• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Snuffel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:20:
[...]

Dat is een keuze, en het hoeft ook niet, maar ik kwam erachter dat de gashendel dan alleen als aan-uit knop fungeert, terwijl het overduidelijk een potmeter is.
Daar moet je wat mee kunnen dus.
Dit probleem heb je overigens niet bij de heli, die bestuur ik namelijk ook met de joystick. Gashendel probleem is alleen met de jet, geloof een bf3 bug. Heb wel eens gezocht en er is geloof ik wel een oplossing, maar aangezien de jet mij toch niet ligt niet mee verder gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door mach2 op 27-09-2012 17:59 ]

Hallo

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Er is een nieuwe challenge aangekondigd die vrijdag van start gaat. Namelijk zoveel mogelijk punten scoren op een Tank Supperiority. Ze willen dus wat meer volk op die super saaie (eigen mening) gametype.

En waarom blijven de tellers van Wake Island op 0 staan? Speelt er dan echt niemand die map? http://battlelog.battlefi...-island-dog-tag-challenge
Zucht hopelijk stuurt logitech mij een nieuwe Logitech G35 op :(
Hij is kapot en nu speel ik BF3 met me oude creative fatility headset.
dat ding is zo zacht,licht en slechte mic pfff

Angelo NL / Global Cargo VTC

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Niks mis met een Fatal1ty als je het mij vraagt. Maarja, ik heb dan ook nog geen Tritton, Logitech of Sennheiser op mijn hoofd gehad :P

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pykow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:04:
Zucht hopelijk stuurt logitech mij een nieuwe Logitech G35 op :(
Hij is kapot en nu speel ik BF3 met me oude creative fatility headset.
dat ding is zo zacht,licht en slechte mic pfff
Mooi, dan horen we jouw gemopper ook een hoop zachter ;) Gelukkig voor jou en jammer voor ons zal je gauw weer een nieuwe hebben, Logitech kennende...

Specs

vinom schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:16:
Niks mis met een Fatal1ty als je het mij vraagt. Maarja, ik heb dan ook nog geen Tritton, Logitech of Sennheiser op mijn hoofd gehad :P
I haz Tritton. (HD510a)
Deze is nogal zwaar te noemen en omdat ze zo nodig leren earpads moesten leveren word je hoofd redelijk heet na verloop van tijd. Verder zijn de earcups veel te dun waardoor de headset pijnlijk tegen je oren drukt als je een bril draagt wat ik dus doe. Ik heb stukjes papier tussen de earpads en mijn oren zitten om dit te verminderen wat behoorlijk helpt. Het geluid is alleen wel awesome. Ik kan vrijwel elk wapen onderscheiden op range en close en dan ook nog eens de richting zeer goed bepalen. Oh en silencers helpen niet tegen mij. :+

Het merk zegt ook niet alles in ieder geval. Oke, ik ben blij met die van mij maar de volgende headset word denk ik toch een Sennheiser. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-09-2012 19:36 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

bvk schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:17:
[...]

Mooi, dan horen we jouw gemopper ook een hoop zachter ;) Gelukkig voor jou en jammer voor ons zal je gauw weer een nieuwe hebben, Logitech kennende...
Heb een mail gestuurd na ze met 2 foto's erbij, dus het zou mooi zijn anders kan ik weer 100 euro betalen voor een headset ;)
vinom schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:16:
Nee heeft weinig noise cancelation, middelmatige microphone.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pykow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:26:
Nee heeft weinig noise cancelation, middelmatige microphone.
Idd. Geluid is best goed voor zijn prijs, maar de microphone is inderdaad niet bijster goed te noemen.

Android developer & dürüm-liefhebber

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Ben eigenlijk heel blij met mijn Steelseries Siberia V2. Ik had ook een Logitech Fatal1ty, deze is een stuk beter én muziek is ook nog eens om aan te horen.

Verwijderd

Hallo, ik vroeg het me af, is er een server waar jullie samenkomen?
Ik speel vaak met een maat maar hij is voor maand naar het buitenland, ik speel nu veel TDM omdat ik alleen speel, maar als ik in groepje zit zou ik wat willen PTFOen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zojuist mijn eerste video online gezet.

YouTube: BF3 - Helicopter Destruction

Commentaar is altijd welkom.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Van de muziek word ik een beetje misselijk, maar wel nice kills :) Mag wel wat meer variatie in maps.

Steam/XBL: Avioto

• PilatuS
  • Niet online
Avioto schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:11:
Van de muziek word ik een beetje misselijk, maar wel nice kills :) Mag wel wat meer variatie in maps.
Het is ook niet echt mijn soort muziek maar vond het er wel bij passen. Ik maak nu een fimpje per map. Volgende wordt Badar Desert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in dat filmpje een hele tijd te wachten en het enige wat er gebeurt zijn tank vs air kills. Is dat nou alles? Zo moeilijk zijn die kills nou ook weer niet... Ik had gehoopt dat je iets ging laten zien wat spannend, interressant, knap of lucky was. Niet schot na schot tank vs heli... en dat zo lang. En met zulke muziek :X

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:49

Arfman

Drome!

Gisteravond leuk potje gespeeld op Armored Shield. Begon slecht, we werden constant door heli's geraped terwijl we nog maar 1 punt in bezit hadden (ik geloof D). Niemand IGLAde, dus net toen ik in de chat zei "IGLA those damn heli's" joinde CodeCaster :+
Met z'n tweeën de heli's weggevaagd, punt B ingenomen en toen ging het weer lopen bij ons team, uiteindelijk met 150 tickets verschil gewonnen oid. Heerlijk samenspel, thanks CodeCaster :)

Daarvoor nog even een potje Death Valley gespeeld en flink geoefend met de TV missile. Da's nog best lastig maar toch een paar heli's en tanks gewiped van de kaart, ongelooflijk hoeveel verschil 1 goed heliteam kan maken op de map.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:16:
Ik zit in dat filmpje een hele tijd te wachten en het enige wat er gebeurt zijn tank vs air kills. Is dat nou alles? Zo moeilijk zijn die kills nou ook weer niet... Ik had gehoopt dat je iets ging laten zien wat spannend, interressant, knap of lucky was. Niet schot na schot tank vs heli... en dat zo lang. En met zulke muziek :X
Niet alles is even moelijk en boeiend, dat weet ik ook wel. Maar jij schiet zeker iedere dag 2 heli's achter elkaar neer op meer dan 300 meter afstand met een tank terwijl je aangevallen word door een vliegtuig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:21:
[...]
Niet alles is even moelijk en boeiend, dat weet ik ook wel. Maar jij schiet zeker iedere dag 2 heli's achter elkaar neer op meer dan 300 meter afstand met een tank terwijl je aangevallen word door een vliegtuig ?
Als ik een hele ronde ga tankhoeren op Firestorm en in totaal maar twee helis afschiet met de unguided shell dan ben ik niet bepaald trots op mezelf nee. en ik ben echt geen bijzonder goeie speler, kan niet bijster goed mikken en spendeer ook nog eens niet heel veel tijd in tanks. Aangevallen worden door een vliegtuig is daarbij niet heel relevant: ik tendeer naar het volgas tankrijden en ijn grootste probleem op 300 meter is dus het gehobbel van de tank over het terrein.

