Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-02-2013
Bij MordorHQ zijn ze bezig met een promod voor BF3, kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
the_dan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:28:
Bij MordorHQ zijn ze bezig met een promod voor BF3, kan niet wachten :D
Wat is promod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
Ooit CoD4MW gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
Nope, wel iets over mw3 promod gehoord maar daar snap ik ook niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
Nooit MW1 gespeeld? je hebt echt wat gemist :p

Anyway dit is het topic

http://www.mordorhq.com/showthread.php?3011-BF3-Pro-Mod

Het idee is om de supressie weg te halen (Of enorm te verminderen), geen 3d spot en andere aanpassingen aan het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
the_dan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:49:
Nooit MW1 gespeeld? je hebt echt wat gemist :p

Anyway dit is het topic

http://www.mordorhq.com/showthread.php?3011-BF3-Pro-Mod

Het idee is om de supressie weg te halen (Of enorm te verminderen), geen 3d spot en andere aanpassingen aan het spel
Gewoon allemaal met de m16 spelen en 3d spotten uitzetten op de server, tadaaa.

Misschien nog een squadleader only spawn, en je hebt je promod haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
De originele tool waar je ook al die andere settings kan doen is ook weer online gezet:
http://www.mordorhq.com/s...attlefield-3-File-Tweaker

Hopelijk gaat er snel op de een of andere manier een check komen tegen het gebruik van deze tool.
Anders is het binnenkort niet leuk bf3 spelen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:26:

Maar mee eens hoor, het ís gewoon cheaten om met modded gamefiles te spelen, DICE/EA mag van mij iedereen bannen die ze betrappen. Het zou ze alleen zo ontzettend sieren om ietsje anders de community te benaderen.
'Reguliere' hackers, met wall hacks, aimbots en weet ik veel wat krijgen slechts een stat-reset. Blijkbaar maakt dat ze geen ene fuck uit, maar zodra er verbeteringen aan het spel vanuit de community komen komt de banhamer tevoorschijn? Ja, het is cheaten, maar is het erger dan die gasten die een server binnen komen en gelijk iedereen killen zodat het hele potje verpest is?
Ze laten hiermee maar weer eens zien in wat voor ivoren toren ze zitten.. Het leukste vind ik eigenlijk nog wel dat DICE steeds beweerde dat modtools te ingewikkeld zouden zijn voor de community, maar intussen worden die tools gewoon zelf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

DanielWW2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Volgens mij is het zo dat de damagecalcualtion alleen voor jou geld als je je eigen clientside files aanpast. Iedereen waar je tegen speelt doet gewoon normale damage omdat die normale files hebben en dus de normale berekening. De mensen met modified files doen dan wel bijvoorbeeld 100 damage.
Weet iemand nog of de M26 MASS bug destijds gefixed is door de server-side of client-side files aan te passen? Dat zou een antwoord kunnen geven op de vraag of je met het knoeien aan de client-side files als enige met een hack op je wapen kunt rondlopen...

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtySanchez schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Weet iemand nog of de M26 MASS bug destijds gefixed is door de server-side of client-side files aan te passen? Dat zou een antwoord kunnen geven op de vraag of je met het knoeien aan de client-side files als enige met een hack op je wapen kunt rondlopen...
Client side patch maar dat was een f*ck up van DICE waardoor iedereen zoveel damage deed.
Eigenlijk zou iemand het moeten testen maar als het echt klopt en het word bekent dan gaat het pas echt goed mis...

Ik vraag me nu alleen wel af of je die bug nu terug kan brengen via de file tweaker. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-10-2012 15:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
DanielWW2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Client side patch maar dat was een f*ck up van DICE waardoor iedereen zoveel damage deed.
Eigenlijk zou iemand het moeten testen maar als het echt klopt en het word bekent dan gaat het pas echt goed mis...

Ik vraag me nu alleen wel af of je die bug nu terug kan brengen via de file tweaker. 8)7
Ik denk niet echt dat ze die tool zo zulle maken dat je willekeurig alle weapon dmg maar kan gaan lopen veranderen. Ze zijn er vooral op uit om het een betere game ervaring te maken. En ik zie dan ook niet in waarom er niet server zouden komen waar je met de config op mag spelen. Zolang het maar niet in regulieren servers is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Ik denk niet echt dat ze die tool zo zulle maken dat je willekeurig alle weapon dmg maar kan gaan lopen veranderen. Ze zijn er vooral op uit om het een betere game ervaring te maken. En ik zie dan ook niet in waarom er niet server zouden komen waar je met de config op mag spelen. Zolang het maar niet in regulieren servers is. :)
Met die tool kan je toch anders wel wapendamage verhogen naar wat je maar wil.
Dingen zoals shotguns met 50 pellets die elk 100 damage doen is mogelijk. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

DanielWW2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Nou,... dat bewijst dan wellicht dat je inderdaad wapen karakteristieken (damage, recoil etc.) client-side kunt aanpassen. Als DICE het kan fixen client-side, kun je het blijkbaar nu dus ook un-fixen / modden / hacken...

