Wel op onze servers blijven ze nooit langer dan 2 minuten zitten voor ze gekicked worden door de MD5 toolbvk schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:07:
[...]
Yep, maar alleen actief als er geen admin is.
Dat laatste zal lastig te achterhalen zijn lijkt me...
Meh; Als je de game op colour-blind mode zet heb je ook al een aardig voordeel (imho), dingen zijn duidelijker van elkaar te onderscheiden maar ik vind dat de gameplay experience achteruit gaat; ik vind de kleuren minder mooi (het squad groen ed wordt allemaal anders)bvk schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:07:
[...]
Yep, maar alleen actief als er geen admin is.
Dat laatste zal lastig te achterhalen zijn lijkt me...

Verwijderd
Voordeel vind ik het persoonlijk niet, je hebt een groter voordeel als je FXAA injector gebruikt dan dat je die colorblind mode gebruikt ...revivespirit schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:35:
[...]
Meh; Als je de game op colour-blind mode zet heb je ook al een aardig voordeel (imho), dingen zijn duidelijker van elkaar te onderscheiden maar ik vind dat de gameplay experience achteruit gaat; ik vind de kleuren minder mooi (het squad groen ed wordt allemaal anders)
Waarbij Colorblind gewoon in de game zit en FXAA niet.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Met FXAA te downloaden is dat zo gepieptHelp!!!! schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:17:
Waarbij Colorblind gewoon in de game zit en FXAA niet.
Ik wil wel mijn FXAA files online zetten moesten er liefhebbers zijn
Het concept klinkt wel erg leuk moet ik zeggen, maar als je wekelijks zaterdag's 6 uren vrij moet maken voor die competitie, dan wordt dat hem voor mij sowieso niet. Als je doordeweeks full-time werkt heb je de weekenden nodig om mensen te bezoeken of ontvangen, feestjes, festivalletjes etc. Zaterdags' thuis zijn is een luxe tegenwoordig en dat is ook meteen de reden dat competitive play er eigenlijk nauwelijks meer in zit, al zou ik het toch wel weer leuk vinden. Misschien dat ik deze winter weer wat strijdmakkers bij elkaar breng.evilpin0 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:09:
[...]
Ben geinvite voor Level Battlefield, hier kijk ik wel enigszins naar uit. Schijnt echt te gaan om 32v32 met alleen geselecteerde en bewezen goede spelers. Ik geloof wel dat ze voornamelijk goede air spelers hebben geinvite, dus mocht Awesome-o en Jayp eventueel interesse hebben zou ik zeggen doe een apply! Moet nog plaats zijn voor goede infanterie/ allrounders.
http://battlelog.battlefi...toon/2832655241470694830/
Haha ja, klopt 100%, het scheelt ook al zo of je met vrienden via TS speelt of alleen speelt. Het niveau ligt bij de meeste goede spelers zo dicht bij elkaar dat het ook van ronde op ronde kan verschillen. Soms win ik met 34-4 om een ronde later met 8-21 eraf te gaan met zelfde accuracy etc. etc. Soms ros je EYEJagarDaniel alle hoeken van de map door en denk je, ja, ik kan het! om een ronde later geen hoekje voorbij te komen, wat erg frustrerend kan zijn.NLsandman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:32:
[...]
Ik speel daar wel eens met een paar oud clan members en we zeiden al tegen elkaar dat het net een clan war is wat we spelen, na een paar ronden ben ik uitgeput omdat het tempo zo hoog is.
Top server en een aanrader als je op een ander niveau wilt spelen.
Maar het is ook een kwestie van gewenning en een heel goede trainingsschool om mezelf een iets andere gameplay aanmeten, doorgaans kom ik nu altijd wel op een k/d van 2+ uit op AnR. De meeste infantry maps/servers daarna zijn dan altijd zo verschrikkelijk veel makkelijker.
Ik zou het niet erg vinden als er meer van zulke servers zouden zijn, maar dan met vehicles erbij, kent iemand dergelijke vehicle maps op AnR niveau?
edit:
PS, ik zie ook absoluut het voordeel van colorblind mode niet, vooral de namen van gespotte spelers zijn op afstand niet te lezen en erg lastig uit elkaar te houden als er meerdere vlak bij of achter elkaar zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-10-2012 10:42 ]
Ik gebruik trouwens deze tool om de originele kleuren naar voren te halen: http://bf3.realmware.co.uk/colour-tweaker/downloads
Zal mij een worst wezen als ik op een enkele server een MD5 kick krijg, deze mod is de enige reden dat ik BF3 weer opgestart heb.
Zal mij een worst wezen als ik op een enkele server een MD5 kick krijg, deze mod is de enige reden dat ik BF3 weer opgestart heb.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 22:21
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
je ziet gelijk waar je squadmember dood is omdat je dan een groene revive logo boven zijn hoofd ziet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:41:
edit:
PS, ik zie ook absoluut het voordeel van colorblind mode niet, vooral de namen van gespotte spelers zijn op afstand niet te lezen en erg lastig uit elkaar te houden als er meerdere vlak bij of achter elkaar zitten.
ik speel al vanaf dag 1 met color blind mode, het leest allemaal net iets beter en rood valt beter op dan fel oranje op mijn minikaart. ik zie duidelijker welke kant iemand op kijkt.
ik ben het gewoon gewent om met color blind mdoe te spelen, dat deed ik ook al in TF2, maar daar had je er wel voordeel mee
Angelo NL / Global Cargo VTC
Kun je wat settings en screens delen van hoe het er nu uit ziet bij je dan?unfor schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:13:
Ik gebruik trouwens deze tool om de originele kleuren naar voren te halen: http://bf3.realmware.co.uk/colour-tweaker/downloads
Simpelweg wat slidertjes verschuiven en dan per level te moeten gaan kijken of het uitziet, wordt ook een dagtaak anders. Wat zijn jouw ervaringen?
Heey, ik zou eigenlijk ook Battlefield 3 willen aanschaffen. Alleen nu heb ik nog een aantal vragen. Is er online nog druk op de servers? Kan ik hem draaien op een i3 350 3,2 ghz en een 5750 kaartje? Is er veel teamplay? En is er een GOT clan. En heeft die ook een eigen server Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen en misschien tot on the battlefield ! see ya
Misschien zelf proberen? Heb ik ook gedaan. Wel op unranked niet PB servers want ik heb geen zin in vervelende consequenties. Zet op alle mappen alleen colour grading maar eens uit en er gaat een wereld open voor je ogen. Dit moet gewoon een optie in BF3 worden.loewie1984 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
Kun je wat settings en screens delen van hoe het er nu uit ziet bij je dan?
Simpelweg wat slidertjes verschuiven en dan per level te moeten gaan kijken of het uitziet, wordt ook een dagtaak anders. Wat zijn jouw ervaringen?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Is er online nog druk op de servers? Er zijn genoeg servers, meer danafca123 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:50:
Heey, ik zou eigenlijk ook Battlefield 3 willen aanschaffen. Alleen nu heb ik nog een aantal vragen. Is er online nog druk op de servers? Kan ik hem draaien op een i3 350 3,2 ghz en een 5750 kaartje? Is er veel teamplay? En is er een GOT clan. En heeft die ook een eigen server Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven op mijn vragen en misschien tot on the battlefield ! see ya
Kan ik hem draaien op een i3 350 3,2 ghz en een 5750 kaartje? Ja
Is er veel teamplay? Soms wel, soms niet, ligt eraan
En is er een GOT clan. Ja, zie startpost
En heeft die ook een eigen server. Ja, meer dan 1
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ja, het is nog steeds retedruk op de servers. Dit spel wordt nog veel gespeeld, en het zal ook echt nog wel even duren tot bijvoorbeeld volgend jaar zomer voordat je uberhaupt wat minder kritisch hoeft te zijn op welke server je speelt (dan is de BF4-beta namelijk, wordt er gefluisterd).afca123 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:50:
Heey, ik zou eigenlijk ook Battlefield 3 willen aanschaffen. Alleen nu heb ik nog een aantal vragen. Is er online nog druk op de servers?
