Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Op Death Valley vind ik dat blauwe filter dan wel weer mooi.DanielWW2 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:01:
Dafuq, Death Valley is niet eens een "nachtmap", dit lijkt meer op de vroege ochtend.![]()
[video]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Zeker weten dat er geen steekje bij je los zit?AdmiralSnipe schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:28:
[...]
Op Death Valley vind ik dat blauwe filter dan wel weer mooi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
yep heb ik ook al gehad,of we zijn te goed!of ze mogen ons niet maar uiteindelijk is het gewoon pure discriminatie.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Het ziet er op die map gewoon mysterieuzer uit, met die mist enzo...DanielWW2 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:30:
[...]
Zeker weten dat er geen steekje bij je los zit?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer

An sich vind ik het er wel mysterieuzer uit zien, maar niet mooier. Wat mij betreft halen ze het het blauwe filter er uit of verlagen ze de intensiteit ervan.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:46:
[...]
Het ziet er op die map gewoon mysterieuzer uit, met die mist enzo...
Even in darkest of time, there will always be light.
Gewoon een On/Off optie of een schuifbalk lijkt me een goede oplossingSkydream schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:24:
An sich vind ik het er wel mysterieuzer uit zien, maar niet mooier. Wat mij betreft halen ze het het blauwe filter er uit of verlagen ze de intensiteit ervan.
Ik ga trouwens nu 112 bellen om mijn kaak weer op zijn plek te zetten, want na het zien van die filmpjes ligt die ergens op de grond
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Binnenkort gaat m'n Logitech MX518 op pensioen. Een van de redenen is dat ik er niet in slaag om de linker muisknop ook te laten werken als spotknop... je weet wel.. je schiet wat op afstand, raakt een paar keer, maar de tegenstander gaat niet dood. Drie seconden later krijg je alsnog je Kill Assist....en een Spot assist. In de 'tussentijd' heb je hem ook gespot, wat je toch weer wat extra puntjes oplevert en je team helpt. Merk het met name op TDM,... niet al te veel tijd om te spotten etc.
Kortom, wie weet een goeie muis (met software) die toestaat dat je de linkermuisknop óók aan Q kunt 'binden'?
Zo lijkt het erg op Sharqi Peninsula van BF2.DanielWW2 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:01:
Dafuq, Death Valley is niet eens een "nachtmap", dit lijkt meer op de vroege ochtend.![]()
[video]
[YouTube: http://youtu.be/wX_wA1hEjss]
Nouja, een beetje dan.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dan heb je een goede reden om de MoH-aankoop uit te stellen en te wachten op reviewstobitronics schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:27:
[...]
Lekker dan, precies als MoH uitkomt -__- naja 3 dagen later maar dan nog
Ik voel dat er iets gaat mankeren aan die game... want EA geeft gewoon nauwelijks info vrij. Het officiele MoH channel op Youtube wordt gewoon volgespamd met propaganda over het leger in Amerika.

Gameplay hebben we al lange tijd niet gezien en ik vraag me af hoe het nu ging met de Alpha? Werden tijdens de Alpha verbeteringen aangebracht? Hoe zit het met de performantie? En wat biedt de PC versie nu meer? Hoeveel spelers per server? Etc...
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 29-09-2012 19:28 ]
Ik durf niets te zeggen of je deze aan Q kan binden, maar kan je in vol vertrouwen de Razer Deathadder aanraden als muisDirtySanchez schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:11:
Hee guys,
Binnenkort gaat m'n Logitech MX518 op pensioen. Een van de redenen is dat ik er niet in slaag om de linker muisknop ook te laten werken als spotknop... je weet wel.. je schiet wat op afstand, raakt een paar keer, maar de tegenstander gaat niet dood. Drie seconden later krijg je alsnog je Kill Assist....en een Spot assist. In de 'tussentijd' heb je hem ook gespot, wat je toch weer wat extra puntjes oplevert en je team helpt. Merk het met name op TDM,... niet al te veel tijd om te spotten etc.
Kortom, wie weet een goeie muis (met software) die toestaat dat je de linkermuisknop óók aan Q kunt 'binden'?
Hebben trouwens meer mensen dat Battle Feed een beetje in de war is?
Er staan veel dingen dubbel of er komt een update van 2 dagen terug plots weer.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Logitech G400?DirtySanchez schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:11:
Hee guys,
Dat is de opvolger van de MX518 die in feite alleen een betere sensor heeft en iets minder gevoelig is voor zweethanden. Voor de rest is het dezelfde muis.
Ziet er best wel lelijk uit.rickyy schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:16:
Zo lijkt het erg op Sharqi Peninsula van BF2.
Asgaro schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:28:
Dan heb je een goede reden om de MoH-aankoop uit te stellen en te wachten op reviews
Ik voel dat er iets gaat mankeren aan die game... want EA geeft gewoon nauwelijks info vrij. Het officiele MoH channel op Youtube wordt gewoon volgespamd met propaganda over het leger in Amerika.Maar iets over de game zelf? Noppes.
Gameplay hebben we al lange tijd niet gezien en ik vraag me af hoe het nu ging met de Alpha? Werden tijdens de Alpha verbeteringen aangebracht? Hoe zit het met de performantie? En wat biedt de PC versie nu meer? Hoeveel spelers per server? Etc...
MoH Warfighter gaat inderdaad richting de faal categorie. Ben op het moment meer enthousiast voor BO 2 die ik toch niet koop.
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2012 19:43 ]
Volgens mij is met de software van alle gamingmuizen tegenwoordig mogelijk om iets dergelijks in te stellen door middel van een macro, maar dan begeef je je wel op een glijdende schaal, macro's worden snel als cheats beschouwd door de gamers van tegenwoordig. Geen idee in hoeverre PB etc. zoiets oppikken.DirtySanchez schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:11:
Hee guys,
De muiskeuze is zeer persoonlijk, maar ik kan je ook van harte een Deathadder aanraden
Dat kan simpel weg geen enkele muis, als jij je linker muisknop instelt als Q dan zal deze nooit meer een linkermuis klik registreren. Dus of te wel je heb een muisklik of een Q.DirtySanchez schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:11:
Hee guys,
Formerly known as Ragdoll
Op 11:24 zie je bloodlynx in de chat. (hij post hier op GoT niet zo veel maar toch soms)
En btw, de video op zich is natuurlijk ook goed
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eiQSg_fMgwM]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
LOL.Asgaro schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:06:
Lol, zit ik hier een FrankieOnPCIn1080p vid te kijken, merk ik net dat er een tweaker op de server zat toen
Op 11:24 zie je bloodlynx in de chat. (hij post hier op GoT niet zo veel maar toch soms)
En btw, de video op zich is natuurlijk ook goed
[video]
Dat was twee dagen geleden toen ik en Bloodlynx hem gevolgd waren voor een game waarin hij keihard aan het campen was met de AK-74M. Het doel was de tags, alleen lukte dat niet omdat hij steeds in een gebouw zat of achter iets waar je goed kan campen...
Moet wel zeggen dat het redelijk laf is dat hij alle camp in hoek stukken niet laat zien of alle keren dat ik of bloodlynx hem af schoot...
For the record, die game duurde meer dan 20 minuten.
http://battlelog.battlefi...how/44857125/1/184991456/
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2012 21:52 ]
Hmm, hoe zat dat dan met mensen die hier posten dat ze dat gelukt was? Iemand hier ervaring mee? Ik dacht iets van... In BF3 de linker muisknop gewoon aan 'fire' gemapped en in een Windows overlay programma (muis fabrikant) ook nog een andere toets (macro?) koppelen aan linker muisknop?InFamous schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:54:
[...]
Dat kan simpel weg geen enkele muis, als jij je linker muisknop instelt als Q dan zal deze nooit meer een linkermuis klik registreren. Dus of te wel je heb een muisklik of een Q.
Klopt dat? Toetscombinaties instellen op één muisklik?
EDIT: Got it.... volgens mij doelde ik op Autohotkey... maar volgens een snelle search gaat je dat wellicht een PB probleem opleveren...
[ Voor 9% gewijzigd door DirtySanchez op 29-09-2012 21:50 ]
Wat je dus wel kunt doen is een macro instellen die eerst Q indrukt en daarna linkermuis knop. Er wel mee rekening houden dat ze dan dus altijd alle twee (meet een niet/amper merkbaar tijdverschil) af gaan. Maar, dit is niet, of een muisklik of een Q, wat ook niet logisch is zonder een soort Command Rose menu met keuze uit L-Klik of Q (en niet handig).InFamous schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:54:
[...]
Dat kan simpel weg geen enkele muis, als jij je linker muisknop instelt als Q dan zal deze nooit meer een linkermuis klik registreren. Dus of te wel je heb een muisklik of een Q.
Wat ik echter zou doen is een muis met wat extra knoppen nemen (aan b.v. de zijkant) en daar Q op instellen.