Mijn mening: een hack, zo groot als een hack maar kan zijn... niet meer te controleren als iedereen met zijn eigen wapenmods rondloopt. Vergelijk het met doping in de sport. Of superstreng controleren en schorsingen uitdelen of vrijlaten...

Ben het dus met DICE eens dat je dus niet in de client-side files moet gaan rommelen... ook al is het maar om een kleurtje aan te passen. Glijdende schaal, einde zoek en welke clichés nog meer...

Ik ga vanaf morgen een lang weekend weg... hoop maandag als ik terugben wel dat hier iets aan gedaan is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
Fonta schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

De originele tool waar je ook al die andere settings kan doen is ook weer online gezet:
http://www.mordorhq.com/s...attlefield-3-File-Tweaker

Hopelijk gaat er snel op de een of andere manier een check komen tegen het gebruik van deze tool.
Anders is het binnenkort niet leuk bf3 spelen meer!
PB heeft al een silent update gehad met de MD5 tool

Atm kickt die alleen totdat alles weer op de orginele staat is

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster.
Stated reason: PunkBuster kicked player '' (for 5 minutes) ...
MD5Tool Mismatch: Update\Patch\Data\cas_50.cas (len=2048)

__
Dit werkt alleen op servers waar de MD5 tool aan staat!

[ Voor 17% gewijzigd door the_dan op 03-10-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Met die tool kan je toch anders wel wapendamage verhogen naar wat je maar wil.
Dingen zoals shotguns met 50 pellets die elk 100 damage doen is mogelijk. :X
Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat als jij zegt, zeker met meer bullets eruit laten komen want dan kloppen de gehele wapen animaties niet meer en of je krijgt een erg rare visuele bug of het kan sowieso niet zonder eerst iets mee te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:18
Op een gegeven moment is het lastig wat nog door de beugel kan en wat niet. Eigenlijk kun je het beste zero-tolerance invoeren: iedereen gelijk = ook geen gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Terrz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:41:
Op een gegeven moment is het lastig wat nog door de beugel kan en wat niet. Eigenlijk kun je het beste zero-tolerance invoeren: iedereen gelijk = ook geen gezeik.
Eigenlijk is het beste dat EA gewoon lekker doodvalt en dice ,bioware, westwood weer terug opgericht worden zoals het ooit was. Maar ja dat zal ook niet gebeuren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijwel alles gebeurt clientsided bij BF, daarom kun je ook nog dood gaan als je de hoek om bent etc. Ben benieuwd wat DICE hiertegen gaat doen. Ze moeten alleen niet vergeten dat deze tool gemaakt is uit onvrede over het spel; met name die blauwe filter. Als de devs niet luisteren, moet de community het zelf maar oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:43:
Vrijwel alles gebeurt clientsided bij BF, daarom kun je ook nog dood gaan als je de hoek om bent etc. Ben benieuwd wat DICE hiertegen gaat doen. Ze moeten alleen niet vergeten dat deze tool gemaakt is uit onvrede over het spel; met name die blauwe filter. Als de devs niet luisteren, moet de community het zelf maar oplossen.
Hmm Ik dacht altijd dat we in de film wanted waren (Ronddraaiende kogels etc)

Anyway je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:12:
[...]
'Reguliere' hackers, met wall hacks, aimbots en weet ik veel wat krijgen slechts een stat-reset. Blijkbaar maakt dat ze geen ene fuck uit, maar zodra er verbeteringen aan het spel vanuit de community komen komt de banhamer tevoorschijn? Ja, het is cheaten, maar is het erger dan die gasten die een server binnen komen en gelijk iedereen killen zodat het hele potje verpest is?
Ze laten hiermee maar weer eens zien in wat voor ivoren toren ze zitten.. Het leukste vind ik eigenlijk nog wel dat DICE steeds beweerde dat modtools te ingewikkeld zouden zijn voor de community, maar intussen worden die tools gewoon zelf gemaakt.
Nee, natuurlijk is het niet erger dan 'reguliere' hackers, maar het gros wordt na verloop van tijd wel door Punkbuster wel gepakt en aangezien de servers waar ik op speel actief ge-admind wordt én ggc-streams en pb-bans-streams aanstaat, kom ik niet of nauwelijks cheaters in-game tegen. Wat hun battlelog stas zeggen interesseert me geen fluit, zolang ik ze maar niet tegen kom op ranked servers.

Deze nieuwe tweaks is een behoorlijk grijs gebied en ik zeg zelf liever van niet, of door DICE geïmplementeerd. Het moet gewoon voor iedereen gelijk toegankelijk zijn, het is een glijdende schaal.

Eén ding weet ik wel, de bekendmaking van de mogelijkheden van filme modden heeft de 'sfeer' in-game wel goed verziekt. Nu heb ik normaal ook al vaak hackusations aan de broek, afgelopen dagen is het echt elk potje meerdere keren raak.