Hoe meer nieuwe spelers hoe beter, alleen wees je er wel van bewust dat veel mensen dit spel al sinds oktober vorig jaar spelen. Dat betekent dat ze erg goed zijn, het kan best zijn dat je even een drempeltje over moet om mee te kunnen komen. Zou ikzelf een leuke uitdaging vinden, maar dat moet je voor jezelf beslissen.
Oei, da's best krap denk ik. Volgens mij kan je beter even naar http://www.systemrequirementslab.com gaan om daar te checken of je het spel kan draaien.Kan ik hem draaien op een i3 350 3,2 ghz en een 5750 kaartje?
Teamplay is een ruim begrip, en wordt door iedereen anders begrepen. Het spel moedigt je in bepaalde mate aan om teamgericht te spelen. Op sommige servers wordt er veel aan teamplay gedaan (vooral clanservers), op andere servers niet en moet je blij zijn als je wordt gerevived. Verwacht niet teveel teamplay op random servers met random spelers, dan valt het nooit tegenIs er veel teamplay?
Wil je jezelf garanderen van teamplay, dan zou mijn suggestie zijn om je aan te melden bij een clan en zo via voicechat je acties af te stemmen met de rest. Dan zou teamplay geen probleem moeten zijn.
Yep, er is een GoT-clan, zie de TS. Daar vind je ook de namen terug van de servers, zodat je ze via Battlelog (de serverbrowser) terug kan vinden.En is er een GOT clan. En heeft die ook een eigen server
Succes!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Bedankt voor jullie reactie, ik hoop dat ik dan ook met jullie kan gaan spelen. Bij de intertoys hier in de buurt is hij 40 euro. (dan kan ik hem meteen halen en spelen) Bij internet aankoop moet ik eerst een weekje wachten. Is dit duur?d_star schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:23:
[...]
Ja, het is nog steeds retedruk op de servers. Dit spel wordt nog veel gespeeld, en het zal ook echt nog wel even duren tot bijvoorbeeld volgend jaar zomer voordat je uberhaupt wat minder kritisch hoeft te zijn op welke server je speelt (dan is de BF4-beta namelijk, wordt er gefluisterd).
Hoe meer nieuwe spelers hoe beter, alleen wees je er wel van bewust dat veel mensen dit spel al sinds oktober vorig jaar spelen. Dat betekent dat ze erg goed zijn, het kan best zijn dat je even een drempeltje over moet om mee te kunnen komen. Zou ikzelf een leuke uitdaging vinden, maar dat moet je voor jezelf beslissen.
[...]
Oei, da's best krap denk ik. Volgens mij kan je beter even naar http://www.systemrequirementslab.com gaan om daar te checken of je het spel kan draaien.
[...]
Teamplay is een ruim begrip, en wordt door iedereen anders begrepen. Het spel moedigt je in bepaalde mate aan om teamgericht te spelen. Op sommige servers wordt er veel aan teamplay gedaan (vooral clanservers), op andere servers niet en moet je blij zijn als je wordt gerevived. Verwacht niet teveel teamplay op random servers met random spelers, dan valt het nooit tegen![]()
Wil je jezelf garanderen van teamplay, dan zou mijn suggestie zijn om je aan te melden bij een clan en zo via voicechat je acties af te stemmen met de rest. Dan zou teamplay geen probleem moeten zijn.
[...]
Yep, er is een GoT-clan, zie de TS. Daar vind je ook de namen terug van de servers, zodat je ze via Battlelog (de serverbrowser) terug kan vinden.
Succes!
Een aimbot is ook te downloaden en ook dat is zo gepieptVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:26:
[...]
Met FXAA te downloaden is dat zo gepiept
Ik wil wel mijn FXAA files online zetten moesten er liefhebbers zijn

Ik weet niet of het verandert is maar zover ik weet werken de meeste aimbots/multihacks gewoon met winject- dll'tje injecten en klaar...
Ps; Iemand die zin heeft om *nu* op de anr server te gaan?
@afca
pricewatch: Battlefield 3, PC
17,50, digitale download; dus downloaden en je kan beginnen
kleine edit;
pricewatch: Battlefield 3 Premium Edition, PC
Je kan ook de premium edition kopen; hoef je daarna geen premium los meer erbij te kopen als je alle dlc's wilt, alleen unlock je dan wel gelijk 15 wapens/dingen wat ik erg jammer zou vinden (het unlocken van die dingen vind ik gewoon leuk, hoort bij het spel imho
ps; ik zal nu die anr server wel joinen; gisteravond niet aan toegekomen, ik ben net wakker dus ik zou in topvorm moeten zijn
[ Voor 28% gewijzigd door Brodo op 06-10-2012 13:42 ]
Is er iemand die mij kan uitleggen wat de onlangs toegevoegde filter Team DM 16 Players doet? Want de server die dat draaien hebben toch echt wel 48 slots en meer hoor. Ik snap het nut niet?
Ik heb alleen de colour grading vink uitgezet bij alle maps.loewie1984 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
Kun je wat settings en screens delen van hoe het er nu uit ziet bij je dan?
Heb nog niet zo veel gespeeld, maar Karkand zag er fantastisch uit.
Veel beter dan wat je met FXAA injector voor elkaar kunt krijgen.
En zo ziet dat er uit:
Als je het origineel ziet lijkt het net of je een grijs-tinten game speelt.
Iedereen die zegt dat hij liever met de blauwe tint speelt liegt dat ie barst
[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 06-10-2012 14:43 ]
Zijn bij jullie de stats voor alle 'equipments' ook weg? Ik heb overal een streepje staan dat er geen informatie over is, wtf?
Wtf, ben ik de enige met belachelijk veel lag de laatste tijd? Vroeger kon je soms mensen knifen die echt te ver waren, nu het tegenovergestelde. Ik schiet mensen neer en er gebeurt niks, altijd instant deaths voor mij. Ik knife mensen die echt vlak voor me staan (knife in de rug) en er gebeurt niks? En schieten werkt dan ook niet voor even omdat je knife nog even moet "lungen". Serieus, dit soort kutterij verpest alleen het spel, op deze manier is er niks meer aan.
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Voor de personen die mijn FXAA-instellingen eens willen gebruiken:
KLIK HIER
KLIK HIER
De reden waarom je niet kan kniven is bekend: er kan maar 1 iemand per server op het zelfde moment kniven...Mavamaarten schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:01:
Wtf, ben ik de enige met belachelijk veel lag de laatste tijd? Vroeger kon je soms mensen knifen die echt te ver waren, nu het tegenovergestelde. Ik schiet mensen neer en er gebeurt niks, altijd instant deaths voor mij. Ik knife mensen die echt vlak voor me staan (knife in de rug) en er gebeurt niks? En schieten werkt dan ook niet voor even omdat je knife nog even moet "lungen". Serieus, dit soort kutterij verpest alleen het spel, op deze manier is er niks meer aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 15:06 ]
Serieus?Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:05:
De reden waarom je niet kan kniven is bekend: er kan maar 1 iemand per server op het zelfde moment kniven...
Owja da's waar ook, heb ik eens gelezen. Best wel faal actie van DICE trouwens. Maar echt belachelijk, dat insta-death gedoe. Ik kan er best mee leven dat het zo nu en dan eens gebeurt, maar ik heb het constant bij ping 29, dat kan toch nietVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:05:
De reden waarom je niet kan kniven is bekend: er kan maar 1 iemand per server op het zelfde moment kniven...

Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Juap, google het maar 'ns
DICE faalt regelmatig...Mavamaarten schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:11:
[...]
Owja da's waar ook, heb ik eens gelezen. Best wel faal actie van DICE trouwens. Maar echt belachelijk, dat insta-death gedoe. Ik kan er best mee leven dat het zo nu en dan eens gebeurt, maar ik heb het constant bij ping 29, dat kan toch niet
Maar instadeaths => Hackzorz?
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 15:26 ]
Verwijderd
bedankt, super server! Hoewel het niveau bij momenten iets te hoog was voor mij heb ik me ernorm geamuseerd! merci! Als je nog zo servers weet, laat t maar weten!NLsandman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:32:
[...]
Ik speel daar wel eens met een paar oud clan members en we zeiden al tegen elkaar dat het net een clan war is wat we spelen, na een paar ronden ben ik uitgeput omdat het tempo zo hoog is.
Top server en een aanrader als je op een ander niveau wilt spelen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Leuk potje gehad met mahler op de TDM server van ons 
http://battlelog.battlefi...how/45613894/1/172685289/
mahler was gewoon nog 4e met alleen zijn MAV spots
http://battlelog.battlefi...how/45613894/1/172685289/
mahler was gewoon nog 4e met alleen zijn MAV spots
Hier dus, dikke faal indeed:Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
Juap, google het maar 'ns
[...]
DICE faalt regelmatig...
Maar instadeaths => Hackzorz?
http://www.gameranx.com/u...-one-time-for-it-to-work/
:o:o:o:o:o:oloewie1984 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:28:
[...]
Hier dus, dikke faal indeed:
http://www.gameranx.com/u...-one-time-for-it-to-work/
[video]
OMG!!
Eigenlijk ben ik wel opgelucht. Ik dacht altijd dat het wat te maken had met de positie van de speler en wat lag issues waardoor BF3 niet altijd goed wist of hij wel mocht kniven. Maar blijkbaar toch niet. Ik hoop echt dat dit klopt en dat DICE dit nu kan fixen.
Ik ga nu ook niet zeggen dat DICE hierin gefaald heeft. Stel dat jij bij DICE werkte, volgens mij hebben ze zicht al rot gezocht op die knife kill bugs. Maar als het dan gebeurt denk jij er toch ook niet aan dat het is omdat 2 of meerdere spelers het op het moment zelf doen...
Ik hoop op een fix! Maar dat zal dan maar weer pas met Aftermath zijn
Verwijderd
Dus DICE heeft serieus een extra check ingevoerd, om te kijken of er al iemand anders geknifed wordt? Klinkt echt heel vreemd... Of zou het iets te maken hebben met het feit dat knifen zo ontzettend laggy ging/gaat? Dat de server helemaal zou flippen bij meerdere knifes ofzo..
Volgens mij is dit helemaal niet wat DICE wil. Waarschijnlijk gebruiken ze ergens een global var (zal wel moeilijker en veel ingewikkelder zijn, maar ff om uit te leggen) waardoor als er iemand een knife kill doet en iemand anders doet het ook het telkens overschrijft. Volgens mij moeten ze dan een var per speler gaan aanmaken.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:49:
Dus DICE heeft serieus een extra check ingevoerd, om te kijken of er al iemand anders geknifed wordt? Klinkt echt heel vreemd... Of zou het iets te maken hebben met het feit dat knifen zo ontzettend laggy ging/gaat? Dat de server helemaal zou flippen bij meerdere knifes ofzo..
Ik ben een tijdje uit de business geweest maar speel sinds een paar dagen weer bf3, nu is de serverkeuze wel heel beperkt zonder dlc's (ik heb bf3 limited edition). Is het nog waard om dlc te kopen en welke zou ik dan moeten kopen, of zijn de servers daar net zo leeg en is bf3 dus een beetje dood? Ook hoorde ik iets van bf4, iemand meer info?
Verwijderd
BF4 zou pas voor 2014 zijn, dus daar zou ik niet op wachten.lukjah schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:04:
Ik ben een tijdje uit de business geweest maar speel sinds een paar dagen weer bf3, nu is de serverkeuze wel heel beperkt zonder dlc's (ik heb bf3 limited edition). Is het nog waard om dlc te kopen en welke zou ik dan moeten kopen, of zijn de servers daar net zo leeg en is bf3 dus een beetje dood? Ook hoorde ik iets van bf4, iemand meer info?
Ik denk dat er nog meer dan genoeg "gewone" servers zijn met de classic maps. Maar als je wat vernieuwen wil kan je gaan voor de DLC's idd.
Als je graag infantry speelt zou ik gaan voor off back to karkand of close quorters.
Ben je meer voor voertuigen dan armored kill.
Ik denk dat tot nu to de back to karkand maps het meest geslaagd zijn. Maar ook in close quorters kan je heel wat plezier beleven. Armored kill begon erg goed, maar is reeds aan het uitsterven qua servers heb ik de indruk. Ik kan je aanraden om premium te kopen voor (ik denk 50 euro). Je krijgt dan nog twee extra dlc's in de toekomst en het maakt het spel echt leuk en verfrissend. Jammer dat ik momenteel erg veel pijn heb in mijn linkerhand (bovenaan) of ik zou momenteel wat aan het gamen zijn
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waar haalt iedereen toch 2014 vandaan voor BF4?
EA heeft nu ruim een jaar geleden aangekondigd dat MoH en Bf elkaar gaan afwisselen. Elke laatste dinsdag/vrijdag van oktober komt er om en om een BF of een MoH game. Nu komt MoH, volgende jaar BF4.
EA heeft nu ruim een jaar geleden aangekondigd dat MoH en Bf elkaar gaan afwisselen. Elke laatste dinsdag/vrijdag van oktober komt er om en om een BF of een MoH game. Nu komt MoH, volgende jaar BF4.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
BF4 zal pas in 2015 zijn dan, want eerst komt Bad Company 3 nog.
En Premium is al voor €35 te koop in de PW
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 19:28 ]
Dus dan krijg ik armored kill, close quarters EN 2 toekomstige dlc's voor 50 euro? (of ~35 na een beetje shoppen)Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:14:
[...]
BF4 zou pas voor 2014 zijn, dus daar zou ik niet op wachten.
Ik denk dat er nog meer dan genoeg "gewone" servers zijn met de classic maps. Maar als je wat vernieuwen wil kan je gaan voor de DLC's idd.
Als je graag infantry speelt zou ik gaan voor off back to karkand of close quorters.
Ben je meer voor voertuigen dan armored kill.
Ik denk dat tot nu to de back to karkand maps het meest geslaagd zijn. Maar ook in close quorters kan je heel wat plezier beleven. Armored kill begon erg goed, maar is reeds aan het uitsterven qua servers heb ik de indruk. Ik kan je aanraden om premium te kopen voor (ik denk 50 euro). Je krijgt dan nog twee extra dlc's in de toekomst en het maakt het spel echt leuk en verfrissend. Jammer dat ik momenteel erg veel pijn heb in mijn linkerhand (bovenaan) of ik zou momenteel wat aan het gamen zijnsucces and have fun!
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Verklaar die beta code die je bij MoH warfighter krijgt voor BF4 dan eens.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:27:
BF4 zal pas in 2015 zijn dan, want eerst komt Bad Company 3 nog.
En dat is trouwens niet voldoende om MoH te kopen voor mij, als die "beta" nou ook voor PC was dan zou ik nog gaan kijken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het zou me niet verbazen als BC3 niet komt of weinig prio krijgt. Waarom zou je BC ontwikkelen als BF toch veel populairder is. BC is een zeer slap aftreksel van de BF serie.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
FffffuuuuuDanielWW2 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:15:
[...]
