Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:52

Arfman

Drome!

CodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:40:
Wéér m'n serverfilters gewist op Battlelog. 8)7 Moet dat nu echt bij iedere (server)update gebeuren?
Dat heb ik zo vaak. Hoevaak ik al niet m'n regiofilters en alle andere dingen opnieuw heb moeten instellen. Oh, en dat "Remember me" werkt ook voor geen kant, moet ALTIJD opnieuw inloggen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
gunship komt een beetje overeen met de artillery in bf2 (commander).... allebei net zo irritant, maar o zo leuk als je er zelf in zit :)

rush speel ik sowieso nooit

[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Detonator op 25-09-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Arfman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:04:
[...]

Dat heb ik zo vaak. Hoevaak ik al niet m'n regiofilters en alle andere dingen opnieuw heb moeten instellen. Oh, en dat "Remember me" werkt ook voor geen kant, moet ALTIJD opnieuw inloggen.
Lekker is dat.

Net een paar potjes in een chopper geprobeerd te vliegen op als gunner.

Piloot 1: negeert mijn spots en is alleen aan het stofzuigeren. Laag boven de grond, neus naar beneden en rocket pods legen op infanterie. Wordt kapotgeschoten door een tank dankzij z'n hoogte en weinig afwisselende vliegpatroon.
Piloot 2: vliegt letterlijk recht de vijandelijke basis in. Stijgt op en in één lijn naar voren. Binnen de minuut uit de lucht geknald.
Piloot 3: heet geen idee wat 'ie aan het doen is, kijkt niet op of om als 'ie geraakt wordt en vliegt dus zó een MAA in. Gebruikt geen flares.
Piloot 4: jeuj, een fijne piloot die weet hoe ECM werkt, hoe 'ie rond vlaggen moet vliegen, reageert op mijn spots en laat infantry met rust. Ik heb mooi tien kills gehaald (waarvan twee tanks) voor we werden gesloopt.
Piloot 5: gebruikt z'n flares veel te vroeg en wordt door de eerste de beste solo(!)-IGLA'er al de lucht uit geschoten.

Ik word dit zo zat hè. :+ Maar vooral die TV-missile! De hitbox van de chopper is echt enorm klein geworden sinds de laatste patch, hoe vaak ik vanavond niet op een haar na een heli miste...

Of wat dan te denken van die teammates die met 3-5 man télkens weer een vlag innemen terwijl ik de vijanden om hen heen spot, maar nee hoor, ze rennen na het innemen met z'n allen weg en kijken niet meer achterom, ook niet terwijl het hokje van die vlag boven en op de map direct weer begint te knipperen... Of zat ik soms op een flagrun-server. :')

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2012 22:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:41:
[...]

Lekker is dat.

Piloot 1: negeert mijn spots en is alleen aan het stofzuigeren. Laag boven de grond, neus naar beneden en rocket pods legen op infanterie. Wordt kapotgeschoten door een tank dankzij z'n hoogte en weinig afwisselende vliegpatroon.
Piloot 2: vliegt direct vol de vijandelijke basis in. Binnen dertig seconden uit de lucht geknald.
Piloot 3: heet geen idee wat 'ie aan het doen is, kijkt niet op of om als 'ie geraakt wordt en vliegt dus zó een MAA in. Gebruikt geen flares.
Piloot 4: jeuj, een fijne piloot die weet hoe ECM werkt, hoe 'ie rond vlaggen moet vliegen, reageert op mijn spots en laat infantry met rust. Ik heb mooi tien kills gehaald (waarvan twee tanks) voor we werden gesloopt.
Piloot 5: gebruikt z'n flares veel te vroeg en wordt door de eerste de beste solo(!)-IGLA'er al de lucht uit geschoten.
Yay, ben dus niet de meest waardeloze heli piloot ooit. :+
Ik word dit zo zat hè. :+ Maar vooral die TV-missile! De hitbox van de chopper is echt enorm klein geworden sinds de laatste patch, hoe vaak ik vanavond niet op een haar na een heli miste...
Die TV is ook gewoon belachelijk bugged. Als je hem al af kan vuren dan gaat het nog vaak genoeg mis. En met als bedoel ik dat je een chopper piloot hebt die niet constant probeert de neus van de heli de grond in te beuken. ;)
Of wat dan te denken van die teammates die met 3-5 man télkens weer een vlag innemen terwijl ik de vijanden om hen heen spot, maar nee hoor, ze rennen na het innemen met z'n allen weg en kijken niet meer achterom, ook niet terwijl het hokje van die vlag boven en op de map direct weer begint te knipperen... Of zat ik soms op een flagrun-server. :')
Tja, speelde net weer eens drie potjes conquest, De eerste joinde ik laat en werd het vijandelijk team zwaar gebaseraped. In de andere twee games was mijn team te dom om eens op W te klikken. S daarentegen was wel erg populair. En de eerste minuten waren natuurlijk gevult met mensen die een flag cappen om vervolgens weg te rennen waarna die meteen werd teruggecapt door het andere team. Rush spelers kunnen nog wel eens dom zijn maar volgens mij is de gemiddelde conquest speler achterlijk. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
CodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:41:
[...]

Lekker is dat.

Piloot 2: vliegt letterlijk recht de vijandelijke basis in. Stijgt op en in één lijn naar voren. Binnen de minuut uit de lucht geknald.

Och je kunt altijd zelf nog gaan vliegen en een ander laten gunnen ;).
Wel moet ik zeggen dat ik de set ECM (Pilot)/ Flares (gunner) nogal mis. Als er maar iets anti-air is wordt je zo uit de lucht geknald, zeker door de artillery (snelle anti-air lock). Daarom heeft laag vliegen zeker wel wat nu, hoe irritant het ook is als gunner.
Bovendien gebruik ik zelf (als ik gunner ben, vlieg meestal; of als ik met een maatje speel in combinatie) de laserpainter + guided missile. Met onbekende is TV missile meestal wel handiger omdat het nog maar de vraag is of een piloot laser painter heeft.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:56:
[...]

