Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:43:
[...]

Die soldier outfit is toch echt wel de moeite waard, de default camo zie je in de meeste maps op tientallen meters al makkelijk. Het is te klote voor woorden dat het nog steeds niet geod onthouden wordt, maar het kan echt wel uit om een camo aan te passen aan de map. Urban of spec ops (berkut is voor de russen op bijvoorbeeld caspian border ook listig) scheelt op city maps zoveel deaths. Vaak als ik opmerkelijk vaak dood ga check ik even de camo en dan staat 'ie 9/10 keer weer op default.
Ach, ik own toch wel snoeihard, of ik nou cloak camouflage draag of piemelnaakt door het level bunnyhop oOo :+
Maar ik zal er toch maar eens naar kijken - bedankt voor de tip(s)!

Edit: DanielWW2, je empathie is werkelijk hartverwarmend :D Je zou er toch bijna de wapens voor willen neerleggen en als Russen en Yanks gezellig tezamen liedjes zingen rond een kampvuurtje in een smeulende bomkrater.

[ Voor 12% gewijzigd door w00t00w op 01-10-2012 21:25 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik ga vaak lekker met Gun Game, alleen die bouncing tube nekt me vaker.
Ergens hoop ik dat ze hier wat aan gaan doen, want ben vast niet de enige die het een onding vind.

Ik ga er maar van uit dat het toch niet gebeurd dus zal maar moeten leren ermee overweg te gaan.

En nog steeds doet battelog het vaag bij mij, staan vaak dubbele Feeds in en iets van dagen terug wat er plots weer staat.
Zal wel eens proberen het spul erop nieuw op te zetten misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:20:

Edit: DanielWW2, je empathie is werkelijk hartverwarmend :D Je zou er toch bijna de wapens voor willen neerleggen en als Russen en Yanks gezellig tezamen liedjes zingen rond een kampvuurtje in een smeulende bomkrater.

Moest gewoon even. :P
offtopic:
Op 25 december 1914 gingen Duitse en Brits/Franse soldaten gezamenlijk uit de loopgraven en gingen ze tijdens de nacht kerstliedjes zingen in het midden. De reactie van de generaals aan beide kanten tegen deze verbroedering was het laten leggen van prikkeldraad. :X

DICE kennende komt er na z'n verbroedering in Battlefield zo veel blauwe onzin in BF4 dat je geen meter vooruit kan kijken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

LOL :D Blijft toch heerlijk fout, Duitse nasynchronisatie, ondanks dat ik ermee opgegroeid ben (heb 50% Kraut-Blut door de aderen stromen, en onherstelbaar veel Duitse TV gezien als kind...)
(en als we dan toch fout Duits uit de bocht vliegen, dan heb ik ook nog wel wat te delen oOo )

Heb trouwens even wat camo's geprobeerd: nog niet echt een succes, al lag dat denk ik meer aan het feit dat ik als een dweil aan het spelen was (7x dood in één minuut, new personal best). Maar ik ga er zeker nog wel wat tijd in steken: ben toch wel benieuwd of het echt een verschil gaat maken.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Uiteraard moet het verschil maken als je minder afsteekt. Maar ja, zolang het niet goed onthouden wordt heb ik de kracht er niet voor om het steeds aan te passen. Dan maar eerder gezien.... :D

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Damn, die nieuwe mod tools worden bij de dag beter. Nu ook al chopper echt in het midden van je scherm, kleurcorrectie op de B2K maps (Wake Island is eindelijk weer Wake Island, ipv Depression Island) en ook al een manier om die fugly lens flare te verwijderen.

Echt DICE, dan heb je zon geweldige engine, en dan maak je er zon rotzooi van met lens flare en color grading.

http://theabyssgazes.blog...ollywood-please-stop.html

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de modders kunnen nu ook bij de AK en de CQ mappen dus die zullen ook wel snel worden gefixed. Ik denk dat over een weekje ze ongeveer alle rotzooit eruit hebben gehaald. Dan moeten ze alleen DICE nog zo ver krijgen om het in de volgende patch te gooien...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Die kleuren vind ik opzich wel meevallen.
Op m'n asus monitor zit een "Game" preset die de kleuren versterkt.

Zo duister en grijs als de filmpjes eerder gepost heb ik het lang niet.
Ik heb er gisteren toevallig opgelet bv in wake island is groen ook gewoon duidelijk groen.
Het moet natuurlijk geen happy happy kleur festijn gaan worden.
Zal dadelijk ff een foto posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Vervelend idd. Is het mogelijk om servers te blacklisten? Of kijk ik stom over de optie heen.
Ik weet dat het met de bblog plugin in ieder geval wel mogelijk is

http://getbblog.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 22:43
hardcoresmurf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:25:
dafuq, word ik gekicked van een Frans server omdat ik uit Nederland kom.
Ik ken het :9 Mijn niet nederlandse vrienden konden het niet geloven , en was ik verplicht om een screen te maken hehehe .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Jay-P schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:45:
Vloeken in de kerk misschien: Laat alles zoals het is. Fog als optie is geen optie want dan zet iedereen het natuurlijk uit. Lens glare, zon, ik vind het allemaal prima om eerlijk te zijn en erger me er ook niet aan. De blauwe filter als slider implementeren vind ik in heel deze discussie nog de enige reële optie en ik kan me best voorstellen dat mensen minder blauw en meer saturatie willen, maar niet dmv obscure tooltjes en ik hoop dan ook dat iedereen die die nieuwe tool in wat voor manier dan ook gebruikt zsm een ban aan hun broek krijgen. Hopelijk houdt DICE een keer voet bij stuk in plaats van continu te zwichten voor de forumwhiners,
Had het niet beter kunnen verwoorden, vooral de laatste zin. _/-\o_ Speel het spel gewoon zoals het is. Dot.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Lens flare mogen ze aanpassen, het is complete bullshit nu. Flare wordt niet eens geblocked door terrein en dat is funest, als je een berg op moet met sun flare kun je hier niet omheen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FoG kunnen ze niet zomaar aanpassen, want als je het uitzet is de kans op meer FPS drops aanwezig en zal de game iets minder goed lopen. Daarom had je in BF2 ook heel veel FoG en moest je met de TV missle alles verkennen.

De kleuren mogen ze van mij wel aanpassen, want dat zou geen performance probleem moeten opleveren.
Maar ik hoop dat ze hier iets van leren en in BF4 dit eens en voor altijd goed gaan doen.