True, zo vreemd dat ze niks naar buiten laten.Asgaro schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:28:
[...]
Dan heb je een goede reden om de MoH-aankoop uit te stellen en te wachten op reviews
Ik voel dat er iets gaat mankeren aan die game... want EA geeft gewoon nauwelijks info vrij. Het officiele MoH channel op Youtube wordt gewoon volgespamd met propaganda over het leger in Amerika.Maar iets over de game zelf? Noppes.
Heb al gepreordered -____- maar was dit bij BF3 niet zo dan? Heb het toen allemaal nog niet gevolgd, begon pas met volgen vanaf de release.Asgaro schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:28:
[...]
Core 2 duo e8400 @ 3ghz, 4gb ram, ati 4870?
Zag het spel in full hd op een x360 en werd en had nou niet het idee dat dat voor mijn pc onmogelijk moet zijn.
Verwijderd
Het draaide op medium goed op mijn 4890 in 1280x800 maar zodra ik de resolutie op ging voeren ging dat hard achteruit. Ik zou er dus niet zo zeker van zijn dat dat gaat lopen op zo'n oude kaart.Deruxian schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:27:
Even een kort vraagje; Zou het mogelijk zijn om de game te draaien om medium/high (1280*`1024) op een:
Zag het spel in full hd op een x360 en werd en had nou niet het idee dat dat voor mijn pc onmogelijk moet zijn.
op de Xbox is "full HD" in BF3 volgens mij trouwens ook helemaal niet fulHD maar gewoon 720p toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 11:31 ]
Je kunt grafisch een console niet vergelijken met een PCDeruxian schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:27:
Even een kort vraagje; Zou het mogelijk zijn om de game te draaien om medium/high (1280*`1024) op een:
PC is meer gedetailleerd.
Maar je PC zou het medium aan moeten kunnen. vooral op die resolutie. Dat lukt met bv een vergelijkbare kaart zoals een GTX260 ook.
https://twitter.com/repi/status/111184500096110592Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:31:
[...]
Het draaide op medium goed op mijn 4890 in 1280x800 maar zodra ik de resolutie op ging voeren ging dat hard achteruit. Ik zou er dus niet zo zeker van zijn dat dat gaat lopen op zo'n oude kaart.
op de Xbox is "full HD" in BF3 volgens mij trouwens ook helemaal niet fulHD maar gewoon 720p toch?
#bf3 is 1280x704 on both PS3 and 360. removing a few lines from 720p saves good perf & memory for us
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer

Tja, valt hier nog enig redelijk argument tegen in te brengen...
Het pijnlijke is dat zonder al die blauwe onzin je kennelijk tussen de 15 en 20 fps extra haalt in MP. Good f*cking job DICE.
Verwijderd
Lijkt mijn systeem wel, behalve dat ik een HD5770 heb. Merk vooral dat de CPU het erg zwaar heeft; zelfs op 3.5GHz duik ik nog regelmatig onder de 30fps, wat gewoon erg lastig spelen is. Settings of resolutie omlaag gooien heeft geen enkele invloed, dus het is wel degelijk de CPU die bottleneckt.Deruxian schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:27:
Als je dus niet tegen framedrops kan, zul je moeten upgraden naar een quad-core.
Over die blauwe filter: waarom maken ze er niet gewoon een optie van? Zeker als het echt zo'n performance boost kan geven... Het is niet dat je voordeel hebt met of zonder filter, maar gewoon een kwestie van smaak.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 13:32 ]
Heb een GTX570 sli en zit op ultra 80-120 FPS.
Echter vind ik het spel mooier en lekkerder lopen met v-sync aan. (tearing ect)
V-sync kapt het op 60FPS (monitor 60hz). maar kwa beleving voelt het lekkerder.
Een 23" monitor met 1920x1080 (dus 16:9) en ik vind al dit gehuil hier om 16:10 echt zo overdreven... gaat nergens over gewoon; ik zie meer dan genoeg op mn monitor >_>
@m249 met foregrip, holo en silencer;
Aek+ kobra+foregrip+ heavy barrel
F2000 " "
m16a3 " "
^Allemaal fijne loadouts om mee te spelen imho, als je een beetje skills hebt win je meestal wel,
het probleem is alleen dat de a91 bijv mensen *soms* sneller neermaait omdat je accuracy
(naar mijn beleving) een stuk groter is; je raakt gewoon meer kogels op mid range,
waar je dus een magnum. 44 (zonder scope)
heerlijk kan gebruiken om even snel de engineer te surpressen en flanken of gewoon neerschieten ermee...
Nog iets; gebruik smoke als assault in maps als seine crossing/metro,
het is echt ongeloofelijk handig om zo achter de enemy lines te komen
en als je ermee leert mikken is het net als een shotgun (weliswaar met 1 kogel en niet 20,
de spread is iets waar je een beetje gewend aan moet raken;
hij heeft meestal een lichte afwijking naar links, als je aan deze dingen gewend raakt kan ik je garanderen dat je makkelijk 3/4 campers in een kamer neermaait....
Dit spel is eigenlijk zo verrekte makkelijk om te spelen en kd/r van tenminste 1.5 te halen en een sp/m van 600+ dat ik maar ben gaan knifen gewoon zodat het iets meer.. challenging is; als je iedereen gewoon neermaait met je gun is het gewoon te makkelijk; van 20m afstand zigzaggen, cover gebruiken en dan bijna assasins-creed style iemand knifen is gewoon wat dit spel zo geweldig maakt (imho), het *team* aspect is vaak ook.. overrated; je kan best winnen op een 64 server als je maar 1!!! goede squad hebt, als je dit niet hebt heb je bijna bij voorbaat al verloren...
Zonder die blauwe tint ziet BF3 nog steeds een stuk beter uit dan de meeste, zo niet alle, hedendaagse shooters.DanielWW2 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:24:
[afbeelding]
Het pijnlijke is dat zonder al die blauwe onzin je kennelijk tussen de 15 en 20 fps extra haalt in MP. Good f*cking job DICE.
Hoe weet je dat btw: dat je 15-20 fps extra zou halen zonder de blauwe tint?
Buffalo77 | Pokemon Unite
Lol, bf3 is zo makkelijk als de teams het toelaten. Het klinkt alsof je eens wat servers moet proberen met serieuze tegenstand. Probeer die knife run eens op AnR zou ik zeggen.revivespirit schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:21:
Dit spel is eigenlijk zo verrekte makkelijk om te spelen en kd/r van tenminste 1.5 te halen en een sp/m van 600+ dat ik maar ben gaan knifen gewoon zodat het iets meer.. challenging is; als je iedereen gewoon neermaait met je gun is het gewoon te makkelijk; van 20m afstand zigzaggen, cover gebruiken en dan bijna assasins-creed style iemand knifen is gewoon wat dit spel zo geweldig maakt (imho), het *team* aspect is vaak ook.. overrated; je kan best winnen op een 64 server als je maar 1!!! goede squad hebt, als je dit niet hebt heb je bijna bij voorbaat al verloren...
Tegen een goed georganiseerd team begin je helemaal niets in je eentje in BF3, hoe goed je ook bent.
Verwijderd
Ik had het over framedrops onder de 30fps, dat is écht heel goed merkbaar. Mikken is daardoor gewoon een stuk lastiger. Rond de 35fps lukt het al een heel stuk beter, maar ideaal blijft 60fps. Daarboven voegt het weinig toe.mukkel schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:32:
FPS zegt niet altijd alles.
Heb een GTX570 sli en zit op ultra 80-120 FPS.
Echter vind ik het spel mooier en lekkerder lopen met v-sync aan. (tearing ect)
V-sync kapt het op 60FPS (monitor 60hz). maar kwa beleving voelt het lekkerder.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Forum waar die file tweaker vandaan kwam.ronalddus schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:30:
[...]
Zonder die blauwe tint ziet BF3 nog steeds een stuk beter uit dan de meeste, zo niet alle, hedendaagse shooters.
Hoe weet je dat btw: dat je 15-20 fps extra zou halen zonder de blauwe tint?
Ze hebben echt al de meest gestoorde dingen gedaan in een paar dagen.
Voorbeeld:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Z5gXA0PxLDQ]
Verder zorgt de fix er wel voor dat je een enorm voordeel hebt tegenover mensen die het niet hebben. Dit omdat je daadwerkelijk contrast en kleur hebt en geen blauwe fog die je zicht verminderd. Het grootste probleem komt denk ik nog. Die file tweaker is nu min of meer beschikbaar voor iedereen en DICE heeft een monsterlijke f*ck up gemaakt. Vrijwel alles in BF3 blijkt/is clientside en niet serverside. Je kan gewoon de wapen files openen en de recoil van een wapen op 0.0 zetten, damage verhogen, magazijncapaciteit van 10.000 kogels maken, suppressie uitzetten voor jezelf, lens glare uitzetten, spread op 0 etc en er lijkt totaal geen server side check te zijn.

Maar een cheater hoeft die file tweaker te bemachtigen en de cheat files te uploaden en BF3 is een gigantisch BS cheaterfeest.

