Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:52
loewie1984 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:20:
IMaar hell, fock die FXAA als het er zo uit kan zien..
Volgens mij kun je gebanned worden als je de gamefiles aanpast, het ziet er wel gaaf uit.
Ik wil eerst weten of ik echt gebanned ga worden als ik dit probeer. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loewie1984 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:20:
Iemand dit voorbij zien komen: BF3TWEAKER

Metro ziet er ineens een stuk appetijtelijker uit
[afbeelding]

[afbeelding]

En dat allemaal door wat files lokaal aan te passen.

Ik weet dat dit de afgelopen pagina's voorbij is gekomen en dat ook een dice member gezegd heeft dat die FXAA geen probleem is voor punkbuster. Maar hell, fock die FXAA als het er zo uit kan zien..
Zo te zien heeft iemand even met wat extra waarden en opties gespeeld. Als je het eenmaal door hebt dan kan je alle mappen haast perfect afstellen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik zit nog te wachten tot iemand een zipje aanbied waarin alle maps al geperfectioneerd zijn (A)
Wie voelt zich geroepen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

waarom heet "noshahr canals" nu gewoon "canals"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:54:
[...]
Ik zag dat stukje altijd meer als een overzicht van je laatste X (15?) games. Plaatjes zijn fijn.
Tja. nu passen er meer games op. Dat is ook fijn.
Er is toch wel een andere plek waar ál je Battlereports staan?
Nee. Battlereports verdwijnen sowieso na een tijdje uit battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardcoresmurf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:06:
waarom heet "noshahr canals" nu gewoon "canals"?
Misschien was "neushaar" toch te aanstootgevend? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de vorige versie van battlelog zag ik ook geen C4 Kills of mortar kills staan als ik op het wapen klikte.
Alleen in het overzicht van ALLE wapens, zag ik onderaan mijn kills staan, dus die bug hebben ze nu wat uitgebreid. je bent de kills niet kwijt, want me wapen zegt 0 mortar kills terwijl me assaignment nog op 8 mortar kills zit van 1 potje gisteren.

Nee jongens. Battlelog admins en programmeurs zijn : ... This presentation has been hidden by the battlelog administrator
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2yunmtj.png

Ze geven nog steeds niet aan waarom ze dat gedaan hebben in mijn profiel, maar goed.

en die bolletjes hebben de battlereport plaatjes vervangen en hierdoor kan je favoriete en je laatste battle reports op je profiel houden, dat kon in de oude versie niet.

Daarna ook stom dat ze op je hoofdpagina een winst percentage laten zien, maar als je de stats ingaat krijg je weer een W/L Ratio te zien.

ik snap ik niet waar het vandaan komt dat je nu meer punten moet halen per rank, want bij mij staat nog steeds 230.000

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Ook alle icoontjes waar je de snelkoppeling had naar weapons/unlocks e.d heet nu bijna allemaal ''stats'', ik bedoel hoe moeilijk is om iets te update zonder het te verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 07:06

StrongArmLance

Endless flow

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:27:
[...]

en óf dat een fijn wapentje is geworden!

Silencer + laser is een nare nare combi!

Trek je hele teams mee doormidden van achter, zowel ADS als uit de heup :)
exact! Net iets te goed :) Speel er zelf ook mee, heerlijk wapen hahaha

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 04-10-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:21:
Ook alle icoontjes waar je de snelkoppeling had naar weapons/unlocks e.d heet nu bijna allemaal ''stats'', ik bedoel hoe moeilijk is om iets te update zonder het te verkloten.
Waar bedoel je ?

Serieus alleen de gadget kills worden niet getoond bij mij (c4,mortar,mines,claymore,mav) verder is alles toch niks aan de hand ?

EDIT: ok foutje zie dus ook dat ik colonel servicestar 99 ben, maar wel rank 145 en goude adelaar.
echt vaag

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 04-10-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 06:54
Man man man, wat een shitstorm is er losgebarsten.... Ben zeer benieuwd welke richting dit opgaat met al dat getweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Pykow schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Waar bedoel je ?

Serieus alleen de gadget kills worden niet getoond bij mij (c4,mortar,mines,claymore,mav) verder is alles toch niks aan de hand ?

EDIT: ok foutje zie dus ook dat ik colonel servicestar 99 ben, maar wel rank 145 en goude adelaar.
echt vaag
In het midden bovenaan je scherm staat je Soldier zijn naam, daaronder heb je allemaal icoontjes om naar weapons/vehicles/Assignments te gaan e.d de helft van die icoontjes heet nu ''stats'' als je eroverheen gaat met je muis.

Ook alle equipment zoals grenades/c4/repair torch staan geen kills meer geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terrz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:27:
Man man man, wat een shitstorm is er losgebarsten.... Ben zeer benieuwd welke richting dit opgaat met al dat getweak.
Ja, dat zat er ook wel aan te komen. Het is ook gewoon belachelijk dat die blauwe tint er is en hoe DICE reageert maakt het alleen maar erger.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:20:
ik snap ik niet waar het vandaan komt dat je nu meer punten moet halen per rank, want bij mij staat nog steeds 230.000
BBlog zeker? zonder die eerste B staat er wel een ander getal, vermoedelijk heeft BBlog nog niet z'n updates gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:57:
[...]

BBlog zeker? zonder die eerste B staat er wel een ander getal, vermoedelijk heeft BBlog nog niet z'n updates gehad.
Nee op de pc waar ik nu zit heb ik niet eens Battlelog plugin geinstalleerd staan, helemaal kaal en ik zie niet overal stats bij staan.

ik heb alleen gadget kills die niet getoond worden en service star 99 op mij stats overview staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Banwave. :D

http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img819/5102/banh.gif
Ja, dit plaatje is daadwerkelijk relevant. :+

[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-10-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu worden er aimbotters gebanned. Als er MD5tool bans voorbij komen dan is het mis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00
hebben ze de ranks nu 2 keer zoveel gemaakt?
bovenin staat nog: 403,100 / 230,000

maar op de pagina zelf:
RANK 108
COLONEL SERVICE STAR 62
403,100 / 460,00056,900 until rank up

???

