Laat ze dan ook snel de zijwaartse roll/looping weer invoeren! Man wat was dat een gave move als 'ie lukte in combat.nero355 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:23:
[...]
Dat is voor de oude BF2 spelers gedaan uit nostalgie overwegingen
Ik doe heel even een soort van observatie/vraag of iets in die richting.
Ik lees veel over jet/chopper rape etc. Ik zelf merk hier vrij weinig van, maar dat komt omdat ik vooral op HC servers zit (of ten minste ik denk dat dit de reden is)
En dit komt niet zo zeer dat voertuigen op HC servers zwakker zijn, ze zouden hetzelfde moeten zijn (op het zelf repareren na, wat debiel eigenlijk....) Anyway, ik heb meer het idee dat het komt door het spot systeem. Ik lees veel van dat ze op grote afstand hangen en dan maar schieten. Ik vind van mijzelf dat ik wel redelijk kan vliegen, ik win wel eens een dog fight etc. Maar op HC servers kan ik toch echt niet zo heel ver schieten, puur omdat ik geen tank kan zien, en bij HC heb je alleen mini-map spotting (voor zo ver ik weet). Dus ik zie geen rode stipjes voor mij verschijnen, alleen op de mini-map.
Is het dan geen oplossing om het spot systeem aan te passen? Dus je kunt ze alleen zien tot een maximale afstand. Of is dit dan weer compleet verkeerd gedacht vanuit mijn kant? Ik kan mij voorstellen dat het iig een stuk lastiger wordt voor jets/heli's om tanks te spotten. Of ik moet gewoon beter kijken
Ik lees veel over jet/chopper rape etc. Ik zelf merk hier vrij weinig van, maar dat komt omdat ik vooral op HC servers zit (of ten minste ik denk dat dit de reden is)
En dit komt niet zo zeer dat voertuigen op HC servers zwakker zijn, ze zouden hetzelfde moeten zijn (op het zelf repareren na, wat debiel eigenlijk....) Anyway, ik heb meer het idee dat het komt door het spot systeem. Ik lees veel van dat ze op grote afstand hangen en dan maar schieten. Ik vind van mijzelf dat ik wel redelijk kan vliegen, ik win wel eens een dog fight etc. Maar op HC servers kan ik toch echt niet zo heel ver schieten, puur omdat ik geen tank kan zien, en bij HC heb je alleen mini-map spotting (voor zo ver ik weet). Dus ik zie geen rode stipjes voor mij verschijnen, alleen op de mini-map.
Is het dan geen oplossing om het spot systeem aan te passen? Dus je kunt ze alleen zien tot een maximale afstand. Of is dit dan weer compleet verkeerd gedacht vanuit mijn kant? Ik kan mij voorstellen dat het iig een stuk lastiger wordt voor jets/heli's om tanks te spotten. Of ik moet gewoon beter kijken
Same bug, same developer, different game. That's itVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:25:
Tell me about it...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je moet Mesh zo hoog mogelijk zetten, hierdoor zie je objecten (dus ook voertuigen en infanterie) op langere afstandZeara schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:30:
Ik doe heel even een soort van observatie/vraag of iets in die richting.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Het blijft evenwel problematisch om zonder 3d spotting op grote afstand het verschil tussen bosjes en infanterie te zien. Zeker als alles beweegt omdat je vliegt ga je toch wel merken wat een groot gemis dat 3d spotten is. Ook omdat je niet altijd kunt zien of het dan ook vijandelijke infanterie is...evilpin0 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:52:
[...]
Je moet Mesh zo hoog mogelijk zetten, hierdoor zie je objecten (dus ook voertuigen en infanterie) op langere afstand

En het niet vanzelf repareren van voertuigen maakt met name de jet veel minder sterk - na een paar hits van de mobAA moet je een keer gaan landen om te repareren, daar ontkom je niet aan.
Op HC wordt er minder geairraped omdat airrapen er gewoon veel moeilijker is, dat 3d spotten is daar maar één onderdeel van.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 12:59 ]
Weet je wat ook het plezier kan vergallen? Mensen die jaloers zijn op je heli skills en daarom maar gaan trollen...Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:35:
[...]
Ja, 'goede' heli en jetpilots kunnen echt het plezier vergallen voor de 62-64 andere spelers vind ik.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Alles staat op Ultraevilpin0 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:52:
[...]
Je moet Mesh zo hoog mogelijk zetten, hierdoor zie je objecten (dus ook voertuigen en infanterie) op langere afstand
Nee maar, op langere afstanden heb je/ik toch wel moeite met iets te onderscheiden. En dus wat knettergek zegt
Verwijderd
sowieso altijd verstandig om daar acht op te slaan
Diep triest inderdaad.ChojinZ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:58:
[...]
Weet je wat ook het plezier kan vergallen? Mensen die jaloers zijn op je heli skills en daarom maar gaan trollen...
Tanks zijn zo gebouwd dat ze een laag profiel hebben om oa niet optevallen, infanterie heeft ook camo dus natuurlijk wel logische dat het moeilijk te zien is.Zeara schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:59:
[...]
Alles staat op Ultra![]()
Nee maar, op langere afstanden heb je/ik toch wel moeite met iets te onderscheiden. En dus wat knettergek zegt
Probeer eens thermals mee te nemen en zoom je minimap zover mogelijk uit of laat de vergroote map open staan.
Je moet best een getraint oog hebben om van een afstandje infanterie te zien lopen, vanuit de lucht zijn het net mieren. Het duurt even maar na verloop van tijd ga je objecten herkennen, je ziet dan vrij snel dat er in de verte een tank staat of bmp puur aan de vorm.
Wat ik zelf altijd doe is niet de hele tijd van links naar rechts kijken, je gaat toch niet alles zien. Beter is het om je focus in het midden van je scherm te houden zonder je op het middenpunt volledig te concentreren zonder in te spannen, klinkt heel vaag maar feitelijk kijk je dus zonder na te denken en vertrouw je op hersenen om bewegingen te herkennenen of objecten die je herkent.
Meer kan ik er eigenlijk ook niet van maken, de een ziet meer dan een ander. Truck is dus aanleren wat je moet zien.
Mja, wat jammer genoeg waar is voor infantry only geld nog net even meer voor voertuigen:
Mensen met skills én een goede connectie winnen het van alle anderen. Ik heb soms op dezelfde server dat ik iedereen in CQ compleet afmaak, ook al zien ze mij eerst (niet vaak het geval) en schieten ze een heel magazijn leeg, ik win met nog 100% hp. De ene keer is de hitregistratie prima en kan je echte (geen lucky) headshots scoren door gewoon echt op het poppetje te mikken. Maar het is helaas vaker andersom. Ik vermijd meestal servers waar ik lage pings heb, dat helpt namelijk helemaal niet. (11-25ms is níet ideaal lijkt het wel) Vaak als ik rond de 35-60 ms zit, ben ik precies in balans met de server en klopt de hitregistratie redelijk.
In dogfights lijkt dit nog wel weer net even belangrijker, net als in Tank gevechten als de bestuurders aan elkaar gewaagd zijn. Maar hoe vaak heb ik niet heli's gehad die mij pas laat spotten, de stinger / igla bij mij nét afgevuurd wordt en ik het loodje leg, waarna de raket gewoon verdwijnt alsof deze nooit afgevuurd is.
Wellicht is dat waarom ik ook simpelweg nooit kills haal in voertuigen, ik kan er gewoon niets mee raken het moment dat het allemaal een beetje beweegt. Van 500 naar 120 met een jet, vol magazijn op een rijdende tank, en wat, 3 hitmarkers?
Nee dan deze grap: Omar als RU en bij de tegenstanders iemand die wel leek te aimbotten met de attack heli: Tanks kwamen de basis niet uit, jets en heli's werden netjes uit de lucht geschoten binnen de 5 seconden na opstijgen en alle infantry op het strand werd vakkundig opgelegd. Ik heb wel 8 igla's op dat ding geschoten (soflam en al) maar vaker dan één keer kregen we em niet neer. 0-850 verloren (1250 tickets) en meer dan City en Constuction site is de hele game niet gecaptured, je kwam er simpelweg niet, gezien de US dus ook de Hotel tanks had.
Soms is air gewoon echt niet te stoppen lijkt het. Zat ik met ~25 andere noobs in een team? Vast wel, maar wel noobs met >30 punten onder hun vogeltje...
Mensen met skills én een goede connectie winnen het van alle anderen. Ik heb soms op dezelfde server dat ik iedereen in CQ compleet afmaak, ook al zien ze mij eerst (niet vaak het geval) en schieten ze een heel magazijn leeg, ik win met nog 100% hp. De ene keer is de hitregistratie prima en kan je echte (geen lucky) headshots scoren door gewoon echt op het poppetje te mikken. Maar het is helaas vaker andersom. Ik vermijd meestal servers waar ik lage pings heb, dat helpt namelijk helemaal niet. (11-25ms is níet ideaal lijkt het wel) Vaak als ik rond de 35-60 ms zit, ben ik precies in balans met de server en klopt de hitregistratie redelijk.
In dogfights lijkt dit nog wel weer net even belangrijker, net als in Tank gevechten als de bestuurders aan elkaar gewaagd zijn. Maar hoe vaak heb ik niet heli's gehad die mij pas laat spotten, de stinger / igla bij mij nét afgevuurd wordt en ik het loodje leg, waarna de raket gewoon verdwijnt alsof deze nooit afgevuurd is.
Wellicht is dat waarom ik ook simpelweg nooit kills haal in voertuigen, ik kan er gewoon niets mee raken het moment dat het allemaal een beetje beweegt. Van 500 naar 120 met een jet, vol magazijn op een rijdende tank, en wat, 3 hitmarkers?
Nee dan deze grap: Omar als RU en bij de tegenstanders iemand die wel leek te aimbotten met de attack heli: Tanks kwamen de basis niet uit, jets en heli's werden netjes uit de lucht geschoten binnen de 5 seconden na opstijgen en alle infantry op het strand werd vakkundig opgelegd. Ik heb wel 8 igla's op dat ding geschoten (soflam en al) maar vaker dan één keer kregen we em niet neer. 0-850 verloren (1250 tickets) en meer dan City en Constuction site is de hele game niet gecaptured, je kwam er simpelweg niet, gezien de US dus ook de Hotel tanks had.
Soms is air gewoon echt niet te stoppen lijkt het. Zat ik met ~25 andere noobs in een team? Vast wel, maar wel noobs met >30 punten onder hun vogeltje...
Pak een jet, stijg op, flare, 5 seconde later spring je eruit om de vlag te cappen. Zo moeilijk is dat toch niet?djunicron schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:08:
Mja, wat jammer genoeg waar is voor infantry only geld nog net even meer voor voertuigen:
Dwing ze terug naar hun eigen spawn, door daar de vlaggen te cappen, dan kan je dus ook omdat ze terug moeten vallen om hun ''eigen'' vlaggen te moeten cappen de ''middelste'' vlaggen cappen.
Het klinkt allemaal logisch maar soms heb ik het gevoel dat ik als enige de vlaggen cap die dichtbij de enemy base zitten. Vaak genoeg gebeurt het wel gelukkig, oja ik heb ook geleerd dat als ik in een n00b team zit, dan team switch ik gewoon. Ik heb geen zin om in mijn eentje een heel team te moeten verslaan. Je capt dan een vlag gaat door naar de volgende en voordat je er eigenlijk echt weg bent is hij alweer van de enemy. Beetje onder het motto ''if you cant beat them, join them.'' Is misschien zielig in sommige mensen hun ogen maar so be it..
Aimbot in de chopper of jet? Het wordt gezegd dat die er niet zijn, hacks voor vehicles dus maar gisteren werd ik weer even met beide voeten op de grond gezet of was het toch wat anders...
Ik kan namelijk redelijk vliegen maar weet dat er veel piloten zijn die beter zijn als ik. Maar dan levert dat altijd dogfights op die even een paar loopings duren voor ik word afgeknald. Daarom keek ik na afloop nog eens naar dogfights van Zennappi, Burrem en Playah op YT. De snelste looping van hun duurt rond de 6 seconden. Daarbij hebben ze hun snelheid trouwens nog iets lager dan ik dacht en altijd mee speelde, zo rond de 295-305 i.p.v. 300-310, dus weer wat geleerd. Ik keek mijn film nog eens na en zag dat ik iets meer dan zes sec nodig had dus dat moet ik verbeteren. Maar als ik dergelijke loopings maak, kost het je echt nog wel iets langer om achter me te komen dan die vent deed. Ik kon nog geen looping fatsoenlijk afmaken of hij zat er alweer achter en schoot ook alles raak.
Zijn profiel: een Rus. Tja... Altijd Russen die me dit flikken
En dan zoek je op internet en zie je hack sites waarin druk wordt vermeld dat ze bezig zijn ook hacks voor jets en choppers te ontwikkelen. Zou jammer zijn...
Ik kan namelijk redelijk vliegen maar weet dat er veel piloten zijn die beter zijn als ik. Maar dan levert dat altijd dogfights op die even een paar loopings duren voor ik word afgeknald. Daarom keek ik na afloop nog eens naar dogfights van Zennappi, Burrem en Playah op YT. De snelste looping van hun duurt rond de 6 seconden. Daarbij hebben ze hun snelheid trouwens nog iets lager dan ik dacht en altijd mee speelde, zo rond de 295-305 i.p.v. 300-310, dus weer wat geleerd. Ik keek mijn film nog eens na en zag dat ik iets meer dan zes sec nodig had dus dat moet ik verbeteren. Maar als ik dergelijke loopings maak, kost het je echt nog wel iets langer om achter me te komen dan die vent deed. Ik kon nog geen looping fatsoenlijk afmaken of hij zat er alweer achter en schoot ook alles raak.
Zijn profiel: een Rus. Tja... Altijd Russen die me dit flikken
Thermals kan alleen bij heli gunner, en daar valt het op zich wel mee (ik ga het wel proberen) . Maar het is vooral in jets dat het wat lastiger wordt, gaat allemaal net wat sneller dan heli's.evilpin0 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:14:
[...]
Tanks zijn zo gebouwd dat ze een laag profiel hebben om oa niet optevallen, infanterie heeft ook camo dus natuurlijk wel logische dat het moeilijk te zien is.
Probeer eens thermals mee te nemen en zoom je minimap zover mogelijk uit of laat de vergroote map open staan.
Je moet best een getraint oog hebben om van een afstandje infanterie te zien lopen, vanuit de lucht zijn het net mieren. Het duurt even maar na verloop van tijd ga je objecten herkennen, je ziet dan vrij snel dat er in de verte een tank staat of bmp puur aan de vorm.
Wat ik zelf altijd doe is niet de hele tijd van links naar rechts kijken, je gaat toch niet alles zien. Beter is het om je focus in het midden van je scherm te houden zonder je op het middenpunt volledig te concentreren zonder in te spannen, klinkt heel vaag maar feitelijk kijk je dus zonder na te denken en vertrouw je op hersenen om bewegingen te herkennenen of objecten die je herkent.
Meer kan ik er eigenlijk ook niet van maken, de een ziet meer dan een ander. Truck is dus aanleren wat je moet zien.
Maar ik maakte de opmerking vooral van, dat sommige opmerking overkomen dat (bij wijze van) heli's/jets vanaf de andere kant van de map een tank onder vuur nemen. En dat "kan" bijna niet op HC vanwege dat 3d spotten. En zelfs met een getraind oog, kun je dat denk ik niet zien (zonder 3d spotten dus).
Ik heb 1x een aimbot gezien voor een jet. Behoorlijk grappig om te zien trouwens.l0n3w012ph schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:26:
Aimbot in de chopper of jet? Het wordt gezegd dat die er niet zijn, hacks voor vehicles dus maar gisteren werd ik weer even met beide voeten op de grond gezet of was het toch wat anders...
Bij deze hing de jet stil midden in de lucht. En 'draaide' deze instant richting een target