Yay, ben dus niet de meest waardeloze heli piloot ooit. :+
Geen idee. O-)
Die TV is ook gewoon belachelijk bugged. Als je hem al af kan vuren dan gaat het nog vaak genoeg mis. En met als bedoel ik dat je een chopper piloot hebt die niet constant probeert de neus van de heli de grond in te beuken. ;)
Ik las pas ook dat de TV opzettelijk last heeft van wat lag, om hem niet te krachtig te maken. 8)7
volgens mij is de gemiddelde speler achterlijk. :/
:Y)
Skydream schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:01:
[...]

Och je kunt altijd zelf nog gaan vliegen en een ander laten gunnen ;).
Ja maar dan krijg ik weer van die gunners die op fora gaan zitten zeuren dat ik voor geen meter vlieg. :+

Ik moet denk ik gewoon wat meer met vaste mensen spelen, maar de meeste mensen houden niet van dezelfde maps als ik. :P

Oman, Karkand, Bandar Desert, Death Valley zijn nu toch wel m'n favorieten. Kun je vliegen, een tank besturen of hou je van achter elkaar aan hobbelen in een squad, voeg me toe en join me! :P

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2012 23:20 ]

• Mr. Detonator
CodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:17:
[...]

Oman, Karkand, Bandar Desert, Death Valley zijn nu toch wel m'n favorieten. Kun je vliegen, een tank besturen of hou je van achter elkaar aan hobbelen in een squad, voeg me toe en join me! :P
wij hebben bijna exact dezelfde kd ratio/spm/wl ratio....heb je toegevoegd )

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
DanielWW2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:31:
[...]

Gokje, Rush? :+
Verder is de gunship op conquest ook redelijk sterk omdat er daar geen jets zijn. Gelukkig hebben de moblie arty voertuigen ook AA missles. ;)
Nee ik doe nooit rush alleen CQ. Ik weet niet hoe groot de range en de AOE is van een gunship

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Gebruik sinds gister de ACW-R(4x scope) ipv de M4A1(red dot), godver wat is dat een verschil zeg, ik zag admiraalsnipe nog ff voorbij komen, leuk potje was dat! Ging heel erg gelijk 900 tickets en aan het einde met 50 verschil gewonnen.

Normaal haalde ik nooit zo veel kills maar met deze combo ben ik echt beter geworden, ook me accuracy is met bijna 1% punt gestegen na 1 middagje spelen. Het heeft even geduurd maar eindelijk een combo gevonden die ik echt lekker vind werken.

Was de AK mappen ook even zat gister, ben maar even gewoon de standaard mappen gaan spelen weer. Er was teveel vehicle gebeuren, logisch ook maar ik moest mijn ACW-R even verder unlocken, en na 3 potjes spelen had ik nog maar 10 kills met dat wapen, lopend win je het amper als je elke keer 3+ infantry met elke keer een tank erbij tegenkomt, en ik wou dus niet in een vehicle vanwege het unlocken.

Maar goed even paar potjes op de standaard en ik haalde zo 140 kills in 2 potjes, very nice :D had ik tenminste eindelijk een degelijk scope.
Gisteren zat ik in een server met noobs en dat was best wel jammer, want voor het eerst had ik zoveel controlle over de jet dat ik de ene voertuig neerhaalde na de andere terwijl ik er normaal niks van bak.
Hopelijk blijf ik het vol houden zodat ik na 1 jaar eindelijk alle voertuigen kan gebruiken. tanks en heli's kan ik al met gemak, maar jets blijven lastig om te vliegen en als je het 1 maal kan is het een overpowerd ding.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 21:27

superwashandje

grofheid alom

misschien was je gister wel zo goed OMDAT het allemaal noobs (stom woord ook...) waren?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ligt het aan mij, of kun je op het moment niet inloggen op battlelog? Heb niks gelezen van onderhoud oid.

• Facenoise
HammerNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:36:
Ligt het aan mij, of kun je op het moment niet inloggen op battlelog? Heb niks gelezen van onderhoud oid.
Ik ben ingelogd en kan gewoon van pagina's switchen. Ik ga maar niet uitloggen lolz.

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 16:38
Een paar dagen terug kreeg ik vanuit het niets de melding dat mijn Battlefield 3 .exe was gestopt met werken. Iedere keer als ik een server joinde gaf hij deze melding. Op het forum van battlelog waren meerdere mensen die hier last van hadden en het schijnt om een update van Punkbuster te gaan. Hopelijk proberen ze het nu te repareren.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

• Facenoise
hubhib schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:04:
Een paar dagen terug kreeg ik vanuit het niets de melding dat mijn Battlefield 3 .exe was gestopt met werken. Iedere keer als ik een server joinde gaf hij deze melding. Op het forum van battlelog waren meerdere mensen die hier last van hadden en het schijnt om een update van Punkbuster te gaan. Hopelijk proberen ze het nu te repareren.
Bericht van Dice, ''For players who are getting the message that "BF3 stopped working", we are aware of the issue and are working on fixes. We will update our channels as soon as we have more information ''

• HammerNL
  • Niet online
Echt vreemd, kom niet op battlelog, origin etc. Heb m'n wachtwoord al veranderd en toen lukte het me om in origin te komen. Vervolgens meld ik me af in origin, om opnieuw aan te melden en dit mislukt vervolgens weer...