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loewie1984 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:10:
hebben ze de ranks nu 2 keer zoveel gemaakt?
bovenin staat nog: 403,100 / 230,000

maar op de pagina zelf:
RANK 108
COLONEL SERVICE STAR 62
403,100 / 460,00056,900 until rank up

???
Bug. (je mag zelf een nummer invullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/101400126/bf3.jpg
Hier zie ik een verschil van 230K en 460K. Dus op m'n overview page en de stats bovenin t scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Ik heb gehoord bij de release van de Aftermath DLC dat ze de stats uit battlelog gaan halen, en dat ze de community meer willen focussen op het spel, om zo teamwork en activity online te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De cheat is een "oude" bekende.
50120 was first detected around the end of May if I remember right. I haven't seen it on the PB bans list for a long time.
Might be a free cheat using that code and yeah, it was AA. HaruhiAA even confirmed it himself on these forums.

It's a known violation and there are no cases of any bans being lifted and there were many.
Mooie wave, maar dat kan beter!
QPeter schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:12:
Ik heb gehoord bij de release van de Aftermath DLC dat ze de stats uit battlelog gaan halen, en dat ze de community meer willen focussen op het spel, om zo teamwork en activity online te verhogen.
Dit klinkt wel erg speculatief. Ik durf het haast niet te vragen, maar heb je een bron?

[ Voor 24% gewijzigd door Bee.nl op 04-10-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not sure if serious or trolling. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
Eerlijk is eerlijk. Ik heb vaak gedacht van "leuk die stats, maar ze leiden vaak enkel tot individualisme". Ik ou het zelf dan ook helemaal niet erg vinden als ze een paar van die stats óf weghaalden, maar misschien voor hen die er wel van houden zou het beter zijn ze zo te maken, dat alleen jijzelf ze kan zien.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
DanielWW2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Zal wel wat zijn voor ea, dat je nog x 60 euro mag betalen om je stats weer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
DanielWW2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:18:
[...]
Dat laatste, maar als je hier de laatste pagina's door leest, zijn er mensen te bang om met wapens om te switchen omdat de accuracy minder zou zijn en dan weer reflecteert op hun stats pagina, krijg het gevoel dat mensen soms echt spelen met het idee oh nee als deze kogel maar niet mist want dan gaat er weer 0.01 accuracy af. Pakt bijvoorbeeld metro voordat alle DLC's er waren, als andere team wordt gebase raped gaat iedereen ineens sniper spelen omdat anders hun K/D naar de klote gaat, ik snap dat gebase raped niet leuk is, maar om nou met 20 man te gaan sniperen krijg je natuurlijk nooit A of C terug. Mensen die gaan boosten op close quarters om vervolgens te braggen over hun gestats resette SPM van 1800. Zo kan ik nog 10x aantal voorbeelden noemen.

Ook server side is het gewoon klote, join je een server:
You're SPM is to high -> kicked
You're K/D is to high -> kicked
You're Accuracy is to high -> kicked

Begrijp me niet verkeerd iedereen heeft voor zijn spel betaald/gekregen en mag spelen zoals hij dat wil, en met de wapens/voertuigen te spelen die hij wil. Maar wat is nou eigenlijks het voordeel van stats? Ik zie meer nadelen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 07:06

StrongArmLance

Endless flow

UMP <3 http://battlelog.battlefi...how/45438056/1/198735818/
eigenaardigheid onderin trouwens, best weapon N/A? lijkt me toch ump... :)

Mijn k/d begint eindelijk te groeien (en ja dat is voor mij belangrijk)
Ik heb het in het begin zo hard lopen verpesten (eerste BF) maar nu gaat het wel lekker, al is het tdm

[ Voor 36% gewijzigd door StrongArmLance op 04-10-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:54:
Dat laatste, maar als je hier de laatste pagina's door leest, zijn er mensen te bang om met wapens om te switchen omdat de accuracy minder zou zijn en dan weer reflecteert op hun stats pagina, krijg het gevoel dat mensen soms echt spelen met het idee oh nee als deze kogel maar niet mist want dan gaat er weer 0.01 accuracy af. Pakt bijvoorbeeld metro voordat alle DLC's er waren, als andere team wordt gebase raped gaat iedereen ineens sniper spelen omdat anders hun K/D naar de klote gaat, ik snap dat gebase raped niet leuk is, maar om nou met 20 man te gaan sniperen krijg je natuurlijk nooit A of C terug. Mensen die gaan boosten op close quarters om vervolgens te braggen over hun gestats resette SPM van 1800. Zo kan ik nog 10x aantal voorbeelden noemen.
Om eerlijk te zijn heb ik er een tijd ook aan meegedaan maar de laatste tijd pak ik regelmatig een belt fed LMG of een ander wat minder wapen en ga ik daar mee spelen. Dat is eigenlijk veel leuker om te doen. Niks geeft meer voldoening dan een vijandelijk team slopen met een wapen waar de meeste mensen totaal niks mee kunnen. En het mooiste van alles, mijn accuracy gaat niet eens naar beneden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe jij even subtiel een banwave plaatsen met een GoTter erin... kijken hoe lang het duurt voor hij komt bitchen dat er iets mis is met PBBans.

spoiler:
Ga zelf zoeken...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

Doe jij even subtiel een banwave plaatsen met een GoTter erin... kijken hoe lang het duurt voor hij komt bitchen dat er iets mis is met PBBans.
Zit er een GoTter in? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
kristan schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:03:
UMP <3 http://battlelog.battlefi...how/45438056/1/198735818/
eigenaardigheid onderin trouwens, best weapon N/A? lijkt me toch ump... :)