Zo'n snap-on idee (Jet snapte constant op de vijand).
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
In Normal kan dat echter wel - als ik Jet met Rocketpods gebruik dan probeer ik altijd zo hoog mogelijk aan te vallen en van ver, zodat ik tijd heb voor een tweede volley. Dan kan het best zijn dat je buiten de combat zone aan je eigen kant van de kaart de base van de vijand bestookt. Dan gaat er wel wat mis zijn, maar de helft raak is toch een behoorlijke hap van de hitpoints van zo'n tank af.Zeara schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:33:
[...]
Maar ik maakte de opmerking vooral van, dat sommige opmerking overkomen dat (bij wijze van) heli's/jets vanaf de andere kant van de map een tank onder vuur nemen. En dat "kan" bijna niet op HC vanwege dat 3d spotten. En zelfs met een getraind oog, kun je dat denk ik niet zien (zonder 3d spotten dus).
In HC kán het ook wel maar je moe tveel beter opletten en als je snel-snel-snel op een tank gaat schieten omdat je die nog nét ziet rijden heb je kans dat je teamkills oploopt. Aangezien je dat niet hebt in normal hoef je ook niet op te letten op wat je doet.
In Normal kun je ook al landend over je engineering buddy heen rollen zodat hij je alvast wat fixt nog voor je stilstaat. In HC is dat minpunten en gevloek.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 15:57 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dus een godlike F35?D4NG3R schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:38:
[...]
Ik heb 1x een aimbot gezien voor een jet. Behoorlijk grappig om te zien trouwens.
Bij deze hing de jet stil midden in de lucht. En 'draaide' deze instant richting een target. Ik hoop dat je een beeld kan schetsen hoe achterlijk dit er uit zag.
Zo'n snap-on idee (Jet snapte constant op de vijand).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zoiets, het was ontzettend grappig om te zien (Zat bij die speler in het team). Iedereen lag in een deuk, en het vijandelijke team ragede en liep langzaam leeg.
Klapt er een teammate met een buggy op m'n tank, krijg ik een teamkill.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Zit je achterop bij iemand op de quad, springt hij er vanaf, maar dat kan je dus niet zien als je achterop zit, begin ik ineens te vliegen... KABOEM CRASH DOOD.CodeCaster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:16:
Klapt er een teammate met een buggy op m'n tank, krijg ik een teamkill.
Note to self: Dont take the second seat on the quad.
Seats rechtsonderin in de gaten houdenerikvandenberg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:18:
[...]
Zit je achterop bij iemand op de quad, springt hij er vanaf, maar dat kan je dus niet zien als je achterop zit, begin ik ineens te vliegen... KABOEM CRASH DOOD.![]()
Note to self: Dont take the second seat on the quad.
Das nog eens een goede tip! Ik denk dat ik het nu wel weer durf
[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 19-09-2012 16:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
DAFUQ DICE.
Echt DICE, luister eens naar wat iedereen nu al minimaal een week wil zien. Haal de AC-130 uit Rush...
http://battlelog.battlefi...view/2832654785919456813/
Nog even een demonstratie van hoe belachelijk dat ding is. Zeker als mensen nu ook nog uitvogelen dat er flares zijn...

Ja maak de AC-130 nog sterker. Het is nu al een vliegende tank die belachelijk veel damage kan hebben. Rush gaat nu echt leuk worden nu de jets ook nog geen ene f*ck aan damage doen tegen dat monster...Gunship balancing in server update R31 on September 20th (all formats)
• Stationary and mobile AA cannon damage has been reduced by 30% versus the gunship.
Rationale: This fixes an issue where it was too easy for players to use stationary or mobile AA to shoot down the gunship from the other side of the map.
• Jet cannon damage has been reduced by 50% versus the gunship.
Rationale: In Conquest mode, jets have been able to single-strafe a gunship and destroy it. This re-balance will require more skill from pilots to take it down.
Geweldig, blijf je 15 seconde langer leven als defender. Dan slopen de attackers alsnog de MCOM's en je hele team...• The delay before moving the gunship forward to a new base in Rush mode has been increased from 15 to 30 seconds.
Rationale: Previously, the gunship was moved to the next base so quickly that it was possible to parachute from it into the base before defenders were able to prepare. This tweak will give defenders time to fall back and protect the valuable M-COM stations as intended.
Tenzij je in twee minuten het hele attackers team kan uitmoorden en al hun tickets kan afpakken gaat dit dus niks uitmaken. De attackers wachten wel even tot de AC-130 terug is en rapen je team dan alsnog dood.• The Delay between gunship spawns has been increased from 90 to 120 seconds in Rush mode.
Rationale: After destroying the gunship in Rush mode, it reappeared too quickly to be well-balanced. With a 50% increase in spawn time for the gunship, defenders will now have more time to focus on the crates and less of a constant overhanging threat from the gunship.
Yay, kan je tenminste de basis uitkomen voordat je opgeblazen word...• Initial delay before the gunship spawns in Rush mode has been increased from 15 to 60 seconds.
Rationale: Before this update, the gunship gunners could find the enemy before the round and instakill them when the pre-round timer ran out. Now, it will take a full minute before the gunship will spawn, giving defenders ample time to prepare.
Echt DICE, luister eens naar wat iedereen nu al minimaal een week wil zien. Haal de AC-130 uit Rush...
http://battlelog.battlefi...view/2832654785919456813/
Nog even een demonstratie van hoe belachelijk dat ding is. Zeker als mensen nu ook nog uitvogelen dat er flares zijn...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een guide maken van de AC130 op Rush? Lvlcap please, zit nu nog op het werk dus nog niet gekeken. Maar welke guide heb je nodig voor de AC130 op rush mode? When bomb is planted? Go spam bomb equals kills, voor de rest zal hij wel zeggen hoe overpowered het nu wel niet is(op rush mode) en dat het gebalanced moet worden.
En dat mensen nu nog niet weten dat de AC130 geen flares heeft dan heb je echt met ogen dicht AK zitten spelen
En de damage nerf voor stationary AA en Mobile AA + jets op AC130 is voor niet onverwacht het is super simpel omdat ding neer te halen op conquest. Voor rush wil ik nog wel zien hoe het gaat uitpakken met de nieuwe spawntimers. Toch zie ik liever dat per mcom stations dat je 1 of 2 ac130's krijgt, en dat hij dan niet weer respawnd tot je beide mcoms gedestroyed zijn en je dan weer verder gaat met de volgende 2 mcoms.
En dat mensen nu nog niet weten dat de AC130 geen flares heeft dan heb je echt met ogen dicht AK zitten spelen

