~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Maar was bang dat laptop het nou zou trekken en kameraad had al vaker gezegd dat ik via zijn account wel eens mocht proberen, maar dacht € 50,-.. druk met school ed. totdat ik vanochtend zag dat hij in Origin maar € 10,- is! Dus gelijk via kameraard even getest en wat een genot! Super
Wel vraag ik me of er een guide is voor beginners.. heb nog nooit Battlefield gepspeeld
Verwijderd
Speel je Rush? Destroy of verdedig dan alle MCOMs. Je kills maken niet zoveel uit.
Speel je Deathmatch? Niet doen. En anders zoveel mogelijk kills maken.
En voor alle modi geldt: help je team zoveel mogelijk. Spot (q), drop health of ammo, revive, repair beschadigde tanks of zet een Soflam of T-ugs neer. Daar krijg je (veel) punten voor en het aantal punten zegt veel meer over hoe goed je bezig bent dan K/D.
Verder zijn er genoeg filmpjes te vinden op YT
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 26-09 14:31
Angelo OTR
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Simpele tip voor beginners:Satom schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:18:
Eindelijk ook eens Battlefield 3 gespeeld! En wat een leuk spel, echt tof! Ik speelde zelf vrij veel CoD.. maar wat een verschil!
Maar was bang dat laptop het nou zou trekken en kameraad had al vaker gezegd dat ik via zijn account wel eens mocht proberen, maar dacht € 50,-.. druk met school ed. totdat ik vanochtend zag dat hij in Origin maar € 10,- is! Dus gelijk via kameraard even getest en wat een genot! SuperNu zo even via Origin gaan kopen en dan genieten!
Wel vraag ik me of er een guide is voor beginners.. heb nog nooit Battlefield gepspeeld
Speel Assault class, gebruik de M16A3 en medic pack
na paar potjes heb je de M416 en speel met dat wapen (je kan deze gebruiken voor zowel america als russen)
Als je wat meer feeling krijgt in de game dan ga je over naar de Engineer en speel je met de M4A1 (beste Engineer wapen)
ik denk dat je veel uutjes kwijt bent met deze 2 classes en daarna kan je kijken of je als recon of als support nog iets kunt doen.
Het belangrijkste in BF3 is het gebruiken van je class, gebruik je kits !!
Angelo NL / Global Cargo VTC
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ten years of BF today.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Helaas heb ik hier geen geluid om het filmpje te kijken.DanielWW2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:04:
In other news:
Ten years of BF today.(ja, heb ze zo ongeveer allemaal gemist online wise maar heb ze wel bijna allemaal)
[video]
Ik heb vooral de volgende Battlefield games gespeeld
BF:Vietnam (Geweldige sfeer)
BF2 (Geen uitleg nodig toch ?)
BF2142 (moderne sfeer, maar toch veel invloed van Battlefield)
BF bad company (was er alleen op de Xbox360, dus niet zoveel plezier meegehad)
BF Bad company 2 (Singleplayer was leuk, multiplayer minder en niet veel tijd gehad)
BF3(Beter dan Bad company. meer uitleg niet nodig)
en dan nog de free games:
BF heroes echt leuk om zo nu en dan tussendoor te spelen
BF play4free is gewoon Battlefield 2 zeer goed gedaan. alleen unlock systeem is slecht zoals bij alle F2P
Dat waren nog eens tijdenDanielWW2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:04:
In other news:
Ten years of BF today.(ja, heb ze zo ongeveer allemaal gemist online wise maar heb ze wel bijna allemaal)
[video]
Bedankt voor de info!Pykow schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:52:
[...]
Simpele tip voor beginners:
Speel Assault class, gebruik de M16A3 en medic pack
na paar potjes heb je de M416 en speel met dat wapen (je kan deze gebruiken voor zowel america als russen)
Als je wat meer feeling krijgt in de game dan ga je over naar de Engineer en speel je met de M4A1 (beste Engineer wapen)
ik denk dat je veel uutjes kwijt bent met deze 2 classes en daarna kan je kijken of je als recon of als support nog iets kunt doen.
Het belangrijkste in BF3 is het gebruiken van je class, gebruik je kits !!
Ik denk dat ik zeker wel vele uurtjes plezier ga beleven! Wel vroeg ik mij af of het nadelig is, dat ik de uitbreidingssets (nog) niet heb?
Het leuke aan BF3 is dat de basis (de beste wapens) gratis is vanaf lvl 1 en de rest van de waardevolle unlocks als 1e of 2e komenSatom schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:29:
[...]
Bedankt voor de info!![]()
Ik denk dat ik zeker wel vele uurtjes plezier ga beleven! Wel vroeg ik mij af of het nadelig is, dat ik de uitbreidingssets (nog) niet heb?
[ Voor 17% gewijzigd door w00t00w op 20-09-2012 20:49 ]
---
Dat is inderdaad wel positief! Was even bang dat ik zwaar in de minderheid zou zijn zonder die uitbreidingssets, gelukkig niet dustobitronics schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:38:
[...]
Het leuke aan BF3 is dat de basis (de beste wapens) gratis is vanaf lvl 1 en de rest van de waardevolle unlocks als 1e of 2e komenMet de m16a3 zal je niet achter gaan lopen (colonel 100's gebruiken ze zelfs nog non-stop)

- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik merk daar nog niks van. Ik zie nog steeds meer M16A3 dan M416.w00t00w schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:48:
Sinds de laatste patch lopen die Adelaar-100's massaal rond met de M416 (die ik pre-patch nauwelijks zag langskomen), is mijn indruk. Om na de volgende patch zonder blikken of blozen te switchen naar het wapen dat dan het 'beste' zou zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gebruik iemand wel eens die rocket pods en zo ja wanneer? Vind ze in een dog fight niet echt effectief maar kan ook aan mijn slechte aim liggen.
Wat is een goede config voor een jet? Speel nu stealth, if flares en heat seekers.
[ Voor 16% gewijzigd door TecTo op 20-09-2012 20:59 ]
Rocket pods worden juist veel gebruikt. Het idee is dat je met de main gun jets (en heli's) neerhaalt, zodat je met rocket pods gronddoelen uit kunt schakelen. Heat seekers zijn op zich wel aardig (vooral tegen heli's), maar zijn wat beperkter in de gebruiksmogelijkheden. Je kunt er immers alleen air mee locken. Stealth is overbodig als je below radar hebt.TecTo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:56:
Zojuist rocket pods en air radar vrij gespeeld voor de jet.
Gebruik iemand wel eens die rocket pods en zo ja wanneer? Vind ze in een dog fight niet echt effectief maar kan ook aan mijn slechte aim liggen.
Wat is een goede config voor een jet?