Dat wordt gezelligDanielWW2 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:53:
[...]
Forum waar die file tweaker vandaan kwam.(die link ik liever niet, zie rest van de post)
Ze hebben echt al de meest gestoorde dingen gedaan in een paar dagen.
Voorbeeld:
[video]
Verder zorgt de fix er wel voor dat je een enorm voordeel hebt tegenover mensen die het niet hebben. Dit omdat je daadwerkelijk contrast en kleur hebt en geen blauwe fog die je zicht verminderd. Het grootste probleem komt denk ik nog. Die file tweaker is nu min of meer beschikbaar voor iedereen en DICE heeft een monsterlijke f*ck up gemaakt. Vrijwel alles in BF3 blijkt/is clientside en niet serverside. Je kan gewoon de wapen files openen en de recoil van een wapen op 0.0 zetten, damage verhogen, magazijncapaciteit van 10.000 kogels maken, suppressie uitzetten voor jezelf, lens glare uitzetten, spread op 0 etc en er lijkt totaal geen server side check te zijn.![]()
Maar een cheater hoeft die file tweaker te bemachtigen en de cheat files te uploaden en BF3 is een gigantisch BS cheaterfeest.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Klopt, ik had ook een E6600 (op 3,25GHz) icm HD5770 maar dat liep niet echt lekker (op low!). Nu geupgrade naar een quad core i5 en het loopt allemaal een stuk beter. rond 60 fps op medium zonder AA, echt een stuk beter.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:30:
[...]
Lijkt mijn systeem wel, behalve dat ik een HD5770 heb. Merk vooral dat de CPU het erg zwaar heeft; zelfs op 3.5GHz duik ik nog regelmatig onder de 30fps, wat gewoon erg lastig spelen is. Settings of resolutie omlaag gooien heeft geen enkele invloed, dus het is wel degelijk de CPU die bottleneckt.
Als je dus niet tegen framedrops kan, zul je moeten upgraden naar een quad-core.
Over die blauwe filter: waarom maken ze er niet gewoon een optie van? Zeker als het echt zo'n performance boost kan geven... Het is niet dat je voordeel hebt met of zonder filter, maar gewoon een kwestie van smaak.
http://battlelog.battlefi...ickets-by-larmanostra-at/
Waarom zou je zo uberhaupt willen spelen, je ziet geen ene zak, behalve dan rode poppetjes
Maar hoe zie je het verschil tussen enemy en friendly dan?
Volgensmij snap je t niet helemaal, die vent is onzichtbaar voor de rest en heeft wallhack, wat wil je nog meer?mukkel schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:16:
Lol dat filmpje, dat ziet er toch niet uit.
Waarom zou je zo uberhaupt willen spelen, je ziet geen ene zak, behalve dan rode poppetjes
Maar hoe zie je het verschil tussen enemy en friendly dan?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Nee niet echt, hij is bezig met kleuren settings in bf3, iemand anders had alles al als night vision gemaakt en nog iemand had liggen klooien met RGB, was net een regenboog game.tobitronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:18:
[...]
Volgensmij snap je t niet helemaal, die vent is onzichtbaar voor de rest en heeft wallhack, wat wil je nog meer?
Wapen modificatie is niet zo makkelijk, er is geen documentatie van, alleen de maker van de tweaktool weet hoe het moet.
Op die fiets, zeg dat dan...tobitronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:18:
[...]
Volgensmij snap je t niet helemaal, die vent is onzichtbaar voor de rest en heeft wallhack, wat wil je nog meer?
Maar dan nog ziet het er niet uit.
"vroegah" met aimbots in MOH AA bleef het grafisch in iedergeval het zelfde
Cheaten is geen zak aan, ik snap niet dat mensen het doen.
Edit:
@ Hierboven dat dacht ik al, dat het alleen de kleuren waren. Zag ook geen verschil kwa team.
[ Voor 9% gewijzigd door mukkel op 30-09-2012 17:38 ]
Alleen de kleur is aangepast, de speler zelf is niet onzichtbaar.tobitronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:18:
[...]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Jeezus!DanielWW2 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:24:
[afbeelding]
Zonder colour grading in Metro ziet het er zoveel beter uit! Het had ietsje donkerder mogen zijn (donkerder, niet blauwer!), maar het verschil is echt duidelijk merkbaar. Vooral buiten op bijv Caspian mag het allemaal wel wat kleurrijker. Ook Wake Island ziet er echt veel te blauw uit!
YouTube: !!NEW!! BF3 Wake Island - BF1942 Wake Island Comparison[HD]
Wordt er bijna verdrietig van als ik zou hoe enorm sterk die blauwe waas is. En als het ook nog massive FPS eet, dan weet ik helemaal niet meer waar DICE was toen ze dit bedachten/
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Na de reset.fynrd1 schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:20:
Soms kom ik wel eens tegen dat iemand wordt gebant omdat hij een te hoge K/D heeft, kijken ze hier naar je alltime? of nadat je een reset hebt gedaan?
Verwijderd
Valt wel een detectie voor te bouwen hoorMeelobee schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:04:
[...]
Alleen de kleur is aangepast, de speler zelf is niet onzichtbaar.
Punkbuster is niet je van het, en er zijn public bots (zelfs tegen betaling / undetectable) te verkrijgen. Cheaten kan toch als iemand dat echt wilt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Alleen maakt PB ook screenshots en draaien ze scans van je gamefiles. Als ze iets vinden dan is het kick en dan ban via PBB.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:34:
[...]
Valt wel een detectie voor te bouwen hoorIn de tijd met Unreal tournament werd vaak een screenshot gemaakt en gestuurd naar de server. Een admin kan later besluiten of je terecht / onterecht bezig was.
Punkbuster is niet je van het, en er zijn public bots (zelfs tegen betaling / undetectable) te verkrijgen. Cheaten kan toch als iemand dat echt wilt.
Sta ik eindelijk eens flink bovenaan, heb een paar erg leuke unlocks vrijgespeeld, flikkert mijn verbinding eruit.
Alles weg.
$%@$%
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Die zijn gewoon opgeslagen.Snuffel schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:56:
Wat een k%$#@ zooi.
Sta ik eindelijk eens flink bovenaan, heb een paar erg leuke unlocks vrijgespeeld, flikkert mijn verbinding eruit.
Alles weg.
$%@$%
Wat een kut excuus. Je wil toch dat je game de echte omgeving evenaart... Seine is toch ook niet blauw. Het is daar meer geel.DanielWW2 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:24:
[afbeelding]
Maar hoe haal je die filter weg? Ik zag gister ook een filmpje over BF3 zonder blauwe filter. Wil graag weten hoe dat gedaan is. Lijkt een stuk meer op BF2 op die manier. Een stuk beter dus.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Punten wel, speciale ribbons e.d. niet.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je krijgt alleen de ace ribbon, uitspelen/win ribbon en MVP ribbon niet. Dat valt mee.
Het is supersimpel om te doen. Het is een kwestie van een paar files vervangen. Er word alleen nog wel aan gewerkt omdat de AK mappen nog niet kunnen en op sommige mappen er nog een effect aangezet moet worden. Het probleem is alleen dat je zeer waarschijnlijk op een PB kicklijst word gezet.rickyy schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:01:
[...]
Wat een kut excuus. Je wil toch dat je game de echte omgeving evenaart... Seine is toch ook niet blauw. Het is daar meer geel.
Maar hoe haal je die filter weg? Ik zag gister ook een filmpje over BF3 zonder blauwe filter. Wil graag weten hoe dat gedaan is. Lijkt een stuk meer op BF2 op die manier. Een stuk beter dus.

Kijk, een van de mods begrijpt het dus wel. Nu kijken of Alan Kertz wel naar hem luistert of dat hij zijn kop zo ver zijn reet in heeft geduwd dat zelfs de battlelog mods er niet meer bij kunnen om te communiceren.
En nu maar hopen dat BF3 morgen nog speelbaar is. Ben al een genie tegengekomen die even een no suppression hack heeft geüpload.

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-09-2012 21:51 ]

- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Alleen jammer dat die moderator het weer over FXAA injectors heeft terwijl het grote probleem hier geen injector is maar het aanpassen van client gamefiles. Dat is wel iets anders dan een paar variabelen injecten in DirectX.DanielWW2 schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:11:
[afbeelding]
Kijk, een van de mods begrijpt het dus wel. Nu kijken of Alan Kertz wel naar hem luistert of dat hij zijn kop zo ver zijn reet in heeft geduwd dat zelfs de battlelog mods er niet meer bij kunnen om te communiceren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://www.mordorhq.com/s...lor-Correction-Fix/page23
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Verwijderd
Tja, over smaak vant niet te twisten.DanielWW2 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:30:
[...]
Zeker weten dat er geen steekje bij je los zit?
Je kan de blauwe gloed ook gewoon een stijlkeuze noemen, DICE heeft wat mij betreft die artistieke vrijheid. Het stoort me geen seconde, het geeft lekker een bedrukte/gloomy sfeer aan de maps wat bij mij denk ik wel meehelpt om ingezogen te worden in BF3.
Maar goed, smaken verschillen, ik ga in elk geval niet met die gamefiles rommelen, deze tool zal wel snel op de PB lijst komen en aangezien PB ook met terugwerkende kracht alsnog het gebruik kan detecteren, ook al gebruik je het later niet meer is me ies te groot risico.
In die trant, ik moet toch al wel zo verschrikkelijk veel hackusation reports aan de broek hebben afgaande op hoevaak in de chat voorbij komt dat ze me gaan reporten. Hoe gaan EA/DICE daar feitelijk mee om? Zouden ze er uberhaubt nog naar kijken als iemand al 10+ keer is gereport?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Waky wakeup.Tsurany schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:12:
Pff tis veel te vroeg. Heb over het woordje "other" heen gelezen in de tweede zin. Ik ga wel weer terug naar de koffie automaat tot ik wel wakker ben.
En die kleuren kunnen mij wel wat schelen ja. Speel op ultra dus dan mogen de kleuren ook wel deugen. Het gaat alleen wel wat verder dan puur de kleur. Er word ook massaal fog uitgezet die je zicht totaal verpest en die kennelijk heel veel frames kost om te renderen.

DICE heeft eigenlijk gewoon een bende gemaakt van de afronding van BF3 en dat word nu duidelijk. Hoe bedoel je clientside hitreg en clientside damage calculation zonder servercheck is een goed idee. Ja dat hebben ze echt gedaan.