En de damage nerf voor stationary AA en Mobile AA + jets op AC130 is voor niet onverwacht het is super simpel omdat ding neer te halen op conquest. Voor rush wil ik nog wel zien hoe het gaat uitpakken met de nieuwe spawntimers. Toch zie ik liever dat per mcom stations dat je 1 of 2 ac130's krijgt, en dat hij dan niet weer respawnd tot je beide mcoms gedestroyed zijn en je dan weer verder gaat met de volgende 2 mcoms.
[ Voor 33% gewijzigd door QPeter op 19-09-2012 16:56 ]
Verwijderd
Op CQ werkt dat ding prima met de fixes die hierboven staat, maar op rush geloof ik zeker dat 'ie OP is. Oplossing? Maak er twee verschillende vliegtuigen van, net zoals de jets in rush anders zijn dan de jets in CQ. Anders kun je de AC-130 zo hard gaan nerfen tot 'ie fatsoenlijk is op rush, maar dan gaat niemand er ooit meer inzitten in CQ.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
De MAA en SAA nerf mag van mij ook wel omdat de AC-130 wel een makkelijk doel is en omdat er GEEN MAA's of SAA's in Rush zijn. De jet daarin tegen vind ik toch redelijk belachelijk. En voor mij moet de AC-130 er gewoon uit. Het is een gigantische afleiding, de attackers hebben al meer voertuigen en de AC-130 raped echt alles dood zolang die rondvliegt. De tijd dat het kost om hem neer te krijgen is voldoende voor de attackers om beide MCOM's te armen te te slopen...QPeter schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:51:
Een guide maken van de AC130 op Rush? Lvlcap please, zit nu nog op het werk dus nog niet gekeken. Maar welke guide heb je nodig voor de AC130 op rush mode? When bomb is planted? Go spam bomb equals kills, voor de rest zal hij wel zeggen hoe overpowered het nu wel niet is(op rush mode) en dat het gebalanced moet worden.

En dat was mijn comment op de guide van LVLCAP...
Bij de rest van Bf3/elk schietspel moet je toch ook alleen maar klikken en gaat het dood?DanielWW2 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:03:
[...]
De MAA en SAA nerf mag van mij ook wel omdat de AC-130 wel een makkelijk doel is en omdat er GEEN MAA's of SAA's in Rush zijn. De jet daarin tegen vind ik toch redelijk belachelijk. En voor mij moet de AC-130 er gewoon uit. Het is een gigantische afleiding, de attackers hebben al meer voertuigen en de AC-130 raped echt alles dood zolang die rondvliegt. De tijd dat het kost om hem neer te krijgen is voldoende voor de attackers om beide MCOM's te armen te te slopen...
[afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
True, maar dit is wel een zeer speciale klik.Salmon schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:06:
[...]
Bij de rest van Bf3/elk schietspel moet je toch ook alleen maar klikken en gaat het dood?
Verwijderd
Op Bandar kun je gewoon de AC-130 neerhalen met de SAA, waar je dus niet tegen kunt verdedigen. Van mij mag de nerf daarom voor de SAA wel wat meer dan 30% zijn. Die staat er om te zorgen dat enemy air bij je base weg blijft, maar met de AC heb je weinig te kiezen waar je heen gaat.. Je zou dus zonder enig probleem ieder rondje neergeknalt kunnen worden, omdat je in range van de SAA komt.
Verder vind ik het wel een leuke toevoeging. Ook in rush zou het wel kunnen werken (met name de paradrops), maar dan moet de boel wel gebalanced worden. Als het altijd zo gaat als bij LVLCap ga ik niet eens meer kijken hoe erg het is.
Verder vind ik het wel een leuke toevoeging. Ook in rush zou het wel kunnen werken (met name de paradrops), maar dan moet de boel wel gebalanced worden. Als het altijd zo gaat als bij LVLCap ga ik niet eens meer kijken hoe erg het is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
LVLCap was een redelijk goede indruk ja. (hij speelde wel 32 vs 32)Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
Meestal zijn er wel mensen die schieten met de IGLA's maar die staan stil en zijn dus prime targets...
40+ kills is normaal in een potje als je in de AC-130 zat...
En de paradrops verpesten het nog meer. Defenden is onmogelijk als de attackers gewoon achter de defenders kunnen landen en ze van achter neer kunnen schieten...
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-09-2012 17:13 ]
Jou comment is verwijderd?DanielWW2 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:03:
[...]
[afbeelding]

^^ Idd wtf? Wil zeker geen glory missen 
Nee hij staat er nog tussen ! Alle reacties weergeven -> ctrl-f en dan zie je 'm wel.
waarom zit ik youtube comments te lezen in vredesnaam?!
Oeps, kwam er net achter dat het een eenvoudige instelling is die er voor zorgt dat je wél surround sound krijgt
audio > enhanced stereo uitzetten... Zucht.

Nee hij staat er nog tussen ! Alle reacties weergeven -> ctrl-f en dan zie je 'm wel.
waarom zit ik youtube comments te lezen in vredesnaam?!
Oeps, kwam er net achter dat het een eenvoudige instelling is die er voor zorgt dat je wél surround sound krijgt

audio > enhanced stereo uitzetten... Zucht.
[ Voor 27% gewijzigd door steveman op 19-09-2012 18:15 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nope, hij is er nog. Going strong at 114 likes.
Ja ik zie het, maar top comments komen toch altijd/meteen boven aan? Waarom die van jou dan niet?DanielWW2 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:18:
[...]
Nope, hij is er nog. Going strong at 113 likes.(nu pagina 29 van de comments, ja ik heb niks beters te doen)
![]()
Ik kijk de filmpjes van LvlCap al vrij lang, gesubbed toen hij nog 2500 subs had ofzo, altijd wel vermaakt om die filmpjes te kijken, laatste tijd word ik een beetje moe van zijn weapon reviews enzo. Hij vergelijkt altijd alles met de M16A3 en nu met de M416, in zijn review over de M416 zegt hij ook hoe de wapens nu meer gebalanced zijn Post-patch etc. En speelt hij altijd Noshar canals of kharg island op TDM. Vind het een beetje eentonig worden allemaal.
Tjah eigen keuze om ze te kijken dus sla ze ook wat vaker over, toen ik AC-130 guide zag staan in de mail in mijn Youtube mapje dacht ik echt

- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ben pas sinds kort subscribed en daarvoor keek ik ze gewoon. Volgens mij heb ik gewoon slechte timing want sinds die subscription gaat hij inderdaad achteruit. Die M416 review was ook een beetje raar te noemen aangezien overal de M16A3 nog net beter is en de M416 is helemaal niet OP te noemen. Die mobile arty video was wel erg goed.QPeter schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:28:
[...]
Ja ik zie het, maar top comments komen toch altijd/meteen boven aan? Waarom die van jou dan niet?
Ik kijk de filmpjes van LvlCap al vrij lang, gesubbed toen hij nog 2500 subs had ofzo, altijd wel vermaakt om die filmpjes te kijken, laatste tijd word ik een beetje moe van zijn weapon reviews enzo. Hij vergelijkt altijd alles met de M16A3 en nu met de M416, in zijn review over de M416 zegt hij ook hoe de wapens nu meer gebalanced zijn Post-patch etc. En speelt hij altijd Noshar canals of kharg island op TDM. Vind het een beetje eentonig worden allemaal.
Tjah eigen keuze om ze te kijken dus sla ze ook wat vaker over, toen ik AC-130 guide zag staan in de mail in mijn Youtube mapje dacht ik echt
En YT doet altijd raar met top rated comments, soms blijven ze staat en soms verdwijnen ze gewoon. Vond het gewoon grappig dat ik er in no time 100+ likes had.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 26-09 14:31
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
1. Premium geeft geen extra guns of wat dan ook. de DLC's die je ook los kan kopen (vooral Back 2 karkand en Close quarters) geven je extra wapens.r.marijnissen schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:10:
Even wat vraagjes.
1. Krijgt een premium speler betere guns, dan wie alleen bf3 heeft?
2. wtf waarom begin je met zulke butt guns....
Ik kan maar af en toe spelen en heb alleen bf3.
Als ik een goeie gun af pak dan leg ik ze bij hoopjes om.
Maar net als net een potje in het metro station, waren alle vlaggen van ons plat ivm ongelijke teams maar
ik kwam er niet doorheen ivm mager schiet gerei, terwijl een andere je met 2 kogels plat legt.
Ik pak de gun af en bammm ze gaan er weer aan.
Vind dat erggg tegenvallen aan de game.
2. TOTAAL NIET. de M16A3 die je vanaf dag 1 hebt en de M416 die je naar 2 potjes al vrijgespeeld hebt zijn de sterkste wapen in de game en dus klopt het niet wat je zegt.
Sterker nog kijk naar de top5 guns van de meeste spelers en je zal zien dat de beste spelers in BF3 met de volgende wapens spelen:
M16A3, M4A1, M27 IAR, AEK-971, M416,F2000.
Het gaat er wel om dat je de juiste gun pakt voor de juiste map.
in een te grote map moet je niet met de AEK-971 lopen, maar in Metro of andere city maps zijn deze goed.
Angelo NL / Global Cargo VTC
lol de maker van het laatste filmpje van de Only in Battlefield 3 top 10 linkt door naar een ander filmpje wat hij gemaakt heeft. Te droog
[ Voor 34% gewijzigd door speedyjules07 op 19-09-2012 22:02 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
View distance van alle belangrijke elementen (Begroeiing, Spelers, Voertuigen en grotere dingen als stenen, muurtjes of koelsystemen op daken) zijn op elke grafische instelling gelijk.evilpin0 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:52:
[...]
Laat ik het zo zeggen: Spelen op low bied je geen voordelen boven de extra FPS. Hooguit dat je iemand ietsje beter kan zien omdat 200M verderop een stalen hekje niet zichtbaar is.
Lies. Je krijgt de boxcutter knifePykow schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:01:
[...]
1. Premium geeft geen extra guns of wat dan ook. de DLC's die je ook los kan kopen (vooral Back 2 karkand en Close quarters) geven je extra wapens.
Maargoed dat is enkel een reskin van de stock knife. Verder krijg je bij mijn weten inderdaad geen extra wapens. Alleen wat dogtags en die knife skin dus. *Qua ingame content buiten de DLC's om that is*
[ Voor 37% gewijzigd door D4NG3R op 20-09-2012 08:18 ]
afgelopen keer dat ik hem uploade werd hij geclaimed door stukje nummer helaas, als je hem al had gezien is het dus niks nieuws behalve 1 nummer

bedankt voor het kijken in ieder geval! heb nu met armored kill echt een reden om engineer te spelen ookal heb ik nog niet echt veel tijd gehad om het te spelen.
Jawel direct verbonden aan pop-up distance van infanterie en voertuigen. Aleen vrijwel niet merkbaar vanaf de grond. Je kan ook verder spotten met mesh op hoogst.D4NG3R schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:59:
[...]
View distance van alle belangrijke elementen (Begroeiing, Spelers, Voertuigen en grotere dingen als stenen, muurtjes of koelsystemen op daken) zijn op elke grafische instelling gelijk.
Laat ik het zo zeggen: Spelen op low bied je geen voordelen boven de extra FPS. Hooguit dat je iemand ietsje beter kan zien omdat 200M verderop een stalen hekje niet zichtbaar is.
Als ik DICE mag geloven zou dit niet het geval moeten/mogen zijnevilpin0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:30:
[...]
Jawel direct verbonden aan pop-up distance van infanterie en voertuigen. Aleen vrijwel niet merkbaar vanaf de grond. Je kan ook verder spotten met mesh op hoogst.