Contact opnemen via de chat gaat ook lastig, aangezien je daarvoor moet inloggen..zzz

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Geen melding? werkt hier dus moet het doen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• HammerNL
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:52:
Geen melding? werkt hier dus moet het doen
Ja, fout e-mail/wachtwoord combinatie, maar dit is 100% niet zo.

Edit: 3x wachtwoord veranderen was de oplossing... :z

[ Voor 11% gewijzigd door HammerNL op 26-09-2012 11:51 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:45
Spelen jullie nou nog net zoveel Battlefield 3 als in het begin? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk :)
vinom schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:54:
Spelen jullie nou nog net zoveel Battlefield 3 als in het begin? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk :)
Niet echt nee. In het begin speelde ik alleen maar BF3, zo ongeveer elke vrije minuut. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mr. Detonator schreef op woensdag 26 september 2012 @ 02:23:
wij hebben bijna exact dezelfde kd ratio/spm/wl ratio....heb je toegevoegd )
Nog meer vriendjes. *O*
Pykow schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:27:
jets blijven lastig om te vliegen en als je het 1 maal kan is het een overpowerd ding.
Moet je dat nou echt in elke reactie zetten? :Z
Sinds Armored Kill uit is speel ik weer wat meer. :+

• Mr. Detonator
afgelopen zomer heb ik paar maanden iets rustiger gedaan (van maart tot nu ongeveer)...maar momenteel weer net zoveel als in het begin

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mr. Detonator schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:25:
[...]

afgelopen zomer heb ik paar maanden iets rustiger gedaan (van maart tot nu ongeveer)...maar momenteel weer net zoveel als in het begin
Ik heb maanden niet meer gespeeld. Gewoon geen tijd en zin. Heb dat altijd al gehad. Na de release speel ik een tijdje intensief, maar op een gegeven moment verveelt het me en nok ik. Nu heb ik het weer opgepakt en speel ik regelmatig ff een uurtje. Nu AK er is, zal ik zeker wel weer vaker gaan spelen... tot ik dat ook weer zat ben.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Heb een beetje hetzelfde, begin was erg vet in AK, in een tank of of als soldaat. Maarja dan is het nieuwe eraf en begin je je weer te irriteren en alles en nog wat en een paar extra bugs.

Zo liep ik een paar dagen geleden de berg op in de sneeuwmap, hoppa geteamkilled in the middle of the nowhere door een friendly die van ze quad jumped en me over rijdt. Ik spawn ergens, spring in een jeep, hoppa iemand een mine ervoor gelegt. Ik spawn op een teammate; hoppa vast in een object.

Nou, tank time dan maar; tank gejat door teamgenoot, afgemaakt in een vet gevecht door de gunship, ineens disabled omdat je geen geluid hoort als je geraakt wordt.

Mhwja tijd voor een ander spelletje. Beetje gunnen in de chopper blijft wel leuk. Niveau zo droevig laag dat je toch geen leuke potjes meer kan hebben

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

evilpin0 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:16:
ineens disabled omdat je geen geluid hoort als je geraakt wordt.
Ah, dus ik ben niet de enige?
CodeCaster schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:32:
Wéér geluidsproblemen. :') De helft van de frontale hits in de tank destroyers hoor ik gewoon helemaal niet. Dan moet m'n oog er maar net op vallen dat ik nog 53% over heb, anders rijd ik doodleuk door. :')
Er loopt ook een thread over op Battlelog.

Oh ja, nog zo'n fantastische feature van Battlelog: als je via een deeplink de site bezoekt, ben je niet meer ingelogd. :')

[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 26-09-2012 14:50 ]

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
evilpin0 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:16:
Heb een beetje hetzelfde, begin was erg vet in AK, in een tank of of als soldaat. Maarja dan is het nieuwe eraf en begin je je weer te irriteren en alles en nog wat en een paar extra bugs.

Zo liep ik een paar dagen geleden de berg op in de sneeuwmap, hoppa geteamkilled in the middle of the nowhere door een friendly die van ze quad jumped en me over rijdt. Ik spawn ergens, spring in een jeep, hoppa iemand een mine ervoor gelegt. Ik spawn op een teammate; hoppa vast in een object.

Nou, tank time dan maar; tank gejat door teamgenoot, afgemaakt in een vet gevecht door de gunship, ineens disabled omdat je geen geluid hoort als je geraakt wordt.

Mhwja tijd voor een ander spelletje. Beetje gunnen in de chopper blijft wel leuk. Niveau zo droevig laag dat je toch geen leuke potjes meer kan hebben
Ja ik ken het maar dat is gewoon pech, ik had het gister bijvoorbeeld dat ik echt 10 keer achter elkaar nog geen 10 seconden levend was. Wat ik dan doe is de server verlaten en een andere zoeken, meestal gaat het dan beter maar soms wil het gewoon helemaal niet lukken en kun je beter iets anders gaan doen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:01

D4NG3R

kiwi

:)

CodeCaster schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:32:
Wéér geluidsproblemen. :') De helft van de frontale hits in de tank destroyers hoor ik gewoon helemaal niet. Dan moet m'n oog er maar net op vallen dat ik nog 53% over heb, anders rijd ik doodleuk door. :')
*bliep bliep bliep* disabled out of flippin nowhere :') .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 00:42

Satom

Verzamel ervaringen

Hm, vraagje, aangezien ik nu Premium heb, heb ik ook B2K en dus assignments. Maar kan ik die assignments ook behalen via Co-Op, of is dat alleen te behalen via Multiplayer?

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Assignments tellen alleen in de normale MP ja. Welke had je anders in Coop willen halen?

Verwijderd

D4NG3R schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:59:
Assignments tellen alleen in de normale MP ja. Welke had je anders in Coop willen halen?
Kills met bepaalde wapens vermoedelijk? Heli kills, vehicle disables, dat soort ongein.