En dit is hoe B2K er ongeveer uit had moeten zien.
Alborz DICE

Modded:

Ik speel op unranked servers en zonder punkbuster,en die blauwe rotzooi hoef ik niet,en nee ik gebruik hem niet om mijn fov of wat dan ook te veranderen,ik gebruik het alleen om de kleuren wat echter te doen lijken, en mocht ik wel een ban krijgen dan jammer,volgende maand komt medal of honor en dan heb ik weer een nieuwe uitdaging,na die 100 sterren komt er niets meer wat ik zeer jammer vind.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:47:
Sjonge jonge, die kleuren maken nogal wat los hier.
Je kan de blauwe gloed ook gewoon een stijlkeuze noemen, DICE heeft wat mij betreft die artistieke vrijheid. Het stoort me geen seconde, het geeft lekker een bedrukte/gloomy sfeer aan de maps wat bij mij denk ik wel meehelpt om ingezogen te worden in BF3.
Maar goed, smaken verschillen, ik ga in elk geval niet met die gamefiles rommelen, deze tool zal wel snel op de PB lijst komen en aangezien PB ook met terugwerkende kracht alsnog het gebruik kan detecteren, ook al gebruik je het later niet meer is me ies te groot risico.
In die trant, ik moet toch al wel zo verschrikkelijk veel hackusation reports aan de broek hebben afgaande op hoevaak in de chat voorbij komt dat ze me gaan reporten. Hoe gaan EA/DICE daar feitelijk mee om? Zouden ze er uberhaubt nog naar kijken als iemand al 10+ keer is gereport?
DanielWW2
Waky wakeup. (zat al om 9.00 in de collegezaal)
En die kleuren kunnen mij wel wat schelen ja. Speel op ultra dus dan mogen de kleuren ook wel deugen. Het gaat alleen wel wat verder dan puur de kleur. Er word ook massaal fog uitgezet die je zicht totaal verpest en die kennelijk heel veel frames kost om te renderen. (dat is dus het 15 a 20 frames stuk, niet de kleuren zelf)
DICE heeft eigenlijk gewoon een bende gemaakt van de afronding van BF3 en dat word nu duidelijk. Hoe bedoel je clientside hitreg en clientside damage calculation zonder servercheck is een goed idee. Ja dat hebben ze echt gedaan.
Speel ook op ultra met 2x6970 op een 27 inch dus die fog doet mij niet zoveel,maar de kleuren wel en daar zijn ze dus goed de fout ingegaan,ik zou die er ook niet uit halen op bazaar dan is het voordeel voor mij te groot en meer kills dan dat ik nu al heb.
[ Voor 25% gewijzigd door beta-ark op 01-10-2012 12:32 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Die fog is meer het principe van dat het zoveel kost. Mijn 7950 oc kan BF3 op ultra ook gewoon aan maar er zijn genoeg mensen waarvan de PC het niet aankan waarna ze alle settings omlaag moeten zetten. En als niemand die fog zou hebben dan had ook niemand een voordeel. Je krijgt dan denk ik wel meer gevechten op range waar wapens zoals de AK-74M toch een licht voordeel hebben. Dat zou ook wel eens leuk zijn aangezien het meestal M16A3 of nu M416 en M16A3 is.beta-ark schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:24:
Speel ook op ultra met 2x6970 op een 27 inch dus die fog doet mij niet zoveel,maar de kleuren wel en daar zijn ze dus goed de fout ingegaan,ik zou die er ook niet uit halen op bazaar dan is het voordeel voor mij te groot en meer kills dan dat ik nu al heb.dus ik ga het nu ook gewoon op ranked servers gebruiken zie wel wat er van komt.

Oh en vandaag komt er kennelijk een PB update aan.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2012 13:08 ]
Dat is je goed recht natuurlijk en smaken verschillen. Overigens, dat bepaalde unlocks of sterren uitdagingen zijn daar kan ik echt niets van begrijpen. Dat is hoofdzakelijk een kwestie van uren maken.beta-ark schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:24:
Ik speel op unranked servers en zonder punkbuster,en die blauwe rotzooi hoef ik niet,en nee ik gebruik hem niet om mijn fov of wat dan ook te veranderen,ik gebruik het alleen om de kleuren wat echter te doen lijken, en mocht ik wel een ban krijgen dan jammer,volgende maand komt medal of honor en dan heb ik weer een nieuwe uitdaging,na die 100 sterren komt er niets meer wat ik zeer jammer vind.
De uitdaging is toch om het potje wat je speelt te winnen en mvp te worden? Als dat te makkelijk wordt, pak je toch gewoon servers met nóg betere spelers/minder ticketcount etc? Om van andere mensen te winnen die veel beter zijn, moet je zoveel meer doen. Zelf is het mijn doel om consequent te kunnen winnen van de boys van EYE, Epsilon, 2fat/redbyte etc. Dat gaat nooit gebeuren, maar zolang ik elke keer maar ietsiemini dichterbij kom ben ik een blij man en heeft BF3 nog zat uitdaging komende tijd!
De fog helemaal verwijderen is gewoon cheaten, dat geeft je een onoverkomelijk voordeel ten opzichte van mensen die wel met fog spelen. Die fog zit er natuurlijk in by design, anders komen die bushwookies helemaal niet meer van hun plek met de 12x ballistic...DanielWW2 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:59:
Die fog is meer het principe van dat het zoveel kost. Mijn 7950 oc kan Bf3 op ultra ook gewoon aan maar er zijn genoeg mensen waarvan de PC het niet aankan waarna ze alle settings omlaag moeten zetten. En als niemand die fog zou hebben dan had ook niemand een voordeel. Je krijgt dan denk ik wel meer gevechten op range waar wapens zoals de AK-74M toch een licht voordeel hebben. Dat zou ook wel eens leuk zijn aangezien het meestal M16A3 of nu M416 en M16A3 is.(variatie word zo moeilijk als je twee geweldige wapens hebt om uit te kiezen)
Plus, als de afstanden echt zo groot worden dat de AK het kan winnen van de M16/M416, is de AN-94 of de G3A3 een betere optie.
Een fijn alternatief voor de M416 an de M16 is de AUG. Alle aiming voordelen van de M416 (lage recoil en firerate) maar de snelste bullet velocity van alle assault rifles. Dan hoef je vrijwel niet meer targets te 'leaden' maar schiet je waar je op mikt en is doet TTK op afstand, door de hogere accuracy, bijna niet onder voor de M16A3.
Verwijderd
Natuurlijk is het cheaten als je het nu weghaalt, maar als DICE het uit de game zou slopen heeft iedereen er evenveel voordeel van. Dat blauwe filter kun je dan optioneel maken, zodat iedereen zelf kan kiezen wat 'ie het beste vindt. Probleem opgelost!
Wel leuk om te zien dat iemand uit de community het toch voor elkaar heeft weten te krijgen om de gamefiles aan te passen. Als DICE vanaf dag 1 modtools had geleverd, was dat waarschijnlijk niet gebeurt en zaten we nu ook niet met het risico dat mensen zelf de wapens aan kunnen passen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik zeg de fog helemaal verwijderen voor iedereen. Dan is het geen cheat meer...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:25:
De fog helemaal verwijderen is gewoon cheaten, dat geeft je een onoverkomelijk voordeel ten opzichte van mensen die wel met fog spelen. Die fog zit er natuurlijk in by design, anders komen die bushwookies helemaal niet meer van hun plek met de 12x ballistic...
Plus, als de afstanden echt zo groot worden dat de AK het kan winnen van de M16/M416, is de AN-94 of de G3A3 een betere optie.De recoil van de M416 an M16 zijn zo eenvoudig te compenseren dat een AK vrijwel nooit de beste keus is.
Ik heb helemaal geen files geïnstalleerd staan en ik ben dat ook niet van plan omdat ik geen zin heb in een ban. Verder blijven die wookies er echt wel zitten met hun scope of er nou wel of geen fog is. Zonder die fog en met fatsoenlijke kleuren zou je ze alleen veel makkelijker kunnen zien omdat er dan daadwerkelijk contrast en een fatsoenlijk zich is. Zelfs zonder die achterlijke lens glare die er nu in BF3 zit zal je ze dan makkelijk zien. Voor de echte range is de AN-94 natuurlijk de koning van de assault's maar de AK is gewoon cool dammit.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2012 13:41 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Edit: Als die Fog echt zo veel frames slurpt als word gezegd, zou het (optioneel) uitzetten er van een gigantische nieuwe stroom van spelers kunnen veroorzaken. Mensen die het fatsoenlijk kunnen spelen op wat oudere hardware
[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 01-10-2012 14:23 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Die fog ziet er niet alleen voor estetische redenen maar ook voor de gameplay. Nu durven/kuinnen mensen nog te lopen en loont snipen niet zo heel erg veel. Met oneindig zicht ligt echt driekwart van de spelers te campen, ook al zie je ze wel, daar wordt de gameplay niet bepaald sneller en/of leuker op.DanielWW2 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:40:
[...]
Ik zeg de fog helemaal verwijderen voor iedereen. Dan is het geen cheat meer...
Ik heb helemaal geen files geïnstalleerd staan en ik ben dat ook niet van plan omdat ik geen zin heb in een ban. Verder blijven die wookies er echt wel zitten met hun scope of er nou wel of geen fog is. Zonder die fog en met fatsoenlijke kleuren zou je ze alleen veel makkelijker kunnen zien omdat er dan daadwerkelijk contrast en een fatsoenlijk zich is. Zelfs zonder die achterlijke lens glare die er nu in BF3 zit zal je ze dan makkelijk zien. Voor de echte range is de AN-94 natuurlijk de koning van de assault's maar de AK is gewoon cool dammit.
De lens glare zoals hij nu is, is wellicht een tikkelje overtrokken, maar wat mij betreft de uitvinding van de eeuw. Scheelt een hele hoop snipers uit mijn eigen team die achterin de spawn liggen, dé ergenis wat mij betreft wat betreft spelers.
Mwhah de maximum range van snipers is 3250m, wat op sommige maps al kan worden gehaald (Al moet je dan wel een medespeler hebben op het andere team die op een specifieke locatie gaat staan om zo ver mogelijk van jouw weg te zijn). Imho mag er best wel enige fog zijn, maar op heldere maps midden in de woestijn hoort geen waas over het land te hangenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Die fog ziet er niet alleen voor estetische redenen maar ook voor de gameplay. Nu durven/kuinnen mensen nog te lopen en loont snipen niet zo heel erg veel. Met oneindig zicht ligt echt driekwart van de spelers te campen, ook al zie je ze wel, daar wordt de gameplay niet bepaald sneller en/of leuker op.
De lens glare zoals hij nu is, is wellicht een tikkelje overtrokken, maar wat mij betreft de uitvinding van de eeuw. Scheelt een hele hoop snipers uit mijn eigen team die achterin de spawn liggen, dé ergenis wat mij betreft wat betreft spelers.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 01-10-2012 14:35 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Op zich ben ik niet tegen de fog maar wel zoals die nu is juist omdat het een extra laag aan blauwe troep is. De meeste fog hangt namelijk niet in de open mappen maar juist in mappen zoals metro, bazaar en Seine waar je toch al geen enorme range hebt. Het is voornamelijk lelijk en voegt niet veel toe. Seine is bijvoorbeeld bewolkt zonder al die blauwe troep. Ja dat merken we.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Die fog ziet er niet alleen voor estetische redenen maar ook voor de gameplay. Nu durven/kuinnen mensen nog te lopen en loont snipen niet zo heel erg veel. Met oneindig zicht ligt echt driekwart van de spelers te campen, ook al zie je ze wel, daar wordt de gameplay niet bepaald sneller en/of leuker op.