Sun flare moeten ze inderdaad verwijderen. in Bad company 2 had ik altijd het probleem als ik sniper rifle gebruikte in de snowmaps dat ik gewoon blind was.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

MaFFia schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:36:
[...]
Ik ken het :9 Mijn niet nederlandse vrienden konden het niet geloven , en was ik verplicht om een screen te maken hehehe .
Zal wel een regio filter zijn. Gewoon dat er alleen Fransen in kunnen icm lagere pings.
Immers is een server met veel Nederlanders ook gewoon TE gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:27:
[...]
De kleuren mogen ze van mij wel aanpassen, want dat zou geen performance probleem moeten opleveren.
Maar ik hoop dat ze hier iets van leren en in BF4 dit eens en voor altijd goed gaan doen.
DICE leren van kritiek van gebruikers? Waarom zouden ze daar ineens mee beginnen nu?
Sun flare moeten ze inderdaad verwijderen. in Bad company 2 had ik altijd het probleem als ik sniper rifle gebruikte in de snowmaps dat ik gewoon blind was.
Sun Flare? zou zouden de zon wat minder laag kunnen hangen, en het zou fijn zijn als je HUD zichtbaar bleef in voertuigen (in het echte leven is het vizier op je flighthelmet ook polariserend zodat je niet de hele tijd als een blinde gek naar zonnevlekken zit te kijken) maar dat je in sneeuwmappen geen bal meer ziet omdat de sneeuw zo hel oplicht en alles overbelicht is is natuurlijk wel gewoon een mooi effect - en redelijk waarheidsgetrouw, voor zover dat in een PC spel te halen is momenteel.
Bovendien moet je het snipers niet té makkelijk maken. Dan leren ze wellicht spotten, laserpainten en hun andere recon taken op zich te nemen, in plaats van een beetje te gaan bush-wookie-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:38

D4NG3R

kiwi

:)

Even terugkomend op die sunflares:

Van mij mag het, maar het is bloedirritant als 1 basis zich in de richting van de zon bevind... Je ziet gewoon _niks_ wat in de lucht vliegt of op een berg ligt.. :/ .

Edit: En wat anders, Guided shells = :D . Ik had ze al een paar weken unlocked maar pas net in gebruik genomen.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 02-10-2012 14:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:54:
[...]

DICE leren van kritiek van gebruikers? Waarom zouden ze daar ineens mee beginnen nu?

[...]

in het echte leven is het vizier op je flighthelmet ook polariserend
En heeft iedereen zonnebril op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff wat is tank superiority kansloos. Beetje van afstand schieten net zo lang tot iemand een keer sneller schiet dan de repair snelheid van de ander.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ennn... We beginnen aan take 19 voor m'n volgende filmpje, wat vliegen jets snel tegen dingen aan zeg :(

Hèhè, bij take 24 is het gelukt :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Pykow schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:27:
in Bad company 2 had ik altijd het probleem als ik sniper rifle gebruikte in de snowmaps dat ik gewoon blind was.
Was dat niet gewoon aan te passen door HDR en Bloom uit te schakelen in config? Daarna had ik er geen last meer van, althans stukke minder.

Sunglare heb opzich geen problemen mee, de fog ook niet. Alleen de kleuren kunnen er 10x beter uitzien, En van elke map een nightmap maken moet ook niet te moeilijk zijn als ik dat tot nu toe zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel te blauw. :+

https://twitter.com/gustavhalling/status/253005004288446464

To colourful. :')
Oh en de kicks zijn begonnen tegen de file tweaker. Ja kicks, geen bans tot dusver.

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-10-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:32

StrongArmLance

Endless flow

Die UMP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Wat is het toch dat ik elke keer in de verliezende team wordt gedumpt. Meestal loop ik qua K/D 1:1 of beter, maar dan worden we weer geraped door een platoon dat samenwerkt. Echt elke keer. Nu al 9 losses op een rij terwijl ik meer dan genoeg kills haal. Elke keer is er weer een rape platoon met 80 kills, 10 deaths en alles headshot......

Heb nu een W/L Ratio van 0.78 :X

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 02-10-2012 20:26 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 09:32

StrongArmLance

Endless flow

wontcachme schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:25:
Wat is het toch dat ik elke keer in de verliezende team wordt gedumpt. Meestal loop ik qua K/D 1:1 of beter, maar dan worden we weer geraped door een platoon dat samenwerkt. Echt elke keer. Nu al 9 losses op een rij terwijl ik meer dan genoeg kills haal. Elke keer is er weer een rape platoon met 80 kills, 10 deaths en alles headshot......

Heb nu een W/L Ratio van 0.78 :X
Daar is vrij weinig aan te doen of zelf platoonen, daarnaast werd ik net weer gekickt. Stated Reason: kd...
dat meen je toch niet -___-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50

wontcachme

You catch me? No you wont

kristan schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:29:
[...]

Daar is vrij weinig aan te doen of zelf platoonen, daarnaast werd ik net weer gekickt. Stated Reason: kd...
dat meen je toch niet -___-
Mijn vaste platooners zijn niet online :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:23:
[...]
To colourful. :')
Oh en de kicks zijn begonnen tegen de file tweaker. Ja kicks, geen bans tot dusver.
En direct dreigen met permbans ook. Wát een eikel, die Halling. Effe je betalende fans, die honderden uren in je spel en je community investeren, afzeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:39:
[...]

En direct dreigen met permbans ook. Wát een eikel, die Halling. Effe je betalende fans, die honderden uren in je spel en je community investeren, afzeiken.
En dat is ook de reden dat ik er redelijk fel op ben. Het gaat me onderhand niet meer puur om die blauwe troep. Het gaat me nu om hoe DICE en dan met name Gustav Halling zich opstelt tegenover wat nu ruim 15 miljoen klanten zijn. Meneer de lead designer is kennelijk nogal vol van zichzelf. Hoe hij sinds 2006 toen hij werd aangenomen in godsnaam lead designer is geworden van BF3 is mij een raadsel maar de macht is hem duidelijk naar het hoofd gestegen. AC-130 Rush BS word niks aan gedaan en die blauwe troep blijft ook als het aan hem ligt. (en dat zijn de recente gevallen)
Is het nou zo veel gevraagd om die kleuren aan te passen als er zo duidelijk om gevraagd word? Sinds zaterdag blijven de topics maar terugkomen op battlelog en volgens mij weten de mods daar ook niet wat ze er mee aanmoeten...

Dat er dan ook nog eens met bans gedreigd word is helemaal te mooi voor woorden. De cheaters worden alleen gereset en die kunnen doorgaan totdat PB zichzelf eens unf*cked en eens wat mensen betrapt die dan alleen op een kicklijst komen. Dan moeten 3th parties ook nog eens de ban gaan regelen. Mensen die BF3 willen unf*cken worden gebanned. En DICE mag ook wel eens wat gaan doen aan hun public relations. De community manager zhinto doet zo ongeveer alles behalve zijn kerntaak namelijk dienen als een link tussen DICE en die 15+ miljoen klanten.