Mijn k/d begint eindelijk te groeien (en ja dat is voor mij belangrijk)
Ik heb het in het begin zo hard lopen verpesten (eerste BF) maar nu gaat het wel lekker, al is het tdm
TDM is relatief in elke situatie CQ, en de UMP is 1 van de beste CQ wapens op het moment dusja voor TDM kan dat wel kloppen. Dat K/D dan ook voor jou belangrijk is snap ik wel, dat is ook het enigste waar die gamemode om draait. In mijn vorige post doelde ik meer op Rush/Conquest.
DanielWW2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:12:
[...]
Om eerlijk te zijn heb ik er een tijd ook aan meegedaan maar de laatste tijd pak ik regelmatig een belt fed LMG of een ander wat minder wapen en ga ik daar mee spelen. Dat is eigenlijk veel leuker om te doen. Niks geeft meer voldoening dan een vijandelijk team slopen met een wapen waar de meeste mensen totaal niks mee kunnen. En het mooiste van alles, mijn accuracy gaat niet eens naar beneden. :P
Ik heb de M16A3/AEK/M4A1, ook niet meer aangeraakt sinds begin Juni, en ook geen schot meer gelost met M416 na de laatste patch. Zoals je zelf al aangeeft geeft het veel meer voldoening om mensen af te knallen met wapens die de tryhard pants mensen nog nooit hebben aangeraakt, en dat soms na 5x die persoon te killen, dat je ze dan zelf ziet switchen naar de kit die jij gebruikt maakt het helemaal mooi ;)

[ Voor 39% gewijzigd door QPeter op 04-10-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:20:
Ik heb de M16A3/AEK/M4A1, ook niet meer aangeraakt sinds begin Juni, en ook geen schot meer gelost met M416 na de laatste patch. Zoals je zelf al aangeeft geeft het veel meer voldoening om mensen af te knallen met wapens die de tryhard pants mensen nog nooit hebben aangeraakt, en dat soms na 5x die persoon te killen, dat je ze dan zelf ziet switchen naar de kit die jij gebruikt maakt het helemaal mooi ;)
Voornamelijk dat laatste zie ik inderdaad gebeuren. Helaas gaat het nog wel eens gepaard met de hackusations. Dat je mensen nou zo makkelijk kilt met de M416/M16A3 etc is niet mijn probleem. Ik wissel het wel alleen af. Als het kan met een minder wapen, als het moet om te winnen een M416 of G36C. ;)

Edit:
Er komt net een MD5 tool ban. Opletten en oppassen mensen.

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-10-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:11
DanielWW2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

Hehe, was je gisteren nog tegengekomen op een rush server (speel ik zeer zelden) op metro, waar je inderdaad speelde met de MTAR en Type 88 als ik me niet vergis :) Bloodlynx was ook van de partij en probeerde ons aan sidestairs enkele keren te backrapen. Jammer genoeg zat ik in een onbekwaam team dat niet durfde pushen. Ook vreemd dat ik 2 rondjes na elkaar als attacker spawnde, na die 2 verliezende rondjes maar weggegaan.
(ingame naam: Dursty-Kid) Ik speelde sinds lang weer eens met de AK74, blijft een bruut wapen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brechts schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:45:
[...]

Hehe, was je gisteren nog tegengekomen op een rush server (speel ik zeer zelden) op metro, waar je inderdaad speelde met de MTAR en Type 88 als ik me niet vergis :) Bloodlynx was ook van de partij en probeerde ons aan sidestairs enkele keren te backrapen. Jammer genoeg zat ik in een onbekwaam team dat niet durfde pushen. Ook vreemd dat ik 2 rondjes na elkaar als attacker spawnde, na die 2 verliezende rondjes maar weggegaan.
(ingame naam: Dursty-Kid) Ik speelde sinds lang weer eens met de AK74, blijft een bruut wapen _/-\o_
MTAR niet, dat was de SCAR-H. En ze probeerde wel te pushen, alleen moest je dan door mij heen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:11
Mja, in dit (http://battlelog.battlefi...how/45380397/1/362361275/) rondje had ik nét iets meer kills dan mn andere teamgenoten en nog niet kunnen doorbreken... (Groot aantal kills was bij lockers dat ik aan het clearen was)

Pykow was ik trouwens ook gisteren of eergisteren tegengekomen, ik moet zeggen dat hij wel erg goed is met ik denk dat het een M27 was, heeft mij paar keer mooi afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brechts schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:58:
Mja, in dit (http://battlelog.battlefi...how/45380397/1/362361275/) rondje had ik nét iets meer kills dan mn andere teamgenoten en nog niet kunnen doorbreken... (Groot aantal kills was bij lockers dat ik aan het clearen was)

Pykow was ik trouwens ook gisteren of eergisteren tegengekomen, ik moet zeggen dat hij wel erg goed is met ik denk dat het een M27 was, heeft mij paar keer mooi afgemaakt.
Oh, weet het weer, Jij was zo ongeveer de enige die het spel leek te begrijpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

TDM is relatief in elke situatie CQ, en de UMP is 1 van de beste CQ wapens op het moment dusja voor TDM kan dat wel kloppen. Dat K/D dan ook voor jou belangrijk is snap ik wel, dat is ook het enigste waar die gamemode om draait. In mijn vorige post doelde ik meer op Rush/Conquest.

[...]

Als ik TDM speel zie ik na een tijdje iedereen met het zelfde wapen spelen ja, als je ze daarmee domineert. vorige week ook op de GoT server. niemand speelde met de AEK en toen we bij de 250 tickets zaten speelde vrijwel iedereen met de AEK haha.

ik speel alleen maar met de M16A3/AEK/M4A1/M27 IAR. Het geeft mij geen voldoening om mensen te killen met een zwakkere wapen terwijl iemand met het zelfde skill niveau mij zo neer kan leggen. Ik gebruik ieder wapen waarvoor die bedoelt is, zo zal ik nooit met de UMP-45 op een grote map gaan spelen, maar alleen op canals.

en ik ben een speler die van competities houd en wil dus een wapen kunnen masteren/domineren en het beste uit me zelf halen. Daarom speel ik ook nooit met een Heavy LMG zoals een M60 bijvoorbeeld. Die wapens zijn zo slecht dat je zo neergehaald wordt door gasten met M16A3. nadat ik colonel 100 ben geworden speel ik alleen maar met de top guns en de rest laat ik links liggen omdat ik steeds beter wil worden.