Een veelgebruikte config is air radar (sowieso altijd kiezen!), flares of ecm (persoonlijke keuze) en rocket pods. Het laatste item kun je variëren afhankelijk van wat op dat moment goed uitkomt op de map. Guided missiles kunnen bijvoorbeeld weer handig zijn als je niet al te dicht bij tanks/MAA kunt komen, maar is wel te counteren met smoke.
[ Voor 2% gewijzigd door Bee.nl op 20-09-2012 21:07 . Reden: foutje ]
Rocket Pods zijn effectief tegen ground spul. Vlieg recht omhoog ('plafond' van het level niet raken, dan kom je in een dikke stroop waar je jet onbestuurbaar wordt.) keer om met de neus naar de grond en blijf remmen, zoek een tank en vuur daar je rockets op af. Als je het goed doet kan je minstens 2 salvo's raketten afkrijgen voordat je weer moet stijgen.TecTo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:56:
Zojuist rocket pods en air radar vrij gespeeld voor de jet.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Bovendien zijn rocket pods handig om (alvast van een lange afstand) damage te doen tegen een helikopter of bijvoorbeeld de gunship in AK (wanneer je main gun overbelast is).Bee.nl schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:05:
[...]
Rocket pods worden juist veel gebruikt. Het idee is dat je met de main gun jets (en heli's) neerhaalt, zodat je met rocket pods gronddoelen uit kunt schakelen. Heat seekers zijn op zich wel aardig (vooral tegen heli's), maar zijn wat beperkter in de gebruiksmogelijkheden. Je kunt er immers alleen air mee locken. Stealth is overbodig als je below radar hebt.
Een veelgebruikte config is air radar (sowieso altijd kiezen!), flares of ecm (persoonlijke keuze) en rocket pods. Het laatste item kun je variëren afhankelijk van wat op dat moment goed uitkomt op de map. Guided missiles kunnen bijvoorbeeld weer handig zijn als je niet al te dicht bij tanks/MAA kunt komen, maar is wel te counteren met smoke.
In de jet zelf is het belangrijkste wapen gewoon de main gun, denk ik zo. De rest is toevoeging.
Even in darkest of time, there will always be light.
BF 1942Pykow schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:13:
[...]
Ik heb vooral de volgende Battlefield games gespeeld
BF 1942 en dan de mod Desert combat, zou mooi zijn als in BF3 nog capture the flag zou komen (iig veel lol mee gehad in dc)
BF1942, mod Forgotten Hope
BF2
BF Bad Company (op xbox, pc niet meer uptodate maar speelt niet lekker op console)
BF Bad Company 2 (zelfde verhaal als bc)
BF3, weer terug op het pc-tje
De truc is om even een paar seconden te wachten met schieten als je een lock hebt. Een groot deel van de AC-130 spelers schieten flares af zodra ze een lock horen. Door even te wachten met schieten maak je meer kans om een treffer te maken zonder te missen door flares.mukkel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:24:
[...]
Dat werkt ook niet echt, Als gunship wacht je gewoon tot je gelocked bent en er geschoten is.
Dan gebruik je je flares en je weet gelijk waar de speler zit met isla => Bom erop en klaar.
Beide spelers in de gunship hebben flares. Dus met een beetje teamplay is het bijna GODMODE.
Natuurlijk is het afhankelijk van de spelers zelf.
Als je als verdedigende ploeg een goede jet / chopper hebt, zit je ook gebakken.
Een max X aantal keer respawnen van het gunship zou imo beter zijn.
Ik geef toe dat het in je eentje soms nog wel lastig kan zijn. Maar zodra je met 2 man bent en je schiet om en om Isla's af dan mag het geen probleem zijn.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Iemand heeft Rush ook even geprobeerd.AdmiralSnipe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:49:
Fcked up k*t rush op AK.
Stom kl*te gunship vernaggeld die hele gamemode
Stingeren helpt ook voor geen hol want als er 2 man in zit kunnen ze 2x flares droppen.
Verder zie je gelijk waar zo'n stinger vandaan komt dus voordat je ook maar iets kunt doen ben je dood.
Rush is anders als attacker wel leuk hoor, vooral als je in de ac130 zitDanielWW2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:34:
[...]
Iemand heeft Rush ook even geprobeerd.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Na, de potjes zijn te kort. Er zit geen spanning in.tobitronics schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:37:
[...]
Rush is anders als attacker wel leuk hoor, vooral als je in de ac130 zit
Ik heb het anders toch een paar keer meegemaakt dat de defenders gewoon wonnen, potje duurde wel lang maar ik was verbaasd toen ik ineens het verlies deuntje hoorde terwijl ik rockets zat te spammenDanielWW2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:39:
[...]
Na, de potjes zijn te kort. Er zit geen spanning in.
Verwijderd
Daar zijn toch juist rocket pods voor? Die dingen zijn nauwkeurig op kilometers afstand.. Heb zelf eerlijk gezegd nog nooit de guided missle geprobeerd op de jets, maar kan me niet voorstellen dat je er meer range door krijgt. En zoals je zelf al zegt, het is te counteren met smoke. En ik zie toch echt heel veel spelers met smoke rondrijden tegenwoordig (is ook gewoon het slimst in AK)Bee.nl schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:05:
Guided missiles kunnen bijvoorbeeld weer handig zijn als je niet al te dicht bij tanks/MAA kunt komen, maar is wel te counteren met smoke.
Net eindelijk een tijdje in de mobile artillery (MA?) kunnen zitten; wat een lekker ding is dat zeg! Het aimen is echt even lastig in het begin, maar daarna ben je bijna niet te stoppen
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer

Nou dat wisten we eigenlijk al... (ja ik zag het nu pas maar het is niet voorbij gekomen hier)
Oh en BF3 is nu €10 op Origin.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Lijkt mij een typisch geval van EA games, ruining everything...nero355 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:48:
Ja stel je voor dat ze luisteren naar de mensen die het spel spelen elke dagIk krijg steeds meer zin om mijn Origin account te verkopen...
Hetzelfde verhaal met de patches, EA is gewoon te gierig om wat extra uit te geven voor de consoles waardoor we steeds twee maanden moeten wachten...

En DICE lijkt eindelijk eens een beetje te luisteren. Dit is al een heel eind de goede kant op. Nu nog het laatste zetje naar verwijder...
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-09-2012 22:55 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Het is denk ik niet zo zeer dat ze het niet willen doen, maar ze kunnen het gewoon niet bouwen.DanielWW2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:43:
[afbeelding]
Nou dat wisten we eigenlijk al... (ja ik zag het nu pas maar het is niet voorbij gekomen hier)
Oh en BF3 is nu €10 op Origin.
Waarom hebben de console versies maar 24 spelers en geen 64 ?
omdat ze de game dan niet goed kunnen laten draaien hebben ze een limiet op de consoles.