Neem me niet verkeerd, BF3 is een geweldige game die ik graag speel maar DICE mag ook wel eens een f*ck geven om die miljoenen fans. De reactie of meer het gebrek hieraan doet me toch echt denken aan Treyarch en IW en CoD is toch echt van king naar grap gegaan. (Alleen moeten mensen eens stoppen met die grap van een game te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Laatst online: 02:52
UMP45?
Best een fijn wapen, als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
DanielWW2 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:01:
(Alleen moeten mensen eens stoppen met die grap van een game te kopen)
Apple verkoopt ook als een malle, dat veel mensen iets doen betekend nog niet dat het goed is. Heel veel mensen hebben destijds ook op Adolf Hitler gestemd. Voor zover het gedrag van de massa iets zegt over of iets goed of slecht is.

'Godwin's law jaja, boeiend!!!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleine joop schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:12:
[...]

UMP45?
Best een fijn wapen, als je dat bedoelt.
en óf dat een fijn wapentje is geworden!

Silencer + laser is een nare nare combi!

Trek je hele teams mee doormidden van achter, zowel ADS als uit de heup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/Capture-2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
madmaxnl schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:13:
[...]

Apple verkoopt ook als een malle, dat veel mensen iets doen betekend nog niet dat het goed is. Heel veel mensen hebben destijds ook op Adolf Hitler gestemd. Voor zover het gedrag van de massa iets zegt over of iets goed of slecht is.

'Godwin's law jaja, boeiend!!!'
Vind het wel knap dat je de rest van de post hebt gemist. Ik neem het voorbeeld van CoD omdat ze daar sinds CoD 4 zo zwaar achteruit zijn gegaan dan het haast niet te geloven valt. En luisteren ze ooit eens naar wat de fans willen? Nope. Er komt een moment dat die er ook klaar mee zijn net als dat er ook ooit een moment is dat mensen klaar zijn met Apple en for the record; Hitler heeft nooit een meerderheid gehaald. Hij zat in een coalitie met DNVP in 1933 totdat hij ze vriendelijk had verzocht om te vertrekken/lid te worden van de NSDAP. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:27:
[...]

en óf dat een fijn wapentje is geworden!

Silencer + laser is een nare nare combi!

Trek je hele teams mee doormidden van achter, zowel ADS als uit de heup :)
Alleen om mid en long range is het wapen heel slecht.
de M5K is beter dan de UMP-45

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:07:
[...]

Alleen om mid en long range is het wapen heel slecht.
de M5K is beter dan de UMP-45
In close quarters ben ik het helemaal met je eens, maar in Rush geef ik echt de voorkeur aan de UMP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:56:
[...]
Vind het wel knap dat je de rest van de post hebt gemist. [...]
Ik vind het knapper dat hij die post leest en er Hitler bijhaalt terwijl dat op geen enkele manier slaat op wat er gezegd wordt. Wat de massa doet maakt he tniet goed? Wie zei dat dan? Niemand - wat zijn hele reactie tot dikke lul+slagroomtaart maakt.
Extra knap dat hij verder nooit wat in dit topic doet maar hiervoor ineens z'n toetsenbord weet te vinden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
Godver net op 9 tickets na een rush death valley verloren. Had zelf 55-10 ofzo en MVP1 en wij als defenders waren duidelijk beter bezig (elke keer op 10-20 tickets door naar volgende mcom) maar dat K***e gunship komt natuurlijk altijd net weer op het verkeerde moment *zucht* >:(

[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 02-10-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra de gunship op rush spawnt ís het per definitie het verkeerde moment. Zelfs met die proppenschieter erop maak je nog kill na kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:18:
Zodra de gunship op rush spawnt ís het per definitie het verkeerde moment. Zelfs met die proppenschieter erop maak je nog kill na kill.
Klopt, die vent was zo scheef, ik zag de knallen de hele tijd rond me heen komen toen ik in de sprut zat maar toen ik eenmaal aan het defusen was was het natuurlijk prijsschieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:13:
[...]

Ik vind het knapper dat hij die post leest en er Hitler bijhaalt terwijl dat op geen enkele manier slaat op wat er gezegd wordt. Wat de massa doet maakt he tniet goed? Wie zei dat dan? Niemand - wat zijn hele reactie tot dikke lul+slagroomtaart maakt.
Extra knap dat hij verder nooit wat in dit topic doet maar hiervoor ineens z'n toetsenbord weet te vinden... :/
Nog knapper en grappiger is dat jullie er op ingaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, voor het eerst sinds AK weer eens wat vanilla maps gespeeld en holy sh*t wat is je zicht slecht zeg. Ik kan me niet herinneren dat het zo slecht was. (die filmpjes op YT zonder kleurenbagger helpen ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Realmware BF3 Colour Tweaker 1.0

This utility allows you to edit the Battlefield 3 game files by tweaking the colour and lighting settings for each expansion map. That is, for Back to Karkand, Close Quarters, and Armored Kill, you can adjust the following settings:

•Colour grading.
•Brightness.
•Contrast.
•Saturation.
•Hue.
•Sunlight colour.

nu nog makkelijker om te tweaken!

http://bf3.realmware.co.uk/colour-tweaker/downloads

[ Voor 6% gewijzigd door beta-ark op 03-10-2012 06:34 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Maar dit is toch niet toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
nee officieel niet,maar je krijgt geen ban er voor,hooguit een kick.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:22

d_star

Maharadja of the Year :-/

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:08:
[...]

In close quarters ben ik het helemaal met je eens, maar in Rush geef ik echt de voorkeur aan de UMP :)
Ik moet die UMP echt eens een serieuze kans geven.. Tot nu toe alleen in Close Quarters voor de grap eens gebruikt, maar ik vind dat je het daar nog steeds aflegt tegen de MP7's, de P90's en de F2000's met dat ding. De fire rate is gewoon te traag.

Kan me echter voorstellen dat je met rush wel beter uit de voeten kunt met dat ding.

