idee waar het om gaat? Wat is daar nieuws aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:00:
- 36% alborz mountains
- 25% armored shield
- 23% bandar desert
- 16% death valley

volgens mij zegt deze poll niks over de gameplay, maar wat ze mooi vinden.
Alborz mountains een grote snow map die we nog niet hadden.
Armored shield is een mooie map zonder de blauwe filter
Bandar desert met zon ondergang ziet er goed uit.
death valley uhm ja BLAUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ben het wel redelijk eens met tegen argumenten, maar vergeet niet; De onbalans in AK en daardoor de vaak saaie gameplay komt ook door helaas het zeer treurige niveau van spelers atm. In AK kan ik vaak rustig een of twee sigaretjes roken en toch als eerste eindigen, niet door super skills maar gewoon door het zeer matige niveau en gebrek aan inzicht van 90% van de andere spelers.

Ik loop soms rond als engineur met grote kill streaks niet omdat ik alles raak maar omdat de tegenstander niks raakt.

Zou je AK met 64 man spelen die in een squad teamplayen zou je compleet andere gameplay krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Of Bazaar, of Rush, of in ieder geval iets dat ik niet leuk vind. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:14:
[...]
Of Bazaar, of Rush, of in ieder geval iets dat ik niet leuk vind. :P
Bazaar is tof, maar heb ik ook al lang niet gespeeld volgens mij. Rush speel ik nooit.
Mijn matties hebben wel net pas Premium gekocht en dus CQ ontdekt... en twee van die harken spelen dat het liefste op 64p servers, wat ik vaak ontdek net nádat ik gejoind ben. Dus daar kon je weleens in beland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Gebaseerd op mijn eigen speelstijl en voorkeuren (onder het motto "Think fast, act fast") kan ik me hier prima in vinden. Ik vind zelf infantry-based spel een stuk leuker gezien de flexibiliteit en het feit dat er altijd wel iets te doen is, en speel Rush en CQ dan ook vooral maps die daar op toegespitst zijn (B2K, Seine, Bazaar, Damavand - Metro en Highway vind ik weinig aan). Op grote, open, vehicle-based maps loop ik te vaak rond met de gedachte "Wtf kan/moet ik nu doen, hoe kan ik mezelf nuttig maken of überhaupt zinvol bijdragen?" Plus dat er te veel is om tegelijk op te moeten letten.
Op zijn tijd een beetje aanklooien met MBT's of IFV's is trouwens wel leuk, maar dan wel ter afwisseling van infantry-play, en bij voorkeur op de eerdergenoemde maps.

Ik kijk dan ook best wel uit naar Aftermath, want Armored Kill doet het hem niet voor mij (m.u.v. van de TDM maps, die wel erg sweet zijn, ook al nodigen ze helaas erg uit tot camping en sniping). Ik hoop voor Aftermath op een flink aantal Seine-achtige maps, primair gericht op infanterie-gameplay ondersteund met een kleine selectie land-based vehicles (evt. een Scout heli is nog wel ok - op Damavand heb je er ook maar zelden last van). Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe game-modi en wapens, en of ze de destruction verder uitbouwen danwel integreren in de gameplay (random, non-scripted collapses of objectives die behaald moeten worden alvorens een gebouw ineen zakt bijv.) Wel zou ik graag wat meer variatie willen zien qua setting (dus niet Parijs of een stoffige Midden-Oosten-setting), maar of dat er in zit...
Van eind november tot eind januari zit ik echter in het buitenland, en zal ik BF3 niet kunnen spelen (trekt m'n laptop nauwelijks, en ik heb geen zin losse randapparatuur mee te slepen), dus ik hoop maar dat ik, nadat ik terug ben, niet te veel achterstand heb tov. de rest, en dat de Aftermath-maps nog volop gespeeld worden.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
w00t00w schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:37:
[...]
Ik hoop voor Aftermath op een flink aantal Seine-achtige maps, primair gericht op infanterie-gameplay ondersteund met een kleine selectie land-based vehicles
...
Wel zou ik graag wat meer variatie willen zien qua setting (dus niet Parijs of een stoffige Midden-Oosten-setting), maar of dat er in zit...
Volgens is min of meer bekend dat de Aftermath mappen zich afspelen in Teheran, dat na een forse aardbeving nogal verwoest is. Dus ik gok op een stoffige Midden-Oosten setting. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Hebben jullie al eens geprobeerd te spelen op de AK Small Maps? Eventueel gewoon met de volle mep van 64 man op een 32 mans mapje. Moet zeggen dat het de actie wel ten goede komt, en de size van de map nog steeds groot genoeg is en er is daarnaast is er nog een MAA beschikbaar, iets waar je in de vanilla en b2k mappen pech mee had. Gelukkig speel je ook niet op 3 vlaggetjes maar. Keertje proberen waard, ik heb er van de week wel lol op gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gebaseerd op mijn eigen speelstijl en voorkeuren (onder het motto "Think fast, act fast") kan ik me hier prima in vinden. Ik vind zelf infantry-based spel een stuk leuker gezien de flexibiliteit en het feit dat er altijd wel iets te doen is, en speel Rush en CQ dan ook vooral maps die daar op toegespitst zijn (B2K, Seine, Bazaar, Damavand - Metro en Highway vind ik weinig aan). Op grote, open, vehicle-based maps loop ik te vaak rond met de gedachte "Wtf kan/moet ik nu doen, hoe kan ik mezelf nuttig maken of überhaupt zinvol bijdragen?" Plus dat er te veel is om tegelijk op te moeten letten.
Op zijn tijd een beetje aanklooien met MBT's of IFV's is trouwens wel leuk, maar dan wel ter afwisseling van infantry-play, en bij voorkeur op de eerdergenoemde maps.

Ik kijk dan ook best wel uit naar Aftermath, want Armored Kill doet het hem niet voor mij (m.u.v. van de TDM maps, die wel erg sweet zijn, ook al nodigen ze helaas erg uit tot camping en sniping). Ik hoop voor Aftermath op een flink aantal Seine-achtige maps, primair gericht op infanterie-gameplay ondersteund met een kleine selectie land-based vehicles (evt. een Scout heli is nog wel ok - op Damavand heb je er ook maar zelden last van). Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe game-modi en wapens, en of ze de destruction verder uitbouwen danwel integreren in de gameplay (random, non-scripted collapses of objectives die behaald moeten worden alvorens een gebouw ineen zakt bijv.) Wel zou ik graag wat meer variatie willen zien qua setting (dus niet Parijs of een stoffige Midden-Oosten-setting), maar of dat er in zit...
Van eind november tot eind januari zit ik echter in het buitenland, en zal ik BF3 niet kunnen spelen (trekt m'n laptop nauwelijks, en ik heb geen zin losse randapparatuur mee te slepen), dus ik hoop maar dat ik, nadat ik terug ben, niet te veel achterstand heb tov. de rest, en dat de Aftermath-maps nog volop gespeeld worden.
Even voor de duidelijkheid, want ik zie hem ook vaak langskomen op andere forums.
Aftermath zal GEEN nieuwe wapens bevatten.
Bij de release van BF3 Premium hebben ze aangegeven 20 nieuwe wapens en onder alle DLC's stond een bericht: New Weapons en daarom denken de meeste dat we nieuwe wapens gaan krijgen.
Een maand na de release van Close quarters hebben ze het aangepast en zie je alleen New Weapons staan bij B2K en Close Quarters en dit klopt ook met hun eerste berichtgeving.

We krijgen 20 nieuwe wapens met Battlefield premium en dat zijn:

DLC Back 2 karkland:
Assault:
1. FAMAS
2. L85A2
Engineer:
3. G53
4. QBZ-95B
Support:
5. QBB-95
6. MG36
Sniper:
7. QBU-88
8. L96
All:
9. PP-19
10. MK3A1

DLC Close Quarters:
Assault:
11. AUG A3
12. SCAR-L
Engineer:
13. ACW-R
14. MTAR-21
Support:
15. L86A2
16. LSAT
Sniper:
17. M417
18. JNG-90
All:
19. SPAS-12
20. M5K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:30:
[...]