Dat werkt dus inderdaad niet, dat moet in multiplayer.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik had iets gehoord dat je de L96 ook d.m.v. Co-Op kunt vrij spelen..(?)

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Satom schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:09:
Ik had iets gehoord dat je de L96 ook d.m.v. Co-Op kunt vrij spelen..(?)
je bent in de war met de m39 die kan je namelijk wel vrijspelen via de coop

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

De L96 speel je vrij via een van de B2K assignments.

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Waarschijnlijk al vaker gevraagd, maar ik kan het niet zo 1-2-3 vinden:

Ondersteund BF3 de Logitech Force 3d Pro met force feedback?
Heb hem er nu aanhangen, werkt prima ook ingame, maar ik heb nog geen force feedback.
Kan er ook erg weinig vinden op het internet, buiten het feit dan mensen dat ding niet kunnen configureren (dat is mij dan wel gelukt).

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 15:42
Damn, na een pb update bf3 stopped working met starten nieuwe game dus doe geen pb update
Dus, net weer eens de AEK opgepakt na ruim een half jaar. Resultaat was ownage. :+
(en een zeer irritante Tsu die me steeds afschoot opgevolgd door een zekere killerbeuker die dat de volgende ronde steeds deed)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

DanielWW2 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:37:
Dus, net weer eens de AEK opgepakt na ruim een half jaar. Resultaat was ownage. :+
(en een zeer irritante Tsu die me steeds afschoot opgevolgd door een zekere killerbeuker die dat de volgende ronde steeds deed)
hehehe iemand van mijn team moest het doen de rest deed niet zoveel ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

beuker19 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:41:
[...]

hehehe iemand van mijn team moest het doen de rest deed niet zoveel ;)
Fair enough. ;)

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 12:17
Wat zijn die AK maps vet zeg :D Nu nog eens de namen leren, ken alleen maar ''die map met de sneeuw'' of ''die map met de weilanden''. Deze maps brengen voor mij helemaal het gevoel van BC2 terug. Heavy metal ftw :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Petertje750 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:04:
Damn, na een pb update bf3 stopped working met starten nieuwe game dus doe geen pb update
Same here.. Kreeg Co-Op niet aan de praat, dus dacht "dan maar even een PB Update" en nu werkt niets meer.. :|

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 23:29

India Sierra

Learn by failure

Tjonge jonge wat is er met de community gebeurd. 2 Weken geleden in dezelfde server niks aan het handje als ik op een roll was en nu wordt ik door 4 mensen dik uitgemaakt voor hacker, join ik een andere nadat t potje was afgelopen, hetzelfde verhaal. -_-

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 13:08
Ben een tijd gestopt met BF3 maar heb het weer opgepakt speel nu weer regelmatig tot vaak.
Deze week hoop ik een premium code te hebben zodat ik de CQ en AK maps kan ontdekken met alle nieuwe wapens erbij ben benieuwd naar de AUG. Speel nu veel met de AEK-971 en de AN-94 vooral omdat ik die clip eruit werpen er mooi uit vind zien haha. En het knalt ook wel lekker met de foregrip en heavy barrel.

• Skydream
CodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:17:

[...]

Ja maar dan krijg ik weer van die gunners die op fora gaan zitten zeuren dat ik voor geen meter vlieg. :+

Ik moet denk ik gewoon wat meer met vaste mensen spelen, maar de meeste mensen houden niet van dezelfde maps als ik. :P

Ik wissel nogal wat af qua maps. Enkel TDM Noshar doe ik zo goed als nooit. Voor de rest speel ik meestal met vast mensen, wat 't spel een stuk leuker maakt, zeker het vliegen (heli). Wat ik dan wel in de MP mis is de two seater jets uit de SP (Al voorgesteld in het topic op battlelog). Dat schieten met raketjes, daar zijn genoeg anderen die dat leuk vinden. Als ik maar de main gun behoud zou een two-seater jet geweldig zijn. Bovendien stappen er dan hopelijk minder mensen in een jet die weten dat ze niet kunnen vliegen (en het niet proberen te leren).

DanielWW2 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:37:
Hoi! :>

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Eens maar wel irritant als je er steeds mee gekilled word. ;)

• Skydream
DanielWW2 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:43:
[...]

Eens maar wel irritant als je er steeds mee gekilled word. ;)
Ligt natuurlijk wel een beetje aan de map (zal wel Metro of soortgelijk zijn;)). Maar ik lef met je mee :).

De ultieme TDM map, dat zegt wel genoeg ;)

Ding is ook ideaal in elke Vanilla of Strike at Karkand rush map :D Enkel grote conquest mappen en de Armored Kill mappen zijn niet geschikt voor de Spass.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:05:
De ultieme TDM map, dat zegt wel genoeg ;)

Ding is ook ideaal in elke Vanilla of Strike at Karkand rush map :D Enkel grote conquest mappen en de Armored Kill mappen zijn niet geschikt voor de Spass.
Ik zou die toch niet gebruiken op firestorm of Caspian. Karkand zou ik persoonlijk ook niet doen en je vergeet de CQ mappen. ;)

CQ speel ik niet. Maar Firestorm en Caspian in rush gaan prima hoor. Karkand ook. Het is een wapen dat op <10 meter dodelijk is in de hand van iedere speler maar van 10 tot 50 meter prima werkt in de hand van de betere speler. Het is een prima wapen voor medium range en snipers op 100 meter kunnen ook prima dood gaan.
Twee bodyshots is een kill, wapen schiet snel en is ook weer snel hersteld van z'n recoil.