Begrijp me goed: leuk voor je dat je wat helis neergeknald hebt, maar als ik een filmpje zie dan verwacht ik wat bijzonders. Iets spectaculairs. Zo'n schot dat je de base uitrijdt, over de weg richting de horizon een shell afvuurt en dan een headshot, een gewone kill, een vehicle destroyed en een double kill krijgt omdat je de helpiloot van het andere team in z'n oor schoot op 700 meter. Als je dát gebeurt dan is dat een woeste kill en zeker een filmpje waardig - ik vond mezelf érg tof dat rondje.
Maar op de afstand die je in dit filmpje laat zien helis raken is niet echt een uitdaging, zeker niet als ze langzaam en laag en rechtuit vliegen zoals de meesten doen. Dat is niet erg, en als je zo een paar kills in een filmpje hebt kan dat zeker het filmpje opleuken, maar een filmpje bestaande uit vier minuten lang niets anders dan niet bijzonder skillvolle of mooie kills (een paar uitzonderinggen daar gelaten) is natuurlijk wel wat aan de saaie kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:25
Arfman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:52:
Gisteravond leuk potje gespeeld op Armored Shield. Begon slecht, we werden constant door heli's geraped terwijl we nog maar 1 punt in bezit hadden (ik geloof D). Niemand IGLAde, dus net toen ik in de chat zei "IGLA those damn heli's" joinde CodeCaster :+
Met z'n tweeën de heli's weggevaagd, punt B ingenomen en toen ging het weer lopen bij ons team, uiteindelijk met 150 tickets verschil gewonnen oid. Heerlijk samenspel, thanks CodeCaster :)

Daarvoor nog even een potje Death Valley gespeeld en flink geoefend met de TV missile. Da's nog best lastig maar toch een paar heli's en tanks gewiped van de kaart, ongelooflijk hoeveel verschil 1 goed heliteam kan maken op de map.
Dat zie ik maar als te vaak, niemand die eens een IGLA/Stinger pakt als nodig is...

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Arfman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:52:

O+ Er waren iets van twintig mensen online in mijn Battlelog, waarvan zo'n negentien op TDM Noshaar. 8)7 Dus toen jou gejoind, en dat ging inderdaad wel lekker. :+
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:44:
[...]

Als ik een hele ronde ga tankhoeren op Firestorm en in totaal maar twee helis afschiet met de unguided shell dan ben ik niet bepaald trots op mezelf nee.
:+

De mooiste kills zijn toch wel die als een heli achter jou vliegt, jou spot en denkt dat jij hem niet hebt gezien. Helaas voor luchttuig rij ik altijd met de map helemaal uitgezoomd, dus zodra de heli z'n eerste raket afvuurt zie ik hem op de map. Dan ga ik vol gas achteruit zodat ik onder de heli terechtkom, en omdat de meeste piloten hard naar beneden duiken tijdens het bombarderen, komt 'ie vanzelf een keer voor m'n loop terecht.

Ik heb op de AK-maps ook erg veel last van het gehobbel, het kostte me onlangs zo'n vier schoten voordat ik een heli op deze manier uit de lucht had. :$

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:44:
[...]

maar als ik een filmpje zie dan verwacht ik wat bijzonders. Iets spectaculairs.
Te hoge verwachtingen, vond het een leuk filmpje. Niet afkeken want montages zegen niks, hoe skilled iemand is zie je alleen als iemand een full rondje opneemt inclusief alle fouten.

[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 28-09-2012 11:10 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

CodeCaster schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:55:
[...]

O+ Er waren iets van twintig mensen online in mijn Battlelog, waarvan zo'n negentien op TDM Noshaar. 8)7 Dus toen jou gejoind, en dat ging inderdaad wel lekker. :+
Jup, en dat we nog wonnen ook was leuk meegenomen. Ik heb serieus supergave potjes gehad waarbij ons squad een bepaald punt verdedigde (en daarin slaagde) en alhoewel we met 200 tickets verloren had ik toch meer fun dan wanneer ik in 64 player TDM terechtkom (alhoewel het een Conquest server is, yoo catch my drift). Teamplay is everything :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 10:30

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Kan iemand mij helpen met dit probleem?:

Telkens als ik een server in ga zijn al mijn vehicle settings gereset, wapensettings blijven staan. Dus telkens als ik een server inkom moet ik weer instellen dat mijn jet air radar, rocket pods en ecm heeft.

Heb de profile map in C:/ al eens weggegooit en opnieuw gesynct met de cloud maar dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:07:
[...]
Te hoge verwachtingen, vond het een leuk filmpje.
Dat is niet erg opbouwende kritiek. Hoe kunnen zijn volgende filmpjes nu beter worden als je geen verbeterpunten aanlevert?
CodeCaster schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:55:
De mooiste kills zijn toch wel die als een heli achter jou vliegt, jou spot en denkt dat jij hem niet hebt gezien. Helaas voor luchttuig rij ik altijd met de map helemaal uitgezoomd, dus zodra de heli z'n eerste raket afvuurt zie ik hem op de map. Dan ga ik vol gas achteruit zodat ik onder de heli terechtkom, en omdat de meeste piloten hard naar beneden duiken tijdens het bombarderen, komt 'ie vanzelf een keer voor m'n loop terecht.
in hoge reso speel je sowieso met de map uitgeklapt anders zie je geen fuck links onder in een pietluttig klein klotehoekje van je big ass scherm. Dus ik zie ook helis goed op de kaart. Er récht onder rijden is vaak niet handig - de gunner kan je daar pakken. Maar er volgas op af is wel beter dan er vandaan dus ik doe het meestal ook wel ongeveer zo - komt de heli niet voor m'n loop dan pakt m'n gunner hem wel, is het idee een beetje. Maar ik prefereer met de tank op andere landvoertuigen te jagen en de helis zijn kills of opportunity tenzij ik een spotter aan boord heb die ze paint.
Dat is mijn punt dus ene beetje. Het is geen kansloze troep, maar je hoeft echt geen 4 minuten hetzelfde te zien. Ik geef overigens geen mening over hoe goed hij zal zijn, daar ging het wat mij betreft niet over.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat het een beetje is; Heb heel veel rts games gespeeld op een aardig niveautje, en daar zijn replays bijzonder intressant. Je ziet hoe iemand speelt en wat voor keuzes hij maakt en daar kun je van leren.

Alle Bf3 filmpjes die ik zie zijn montages van 3-5 min waarin alleen maar kills gemaakt worden. Het is allemaal al eens langs gekomen, af en toe zie je inderdaad wat epic kills. Maar feitelijke zijn het allemaal fimpje van kijk-mij-nou-eens ownen. Ansicht niks mee maar het enige bf3 video materiaal wat ik kijk is op twitch bv Nics_DK hoe hij in een tank speelt. Zonder al zijn epic shots montages, die doe je toch niet na.

Wel leerzaam is te kijken naar welke vlag die rijdt en waar die zich postioneerd en hoe die reageert als die zelf de lul is.

