Ik droomde vannacht over de metro map, dat net als met rush de vlaggen ook aan de andere kant van de map staan, dus niet 3 vlaggen maar 4 en dan meer verspreid.
Ik heb het spel pas net en ik erger me enorm aan teammaten die compleet niks doen en alleen een beetje rondlopen. Soms heb ik enorm fijne teammaten die snappen dat als ik ergens supress dat ze kunnen flanken en dan heb ik een heeerlijke score. Mijn kd/score per min zijn volgens mij wel redelijk maar hoe ga ik om met tactisch nutteloze mensen?
Ignore and move on.Shadeblast schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:54:
Ik heb het spel pas net en ik erger me enorm aan teammaten die compleet niks doen en alleen een beetje rondlopen. Soms heb ik enorm fijne teammaten die snappen dat als ik ergens supress dat ze kunnen flanken en dan heb ik een heeerlijke score. Mijn kd/score per min zijn volgens mij wel redelijk maar hoe ga ik om met tactisch nutteloze mensen?
Verwijderd
'K' drukken en 'Move your asses, you useless motherf*ckers' typen... of zoiets.Shadeblast schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:54:
Haha dat klopt, ik vertrouw ook totaal niet meer op me medespelers en als ik bv in de transport chopper vlieg en niemand repairt hem als die disabled raakt spring ik er gewoon uit. Ook als gunner spawnen bij een random pilot betekend vaak dood binnen een paar seconde. Wat ik helemaal irritant vind is iemand die spawn op de chopper dan als gunner erin gaat zitten zonder tv guided of wat dan ook. Ik vlieg dan lekker naar een vlag, land en stap uit en meld even dat die het mag overnemen.
Als ik op een vlag zit en er staat een teammate achter me ga ik er alsnog vanuit dat ze via achter kunnen komen, zo vaak gehad dat ik een kant dek en ervan uit ga de persoon achter me daar dekt en vervolgens rent die als ene kip zonder kop ergens anders naar toe.
Je kan hier beter je teammates als afleiding en schietvoer gebruiken zo heb je meer aan ze. Ik stoor me al een grote tijd eraan, gewoon mensen opzoeken waarvan je weet dat ze teamplayen en lekker alle andere teammates negeren.
Wat ik ook zovaak zie en me aan irriteer; mensen die moeten knifen, staat iemand lekker te knallen op je ga je dood, zie je dat die net geknifed wordt door iemand. Dan denk ik ook altijd; wtf man als je hem had geschoten had ik nog geleefd maar omdat je weer perse moet knifen ga ik nu dood.
Ook nog wel eens gehad dat iemand een stinger schoot en 1 sec erna geknifed wordt, je zie iemand met een stinger schieten dan is het juist 2 kogels in ze hoofd voordat hij kan schieten.
Heb ook nog wel eens dat ik me snel omdraai en staat er ineens voor je met een mes in ze hand. Ja jammer jonge moet je niet knifen, hier heb je 5 kogels. Knife takedowns zijn sneaky downs die je kan doen om niet opgemerkt te worden maar zodra een random speler je ziet met je rug naar hem toe sprinten ze erna toe voor de knife.
Reden ook hoezo ik me 100 atack chopper stars lekker uitlaat, worden ze allemaal extra warm van
Als ik op een vlag zit en er staat een teammate achter me ga ik er alsnog vanuit dat ze via achter kunnen komen, zo vaak gehad dat ik een kant dek en ervan uit ga de persoon achter me daar dekt en vervolgens rent die als ene kip zonder kop ergens anders naar toe.
Je kan hier beter je teammates als afleiding en schietvoer gebruiken zo heb je meer aan ze. Ik stoor me al een grote tijd eraan, gewoon mensen opzoeken waarvan je weet dat ze teamplayen en lekker alle andere teammates negeren.
Wat ik ook zovaak zie en me aan irriteer; mensen die moeten knifen, staat iemand lekker te knallen op je ga je dood, zie je dat die net geknifed wordt door iemand. Dan denk ik ook altijd; wtf man als je hem had geschoten had ik nog geleefd maar omdat je weer perse moet knifen ga ik nu dood.
Ook nog wel eens gehad dat iemand een stinger schoot en 1 sec erna geknifed wordt, je zie iemand met een stinger schieten dan is het juist 2 kogels in ze hoofd voordat hij kan schieten.
Heb ook nog wel eens dat ik me snel omdraai en staat er ineens voor je met een mes in ze hand. Ja jammer jonge moet je niet knifen, hier heb je 5 kogels. Knife takedowns zijn sneaky downs die je kan doen om niet opgemerkt te worden maar zodra een random speler je ziet met je rug naar hem toe sprinten ze erna toe voor de knife.
Reden ook hoezo ik me 100 atack chopper stars lekker uitlaat, worden ze allemaal extra warm van
[ Voor 31% gewijzigd door evilpin0 op 24-09-2012 10:59 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Warning 1 of 2: you have been killed for using bad language.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:04:
[...]
'K' drukken en 'Move your asses, you useless motherf*ckers' typen... of zoiets.
Ik had onlangs eindelijk een oplettende teammate. Ik zat samen met één ander in de transport-heli en ging hoog boven vlaggen vliegen om daarna op F3 te drukken (linker gun) en vliegend tuig uit de lucht te halen en mannetjes op de grond te doorzeven, om daarna vlak boven de grond weer op F1 te drukken en weg te vliegen.
Zo heb ik ons twee keer gered (chopper en jet down) en de ruimte rond een vlag schoongeveegd, en pas de derde keer had de kerel door wat ik aan het doen was en duwde 'ie snel op F1 toen ik switchte.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Haha je moet echt gaan afkicken!Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:51:
Ik droomde vannacht over de metro map, dat net als met rush de vlaggen ook aan de andere kant van de map staan, dus niet 3 vlaggen maar 4 en dan meer verspreid.
Als ik s nachts over games ga dromen dan is dat het moment om wat minder achter het scherm te zitten. :-P
Mhmm, ik zie dat er vrij weinig aan te doen is, meestal als dit het geval is in mijn squad pak ik een andere of ren ik met mensen mee die eruit zien alsof ze weten wat ze doen. Ik heb het spel pas 3 dagen dus we zien wel hoe het gaat 
Voor geïnteresseerden:
http://battlelog.battlefi...r/Emcust/stats/304536435/
Voor geïnteresseerden:
http://battlelog.battlefi...r/Emcust/stats/304536435/
Accuracy zegt inderdaad weinig: iemand die alleen maar met shotguns speelt zal waarschijnlijk een bovengemiddeld hoge accuracy hebben (schiet je wapen leeg op menigtes, en je zit al snel op 50%+), maar dat wil absoluut niet zeggen dat diegene met een wapen dat wel aiming degelijk skill vereist overweg kan. Bij mij bestaat de top-10 uit shotguns, RPG/SMAW en M320, gevolgd door een hele zooi sniper rifles en handguns. PDW's, Assault Rifles, Carbines en LMG's volgen pas daarna.DMZ schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:49:
Wat betreft accuracy, ik vind het echt bullshit dat dat je skill bepaalt. Ik speel veel aggressive recon de laatste tijd, maar mijn accuracy zal toch echt niet rond de 30% komen met een semi-auto rifle. Dat neemt niet weg dat ik vaak wegloop als MVP en met een nette K/D van boven de 2. Ja, ik kan natuurlijk beter gaan mikken, maar het is een spel, dus dat hele stats gedoe vind ik leuk om naar te kijken als je wil weten wat voor speler je bent.