Tsurany schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:18:
CQ speel ik niet. Maar Firestorm en Caspian in rush gaan prima hoor. Karkand ook. Het is een wapen dat op <10 meter dodelijk is in de hand van iedere speler maar van 10 tot 50 meter prima werkt in de hand van de betere speler. Het is een prima wapen voor medium range en snipers op 100 meter kunnen ook prima dood gaan.
Twee bodyshots is een kill, wapen schiet snel en is ook weer snel hersteld van z'n recoil.
Als jij het kan moet je het doen. Ik ben alleen niet de grootste liefhebber van shotguns. Heb toch liever een G36C of een M416 voor de range. ;)

Die is saaaaai. Spass is leuk, lekker snel mensen killen van dichtbij, leuke double kills en op lange afstand mensen verrassen :D

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Heb de spass niet maar ik vind de 870 lekker in TDM metro, vooral in de gebouwen, boom, klack klack:-)
Zijn erg vergelijkbaar, Spass is iets sneller maar verwaarloosbaar. Enkel wel cooler :)

• Skydream
Tsurany schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:32:
Zijn erg vergelijkbaar, Spass is iets sneller maar verwaarloosbaar. Enkel wel cooler :)
Och, ik heb 't zelf überhaupt niet zo op shotguns. Ik pak liever een (sub)machine gun. Maar ieder z'n ding (zolang je geen M320 pakt ;)).

In ieder geval net nog een potje Metro gedaan (lelijk verloren dat wel, maar had niets anders verwacht toen ik joinde met zo'n achterstand :)). Daar was ook al iemand met zo'n 870. Wel grappig af en toe, maar het kan ook vervelend worden. Het gaat gewoon in de trant van: "boem, dood."

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

y u don't say, de m320 smoke is m'n favoriete close quarters wapen :+
Wat is er mis met de M320? Kan je de meest leuke dingen mee doen :D

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
hardcoresmurf schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:45:
[...]

y u don't say, de m320 smoke is m'n favoriete close quarters wapen :+
Ja om iemand zo'n rook shell in z'n bek te jagen zeker YOUUUUUUU SMOKEWHORE! XD

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Tsurany schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:57:
Wat is er mis met de M320? Kan je de meest leuke dingen mee doen :D
Ik gebruik hem al tijden niet meer (heb m'n life-time supply aan kills met dat ding inmiddels wel behaald, een schandvlek in mijn top-5 :$ :D ), maar er geeft weinig meer voldoening dan een noob tube multi-rubble kill, gevolgd door de reacties in de chat - delish! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door w00t00w op 27-09-2012 00:32 ]

---

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Ligt het aan mij of zijn er amper AK servers..?

• Facenoise
Jovas schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:05:
Ligt het aan mij of zijn er amper AK servers..?
Er zijn er honderden, alleen zijn ze niet allemaal gevuld. Ik heb in ieder geval binnen 2-3 min een goede server gevonden.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:07:
[...]

Er zijn er honderden, alleen zijn ze niet allemaal gevuld. Ik heb in ieder geval binnen 2-3 min een goede server gevonden.
En wat is voor jou een 'goede' server? ;)

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:45:
[...]

En wat is voor jou een 'goede' server? ;)
32-48p, en welke map is afhankelijk van waar ik zin in heb. Ik heb niet zulke hoge eisen, soms wil ik nog weleens 16p doen als ik gewoon relaxed wil spelen. Vroeger wou ik alleen fast vehicle servers maar daar ben ik ook vanaf gestapt, gewoon een normale spawn is leuker, dwingt me ook wat meer infantry te spelen. Met fast vehicle ken ik niet stoppen met vliegen, ook leuk maar infantry is ook leuk, en op die manier speel ik beide.

EDIT: jij speelt ook altijd de grotere mappen toch? Welk wapen met welke attachment gebruik jij nu?

[ Voor 7% gewijzigd door Facenoise op 27-09-2012 09:57 ]

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Speel zelf vaak met een LSAT met Red dot en extended mag. of ik speel F2000.
vaak ben ik support omdat C4 zo leuk is :D

Verwijderd

TheJukeBox schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:58:
Speel zelf vaak met een LSAT met Red dot en extended mag. of ik speel F2000.
vaak ben ik support omdat C4 zo leuk is :D
C4... :F

• Facenoise
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5lPkUUCualk]

Deze vond ik wel geinig, troll army meets AK.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vrij matig filmpje.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Mr. Detonator

• Facenoise
Ik was stoned toen ik hem keek, misschien had dat er wat mee te maken. :+

Verwijderd

Vraagjes; als ik die hier niet mag vragen aub geef me de link waar ik die wel dan mag vragen ok. :?
aangezien ik met mn muis en keybord Niet voor elkaar krijg om echt te kunnen vliegen heb ik me de Logitech Extreme 3D Pro aangeschaft,
vraag 1 is; moet ik wel of niet de software van de mee geleverde CD gebruiken??
als ik op de Logitech site kijk zie ik geen profiel van deze joystick die ik gelijk kan gebruiken voor BF3.
vraag 2 ; wie heeft deze zelfde joystick en heeft voor mij dan een juiste profiel om die in te stellen ??
na 10 tallen keren dood gegaan te zijn om proberen te vliegen met de muis en keybord wil ik eindelijk wel eens gaan vliegen zonder binnen 5 seconde dood te gaan, dus neer te storten. :'( :+
alvast bedankt voor de antwoorden.

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:26:
Vraagjes; als ik die hier mag vragen aub geef me de link waar ik die wel dan mag vragen ok. :?
aangezien ik met mn muis en keybord Niet voor elkaar krijg om echt te kunnen vliegen heb ik me de Logitech Extreme 3D Pro aangeschaft,
vraag 1 is; moet ik wel of niet de software van de mee geleverde CD gebruiken??
als ik op de Logitech site kijk zie ik geen profiel van deze joystick die ik gelijk kan gebruiken voor BF3.
vraag 2 ; wie heeft deze zelfde joystick en heeft voor mij dan een juiste profiel om die in te stellen ??
na 10 tallen keren dood gegaan te zijn om proberen te vliegen met de muis en keybord wil ik eindelijk wel eens gaan vliegen zonder binnen 5 seconde dood te gaan, dus neer te storten. :'( :+
alvast bedankt voor de antwoorden.
Logitech software hoef je niet te gebruiken, maar kan wel.