Bazaar is tof, maar heb ik ook al lang niet gespeeld volgens mij. Rush speel ik nooit.
Mijn matties hebben wel net pas Premium gekocht en dus CQ ontdekt... en twee van die harken spelen dat het liefste op 64p servers, wat ik vaak ontdek net nádat ik gejoind ben. Dus daar kon je weleens in beland zijn.
:+ Ik blijf je gewoon stalken tot ik eens tegenover je terechtkom (of in je squad natuurlijk).

Wel leuk om nu pakweg honderd vriendjes te hebben, er joint me ieder potje haast wel iemand. :P Nu TeamSpeak nog eens wat nuttiger gebruiken...

[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 10-10-2012 14:03 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

[...]

Hear hear. Armored Kill als expansion trekt mij persoonlijk totaal niet (ik geloof dat ik een van de weinigen ben die CQ echt heel tof vind, in tegenstelling tot een groot deel van de BF-community), puur vanwege het feit dat de vehicular combat mij niet ligt.

Op de maps als Seine, Bazaar, Sharqi maar ook in het klein bijvoorbeeld een Ziba Tower (misschien wel mn favo map) duurt het gewoon gemiddeld korter voordat je in de actie zit. Een dikke vijf minuten real-time lopen in bandar Desert naar de volgende objective, om vervolgens bij aankomst geheadshot te worden door die sniper die de gehele ronde op een berg ligt voor die ene kill: neen danck u.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd probeer om de onslaught op kleinere maps af te wisselen met chopperen of tanken op grotere maps. Blijft het Battlefield-gevoel toch nog een beetje behouden, plus ik werk wat aan mn vehicle-skills.

Ik hoop dat Aftermath gewoon een map pack wordt waarbij meer gestreefd wordt naar een B2K-achtig gevoel, met grote maps die vooral voor infantry-gameplay geschikt zijn. Maak ze ook wat meer afwisselend dan de B2K-maps (ik heb het gevoel alsof veel assets daar gerecycled zijn), en ik ben een tevreden man.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Indy91 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:47:
[...]

Volgens is min of meer bekend dat de Aftermath mappen zich afspelen in Teheran, dat na een forse aardbeving nogal verwoest is. Dus ik gok op een stoffige Midden-Oosten setting. :)
Mmmzzz..... Hoop in dat geval dat ze er in ieder geval een map in een parkland-achtige setting, of een souk (en dan een echte souk, niet een Grand Bazaar het hele drie gangen), of in ieder geval iets anders - die standaard rotzooi-bezaaide straatjes/steegjes met garages, falavel-tentjes en trappetjes naar het dak die je nu in elke MO-Urban map tegenkomt beginnen zolangzaamaan een flinke baard te krijgen...

@Pykow: heb me net even ingelezen, en blijkbaar liep ik wat achter qua informatie, want ik ging er nog steeds van uit dat met Aftermath en Endgame ook nieuwe wapens werden geleverd. Maar dat is dus blijkbaar teruggedraaid - erg jammer (had graag nog een paar nieuwe wapens gezien, vooral high-caliber assault rifles en carbines), maar het komt ook niet echt als een verrassing. Wellicht dat EA ons nog wel een Premium NonPlusUltraMegaDeluxe Weapons Pack met 10 nieuwe wapens voor slechts 25 euro proberen aan te smeren..... |:(

@d_star: ik vermaak me ook nog steeds uitermate prima met Close Quarters (wel max. 16 spelers), so you're not alone!!! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 10-10-2012 14:38 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 13-10-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

:+ Ik blijf je gewoon stalken tot ik eens tegenover je terechtkom (of in je squad natuurlijk).

Wel leuk om nu pakweg honderd vriendjes te hebben, er joint me ieder potje haast wel iemand. :P Nu TeamSpeak nog eens wat nuttiger gebruiken...
Ik héb wel TS, maar ik gebruik het niet, altijd Skype met de maten. Ik kan wel een keer TS aangooien als de rest van de knuppels er niet is, dat speelt makkelijker samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:00:
Vermaak me nu al een tijdje op onderstaande server:

http://battlelog.battlefi...ickets-Active-Admins-GGC/

Het leuke is dat er lekker veel tickets zijn waardoor de potjes soms lekker lang duren!
Lol! Vraag dan gewoon of we een keer op jouw server willen komen. Tweakers naam hetzelfde als de server, beetje te doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Meer mensen last van dikke lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Definieer lag eens? Er zijn zoveel vormen lag.

P.s: [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Battlelog weer aan het flippen, laatst gespeelde matches kan ik niet zien...?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:00:
Vermaak me nu al een tijdje op onderstaande server:

http://battlelog.battlefi...ickets-Active-Admins-GGC/

Het leuke is dat er lekker veel tickets zijn waardoor de potjes soms lekker lang duren!
Inderdaad een leuke server, staat in mijn favo`s.
Word gewoon normaal en goed samen gespeeld, op een paar rotte appels na wat je bij elke server wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zo, vandaag mijn nieuwe joystick binnengekregen, de Thrustmaster T16000M en ik kan jullie één ding aanraden als je naar een joystick op zoek bent: Koop deze! Dit is DE joystick voor jets en heli.

Op aanraden van Jay-P, die vertelde dat deze met magneten werkt i.p.v. potmeters, heb ik deze aangeschaft en wat is dat ding soepel (!) en nauwkeurig! Hier valt elke Logitech bij in het niet. Enige minpuntje (maar geen nadeel) is de wat goedkoop aandoende fire button. Voor de rest is het plug and play. Toetsen instellen via Options en gaan! :) Even getest en hij is echt super nauwkeurig. Vehicles beware! :P

Helaas vanavond Русский язик, oftewel Russische les (altijd handig als je kunt lezen, althans een beetje, wat die Russen tegen elkaar zeggen :P Читер = cheater, vaak genoeg meegemaakt haha) maar daarna meteen uitproberen in dogfights!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
OMG, de changelog van de serverupdate voor morgen!

Knife takedown fix
Fixed so that there can be multiple knife kills at the same time on a server.

Rationale: We had a bug where only one knife takedown could take place at any one time on one server. If you attempted a knife takedown at the exact same time as someone else on the server, the takedown animation wouldn’t play, and your opponent wouldn’t take any damage. This has now been fixed.

Ik had niet gedacht dat ze dit zo snel zouden fixen!

Hier de complete changelog: http://battlelog.battlefi...ew/2832654786475623327/4/

Wel redelijk wat fixes hoor! Had ik niet verwacht. En die gunship ziet er ook niet mis uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Qlii256 op 10-10-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt, dit is met afstand de zieligste post van DICE op battlelog ooit. Niet alleen hebben (nu nog) ze geen middelen beschikbaar om het te controleren maar het feit dat ze na 11 maanden van geen f*ck tegen cheaters doen opeens een f*ck zeggen te geven om te verhullen dat ze butthurt zijn omdat iemand hun belachelijke colour correction heeft verwijderd. Gewoon zielig. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt idd wel fijn allemaal!
Nu nog de 'loading...-bug' fixen; soms blijf je hangen, tijdens het laden van een nieuwe map, op een zwart scherm waar alleen maar 'loading...' staat te knipperen met hoge fps. Schijnt te komen door adaptive slots (natuurlijk weer niet officieel supported), maar het is echt schijtirritant om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Vooral de gunship fix in Rush klink netjes, heb me een paar keer gewaagd aan rush op de AK maps maar was er bijzonder snel klaar mee.