Ja, BF3 is een kiddo community met verschrikkelijk veel whiners, maar wederzijds respect voor iemands gameplay of uberhaubt fair play lijkt nu helemaal ver te zoeken, echt voor ALLES kreeg ik afgelopen twee dagen cheater of hacker naar m'n virtuele kop geslingerd en daar ben ik vast niet alleen in. NS of GG wordt al zelden herkend tegenwoordig, laat staan dat je het nog eens terug krijgt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die me nog steeds niet gelooft als ik zeg wat er allemaal gedaan kan worden met die file tweaker:

http://www.mordorhq.com/s...ld-3-Color-Correction-Fix

Het heeft toch geen zin om deze te verhullen omdat Pandora's doos toch al open is. Dit gaat echt niet zomaar meer weg zoals DICE graag zou zien. Het enige dat DICE zou kunnen doen is server side checks introduceren voor alle wapenstatistieken en bannen wie dit overtreed. Dan zouden de cheaters hopelijk ook eens oprotten.

Alleen gaat dit denk ik niet zo makkelijk. Hier heb je wel clientside patches voor nodig en als ze er nu snel een releasen dan krijgen ze nog een orkaan aan kritiek over zich heen. Als ze het nu twee maanden laten lopen dat ligt het puur aan PB of er wat gebeurd en kennelijk kan PB niks zonder dat server admins MD5tool detectie aanzetten. Aangezien dat kennelijk maar z'n 5% van de servers is gaat dit ook niks doen. Verder zie ik het ook nog wel gebeuren dat serveradmins het specifiek uit houden om zelf de modded files te gebruiken puur voor de kleur of om ook te cheaten.

Optie drie is dat er helemaal niks word gedaan waarna BF3 redelijk onspeelbaar word.

En de laatste optie is een "gentleman agreement". Of te wel, DICE fixed de kleuren bij de volgende clientside patch en misschien hier en daar nog wat kleine dingen en in ruil blijven mensen van de file tweaker af. Er zal dan ook controle komen denk ik en dan gaat DICE je gewoon bannen en dat is het ook 100% terecht.

Optie vier geniet mijn voorkeur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik ga ook voor die 4e optie. Snap dit gasten bij DICE echt niet meer hoor.
Zeggen dat mod tools moeilijk te maken zijn en dan krijg je dit.
Iedereen roept dat die blauwe gloed vervelend/lelijk/watdanook is en ze doen er niks aan.
pfffffff wat een craps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Als ik DICE was zou ik ook snel wat aan de kleuren doen en MD5 check mandatory maken bij servers, ik weet zeker dat er binnen een week in elke server spelers zitten met modded gamefiles.

En ja, het ís een probleem:

[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 03-10-2012 16:18 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Makkelijk schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:17:
Als ik DICE was zou ik ook snel wat aan de kleuren doen en MD5 check mandatory maken bij servers, ik weet zeker dat er binnen een week in elke server spelers zitten met modded gamefiles.

En ja, het ís een probleem:

[video]
Grrrr,. :( , f.ck :-( , sh.t :( , pies :'( , kak,... wat een klotezooi.... maareh,.... waar kan ik die tool ook alweer downloaden??? O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met dat realmware tot het besluit gekomen dat alles wat dat tootlje doet ook mogelijk is met de FXAA injector, behalve de sunlight intensity, waarmee je minder toffe dingen krijgt:
http://i1009.photobucket....12_10_03_16_39_32_061.jpg
Diegene die de map herkent krijgt 10 miljoen miljard van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:51:
Ik ben met dat realmware tot het besluit gekomen dat alles wat dat tootlje doet ook mogelijk is met de FXAA injector, behalve de sunlight intensity, waarmee je minder toffe dingen krijgt:
Death Valley

Pm me voor mijn rekeningnummer :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:51:
Death Valley. ;)
edit; f*ck. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 miljoen miljard djoefen up a muil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dit is toch niks nieuws ?? Er zijn zoveel games waarin gecheat kan worden door client side aanpassingen...
Heb vroeger nog meegewerkt aan AC tools, daar kwamen dit soort hacks met bakken tegelijk langs (moh:aa, delta force, etc).
Vestig je hoop maar niet op makkelijk te omzeilen tools als md5 checks, screenshots etc. Is allemaal allang geleden omzeild.

Raak niet paranoide bzoek een paar leuke en goede servers uit en hou het bij die. Anders gaat je lol in games er echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerAce_NL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:01:
Dit is toch niks nieuws ?? Er zijn zoveel games waarin gecheat kan worden door client side aanpassingen...
Heb vroeger nog meegewerkt aan AC tools, daar kwamen dit soort hacks met bakken tegelijk langs (moh:aa, delta force, etc).
Vestig je hoop maar niet op makkelijk te omzeilen tools als md5 checks, screenshots etc. Is allemaal allang geleden omzeild.

