• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Mobile arty service stars haal je ook wel makkelijk zeg, maar 9000 punten. Haal je zo in 1 lange conquest als je een beetje goed bezig bent....

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:15

Satom

Verzamel ervaringen

Nadat ik gisteravond een super avond met Battlefield heb gehad, was het vanavond toch echt veel minder.. een server met vele mensen van level 100 tegen mij, terwijl mijn team allemaal veel lager waren. Team Balance off?

Verder was ik nog benieuwd welke mappen een beetje aan te raden zijn (heb alleen de standaard versie). Ik heb het persoonlijk niet zo op voertuigen, ben een ramp daarmee! Vooral de jets, wat gaan die dingen snel :9 En met de heli kwam ik niet vooruit :$

Vind de map Metro op zich wel leuk, maar moet het niet te druk zijn. Word het zo'n chaos van.. haha!

En eindelijk een shooter waar ik toch iets goed kan doen, medic zijn! Want voor de Kills hoef je mij niet te vragen :+

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Satom schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:35:
Nadat ik gisteravond een super avond met Battlefield heb gehad, was het vanavond toch echt veel minder.. een server met vele mensen van level 100 tegen mij, terwijl mijn team allemaal veel lager waren. Team Balance off?

Verder was ik nog benieuwd welke mappen een beetje aan te raden zijn (heb alleen de standaard versie). Ik heb het persoonlijk niet zo op voertuigen, ben een ramp daarmee! Vooral de jets, wat gaan die dingen snel :9 En met de heli kwam ik niet vooruit :$

Vind de map Metro op zich wel leuk, maar moet het niet te druk zijn. Word het zo'n chaos van.. haha!

En eindelijk een shooter waar ik toch iets goed kan doen, medic zijn! Want voor de Kills hoef je mij niet te vragen :+
Naast Metro kun je nog Seine Crossing, Damavand Peak en Grand Bazaar spelen. Op geen van de maps heb je last van choppers of jets, maar wel tank of apc maar kun je redelijk ontlopen op deze maps. Metro is hersenloos spelen, uiteraard ook wel leuk op zijn tijd maar de andere mappen brengen een wat andere spanning met zich mee :).

Verwijderd

Je level zegt echt niets. Ook als je ontzettend slecht bent en geen idee hebt wat je aan het doen bent wordt je vanzelf level 100, het kost alleen wat meer tijd. Daar komt ook nog eens bij dat Metro 64p CQ heel veel punten oplevert, terwijl men het er wel over eens is dat dat niet de mensen met skill zijn :+
Ik speel ook nog vaak genoeg met mensen van level 45+ die niet eens een squad perk ingesteld hebben...

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 12:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ging toch maar weer ff AK proberen, wordt er echt doodziek van. Spawn, dood, heli. Spawn, dood, jet. Spawn, dood, tank die op een berg de enige vlag die wij hebben staat te beschieten. Die jetfreak staat notabene 63-3, dan maar wachten tot er een jet of heli beschikbaar komt om tenminste iets terug te doen. Vervolgens staan er blijkbaar een paar ultra slechte vliegers in mijn team op hun enter toets te rammen op in een vehicle terecht te komen zodat het praktisch onmogelijk is om zelf in een jet/heli terecht te komen en wordt alle infantry ondertussen op de grond omver gemaaid. Ik ben dan misschien geen BF2 veteraan, maar ik snap echt niet wat daar lollig aan is. Zodra er 4 mensen in het enemy team zitten die weten hoe ze met een jet/attack heli om moeten gaan en er in je eigen team een paar zijn die denken dat Premium betekent dat je voorrang op airvehicles hebt kunnen de 32 mensen in het andere team het wel schudden.

Rush ook geprobeerd, die AC 130 is echt 2 much. Attacker team wint 9 van de 10 potjes, op het gegeven moment ben ik met toch enig succes gaan campen in een gebouw bij onze MCOM om alle enemies die probeerden te planten net voordat ze konden planten neer te schieten.

Frustrating.

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 22-09-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:32:
Ik ging toch maar weer ff AK proberen, wordt er echt doodziek van. Spawn, dood, heli. Spawn, dood, jet. Spawn, dood, tank die op een berg de enige vlag die wij hebben staat te beschieten. Die jetfreak staat notabene 63-3, dan maar wachten tot er een jet of heli beschikbaar komt om tenminste iets terug te doen. Vervolgens staan er blijkbaar een paar ultra slechte vliegers in mijn team op hun enter toets te rammen op in een vehicle terecht te komen zodat het praktisch onmogelijk is om zelf in een jet/heli terecht te komen en wordt alle infantry ondertussen op de grond omver gemaaid. Ik ben dan misschien geen BF2 veteraan, maar ik snap echt niet wat daar lollig aan is. Zodra er 4 mensen in het enemy team zitten die weten hoe ze met een jet/attack heli om moeten gaan en er in je eigen team een paar zijn die denken dat Premium betekent dat je voorrang op airvehicles hebt kunnen de 32 mensen in het andere team het wel schudden.
Ik hoop dat ze een mechanisch toetsenbord hebben anders slijt die toets zo snel. :Y)
Voor de rest is dit herkenbaar, het antwoord: Armored shield waar geen jets zijn en heli's die vluchten wel na een stinger lock. ;)
Rush ook geprobeerd, die AC 130 is echt 2 much. Attacker team wint 9 van de 10 potjes, op het gegeven moment ben ik met toch enig succes gaan campen in een gebouw bij onze MCOM om alle enemies die probeerden te planten net voordat ze konden planten neer te schieten.

Frustrating.
Rush is gewoon BS...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 12:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Inderdaad, Armored Shield is dan beter. Wat ze zouden moeten doen is de Stinger meer laten versnellen. Niet eens onrealistisch, die dingen kunnen 2200 km per uur. Nu schiet je een Stinger, piloot geeft gas en gezien het ding weinig sneller dan hem vliegt kan hij altijd op tijd flaren. Het probleem is ook die AC130, als jouw team minder vlaggen heeft dan heeft de tegenstander hoogst waarschijnlijk de AC130. Vervolgens kan de MAA van jouw team kiezen: Of bij zijn basis blijven hangen en keer achter keer die AC130 uit de lucht knallen of met veel meer risico de map afstruinen op zoek naar Jets en Heli's die ook nog eens flink jou te grazen kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ...Ik heb gisteren BF3 gekocht voor de xbox en ik ben een total noob .dwz mijn k/d gaat niet eens zo slecht . ik eindig meestal wel in de plus . ik speel nu eigenlijk nog alleen team deathmatch .De rest is me nog te overweldigend Maar heeft iemand tips ? Alles is welkom .ik heb zelfs al moeite met het spawnsysteem ( hoe dat werkt ). Ook zie ik dat alhoewel ik beter heb gespeeld een ander soms veeeel meer punten heeft . Ik strooi nu maar met die medkits . Meer manieren om mijn team te helpen ken ik nog niet Tips ?.Ik kom van Call of Duty af ( k/d 1.8) dus niet echt goed ook niet slecht.
Ik las hierboven al iets van team perk ? Nou laat ik geen idee hebben waar de beste man het over heeft :)
Alle tips zijn welkom ( hoe simpel of vanzelfsprekend dan ook ) .
Ik zou het leuk vinden om met anderen ook te spelen en te leren ( xbox)
Mijn gamertag is : VICE CITY xNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:34:
Hoi ...Ik heb gisteren BF3 gekocht voor de xbox en ik ben een total noob .dwz mijn k/d gaat niet eens zo slecht . ik eindig meestal wel in de plus . ik speel nu eigenlijk nog alleen team deathmatch .De rest is me nog te overweldigend Maar heeft iemand tips ? Alles is welkom .ik heb zelfs al moeite met het spawnsysteem ( hoe dat werkt ). Ook zie ik dat alhoewel ik beter heb gespeeld een ander soms veeeel meer punten heeft . Ik strooi nu maar met die medkits . Meer manieren om mijn team te helpen ken ik nog niet Tips ?.Ik kom van Call of Duty af ( k/d 1.8) dus niet echt goed ook niet slecht.
Ik las hierboven al iets van team perk ? Nou laat ik geen idee hebben waar de beste man het over heeft :)
Je zit in de verkeerde topic, er staat niets voor niets [PC] Battlefield 3.