Merk dat er minder mensen in mijn lijst online zijn de laatste tijd, heb hiervoor zelf ook een dikke maand niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Voor de chopper piloten hier. Ik kan zelf totaal niet vliegen, maar ben wel redelijk vaak gunner. Wat vinden jullie het prettigst als je een random gunner erbij hebt, flares ofzo?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder welke steen kom jij vandaan? Flares zijn al een tijdje niet meer beschikbaar voor de gunner ;)
Zelf vind ik het fijn als m'n gunner veel en snel kan slachten. In het geval van een random maakt het me eigenlijk niet uit hoe, maar dat is natuurlijk het makkelijkst met autoloader, thermal en TVM. Zelf pak ik ook nog wel eens stealth als gunner, voor de extra survivability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:20:
Voor de chopper piloten hier. Ik kan zelf totaal niet vliegen, maar ben wel redelijk vaak gunner. Wat vinden jullie het prettigst als je een random gunner erbij hebt, flares ofzo?
Gunners hebben geen flares meer. ;)
En volgens mij gebruikt iedereen autoloader en TV missle. Je mag kiezen tussen thermal en zoom optics.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Gunners hebben sinds de laatste patch geen flares meer.

Pilot:
1: Air-radar / Stealth
2: Flares / ECM
3: Heatseekers

Gunner:
1: Autoloader / Stealth (Als piloot airradar gebruikt.)
2: Thermalvision
3: TV missle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

l0n3w012ph schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:41:
Zo, vandaag mijn nieuwe joystick binnengekregen, de Thrustmaster T16000M en ik kan jullie één ding aanraden als je naar een joystick op zoek bent: Koop deze! Dit is DE joystick voor jets en heli.

Op aanraden van Jay-P, die vertelde dat deze met magneten werkt i.p.v. potmeters, heb ik deze aangeschaft en wat is dat ding soepel (!) en nauwkeurig! Hier valt elke Logitech bij in het niet. Enige minpuntje (maar geen nadeel) is de wat goedkoop aandoende fire button. Voor de rest is het plug and play. Toetsen instellen via Options en gaan! :) Even getest en hij is echt super nauwkeurig. Vehicles beware! :P

Helaas vanavond Русский язик, oftewel Russische les (altijd handig als je kunt lezen, althans een beetje, wat die Russen tegen elkaar zeggen :P Читер = cheater, vaak genoeg meegemaakt haha) maar daarna meteen uitproberen in dogfights!
En er dan achter komen dat een joystick stiekum helemaal niet zo goed werkt in BF3. :+ Mijn MS Sidewinder Force Feedback 2 stick staat alweer maanden stof te happen, zowel jets als heli's gaan mij een stuk beter af met kb/muis.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb alleen nog de eerste 8 dingen unlockt, dus dan zet ik die wel op stealth.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ligt het aan mij of is BF3 helemaal naar de kleuten?
Ping 30 en constant heen en weer geteleporteer. Telkens ik iemand zie schiet ik, teleporteer ik 5 meter terug, gewoon dood. Echt onspeelbaar. DICE, get your shit sorted out.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 09:12
Maarja, vraag eens in de server of jij de enige bent. Zo ja, dan ben jij het toch echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Mavamaarten schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:47:
Ligt het aan mij of is BF3 helemaal naar de kleuten?
Ping 30 en constant heen en weer geteleporteer. Telkens ik iemand zie schiet ik, teleporteer ik 5 meter terug, gewoon dood. Echt onspeelbaar. DICE, get your shit sorted out.
Heb je misschien een zusje die op een ipad anime zit te kijken? :+
Familie raped internet, wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben hier eigenlijk op tegen. Zonder zware voertuigen wat hun voorstellen word BF wel een heel erg dumbed down infantrie game waar af en toe een voertuig rondrijd die dan ook meteen super irritant worden. Denk maar aan IFV. Als er geen tanks of iets nog zwaarders is dan lopen er vaak genoeg mensen als assault die vervolgens afgeslacht worden door bijvoorbeeld een LAV. Verder horen zwaardere voertuigen ook gewoon bij BF. Het core idee is gewoon infanterie en voertuigen die samen op mappen staan waar ze zowel voertuigen kan besturen als infanterist kan zijn. Het enige waar ik in kan komen is dat jets weggaan. Hoe ze nu geïmplementeerd zijn is gewoon slecht. Het is gewoon vier/twee jet piloten die hun eigen game spelen waarbij de rest in feite dient als kansloos slachtvee voor extra punten...

Nee, die gene waar LVLCap mee praatte speelt op consoles. Vind je het gek dat hij die mappen niks vind. Voor LVLCap speelt volgens mij heel erg om kills en stats krijg ik het idee. Hij zegt dat hij die mappen te groot vind volgens mij niet omdat hij het nou zo saai vind maar omdat hij niet genoeg kills kan maken voor gameplay. Verder vind ik het wel fijn die wat grotere mappen op z'n tijd. Het zorgt er juist voor dat gevechten wat dynamischer zijn i.p.v een eeuwige respawn/nadefest dat de vanilla mappen van BF3 nogal eens voorkomt. Ik vind mappen zoals Grand Bazaar, Seine en Metro eigenlijk mislukt voor BF3. Het is steeds dezelfde gang zonder enige vorm van vrijheid om te flanken. Als de defenders maar genoeg granaten spammen winnen ze al vaak op rush. Het is wel leuk om te spelen als beide teams een beetje fatsoenlijk spelen maar vaak genoeg ook gewoon saai juist omdat er geen variatie is en heel veel granaten.

Ik ben verder ook geen enorme fan van de AK mappen niet omdat ze slecht zijn of te weinig actie hebben maar omdat ze zeer gevoelig zijn voor baserape. Als een team snel veel vlaggen capt en met name snel de AC130 heeft dan verzamelen ze al snel een overweldigend arsenaal aan extra zware voertuigen en dan rammen ze je zo keihard de basis in. Tel daar de mobile arty bij op die meesterlijk is bij baserape en het is een hel voor een team en prijsschieten voor het andere team. Op zich zouden de mappen met het formaat van AK wel wat meer spelers mogen om het iets intensiever te maken maar ook niet 64vs64. Verder moeten de meeste voertuigen gewoon in de base staan om een baserape tenminste te vermoeilijken.

Eigenlijk was ik wel een fan van de BFBC2 mappen. Deze waren ook niet huge maar wel dynamischer en zeker beter voor Rush gameplay. Niet met zo veel chokepoints maar wel met wat chokepoints die verdedigd moesten worden met wapenvuur/ voertuigen en niet met granatenregens. Het is ook niet zo dat het perse moet zoals het nu is in BF3 vanilla is. Zonder die AC-130 zouden de AK mappen geweldig zijn voor rush en zeker veel beter dan de meeste vanilla mappen.

En slechte teamgenoten is gewoon een kenmerk van BF3. Er zijn gewoon veel te veel mensen van CoD BO/MW2 etc gekomen en de helft zit gewoon met KD in hun hoofd of wil zo nodig de lead snipzor spelen. Mapdesign gaat daar niet veel aan veranderen. Vaak genoeg is het zo dat Metro of all places pas echt het sniperparadijs word op de eerste basis. Op de AK mappen op Rush kom ik bijvoorbeeld zeer weinig snipers tegen en lijkt er soms zelfs teamplay te zijn. Opgepikt worden door iemand met een jeep komt daadwerkelijk voor. ;)

All in all ben ik het compleet oneens met dat filmpje. :+

* DaniëlWW2 gaat verder met ragen jegens DICE voor colour BS :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:39:
[...]

Echt, dit is met afstand de zieligste post van DICE op battlelog ooit. Niet alleen hebben (nu nog) ze geen middelen beschikbaar om het te controleren maar het feit dat ze na 11 maanden van geen f*ck tegen cheaters doen opeens een f*ck zeggen te geven om te verhullen dat ze butthurt zijn omdat iemand hun belachelijke colour correction heeft verwijderd. Gewoon zielig. :/
Inderdaad een faal eerste klas. Cheaters krijgen soms een stats reset en hierover staan ze te schuimbekken en te dreigen met bannen.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:36
DanielWW2 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:39:
[...]