Edit: Ik heb trouwens een tijdje met alles op Low gespeeld om maximale FPS te halen. Ik had toen echte dezelfde pop-in distance van infantry en bemande voertuigen als dat ik nu heb op High? Alleen kleinere objecten zag ik niet zo heel gek ver. Vliegtuigen etc kon ik vanaf de andere kant van de map zien (Firestorm bijv) al waren dit dan blokjes van 4x4 pixels
Edit2: http://www.geforce.com/Op...tlefield-3-tweak-guide/#7
< Said guide is samen met DICE gemaakt.As with other settings which can affect the fairness of multiplayer gameplay, Mesh Quality can't be reduced to the point where it makes a substantial visual difference, such as removing entire buildings from the distance.
[ Voor 53% gewijzigd door D4NG3R op 20-09-2012 08:38 ]
Ik snap al dat gezeur over die AC-130 niet, ik bedoel ik als hele gemiddelde jet piloot krijg dat ding gewoon in 1 run neer. Laat staan als er nog een extra jet meehelpt.
In Rush kan ik het nog wel een beetje begrijpen, omdat je als defender natuurlijk nooit over de AC-130 kan beschikken. Maar dan nog, 1 jet piloot is voldoende om dat ding neer te krijgen, en het is simpeler neer te krijgen als een tank/MAA/heli/jet.
Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik nog geen rush heb gespeeld, dus mijn mening is gebaseerd op conquest.
EDIT: Ik zie dat hij gebuffed is nu, maar dan denk ik dat 2 runs voldoende moet zijn.
In Rush kan ik het nog wel een beetje begrijpen, omdat je als defender natuurlijk nooit over de AC-130 kan beschikken. Maar dan nog, 1 jet piloot is voldoende om dat ding neer te krijgen, en het is simpeler neer te krijgen als een tank/MAA/heli/jet.
Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik nog geen rush heb gespeeld, dus mijn mening is gebaseerd op conquest.
EDIT: Ik zie dat hij gebuffed is nu, maar dan denk ik dat 2 runs voldoende moet zijn.
Het maakt dus wel degelijk een verschil uit, alleen niet een ''substantial'' verschil maar alle beetjes helpen in een jet en heli voor lange afstanden.D4NG3R schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:31:
[...]
Als ik DICE mag geloven zou dit niet het geval moeten/mogen zijn.
Edit: Ik heb trouwens een tijdje met alles op Low gespeeld om maximale FPS te halen. Ik had toen echte dezelfde pop-in distance van infantry en bemande voertuigen als dat ik nu heb op High? Alleen kleinere objecten zag ik niet zo heel gek ver. Vliegtuigen etc kon ik vanaf de andere kant van de map zien (Firestorm bijv) al waren dit dan blokjes van 4x4 pixels.
[...]
< Said guide is samen met DICE gemaakt.
[ Voor 47% gewijzigd door Facenoise op 20-09-2012 08:52 ]
Ik weet uit ervaring dat het wel degelijk helpt vanuit de lucht, op low heb ik gruwelijke pop-up van infanterie met bv thermals, van 300 meter zie ik niks en van 150 meter zie ik een legertje. Dice moet je niet geloven, in bv patch notes staat zoveel onzin wat niet werkt of niet erin zit.D4NG3R schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:31:
[...]
Als ik DICE mag geloven zou dit niet het geval moeten/mogen zijn.
Edit: Ik heb trouwens een tijdje met alles op Low gespeeld om maximale FPS te halen. Ik had toen echte dezelfde pop-in distance van infantry en bemande voertuigen als dat ik nu heb op High? Alleen kleinere objecten zag ik niet zo heel gek ver. Vliegtuigen etc kon ik vanaf de andere kant van de map zien (Firestorm bijv) al waren dit dan blokjes van 4x4 pixels.
[...]
< Said guide is samen met DICE gemaakt.
Staan ook filmpjes op youtube waar ze dit testen. Het werkt iig met spotten en ik beweer dat het direct de pop-up weg haalt want dat merk ik zelf
Zoals ik zei; op de grond merk je vrijwel niet.
En als je goed leest staat het ook in je quote: Mesh Quality can't be reduced to the point where it makes a substantial visual difference.
Mening wat substantial is, is een mening van een bedrijf wat bv 1 jaar na datum de tv bug nog steeds niet gefixed heeft. Dice denkt dat het verschil tussen 100 meter pop-up of 1000 meter pop-up niet zoveel boeit.
[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 20-09-2012 08:59 ]
Nouwja het is me zelf nooit opgevallen toen ik nog zo speelde. Maargoed, toen vloog ik ook nog zelden
(Was vlak nadat ik het spel gekocht had).