en als je na eerste dag al over K/D gaat praten, dan moet je lekker bij CoD blijven want een K/D zegt niet veel in deze game.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Xant0r schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:49:
[...]

Naast Metro kun je nog Seine Crossing, Damavand Peak en Grand Bazaar spelen. Op geen van de maps heb je last van choppers of jets, maar wel tank of apc maar kun je redelijk ontlopen op deze maps. Metro is hersenloos spelen, uiteraard ook wel leuk op zijn tijd maar de andere mappen brengen een wat andere spanning met zich mee :).
Oke! Voertuigen vind ik niet zo erg, die ontloop ik wel :) Heb gister avond nog op de map "Firestorm", deze was ook wel leuk. Alhoewel ik hier voornamelijk met een sniper heb rondgelopen :+

En het is inderdaad hersenloos, de map "Metro" haha!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:57:
Je level zegt echt niets. Ook als je ontzettend slecht bent en geen idee hebt wat je aan het doen bent wordt je vanzelf level 100, het kost alleen wat meer tijd. Daar komt ook nog eens bij dat Metro 64p CQ heel veel punten oplevert, terwijl men het er wel over eens is dat dat niet de mensen met skill zijn :+
Ik speel ook nog vaak genoeg met mensen van level 45+ die niet eens een squad perk ingesteld hebben...
Oké! En nu ben ik vrij nieuw, heb het spel nu enkele dagen, maar hoe stel ik een Squad perk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 21:27

superwashandje

grofheid alom

nog niet want die moet je eerst unlocken als je verder komt (vanaf een bepaald level). keertje samen spelen? kan ik je eventueel wel helpen met bepaalde dingetjes :) voeg me maar ff toe: superwashandje

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

in de laatste 2 seconden word ik geautobalanced :(

http://battlelog.battlefi...how/44457275/1/542837036/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom je een dagje terug, denk je even 1 potje BF3 te spelen ben ik mijn muismat vergeten kan ik nog niet spelen xD dan maar Borderlands 2 downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:34:
Wat is er zo lastig aan het spawnsysteem dan? Bij team deathmatch krijg je maar één random spawn toegewezen. Ga rush of conquest spelen. Dan weet je waar het spel om draait anders kan je imho net zo goed bij CoD blijven. Als je dit een aantal maanden doet dan heb je wel een aardig idee op welke manieren je veel punten kan binnen harken.

Team perks bestaan niet. Er zijn wel specializations die voor je squad gelden maar die heb je denk ik nog niet vrijgespeeld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

wie zei nou dat je niet kan winnen als defender in AK?

http://battlelog.battlefi...how/44460491/1/542837036/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet kunnen winnen en zwaar in het nadeel zijn, zijn heel andere dingen ;) Als de balance goed zou zijn zou, gemiddeld genomen over een oneindig aantal potjes, het 50/50 moeten zijn. Ik geloof niet dat dat het geval is bij AK Rush.

@VICECITY: je kunt een perk (specialization heet het geloof ik) instellen. Hierdoor sprint je wat harder, heb je meer ammo en nog wat effecten. Iedere perk heeft ook een squad-versie, die geldt voor heel je squad. Zo kun je dus vier perks tegelijk hebben! Is ook weer om samen spelen te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Je wint alleen als defender in AK als de helft of meer van de attackers aan het wachten is voor de AC130.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:51:
[...]

Je wint alleen als defender in AK als de helft of meer van de attackers aan het wachten is voor de AC130.
Of de gebruikelijke sniper op heuvel tactiek. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Wat is tank superiority toch ongelofelijke saai. Met een shitload aan tanks om één vlag strijden. Velen gaan meestal ook nog 500 meter vanaf de vlag campen en geen enkele poging ook doen om die te herpakken omdat ze bang zijn om dood te gaan. :')

AK is een top uitbreiding maar ze hadden tank superiority imho wel weg kunnen laten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

superwashandje schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:23:
nog niet want die moet je eerst unlocken als je verder komt (vanaf een bepaald level). keertje samen spelen? kan ik je eventueel wel helpen met bepaalde dingetjes :) voeg me maar ff toe: superwashandje
Oké, vandaar! Nu ben ik echt nog een beginneling en zou niet weten hoe ik iemand moet toevoegen.. of kan ik dat via Origin zelf doen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zondag 23 september 2012 @ 09:14:
Inderdaad, Armored Shield is dan beter. Wat ze zouden moeten doen is de Stinger meer laten versnellen. Niet eens onrealistisch, die dingen kunnen 2200 km per uur. Nu schiet je een Stinger, piloot geeft gas en gezien het ding weinig sneller dan hem vliegt kan hij altijd op tijd flaren.
Nee, dat lijkt me een slecht idee. Stel je voor dat een infanterist een jet kan killen. Bespottelijk dat slachtvee dat onderaan de pickorder staat je goddelijke jet zou kunnen killen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:49
Dus AK samengevat:

- TS mode is niet al te best, veel chaos, snipende tanks
- Rush extreem ongebalanceerd, gunshop op
- Conquest saai, langzaam, weinige infantry actie als je je voertuig verliest

Toch maar eens goed nadenken wat ik dinsdag ga doen..

Wie heeft er zin in een potke rush dan?

[ Voor 76% gewijzigd door Jovas op 23-09-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
Ik vind conquest alles behalve saai en langzaam.

Ja de mappen zijn groot, maar volgens mij is er genoeg infanterie actie. Op elke map staan wel een aantal vlaggen dicht genoeg bij elkaar om gewoon te voet te veroveren. En als je in een volle 64 map zit, dan is daar volgens mij genoeg te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:07:
Dus AK samengevat:

- TS mode is niet al te best, veel chaos, snipende tanks
Oneens, als je goed met een tank bent en dan voornamelijk in manoeuvreren dan is het geweldig. :+
- Rush extreem ongebalanceerd, gunshop op
Ja, dat klopt wel...
- Conquest saai, langzaam, weinige infantry actie als je je voertuig verliest
Helemaal niet, de mappen zijn zelfs nog wat te belopen naar mijn mening. Voornamelijk Armored Shield en Alborz mountain zijn redelijk te belopen en hebben ook goede infanteriegevechten. Uiteindelijk is het de infanterie die daar de objectives veroverd of verdedigd. Bandar Desert en Death Valley zijn wel meer voertuig gebaseerd waarbij Bandar echt een mega tanks slag is in het stadje waar wederom infanterie ook zijn rol speelt. Alleen moet je als infanterist niet de woestijn ingaan. Death Valley is gewoon niet helemaal mijn ding en die vermijd ik een beetje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
TS is inderdaad geen reet aan. 95 van de 100 tanks staan te campen op base... waardoor het alleen snipen wordt. je gaat dat dan ook niet in je eentje erin.