Raak niet paranoide bzoek een paar leuke en goede servers uit en hou het bij die. Anders gaat je lol in games er echt aan.
Voor een pc-game van dit kaliber met dedicated servers is het volgens mij wel voor het eerst dat er geen enkele conrole plaats vindt vanuit de server of de aangeleverde data wel klopt, nu is het een veredelde synchronisatie server en meer niet.

Sterker nog, het is ook nieuw voor de Battlefield serie in het bijzonder dat de MP zo ontworpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:05:
[...]

Voor een pc-game van dit kaliber met dedicated servers is het volgens mij wel voor het eerst dat er geen enkele conrole plaats vindt vanuit de server of de aangeleverde data wel klopt, nu is het een veredelde synchronisatie server en meer niet.

Sterker nog, het is ook nieuw voor de Battlefield serie in het bijzonder dat de MP zo ontworpen is.
Het ergste vind ik nog wel dat puin of anderen voorwerpen die je kan verplaatsen van locatie verschillen, zo kan het voor jou lijken dat je achter cover zit terwijl je bij iemand anders op het scherm naast iets ligt en je dus in een keer neer bent. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu gaat iedereen mij haten, maar ik heb de échte hack eens gedownload 8)7

No worriez ik ga het niet uitproberen op publics.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:27:
En nu gaat iedereen mij haten, maar ik heb de échte hack eens gedownload 8)7

you bastard :P

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en:
http://youtu.be/gVYM4qYfdbk
(Dit is nog met die color correction mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Ook dit vind ik er niet goed uitzien, en de tool is niet het zelfde als FXAA injector. De plaatjes die jij hebt gelinkt afgelopen paar pagina's zijn te explosief in een bepaalde kleur (heb ik het niet over de plaatjes die volledig groen of paars zijn)

http://youtu.be/qmOpeB8GdRs?hd=1 Battlefield 3 moet gewoon deze optie in het menu krijgen als SS3, maar blijkbaar willen ze de theme van BF3 niet aanpassen en moet het er donker en triest uit zien omdat een wargame geen blije kleurtjes mag hebben?

Ik vind dit er persoonlijk veel beter uitzien. Maar om BF3 er zo risico vrij uit te laten zien heb ik wel geld voor over. (bij wijze van spreken_
http://youtu.be/WJU-JKFPsTo?hd=1
Bron: "Twitter" is allemaal naar die Gustav knaap gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Sorry hoor maar dat ziet er toch niet uit? Deze map zou eigenlijk een echte night mod moeten hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

QPeter schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:48:
[...]

Ik vind dit er persoonlijk veel beter uitzien. Maar om BF3 er zo risico vrij uit te laten zien heb ik wel geld voor over.
http://youtu.be/WJU-JKFPsTo?hd=1
Sorry, maar dit vind ik er dus totaal niet uitzien... veel te arcade.. veel te Donkey Kong of Pacman... lijkt wel een stripboek... past in mijn optiek niet bij een FPS van dit niveau.

DICE heeft blijkbaar voor een bepaalde 'artistieke' kleurstelling gekozen en dat gaan ze niet loslaten omdat we er om vragen. Waarom is die FXAA injector voor veel mensen niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Denk ook dat video is om aan te tonen hoe goed je nu kan zien in Death Valley, ipv dat het er mooier uit ziet. Die video's hebben we inmiddels al gezien toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Blijkbaar niet mijn 2e alinea gelezen? Gewoon een zelfde soort optie menu als Serious Sam 3. Dan mag iedereen lekker zelf kiezen. FXAA Injector vind ik persoonlijk poep, dan gooi ik liever me digital vibrance omhoog. Gekke is dat DICE dat wel toelaat en dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/Capture-4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat zat er wel aan te komen. ;)
Admin word gekicked van eigen server, good job. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 10:05

Satom

Verzamel ervaringen

Die kick betreft het gedoe over het veranderen van de Battlefield 3 kleuren / bestanden? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Before.
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:27:
After.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was op de private server, niet ranked dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
DirtySanchez schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:38:
[...]

Grrrr,. :( , f.ck :-( , sh.t :( , pies :'( , kak,... wat een klotezooi.... maareh,.... waar kan ik die tool ook alweer downloaden??? O-) O-)
MordorHQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwaah, repair files. Ik had m'n G3A3 op 2000 rpm gezet, maar dat doet die niet :(

Hoepla, repair files en BF3 editor ervan gesmeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Nou mijn favo server is ineens verdwenen nadat er een game was afgelopen.. :?

edit: oh hij is er weer, zal wel een restart zijn

[ Voor 25% gewijzigd door fynrd1 op 03-10-2012 19:22 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ben toch eens naar die editor aan het kijken, we zijn tenslotte tweakers en vind het best interessant hoe games gemaakt zijn en in elkaar zitten. Hier en daar kom je rare dingen tegen. Zo is er een wapen "Handcuffs" en "Machete". Hoe epic zou het zijn om mensen te handcuffen zodat ze niks meer kunnen doen, en dan onthoofden met een machete? :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5SPJa.png

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:26:
Ben toch eens naar die editor aan het kijken, we zijn tenslotte tweakers en vind het best interessant hoe games gemaakt zijn en in elkaar zitten. Hier en daar kom je rare dingen tegen. Zo is er een wapen "Handcuffs" en "Machete". Hoe epic zou het zijn om mensen te handcuffen zodat ze niks meer kunnen doen, en dan onthoofden met een machete? :+

[afbeelding]
Ja ik had ook iets van "lolwut?" :P
Hackz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:57:
[...]