En ja, ik schiet wel degelijk puur voor suppression als mensen net achter cover duiken of als ik geen 100% kans heb om ze te raken, maar als ze wel iemand anders kunnen pakken van mijn team.
Ik ben een Recon, en mijn hoogste accuracy is 40% met de M40A5, mijn minst gebruikte wapen. Maar who cares? Het is een spel en de persoon met de LMG die 9% accuracy heeft redt mijn in-game leven even vaak als ik de zijne red met mijn rake schoten of suppression.
Omdat accuracy een gemiddelde over alle wapens (en voertuigen in Battlelog) is, splash damage meetelt en geen rekening houdt met de hoeveelheid projectielen die je op je tegenstander afvuurt, is het een weinigzeggende statistiek. Veel minder dan bijvoorbeeld Headshot-Kill ratio, want dat zegt tenminste nog iets over hoe nauwkeurig je schiet (maar ook dan pas na een x aantal kills: 4 kills waarvan twee HS is natuurlijk ook niet bijster representatief).
Wat betreft suppression: idem dito hier. Niet elk schot dat ik los is gericht op het maken van een kill. De boel onder vuur houden zodat team mates kunnen oprukken, of iemand in dekking vastpinnen om team mates te ontzetten kan vaak minstens zo nuttig zijn voor je team.
---
BF3
Client Side Hit Detection
*huil*
Ze hebben de battlefield serie verkracht
Client Side Hit Detection
*huil*
Ze hebben de battlefield serie verkracht
It's time to kick ass and chew bubblegum, and i'm all out of gum
Server afhankelijk ook, gisteren zat ik op een server waar ik tot 4x toe een chopper schoot en een hit marker kreeg maar geen kill. Leuk om daar te chopperen overigens, geen tank die je kan killen. Had een ping onder de 20
Je merkt snel genoeg of je wat aan je squad/team mates hebt: droppen ze ammo/medikits, geven ze blijk van enig taktisch inzicht en reageren ze op wat er om hen heen gebeurt in plaats van als een voorgeprogrammeerde robot koste wat kost datgene te doen wat ze op dat moment hun zinnen op hebben gezet, etc. Wat nog wel eens nuttige info kan opleveren is in je eentje een vlag proberen te cappen (Conquest), weg van waar de meeste actie op dat moment is, en kijken of mensen volgen: dit wil nog wel eens wat zeggen over of ze de minimap en objective markers in de gaten houden, of ze een beetje taktisch denken (in plaats van telkens weer als kanonnevlees op chokepoints te spawnen of ergens hun tentje hebben opgezet en hopen die enkeling die voorbijkomt neer te schieten). Kijk of er mensen zijn die spawnen op een flag die aangevallen wordt (en in welke hoedanigheid: een Recon kan niet zo heel veel uitrichten tegen een Abrahams die je vlag wil scoren) - dat soort dingen.Shadeblast schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:54:
Maar misschien wel het belangrijkst: hoe frustrerend het gedrag van je team mates ook kan zijn, het is en blijft een spelletje, en iedereen wil, en mag (!), daar op zijn eigen manier invulling aan geven en lol uit halen. Voor sommigen is dat werken aan e-penis extension (stat whoren), voor anderen is het PTFO. Zelf speel ik redelijk lone-wolf, vooral omdat ik in de regel bij squad mates terechtkom die een heel andere speelwijze hanteren (dat maakt die keren dat het wel zo is extra leuk - ik zie het maar als een bonus), maar ik probeer wel altijd objective-gericht te spelen en mijn team actief te ondersteunen (en dat kan op vele manieren). Sommigen zullen dat oppikken of er net zo over denken, anderen blijven lekker hun eigen ding doen.
---
In theorie is dat zo, mits je met clanmates/vrienden speelt. Een random pubber als ik komt zelden dergelijke tammates tegen, laat staan squadmates. Daar pas ik mijn spel op aan.Adanteh schreef op maandag 24 september 2012 @ 03:15:
[...]
Je kan ook gewoon even wachten en een spawnplek bieden voor squadmates. Vervolgens pak je zonder problemen dat punt weer terug. Altijd alles meteen willen killen of zo snel mogelijk willen overnemen is zelden de juiste oplossing.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Teamplay is soms ver te zoeken.
-Mensen in je Squad die allemaal de zelfde squad perk hebben,,,,nutteloos.
-Squad leaders die geen orders geven..
-Mensen die na de spawn in het begin als kippen zonder kop in een voertuig springen en snel weg rijden/vliegen. Zodat je halve team 4minuten kan lopen.
-Geen ammo / medikits gooien als je er om vraagt.
-Geen backup, ik wordt vaak in m'n rug geschoten terwijl een "team maatje" m'n kant op kijkt en het ziet aankomen..
-Of met een AA alleen infantry maaien terwijl ons team geslacht wordt door heli's en jets...
Soms denk ik echt dat het de oude cod players zijn... AAArgh
-Mensen in je Squad die allemaal de zelfde squad perk hebben,,,,nutteloos.
-Squad leaders die geen orders geven..
-Mensen die na de spawn in het begin als kippen zonder kop in een voertuig springen en snel weg rijden/vliegen. Zodat je halve team 4minuten kan lopen.
-Geen ammo / medikits gooien als je er om vraagt.
-Geen backup, ik wordt vaak in m'n rug geschoten terwijl een "team maatje" m'n kant op kijkt en het ziet aankomen..
-Of met een AA alleen infantry maaien terwijl ons team geslacht wordt door heli's en jets...
Soms denk ik echt dat het de oude cod players zijn... AAArgh
Herkenbaar, of bij iemand in een tank zitten na damage repairen en bestuurder gaat er gewoon vandoormukkel schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:50:
Teamplay is soms ver te zoeken.

Werd net uit een server gekicked met de melding 'please choose a server in your own country"

Ping was rond de 50 dus connectie was verder prima.