Verklaar die beta code die je bij MoH warfighter krijgt voor BF4 dan eens.![]()
En dat is trouwens niet voldoende om MoH te kopen voor mij, als die "beta" nou ook voor PC was dan zou ik nog gaan kijken.

Verwijderd
Heiligschennis!Help!!!! schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:44:
Het zou me niet verbazen als BC3 niet komt of weinig prio krijgt. Waarom zou je BC ontwikkelen als BF toch veel populairder is. BC is een zeer slap aftreksel van de BF serie.
Volgens mij zal na BF4, BC3 wel uitkomen... hoop ik.
Waarom zou je battlefield 4 kopen? Ze halen de bugs niet uit 3, dus nu mag je 50 euro gaan neertellen om eigenlijk zowat dezelfde game te gaan krijgen als 3 maar dan met minder bugs en wat andere maps... Dit is toch wel een bekende ea truc ze gebruiken hem al jaren bij fifa. Er wordt meestal wel iets nieuws aan toegevoegd maar als iets echt broken is patchen ze het niet meer maar dan wachten ze gewoon op de volgende game. Ik raad iedereen sowieso af om Battlefield of Moh te preorderen met die smerige trucjes om in beta te komen. En ik word ook moe van de smoes *patchen kost zo veel geld* battlefield 3 is meer dan 15 mil x verkocht en dan doen ze moeilijk over 1x per maand patchen? Zelf Activision is niet zo gierig...
Lichtelijk off-topic:
Ik ben al jaren fervent gebruiker van Autohotkey voor automatisering voor van alles en nog wat, met duizenden regels script. Ik ben pas drie dagen Battlefield-speler, en erger me nu al aan het telkens handmatig afsluiten en opstarten van AHK om niet gekickt te worden. Normaal gesproken zou ik daar een macro'tje voor schrijven... in AHK... maar nu dus niet
.
In plaats daarvan maar een geplande taak die (elke minuut
) controleert of BF3 draait en in dat geval AHK afsluit, en als BF3 niet draait, verifieert of AHK draait en zo nodig opstart.
Misschien dat iemand er iets aan heeft. Deze opdracht voegt de taak toe.
Bij mij wordt AHK ook als admin als taak gestart, maar dat kan ook vervangen worden door een directe aanroep (laatste deel anders).
Dit verwijdert de taak:
En nu werkt alles weer geautomatiseerd, en hoef ik me geen zorgen te maken om gekickt te worden of zonder AHK te zitten
.
Ik ben al jaren fervent gebruiker van Autohotkey voor automatisering voor van alles en nog wat, met duizenden regels script. Ik ben pas drie dagen Battlefield-speler, en erger me nu al aan het telkens handmatig afsluiten en opstarten van AHK om niet gekickt te worden. Normaal gesproken zou ik daar een macro'tje voor schrijven... in AHK... maar nu dus niet
In plaats daarvan maar een geplande taak die (elke minuut
Misschien dat iemand er iets aan heeft. Deze opdracht voegt de taak toe.
SCHTASKS /create /SC MINUTE /MO 1 /TN BF3_AHK /NP /TR "%comspec% /C tasklist /FI \"IMAGENAME eq bf3.exe\" | find /i \"bf3.exe\" && (taskkill /F /IM AutoHotkey.exe || ver) || tasklist /FI \"IMAGENAME eq AutohotKey.exe\" | find /i \"AutohotKey.exe\" || SCHTASKS /Run /TN Autohotkey"
Bij mij wordt AHK ook als admin als taak gestart, maar dat kan ook vervangen worden door een directe aanroep (laatste deel anders).
SCHTASKS /create /SC MINUTE /MO 1 /TN BF3_AHK /NP /TR "%comspec% /C tasklist /FI \"IMAGENAME eq bf3.exe\" | find /i \"bf3.exe\" && (taskkill /F /IM AutoHotkey.exe || ver) || tasklist /FI \"IMAGENAME eq AutoHotkey.exe\" | find /i \"AutoHotkey.exe\" || start \"C:\Program Files (x86)\AutoHotkey\AutoHotkey.exe\""
Dit verwijdert de taak:
SCHTASKS /delete /TN BF3_AHK /F
En nu werkt alles weer geautomatiseerd, en hoef ik me geen zorgen te maken om gekickt te worden of zonder AHK te zitten
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Wat er tot nu toe is verteld of nog een gerucht is.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:38:
[...]
Heiligschennis!
Volgens mij zal na BF4, BC3 wel uitkomen... hoop ik.
eind 2013 zal BF4 uitkomen (er is nog niks bekend wat ze hierin gaan veranderen, we weten alleen dat het een moderne shooter gaat worden)
Daarnaast heeft DiCE aangegeven dat er ooit een BC3 eraan gaat komen.
Volgens vele zal BF4 niet meer dan een geoptimaliseerde BF3 worden, zodat de game soepeler zal draaien.
maar jongens we moeten nog 1 jaar wachten voor de release van BF4 dus waar praten we over.
Eerst kom MoH uit voor de liefhebbers , ik zelf ga die game nooit halen want moh2010 was ook al een flop en er is nu alleen een open beta voor xbox360. dus ik verwacht een poort forward van console game naar pc.
Ik heb maar 1 wens voor BF4. meer updates en de PC als hoofdplatform gebruiken ipv de PS3 !!
Geen idee of ik wat verkeerd doe, maar ik wacht braaf 30 seconden. Dan opent een 2e website, daar wacht ik ook een aantal seconden. Vervolgens wil er één of andere vivid.exe downloaden? Als ik dan weer terug ga naar de pagina uit jouw link kan ik weer braaf 30 seconden wachtenVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:05:
Voor de personen die mijn FXAA-instellingen eens willen gebruiken:
KLIK HIER
Heb je niet een dropbox ofzo waar je je file kan uploaden ?
PS3 alone was niet het hoofdplatform, dat waren de consoles in het algemeen. Dat jij denkt dat het ps3 is is omdat DICE had beloofd dat ze gratis bf1943 zouden krijgen maar dat niet gebeurde. Ter compensatie kregen ze alle updates en dlc's 1 week eerder.Pykow schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 08:51:
[...]
Wat er tot nu toe is verteld of nog een gerucht is.
eind 2013 zal BF4 uitkomen (er is nog niks bekend wat ze hierin gaan veranderen, we weten alleen dat het een moderne shooter gaat worden)
Daarnaast heeft DiCE aangegeven dat er ooit een BC3 eraan gaat komen.
Volgens vele zal BF4 niet meer dan een geoptimaliseerde BF3 worden, zodat de game soepeler zal draaien.
maar jongens we moeten nog 1 jaar wachten voor de release van BF4 dus waar praten we over.
Eerst kom MoH uit voor de liefhebbers , ik zelf ga die game nooit halen want moh2010 was ook al een flop en er is nu alleen een open beta voor xbox360. dus ik verwacht een poort forward van console game naar pc.
Ik heb maar 1 wens voor BF4. meer updates en de PC als hoofdplatform gebruiken ipv de PS3 !!
Mijn virusscanner zegt dat iLividSetupV1.exe een potentieel ongewenste toepassing is.agoNITE schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:59:
[...]
Geen idee of ik wat verkeerd doe, maar ik wacht braaf 30 seconden. Dan opent een 2e website, daar wacht ik ook een aantal seconden. Vervolgens wil er één of andere vivid.exe downloaden? Als ik dan weer terug ga naar de pagina uit jouw link kan ik weer braaf 30 seconden wachten
Thanks!Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:37:
Je moet dan ook gewoon de bovenste premium download selecteren.