Dat was op de private server, niet ranked dus :)
Taai, nu kan PB je achteraf vrij makkelijk bannen als ze daar opdracht toe krijgen/bij zinnen zijn. Immers je bent gekicked en staat nu in de database. Ik hoop voor je dat ze er coulant mee om gaan, maar reken maar op het ergste, ook al was het niet ranked. PB werkt veel met bans achteraf, zodra ze de kenmerken van een nieuwe cheat 100% down hebben, en deze is niet zo moeilijk.

Maar die 2000 rpm G3A3 deed het dus niet, dat stemt weer enigszins hoopvol. Heb je nog meer 'tweaks' geprobeerd aan wapens die het wel deden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:29:
[...]

Taai, nu kan PB je achteraf vrij makkelijk bannen als ze daar opdracht toe krijgen/bij zinnen zijn. Immers je bent gekicked en staat nu in de database. Ik hoop voor je dat ze er coulant mee om gaan, maar reken maar op het ergste, ook al was het niet ranked. PB werkt veel met bans achteraf, zodra ze de kenmerken van een nieuwe cheat 100% down hebben, en deze is niet zo moeilijk.

Maar die 2000 rpm G3A3 deed het dus niet, dat stemt weer enigszins hoopvol. Heb je nog meer 'tweaks' geprobeerd aan wapens die het wel deden?
Eerlijk gezegd heb ik geen enkele tweak werkende gekregen :p
Behalve de blue filter weggenomen op metro dan.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb ook net tweaks proberen te doen aan wapens, en dat werkt niet. Overigens net iets HEEL interessant tegengekomen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/72SpH.png

Spectator mode héél dichtbij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:41
Mavamaarten schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:47:
Ik heb ook net tweaks proberen te doen aan wapens, en dat werkt niet. Overigens net iets HEEL interessant tegengekomen:
[afbeelding]

Spectator mode héél dichtbij? :P
Heeft dat er niet mee te maken dat je kunt zien welke tegenstander je neergeschoten heeft? (op non HC servers).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:04:
Mwaah, repair files. Ik had m'n G3A3 op 2000 rpm gezet, maar dat doet die niet :(
Oooh, een G3A3 met 2000 rpm, ondanks dat dat geen enkel praktisch nut heeft (na elk schot moeten reloaden omdat je de hele clip van 21 hebt leeggeknald gaat ook snel op de zenuwen werken), wordt ik daar toch wel een beetje vochtig van :9~

Lijkt me op zich wel leuk op een beetje te pielen met de settings (al wens ik voor het 'serieus' spelen alleen maar wat meer controle over de graphics, mods/cheats die me een unfair voordeel tov. andere spelers geven boeien me totaal niet - where's the fun in that?), maar het is me het risico niet waard.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

w00t00w schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:53:
[...]

Oooh, een G3A3 met 2000 rpm, ondanks dat dat geen enkel praktisch nut heeft (na elk schot moeten reloaden omdat je de hele clip van 21 hebt leeggeknald gaat ook snel op de zenuwen werken), wordt ik daar toch wel een beetje vochtig van :9~

Lijkt me op zich wel leuk op een beetje te pielen met de settings (al wens ik voor het 'serieus' spelen alleen maar wat meer controle over de graphics, mods/cheats die me een unfair voordeel tov. andere spelers geven boeien me totaal niet - where's the fun in that?), maar het is me het risico niet waard.
Inderdaad. Ik test momenteel wat grappige dingetjes (niet op mensen) in unranked servers, maar cheaten vind ik laag.

Edit: ik geef het op. Weinig tot niets werkt (gelukkig). Weapon damage of firerate, C4 range en health shit kan je allemaal niet aanpassen. Op YT zag ik al wel iemand bij wie het gelukt was, maar gelukkig is het niet zo simpel 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Mavamaarten op 03-10-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:57:
[...]

Inderdaad. Ik test momenteel wat grappige dingetjes (niet op mensen) in unranked servers, maar cheaten vind ik laag.

Edit: ik geef het op. Weinig tot niets werkt (gelukkig). Weapon damage of firerate, C4 range en health shit kan je allemaal niet aanpassen. Op YT zag ik al wel iemand bij wie het gelukt was, maar gelukkig is het niet zo simpel 8)7
Dat dus, het is me ook gelukt om die filter dr af te smijten, maar verder geraak ik niet, het is me wel geluukt om het spel te gaan buggen (ik kon blijven reloaden met de M93R 8)7 ).