De reden waarom ik ook alleen met de M16 speel is vrij simpel.
ik zit te wachten op de warleaders van Dutchbest om in hun hoofdteam te komen (Squad A) en als dat niet doorgaat zit ik bij het gefuseerde Wonderteam. ik kan ook bij de fun war team komen, maar de meeste zagen me liever in het echte team spelen ;) dus dan moet ik wel me best blijven doen en de beste wapens masteren/domineren. Zo heeft het spelen van BF3 nog fun ;) want alleen public gameing begint saai te worden na 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
COMING SOON
Afbeeldingslocatie: http://104.imagebam.com/download/yt6QOLy4a5pBOImc-nXWKQ/21341/213402032/Battlefield-3-color-correction-610x343.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:02
TDM is relatief in elke situatie CQ, en de UMP is 1 van de beste CQ wapens op het moment dusja voor TDM kan dat wel kloppen. Dat K/D dan ook voor jou belangrijk is snap ik wel, dat is ook het enigste waar die gamemode om draait.
Eigenlijk draait die gamemode om K - D

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 22-09 12:55
Nu speciale aanbieding voor slechts 59,95!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
tobitronics schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:34:
[...]

Nu speciale aanbieding voor slechts 59,95!
En als je Premium hebt betaal je maar 49,95!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik wil een server joinen die max. 16 spelers kan hebben. Op Battlelog staat 16/16. Hij zit dus vol. Maar als ik op het scorebord kijk en ook m'n broer die wel in die server zit zegt dat er nog een plaats is in zijn team. Ik zie het ook via het live-scoreboard en ik heb Live Update aan staan. Er is dus wel degelijk nog een plaats en er zitten er maar 15 spelers in op dit moment.

Hoe kan dit komen? Een bug of mss een speler die er heel lang over doet om te joinen, want ik zit al een kwartier in een queue.

EDIT: Ook leuk hoe ze de favicon van BF3 naar BL (Battlelog) hebben aangepast vandaag. Anders zou dat wel een fail geweest zijn voor alle MOH fans ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Qlii256 op 04-10-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg FXAA injector met Saturation op 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke geen Armored Kill meer voor mij, flikker eerst maar op met die gunship voor ik weer ga spelen. Wat een aanfluiting.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:31
Tsurany schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:57:
Oke geen Armored Kill meer voor mij, flikker eerst maar op met die gunship voor ik weer ga spelen. Wat een aanfluiting.
Haha duidelijke taal, same for me, F*ckship
Denk je goed bezig te zijn met flanken, BAM ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op CQ is er niks mis met de gunship. Ja, soms krijg je een random death, maar dan moet je ook maar een beetje op dat ding letten. Het is ook weer niet zo dat 'ie onverwachte capriolen uithaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:04:
Op CQ is er niks mis met de gunship. Ja, soms krijg je een random death, maar dan moet je ook maar een beetje op dat ding letten. Het is ook weer niet zo dat 'ie onverwachte capriolen uithaalt...
Bedoelde ook op rush, zulke mooie maps gameplay fucked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:48:
[...]

Ik zeg FXAA injector met Saturation op 2 :9
Ff aangepast bij mezelf en bandar desert lijkt nu alsof het zo'n zomeravond is :9~ dat verschil ook als je de fxaa weer uitzet..... Misschien nog een beetje colortweaken maar voor de rest vind ik het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Dat ga ik wel even proberen, word af en toe echt mistroostig van die doffe kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:09:
[...]

Ff aangepast bij mezelf en bandar desert lijkt nu alsof het zo'n zomeravond is :9~ dat verschil ook als je de fxaa weer uitzet..... Misschien nog een beetje colortweaken maar voor de rest vind ik het prima :)
Als ik m'n FXAA uitzet lijkt alles gewoon echt GRIJS, alsof er een stoflaag oplicht ofzo. Oké, blauwe tint is niets (veel) mis mee, maar laat de kleuren dan toch voor wat ze zijn. OMFG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:31:
[...]

Lol, bf3 is zo makkelijk als de teams het toelaten. Het klinkt alsof je eens wat servers moet proberen met serieuze tegenstand. Probeer die knife run eens op AnR zou ik zeggen. :)

Tegen een goed georganiseerd team begin je helemaal niets in je eentje in BF3, hoe goed je ook bent.
AnR? - Angels 'n Rockets?

Hm Update atm @ battlelog, ik zal deze week nog wel ergens kijken of ik in een match kan komen MET een paar AnR members, ff kijken hoe goed ze zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
zonet heel eventjes die kant en klare cas.cat file met broeders in me game map gezet en op een unranked server zonder pb eens even rondgekeken.
Ik zeg woeiiiii - DICE Wake The Fak Up!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update in progress......kunnen dus niet spelen na een keiharde werkdag :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Ze moeten wel updaten, wat ze nu neer hebben gezet kan echt niet. Hoop wel dat het snel over is, heb juist een paar dagen niet meer gespeeld en wilde zo even een rondje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:37:
zonet heel eventjes die kant en klare cas.cat file met broeders in me game map gezet en op een unranked server zonder pb eens even rondgekeken.
Ik zeg woeiiiii - DICE Wake The Fak Up!!
Waar heb je die file gevonden? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Vanilla CC FOV fix.zip ? uhhhh mordorhq ofsow?

terug gevonden. Link heeft hier al eerder in het forum gestaan.
http://www.mordorhq.com/s...ld-3-Color-Correction-Fix

[ Voor 67% gewijzigd door Fonta op 04-10-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik kan There have been 49 ban(s) in the past 24 hours geen banwave noemen, helaas.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Niet online
revivespirit schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:32:
[...]