Zijn hier trouwens mensen die een Phenom x4 955 of 965 BE gebruiken? Veel mensen zeggen dat deze processoren geen bottleneck zijn voor Battlefield 3. Gisteren heb ik dus mijn 5850 geupgrade naar een 660 ti en de performance in BF3 is bijna hetzelfde. Mijn cpu-gebruik is bijna 100%. Ik heb de processor vervolgens overgeklockt van 3,2 ghz naar 3,7 ghz en ik kreeg op sommige plekken bijna 10 fps erbij. De processor is dus duidelijk een bottleneck.
ik kan niet inloggen in origin... meer mensen last hier van?
ik heb nu te vaak mijn ww verkeer ingevuld en krijg op battlelog dit te zien: "Too many failed logins, you have been blocked"
als ik vervolgens kies voor "wachtwoord vergeten" krijg ik de melding "No account was found with this email address."
er gaat iets goed mis...
ik heb nu te vaak mijn ww verkeer ingevuld en krijg op battlelog dit te zien: "Too many failed logins, you have been blocked"
als ik vervolgens kies voor "wachtwoord vergeten" krijg ik de melding "No account was found with this email address."
er gaat iets goed mis...
[ Voor 69% gewijzigd door Nordcore op 07-10-2012 12:27 ]
Ik heb er inderdaad ook 1 ja. Heb hem zelf altijd al naar 4 ghz geOC'd dus heb er niet echt veel van gemerkt. Bezit zelf een 7850 en haal rond de 35-40fps op ultraarjankol schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
Thanks!
Zijn hier trouwens mensen die een Phenom x4 955 of 965 BE gebruiken? Veel mensen zeggen dat deze processoren geen bottleneck zijn voor Battlefield 3. Gisteren heb ik dus mijn 5850 geupgrade naar een 660 ti en de performance in BF3 is bijna hetzelfde. Mijn cpu-gebruik is bijna 100%. Ik heb de processor vervolgens overgeklockt van 3,2 ghz naar 3,7 ghz en ik kreeg op sommige plekken bijna 10 fps erbij. De processor is dus duidelijk een bottleneck.
[ Voor 3% gewijzigd door tobitronics op 07-10-2012 12:10 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nou, dat klopt ook niet helemaal aangezien de PS3 versie Anti Aliasing heeft en volgens mij ook iets scherpere textures en de XBOX360 versie niet. De XBOX versie is slechter dan de PS3 versie grafisch gezien en beide zien er slechter uit dan de PC versie op low met alle effecten uit. De console versie is PS3 en dan geport voor de XBOX, de PC versie is geen port. Alleen heeft DICE het redelijk desastreus afgewerkt met onzin zoals clienside hitreg en die achterlijke blauwe tint...tobitronics schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:53:
[...]
PS3 alone was niet het hoofdplatform, dat waren de consoles in het algemeen.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-10-2012 12:28 ]
gehacked ff bel met EANordcore schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:03:
ik kan niet inloggen in origin... meer mensen last hier van?
er gaat iets goed mis...
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Echt wel.DanielWW2 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:27:
[...]
Nou, dat klopt ook niet helemaal aangezien de PS3 versie Anti Aliasing heeft en volgens mij ook iets scherpere textures en de XBOX360 versie niet. De XBOX versie is slechter dan de PS3 versie grafisch gezien en beide zien er slechter uit dan de PC versie op low met alle effecten uit. De console versie is PS3 en dan geport voor de XBOX, de PC versie is geen port. Alleen heeft DICE het redelijk desastreus afgewerkt met onzin zoals clienside hitreg en die achterlijke blauwe tint...
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dat weet ik maar dat maakt BF3 nog geen port. Verklaar maar eens waarom het grafisch zo veel beter is, waarom er 64players mogelijk is, waarom de helft van de mappen ook voor 64 players zijn gemaakt, waarom er nog wel PC exclusive features zijn zoals de commo rose en vergeet battlelog ook niet.
Nee, BF3 voor de PC is zeker geen port geweest, als je een PC port wil dan moet je toch echt bij CoD zijn...
Een port met wat aanpassingen is in mijn optiek nog steeds een port.
kutzooi! weet je toevallig welk nr ik hiervoor moet bellen?
Verwijderd
Dial M for Monkey.........................Nordcore schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:48:
[...]
kutzooi! weet je toevallig welk nr ik hiervoor moet bellen?
Echt balen voor je! Succes en ik hoop dat je je account snel weer terug hebt!
Hierbij het juiste nummer, gequote van de EA-site:
Vanaf 1 maart zijn de telefoonnummers van onze Belgische en Nederlandse helpdesk gewijzigd. Voor telefonische ondersteuning bel je:
België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
De helpdesk is geopend: maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00
Mocht je elektronisch contact willen zoeken met onze helpdesk dan kan dat via Electronic Arts Nederland – support. Daar vind je ook de laatste updates en veel gestelde vragen over onze games.
Let op: om een vraag te kunnen stellen moet je beschikken over een EA gebruikersnaam. Beschik je nog niet over een EA Gebruikersnaam, dan kan je die aanmaken door te registreren op Profile EA.
Verwijderd
Heb ook wel eens op zondag gebeld met EA gewoon maar ff proberen of het wilVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:03:
[...]
ik zie in mijn mailbox ook netjes een bevestiging (in het duits) dat het mailadres gekoppeld aan mijn origin account veranderd is. een of andere hufter heeft me dus idd gehacked. ik ga maandag meteen bellen, thnx!Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:03:
[...]
Dial M for Monkey.........................![]()
Echt balen voor je! Succes en ik hoop dat je je account snel weer terug hebt!
Hierbij het juiste nummer, gequote van de EA-site:
Vanaf 1 maart zijn de telefoonnummers van onze Belgische en Nederlandse helpdesk gewijzigd. Voor telefonische ondersteuning bel je:
België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
Mocht je elektronisch contact willen zoeken met onze helpdesk dan kan dat via Electronic Arts Nederland – support. Daar vind je ook de laatste updates en veel gestelde vragen over onze games.
Let op: om een vraag te kunnen stellen moet je beschikken over een EA gebruikersnaam. Beschik je nog niet over een EA Gebruikersnaam, dan kan je die aanmaken door te registreren op Profile EA.
Verwijderd
Werkt gewoon bij mij als ik op "premium download" klik...agoNITE schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:59:
[...]
Geen idee of ik wat verkeerd doe, maar ik wacht braaf 30 seconden. Dan opent een 2e website, daar wacht ik ook een aantal seconden. Vervolgens wil er één of andere vivid.exe downloaden? Als ik dan weer terug ga naar de pagina uit jouw link kan ik weer braaf 30 seconden wachten
Maar if you insist...
DROBOX LINK
thnx voor de hulp allemaal.
ik heb mijn account weer terug!
Verwijderd
Proficiat! Wat was er nu gebeurt?Nordcore schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:22:
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Verwijderd
Congrats! Dat heb je snel voor elkaar! Was EA toch bereikbaar vandaag?!Nordcore schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:22:
Ik heb idd EA gebeld op het opgegeven nr.
een of andere duitser had mijn account gehacked en mailadres en ww gewijzigd.
Ze hebben het meteen ongedaan gemaakt en ik heb er een ander ww op gezet.
ik kan weer maan de gang, snelle service!
Enig idee hoe het gebeurd is? (een link geklikt o.i.d.)
[ Voor 3% gewijzigd door pafdaddy op 07-10-2012 14:40 ]
ik heb gisteravond zo'n fxaa injector geinstalleerd, mogelijk zat hier een bestandje in waar ze iets mee konden.pafdaddy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:40:
Enig idee hoe het gebeurd is? (een link geklikt o.i.d.)
verder was mijn tweakers.net account uitgelogd, mogelijk heeft iemand dat ww achterhaald.
toevallig waren mijn origin en tweakers ww hetzelfde.