Dis echt geen commentaar op de poster van het youtube filmpje, zoals ik al zei; leuk fimpje. Maar het is een beetje in lijn met de BF3 community; hard schreeuwen en ragen en zo graag die own naar voren brengen. Ik mis een beetje filmpjes waarvan je wat leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:16:
in hoge reso speel je sowieso met de map uitgeklapt anders zie je geen fuck links onder in een pietluttig klein klotehoekje van je big ass scherm. Dus ik zie ook helis goed op de kaart.
Ik heb maar 1650x1280 (of zoiets), daarbij neemt de map een kwart van m'n scherm in, dan mis ik helaas te veel. Ik klap 'm wel regelmatig uit, maar dan klopt de schaal weer niet meer als je 'm inklapt. Kost dus te veel tijd waarbij ik niet op , niet handig in hectische situaties.
Er récht onder rijden is vaak niet handig - de gunner kan je daar pakken. Maar er volgas op af is wel beter dan er vandaan dus ik doe het meestal ook wel ongeveer zo - komt de heli niet voor m'n loop dan pakt m'n gunner hem wel, is het idee een beetje. Maar ik prefereer met de tank op andere landvoertuigen te jagen en de helis zijn kills of opportunity tenzij ik een spotter aan boord heb die ze paint.
Nou ja, ik ga niet stilstaan onder de heli of op jacht naar heli's, maar zodra een heli mij ziet en 'ie is begonnen met schieten dan rij ik het liefst achteruit onder de op mij af duikende heli door. Omdat dat vaak niet verwacht wordt, krijg ik dan maar een of twee raketten op m'n dak, terwijl de piloot halsbrekende toeren moet uithalen om de heli te keren, waarbij ze dus vaak lekker laag langsvliegen.
Inderdaad. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:34:
het is een beetje in lijn met de BF3 community; hard schreeuwen en ragen en zo graag die own naar voren brengen. Ik mis een beetje filmpjes waarvan je wat leert.
Tja, daar kan ik niets anders dan je gelijk in geven. Vroeger was dit trouwens heel erg het geval bij de COD scene... niet dat ik wat wil insinueren, maar het geschreeuw is aardig erger geworden na BFBC2 :+
CodeCaster schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:37:
[...]
Ik heb maar 1650x1280 (of zoiets), daarbij neemt de map een kwart van m'n scherm in, dan mis ik helaas te veel. Ik klap 'm wel regelmatig uit, maar dan klopt de schaal weer niet meer als je 'm inklapt. Kost dus te veel tijd waarbij ik niet op , niet handig in hectische situaties.
De schaal van de uitgeklapte map kun je ook aanpassen met N heh :+
Mijn punt is vooral: ik heb wel altijd die grote map (die dan nog niet wezenlijk meer plek inneemt dan jouw map als hij klein is, dus ik zie gewoon alles nog) dus ik heb vrij goed overzicht. Ik heb dus op Bandar ook vaak als eerste in mijn squad door waar de vijandelijke mobart staat, waar een flankaanval gaat komen en, als hij niet van de linkermuisknop afblijft, waar de heli zit.
[...]
Nou ja, ik ga niet stilstaan onder de heli of op jacht naar heli's, maar zodra een heli mij ziet en 'ie is begonnen met schieten dan rij ik het liefst achteruit onder de op mij af duikende heli door. Omdat dat vaak niet verwacht wordt, krijg ik dan maar een of twee raketten op m'n dak, terwijl de piloot halsbrekende toeren moet uithalen om de heli te keren, waarbij ze dus vaak lekker laag langsvliegen.
Als ze zó laag vliegen dat je ze met de main gun kunt raken dan zijn het vaak niet de beste piloten, dus dan vliegen ze netjes recht en kun je ze buttboemen. Maar goeie piloten zullen, ook als jij volgas op ze afstormt, toch wel proberen boven je te blijven zodat je ze met de main gun niet raken kunt. Dus het werkt best wel eens, maar lang niet zo vaak en zelden bij goeie piloten.

Ik kan trouwens wel een post van mezelf aanhalen, de eerste avond dat we AK speelden had ik op een server een bug dat de heli door tank-hunter shells geraakt werd en er een explosie te zien was en ik in de TH een hitmarker kreeg maar de heli geen schade leed. En toen ik zelf vloog, ging ik voor een tankhunter stil hangen, wachtte tot hij mij schoot (en geen damage deed op mijn helitje) en boorde hem vervolgens vol raketjes.
Ik kom er niet achter dat de heli niet stuk gaat door tank shells door één of twee missertjes te hebben, maar gewoon zes of zeven solide voltreffers die geen schade deden. Dus de heli wegknallen met tankshells is op zich wel een meer-dan-ééns-per-ronde-iets als ik serieus aan het tank-lamen ga.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

Met helis pak je tanks die dit doen als volgt

Klim 100% verticaal voor 3-4 sec terwijl je laag boven de tanks hangt, vlieg naar achter voor 1-2 sec, neus naar benden en je hebt een perfecte shot, zelfs de gunner die erin zit zal je niet kunnen raken. Unload je missles en vlieg weer naar achter en herhaal dit.

Vrijwel geen enkele pilot vliegt naar achter want het is een onlogische gevoel, maar naar achter vliegen is een zeer goede tactiek. Unload missles en terwijl je reload vlieg je naar achter, op deze manier blijf je controle houden over de afstand . Vooral tegen MAA is dit een safe tactic.

Meeste tank chopper kills gebeuren omdat de pilot ze missles unload en over de tank heen vliegt, niet doen als je niet ge tank shelled wilt worden.

Wat jij zegt is idd hoe je het beste in een tank met een boze chopper kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
[...]

[...]

[...]

Het is juist hartstikke slim om richting de heli te rijden, hierdoor moet hij zijn hoek meer aanpassen(richting beneden) waardoor hij sneller naar je toe duikt en dus sneller bij de grond is waardoor hij minder rockets op je af kan vuren.

Tegen een goede piloot werkt dit niet echt, als iemand dat bij mij doet maak ik een halve draai en kom gelijk van de zijkant, met een nieuw salvo van 14 rockets op je dak. Maar tegen piloten die af en toe vliegen werkt het perfect.

Als ik merk dat me gunner goed is doe ik ook maar 1 salvo met raketten en blijf er vervolgens een paar seconde boven hoveren(uit de tank zijn range) zodat mijn gunner het af kan maken. En dan zie je de tank bestuurder hevig met zijn main cannon heen en weer zwiepen, where the fuck is he!?!?!

EDIT: wat je vooral niet moet doen trouwens is voor hem weg gaan rijden, hierdoor kan hij een 2e salvo afvuren in 1 run, and that my friend, you won't survive.

[ Voor 8% gewijzigd door Facenoise op 28-09-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik neem aardig vaak een tank.. Als een heli recht op me afkomt rijdt ik ook altijd naar voren en op het moment dat de heli boven me is draai ik naar links of rechts. Loopje 90Graden draaien en dan kun je hem aardig vaak uit de lucht knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:16:
in hoge reso speel je sowieso met de map uitgeklapt anders zie je geen fuck links onder in een pietluttig klein klotehoekje van je big ass scherm.
Je kan je minimap en health/ammo etc. ook een stuk naar het midden verplaatsen zodat het sneller in je blikveld zit. Erg praktisch want dan hoef je alleen je ogen te bewegen en niet je hoofd, scheelt tijd. :)

Overigens kan je je dan ook afvragen of zo'n big-ass scherm praktisch is voor een shooter als je dan ook nauwelijks vijanden opmerkt in de hoek van zo'n big-ass scherm.