Hm Update atm @ battlelog, ik zal deze week nog wel ergens kijken of ik in een match kan komen MET een paar AnR members, ff kijken hoe goed ze zijn :)
Battlelog= weer online;

Zijn er jammer genoeg maar een paar online, en niet samen in een server.

Van de compet. division zit er niet 1 ingame, wel 2 online mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
revivespirit schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:32:
[...]

Yup, de Angels 'n Rockets infantry only server. De AnR members zelf zijn niet echt om over naar huis te schrijven, het is meer dat op die server de Europese BF3 top speelt. De clans om in de gaten te houden zijn EYE, Epsilon, Redbyte en PPE op die server. Dat is het echte werk :)

Veel succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
revivespirit schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:24:
[...]

Battlelog= weer online;

Zijn er jammer genoeg maar een paar online, en niet samen in een server.

Van de compet. division zit er niet 1 ingame, wel 2 online mja...
AnR ansich is ook niet zo goed, de spelers die (vooral op de inf. heavy maps) op die servers komen zijn dat over het algemeen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Alles lijkt weer goed te zijn bij bblog BEHALVE MIJN FRIKIN C4 KILLZ echt wat een malloten werken er daar bij DICE, alsof ze gelijk de update knop inrammen zodra ze iets af hebben (zonder testen uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Niet online
@tobitronics

Ach man ik kan nu niet eens meer spelen; krijg maximaal 4/5 fps sinds die update.. slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
revivespirit schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:40:
@tobitronics

Ach man ik kan nu niet eens meer spelen; krijg maximaal 4/5 fps sinds die update.. slaat nergens op
Meer heb je toch ook niet nodig? :+ Miss ff van driver veranderen? 1 terug gaan ofzo, aangezien er de eerste 3 maanden toch geen patch van dice komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal wel bakken kritiek krijgen maar ik snap heel het gedoe rond het blauwe wazige niet goed.
Mij best dat jullie een patch willen of de mogelijkheid willen om dit aan te passen. Het is ook niet meer dan terecht dat dit er komt als er zoveel vraag naar is. Maar ik wil de mogelijkheid om het erin te houden. Ik vind het veel mooier met dan zonder. Jammer dat ik momenteel niet kan spelen, hopelijk volgende week weer wel. Zal ook eens de tweakers-platoon joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Mocht de gelegenheid zich voordoen, kunnen jullie onze nieuwe server even testen. Het is Conquest Domination en Gunmaster HC 1001 tickets.

tnx alvast!

p.s. plaats hem lekker in je favo's :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol battlereport is nu kapot gemaakt.
ik stond 3e van mijn team en dan kijk ik de battle report na staat er keurig 3. maar ik sta wel ergens onderaan en zelfs spelers die geleaved zijn staan boven mij, nummer lopen door elkaar heen echt vaag.
Hij gaat steeds op kolom sorteren en dan staat alles verkeerd. dus verspringt hij ook steeds

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 04-10-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Niet online
bloodlynx schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:46:
[...]

Meer heb je toch ook niet nodig? :+ Miss ff van driver veranderen? 1 terug gaan ofzo, aangezien er de eerste 3 maanden toch geen patch van dice komt 8)7
Ik heb net de laatste gedownload (liep er 2/3 achter schat ik zo), geen verbetering.. maar het lijkt ook serverside te zijn oid; het laden van de map zelf gaat gewoon vlot, maar zodra het spawnscreen in beeld komt begint de lagg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Hoe kun je als chauffeur van een voertuig zien welke andere plekken bezet zijn? Ik vraag me telkens af of ik een gunner in mijn tank heb. }:O

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
Nextron schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 03:19:
Hoe kun je als chauffeur van een voertuig zien welke andere plekken bezet zijn? Ik vraag me telkens af of ik een gunner in mijn tank heb. }:O
Rechts onderin zie je jezelf staan en als je in een tank zit, kun je hier nog 2 plekken zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:26:
[...]

Yup, de Angels 'n Rockets infantry only server. De AnR members zelf zijn niet echt om over naar huis te schrijven, het is meer dat op die server de Europese BF3 top speelt. De clans om in de gaten te houden zijn EYE, Epsilon, Redbyte en PPE op die server. Dat is het echte werk :)

Veel succes! :)
Ik speel daar wel eens met een paar oud clan members en we zeiden al tegen elkaar dat het net een clan war is wat we spelen, na een paar ronden ben ik uitgeput omdat het tempo zo hoog is.

Top server en een aanrader als je op een ander niveau wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jay-P schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:26:
[...]

AnR ansich is ook niet zo goed, de spelers die (vooral op de inf. heavy maps) op die servers komen zijn dat over het algemeen wel.
Speel nu altijden alleen AK, veel op de Anaracy server. Dacht eerst dat die server compleet poep was geworden maar het blijkt dat elke AK potje gewoon totale unbalance is.

Denk toch dat het komt door de hoeveelheid voertuigen, springen er 5 matig tot slechte spelers in armor tegen 5 redelijke wordt het potje direct beslist. Hoe meer voertuigen hoe grote de unbalance.

Ben geinvite voor Level Battlefield, hier kijk ik wel enigszins naar uit. Schijnt echt te gaan om 32v32 met alleen geselecteerde en bewezen goede spelers. Ik geloof wel dat ze voornamelijk goede air spelers hebben geinvite, dus mocht Awesome-o en Jayp eventueel interesse hebben zou ik zeggen doe een apply! Moet nog plaats zijn voor goede infanterie/ allrounders.

http://battlelog.battlefi...toon/2832655241470694830/

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:32:
[...]