Ze moeten gewoon die map 10x verkleinen zodat je echt een dikke tank battle krijgt dat heb je nu totaal niet.
Blijkbaar houden ze bij DICE geen rekening met hoe mensen echt spelen.. keihard campen omdat ze bang zijn tankje te verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

knip

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 23-09-2012 22:58 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:23
knip
anyway,
net een potje rush gedaan, zit er 1tje constant in de gunship eindigd met iets van 70/5, rest van het team lag te slapen (of zaten bij het spawnpoint te snipen)oid want ik was elke keer de gene die een bom kon gaan planten en verdedigen

[ Voor 65% gewijzigd door Sn0wblind op 23-09-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37
knip

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 23-09-2012 22:58 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:21:
[...]

Je zit in de verkeerde topic, er staat niets voor niets [PC] Battlefield 3.

en als je na eerste dag al over K/D gaat praten, dan moet je lekker bij CoD blijven want een K/D zegt niet veel in deze game.
sorry .. zag niet dat het PC topic was .

de reden dat ik over k/d begon is omdat het heel netjes na elke game pontificaal op je beeldscherm wordt getoond.Ik heb de game net ( nog nooit BF gespeeld ) vandaar dat ik het tussenhaakjes erbij vertelde . Ik vroeg alleen tips hoe je goed kan samenwerken .Niet dat ik maar beter bij COD kan blijven na een verkeerde opmerking ( uit onwetendheid ) .Gelukkig kreeg ik van andere wel bruikbare tips .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:08:
[...]

sorry .. zag niet dat het PC topic was .

de reden dat ik over k/d begon is omdat het heel netjes na elke game pontificaal op je beeldscherm wordt getoond.Ik heb de game net ( nog nooit BF gespeeld ) vandaar dat ik het tussenhaakjes erbij vertelde . Ik vroeg alleen tips hoe je goed kan samenwerken .Niet dat ik maar beter bij COD kan blijven na een verkeerde opmerking ( uit onwetendheid ) .Gelukkig kreeg ik van andere wel bruikbare tips .
Sorry als iemand cod en kd in 1 post vermeld, dan heb ik gelijk het idee dat ze niet begrijpen wat het doel is van Battlefield.

knip

[ Voor 22% gewijzigd door Sn0wblind op 23-09-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
knip

[ Voor 105% gewijzigd door Sn0wblind op 23-09-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip

Kent iemand ook nog een AK conquest server (64p) waar er geen instant respawn van voertuigen is...

[ Voor 73% gewijzigd door Sn0wblind op 23-09-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat als je op iemand schiet maar je maakt niet de kill je iemand kan locken ? Zodat ie zichbaar wordt voor je teammates op de radar . Iemand een idee hoe dat moet of gaat dat automatisch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 19:47
Spotten bedoel je? We zitten hier op PC en op PC is het Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks !!..dan weet ik in ieder geval dat het niet automatisch gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
l0n3w012ph schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:47:
Ik report nooit een speler, maar deze profielfoto vond ik toch echt te onsmakelijk voor woorden... :r :r :r

<knip>
Vieze bedoeling. :r Gelukkig nooit nodig geweest om zelf een speler te moeten reporten om een eigen profielfoto. Wat mij betreft gaat de BF community hier vrij netjes mee om.

[ Voor 25% gewijzigd door Sharpp op 23-09-2012 17:05 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

@ALL: als ik een waarschuwing had gegeven hadden jullie zeker geklikt op de link want dan was de nieuwsgierigheid nog groter geweest :) Maar het was meer mijn bedoeling om dit soort uitwassen meer reports te laten krijgen. Zag die mafkees toevallig toen ik naar de Gloabal leaderboards keek v.w.b. SPM. Hacker profieltje natuurlijk, dus hoe meer reports hoe beter...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
DanielWW2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:57:
[...]

Kent iemand ook nog een AK conquest server (64p) waar er geen instant respawn van voertuigen is...
FMUK, Anarchy UK, maar mochten er mensen meer weten, ik zoek er ook nog wat. De genoemde twee hebben beide namelijk ook zo hun nadelen: Anarchy UK spawn tijd imho nog steeds wat te snel, FMUK irritante balancing (al ligt dat meer aan de ragequitters / W/L ratio mensjes). Wat mij betreft laten ze gewoon de vanilla settings draaien, minder airrape, minder vehiclecampers, balance slaat minder snel om, etc.etc.etc.

oh en waarom nog steeds geen filter hiervoor ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:30:
[...]

FMUK, Anarchy UK, maar mochten er mensen meer weten, ik zoek er ook nog wat. De genoemde twee hebben beide namelijk ook zo hun nadelen: Anarchy UK spawn tijd imho nog steeds wat te snel, FMUK irritante balancing (al ligt dat meer aan de ragequitters / W/L ratio mensjes). Wat mij betreft laten ze gewoon de vanilla settings draaien, minder airrape, minder vehiclecampers, balance slaat minder snel om, etc.etc.etc.

Dice had gewoon in de server regels moeten zetten dat je bij ranked server alleen de tickets mag wijzigen.
en unranked servers mag je alles wijzigen wat ze nu ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

knip

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 23-09-2012 23:00 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

FMUK staat nu in de favorieten, Anachy kan ik niet vinden. ;)
In ieder geval bedankt, hopelijk eens niet insta spawn onzin games. En hoe meer servers hoe beter. (niet GoT, dat is teveel baserape)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DanielWW2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:57:
[...]

Had je niet even een waarschuwing kunnen geven ofzo? :')

Als hij een waarschuwing had gegeven hadden mensen alsnog een kijkje genomen :)

Ik ga me binnenkort ook maar weer eens wagen aan een potje BF3, laatste keer dat ik het uit had geprobeerd beviel AK me helaas niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:34:
[...]

Sorry als iemand cod en kd in 1 post vermeld, dan heb ik gelijk het idee dat ze niet begrijpen wat het doel is van Battlefield.

[...]

Gelukkig is mijn internet hier traag.

Zo zit je vanmorge nog thuis en op teamspeak en nu zit ik weer in het noorden.
Haha, het internet in het noorden is uitstekend, althans bij mij :+ Kom zelf ook van CoD, maar dat was frustratie spelen.. ben niet zo snel / slechte aiming.. nu met Battlefield heb ik de plezier weer terug gevonden! Ik ben Medic en vlieg over de hele map heen om mensen te beter te maken.. ik had dit spel eerder moeten ontdekken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

BF3 heeft ook nog een bug in z'n battle report :P

http://battlelog.battlefi...lereport/show/44498404/1/
100% accuracy met 0 kills ...