Ik kijk elke seconde op de minimap, op TDM voor m'n gevoel nog vaker, situational awareness is key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:37:
[...]

Je kan je minimap en health/ammo etc. ook een stuk naar het midden verplaatsen zodat het sneller in je blikveld zit. Erg praktisch want dan hoef je alleen je ogen te bewegen en niet je hoofd, scheelt tijd. :)

Overigens kan je je dan ook afvragen of zo'n big-ass scherm praktisch is voor een shooter als je dan ook nauwelijks vijanden opmerkt in de hoek van zo'n big-ass scherm.

Ik kijk elke seconde op de minimap, op TDM voor m'n gevoel nog vaker, situational awareness is key!
Hoe verplaats je dat dan? Heb je misschien een linkje hoe? Ik gebruik namelijk een 30'' 2560x1600 en moet echt me blik van het midden afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:41:
[...]
Hoe verplaats je dat dan? Heb je misschien een linkje hoe? Ik gebruik namelijk een 30'' 2560x1600 en moet echt me blik van het midden afhalen.
Je kan het met een slider in de BF3 Settings editor (http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/) veranderen of handmatig in my documents/bf3/settings prof_save_profile

Standaard staat dit op:

GstRender.ScreenSafeAreaHeight 0.990000 (0 is zo hoog mogelijk, 1 zo laag mogelijk)
GstRender.ScreenSafeAreaWidth 0.99000 (1 is zover mogelijk in de hoeken, 0 overlap in het midden geloof ik)

Zelf geloof ik geloof ik 0.6 voor width maar zit niet thuis dus dat moet ik later even verifiëren. Voordelen: meer zicht in de uithoeken (vooral in voertuigen erg praktisch) en veel sneller zicht op de minimap of health/kogels zonder hoofd/oogbewegingen. (maar ik speel op 21" scherm, je moet zelf het een en ander proberen tot je hebt wat jou het beste ligt)

edit: foutje, bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-09-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:56:
[...]

Je kan het met een slider in de BF3 Settings editor (http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/) veranderen of handmatig in my documents/bf3/settings prof_save_profile

Standaard staat dit op:

GstRender.ScreenSafeAreaHeight 0.990000 (0 is zo hoog mogelijk, 1 zo laag mogelijk)
GstRender.ScreenSafeAreaWidth 0.99000 (0 is zover mogelijk in de hoeken, 1 overlap in het midden geloof ik)

Zelf geloof ik geloof ik 0.6 voor width maar zit niet thuis dus dat moet ik later even verifiëren. Voordelen: meer zicht in de uithoeken (vooral in voertuigen erg praktisch) en veel sneller zicht op de minimap of health/kogels zonder hoofd/oogbewegingen. (maar ik speel op 21" scherm, je moet zelf het een en ander proberen tot je hebt wat jou het beste ligt)
Als je nog ff jouw settings door kan geven stel ik dat zeer op prijs. Ben benieuwd of het makkelijker voor mij wordt, of dat ik het al te gewent bent, en alleen maar irritant ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:56:
[...]

Standaard staat dit op:

GstRender.ScreenSafeAreaWidth 0.99000 (0 is zover mogelijk in de hoeken, 1 overlap in het midden geloof ik)

Hmm,

In de settings editor heb ik onder Graphics de opties Screen HUD Width en Height, welke beiden allebei bijna helemaal naar rechts staan. Dit heb ik verder nooit aangepast. Vraag me ook af of dat het is.

Dat zou betekenen dat de HUD bijna helemaal onderaan zit, wat wel klopt. Het zou ook betekenen dat de HUD bijna in het midden van het scherm zit en dat klopt dan weer niet. Misschien is het aangeven van de width wel geinverteerd?

0 = meer naar het midden en 1 = meer default (links)?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedyjules07 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:14:
[...]

Hmm,

In de settings editor heb ik onder Graphics de opties Screen HUD Width en Height, welke beiden allebei bijna helemaal naar rechts staan. Dit heb ik verder nooit aangepast. Vraag me ook af of dat het is.

Dat zou betekenen dat de HUD bijna helemaal onderaan zit, wat wel klopt. Het zou ook betekenen dat de HUD bijna in het midden van het scherm zit en dat klopt dan weer niet. Misschien is het aangeven van de width wel geinverteerd?

0 = meer naar het midden en 1 = meer default (links)?
Je hebt gelijk, foutje van mij, ik pas het direct even aan. :) Maar die slider moet je wel hebben! :)

Je hud werkt symetrisch over de as va het midden, hoe dichter bij de nul, hoe dichter de linkerkant en de rechterkant van de hud bij elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik zit hier nog mooi op mijn 1440x900 19" scherm en alles ligt in mijn blikveld en ik zie alles. Het enige nadeel is dat op extreme range je minder snel mensen ziet maar daar schiet je toch vrijwel nooit op.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Not this again.... :)
Ik heb die dingen al een beetje naar het midden getrokken. En de map is altijd groot dus ik hoef niet ver tr draaien met m'n ogen - en ik zie veel :)
het probleem is niet dat het in de hoek zit, maar dat dat kaartje op hoge resolutie zo pietluttig klein is. In BF3 schaalt het interface niet op met je resolutie zoals in bijvoorbeeld COD wel het geval is. Dus hoge resolutie = kleine interface. En omdat je er wat verder vanaf zit dan van een 21" schermpje kan dat dus wel tegen je werken. Verder is een 30"scherm ideaal, om redenen die al meermaals tot kotsens toe herhaald zijn en we dus niet nóg een keer gaan uitkauwen.
Ik speel ook vooral op de minimap. Dat gaat uitstekend want ik kan niet mikken, heb slechte reflexen en zit vaak andere dingen te doen tijdens het gamen en kan desondanks zonder al te veel moeite een MVP ribbon scoren als ik me opnaai.
DanielWW2 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:21:
[...]
Ik zit hier nog mooi op mijn 1440x900 19" scherm en alles ligt in mijn blikveld en ik zie alles. Het enige nadeel is dat op extreme range je minder snel mensen ziet maar daar schiet je toch vrijwel nooit op.
Die schiet ik dus juist. Bipod onder m'n M39 of M60 en headshotten die nitwits.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:28:
[...]
Verder is een 30"scherm ideaal, om redenen die al meermaals tot kotsens toe herhaald zijn en we dus niet nóg een keer gaan uitkauwen.
= jouw mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 09:03
Wat wordt Aftermath vet!! De Premium Video 4: Exclusive Aftermath Footage is er!
Ook de Armored Kill Strategy Guide is online..