Ik speel daar wel eens met een paar oud clan members en we zeiden al tegen elkaar dat het net een clan war is wat we spelen, na een paar ronden ben ik uitgeput omdat het tempo zo hoog is.

Qua spelen is het net een clan war, maar qua beleving niet.
Vanavond hebben we een of andere clan training met ons team, moet alles nog leren qua benaming enzo.
zo heb ik al veel geleerd in metro en de posities in canals. Loads, L2, Groene spawn, rails, communiceert toch iets beter dan rechts bij de kraan of het huisje recht tegen over de kraan zit iemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, mensen gaan hier in comparatief tegen elkaar spelen juist op het moment dat blijkt hoe kreupel Bf3 wel niet gecodeerd is waardoor het nou niet echt eerlijk is.

Klinkt logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 17:14

Liberteh

All your base belong to me

Pykow schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:21:
[...]

Qua spelen is het net een clan war, maar qua beleving niet.
Vanavond hebben we een of andere clan training met ons team, moet alles nog leren qua benaming enzo.
zo heb ik al veel geleerd in metro en de posities in canals. Loads, L2, Groene spawn, rails, communiceert toch iets beter dan rechts bij de kraan of het huisje recht tegen over de kraan zit iemand :P
Is dat zo? Waar vind ik de benodigde informatie? :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
DanielWW2 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:27:
Dus, mensen gaan hier in comparatief tegen elkaar spelen juist op het moment dat blijkt hoe kreupel Bf3 wel niet gecodeerd is waardoor het nou niet echt eerlijk is.

Klinkt logisch...
Ik denk dat ESL wel op hoogte is van de laatste verhalen m.b.t colorgrading etc in bf3, en als speler denk ik niet dat je met ESL Wire aan dat gaat gebruiken, Om zo mogelijk een "Loss" aan je broek krijgt omdat 1 van je clanmembers dit gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door QPeter op 05-10-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Klinkt logisch...
Er zijn ook mensen die niet geinteresseerd zijn in al die onzin en gewoon spelen zoals het bedoeld is.. Ik neem aan dat spelers uit een clan op hoog niveau wel beter weten en niet al die aanpassingen te gebruiken.

Snap het sowieso niet zo het hele gedoe om aanpassen van files. Dice zet de game neer zoals zij dat bedoeld hebben en nu moeten ze van alles gaan veranderen omdat het de spelers niet aanstaat... beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik snap dat ook niet, en juist op hoog niveau zijn er wel clans die niet zo denken als jij en dit wel doen. Om zo voordeel te krijgen op de rest, Ik heb vroeger Far Cry(2004) wars en zo gespeeld CB & ESL, en er was toen een bepaalde ATI driver die vegatation kon weg halen/niet renderen, zal ongetwijfeld ook in meerdere games werken. Maar er zijn mensen die gaan heel ver om te winnen. Door Color/contrast van de game te changen kan je wel degelijk voordeel hebben op andere mensen. Die mensen geven weinig om hoe Dice de game neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat mij niet om die colour corrrection maar om de bugs die er nog zijn en met name om de hitreg die clientside is en dus niet echt betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zolang er niet aan de files gekloot wordt is dat toch voor iedereen gelijk?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
DanielWW2 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:55:
Het gaat mij niet om die colour corrrection maar om de bugs die er nog zijn en met name om de hitreg die clientside is en dus niet echt betrouwbaar...
Ik ben geen fan van clientside hitreg, maar heb er weinig problemen mee. Enige probleem is dat ik soms om een hoekje ben en dat ik dan alsnog dood ga. Ik heb geen super verbinding op de plek waar ik nu verblijf (25mbit down 1.6up)

Maar bij de meeste mensen die last van lag meestal hun eigen schuld, of ze hebben 90 services draaien. Veel programma's tijdens gamen op background draaien die soms internet verbinding vereisen. Zelf een update services als adobe heb ik uit bijvoorbeeld als ik BF3 speel. En dan heb je nog misschien een firewall (windows/virusscanner/routerfirewall) die internet verkeer kan blocken.
Meelobee schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:09:
Zolang er niet aan de files gekloot wordt is dat toch voor iedereen gelijk?
Zo denk ik er ook over, ik vind het zelf raar dat FXAA injector wel geallowed is in ESL of andere leagues om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:48:
Ik snap dat ook niet, en juist op hoog niveau zijn er wel clans die niet zo denken als jij en dit wel doen. Om zo voordeel te krijgen op de rest, Ik heb vroeger Far Cry(2004) wars en zo gespeeld CB & ESL, en er was toen een bepaalde ATI driver die vegatation kon weg halen/niet renderen, zal ongetwijfeld ook in meerdere games werken. Maar er zijn mensen die gaan heel ver om te winnen. Door Color/contrast van de game te changen kan je wel degelijk voordeel hebben op andere mensen. Die mensen geven weinig om hoe Dice de game neerzet.
Dit is de taak van DiCE om het op te lossen en in iedere game gebeurd dit wel.
wat je ook al zegt met Far Cry. zo heb ik jaren ook scripts gebruikt en settings om zoveel mogelijk rotzooi van me scherm te halen en meer rust te creëren op het scherm in Team fortress 2.

in BF3 draai ik nu ook op low settings omdat ik 60+ fps wil hebben en geen rotzooi op me scherm. denk aan mist en extra vuur effect. op low settings is dat iets minder aanwezig.

Klinkt logisch...
Hoe kreupel BF3 ook is, dat was vanaf na paar weken al bekend toen de eerste FXAA injector kwamen en later bleek iemand al in de files te zijn gekomen, maar omdat EA niks van zich heeft laten horen heeft iemand een hele tool gemaakt waarbij je alles kan aanpassen. mensen spelen ook nog Counter-strike comparatief tegen elkaar, terwijl daar 80% duitsers aanwezig zijn met hacks en cheats.
Meelobee schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Er zijn ook mensen die niet geinteresseerd zijn in al die onzin en gewoon spelen zoals het bedoeld is.. Ik neem aan dat spelers uit een clan op hoog niveau wel beter weten en niet al die aanpassingen te gebruiken.