Dan zie je het niet
Werving is niet toegestaan op Tweakers.net.
[ Voor 78% gewijzigd door Sn0wblind op 20-09-2012 11:19 ]
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
knip
[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 20-09-2012 11:20 ]
knip
[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 20-09-2012 11:20 ]
High en Ultra zit qua draw distance geen verschil tussen, maar tussen low -> medium -> high zit een wereld van verschil op grote afstanden en qua spotten.D4NG3R schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:18:
Nouwja het is me zelf nooit opgevallen toen ik nog zo speelde. Maargoed, toen vloog ik ook nog zelden(Was vlak nadat ik het spel gekocht had).
Volgens mij werd het hier goed uitgelegd (heb nu even geen geluid).
YouTube: BF3 Mesh Quality increases Draw Distance Gitterqualität erhöht Sichtweite
Overigens, ik heb gister voor het eerst even goed gestingerd en ge-heli'd (als gunner bij een goede piloot) op de nieuwe AK maps, super vet!
De heli's vallen met bosjes tegelijk uit de lucht indien ze 'dom' vliegen, maar goede heli piloten kunnen nog steeds stingers goed ontwijken en mayham uitrichten. Alleen goede jets blijven een nemesis voor een chopper, maar dat hoort ook zo te zijn lijkt me.
Zelfs super dominante piloten (40-0 toen we in de server kwamen) kwamen op een gegeven moment niet of nauwelijks meer aan het rapen toen we met 3 man op verschillende bergen maar stingers achter ze aan bleven slingeren. Onze (verschrikkelijk slechte) jet piloten haalden hen op een gegeven moment neer. SUPER dlc, super patches.
In Conquest is de AC-130 ook een toffe toevoeging maar ik vraag me wel af hoeveel mensen weten dat er ook anti air guns op zitten. Met 2 jets, een MAA, een handjevol stingers en de 2 AA-guns op de AC-130 kan je een air-rape behoorlijk stoppen.
We hebben geen fast spawn in de server, sorry voor de spam maar kom vooral even langs !Jay-P schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:36:
[...]
Vehicle spawntime ? Elke server die GEEN fast spawn of instant spawn heeft komt in mijn favourites, de rest gaat op de blacklist (maw, zo ongeveer 99% van de servers)
Grtz.
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
En nog een keertje spammen.....jordyktm schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:43:
[...]
We hebben geen fast spawn in de server, sorry voor de spam maar kom vooral even langs !
Grtz.
Kon het overigens niet laten om toch even de AC-130 in Rush te proberen. Slechts twee potjes gespeeld en als attacker in de AC-130 terecht gekomen. Yep.... it's raining death from above!! Stond in no-time 22-2. Net bowlen.... je ziet de 'kegeltjes' lopen en hoppa.. .een 105mm round er tussen... drie/vier kills....
Als aanvaller is het slim om zo snel mogelijk uit het 'centrum' (de MCOMs) te geraken en de flanken op te zoeken om attackers in de zij aan te vallen. Silenced weapon en grote kans dat de AC-130 je niet ziet... anders is het vaak.. spawn... rook, dood...spawn, drie passen,.. dood...
Wel leuk Rush.. ga ik wellicht vaker spelen. Death Valley Rush is heftig.. mooie, heftige, snelle actie, lijkt meer confrontaties met enemies dan bij Conquest.
kan ja maar als je in dezelfde servers zit als ik 95% van de tijd terecht kom (random picks met de laagste ping) dan zit er niemand in de SAA, is de MAA op infantry aan het jagen, lopen mensen alleen met javelins en smaw/rpgs en houden de jets zich met de choppers of tanks of zelfs infantry bezig...en ja dan komt het dus op samenwerking van het team neer die vrijwel nonexistent is online...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:40:
[...]
In Conquest is de AC-130 ook een toffe toevoeging maar ik vraag me wel af hoeveel mensen weten dat er ook anti air guns op zitten. Met 2 jets, een MAA, een handjevol stingers en de 2 AA-guns op de AC-130 kan je een air-rape behoorlijk stoppen.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Joh, je meent het?DirtySanchez schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:56:
Wel leuk Rush.. ga ik wellicht vaker spelen. Death Valley Rush is heftig.. mooie, heftige, snelle actie, lijkt meer confrontaties met enemies dan bij Conquest.
Dat is precies het doel van Rush, in plaats van om de vijand heen lopen er vol op af! Qua actie en objective based gameplay ideale combi imho
Ja stingers zijn nu een hell voor pilots, zoals het hoort. Enige wat ik vind is dat die dingen 60% ipv 80% dmg moeten doen. Te vaak heb ik dat ik beschoten wordt door small arms en onder 80% zit en een stinger een one hit kill is. Het zorgt er ook voor dat de meeste chopper dus niet met enige schade dichtbij durven te komen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:40:
[...]
High en Ultra zit qua draw distance geen verschil tussen, maar tussen low -> medium -> high zit een wereld van verschil op grote afstanden en qua spotten.
Volgens mij werd het hier goed uitgelegd (heb nu even geen geluid).
YouTube: BF3 Mesh Quality increases Draw Distance Gitterqualität erhöht Sichtweite
Overigens, ik heb gister voor het eerst even goed gestingerd en ge-heli'd (als gunner bij een goede piloot) op de nieuwe AK maps, super vet!
De heli's vallen met bosjes tegelijk uit de lucht indien ze 'dom' vliegen, maar goede heli piloten kunnen nog steeds stingers goed ontwijken en mayham uitrichten. Alleen goede jets blijven een nemesis voor een chopper, maar dat hoort ook zo te zijn lijkt me.
Zelfs super dominante piloten (40-0 toen we in de server kwamen) kwamen op een gegeven moment niet of nauwelijks meer aan het rapen toen we met 3 man op verschillende bergen maar stingers achter ze aan bleven slingeren. Onze (verschrikkelijk slechte) jet piloten haalden hen op een gegeven moment neer. SUPER dlc, super patches.
Maar het is o-zo-vet om incoming stingers te hebben die je met het terrein moet blocken of een je gaat een roemloze dood tegemoet. Wat ik erg leuk vind is dat hierdoor ook zoom eigenlijk een must is geworden, de stingers mannetjes lokaliseren en door je gunner laten sniper met zoom voordat je voor het stijd veld weer kan bestreden.
Het is vaak een kat en muis spel, stinger locked, chopper vlucht maar probeert wel te zien waar vandaan wordt geschoten en dan is de chopper aan de beurt om wraak te nemen.
Ik heb zelf toch wel een hekel aan de AC-130, zoals op het filmpje van levelcap te zien is, is het gewoon point en click met de 120mm kanon. Het eerste wat ik doe zodra het potje begint en ik in de chopper zit is naar de gunship vlag toevliegen en daar dedicated blijven tot de vlag van ons is. Vooral op de sneeuwmap supervet, komt altijd wel een klein legertje door de bergpadjes heen.
De ac130 is volledig kansloos tegen een chopper pilot die zich goed positioneert en gewoon van de zijkant hem downt met de pilot rockets, echter dat ding heeft 4 salvos nodig en dan moet de gunner ook meehelpen, probleem is dat het zolang duurt dat de vijandige choppers weer up zijn en de mobile aa. Als je hem mee hebt, heb je wel de perfecte afleiding als chopper zijnde.
Na toch wel vele uurtjes AK gespeeld te hebben vind ik de map Armored shield, alhoewel geen jets erg matig om te chopperen, het is gewoon een saaie map. Als ik dat vergelijk met de sneeuwmap in de bergen is dat echt een wereld van verschil. Heerlijk jeeps hunten en strak door de berg paden vliegen om stingers te ontwijken. Geiler dan dit krijg je het niet als chopper pilot zijnde.
He, he,... Rush-Noob....A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:18:
[...]
Joh, je meent het?
Dat is precies het doel van Rush, in plaats van om de vijand heen lopen er vol op af! Qua actie en objective based gameplay ideale combi imho
Eh... er vol op af... je bedoeld... als aanvaller??? Als verdediger ook??? Ik heb wel eens van die technieken gehoord, maar dat associeer ik meer met 'banzai'-achtige zelfmoord neigingen dan slimme gameplay? Maar,... jij gaat me natuurlijk ongelijk bewijzen!!
dit is inderdaad erg gaaf om te doen, en ondanks dat ik een zeer matige piloot ben is het me van de week wel gelukt om een incoming javelin te ontwijken! ikke natuurlijk heel blij omdraaien om inderdaad wraak te nemen: blijkt dat ik richting de MAA gevlogen ben en binnen een paar seconden neergehaaldevilpin0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:19:
[...]
Maar het is o-zo-vet om incoming stingers te hebben die je met het terrein moet blocken of een je gaat een roemloze dood tegemoet. Wat ik erg leuk vind is dat hierdoor ook zoom eigenlijk een must is geworden, de stingers mannetjes lokaliseren en door je gunner laten sniper met zoom voordat je voor het stijd veld weer kan bestreden.
Het is vaak een kat en muis spel, stinger locked, chopper vlucht maar probeert wel te zien waar vandaan wordt geschoten en dan is de chopper aan de beurt om wraak te nemen.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Die nacht kijker scoop heeft soms ook wel zijn voordelen merk ik.
Zeker in grand bazar bij het campen bij de vlag. Je ziet veel sneller iemand om de hoek komen omdat die dan zo vel op je beeld verschijnt. Ik merk dat ik dan veel sneller kan reageren en maak dan ook een hoop kills chter elkaar met die nachtscoop.
Zeker in grand bazar bij het campen bij de vlag. Je ziet veel sneller iemand om de hoek komen omdat die dan zo vel op je beeld verschijnt. Ik merk dat ik dan veel sneller kan reageren en maak dan ook een hoop kills chter elkaar met die nachtscoop.
Tja, durf ik niet zo goed te zeggen, kan dat met maintenance niet al ge-counterd worden? Over small arms gesproken, gister ook zeker 8 volle heli's (attack en transpor) uit de lucht geschoten met de mini-gun op de transport heli. Als je daar een piloot hebt die je goed positioneerd dan snijdt die minigun dwars door de cockpit van de attack heli heen. Is die gebuffed tegen heli's? Zelfs directe confrontaties met de main gun van de attack heli wonnen we (maar dat kan ook aan het niveau van de piloot en gunner aan de andere kant hebben gelegen natuurlijk.evilpin0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:19:
Ja stingers zijn nu een hell voor pilots, zoals het hoort. Enige wat ik vind is dat die dingen 60% ipv 80% dmg moeten doen. Te vaak heb ik dat ik beschoten wordt door small arms en onder 80% zit en een stinger een one hit kill is. Het zorgt er ook voor dat de meeste chopper dus niet met enige schade dichtbij durven te komen.
Jaa, super spannend, maar het is voor beide partijen nu ook leuk, zowel op de grond als in de lucht en dat is toch erg knap gedaan van DICE. Beide partijen hebben de bergen en bomen nodig om te schuilen.Maar het is o-zo-vet om incoming stingers te hebben die je met het terrein moet blocken of een je gaat een roemloze dood tegemoet. Wat ik erg leuk vind is dat hierdoor ook zoom eigenlijk een must is geworden, de stingers mannetjes lokaliseren en door je gunner laten sniper met zoom voordat je voor het stijd veld weer kan bestreden.
Ik heb zelf toch wel een hekel aan de AC-130, zoals op het filmpje van levelcap te zien is, is het gewoon point en click met de 120mm kanon. Het eerste wat ik doe zodra het potje begint en ik in de chopper zit is naar de gunship vlag toevliegen en daar dedicated blijven tot de vlag van ons is. Vooral op de sneeuwmap supervet, komt altijd wel een klein legertje door de bergpadjes heen.
De ac130 is volledig kansloos tegen een chopper pilot die zich goed positioneert en gewoon van de zijkant hem downt met de pilot rockets, echter dat ding heeft 4 salvos nodig en dan moet de gunner ook meehelpen, probleem is dat het zolang duurt dat de vijandige choppers weer up zijn en de mobile aa. Als je hem mee hebt, heb je wel de perfecte afleiding als chopper zijnde.
Na toch wel vele uurtjes AK gespeeld te hebben vind ik de map Armored shield, alhoewel geen jets erg matig om te chopperen, het is gewoon een saaie map. Als ik dat vergelijk met de sneeuwmap in de bergen is dat echt een wereld van verschil. Heerlijk jeeps hunten en strak door de berg paden vliegen om stingers te ontwijken. Geiler dan dit krijg je het niet als chopper pilot zijnde.
[/quote]
Mee eens, die sneeumap is echt dé map van AK wat mij betreft. De AC-130 vond ik nog wel meevallen, ben er niet vaak door gekilled en heb er ook weinig mee gekilled, ik zal dat filmpje van lvlcap eens bestuderen.
Conquest speel ik precies daarom ook eigenlijk alleen met vrienden via een vorm van TS. In Conquest MOET je samenwerken anders verlies je, in Rush kan je in je eentje nog een hele hoop doen.superwashandje schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:17:
[...] kan ja maar als je in dezelfde servers zit als ik 95% van de tijd terecht kom (random picks met de laagste ping) dan zit er niemand in de SAA, is de MAA op infantry aan het jagen, lopen mensen alleen met javelins en smaw/rpgs en houden de jets zich met de choppers of tanks of zelfs infantry bezig...en ja dan komt het dus op samenwerking van het team neer die vrijwel nonexistent is online...
Ik zou zeggen, speel eens een potje met me mee.DirtySanchez schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:26:
[...]
He, he,... Rush-Noob....![]()
Eh... er vol op af... je bedoeld... als aanvaller??? Als verdediger ook??? Ik heb wel eens van die technieken gehoord, maar dat associeer ik meer met 'banzai'-achtige zelfmoord neigingen dan slimme gameplay? Maar,... jij gaat me natuurlijk ongelijk bewijzen!!
Ja en nee, het counterd idd small arms maar je moet er of je guided rockets voor opgeven of stealth. Nu zijn beide naar mijn mening noodzakelijk, helaas door de lag heb je zonder stealth regelmatig incoming missles binnen een halve seconde en nadat je ecm gebruikt hebt wordt de missle alsnog gelanceerd. Guided rockets heb je weer nodig tegen MAA.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:35:
[...]
Tja, durf ik niet zo goed te zeggen, kan dat met maintenance niet al ge-counterd worden? Over small arms gesproken, gister ook zeker 8 volle heli's (attack en transpor) uit de lucht geschoten met de mini-gun op de transport heli. Als je daar een piloot hebt die je goed positioneerd dan snijdt die minigun dwars door de cockpit van de attack heli heen. Is die gebuffed tegen heli's? Zelfs directe confrontaties met de main gun van de attack heli wonnen we (maar dat kan ook aan het niveau van de piloot en gunner aan de andere kant hebben gelegen natuurlijk.
Mini guns van de transport chopper is amper te zijn als small arms, als dat ding naast je komt ben je binnen 1 seconde dood, altijd zo geweest.
pff net even een paar potjes rush gedaan in de nieuwe mappen.
Inderdaad niet te doen als je de verdedigende partij bent....
Maakt niets uit waar je loopt.... BAMMMM weer gekilled door de gunship.
Geen porem zo, ik was toch al niet z'n fan van rush, maar zo helemaal niet.
Inderdaad niet te doen als je de verdedigende partij bent....
Maakt niets uit waar je loopt.... BAMMMM weer gekilled door de gunship.
Geen porem zo, ik was toch al niet z'n fan van rush, maar zo helemaal niet.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
AC-130 zal wat langzamer moeten gaan en dat hebben ze nu gedaan in rush zeggen ze, maar volgens mij niet in conquest.
Het probleem van de AC-130 is dat het je neer kan halen met 1 kogel en dat is erg irritant.
in de meeste maps heb ik er geen last van, alleen in Armored shield is hij iets te snel in mijn ogen en in Death valley blijft hij boven de punten en dus heb je er heel veel last van.
De update zorgt ervoor dat deze langer in de lucht blijft (terrecht in mijn ogen, want je hebt hem zo neer)
maar geeft het ook een langere spawntime. met andere woorden, je kan hem nog steeds snel neerhalen, maar hij blijft langer weg, dus meer effect.
(Kan niets testen ben pas Maandag avond of dinsdag avond terug)
Het probleem van de AC-130 is dat het je neer kan halen met 1 kogel en dat is erg irritant.
in de meeste maps heb ik er geen last van, alleen in Armored shield is hij iets te snel in mijn ogen en in Death valley blijft hij boven de punten en dus heb je er heel veel last van.
De update zorgt ervoor dat deze langer in de lucht blijft (terrecht in mijn ogen, want je hebt hem zo neer)
maar geeft het ook een langere spawntime. met andere woorden, je kan hem nog steeds snel neerhalen, maar hij blijft langer weg, dus meer effect.
(Kan niets testen ben pas Maandag avond of dinsdag avond terug)
bf3 is 10euro trouwens vandaag! als je daarna naar mediamarkt gaat en premium haalt ben je vrij goedkoop uit!
http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/
http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/
Verwijderd
Battlefield on Facebook:
We are rebalancing the gunship in Armored Kill based on your feedback. Head to this Battlelog News post to learn more about tomorrow's server update: http://bit.ly/S6eOei
We are rebalancing the gunship in Armored Kill based on your feedback. Head to this Battlelog News post to learn more about tomorrow's server update: http://bit.ly/S6eOei
Mwhah pre-patch kon je met 1 jet in 1 run dat ding neerhalen. Van goede afstand rocketpods leeg schieten en dan doorratellen met je main cannon. Ding was zo dood..A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:40:
Door al het geklaag over de C130 wordt het nu waarschijnlijk een C130 met de slagkracht van een sport vliegtuigje. Iedereen weer tevreden zodat iedereen weer kan rondhuppelen en springen als een konijntje.
Jammer weer een uitdaging weg.
Nerfje dit nerfje zo...... gaat nergens meer over dat gezeur.
Ben nu twee dagen bezig met vliegen en ja voor de sterkere onder ben ik een zachtgekookt eitje. Kan ik wel gaan klagen dat alle lame level 100 die graag hun skills oppoetsen alleen in ace games mogen spelen. Dat ga ik niet doen want zo neem ik hun pleziertje weg om zich superieur te voelen t.a.v. een beginnend piloot.
Met een joystick hield ik alles na een halfuur in de lucht en inmiddels de attack helie helemaal vrij gespeeld. Vooral om steeds op een vlag te landen, dan gaat het snel met de punten. Met het mobo lukte het voor geen meter en had ik meer bad luck dan vlieguren.
Edit: Met al dat geklaag over power enzo heb ik meer het idee dat spelers willen dat BF3 aan hun speelstijl moet worden aangepast in plaats dat gamers zich aan BF3 aanpassen.
Ben nu twee dagen bezig met vliegen en ja voor de sterkere onder ben ik een zachtgekookt eitje. Kan ik wel gaan klagen dat alle lame level 100 die graag hun skills oppoetsen alleen in ace games mogen spelen. Dat ga ik niet doen want zo neem ik hun pleziertje weg om zich superieur te voelen t.a.v. een beginnend piloot.
Met een joystick hield ik alles na een halfuur in de lucht en inmiddels de attack helie helemaal vrij gespeeld. Vooral om steeds op een vlag te landen, dan gaat het snel met de punten. Met het mobo lukte het voor geen meter en had ik meer bad luck dan vlieguren.
Edit: Met al dat geklaag over power enzo heb ik meer het idee dat spelers willen dat BF3 aan hun speelstijl moet worden aangepast in plaats dat gamers zich aan BF3 aanpassen.
[ Voor 12% gewijzigd door TecTo op 20-09-2012 13:29 ]
Ik heb sinds BF1942 al met WASD en pijltjes gevolgen, ik houd alles prima in de lucht zo. Alleen dogfights tegen goeie jetpiloten verlies ik. 
Misschien toch eens een joystick lenen ergens.
Misschien toch eens een joystick lenen ergens.