[ Voor 23% gewijzigd door Sinus_rhythm op 28-09-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:28:
[...]
Die schiet ik dus juist. Bipod onder m'n M39 of M60 en headshotten die nitwits.
Laten we jouw statement bmt de ideale schermgrootte maar een mening noemen. :)

Maar als je op zulke afstanden zit dat Daniel jou niet kan zien maar jij hem wel, en dat uitsluitend door de resolutie komt, dan hebben we het wel over hele serieuze lange afstanden en dan is het snell headshotten op dergelijke afstanden met een M60 nog een behoorlijk indrukwekkende prestatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ach, wat is schermgrootte .. ik draai op 3 24" monitoren (Eyefinity) op 5780 x 1200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:20:
[...]
Laten we jouw statement bmt de ideale schermgrootte maar een mening noemen. :)
Ik werd het spuugzat telkens te moeten verdedigen waarom een groot scherm fijn is, zeker in dit topic, dus ik heb mijn mening gewoon tot feit verheven zodat er geen discussie meer over kan zijn en we door kunnen met on-topic gebabbel. En kijk eens hoe goed het werkt :+
Maar als je op zulke afstanden zit dat Daniel jou niet kan zien maar jij hem wel, en dat uitsluitend door de resolutie komt, dan hebben we het wel over hele serieuze lange afstanden en dan is het snell headshotten op zulke met een M60 nog een behoorlijk indrukwekkende prestatie! :)
Dan gaat het over een metertje of 300 tot 500, Oftewel van de berg op Firestorm naar B E of C. Dat is echt niet indrukwekkend met een bipod, zeker niet als het doel stil blijft staan. Immers, dan is het hoofd nog enkele pixels groot, en je kunt korte vuurstoten afgeven, dus als je vijf of zes keer drie kogels loslaat vangt hij er best een tiental met z'n voortanden. Longest headshot met m'n M60 ligt ook ergens boven de 500 meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05-2024

moreasy

Lawwie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:13:
Kan iemand mij helpen met dit probleem?:

Telkens als ik een server in ga zijn al mijn vehicle settings gereset, wapensettings blijven staan. Dus telkens als ik een server inkom moet ik weer instellen dat mijn jet air radar, rocket pods en ecm heeft.

Heb de profile map in C:/ al eens weggegooit en opnieuw gesynct met de cloud maar dat hielp niet.
Ja dit was voor mij een groot punt van ergernis.
Maar, je kunt dit tegenwoordig instellen (en opslaan zodat het telkens op die manier ingesteld) is via de webbrowser, dus voordat je een server kiest en gaat spelen.
Hoe het scherm heet weet ik even niet maar je vindt hem vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moreasy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:26:
[...]
Ja dit was voor mij een groot punt van ergernis.
Maar, je kunt dit tegenwoordig instellen (en opslaan zodat het telkens op die manier ingesteld) is via de webbrowser, dus voordat je een server kiest en gaat spelen.
Hoe het scherm heet weet ik even niet maar je vindt hem vast wel!
dit is de Loadout pagina in Battlelog.
Maar die is gisteren ineens gereset bij mij en m'n in-game classes ook allemaal... dus misschien helpt het niet zo veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:00

d_star

Maharadja of the Year :-/

Sinus_rhythm schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:01:
Wat wordt Aftermath vet!! De Premium Video 4: Exclusive Aftermath Footage is er!
Ook de Armored Kill Strategy Guide is online..
Hmm, de weinige shots die je ziet zijn wel aardig, mits een groot deel van al die kapotte gebouwen van binnen bewandelbaar zijn.

Maar al met al is 't een slechte trailer hoor.. Heel veel zwarte schermen, en stukken footage gewoon direct gekopieerd uit de single player.

Op zich vreemd dat er niet meer wordt verteld over de nieuwe game mode, of de nieuwe vehicles. Juist dat trekt mensen. Maar misschien dat DICE zelf nog niet goed weet wat ze precies willen implementeren in Aftermath...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:26:
[...]

dit is de Loadout pagina in Battlelog.
Maar die is gisteren ineens gereset bij mij en m'n in-game classes ook allemaal... dus misschien helpt het niet zo veel ;)
Bij mij staat alles nog zoals het hoort. Ik dacht wrijf het er ff in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:28:
[...]
Bij mij staat alles nog zoals het hoort. Ik dacht wrijf het er ff in :+
Jij mag dat, als mede-30-incher. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:29:
[...]

Jij mag dat, als mede-30-incher. O-)
We are the elite oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Ligt eraan, zijn dat 16:9 :O of 16:10 _/-\o_ 30 inches?

Want je weet, 16:9 is voor losers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een baggerfilmpje zeg. Valt in de categorie "ohja, we moesten nog een filmpje maken deze maand". Aftermath komt natuurlijk pas in december, maar toch is dit wel heel karig. Het enige dat we nu weten is dat er één nieuwe gamemode komt en meerdere voertuigen (er staat "vehicles", meervoud).
Ben wel benieuwd hoe het gaat zijn om te lopen door al dat puin; als ze de engine niet een beetje tweaken denk ik dat dat heel frustrerend gaat worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moreasy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:36:
[...]
Ligt eraan, zijn dat 16:9 :O of 16:10 _/-\o_ 30 inches?

Want je weet, 16:9 is voor losers ;)
16:9 schermen zijn 27" (2560x1440), geen 30".
Dus eh... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:44:
[...]

BURN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:44:
[...]

Fout |:(

Zie de Tweakers Pricewatch van 30 inch schermen.
Totaal 88 stuks.

Het merendeel, 59 stuks, is alleen voor filmkijkende amateurs geschikt.
Dus 16:9, en een magere 1920x1080 pixels.

Een klein deel, 19 stuks, is voor de echte ubernoobs.
Slechts 1366x768 pixels.
De verhouding komt al wel beter richting de 16:10 van de echte schermen.
Maar serieus, dít is het uitvergroten van een oud schermformaat naar 30 inch, net zo lelijk alsof je mpeg-compressie over je mooie fullhd geschoten beelden heengooit.

Er staan slechts 10 echte schermen voor pro's - zoals jullie ongetwijfeld zijn - met verhouding 16:10.
Dat is 2560 x 1600 pixels.

Check ook mjin monsterpc
gallery: moreasy
(geen pro scherm, slechts 1920x1200 maar wel 16:10, dus niet alleen om youporn te kijken ;))

edit: Ow, vergeet ik nog te vragen welke schermen jullie hebben, ik ben benieuwd?

Voor wie mij wil ownen in BF3 : Squirrel_Soldier is de naam.

[ Voor 10% gewijzigd door moreasy op 28-09-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
24" voor spellen met de muis, 47" voor alles op de pc wat ik met een controller kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lo-res schermpjes zijn TVs, in 1080 danwel 720 "HD" formaat. Dat zijn geen PC schermen dus, maar:
evilpin0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:07:
24" voor spellen met de muis, 47" voor alles op de pc wat ik met een controller kan spelen ;)
kleine versies van waar pin0 mee speelt. En ja, dat is spuuglelijk om op je bureau te zetten - want het hoort niet voor je neus maar op een kastje of aan de muur, tussen de geraniums en boven je DVD speler.

Overigens vind ik zo'n lage resolutie op zo'n groot scherm nog altijd lelijk om naar te kijken dus ook als het met de controller zou kunnen en ik zo'n ding zou hebben zou het op m'n PC scherm gaan. In 2560x1600. Met high detail. Dan maar wat meer geld uitgeven aan graka's - en dat gaat want die TV heb ik alvast niet hoeven kopen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
moreasy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:57:
[...]

Fout |:(

Zie de Tweakers Pricewatch van 30 inch schermen.
Totaal 88 stuks.