Waarom draait hij maar op 30 FPS op console en niet 60FPS zoals op de PC. juist weer een limiet van de engine.
en dus denk ik dat ze battlerecord niet kunnen ondersteunen, omdat er nog meer connecties naar de servers toe gaat, zeg maar met gemak alles keer 2.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Pykow schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:07:
[...]
Het is denk ik niet zo zeer dat ze het niet willen doen, maar ze kunnen het gewoon niet bouwen.
Waarom hebben de console versies maar 24 spelers en geen 64 ?
omdat ze de game dan niet goed kunnen laten draaien hebben ze een limiet op de consoles.
Waarom draait hij maar op 30 FPS op console en niet 60FPS zoals op de PC. juist weer een limiet van de engine.

Ik vind het wel knap dat je in twee zinnen zowel de engine als de verouderde consoles de schuld geeft zonder dat er ook maar een reden is waarom battlerecorder niet zou kunnen...
Battlerecorder kan wel degelijk op consoles omdat alleen de gegevens van alle spelers worden opgeslagen en niet de hele game. BF3 draait ook op consoles op servers en we hebben het hier niet over een enorme hoeveelheid aan extra data die word opgeslagen. In feite is het zo dat een recorder alleen deze data omzet in gameplay die je vervolgens kan bekijken vanuit verschillende hoeken. CoD BO en MW3 hebben een recorder functie op de consoles en PC. Daar speel je niet eens op servers en kan het nog steeds via externe opslagservers die zeer regelmatig werden gewist omdat er nou eenmaal zeer veel potjes CoD worden gespeeld waardoor de datalimiet van de servers snel word bereikt. Bij BF3 kan die data gewoon opgeslagen worden op de gameserver zelf totdat die vol is waarna er gewist word. Dat hoeft echt niet meteen na een game te zijn aangezien servers wel wat headroom hebben voor mp games lijkt me.
Allereerst, adelaar 100 zegt niets over skill. Je moet weten wat voor maps/modes iemand speelt, hoe iemand speelt en hoeveel uren iemand maakt zijn op ranked servers.w00t00w schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:48:
Sinds de laatste patch lopen die Adelaar-100's massaal rond met de M416 (die ik pre-patch nauwelijks zag langskomen), is mijn indruk. Om na de volgende patch zonder blikken of blozen te switchen naar het wapen dat dan het 'beste' zou zijn.
Wat het beste wapen voor je is hangt toch wel af van je speelstijl en de maps/modes die je speelt. Maar in het algemeen kan je wel stellen dat allround wapens gewoon het meest praktisch zijn, je speelt in de meeste maps vrijwel nooit alleen op lange afstand of alleen zeer close quarters. De M416 is een goddelijk wapen maar legt het <50 meter gewoon af tegen een M16A3 bij gelijk niveau van de spelers. Op langere afstanden heeft de M416 het voordeel van de nauwkeurigheid maar onderschat niet de muzzle velocity van de M16A3 (je hoeft minder te 'leaden' en je kogels komen eerder aan dan die van de M416) en de hogere firerate. Doe 2 of 3 bursts van 3 kogels met de M16A3 met goede recoil compensatie en richten op de rechterhoek van de schouder/nek en je wint het van een M416 op nagenoeg elke afstand.
De wapenkeuze hangt voor mij ook heel erg af van de tegenstand en m'n team. Het is heerlijk om te lamballen met een F2000, AK-74 of L85 (in het geval van assault) of kogels te spammen met een LMG tegen een slecht team, maar tegen goede spelers of wanneer je een bepaald potje ECHT wil winnen (lamers met C4 op flags of mcoms triggeren mij gigantisch) wil ik gewoon elk voordeel hebben die ik kan hebben: de M16A3.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
De reden is dat ze het niet aan kunnen (denk ik) met hun huidige engine en dat hun huidige engine zelfs zo veel moeite heeft om veel spelers te gelijk in 1 game te krijgen. Daarom zie je dus dat de consoles minder spelers aan kunnen dan de PC. gewoon omdat ze het niet aan kunnen om 64 man te draaien en het zelfs op 60 FPS te laten afspelen.DanielWW2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:29:
[...]
Ik vind het wel knap dat je in twee zinnen zowel de engine als de verouderde consoles de schuld geeft zonder dat er ook maar een reden is waarom battlerecorder niet zou kunnen...
Battlerecorder kan wel degelijk op consoles omdat alleen de gegevens van alle spelers worden opgeslagen en niet de hele game. BF3 draait ook op consoles op servers en we hebben het hier niet over een enorme hoeveelheid aan extra data die word opgeslagen. In feite is het zo dat een recorder alleen deze data omzet in gameplay die je vervolgens kan bekijken vanuit verschillende hoeken. CoD BO en MW3 hebben een recorder functie op de consoles en PC. Daar speel je niet eens op servers en kan het nog steeds via externe opslagservers die zeer regelmatig werden gewist omdat er nou eenmaal zeer veel potjes CoD worden gespeeld waardoor de datalimiet van de servers snel word bereikt. Bij BF3 kan die data gewoon opgeslagen worden op de gameserver zelf totdat die vol is waarna er gewist word. Dat hoeft echt niet meteen na een game te zijn aangezien servers wel wat headroom hebben voor mp games lijkt me.
Iedere battlerecorder is een extra verbinding naar de server, denk aan de SourceTV van Valve, waarbij je demo kan opnemen vanaf je eigen POV of de SourceTV kunt opnemen om zo een volledige beeld te krijgen van je eigen PCW's. Data opslaan is toch geen probleem? want ze kunnen toch gewoon de data op je PC laten opslaan en dan heb je volledig beheer van je bestanden en kan je ze zelfs makkelijk delen met andere mensen. voor pcw commantary etc.
Misschien wat kort door de bocht geformuleerd, maar je hebt gelijk dat je met rocket pods ook op grote afstand kunt aanvallen. Het nadeel is dat je daarvoor niet te snel en in een rechte lijn moet vliegen om de rockets goed te kunnen aimen, waardoor je eventueel kwetsbaar kunt zijn voor een goede AA of een jet/heli die je over het hoofd hebt gezien. Een goede MAA kan de raketten eventueel ook ontwijken.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:33:
[...]