Potje ouderwets Sniper only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 21:27

superwashandje

grofheid alom

dat kan toch wel? als je bijvoorbeeld 1 kogel afschiet en die raak is waarna je de server weer verlaat? een rake kogel is namelijk niet gelijk aan een kill.

[ Voor 20% gewijzigd door superwashandje op 23-09-2012 19:29 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Dan vind ik dat op zich ook schraal.
Waarom telt dat zo mee en niet na een X aantal minuten gamen op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37
mukkel schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:30:
Wat maakt het uit?
Het is toch mooi dat de scores gelijk doorgevoerd worden?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mukkel schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:30:
Je moet ook niet kijken wat je per game haalt maar het gemiddelde.
Probeer je accuratie boven de 18% te houden en dan ben je goed bezig.
Zit je lager dan speel je waarschijnlijk veel support met de heavy LMG's
als recon class zit je veel hoger, rond de 40 a 50% tenminste met de wapens, daaronder ben je geen goede sniper. ik heb zelf maar 30% ongeveer met sniper rifles omdat ik er redelijk mee zuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:53
Zo, ik heb vandaag even zeer gevarieerd gespeelt:
bf3
Blijf het toch een van de vetste en beste bf3 mappen vinden. Geen voertuigen, geen AK, geen CQ maar gewoon lekker old fashioned metro. 100 tickets, wij komen er steeds door en het andere team totaal niet :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:01:
[...]

Je moet ook niet kijken wat je per game haalt maar het gemiddelde.
Probeer je accuratie boven de 18% te houden en dan ben je goed bezig.
Zit je lager dan speel je waarschijnlijk veel support met de heavy LMG's
als recon class zit je veel hoger, rond de 40 a 50% tenminste met de wapens, daaronder ben je geen goede sniper. ik heb zelf maar 30% ongeveer met sniper rifles omdat ik er redelijk mee zuig.
Accuracy zegt geen zak en is alleen handig om te kijken of je zelf beter of slechter bent gaan mikken over time. 18% is hoog op grote conquest mappen maar weer vrij laag voor close quarters mappen. Nog even afgezien van het verschil in stijl, sommigen blijven die linkermuis knop indrukken ook al weten ze dat de kans dat ze raken vrij klein is (maar de suppression wel waardevol kan zijn voor je maatje die al 200m verderop zit en bijna die gast tegen gaat komen) anderen zijn een stuk terughoudender. Met sniper rifles zit je hoger ja, maar dat lijkt mij vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:53:
[...]

Accuracy zegt geen zak en is alleen handig om te kijken of je zelf beter of slechter bent gaan mikken over time. 18% is hoog op grote conquest mappen maar weer vrij laag voor close quarters mappen. Nog even afgezien van het verschil in stijl, sommigen blijven die linkermuis knop indrukken ook al weten ze dat de kans dat ze raken vrij klein is (maar de suppression wel waardevol kan zijn voor je maatje die al 200m verderop zit en bijna die gast tegen gaat komen) anderen zijn een stuk terughoudender. Met sniper rifles zit je hoger ja, maar dat lijkt mij vrij logisch.
Ow ik ben het met je eens, dat je accuratie laat zien of je beter of slechter bent gaan mikken.
Maar 18% is toch niet zo hoog ? volgens mij is dat gewoon gemiddeld dat iedere gamer wel haalt in BF3.
tenzij je dus veel support speelt, want dan heb je veel meer suppression effect en rag je meestal een kamer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Ik heb het dan over 'per wapen' accuracy, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe die overall accuracy gemeten wordt en ik vind het over het algemeen ook een vrij hoog cijfer(ik zit op 17.9% terwijl bijna al mijn meest gebruikte wapens daar een stuk onder zitten). Maar bijv wapens die ik in CQ gebruik (M5K: 17,8%) hebben ondanks dat het meer spray en pray wapens zijn net iets hogere accuracy dan wapens die ik voornamelijk op grote mappen gebruik (SG553: 16,3%).

[ Voor 19% gewijzigd door Jay-P op 23-09-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TecTo schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:53:
[...]

Helemaal mee eens. Kan echt niet al dat haar op zijn benen. _/-\o_
Vrouwen vinden het vaak gay als je het af scheert. Ik spreek uit ervaring. Kinderen vinden het vaak niet kunnen, vond ik vroeger ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Accuracy is ook gewoon een momentopname. Natuurlijk is een hoge beter maar het zegt niks over je effectiviteit. Ik maak bijvoorbeeld haast misbruik van suppression door actief te suppressen als iemand achter goede dekking zit. En dit is niet de random spray ik kan niet mikken vorm maar echt zeer accuraat waarbij het eerste shot meestal raakt. Dit dus tegen mensen die clippen/headglitchen.
Dan kan iemand anders hem zo afschieten met een gecontroleerd shot of dan kan hij geflankt worden of gewoon opblazen worden. Op andere momenten ga ik diehard voor de precisie en kill ik alles dat beweegt.

En de mother of diehard games was deze.
http://battlelog.battlefi...lereport/show/39204186/1/

Ja, 40% accuracy geschoten op rush Noshar canals met de AUG. Dat doe ik dus echt niet elke keer kan ik je vertellen. 40% accuraty schieten op een normale basis is gewoon hack, dat sluit alleen niet uit dat het onmogelijk is. (en die ronde was f*cking awesome) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:09:
Ik heb het dan over 'per wapen' accuracy, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe die overall accuracy gemeten wordt en ik vind het over het algemeen ook een vrij hoog cijfer(ik zit op 17.9% terwijl bijna al mijn meest gebruikte wapens daar een stuk onder zitten). Maar bijv wapens die ik in CQ gebruik (M5K: 17,8%) hebben ondanks dat het meer spray en pray wapens zijn net iets hogere accuracy dan wapens die ik voornamelijk op grote mappen gebruik (SG553: 16,3%).
Ik zat eerst op een forum waar ze het volgende lijstje hadden voor assault players.
18% en hoger = Goed
16 - 18% = voldoende
14 - 16% = matig
lager dan 14% is slecht.

Dit hebben ze zo aangeven omdat je vrijwel altijd rond dezelfde percentage blijft hangen en dat je heel langzaam stijgt of daalt.

In mijn top 5 meest gebruikte wapens is 17.33% (M27 IAR) het laagste en 19.81% (P90)
alle spray wapens zitten op 20% of meer, bijvoorbeeld de m5k die jij benoemt, die is bij mij : 21.59%
omdat je vrijwel alles raakt op close range.
DanielWW2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:27:
Accuracy is ook gewoon een momentopname. Natuurlijk is een hoge beter maar het zegt niks over je effectiviteit. Ik maak bijvoorbeeld haast misbruik van suppression door actief te suppressen als iemand achter goede dekking zit. En dit is niet de random spray ik kan niet mikken vorm maar echt zeer accuraat waarbij het eerste shot meestal raakt. Dit dus tegen mensen die clippen/headglitchen.
Dan kan iemand anders hem zo afschieten met een gecontroleerd shot of dan kan hij geflankt worden of gewoon opblazen. Op andere momenten dan ga ik diehard voor de precisie en kill ik alles dat beweegt.

