QPeter schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:14:
[...]
Ik ben geen fan van clientside hitreg, maar heb er weinig problemen mee. Enige probleem is dat ik soms om een hoekje ben en dat ik dan alsnog dood ga. Ik heb geen super verbinding op de plek waar ik nu verblijf (25mbit down 1.6up)
Maar bij de meeste mensen die last van lag meestal hun eigen schuld, of ze hebben 90 services draaien. Veel programma's tijdens gamen op background draaien die soms internet verbinding vereisen. Zelf een update services als adobe heb ik uit bijvoorbeeld als ik BF3 speel. En dan heb je nog misschien een firewall (windows/virusscanner/routerfirewall) die internet verkeer kan blocken.
[...]
Zo denk ik er ook over, ik vind het zelf raar dat FXAA injector wel geallowed is in ESL of andere leagues om eerlijk te zijn.
Game booster downloaden kan ook helpen

vroeger op mijn oude systeem gedraaid als ik ging gamen.
kon zo 5 fps schelen en ping die iets stabieler is.
de Lag die ik meestal heb is gedeeltelijk mijn eigen schuld, want ik zit draadloos
maar een groot deel bij KPN omdat ze maar 8mbit kunnen leveren waar ik woon en zelfs waar ik nu zit 6mbit en dat voor de 7e grootste stad van nederland en glasvezel is 250 meter van me vandaan.
Ik heb pas geleden remote desktop gestart naar een serverhost bedrijf van een klant en het is jammer dat remote graphisch niet goed werkt, maar ik heb een speed test gedaan op die server met speedtest.net en ik geloofde mijn ogen gewoon niet. 228mbi download en bij upload stond infanity XD
ik moest een update installeren van ons software pakket van 60 mb en het was echt zo super snel dat ik dus maar de test had uitgevoerd. om echt jaloers op te zijn !!!
EDIT: Hieronder even afbeelding gemaakt van speedtest (geen link want volgens mij staat het server IP daarbij en dat ik vertrouwelijke informatie)

3 minuten geleden gedraaid op een doordeweekse dag (vorige keer had ik s'nachts om 1 uur getest)
[
Voor 7% gewijzigd door
Pykow op 05-10-2012 16:38
]