[ Voor 20% gewijzigd door Nordcore op 07-10-2012 14:49 ]
Verwijderd
Als ik jou was zou ik even al mijn wachtwoorden aanpassen! Een mooi voorbeeld waarom ik niet ga kl*ten met gamebestanden. Better safe then sorry is mijn motto.Nordcore schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:48:
[...]
ik heb gisteravond zo'n fxaa injector geinstalleerd, mogelijk zat hier een bestandje in waar ze iets mee konden.
verder was mijn tweakers.net account uitgelogd, mogelijk heeft iemand dat ww achterhaald.
toevallig waren mijn origin en tweakers ww hetzelfde.
Jij kan gelukkig weer spelen en daar gaat het uiteindelijk om.
uiteraard heb ik mijn wachtoorden meteen aangepast :-)Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
Als ik jou was zou ik even al mijn wachtwoorden aanpassen! Een mooi voorbeeld waarom ik niet ga kl*ten met gamebestanden. Better safe then sorry is mijn motto.
Jij kan gelukkig weer spelen en daar gaat het uiteindelijk om.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Stel je niet zo aan. Een FXAA injector is volledig veilig zolang je niet meer download dan de bestanden die je nodig hebt. Je past niks aan qua gamebestanden en voegt enkel wat bestanden toe die injecteren in DirectX. Als daar geen rare bestanden tussen zitten is er helemaal niks aan de hand.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:57:
Als ik jou was zou ik even al mijn wachtwoorden aanpassen! Een mooi voorbeeld waarom ik niet ga kl*ten met gamebestanden. Better safe then sorry is mijn motto.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er is wordt momenteel in best grote aantallen accounts gehacked. Twee mensen die ik ken die al een paar maanden weinig tot niet spelen waren gehacked... En nog nooit een FXAA of iets gebruikt dus lijkt me inderdaad heel sterkt dat dit uberhoud met software gedaan word. Eerder dat er een EA database gehacked, zal wel heel erg toeval zijn dat nu opeens zoveel man tegelijk een slecht wachtwoord hebben of een keylogger. En dat mensen dan nu opeens gehacked worden.Tsurany schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:42:
[...]
Stel je niet zo aan. Een FXAA injector is volledig veilig zolang je niet meer download dan de bestanden die je nodig hebt. Je past niks aan qua gamebestanden en voegt enkel wat bestanden toe die injecteren in DirectX. Als daar geen rare bestanden tussen zitten is er helemaal niks aan de hand.
Verwijderd
Exsqueeze me...........Tsurany schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:42:
[...]
Stel je niet zo aan. Een FXAA injector is volledig veilig zolang je niet meer download dan de bestanden die je nodig hebt. Je past niks aan qua gamebestanden en voegt enkel wat bestanden toe die injecteren in DirectX. Als daar geen rare bestanden tussen zitten is er helemaal niks aan de hand.

Ik zeg een botje of werknemer uit India die ook de EA Support doenDanielWW2 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:30:
Not sure if braindeath bot or serious.![]()
https://twitter.com/Battlefield/status/253567364656926720
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Grote kans dat je misschien een keylogger hebt binnengehaald ofzo, ben je zeker dat alle bestander daarvan verwijderd zijn?Nordcore schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:33:
Ik heb idd EA gebeld op het opgegeven nr.
- Omdat we zo kunnen blijven uitmelken... BF4 zal zich ook - terug - in de modern time afspelen. *zucht* Het wordt echt is tijd dat dat uitmelken stopt.Help!!!! schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:44:
- Naar mijn weten moest de BC spin-off heus niet onderdoen qua populariteit in vergelijking met de BF reeks.
- Een slap aftreksel? Ik vond dat BFBC2 toch meer skill vroeg dan bij BF3. Vooral omdat je meer kogels in iemand moest pompen om die te killen.
Dat Dice maar eens met een WW2 shooter komt! Kijk naar Red Orchestra 2 (onlangs begonnen met het spelen ervan) maar beeld je dat dan in met destruction + betere graphics + airplanes + medic/engineer functie, etc.
(Voor een BF in de toekomst ben ik ook te vinden.)

Het werkte al door idd de premium knop. Vertrouw die knop nooit zo, vaak moet je idd premium member wordenVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:17:
[...]
Werkt gewoon bij mij als ik op "premium download" klik...
Maar if you insist...
DROBOX LINK
Verwijderd
LolagoNITE schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:05:
[...]
Het werkte al door idd de premium knop. Vertrouw die knop nooit zo, vaak moet je idd premium member worden
Uitmelken? Nee, die WW2 shooters zijn hoogst origineel!Asgaro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:56:
[...]
- Omdat we zo kunnen blijven uitmelken... BF4 zal zich ook - terug - in de modern time afspelen. *zucht* Het wordt echt is tijd dat dat uitmelken stopt.
- Naar mijn weten moest de BC spin-off heus niet onderdoen qua populariteit in vergelijking met de BF reeks.
- Een slap aftreksel? Ik vond dat BFBC2 toch meer skill vroeg dan bij BF3. Vooral omdat je meer kogels in iemand moest pompen om die te killen.
Dat Dice maar eens met een WW2 shooter komt! Kijk naar Red Orchestra 2 (onlangs begonnen met het spelen ervan) maar beeld je dat dan in met destruction + betere graphics + airplanes + medic/engineer functie, etc.![]()
![]()
DICE moet gewoon super geile shooters (blijven) maken die ons gamers de meest gave MP gameplay biedt die er maar te krijgen is, ongeacht de setting want dat is toch een kwestie van smaak. Ik ben zelf helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal uitgekeken op de WW2 setting. De wapens zijn nu allemaal al wel gebruikt en niet heel spannend meer. Ik wil juist met hedendaagse gear aan de slag (en misschien prototypes die nu al in ontwikkeling zijn).
BF3 heeft massa's verbeterpuntjes, tuurlijk, maar zelf ken ik geen betere shooter op het moment die me evenveel voldoening geeft als een brute BF3 pot.
Maar dat betreft BC2 meer skill vereist dan BF3? Hell no! BC2 was zeer vermakelijk, maar een verschrikkelijke console port. Het 'voelt' houterig, traag en de weapon physics waren eerlijk gezegd vrij dramatisch en werd pas in de latere patches echt verbeterd. De recoil was veel te random en niet of nauwelijks te leren compenseren zoals BF3 dat wel heeft.
Wat mij betreft gaan ze met BF4 gewoon verder in hetzelfde universum en leren ze van de minpuntjes van BF3 totdat het de ideale shooter van dit moment. De huidige console hardware hindert dan in elk geval niet meer de ontwikkeling van de pc versie.
Ik verheugde me zo erg op een nieuwe Battlefield 2142. Dan maakt het me niet uit of het een remake is. Het was echt te episch met die titan mode. En het was ook nog eens balanced *kuch AC13 kuch*.Asgaro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:56:
[...]
- Omdat we zo kunnen blijven uitmelken... BF4 zal zich ook - terug - in de modern time afspelen. *zucht* Het wordt echt is tijd dat dat uitmelken stopt.
Dat Dice maar eens met een WW2 shooter komt! Kijk naar Red Orchestra 2 (onlangs begonnen met het spelen ervan) maar beeld je dat dan in met destruction + betere graphics + airplanes + medic/engineer functie, etc.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De gadgets waren tof en niet OP. Je kon zelfs onzichtbaar worden als recon maar dan kon je niet schieten en hoorde je een zacht geluid. Kon je makkelijk flanken. Echt super.
Zal nooit gebeuren tenzij het een PC only game wordt. En die kans schat ik op 0.01%. De huidige consoles kunnen het zeker niet aan. Hopelijk de volgende generatie wel, maar zelfs dat zie ik somber in.