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 20-09-2012 13:28 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Geef dat ding gewoon limited ammo. 15 kogels van de main cannon en 1200 kogels voor de 30MM cannon oid. Laat het vervolgens een minuut duren om te herladen.
[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 20-09-2012 13:29 ]
Verwijderd
Het is een kwestie van voorkeur. Ik heb dan wel geen joystick, dus kan niet echt vergelijken, maar zowel in de jet als heli vlieg ik prima met muis+tobo. Niet dat ik top-percentage oid ben, maar denk niet dat een joystick daar veel aan zou kunnen veranderen
Blijf het knap vinden mobo en muis. Op youtube veel filmpjes gekeken en getracht het na te doen. Uiteindelijk het opgegeven en nu veel plezier als matige en vooral mijn tegenstanders hebben het naar hun zin als ik weer eens in paniek de brandende jet moet verlaten. Trakteer ik ze later wel op een stinger in hun uitlaat.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:30:
Het is een kwestie van voorkeur. Ik heb dan wel geen joystick, dus kan niet echt vergelijken, maar zowel in de jet als heli vlieg ik prima met muis+tobo. Niet dat ik top-percentage oid ben, maar denk niet dat een joystick daar veel aan zou kunnen veranderen
Verwijderd

Dit zijn mijn controlls in de jet. Nu kan ik prima vliegen met alleen m'n linkerhand (in het begin ook alleen dat gedaan, om te oefenen), met rechts kun je vervolgens met de muis het fijnere mikwerk doen. De standaard controlls vind ik ook maar niks.
Vraag met toch altijd af hoe je zowel de yaw en roll op een joystick plaatst; ik heb ze iig beide hard nodig. Zelfde geldt trouwens voor throttle/brake en pitch.
Voor de heli heb ik geloof ik de roll en yaw omgedraaid, want anders krijg je van die deathrolls als je je muis een beetje beweegt
Verwijderd
Net even de update gelezen aan de serverside. deze vindt ik wel heel grappig.
• Initial delay before the gunship spawns in Rush mode has been increased from 15 to 60 seconds.
Rationale: Before this update, the gunship gunners could find the enemy before the round and instakill them when the pre-round timer ran out. Now, it will take a full minute before the gunship will spawn, giving defenders ample time to prepare.
• Initial delay before the gunship spawns in Rush mode has been increased from 15 to 60 seconds.
In principe wordt de gunship alleen maar sterker als je de patchnotes goed leest, hij spawnt alleen minder vaak. Maar hij gaat nu wel een stuk minder snel neer. Ik ben het in principe eens wbt de eeuwige whine/nerf/buff circkel. Maar in dit geval, iig op rush, hebben de meesten gewoon een punt.TecTo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:19:
Door al het geklaag over de C130 wordt het nu waarschijnlijk een C130 met de slagkracht van een sport vliegtuigje. Iedereen weer tevreden zodat iedereen weer kan rondhuppelen en springen als een konijntje.
TecTo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:19:Ben nu twee dagen bezig met vliegen en ja voor de sterkere onder ben ik een zachtgekookt eitje. Kan ik wel gaan klagen dat alle lame level 100 die graag hun skills oppoetsen alleen in ace games mogen spelen. Dat ga ik niet doen want zo neem ik hun pleziertje weg om zich superieur te voelen t.a.v. een beginnend piloot.