For us, a changed game file indicates the user is trying to affect the game to get the upper hand in multiplayer
Het enigste voordeel dat ik haal uit color tweaker is dat ik nu langer kan spelen zonder betraande en brandende ogen, mijn scores zijn zelfs wat slechter geworden dus welk voordeel ik volgens dice op andere spelers heb is mijn een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:28:
Ik ben hier eigenlijk op tegen. Zonder zware voertuigen wat hun voorstellen word BF wel een heel erg dumbed down infantrie game waar af en toe een voertuig rondrijd die dan ook meteen super irritant worden. Denk maar aan IFV. Als er geen tanks of iets nog zwaarders is dan lopen er vaak genoeg mensen als assault die vervolgens afgeslacht worden door bijvoorbeeld een LAV. Verder horen zwaardere voertuigen ook gewoon bij BF. Het core idee is gewoon infanterie en voertuigen die samen op mappen staan waar ze zowel voertuigen kan besturen als infanterist kan zijn. Het enige waar ik in kan komen is dat jets weggaan. Hoe ze nu geïmplementeerd zijn is gewoon slecht. Het is gewoon vier/twee jet piloten die hun eigen game spelen waarbij de rest in feite dient als kansloos slachtvee voor extra punten...
Ik had het zeker niet over zware voertuigen, een aantal tanks in een map zijn een echte toevoeging, echter, als infantry kan je een aantal tanks (mits ze niet te gecentreerd zijn) prima hebben. Echter, infantry moet hiervoor samenwerken, lijkt mij volkomen logisch. Maar dan moet je wel maps hebben waar je niet meestal als eenzame engineer tegen 3 tanks staat te harken, eerder 3 engineers tegen een tank.
Nee, die gene waar LVLCap mee praatte speelt op consoles. Vind je het gek dat hij die mappen niks vind. Voor LVLCap speelt volgens mij heel erg om kills en stats krijg ik het idee. Hij zegt dat hij die mappen te groot vind volgens mij niet omdat hij het nou zo saai vind maar omdat hij niet genoeg kills kan maken voor gameplay. Verder vind ik het wel fijn die wat grotere mappen op z'n tijd. Het zorgt er juist voor dat gevechten wat dynamischer zijn i.p.v een eeuwige respawn/nadefest dat de vanilla mappen van BF3 nogal eens voorkomt. Ik vind mappen zoals Grand Bazaar, Seine en Metro eigenlijk mislukt voor BF3. Het is steeds dezelfde gang zonder enige vorm van vrijheid om te flanken. Als de defenders maar genoeg granaten spammen winnen ze al vaak op rush. Het is wel leuk om te spelen als beide teams een beetje fatsoenlijk spelen maar vaak genoeg ook gewoon saai juist omdat er geen variatie is en heel veel granaten.
Die Barries vindt ik beide niet zo interessant, het verschilt per persoon natuurlijk wat iemand saai of eentoning vindt, maar qua dynamiek vind ik het niet zo boeiend als een vlag 600m van mij gecapt wordt omdat iemand met een jeep bereid is de tijd te nemen om gewoon om te rijden. Flanken klinkt heel leuk, maar als dat gewoon betekent dat je iets meer tijd moet nemen om om te rijden, vindt ik het als tactiek niet bijster boeiend. Granaten spammen doen alleen minder begaafde spelers, die pak je er vrij snel uit met een m16 oid. Ik heb het niet over 64p metro voor de goede orde, verder ben ik nog geen 32p rush potje tegengekomen waar grenade spam echt onoverkomelijk was.
Ik ben verder ook geen enorme fan van de AK mappen niet omdat ze slecht zijn of te weinig actie hebben maar omdat ze zeer gevoelig zijn voor baserape. Als een team snel veel vlaggen capt en met name snel de AC130 heeft dan verzamelen ze al snel een overweldigend arsenaal aan extra zware voertuigen en dan rammen ze je zo keihard de basis in. Tel daar de mobile arty bij op die meesterlijk is bij baserape en het is een hel voor een team en prijsschieten voor het andere team. Op zich zouden de mappen met het formaat van AK wel wat meer spelers mogen om het iets intensiever te maken maar ook niet 64vs64. Verder moeten de meeste voertuigen gewoon in de base staan om een baserape tenminste te vermoeilijken.
Zo heb ik AK nog niet ervaren, maar dat wellicht een kwestie van te weinig uren maken, maar naar mijn idee is baserape altijd een gevolg van ongebalanceerde teams, niet persé slecht mapdesign.
Eigenlijk was ik wel een fan van de BFBC2 mappen. Deze waren ook niet huge maar wel dynamischer en zeker beter voor Rush gameplay. Niet met zo veel chokepoints maar wel met wat chokepoints die verdedigd moesten worden met wapenvuur/ voertuigen en niet met granatenregens. Het is ook niet zo dat het perse moet zoals het nu is in BF3 vanilla is. Zonder die AC-130 zouden de AK mappen geweldig zijn voor rush en zeker veel beter dan de meeste vanilla mappen.
De beste BFBC2 maps, niet allen, waren naar mijn beleving veel vaker erg spannend juist door die chokepoints. In BFBC2 hield je die ook echt niet dicht door granaat spam als beide teams ook maar enigszins wisten wat ze deden. Ze hadden vrijwel altijd een goede balans tussen vehicles en infantry.
En slechte teamgenoten is gewoon een kenmerk van BF3. Er zijn gewoon veel te veel mensen van CoD BO/MW2 etc gekomen en de helft zit gewoon met KD in hun hoofd of wil zo nodig de lead snipzor spelen. Mapdesign gaat daar niet veel aan veranderen. Vaak genoeg is het zo dat Metro of all places pas echt het sniperparadijs word op de eerste basis. Op de AK mappen op Rush kom ik bijvoorbeeld zeer weinig snipers tegen en lijkt er soms zelfs teamplay te zijn. Opgepikt worden door iemand met een jeep komt daadwerkelijk voor. ;)

All in all ben ik het compleet oneens met dat filmpje. :+
Dus jij bent het er compleet mee oneens dat het spelen van het gros van de maps in conquest veel saaie momenten heeft wat voortkomt uit het mapdesign en de daaruit voortvloeiende balans tussen vehicles en infanty? Dat is natuurlijk je goed recht, maar er zijn naar mijn mening teveel maps waar de balans niet goed is en ik me te vaak stierlijk verveel of loop te ergeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:09:
[...]

[...]

Het enigste voordeel dat ik haal uit color tweaker is dat ik nu langer kan spelen zonder betraande en brandende ogen, mijn scores zijn zelfs wat slechter geworden dus welk voordeel ik volgens dice op andere spelers heb is mijn een raadsel.
Dit vind ik wel een beetje vaag. Je zou juist met meer kleuren en een hogere contrast meer last van de ogen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:12:
[...]
Dit vind ik wel een beetje vaag. Je zou juist met meer kleuren en een hogere contrast meer last van de ogen moeten krijgen.
Nee, de fletste kleuren maken dat je onbewust gaat zitten turen naar wat er gebeurt - door de fletste kleuren is het contrast weg en je probeert tóch te zien wat er te zien valt, wat met name op afstand soms echt starende ogen oplever tondanks dat de pixels niet verder weg zijn.
Als ik een uurtje heb zitten spelen op Bazaar of Karkand moet ik wegkijken en gaan knipperen met m'n ogen omdat die zeer gaan doen, op Caspian of Shield heb ik daar eigenlijk geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:12:
[...]