Ja, 40% accuracy geschoten op rush Noshar canals met de AUG. Dat doe ik dus echt niet elke keer kan ik je vertellen. 40% accuraty schieten op een normale basis is gewoon hack, dat sluit alleen niet uit dat het onmogelijk is. (en die ronde was f*cking awesome) :+
40% is best wel hoog met de AUG, ik heb ooit 33,33% gehaald met de AN-94 in metro rush
Het is inderdaad een momentopname, want die 33,33% is helemaal opgeslokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Accuracy zegt natuurlijk wel iets.
Als je een lage accuracy hebt heb je gewoon meer kogels nodig om iemand neer te leggen.
Zelf heb ik 23.4% totaal en ik speel meestal assault (ARs rond 22%, alle guns over de 20%).

Ik suppres ook niet, ik probeer hem liever te killen zonder ammo te verspillen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:37:
[...]
Ik zat eerst op een forum waar ze het volgende lijstje hadden voor assault players.
18% en hoger = Goed
16 - 18% = voldoende
14 - 16% = matig
lager dan 14% is slecht.
En dat is nou juist het hele probleem met stats in general. Iemand heeft gewoon bepaalt dat 18+ goed is en ik durf te wedden dat deze persoon net boven de 18% zat met een redelijke dosis manipulatie. Dus dingen zoals alleen TDM spelen of CQ en geen conquest spelen.

Eigenlijk zouden stats moeten oprotten omdat ze alleen maar een e-peen vormen tegenover anderen. Je kan prima zelf uitmaken hoe goed je bent zonder je stats. Alleen stopt dit de reden waarom er oorspronkelijke stats zijn gekomen namelijk om vooruitgang te meten in je gameplay. En battlelog is natuurlijk ook handig om hackers op te sporen. DICE moet ze alleen eens bannen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Redje schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:40:
Accuracy zegt natuurlijk wel iets.
Als je een lage accuracy hebt heb je gewoon meer kogels nodig om iemand neer te leggen.
Zelf heb ik 23.4% totaal en ik speel meestal assault (ARs rond 22%, alle guns over de 20%).

Ik suppres ook niet, ik probeer hem liever te killen zonder ammo te verspillen :D
Accuracy zegt iets over jezelf, maar voor vergelijkingen met andere spelers zegt het geen ruk door de al hierboven genoemde redenen. Zoals je zelf al zegt, je geeft niets om suppressen en zal dus niet knallen op iets wat je waarschijnlijk niet gaat killen, dat levert natuurlijk een iets andere accuracy op dan mensen als danielWW2 die niet om accuracy cijfertjes malen maar wel hun team willen ondersteunen door toch wat kogels die richting uit te slingeren.

@Pykow, op zich kan ik me wel in die cijfers vinden hoor, tenzij je een 'assistent' bij je hebt zal ongeacht het type maps dat je speelt je wel ongeveer bij die waardes uitkomen. Maar het blijft toch significant verschillen tussen spelers en bijbehorende speelstijlen/maptypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Dan ben ik wel slecht want ik heb op de meeste AR's een accuracy van 14/15 %
Maar volgens mij ben ik gemiddeld en speel ik bijna alle gamemodes wel .

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Jay-P schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:47:
[...]

Accuracy zegt iets over jezelf, maar voor vergelijkingen met andere spelers zegt het geen ruk door de al hierboven genoemde redenen. Zoals je zelf al zegt, je geeft niets om suppressen en zal dus niet knallen op iets wat je waarschijnlijk niet gaat killen, dat levert natuurlijk een iets andere accuracy op dan mensen als danielWW2 die niet om accuracy cijfertjes malen maar wel hun team willen ondersteunen door toch wat kogels die richting uit te slingeren.

@Pykow, op zich kan ik me wel in die cijfers vinden hoor, tenzij je een 'assistent' bij je hebt zal ongeacht het type maps dat je speelt je wel ongeveer bij die waardes uitkomen. Maar het blijft toch significant verschillen tussen spelers en bijbehorende speelstijlen/maptypes.
Maar suppression is ook wel een makkelijke uitleg van een lage accuracy.
Net alsof 90% van de battlefield spelers suppression geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Teamplayers geven suppression PERIOD!

Hoeveel dat er zijn ga ik geen uitspraak over doen, bovendien zijn er meer redenen aangehaald dan alleen suppression. Voor de rest heeft niemand het hier over een excuus voor een lage Acc maar de discussie gaat meer over of het te vergelijken valt met andere spelers. (u e-penis much ? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Accuracy heeft opzich niets te maken of iemand goed is of niet.
Is gewoon het kogel hit/mis ratio.

Als je hele avonden in een AA voertuig rondrijd trek je je ratio flink naar beneden.
Maar wordt je hier dan slechter van ? :)
Ook is het erg game typ afhankelijk. Kleine servers / grote server / kleine mapen / grote mappen.
Hardcore of normal mode heeft ook aardig wat invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voertuigen worden als het goed is niet meer meegenomen in de accuracy op je profiel. Dacht ik ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Jay-P schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:58:

Hoeveel dat er zijn ga ik geen uitspraak over doen, bovendien zijn er meer redenen aangehaald dan alleen suppression. Voor de rest heeft niemand het hier over een excuus voor een lage Acc maar de discussie gaat meer over of het te vergelijken valt met andere spelers. (u e-penis much ? :P)
Het heeft toch niks met teamplayers te maken.
Ik schiet liever raak dan expres ernaast... daar heeft het team meer aan.
En zeker op AR afstand is suppression vaak niet nodig omdat de afstand te klein is.
En dat heeft ook niks met epeen te maken want dan had ik wel 24/7 metro 64 players gespeeld.

Blijkbaar ben ik gewoon een andere type speler dat de zogenaamde "teamplayers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:44:
[...]

En dat is nou juist het hele probleem met stats in general. Iemand heeft gewoon bepaalt dat 18+ goed is en ik durf te wedden dat deze persoon net boven de 18% zat met een redelijke dosis manipulatie. Dus dingen zoals alleen TDM spelen of CQ en geen conquest spelen.

Eigenlijk zouden stats moeten oprotten omdat ze alleen maar een e-peen vormen tegenover anderen. Je kan prima zelf uitmaken hoe goed je bent zonder je stats. Alleen stopt dit de reden waarom er oorspronkelijke stats zijn gekomen namelijk om vooruitgang te meten in je gameplay. En battlelog is natuurlijk ook handig om hackers op te sporen. DICE moet ze alleen eens bannen. :+
Stats zijn puur voor je eigen.
Je weet zelf wat je speelt en welke eissen je daaraan stelt.
als ik TDM op Close quarters speel, dan wil/moet ik perse boven 2.0 KD eindigen, want daaronder is voor mij doen slecht. in Conquest is mijn doel meer op zoveel mogelijk vlaggen te behouden en vanachter aan te vallen (zoals ik hier eerder al had vermeld).

Accuratie is een meetpunt of ik wat rustiger moet gaan spelen en of ik mijn muis settings moet bijschroeven.
Redje schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:53:
[...]