Daar zijn toch juist rocket pods voor? Die dingen zijn nauwkeurig op kilometers afstand.. Heb zelf eerlijk gezegd nog nooit de guided missle geprobeerd op de jets, maar kan me niet voorstellen dat je er meer range door krijgt. En zoals je zelf al zegt, het is te counteren met smoke. En ik zie toch echt heel veel spelers met smoke rondrijden tegenwoordig (is ook gewoon het slimst in AK)
Een guided missile kun je al van aardig ver/hoog locken en snel afschieten, waarna je meteen uitwijkende manoeuvres kan maken. Als de AA smoke gebruikt kun je juist weer mooi doorvliegen en de gun gebruiken. Ze kunnen je immers slecht zien in de smoke. Veel mensen blijven namelijk in de smoke staan, terwijl dat niet eens nodig is
Uiteindelijk hangt het van de tegenstander af wat ik gebruik. Maken ze goed gebruik van smoke of is er een AC130 op de map? => rocket pods. Een MAA die lastig te benaderen is of een niet oplettende vijand? => guided missiles. Met locks kun je overigens ook leuk trollen
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
als je met een groepje locked, dan raakt een piloot in paniek en heb je dus meer speel plezier.
Ik heb nu alleen AK gespeeld na de patch en daar heb ik gewoon nog geen last gehad van airrape, meestal lock ik ze en blijven ze weg op een afstandje
Het ligt meer aan de mappen dat je minder air rape tegenkomt dan door de nerfs / buffs, grotere mapen = minder kans dat air je in vizier krijgt.
Om air rape te verminderen kun je nu zelf er ook wat aan doen; Cap de gunship vlag
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Zucht, word echt moe van al dat geklaag over. Ga gewoon BF3 spelen en pas je aan de game aan. Anders gewoon een game zoeken die wel bij je huppelstijl past. Met al dat nerven vind ik er zo langzaam aan geen bal meer aan.
Tuurlijk is een jet sterk tegenover een chopper en is een chopper weer dodelijk voor grondtroepen. Dat moet Dice ook zo houden en het geklaag en gezeur van huppelspelers aan de laars lappen. Dit ik ook het laatste wat ik in dit topic er over gaat neer kalken want door alle acht delen voert gezeur over te sterke ditjes en datjes de boventoon.
Verwijderd
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Nee, de nieuwe voertuigen zijn enkel toegangelijk met AK.Nickrsd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:19:
ik ben er een tijd uitgeweest, jullie hebben het nu over armored kill? of zijn die voertuigen ook met bf3 zelf toegankelijk?
Ik denk dat ze oorspronkelijk wel nog van plan waren om met een Battlerecorder te komen.Adanteh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:03:
Het probleem is dat ze voor de release nog heel schattig gaan lopen doen dat er toch wel een mogelijkheid is dat het er in komt. Ik denk dat het bij de meeste mensen al lang duidelijk is dat als iets 'misschien' nog gebeurt, dat het dan een zekerheid is dat het er niet van komt. Uiteindelijk moet je toch gewoon games kopen zoals ze op op het moment van release zijn en zeker niet verwachten dat er nog wat leuks bij komt.
Kijk naar dit artikel en de comments eronder: http://www.9lives.be/foru...-review.html#post16645436
edit:
In de namiddag werden ik en 2 vrienden van me uitgenodigd door Frontkratzer, een pressmember voor EA-germany (als ik me niet vergis) om een private sessie van de nieuwe medal of honor te spelen. Het was wel tof, maar ik denk niet dat het iets voor mij is. Wat volgde hield meer verband in met battlefield. Ik heb de eer gekregen om meer dan een half uur te praten met zh1nt0, de community manager van DICE. Voor diegene die met niet geloven hier klikken. We hebben hem eerst wat algemene vragen gesteld, maar hij was open en eerlijk dus konden we ook wat interessantere vragen stellen. Zo bevestigde hij dat er geen spectatormode/battlerecorder voor bf3 meer zal uitkomen. Ze hebben de tijd en het geld niet om deze te optimaliseren. Hij vertelde dat ze een beta-spectatormode hadden, maar dat deze "s***" was omdat het niet samenviel met de textures van het spel. Vertel gaf hij ook openlijk toe dat ze geen eSports gaan ondersteunen. Patrick Bach, de grote baas van DICE, liet nogtans vorig jaar weten dat er eSports support zal zijn, maar dit team binnen DICE werd ontmanteld om zich te focussen op de DLC's/expanions packs. Verder gaf hij ook toe dat hij wel wou dat er meer eSports zou zijn, want hij speelt zelf graag SC2 net omdat het zo eSports gericht is, maar dat het in een titel als battlefield niet volledig past. Hij zei dat een AAA-game niet gemaakt is voor eSports, maar om veel geld te verdienen. Kijk maar naar call of duty black ops 2. Dit zal nooit een eSports game worden zoals League of legends of counterstrike, omdat het met een andere reden is gebouwd. Ik vroeg dan ook of ze meer eSportsgericht gaan zijn naar bf4 toe, maar daar kon hij niet echt op antwoorden, doch vond hij het jammer dat ze niet de eSports support konden geven die ze nogthans beloofd hadden. Verder vertelde hij ons ook dat het maken van modtools of het personaliseren van unranked servers voor bijvoorbeeld wars voor bf3 gewoon onbegonnen werk is wegens de ingewikkelde engine. Al deze zaken zullen wel met de tijd beteren zei hij, want bf3 werd van "scratch' gebouwd. Ze moeten immers naast de game ook een volledig nieuwe engine maken.
Ik vermoed dat EA jaloers was op het succes van CoD Elite en ze wilden dus onmiddellijk een Premium dienst op poten krijgen, ten koste dus van de mankracht die nodig was voor zaken als Battlerecorder...Wel zh1nt0 heeft mij verteld dat ze het eSportsteam bij DICE gewoon hebben ontmanteld. Deze personen worden nu ingezet om te helpen bij het maken van de DLC's/expansion packs.
En de comment over dat Black Ops 2 niet op e-sports gericht is, is nu ook wel totaal fout
Straks kan ik eindelijk van Armored Kill beginnen proeven
Sinds dinsdag mijn computer terug en de upgrade is in place! Ook al meer dan een maand geen BF3 gespeeld, dus ik zal neig sucken int begin
[ Voor 45% gewijzigd door Asgaro op 21-09-2012 12:07 ]
Ik ben nog altijd verbaasd van deze technologie! Eergisteren nog is Uncharted 2 multiplayer gespeeld en voor de fun is wat matches opgenomen met de ingebouwde recorder.DanielWW2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:29:
[...]
Je kan niet geloven hoe klein die files zijn... +- 5 MB
Not sure if....Asgaro schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:01:
[...]
Ik ben nog altijd verbaasd van deze technologie! Eergisteren nog is Uncharted 2 multiplayer gespeeld en voor de fun is wat matches opgenomen met de ingebouwde recorder.
Je kan niet geloven hoe klein die files zijn... +- 5 MBEcht fantastische techniek eigenlijk want je ziet alles perfect zoals het tijdens de match was, met zo'n kleine size dan nog!