Nee, hoe eentoniger de kleuren hoe moeilijker het is voor je ogen/brein om onderscheid te maken tussen verschillende dingen. Als jij in de verte 2 dingen ziet staan en deze zijn groen en rood. Zie je makkelijk het verschil. Als alles blauw is zie je dit echter slecht :') . Zoals Knettergek aangeeft proberen sommige mensen hierdoor toch diepte te zien in een 2D weergave (Ja het spel is 3D, nee op een gewone monitor kijk je naar een 2D render). Hierdoor kan je last van vermoeide ogen, of zelfs hoofdpijn krijgen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vind het grote nadeel van Armored kill vooral dat er zoveel teamleden altijd maar wachten in het spawnscherm zodat ze meteeen in een voertuig spawnen waardoor ze relatief veel van de match niet beschikbaar zijn.

Vond AK erg indrukwekkend door de graphics en schaal van de maps maar qua gameplay voelt het net niet lekker aan, ik scoor dan ook zeer afwisselend per match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Voorheen altijd bf3 via de xbox gespeeld en nu al sinds een tijdje op de pc. Enige nadeel is dat ik hier niet zoveel vrienden heb :P.

Dus er spelers zijn die hetzelfde probleem hebben of er iemand bij willen hebben voeg dan creapYY even toe :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:18:
Vind het grote nadeel van Armored kill vooral dat er zoveel teamleden altijd maar wachten in het spawnscherm zodat ze meteeen in een voertuig spawnen waardoor ze relatief veel van de match niet beschikbaar zijn.

Vond AK erg indrukwekkend door de graphics en schaal van de maps maar qua gameplay voelt het net niet lekker aan, ik scoor dan ook zeer afwisselend per match.
Kan ik mij volledig in vinden. Daarnaast word ik echt doodmoe van al die snipers die de hele match lafjes in een hoek of op een berg liggen. Ik speel dan ook voorlopig geen AK meer.
Gisteravond weer eens na lange tijd op de "oude maps" gespeeld en dat ging gelijk stukken beter. ff huisgehouden op Grand Bazaar met de M16A3. Op de chat kwam iets voorbij dat ik nog niet eerder had gezien: M16A3 abuser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Er zit den kik ook onbalans in omdat er nu bij de vlaggen ook relatief veel voertuigen spawnen dus zodra je net teveel vlaggen kwijt bent kan je bijna niet meer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Mooi, sinds de update van vanochtend kom ik het spel niet meer in. Level laden lukt nog wel, maar hij blijft hangen terwijl rechtsonderin dat blauwe lampje blijft knipperen.. Wel hoor ik de ingame geluiden, maar zelf in het spel komen lukt niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

creapYYY schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:27:
Mooi, sinds de update van vanochtend kom ik het spel niet meer in. Level laden lukt nog wel, maar hij blijft hangen terwijl rechtsonderin dat blauwe lampje blijft knipperen.. Wel hoor ik de ingame geluiden, maar zelf in het spel komen lukt niet :(.
Was er ook een client side patch of alleen server? Anders zou ik denken russische key en taal bestanden probleem.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb de laatste paar dagen gemerkt dat als je alleen al met 2 of 3 man samen gespeeld op de grond en iedereen speelt ptfo je games al zeer goed kan beïnvloeden als infanterie in AK.

Het is gewoon een kwestie van op de juiste flag (met jeep) spawnen en zorgen dat de squad niet gewhiped wordt bij een vlag en soms kiezen om niet te schieten als de afstand te groot is voor een snelle kill. De dekking in AK is zodanig dat je tanks goed ontwijken. Ook wel zo handig om met de quad direct vol gas naar de gunship vlag te gaan, altijd goede battles daar en de gunship is zeer belangrijk, niet eens vanwege zijn fire support maar omdat dat ding de hele map spot en je dan beter dan beslissen waar je heen moet.

Map kennis + timing = succesvol in AK zijn als infanterie. Als je team nog maar 1 vlag heeft en er wordt dik gebaseraped, pak je een jeep, rij tactische om en kap je een vlag ver achter linie. Ik lees hier zoveel punten die gepresenteerd worden als commentaar op AK maar met gewoon gezond verstand te vermijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens meer mensen die de laatste dagen gemerkt hebben dat niet alles gelogd wordt in Battlelog, zelfs battlereports? Gisteravond een stuk of zeven potjes gedaan maar bij battlereports stonden enkel de potjes van de dag ervoor. Ook enkele unlocks zijn niet geregistreerd en die moet ik opnieuw doen. Andere zaken, zoals kills/deaths zijn weer wel geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Het is dus niet bij elke server.. Vreemd. Volgens mij alleen een server update!
wontcachme schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:28:
[...]

Was er ook een client side patch of alleen server? Anders zou ik denken russische key en taal bestanden probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
evilpin0 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:32:
Ik heb de laatste paar dagen gemerkt dat als je alleen al met 2 of 3 man samen gespeeld op de grond en iedereen speelt ptfo je games al zeer goed kan beïnvloeden als infanterie in AK.

Het is gewoon een kwestie van op de juiste flag (met jeep) spawnen en zorgen dat de squad niet gewhiped wordt bij een vlag en soms kiezen om niet te schieten als de afstand te groot is voor een snelle kill. De dekking in AK is zodanig dat je tanks goed ontwijken. Ook wel zo handig om met de quad direct vol gas naar de gunship vlag te gaan, altijd goede battles daar en de gunship is zeer belangrijk, niet eens vanwege zijn fire support maar omdat dat ding de hele map spot en je dan beter dan beslissen waar je heen moet.

Map kennis + timing = succesvol in AK zijn als infanterie. Als je team nog maar 1 vlag heeft en er wordt dik gebaseraped, pak je een jeep, rij tactische om en kap je een vlag ver achter linie. Ik lees hier zoveel punten die gepresenteerd worden als commentaar op AK maar met gewoon gezond verstand te vermijden zijn.
Als het zo makelijk was had ik er echt geen issues mee. Maar de praktijk valt vies tegen, al speel ik vrijwel altijd solo omdat er geen bekenden van me BF3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

ik speel ook meestal wel solo (keertje samen AK proberen?) en merk vaak inderdaad dat er gedurende een game gewoon grote verschillen ontstaan tussen beide teams. of er dan echt een groot verschil is qua skill tussen beide teams of dat 1 team op een gegeven moment iets de overhand heeft en daardoor meer vehicles krijgt en dus makkelijker uitloopt weet ik niet.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sn0wblind schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:47:
[...]
Als het zo makelijk was had ik er echt geen issues mee. Maar de praktijk valt vies tegen, al speel ik vrijwel altijd solo omdat er geen bekenden van me BF3 spelen.
Ik speel regelmatig met een vriend van mij samen en het niveau tussen hem en mij is aanzienlijk. Echter hij loopt goed mee en de extra rpg op een tank is vaak het verschil tussen een kill/disable of een death.

Ga ik dood, probeert die altijd in leven te blijfen ipv als een gek op zoek te gaan wie mij kilde. Ook het feit dat er iemand achter je loopt zorgt ervoor dat je veel minder snel van achter genakt wordt, immers moet eerst me buddy dood en tegen die tijd heb ik meestal wel door dat ze van achter komen, als hij hem zelf niet kilt.

Solo is het een heel ander verhaal. Ik ben vanavond online en zoals ik al zei ik speel infanterie eigenlijk maar met 1 buddy, als je wilt kan je me joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:35:
Zijn er trouwens meer mensen die de laatste dagen gemerkt hebben dat niet alles gelogd wordt in Battlelog, zelfs battlereports? Gisteravond een stuk of zeven potjes gedaan maar bij battlereports stonden enkel de potjes van de dag ervoor. Ook enkele unlocks zijn niet geregistreerd en die moet ik opnieuw doen. Andere zaken, zoals kills/deaths zijn weer wel geregistreerd.
mijn laatste match is 2 dagen geleden staat er op mijn battlelog, maar eergisteren heb ik alleen ESL gespeeld en dan zit je op private servers.