Die dingen zijn standaard hoor, ik maak ze dagelijks mee. Kunst is om net zo lang van squad te wisselen totdat je iemand vindt die ook van de teamplay is. Zo heb ik gisteren met 1 goede helicopterpiloot 4K punten binnengehaald als gunner (en TV geunlocked).
Dieptepunt was nog wel de piloot die net zolang de heli bleef crashen totdat ik het maar opgaf als gunner, omdat ik geen TV missile had
Uiteraard verloren we die ronde dik omdat we constant geraped werden door jets en heli's, terwijl hij maar het ravijn in bleef vliegen. Bijzondere was dat, toen hij iemand had gevonden die wel TV missiles had, 1 van de allerbeste piloten was die ik ooit heb gezien. Echt triest.
Dieptepunt was nog wel de piloot die net zolang de heli bleef crashen totdat ik het maar opgaf als gunner, omdat ik geen TV missile had
Uiteraard verloren we die ronde dik omdat we constant geraped werden door jets en heli's, terwijl hij maar het ravijn in bleef vliegen. Bijzondere was dat, toen hij iemand had gevonden die wel TV missiles had, 1 van de allerbeste piloten was die ik ooit heb gezien. Echt triest.
[ Voor 25% gewijzigd door Arfman op 24-09-2012 12:36 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alleen telt de accuracy voor voertuigen niet mee.evilpin0 schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:39:
[...]
Je hebt veel kills met de amtrac gehaalt, die doet splash damage en upped je accuracy.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt wel
Nee, vehicle accuracy telt niet mee voor de accuracy op je pagina.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dit was vroeger wel, dit is er een tijd geleden uitgehaald. Waarschijnlijk heb je dat niet meegekregen. Misschien dat je nog kan herinneren dat iedereen een tijd geleden ineens een paar % punten hogere accuracy kreeg, dit kwam daardoor.
[ Voor 22% gewijzigd door Facenoise op 24-09-2012 13:13 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik heb een keer een volledig potje alleen in een tank gezeten zonder mijn wapen te schieten.
0% accuracy.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij poste een battlereport, in het battle report staat de accuracy van het rondje inclusief gebruik van voertuigen.
proof:
http://battlelog.battlefi...how/44397006/1/355271289/
Geen shot geschoten met gewone wapens.
http://battlelog.battlefi...how/44458707/1/355271289/
dus hier moet ik de 28% gehaalt hebben met alleen de m4a1? Is voor mij doen erg hoog, met de tank haal ik dit wel.
Potjes waar ik chopper pilot ben heb ik altijd 35-45% accuracy, daarop gebasseerd wordt het wel dergelijk meegenomen.
Heb zovaak rondjes dat ik in een voertug spring er niet meer uitkomt maar altijd staat er een % accurary
proof:
http://battlelog.battlefi...how/44397006/1/355271289/
Geen shot geschoten met gewone wapens.
http://battlelog.battlefi...how/44458707/1/355271289/
dus hier moet ik de 28% gehaalt hebben met alleen de m4a1? Is voor mij doen erg hoog, met de tank haal ik dit wel.
Potjes waar ik chopper pilot ben heb ik altijd 35-45% accuracy, daarop gebasseerd wordt het wel dergelijk meegenomen.
Heb zovaak rondjes dat ik in een voertug spring er niet meer uitkomt maar altijd staat er een % accurary
[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 24-09-2012 13:23 ]
Verwijderd
In de battle reports wordt het nog wel meegenomen, op je profiel niet meer. Een hoge accuracy halen in een tank (als driver) is idd niet zo moeilijk.
Dat zeg ik....
Oke, we hadden het dus gewoon over 2 verschillende statistieken. Carry on.evilpin0 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:23:
Dat zeg ik....
Verwijderd
Ik vatte alles nog even samen
Voor de tl;dr mensen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 13:25 ]
Klopt het dat BF3 de keybindings heeft veranderd? Ik heb paar maanden niet meer gespeeld.
Volgens mij kon ik voorheen met mijn middlemouse knop en melee attack doen, en nu lukt dit niet meer!
Volgens mij kon ik voorheen met mijn middlemouse knop en melee attack doen, en nu lukt dit niet meer!
[ Voor 12% gewijzigd door noud op 24-09-2012 13:41 ]
Meestal na install van een nieuwe patch mag je dat opnieuw doen, tenminste in mijn geval waren al mijn bindings weg evenals mijn attachments.noud schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:40:
Klopt het dat BF3 de keybindings heeft veranderd? Ik heb paar maanden niet meer gespeeld.
nog clans die 3, 25+ mensen erbij recruiten? pm ;x
Weet iemand hier eigenlijk nog leuke ongein om uit te halen met een squad van 4 lui, of een groepje mensen tot ongeveer 6 lui? Javelin squad maken is leuk, maar gaat wel een keertje vervelen na 3-4 potjes.
* D4NG3R heeft een paar vrienden aangeraden BF3 te kopen toen deze een tientje koste.
Andere dingen die we al een keer gedaan hebben:
- Met een squad in een scout heli zo'nbeetje onverslaanbaar worden door 3 engineers te hebben die constant repairen en/of RPG's spammen.
- Met meerdere quads/buggy's tegelijk rond crossen en in tanks rammen met C4.
- Met z'n allen op een heuveltje campen en met z'n allen op 1 persoon zitten snipen. (30 kogels verder gaat de vijand pas dood omdat we achterloos zitten te richten
).
.
* D4NG3R heeft een paar vrienden aangeraden BF3 te kopen toen deze een tientje koste.
Andere dingen die we al een keer gedaan hebben:
- Met een squad in een scout heli zo'nbeetje onverslaanbaar worden door 3 engineers te hebben die constant repairen en/of RPG's spammen.
- Met meerdere quads/buggy's tegelijk rond crossen en in tanks rammen met C4.
- Met z'n allen op een heuveltje campen en met z'n allen op 1 persoon zitten snipen. (30 kogels verder gaat de vijand pas dood omdat we achterloos zitten te richten
Ik quote "ongein". Gewoon serieus spelen doen we ook het gros van de tijd (Veel tactisch spelen, bijv in een team met een medic, 2 engineers en een support speler. Veel vehicles opblazen en lang in leven blijven. Maar we zoeken iets om te proberen 's avonds als we allemaal wat minder serieus willen spelenevilpin0 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:25:
Vlaggen cappen
[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 24-09-2012 15:33 ]
Vlaggen cappen
De enige accuracy die wat mij betreft telt is hoe snel je een vijand neer kan vlammen als je gericht schiet.
Een 'techniek' die heel goed werkt is om al schietend recht op iemand te lopen en hem te dwingen in dekking (rots, boom, kist etc.) te gaan zitten zodat: a) jij naar voren kan lopen zonder geraakt te worden, b) hij je niet kan zien en dus niet zeker weet of en hoe je hem gaat benaderen, c) hij gesupressed wordt zodat dit je kansen nog meer verhoogd om het vuurgevecht te winnen en d) je er een granaat naar toe kan werpen zodat je hem dwingt (gesupressed en al) in jouw kogelregen te lopen of de granaat te incasseren. Zolang je maar 6 kogels overhoudt.