Snap het sowieso niet zo het hele gedoe om aanpassen van files. Dice zet de game neer zoals zij dat bedoeld hebben en nu moeten ze van alles gaan veranderen omdat het de spelers niet aanstaat... beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt...
ik vindt het alleen jammer dat het zo blauw is (vooral metro) terwijl de community ziet dat het ook anders kan en de map veel mooier gaan vinden. Maar ik vindt dat je DiCE/EA hier wel op aan mag spreken, maar dat je er geen misbruik van mag maken en dus zouden ze het beter moeten beveiligen.
het zou mooi zijn dat je op unranked server alles mag aanpassen (client side, server side) maar als het een ranked server is dat je dan niks mag aanpassen ( behalve aantal tickets en map rotaties) Overige settings moeten ze gewoon verbieden op ranked servers. zoals snelle voertuig spawn.
DanielWW2 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:55:
sorry maar iedereen heeft hier toch last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Pykow schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
Dit is de taak van DiCE om het op te lossen en in iedere game gebeurd dit wel.
wat je ook al zegt met Far Cry. zo heb ik jaren ook scripts gebruikt en settings om zoveel mogelijk rotzooi van me scherm te halen en meer rust te creëren op het scherm in Team fortress 2.

in BF3 draai ik nu ook op low settings omdat ik 60+ fps wil hebben en geen rotzooi op me scherm. denk aan mist en extra vuur effect. op low settings is dat iets minder aanwezig.
Klopt maar dit zijn ingame graphic settings die je kan aanpassen, in BF3 speel ik zelf ook met alles op low om de eye candy weg te halen terwijl mijn systeem high aan kan. Die ATI driver op dat moment zorgde er gewoon voor dat je no vegatation had aka no veg hack. En Far Cry bestond vooral uit veel struiken en bosjes. Dus ja voor een driver kicked PB/ESL wire je niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

Ik ben geen fan van clientside hitreg, maar heb er weinig problemen mee. Enige probleem is dat ik soms om een hoekje ben en dat ik dan alsnog dood ga. Ik heb geen super verbinding op de plek waar ik nu verblijf (25mbit down 1.6up)

Maar bij de meeste mensen die last van lag meestal hun eigen schuld, of ze hebben 90 services draaien. Veel programma's tijdens gamen op background draaien die soms internet verbinding vereisen. Zelf een update services als adobe heb ik uit bijvoorbeeld als ik BF3 speel. En dan heb je nog misschien een firewall (windows/virusscanner/routerfirewall) die internet verkeer kan blocken.

[...]

Zo denk ik er ook over, ik vind het zelf raar dat FXAA injector wel geallowed is in ESL of andere leagues om eerlijk te zijn.
Game booster downloaden kan ook helpen ;)
vroeger op mijn oude systeem gedraaid als ik ging gamen.
kon zo 5 fps schelen en ping die iets stabieler is.

de Lag die ik meestal heb is gedeeltelijk mijn eigen schuld, want ik zit draadloos
maar een groot deel bij KPN omdat ze maar 8mbit kunnen leveren waar ik woon en zelfs waar ik nu zit 6mbit en dat voor de 7e grootste stad van nederland en glasvezel is 250 meter van me vandaan.

Ik heb pas geleden remote desktop gestart naar een serverhost bedrijf van een klant en het is jammer dat remote graphisch niet goed werkt, maar ik heb een speed test gedaan op die server met speedtest.net en ik geloofde mijn ogen gewoon niet. 228mbi download en bij upload stond infanity XD
ik moest een update installeren van ons software pakket van 60 mb en het was echt zo super snel dat ik dus maar de test had uitgevoerd. om echt jaloers op te zijn !!!

EDIT: Hieronder even afbeelding gemaakt van speedtest (geen link want volgens mij staat het server IP daarbij en dat ik vertrouwelijke informatie)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/iv9z77.png
3 minuten geleden gedraaid op een doordeweekse dag (vorige keer had ik s'nachts om 1 uur getest)

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 05-10-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Zo'n verbinding is leuk voor het uploaden van video's & om mee te livestreamen haha _/-\o_ Jammer genoeg is glasvezel in Friesland nog niet uitgevonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brodo
  • Niet online
NLsandman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:32:
[...]

Klinkt goed genoeg, ik hoop maar dat het niveau daar wat hoger ligt dan in de random servers die ik tegenwoordig join... sta 9/10x in de top 2/3 en dan met een team dat gewoon geen reet uitvoert; ik heb echt het gevoel dat ik in mn eentje speel en dat de rest van mn team maar een beetje staat te circlejerken ergens 8)7 (met 2/3 mensen max. als uitzondering).

Waar ik trouwens ook zo'n pishekel aan heb zijn die mensen die met een hele squad staan te campen totdat de tank weer spawned en dan met 2 engi's non stop de tank repairen en zo op 50/60/70 killstreaks gaan en dan maar claimen dat ze *ze pwnzors* zijn.... >_>

Mja ik zal vanavond ergens wel even die Anr server proberen, ty for de tip :*)

EDIT:

Als er andere mensen zijn die echt maar 5/6 fps krijgen met een pc die het duidelijk aankan; reboot heeft het gefixed bij mij, maar misschien zijn je drivers outdated/krijgt bf3 een *low priority* om je systeem smoother te laten lopen (was een tijdje geleden ook bij mij, ik had een of ander optimising program gebruikt wat er voor zorgde dat ik max 20/30 fps kreeg.. erg jammer :X )

[ Voor 15% gewijzigd door Brodo op 05-10-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:53
Zit een hacker op GoT #4, is er hier een admin aanwezig?