Gisteren zat ik gewoon op public servers en baalde ik er wel van dat mijn scores niet volledig zijn opgeslagen.
ik had een KDr van 9.33 en 5.01. toch zag ik wel dat ik een assault star erbij heb gehaald, dus blijkbaar telt die wel gewoon door.

gisteren op de GoT TDM kreeg ik de zoveelste cheater/hacker opmerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Pykow schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:10:
gisteren op de GoT TDM kreeg ik de zoveelste cheater/hacker opmerking compliment ;)
:7

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets dat ik vergat... sommige assignments werken niet eens goed. Dingen worden vaak niet geregistreerd. Bijvoorbeeld Scarred Veteran, waar je o.a. 2 uur moet spelen op Sharqi en 2 uur op Gulf of Oman. Ik heb deze tijd er allang op zitten op deze maps en er is wel geteld 0 minuten geregistreerd. Moet je eerst andere dingen voltooien hiervoor? Lijkt mij niet. Daarnaast zijn er meerdere assignments waarvan ik dingen allang heb gedaan, in de juiste map/DLC en het gewoon niet staat geregistreerd. Beetje jammer, haalt de lol wel uit het halen van assignments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:30

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

[...]

gisteren op de GoT TDM kreeg ik de zoveelste cheater/hacker opmerking ;)
Dan had je je nickname ook dus niet aan hoeven passen... :)

Overigens zijn de GoT servers allemaal rond 12.00 herstart, dat zal voor veel meer servers gelden denk ik met de gemelde connect issues als gevolg?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
creapYYY schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:22:
Voorheen altijd bf3 via de xbox gespeeld en nu al sinds een tijdje op de pc. Enige nadeel is dat ik hier niet zoveel vrienden heb :P.

Dus er spelers zijn die hetzelfde probleem hebben of er iemand bij willen hebben voeg dan creapYY even toe :D.
creapYY of creapYYY
Ik zie beide staan en degene met 3x Y zie ik ook bij Xdoos staan :P
Voeg anders mij maar gewoon toe -> soldier heet zelfde als ik hier op het forum.
Wel speel ik heel wisselend, dan veel, dan weinig, maar afhankelijk van wat mogelijk is en waar ik trek in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Suicyder schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

creapYY of creapYYY
Ik zie beide staan en degene met 3x Y zie ik ook bij Xdoos staan :P
Voeg anders mij maar gewoon toe -> soldier heet zelfde als ik hier op het forum.
Wel speel ik heel wisselend, dan veel, dan weinig, maar afhankelijk van wat mogelijk is en waar ik trek in heb.
Het is creapYY, mijn avatar is een bad piggi van angry birds :D. Op de xbox en ps3 had ik inderdaad creapYYY. Alleen die was al bezet voor origin :(. Ik voeg je wel even toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
superwashandje schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:51:
ik speel ook meestal wel solo (keertje samen AK proberen?) en merk vaak inderdaad dat er gedurende een game gewoon grote verschillen ontstaan tussen beide teams. of er dan echt een groot verschil is qua skill tussen beide teams of dat 1 team op een gegeven moment iets de overhand heeft en daardoor meer vehicles krijgt en dus makkelijker uitloopt weet ik niet.
De ticket differences zijn bij AK inderdaad vaak wel aan het eind van de match vrij hoog.

Joinen zou ik wel willen, zit alleen niet achte reen snelle pc bak voor ruim een week :D.
evilpin0 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Ik speel regelmatig met een vriend van mij samen en het niveau tussen hem en mij is aanzienlijk. Echter hij loopt goed mee en de extra rpg op een tank is vaak het verschil tussen een kill/disable of een death.

Ga ik dood, probeert die altijd in leven te blijfen ipv als een gek op zoek te gaan wie mij kilde. Ook het feit dat er iemand achter je loopt zorgt ervoor dat je veel minder snel van achter genakt wordt, immers moet eerst me buddy dood en tegen die tijd heb ik meestal wel door dat ze van achter komen, als hij hem zelf niet kilt.

Solo is het een heel ander verhaal. Ik ben vanavond online en zoals ik al zei ik speel infanterie eigenlijk maar met 1 buddy, als je wilt kan je me joinen :)
Als squad spelen maakt vaak inderdaad wel het verschil. De teams met een aantal squads die samen werken domineren vaak ook de matches. Ik kom wel een keer joinen als ik weer even aan de BF3 kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:
De ticket differences zijn bij AK inderdaad vaak wel aan het eind van de match vrij hoog.
Kwestie van een goede server uitzoeken. Ik pak zelf altijd een server waar de ticketbalance fatsoenlijk is. Als team A 600/700 heeft en team B 300/700, dan weet je dat het niks gaat worden. Zorg je van tevoren dat de balance redelijk is, dan zijn potjes ook gelijk een stuk leuker. Als je steeds maar weer moeite moet blijven doen om de overhand te houden (of krijgen) en de vaart in het spel blijft zitten is AK geweldig IMO.
Geen enkele map is leuk als het ene team duidelijk sterker is dan het andere. Ben het er wel mee eens dat de meeste maps in BF3 ervoor zorgen dat uit een baserape komen heel lastig is. Met AK is het eigenlijk ronduit belachelijk dat de Mobile Arty spawnt op een vlag, zodat het sterke team er twee kan krijgen om de base mee te bestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

evilpin0 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

hear hear! Met een bekende spelen waarmee je met voice kan communiceren maakt het zoveel makelijker.
Ik speel 95% van m'n games samen met een vriend terwijl we via Skype met elkaar kletsen. We spawnen op elkaar en blijven zo veel mogelijk samen (eigen squad, squadleader is leading en bepaald waar we heen gaan.) Het is echt al ontelbaar vaak voorgekomen dat een van ons neergeschoten wordt en dan aan de ander doorgeeft waar vandaan het schot kwam, zodat de nog levende die vijand een kogel door z'n kop kan jagen.
Ook in vehicles (Tanks!) is het fijn om te weten dat ik bij een capabele bestuurder meerij. Die ook wat doet met de lockons vanuit de 3e seat.
Bij doodgaan van de een probeert de ander inderdaad in leven te blijven zodat er weer op hem gespawned kan worden en je door kan naar je gestelde objective. Op deze manier hebben we al regelmatig een game die ons team leek te gaan verliezen omgezet in een winst. Zelfs met 2 man kan je zo aardig wat verschuiven in de score, als je maar een beetje weet wat je doet en TFOP (The Fucking Objective Played..)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik moet stiekem toch wel zeggen dat ik als infanterie speel geen grote fan ben van voice, tenzij je met 1 persoon speelt en tijdens de actie geen overbodige geluiden maakt is het wel te doen. Maar zit je met meerdere in ts channel hoor je simpelweg de voetstappen niet en heb ik meer moeite geluid te pinpointen.

Vooral als de gunship vlag aant cappen bent is het gewoon belangrijk dat je voetstappen hoort en eerder kan zijn dan de vijand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Meer mensen last dat Origin blijft staan op:

Starten...
Battlefield 3

?

Echt kut ik snap niet wat er mis is.

Na Origin 10x herstart te hebben werkt het weer.

EDIT: En het werkt weer niet, Battlefield start nu wel op maar dan gaat hij plots weg net voor hij de map wil gaan laden.

[ Voor 46% gewijzigd door Qlii256 op 11-10-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
[...]gisteren op de GoT TDM kreeg ik de zoveelste cheater/hacker opmerking ;)
Ik werd ook voor cheater uitgemaakt en was daarom een K**leier.
Ben even de naam kwijt van de server omdat blog niets opslaat op het moment.

Die kleuter weet niet dat ik ook nederlands ben, ik bleef gewoon engels doorpraten.