Op deze manier kan ik eigenlijk altijd wel veilig en snel oprukken en terrein veroveren, werkt extreem goed in Rush.
Een 'techniek' die heel goed werkt is om al schietend recht op iemand te lopen en hem te dwingen in dekking (rots, boom, kist etc.) te gaan zitten zodat: a) jij naar voren kan lopen zonder geraakt te worden, b) hij je niet kan zien en dus niet zeker weet of en hoe je hem gaat benaderen, c) hij gesupressed wordt zodat dit je kansen nog meer verhoogd om het vuurgevecht te winnen en d) je er een granaat naar toe kan werpen zodat je hem dwingt (gesupressed en al) in jouw kogelregen te lopen of de granaat te incasseren. Zolang je maar 6 kogels overhoudt.
Op deze manier kan ik eigenlijk altijd wel veilig en snel oprukken en terrein veroveren, werkt extreem goed in Rush.
A) als die gericht terug schiet red je de boom nietA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:34:
De enige accuracy die wat mij betreft telt is hoe snel je een vijand neer kan vlammen als je gericht schiet.
C) waarschijnlijk ben je zelf ook suprresed
Dacht dat de A.W.E.S.O.M.-0 techniek gewoon was; ik schiet sneller dus jij gaat dood
@MacE501
Ja kom op zeg kom alleen maar dit soort spelers tegen, ik wil leuke potjes niet van die potjes waar het halve team in de bosjes ligt.
[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 24-09-2012 15:44 ]
Joinde na een paar maanden weer eens een potje metro conquest die net begonnen was, beland ik regelrecht ik een baserape festijn waarbij ik in het verliezende team terecht kom.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Wie speelt er nu nog metro?AdmiralSnipe schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:47:
Joinde na een paar maanden weer eens een potje metro conquest die net begonnen was, beland ik regelrecht ik een baserape festijn waarbij ik in het verliezende team terecht kom.
Met ^.
Er zou bij 48 of 64 player Metro conquest gewoon een blokje moeten komen "%playername% chucked the most grenades: %Number%".
Geen drol aan imho

Als je alles al unlocked hebt moet je natuurlijk op zoek naar nieuwe doelen: de handgranaat op nummer 1 krijgen in je kill list lijkt me dan een aardige uitdaging
Net zoals de dogtag van elke PC BF3-speler ever bemachtigen...
---
Nou begin maar eens met ALLE dogtags die er bestaan minstens 1x graaien. Ik ken wel mensen die zichzelf dit als doel hebben gesteld. Vooral de lage rangen dogtags zijn lastig te vinden. Alleen dergelijke spelers worden gelukkig van die nieuwe premium tags die je kon unlocken denk ik zo.w00t00w schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:02:
Als je alles al unlocked hebt moet je natuurlijk op zoek naar nieuwe doelen: de handgranaat op nummer 1 krijgen in je kill list lijkt me dan een aardige uitdagingNet zoals de dogtag van elke PC BF3-speler ever bemachtigen...
Wat betreft Metro: Ach, leuk toch als je je CQ achievements wilt halen. Dat soort games kan je juist al je onzin gaan doen: Botje kill maken (easy daar), nades spammen, M320 spammen, RL spammen, C4 gooien en hop, alles unlocked. Als je een 5000 ticket server pakt zelfs in één game! Ik zie liever lui daar dat soort dingen doen dan dat ze in Rush weigeren een ander wapen dan de RPG te gebruiken.
Ik zie het al voor me: in plaats van StalkDICE een StalkNoobs website, en dan hele volksstammen die met getrokken mes achter zo'n arme level-1 speler aanrennendjunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:07:
[...]Nou begin maar eens met ALLE dogtags die er bestaan minstens 1x graaien. Ik ken wel mensen die zichzelf dit als doel hebben gesteld. Vooral de lage rangen dogtags zijn lastig te vinden. Alleen dergelijke spelers worden gelukkig van die nieuwe premium tags die je kon unlocken denk ik zo.
---
Ja nu weet ik dus weer waarom ik die map was gaan mijden...
Wat een ongebalanceerde *** map (meestal).
Verwijderd
Metro is zo'n tpyische map waar je op voorhand al weet dat deze of gene zijde gebaseraped gaat worden. Wordt je gebaseraped, dan kan je best effe recon spelen en wat kills halen met een sniper rifle. Nee, die map boeit me totaal niet meer.AdmiralSnipe schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:11:
[...]
Ja nu weet ik dus weer waarom ik die map was gaan mijden...
Wat een ongebalanceerde *** map (meestal).
Hehe, was dat maar waar. Ik ben niet meer de allersnelste in het run 'n gun werk, de leeftijd gaat tellen he, al is het meestal nog adequaat genoeg.evilpin0 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:39:
[...]
A) als die gericht terug schiet red je de boom niet
Tenzij hij je niet spot of geen silencer heeft ziet die je op de mini map
C) waarschijnlijk ben je zelf ook suprresed
Dacht dat de A.W.E.S.O.M.-0 techniek gewoon was; ik schiet sneller dus jij gaat dood
a) zoveel jongens die gerichter schieten dan ik zijn er meestal niet in een server. Het is meestal vrij snel duidelijk voor welke 3 of 4 (van de 16) spelers je wel en niet beducht hoeft te zijn. Zodra je die tegenkomt moet je van plan veranderen.
b) het valt mij wel heel erg tegen hoe veel mensen daadwerkelijk altijd spotten als ze iemand zien. Ik spot altijd meteen en meestal direct tegelijk schieten als ik er vrij zeker ben dat ze in 2 of 3 bursts neer te vlammen zijn..
c) G18C baby.
Het werkt ook niet altijd in ALLE situaties, maar sloot een beetje aan op de eerdere discussies over express misschieten. Het komt mij in elk geval wel vaak van pas om vijanden te dwingen te gaan lopen hoe ik wil dat ze lopen.
Het was zo lang geleden dat ik die map gespeeld had op conquest, dat ik het gewoon weer even wou proberen.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:13:
[...]
Metro is zo'n tpyische map waar je op voorhand al weet dat deze of gene zijde gebaseraped gaat worden. Wordt je gebaseraped, dan kan je best effe recon spelen en wat kills halen met een sniper rifle. Nee, die map boeit me totaal niet meer.
Het was een 1000 ticket server en stond iets van 952-930 toen ik joinde dus de ronde was net begonnen.
Toen ik in de map kwam had de enemy al alle vlaggen gecapped en was het alweer een snipe festijn vanjewelste.