Gisteren een pot gespeeld met de A-91, ook wel een fijn wapen... Veel minder recoil als dat ik gedacht had!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beta-ark schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 06:33:
Realmware BF3 Colour Tweaker 1.0

This utility allows you to edit the Battlefield 3 game files by tweaking the colour and lighting settings for each expansion map. That is, for Back to Karkand, Close Quarters, and Armored Kill, you can adjust the following settings:

•Colour grading.
•Brightness.
•Contrast.
•Saturation.
•Hue.
•Sunlight colour.

nu nog makkelijker om te tweaken!

http://bf3.realmware.co.uk/colour-tweaker/downloads
Hou me vast, maar ik ga die sjiet eens uitproberen. Zij die een stat reset gaan krijgen, groeten u 8)

https://twitter.com/Rienspy/status/253372195148021760 Even netjes om toestemming vragen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
En al antwoord gehad Rientje? ;)

En heb je die tweets van Gustav gelezen? https://twitter.com/gustavhalling
Die vind het gewoon een hack. :(

[ Voor 63% gewijzigd door Fonta op 03-10-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Oh oh oh wat een lol. Gisteren ben ik 3x achter elkaar gekicked van verschillende servers omdat ik 'hacked' met m'n attack heli (AKA: In je eentje vliegen, van seat switchen en vijanden met TV missiles bestoken).

Of omdat ik bijna niet neerging bij Heli v Heli matches, terwijl ik in m'n eentje vloog en de vijand met gunner.
Ja vind je het gek, als je niet weet hoe de guided missile en rocket mechanics werken...

Ik zie het als een compliment :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:41:
En al antwoord gehad Rientje? ;)

En heb je die tweets van Gustav gelezen? https://twitter.com/gustavhalling
Die vind het gewoon een hack. :(
Het is ook gewoon een hack en als je dat niet in ziet heb je echt een bord voor je hoofd en verdien je de ban die er aan gaat komen. Je gaat met gamefiles rommelen waar je niet aan hoort te komen. Het probleem is niet alleen dat het enorm veel voordelen bied maar dat eerlijke gameplay gewoon niet gegarandeerd kan worden omdat iedereen met andere gamefiles rondloopt en daardoor niet over hetzelfde spel beschikt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tsurany schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:59:
[...]

Het is ook gewoon een hack en als je dat niet in ziet heb je echt een bord voor je hoofd en verdien je de ban die er aan gaat komen. Je gaat met gamefiles rommelen waar je niet aan hoort te komen. Het probleem is niet alleen dat het enorm veel voordelen bied maar dat eerlijke gameplay gewoon niet gegarandeerd kan worden omdat iedereen met andere gamefiles rondloopt en daardoor niet over hetzelfde spel beschikt.
En bij 99% van de andere games kan je zeker geen custom config draaien? Zelfs spellen die professioneel worden gespeeld laten het toe. Denk bijvoorbeeld aan Counter Strike en opvolgers.

Als iedereen de mogelijkheid er toe heeft, en het geen actief draaiend programma vereist kan ik het amper een hack noemen 8)7.

Nee ik draai nog niks van deze colour tweaker, maar ik zou het wel graag willen doen. Het is dat ik bang ben om 70 euro aan spel kwijt te raken. Maar dat is dan ook de ENIGE reden dat ik het niet doe.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 03-10-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:01:
Is het nou zo veel gevraagd om die kleuren aan te passen als er zo duidelijk om gevraagd word?
Is het nou zo veel gevraagd om wapen X te nerven en Y te buffen als er zo duidelijk om gevraagd wordt?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:01:
En bij 99% van de andere games kan je zeker geen custom config draaien? Zelfs spellen die professioneel worden gespeeld laten het toe. Denk bijvoorbeeld aan Counter Strike en opvolgers.

Als iedereen de mogelijkheid er toe heeft, en het geen actief draaiend programma vereist kan ik het amper een hack noemen 8)7.
Ah nee oke, dus een passieve wallhack zou wel mogen maar een actieve wallhack niet? En de gamefiles aanpassen om spelers fel roze te maken mag wel maar een hack die dit bij het draaiende spel doet mag niet?

Wat een stupide redenatie weer zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tsurany schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:09:
[...]

Ah nee oke, dus een passieve wallhack zou wel mogen maar een actieve wallhack niet? En de gamefiles aanpassen om spelers fel roze te maken mag wel maar een hack die dit bij het draaiende spel doet mag niet?

Het aanpassen van al aanwezige textfiles is zeker het aanpassen van textures? Nee. Dat tweede is trouwens al jaren niet meer mogelijk onder souce games 8)7 . Deze tweak is er niet eens voor bedoeld om je beter te maken, het maakt het spel volgens velen een stuk mooier.

Nogmaals: Geef ons een slider en iedereen kan zelf weten wat die wil.

Edit: Even voor de duidelijkheid, ik heb het puur en alleen over de blauwe waas, niet over het verwijderen van sun flares of fog.

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 03-10-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik sluit me bij Tsurany aan. Als je mensen daadwerkelijk game files laat modificeren met een extern programma is het einde zoek. Dat is altijd het uitgangspunt geweest van Anti Cheat software, controleren of er externe programma's draaien en nagaan of er in game files worden gerommeld. FXAA was op het randje(injector) maar dit gaat er echt over heen. Zodra je dit toe staat, waar trek je dan de grens in modificatie van die bestanden? Het gebied wordt steeds grijzer, op het gegeven moment draait het niet meer om hoe "goed" iemand is maar in hoeverre hij zijn game files in zijn voordeel heeft aangepast.

Of DICE moet dit implementeren, OF de kan het alleen gebruiken op unranked/pb disabled servers. Los van het feit dat die Halling gewoon een eikel is, "to colorful", hoe verzin je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Volgens mij zijn de cheat bans puur gebasseerd op reports die je krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:09:
[...]

Ik ga niet in om actief en passief, want dat is gewoon met hetzelfde doel, maar op "hacks" zoals je dat noemt. Het is hartstikke normaal dat je gewoon ini's en cfg's kan aanpassen en als je daarmee jezelf een oneerlijk voordeel mee kan geven dan ben je gewoon ontzettend dom dat je dat mogelijk hebt gemaakt als maker van het spel. Ik weet nog dat het in bijv UT2004 mogelijk was met 1 knop een shield jump te doen, omdat je hele commando's kon ingeven voor één toets. Zelfs wisselen naar een wapen en als je dat niet bij je had naar een andere. Zijn dat hacks? Nee, natuurlijk niet. Zo is brightness of contrast aanpassen ook geen hack. Zelfde geldt voor de kleuren. Wat nou als ik het zwart wit wil spelen? En filters optioneel maken, prima. Maar ga niet lopen zeuren dat het een hack is, want dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

reemprive schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:26:
Of DICE moet dit implementeren, OF de kan het alleen gebruiken op unranked/pb disabled servers. Los van het feit dat die Halling gewoon een eikel is, "to colorful", hoe verzin je het.
Halling: Ik ben het met jullie eens maar mijn ego, of het ego van m'n baas is te groot om dit te zeggen.
evilpin0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:28:
Volgens mij zijn de cheat bans puur gebasseerd op reports die je krijgt
Nee punkbuster is semi-actief. Het herkent bekende patronen en geheugenkenmerken van cheatsoftware. Maar zal niet zomaar iemand met een gloednieuwe hack bannen omdat deze nog 'onbekend' is voor het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
Nee punkbuster is semi-actief. Het herkent bekende patronen en geheugenkenmerken van cheatsoftware. Maar zal niet zomaar iemand met een gloednieuwe hack bannen omdat deze nog 'onbekend' is voor het programma.
Zoals veel virus scanners dat doen, met behulp van definities? (niet alle werken zo, ik weet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tk55 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:34:
[...]