Maar toch weer zo een typische hollander met zijn opmerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

S.J_84 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:35:
[...]
Maar toch weer zo een typische hollander met zijn opmerking :)
Waarom moet dat er nu weer bij :/

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
MicScott schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:48:
[...]

Waarom moet dat er nu weer bij :/
Omdat ik dat op 9 van de 10 nederlandse servers lees in chat, zelfs op buitenlandse.

Daarom moet dat er bij.

Kan ook aan jou vragen waarom die smilie achter je zin moet, maar daar heb je vast een reden voor.

Ik zeg het om het even kwijt te zijn, ik stoor me namelijk wel aan het woord.
En het komt gewoon bijzonder vaak voorbij, te vaak.

[ Voor 30% gewijzigd door S.J_84 op 11-10-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

S.J_84 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:01:
[...]

Omdat ik dat op 9 van de 10 nederlandse servers lees in chat, zelfs op buitenlandse.

Daarom moet dat er bij.

Kan ook aan jou vragen waarom die smilie achter je zin moet, maar daar heb je vast een reden voor.

Die smiley moet erbij om de enigszins verbaasde reactie extra emotie te geven. Daar is het een emoticon voor. Die zijn niet beledigend. "Typische Hollander" vind ik raar. Alsof alleen Hollanders mensen van cheaten beschuldigen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:09:
[...]
Die smiley moet erbij om de enigszins verbaasde reactie extra emotie te geven. Daar is het een emoticon voor. Die zijn niet beledigend. "Typische Hollander" vind ik raar. Alsof alleen Hollanders mensen van cheaten beschuldigen.
Eh... nee, alleen hollanders noemen mensen K**leiers.
Als er met ziektes gescholden wordt 99% zeker dat het iemand is die het woord "patat" kent en muntjes met Beatrix erop heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Duitser zal idd niet zo snel met Nederlandse scheldwoorden schelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:28:
[...]

Ik had het zeker niet over zware voertuigen, een aantal tanks in een map zijn een echte toevoeging, echter, als infantry kan je een aantal tanks (mits ze niet te gecentreerd zijn) prima hebben. Echter, infantry moet hiervoor samenwerken, lijkt mij volkomen logisch. Maar dan moet je wel maps hebben waar je niet meestal als eenzame engineer tegen 3 tanks staat te harken, eerder 3 engineers tegen een tank.
Dat is meestal niet z'n probleem. Als er veel voertuigen zijn of iemand is er zeer effectief mee dan komen de RPG's wel. ;)
[...]

Die Barries vindt ik beide niet zo interessant, het verschilt per persoon natuurlijk wat iemand saai of eentoning vindt, maar qua dynamiek vind ik het niet zo boeiend als een vlag 600m van mij gecapt wordt omdat iemand met een jeep bereid is de tijd te nemen om gewoon om te rijden. Flanken klinkt heel leuk, maar als dat gewoon betekent dat je iets meer tijd moet nemen om om te rijden, vindt ik het als tactiek niet bijster boeiend. Granaten spammen doen alleen minder begaafde spelers, die pak je er vrij snel uit met een m16 oid. Ik heb het niet over 64p metro voor de goede orde, verder ben ik nog geen 32p rush potje tegengekomen waar grenade spam echt onoverkomelijk was.
Daarom zeg ik ook dat AK eigenlijk meer dan 32vs32 moet hebben. De mappen zijn enorm maar eigenlijk net te groot waardoor je met een jeep rondjes kan rijden en vlaggen kan cappen met geen of nauwelijks weerstand. Verder komt die nadespam toch behoorlijk veel voor op Metro, Bazaar en Seine. Ik denk dat jij het niet veel tegenkomt omdat je meestal de specifieke servers uitkiest waar de betere spelers zijn maar het gebeurd vaak genoeg dat er zoveel nades worden gespammed dat je onmogelijk terug kan schieten laat staan doorbreken dankzij suppresie, schok effecten en gewoon omdat je meteen ontploft als je een hoekje om gaat. En dit is gewoon 32player rush. ;)

En voor het flanken denk ik meer aan mappen zoals Strike at Karkand of Sharqi Peninsula. Die mappen zijn wel groot maar hebben ook chokepoints die wel te flanken zijn door gewoon rond een of twee gebouwtjes te gaan. Daar heb je geen jeep voor nodig. Dit is veel beter dan bijvoorbeeld Bazaar of Seine waar je bij zowel conquest als Rush steeds tegen een aantal vaste routes aanloopt. Niet dat het moeilijk is om een route open te breken als je een beetje kan mikken maar mappen zoals karkand hebben gewoon zeer dynamische mogelijkheden waar je niet gedwongen bent om een gang te nemen waar haast gegarandeerd iemand met een bipod LMG zit die nades aan het spammen is. Op dit soort mappen werken tanks verder ook geweldig. Vernietig wat gebouwen die de vijand gebruikt en je team kan verder. Je kan ook preferentie gebouwen slopen die de vijand kan gebruiken waardoor je een voordeel krijgt. Dit is ook meteen een van de dingen die ik uit BFBC2 mis. Ik blies daar zo vaak tactisch belangrijke gebouwen op waardoor attackers/defenders geen schijn van kans meer hadden. :D
[...]

Zo heb ik AK nog niet ervaren, maar dat wellicht een kwestie van te weinig uren maken, maar naar mijn idee is baserape altijd een gevolg van ongebalanceerde teams, niet persé slecht mapdesign.
Armored Shield, Death Valley en in mindere mate Alborz mountain hebben hier last van. Het probleem is dat je bij die mappen een spawn redelijk makkelijk kan afgrendelen door of gewoon te baserapen of het andere team een vlag te laten hebben en systematisch iedereen te killen die daar spawnt. Ik ben het al veel te vaak tegengekomen en dan ben ik meestal wel weer klaar met AK.
[...]

De beste BFBC2 maps, niet allen, waren naar mijn beleving veel vaker erg spannend juist door die chokepoints. In BFBC2 hield je die ook echt niet dicht door granaat spam als beide teams ook maar enigszins wisten wat ze deden. Ze hadden vrijwel altijd een goede balans tussen vehicles en infantry.
Zie stukje over Karkand. Dat is dus het probleem de meeste BF3 vanilla mappen. Ze zijn eigenlijk alleen maar chokepoint waar je perse doorheen moet. De meeste BFBC2 mappen hadden wel mogelijkheden. Oke, Port Valdez niet maarja. :+
[...]

Dus jij bent het er compleet mee oneens dat het spelen van het gros van de maps in conquest veel saaie momenten heeft wat voortkomt uit het mapdesign en de daaruit voortvloeiende balans tussen vehicles en infanty? Dat is natuurlijk je goed recht, maar er zijn naar mijn mening teveel maps waar de balans niet goed is en ik me te vaak stierlijk verveel of loop te ergeren. :)
Nee, ik heb het compleet mee eens dat ze voorstellen om BF maar te gaan versimpelen door er allerlei voertuigen uit te halen en de mappen te verkleinen. De mappen mogen best wel een behoorlijk formaat hebben zolang spelers het formaat juist kunnen gebruiken. Dat gebeurd dus niet op Bazaar, Seine etc waar het al snel met ze allen op een paar punten zitten is. Voeg daar een tank/IFV en iemand die weet hoe je daar mee omgaat aan toe en het is gewoon prijsschieten. Dat liever niet voor BF4. Liever urban maps zoals Karkand.

En dan nog even een lijstje van wat ik van de mappen vind:

Goed:
Conquest:

Caspian border
Kharg Island
Strike at Karkand
Sharqi Peninsula.