Maar suppresion is ook wel een makkelijke uitleg van een lage accuracy.
Net alsof 90% van de battlefield spelers suppresion geven...
Vrijwel niemand zal gaan schieten om een suppression effect te geven, ja soms doe ik het om iemand die bij ons op teamspeak zit te helpen, zodat hij kan flanken als het mij bijvoorbeeld niet lukt op dat moment.
Jay-P schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:58:

Je kan het gewoon niet vergelijken. Punt. Ik kijk alleen naar het lijstje die ik dus ooit ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Laatst online: 24-06 19:43
Battlefield 3 was een stuk leuker geweest als het geen stats pagina had, want sommige mensen maken zich echt werkelijk meer druk om hun accuracy k/d & SPM dan daadwerkelijk objective base te spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_
Beetje slowchattig, maar meer kan ik daar niet aan toevoegen. Het teambelang gaat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:06:
Battlefield 3 was een stuk leuker geweest als het geen stats pagina had, want sommige mensen maken zich echt werkelijk meer druk om hun accuracy k/d & SPM dan daadwerkelijk objective base te spelen 8)7
PTFO !!!!!!
altijd en overal.

Conquest behoud de meeste vlaggen.
Rush arm alle mcoms
TDM om wapens vrij te spelen of om een keertje lekker te knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst de win, dan KD als eventuele beloning omdat je wint en dan accuracy om te kijken hoe precies je kilt waardoor je wint. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Redje schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:04:
[...]

Het heeft toch niks met teamplayers te maken.
Ik schiet liever raak dan expres ernaast... daar heeft het team meer aan.
En zeker op AR afstand is suppression vaak niet nodig omdat de afstand te klein is.
En dat heeft ook niks met epeen te maken want dan had ik wel 24/7 metro 64 players gespeeld.

Blijkbaar ben ik gewoon een andere type speler dat de zogenaamde "teamplayers".
Suppression heeft toch niets met expres missen te maken maar met momenten waarop een enemy achter een rots of een gebouw in vlucht en je hem niet meer KAN raken. Nee echt veel komt het niet voor en ja niet veel mensen doen het maar ik knal toch regelmatig een magazijntje leeg in zulk soort situaties als ik weet dat ik er hoogstwaarschijnlijk een teammate een voordeel mee geef die ook op dezelfde dude aan het jagen is. En zeker met de suppression perk heeft dat echt wel nut om te doen.

(en epeen was niet serieus/als aanval bedoelt vandaar de emoticon ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Jay-P schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:12:
[...]

Suppression heeft toch niets met expres missen te maken maar met momenten waarop een enemy achter een rots of een gebouw in vlucht en je hem niet meer KAN raken. Nee echt veel komt het niet voor en ja niet veel mensen doen het maar ik knal toch regelmatig een magazijntje leeg in zulk soort situaties als ik weet dat ik er hoogstwaarschijnlijk een teammate een voordeel mee geef die ook op dezelfde dude aan het jagen is. En zeker met de suppression perk heeft dat echt wel nut om te doen.

(en epeen was niet serieus/als aanval bedoelt vandaar de emoticon ;))
;)
Expres ernaast was natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Uiteindelijk is elke stat hoogstens een vage indicator van de skills van een bepaalde speler. Er zijn zoveel zaken die je niet kan aflezen in stats dat de enige manier om door te hebben wie 'goed' is en wie niet, gewoon enkele potjes spelen met die persoon is. Er zijn genoeg spelers die dag in dag uit metro zitten te spelen en lekker boasten met hun 600+ SPM enz... in m'n (puur recreatieve) clan zitten er mensen met SPM onder de 300 die wel een lekkere win/loss ratio hebben en telkens vaak helpen. Dat vind ik in de meeste gevallen toch beter dan zo'n lonewolf die een hele match lang bezig zit met z'n eigen score ipv het teambelang.

tl;dr stats zeggen uiteindelijk weinig, team > individueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PZOOO
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-04-2023
Mijn BF3 crasht steeds na een paar minuten in multiplayer, bij alle video instellingen.

Macbook pro retina i7 16GB met SSD en NVIDIA GT 650M 1GB
WIN7

In single player mode geen problemen. Multiplayer is erg onstabiel. Hoe kan ik dit oplossen?

[ Voor 5% gewijzigd door PZOOO op 23-09-2012 22:23 ]

ICT & Reizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

PZOOO schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:23:
Mijn BF3 crasht continu in multiplayer, bij alle video instellingen

WIN7

In single player mode geen problemen. Multiplayer is erg onstabiel. Hoe kan ik dit oplossen?
door een game-pc te bouwen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mijn BF3 crasht steeds na een paar minuten in multiplayer, bij alle video instellingen.

WIN7

Mac dumpen en een echte computer kopen. O-)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

pafdaddy schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:31:
[...]

Mac dumpen en een echte computer kopen. O-)
jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIN7

Geen mac gebruiken. :+
Maar serieus, hoeveel frames haal je want een laptop heeft hij standaard zeer moeilijk met BF3 en dan met name de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WIN7

Macbook met i7 en gelijk 4000 euro lichter en nog steeds geen games kunnen spelen met deze specs whahaha.
Sorry heb een hekel aan apple, er ontbreekt niets voor niets een deel uit hun logo, wat er is altijd wel iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PZOOO
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-04-2023
1440x900 ultra 40 FPS

moet goed zijn !

onboard audio ook al uitgezet, maar blijft crashen

ICT & Reizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PZOOO schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:54:
1440x900 ultra 40 FPS

moet goed zijn !

Ultra? :o
Gooi dat eens op low. We hebben het hier over een laptop geen high end gaming PC.
BF3 is extreem zwaar voor je GPU en CPU. Je moet een deftige quadcore en een behoorlijke GPU met 2GB aan vram hebben om ultra te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:14
1440x900 ultra 40 FPS

moet goed zijn !

je weet er is een andere topic voor:
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

ow ja daar post je ook al.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 11:14
DanielWW2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:57:
[...]

Ultra? :o
Gooi dat eens op low. We hebben het hier over een laptop geen high end gaming PC.
BF3 is extreem zwaar voor je GPU en CPU. Je moet een deftige quadcore en een behoorlijke GPU met 2GB aan vram hebben om ultra te kunnen spelen...
Maar het is toch een Apple? Die kunnen toch alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:05:
[...]

Stats zijn puur voor je eigen.
Je weet zelf wat je speelt en welke eissen je daaraan stelt.
als ik TDM op Close quarters speel, dan wil/moet ik perse boven 2.0 KD eindigen, want daaronder is voor mij doen slecht. in Conquest is mijn doel meer op zoveel mogelijk vlaggen te behouden en vanachter aan te vallen (zoals ik hier eerder al had vermeld).

Accuratie is een meetpunt of ik wat rustiger moet gaan spelen en of ik mijn muis settings moet bijschroeven.

[...]

Vrijwel niemand zal gaan schieten om een suppression effect te geven, ja soms doe ik het om iemand die bij ons op teamspeak zit te helpen, zodat hij kan flanken als het mij bijvoorbeeld niet lukt op dat moment.
[...]