Maar is spectator mode gelukt dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Don ‏@Minusthebeats
@Demize99 @zh1nt0 @gustavhalling Hello DICE bros@ :D Care to look at this beautiful colorgrade comparison? http://youtu.be/WJU-JKFPsTo
Gustav Halling ‏@gustavhalling
@Minusthebeats @Demize99 @zh1nt0 to colorful. Also I wouldn't use those hacks if you don't want a perm ban on your account. FYI warning.
Weet alleen niet of die praat over zijn YouTube account of in het spel.

[ Voor 9% gewijzigd door vinom op 03-10-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
w00t00w schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:53:
[...]

PKP met ext mag,die RPG shells schiet en geen recoil. Dan eventjes een NO EXP metro op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:01:
[...]

PKP met ext mag,die RPG shells schiet en no recoil. Dan eventjes een NO EXP metro op :Y)
De rage, de RAGE. :D
Gebruik dan alleen geen PKP maar een M249, die schiet sneller. :+
En dat gaat je wel gebanned krijgen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Vroeger... toen games gemod mochten worden en er geen ranked onzin bestond en zooi die je moest unlocken : TOEN KON DAT !!! :P

Good old times... vooral als iedereen met een instabig rocketlauncher met hoge rpm rondliep en maar bleef knallen : CHAOS ALERT :D

Beetje jammer dat ze er zo moeilijk over doen tegenwoordig. Ik had nog stiekem een beetje hoop toen ik dat Alpha/Bèta filmpje zag met een Metro die helemaal propvol was en er alleen maar SMAW/RPG rounds heen er weer gingen _O_ maar helaas... :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Xant0r schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:01:
[...]

PKP met ext mag,die RPG shells schiet en geen recoil. Dan eventjes een NO EXP metro op :Y)
No explosives? F that, airburst handgranaten jongen!!! Of rondkarren met een Jeep met 105mm. shells - beep, beep, *BOEM*!!!!
Of..... of.... Man, je kan je lol niet op :D

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 03-10-2012 23:53 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:52:
[...]

No explosives? F that, airburst handgranaten jongen!!! Of rondkarren met een Jeep met 105mm. shells - beep, beep, *BOEM*!!!!
Of..... of.... Man, je kan je lol niet op :D
Zou je die rockets uit de Mobile Artillery uit een full-auto M98B kunnen krijgen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:54:
[...]

Zou je die rockets uit de Mobile Artillery uit een full-auto M98B kunnen krijgen? :9
Of een Mobile Rocket Pod van de jet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik kan nu eindelijk een beetje overweg met de jets, maar nu vroeg ik mij af:

Als ik gelocked wordt dan drop ik op het laatste moment mijn flares (als de raketten al afgeschoten zijn) maar alsnog blijf ik dan gelocked waardoor ik 2 seconden later als nog door een raket getroffen wordt :?

How come?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zolang de jet of stinger jou in z'n vizier heeft, en de flares niet meer in de cirkel van het vizier zweven van degene die jou aanvalt, kan een tweede missile worden afgevuurd die dan wel een lock heeft en blijft houden.

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 04-10-2012 08:56 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
vinom schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:58:
[...]

[...]

Weet alleen niet of die praat over zijn YouTube account of in het spel.
Wat een kansloze houding van Dice, to colorfull? Zijn die gasten zo depresief in Zweden? Wat ziet dat filmpje er tig keer beter uit. Maar mooie kleuren zal wel een gimmick van bf4 zijn.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Mavamaarten schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:26:

[afbeelding]
Handcuffs draag je in de SP ergens.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat er een reden is dat veel oorlogsfilms een bepaald filter hebben met wat grauwere kleuren. Bepaald toch voor een groot deel de sfeer en velen zijn daar makkelijk door te beïnvloeden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Net zoals film grain effecten, wat een bijzonder lelijk effect creert in donkere scenes. Zijn een paar mannetjes die besluiten; Ja er gaat een filter overheen, doe deze maar gaan de miljoen spelers wel blij mee zijn.

Die colors vind ik dat je dat wel mag instellen, vooral wake island ziet er super mooi uit. Kan ik dit gewoon met de FFA injector doen? Denk dat ik het zelf er ook op ga gooien, fuck dice als iedereen het doet kunnen ze moeilijk hun halve player base bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:59

superwashandje

grofheid alom

als iedereen het doet is het hun hele player base die ze dan zouden moeten bannen :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vind die oververzadigde kleuren die je in de diverse filmpjes ziet trouwens absoluut niet mooi. Krijg er een beetje een Teletubbiegevoel bij, net Windows XP. Vooral bij Sharqi en Karkand heeft dat grauwe wel wat, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

CodeCaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:30:
Ik vind die oververzadigde kleuren die je in de diverse filmpjes ziet trouwens absoluut niet mooi. Krijg er een beetje een Teletubbiegevoel bij, net Windows XP. Vooral bij Sharqi en Karkand heeft dat grauwe wel wat, vind ik.
Bij bepaalde maps mag dat grauwe zeker verdwijnen van mij. Het metrostelsel onder Parijs wel eens in het echt gezien? Ongeveer 1000% meer kleur te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:57:
[...]