Op rush kan ik metro nog wel waarderen maar conquest slaat echt nergens op.
Ik zei dat ik het maar een ongebalanceerde baggermap vond waarna er gelijk iemand begon te zeiken dat ik moest leren spelen terwijl diegene de hele tijd in het zelfde hoekje stond te sprayen op iedereen die probeerde uit te breken... (hij had trouwens z'n battlereport favourites vol staan met metro

Dat wordt dus weer een paar maanden geen metro conquest voor mij (totdat ik weer nieuwsgierig word naar hoe die map ook alweer speelt).
En conquest met 32 spelers? Bij de achterste trap kan je ALTIJD vrij eenvoudig doorbreken, desnoods met smoke. Baselocken is ook lastig omdat je met te weinig teveel routes moet afdekken, mijn ervaring is dat het altijd heen en weer gaan wanneer de teams ook maar ietwat gelijkwaardig zijn.AdmiralSnipe schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:23:
[...]
Het was zo lang geleden dat ik die map gespeeld had op conquest, dat ik het gewoon weer even wou proberen.
Het was een 1000 ticket server en stond iets van 952-930 toen ik joinde dus de ronde was net begonnen.
Toen ik in de map kwam had de enemy al alle vlaggen gecapped en was het alweer een snipe festijn vanjewelste.
Op rush kan ik metro nog wel waarderen maar conquest slaat echt nergens op.
Ik zei dat ik het maar een ongebalanceerde baggermap vond waarna er gelijk iemand begon te zeiken dat ik moest leren spelen terwijl diegene de hele tijd in het zelfde hoekje stond te sprayen op iedereen die probeerde uit te breken... (hij had trouwens z'n battlereport favourites vol staan met metro).
Dat wordt dus weer een paar maanden geen metro conquest voor mij (totdat ik weer nieuwsgierig word naar hoe die map ook alweer speelt).
Maarja, je moet dan ook niet hersenloos met 90% van de spelers op sidestairs gaan staan/spelen. Mijn inziens is het niet de map maar de mensen die de spel ervaring maakt.
Probeer maar eens een AnR potje Metro 32p CQ, superspannend meestal en gaat vaak over en weer!
Ik vind het altijd beetje doelloos Metro conquest & de rush gamemode, je hoeft alleen maar naar voren te kijken. En meestal maar 3 routes te coveren die je soms in 1 oog opslag kan zien, ik denk als je de meeste metro + rush spelers op conquest plaatst dat ze er niks van bakken omdat ze niet verwachten dat mensen bijvoorbeeld achter hun komen. (of armor naast hun staat) Ook omdat de meeste allemaal met de medic class spelen. Ik snap soms niet dat mensen het 24/7 metro volhouden, iedereen ze eigen speelstijl maar battlefield 3 heeft veel meer te bieden dan spawnlocks en nade spam maps imo.
Na een paar potjes Neushaar TDM ben ik die 2 potjes metro al weer bijna vergeten.
Neushaar leent zich echt goed voor TDM vind ik, met al die nauwe gangetjes.
Je reactievermogen wordt echt op de proef gesteld daar.
Neushaar leent zich echt goed voor TDM vind ik, met al die nauwe gangetjes.
Je reactievermogen wordt echt op de proef gesteld daar.
Aan de Belgen hier: hebben jullie ook soms voor dat jullie van Azerty naar Qwerty switchen automatisch in de in-game chat? Redelijk irritant...
[ Voor 47% gewijzigd door Asgaro op 24-09-2012 18:09 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
En redelijk hilarisch die chat.Asgaro schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:08:
Aan de Belgen hier: hebben jullie ook soms voor dat jullie van Azerty naar Qwerty switchen automatisch in de in-game chat? Redelijk irritant...
En dan nog de ultieme dick move. Steel de arty van de vijand vanaf de spawn, rij de halve map over om hem veilig te stellen en shell de enige vlag die het andere team heeft.
been there done that, 
Alleen jammer dat die damn artillery truck de berg amper tot niet overkomt op Alborz mountain, ze mogen dat ding wel iets meer power geven wat mij betreft.
Alleen jammer dat die damn artillery truck de berg amper tot niet overkomt op Alborz mountain, ze mogen dat ding wel iets meer power geven wat mij betreft.
En hier:DanielWW2 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:32:
[...]
En redelijk hilarisch die chat.![]()
En dan nog de ultieme dick move. Steel de arty van de vijand vanaf de spawn, rij de halve map over om hem veilig te stellen en shell de enige vlag die het andere team heeft.
The A-team! The GoT-team!

- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Op Alborz is die ook niet zo goed. Je moet eigenlijk op een vlak stuk staan om accuraat te zijn. Op Armored Shield en Bandar is die wel leuk.Jay-P schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:02:
been there done that,
We hadden mooi heel D leeggeroofd van de US.Asgaro schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:08:
[...]
En hier:
The A-team! The GoT-team!
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-09-2012 19:10 ]
Ik kan mijn middle mouse knop niet meer instellen als een functieknop bij BF3.erikvandenberg schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:08:
[...]
Meestal na install van een nieuwe patch mag je dat opnieuw doen, tenminste in mijn geval waren al mijn bindings weg evenals mijn attachments.
Hier in Windows doet de muis het wel....
Een melee attack met F vind ik te lastig.
Hmm.. weet niet of het klopt, hoor in ieder geval niets kloppen
, maar de L96 sniper. Is die alleen te unlocken door de DLC Back to Karkand te kopen? Want die sniper lijkt mij wel wat om eens uit te proberen
jupSatom schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:15:
Hmm.. weet niet of het klopt, hoor in ieder geval niets kloppen, maar de L96 sniper. Is die alleen te unlocken door de DLC Back to Karkand te kopen? Want die sniper lijkt mij wel wat om eens uit te proberen
???
Ik zou net een server joinen waar een paar GoTters in zaten.
Krijg ik een melding: "Kicked by admin Accuracy limit 20>".
Hackers houden vaak hun accuracy kunstmatig laag dus ik snap niet wat hier het nut van is.
Je weert er alleen maar een hele hoop spelers mee.
Hackers houden vaak hun accuracy kunstmatig laag dus ik snap niet wat hier het nut van is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Mooi excuus om mensen die kunnen mikken te weren?AdmiralSnipe schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:28:
???
Dat scheelt weer in de butthurt admin verhalen.
Oh en hackzor.
Ok, dan word het maar eens even denken, Premium pakket of alleen Back to Karkand pakket..
Hackzor??DanielWW2 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:53:
[...]
Mooi excuus om mensen die kunnen mikken te weren?
Dat scheelt weer in de butthurt admin verhalen.
Oh en hackzor.
Ik kan m'n accuracy wel kunstmatig laaghouden maar dat is best wel triest.