Het is jammer dat er altijd van alles en iedereen(snipers, chopperlovers, ace jet pilots, shotties, lvl 100's) een zwaar overtrokken karikatuur gemaakt moet worden. Het zal wel het 'vroeger was alles beter' syndroom zijn maar ik kan mij van BF2 toch niet herinneren dat er zoveel gezeik en gescheld aanwezig was. Mensen lijken tegenwoordig steeds slechter te worden in 'verliezen'. Het enige waar ik wel eens furieus van kan worden zijn campers tijdens baserapes, voor de rest zal je mij zelden ergens over zien ragen.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Oh in BF2 was er ook genoeg gezeik, gevloek en gescheld. Denken dat dit niet zo is valt eerder onder het 'vroeger was alles beter' syndroom
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zit inmiddels op 99 colonel stars en 99 atack chopper stars, na vanavond ben ik ook dik OPJay-P schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:36:
[...]
Het is jammer dat er altijd van alles en iedereen(snipers, chopperlovers, ace jet pilots, shotties, lvl 100's) een zwaar overtrokken karikatuur gemaakt moet worden. Het zal wel het 'vroeger was alles beter' syndroom zijn maar ik kan mij van BF2 toch niet herinneren dat er zoveel gezeik en gescheld aanwezig was. Mensen lijken tegenwoordig steeds slechter te worden in 'verliezen'. Het enige waar ik wel eens furieus van kan worden zijn campers tijdens baserapes, voor de rest zal je mij zelden ergens over zien ragen.
Zeker was er toen ook gezeur, maar in mijn beleving had dat meer betrekking op bugs zoals de TV guided die overal dwars doorheen vloog.Tsurany schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:43:
Oh in BF2 was er ook genoeg gezeik, gevloek en gescheld. Denken dat dit niet zo is valt eerder onder het 'vroeger was alles beter' syndroom
Of klachten over maps zoals Karkand, whinen dat de US er nooit doorheen kon komen terwijl je makkelijk via de zijkanten er langs kwam ipv per se Hotel te proberen te bereiken.
Heel wat anders dan het buff/nerf en OP "gezeur" van nu.
Edit: aan de andere kant kan ik me ook wel de verhalen herinneren van de J10 vs de F35, destijds was inderdaad die J10 overpowered met zijn snelle wendingen...
[ Voor 11% gewijzigd door bvk op 20-09-2012 14:59 ]
Verwijderd
Ik weet niet of je op de hoogte bent van de 'network smoothing' optie? Is in het menu onder gameplay geloof ik ergens terug te vinden. Indien je dat balkje nog helemaal voluit hebt staan zou ik deze eens op 25/30% zetten en dan nog eens een server met lage pings joinen.djunicron schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:08:
Ik vermijd meestal servers waar ik lage pings heb, dat helpt namelijk helemaal niet. (11-25ms is níet ideaal lijkt het wel) Vaak als ik rond de 35-60 ms zit, ben ik precies in balans met de server en klopt de hitregistratie redelijk.
Helemaal mee eens! En zelfs van het laatste kan ik niet eens de pis lauw krijgen. Als er zonodig gebaseraped moet worden vertrek ik gewoon. Servers zat. Het is maar een spelletje[b]Jay-P schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:36
9K22 TUNGUSKA-M met deze heb ik hem in no time uit de lucht,en met al dat generf wordt het spel ook niet beter van.D4NG3R schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:28:
Geef dat ding gewoon limited ammo. 15 kogels van de main cannon en 1200 kogels voor de 30MM cannon oid. Laat het vervolgens een minuut duren om te herladen.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Amen,bvk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:55:
[...]
Gezeik zeg, ga dan lekker mw3 met promod spelen daarin is alles hetzelfde.
Verwijderd
Aan de andere kant wordt iedere klacht over onbalans afgedaan als huilie huilie, met een doorverwijzing naar CoD...
Sommige dingen werken gewoon niet lekker, zoals de AC-130 op rush. Daar moet DICE iets aan doen, geen discussie over mogelijk. En dan wel iets anders dan een simpele nerf, want dan werkt het weer niet lekker op CQ.
Sommige dingen werken gewoon niet lekker, zoals de AC-130 op rush. Daar moet DICE iets aan doen, geen discussie over mogelijk. En dan wel iets anders dan een simpele nerf, want dan werkt het weer niet lekker op CQ.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Mensen zeken op andere dingen maar zeken zeker niet minder. Al dat gezeik destijds over dolphin diving, grenade launcher,... om gek van te worden.bvk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:55:
Zeker was er toen ook gezeur, maar in mijn beleving had dat meer betrekking op bugs zoals de TV guided die overal dwars doorheen vloog.
Of klachten over maps zoals Karkand, whinen dat de US er nooit doorheen kon komen terwijl je makkelijk via de zijkanten er langs kwam ipv per se Hotel te proberen te bereiken.
Edit: aan de andere kant kan ik me ook wel de verhalen herinneren van de J10 vs de F35, destijds was inderdaad die J10 overpowered met zijn snelle wendingen...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Volgens mij ragde ik in Bf2 24/7 als infanterie, raakte geen shit. Reden hoezo er geen boekwerken vol gezeik op internet stond was omdat mensen het accepteerde en de community meer volwassen was en daar ook zodanig mee omging.
Rage hem gisteren zodanig dat de buren heb waarschijnlijk gehoord hebben; rij in me tank, vliegt een Venom over die ik wil schieten maar voordat ik kan schieten springt er een support uit. Duurde net een halve seconde telaat voordat ik de connectie legde die misschien expres eruit sprong om te c4’en.
Druk op E, krijg een c4 op me hoofd geplakt en ga dood. Koste me wel even een half jointje om weer tot zinnen te komen, nu ik erover nadenk geniale actie
Rage hem gisteren zodanig dat de buren heb waarschijnlijk gehoord hebben; rij in me tank, vliegt een Venom over die ik wil schieten maar voordat ik kan schieten springt er een support uit. Duurde net een halve seconde telaat voordat ik de connectie legde die misschien expres eruit sprong om te c4’en.
Druk op E, krijg een c4 op me hoofd geplakt en ga dood. Koste me wel even een half jointje om weer tot zinnen te komen, nu ik erover nadenk geniale actie
Tjah, het is geen oorlog-simulator (Arma II bijv) en het is geen arcade shooter (CoD bijv). Het zit er net tussenin, dus dit soort acties zie je met regelmaat.evilpin0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:16:
Tactisch? Ja!
Dikke lol? Hell yes!
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 20-09-2012 15:28 ]
Er na gelijk deinstalleren, bots! Wel eerst ff nolife platoon joinen nog.evilpin0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:52:
[...]
Zit inmiddels op 99 colonel stars en 99 atack chopper stars, na vanavond ben ik ook dik OP
Zit sinds gisteren net op de helft, denk dat ik me 100 jet SS eerder krijg dan me chopper, maar ja jets zijn ook stuk makkelijker.
Iemand trouwens nog last van origin friendslist, mensen die je al in je lijstje hebt staan die toch nog een invite sturen? Of iig je steeds opnieuw de invite krijgt, maar je allang bevriend bent. Vreselijk irritant dit...
[ Voor 20% gewijzigd door Xant0r op 20-09-2012 15:45 ]
Er zijn gewoon veel te veel mensen, die way meer spelen als gezond voor ze is en het niet meer als game zien...Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:14:
Aan de andere kant wordt iedere klacht over onbalans afgedaan als huilie huilie, met een doorverwijzing naar CoD...
Grappig.... dit is nog steeds een mening. Weliswaar een mening die velen met je delen maar echt niet iedereen is het met je eens.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:14:
Zo heb ik totaal geen problemen met de AC-130 op rush. Snap eerlijk gezegd ook dat gemiep niet.
Ik ben zelf een middelmatige speler (misschien wel ondermaats
En ook apart: Veel mensen klagen over de AC-130. Maar tijdens het spelen zie ik maar heel weinig mensen actie ondernemen tegen dat ding. Als je er zoveel last van ondervind, dan onderneem je toch actie?
Of gaat iedereen er maar vanuit dat een ander teammaatje dit voor je doet?
Als alle AC-130 klagers ook daadwerkelijk actie zouden ondernemen dan krijg je potjes waar 50% van je team met een Isla loopt. Reken maar dat dat ding binnen een minuut de lucht uit is...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dafuq?! Wat is dat überhaupt voor een functie?! Moet dat ervoor zorgen dat je geen laggende - stuiterende / rubberbandende spelers meer ziet oid? Dat heb ik eigenlijk liever dan dat ik nu een smooth lopende tegenstander snipe of shotgun en je zou zweren dat het raak was, waarna je zelf het loodje legt. (of nog erger, een knife-animatie die "gecancelled" wordt omdat de betreffende speler je kennelijk eerder al had neergeschoten volgens de server) Als je iemand ziet lag-glitchen op je scherm, dan weet je tenminste waarom je de confrontatie hebt verloren...Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:59:
[...]
Ik weet niet of je op de hoogte bent van de 'network smoothing' optie? Is in het menu onder gameplay geloof ik ergens terug te vinden. Indien je dat balkje nog helemaal voluit hebt staan zou ik deze eens op 25/30% zetten en dan nog eens een server met lage pings joinen.
Ik ga zeker even die network smoothing uitzeten en kijken wat er gebeurt.
Verwijderd
Ik moet toegeven dat ik zelf nog geen rush heb gespeeld, dus niet helemaal een objectieve mening kan vormen. Maar als ik dan zie hoe LVLCap bezig is in dat ding, plus het gegeven dat de attackers meer tanks hebben en ook nog eens via de paradrop van alle kanten kunnen aanvallen, concludeer ik dat er iets niet klopt.
Je kunt wel 50% van je team igla's geven, maar dan heb je een groot probleem met al die tanks. En als iedereen omhoog kijkt, heb je een probleem met de infantry die van elke kant kan komen.
De AC-130 is duidelijk gemaakt voor CQ en daar werkt hij dan ook prima. Geen klachten van mijn kant. Rush is toch een heel andere modus, alleen al het speeloppervlak is tig keer kleiner.
Je kunt wel 50% van je team igla's geven, maar dan heb je een groot probleem met al die tanks. En als iedereen omhoog kijkt, heb je een probleem met de infantry die van elke kant kan komen.
De AC-130 is duidelijk gemaakt voor CQ en daar werkt hij dan ook prima. Geen klachten van mijn kant. Rush is toch een heel andere modus, alleen al het speeloppervlak is tig keer kleiner.
Verwijderd
Ik snap eigenlijk ook niet waarom DICE zo nodig die gunship er in wil houden op rush. Denk dat iedereen het er wel over eens is dat dat boordkanon wel heel erg sterk is versus infantry, terwijl je juist bij rush als defender een beetje in de buurt van je mcoms zou moeten kunnen blijven om ze uberhaupt te kunnen verdedigen. Het enige wat deze patch volgens mij gaat veranderen is dat de gunship iets minder vaak langskomt terwijl hij ondertussen, door de verminderde damage, alleen maar langer de tijd zal hebben om z'n rain of terror te droppen...Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:14:
Laat het ding dan gewoon helemaal weg of maak er een paradrop only vehicle van ofzo (verhoogt misschien de tactische gameplay dan ook nog enigszins)
Daarnaast ontgaat het nut van al die wapen aanpassingen mij de laatste tijd ook totaal. In plaats van dat ze de echte gamebreaking bugs en glitches aanpakken zitten ze een beetje wapen stats te tweaken met een paar procentjes hier er bij en paar procentjes ergens anders er af. Lekker belangrijk dat de m416 iets minder recoil heeft gekregen, wanneer je je magazijn in een onzichtbare muur of rand loopt leeg te knallen en de enemy die erachter zit vrolijk verder huppelt