Ik vraag me dan echt af wat voor snipers achter de spawn gaan liggen. Ik speel de laatste tijd veel Bandar desert en zie echt een enkeling ver naar achter trekken, ik vind het niet erg, het heeft mij al een marskman 2290 opgelevert, en als ik geen zin in ze heb dan raken ze me toch nietA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Mwhah, zelfs als fog optioneel word laat ik het aan staan. Je word echt niet opeens 200x zo goed door het uit te zetten. En je kan echt niet opeens super veel meer zien (Ik heb Metro al een keer modded geprobeerd op een PB-loze server). Die blauwe waas mag van mij echter wel een stuk minder worden (Zoals ik eerder al aangaf: Een slider net als bij Motion Blur).Jay-P schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:45:
Vloeken in de kerk misschien: Laat alles zoals het is. Fog als optie is geen optie want dan zet iedereen het natuurlijk uit. Lens glare, zon, ik vind het allemaal prima om eerlijk te zijn en erger me er ook niet aan. De blauwe filter als slider implementeren vind ik in heel deze discussie nog de enige reële optie en ik kan me best voorstellen dat mensen minder blauw en meer saturatie willen, maar niet dmv obscure tooltjes en ik hoop dan ook dat iedereen die die nieuwe tool in wat voor manier dan ook gebruikt zsm een ban aan hun broek krijgen. Hopelijk houdt DICE een keer voet bij stuk in plaats van continu te zwichten voor de forumwhiners,
Verwijderd
Dus? Zijn er hier dan mensen die met volle motion-blur spelen? Zeker als het echt 10+fps kost is het belachelijk dat je het niet uit kunt zetten. Er zijn genoeg mensen die die 10fps heel goed zouden kunnen gebruiken; "nadeel" is natuurlijk dat de mensen met een goede pc minder voordeel hebben.Jay-P schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:45:
Fog als optie is geen optie want dan zet iedereen het natuurlijk uit.
anders gewoon serverside laten bepalen a la arma 2, waar de viewdistance en hoeveelheid gras op de server bepaald wordt.
[ Voor 32% gewijzigd door haarbal op 01-10-2012 14:54 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Hier kan ik mij ook wel in vinden, en persoonlijk vind ik met wat blauw er toch wat mooier uit zien want heleaam uit maakt het soms ook weer lelijker.Jay-P schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:45:
Vloeken in de kerk misschien: Laat alles zoals het is. Fog als optie is geen optie want dan zet iedereen het natuurlijk uit. Lens glare, zon, ik vind het allemaal prima om eerlijk te zijn en erger me er ook niet aan. De blauwe filter als slider implementeren vind ik in heel deze discussie nog de enige reële optie en ik kan me best voorstellen dat mensen minder blauw en meer saturatie willen, maar niet dmv obscure tooltjes en ik hoop dan ook dat iedereen die die nieuwe tool in wat voor manier dan ook gebruikt zsm een ban aan hun broek krijgen. Hopelijk houdt DICE een keer voet bij stuk in plaats van continu te zwichten voor de forumwhiners,
Ik speel voornamelijk Rush en daar zijn veel snipers in je eigen team gewoon killing voor de teamwinst. Vooral minder goede spelers hebben nogal de neiging dat zodra ze tegenstand krijgen ze in een reflex op afstand met de sniper proberen om 'wraak' te nemen.fynrd1 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:32:
[...]
Ik vraag me dan echt af wat voor snipers achter de spawn gaan liggen. Ik speel de laatste tijd veel Bandar desert en zie echt een enkeling ver naar achter trekken, ik vind het niet erg, het heeft mij al een marskman 2290 opgelevert, en als ik geen zin in ze heb dan raken ze me toch niet
Maar op conquest is ook weinig frustererender als mensen die rustig een kwartier op een berg in een hoekje kunnen wachten voor die éne kill..... Zowel als er door dood gaan als vlaggen verliezen omdat je met een sniper 0,0 support kan bieden op die afstand...
true, maar als eenmaal de fog weggehaald is krijg je de week erop weer iedereen die loopt te zeiken over OP air, het is allemaal niet zo simpel, voor HC mode (geen rode driehoekjes) zal dat ook weer andere consequenties hebben dan voor normal mode.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:50:
[...]
Dus? Zijn er hier dan mensen die met volle motion-blur spelen? Zeker als het echt 10+fps kost is het belachelijk dat je het niet uit kunt zetten. Er zijn genoeg mensen die die 10fps heel goed zouden kunnen gebruiken; "nadeel" is natuurlijk dat de mensen met een goede pc minder voordeel hebben.
Ha, ha, ha... inderdaad.... als ik gekilled word op een onschuldig plekje, bijvoorbeeld effe ammo bijtanken na het capturen van een vlag (crouch), door een recon, die overduidelijk (killcam!) 500 meter verderop op een berg zit... kan ik mezelf niet weerhouden om te chatten...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:04:
[...]
Ik speel voornamelijk Rush en daar zijn veel snipers in je eigen team gewoon killing voor de teamwinst. Vooral minder goede spelers hebben nogal de neiging dat zodra ze tegenstand krijgen ze in een reflex op afstand met de sniper proberen om 'wraak' te nemen.
Maar op conquest is ook weinig frustererender als mensen die rustig een kwartier op een berg in een hoekje kunnen wachten voor die éne kill..... Zowel als er door dood gaan als vlaggen verliezen omdat je met een sniper 0,0 support kan bieden op die afstand...
"hey, [nick],... really helping your team with that kind of sniping... need a tent up there???"
Krijg je leuke conversaties.. zo van: "Yeah, bring that tent and a BBQ and some beers!!!"
QFT !Jay-P schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:45:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dat is nog leuk, veelal zijn het van die ex-codspelertjes die meteen gaan schelden.DirtySanchez schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:25:
"hey, [nick],... really helping your team with that kind of sniping... need a tent up there???"
Krijg je leuke conversaties.. zo van: "Yeah, bring that tent and a BBQ and some beers!!!"
Campen als sniper in squadverband is trouwens wel leuk:
Je als sniper focussen en samen met je squad (Lui in een skypegesprek) samenwerken om flags te cappen. Ik op een hoog uitkijkpunt zitten en alles spotten/neerschieten wat ik op hun af zie komen. M'n squad constant achter rotsen wachten als er iemand op flankde
Verwijderd
Wat ik tegenwoordig ook leuk vind om te doen, werkt vooral goed op Rush, is vanaf een spawnbecon een paradrop te maken. Parachute snel open en dan C4 droppen terwijl je over de objective vliegt: they won't know what hit 'em
Overwatch, zoals Overwatch bedoeld is... niks mis mee.... je helpt je squad etc. ....D4NG3R schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Ik op een hoog uitkijkpunt zitten en alles spotten/neerschieten wat ik op hun af zie komen. M'n squad constant achter rotsen wachten als er iemand op flankde.
Dus,... jij bent het die me spot als ik weer eens verrast wordt door een Engi die 'leek alsof hij wist waar ik vandaan kwam!!!'
Ik ben vrij nieuw in Multiplayer FPS, maar kan me goed voorstellen dat het geen ruk meer aan is als iedereen loopt de kloten in zijn files (ronduit cheaten als je wapen specs edit), zoals die gast in Metro etc. Hoop niet dat het die kant op gaat,... In de dagen van de M26 MASS bug, heb ik ook maar weer wat meer TV gekeken....
En nog boos worden ook als je ze wees op het 'M26 glitchen'... "hey you,... [nick] bit of a pussy using that M26 aren't you...!" kwamen ze terug met "Shut up,... It's in the game...."... ik weer "Yeah,... but youre still a pussy!!!!!!!!!" ha, ha, ha,.. ik vermaak me soms meer met de chat dan met het spel...
Of de klassieker (hoop DanielWW2 niet op z'n tenen te trappen, schijnt een voorkeur voor Duitsers te hebben...) in de chat:
Ik vraag : "Hi guys!, are there any Germans in here?"
Als antwoord terug "Yes,... we are Germans, you too???!"
Ik terug: "I HATE GERMANS!!!!!!"
ha, ha,.. we zouden een topic moeten starten over hilarische chatsessies...
.
Nu gebruik ik het wel vooral om de enemy chopper neer te halen, misschien de damage ervan tegen tanks en ander rollend materiaal verminderen na een zeer lange afstand ofzo zodat de tanks er niet teveel last van hebben.
Imho zouden TV's gewoon niet een basis in moeten kunnen, net als dat je geen mortar kan deployen binnen je basis. Ik ben eerlijk: Ik heb vaak genoeg een TV missile op een stilstaande heli geschoten. Maar als ik doorheb dat er harde baserape voorkomt stop ik snel. Unlimited range moet je natuurlijk ook niet doen, maar het mag van mij op elke map wel wat langer wordenbrechts schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:22:
Is er hier iemand die ook vindt dat de TV-missile op de AK maps een groter bereik mag krijgen? De range ervan is hetzelfde als op de vanilla maps (omdat ze daar niet willen dat je de enemy base kan raken vanaf je eigen deployment), maar ik vind het bereik ervan te kort op AK maps, ze zouden best wat verder mogen vliegen daar.
Nu gebruik ik het wel vooral om de enemy chopper neer te halen, misschien de damage ervan tegen tanks en ander rollend materiaal verminderen na een zeer lange afstand ofzo zodat de tanks er niet teveel last van hebben.