Wat een kansloze houding van Dice, to colorfull? Zijn die gasten zo depresief in Zweden? Wat ziet dat filmpje er tig keer beter uit. Maar mooie kleuren zal wel een gimmick van bf4 zijn.
Met te veel kleur lijkt het ook net weer op een tekenfilm.Zo ziet het er dus ook nooit in het echt uit maar wat minder blue filter zou wel iets mooier zijn maar helemaal weg en de zweer van een oorlogs spel is in eens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Met te veel kleur lijkt het ook net weer op een tekenfilm.Zo ziet het er dus ook nooit in het echt uit maar wat minder blue filter zou wel iets mooier zijn maar helemaal weg en de zweer van een oorlogs spel is in eens verdwenen.
van een zweer wil je toch ook graag af? :+

verder zou een slider inderdaad een leuke optie zijn. ik vind over het algemeen inderdaad dat er wel meer kleur in mag maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze bij DICE een bepaalde sfeer over willen brengen. Default zou je dan het filter er op kunnen zetten en met een slider de kleuren wat meer naar de voorgrond brengen. ideale oplossing lijkt me :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro, terhan highway, death valley zijn veelste blauw, dat mogen ze verwijderen.
andere maps mogen ze laten wat het is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

tehran highway en death valley zijn nacht maps he? dat weet je? :P daar mag van mij dan juist weer blauw blijven en het liefst nog wat donkerder want je hoeft je speelstijl er niet echt op aan te passen dat het nacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

D4NG3R schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Bij bepaalde maps mag dat grauwe zeker verdwijnen van mij. Het metrostelsel onder Parijs wel eens in het echt gezien? Ongeveer 1000% meer kleur te zien.
Oh die map mogen ze van mij pimpelpaars met een gouden randje maken: daar kom ik toch nooit meer.

Het gaat me meer om screens zoals dit:
BF3 Color Correction Sharqi

Veel te verzadigd, lijkt inderdaad haast wel een tekenfilm. Nog even cell-shading er overheen en eh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Vind dat zelf juist heerlijk spelen, geef gewoon de optie: grauw, kleurrijk, XTC tripping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

CodeCaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:44:
[...]

Oh die map mogen ze van mij pimpelpaars met een gouden randje maken: daar kom ik toch nooit meer.

[afbeelding]

Veel te verzadigd, lijkt inderdaad haast wel een tekenfilm. Nog even cell-shading er overheen en eh...
Eensch, maar laten we even denken aan een slidertje. Links is 100% filter (Huidige) en rechts 0%. Van mij mag het qua contrast/kleurrijkheid ergens tussen deze 2 inzitten.

Bij andere maps bijv, Death Valley klopt er gewoon niks van de kleuren.. Het speelt zich in de OCHTEND af, echter lijkt het alsof de zon net is onder gegaan 8)7 .

Zie ook: Death Valley modded

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:12:
Vergeet niet dat er een reden is dat veel oorlogsfilms een bepaald filter hebben met wat grauwere kleuren. Bepaald toch voor een groot deel de sfeer en velen zijn daar makkelijk door te beïnvloeden.
Volgens mij heb jij al heel lang een FXAA injector geïnstalleerd staan. Denk tocht echt je dat niet doet als je de kleuren nou zo mooi vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

CodeCaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:44:
[...]

Links lijkt ook aardig bewerkt toch..dat is gewoon grijs bijna zwart wit.
Zo zie ik bf3 niet... of is dit een screen 100% filter en geen filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
D4NG3R schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:01:
[...]
Handcuffs draag je in de SP ergens.
Klopt laatste missie waar je furieus op spatie en E moet drukken om die badguy vervolgens op times square met een baksteen tegen ze hoofd aan te slaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:57:
[...]
Klopt laatste missie waar je furieus op spatie en E moet drukken om die badguy vervolgens op times square met een baksteen tegen ze hoofd aan te slaan >:)
Hoe krijg je het voor elkaar om zo ver te komen in de SP. :+

Al grommend, met kromme tenen, overal jeuk en met plaatsvervangende schaamte heb ik echt meerdere malen geprobeerd om het uit te spelen, maar keer op keer kan ik het niet meer verdragen in het derde level.

Zodra ik door had dat de vijanden elke keer 100% hetzelfde doen, er een infinite spawn van vijanden is totdat je op een bepaald punt op de map komt, kon ik de SP als shooter niet meer serieus nemen. De suspension of disbelief ontbreekt geheel, terwijl ik toch wel benieuwd ben na de latere missies voor het leveldesign en de voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, MoH is nu ook geintregeerd in battlelog. Hier is de schade...
New : MOHW on battlelog

Fixed : Nothing?

Broke :

Level up increased to 460.000 XP from 230.000 XP
People being downranked due to XP change
Kills are not shown on equipment / Blank
Loadouts are broken
Vehicle unlocks : TOW icon gone..shows kornet launcher instead
http://battlelog.battlefi...view/2832654489993112624/
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:46:
Nou, MoH is nu ook geintregeerd in battlelog. Hier is de schade...