Waarom zou je hackzorren als je vervolgens je stats met opzet gaat verbaggeren??
Anderen moeten aan je stats kunnen aflezen dat je hax gebruikt vind ik.
Verwijderd
Op zich vind ik het nog niet zo'n slecht idee dat mensen de "pro's" eruit filteren. Maakt het voor de noobs leuker. Alleen moeten er dan wel servers komen die mensen met slechte stats (wat je daar ook van wilt maken) weigeren, zodat iedereen een beetje op gelijk niveau zit.
Denk dat dat voor beide partijen een hoop frustratie kan schelen!
Denk dat dat voor beide partijen een hoop frustratie kan schelen!
Jullie spelen Armored Kill al? Denk 'm wel te gaan kopen. Is ie het waard? Heb Close Quarters niet gekocht omdat ik niet zo hou van kleine maps. Of is die ook nog wel de moeite waard?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
CQ vond ik leuk voor een weekje of twee. Maar ik wist van tevoren al dat dat niet mijn ding zou zijn en zo te horen is het ook niet jouw DLC. Als je van grote maps houdt met veel vehicles is AK zeker de moeite waard! Vermaak me er nog steeds prima mee
Je moet alleen wel redelijk into vehicles zijn, anders is het minder leuk denk ik (al heb ik ook zeker epische momenten meegemaakt als infantry!)
Yup, bovendien zegt overall accuracy geen donder, aangezien het enorm afhankelijk is van welk wapen je gebruikt.AdmiralSnipe schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:28:
???
shotguns zijn enorme accuracy boosters.
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 24-09-2012 21:46 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Als je into rush bent zou ik me niet haasten als ik jou was.BeefHazard schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:30:
Jullie spelen Armored Kill al? Denk 'm wel te gaan kopen. Is ie het waard? Heb Close Quarters niet gekocht omdat ik niet zo hou van kleine maps. Of is die ook nog wel de moeite waard?
Vind AK rush op dit moment veel te unbalanced om fatsoenlijk te spelen.
Conquest kan wel leuk zijn maar AK valt me eingelijk een beetje tegen.
Als die uitbreidingen zijn een leuke toevoeging maar eigenlijk vind ik de vanilla maps nog het leukst (met uitzondering van metro conquest

Idd, en van je speelstijl.haarbal schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:45:
[...]
Yup, bovendien zegt overall accuracy geen donder, aangezien het enorm afhankelijk is van welk wapen je gebruikt.
shotguns zijn enorme accuracy boosters.
Als je 24/7 close quarters speelt zal je accuracy waarschijnlijk hoger liggen dan wanneer je veel op de grotere open maps speelt.
Ik speel niet veel close quarters en heb in het begin ook bijna alleen maar op de grotere conquest maps gespeeld.
Ik spray zelden tot nooit om enemies te supressen dus dan krijg je ook sneller een hogere accuracy.
Ik zie het nut van supressen eigenlijk niet in.
Soms is het handig om om iemand te schieten wanneer je achter cover wilt duiken maar het is niet zo dat ik vervolgens vanachter cover op diegene ga zitten sprayen terwijl ik weet dat ik m toch niet raak.
Als je een snipeglare op je gericht zien kan het trouwens wel handig zijn om even in die richting te schieten alvorens je achter cover duikt.
Het beste is nog altijd om de tegenstander gewoon gelijk neer te schieten, dan valt er ook niks meer te supressen.
~edit: oeps double post...
RPG's spammen in de GoTBF3 TDM server. Leuk
.
Maar eventjes de ACW-R unlocked.
Maar eventjes de ACW-R unlocked.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik ben anders wel redelijk te spreken over AK, het conquest gedeelte dan. Death valley word hem niet voor mij maar de andere mappen en dan met name Armored Shield zijn behoorlijk goed speelbaar te noemen. En als het totaal misgaat dan moet je gewoon de mobile arty bemachtigen en vanuit je spawn de attackers rapen die aan het baserapen zijn.AdmiralSnipe schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:46:
[...]
Als je into rush bent zou ik me niet haasten als ik jou was.
Vind AK rush op dit moment veel te unbalanced om fatsoenlijk te spelen.
Conquest kan wel leuk zijn maar AK valt me eingelijk een beetje tegen.
Als die uitbreidingen zijn een leuke toevoeging maar eigenlijk vind ik de vanilla maps nog het leukst (met uitzondering van metro conquest).
Net 17-0 met gunship Armored Shield rush, het blijft zo zielig en het is zo vervelend als iemand je er mee afknalt, maar het is o zo leuk om die witte vlek op dat witte rennende poppetje te zien landen met een Kill Confirmed erna
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
17-0, wat slecht.tobitronics schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:25:
Net 17-0 met gunship Armored Shield rush, het blijft zo zielig en het is zo vervelend als iemand je er mee afknalt, maar het is o zo leuk om die witte vlek op dat witte rennende poppetje te zien landen met een Kill Confirmed erna
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nog steeds slecht.
Nu speel ik zelf geen rush, en heb ik me ook nog niet heel erg verdiept in de AK-maps, maar is het niet mogelijk om spelers die kills maken met de gunship in rush automatisch te laten suiciden?
Ik zie vaak in Close Quarters servers dat het gebruik van een shotgun tot gevolg heeft dat je ofwel gekicked wordt, ofwel gekilled door de admin.
Ik snap dat DICE moet zorgen voor de balans, maar is het tot die tijd niet mogelijk om dit als maatregel te treffen om ervoor te zorgen dat de rush-potjes een beetje in balans blijven?
Je kan dat uiteraard nog steeds wel spawnen op de gunship, maar kills maken gaat niet. Of ben ik nu spuit elf en wordt dit al gedaan in populaire rush-servers?
Ik zie vaak in Close Quarters servers dat het gebruik van een shotgun tot gevolg heeft dat je ofwel gekicked wordt, ofwel gekilled door de admin.
Ik snap dat DICE moet zorgen voor de balans, maar is het tot die tijd niet mogelijk om dit als maatregel te treffen om ervoor te zorgen dat de rush-potjes een beetje in balans blijven?
Je kan dat uiteraard nog steeds wel spawnen op de gunship, maar kills maken gaat niet. Of ben ik nu spuit elf en wordt dit al gedaan in populaire rush-servers?
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik jatte in BF2 de J-10's van van de PLA als USMC toen jij nog in je luiers liepDanielWW2 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:32:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Gisteren weer een paar potjes rush is, en dat kan nog best vermakelijk zijn (was geen AK
)
Maar ik vind het toch jammer dat er geen manier is om punten te krijgen als transport helicopter pilot. Je kunt als piloot zijnde, een flink aandeel in je teams overwinning hebben maar punten krijgen levert het niet. De voldoening is ook leuk, maar wat extra's is niet verkeerd.