Maar ik denk dat ze bij Dice met de frostbyte engine gewoon geen nadruk hebben gelegd op een fatsoenlijke spectator mode + ingame recording en geen tijd hadden of de moeite niet hebben genomen om het later alsnog mogelijk te maken. En als ik zo lees dat ze hun esportsteam niet op esports zetten, zullen ze er bij Dice EA wel niet om malen, tenzij de 'concurrent' wel opeens behoorlijk groot wordt qua esports en veel aandacht en geld kan binnenharken (die lekker kan piggybacken op de mogelijkheden die Quake3 al had).
Je game kan nog zo prachtig in elkaar zitten voor esports, zonder goede recording en spectator tools gaat dat allemaal verloren.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Denkd at dat niet zozeer een 'filmpje' is, maar gewoon een bestand waarin staat wat er allemaal gebeurt in nullen en eentjes
Replay bestanden van SCII zijn namelijk ook erg klein.
Dat zou niets uit moeten maken, destuction is maar beperkt, de gaten in muren, ingestorte gebouwen etc zijn altijd hetzelfde, dus ook dat zou prima bij te houden zijn.Tk55 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:27:
Volgens mij heb je ook heel weinig informatie nodig: waar zijn de spelers (en vehicles, raketten, nades), waar kijken ze naar en wat doen ze. In BF3 is het misschien wat moeilijker vanwege de destruction, denk dat dat het grootste probleem is.
Technisch gezien is het gewoon mogelijk, maar ze willen het gewoon niet omdat ze liever de DLC in elkaar flansen, daar is geld op te verdienen, op een spec mode niet.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Vind deze tactiek wel erg goed.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
En zo dom zijn ze. door een spec mode krijg je meer filmpjes op het internet en meer reclame voor je game en dus de kans groter dat gamers de game gaan kopen.Meelobee schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:23:
[...]
Dat zou niets uit moeten maken, destuction is maar beperkt, de gaten in muren, ingestorte gebouwen etc zijn altijd hetzelfde, dus ook dat zou prima bij te houden zijn.
Technisch gezien is het gewoon mogelijk, maar ze willen het gewoon niet omdat ze liever de DLC in elkaar flansen, daar is geld op te verdienen, op een spec mode niet.
Verwijderd
Ten eerste, het is een FPS, die S staat volgens mij voor shooter?....Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:24:
Speel je Conquest? Verover dan zoveel mogelijk vlaggen. Je kills maken niet zoveel uit.
Speel je Rush? Destroy of verdedig dan alle MCOMs. Je kills maken niet zoveel uit.
Speel je Deathmatch? Niet doen. En anders zoveel mogelijk kills maken.
En voor alle modi geldt: help je team zoveel mogelijk. Spot (q), drop health of ammo, revive, repair beschadigde tanks of zet een Soflam of T-ugs neer. Daar krijg je (veel) punten voor en het aantal punten zegt veel meer over hoe goed je bezig bent dan K/D.
Verder zijn er genoeg filmpjes te vinden op YT
Ten tweede, hoe wil je rush winnen als defender als ''kills'' niks uitmaken?
Ten derde, je wint conquest sneller door mensen te killen dan van vlag naar vlag toe te rennen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Nee het is goed om te weten als beginner waar je allemaal op moet letten en hij noemt keurig op wat je moet doen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:40:
[...]
Ten eerste, het is een FPS, die S staat volgens mij voor shooter?....
Ten derde, je wint conquest sneller door mensen te killen dan van vlag naar vlag toe te rennen.
Rush win je door de mcoms uit te schakelen en om daar te komen moet je wel kills maken, maar je doel is niet killen zoals bijvoorbeeld in CoD, maar om het object te pakken.
Tussen vlaggen rennen doet niet iedereen, want het doel in conquest is om meer vlaggen vast te houden dan het andere team en vanaf je eigen basis opbouwen is meestal een succes. Vlaggen achter de linie van de tegenstander kan leuk zijn, maar neemt ook een risico met zich mee, dat je veel vlaggen gaat verliezen.
Kan als strategie wel werken. Ik merk vaak dat als de enemy 'onze' vlaggen (die het dichts bij onze basis) capped, je het op den duur moeilijk krijgt. Tenminste als ze er een effort van maken en er dus ook regelmatig veel op spawnen. Een loner die met z'n quad er naar toe scheurt, de vlag capped en weer doorgaat, daar heb je niet zo veel last van. Maar een RU team dat vol spawned op de A vlag in Armored Shield bijvoorbeeld is behoorlijk vervelend. Zelfde als het US team E heeft.Pykow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:52:
[...]
Vlaggen achter de linie van de tegenstander kan leuk zijn, maar neemt ook een risico met zich mee, dat je veel vlaggen gaat verliezen.
Terecht dat je opmerkt, "vanaf je eigen basis opbouwen"... en dus geen vlaggen in je 'achterland' verloren laten gaan. Je komt tussen twee vuren, wordt in de rug aangevallen, moet je aandacht verdelen etc. Je Arty en MAA kunnen niet naar voren, los van het feit je Mobile Artillery vaak verloren gaat etc. Nee,... De vlag dicht bij je basis goed verdedigen is vaak erg belangrijk.. maar ja,... wie neemt die taak op zich...
Ach, je bent wel erg naïef als je verwacht dat ze nog nieuwe features gaan implementeren.Asgaro schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:57:
[...]
Ik denk dat ze oorspronkelijk wel nog van plan waren om met een Battlerecorder te komen.
Kijk naar dit artikel en de comments eronder: http://www.9lives.be/foru...-review.html#post16645436
edit:
[...]
[...]
Ik vermoed dat EA jaloers was op het succes van CoD Elite en ze wilden dus onmiddellijk een Premium dienst op poten krijgen, ten koste dus van de mankracht die nodig was voor zaken als Battlerecorder...
En de comment over dat Black Ops 2 niet op e-sports gericht is, is nu ook wel totaal foutIntussen is bekend geworden dat Black Ops 2 een zéér goede spectator mode zal hebben met zeer veel functies.
Straks kan ik eindelijk van Armored Kill beginnen proevenEn dan op +- 60 fps ipv 25-30 fps vroeger!
Sinds dinsdag mijn computer terug en de upgrade is in place! Ook al meer dan een maand geen BF3 gespeeld, dus ik zal neig sucken int begin
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik dacht voor Second als in Frames per SecondVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:40:
[...]
Conquest gedeelte klopt niet. Je wint NOOIT als je eigen team geen vlaggen heeft.
Het aftellen is erg afhankelijk van het aantal veroverde punten en gaat sneller als er kills gemaakt worden.
Dus inderdaad in conquest boeit het aantal kills niet.
Vaak iemand met een K/D ratio van onder 1 op de eerste plaats staat in dit gametype.