Je zal zelf de config in BF moeten samenstellen. Dit doe je eerst door ALLE joystick profielen te verwijderen, dus algemeen, auto, jet, helicopter etc. en dan alleen de knoppen/assen toewijzen voor jet/heli.

Kost je ongeveer 10 minuten tijd ofzo.

Je zal overigens zien dat de gashendel onderaan de joystik een aan/uit contact is. Geen potmeter.
Door het logitech profiel wel te gebruiken en bf3.exe te koppelen aan een game profiel kan je de aan/uit situatie opdelen in meerdere stukken. Dan fungeert de gashendel wel zoals hij bedoeld is.

Werkt hier perfect op W7 64 bit, heb sinds gisteren de Force 3D Pro.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Funste wapen in het spel. En mijn vierde gemeten aan het aantal kills ermee.
Ook een goeie conversation starter... Allahu Akbar BOEM

Verwijderd

Snuffel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:31:
[...]

Je zal zelf de config in BF moeten samenstellen. Dit doe je eerst door ALLE joystick profielen te verwijderen, dus algemeen, auto, jet, helicopter etc. en dan alleen de knoppen/assen toewijzen voor jet/heli.

Je zal overigens zien dat de gashendel onderaan de joystik een aan/uit contact is. Geen potmeter.
Door het logitech profiel wel te gebruiken en bf3.exe te koppelen aan een game profiel kan je de aan/uit situatie opdelen in meerdere stukken. Dan fungeert de gashendel wel zoals hij bedoeld is.

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet wat al die letters en woorden betekenen en wat ze dan wel doen in de game, zoals het in het Engels staat weet ik het niet allemaal in het NL voor mij te begrijpen.
ik heb ook W7 64 bit systeem.
je geeft mij 2 mogelijkheden, 1 als ik alles verwijder in het menu moet ik wel weten welke knoppen op de joystick moet gebruiken en waar voor ik gebruik.
dat begrijp ik niet om eerlijk te zijn wat je precies ermee bedoel.
voor mij zou het fijn zijn om juist een lijstje van de knoppen te hebben wat die knoppen dan gaan doen als ik die gebruik.
mischien iets nu te veel gevraagt?? :?

• Facenoise
Snuffel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:31:
[...]

Maak ff een screenshotje voor die gozert :)

Verwijderd

DAT zou DE oplossing kunnen zijn :+ _/-\o_

ik heb echt wel rond gekeken en ja zo als die link die hierbij staat heeft die man erover alles te delete te doen maar ja moet je wel ff weten welke knopen met letters in te voeren en te weten wat ze doen :?

http://www.overclock.net/...joystick-issues-heres-how

net ook ff een filmje erover gezien maarja je delete alles maar wat doe je dan inplaats terug zetten?
je moet toch wel even weten welke knoppen wat die dan doen. :?

ik heb juist die joystick gekocht op aan raden van anderen en op youtube zag ik dat die in BF 3 gebruikt werd.
de vorige die ik had gekocht was Saitek X52 Hotas Flight Control System maar die gaf veel problemen en het programeer menu gaf conflicten met het menu van mn muis.

hier kan je zie dat die joystick word gebruikt in BF 3
http://www.youtube.com/wa...zcxTxr2Kg&feature=related

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 14:26 ]

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Dat worden er wel meer dan één denk ik. Ik ga zo even kijken wat ik kan doen.

Verwijderd

Snuffel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:45:
Dat worden er wel meer dan één denk ik. Ik ga zo even kijken wat ik kan doen.
om hier in het forum te zetten weet ik niet of het wel allemaal mag anders zou je die via mn eigen emailadres kunnen sturen ??
doemaardit55@hotmail.com
als ik eens wist welke knoppen nr 1-2-3-4 enz zijn om de juiste profiel ervan te maken zou dat ook al helpen
al vast bedankt

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Door op het forum te zetten kan iedereen er van genieten, wel zo handig.
Handleiding maken is niet eenvoudig en niet mijn sterkste punt, maar ik hoop dat ik wat kan doen voor je.

Kost me even tijd.

Verwijderd

misschien heb je hier wat aan?

http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=81419

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:44

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:51:
[...]

als ik eens wist welke knoppen nr 1-2-3-4 enz zijn om de juiste profiel ervan te maken zou dat ook al helpen
al vast bedankt
Ben je nu niet onnodig moeilijk aan het doen? Je klikt in het BF3 menu op de functie die je wil toewijzen, zeg bijvoorbeeld Flares. En dan druk je op de stick op de knop waarmee jij flares wilt afvuren. En vervolgens is die knop gekoppeld aan die functie, dit doe je ook voor andere zaken zoals fire, afterburner, pitch en throttle. Klaar....

Of begrijp ik je nu verkeerd?

Specs

• Facenoise
bvk schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:01:
[...]

Ben je nu niet onnodig moeilijk aan het doen? Je klikt in het BF3 menu op de functie die je wil toewijzen, zeg bijvoorbeeld Flares. En dan druk je op de stick op de knop waarmee jij flares wilt afvuren. En vervolgens is die knop gekoppeld aan die functie, dit doe je ook voor andere zaken zoals fire, afterburner, pitch en throttle. Klaar....

Of begrijp ik je nu verkeerd?
De beste man is niet zo goed in engels gaf hij aan, en hij weet niet wat bepaalde woorden betekenen.