Gelukkig komt morgen Borderlands 2 uit, ik ben echt even aan wat anders toe.
Had idd al verwacht dat je niet met die optie bekend was, aangezien een lagere ping naar mijn weten altijd beter is dan een hogere. Het verbetert de hitregistratie in ieder geval wel als je hem wat lager zet. Zeker op servers waar de ping niet zo hoog is, kan je hem behoorlijk laag hebben staan. Overigens is 20/30% wel zo ongeveer de sweetspot anders begin het ook al te stotteren als je zelf bijvoorbeeld een laddertje opklimt of ergens overheen springt of iets dergelijks.djunicron schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:02:
[...]
Dafuq?! Wat is dat überhaupt voor een functie?! Moet dat ervoor zorgen dat je geen laggende - stuiterende / rubberbandende spelers meer ziet oid? Dat heb ik eigenlijk liever dan dat ik nu een smooth lopende tegenstander snipe of shotgun en je zou zweren dat het raak was, waarna je zelf het loodje legt. (of nog erger, een knife-animatie die "gecancelled" wordt omdat de betreffende speler je kennelijk eerder al had neergeschoten volgens de server) Als je iemand ziet lag-glitchen op je scherm, dan weet je tenminste waarom je de confrontatie hebt verloren...
Ik ga zeker even die network smoothing uitzeten en kijken wat er gebeurt.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 16:15 ]
Misschien was ik niet helemaal duidelijk maar wat ik bedoel is dat het aantal klagers niet overeen komt met het aantal mensen wat ingame ook actie onderneemt. Maw als elke klager iets tegen de AC-130 zou doen, krijg je al snel een team waarvan de helft met Isla's loopt. Dit zie ik echter niet terug in de game.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:06:
Resumerend: Veel klagers maar (bijna) niemand onderneemt actie.
Verwijderd
Heb je zelf al eens rush gespeeld als defender? Het is echt niet voor niks dat erover geklaagd wordt want zoals het nu is, krijg je niet eens de kans om je igla af te vuren aangezien je voordat je uberhaupt gelockt hebt al lang neer bent gemaaid door of de gunship zelf of door de overige attackers die ofwel lopend of in een ander vehicle op je af komen stormen.ChojinZ schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:13:
[...]
Misschien was ik niet helemaal duidelijk maar wat ik bedoel is dat het aantal klagers niet overeen komt met het aantal mensen wat ingame ook actie onderneemt. Maw als elke klager iets tegen de AC-130 zou doen, krijg je al snel een team waarvan de helft met Isla's loopt. Dit zie ik echter niet terug in de game.
Resumerend: Veel klagers maar (bijna) niemand onderneemt actie.
Verwijderd
True.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:24:
[...]
Heb je zelf al eens rush gespeeld als defender? Het is echt niet voor niks dat erover geklaagd wordt want zoals het nu is, krijg je niet eens de kans om je igla af te vuren aangezien je voordat je uberhaupt gelockt hebt al lang neer bent gemaaid door of de gunship zelf of door de overige attackers die ofwel lopend of in een ander vehicle op je af komen stormen.
Uhhhh.... wat denk je zelf?Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:24:
[...]
Heb je zelf al eens rush gespeeld als defender?
Sorry, maar dat is niet mijn ervaring....Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:24:
[...]
Het is echt niet voor niks dat erover geklaagd wordt want zoals het nu is, krijg je niet eens de kans om je igla af te vuren aangezien je voordat je uberhaupt gelockt hebt al lang neer bent gemaaid door of de gunship zelf of door de overige attackers die ofwel lopend of in een ander vehicle op je af komen stormen.
Zeker op de servers met veel spelers is dat best makkelijk te doen. Je bent niet de enige vijand dus je zal niet continu bestookt worden door de AC. Er zijn immers zat andere teammate's die ook "prooi" zijn.
Dat je gekilled kan worden door andere, non AC-130 spelers, tijdens het locken van je Isla is meer een kwestie van een goed hideout kiezen. Je moet niet in een open veld gaan staan. En ook niet in de voorste linies. Maar als je in een wat rustiger gedeelte staat kan je redelijk makkelijk locken zonder neergeschoten te worden door infantery of tanks.
False
Wat betreft de hele AC130 discussie;
Het is niet zo zeer dat dat voertuig de enige bron van alle ellende is... Voertuigen in BF3 zijn omdat ze mobieler zijn en dus snel ter plaatse nou eenmaal snel balans verstorend. Of dat nou een elite-heli piloot is of iemand die perfect z'n BMP of AA bestuurd, je begint er vrij weinig tegen als infantrie omdat het niet de enige tegenstand is, maar een extra tegenstand die de tegenpartij niet heeft (dus kunnen ze efficiënter spelen). Al heb je nog zo'n sterk team, als je tegen perfect spelende vehicles + noob infantrie speelt, ga je het nog steeds afleggen.
Als je als Rush defender keihard wordt aangepakt door voertuigen die je lang genoeg blokken (één normale kill + 2x spawnkill) dan heb je die base gewoon verloren. En dat lijkt me toch niet echt leuke gameplay...
Gezien hoeveel mensen hier maar ook elders klagen over de AC130, is het redelijk duidelijk dat dit voertuig vrij eenvoudig de hele balans van een ronde verknoeid. De respawn delay is dan nog niet eens zo'n slechte oplossing, dan komt tenminste niets alles (eerste offensief + andere vehicles + AC130) tegelijk aan. De oplossing is natuurlijk gewoon wachten tot het ding spawned maar zo gecoördineerd zijn de meeste teamgames toch niet.
@hieronder; Ja, één gunship per game lijkt mij ook prima, maar dan krijg je dat de attackers massaal gaan leaven wanneer het ding wordt neergehaald, omdat dan de easy-win verloren is.
Géén flares voor één van de twee bestuurders zou ook al een hoop fixen inderdaad.
Het is niet zo zeer dat dat voertuig de enige bron van alle ellende is... Voertuigen in BF3 zijn omdat ze mobieler zijn en dus snel ter plaatse nou eenmaal snel balans verstorend. Of dat nou een elite-heli piloot is of iemand die perfect z'n BMP of AA bestuurd, je begint er vrij weinig tegen als infantrie omdat het niet de enige tegenstand is, maar een extra tegenstand die de tegenpartij niet heeft (dus kunnen ze efficiënter spelen). Al heb je nog zo'n sterk team, als je tegen perfect spelende vehicles + noob infantrie speelt, ga je het nog steeds afleggen.
Als je als Rush defender keihard wordt aangepakt door voertuigen die je lang genoeg blokken (één normale kill + 2x spawnkill) dan heb je die base gewoon verloren. En dat lijkt me toch niet echt leuke gameplay...
Gezien hoeveel mensen hier maar ook elders klagen over de AC130, is het redelijk duidelijk dat dit voertuig vrij eenvoudig de hele balans van een ronde verknoeid. De respawn delay is dan nog niet eens zo'n slechte oplossing, dan komt tenminste niets alles (eerste offensief + andere vehicles + AC130) tegelijk aan. De oplossing is natuurlijk gewoon wachten tot het ding spawned maar zo gecoördineerd zijn de meeste teamgames toch niet.
@hieronder; Ja, één gunship per game lijkt mij ook prima, maar dan krijg je dat de attackers massaal gaan leaven wanneer het ding wordt neergehaald, omdat dan de easy-win verloren is.
Géén flares voor één van de twee bestuurders zou ook al een hoop fixen inderdaad.
[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 20-09-2012 17:26 ]
Dat werkt ook niet echt, Als gunship wacht je gewoon tot je gelocked bent en er geschoten is.ChojinZ schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:44:
Sorry, maar dat is niet mijn ervaring....
Zeker op de servers met veel spelers is dat best makkelijk te doen. Je bent niet de enige vijand dus je zal niet continu bestookt worden door de AC. Er zijn immers zat andere teammate's die ook "prooi" zijn.
Dat je gekilled kan worden door andere, non AC-130 spelers, tijdens het locken van je Isla is meer een kwestie van een goed hideout kiezen. Je moet niet in een open veld gaan staan. En ook niet in de voorste linies. Maar als je in een wat rustiger gedeelte staat kan je redelijk makkelijk locken zonder neergeschoten te worden door infantery of tanks.
Dan gebruik je je flares en je weet gelijk waar de speler zit met isla => Bom erop en klaar.
Beide spelers in de gunship hebben flares. Dus met een beetje teamplay is het bijna GODMODE.
Natuurlijk is het afhankelijk van de spelers zelf.
Als je als verdedigende ploeg een goede jet / chopper hebt, zit je ook gebakken.
Een max X aantal keer respawnen van het gunship zou imo beter zijn.
Verwijderd
Dat lijkt me de beste oplossing: maak het puur een mobiele spawnplek, maar dan ook wel indestructible. Anders is 'ie natuurlijk wel erg nutteloos.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:07:
maak er een paradrop only vehicle van ofzo (verhoogt misschien de tactische gameplay dan ook nog enigszins)
Mits de CQ variant natuurlijk met rust gelaten wordt.
Een beperkt aantal spawns lijkt me lastig te balancen. Zolang 'ie in de lucht is zou je dus sterk moeten zijn en daarna geen kans meer maken? Of eerst OP (zoals nu) en daarna 'normaal'? Lijkt me vrij frustrerend als je twee noobs in de AC-130 hebt die je kostbare spawn verneuken..
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 17:33 ]
^ thisVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:31:
[...]
Dat lijkt me de beste oplossing: maak het puur een mobiele spawnplek, maar dan ook wel indestructible. Anders is 'ie natuurlijk wel erg nutteloos.
Mits de CQ variant natuurlijk met rust gelaten wordt.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
TIP Speel geen rush in AK, ze zijn daar niet voorgemaakt, ze zijn gemaakt voor grote open battles zoals we dat kennen van Battlefield 2.
Rush is voor de generatie Bad company en er zijn genoeg maps over die leuk zijn om rush te spelen.
Bijvoorbeeld, metro,damavand peak,grand bazaar, tehran highway, seine crossing
de AC-130 schiet alleen sterk en in rush is het heel eenvoudig om kills met dat ding te maken, maar in Conquest heb je veel meer ruimte om te spelen en minder last van de AC-130 en wordt je eens in de zoveel tijd een keer gepakt en dan is er wel een goede balance. Alleen Death valley is slecht gemaakt, omdat juist daar de vlaggen te dicht op elkaar zitten voor de AC-130 en kunnen ze makkelijker kills maken.
het vervelende in Death valley is dat de AC-130 vlag D kan verdedigen, dus je hebt weinig kans om dat ding zelf te krijgen. in de overige maps vliegt hij veel verder weg van het punt en dus heb je de kans om het over te nemen en de AC-130 is minder aanwezig.
Ik snap gewoon niet wat er OP is. wie gaat er nu rush spelen op maps die bedoelt zijn voor grote open battles ? Net zo goed dat mensen opeens rush wilde hebben in ziba tower
Dat is toch gewoon niet te doen.
Speel gewoon de maps waarvoor ze bedoelt zijn en dan heb je ook geen last van de AC-130 of wat dan ook.
Kharg island en caspian border moet je ook niet spelen in rush mode.
Rush is voor de generatie Bad company en er zijn genoeg maps over die leuk zijn om rush te spelen.
Bijvoorbeeld, metro,damavand peak,grand bazaar, tehran highway, seine crossing
de AC-130 schiet alleen sterk en in rush is het heel eenvoudig om kills met dat ding te maken, maar in Conquest heb je veel meer ruimte om te spelen en minder last van de AC-130 en wordt je eens in de zoveel tijd een keer gepakt en dan is er wel een goede balance. Alleen Death valley is slecht gemaakt, omdat juist daar de vlaggen te dicht op elkaar zitten voor de AC-130 en kunnen ze makkelijker kills maken.
het vervelende in Death valley is dat de AC-130 vlag D kan verdedigen, dus je hebt weinig kans om dat ding zelf te krijgen. in de overige maps vliegt hij veel verder weg van het punt en dus heb je de kans om het over te nemen en de AC-130 is minder aanwezig.
Ik snap gewoon niet wat er OP is. wie gaat er nu rush spelen op maps die bedoelt zijn voor grote open battles ? Net zo goed dat mensen opeens rush wilde hebben in ziba tower
Speel gewoon de maps waarvoor ze bedoelt zijn en dan heb je ook geen last van de AC-130 of wat dan ook.
Kharg island en caspian border moet je ook niet spelen in rush mode.
Verwijderd
DICE vond het blijkbaar wel geschikt voor rush en heeft daarom de mode ook speelbaar gemaakt. Het is dan aan DICE om er voor te zorgen dat het ook echt speelbaar is. Rush op CQ had ik trouwens ook wel interessant gevonden, maar blijkbaar durfden ze dat niet aan.
Sowieso vind ik het vreemd om te zeggen dat rush niet op grote mappen hoort. Waarom kun je niet met tanks (of bootjes, in het geval van Kharg) op een M-COM rushen? Zolang het maar goed uitgewerkt is.
Sowieso vind ik het vreemd om te zeggen dat rush niet op grote mappen hoort. Waarom kun je niet met tanks (of bootjes, in het geval van Kharg) op een M-COM rushen? Zolang het maar goed uitgewerkt is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.