~edit: leuk...

http://battlelog.battlefi...how/45531653/1/336464702/

[ Voor 46% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-10-2012 19:22 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Crypter schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:45:
Mocht de gelegenheid zich voordoen, kunnen jullie onze nieuwe server even testen. Het is Conquest Domination en Gunmaster HC 1001 tickets.

tnx alvast!

p.s. plaats hem lekker in je favo's :)
Speel zelf toch liever max 600 tickets CQ. Anders wordt het zo langdurig.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

Ik vind dat eigenlijk al te veel voor competitief spelen. Mij lijkt het een vereiste dat hitreg serverside is voor dat type aan matches. Verder heb ik het meeste toch al standaard uit staan via msconfig en de rest laat ik eigenlijk maar. Ik speel toch niet competitief en in BF3 heb je er pijnlijk genoeg voordeel aan als niet alles perfect verloopt. Oh en je internet is goddelijk snel voor mijn begrippen. Hoe bedoel je je woont 15km van hartje Amsterdam, in een wijk uit de jaren 90 en je kan maximaal 8/1MB krijgen en je haalt 6.8/0.8MB. 8)7

Ja, ik haat BF3 patches downloaden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Voor de zoveelste keer: de hitdetectie in BF3 is niet (puur) client-side :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 02:26

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:11:
Zit een hacker op GoT #4, is er hier een admin aanwezig?

~edit: leuk...

http://battlelog.battlefi...how/45531653/1/336464702/
Ik heb je report ontvangen en hem bekeken, thanks. Sinds vandaag schieten zijn scores ineens omhoog met in een paar uur tijd 2 Nemesis en 2 Combat Eff. medals...

Dit laat het duidelijk zien: http://www.rconnet-stats....4040E22E176B17B3F33_.html

Deze meneer zie je niet meer terug op de GoTBF3 servers ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:05:
Voor de zoveelste keer: de hitdetectie in BF3 is niet (puur) client-side :P
Ik weet ook wel dat BF3 niet puur clientside is maar het lijkt er wel verdacht veel op. Infanterie tegen infanterie is wel puur clienside waar de connectie via de server loopt zonder dat ze server iets lijkt te checken. Het lijkt in feite meer op P2P met de te verwachten vertragingen aan beide kanten dan server client wat je zou verwachten bij dedicated servers.

Voertuigen zijn wel 100% serverside. Het leuke hiervan is dat DICE in theorie alles aan voertuigen kan aanpassen zonder een clientpatch. Of te wel, remove the f*cking AC130 van rush DICE. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:53
bvk schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:17:
[...]

Ik heb je report ontvangen en hem bekeken, thanks. Sinds vandaag schieten zijn scores ineens omhoog met in een paar uur tijd 2 Nemesis en 2 Combat Eff. medals...

Dit laat het duidelijk zien: http://www.rconnet-stats....4040E22E176B17B3F33_.html

Deze meneer zie je niet meer terug op de GoTBF3 servers ;)
Die kerel was echt super irritant, als ik op een spawnbeacon spawnde en naar beneden aan het dwarrelen was schoot hij me steeds met 1 MP443 kogel neer...
Thnx dat je 'm van de GoT servers verbannen hebt. :)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:58:
[...]

Die kerel was echt super irritant, als ik op een spawnbeacon spawnde en naar beneden aan het dwarrelen was schoot hij me steeds met 1 MP443 kogel neer...
Dat zijn ook gewoon de domste cheaters. Echt, dat heeft iedereen na 5 minuten al door. Ik vraag me alleen af of hij die file tweaker heeft gebruikt of niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Als je z'n profiel bekijkt is het opzich niets bijzonder.
Geen spectaculare punten / KD ratio ect.
Misschien heeft hij gewoon ff een matrix gevoel gehad op GOT.

Edit.
ow ik kijk nu pas naar de data van z'n laatste servertjes.
5 maanden niet gespeeld en dan opeens lekkere KD's

[ Voor 27% gewijzigd door mukkel op 05-10-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

DanielWW2 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:16:
[...]

Dat zijn ook gewoon de domste cheaters. Echt, dat heeft iedereen na 5 minuten al door. Ik vraag me alleen af of hij die file tweaker heeft gebruikt of niet. :/
Zal het niet "gewoon" een door PB nog niet bekende/herkende aimbot zijn? In ieder geval blijven reporten (/report) dat soort gasten als er geen admin aanwezig is, dan kunnen we er tenminste wat aan doen.
Edit.
ow ik kijk nu pas naar de data van z'n laatste servertjes.
5 maanden niet gespeeld en dan opeens lekkere KD's
Juist.... :/

[ Voor 15% gewijzigd door bvk op 05-10-2012 22:26 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:22:
[...]

Zal het niet "gewoon" een door PB nog niet bekende/herkende aimbot zijn? In ieder geval blijven reporten (/report) dat soort gasten als er geen admin aanwezig is, dan kunnen we er tenminste wat aan doen.
Dus dit is de commando?
/report

Zal ik onthouden omdat ik nog wel eens op de TDM server kom. Verder ben ik gewoon geïnteresseerd hoeveel mensen nou die file tweaker gebruiken om te hacken en hoeveel om de kleuren te fixen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:58:
[...]

Toch wel leuk dat hij een accuracy van op de kop 30% heeft, alsof hij er om doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pafdaddy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:20:
[...]

Ik kan There have been 49 ban(s) in the past 24 hours geen banwave noemen, helaas.
Het begon eergisteren al en er worden er nu toch weer een mooi aantal gebanned. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

DanielWW2 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:45:
[...]

Dus dit is de commando?
/report

Zal ik onthouden omdat ik nog wel eens op de TDM server kom. Verder ben ik gewoon geïnteresseerd hoeveel mensen nou die file tweaker gebruiken om te hacken en hoeveel om de kleuren te fixen. ;)
Yep, maar alleen actief als er geen admin is.

Dat laatste zal lastig te achterhalen zijn lijkt me... ;)

Specs

Pagina: 1 ... 114 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.