Zoals veel virus scanners dat doen, met behulp van definities? (niet alle werken zo, ik weet het)
Yup. Zo werken de meeste anti-cheat programma's trouwens. VAC van Valve doet bijv hetzelfde (Maar dan ietsje efficiënter omdat het kan 'leren' uit reports van players).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:02:
[...]

Is het nou zo veel gevraagd om wapen X te nerven en Y te buffen als er zo duidelijk om gevraagd wordt?
Ligt eraan. Als iedereen de SCAR-L OP vind dan moet dat maar genegeerd worden denk ik zo. De statestiek bewijst het tegenoverstelde. Als DICE een belachelijk kleurenpalet in BF3 stopt wat allom gehaat word en de gameplay voor velen ook verpest door allerlei restricties dan mag je toch wel verwachten dat er was aan gedaan word.

In ik zit echt in het midden als het om die colour fix gaat. Ik zou het zo graag installeren maar het is mij niet het gekloot met PB en DICE waard. Wat ik me wel afvraag is hoe en of DICE gaat reageren op die colour modifier aangezien die tot dusver alleen maar de colour in de mappen kan aanpassen en geen effecten of wapenschade. Verder kan die kennelijk alleen nog maar de expansion maps. Nee ik ga het niet gebruiken totdat DICE eindelijk eens fatsoenlijk doet maar het word wel verleidelijk als je DICE en real art direction vergelijkt. Oh en dat DICE dreigt met bans blijf ik buitenproportioneel vinden aangezien hackers gegarandeerd hier al maanden gebruik van maken en is er ooit al een hacker door DICE gebanned? Dacht het niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:12

beuker19

Killerbeuker is so OP

Zo net alle nieuwe premium assignments gehaald.
Ik vond die met de soflam het moeilijkst want je bent echt afhankelijk als je team javelins/guided shells bij zich heeft zo niet krijg je nooit assist :(
Die mortar was wel weer leuk :9 1 potje Seine crossing 44-2 :)
En nu heb ik stoere camo's jonguh :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
D4NG3R schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:11:
[...]

Het aanpassen van al aanwezige textfiles is zeker het aanpassen van textures? Nee. Dat tweede is trouwens al jaren niet meer mogelijk onder souce games 8)7 . Deze tweak is er niet eens voor bedoeld om je beter te maken, het maakt het spel volgens velen een stuk mooier.

Nogmaals: Geef ons een slider en iedereen kan zelf weten wat die wil.

Edit: Even voor de duidelijkheid, ik heb het puur en alleen over de blauwe waas, niet over het verwijderen van sun flares of fog.
Je begrijpt dat het volstrekt onmogelijk is om te controleren of iemand met deze aanpassing zijn kleuren heeft gewijzigd, de flare heeft weggehaald of de suppression van alle wapens heeft uitgezet?

Als ik die filmpjes zie wil ik het ook graag, maar ik begrijp prima waarom het niet kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 03-10-2012 10:57 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Je kant toch de client files lezen en vergelijken met waardes op de server? Dat is toch niet zo ingewikkeld? Kleuren wel toestaan, supression of no recoil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dit is ook een bijzonder vreemde bug zeg: er kan maar één knife takedown tegelijkertijd op de map plaatsvinden. Volgens mij is dit filmpje hier nog niet eerder gepost:

In dit filmpje proberen ze twee knife takedowns tegelijk uit te voeren, maar dit lukt niet. Linksboven zie je de beelden van de tweede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, na me even ingelezen te hebben in de nieuwe color tweak/hack heb ik weer een hoop geleerd. Al met al verschrikkelijk lelijke ontwerpkeuzes (zowel in code, structuur en volgens sommigen de artstyle) van DICe bij het maken van BF3. Maar er is nu ook weer geen man overboord en er kan zelfs heel veel goed uit voort komen.

-Er is definitief geen enkele serverside check op de data die door de client wordt aangeleverd. De server geeft het slechts door als een veredelde p2p node. Recoil, spread en damage wordt allemaal clientside berekend (in tegenstelling tot BF2) . (wat gister ook nog eens pijnlijk duidelijk werd toen ik over G3 een potje BF3 speelde en nog zorgeloos hoge accuracy en k/d kon halen, ook al schokte alles erover).

-PB an sich kan dit niet detecteren, maar de MD5 Tool kan heel eenvoudig aanpassingen aan de gamefiles detecteren, helaas moeten admins dit zelf voor hun server verzorgen. Momenteel heeft slechts 5% van de PB protected servers die tool draaien.

-Een beetje handigheid en een hex-editor lijkt alles te zijn wat je nodig hebt om de game zo te tweaken als je zelf wil, alles maar dan ook alles is in te stellen.

-Dice gaat dit niet meer aan de achterkant sjeffen. Om een serverside check toe te voegen zal er belachelijk veel geprogrammeerd moeten worden en gaat de pc-versie fundamenteel afwijken van de console versie. Kortom, als er hier een oplossing voor moet komen dan zal het vanuit PB moeten komen.

Hou er maar geen rekening mee dat ze dergelijke edits gaan toestaan, al was het alleen maar vanwege de uniformiteit over alle versies (pc, xbox en ps3) en dat visuele tweaks die niet standaard voor iedereen toegankelijk zijn, zijn in een online shooter gewoon cheats (of er heeeeel dicht tegen aan). Professionele leveranciers van cheats zullen hier wel van balen, die gebruiken deze route natuurlijk al erg lang.