Rush:
Noshar Canals
Strike at Karkand
Damavand Peak
Sharqi Peninsula

Niet geweldig maar wel speelbaar:
Conquest:

Noshar Canals
Seine Crossing
Alborz Mountain (mits eerlijke teams die spelen)
Armored Shield (mits eerlijke teams die spelen)
Bandar Desert

Rush:
Operation Metro
Grand Bazaar
Seine Crossing
Caspian Border
Alborz Mountain (zonder de f*cking AC130)
Armored Shield (zonder de f*cking AC130)
Bandar Desert (zonder de f*cking AC130)

Does not like:

Operation Firestorm
Gulf of Oman
CQ mappen

Blue and therefore sh*t. :+
Wake Island
Death Valley
Teheran Highway.

Ja, dit zijn met afstand mijn minst favoriete mappen. Dit geen toeval. Die blauwe kleur (zwart achtig voor wake) verpest het speelplezier van deze mappen voor mij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
S.J_84 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:01:
[...]

Daarom moet dat er bij.

Ik maak vaak hetzelfde mee.
Laatst ook tijdens een neushaar tdm potje: er vroeg iemand of er nederlanders waren waarop 2 of 3 gasten reageerden dat ze ook NL waren, na een paar minuten was het "kk dit, kk dat" omdat ze dat stoer vonden ofzo...
1 Nederlander typte in de chat dat hij/zij zich er nogal aan ergerde, ik zei tegen 'm dat je maar beter niet kunt zeggen dat je uit NL komt omdat er dan bijna altijd poep gepraat wordt.
Ik heb een aantal jaar het gratis spel Warrock (zo'n typisch pay2win spel maarja...) gespeeld en hier had je een europese (of zelfs NL) server waar gewoon elk potje keihard geraged werd en het scherm continu gevuld was met scheldwoorden en ziektewensen.
Ik erger me er ook behoorlijk aan, niet aan een specifiek scheldwoord maar gewoon aan dat sneue gedrag van die "stoere" Nederlandertjes. :F

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:11:
[...]

Ik maak vaak hetzelfde mee.
Laatst ook tijdens een neushaar tdm potje: er vroeg iemand of er nederlanders waren waarop 2 of 3 gasten reageerden dat ze ook NL waren, na een paar minuten was het "kk dit, kk dat" omdat ze dat stoer vonden ofzo...
1 Nederlander typte in de chat dat hij/zij zich er nogal aan ergerde, ik zei tegen 'm dat je maar beter niet kunt zeggen dat je uit NL komt omdat er dan bijna altijd poep gepraat wordt.
Ik heb een aantal jaar het gratis spel Warrock (zo'n typisch pay2win spel maarja...) gespeeld en hier had je een europese (of zelfs NL) server waar gewoon elk potje keihard geraged werd en het scherm continu gevuld was met scheldwoorden en ziektewensen.
Ik erger me er ook behoorlijk aan, niet aan een specifiek scheldwoord maar gewoon aan dat sneue gedrag van die "stoere" Nederlandertjes. :F
The internet; a place were Dutch people embarrasses themselves by swearing with diseases.
Dat moet in een of andere internet rule lijst gezet worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 16:46
DanielWW2 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:13:
[...]

The internet; a place were Dutch people embarrasses themselves by swearing with diseases.
Dat moet in een of andere internet rule lijst gezet worden. :+
*embarrass (flies away)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grrr. :P (dyslectisch en moe dus spelfouten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik snap er geen drol van :/

Elke keer word ik gelocked door een enemy jet, missle word afgeschoten,
op het laatste moment drop ik m'n flares maar alsnog blijf ik gelocked en krijg ik binnen
een paar seconden een 2e missle in m'n achterste...

Terwijl als het andersom is dan kan de enemy binnen die paar seconden gewoon weer flares droppen en gaan al m'n missles mis :X

Help! Iemand tips?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:23:
Ik snap er geen drol van :/

Elke keer word ik gelocked door een enemy jet, missle word afgeschoten,
op het laatste moment drop ik m'n flares maar alsnog blijf ik gelocked en krijg ik binnen
een paar seconden een 2e missle in m'n achterste...

Terwijl als het andersom is dan kan de enemy binnen die paar seconden gewoon weer flares droppen en gaan al m'n missles mis :X

Help! Iemand tips?
Het duurt even voordat de flares daadwerkelijk actief worden. ;)
Verder dekt een flare maar 4 seconden uit mijn hoofd en word de lock niet verbroken.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-10-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

DanielWW2 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:25:
[...]

Het duurt even voordat de flares daadwerkelijk actief worden. ;)
Verder dekt een flare maar 4 seconden uit mijn hoofd en word de lock niet verbroken.
Dus als je ziet dat hij z'n flares dropt 2 sec. wachten en dan missles afvuren?
Maar hoe voorkom ik het bij mezelf dat ik binnen die paar seconden een 2e missle tegen me krijg?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:34:
[...]

Dus als je ziet dat hij z'n flares dropt 2 sec. wachten en dan missles afvuren?
Maar hoe voorkom ik het bij mezelf dat ik binnen die paar seconden een 2e missle tegen me krijg?
Geen jet op je staart krijgen met AA missles. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Jets hebben al niet veel toegevoegde waarde aan BF3 gameplay, als ze dan ook nog met AA missles gaan vliegen heb je er helemaal niks aan. En als het je wel overkomt is het een geval van "Bad Luck" :+

[ Voor 3% gewijzigd door QPeter op 11-10-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:58:
Nog iets dat ik vergat... sommige assignments werken niet eens goed. Dingen worden vaak niet geregistreerd. Bijvoorbeeld Scarred Veteran, waar je o.a. 2 uur moet spelen op Sharqi en 2 uur op Gulf of Oman. Ik heb deze tijd er allang op zitten op deze maps en er is wel geteld 0 minuten geregistreerd. Moet je eerst andere dingen voltooien hiervoor? Lijkt mij niet. Daarnaast zijn er meerdere assignments waarvan ik dingen allang heb gedaan, in de juiste map/DLC en het gewoon niet staat geregistreerd. Beetje jammer, haalt de lol wel uit het halen van assignments.
Hier werken de assignments gewoon hoor. Ik heb nu bijna alles unlocked inclusief bijna alle wapens van de Premium assignments.
QPeter schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:36:
Jets hebben al niet veel toegevoegde waarde aan BF3 gameplay, als ze dan ook nog met AA missles gaan vliegen heb je er helemaal niks aan. En als het je wel overkomt is het een geval van "Bad Luck" :+
Hoezo niet veel toegevoegde waarde jij bent zeker nooit een jet (pro) tegen gekomen met rocket pods.
Die maken je leven als infanterie behoorlijk zuur op de grond hoor :) .

[ Voor 23% gewijzigd door JT888 op 11-10-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JT888 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:46:
[...]

Hier werken de assignments gewoon hoor. Ik heb nu bijna alles unlocked inclusief bijna alle wapens van de Premium assignments.

[...]

Hoezo niet veel toegevoegde waarde jij bent zeker nooit een jet (pro) tegen gekomen met rocket pods.
Die maken je leven als infanterie behoorlijk zuur op de grond hoor :) .
esc, een keer op de up pijl klikken en enter.
Problem solved. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kan niet meer spelen, Origin blijft op offline staan. Al een keer opnieuw geinstalleerd, maar mocht niet baten. K#T Origin...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 19:45
heb ik ook last van kut bedrijf!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Mmm lijkt op een Origin storing hier zelfde verhaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsperberg
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08-2023
Bij mij was dat ook een paar keer gebeurd. Origin blijft K*t. !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 16:46
WTF is dit??? Kwam met moeite al op de battlelog website, moest ineens opnieuw inloggen (???) en nu dit:

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/t75eq3kyh/image.png

Ik kom er niet weg en mn eigen username invullen werkt natuurlijk niet. Ook is origin down bij mij... Iemand tips voor dat battelog dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Was er niet om 20u een half uur onderhoud? Alleen die melding is verdwenen vanwege de melding van het missen van gegevens in Battlelog.

[ Voor 5% gewijzigd door JK op 11-10-2012 20:03 ]

Pagina: 1 ... 117 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.