Je kan het gewoon niet vergelijken. Punt. Ik kijk alleen naar het lijstje die ik dus ooit ben tegengekomen.
Het begint wel een tikkeltje vervelend te worden dat er steeds voor andere wordt gepraat zonder een uitgebreid onderzoek of enige vorm van een bron. Waar haal je vandaan dat niemand schiet voor een supression effect? Dit denk je waarschijnlijk?

Ik doe het wel, bekende youtubers doen het ook. Noobs waarschijnlijk indirect ook. Maar omdat jou het raar lijkt dat men dat doen doet niemand het?

Ik erger me aan zulke overhaaste conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1440x900 ultra 40 FPS

moet goed zijn !

Kijk in het problemen topic als je meer hulp nodig hebt.
agoNITE schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:13:
[...]

Maar het is toch een Apple? Die kunnen toch alles?
Ze kunnen alles maken ja en iedereen trapt erin.
je betaalt veelste veel voor apple en alles is dicht getimmerd en iedere applicatie die je wilt delen moet je toestemming vragen en dat haat ik echt zo erg.

en alle gasten zonder enige verstand van PC's kopen een apple omdat het er mooi uit ziet NOT
rickyy schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:22:
[...]

Het begint wel een tikkeltje vervelend te worden dat er steeds voor andere wordt gepraat zonder een uitgebreid onderzoek of enige vorm van een bron. Waar haal je vandaan dat niemand schiet voor een supression effect? Dit denk je waarschijnlijk?

Ik doe het wel, bekende youtubers doen het ook. Noobs waarschijnlijk indirect ook. Maar omdat jou het raar lijkt dat men dat doen doet niemand het?

Ik erger me aan zulke overhaaste conclusies.
Ik weet van de volgende bekende youtubers dat ze het niet doen.
LvlCap,
RivalxFactor,
Matimio,
MongolFPS,
DiegoBro (elitegamersbro),
Nickbunyen,
Doom49,
Shosho,
Sturdywings.

Dus wie gaat er nu express mis schieten, terwijl je ook gewoon een kill kunt maken :S dat doet toch niemand. Tuurlijk iedereen heeft suppression kill assist, maar dat is logisch als je een kant opschiet waar een groepje staat dat je suppressions assist krijgt, maar dat is gewoon standaard in de game, maar niemand gaat bewust mis schieten wat jij dus beweert.
Noobs hebben meestal suppression assist omdat ze slechte aim hebben en spelers met meer ervaring hebben suppression assist omdat er meer mensen tegelijk schieten.

Dus heb jij een bron of informatie waarom iemand Expres zal gaan misschien, terwijl je beter de kill kan maken ? niemand doet dat toch ?

[ Voor 48% gewijzigd door Pykow op 23-09-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Pykow schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:22:
[...]

Kijk in het problemen topic als je meer hulp nodig hebt.

[...]

Ze kunnen alles maken ja en iedereen trapt erin.
je betaalt veelste veel voor apple en alles is dicht getimmerd en iedere applicatie die je wilt delen moet je toestemming vragen en dat haat ik echt zo erg.

en alle gasten zonder enige verstand van PC's kopen een apple omdat het er mooi uit ziet NOT

[...]

Ik weet van de volgende bekende youtubers dat ze het niet doen.
LvlCap,
RivalxFactor,
Matimio,
MongolFPS,
DiegoBro (elitegamersbro),
Nickbunyen,
Doom49,
Shosho,
Sturdywings.

Dus wie gaat er nu express mis schieten, terwijl je ook gewoon een kill kunt maken :S dat doet toch niemand. Tuurlijk iedereen heeft suppression kill assist, maar dat is logisch als je een kant opschiet waar een groepje staat dat je suppressions assist krijgt, maar dat is gewoon standaard in de game, maar niemand gaat bewust mis schieten wat jij dus beweert.
Noobs hebben meestal suppression assist omdat ze slechte aim hebben en spelers met meer ervaring hebben suppression assist omdat er meer mensen tegelijk schieten.

Dus heb jij een bron of informatie waarom iemand Expres zal gaan misschien, terwijl je beter de kill kan maken ? niemand doet dat toch ?
Jouw woordgebruik van "iedereen" "niemand" "ze hebben dit" "ze hebben dat" irriteert me ook. Ik wil je onderzoeken wel eens zien. Zoals ik al eerder vroeg. Graag zelfs.

Nu beweer je ook dat al die youtubers het niet doen. Volgens mij noem je maar wat op of kijk je ze niet helemaal want ik weet dat RivalXfactor bijna in elk filmpje wel iets verteld over dat ie mensen supressed.

Ik weet niet of ik nog wel verder met je wil discusseren. Met sommige kan dat dus gewoon niet omdat ze nooit iets zullen toegeven of gewoon niet intelligent genoeg zijn.

En daarbij beweer ik niks. Dus ik snap niet waarom je aan mij bronnen gaat vragen. Beetje dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
rickyy schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:41:
[...]

Jouw woordgebruik van "iedereen" "niemand" "ze hebben dit" "ze hebben dat" irriteert me ook. Ik wil je onderzoeken wel eens zien. Zoals ik al eerder vroeg. Graag zelfs.

Nu beweer je ook dat al die youtubers het niet doen. Volgens mij noem je maar wat op of kijk je ze niet helemaal want ik weet dat RivalXfactor bijna in elk filmpje wel iets verteld over dat ie mensen supressed.

Ik weet niet of ik nog wel verder met je wil discusseren. Met sommige kan dat dus gewoon niet omdat ze nooit iets zullen toegeven of gewoon niet intelligent genoeg zijn.

En daarbij beweer ik niks. Dus ik snap niet waarom je aan mij bronnen gaat vragen. Beetje dom.
Dat zegt xFactor inderdaad regelmatig, maar daarmee bedoelt hij over het algemeen dat ie gewoon een stuk creeërt waar mensen niet langs kunnen omdat hij ze daar dood aan het maken is, de ware betekenis van surpressen. Als je gewoon kijkt zie je dat ze niet schieten voor het surpression effect maar voor de kill :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

WIN7

Hmmm, ik heb hier ongeveer vergelijkbare hardware (Intel Core i7 3,1 GHz, nVidia GeForce GT 555M 3GB en 16GB)en het speelt goed. Geen Mac overigens.

Als je zoekt op deze specificaties op Google of YouTube kom je genoeg tips tegen om het goed gebalanceerd te draaien met deze specificaties.

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 23-09-2012 23:54 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsje66 schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:47:
[...]

Dat zegt xFactor inderdaad regelmatig, maar daarmee bedoelt hij over het algemeen dat ie gewoon een stuk creeërt waar mensen niet langs kunnen omdat hij ze daar dood aan het maken is, de ware betekenis van surpressen. Als je gewoon kijkt zie je dat ze niet schieten voor het surpression effect maar voor de kill :)
Juist, jij begrijpt het precies wat hij bedoelt met surpressen en waarom ik beweer dat niemand expres zal mis schieten.
Hij roept het vooral als die aan het reloaden is zodat iemand anders het af kan maken voor hem en dat is logisch. Maar dat komt omdat hij de kill niet kreeg en dus weet hij dat de tegenstander suppressed is en roept hij dat om naar zijn teammaten. Dat is nou teamwork.