De boys van DICE hebben in elk geval nog niet bijster intelligent gereageerd hier op. Voor BF3 verwacht ik geen veranderingen/verbeteringen anders dan een PB oplossing, maar heeeeeel misschien dat hier zo'n enorme shitstorm achter weg komt dat PC games weer fatsoenlijk geprogrammeerd gaan worden, in plaats van die halve console ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dice wilt nu vanaf zijn managed services afstappen om kosten te drukken, dan zal het waarschijnlijk in een van de opkomende patches ook LAN ondersteuning gaan bieden, zodat men in staat is BF3 community nog enkele jaartjes zelf te hosten/onderhouden.

Assumptie gebasseerd op client side management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:22

d_star

Maharadja of the Year :-/

Goeie post AWESOM-0, duidelijk overzicht van wat deze tooling gaat betekenen!

'T belangrijkste vind ik gewoon dat de MP-ervaring voor zoveel mogelijk mensen gelijk blijft, wat dat betreft volg ik de redenering van o.a. Tsurany. Dan maar een MD5-check op die files.

Zodra die PB-enabled servers merken dat er veel gecheat wordt, of althans: veel verdachte scores van mensen die 150-10 gaan, lijkt het mij een kwestie van tijd voordat deze MD5-checks gemeengoed worden en we weer relatief veilig kunnen slapen.

Laat de gasten die goed met die tooling en de achterliggende programmatuur overweg kunnen dan maar lekker pielen op PB-disabled servers. Ik zag bijvoorbeeld op de MordorHQ.com-fora dat men al bezig is met een soort promod voor BF3. Kijk, dat zijn geinige dingen die je dan kan bereiken.

Maar laat de MP-ervaring voor mensen die niet de middelen hebben om te pielen zoveel mogelijk zoals de devs het gewild hebben, aub!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Bee.nl schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:09:
Dit is ook een bijzonder vreemde bug zeg: er kan maar één knife takedown tegelijkertijd op de map plaatsvinden. Volgens mij is dit filmpje hier nog niet eerder gepost:

[video]

In dit filmpje proberen ze twee knife takedowns tegelijk uit te voeren, maar dit lukt niet. Linksboven zie je de beelden van de tweede speler.
DIt lijkt me echt een fabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:11:
Goed, na me even ingelezen te hebben in de nieuwe color tweak/hack heb ik weer een hoop geleerd. Al met al verschrikkelijk lelijke ontwerpkeuzes (zowel in code, structuur en volgens sommigen de artstyle) van DICe bij het maken van BF3. Maar er is nu ook weer geen man overboord en er kan zelfs heel veel goed uit voort komen.
Duidelijke post d:)b Ik begin nu ook steeds meer in te zien waarom er zo makkelijk gecheat kan worden in BF3. Het spel is lek by design. De cheater(maker)s hadden vanaf het begin al vrij spel. Dit verklaart ook waarom men op 95% van servers (waar geen MD5-tool draait) kon spelen zonder gepakt te worden door PB. Wel raar dat er zo weinig aan checksum controle gedaan wordt. Dit is iets wat in al zoveel (oudere) spellen wordt toegepast.

Er is wel een reden te verzinnen waarom ze zoveel code hebben overgeheveld van de server naar de client. Ik gok dat ze de serverbelasting zo laag mogelijk wilden houden. Dit zorgt er weer voor dat er meerdere servers op een machine kunnen lopen. Maar het is gissen naar de werkelijke reden. Wat ik niet snap is dat niemand van het Dice-team dit heeft aan zien komen. Onbegrijpelijk en erg naïef wat mij betreft. Eigenlijk ben ik met stomheid geslagen :X

Er is inderdaad nog geen man overboord. Waarschijnlijk gaan steeds meer servers de md5-check inzetten om dit soort praktijken te voorkomen. Ook dit systeem is natuurlijk niet waterdicht, maar het is een begin. Ik ben benieuwd hoe Dice hierop in gaat springen.
evilpin0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:44:
[...]

Dit filmpje werd aan Gustav Halling voorgelegd op Twitter. Geen idee of het echt is, want ik heb het zelf niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:59

superwashandje

grofheid alom

Bee.nl schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:09:

[video]

waah, is dat dan de reden waarom het bij mij 95% van de tijd niet werkt? ik heb al zovaak geprobeerd om mensen te kniven maar dat ik dan neergeschoten word omdat ie alleen een keertje uithaald met dat ding ipv de animatie te starten...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
[...]

Jammer genoeg echt waar, gaat als goed is ook in de komende server patch opgelost worden :9.

Overigens kan je er lang over discussiëren dat men niets verkeerd doet, maar feit blijft wel dat er straks honderden mensen gebanned gaan worden die niets anders dan een kleurenfiltertje hebben verwijderd. Terwijl de echte rel bij de BF3 file tweaker ligt waar je min of meer alles kan in aanpassen. Kortom, gaan heel veel mensen de dupe worden van een paar rotte appels. Als je denkt dat het niks kwaad kan moet je het vooral gebruiken, maar niet over x aantal dagen/weken komen zeuren dat je 110 euro kwijt bent :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee, Gustav Halling heeft al aangekondigd dat dit gefixed word. Het lijkt dus te kloppen.
Oh en de uploader is trouwens een hacker. Zegt al genoeg over DICE en hun beleid jechens cheaters. :/

9 oktober komt die fix via een serverupdate samen met poging 1.000.000 om de AC130 te fixen in Rush. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
DanielWW2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:19:
[...]

Nee, Gustav Halling heeft al aangekondigd dat dit gefixed word. Het lijkt dus te kloppen.
Oh en de uploader is trouwens een hacker. Zegt al genoeg over DICE en hun beleid jechens cheaters. :/

9 oktober komt die fix via een serverupdate samen met poging 1.000.000 om de AC130 te fixen in Rush. 8)7
Haha, twee keer gepakt zelfs 8)7.

Maar die AC130 balance tweak komt ook in Conquest toch, althans dat de vehicle spawn timer geen invloed heeft op de AC130, dus met fast respawn komt ie niet elke 3 seconden terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Als de defenders nou ook een AC130 hadden zou het volgens mij al een stuk minder unbalanced zijn.

Of als de AC130 geen gespotte enemies kan zien.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:21:
Als de defenders nou ook een AC130 hadden zou het volgens mij al een stuk minder unbalanced zijn.

Of als de AC130 geen gespotte enemies kan zien.
LOL, AC130 vs AC130 en de rest is prijsschieten. :+
Xant0r schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:21:
Haha, twee keer gepakt zelfs 8)7.

Maar die AC130 balance tweak komt ook in Conquest toch, althans dat de vehicle spawn timer geen invloed heeft op de AC130, dus met fast respawn komt ie niet elke 3 seconden terug?
Yep.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4DtDxp3VflbOnru1nUkSNajy/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-10-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

DanielWW2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:19:
[...]
mmz een hacker en cheater zijn imo 2 verchillende dingen.
Een hacker probeert dingen uit, ergens binnen te dringen, instellingen te veranderen.
Meer de bugs / fouten in games, applicaties te benutten voor bepaalde doeleinden.

