ik kom steeds meer server tegen waar ik gekicked wordt wegen me hoge SPM en dat is echt bullshit !! want 922 is nou ook weer niet het hoogst haalbare met al die double XP weken en weekenden.d_star schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:02:
Ben die DegC server wel vaker tegengekomen, maar ik probeer die server altijd te vermijden. Clanstacking gebeurde nogal veel op die server toen ik er was: leuk voor DegC-members, maar niet zo leuk als je in de tegenpartij zit.
Wat dat betreft heb ik meer respect voor de AnR-jongens. Die doen niet zo heel erg aan clanstacking (althans, ik heb het niet gezien), en zijn meer geinteresseerd in gebalanceerde teams. Moet alleen zeggen dat ik eigenlijk nooit meer op hun server kom omdat dat niveau me echt te hoog is, maar dat ligt aan mij
Niveau op de AnR server is hoog, maar ook erg wisselvallig. soms heb je dagen erbij zitten dat je echt niks raakt en soms gaat het weer uitstekend maar al met al weet je gewoon dat 1 fout een dead is en dat is echt spannend
Ik ben de laatste tijd iets meer bezig met me nieuwe clan. Squad rush, Vrijdag training avond, onze public server en ESL matches(pas 3 gespeeld en 1 gewonnen met de vaste groep en 2 verloren met trial members.
5v5 Conquest blijft nog steeds lastig omdat ik nieuw ben.
Angelo NL / Global Cargo VTC