Het merendeel, 59 stuks, is alleen voor filmkijkende amateurs geschikt.
Dus 16:9, en een magere 1920x1080 pixels.

Een klein deel, 19 stuks, is voor de echte ubernoobs.
Slechts 1366x768 pixels.
De verhouding komt al wel beter richting de 16:10 van de echte schermen.
Maar serieus, dít is het uitvergroten van een oud schermformaat naar 30 inch, net zo lelijk alsof je mpeg-compressie over je mooie fullhd geschoten beelden heengooit.

Er staan slechts 10 echte schermen voor pro's - zoals jullie ongetwijfeld zijn - met verhouding 16:10.
Dat is 2560 x 1600 pixels.

Check ook mjin monsterpc
gallery: moreasy
(geen pro scherm, slechts 1920x1200 maar wel 16:10, dus niet alleen om youporn te kijken ;))

edit: Ow, vergeet ik nog te vragen welke schermen jullie hebben, ik ben benieuwd?

Voor wie mij wil ownen in BF3 : Squirrel_Soldier is de naam.
Ik heb de HP 3065, http://h10010.www1.hp.com...884471-3297215.html?dnr=1

Voor de duidelijkheid, reso is 2560x1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Na ranks, unlocks, medals, ribbons, playstyle en weet ik wat voor onbelangrijk geneuzel is het computerscherm nu dus de nieuwe "E" - Penis?

....

zucht ik heb het al vaker gezegd en doe het weer... dit topic gaat niet meer over BF... nee het is een stekje geworden voor 8 a 9 vaste bezoekers die graag opscheppen wat ze hebben en de rest behandeld als stront...

jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Jedi Geub schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:30:
Na ranks, unlocks, medals, ribbons, playstyle en weet ik wat voor onbelangrijk geneuzel is het computerscherm nu dus de nieuwe "E" - Penis?

....

zucht ik heb het al vaker gezegd en doe het weer... dit topic gaat niet meer over BF... nee het is een stekje geworden voor 8 a 9 vaste bezoekers die graag opscheppen wat ze hebben en de rest behandeld als stront...

jammer...
Ik zie het hier toch geregeld over Battlfield 3 gaan hoor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je meet het in inches dus het leent zich er nogal voor heh.
Jouw hele bijdrage aan dit topic is te omschrijven als "vijf posts met geklaag over hoe kut het spel is en één hoe kut Tsu is en één dat je wilt gamen om één uur." Je hebt dus niet vaker gezegd dat dit topic niet over BF gaat en een stekje voor een boekhouder's dozijn vaste klanten die iedereen als poep behandelen.

Vind je het erg als ik niet heel zwaar aan je mening til? Overigens kan ik in één oogopslag al meer dan een dozijn meer- en minder vaste posters in dit topic spotten en afgezien van een paar off-topic discussies over mijn feitelijk geweldige scherm (discussievoorkomende feitelijkisering) en wat geneuzel over COD spelers zie ik het vooral over BF3 gaan, en het gebash op anderen is ook al een poosje fors minder.

Dus misschien zou je het topic even moeten lezen, het kan je mening echt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:06:
[...]

Tja, je meet het in inches dus het leent zich er nogal voor heh.
_O-

Ontopic dan maar, voor degenen die stats willen loggen en/of de BF3 logitech applet al gebruiken is hier een update te vinden. Ben er nog mee bezig en de charts/tabellen zijn nog niet af maar dan kan je ondertussen al de data loggen.

Mocht je die oude nog gebruiken (ik geloof niet dat er op een enkeling na dat ding ooit heeft gebruikt) zal je eerst de oude database moeten backuppen en overzetten naar de nieuwe. Dit kan je doen met een tool zoals 'sql compact query analyzer', 'compactview' etc. Mocht je niet de knowhow hebben om dit te doen wil ik het in principe wel voor je doen. Je vind de oude DB door naar C:\Users\(jouw windows naam)\Appdata\ te gaan en te zoeken naar HistoricDatabase.sdf, pak de grootste en/of degene met de niewste 'modified date' en kopiëer hem ergens naar je desktop ofzo.

Je hebt nog steeds een logitech product nodig met LCD (G15/G13 bijv.) maar dat verander ik misschien nog wel zodat hij ook zonder Logitech product te gebruiken is.

Nieuwe LCD functies:
-Mobile Artillery en Tank Destroyer toegevoegd op vehicle pagina's

-Top 4 weapons pagina (van je laatste update/speelsessie) met: Kills/Accuracy/Time used (data van de laatste update/sessie(dus niet de totals zoals je ze op Battlelog/BF3Stats vind))

-Top weapon pagina met: Kills/KPM/Accuracy/Time Used (data van de laatste update/sessie(dus niet de totals zoals je ze op Battlelog/BF3Stats vind))

Spul wat nu in de database opgeslagen wordt:
Alles BEHALVE: Ribbons/Medals, Unlocks, Coop, Assignments

[edit]download link komt eraan.. Link toegevoegd

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-P op 28-09-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik zou hem graag willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
DL link is toegevoegd, download

Er zitten, iig in het charts gedeelte nog ongetwijfeld wat bugs, die is sowieso nog niet af. Al zijn de weapons en general tabs wel al te gebruiken. Ik ga nu nog ff geen moeite doen om dingen uit te leggen dus als je vragen hebt stel maar (in het originele topic staat overigens al een hoop uitleg). ff wat previewtjes:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17384754/bf3chart.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17384754/bf3chart3.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17384754/bf3chart2.png

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-P op 28-09-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Er is een tool uitgekomen waarmee men de game files van vanilla versie kan aanpassen en gelukkig heeft de maker de tool weer verwijdert omdat er veel meer mee kon dan alleen de color correction.

De aangepaste files zijn nog wel te krijgen.

BF3 zonder de blauwe filter en geen fxaa maar gamefile aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:15:
Er is een tool uitgekomen waarmee men de game files van vanilla versie kan aanpassen en gelukkig heeft de maker de tool weer verwijdert omdat er veel meer mee kon dan alleen de color correction.

[video]
Kleur. :o
Nou, die FXAA injector is er ook niks bij zeg. Dit zou ik alleen niet installeren nee omdat PB je denk ik we banned voor dit. Echt DICE, haal die klote blauwe onzin er eens uit zeg. :/

Verder heb ik net dat intervieuw gelezen over BF 1942 en kwam ik dit tegen:
ARS: M-hm. It would be great to return to the Second World War. There is so much left to do.
MATS: Yeah. And we picked 1942 for a reason. EVERYTHING had cool design.
MAGNUS: I’d like to give people back the possibility to modify Battlefield in the future.
MATS: Yeah.
The game that changed everything.
MAGNUS: I remember this dude making the craziest mods for 1942. He remade a Tiger tank into a spider…
LARS: …And put a tilt rotor on the B-17 bomber!
MAGNUS: Awesome stuff!
LARS: And I remember a Pirates versus zombies mod and a Formula 1 mod.
LARS: Maybe Stefan knows, but if you do a mod tool nowadays I think it has to be pretty thorough since everything is so complex. You’d need to put a lot of work into those tools.
MATS: Wait, wasn’t it MORE complex in Battlefield 1942? Those mod tools were pretty basic.
LARS: Yeah, you pretty much had to reverse engineer the game! Could it be any more complex?
MATS: But seriously, it would be cool to make it moddable again. It makes the game live longer, not just because of us.