Een cheater is gewoon een simpele user. Tooltje downloaden en gebruiken maar.
Aimbot, gowskins ect.

"Hackers" worden bv ook door bedrijven ingehuurd om hun eigen beveiliging te checken.
"To beat the enemy, you must become the enemy"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mukkel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:32:
[...]

mmz een hacker en cheater zijn imo 2 verchillende dingen.
Een hacker probeert dingen uit, ergens binnen te dringen, instellingen te veranderen.
Meer de bugs / fouten in games, applicaties te benutten voor bepaalde doeleinden.

Een cheater is gewoon een simpele user. Tooltje downloaden en gebruiken maar.
Aimbot, gowskins ect.

"Hackers" worden bv ook door bedrijven ingehuurd om hun eigen beveiliging te checken.
"To beat the enemy, you must become the enemy"
Fair enough. :+
(ja, je hebt gelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, m'n tweet heeft nog geen antwoord gehad, maar ik ga ondertussen even met dat tootltje spelen, es kijken wat ik er uit kan krijgen...

En wat het kicken/bannen betrefd: Punkbuster kickt alleen maar als die bestanden tegenkomt die gewijzigd zijn of niet herkent. Moest punkbuster ook gaan bannen, dan zouden er veel mensen simpelweg gebanned worden omdat punkbuster zelf faalt om zich te updaten / omdat sommige gamefiles corrupt zijn geraakt / whatever.

Wat je dan hoogstens kan krijgen is een stat reset, en wat kan me dat schelen dat mijn stats gereset zijn, ik ben dan misschien m'n adelaartje kwijt, maar ik heb dan op z'n minst een nieuwe challenge erbij 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:38:
Oke, m'n tweet heeft nog geen antwoord gehad, maar ik ga ondertussen even met dat tootltje spelen, es kijken wat ik er uit kan krijgen...
Succes met die kicks...
Ik zou het dus niet gaan gebruiken als ik jou was totdat DICE eens zwicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 17:43
Ik zou het ook niet riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:38:

En wat het kicken/bannen betrefd: Punkbuster kickt alleen maar als die bestanden tegenkomt die gewijzigd zijn of niet herkent. Moest punkbuster ook gaan bannen, dan zouden er veel mensen simpelweg gebanned worden omdat punkbuster zelf faalt om zich te updaten / omdat sommige gamefiles corrupt zijn geraakt / whatever.

Wat je dan hoogstens kan krijgen is een stat reset, en wat kan me dat schelen dat mijn stats gereset zijn, ik ben dan misschien m'n adelaartje kwijt, maar ik heb dan op z'n minst een nieuwe challenge erbij 8)7
Ik zou het zelf niet willen, maar weet dat het niet punkbuster is die kicked, maar de MD5modtool die vrijwel geen enkele admin heeft draaien, op de meeste punkbuster servers zit je nog wel goed denk ik. :) Je kan ook gewoon even een backup draaien van de bestanden (je past in de tweaker het aan per map) zodat je alles snel terug kan zetten. In het ergste geval werkt een origin repair vast wel.

Zolang de file modifications nog niet geclassificeerd zijn door de md5tool van PB, wordt het maximaal een kick en is de kans op achteraf geband worden behoorlijk klein, de meeste server admins zijn niet zo handig met de md5tool. :)

Maw, veel succes en we zijn benieuwd naar de resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat lopen spelen op de private server:
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_02_58_231.jpg (Lekker veel groen)
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_05_00_659.jpg (Color grading hue op 50 gezet, kan tot 350 + Green saturation op 1,25 ofzo)
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_07_14_376.jpg (Nu enkel de green saturation op 1,5 ofzo)

Er volgt meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

MD5 was bij mijn weten op nog geen 10% van alle servers aanwezig.. En dan nog, je word alleen kicked/banned uit die server. En niet heel BF3. Echter _kan_ DICE je wel bannen als ze daar zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:14:
MD5 was bij mijn weten op nog geen 10% van alle servers aanwezig.. En dan nog, je word alleen kicked/banned uit die server. En niet heel BF3. Echter _kan_ DICE je wel bannen als ze daar zin in hebben.
DICE bant de echte zware hackers niet eens, die krijgen enkel een stat reset.

Maar we shall see, als er een officiele statement komt van "Magniet!" dan doe ik het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:13:
Ik heb wat lopen spelen op de private server:
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_02_58_231.jpg (Lekker veel groen)

Er volgt meer!
Night vision mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Nou ik weet nu wel welk spel ik de komende maanden links ga laten liggen.. ;(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 17:43
My Little Pony?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

fynrd1 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:19:
Nou ik weet nu wel welk spel ik de komende maanden links ga laten liggen.. ;(
Call of doody?

Nee serieus, welk spel?

offtopic:
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe het normaal is:
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_24_32_348.jpg
Saturation van alle kleuren verdubbeld:
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_22_57_928.jpg
Sunlight op 10 (normaal tussen 1,5 - 3):
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_16_53_700.jpg

Oke, ik heb nu wel die FXAA injector er op laten zitten, maar ik ga die er even vansmijten en kijken of ik dat effect kan evenaren...

Zonder FXAA, Red en Blue saturation = 3 Green = 2.8 (Het werd me iets té groen)
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_37_30_588.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb geen zin om weer servers te gaan filteren.. ik ben der al een tijd terug mee bezig geweest, want ik was het plezier kwijt door de vele cheaters die ik tegen kwam. Ik hoop dat de server waarop ik heel veel speel (ik zit bijna in de top 50 rank) gasten met gemodde files kan weren. Maargoed, ik ben vooralsnog niks raars tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:34:
Hoe het normaal is:
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_24_32_348.jpg
Saturation van alle kleuren verdubbeld:
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_22_57_928.jpg
Sunlight op 10 (normaal tussen 1,5 - 3):
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_16_53_700.jpg

Oke, ik heb nu wel die FXAA injector er op laten zitten, maar ik ga die er even vansmijten en kijken of ik dat effect kan evenaren...