Ook met rush moet je er voor zorgen dat de tegenpartij de bom niet kan activeren.
Je kan als verdedigend persoontje wel 100 Kills hebben, maar als je de deze punten niet verdedigd / defused. heb je in no-time verloren. Dus kills in rush zijn ook niet leidend.
In alle gevallen is TEAMWORK het magische word.
Een killstreak van een "lone wolf" heb je weinig aan in bf3.
Verwijderd
Ik speel voornamelijk engineer met m4A1 / SG553 / PP19.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
AK en suppressor.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:27:
Ik vraag me wat het beste engineer wapen is op dit moment met een supressor? Op AK loop je vaak een tijdje en vanaf je een kogel afschiet verschijn je op de minimap met een hongerige meute wolven die je opsporen als gevolg

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik neem die taak altijd op me, want niets is zo vervelend dan gespawnraped te worden.DirtySanchez schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:08:
[...]
Kan als strategie wel werken. Ik merk vaak dat als de enemy 'onze' vlaggen (die het dichts bij onze basis) capped, je het op den duur moeilijk krijgt. Tenminste als ze er een effort van maken en er dus ook regelmatig veel op spawnen. Een loner die met z'n quad er naar toe scheurt, de vlag capped en weer doorgaat, daar heb je niet zo veel last van. Maar een RU team dat vol spawned op de A vlag in Armored Shield bijvoorbeeld is behoorlijk vervelend. Zelfde als het US team E heeft.
Terecht dat je opmerkt, "vanaf je eigen basis opbouwen"... en dus geen vlaggen in je 'achterland' verloren laten gaan. Je komt tussen twee vuren, wordt in de rug aangevallen, moet je aandacht verdelen etc. Je Arty en MAA kunnen niet naar voren, los van het feit je Mobile Artillery vaak verloren gaat etc. Nee,... De vlag dicht bij je basis goed verdedigen is vaak erg belangrijk.. maar ja,... wie neemt die taak op zich...
In grand bazaar zorg je er gewoon voor dat je A en D vast houd of C en E aan de andere kant.
en als je C of A verliest, dan spawn ik altijd op de basis.

geloof mee als je b kwijt bent is het meestal al gelopen,als je tenminste het kan vast houden,en ik kan het weten speel meestal alleen grand bazaar.Pykow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:59:
[...]
Ik neem die taak altijd op me, want niets is zo vervelend dan gespawnraped te worden.
In grand bazaar zorg je er gewoon voor dat je A en D vast houd of C en E aan de andere kant.
en als je C of A verliest, dan spawn ik altijd op de basis.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Verwijderd
Als je als rush defender de MCOM's in de gaten houdt, komen de kills vanzelf. Een K/D van 20 hebben is niet zo nuttig als alle MCOM's opgeblazen worden. Met CQ wint ook vrijwel altijd het team dat gemiddeld de meeste vlaggen bezit.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:40:
Natuurlijk zijn kills wel belangrijk, maar als je moet kiezen tussen twee kills in een hoekje van de map of een vlag cappen is dat laatste beter. Levert trouwens ook meer punten op. Zolang je voor de objectives gaat zit je altijd wel in de actie.
speel op HC hoofdzakelijk.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Iedereen die niet achterlijk is heeft standaard IR smoke in elk voertuig waar dat kan en die blokkeren ook guided missles.TecTo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:13:
Maak iemand weleens een kill met guided missile in een jet? Normaal zou je toch zeggen dat een tank die geraakt wordt met zoiets standaard naar de he...lll is. Of is dit ook weer het resultaat van een nerf en dan guided missile de prullebak in?
speel op HC hoofdzakelijk.
Je vult het in maar geeft geen antwoord.
[ Voor 22% gewijzigd door TecTo op 21-09-2012 19:20 ]
Soldier upgrade van 1oktober als het goed is! (duitse bron)Assignment 1 unlocks BERKUT camouflage for the L85A2:
100 kills with the L85A2
50 headshots with the L85A2
15 Assault Rifle Ribbons
Assignment 2 unlocks PARTIZAN camouflage for MTAR-21:
100 Kills with the MTAR-21
Destroy 10 EOD bots
15 Anti Vehicle Ribbons
Assignment 3 on the DIGITAL camouflage for the LSAT:
100 Kills with the LSAT
25 kills the M224 Mortar
15 Supressior Ribbons
Assignment 4 unlocks TIGER camouflage DSRT for the SKS:
100 kills with the SKS
25 Kill Assists with the SOFLAM
15 Accuracy Ribbons
Assignment 5 unlocks BERKUT camouflage for UMP-45:
50 kills with the UMP-45 as Assault
50 kills with the UMP-45 as Support
50 kills with the UMP-45 as Engineer
50 kills with the UMP-45 as Recon
[ Voor 11% gewijzigd door Minaaj op 21-09-2012 19:50 ]
Serieus ? Die zie ik zo vaak voorbij komen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:05:
Destroy 10 EOD bots?Heb er mss twee in m'n BF-carriere gezien...
Dan moet je meer rush spelen, daar worden ze geregeld gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:05:
De assignments komen er nu sneller bij dan dat ik ze af kan maken. Ach, heb ik tenminste weer iets om me mee bezig te houden
Verwijderd
EDIT: Speel idd nauwelijks Rush.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 20:12 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Geloof me dat er genoeg domme mensen zijn, die het zelfde denken als jou en alleen maar focussen op B omdat het zo "belangrijk" is en daarmee niks doen met de punten daarom heen en dus Backrape of Baserape forceren.beta-ark schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:01:
[...]
geloof mee als je b kwijt bent is het meestal al gelopen,als je tenminste het kan vast houden,en ik kan het weten speel meestal alleen grand bazaar.
Zo zijn er nog meer maps waar mensen te veel focussen op 1 punt en daarbij alles vergeten er om heen.
Daarom heb ik ook zo hekel aan die grand bazaar speler die alleen maar voor B gaan en niet de punten aan de zeikant aanpakken zodat je meer vlaggen hebt dan de tegenstander en meer spawn opties hebt.
Op Metro servers worden ze zwaar misbruikt om te verkennen of stiekem kills te maken, maar dan moet je wel op een 64 player server spelen waarbij het één groot zooitje isVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:05:

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ten tijde van Bad Company 2 was deze discussie ook al. Dice heeft toen aangegeven dat het aan licenties lag.Pykow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:20:
[...]
En zo dom zijn ze. door een spec mode krijg je meer filmpjes op het internet en meer reclame voor je game en dus de kans groter dat gamers de game gaan kopen.
Met de ACW-R en suppressor vind ik dat zeker toch wel relaxed spelen hoor. Dat ding heeft best een groot bereik en schiet behoorlijk nauwkeurig, je kunt op een afstandje vijanden in de buurt van de flag killen en ze hebben dan niet snel het idee waar het vandaan komt.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Suppressor gebruik je op maps waar je kunt flanken of close range speelt.kazuka schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:01:
[...]