Al verbaasde ik mij wel dat BF2142 niet te hacken was online. Downloaden had geen enkele zin.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik durf te wedden dat circa 50% van de huidige populatie gamers nog nooit een WW2 shooter gespeeld heeft.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:10:
[...]
Uitmelken? Nee, die WW2 shooters zijn hoogst origineel!
Ik kan begrijpen dat er nog mensen zijn die vroeger reeds veel WW2 games gespeeld hebben en die daarom WW2 nog steeds beu zijn... maar wat vind jij dan bv van Modern Time?
Ook zie ik niet in hoe je nog veel kan innoveren in Modern Time en ben dus zéér benieuwd hoe ze BF4 gaan aanpakken. Enkel met wat innovaties aan de Frostbite engine en wat sleutelen aan de classes, gaan ze er echt niet komen deze keer. Dan zullen ze wel snel bakken van kritiek krijgen zoals MW3 de wind vanvoor kreeg.
Persoonlijk vind ik WW2 ook leuk omdat die setting gewoon zoveel meer sfeer uitstraalt. Die antieke meubels, stoelen, fotokaders, de klederdracht, etc.
Je vergeet ff dat 75% van de console gamers geen interesse heeft in ww2 als het ook maar iets realistisch wordt. Ik hoef echt geen game zoals cod WAW waar je scopes en reddots op je geweer kon zetten. Ze zouden eingelijk gewoon echt een hardcore shooter moeten maken zoals RO:HOS. Want de meeste mensen die een ww2 versie van Battlefield willen hebben echt geen interesse in Arcade Shooter met allerlei onzin die nooit bestond. Maar ja EA wil games verkopen dus dan moet je toch iets hebben om het mainstream publiek te trekken.Asgaro schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:14:
[...]
Ik durf te wedden dat circa 50% van de huidige populatie gamers nog nooit een WW2 shooter gespeeld heeft.Onderschat niet het aantal mensen dat pas beginnen gamen is na het zeer grote succes van COD4 met de introductie van perks, en de daaropvolgende games.

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Waarom combineren ze het gewoon niet gewoon ?
zo kan je met WW2 wapens spelen en moderne wapens.
ik ben vooral voor de moderne wapens want die oude wapens zijn in de meeste games niet te handelen en daarom schoot ik alijd met de M1 Carbine (zeg maar de SKS,M417 van vroeger)
Modern shooter is nog niet uitgemolken, want je kan altijd een verhaal maken.
maar het verhaal van WW2 is al zo vaak gebruikt dat het niet meer intressant is en dat de meeste gamers alles ervan weten. de maps zien er vrijwel altijd het zelfde eruit omdat ze de sfeer erin willen houden van vroeger.
BF4 mag van mij gewoon een verbeterde versie worden van BF3 ,dus met betere hit registratie, misschien het class systeem van BF2 (nee niet BC2, want medic met LMG slaat nergens op) meer maps als Caspian border, grand bazaar, seine crossing, metro , strike at karkand, kharg island.
zo kan je met WW2 wapens spelen en moderne wapens.
ik ben vooral voor de moderne wapens want die oude wapens zijn in de meeste games niet te handelen en daarom schoot ik alijd met de M1 Carbine (zeg maar de SKS,M417 van vroeger)
Modern shooter is nog niet uitgemolken, want je kan altijd een verhaal maken.
maar het verhaal van WW2 is al zo vaak gebruikt dat het niet meer intressant is en dat de meeste gamers alles ervan weten. de maps zien er vrijwel altijd het zelfde eruit omdat ze de sfeer erin willen houden van vroeger.
BF4 mag van mij gewoon een verbeterde versie worden van BF3 ,dus met betere hit registratie, misschien het class systeem van BF2 (nee niet BC2, want medic met LMG slaat nergens op) meer maps als Caspian border, grand bazaar, seine crossing, metro , strike at karkand, kharg island.
'niet te handelen'Pykow schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:31:
ik ben vooral voor de moderne wapens want die oude wapens zijn in de meeste games niet te handelen..
Je had skills nodig om goed te kunnen presteren in CoD1 en 2.
[ Voor 30% gewijzigd door rgras op 08-10-2012 09:44 ]
Verwijderd
Als ik de gamers hier zo hoor praten dat zou je bijna zeggen: Jongens waarom installeer je BF2 niet opnieuw en ga je dat spelen als BF3 of 2142 toch het allemaal net niet waren?
Ik speel het aloude BF2 nog af en toe en het blijft zoveel jaar na dato nog steeds leuk.
Ik speel het aloude BF2 nog af en toe en het blijft zoveel jaar na dato nog steeds leuk.
Ik denk er ook steeds vaker over om BF2 maar weer te installeren. Eens kijken of de herinneringen wel zo goed zijn als het spel was.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
"Je moet erbij geweest zijn".Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:46:
Ik heb nooit bf2 gespeeld
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Over smaak valt niet te twisten, maar vanaf de eerste Wolfenstein heb ik massa's WW2 shooters gespeeld, MoH, CoDs tot en met day of defeat source, maar toen was ik er ook echt klaar mee. Ik hou van de sfeer, het heroïsme en het historische besef dat de geallieerden de Duitsers uit Europa en Noord-Afrika gerost hebben. Maar ik heb ondertussen elke grote veldslag of gebeurtenis tenminste 1 keer gespeeld in één van de vele shooters.Asgaro schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:14:
[...]
Ik durf te wedden dat circa 50% van de huidige populatie gamers nog nooit een WW2 shooter gespeeld heeft.Onderschat niet het aantal mensen dat pas beginnen gamen is na het zeer grote succes van COD4 met de introductie van perks, en de daaropvolgende games. En sinds COD World at War zijn er geen WW2 games meer uitgekomen. (buiten Red Orchestra 2, maar die game is zo hardcore dat die veel minder publiek trekt)
Ik kan begrijpen dat er nog mensen zijn die vroeger reeds veel WW2 games gespeeld hebben en die daarom WW2 nog steeds beu zijn... maar wat vind jij dan bv van Modern Time?Ik vind dat toch ook al serieus uitgemolken .. Ik ken bijvoorbeeld de meeste Modern Time wapens als ik er een foto van zie, maar bij WW2 wapens ben ik die toch allemaal vergeten bijvoorbeeld buiten de klassiekers zoals de MP40.
Ook zie ik niet in hoe je nog veel kan innoveren in Modern Time en ben dus zéér benieuwd hoe ze BF4 gaan aanpakken. Enkel met wat innovaties aan de Frostbite engine en wat sleutelen aan de classes, gaan ze er echt niet komen deze keer. Dan zullen ze wel snel bakken van kritiek krijgen zoals MW3 de wind vanvoor kreeg.
Persoonlijk vind ik WW2 ook leuk omdat die setting gewoon zoveel meer sfeer uitstraalt. Die antieke meubels, stoelen, fotokaders, de klederdracht, etc.
Voor modern times zijn nog zoveel wapens mogelijk die je echt nog nooit gezien of gebruikt hebt in een game. Helaas kijken de meeste ontwikkelaars alleen maar naar de wapens die gebruikt worden door de Amerikaanse strijdkrachten en proberen daar een Russische/Chinese tegenhanger voor te vinden.
Ook zijn er nog zoveel settings in de vorm van conflicten en locaties mogelijk die nog nooit behandeld zijn in games en het is nog veel makkelijker om een geloofwaardig of realistisch conflict te verzinnen in de nabije toekomst. Ze moeten gewoon eens een keer verder leren kijken dan de good old US of A die de wereld weer eens moet redden van die slechte Russen/Chinezen/Terroristen/Noord-Korea/Iran etc.