LARS: Yes. The game takes on a life of its own.
Weten we ook meteen 100% zeker waarom er geen mod tools voor BF3 zijn.
Dank u EA. :/
Oh en WW2. :9~

[ Voor 47% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-09-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
NLsandman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:15:

[video]
Gelukkig nog aan de tool kunnen komen door de maker van de tool zelf, heb zelf ook even een kijkje kunnen nemen in de files van BF3 en het is inderdaad zo dat je veel, veel, veeeeeel meer kan aanpassen dan alleen de kleurcorrectie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:44
ProfoundValue schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:32:
[...]

Gelukkig nog aan de tool kunnen komen door de maker van de tool zelf, heb zelf ook even een kijkje kunnen nemen in de files van BF3 en het is inderdaad zo dat je veel, veel, veeeeeel meer kan aanpassen dan alleen de kleurcorrectie..
Zeker ook dat je iemand kan killen met een medkit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Woeh! FrankieOnPCin1080p heeft in een van zijn recente filmpjes gepost wat een beestig wapen de M249 met foregrip, holo en vooral surpressor is. Ik dacht, dat moet ik even proberen! Gewoon vollebak rambo style enemies flanken met een LMG die geen geluid maakt :+
Surpression effect blijft dus je maakt massa's kans op winnen bij een 1-1 gevecht. Ook leuk dat je hele horden mensen tegelijk kan neerleggen omdat ze geen idee hebben wat hun overkomt oOo oOo oOo
tobitronics schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:37:
[...]
Heal +20... + 20..
Terwijl er vrolijk leven afgaat bij al je enemies : :9

[ Voor 21% gewijzigd door Mavamaarten op 28-09-2012 22:39 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:42:

Als ze zó laag vliegen dat je ze met de main gun kunt raken dan zijn het vaak niet de beste piloten, dus dan vliegen ze netjes recht en kun je ze buttboemen. Maar goeie piloten zullen, ook als jij volgas op ze afstormt, toch wel proberen boven je te blijven zodat je ze met de main gun niet raken kunt. Dus het werkt best wel eens, maar lang niet zo vaak en zelden bij goeie piloten.
Aan de andere kant, als je zo laag vliegt, kun je wel veel andere explosieve wapens ontwijken. Dat wil niet zeggen dat je in een rechte lijn moet vliegen, wel continue blijven draaien. Het risico dat je door een tank uit de lucht wordt gehaald is groter dan wanneer je hoog vliegt maar soms is 't toch wel effectief. Bovendien, als je boven een tank gaat vliegen zodat dié tank je niet raken kan met z'n loop ben je wel kwetsbaarder voor andere vijanden. Deze tactiek werkt dus alleen goed wanneer er maar één vijandelijke tank in de buurt is.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

ProfoundValue schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:32:
[...]

Nog onzichtbaar voor PB neem ik aan?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:10:
[...]

Nog onzichtbaar voor PB neem ik aan?
Jep, maar verder dan het simpel uitschakelen van de blauwe tint kom ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Wat klinkt dit toch heerlijk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wat vind ik het jammer dat ik pas bij BF3 ben ingestapt, had dit al veel eerder moeten spelen :')

[ Voor 30% gewijzigd door tobitronics op 28-09-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Deze heb ik ook nog niet gezien, heel irritant, probeer een vriend te joinen maar het mag niet ;(

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/da8fbbwcn/accuracylimit.png

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

....

jammer...
Lol nee sorry dat kwam een beetje door mijn reactie. Maar eigenlijk was het alleen mijn bedoeling om hier een andere Tweaker met een vraag over zijn settings van advies te dienen. Sorry voor de vervuiling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Ja kijk dat is een lekker pro knalscherm natuurlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
tobitronics schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:37:
[...]

o.a. weapon modification zoals 55 pellets in een buck shot in plaats van 12, rockets afschieten met m16, geen recoil, geen suppression, hogere fire rate en ga zo maar door.

Als hij nu alleen die kleur correctie had uit gebracht en alleen het blauwe filter had verwijdert dan had dice het misschien gedoogt, nu zullen ze harder in grijpen.
Ga er van uit dat er pb screenshots zal worden gebruikt om te bannen of pb gaat scannen naar modified game files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

NLsandman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:54:
[...]

o.a. weapon modification zoals 55 pellets in een buck shot in plaats van 12, rockets afschieten met m16, geen recoil, geen suppression, hogere fire rate en ga zo maar door.

Als hij nu alleen die kleur correctie had uit gebracht en alleen het blauwe filter had verwijdert dan had dice het misschien gedoogt, nu zullen ze harder in grijpen.
Ga er van uit dat er pb screenshots zal worden gebruikt om te bannen of pb gaat scannen naar modified game files.
Het is inderdaad wel jammer op deze manier. Ik heb de color correct file al gevonden en gedownload maar die ga ik mooi niet installeren omdat ik geen zin heb in een PB ban...
Ik snap ook niet waarom DICE die filter ooit heeft ingesteld maarja. (hopelijk gaan heel veel mensen die file wel gebruiken en gooit PB je niet op een kicklijst, dan kan DICE nog wel eens overstag gaan)

• NLsandman
De game is tig keer zo mooi zonder dat blauw maar ik durf het ook niet te gebruiken, heb net AK gekocht en vind dat zonde van het geld als ik een ban krijg.
Er broeit denk ik iets nu het duidelijk is geworden dat de blue tint fix zo makkelijk is. Hier is al een petitie. (graag even meewerken mensen) :+

https://getsatisfaction.c..._gradient_from_maps?rfm=1

Ter demonstratie, dit is hoe BF3 er uit hoort te zien, zonder de blue filter. :/
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HcLw7yYtvz0&feature=youtu.be]

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 07:11

Eagle Creek

Breathing security

Als het alleen op Tweakers al zo bekend is, waarom dan niet bij PB vraag ik me af?
Ik snap überhaupt niet zo goed waarom iedereen opeens met een filter aan de gang gaat..

[ Voor 35% gewijzigd door Eagle Creek op 29-09-2012 01:44 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 18:59
evilpin0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:34:
Wat het een beetje is; Heb heel veel rts games gespeeld op een aardig niveautje, en daar zijn replays bijzonder intressant. Je ziet hoe iemand speelt en wat voor keuzes hij maakt en daar kun je van leren.

Alle Bf3 filmpjes die ik zie zijn montages van 3-5 min waarin alleen maar kills gemaakt worden. Het is allemaal al eens langs gekomen, af en toe zie je inderdaad wat epic kills. Maar feitelijke zijn het allemaal fimpje van kijk-mij-nou-eens ownen. Ansicht niks mee maar het enige bf3 video materiaal wat ik kijk is op twitch bv Nics_DK hoe hij in een tank speelt. Zonder al zijn epic shots montages, die doe je toch niet na.

Wel leerzaam is te kijken naar welke vlag die rijdt en waar die zich postioneerd en hoe die reageert als die zelf de lul is.
Nics_DK is een tankhoarder en doet niks anders dan wachten totdat hij weer een tank heeft gevonden, en na die 600+uur in tanks mag je ook wel ook wel paar "epic" kills hebben in die dingen.