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Als je Logitech profiler hebt geïnstalleerd en je start het programma, dan kom je als eerste hier in terecht:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/27813b437abe5129346bf4505ba9cc3c.jpg

Druk op: Profiel - Nieuw

Je komt in het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/3b63260be07bb66b38a51d5afe045e7c.jpg

Vervang Nieuwe Game door de naam die je wilt, in dit geval bijvoorbeeld BattleField 3 en druk op Bladeren
Selecteer het bestand BF3.exe. Deze staat bij een normale installatie op de locatie:

C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3

Indien je het ergens anders geïnstalleerd hebt, dan ga je naar die locatie uiteraard.

Druk op OK

Je komt weer in het hoofdscherm, en dat ziet er dan als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/4c97d9d959ea2301ec44edad4223c9b2.jpg

Links onderin zie je Gashendel staan met je rechtermuisknop.
Druk op de blauwe puntjes achter Gashendel, en selecteer Zonetoewijzing selecteren en dan Nieuwe Zonetoewijzing.

Je komt in het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/9956598dfd04126e7226421325b8f50e.jpg

Vul bij naam in wat je wilt, ik heb het Gashendel genoemd

Je kan de vlakken van 50% selecteren, en dan op Splits drukken.
Ik heb het bovenste vak 4 (= 2 x gesplitst) keer opgedeeld, het onderste vlak 2 keer opgedeeld (= 1x gesplitst).

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/d43ad2298c4802d7fded17a2a3f51c85.jpg

Je kan het indelen zoals je wilt, dit voldeed voor mij prima.
Als je klaar bent, dan druk je op OK en kan je de profiler afsluiten.

Bij mij werkte het prima, ik hoop bij jou ook.

Succes.

Grote klasse Snuffel. Zelf heb ik er niet zoveel aan, aangezien ik niet met joystick vlieg, maar ik wil toch wel even kwijt dat ik de moeite die je erin gestoken hebt om iemand hier op GoT zo te helpen erg kan waarderen.

Hulde!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 21:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat een gigantisch bugfest blijft dat spel toch. Al dagen last van RPG's die door tanks heen gaan, zonder damage, claymores die niet ontploffen, geen hitmarker met een Javelin, 3 C4's op een tank, no damage, en nog veel meer.

---RAWE CEEK!!!---

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:16:
[...]

Grote klasse Snuffel. Zelf heb ik er niet zoveel aan, aangezien ik niet met joystick vlieg, maar ik wil toch wel even kwijt dat ik de moeite die je erin gestoken hebt om iemand hier op GoT zo te helpen erg kan waarderen.

Hulde!
Same :) Vraag is ook meerdere keren voorbij gekomen dus nu kunnen we mooi hier na toe refereren.

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:16:
[...]

Hulde!
Dank en graag gedaan.

Ik kom op veel fora (ook Tweakers) tegen dat de Logitech Profiler een k** programma is, en dat je het vooral niet moet installeren en gebruiken.
Dat is een keuze, en het hoeft ook niet, maar ik kwam erachter dat de gashendel dan alleen als aan-uit knop fungeert, terwijl het overduidelijk een potmeter is.
Daar moet je wat mee kunnen dus.

Ik kwam deze instellingen tegen in het programma en ben er mee gaan experimenteren. Werkt prima dus, en ik gok dat meer mensen hier voordeel mee kunnen hebben.

Kost even tijd, maar dan is een ieder die info zoekt ook gelijk geholpen.

Met andere woorden: graag gedaan :)

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:44

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

erikvandenberg schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:05:
[...]

De beste man is niet zo goed in engels gaf hij aan, en hij weet niet wat bepaalde woorden betekenen.
Natuurlijk kudo's voor Snuffel voor zijn uitleg, maar dat gaat alleen over de throttle. Ik denk dat Zoltan beter eens gaat kijken wat nu dan ook yaw, pitch en roll betekenen en wat het doet, anders klapt ie ook direct weer tegen de grond op het moment dat hij zijn eerste bocht wil maken...

Als je dat eenmaal weet gaat het vliegen beter en kun je ook gewoon via het BF3 menu je devices instellen.

Wel in het Engels, maar hopelijk helpen de bewegende plaatjes al wat: Wikipedia: Flight dynamics (fixed wing aircraft)

[ Voor 13% gewijzigd door bvk op 27-09-2012 15:34 ]

Specs

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

net ook ff een filmje erover gezien maarja je delete alles maar wat doe je dan inplaats terug zetten?
je moet toch wel even weten welke knoppen wat die dan doen
Je hebt in ieder geval de link gevonden om alle toegewezen joystick buttons te verwijderen, dat is alvast het begin.

Als je de knoppen van de joystick gaat toewijzen, dan kan je dat geheel op je eigen manier doen.
Een aantal die je moet maken zijn heel 'natuurlijk'
Pitch en Roll bijvoorbeeld, daarvoor gebruik je de stick. Voor yaw gebruik je ook de stick, en dat doe je door de stick vast te houden en te draaien over zijn lengte as.
Fire al normaliter de knop onder je wijsvinger zijn.
Alle andere knoppen kan je indelen zoals je zelf handig vindt. Die keuze is geheel aan jezelf, daar zit geen verplichting aan vast (als in: die knop moet je daarvoor gebruiken).

Hoe wijs je knoppen toe?

Heel eenvoudig:

Je gaat in het menu Options naar je Keybindings, en je kiest daar bijvoorbeeld voor Jet.
Dan kies je de knop die je wilt toewijzen, bijvoorbeeld Fire, en drukt op Esc (Escape).
Vervolgens druk je de knop op je joystick in die je wilt gebruiken voor Fire.
Dit doe je voor alle acties die je met je joystick wilt doen.