Met de ACW-R en suppressor vind ik dat zeker toch wel relaxed spelen hoor. Dat ding heeft best een groot bereik en schiet behoorlijk nauwkeurig, je kunt op een afstandje vijanden in de buurt van de flag killen en ze hebben dan niet snel het idee waar het vandaan komt.
en gebruik de suppressor op wapens waar ze bedoelt voor zijn. ACW-R is voor lange afstanden, dus zorgt een suppressor voor een negatief effect, maar op een AEK of M16 kan een suppressor wel weer werken, omdat ze meer voor close en mid range zijn.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Leuk, weer onzin zoals EOD bot of de mortar.Minaaj schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:49:
[...]
Soldier upgrade van 1oktober als het goed is! (duitse bron)

Het laad scherm blijft maar getoond worden. De server ziet me wel in de game, buddies kunnen me gewoon zien.
Iemand de gouden tip?
[ Voor 12% gewijzigd door mhoogendam op 21-09-2012 22:13 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ze hebben nog 9 dagen, ik vermoed een last-minuutje zoals bij de bonus contentPykow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:17:
Zijn er al datum bekend over de nieuwe premium video en guid van deze maand ?
Lekker makkelijk juistDanielWW2 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:02:
[...]
Leuk, weer onzin zoals EOD bot of de mortar.
ik focus mij niet alleen op b maar zorg wel dat we hem krijgen,ik ren dan ook altijd eerst naar b omdat daar de meeste proberen door te breken.Pykow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:31:
[...]
Geloof me dat er genoeg domme mensen zijn, die het zelfde denken als jou en alleen maar focussen op B omdat het zo "belangrijk" is en daarmee niks doen met de punten daarom heen en dus Backrape of Baserape forceren.
Zo zijn er nog meer maps waar mensen te veel focussen op 1 punt en daarbij alles vergeten er om heen.
Daarom heb ik ook zo hekel aan die grand bazaar speler die alleen maar voor B gaan en niet de punten aan de zeikant aanpakken zodat je meer vlaggen hebt dan de tegenstander en meer spawn opties hebt.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Russische key? Misschien taalpakket downloaden dan...mhoogendam schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:11:
Ik kan de map Armored Shield maar niet laden de andere mappen zijn geen probleem, heb de expansion pack al opnieuw gedownload.
Het laad scherm blijft maar getoond worden. De server ziet me wel in de game, buddies kunnen me gewoon zien.
Iemand de gouden tip?
---RAWE CEEK!!!---
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Heb je het wel legaal gekocht in nederland ? als je hem koopt uit een andere land, kan het zijn dat hij niet goed werkt.mhoogendam schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:11:
Ik kan de map Armored Shield maar niet laden de andere mappen zijn geen probleem, heb de expansion pack al opnieuw gedownload.
Iemand de gouden tip?
de supressor zorgt ervoor dat je de minimum damage sneller bereikt, de acw-r heeft een erg hoge min damage, en een hoge rate of fire. waarschijnlijk een van de beste wapens om met een supressor te gebruikenPykow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:28:
[...]
Suppressor gebruik je op maps waar je kunt flanken of close range speelt.
en gebruik de suppressor op wapens waar ze bedoelt voor zijn. ACW-R is voor lange afstanden, dus zorgt een suppressor voor een negatief effect, maar op een AEK of M16 kan een suppressor wel weer werken, omdat ze meer voor close en mid range zijn.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Pykow schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:19:
[...]
Heb je het wel legaal gekocht in nederland ? als je hem koopt uit een andere land, kan het zijn dat hij niet goed werkt.
Jahoor de game is keurig gekocht, niet een russische versie ofzo.NoFearCreations schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:11:
[...]
Russische key? Misschien taalpakket downloaden dan...
Blijkbaar was het downloaden van alleen de mappack niet voldoende.
Ik heb gisteravond de complete game opnieuw gedownload en nu werkt het weer.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Precies minimum damage van 12 terwijl de M4A1 en andere carbines een minimaal hebben van 14.haarbal schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:26:
[...]
de supressor zorgt ervoor dat je de minimum damage sneller bereikt, de acw-r heeft een erg hoge min damage, en een hoge rate of fire. waarschijnlijk een van de beste wapens om met een supressor te gebruiken
dus je hebt al 1 kogel meer nodig, dat lijkt niet veel maar dan moet je de andere zaken erbij halen.
Hipfire is slecht op de ACW-R, Kogelsnelheid is traag, RPM is lager dan die van de M4A1 en je hebt minder kogels in je clip zitten.
De suppressor heeft alleen een negatief effect op het wapen, gebruik heavy barrel why ?
Kogelsnelheid wordt sneller, Damage output hoger op mid range afstanden en minder recoil.
en wat doet de suppressor : meer recoil, kogels schieten meer uit elkaar en damage output gaat snel naar het minimum, die tevens ook nog eens lager ligt dan bij de overige carbines.
Als engineer speel ik alleen met de M4A1 en toen ik de patch notes had gelezen ben ik op zoek gegaan naar een alternatief, want de recoil zou aangepast worden en wat blijkt ?
Geen enkel andere engineer wapen is zo goed als de M4A1. RPM, Kogelsnelheid, recoil, reload time, damage output. de SG553 komt nog in de buurt en is fijn als je moeite hebt met de recoil van de M4A1.
Ik heb de stats pagina er niet bijgepakt, omdat het internet hier zo bagger is op landal
De acw-r heeft een min damage van 16.7, de andere carbines hebben 14.3Pykow schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:00:
[...]
Precies minimum damage van 12 terwijl de M4A1 en andere carbines een minimaal hebben van 14.
dus je hebt al 1 kogel meer nodig, dat lijkt niet veel maar dan moet je de andere zaken erbij halen.
Hipfire is slecht op de ACW-R, Kogelsnelheid is traag, RPM is lager dan die van de M4A1 en je hebt minder kogels in je clip zitten.
De suppressor heeft alleen een negatief effect op het wapen, gebruik heavy barrel why ?
Kogelsnelheid wordt sneller, Damage output hoger op mid range afstanden en minder recoil.
en wat doet de suppressor : meer recoil, kogels schieten meer uit elkaar en damage output gaat snel naar het minimum, die tevens ook nog eens lager ligt dan bij de overige carbines.
Als engineer speel ik alleen met de M4A1 en toen ik de patch notes had gelezen ben ik op zoek gegaan naar een alternatief, want de recoil zou aangepast worden en wat blijkt ?