Zelfde geldt in meer of mindere mate natuurlijk ook voor Conquest, al zou je daar nog laag bij een vlag kunnen hangen of gewoon landen.
Maar ik vind het toch jammer dat er geen manier is om punten te krijgen als transport helicopter pilot. Je kunt als piloot zijnde, een flink aandeel in je teams overwinning hebben maar punten krijgen levert het niet. De voldoening is ook leuk, maar wat extra's is niet verkeerd.
Zelfde geldt in meer of mindere mate natuurlijk ook voor Conquest, al zou je daar nog laag bij een vlag kunnen hangen of gewoon landen.
Verwijderd
Sta ik EINDELIJK bovenop die sodding berg zodat ik de vallei in kan schieten naar de vlag waar ik hem gejat heb, is de ronde voorbij.Jay-P schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:02:
Meer power is wel essentieel daar ja
heeft iemand hier ook weleens last van...?
YouTube: Battfield 3 for PC lock up freeze crash fail
wat valt hieraan te doen..?
YouTube: Battfield 3 for PC lock up freeze crash fail
wat valt hieraan te doen..?
Armored Kill is nu te koop via Origin, zag ik.
Alleen:
Alleen:
Error
An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later. {0}
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Hij komt toch pas 28 september uit voor de pc ?
Verwijderd
Battlefield @Battlefield:bones schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:24:
Hij komt toch pas 28 september uit voor de pc ?
Armored Kill is out now on PC and is rolling out worldwide on X360. Join the battle on some of our biggest maps: http://bit.ly/SjEp29
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nope, speelde toen CoD 3. De enige CoD die deugde op consoles.nero355 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:44:
[...]
Ik jatte in BF2 de J-10's van van de PLA als USMC toen jij nog in je luiers liep
24 players, tanks, jeeps, motoren, ammo boxen, medic class, geen OP wapens en nauwelijks tot geen lag.
Verwijderd
70 punten per kill die een passagier maakt? Dat is minder dan de persoon zelf krijgt, maar je krijgt wel voor elk van je passagiers zo'n assist. Kan in theorie flink oplopen.Zeara schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:00:
Ik doel er meer op dat je ook een mobiele spawnpoint bent voor je team. En op die manier kun je dus op de vlag/mcom mensen droppen of achter de linies. En op die manier kun je je team ontzettend goed helpen, moeten je team mates dat natuurlijk wel door hebben. Maar daar krijg je dus niets voor. (op de voldoening naVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:23:
[...]
70 punten per kill die een passagier maakt? Dat is minder dan de persoon zelf krijgt, maar je krijgt wel voor elk van je passagiers zo'n assist. Kan in theorie flink oplopen.
Meestal betekend spawnen op de transport chopper een snelle dood, wordt meestal binnen no-time de grond in geboort. Zit er eens een goede pilot in krijg je weer dat niemand boven een flag eruit springt er dus ook geen andere teammates kunnen spawnen.
2 squads + goede transport chopper pilot kunnen makkelijk een potje bepalen. Vlieg er nog wel eens in en je kan BAIL OUT roepen wat je wilt boven een vlag, dr uit gaan ze alleen als ze zin hebben. Niet te spreken over 2 gunners te hebben en disabled te zijn…. Repair anyone?
Tenzij je speelt met spelers die je kent, laat de transport lekker links liggen, niks anders dan afhankelijk zijn van je team mates.
2 squads + goede transport chopper pilot kunnen makkelijk een potje bepalen. Vlieg er nog wel eens in en je kan BAIL OUT roepen wat je wilt boven een vlag, dr uit gaan ze alleen als ze zin hebben. Niet te spreken over 2 gunners te hebben en disabled te zijn…. Repair anyone?
Tenzij je speelt met spelers die je kent, laat de transport lekker links liggen, niks anders dan afhankelijk zijn van je team mates.
Verwijderd
Dit is natuurlijk altijd de crux van het probleem: als je met random vreemdelingen in een pub server zit ga je zelden teamplay meemaken.evilpin0 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:43:
Tenzij je speelt met spelers die je kent,
Dat voor de transport heli geen "team spawn on you +10" gegeven wordt is trouwens inderdaad een gemiste kans.
Verwijderd
Ach... die 10 punten gaan echt niet het verschil maken hoor. Ik neem 'm regelmatig in een poging om in extremis nog wat vlaggen te cappen wanneer ik merk dat mijn team weer geen poot aan het uitsteken is.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:01:
[...]
Dit is natuurlijk altijd de crux van het probleem: als je met random vreemdelingen in een pub server zit ga je zelden teamplay meemaken.
Dat voor de transport heli geen "team spawn on you +10" gegeven wordt is trouwens inderdaad een gemiste kans.
Wat er meestal gebeurt met mij in een transportheli:
-ik zit te gunnen terwijl we worden afgeschoten naar 20%. De 2 anderen in de heli steken geen poot uit en we crashen.
-ik zit te gunnen en merk ineens een neerwaartse beweging: de piloot (een sniper) is eruit gesprongen en gaat nu op de antenna/hoog gebouw zitten snipen, ondertussen mij met een FFFUUUUU gezicht ter aarde stortend
-ik zit alleen met een piloot erin en ben dus verantwoordelijk voor het aan beide zijden bemannen van de guns en het repareren. Effectiviteit van de heli: <10%.
Het is dat er soms pareltjes van squadwork langskomen, anders was ik allang gestopt met dit spel. Ik denk dat ik in 40% van de games redelijke teamplay heb.
-ik zit te gunnen terwijl we worden afgeschoten naar 20%. De 2 anderen in de heli steken geen poot uit en we crashen.
-ik zit te gunnen en merk ineens een neerwaartse beweging: de piloot (een sniper) is eruit gesprongen en gaat nu op de antenna/hoog gebouw zitten snipen, ondertussen mij met een FFFUUUUU gezicht ter aarde stortend
-ik zit alleen met een piloot erin en ben dus verantwoordelijk voor het aan beide zijden bemannen van de guns en het repareren. Effectiviteit van de heli: <10%.
Het is dat er soms pareltjes van squadwork langskomen, anders was ik allang gestopt met dit spel. Ik denk dat ik in 40% van de games redelijke teamplay heb.
Ik vloog onlangs een minuut lang boven een paar vlaggen rond met een volle transport-heli, toen ik onder vuur werd genomen door een jet. Zelfs dan repareert niemand, noch springt iemand eruit. Ik steeg op tot een voetje of honderd en sprong er toen zelf maar uit. En dan nog drie man die blijft zitten hè.
Wat denk je dan, dat ik je op het dak van E of G (het was uiteraard Oman) ga afzetten? Als we nog één vlag hebben?