Vervelend idd. Is het mogelijk om servers te blacklisten? Of kijk ik stom over de optie heen.hardcoresmurf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:25:
dafuq, word ik gekicked van een Frans server omdat ik uit Nederland kom.
[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 01-10-2012 16:27 ]
Overigens vind ik de 'real life' kleuren zoals hier en op Youtube gepost wel een beetje hit-and-miss: sommige maps knappen er echt zichtbaar van op (Seine, Metro, Kaspian, Wake). Anderen doen me meer denken aan van die acute oogbal-rot veroorzakende HDR-"foto's" die tegenwoordig - helaas - helemaal de shiznit zijn, en zijn imo. in originele staat een heel stuk beter ondanks (of dankzij) die blauwe waas (zoals de overige B2K-maps).
---
New Premium exclusive Assignments tied to 5 new weapon camos are now available in the game for all of our Premium members. You can view these on the Assignments section here on Battlelog. The Assignments and camos are:
L852 Specialist
OBJECTIVES
100 kills with the L85A2
50 headshots with the L85A2
15 Assault Rifle Ribbons
Reward: L85A2 Berkut weapon camo
LSAT Specialist
OBJECTIVES
100 kills with the LSAT
25 kills with the M224 Mortar
15 Suppression Ribbons
Reward: LSAT Digital Woodland weapon camo
MTAR Specialist
OBJECTIVES
100 kills with the MTAR-21
10 pieces of enemy equipment destroyed with the EOD Bot
15 Anti Vehicular Ribbons
Reward: MTAR Woodland Oak weapon camo
SKS Specialist
OBJECTIVES
100 kills with the SKS
25 kill assists with the laser designator
15 accuracy ribbons
Reward: SKS Desert Stripe weapon camo
UMP-45 Specialist
OBJECTIVES
50 kills with the UMP-45 as Assault
50 kills with the UMP-45 as Support
50 kills with the UMP-45 as Engineer
50 kills with the UMP-45 as Recon
Reward: UMP-45 Berkut weapon camo