Vergelijk het met Disable van voertuigen. als hij een rocket schiet dan is een tank disabled en dan roept hij ook, zodat iemand anders snel de tank neer kan halen.
Jumpman schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:49:
[...]

Hmmm, ik heb hier ongeveer vergelijkbare hardware (Core i7 3,1 GHz, GeForce GT 555M 3GB en 16GB)en het speelt goed.
WAt hij gewoon moet doen is op low settings draaien en/of alles opnieuw installeren als het echt blijft crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Arfman

Drome!

Jay, TV missile unlocked :D Eindelijk :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Mac is niet voor games gemaakt. Naast mijn Imac en macbook pro heb ik een windows bak in elkaar gezet om fatsoenlijk te kunnen gamen. Verder doe ik niets met windows omdat het een te brak besturingssysteem is.

Voorlopig houd ik BF3 voor gezien. Na het vrijspelen van de jet en choppers wat overigens een crime is om te spelen verveel ik me. Veel ace piloten zoeken servers met turkey;s zoals mij om zich op uit te leven. Daarnaast stingers in overvloed en soms heb je al na tien sec drie locks aan je broek. Ze liggen al te hijgen bij de base en rape is een huisstijl van BF3.

Ben er toch weer iets te snel op uitgekeken en het premium pakket brengt ook geen redding.

Wens ieder nog veel spel plezier en wellicht tot over......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Over het premium pakket gesproken:

Via Origin moet het pakket € 49,99 kosten terwijl deze bij de Gamecard Winkel maar € 37,90 kost. (laagste prijs in PW).

Zit er een verschil tussen beide pakketten?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Snowwie schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:27:

Via Origin moet het pakket € 59,99 kosten terwijl deze bij de Gamecard Winkel maar € 37,90 kost. (laagste prijs in PW).

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via Origin moet het pakket € 49,99 kosten terwijl deze bij de Gamecard Winkel maar € 37,90 kost. (laagste prijs in PW).

Verschil zit hem alleen in de locatie.
koop je hem bij origin dan is deze gelijk geactiveerd op je account en betaal je meer
via gamecard, krijg je een key die je moet verzilveren in Oigin en is goedkoper.
volgens mij kan gamecardwinkel gelijk een email sturen met de key (onder werktijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-08 23:45

DMZ

Wat betreft accuracy, ik vind het echt bullshit dat dat je skill bepaalt. Ik speel veel aggressive recon de laatste tijd, maar mijn accuracy zal toch echt niet rond de 30% komen met een semi-auto rifle. Dat neemt niet weg dat ik vaak wegloop als MVP en met een nette K/D van boven de 2. Ja, ik kan natuurlijk beter gaan mikken, maar het is een spel, dus dat hele stats gedoe vind ik leuk om naar te kijken als je wil weten wat voor speler je bent.

En ja, ik schiet wel degelijk puur voor suppression als mensen net achter cover duiken of als ik geen 100% kans heb om ze te raken, maar als ze wel iemand anders kunnen pakken van mijn team.

Ik ben een Recon, en mijn hoogste accuracy is 40% met de M40A5, mijn minst gebruikte wapen. Maar who cares? Het is een spel en de persoon met de LMG die 9% accuracy heeft redt mijn in-game leven even vaak als ik de zijne red met mijn rake schoten of suppression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Arfman

Drome!

Stats boeien niet. Als ik mezelf met C4 moet opblazen om te voorkomen dat een enemy tank een flag capt, doe ik dat zonder aarzelen. Ik eindig wel eens rondes met 2 kills en 16 deaths, boeiend. Als ik ervoor heb gezorgd dat een key punt op het moment supreme niet gecapt wordt is dat het allemaal waard.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Arfman schreef op maandag 24 september 2012 @ 02:22:
Stats boeien niet. Als ik mezelf met C4 moet opblazen om te voorkomen dat een enemy tank een flag capt, doe ik dat zonder aarzelen. Ik eindig wel eens rondes met 2 kills en 16 deaths, boeiend. Als ik ervoor heb gezorgd dat een key punt op het moment supreme niet gecapt wordt is dat het allemaal waard.
Je kan ook gewoon even wachten en een spawnplek bieden voor squadmates. Vervolgens pak je zonder problemen dat punt weer terug. Altijd alles meteen willen killen of zo snel mogelijk willen overnemen is zelden de juiste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49

D4NG3R

kiwi

:)

Ja. De prijs :9 .

Maaruhm zonder ongein: Nee er zit verder geen verschil tussen. Bij de webshop van de Mediamarkt kan je hem voor 30 euro krijgen, maar dan heb je wel de kans dat je 2 weken moet wachten voordat het doosje op de mat valt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Adanteh schreef op maandag 24 september 2012 @ 03:15:
[...]

Je kan ook gewoon even wachten en een spawnplek bieden voor squadmates. Vervolgens pak je zonder problemen dat punt weer terug. Altijd alles meteen willen killen of zo snel mogelijk willen overnemen is zelden de juiste oplossing.
Lies, I'm better than the rest! :+

Tis wel altijd leuk als je in je eentje een tank weet te killen met rockets met daarin 2 spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Deel je ze even met mij? :) Al dagen lang geen goede game meer op Anarchy gehad. Spawn tijden op Anarchy zijn wel normaal geloof ik? Iets sneller spawn tijden niet zo heel erg op AK imo.

Ik blijf erbij dat die gunship alleen maar meehelpt naar onbalance, gisteren met geluk weer even op kunnen spawnen en voila 20-0 in een paar minuten. Probleem is een soort golf of Oman gevalletje. Zodra de vijand meer tanks krijgt wordt het moeilijker en moeilijker, hang er dan ook nog een gunship van hun boven is het niet meer te doen. Eerste wat ik doe of ik nou in de atack / transport of jeep zit is naar de gunship vlag toe karren. De battles daar zijn wel vermakelijk, maar als je team zuigt wordt je zo hard afgestraft als je gunship vlag niet pakt en houdt.

Ow en ligt het aan mij of het niveau in bf3 AK gewoon droevig? Kom zelden spelers die tegen die handig zijn in de voertuigen en goede tank battles heb ik nog niet gehad, het halve team loopt met javelins. Nu ben ik een groot liefhebben van de javeliners want een easier stilstaand target die helemaal geen damage gaat doen is goed voor de stats, maar tegen een goede tanker heb je een RPG nodig.

Je kan nu rustig een flag oprijden want de kans op een rpg in je rear is zogoed als nihil

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DanielWW2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:27:
Dan kan iemand anders hem zo afschieten met een gecontroleerd shot of dan kan hij geflankt worden of gewoon opblazen worden. Op andere momenten ga ik diehard voor de precisie en kill ik alles dat beweegt.

Je hebt veel kills met de amtrac gehaalt, die doet splash damage en upped je accuracy.

Met de destroyer haal ik soms onder de 10% en soms haal ik 40% ligt ermaar net aan of ik een mini dropje binnenroll en meerdere infanterie met de HE kan beschieten of ik van een afstand tanks probeer te snipen.

Zoals JayP ook al zei; in conquest large haal je minder accuracy dan in Metro. In de chopper haal ik regelmatig 50% als pilot zijnde, maarja das met guided rockets.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 ... 107 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.