Ook niet zo interessant tbh. :P

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Minaaj schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 02:33:
[...]

Nics_DK is een tankhoarder en doet niks anders dan wachten totdat hij weer een tank heeft gevonden, en na die 600+uur in tanks mag je ook wel ook wel paar "epic" kills hebben in die dingen.

Ook niet zo interessant tbh. :P
Lekkere nuchtere opmerking :) Hou ik wel van. En je hebt volkomen gelijk!

Steam || Diablo 3

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snuffel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:10:

"Logitech throttle instelling explained"

Bij mij werkte het prima, ik hoop bij jou ook.

Succes.
Props to the Snuffel !!! :P _/-\o_

Erg bedankt :)

[ Voor 75% gewijzigd door Help!!!! op 29-09-2012 10:31 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Eagle Creek schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 01:44:
Als het alleen op Tweakers al zo bekend is, waarom dan niet bij PB vraag ik me af?
Zal snel genoeg gebeuren en dan zullen al die mensen een terechte PB ban gaan krijgen.
Ik snap überhaupt niet zo goed waarom iedereen opeens met een filter aan de gang gaat..
Omdat men absoluut niet tevreden is over de huidige kleuren in het spel, het ziet er soms ronduit lelijk uit. Echter een filter doet niks met gamefiles zelf en veranderd enkel het totale plaatje. De gamefiles zelf aanpassen kan je veel meer mogelijkheden bieden en ook zorgen dat je zowel qua kleuren als qua andere zaken een oneerlijk voordeel gaat krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:47

Snuffel

Vroem!

Help!!!! schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:30:
[...]

Props to the Snuffel !!! :P _/-\o_

Erg bedankt :)
:D

Graag gedaan

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik dacht dat dit weekend double XP weekend was... Heb ik voor nix me pc 200km mee versleept...:'(

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:47

Snuffel

Vroem!

Techno Overlord schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:59:
Ik dacht dat dit weekend double XP weekend was... Heb ik voor nix me pc 200km mee versleept...:'(
Gewoon twee keer zoveel spelen, komt het vanzelf goed ;)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Haha zit wat in...

Ik lees dit op battlelog:

Double XP Event

2012-10-31 - 2012-11-04

Rank up faster by joining this Double XP event, only for Battlefield 3™ Premium members. More detail will be added to this item closer to release.

Ok dus eind van de maand pas...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het met de blauwe filter mooier. Waarom zit die filter er wel in al meer zonder die filter hem mooier vinden?
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:25:
Persoonlijk vind ik het met de blauwe filter mooier. Waarom zit die filter er wel in al meer zonder die filter hem mooier vinden?
Not sure if serious or really stupid. :/

• Jay-P
ehmm ik weetnie maar de meeste FXAA injector filmpjes vind ik ook niet echt mooi, of de saturatie is overdone of het begint er wat 'kunstmatig' uit te zien, vanilla bevalt mij ook prima om eerlijk te zijn.
Jay-P schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:29:
ehmm ik weetnie maar de meeste FXAA injector filmpjes vind ik ook niet echt mooi, of de saturatie is overdone of het begint er wat 'kunstmatig' uit te zien, vanilla bevalt mij ook prima om eerlijk te zijn.
Je moet het ook zelf instellen. De meeste filmpjes zijn ook gewoon lelijk te noemen. ;)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Zonder de filter vind ik het wel mooi, maar het ziet er allemaal wat flets uit. De kleuren zijn wat te fel. Daarom werd ook die blauwe filter toegepast, dat maakt het net allemaal wat Hollywood-style achtig. Als je bijvoorbeeld de filmpjes bekijkt met de non-blue-filter in Operation Métro en ze lopen buiten en je ziet die bomen dan denk je toch echt van: "Waarom zijn die blaren zo fel groen en de rest allemaal zo lichtgrijs/wit (gebouwen, muurtjes...)?". Dat komt omdat al het blauwe weg is.

Persoonlijk zou ik kan de een mix kiezen tussen de vanilla en de aangepaste filter. Iets meer blauw mag wel. Is er ook een mogelijkheid om zelf wat aanpassingen te doen aan die files? Of moeten we het echt doen met de compleet no-blue filter?
Qlii256 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:24:
Zonder de filter vind ik het wel mooi, maar het ziet er allemaal wat flets uit. De kleuren zijn wat te fel. Daarom werd ook die blauwe filter toegepast, dat maakt het net allemaal wat Hollywood-style achtig. Als je bijvoorbeeld de filmpjes bekijkt met de non-blue-filter in Operation Métro en ze lopen buiten en je ziet die bomen dan denk je toch echt van: "Waarom zijn die blaren zo fel groen en de rest allemaal zo lichtgrijs/wit (gebouwen, muurtjes...)?". Dat komt omdat al het blauwe weg is.

Persoonlijk zou ik kan de een mix kiezen tussen de vanilla en de aangepaste filter. Iets meer blauw mag wel. Is er ook een mogelijkheid om zelf wat aanpassingen te doen aan die files? Of moeten we het echt doen met de compleet no-blue filter?
Volgens mij kan je met die tool een pistool medic packs laten afvuren die 500 damage doen en dwars door muren heengaan. 8)7 (in theorie)
Ik denk dat ze wel wat aan de kleuren kunnen doen. DICE hoeft niet eens per se de blue filter uit te zetten. Ze kunnen de blue filter ook gewoon verminderen naar 5% ish van wat het nu is. Dat lijkt me al meer dan voldoende, dan verwijder ik in ieder geval mijn FXAA injector omdat die dan geen nut meer heeft.

• tobitronics
Techno Overlord schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:01:
Haha zit wat in...

Ik lees dit op battlelog:

Double XP Event

2012-10-31 - 2012-11-04

Rank up faster by joining this Double XP event, only for Battlefield 3™ Premium members. More detail will be added to this item closer to release.

Ok dus eind van de maand pas...
Lekker dan, precies als MoH uitkomt -__- naja 3 dagen later maar dan nog

• NLsandman
Jay-P schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:29:
Die tool die ze gebruikt hebben kun je niet met fxaa vergelijken, fxaa legt nog een kleuren filter over de kleuren die de game al heeft, vergelijk het met een zonnebril met gekleurde glazen.

De tool gaat dingen in de game files zelf aan passen net zoals men vroeger met bf2 deedt, bv het gras weg laten of geen mist alleen gaat deze tool wel heel ver en ik begrijp nog steeds niet waarom diegen achter symtec, de website waar weapon damages zijn te zien, dit openbaar heeft kunnen maken.

Edit: volgende waarschuwing komt van EA!

Any discussion of modification with non-authorized programs is a critical TOS violation and will be reported as such, which will cause you to be suspended or banned from all EA services.

Under Section 11 of the Terms of Service "Rules of Conduct".
You may violate the Terms of Service if, as determined by EA in its sole discretion, you:
- Modify or attempt to modify any file or any other part of the EA Service that EA does not specifically authorize you to modify.
http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/en/en/PC/#section11 [tos.ea.com]

[ Voor 27% gewijzigd door NLsandman op 29-09-2012 15:42 ]

Pagina: 1 ... 110 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.