Zonder FXAA, Red en Blue saturation = 3 Green = 2.8 (Het werd me iets té groen)
http://i1009.photobucket....12_10_03_13_37_30_588.jpg
Sunlight op 10 ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:39:
Ik heb geen zin om weer servers te gaan filteren.. ik ben der al een tijd terug mee bezig geweest, want ik was het plezier kwijt door de vele cheaters die ik tegen kwam. Ik hoop dat de server waarop ik heel veel speel (ik zit bijna in de top 50 rank) gasten met gemodde files kan weren. Maargoed, ik ben vooralsnog niks raars tegen gekomen..
Ik weet niet of we een plotselinge influx van 'nieuwe' cheaters hoeven te verwachten. Het schijnt (relatief, ik heb er de ballen verstand van) zo eenvoudig te zijn om de locale bestanden aan te passen, dat er al erg veel mensen moeten zijn die hier mee hebben lopen rommelen.

Ook vraag ik me af in hoeverre je er nou echt voordeel van kan hebben om bijvoorbeeld te rommelen met de max of min damage, want zoiets zou toch 2 kanten op moeten werken. Ja, je kan sneller mensen neerschieten met een hogere damage, maar diezelfde waarde wordt ook berekend om inkomende kogels in damage om te zetten lijkt me. :)

Alleen zaken als supressoin blur, out-of-bounds blur etc. kunnen wel listig zijn alleen nog niet genoeg om een noobie als een pro te laten spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Ik weet niet of we een plotselinge influx van 'nieuwe' cheaters hoeven te verwachten. Het schijnt (relatief, ik heb er de ballen verstand van) zo eenvoudig te zijn om de locale bestanden aan te passen, dat er al erg veel mensen moeten zijn die hier mee hebben lopen rommelen.

Ook vraag ik me af in hoeverre je er nou echt voordeel van kan hebben om bijvoorbeeld te rommelen met de max of min damage, want zoiets zou toch 2 kanten op moeten werken. Ja, je kan sneller mensen neerschieten met een hogere damage, maar diezelfde waarde wordt ook berekend om inkomende kogels in damage om te zetten lijkt me. :)

Alleen zaken als supressoin blur, out-of-bounds blur etc. kunnen wel listig zijn alleen nog niet genoeg om een noobie als een pro te laten spelen. :)
Volgens mij is het zo dat de damagecalcualtion alleen voor jou geld als je je eigen clientside files aanpast. Iedereen waar je tegen speelt doet gewoon normale damage omdat die normale files hebben en dus de normale berekening. De mensen met modified files doen dan wel bijvoorbeeld 100 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Volgens mij is het zo dat de damagecalcualtion alleen voor jou geld als je je eigen clientside files aanpast. Iedereen waar je tegen speelt doet gewoon normale damage omdat die normale files hebben en dus de normale berekening. De mensen met modified files doen dan wel bijvoorbeeld 100 damage.
Het blijft een behoorlijk vage constructie van netcode en clientside calculation, ik durf er in elk geval nies meer met zekerheid over te zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Je zou denken van wel omdat de waarde is aangepast op jouw pc, maar dat is niet het geval. Als ik met een 100% dmg kogel zou spelen, dan ervaar ik niet hetzelfde als iemand met zelfde wapen op mij schiet. Tenzij hij natuurlijk ook flauw is geweest :D. Maar reden waarom ik er niet aan wil beginnen is, omdat vanuit DICE al is bericht dat hun dit zien als 100% cheat. Uiteraard ben ik het daar mee eens, maar neemt niet weg dat ik het er niet mee eens bent hoe DICE het aan pakt en wat DICE ons onthoud.

Kleine dingen kunnen heel veel effect hebben, zoiets als een rear view camera in een jet. Het zit in het spel, maar we kunnen het niet gebruiken. Zullen ze het wel enablen, dan zal je echt hele andere soort dogfights krijgen en mensen die continue naar rearview cam switchen om te kijken of er iemand achter ze aan zit. Wat eigenlijk de Air Radar min of meer nutteloos maakt, nutteloos is misschien net iets te krachtig maar je kan potentieel meer awareness krijgen door de rearview cam (ligt uiteraard aan de eindgebruiker :D).

Hoop leuke mods/toevoegingen voorbij zien komen, maar de kans dat DICE dat gaat implenteren in volgende patch lijkt me zeer klein, jammer genoeg. Maar blijf erbij, ik begin er niet aan omdat ik mijn account graag wil behouden. Statsreset etc zou me geen kont interesseren, maar een account die ergens op cheatlijst staat ben ik minder blij mee aangezien ik soms nog wel competitief speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-02-2013
Heb laatst nog wat screens gemaakt met de CC, hoop dat jullie ze mooi vinden (Bekijk ze in hun volle resolutie)

http://i.imgur.com/jihFA.jpg

(En meer is hier te vinden http://dannyonpc.imgur.com/all)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xant0r schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Je zou denken van wel omdat de waarde is aangepast op jouw pc, maar dat is niet het geval. Als ik met een 100% dmg kogel zou spelen, dan ervaar ik niet hetzelfde als iemand met zelfde wapen op mij schiet. Tenzij hij natuurlijk ook flauw is geweest :D. Maar reden waarom ik er niet aan wil beginnen is, omdat vanuit DICE al is bericht dat hun dit zien als 100% cheat. Uiteraard ben ik het daar mee eens, maar neemt niet weg dat ik het er niet mee eens bent hoe DICE het aan pakt en wat DICE ons onthoud.

Kleine dingen kunnen heel veel effect hebben, zoiets als een rear view camera in een jet. Het zit in het spel, maar we kunnen het niet gebruiken. Zullen ze het wel enablen, dan zal je echt hele andere soort dogfights krijgen en mensen die continue naar rearview cam switchen om te kijken of er iemand achter ze aan zit. Wat eigenlijk de Air Radar min of meer nutteloos maakt, nutteloos is misschien net iets te krachtig maar je kan potentieel meer awareness krijgen door de rearview cam (ligt uiteraard aan de eindgebruiker :D).

Hoop leuke mods/toevoegingen voorbij zien komen, maar de kans dat DICE dat gaat implenteren in volgende patch lijkt me zeer klein, jammer genoeg. Maar blijf erbij, ik begin er niet aan omdat ik mijn account graag wil behouden. Statsreset etc zou me geen kont interesseren, maar een account die ergens op cheatlijst staat ben ik minder blij mee aangezien ik soms nog wel competitief speel.
Thanks, ik wist dat het zo werkte maar toch bleef het apart dat alleen outgoing damage en accuracy op je eigen client wordt berekend, hoop tegen beter weten in.

Maar mee eens hoor, het ís gewoon cheaten om met modded gamefiles te spelen, DICE/EA mag van mij iedereen bannen die ze betrappen. Het zou ze alleen zo ontzettend sieren om ietsje anders de community te benaderen. Enfin, ik ga weer verder, de arbeit wacht!
Pagina: 1 ... 112 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.