En C, E en F cappen met een (transport-)heli blijft moeilijk op die map.

[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2012 14:40 ]
Kennelijk verwacht je wel dat ze jouw gedachten kunnen lezenCodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:38:
Ik vloog onlangs een minuut lang boven een paar vlaggen rond met een volle transport-heli, toen ik onder vuur werd genomen door een jet. Zelfs dan repareert niemand, noch springt iemand eruit. Ik steeg op tot een voetje of honderd en sprong er toen zelf maar uit. En dan nog drie man die blijft zitten hè.Wat denk je dan, dat ik je op het dak van E of G (het was uiteraard Oman) ga afzetten? Als we nog één vlag hebben?
Ik had met 20% HP resterend op de chopper weinig zin te vragen in de chat of er nog iemand ging repareren. 
Als ik met pijn en moeite dat zwabberende ding dan nog van de grond weet te houden en nog even vlammend en piepend stil blijf hangen boven de vlag, moeten m'n passagiers dan kunnen gedachtenlezen, of moeten ze wellicht gewoon überhaupt kunnen nadenken?
In een disabled chopper zitten zonder repair torch terwijl er niet gerepareerd wordt (handig joh, rechtsonder kun je de HP van je voertuig zien!) = eruit jumpen.
Als ik met pijn en moeite dat zwabberende ding dan nog van de grond weet te houden en nog even vlammend en piepend stil blijf hangen boven de vlag, moeten m'n passagiers dan kunnen gedachtenlezen, of moeten ze wellicht gewoon überhaupt kunnen nadenken?
In een disabled chopper zitten zonder repair torch terwijl er niet gerepareerd wordt (handig joh, rechtsonder kun je de HP van je voertuig zien!) = eruit jumpen.
[ Voor 98% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2012 14:50 ]
Verwijderd
Ik 'seat switch' regelmatig om te repairen, vooral in de Little Bird. F3 drukken, letterlijk jezelf repairen en mooie repair punten opstrijken. En daarna door te vliegen uiteraard.CodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:38:
Ik vloog onlangs een minuut lang boven een paar vlaggen rond met een volle transport-heli, toen ik onder vuur werd genomen door een jet. Zelfs dan repareert niemand, noch springt iemand eruit. Ik steeg op tot een voetje of honderd en sprong er toen zelf maar uit. En dan nog drie man die blijft zitten hè.Wat denk je dan, dat ik je op het dak van E of G (het was uiteraard Oman) ga afzetten? Als we nog één vlag hebben?
Nou ja zie bovenstaande reactie, tijdens het normaal vliegen (en vlaggen cappen) vertikte iedereen al eruit te springen, prima, maar als ik dan kapotgeschoten word en iedereen blijft zitten en niemand gaat repareren (en ik dus ook geen plek heb om te switchen) én ik klap bijna in de grond, dan is er vrij weinig tijd weer te repareren. 
Ik vond dat ik nog schappelijk deed om eerst weer te proberen het ding recht te krijgen en wat hoogte te winnen, ik had ons ook in zee kunnen storten.
Ik repareer mezelf het wel regelmatig, al duurt het repareren bij de transport wel érg lang.
Ik vond dat ik nog schappelijk deed om eerst weer te proberen het ding recht te krijgen en wat hoogte te winnen, ik had ons ook in zee kunnen storten.
Ik repareer mezelf het wel regelmatig, al duurt het repareren bij de transport wel érg lang.
[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2012 14:59 ]
Verwijderd
Sinds je een spotter/dotter nodig hebt in de LB werkt dit echt geweldig - met z'n tweeën voorin, één vliegt en één laserpaint. Als je disabled wordt hups je beide op een achterstoeltje, fixt met z'n tweeën je heli, en springt weer terug in je voorstoel. Gedisabled door 2 heatseekers, en weer op 100% voor je op de grond bentVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:52:
[...]
Ik 'seat switch' regelmatig om te repairen, vooral in de Little Bird. F3 drukken, letterlijk jezelf repairen en mooie repair punten opstrijken. En daarna door te vliegen uiteraard.
123 haxclan!!!

Je wil niet weten hoevel mensen niet verder als hun crosshair kijken......Dan zien ze al helemaal niet wat de status van je vehicle is.CodeCaster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:41:
Ik had met 20% HP resterend op de chopper weinig zin te vragen in de chat of er nog iemand ging repareren.
Hoe vaak ik het wel niet meemaak met sqdm dat mensen niet op hun radar kijken...
Iemand die het snaptTecTo schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:17:
Mac is niet voor games gemaakt. Naast mijn Imac en macbook pro heb ik een windows bak in elkaar gezet om fatsoenlijk te kunnen gamen. Verder doe ik niets met windows omdat het een te brak besturingssysteem is.
Of je mond houden en de keuze van andere mensen respecteren.
[ Voor 24% gewijzigd door w4v3g0d op 25-09-2012 18:01 ]
Heerlijk mensen met lange tenen.hardwarejunk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:00:
[...]
Of je mond houden en de keuze van andere mensen respecteren.
[ Voor 9% gewijzigd door pafdaddy op 25-09-2012 18:40 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Zoals jij dat doet?hardwarejunk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:00:
of je mond houden en de keuze van andere mensen respecteren.
Opbokken met je Mac, ga maar lekker grafische ontwerpen maken op dat ding
Ik speel vaak Armored shield maar ik merk wel dat de Gunship overpowerd is... 9 van de 10 ga ik (opeens) dood door de gunship..
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Gokje, Rush?disturbedmind schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:59:
Ik speel vaak Armored shield maar ik merk wel dat de Gunship overpowerd is... 9 van de 10 ga ik (opeens) dood door de gunship..
Verder is de gunship op conquest ook redelijk sterk omdat er daar geen jets zijn. Gelukkig hebben de moblie arty voertuigen ook AA missles.
Hmmmm, alleen armored shield heeft geen jets.... Andere drie wel, en daar valt het allemaal reuze mee.DanielWW2 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:31:
[...]
Verder is de gunship op conquest ook redelijk sterk omdat er daar geen jets zijn.
Moet zeggen dat ik armored shield het minst leuk vind. Ik vind de map te klein in vergelijking met de andere 3. Voor mij hadden er best nog twee punten bij gemogen op conquest.
Wéér m'n serverfilters gewist op Battlelog.
Moet dat nu echt bij iedere (server)update gebeuren?

Dat bedoel ik dus: their bad.KillerAce_NL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:43:
[...]
Je wil niet weten hoevel mensen niet verder als hun crosshair kijken......Dan zien ze al helemaal niet wat de status van je vehicle is.
Hoe vaak ik het wel niet meemaak met sqdm dat mensen niet op hun radar kijken...
[ Voor 102% gewijzigd door CodeCaster op 25-09-2012 21:41 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.