Geen enkel andere engineer wapen is zo goed als de M4A1. RPM, Kogelsnelheid, recoil, reload time, damage output. de SG553 komt nog in de buurt en is fijn als je moeite hebt met de recoil van de M4A1.
Ik heb de stats pagina er niet bijgepakt, omdat het internet hier zo bagger is op landal
misschien ben je in de war met max damage, dat is 20 vs 25
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ah sorry je hebt gelijk, dan is het helemaal zo dat je niet voor de ACW-r moet kiezen als maximum damage maar 20 is.haarbal schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:40:
[...]
De acw-r heeft een min damage van 16.7, de andere carbines hebben 14.3
misschien ben je in de war met max damage, dat is 20 vs 25
ligt eraan, als je op 40m afstand aan het schieten bent heeft de acw r een groot voordeel ten opzichte van de andere carbines. bovendien maakt de supressor hem accurater en zorgt ie voor minder recoil.Pykow schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:00:
[...]
ah sorry je hebt gelijk, dan is het helemaal zo dat je niet voor de ACW-r moet kiezen als maximum damage maar 20 is.
Ik speel eigenlijk alleen maar rush , maar ak is gewoon zo slecht voor rush spelers .tobitronics schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:05:
Net weer 16 kills met gunship gemaakt bij rush, wat is het toch zielig ook eigenlijk
Zie ook steeds meer mensen een server verlaten na te hebben aangevallen , om vervolgens weer te proberen om in de attacking team te komen =(
Zo en zo Filter je op rush Eu 32-48 met 0 t/m 5 vrije plekken vind je maar echt bizar weinig servers moet ik zeggen .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Net op Wake Island gebeurde het weer, m'n raket vloog dóór de MAA heen waar ik op mikte, schoot door de grond heen en kwam plotseling richting omhoog halverwege in de lucht uit. Ik had bijna een jet geraakt.
[ Voor 48% gewijzigd door CodeCaster op 22-09-2012 16:21 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Sinds wanneer heeft de suppressor weer zijn oude stats terug dan ?haarbal schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:53:
[...]
ligt eraan, als je op 40m afstand aan het schieten bent heeft de acw r een groot voordeel ten opzichte van de andere carbines. bovendien maakt de supressor hem accurater en zorgt ie voor minder recoil.
Bij mij is bekend dat hij het wapen niet accuraat maakt en zelfs de spreiding van de kogels verhoogt.
in het begin was forgrip + suppressor de beste keus, maar dat is het al een lange tijd niet meer.
geen idee, maar het staat op symthic, dus dan zal het wel zo zijn.Pykow schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:40:
Sinds wanneer heeft de suppressor weer zijn oude stats terug dan ?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Hij heeft een kleine buff gekregen in de laatste patch, maar nog steeds niet al te best dan voorheen.haarbal schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:01:
[...]
geen idee, maar het staat op symthic, dus dan zal het wel zo zijn.
Iemand hier een oplossing voor ? Heb het spel al maanden niet meer gespeeld.
Heb indertijd Windows opnieuw geïnstalleerd, Origin gedowned/geïnstalleerd, BF3 vannacht binnengehaald en geïnstalleerd via Origin.
PB is up2date, via Origin ook al repair gedaan (krijg dan de melding dat er geen schadelijke danwel missende bestanden zijn) en de nodige informatie geprobeerd wat ik via google kon vinden, zoals bij Mijn Docu's het bestand "PROF_SAVE_profile" met Wordpad openen en dan onderstaande aanpassen voor scherminstellingen:
GstRender.FullscreenEnabled 1
GstRender.FullscreenScreen 0
(stond eerst op respectievelijk 0 en 1)
Screentje:

Enig idee ?
Wat er dus gebeurt:
A: start Origin op.
B: klik BF3 bij Mijn Spellen aan.
C: B/log start automatisch via Chrome
D: Klik Campaign aan (let op: ik heb het basisspel en BTK origineel)
E: Spel start op in Windowed Mode (kan dit blijkbaar niet aanpassen, zie F) en ik krijg het beeld in het plaatje hierboven te zien.
F: Ik kan drukken wat ik wil op Alt-Enter, maar er gebeurt gewoon niets.
Iemand een idee ?
[ Voor 12% gewijzigd door Indifstublatia op 22-09-2012 18:10 . Reden: tekst verbeterd en thumbnail bijgevoegd ]
Wake Island is een vreemde map met TV Missile, stuiter vaak van de map af en zoals jij al gemerkt hebt er door heen. Heb paar keer gehad dat ik hem onder een tank kreeg, en daar bleef ie onder de tank en de map in door stuiteren tot me tv range op was en toen kreeg ik de disable.CodeCaster schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:18:
Apart, sinds vandaag schiet ik met de TV-missile regelmatig door de map heen. Lag? M'n ping ligt altijd tussen de 15 en 50 ms.
Net op Wake Island gebeurde het weer, m'n raket vloog dóór de MAA heen waar ik op mikte, schoot door de grond heen en kwam plotseling richting omhoog halverwege in de lucht uit. Ik had bijna een jet geraakt.
Apart, nooit eerder gehad.Xant0r schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:41:
[...]
Wake Island is een vreemde map met TV Missile, stuiter vaak van de map af en zoals jij al gemerkt hebt er door heen. Heb paar keer gehad dat ik hem onder een tank kreeg, en daar bleef ie onder de tank en de map in door stuiteren tot me tv range op was en toen kreeg ik de disable.
De afgelopen paar dagen ben ik weer een paar ellendelingen van helikopterpiloten tegengekomen.
Vooral een level 20 die iedere spawn weer als piloot terechtkwam, en daarna de heli vanaf de carrier op Oman zó de AA bij de Russen in vloog.

Maar ook mensen die, na herhaaldelijk "chopper pilot, look up please, have tv missile" toch strak de grond blijven schoonvegen, ook al vliegen er twee jets en een heli achter onze kont. Ik kan blijven spotten en naar achteren schieten, maar negen van de tien keer worden we de lucht uitgeschoten zonder dat de piloot ook maar enig idee had waar dat vandaan kwam.
Nog zeven tank kills met heli... daarna ben ik daar ook weer even klaar mee.
[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 22-09-2012 20:04 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Vreemd, als ik de afbeelding omdraai zien wij dit:

Een leuke hint voor een volgende uitbreiding?
An a day keeps the doctor away.
Ja, heel grappig.HardCoreGamer schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:01:
[...]
Vreemd, als ik de afbeelding omdraai zien wij dit:
[afbeelding]
Een leuke hint voor een volgende uitbreiding?

Als ik mijn muis beweeg kom ik de afbeelding wel tegen op de goeie manier.
Maar een oplossing anyone ?
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:11:
nope dit soort zaken is een problemen topic voor

Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.