A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
Ik weet niet of we een plotselinge influx van 'nieuwe' cheaters hoeven te verwachten. Het schijnt (relatief, ik heb er de ballen verstand van) zo eenvoudig te zijn om de locale bestanden aan te passen, dat er al erg veel mensen moeten zijn die hier mee hebben lopen rommelen.
Ook vraag ik me af in hoeverre je er nou echt voordeel van kan hebben om bijvoorbeeld te rommelen met de max of min damage, want zoiets zou toch 2 kanten op moeten werken. Ja, je kan sneller mensen neerschieten met een hogere damage, maar diezelfde waarde wordt ook berekend om inkomende kogels in damage om te zetten lijkt me.
Alleen zaken als supressoin blur, out-of-bounds blur etc. kunnen wel listig zijn alleen nog niet genoeg om een noobie als een pro te laten spelen.

Je zou denken van wel omdat de waarde is aangepast op jouw pc, maar dat is niet het geval. Als ik met een 100% dmg kogel zou spelen, dan ervaar ik niet hetzelfde als iemand met zelfde wapen op mij schiet. Tenzij hij natuurlijk ook flauw is geweest

. Maar reden waarom ik er niet aan wil beginnen is, omdat vanuit DICE al is bericht dat hun dit zien als 100% cheat. Uiteraard ben ik het daar mee eens, maar neemt niet weg dat ik het er niet mee eens bent hoe DICE het aan pakt en wat DICE ons onthoud.
Kleine dingen kunnen heel veel effect hebben, zoiets als een rear view camera in een jet. Het zit in het spel, maar we kunnen het niet gebruiken. Zullen ze het wel enablen, dan zal je echt hele andere soort dogfights krijgen en mensen die continue naar rearview cam switchen om te kijken of er iemand achter ze aan zit. Wat eigenlijk de Air Radar min of meer nutteloos maakt, nutteloos is misschien net iets te krachtig maar je kan potentieel meer awareness krijgen door de rearview cam (ligt uiteraard aan de eindgebruiker

).
Hoop leuke mods/toevoegingen voorbij zien komen, maar de kans dat DICE dat gaat implenteren in volgende patch lijkt me zeer klein, jammer genoeg. Maar blijf erbij, ik begin er niet aan omdat ik mijn account graag wil behouden. Statsreset etc zou me geen kont interesseren, maar een account die ergens op cheatlijst staat ben ik minder blij mee aangezien ik soms nog wel competitief speel.