Heb nog nooit ook maar één keer van wapen camo's gebruik gemaakt (ook niet van de verschillende soldier outfits, trouwens). Zou ook graag eens wat anders willen zien, maar zoals gezegd, dat zal wel weer een hoop gepiep geven van de non-Premium spelers. Bovendien is dit geheel in lijn met het Premium Extra Content-totaalplaatje (op het allerlaatst effe snel wat in elkaar flansen en voila, promise fulfilled). Aan de andere kant: ik heb Premium genomen primair vanwege het gemak (één transactie, vervolgens alle DLC alleen nog maar hoeven downloaden) en in (veel) mindere mate vanwege het kostenplaatje (ben uiteindelijk een beetje gunstiger uit dan wanneer ik alles los had gekocht koopt). En uiteraard vanwege het über-fancy Premium schilmesje
---
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Why y hate on Germans. Niet cool, niet cool.DirtySanchez schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:04:
[...]
Of de klassieker (hoop DanielWW2 niet op z'n tenen te trappen, schijnt een voorkeur voor Duitsers te hebben...) in de chat:
Ik vraag : "Hi guys!, are there any Germans in here?"
Als antwoord terug "Yes,... we are Germans, you too???!"
Ik terug: "I HATE GERMANS!!!!!!"
Het probleem zit hem in dat ze 67 jaar na dato nog steeds systematisch beschuldigt worden van de holocaust en dat ze alleen WW2 hebben uitgelokt. Dit verklaard alleen niet waarom er ook een behoorlijke groep niet Duitsers gewoon meehielpen met joden vermoorden of als soldaat in het Duitse leger of SS. En dat de meeste Duitse burgers niet wisten dat de joden werden afgeschoten/vergast moge ook wel duidelijk zijn. Verder was een oneerlijke vrede zoals die van Versailles en de pure provocatiepolitiek van Frankrijk jegens Duitsland van de jaren 20 ook geen goed plan geweest. Zo lok je juist gekken uit de tent en gaan mensen daar naar luisteren...
Mee eens.agoNITE schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:42:
Weer camo's. Ik weet dat het extra gratis bonus content is, maar ik word wel enigzins flauw van de camo's. Zou liever eens wat andere dingen unlocken, desnoods een outfit ofzo. Wapens/unlocks zal het wel niet worden wegens OP geblaat van non-premiums (Or unterpremiums, as i like to call them)
Zelf gebruik ik camo's op wapens nauwelijks, eigenlijk alleen per ongeluk. De enige klasse waar ze misschien van nut zouden kunnen zijn is toch wel de sniper. Enkel wordt het nut daar 'verpest' door dat lampje (ook wel reflectie (ook in de diepste hoekjes in een tunnel (::damavand peak))).
Ik heb Premium inderdaad ook aangeschaft voor het gemak, misschien een klein beetje voor de iets lagere kosten tov alle DLC los aanschaffen. Maar ik heb die camo's inderdaad nog nooit aangeraakt.w00t00w schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:26:
Yay, nog meer camo's![]()
Heb nog nooit ook maar één keer van wapen camo's gebruik gemaakt (ook niet van de verschillende soldier outfits, trouwens). Zou ook graag eens wat anders willen zien, maar zoals gezegd, dat zal wel weer een hoop gepiep geven van de non-Premium spelers. Bovendien is dit geheel in lijn met het Premium Extra Content-totaalplaatje (op het allerlaatst effe snel wat in elkaar flansen en voila, promise fulfilled). Aan de andere kant: ik heb Premium genomen primair vanwege het gemak (één transactie, vervolgens alle DLC alleen nog maar hoeven downloaden) en in (veel) mindere mate vanwege het kostenplaatje (ben uiteindelijk een beetje gunstiger uit dan wanneer ik alles los had gekocht koopt). En uiteraard vanwege het über-fancy Premium schilmesje
Haha. Ja die lensflare enzo, kan geen camo tegen opSkydream schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:06:
[...]
Mee eens.
Zelf gebruik ik camo's op wapens nauwelijks, eigenlijk alleen per ongeluk. De enige klasse waar ze misschien van nut zouden kunnen zijn is toch wel de sniper. Enkel wordt het nut daar 'verpest' door dat lampje (ook wel reflectie (ook in de diepste hoekjes in een tunnel (::damavand peak))).
Die soldier outfit is toch echt wel de moeite waard, de default camo zie je in de meeste maps op tientallen meters al makkelijk. Het is te klote voor woorden dat het nog steeds niet geod onthouden wordt, maar het kan echt wel uit om een camo aan te passen aan de map. Urban of spec ops (berkut is voor de russen op bijvoorbeeld caspian border ook listig) scheelt op city maps zoveel deaths. Vaak als ik opmerkelijk vaak dood ga check ik even de camo en dan staat 'ie 9/10 keer weer op default.w00t00w schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:26:
Yay, nog meer camo's![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je vergeet desert khaki voor woestijnmappen en voor de russen is veteran chill. Voor de amerikanen is pratrooper beter en voor beide is er altijd good old army green. Die premium camo's vind ik niet goed werken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:43:
[...]
Die soldier outfit is toch echt wel de moeite waard, de default camo zie je in de meeste maps op tientallen meters al makkelijk. Het is te klote voor woorden dat het nog steeds niet geod onthouden wordt, maar het kan echt wel uit om een camo aan te passen aan de map. Urban of spec ops (berkut is voor de russen op bijvoorbeeld caspian border ook listig) scheelt op city maps zoveel deaths. Vaak als ik opmerkelijk vaak dood ga check ik even de camo en dan staat 'ie 9/10 keer weer op default.
Uiteraard, was ook maar een beperkte selectie als voorbeeld.DanielWW2 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:47:
[...]
Je vergeet desert khaki voor woestijnmappen en voor de russen is veteran chill. Voor de amerikanen is pratrooper beter en voor beide is er altijd good old army green. Die premium camo's vind ik niet goed werken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Zeker weten. Ik moet altijd lachen als ik mensen met spec ops zie lopen op een woestijnmap. Free kills en die kill is ook nog humaan te noemen. Met 40 graden in de woestijn zijn is al geen pretje, dan ook nog steeds moeten rennen, er schieten mensen op je en dan ook nog een zwart uniform. Heb medelijden met je character mensen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:48:
[...]
Uiteraard, was ook maar een beperkte selectie als voorbeeld.Punt was dat de juiste camo voor de juiste map wel degelijk voordeel op kan leveren.
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.