De fifa's van deze wereld zijn ook elk jaar incrementele verbeteringen, als DICE alleen al BF3 perfectioneerd en met visuele en gameplay tweaks en dat BF4 noemt, ben ik zelf al redelijk tevreden. Alles draait om de gameplay, dat is wat CS nog zo lang populair maakt (ook al ben ik daar helemaaaaaaaaaaal klaar mee......).
Als DICE maar niet nog een keer probeert een 'epic' single player neer te zetten, god wat een verschrikkelijk misbaksel is dat zeg. Gewoon de bruutste en voor e-sports geschikte modern times shooter en ik ben erbij!
Laatst gedaan en ik kan je vertellen : "Myth CONFIRMED"CodeCaster schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:40:
Ik denk er ook steeds vaker over om BF2 maar weer te installeren. Eens kijken of de herinneringen wel zo goed zijn als het spel was.
Vooral het potje "Hoeveel TV guided missiles kan ik in een Mobile AA en andere vehicles rammen ?!"
Heerlijk zo'n spel zonder "Disabled crap"
Hell... zelfs Infantry only was leuk
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je beseft hopelijk toch wel dat BFBC2 voornamelijk meer kogels vroeg om te doden omdat BFBC2 zo ongeveer de slechte hitreg uit FPS geschiedenis had?Asgaro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:56:
[...]
Het verschil in damage is eigenlijk maar een kogel minder in BF3 maar de kogels registreren tenminste meestal in BF3.
Dat Mauser.Dat Dice maar eens met een WW2 shooter komt! Kijk naar Red Orchestra 2 (onlangs begonnen met het spelen ervan) maar beeld je dat dan in met destruction + betere graphics + airplanes + medic/engineer functie, etc.![]()
![]()
Geen fan fan futuristisch hoewel ik het waarschijnlijk wel zou kopen. Dat natuurlijk als ze geen post apocalyptische groene filter invoeren.

Modern warfare mag nog wel even van mij maar ik wil toch wel eens terug naar WW2. (for obvious reasons, iets met ingame naam enzo)
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-10-2012 12:25 ]
Vol automatische wapens in BC2 doen 11.2 tot 20 damage (9 tot 5 kogels nodig) op korte afstand met uitzondering van van de G3. In BF3 25 tot 34 (4 tot 3 kogels nodig) met een paar uitzonderingen (P90 en VAL bijvoorbeeld doen minder damage volgens mij). Daarbij is de random spread in BC2 meestal bijna twee keer zo groot waardoor sprayen niet echt aan te raden is. Dus de wapens in BC2 zijn een stuk minder dodelijk in praktijk (wat ik persoonlijk erg fijn vind). En daarbij heb je inderdaad een netcode die niet altijd even goed meewerkt in BC2, hoewel BF3 nou ook niet echt fantastisch is op dat gebied (maar wel een stuk consistenter).DanielWW2 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:23:
Je beseft hopelijk toch wel dat BFBC2 voornamelijk meer kogels vroeg om te doden omdat BFBC2 zo ongeveer de slechte hitreg uit FPS geschiedenis had?![]()
Het verschil in damage is eigenlijk maar een kogel minder in BF3 maar de kogels registreren tenminste meestal in BF3.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ook ik speel al WWII-shooters sinds into the eagle's Nest op de commodore64.
Ondanks de overkill in de voorbije jaren, heb ik ook wel weer zin om met een M1 Garand / KAR98 of soortgelijk geweer op pad te gaan. Laat maar komen zo'n WWII shooter met de hedendaagse engine-technologie!!
Ondanks de overkill in de voorbije jaren, heb ik ook wel weer zin om met een M1 Garand / KAR98 of soortgelijk geweer op pad te gaan. Laat maar komen zo'n WWII shooter met de hedendaagse engine-technologie!!
Verwijderd
DegC server kun je beter vermijden. Wat een lamme admin zit daar je mag namelijk niets zeggen anders word je zo gekickt.
Verwijderd
Jammer dat je niet vermeld wat je gezegd hebt. Dat zou het verhaal een stuk completer maken..................Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:52:
DegC server kun je beter vermijden. Wat een lamme admin zit daar je mag namelijk niets zeggen anders word je zo gekickt.
Ben die DegC server wel vaker tegengekomen, maar ik probeer die server altijd te vermijden. Clanstacking gebeurde nogal veel op die server toen ik er was: leuk voor DegC-members, maar niet zo leuk als je in de tegenpartij zit.
Wat dat betreft heb ik meer respect voor de AnR-jongens. Die doen niet zo heel erg aan clanstacking (althans, ik heb het niet gezien), en zijn meer geinteresseerd in gebalanceerde teams. Moet alleen zeggen dat ik eigenlijk nooit meer op hun server kom omdat dat niveau me echt te hoog is, maar dat ligt aan mij
Wat dat betreft heb ik meer respect voor de AnR-jongens. Die doen niet zo heel erg aan clanstacking (althans, ik heb het niet gezien), en zijn meer geinteresseerd in gebalanceerde teams. Moet alleen zeggen dat ik eigenlijk nooit meer op hun server kom omdat dat niveau me echt te hoog is, maar dat ligt aan mij
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Ik zij gay toen word ik gekickt waar na ik zij dat gay niet een scheldwoord is en dat dat niet zo bedoeld is, toen zij iemand kneus tegen mij en ik zij daarop pas maar op je mag niet schelden en toen een perm ban aan de kont.
Edit
Nee het ging iets anders ik zij gy medic na dat iemand zij noob sniper zo ging het.
Ik noemde niet iemand letterlijk gay want was mee ruit de grap.
Edit
Nee het ging iets anders ik zij gy medic na dat iemand zij noob sniper zo ging het.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 13:06 ]
Verwijderd
Erg sneu idd. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke serversVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:03:
Ik zij gay toen word ik gekickt waar na ik zij dat gay niet een scheldwoord is en dat dat niet zo bedoeld is, toen zij iemand kneus tegen mij en ik zij daarop pas maar op je mag niet schelden en toen een perm ban aan de kont.
Edit
Jup, dat was gewoon grofweg in de richting mikken, schieten en hopen dat jouw kogels eerder of eigenlijk uberhabut geregistreerd werden.DanielWW2 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:23:
Je beseft hopelijk toch wel dat BFBC2 voornamelijk meer kogels vroeg om te doden omdat BFBC2 zo ongeveer de slechte hitreg uit FPS geschiedenis had?![]()
Ze hebben ook een behoorlijk agressieve autobalance en er zijn teveel te goede clans met 1 of 2 leden via een TS communiceren om ronde na ronde te kunnen stacken en zelf zijn de AnR boys niet zo goed.d_star schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:02:
Ben die DegC server wel vaker tegengekomen, maar ik probeer die server altijd te vermijden. Clanstacking gebeurde nogal veel op die server toen ik er was: leuk voor DegC-members, maar niet zo leuk als je in de tegenpartij zit.
Grr, wat heb ik zin om weer een avond ongestoord te kunnen BF3-en zonder te hoeven hopen dat draadloze netwerk van de buren die avond wél door het gewapend beton komt.
Verwijderd
Indd, maar vind het altijd wel gezellig in die metro server daar, als ik daar weer heen wil zou ik de naam moeten veranderen maar dat vind ik ook weer jammer.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:08:
[...]
Erg sneu idd. Gelukkig zijn er genoeg andere leuke servers
kom gewoon Bee.nl, Motiv8, Knijnemans en mij wat vaker gezelschap houden of competitie bieden op Alte Herren GamingVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:12:
[...]
Indd, maar vind het altijd wel gezellig in die metro server daar, als ik daar weer heen wil zou ik de naam moeten veranderen maar dat vind ik ook weer jammer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.