Kost ongeveer 10-15 minuten om alles in te stellen.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Ik snap het ook niet.

Waarschijnlijk door mijn speelstijl maar ik blaas alleen tanks, heli's en jets op met C4, nooit personen, of het moet een zeldzaam camp gevalletje zijn ;)

Heb heel soms dat ik wat aan het rondkutten ben met C4 en dat er dan toevallig een vijand voor mij staat dat ik hem dan opblaas, maar als ik dat doe dan gaat het vooral om suicide actie's xD

Ik kan het gewoon niet voorelkaar krijgen om te rushen met C4.

[ Voor 6% gewijzigd door w4v3g0d op 27-09-2012 15:42 ]

Verwijderd

Snuffel
oke bedankt voor je geduld en werk _/-\o_ om ( zal maar niet zeggen deze oude man :+ )
ik zal dan die CD gebruiken en denk wel dat het moet omdat ik in confguratiescherm apparaatenbeheer niets van die joystick zag staan toen ik die op de USB aan sloot.
zal er eens mee aan de slag gaan en uitproberen , zo ver ik begrepen heb zal je niet al die knoppen hoeven te gebruiken ??
mn dank is groot voor je moeite _/-\o_
mvg Zoltan

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:44:
Snuffel
oke bedankt voor je geduld en werk _/-\o_ om ( zal maar niet zeggen deze oude man :+ )
ik zal dan die CD gebruiken en denk wel dat het moet omdat ik in confguratiescherm apparaatenbeheer niets van die joystick zag staan toen ik die op de USB aan sloot.
zal er eens mee aan de slag gaan en uitproberen , zo ver ik begrepen heb zal je niet al die knoppen hoeven te gebruiken ??
mn dank is groot voor je moeite _/-\o_
mvg Zoltan
Heheh, ik ben ook een oude man hoor (40+ hiero)
Gebruik niet de CD, maar ga naar de Logitech website, en download daar de laatste versie.

http://www.logitech.com/e.../game-gear/extreme-3d-pro

Selecteer Downloads, en vul vervolgens de gegevens van je OS is, in jouw geval denk ik Windows 7 en 64 bit.

Downloaden, installeren, en configureren maar.

Je bent idd vrij om te kiezen welke knoppen je uiteindelijk wilt gaan gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Snuffel op 27-09-2012 15:48 ]

Datums van premium content zijn bekend met 1 verassing

Premium Video 4: Exclusive Aftermath Footage
AVAILABLE 2012-09-28

met AK krijgen we pas footage te zien 1 week van te voren en bij aftermath krijgen we nu al wat te zien.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

hardwarejunk schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:41:
[...]
Ik snap het ook niet.

Waarschijnlijk door mijn speelstijl maar ik blaas alleen tanks, heli's en jets op met C4, nooit personen, of het moet een zeldzaam camp gevalletje zijn ;)

Heb heel soms dat ik wat aan het rondkutten ben met C4 en dat er dan toevallig een vijand voor mij staat dat ik hem dan opblaas, maar als ik dat doe dan gaat het vooral om suicide actie's xD

Ik kan het gewoon niet voorelkaar krijgen om te rushen met C4.
zo moeilijk is het toch niet? Opties zat:
Je huppelt onder cover naar een choke-point, tieft een C4tje om de hoek, één stap terug en afdrukken. Corner campers weg en je team kan doorduwen.
Je rent het liefst onder dekking een gebouw in met vijanden en strooit zo veel mogelijk C4 rond. Zodra iemand op je begint te schieten ga je prone en druk je af. Herhalen tot het huis leeg of ingestort is.
Notoire campspots kun je preventief volplakken. Wachten tot er mensen inlopen en de knop induwen.
Als je een gebouw aanvalt is het handig om de buitenkant even grondig vol te plakken met C4, een stukje weg te lopen, en af te drukken. Weet je gelijk dat er geen campers achter die muren zitten... en je kunt achterom naar binnen.
Flink rennen om achter een groepje vijanden te komen, dan van achteren eropaf en er een C4 tussen gooien is, mits je op tijd afgedrukt krijgt, vaak handiger dan proberen ze allemaal lek te schieten. Wapens doen zo suf weinig schade dat tegen de tijd dat je er een paar dood hebt ze met z'n allen jou vol lood boren.

Trouwens, als je geavanceerd wilt teamplayen kun je ook een jeepje rondom (niet alleen op de neus!) volhangen met C4, en twee squadmates er volgas een vijandelijke positie in laten scheuren. Zodra ze de positie inscheuren druk jij af en alles binnen vijftien meter van die jeep is aan vellen. Maar je jeepje leeft nog en je squadmates kunnen los gaan op de overlevende vijanden (chauffeur snel op F3 drukken en gewoon schieten vanuit het autootje), zodat die afgeleid zijn als je met je andere squadmate de voordeur platloopt met je LMGs. Dit werkt niet altijd (meestal niet) maar áls het leukt is 't wel virtual high-fives all round.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 16:38 ]

Verwijderd

Na lange tijd weer begonnen met het spelen van BF3 :) toch wel een vet spelletje, leuk om even wat weg te schieten als een potje dota er niet meer in gaat.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Vind de nieuwe maps ook heel erg leuk.
Close counters is leuk voor af en toe een keer.

Maar armored kill is weer ouderwets Battlefield. Grote maps en gewoon heerlijke spannende multiplayercombat.

Verwijderd

Ik heb de nieuwe expansion nog niet gekocht (heb ook geen premium). Had destijds de limited edition waarmee ik de eerste dlc gratis kreeg. Is hij een beetje het geld waard?:)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het zijn mooie maps en de nieuwe voertuigen zijn ook wel leuk. Aardig wat uurtjes speelplezier voor vijftien euro.

Pagina: 1 ... 109 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.