[...]

:F
Er klopt inderdaad niets meer van. Zo ben ik nu opeens Colonel Service Star 99, terwijl ik toch echt SS100 heb :X

Het TOW-icoontje van de tank destroyer en mob arti hebben nu het plaatje van een stationary TOW inderdaad _O-

Plugin update van 1.132.0 naar 1.138.0

[ Voor 8% gewijzigd door Bee.nl op 04-10-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

en de poll is in het duits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:52:
[...]

Er klopt inderdaad niets meer van. Zo ben ik nu opeens Colonel Service Star 99, terwijl ik toch echt SS100 heb :X En het TOW-icoontje van de tank destroyer heeft nu het plaatje van een stationary TOW _O-
Tja, de developer van battlelog, ESN is laatst gekocht door EA en dit was hun eerste update sinds de aanschaf.
EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh noes! mijn 650+ C4 kills zijn plotseling verdwenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Lol:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/50254601/Overig/bf3.JPG

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net toch even een leuk potje. Beginnen met een 23 killstreak die je in alleen de tweede basis van metro rush met een SCAR-H haalt is niet slecht. En natuurlijk hackusations, makes my day. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
En je kreeg wel gewoon je XP en een battlereport? Ondanks de falende XP balk bovenin :)?

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Battlereport is er ook niet op vooruit gegaan sinds de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theburninglink schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:36:
En je kreeg wel gewoon je XP en een battlereport? Ondanks de falende XP balk bovenin :)?
Battlelog was half, half. XP gehad hoewel ik al over de 230.000 zat.
Ja, verloor alsnog omdat mijn team echt waardeloos was. :/
http://battlelog.battlefi...how/45424736/1/184991456/

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-10-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk149 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:38:
Battlereport is er ook niet op vooruit gegaan sinds de update...
:/
http://battlelog.battlefi...how/45302166/1/389682867/
Check mij even kick-ass ownen met de C4 op Scrap Metal.
Oh wait. You can't. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

De mouseover van het Upcoming Unlocks-icoontje is nu "Soldiers". :')

Dit ziet er ook retarded uit (sowieso omdat ik steevast verlies, maar ik bedoel de bolletjes):

Latest Battlereports
mukkel schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:03:
Links lijkt ook aardig bewerkt toch..dat is gewoon grijs bijna zwart wit.
Zo zie ik bf3 niet... of is dit een screen 100% filter en geen filter.
Gelukkig. Ik wilde het zelf niet posten, maar dat viel mij inderdaad ook al op. Die linker screen is inderdaad erg donker.
D4NG3R schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:51:
[...]

Eensch, maar laten we even denken aan een slidertje. Links is 100% filter (Huidige) en rechts 0%. Van mij mag het qua contrast/kleurrijkheid ergens tussen deze 2 inzitten.

Bij andere maps bijv, Death Valley klopt er gewoon niks van de kleuren.. Het speelt zich in de OCHTEND af, echter lijkt het alsof de zon net is onder gegaan 8)7 .

Zie ook: Death Valley modded
Mwah, liever iedereen hetzelfde. Ik heb geen zin om een perfecte camo uit te zoeken die er op jouw scherm dan weer totaal anders uitziet. ;) Begrijp me niet verkeerd, iets meer verzadiging van de kleuren mag van mij wel, maar het hoeven ook weer geen Battlefield Heroes-kleuren te worden.

[ Voor 92% gewijzigd door CodeCaster op 04-10-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:45:
Dit ziet er ook retarded uit (sowieso omdat ik steevast verlies, maar ik bedoel de bolletjes):

[afbeelding]
Valt wel mee toch? je kunt jnu een langere history kwijt in je battle history, omdat er minder plaatjes nodig zijn.
Het zoekt wel wat minder makkelijk inderdaad, maar tarded? Nee, je kunt ook op álle slakken zout leggen.
MIJN C4 KILLS ZIJN WEG! Dát is tarded :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Valt wel mee toch? je kunt jnu een langere history kwijt in je battle history, omdat er minder plaatjes nodig zijn.
Ik zag dat stukje altijd meer als een overzicht van je laatste X (15?) games. Plaatjes zijn fijn. Er is toch wel een andere plek waar ál je Battlereports staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:16
Iemand dit voorbij zien komen: BF3TWEAKER

Metro ziet er ineens een stuk appetijtelijker uit
Afbeeldingslocatie: http://www.tehfusion.co.uk/uploads/bf3/metro-no-cc-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tehfusion.co.uk/uploads/bf3/metro-no-cc-02.jpg

En dat allemaal door wat files lokaal aan te passen.

Ik weet dat dit de afgelopen pagina's voorbij is gekomen en dat ook een dice member gezegd heeft dat die FXAA geen probleem is voor punkbuster. Maar hell, fock die FXAA als het er zo uit kan zien..

discogs

Pagina: 1 ... 113 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.